Reklama

.

.

čtvrtek 6. června 2019

Charkovský primátor apeluje na Ukrajince, aby se "vrátili z majdanů ke zdravému rozumu"

6. 6. 2019    zelv.ru
Charkovský primátor Genadij Kernes vyzývá obyvatele města, kde minulý týden nacionalisté demolovali pomník maršála Georgije Žukova, aby skoncovali s "revoluční účelovostí majdanu". Výzva primátora se objevila na oficiálním portálu Charkova. Primátor upozornil na slova tiskového tajemníka prezidenta Ukrajiny Vladimíra Zelenského o "právní kolizi" v zemi, která vznikla v důsledku přijetí zákona o dekomunizaci. Oficiální zástupce hlavy státu potvrdil právo obcí samostatně rozhodovat o otázkách demolice a zachování historických objektů.


Primátor připomněl, že právě kvůli dekomunizaci se jméno maršála stalo politicky nepohodlným na Ukrajině. Ačkoli podle zákona historické osobnosti, které osvobozovaly zemi od nacismu, by neměly spadat pod zákaz.

Ve výsledku, poznamenal primátor, bývalý vedoucí oblastní státní administrativy Igor Rajnin ignoroval názor občanů, kteří hlasovali proti přejmenování prospektu Žukova. Minulou neděli se shromáždění proti návratu jména maršála do Charkova a demolice jeho busty zúčastnilo ne více než 200 lidí, poznamenal Kernes, "včetně návštěvníků, radikálně a nacionalisticky naladěných, kteří nevědí nic o roli Žukova při osvobození města".

Proto se Kernes rozhodl obnovit pomník maršálovi a otázku změny názvu prospektu předložit na příštím zasedání městské rady v Charkově. "Je načase vrátit se z majdanů ke zdravému rozumu a do právního pole, a nikoli rozeštvávat lidi mezi sebou", vyzval primátor Charkova Ukrajince.

Připomeňme, že 2. června aktivisté nacionalistických a radikálních stran strhli bustu maršála Žukova. Policie jim nebránila, na místě pomníku byla instalována státní vlajka Ukrajiny. Oficiální zástupce Ministerstva obrany Ruska, generálmajor Igor Konašenkov označil incident za směřování k "absolutnímu jeskynnímu barbarství".

Takzvanou politiku dekomunizace Kyjev začal provádět po roce 2014. V jejím rámci byly stovky měst a ulic na Ukrajině přejmenovány, zejména pak dostávaly do názvu jméno hlavy ukrajinských nacionalistů Stěpana Bandery.

Kromě toho na podzim roku 2017 Kyjev zakázal používání termínu Velká vlastenecká válka a prohlásil, že je údajně "propagandistický". Podle hodnocení expertů se ve skutečnosti těmito činy ukrajinští politici snaží vymazat historii své země a přetrhat kulturní vazby mezi národy Ruska a Ukrajiny.

Přičemž list Washington Post píše, že mnoho Ukrajinců nevidí smysl v dekomunizaci a, například, v jejím rámci boření památníků Vladimíra Lenina, který byl v čele vytvoření SSSR.

Pro Novou republiku vybrala a přeložila PhDr. Vladimíra Grulichová

63 komentářů :

  1. Jenom pro připomenutí, Kernes je starosta, kterého v minulosti fašisticko-banderovské bojůvky ze západu Ukrajiny postřelily, málem zemřel, ale v Izraeli ho operovali a zachránili mu život.

    OdpovědětVymazat
  2. Ve třetí říši taky hasiči nehasili a policie nekonala, když hořely synagogy. To už tak v takových režimech bývá,tak proč se v případě Ukrajiny někdo diví? Regulérní fašismus a glorifikaci ukrajinských zvěrstev nikdo, z údajně civilizované a demokratické EU, neodsoudí. Kde jsou sankce, demarše a pod.? Zřejmě problémy s optikou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když zemi vládnou lidé, které fašisté dostali k moci, jsou logické i jejich kroky směrem ke glorifikaci fašistů. V Ukrajině se to děje a EU i ČR to podporují. Ukázal to i český ministr Petříček, který na jedné straně bojuje s Čínou a Ruskem a na druhé straně podporuje fašouny. A sociální demokracie ho v tom podporuje... Hanba!

