Reklama

.

.

čtvrtek 20. června 2019

MH 17 – holandská prokuratura označila viníky….. aneb palič Pepa a esenbák Véna plus Hlava XXII a Kafkův Proces


-vlkp-
21.6.2019 KosaZostra čili vlkovobloguje.wordpress.com
O nějakém pokroku ohledně tragedie malajského Boeingu MH 17, sestřeleného nad Ukrajinou nebylo dlouho slyšet. Nicméně bylo jasné, že Holanďané a spol. dříve nebo později s něčím na veřejnost vyrazí. Prý se jmény viníků.

Přiznávám, že jsem byl velmi a velmi zvědav, co z nich vypadne. I když sporé signály naznačovaly, co se asi tak dá čekat. Proto bylo jasné, že jsem si nemohl nechat ujít přímý přenos z tiskové konference holandské prokuratury, který včera po poledni nabídla ČT. Asi 17-ti minutový záznam najdou případní zájemci zde.

Neočekával jsem mnoho. Výsledek byl ještě o mnoho horší! To říkám bez obalu.

Jak Holanďané, tak zejména velmi podivná organizace Bellingcat totiž tvrdí, že MH 17 byl sestřelen systémem BUK ze sestavy 53. protivzdušné brigády ruských ozbrojených sil sídlící v Kursku. Takže jeden by si myslel, že vyšetřovatelé toto tvrzení doloží konkrétními jmény obsluhy BUKu, včetně velících důstojníků, kteří onen údajný ruský BUK doprovázeli na Donbas jako jeho osádka a sestřel mají na svědomí. Prostě stiskli spoušť.

Jen naprostý duševní bezdomovec si, dle mého neochvějného přesvědčení může myslet, že ruská armáda uvolní někomu takovouhle vysoce sofistikovanou techniku a také mimořádně nebezpečnou při jejím zneužití nebo nešikovném použití - viz právě MH 17, bez vycvičené a vysoce profesionální osádky.

Ani nápad. Ta bombastická a dlouhodobě jistě připravovaná akce měla, alespoň pro mne velmi překvapivé vyústění. Mezinárodní zatykače budou vydány na:

Igora Girkina, alias Strelkova, který byl tehdy ve funkci ministra obrany a vnitra Doněcké lidové republiky.

Sergeje Dubinského alias Chmurého, jenž pracoval pro ruskou vojenskou rozvědku GRU jako Girkinův zástupce a velel její pobočce v Doněcku.

Olega Pulatova,který údajně prošel službou v ruských speciálních vojenských jednotkách a pracoval také pro ruské vojenské tajné služby. Byl zástupcem Dubinského

Všichni občané Ruska

a Ukrajince Leonida Charčenka alias Krot.  V červenci 2014 velel bojové jednotce v Doněcké oblasti.

Zmáčkli snad odpalovací knoflík? Nebo dali rozkaz k palbě? Nebo… nebo …nebo…???

Ne, Ne, Ne…ne…ne!!! Stokrát ne! Tisíckrát ne! Prokurátor to ostatně i konstatuje. Tak za co je hodlají holandské úřady obžalovat z mnohonásobné vraždy a postavit před soud?

Za tohle:

„I když sami nezmáčkli tlačítko, existuje podezření, že blízce spolupracovali, aby získali systém BUK a dostali ho na pozice s cílem sestřelit letadlo,“ řekl nizozemský vyšetřovatel Fred Westerbeke. Fakt, že měli v plánu sestřelit ukrajinské vojenské letadlo, je viny nezprošťuje.

Tomu by jeden nevěřil! To je dokonalá hlava XXII! Nebo kafkárna! Vlastně kříženec Hlavy XXII. a Kafkova Procesu!

Proces není ani trochu lehké čtení, takže krátká synopse:

V den svých třicátých narozenin se bankovní prokurista Josef K. probudí ve svém bytě za přítomnosti dvou cizích mužů, kteří mu oznámí, že je zatčen. Nedozví se však, z čeho je obviněn. Během vyšetřování na svobodě se Josef K. snaží záhadu svého nesmyslného zatčení vysvětlit, ale když je opravdu pozván k procesu, ukáže se všechno jako mnohem závažnější a absurdnější, než si myslel.

My jsme se probudili do včerejšího rána, abychom zjistili, že jsou obžalováni čtyři lidé. Mohou se snažit jak chtějí, my si s nimi můžeme také lámat hlavu jak chceme a nakonec se dozvíme, že všechno je mnohem závažnější a absurdnější. Dokonce už před procesem!!! A Hlava XXII? Jste vinni, protože .. no protože jste vinni! Tečka!

