Reklama

.

.

pátek 17. května 2019

Svět ztrácí v USA důvěru

Finian Cunningham
17. 5. 2019    sputniknews
Říct, že USA provádějí „zahraniční politiku“ je zřejmý nesmysl. Americká politika není totiž ničím jiným, než na nižší obrátky seřízeným válečným stavem, zamířeným na celou planetu Zemi. A americká „zahraniční politika“ není ničím víc, než neustále běžícím programem psychologických operací. Důležitým prvkem tohoto kolosálního znetvoření politiky jsou tzv. americká média, která hrají rozhodující roli jak v zastírání, tak v propagování těchto psychologických operací.


Pohlédněme třeba na to, jak se v průběhu posledního roku Amerika chovala ke svým nepřátelům, soupeřům a třeba i ke svým „spojencům“. To chování je chováním hegemona, který absolutně nesnáší nesouhlas. Ultimáta, ekonomické sankce, vojenská zastrašování a hrozby, včetně hrozeb totálního zničení, to všechno jsou formy agrese či na nižší obrátky seřízeného válečného stavu, který se ovšem v případě Iránu či Venezuely již podobá válečnému stavu hnaného do obrátek téměř válečných.

Domnívat se, že tento vývoj je vlastní až vládě Trumpově, by ovšem bylo omylem. Americká zahraniční politika měla vždy k agresi blízko, a to už od 2. světové války. Ale teprve od vlády Bushe ml. degeneruje do permanentního stavu studené agrese, často doprovázeného válkami horkými. Ovšem pravdou též je, že za Trumpa pronikla agresivita do každého aspektu polititky – a to bez výjimky.

Výsledný dojem je tedy takový, že pro USA už diplomacie a zahraniční politika přestaly existovat. Jde v podstatě jen o požadavky vítěze, podpírané latentními a někdy až nelatentními, čili zcela otevřenými hrozbami vojenského zničení. Takže řečeno co nejstručněji: USA se chovají jako typická fašistická mocnost. A žádnými karnýry, volánkami či kosmetikou se nesnaží tuto děsivou pravdu zakrýt. Z globální tváře Země vystoupil zkrátka obyčejný fašismus. Jeho manýry a činy jsou svévolným popřením Charty OSN a jde o zločiny válečné, jak byly definovány a stanoveny soudem s válečnými zločinci v Norimberku. Ale patří zřejmě k nejvýznamnější „výjimečnosti“ Spojených států, že se trestu za páchání těchto zločinů až dosud vyhnuly..

Kolaps amerického impéria je na pořadu dne už delší dobu. A jeho genocidní zločinné války, probíhající v posledních osmi dekádách po celém světě, dokazují jeho světovládnou fašistickou povahu, stejně jako jeho imperiální korporátní ekonomika se stále zvyšující se rychlostí sklouzává do úpadku téměř morbidního.

A tak se posledním útočištěm, k němuž se americké impérium v zoufalství obrací, je jeho neutuchající agrese proti zbytku Světa.

Vybral a přeložil Lubomír Man

100 komentářů :

  1. Svět ztrácí v USA důvěru, Praha ji naopak v USA nachází! Praho! Gratulujeme nechceme, vymáchejte si v ní hubu sami, za rozumní lidé Ramón

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Praha? Nám pomůže jenom voličská základna KDU a ČSSD, nám pomůže jenom Morava! Ale chlapsky, to ČSSD krásně vyjebala s dementy, když jim jejich byty nadělila Bakalovi. Jak já řval u TV, při sčítání volebních hlasů, proč ty hajzly volí!? A teď jim Bakala, který pro "účetní chybu" dostal 45000 bytů zadarmo pořádně zdražil bydlení, lidi to je nádhera, to se mně ulevilo, platťe dementi za blbost!

      Vymazat
    2. Omyl, svět neztrácí důvěru, ale ztrácí strach z USA. Co to je vlastně USA? Žebráci, bezdomovci a lidé, co nemají na zubní náhradu? Hermann - chazar, Rockefellerové - chazaři, Kalousekk, německý prezident, Merkelová, proč jim říkáte Němci, Američani, Češi atd?

      Vymazat
    3. Se divíte a čemu ? Vždyť ti Ušáci jsou přece potomci té sebranky z celého světa , která se napakovala do Ameriky během 19 - 20 století .Vyvraždili tam původní obyvatele indiány a sebrali jim jejich zemi . Jsou přesvědčeni o své vyjímečnosti a beztrestnosti . Stačí se podívat na toho Pompea , ze kterého ta arogance a drzost jen čiší .

      Vymazat
    4. Lidé, nic netrvá věčně. To platí i pro současné USA.

      Vymazat
    5. 0.37 - jste moudrý a vidíte, co ostatní "rádi" přehlíží, protože pořád něčeho bojí

      Vymazat
    6. Já tak soudím s tou Prahou, oni jsou nadšení, pokud je kdejaký politik pozván z VÝCHODU na Audienci k pánovi, oni si domýšlejí, že je to z rovnoprávných geopoliticko "západních" vztahů k USA. OMYL?

      Východní politici jezdí do USA na kobereček pro povinný aport a ujasnění podřízenosti ve vztahu k USA! Pozván byl Bavič s čepičkou, jak "Panáček na palubovce v autě na pérku?", (mimochodem, nevíte kam ukryli mistra podivných kšeftů Faltýnka).

      Pozván byl premiér Orbán, ten Trumpovi předvedl FAKÁČ, nadále bude spolupracovat na síti 5G s HUAWEI. Ropu, plyn bude nadále preferovat z Ruska, levnější a geopoliticky výhodnější. A jejich jadernou elektrárnu, budou udržovat v chodu, dle rozhodnutí maďarů a ne prezidenta zeměkoule Trumpa!
      A hned po Orbánově návratu byl v USA na stole, SANKČNÍ balíček proti lidem kolem Orbána?! Za vyjádření, málo vřelých a vděčných proamerických POSTOJŮ.