      Vymazat
    2. Včetně našeho ministr zahraničí Petříčka !

      Vymazat
    3. 13:57 Přesně tak fašouni zůstanou fašisti i když si říkají demokraté.

      Vymazat
    4. Vraždění Poláků,Židů a Volynských Čechů banderovci schvaluje český poslanec Žáček.tady je vidět kam vede zastydlý antikomunismus je to přímá cesta k nacistickému vidění světa .Žáčka a Štětiny je u nás škoda dobře by se uplatnili na Ukrajině

      Vymazat
    5. A jaký by jste chtěly hledat milý pane23:30 rozdíl v dávno známé rovnici: fašizmus=komúnizmus=demokratizmus? Všechno je to jedna banda a "hadrák89" znamenal jeno přechod z jedné totality k druhé.

      Vymazat
  3. David si nedá pokoj. Denně několik pro nás zcela nepodstatných článků o Ukrajině. Navíc zásadně z dílny ruské propagandy.

    Ale tohle ho nezajímá:

    https://www.irozhlas.cz/zpravy-domov/rusko-cesko-slovensko-sovetska-okupace-1968-invaze-historie-veterani-zakon-rusky_1906061305_cha

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 14:17...a taky to ruské vládě neprošlo, ale na Ukrajině se fašourum nikdo nepostaví..v nejmenším by zkončil zbitej v popelnici...

      Vymazat
    2. 14:41...omlouvám se:..v ruské vládě, tento návrh, při hlasování neprošel....

      Vymazat
    3. Demokracie nedosáhla na Okrajině správného stádia, pořád mají co jíst:)

      Vymazat
    4. 14:41
      Co neprošlo? Co to melete? To svinstvo leží v Dumě ke schválení!

      Vymazat
    5. 14:17 - jsi hloupý, možná dospěješ. Tohle je o Ukrajině, tak sem netahej pitomosti. Jsou od věci.

      Vymazat
    6. 15:42
      Ty, podle tebe "pitomosti od věci", jsou pro nás, Čechy, asi 1000x důležitější než jestli někde na Ukrajině někdo strhl nějakou bustu někoho.
      Ty ale zřejmě nejsi Čech ale Rusák. Proto chápu, že tě ruská, protiukrajinská propaganda zajímá a na čí straně v ní jsi.

      Vymazat
    7. Pani, a aky je rozdiel medzi okupaciov od ZSSR,
      a terajsov okupaciov od USA ?
      Ziadny.
      V 68 tu sovietsku armadu niekto pozval.
      A ci tie svine z USA, ktore nas teraz okupuju, prisli sami ?
      Tiez ich niekto pozval.
      Takze rozdiel ziadny.
      Som velmi zvedavy co sa bude hovorit po niekolkych rokoch, ak by sa podarilo vykopat tie svine z USA za velku mlaku,ci tiez nebudu hladat pachatela, kto ich tu pozval.

      Vymazat
    8. A co naši vojáci v Afgánistánu ?Jsou to okupanti a jsou uznáváni jako veteráni.Jestli je tam někdo pozval tak loutková vláda Afganistánu.Kdyby tam nebyli cizí vojáci tak už vládne Talibán.Sovětští vojáci dostali rozkaz ,v srpnu 68,tak museli jít

      Vymazat
    9. Zda budou někdejší vojáci SSSR , zúčastnění na ,,bratrské pomoci" 1968 vedeni jako veteráni (má to vliv např. na zápočet důchodových let) se týká těch, kdož jsou po těch letech naživu. Podrobněji o tom píše
      www.casopisargument.cz

      Vymazat
    10. No, tvé půl století staré fňukání a kvílení Pepku14:17 zaujalo mnoho lidí tady na diskuzi a to je pidstatné. Inu mně by taky zajímalo stanovisko lidí k této zatuchlé problematice, ja ténhle krok Ruské vlády schvaluji. Ti hrdinové Sovětského svazu si zaslouží medaily za statečnost, odvahu, obětavost a za pomoc při ochraně tehdejších Europských hodnot na území ČSSR. Když už takovej ruskej okupant Kličko si u nás a hlavně v Německu přišel ke svému ocenění, proč by ostatní měly škodovat.

