Reklama

.

.

neděle 30. června 2019

Radim Fiala
Radim Fiala (SPD)
30.6.2019 facebookový profil autora 
CVVM už je totálně směšná a trapná a je typickou ukázkou toho, jak jsou průzkumy stranických preferencí zmanipulované. CVVM dávalo Okamurovu hnutí v průzkumu v září 2017 čtyři procenta, ale výsledek SPD ve volbách v říjnu byl 10,64 procenta! A dnes zase CVVM tvrdí, že SPD má ve volebním modelu 6,6 procenta procent a ČSSD 7,5 procenta! To je samozřejmě nesmysl, což prokázaly i volby do Evropského parlamentu, kdy SPD měla téměř deset procent procenta a ČSSD pohořela s 3,95 procenta. Navíc SPD má již v několika průzkumech za sebou devět až deset procent a volební potenciál ještě vyšší. V květnovém průzkumu nám CCVM dávala pět procent a z tohoto omylu je vyvedl náš výsledek v eurovolbách.


CVVM nás dlouhodobě podsekává a chce nás poškodit. CVVM například přiřklo sociálním demokratům 7,5 procenta. Vážně někdo věří tomu, že tato zkrachovalá strana podporující masovou imigraci a islamizaci České republiky má takovouto podporu? U CVVM se buď jedná o podvod, nebo diletantství. Obojí je pro nás tristní zpráva.

Podívejme se na zoubek tomu, proč CVVM nesnáší SPD. Vedoucí CVVM je totiž Paulína Tabery, která je manželkou Erika Taberyho. Ten je v současnosti šéfredaktorem Bakalova a dříve Schwarzenbergova sluníčkářského Respektu. Navíc je známé, že Bakalova média na nás dlouhodobě útočí a současně fandí TOP 09. Není divu, když SPD jasně upozorňuje na Bakalovu lumpárnu s OKD i na další věci. Přímá vazba je i na sluníčkářskou ČSSD. Předseda Hamáček je ze Sobotkovy líhně, který je zase velkým kámošem Radka Pokorného, který pomohl Bakalovi s „vytěžením“ OKD.



Takže jen toto něco vypovídá o důvěryhodnosti CVVM… Seknou se klidně více než o šest procent. Buď jsou uplacení, schválně lžou, nebo jsou prostě neprofesionální a jsou to diletanti. Tak jako tak je to špatně. A ruka ruku myje. Tyto vazby je dobré si uvědomit, když sledujeme, jaké „nezávislé“ průzkumy vznikají v CVVM… Sice se zaštiťují pravdou a láskou, ale jejich výsledkem je jen lež a nenávist....

https://www.novinky.cz/…/509104-volby-by-vyhralo-ano-pirati…

40 komentářů :

  1. Kluci, nedejte se!!!

    OdpovědětVymazat
  2. https://www.novinky.cz/domaci/509180-preference-ano-spadly-k-25-procentum-druzi-pirati-hlasi-se-trikolora.html

    Tak tady máte 8.5%. Už jste spokojení, uřvanci? A proč útočíte na čssd, když tu jsou daleko nebezpečnější Piráti? Závidíte jim ministerská křesla, nebo co?

    Krom toho, Babiš s váma jít do vlády nechce.

    https://zpravy.aktualne.cz/domaci/politika/podle-babise-cssd-neodejde-z-vlady-kdyby-se-tak-stalo-spd-ji/r~bfbcae9a9b2711e993a6ac1f6b220ee8/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Průzkum se uskutečnil mezi 17. a 26. červnem a účastnilo se ho 837 lepšolidí, z celkového počtu milionu úchylek nenávisti, kteří nevyloučili účast ve volbách. Gratulace ;-)

      Vymazat
    2. 13:42 Proč uřvanci? Piráti se časem zlikvidují sami...klid blbečku. Všechno popořadě.

      Vymazat
    3. Upřímně nevěřím všem našim agenturám pro výzkum veřejného mínění. V jedné z nich jsem totiž pracovala. Jednalo se o průzkum, který si zadal Čro a otázky naprosto jednozačně směřovaly k tomu, aby z výzkumu vyšel jako nejobjektivnější, nejnestrannější, nejserioznější etc. zpravodajský kanál Radiožurnál. V podstatě mu neměl kdo konkurovat (v nabídce bylo rádio Blaník, Evropa 2, Radio Beat...což jsou stanice hudební nikoli zpravodajské.) Podobně manipulativně vymýšlí a klade otázky i ČT, a proto z průzkumu vyjde vždy jako nejvíc důvěryhodná. Obávám se, že ke stejné manipulaci respondemtů dochází i v průzkumech voličských preferencí. Vzhledem k tomu, že průzkumy si zadává a platí Čro i ČT, jak jinak mohou výsledky dopadnout???)

      Vymazat
    4. Stačí blbe 13:32 tvé odkazy a mám o tobě jasno, sluníčkářský potrat.