Nehodlám nic zlehčovat. Situace je vážná, velmi vážná. To holandské „vyšetřování “ smrdí na sto honů. Ostatně na Kose je obrovská dokumentace ke kauze MH 17 (včetně velmi důkladného rozboru holandské tzv. Závěrečné zprávy) a dnes ji rozhodně nehodlám opakovat. Nicméně nemohu si pomoci, abych si nevzpomenul na hodně starý vtip z minulých dob:

Přijde esenbák k sousedovi Pepíkovi a sdělí mu – půjdeš před soud a do basy za nelegální pálení slivovice! Proč, ptá se Pepa. Protože máš destilační zařízení! Kdo má zařízení, pálí!
Pepek koukne na esenbáka a vece – fajn Véno. Tak já na tebe podávám oznámení pro trestný čin znásilnění!!!
Esenbák Véna vyvalí oči a vycedí – znásilnění? Jak to???
A Pepa briskně vypálí – kdo má zařízení, znásilňuje! Máš zařízení!

Podobnost s myšlenkovými procesy Holanďanů ovšem jen částečná. Véna i Pepa měli aspoň to zařízení. Zatímco ti čtyři mají být souzeni, cituji holandského prokurátora přesně – existuje podezření, že blízce spolupracovali, aby získali zařízení a dostali ho na pozice s cílem sestřelit letadlo….

Týýýýýýýýýýýýýýý jooooooooooooooooooooooooo!!!!!

Nechme legrácek. Zase máme jasno! Víme, co je jedině správně a co si máme myslet. Ten holandský prokurátor se včera oháněl tím, že mezinárodní vyšetřovací tým tohle a pak také ještě támhleto a hento a ono… Kdybyste náhodou nevěděli, které státy jsou v něm zastoupeny, pak dám z toho včerejšího brífingu screenshot:


Nepochybně snadno identifikujete vlajky Holandska, Belgie , Ukrajiny a nejspíš i Austrálie. Pokud by vám dělala problémy ta poslední, ta s tím půlměsícem a hvězdou a pruhy,pak vězte, že jde o zemi původu toho sestřeleného letadla Malajsii. Která je hlavním postiženým. Nikoli Holandsko či některý ze zbylých čtyř států -Malajsie!

Před 14 dny jsem na Kosu, jako součást článku

Že by slušivý pruhovaný obleček pro „demokrata“ Porošenka? Novinky z Ukrajiny.


dal také výběr podstatného z tiskovky s malajsijským předsedou vlády Mahathirem Mohamadem , tak jak vyšel na respektovaném malajsijském webu MalayMail.com

Ta tiskovka proběhla jen o pár dní dříve - 30.05.2019. Tedy v době, kdy zpráva a závěry onoho mezinárodního vyšetřovacího týmu musely být zformulovány a to definitivně. Zopakuji znovu to, co malajsijský premiér tehdy oficiálně novinářům ohledně MH 17 a vyšetřování sdělil:

Malajsie nepochybuje o tom, že MH 17 byl sestřelen raketou vyrobenou v Rusku, ale nemá žádné důkazy o tom, že byla odpálena Ruskem,
-takže ji klidně mohla vypustit Ukrajina,
-že má silné pochybnosti, že by za sestřelem stála ruská armáda, kde panuje tvrdá disciplina a která disponuje pevným hierarchický systémem velení,
-konstatoval, že Malajsie dlouho neměla přístup k vyšetřování, že nedostala k vyhodnocení černé skřínky a vše korunuje prohlášením,
„Nevíme, proč jsme se od samého počátku nebyli součástí vyšetřování. Incident a vyšetřování jsou výrazně zpolitizovány. Dělá to dojem, že hlavním cílem nebylo zjistit, jak se to stalo, ale obvinit z tohoto zločinu Rusy. To není neutrální vyšetření,“

Tohle prosím říká jen o pár dní dříve, než se dozvíme , že Girkin a spol. pálí slivovici, znásilňují nebo sestřelují letadla, protože se snažili získat zařízení!!!!!

Vítejte ve světovém Absurdistanu?



48 komentářů :

  1. Zpráva komise je zcela nevěrohodná. Trasa letu MH17 byla odkloněna řízením letového provozu Ukrajiny. Jediní kdo toto věděl byli ukrajinci a mohli připaravit odpalovací zařízení do trasy letu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ještě bych doplnil, že všichni Ukrajinci, kteří o tom něco věděli, tak již byli "ukončeni", tedy zatím s výjimkou Porošenka, který zametl své stopy (včetně krádeže prezidentských serverů)

      Vymazat
    2. Souhlas. Systém BUK není 1 odpalovací zařízení, ale minimáln 4 vozidla. Řízení palby vylučuje podle odpovídačů vlastní a civilní letadla - jiné vozidlo. Předpoklad, že tam rousové pošlou jediné vozidlo,které naví na co pálí je absurdní.Závěr - byla to připravená provokace USA a Ukrajiny.

      Vymazat
    3. Řízení letového provozu skutečně odklonilo let MH17 z trasy kvůli meteorologickým podmínkám, navedlo je přesně na daný bod a v době sestřelení ukrajinští dispečeři komunikovali s pilotem o jeho poloze. Byli první, kdo věděl o pádu letadla. Ruský Rostov, který měl převzít let, se dotazoval Doněcka, kde je letadlo.