      Jaké postoje, tam asi předvedl Bavič, v centrále CIA? Kdy budem muset v čele s Prahou protestovat proti odběru výhodné, ruské ropy, plynu a co JÁDRO? Přezbrojovat vše americké, dnes již zastaralé! Dle jeho trapné čepičky (Trump), vystupování pouze v bílé košili (OBAMA) asi tuším. Nečas, než ho američani vyšoupli kvůli neamerické "loajalitě" (JÁDRO), také Obamoval s bílou košilí a vyhrnutými rukávy, bylo mu to houby platné, potpantoflák.

      Mám raději politiky, kteří jsou svoji, než ty co národ, stále něčím Baví a poté se zatáhne opona, oni si sundají červený nos (čepička) a mnou si ruce, jak jim ta dnešní, či v čase dávnějším role sedla.

      Zdraví Ramón



      Vymazat
    7. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    8. Rád bych připomenul,že i náš spojenes USA mohutně trpí neomarxismem,nové a hrozné falešné humanty,kteážto ideologie tam jasně vitězi a hrozi jim tam porážka a totálni rozklad dodnes silného amerického státu,který začíná vykazovat známku blížiciho se prý kolapsu a je třeba připonenout že i SSSR se zdál neporazitelný a byl odstraněn.
      Sanozřejmě nejen následkem ideologie,která má nyni jako nová ovládnout celý svět!

      Vymazat
  2. "Kolaps amerického impéria je na pořadu dne už delší dobu."
    =======================
    Aááá, další díl nekonečného seriálu, "Vlhký sen rudých vymaštěnců", trvající už od výstřelu z Aurory.
    I když ho už sleduje jen pár dědečků, točí se stále další a další díly.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 23.53
      Nevím, mezi které vymaštěnce patříte, ale je to možná mládím, možná z neznalosti, nebo.....
      Znalosti o VŘSR získáte a také pravdu, když si přečtete knihu od Václava Junka "Velké zrady světa" str. 136 - 144. Tam se dozvíte, že lenin si žil v luxusním exili v Bernu, kde ho získali Němci jako svého agenta, vyškolili ho, převezli přes Německo, pak trajektem do Švédsk,do Finska a odtud do Petrohradu, podpořit revolucionáře a svrhnout cara ještě před koncem 1. SV. Car byl nebezpečný pro Německo a Británii - car mohl své vojska poslat na východ. Podrobnosti v knize.

      Vymazat
    2. 23:53 = vyborny prispevek ! Vy ostatni jste pohadkari !

      Vymazat
    3. Ale jdi, ty "vlhký sne" 23:53. Jistěže jsou USA na sestupu, vzata jejich pozice např. od roku 1945. Jistěže se USA fašizovaly, což předvídal Marx pro kapitalismus někdy před 150ti lety. Můžeme jen doufat, že Marx správně předvídal i to, že zbraně budou mít takovou ničivou sílu, že se je nikdo neodváží použít.

      Vymazat
    4. 23:53

      Aááá, další projev nutkavé potřeby neokomsomolce demonstrovat svou psí oddanost páníčkovi. To bude zase protažený obličej až nadejde ta chvíle, kdy páníček bude nucen přiznat ztrátu chátrající moci. A zoufalost v očích, než se vám podaří zorientovat v situaci a najít nového páníčka, ke kterému se budete moci okázale tulit.
      Je to nuda, je to na odplivnutí, je to pořád dokola...

      Vymazat
    5. 5:58 Honolulu sám čtete jaké máme informace od lidí z JUSEJ. Pohádkář jste asi Vy. Co je JUSEJ nejlépe vystihuje film: Limonádový Joe. Ty lump já hrdina ale jsme jedna rodina.

      Vymazat
    6. https://www.youtube.com/watch?v=jQw13Pnja-s
      https://www.youtube.com/watch?v=rq1-Oi7nMAk
      https://www.youtube.com/watch?v=ekDoSIxjM4c&t=8s

      Vymazat
    7. 23:53

      Kdybys nebyl úplný debil a naučil se číst s porozuměním, zjistil bys, že autorem výroku a celého článku je Finian Cunningham.

      "FC .... has written extensively on international affairs, with articles published in several languages. For nearly 20 years, he worked as an editor and writer in major news media organisations, including The Mirror, Irish Times and Independent. Winner of the Serena Shim Award for Uncompromising Integrity in Journalism...'

      Vymazat
    8. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    9. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    10. Lulu a tím si napsal vše: „Protoze Amerika je stale zeme cis. 1, na teto planete !“! (SPOTŘEBA CELOSVĚTOVÝCH SUROVIN).

      Já k tomu pouze dodám: „I pres mrtvoly na teto planete !“? (KDO SE NEPODVOLÍ, TOHO VYMAŽEM).

      Trump, nechť si Vy nosíte ČERVENÉ KŠILTOFKY, nechť si Obama hraje na MUSLIMSKÉHO ODBORÁŘE. Vaše VĚC! Jen ať nám to sem netahá SLOVÁK BAVIČ (Čaput), já mám rád naše moravské a jiné kroje, naše lidi, naší kultůru a zvyklosti, rozhodně zde nechci napodobeninu Vaší "LGBT a jiné (pa)kultůry", k nám nepatří?!

      Navíc Vaše administrativa nás kárá, že diskriminujem cikány, opak je pravdou, aniž byste si zametli před svým vlastním prahem (DLOUHÉ, HODNĚ DLOUHÉ VYSOKÉ ZDI)?

      Co ty mi povíš na SANKCE, chystané na Orbána, který momentálně ameriku zlobí, tím že je SVŮJ, podle vaší logiky, může být svůj, jen když VÁM zobe, jako zbraně a jiné, již prošlé zboží jako sedmilhář Bavič po pleťové masce a večeři v Marakéši?

      Je tu hodně o čem polemyzovat a dávat na pravou míru ...!?