      Vymazat
  3. Spravne.
    Babis SPD neprijal po volbach, neprijme ji ani ted.
    Je to pouhy businessman a potrebuje napraskat holi.

    OdpovědětVymazat
  4. SPD jde do kopru, tak se musí nějak lživě projevit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tvé sny vydáváš za realitu. Nejsi náhodou zaměstnán v tom úžasné a odborníků plném CVVM?

      Vymazat
    2. Jo ,jde do kopru ! A co , vše si musíš vylhat !!!

      Vymazat
    3. 15.00 - dej si sobě koprovou lázeň, po volbách máme 12%

      Vymazat
    4. Do kopru timto zpusobem jdeme radi, my v kopru 20 procent a vy uspesni 0,2 procenta. Mi to plne vyhovuje a rad vam pogratuluji!

      Vymazat
  5. Sasko zavádí přímou demokracii:
    https://www.eurabia.cz/Articles/33207-sasko-zavadi-primou-demokracii.aspx

    OdpovědětVymazat
  6. No jak se říká: "Věřím jen těm průzkumům, které si sám zfalšuji". Socanům to stejně nepomůže, zrovna tak to nepomůže ani TOP 09 a STANU, o lidovcích ani nemluvě. Už se těším, jak jim u voleb uděláme pápá.:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Lépe než se pouštět do planých debat o výsledcích takových průzkumů (i tak cinknutých), je používat svou hlavu.
    A hlavně, chodit pak k volbám! ....

    OdpovědětVymazat
  8. Takové výzkumy jsou jen jeden z mála manipulačních nástrojů. Těch nástrojů je mnoho, ale umějí ovlivnit "průzkum" podle přání a nebo zadání "NĚKOHO".

    Jen pro ilustraci: Stejná otázka pro 500 respondentů. A porovnáte-li"výsledek", tak rozdíl bude markantní. Důvod? Třeba ýběr místa průzkumu, výběr tázaných osob.
    Průzkum prováděný před vchodem do budov vysokých škol již naznačuje rozdíl výsledku mezi průzkumem před branami fabrik, kde se pracuje na směny.

    Uvedl jsem pouze jednu ukázku z MANIPULAČNÍCH TECHNIK používaných při "VÝZKUMU".

    OdpovědětVymazat
  9. Pane Fialo,co se Vámi zmíněné podporované migrace týče, plně s Vámi souhlasím ale nechápu Vašeho předsedu,že prý údajně hlasoval s opozicí o důvěře vládě.Moc rád jsem kroužkoval pana generála Blaška při volbách do EP,jeho názory mi jsou velmi blízké a přál bych republice aby jednou měla i takového prezidenta.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Slyšel jsem předsedu Okamuru,že není proti vládě je proti nádražákům.Proto volil jak volil.Spojovat ho stěmi zloději je krátkozraké.

      Vymazat
    2. Na iDnes se píše

      "Hlasovat pro nedůvěru vládě se rozhodlo i hnutí SPD Tomia Okamury, ale jen proto, že je v Babišově vládě sociální demokracie. ČSSD se rozhodla Babišovu vládu podržet mimo jiné s odůvodněním, aby po jejím případném odchodu z vlády Babiše u moci nedrželo právě Okamurovo hnutí. „Navrhujeme vládu odborníků sestavenou vítězem voleb,“ řekl k tomu Okamura s tím, že takovou vládu by mohlo tolerovat hnutí SPD Tomia Okamury.
      Zdroj: https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/hlasovani-o-neduvere-vlade-snemovna-druhy-pokus-babis.A190626_055606_domaci_kop"

      Pro Japončíka by bylo přijatelné, kdyby se do vlády dostal Fiala, Kalousek, odporní černoprdelníci, starostové a Piráti. Divím se, že se ještě neozvali ti, co vykřikovali, že volí SPD. Doktor David nám to také zapomněl vysvětlit. Přiznávám, že vysvětlit to skoro nejde. Asi proto mlčí. Nebylo těžké odhadnout, že to tak se sympatickým Tomiem dopadne a o co mu jde.

      Vymazat
    3. 19:02 Jste hloupý nebo to jenom hrajete? Jak by se asi ta skvadra z demobloku plus Piráti mohla dostat ke korytu?? V součtu mají příliš malý mandát, to hlasování ve Sněmovně byla jenom trapná fraška, jejíž výsledek byl předem jasný. A Babiš coby liberál a vlezdobruselista ani nemá o jakoukoli účast euroskeptické SPD na vládě zájem. Polepil by si to v Berlíně a Bruselu, kde potřebuje ukazovat, jak moc je probruselský. Proto taky v EP ta skvadra z ANO hlasuje úplně stejně jako kalouskovci. A Babišova Jourová v EK soustavně pracuje proti národním zájmům. Polovina ANO je v Aspen institutu, podobně, jako socani a celý demoblok. Je to všechno stejná sebranka, což někdo, kdo má místo mozku koblihu není schopen vnímat. ANO, demoblok a Piráti si nejsou vzájemně v žádné opozici, souzní si ve všem, včetně zahraniční politiky nebo podpory okupačních misí NATO.