      Vymazat
    4. V oblasti v té době panovalo příměří. Kyjev prohlásil, že musí pokračovat v bojích, čímž zabránil vyšetřovatelům, aby důkladně prohledali místo. Dostali se na ně až za rok. ČT tedy uváděla nepravdivou informaci, když obvinila Rusko, že bránilo vyšetřování. Byl to Kyjev.

      Vymazat
    5. Švéďácký mejlo 10:13, jediný mongoloid jsi tady ty a tvůj dementní fotr, který tě zplodil, pak je už chyba jedině na straně porodnice,jelikož zachránili potrat.

      Vymazat
    6. Pro 10:13- myslím, že jste blb bez argumentů jen plný nenávisti. Mohl byste pak třeba odvodit původ Menšíka, Havla, Tvarůžkové z TV? Podle mne je například Kalousek potomek Ali-paši.

      Vymazat
    7. Jak budeš 10:13 zase vyskakovat z rychlíku, tak ve směru, nebo se jinak opět trefíš do makovičky.

      Vymazat
    8. Trochu rozpíšem čo už tu bolo spomenuté. Buk je zbraňový systém, presnejšie komplex viacerých spolupracujúcich systémov. Potrebuje lokátor s dosahom väčším ako je ten jeho, P-18 alebo P-40, čisto aby vedel o cieľoch v predstihu a aby mu tieto nevyskočili niekde z jeho rádiolokačného tieňa a nerozstrieľali ho na cimper-camper, rádiolokačný výškomer PRV, vozidlo kde sa údaje z nich vyhodnocujú a prideľujú palebné zadadania jednotlivým batériám. Buk je systém PVOPV, protivzdušnej obrany pozemného vojska, mladší brat našich "Kvadratov." Jeden nosič rakiet môže operovať i samostatne, chrániť objetkty alebo tankové kolóny v svojom akčnom rádiu. Predstava, že skadesi z Ruska poslali jedno, opakujem JEDNO!!! vozidlo je... No niet vhodných sprostých slov. I ak by informovali o cieľoch spoza hranice, je to nezmysel pretože, pretože ARMÁDA. Armáda tak nepracuje. Armáda má predpisy. Na všetko. "Do ošaleňa" predpisov. Za ich porušenie pokuty "ne predusmotreno." Zatvára sa. Jedno vozidlo takého typu, navyše dovezené potajomky cez hranicu sa memôže "šastať tuda - sjuda." Tak KDE JE ZVYŠOK BATÉRIE? Mimo to, Buk je DRAHÝ. Ak jedno vozidlo pracuje v oddialení od batérie v priestore kde nie je pevná línia frotu, nehovoriac o Donbasse kde front inak ako čiara na mape v princípe neexistoval, musi mať ochranu. Kde v r... sa "šastala" jeho ochrana? Nejaké BVP, alebo aspoň dve- tri "tačanky" s "duškami", čata pechoty, hocakej, hoci domobrancov (a ich vozidlá). No, zo päťdesiat chlapov s technikou a lepšie stovka, ak vezmeme do úvahy, že to je jediná solídna zbraň PVO k dispozícii. Ak by bol sám. Ten ukoristený, sprevádzkovaný zrejme kladivom a sprostými slovami. V realite, plus "někde v povzdálí" batéria z ktorej vozidlo pochádza alebo pluk so svojou ochranou. Kopa národa. V princípe keď vyšetrovacia komisia vyhlásila že z Ruska prišlo JEDNO vozidlo, bolo čo sa týka viny RF alebo LDNR pre mńa všetko jasné. Takže otázka znie: "Poroch?" "Pastor?" Alebo "Kolomojša," keď to bolo na jeho panstve? Že by Tymčuk niečo vede... Áa smola. Akurat mal nehodu, práskol sa do hlavy pri čistení "nagradnovo pistoleta." (Možno aj s rukami za chrbtom a v putách, ukrajinský špeciál. Vôbec, kapú aj ukrajinskí "zenitčici" čo tam boli, aj pilot čo just a akurát tam v tej dobe poletoval už pristál pod úrovňou zemského povrchu a nafurt...)

      RChPz

      Vymazat
    9. 13:52 a 9:43 Díky, alespoň o tom něco víte. Poslouchal jsen toho rychlokvašku gen. Šedivého jak plácá na ČT 24 ty nesmysly. Kde je ta hrdost vojáka typů Svoboda a dalších. Opaky Pavel, Šedivý -jen hlouběji do pr..le USA.

      Vymazat
    10. Proč všíchni, včetně vlka, pořád (už 5 let) mlátíte prázdnou slámu? TADY jsou FAKTA:
      http://www.novarepublika.cz/2016/10/eric-zuesse-dukazy-jsou-presvedcive.html

      Vymazat
    11. 13:52, to, že jedna odpalovací jednotka s radarem je schopna za velmi příznivých okolností i ze vzdálenosti určené JIT sestřelit dopravní letadlo, potvrdil i Mališevskij. 9A310 může operovat víceméně autonomně, i když velmi obtížně. B777 je poměrně lehký cíl, i když v ten den byla poměrně velká oblačnost.