      Zdraví Ramón

      Vymazat
    11. Lulu toto je u Vás dostupné?

      https://uloz.to/live/!gIV0XgPezFfg/v-ct24-neuvidite-doznani-trump-o-jejich-napadeni-iraku-syrie-libye-atd-tit-cz-zlocinec-toman-zdrhl-z-cssr-pres-most-do-usa-andrtakavi-mkv-mp4


      A toto za co nás u cikánů peskujete, jakým právem?

      https://uloz.to/live/!vomwnMu8xLZT/jaky-je-toto-rozdil-mezi-afroamericany-a-romaky-z-duchcova-rasismus-a-zakerne-nasili-v-tlupach-praha-nikdy-most-bordel-u-severky-si-nechte-do-prahy-2-3-2019-pitomiove-s-iq-71-1-2-mkv-mp4


      Jaký je rozdíl mezi výše a zde?

      https://uloz.to/live/!oMMUUS5W5NEK/dycky-duchcov-kdyz-brit-torak-v-cr-radi-vlade-cr-jizda-na-cerno-uz-musi-prestat-lyncovani-manzelskeho-paru-romy-dost-bylo-prazskych-parazitu-a-co-romea-cz-praha-ceka-na-dary-byt-to-obracene-15-na-2-dycky-most-mkv-avi-mp4



      Vymazat
    12. Ahoj hovnoluline!
      Zase jsi tu chválu jemerickéj juesej přehnal. Ty důchody seveřanů na Floridu platí EU a Latinemerika z výpalného, které jim účtují korporátně fašounští chazaři za nucené používání zelených papírků bez jakékoliv hodnoty. Je to vpodstatě veřejná, satanská loupež produkce celého světa, řízená chazary.
      Příklad: Hujavej vyrobí mobilek za dolar. Doveze ho do emeriky, kde ho zatíží clem 1 dolar a prodají za tržní cenu (trhni co můžeš) 100 dolarů, takže mohou navíc vytisknout onu stodolarovku (ty dva dolary utopí v sankcích na dodavatele). Toť mezinárodní obchod po emericku a doníček chce zrušit smlouvou i ty dva dolary nákladů, neboli gojové vyrábějte za co chcete, dovážejte emerice jak chcete, ale dostanete za to hovno nebo kulku mezi oči. Ganstrismus jak vyšitý, a díky tomu ty hnus-es-ej ještě nezbankrotily. A cenzuru máte v juesej totální. Vy už nejste schopni ani ochotni rozlišit pravdu od propagandy ala gebls. Všeho do času, svět se na vás vysere a nedá vám ani špetku soli a vaše "zboží" si mužete mezi sebou prodávat sami (hra na černého petra).
      Ďuro Trulo

      Vymazat
  3. Kolaps světového předluženého a přezbrojeného diktátora se blíží rychleji, než si všichni dovedeme pomyslet.Nikdo, kromě jejich vazalů je již neposlouchá.Na ty nejsilnější a nejmocnější je vnesena kletba pomocí sankcí.A těm slabším je kromě sankcí hrozeno humanitárním vybombardováním, rozvrácením a poté uchvácením do těch správných rukou jejich bohatého petrochemického či surovinového území.Ale stáhne s sebou všechny, co velebí papírky s kačerem Donaldem, bohužel.

    OdpovědětVymazat
  4. Americká diplomacie ztratila totálně soudnost. Amíci si představují že napadnou Irán jen tak, a všichni v oblasti budou čekat jak to dopadne. Jen že skutečnost je úplně jiná. Jednání mezi Talibanem v Afghanistánu, Iráčany, Libanonem, Sýrií, Jemenem a Iránem znamenají, že nikdo nebude čekat až amíci porazí, nebo alespoň poničí Irán. Tyhle státy už se nemůžou dočkat, jak amíky v případě napadení Iránu napadnou oni. Pobijou americké posádky a vojáky jejich poskoků v Afghanistánu a Iráku. Pak srovnaji účty s Izraelem. A mi se budeme muset koukat na ksychty našich politiků, slouhové USA, co nám budou tvrdit že naši žoldáci padli při obraně našeho státu.

    OdpovědětVymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    2. 1.47
      Velice vhodný příspěvek k článku a americké agresi.
      Které jiné uskupení k volbám do EU není nějakým způsobem divné? Stačí si zjistit, kteří poslanci v nynějším složení v EU hlasuje proti ČR. Tak která strana je volitelná? Napište.

      Vymazat
    3. Několik debilů se snaží vší mocí zdiskreditovat SPD a jeho představitele pro volby do EU. A to na naprosto nevhodném místě k diskusi o USA politice.
      No ještě si to musíme do voleb vytrpět.
      Jinak členek panaFinian Cunningham dobrý.
      Václav

      Vymazat
    4. Uštěpačnost Jana Cempera 1:47 je veskrze prázdná. Hromadně se nehajluje v důsledku politiky SPD, hromadně se hajluje v pobaltských státech a na Ukrajině. Pod záštitou „západu“. Že MUDr. David volební noviny SPD nerediguje je logické, když za SPD kandiduje jako nestraník. Že neví, co chce v Europarlamentu prosazovat je blábol, když to opakovaně říká a publikuje. Cemper je mělký neumětel, snaživý propagandista.
      Já tedy voličem SPD nejsem. Z poněkud hlubších důvodů, než si Jan Cemper, zřejmě s námahou, vycucal z prstu. Rád mu k tomu trapasu blahopřeju.

      Vymazat
    5. 3:14, 3:29 lepší nápad, jak poškodit MUDr. Davida skutečně nemáte? Jste břídilové! Kvůli vám budu nucen volit MUDr. Davida a při každé další příležitosti SPD.

      Vymazat
    6. Výblitek toho zakomplexovaného ubožáka Cempera je na úrovni zdejšího intelektuálního giganta Pepka Vyskoče. Nestojí za to číst.

      Vymazat
    7. Hm. cemper. Nečtu. Hezky se nám to tříbí. Doufám, že se rozsvítí i voličům ostatních protilidských stran, jako je např:
      vasevec.parlamentnilisty.cz/blogy/dost-tohle-uz-je-hodne-pres-hranu

      A mazání primitivů na NR? X-krát admin připomínal potrefencům pravidla slušného chování, marně. Tedy smazat je, je správné.
      SPD je jasná volba.