      Vymazat
  4. ale hej - ak mohli dostať status veteránov vaši vojaci pôsobiaci v Afganistane, tak prečo nie oni,

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z pohledu domácích obyvatel je jakýkoliv zahraniční voják, který střílí po lidech (včetně civilů) OKUPANT a nepřítel!! A "uzavřené smlouvy" "o okupaci se zástupci toho správného vedení státu" na "okupanta" nemají vliv.

      Vymazat
  5. Máte naprostou pravd 14:35. Afghánci, jak se už skoro století ukazuje, tam žádné zachránce civilizace nechtějí a dávají to účinně najevo. Taky to je jejich věc!

    OdpovědětVymazat
  6. ad 14:35
    Máte pravdu, když člověk vidí naše třicetileté upracované veterány z Afganistanu a z jiných "osvobozovaných" zemí daleko od ČR, tak se jen diví, jak si vůbec může naše vládnoucí garnitura či parlament dovolit vměšování do podobných rozhodnutí kdekoliv jinde. Pardon, ne kdekoliv jinde, ale do vnitřních záležitostí Ruska ano, tím směrem je povoleno vše. Bože, jak jsme stateční!

    OdpovědětVymazat
  7. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 15:20 -Nerozumíš, nechápeš, nekomentuj.

      Vymazat
    2. 15:44 Rozumím, chápu, komentuji.

      Vymazat
    3. 15:20 ale, ale, von se nám retardovaný agent Pepek Vyskoč skoro rozplakal, tohoto vlastence bych poslal do afrického Mali, stal by se veteránem v amerických službách, ale zatím ho posílám do brusele :-)

      Vymazat
    4. A jaký je to sprostý prase ten anonym 15.20 - kdo je u tebe kunda ty jeden smradlavej čuráku? Vlastizrádce jsi ty se svejma nenávistnejma vejžblechtama, a jestli je někdo ruskej vlastenec, no tak je ruskej vlastenec. Ty nejsi vlastenec ale obyčejnej perverzní otrapa - tak sklapni.

      Vymazat
    5. Pepek Vyskoč, tenhle zelenej užgryndanej pidimužík od Alza.cz, nám tady dělá své každodenní alzácké reklamní čóro-móro:-). Tečou mu už nervy a to je dobře, alespoň víme, s jakým bojovním revolučním materiálem disponují Washingtonští a Bruselští modří bolševici u nás.

      Vymazat
  8. To, že při osvobozování Ukrajiny od Němců velel vojskům Rudé armády Žukov, nejde popřít.
    A boření památníků na jeho osobnost i celou tu dobu, ve které se rozhodovalo o bytí či nebytí Ukrajinců, je počinem dobytka, a ne lidí.
    Cílem té tzv. dekomunizace by nemělo být přepisování historie.
    Ta by snad měla být orientována na budoucnost. K překonání dřívějších omylů a k budování spravedlivé společnosti, kterou si bude spravovat lid, a nikoliv některý z místodržících zahraniční (vele)mocnosti.
    Obávám, se že Ukři nevykročili správným směrem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Támhle v tom absurdistánu na východ vod Slovenských hranic, se to pořád hemžilo přiblblýmy obrazoborci. Ale ruku na srdce: bylo to jinak i u nás v ČSR? Co takhle slavné stržení Mariánského sloupu v Praze rozhicovanými demokraty tatíčka Masaryka?

      Vymazat
  9. Jaky je rozdil mezi zverstvama co nadelali Bolsevici a
    Nacisti ? ZADNY VY HLUPACI ! Obe strany zabijeli svoje oponenty, tak jak je mozne, ze vy tolerujete jednu stranu a vyvracite se nad druhou stranou ?
    To protoze mate nakakano v makuvkach a jako papousci stale opakujete naucenou propagandu !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Honolulu asi jste zase v rauši. Článek je o armádě a kdo zastavil genocidu východoevropanu.

      Vymazat
    2. 16:28-jste idiot

      Vymazat
    3. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    4. 20:26 - Ja ctu hodnotne dejiny a ty ctes hajzl papir !

      Vymazat
    5. 21:21 čtení tě idiotismu nezbavilo a už nezbaví.Byl jsi,jsi a budeš idiotem.

      Vymazat
    6. To, že fašismus = komunismus, nebo že mají něco společného, je neofašistická teze č. 1.