      Co je ovšem znepokojující, JIT se snaží už od samého počátku dokázat, že přesně tohle se stalo. Že Rusko vyslalo na Donbas Buk za účelem sestřelení dopravního letadla. Napřed se sice pokouší dokázat, že tam přez hranice pronikla jedna posádka tak trochu načerno, ale v dalším kroku bude "důkaz", že operovala nejen s vědomím vlády RF, ale na její příkaz.

      V podstatě to uvedla už v rámci technické zprávy 2015. Explicitně uz tehdy poukázali na viníka a přímo napsali, že se to šilo na konkrétní situaci. Ne naopak, jak by se v technickém forenzním vyšetřování mělo. Vlastně nebylo ani nějakého vyšetřování potřeba, proto nesezbírali všechny trosky, dokonce ani ty nejdůležitější. Technické vyšetřování bylo jen pro-forma, docela paskvil. Porušili tím všechna pravidla podobných vyšetřování.

      Přesně tímtéž způsobem se staví ke všem nehodícím se důkazům, čili na jakékoliv nesouhlasné poznatky nebude brán zřetel. Tzn. například identifikace čísla bloku motoru a trysky nemělo pro JIT vůbec žádný význam, protože se tím nezaobírali, nezajímali je radary, letové deníky, satelitní data, nic. Přesně tak bude postupovat soud. Koneckonců, viděli jsme to i u Miloševiče, žádné důkazy nebyly přijaty. Kdyby soud požadoval obvinit Miloševiče z použití chemických nebo jaderných zbraní, nepomůže mu ani zjevná absurdita podobného "důkazu" a stejně ho odsoudí.

      S tím se také rozjíždí masivní agresivní mediální kampaň a jediné, co Rusko v této situaci může, je jednak použít stejnou taktiku (což bohužel většina světa nikdy číst nebude, protože vládne AP, Reuters a vp. TV) a jednak vše odignorovat s použitím mantry o znemožněném přístupu k vyšetřování a tedy porušení práv na obhajobu svého postoje.

      18:31, vlk až tak prázdnou slámu nemlátí. Chodím na různá fóra v RF a musím říct, že vlk se k tomu staví věcně a poměrně obšírně. Jen tak naokraj, v Rusku se spousta diskusních portálů s touto tématikou a většinu mají ti, kde se jasně staví za verzi JIT. Bohužel, jejich "důkazová" báze je nejen podobně ubohá jako u JIT, ale mnohem zákeřnější - vysloveně lživá.

      Mimochodem, nevím, jakou taktiku chce JIT použít, ale vlk má pravdu. Nic tam není. Nic takového, co jsme už před pár lety nečetli jinde. O Dubinském psala Novaja Gazeta už v 2017, a jako svědka uvedla jistého Ťiunova. Jenže jak jsem výše uvedl, je to úplně jedno, co plácnou, je jedno, nakolik to je hloupé a bezobsažné (po tom bombastickém úvodu jsem čekal víc), úkol zněl jasně - "muž v zelené brašně nesmí projet".

      Vymazat
    12. 19:33: Velmi dobře napsáno, jeden z nejlepších komentářů.

      Vymazat
  2. Nejenom ti jmenovaní v názvu článku, ale i Goebbels by zbledl závistí a odšoural se do trvalého bezvýznamného zapomnění na smetiště dějin. Mohlo by být nepochopitelné jak je možné, že někdo normální může protestovat na Václaváku s takovými argumenty a dutou hlavou vyřvávat bezduché kraviny. Po tomto extempore holandských prodejných děvek už se nedivím, dostali za to od USA svoje deponované zlato. Ano, půlka národa, ale asi i Evropy je blbá a půlka zblblá. Najděte už někdo ten TV rozhovor Evy Holubové v archívu, ať to každý vidí na vlastní oči.

    OdpovědětVymazat
  3. Ukazuje se jednoznačně cíl této provokace. Zase akce pod falešnou vlajkou.Kdo s tím nesouhlasí, je jako obyčejně ruský agent.Není to o pravdě.

    OdpovědětVymazat
  4. 6:17
    Je to přesně tak . A jaký osud čeká národy v Evropě kde je púlka obyvatel blbá a ta druhá zblblá ? Je to nejspolehlivější cesta k jejich záhubě . Přijdou sem prostě a to ještě někde na pozvání ještě blbější a primitivnější hordy čmoudů , pasáčků koz a uctívačů svého proroka Mohameda . Tito v Evropě udělají pořádek po svém . Tak nějak to v minulosti provedli barbaři s Římem . A bude to možná i dobře . Protože takové národy , které nejsou schopny a některé dokonce ani ochotny se bránit si nic jiného nezaslouží .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta migrace je nutná. Pro přežití lidstva je třeba výrazně snížit životní úroveň v Evropě! Jinak Evropa dopadne přesně jako Řím, který vysával vazaly a sám si žil nad poměry. Prostě historie se bude opakovat. Jediný problém je v tom, že se mělo začít s Amerikou a ne s Evropou. Amerika spotřebovává 4-5x více než Evropa. Právě USA potřebují ty hordy jako prase drbání! Vše je na dobré cestě i tam.