      Vymazat
    8. 1:47 Ten cemper je velký ubožák a vítač a makrela je taková jako hitler. Stačí jak vyhrožovala že nechcem brát migranty. A prohlásit že se státy mají vzdát státnosti jsou typické fuhrerovi požadavky.

      Vymazat
    9. Jedině sluníčkářský mamlas se může srovnávat s MUDr. Davidem a pokoušet se okopávat mu kotníky. Doufám, že už tihle poskoci půjdou brzy do hajzlu.

      Vymazat
    10. 3:14, to máte pravdu s tou cenzurou. Nedávno jsem tady publikoval antisemitské statě z Mein Kampf a představte si tu drzost, smazali mě. Kde to žijeme!

      Vymazat
  6. 6:14 a 3:29 jsou zcela bez orientace. Nemají na to, aby věděli a pochopili, že blog Nová republik je blogem spolku shodného názvu, že spolek má nějaké vedení a blog nějakou redakci s nějakou dělbou práce. Není to tedy WEB MUDr. Davida, ale spolku a pokud administrátor zasahuje do diskuze, postupuje podle preambule. Kdyby autoři (nebo autor) ze 6:14 a 3:29 nebyli značně hloupí, byli by svoji kritiku schopni vtěsnat do těchto faktických mezí. No, komu není shůry dáno ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V některých periodikách vůbec diskuse umožněna není a nikdo se tím nezrušuje.

      Vymazat
  7. Už aby bylo po volbách a začal zase normální provoz, jenom doufám, že i po tom, co doktor David se odsune do Bruselu, tak tento web nezačne skomírat, protože je jedním asi z pěti, které sluníčkům nejvíc leží v žaludku. Proto jen potřebný a záslužný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 9:05

      Máte pro to nějaké podklady, nebo jste prostě měl jen nutkavou potřebu dát o sobě vědět a nic lepšího vás nenapadlo?

      Vymazat
    2. 9:05 smazán a dobře mu tak, hajzlíkovi!

      Vymazat
  8. MUDr. David je agentem CSSD s cilem rozstepit volice SPD. On toho hlupaka jen hraje s cilem znechutit volice SPD.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. MUDr. David není agentem nikoho. Je to čestný, kvalitní kandidát SPD, pevný ve svých rozumných postojích. Kdo není znechucen ODS, ani po těchto výstupech jejích představitelů ve funkcích:

      https://nasregion.cz/demokracie-v-podani-ods-zeman-je-druhy-hitler-a-je-nutne-ho-podrezat-jako-svini-107262?fbclid=IwAR3XeZOEzePvkCsnnl9hJklCV4aUHHA_dT9E9LBNqA7F0_6u4AKI9I4ge9Q

      https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Pavel-Novotny-zada-pro-poslance-KSCM-kulku-A-drzte-hubu-581872
      pak je stejný, jako oni. Jasná ukázka, kdo skutečně rozděluje společnost, a podněcuje nenávist.
      A kdyby s jejich výroky vedení ODS nesouhlasilo, okamžitě by je zbavilo funkcí, členství, a předalo orgánům, činným v trestním řízení.

      Vymazat
    2. Ono těch útoků na Ivana Davida před volbami přibude. Je to výrazný intelektuál v řadách SPD, znechucen odešel z ČSSD, kterou si privatizovali a zobchodovali lidi typu Sobotky, Špidly, Hamáčka...
      Vlastenecké síly u nás nabírají na síle a to dosavadním stranám velmi vadí. Přicházejí o byznys.
      Volím SPD, je to mým názorům a zkušenosti nejbližší strana.

      MM

      Vymazat
    3. 9:11
      Tz toho hlupáka nehraješ.

      Vymazat
  9. Pro zdejší přátele USA musí být zajisté velice iritující, že po nich jejich nejlepší přítel, spojenec atd. chce vstupní víza. To vám jako nevěří? Vám, kteří zde denně, a v potu tváře, pějete ódy na americký způsob života? Když tak si své příspěvky tiskněte, ať máte nějaký doklad až o to vízum půjdete loudit a pozor! nejlépe v předklonu a z každého ucha nechť vám trčí US vlaječka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vy opravdu potrebujete viza do USA? Tak to asi bude tim, ze jste rudy pablb:-)

      Vymazat
    2. 10:22 Já zapomněl, že ty tam lezeš přes plot na mexické hranici. Sorry, ale já, na rozdíl od tebe jsem nezávislý, americký prdelní žmolku.

      Vymazat
    3. 12:45 On ten Trump nakonec staví tu mexickou zeď kvůli podobně "informovaným" túristům z Česka. Bez víza za ně může tak akorát vyhodit kopyta někde po světě.

      Vymazat
    4. 12:45, hezká odpověď :)

      Vymazat
  10. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Napsal jsi tady čtyři stupidní příspěvky za sebou a nikdo nereaguje. Jsou trapné.
      Já jsem se nad tebou slitoval, aby ses necítil tak osamělý, anebo ponížený jako v odpovědi na tvůj trapný omyl ohledně amerických víz, kdy se tě přispěvatel 10:45 zeptal, jestli lezeš do USA přez mexický plot. Což svědčí, že narozdíl od mnohých z nás, jsi v Americe nikdy nebyl a nemáš ani běžné znalosti.

      Vymazat
    2. Jak nemám rád komouše a SPDáky, tak při poslední debatě zoufalec David totálně propadl. Uječená soudržka Konečná ho totálně přeřvala.

      Vymazat
    3. .. za pomoci lží a demagogie. Bohužel dr. David je natolik slušný, že jí to neomlátil o její drzou papulu.

      Vymazat
    4. 16:11 smutné je, že tady s ultimativními soudy diskutují jednotlivci, kteří se ve věci neráčí přiměřeně orientovat. "Uječená soudružka", tedy poslankyně Europarlamentu Kateřina Konečná (která mi je víc než nesympatická), měla pravdu v tom, že ve volebních novinách SPD je lhavě tvrzeno, že poslanci za KSČM v Europarlamentu hlasovali ve prospěch kvót pro migranty. V současnosti v té věci SPD žalují. Vy byste nad takovou lží ve váš neprospěch mlčel, dokonce deset dnů před volbami?