      Pokud můžeme někde hledat rodné prostředí fašismu, tak to je v předválečných buržoazních státech. Hrdým následníkem jsou současné tzv. "demokracie". A už to někdy dokonce ani moc neskrývají. Umožňuje jim to mimo jiné právě ono vaše mísení pojmů fašismus a komunismus a snaha neofašistů schovávat se za komunismus - fašistická zvěrská krutovláda se pak nezdá tak strašlivou.

      Je to však čistokrevné falšování dějin.

      Komunismus vznikl jako realizovaná touha zbídačených a v bídě držených ruských lidí po svobodě a po osvobození své země z pout zaostalého feudalismu.
      To se jim nakonec podařilo a tím inspirovali emancipační hnutí i v jiných zemích a závislých územích.

      Následný boj s fašismem byl nutným bojem na život a na smrt. Nutnou obranou vlastního holého života a existence.
      To je například jeden ten váš ROZDÍL o kterém pořád jako nevíte.
      Pokud se ale opravdu zajímáte o historii, tak to víte a moc dobře.

      Ne, že bych doufal, že se tohle vezmete k srdci, ale je třeba to psát pro jiné, pořád do kola na ty vaše vylhané tapety.

      Vymazat
    7. ..no ještě takovou doušku k tomu:
      nedávno jsem v pražské tramvaji viděl klučinu, tak 10-11 let, který měl na té svojí dětské tvářičce nakreslen znak SS. Ne malý, tak na půl pěsti. Snad snad to bylo namalováno - zřejmě ještě ne vytetováno.

      .. a proč jsem si na to vzpomněl, - protože právě se děje toto: Tři patra podemnou, přes křižovatku poblíž vstupu do baru opilecká partička vyřvává "sieg heil"
      Udělali to dvakrát za sebou. Zřejmě češi, ale rozumím jen intonaci.

      ...



      Vymazat
    8. Já jsem viděl zase jakousi kravku s hákáčema na sešlosti SPD na Václaváku.

      Vymazat
    9. Ta blbka byla poslaná od sorošovců jako provokace a točila to sorošvize ČT.

      Vymazat
  10. Za to, jak se Ukrajinci chovají k hrdinům velké vlastenecké války ve své zemi bych je všechny z České republiky poslal domů (Běž domů Ivane, čeká Tě Nataša). V ČR jenom berou Čechům práci a podražejí mzdy českým lidem. Většinou pracují v zahraničních firmách - tedy zisky těch firem se zdaňují v zahraničí. Ukrajinci nic dobrého pro ČR neudělali - právě naopak.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ministr Tomáš Bandera Petříček jich doveze desetitisíce, je třeba zajistit plynulé navyšování peněžních toků ven z tohoto zparchantělého protektorátu

      Vymazat
  11. Je nejvyšší čas vystoupit z EU a NATA. Babiš by měl být v koalici s panem Tomiem Okamurou a s KSČM. ČSSD která nesplácí dluhy rodině právníka Altnera je nedůvěryhodná a destruktivní strana. Pan Petříček je loutka Pocheho. Jak je možné, že pan Babiš ještě nevyrazil Petříčka? ČSSD přejí aby skončila tam, kde patří - v hajzlu.

    OdpovědětVymazat
  12. Je to jistě velice zajímavá historie: kdysi se socialistické SSSR pokoušelo o denacifikaci Ukrajiny, dnes se nacistiCká Ukrajina "dekomunizuje". Jistě je to věcí občanů Ukrajiny, obou táborů, nacistického i socialistického. No a když se nedokáží shodnout, co je lepší, zda svět socialismu nebo svět nacismu, je logické, že se musí tyto světy rozejít. A tak vlastně od nacismu se odtrhly nově vzniké republiky a Krym. Že jde o Rusy a ne Ukrajince? No jistě nikdo, kdo se hlásí k demokracii, jako USA a země EU, jim neupírají právo na sebeurčení, TÍM SPÍŠE, ŽE JDE O ETNICKÉ RUSY, tak jako ho přiznali Albáncům, kteří se nastěhovali do Kosova, až si ho přivlastnili na úkor Srbska. JEN NEVÍM, PROČ PRÁVO NA SEBEURČENÍ JE UPÍRÁNO KATALÁNCŮM, ALE ZŘEJME STEJNĚ JAKO NA UKRAJINĚ SE TAM VRÁTIL FRANKISMUS - TEDY ZASE VLASTNĚ NACISMUS S FAŠISMEM V JEDNOM SOURUČENSTVÍ.Ale to nám nevadí, vždyť Brusel nacismu fandí a sám novou podobu nacismu reprezentuje - EU ÜBER ALLES!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alespoň to konečně poznáváš, i když to vidět nechceš že: fašizmu=komunizmus=demokratizmus:-). Celé to sametové divadýlko v 1989, bylo o přechodu z jedné totality ke druhé.