      Vymazat
    2. Blbeček trolíček 8:13 Pre prežitie ľudstva je potrebné eliminovať kriplov ako ty.

      Vymazat
    3. 8:42 V USA nasadili Trumpa, aby konečně naučil tento parazitistický stát žít za svoje (dnes 5% obyvatel světa spotřebovává 50% celosvětových zdrojů). To pochopitelně bude mít za následek podstatné snížení spotřeby i životní úrovně. To samé se musí provést i v Evropě, i když Evropan spotřebovává pět krát méně než průměrný Američan. V Evropě byla zvolena metoda naředění původního obyvatelstva "dovozem" odjinud s násobně nižší životní úrovní. Po příchodu desítek miliónů migrantů zákonitě dojde ke snížení spotřeby a životní úrovně stejně jako v USA. Proto migranti nemusejí být vděční Evropě, ale Evropa bude muset být vděčná migrantům za snížení spotřeby. Patrně nechápete, že právě začala destrukce zlaté miliardy a transformace její spotřeby na úroveň zbytku světa. USA a EU jsou příživníčci, které svět nepotřebuje!

      Vymazat
    4. 8:42 koukám, že Slovensko dalo Česku nejenom takové velikány jako Husák a Babiš, ale i mimoňku Janu :-)

      Vymazat
  5. Je okurková sezona, tak se může vytáhnou opět i střípal, chemické útoky Asada či jiné desinformace USA a velké malé británie.
    Václav

    OdpovědětVymazat
  6. Podle hromady roztříleného plechu identifikovat pachatele se jmény i s adresami - to by smeknul i pan Sherlock Holmes! :-) Nicméně, po spolupráci s ukrajinskými specialisty jsou "jména" na světě! A dokonce i jeden zlý Ukrajinec - tady tedy opravdu není co napadnout!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná za měsíc vytáhnou trošku očouděné pasy všech těch čtyř delikventů, že jako s ohledem na rodiny to nechtěli hned zveřejňovat, ale nyní už musejí. Našli je v těch ohořelých troskách, hned vedle medvídků. Podle vyšetřovatelů si ti pachatelé odložili doklady na raketu BUK a zapomněli na ně, jako když si odložíte kafe na střechu auta a vyjedete.

      Vymazat
    2. 7:44 Pravdu díte, k tomuto se dopracovala "logika" pravých Evropanů

      Vymazat
  7. První, na co by jsme si měli odpovědět je, komu by sestřelení prospělo.
    Tak že za prvé, buď šlo o omyl, a separatisté skutečně MH 17 sestřelili v domění, že jde o ukrajinský letoun, nebo ho sestřelili ukrajinci, aby vinu hodili na separatisty a tím je posunuli do kategorie teroristů. První se nedá zcela vyloučit, protože krátce před tím sestřelili ukrajinského antonova z výšky cca 6,5 tisíce metrů. tak že prostředky k sestřelení nějaké separatisté měli.
    Druhá varianta se nedá také vyloučit, zvlášť když jsme byli svědky zoufalých snah Kyjeva o vykreslení sebe sama jako lidumilů a separatistů jako čiré zlo, ignorujících skutečnost, že před tím udělal celý řetěz kroků k tomu, aby etnické Rusy neskutečně nasral. Jazykovým zákonem počínaje, přes Majdan a svržení převážně východem zvoleného Janukovyče a rehabilitací Bandery konče.
    Komise neměla bránit účasti Rusů. Takhle jsou její závěry jednoznačně pochybné.

    OdpovědětVymazat
  8. velmi podivná organizace Bellingcat je organizace založená tajnými službami a pracuje jako hlásná trouba těchto tajných služeb a podílející se na akcích v rámci programu hybridní války, v Česku (na NR) pro ně tvrdě maká retardovaný agent Pepek Vyskoč (7:12)

    OdpovědětVymazat
  9. 7:12 Přišel na svou placenou šichtu,

    je třeba trochu porozumění a tolerance pro člověka,
    zalknutého nenávistí k Rusku.

    Ke zločinu se vyjádřil už před časem Putin takto :
    " Američané dobře vědí, kdo to letadlo sestřelil,
    ale nikdy to neodtajní..."
    Americké špionážní družice, obíhající v několika pozicích zeměkouli, zachytily do detailu tento zločin a o to ostatní se už postarali lokajové,lísající se k americkým páníčkům, včetně podlézavých Holanďanů.

    Tak jednoduché je to, pane Novák.