      Vymazat
    5. 18:21
      Eurposranci KSČM hlasovali pro migrační pakty, takže jejich zoufalé mečení a lhaní do médií mě nedojímá, ani zuřivé kdákání slepice Konečné, která se poslední týdny pěkně vybarvila.

      Vymazat
  11. Zoufalí eurohujeři se vyrojili jako švábi a makají, až se jim kouří z kedlubnů. Je pozdě neobolševici a fašouni.

    OdpovědětVymazat
  12. @admin: Prosím, smažte pár urážejících debilů 10:25, 10:27, 10:28

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady se presentuje blbeček,kteráý si sám sobě chce zacpat moru a ještě tomu freneticky tleskat.
      Jdi do prdele neomarxistický posero.

      Vymazat
    2. Proc?At kazdy vidi jak je blby:-)

      Vymazat
    3. No dej tu neco o neomarxismu,když neviš co to je tak tu nepiš 13.19 napiš jejich komunistickému Pavkovi Korčaginovi v románu JAK SE KALILA OCEL,který taky kandiduje,že nás neomaxisty a jen si ho přečti jak to umi,tady se taku pry kdesi objevil..

      Vymazat
  13. Severní Korea je jakýmsi rýsováčkem na židli Amíka, ten by rád spočinul svou rozteklou prdelí na ni, ale bojí se.
    Tak na ně!

    OdpovědětVymazat
  14. SPD není strana, která by mohla vést stát, ale to po ní ani nechceme. Nám, Čechům poslouží jako deorganizátor "sjednocování" EU, na to je dobrá. Marxofašounům z EU je potřeba se násilím podíva na zoubek, proto mají můj preferenční hlas "zubař" a "generál".

    OdpovědětVymazat
  15. Neomarxisté jsou vaši spojenci chtěji rozval shnilé ČR,aby poté masy přijaly svobodu a učeni
    K,.MARXE A PŘEDEVŠIM ZNÁRODNĚNI BANK A KORPORACI,,

    které nám kradou penize a strkaji je bez skrupuli a bržděni do daňových rájů,které za ně kupuji dluhy USA.

    TO SAMO UZNÁVÁ,ŽE JE NÁMI PORAŽENO A KLEČI NA KOLENOU!

    OdpovědětVymazat
  16. Pam david vám nemůže přimo napsat,že je neomarxista,on tak musi jen jednat a že chce jednotu tak to vám dává najevo cenzurou a svou NAŠI propagaci tajnou,ale přece silnou.
    Volte neomarxismus chce vaše dobro stejně jako kdysi komunisté,ale jinými účinějšimi prostředky mylně nazývánými prý podvod!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vam dobre hrabe

      Vymazat
    2. SAM JSI SRAB,
      proč tu ten David nedá co je ten neomarxismus a nevysvětli ho,at každý vidi že zastavá správnou věc.
      I komunisté se neodvažuji vysvětlit proč jsou pro neomarxismus a nikdy všemi deseti proti,tak zalez a vol nás pražskou kavárnu,ta ti zvedne šunky z
      křesla tvojeho líného pupku!

      Vymazat
    3. 13:19, máte dobrý zmatek v pojmech a pletete si je s dojmy. Neomarxismus má k levici stejný vztah jako španělská bota k Botasce.

      Vymazat
    4. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    5. 13:57

      Proč by on měl vysvětlovat význam slova, které vytvořila a zavedla do mluvy současná antikomunistická propaganda? Na takovou blbost jste přišel zcela sám?

      Vymazat
    6. Neomarxismus je vše, co chce inženýrsky nakládat s lidskou společností a přitom sloužit nadnárodním korporacím čili násilné globalizaci.

      Není to na vás trochu složité?

      Vymazat
    7. 17:03

      "Neomarxismus je vše, co chce inženýrsky nakládat s lidskou společností a přitom sloužit nadnárodním korporacím čili násilné globalizaci."

      Takže téměř celý svět, jenž praktikuje kapitalismus, je vlastně "neomarxistický"? Proč se tedy nazývá kapitalismem a ne neomarxismem? A co to vše má vlastně společného s Marxem? Co navrhujete místo kapitalismu, ehm, vlastně neomarxismu?

      Vymazat
    8. kapitalizmus je humus a neomarxizmus je to samé, vylepšené o fašistické prvky.

      Vymazat
    9. 18:04

      Fašismus je vývojový stupeň kapitalismu, netřeba pro něj vymýšlet nové názvy. Má ho v sobě v latentní podobě zakomponován a od počátku k němu směřuje.

      Vymazat
    10. 17:10,
      1) Marx nepopíral kapitalistický systém jako takový, jen požadoval reformaci.
      2) Je takové mínění, že Marx ve svém raném období prosazoval podobné ultralevicové myšlenky. Částečně je na tom něco pravda, ale jenom částečně. Proto se tomu říká neomarxismus.

      Toho se chopila jistá vrstva vysokého kapitálu (už na počátku 20.stol.), která pochopila, že tuto sílu může šikovnou manipulací použít pro své účely. Neomarxismus je jen způsob manipulace kapitálu s masou jako jste vy, který si neuvědomujete, že jste manipulován. S kapitalismem, tj. ekonomickým systémem jako takovým, to nic nemá. Jedná se jen o prostředek, který si hraje na filosofii, aby tomu lidi naletěli a mocní vydělali. Tzn. nemůžete nazvat kapitalismus neomarxismem, podobně jako nenazvete jízdní řád autobusem.

      Vymazat
    11. 18:11, fašismus je sice špatný, ale legální společenský systém se silnou rolí státu. Myslím, že ve většině společnostech jsou mnohem horší uspořádání, které mohou začínat slovem "anarcho-". To jsou všechny ty zborcené státy, kde začíná vládnout právo džungle. Myslím, že to je pro většinu lidí mnohem horší alternativa. Ačkoliv i takový stav má tendenci k rychlému přechodu do některé z forem diktatury, je to lidská přirozenost.