      Vymazat
  13. Ten import migrantů z Ukrajiny není bez zajímavostí z řady pohledů. Kapitál nám hlásí, že mu chybí pracovníci a blahořečí Husákovi za jeho děti, které dnes zachraňují českou ekonomiku - a nestačí to. Jenže za 15 roků půjdou Husákovi děti postupně do penze a kdo bude vydělávat na jejich penze - když důchodový účet partajní "demokratický blok" do poslední koruny vykradl? A když národ pro samý blahobyt, nainstalovaný diktaturou kapitálu, postupně vychcipává. Takže buďme rádi, zatím důchodci nejsou na odstřel, ale i taková "demokracie" může u nás přijít! Ostatně nácvik už zde byl po r. 1990, kdy se posílali lidé nuceně do důchodů a dokonce předčasných, kdy se oholily důchody do naha, aby mohla tučnět konta zločinné vlády kapitálu.

    OdpovědětVymazat
  14. Pristi valka bude etnicka - RASOVA - zadny socialisum , nebo fasismus, tomuto uz nikdo neveri !

    16:29 - nechci se nikoho dotknout, ale vy Cesi mate posledni dobou ve svete reputaci , jako prace se stitici !
    Kazdy z vas je "plitolog & filozof" a nikdo neni instalater, nebo zednik, takze budete vymeneni !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Budeme vyměněni za za pracovité pasáky koz z Arábie.České školství 30 let kopíruje to co je na západ od nás Jsou v Británii instalatéři a zedníci?Jsem jsem zvědavý jak a kdo ty "instalatéry"z Arabie uživí ,asi ti doktoři a filozofové z Karlovy university z Prahy kteří po nich tak touží

      Vymazat
  15. Je to výsledek třicetileteho působení trhu. Trh si sám vyřeší problémy všeho. Tak nám to tloukly do palice vědecké kapacity co absolvovaly rychlo kurzy ve vyspělých státech euroatlantickeho světa. Takže všechno je OK.

    OdpovědětVymazat
  16. Rusko si může svoje veterány slavit.
    Přijeli na rozkaz a zastavili rozkradení OKD o 30 let. Já bych je i vyznamenal. Ukrajina slaví fašisty, to naší politici nevidí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych vyznamenal tebe. Řádem vlastizrádného, krysího debila.

      Vymazat
    2. 20:22 nezapřeš,že jsi kretén

      Vymazat
    3. 20:29-celkem souhlasím, možná jen 20:22 nemá informace. I já budu do konce svého života zastávat pozici, že to byla okupace (sametová) a proč k ní došlo za cenu ztráty sympatií k Rusku se dozví potomci našich potomků, hádajíc se , která verze tajných služeb je ta správná.
      Osobně si myslím, že zkostnatělý režim socializmu by skončil dříve ale i dříve by vznikla levicová, nežidovská verze spravedlivé společnosti. Jinak akt 68. skutečně splňuje obecný princip veteránů! Porovnejme naše "veterány" v misích! Protestují Afgánci?

      Vymazat
    4. Stejně většina těch "Veteránů" jsou UA, ... a mimochodem jsou/budou veterány i žoldnéři ČA posluhující američanům např. v Afghanistánu? A ti se na okupaci podílejí dobrovolně, protože je to lukrativní... tak se pokrytecky nekřižujte na dědečky/záklaďáky poslanými Ukrajincem Brežněvem rozkazem do neznáma, kteří zpočátku nevěděli kde jsou proč a nač tu jsou... a dnes potřebují trochu pohanky na kaši, léky, střechu nad hlavou...
      ¨Po celém světě rozlezlí američtí žoldnéři vám nevadí? I když se chovají v okupovaných zemích stokrát hůř, než Varšavská smlouva u nás?