    OdpovědětVymazat
  10. Proč zrovna Malajsie? Tribunál pro válečné zločiny v Malajsii shledal bývalého Amerického prezidenta George W. Bushe a bývalého Britského premiéra Tonyho Blaira vinnými z válečných zločinů během války v Iráku, uvedla Press TV.. Určité věci nelze nechat bez trestu!Nejlépe trestat vícenásobně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to asi bude důvod, proč se západ pomstil zkázou právě dvou malajsijských letadel v r. 2014

      Vymazat
    2. Pro 9:01. O tom prvním letadle se tvrdí,že letělo pod falešnou navigací GPS, kterou mohou provádět USA.Jsou to nové zbraně, které se musí nějak vyzkoušet. To korejské letadlo nad Sachalinem v 80. letech padlo také díky USA.Za tímto letadlem, které úmyslně vniklo do ruského prostoru letělo USA průzkumné letadlo DC.135 které sledovalo místa aktivací ruských obranných radarových systémů. Vše v zájmu demokracie - jsme opravdu taková hovada?

      Vymazat
  11. V dnešní době se stále více uplatňuje staré známé "všichni jdeme sborem za tím prvním volem!". Je to stále dokola jako podle filmového scénáře z Holywoodu, podle kterého se točí filmy pod značkou "false-flag" (viz třeba Kubrickovo přistání na Měsíci). To na veřejnost vystoupí nějaká pověřená loutka-vůl (Mayová, Blair, Powel atd.) s nesmyslným prohlášením bez důkazů a bez jakéhokoliv objektivního vyšetření a všechny loutkové státy a kolonie se musejí povinně přidat a šířit tuto "pravdu od vola" i ve svých koloniích. Protože se v Holandsku nenašel vhodný, mediálně známý lhář, tak tentokrát jako vola nastrčili Bellingcat.

    OdpovědětVymazat
  12. Ještě takový dodatek od Pjakina. Víte proč to je tak neskutečně pitomý? Protože tato událost byla naplánována jako spoušteč nějakého dost velkého konfliktu, něco jako polské Glivice před II. světovou a jelikož si mysleli, že to vyjde, tak neplánovali to že se to vůbec někdy bude vyšetřovat. No a kdyby k vyšetřování přizvali Rusko a Malajsii, tak je mnejpozději do půl roku jasné, jak to bylo a kdo za tím je. Jelikož Pjakin nikdy nelže, nemám důvod mu nevěřit, kdo si myslí že lže, prosím ať se ozve s důvěryhodnými fakty, ať mne vyvede z omylu.



    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlas ! VV Pjakjin velice dobrý analitik, poslouchám ho již 10 let.

      Vymazat
  13. Tereza Spencerová na PL: "Myslím, že zpráva v ničem nepřekvapila, protože bylo přece už roky dopředu jasné, jaký bude verdikt. Tím spíš, že mezi „vyšetřovateli“ byla i Ukrajina, tedy jeden z možných pachatelů. Ale i kdyby Ukrajinci mezi vyšetřovateli nebyli, dopadlo by to stejně. Protože v našem světě už Rusko může fakt za úplně všechno špatné, no ne? Nemít Rusko, museli bychom si toho strašáka snad i vymyslet…"

    OdpovědětVymazat
  14. Ano přesně tak pane autore jen další poskoci protiruského štvaní. Rusko by z toho nemělo absolutně nic ale banderovci chtěli západ zatáhnout do války.

    OdpovědětVymazat
  15. Hollandia. Když musíš, tak musíš !