      Vymazat
    12. 18:04

      1)Proč by měl, podle vás, Marx popírat kapitalistický systém? Význam jeho učení je v kritice.

      2)Nevím co míníte že Marx v ranném období prosazoval, ale rozhodně by to nezakládalo důvod spojovat s ním neomarxismus, pokud by prosazoval ultralevicové myšlenky. Kapitalismus ani fašismus na ultralevicových myšlenkách opravdu nestojí :-)


      18:31

      Legální je každý systém, který se chopí moci. Získá tím totiž moc psát zákony. Zřejmě jste měl na mysli "legitimní". A to fašismus rozhodně není. Jakékoli takové pochybnosti snadno vyvrátí už první oběti tohoto systému.

      Vymazat
    13. Z odpovědi tady jasně vyplývá,že nikdo nevi správně co to neomarxismus je a nikdo neumi na něho a jeho vysvětleni dát odkaz.
      David se to boji opakovat a psát tady co desetr minut,aby občané nepoznakli,že je vlasně nositelem této zrůdné nové ideologie falešné humanity a diktatury,kterou tu mazánim podporuje a očividně chce!

      Vymazat
    14. 19:36, vy asi neumíte číst
      a) Já jsem přece odpovídal na diskutujícího.
      b) Nikde jsem netvrdil, že popíral kapitalistický systém, kde jste to vzal? Zvlášť když napíšu: "Marx nepopíral kapitalistický systém" a vy se mě ptáte, proč tvrdím, že ho popíral... divné od vás, ne?

      2) Tak vy sice nevíte, co psal Marx v raném období, ale říkáte, co nepsal. Podrobný myšlenkový guláš jako ten první. No určitě nepsal kuchařskou knihu, ale o té tady řeč není...
      Pojem "raný Marx" ve spojení s neomarxismem je všeobecně známý veřejně probíraný pojem. Jedná se o společenské levicové trendy, které se vyučovaly v tzv. Frankfurtské škole u Herr Habermasse, přičemž frekventanti těchto kurzů jsou dnes rozlezlí jako rakovina ve všech řídících centrech.

      A ano, kapitalismus může využívat extrémní levici pro své cíle, dnes se tak děje úplně všude. A to je přesně to proti čemu zde my všichni bojujeme. Jen o to se zde jedná a jen tohle rozděluje společnost v Evropě a USA na dvě poloviny. Je hodně zvláštní, že jste si toho dosud nevšiml.

      Legální fašismus... Ano, mělo být "legitimní". Automat mi přepisuje slova a v rychlosti to na tom blbém iMobilu někdy nezachytím.

      Vymazat
    15. 19:39, a vy neumíte hledat na internetu? Zřejmě máte nějaký problém.

      Zkusím velmi jednoduše, abyste to pochopil i vy: chcete tady mít muslimy, černochy, válku s Ruskem, buzeranty, pedofily, úchyly na ulicích, znárodnění dětí, rozvrat rodin, diktát nadnárodního kapitálu a eurobyrokratů, chcete makat jako otrok, držet hubu a žrát šlichtu někde v brlohu? Pak odpalte na stránky Eurohodnot a sem už nelezte.

      Vymazat
    16. Pardon, bylo to adresováno 18:22

      Nikde jsem se nevyjadřoval o tom co Marx psal nebo nepsal, k tomu se vyjadřoval 18:22

      Žádný Marx, ani ranný, nemá s žádným neomarxismem, čili kapitalistickými zájmy připisovanými levici, nic společného. Pokud chcete zjistit co je v čím zájmu, odpovězte si na otázku "kdo z toho má prospěch?". Z toho, co páchají služebníci kapitálu s mimikry "neomarxismu" nejen v Evropě, neprivilegované pracující vrstvy rozhodně žádný prospěch nemají a nemohou mít ani teoreticky.

      Kapitalismus může používat a používá k dosahování svých cílů všechny jakékoli prostředky. Pokud by k tomu použil skutečnou levici, tak ta přestává být levicí. Přeci je nesmysl aby levice potlačovala levici. To je jako kdyby hráč Sparty střílel jako o život góly do vlastní, namísto protivníkovy branky.

      Vymazat
    17. 20.46
      Dal jsem na vaši radu a našel článek.Zkusim zda s s nim budete souhlasit.Piše ho jedna ženská

      NEOMARXISMUS JE SNAHA O CO NEJVĚTŠI UVOLNĚNI MORÁLKY

      To je -anarchie a chaos
      - -zmizeni klasické rodiny
      -zmizeni náboženstvi,kromě islamu
      -mnohoženstvi
      -homosexualita
      -společné ženy a děti
      -popiráni jakékoli autority
      -nudismus
      -pedofilie
      -zoofilie
      -Sodoma a Gomora

      A a ted jak to souvisi s islamem.

      Islam využivá neomarxismu k dosaženi Sodony a .Gomory s použitim Overtonova OKNA.
      Morálka u nás nějaká je,kdežto u islamu ne a lze použit všechno co patři do Sodomy a Gomory.

      Jste všichni netolerantni ke kanibalům máte kanibalofobii a jste fašisté.

      Poté co zmizeli dělnici arolnici si GRAMSCI uvědomil,že na revoluci všichni kašlou a střileji po sobě ve válce,bránic svoje vlastenectvi.
      Náhradu našel v největši špíně společnosti,která má dělniky a rolniky nahradit a zajistit rozklad a anarchii státu,jeho rozval a válku.
      To v prvni fázi zaplati majitelé velkých peněz nebot vydělaji na zbranich kterýni se ovčané navzájem pobijou a tak jim pak nemusi platit sociál,který stejně považuji za svůj a kradou ho.

      DOJDE TO TAK DALEKO,ŽE MASA LIDU TAKTO ZVRHLÁ JIM ZNÁRODNI BANKY A KORPORACE A TAKTO DOJDE K AKCEPTACI UČENI PANA KARLA MARXE,KTERÝ SE STANÉ SALONNI.