      Vymazat
    5. jako obvykle je to zase ve skutečnosti poněkud jinak: https://aeronet.cz/news/video-spd-iniciovala-ve-snemovne-protiruske-usneseni-kvuli-ruskym-veteranum-z-ceskoslovenska-v-roce-1968-jenze-ten-samy-status-veteranum-za-ucast-v-operaci-dunaj-priznala-uz-pred-25-lety-i-ukrajina/

      Vymazat
  17. Nejsem nejmladší, ale v internetu surfuji už celé 21. století. Za ty roky se dá při troše pozornosti vysledovat,kdo jen tak tahá za nos a kdo ne, jako dispečer jsem si smysl pro detail docela osvojil. Na Ukrajině to skoro začíná vypadat, že dostanou rozum, ono ji už moc toho na výběr nezbývá, no a blbost jak se zdá se možná stěhuje do Prahy. Nikomu nic nevnucuji, to je každého věc, zda chce být v obraze, nebo pod obraz, ale dneska což je nebývalé, už vyšel Pjakin. Jindy je nejdříve v sobotu a zase zajímavost, pokud byla situace ve světě složitá a napjatá asi na ta videa neměl čas a vycházela se značným zpožděním. Poslední dobou jak to začíná mít Putin pod kontrolou, je na všeivíce času. To co se děje u nás to jsou marginálie nic neznamenající a nic neřešící. Jako vždy,se velmoci sejdou a rozhodnou o těch plevách jako jsme my a ti ostatní čučkaři a jak to s nimi bude a tak to bude a nebo III. světová. Slyšeli jste slovo rudého dědečka. Hej hou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pjakinův pravidelný pořad otázek a odpovědí se natáčí každé pondělí (mimo svátky), ale na net ho sami Rusové dávají až v úterý (viz originální stránky https://fct-altai.ru/). Vy asi tou sobotou myslíte vyvěšení českého překladu na českém webu. Tentokrát byl pořad kratší (52 minut), tak byl český překlad hotový dříve, nic jiného za tím nehledejte. P.S.: s tou Ukrajinou nemáte pravdu, naopak to tam vypadá na pokračování rozkladu a totální bezvládí (spíše mnohovládí), ve kterém ani Zelenský nemá v rukách žádnou reálnou moc

      Vymazat
  18. Žádných 120000 ale jen 70000 lidí havloidi se jen nafukují moc dobře vědí že nemají podporu veřejnosti:

    https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/120-tisic-lidi-na-demonstraci-Ne-100-tisic-Ne-90-tisic-Ne-80-tisic-hahaha-to-tezko-Tady-mate-oficialni-cislo-ministra-vnitra-584363

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opakuji se, ale demokradický sorošsajrajt nás "informoval" o statisícových demonstracích proti Orbánovi a byla z toho ústavní většina v parlamentu. Lžou , kradou a potřebují debily, kteří je budou volit. Pokud převládnou v ČR debilové, ať je Chazaři zlikvidují. Je chválihodné, že se přestanou dementi rozmnožovat.

      Vymazat
    2. To nebylo ani těch 70000 tisíc co blekotal nějaký idiot z ministerstva vnitra. Každý pepan ví, že na Václavák vleze reálně tak 10000 ksichtů a tam našlapáno nebylo ani omylem. Klasická bruselsko-bolševická propaganda.

      Vymazat
  19. Proč ta svoloč vyřvává v ulicích budou se dít věci:

    „Pro otevření možnosti vyšetřování a potrestání zlodějin za nezaplacené podniky privatizované v letech 1992 – 1998 při dnešním zasedání Sněmovny nehlasovaly tyto strany: ODS, KDU-ČSL, TOP 09 a STAN. Proč asi? Návrh naštěstí bez problémů prošel 108 hlasy,“ napsal na sociální síti.

    https://cz.sputniknews.com/ceskarepublika/2019060610083448-privatizace-zakon-usneseni-smenovna-hlasovani-kscm/

    OdpovědětVymazat
  20. To budou hnízda,kde se hrabe to čápi.
    Všichni do tepláčku.

    OdpovědětVymazat