    OdpovědětVymazat
  16. Vzpomináte si na sestřelejí toho jihokorejského letadla nad Sachalinem? Po létech se ukázalo, že to je zcela jinak než dojemně o sestřelení řečnil herec Reagan a vinní z jeho sestřelní byli Emeričané. Nad Sachalinem se strhla bitka mezi emerickými a ruskými letadly o čemž samozřejmě Reagan neřekl světu nic, to letadlo, tedy jeho pilot, bylo zapleteno do planované provokace, která měla určit obranné prostředky v regionu Sachalin a již ted přesně si nepamatuji jak to letadalo dopadlo. Kdo má ještě zájem. Mohl by pátrat po knize, která se jmenuje Tragedie nad Sachalinem a napsal ji francouzský novinař, který na vlastní pěst pátral po fragmentech letadla. Jinak případ sestřeleného letadla rovněž připominá Ezopovou bajku o vlku a jehňatku, kteří se chtěli napít vody z potůčku a nepřipominá rovněž náhodou Skripaly?
    Včera jsem slyšel výrok, že zlo prý existuje proto, aby bylo možno poznat dobro - co jsem tímto chtěl říci si rozeberte sami. Teprve nedávno jsem se dozvěděl, že děti u nás pokud mají být přijaty do školky musí být očkovány - ale ne tak, jak za našich dob, to jest před 50 léty, nějakou triovakcinou, ale zrovna hexavakcinou, to jest dítě je uvedeno do stavu, jak by dostalo 6 nemocí, nemluvě o toxinech, které vakciny obsahují - hliniku je několik stovek procent více, než ne přípustná norma, takže dítě by muselo vážit 900 kg, pneumokoky - proč toto očkování, když pneumokoky jsou původcem tzv lobární pneumonie, což je nemoc dospělých léčitelná antibiotiky. Viděl jsem zprávu podepsanou paní Vítovou, předsedkyni Aliance národních sil, kde je správně řečeno, že děti těmi polyvakcinami se mají dostat do stavu imunitního rozladění a toto má sloužit k vyrobě otroka doživotně odkázaného na vydělečný podnik - farmaceutický průmysl. Cílem je výroba nemocných otroků /pouze zdravy otrok se vzepře moci/, se kterými majitelé světa si udělají co chtěji. Proč tohle píši. Protože jsem se zmínil o zlu a dobru. Jinak je to něco, co mi leží na srdci. Mladí se o tohle vůbec nezajímají. Syna, který dal naočkovat dítě, nezajímá co říkám a jeho argument byl, že tohle dělají všichni - naš parlament schválil očkování jako povinné, protože se jedná o prachy - prachy pro farmaceutické koncerny - mají z toho 100 miliard a prachy, které by pojišťovna musela vyplácet rodičům kteří by zůstali s nemocným dítětem - v případě splaniček např. /počet zemřelých děti v případě spalniček na sto tisíc v případě přirozené choroby - jeden, kdežto po očkována 100 tisíc - 108 a tak to je s tím očkováním se vším jiným jako s tímto./ Pokud si myslíte, že se jedná o něco nedůležitého v případě toho očkování, tak jste na omylu. Očkování je podezíráno z celé řady různých civilizačních neduhů, především je to autismus, autoagresivní choroby, alergie, ale také diabetes - po roce 2O20 v USA má být hrůzné procento děti s diabetem - pokud se nemýlím 1/3 nebo dokonce polovina? Vždyť zde máme jako na dlani selhání dosavadního režimu, kterým je kapitalismus. Výzkumy ohledně očkování jsou poddotovany, umlčovány a jedná se o nové poznatky - výroba autismu na základě tzv demyelnizace neuritu mozkových neuron je nový objev - nebyl toto známo před 50 léty. Ostatně v poslední době padla rovněž celá léta propaghovaná teorie o nízkém cholesterolu na základě které vyrostla celá větev potravinařského průmyslu a brát na léčbu hypercholesterolemie tzv. statiny - je zastaralý, již neplatný názor. Tak jsem to slyšel. Zase zde narážíme na základní kapitalistický problém, který v životě soudobé společnosti určuje vše - prachy. Omlouvám se za tento nepatřičný úlet, nesouvisející s letadlem, ale účelem je... abychom se nestali otroky... soudobé moci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. KAL007: Ono se přesně ani moc neví, co se stalo, ale velmi pravděpodobně to byla zosnovaná provokace. Sověti byli natolik přesvědčení, že se jedná o RC-135, že po vylovení KAL zůstali v šoku. Narozdíl od jiných hybridních útoků na SSSR se k tomuto USA nepřiznali. Zatím se širokým úsměvem souhlasili s tím, že stojí za výbuchem na Jamalu, kde bylo podstatně víc mrtvých.

      Vymazat
    2. KAL007: V časopise Fakta a svědectví vyšel článek na toto téma, ale není na internetu(elektronická verze je rovněž placená). Velké knihovny ročník 2013 deklarují jako dostupný. Jsou tam i obrázky ,,oděvů a obuvi" (v pytlích, resp. svázané tkaničkami k sobě) , ale žádná stopa lidského těla. Letadlo bylo podle všeho prázdné, letěl pilot, společně s USA letouny , sledujícími přechod z mírových na hotovostní frekvence v případě změny rutinního provozu PVO na stav zvýšené pohotovosti. Co jsem v tehdejším zpravodajství nezaznamenal: krátce před tím již jeden jihokorejský letoun byl přinucen přistát (dotlačen do sibiřské oblasti) a pilot přiznal špionážní smysl svého letu.

      Vymazat
    3. 2:07, jasně a ty stovky příbuzných jsou kompars. Byla to pravidelná linka, pilot komunikoval s věží, jména cestujicivh jsou známá... příště trochu šetřit s vodkou, soudruhu.