      Je to dostatečná zkratka?
      Kdo je proti,at tu napíše proč.Vše už je v běhu a použivá se k tomu i 6 priorit k řizani světa,přičemž prvni je o tom,že vaše děti budou vychováni tak,že vás udaji,nebot budete proti tomu,aby se PRAHA stala hlavni město AFRIKY a policejni stát vás proto zavře do basy.

      Vymazat
    18. 22:15
      Neomarxismus je rozbíjení všech vazeb a ustálených zvyklostí ve společnosti, s cílem vytvoření řízeného chaosu v němž se nikdo nedokáže zorientovat, vyjma těch, kteří chaos podněcují a řídí. Je to šance na udržení vlády dosavadními vládnoucími strukturami v prostředí, kde jsou informace tak dostupné, jako nikdy dříve.

      Vymazat
    19. 21:26, neomarx. - proč se mnou polemizujete a filosofujete? Vždyť jsem vám napsal, že to není můj výmysl, ale že tento pojem se používá ve veřejném prostoru. Tito lidé věří, že rozvrácení tradičních hodnot, zničení evropské kultury a utvoření šedé masy, je pokroková levicová myšlenka. Tohle se velmi dobře hodí globalistům. Odpověděl vám i anonym 22:48.

      Vymazat
    20. 6:58
      Tento pojem je z ranku pojmů jako liberalizace(vytváření podmínek pro velkokapitál), pravda a láska(lež a nenávist k neposlušným), šíření svobody a demokracie(agrese), humanitární bombardování(hromadné zabíjení neposlušných), zostřený výslech(mučení), světový četník(diktátor), rebelové(ozbrojenci bojující ve shodě se zájmy "Západu"), teroristé(ozbrojenci bojující v rozporu se zájmy "Západu"), nevládní/nezisková organizace(vládními strukturami USA financovaná organizace na prosazování zájmů USA), vyhlášení nezávislosti(administrativní odtržení území), anexe(opuštění svazku na základě referenda),...
      Čili uměle vytvořené nebo zavedené pojmy, avšak s náplní neodpovídající významu, za účelem propagandistické manipulace cílové skupiny.
      Příspěvek 22:48 je můj, s doplněním že termín "neomarxismus" měl být v uvozovkách, stejně jako "liberalizace", "pravda a láska", "anexe" apod.
      Jak je patrné, mé názory jsou zcela konzistentní.
      To, proti čemu se vymezuji je matení pojmů.

      Vymazat
    21. 8:24, jestli máte s Marxem nějaký problém, to je vaše věc a dávejte si to uvozovek, co chcete. Nicméně neomarxismus, jak jsem vám už psal, je běžným pojmem jako kterýkoliv jiný. Zjevně nějak nejste schopen tuhle věc z nějakého důvodu absorbovat, takže vám dávám k dispozici obyčejnou wiki: https://cs.m.wikipedia.org/wiki/Neomarxismus

      Všichni propagátoři tohoto směru prošli levicovými tábory, a v podstatě podobně se školili i mladí norští socialisté na ostrově Utoya, než na ně vlítnul Breivik. Základní filozofií těchto lidí je marxismus v jeho neomarxistické podobě. Sociální inženýrství se vyučuje jako zcela normální potřebný faktor pro tzv. zdárný rozvoj společnosti.
      Vychází údajně z myšlenek tzv. "raného Marxe", v dobách, kdy jako mladík obhajoval kromě jiného například zrušení rodiny jako základu státu. Nemůžu potvrdit, od Marxe jsem prakticky nic nečetl.
      Mnoho mladých lidí, hlavně intelektuálů (tzn. i boháčů) se jeho myšlenkami nadchli.

      Nejedná se tedy o žádné matení pojmů. A už vůbec tento pojem nepochází ode mě. Zneužít lze leccos, například z patriotismu vyrobit nacismus. Že dali tomu svému hnutí název neomarxismus, za to nemůžu. Ale pokud argumentujete, měl byste vědět, o čem mluvíte. Pro začátek se a alespoň okrajově seznámit s objektem zájmu, zde s učením K.Marxe.

      Vymazat
    22. 11:53

      S Marxem žádný problém nemám, pouze odmítám tupě odkývat zjevně nesmyslné konstrukce. Nikdo nikde nepopírá, že "neomarxismus" je běžným pojmem, stejně jako jsou v dnešním newspeaku bohužel běžnými pojmy i ty ze zdaleka neúplného seznamu v mém předešlém komentáři. Nikdy je však neakceptuji v jejich převrácené podobě.

      Možná že "všichni propagátoři prošli levicovými tábory", ale pojí je něco zcela jiného. Je to mravenčí práce ve prospěch velkokapitálu a jeho zájmu o absolutní kontrolu nad společností, o její maximální využití a o pevné ukotvení takových poměrů, v nichž bohatá "elita" drží veškerou moc nad životem planety. Přinejlepším jsou to tedy lidé, kteří jsou myšlenkově nejblíže sociálním demokratům.

      Opakuji, "neomarxismus" nemá kromě uměle naroubovaného názvu s Marxem a jeho filozofií nic společného. Je opravdu roztomilé vaše přiznání, že jste sice od Marxe nic nečetl, ale jste si skálopevně jist, že tzv. "neomarxismus"(rozbíjení všech vazeb a ustálených zvyklostí ve společnosti, s cílem vytvoření řízeného chaosu v němž se nikdo nedokáže zorientovat, vyjma těch, kteří chaos podněcují a řídí(to asi nebudou zrovna proletáři, že?). Je to šance na udržení vlády dosavadními vládnoucími strukturami v prostředí, kde jsou informace tak dostupné, jako nikdy dříve) je v souladu s Marxem. Myslím že netřeba dodávat více.

      Vymazat
    23. 12:17, vy jste totálně mimo mísu, chlape, to se hned tak nevidí... Chápete vůbec o čem je řeč?

