Reklama

sobota 27. července 2019

Ako to vlastne bolo s tým socializmom? Letné zamyslenie

Milan Benkovský
27. 7. 2019 NovéSlovoSk
Súčasné mainstreamové média, pravicoví politici, mimovládky, slniečkari a „naši“ prezidenti zvelebujú súčasnosť a kydajú na obdobie socializmu. Pritom mnohí z nich o tom nič nevedia, lebo buď ešte nežili, alebo sa v lepšom prípade hrali na piesočku. Podľa nich to bola totalita. V istom zmysle iste áno, ak hovoríme o totalite jednej strany a jednej ideológie. Dnes však máme na Slovensku oveľa obludnejšiu totalitu, totalitu moci kapitálu, moci peňazí, ktorá je skutočnou podstatou kapitalizmu.

(na obrázku:  CESTA K SOCIALIZMU - SOCIALISTICKÝ SYSTÉM SE HROUTÍ - PROTOŽE TO NEBYL OPRAVDOVÝ SOCIALIZMUS)

Pre mladých, čo objektívne nevedia a pre starších, čo nechcú vedieť, čo je socializmus, treba tento pojem vysvetliť a následne ozrejmiť jeho fungovanie v praxi. Socializmus je podľa definície spoločenský systém fungujúci na princípe solidarity, vzájomnosti, humanizmu a rovnosti. Je založený na silnom sociálnom štáte, na štátnom vlastníctve výrobných prostriedkov, rozumej podnikov i služieb, plánovaní výroby a prerozdeľovaní materiálnych a finančných hodnôt. Išlo o systém s moderným priemyslom a sebestačnosťou vo výrobe potravín, a na tú dobu s vyspelým, medzinárodne uznávaným a skutočne bezplatným školstvom, zdravotníctvom a sociálnou starostlivosťou. Prácu nielenže mal každý, ale bola v podstate povinnosťou. Socializmus s ľudskou tvárou to nebola len éra Dubčeka, ľudskú tvár má totiž socializmus vo svojej DNA, alebo inak vo svojej podstate.

Na strane druhej je však pravdou, že pre toto obdobie boli príznačné značné obmedzenia najmä v oblasti náboženských slobôd, cestovania do západných krajín či súkromného podnikania. Čo je však dôležitejšie, človek alebo súčasná bezobsažná demokracia?



Ako v praxi fungoval socializmus



Hovoril o tom už aj Samo Chalupka v slávnej básni Bolo dobre, ale dávno, žil na svete Slovák slávno... Poďme však k realite. Ako dieťa som chodil do rôznych záujmových krúžkov a trojtýždňových pionierskych táborov, a to všetko bezplatne či za pár drobných. Potom som sa spoločensky, kultúrne i športovo vyžíval vo zväze mládeže, kde bola väčšina rovesníkov. Bol tam výborný kolektív, poučenie i zábava. Chodilo sa na letnú aktivitu, brigády, výstup na Rysy, stretnutia mládeže okresu, kraja i do Strážnice. Mladí ľudia sa učili zodpovednosti, životu a práci v kolektíve i organizovať a riadiť veci verejné. Pestovala sa hrdosť na vlasť, úcta k starším, k hodnotám a tradíciám našich predkov.

Pri nástupe do učňovskej školy sme podpisovali zmluvu s podnikom, v ktorom budeme pracovať. Väčšie podniky mali svoje vlastné školy. Teraz sa tomu hovorí duálne vzdelávanie, ktoré však je len mizivým odvarom toho, čo bolo. Na strednej a vysokej škole sme mohli neobmedzene študovať i popri práci. Kariérny postup bol zaručený. Človek si odrobil osem hodín a žiadny stres či naháňanie, bol čas na rodinu, priateľov, kultúru i šport. Každoročne sa chodilo na odborárske rekreácie, takmer za facku. Bežné boli liečenia i rehabilitácie. V kolektíve sa žilo v práci, a kto chcel, i voľnom čase.

Bývanie bolo reálne zabezpečené a dostupné pre všetkých, čo sa len trošku snažili, cez družstevné byty, ktoré ste bez problémov splácali. Mnohé podniky dávali zamestnancom byty dokonca zdarma, stačilo odpracovať zopár rokov. Boli tiež poskytované štátne byty s nízkym nájmom. Nájomné byty tvorili najpodstatnejšiu časť bytového fondu, ktoré teraz prakticky neexistujú. Bežne bolo možné postaviť si rodinný dom, priemerne za 180 000 korún, čo dnes vyjde minimálne na tridsaťnásobok, a to aj na pôžičku s jednopercentným úrokom či štátnym, podnikovým finančným príspevkom. Väčšinou sa stavalo svojpomocne a celá rodina, priatelia i podniky vám v tom pomáhali. Dnes po vás ani pes neštekne. Mladomanželia využívali novomanželské pôžičky so značným odpisom na narodené deti, za ktoré si v podstate zariadili byt. Rodiny s deťmi boli preferované, škôlok a jasličiek pre deti bol dostatok za malý poplatok a napríklad ženy s dvomi deťmi išli do dôchodku v päťdesiat päťke.