      Vymazat
  17. TV ČT probíhála tisková konference Holanské vyšetřovací komise k havárii letu MH 17. Západ opět zneužívá atentát na letadlo, letu MH 17, který provedla Ukrajina na pokyn USA k štvaní proti Rusku. Vůbec nebere na vědomí skutečnost, že tragédie se stala nad územím Ukrajiny, která řídila letadlo a navedla ho celkem záměrně nad území, kde probíhaly útoky Ukrajiny na její obyvatelstvo vedené fašistickými oddíly Ukrajiny. Zodpovědnost Ukrajiny podle Holanďanů není žádná. Celá tato šaškárna při které západ provedl vraždu svých 300 lidí a která se neustále využívá ke štvaní proti Rusku, je největší ostudou vyšetřovatelů, kteří plní zakázku zadavatelů z USA a západních demokracii. Příbuzní nebudou mít právo na odškodnění, protože ten, kdo to vše zavinil, provedl a organizoval, tedy Ukrajina společně s USA, ti samozřejmě podle Holanské komise nejsou za nic zodpovědní. Fakta západ neuznává a překrucuje si je ke svému účelu. Není to první krát, kdy USA obětovali pasažéry velkokapacitního letadla ke svým provokacím. Jeden se odehrál v osmdesátých letech nad poloostrovem Sachalin, kdy Američani navedli letadlo Korejských aerolinií nad území tehdejšího SSSR a vyprovokovali jeho sestřelení a celé toto pak využili k obrovské propagandě proti Rusku. Naopak, když sestřelili Američani dopravní letadlo Iránských aerolinii s 250 lidmi na palubě, tak Američani, kteří to provedli, byli vyznamenáni armádou USA. To samé se stalo, když stíhačka USA v Itálii nedovoleně podletěla lanovku v Alpách a přerušením nosního lana zavraždili 50 lidí a letci USA byli odvelení do USA a vyznamenáni. Je faktem, že se připravuje válka proti Rusku, kterou potřebuje USA k řešení své ekonomické situace a která odvede pozornost k neutěšené situace v samotných USA. Není to první krát, kdy se řeší problémy válkou. Tak to bylo se vznikem první a druhé světové války a nyní se stejným způsobem připravuje třetí světová válka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jenže tohle je potřeba dokázat. A i kdyby důkazy existovaly, nikdy se neuznají. Podívejte se na útok v Dúmá. Máme svědky, máme zmapovanou situaci, dokonce už ani OPCW nebyla ochotna potvrdit, že se útok stal tak, jak rozhlašovala média, a přesto se neustále píše o chemických zbraních a vyhrožuje trestem za jejich použití.

      Vymazat
    2. 14:47: Velmi dobře napsáno, rovněž 6:57 - velmi dobrá poznámka. Víte myslím si, že zastánci dobra - takto bych označil většinu komentátorů na Nové republice - bohužel mi připadají tak jak kdysi Kopernik, to jest jako světlo v temnotách. Naši situaci bohužel určují temnoty obklopující světlo a tak to je i vidět na prezidentských volbách na Slovensku. Pronárodní Harabin, jediný, který měl být zvolen ve volbách prohral, protinárodní Čaputová, která neměla být zvolena, vyhrala. Je to bohužel tak, že v populaci převládají tzv. praktičtí debilové, to jest ne ti, kteří mají nízké IQ, ale nedostatečné informace, protože nemají jaksi tu vůli ziskávat správné informace. Bohužel bych řekl, že v jistém smyslu tito lidé jsou nedbalí a nedbalý člověk v jistém smyslu je i liný. Prý pouze 10 procent, a já bych řekl ještě méně, ví co se vlastně kolem nás děje. Potom zde máme to, o čemž již jsem zmíňoval - demokracii. Co to je demokracie - vláda většiny, jelikož ve společností je většina /já říkám - praktických - viz výše/ debilů, demokracie je vláda debilů. Pro případ Čaputová - jak vyšité. Je to dosti trpké poznání. Co z toho, že část, malá část populace, ví co by tak asi bylo dobré. Ta malá část populace musí koukat na to jak ti, co vychutnávají svou moc, manipulují s praktickými debily, tedy s většinou populace, a co...? A musí sledovat, jak ti co si libují ve své moci vyhrávají jednu bitvu za druhou a zřejmě je tato malá část populace odkázaná na to divat se na pomalý zánik možnosti zdravé části populace vzdorovat úletům nezdravého rozumu a sledovat jak vítězí gendre ideologie, inkluse ve školách, rozprodání národního jmění /dostal jsem zprávu, že lithium již prý je prodáno té australské firmě/ oblbování národa, produkce ještě větších debilů než má to místo nyní, zkrátka musí sledovat jak vítězí zastánci globalismu, ale to znamená rovněž ti, kteří chtějí zotročit lidi, tak jak o tom vzpomínám ve svém komentáři, kde jsem snad ne namístě napsal něco o očkování /a tam je blíže i o tom otroku, zdravotně zmrzačeném člověku/ - viz můj komentář - 14:39. Podpis: Prosťáček.

      Vymazat
  18. Slušný vlkův postřeh. Je zajímavé sledovat jeho logiku a předkládání důkazů.

    OdpovědětVymazat
  19. Nejnovější zjištění úřadu pro letectví dokládají, že letoun sestřelila ukrajinská armáday na příkaz USA. Je to vždy jen kopírování "přepadení německého vysílače Gleiwitz" wehrmachtem převlečeným do polských uniforem z dob vlády Adolfa Hitlera. Tato taktika se osvědčila a tak USA montují miny na tankery ve vodách Iránu a posílají letadla nejen bezpilotní, ale i s lidmi nad území, kde by chtěly pro potřebu kradení rozpoutat válku. Holt diktatura kapitálu z Hexagonu a Černého domu nemá dobré spaní, když někde nevede válku, nevyhlazuje civilní obyvatelstvo a neprovádí genocidu!

    OdpovědětVymazat