      Už jsem vám několikrát zopakoval, že název neomarxismus jsem nedal já, ale dali ho lidé v 60.letech, kteří zakládali tento směr, popsaný Markusem, Habermassem a jejich následovníky. Podle nich proto, že vycházeli z Marxe, a je mi u prdele, jestli to tak bylo nebo ne. Dokážete to akceptovat? My se zde nebavíme o Marxovi, ale o názvu neomarxismus. Názvu! Tento pojem se běžně používá, pojednává o tom i Wikipedie, a je zaregistrován jako sociálně-filosofický směr. TOŤ VŠE.
      Proč tomu dali název neomarxismus a ne třeba markusismus, to nevím, a ani mě to nezajímá.

      Jestli se vám na tom něco nelíbí, vytmavte jim to, aby to přejmenovali, podobně jako když se Řekové spořili s Makedonií o název země. A už přestaňte s těmi blbostmi. Tenhle pojem se bude bez ohledu na vás používat stejně, jako se používal pojem marxismus-leninismus.
      Apropos, silně pochybuju, že vůbec něco tušíte o díle K.Marxe, které je velmi rozsáhlé, a o pohnutkách které ho vedly k jeho napsání. Marxe pořádně neznali ani lektoři VUMLu.

      Vymazat
    24. 16:36

      Je mi lhostejné kdo kam dal jaký název, avšak znovu a snad už naposledy opakuji, nikdy neakceptuji účelový newspeak, který neslouží k ničemu jinému, než k propagandistické manipulaci vědomím lidí. Tak jako ani krychle pro mě nikdy nebude neokoulí. To můžou manipulátoři zkoušet na vás a další jedince, nezatížené schopností samostatného myšlení, ne na mě.
      Vaše pochybnosti o mém povědomí o díle Marxe jsou jistě namístě, nicméně z celé této debaty je zcela zřetelné, že dalece přesahuje to vaše.

      Vymazat
  17. U mě USA určiti ne, ale Rusko bych oplotil. Je otázka času, kdy Rus rozpoutá třetí SV.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 15:54 Ano, máte bezpochyby naprostou pravdu. Stačí se jen podívat, jak se Rusko rozpíná po celém světě, všude má svoje vojenské základny a neustále provokuje, hlavně USA. Jinak, starý pán Novotný toho zřejmě má na svědomí víc, než jen toho analfabeta v Řeporyjích. Možná se maminka spustila s orangutanem ? Jinak si váš moudrý příspěvek neumím vysvětlit.

      Vymazat
    2. Nejhorší jsou ti Rusáci na kubánském Guantanámu, kde topí islámskou holotu tím nejbrutálnějším způsobem. Je mi z nich blivno, stejně jako z toho rusáckého feudála v Saudský, co prdí na lidská práva. Fuj, fuj, fuj!

      Vymazat
    3. 15:54 otázečka, proč by ten Rus, podle vás, tu třetí světovou válku rozpoutával? Nemá svých domácích možností i starostí dost? Uniká vám, že jsou to USA, které spotřebovávají víc, než nakolik jim vlastní teritorium stačí?

      Vymazat
    4. Pro vás 3 rusobíjce.A co Krym? pokud by západ a USA zasáhl na obranu Krymu, tak je tady 3 SV jak vyšitá vy mudrci.Tak kdo tady rozpoutává války? Ato nepočítám další Gruzii, Náh. Karabach atd.

      Vymazat
    5. Proč by Západ zasahoval do "obrany" Krymu. Vždyť je ruský a ne americký či eurounijní!

      Vymazat
  18. Americká obchodní válka eskaluje. https://beforeitsnews.com/v3/forex/2019/2480879.html
    Čína zvažuje "Dumping americké státní pokladny" https://beforeitsnews.com/v3/foreclosure- gate/2019/2449903.html
    Američtí ministři zahraničí Mike Pompeo a poradci pro národní bezpečnost John Bolton, kteří se ocitli na post řidiče, jsou nyní na místě řidiče a řídí americkou politiku v stále větší provokaci a konflikty na několika kontinentech, řekl nezávislý politický analytik Alessandro Bruno.Myslím, že Trump nemá žádnou kontrolu. “

    OdpovědětVymazat
  19. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 1:00 já už vám občane Cempere odpověděl, bohužel admin tu vaši slabotu i s mou reakcí (nepříliš chytře) smazal. Tak to vkládám, tak jako vy, znovu:
      "Uštěpačnost Jana Cempera 1:47 je veskrze prázdná. Hromadně se nehajluje v důsledku politiky SPD, hromadně se hajluje v pobaltských státech a na Ukrajině. Pod záštitou „západu“. Že MUDr. David volební noviny SPD nerediguje je logické, když za SPD kandiduje jako nestraník. Že neví, co chce v Europarlamentu prosazovat je blábol, když to opakovaně říká a publikuje. Cemper je mělký neumětel, snaživý propagandista.
      Já tedy voličem SPD nejsem. Z poněkud hlubších důvodů, než si Jan Cemper, zřejmě s námahou, vycucal z prstu. Rád mu k tomu trapasu blahopřeju."

      Vymazat
    2. Cemper je skutečně snaživý propagandista, a evidentně "profesionální" rozbíječ diskusí, konečně, sám se tím chlubí. Nemá cenu s ním polemizovat, není placený za to, aby případně věcně diskutoval a respektoval,nebo nedej bože uznal, jiný názor.
      Lidé jako on nechtějí, a nebo nemohou, nesmí, pochopit, že podpora politických subjektů typu SPD ( a také, m.j. ANO) vzniká a roste ze zklamání tradičních politických stran. Pravých, levých i "mezi půlkami". Normální občané vnímají hrozící nebezpečí, kašlou na ideologické, lidskoprávně-sluníčkářské chlácholení. Chtějí bezpečí a klid, záruky. To jim, "cučači z prstů" typu Cempera nedokáží zajistit. Naopak, jejich filozofie reálně hrozí, dříve či později, násilím, otroctvím, nakonec likvidací společnosti, jak ji doposud známe. Jestli "kalí vodu" z přesvědčení, nebo za peníze, už není podstatné.

      Vymazat