      Vymazat
    4. 19:45, to vám nevadilo, jak doktor David osočoval Konečnou, že podepsala, i když málokdo věděl, jak je to závazné. Naproti tomu hlasování o důvěře jednoznačně ukázalo, na které straně strany vlastně jsou a co chtějí. Nedá se to poznat z hulákaní na internetu o tom, že volí SPD a nevědí, kdo to je.

      Vymazat
    5. 19:02 To ví že jo o Babišovi si nedělám iluze jen sebral Okamurovi program a teď z toho těží. Nevezme migranty ale jinak bude zaražen v bruselském zadku. Pokud čssd odejde z vlády tak budou předčasné volby s SPD vládnout nebude pan „demokrat". Tak to je vláda kartelu všichni jsou probruselský kromě SPD.

      Vymazat
  10. Na CVVM bylo pro jejich záměrnou manipulativnost podáno trestní oznámení, žádné skutečně seriózní médium by tedy tyto průzkumy nemělo zveřejňovat. O trestním oznámení na tuto manipulativní žumpu se dočtete třeba zde: https://pravyprostor.cz/trestni-oznameni-na-cvvm-pro-vedecky-podvod/

    OdpovědětVymazat
  11. CVVM je kalouskova agentura která dostává zadání ale je to jen praha a pár respondentů na václaváku !!!!!

    OdpovědětVymazat
  12. Přesně tak jen neustále lžou a kradou a říkají si lepšolidé nevěřím jejich průzkumu nic.

    OdpovědětVymazat
  13. Záměrné rozdělení občanů, přikládání pod kotel hašteření a nenávistí se dokonale povedlo. Platí staré - rozděl a panuj. Má to jen jeden háček, když tak pozoruji Ukrajinu, mám obavu, že i stát může ztroskotat a pak panovat vraku je blbost.

    OdpovědětVymazat
  14. Tak uz Trikolora zacina ubirat procenta SPD. A to je dobre ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mate pravdu, vzdyt I Babis rekl, ze na Okamuru sere. Pekne po japonsku vestoje.

      Vymazat
    2. A proč je to dobře?

      Vymazat
    3. 9:56- možná proto, že "trikolora" bude Bruselu a neokonům milejší jako spojenec Babiše ale nemylte se, může být národně dravější a tím i stejně odmítavá k imigraci! Navíc může nahradit ČSSD politickým směrem.

      Vymazat
  15. Naprosto s Vámi pane R. Fialo souhlasím. Hajzlové neustále pomlouvají a zkreslují výsledky i výstupy SPD. A hlavně podporují smažky z karibiku.
    Václav

    OdpovědětVymazat
  16. Bez emocí říkám, že t.zv. česká televize by měla být zprivatizována. Je to hlásná trouba o jednom tónu.
    Podobné zprávy a k tomu příslušný směr, mají i Nova či Prima.
    Jenže těm se nemusí platit.
    Na Slovensku mají na to tu TA3. Ta je taky spíše nakloněna
    doprava ale přesto se ke slovu dostává i druhá strana.
    V diskusi bývají většinou obě strany, ne jako u Moravcové,
    2-0 nebo max. 2-1 pro ty její milášky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to zajímavé. ČT musí podle člena rady Šarapatky dodržovat směrnice EU, Merklová zavolá Babišovi - s SPD do vlády NE a většina se podřizuje.Jsme opravdu tak postižený národ v historii, že se špice většinou zrádcovsky vůči vlastnímu národu podřídí.Což není SPD demokratickou stranou?

      Vymazat
    2. Je ,ale ostatní vládnoucí lezou západu do zadnice !!!

      Vymazat
  17. Za vytunelováním OKD nestojí ČSSD, ale ODS! A Fiala byl tehdy členem ODS, tedy i on nese za tu zlodějinu spoluzodpovědnost!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co to meleš , za to mohou hlavně fašistická ČSSD !!! Probuď se , asi jsi jejích volitel ,tak za ně zaplať dluhy !

      Vymazat
  18. CVVM=grupa Bakalových podržtašků.
    Vím to už dáávno,je to docela zákeřný nástroj v rukou havlérky.
    Sama bych nikdy nevolila stranu,která nemá šanci překročit těch 5%.
    Proto je mi jasné,jak může cinknutý "průzkum" ovlivnit volby.
    Rozumný člověk se CVVM vyhne,nebere jejich výplody na zřetel.
    Helanov

    OdpovědětVymazat
  19. Už starej Churchil říkal: " Nevěřím žádnému průzkumu veřejného mínění, který jsem osobně nezfalšoval"

    OdpovědětVymazat
  20. ODS a ČSSD najdi jediný rozdíl. Jste mimo mísu, vážení.

    OdpovědětVymazat
  21. 22:16 Hami je tlustý a Fiala ne. Jsem v míse, heč.

    OdpovědětVymazat