Osobne sme v rodine žili plnohodnotným životom. Mali sme všetko, čo sme chceli, možno preto, lebo sme chceli len to, na čo sme mali. Samozrejme, nebolo ani zďaleka všetko ideálne, ale problémy boli riešiteľné. Niekto môže povedať, nežili tak všetci. To iste nie, ale objektívne treba konštatovať, že tak žila veľká väčšina národa v Československej socialistickej federatívnej republike, a to napriek tomu, že sa nenaplnili všetky princípy rozvinutej socialistickej spoločnosti pre chyby jej predstaviteľov. Nejde mi o ódy na socializmus, ale o priblíženie jeho reality, ktorú dnešní pravičiari a liberáli s podporou väčšiny médií úspešne deformujú a zatajujú pred mladými ľuďmi.


To, ako je to dnes, môže posúdiť každý sám



Len vo všeobecnosti z môjho pohľadu platí, že kapitalizmus priniesol – konzumný spôsob života, stres, honbu za peniazmi, zadlženosť štátu i ľudí, zhoršujúce sa školstvo a zdravotníctvo, likvidoval sociálne istoty. Splodil individualizmus, výrazne sa zvýšil počet rozvodov, žobrákov a bezdomovcov, drog a iných závislosti, ale aj zločinov, vrážd, samovrážd a, samozrejme, korupcie. Kultúru cez pochybné festivaly, nechutné seriály, krváky a horor. Medziľudské vzťahy sú na bode mrazu a pravdepodobne najhoršie od druhej svetovej vojny. Brat brata, priateľ priateľa či sused suseda nepozná a neraz by ho predal za judášsky groš. Vysnívaná demokracia je tiež len pre tých, čo na to majú. Len tí môžu naplno využívať demokraciu, uspieť vo voľbách, na súdoch, cestovať po svete. Masa nemajetných môže síce hovoriť, čo chce, ale nikto ju nepočúva, môže akurát tak nadávať, aj to nie v práci, ale len pri pive.

Zásadným problémom súčasného kapitalizmu u nás sú priam obrovské majetkové a tým aj spoločenské rozdiely medzi úzkou skupinou milionárov a stále sa zväčšujúcou masou ľudí žijúcou z ruky do úst. To je tá vysnívaná spoločnosť za ktorú sa išlo do ulíc v novembri 1989?

Preto na otázku, kedy bude dobre, odpovedá človek so životnými skúsenosťami, možno trošku nostalgicky, dobre už bolo!




217 komentářů :

  1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A ty si debil z neziskovky co nemá žádný mozek.

      Vymazat
    2. Dobrý den.
      Doporučila bych Vám, abyste si ten článek přečetl znovu a můžete při tom čtení slabikovat, abyste lépe porozuměl napsanému textu a hlavně jen tak letmo odhadl věk autora. To snad svedete.
      Hezký den.

      Vymazat
    3. Autor hodnotí život v Československu, ne někde jinde. Na své hodnocení má právo a je v něm slušný, na rozdíl od primitiva z 18:14. Tak, jak autor píše, šlo žít, a ne že ne - ovšem za podmínky, že se člověk nepříčil režimu, nezpochybňoval vedoucí úlohu KSČ, resp. se takříkajíc nepletl do politiky s názory neslučitelnými s oficiální ideologií. Bohužel se v současnosti opět schyluje k zavádění ideozločinů, cenzuře a trestání názoru - a to v zemích, které se za reálného socialismu považovaly v Evropě za "bašty demokracie a prosperity". Zvrhlá EU a nařízení EK v mnohém překonávají debilitu a deficit demokracie ve zřízení stranických soudruhů minulosti. Tehdejší zloději a rozkrádači jsou neškodnými králíky ve srovnání s privatizačními lumpy, podvodníky a korupčníky dneška. Jasně, lze si opět vybrat svou cestu, ale vyhnout se tomu absurdistánu dnes považuji za těžší.

      Vymazat
    4. Autor pouze popisuje dobu , ve které jsme my starší prožili většinu života . Při čtení článku jsem si vzpoměl na svého otce . Ten se narodil ještě za Rakouska Uherska a za cisaře pána ho poslali po dovršení 17 let na italskou frontu což se štěstím přežil a dožil se krásných 87 let . Když jsme jednou snídali , / v 70 tých letech hluboké totality / tak vzal do ruky krásný vypečený rohlík , který před tím matka přinesla ze sámošky . Řekl tato prorocká slova : Podívejte se na tento krásný rohlík . O něčem podobném jsem jako děcko za Rakouska mohl jenom snít a stejně tak za první republiky a za obě světové války . Pamatujte si jedno . Tento režim dlouho nevydrží a přijde zase změna . Není možné aby lidem bylo pořád tak dobře . Tak jak se v dnešním Československu mají lidi dobře , tak dobře se ještě neměli a už nikdy mít nebudou . Toto proroctví se pro drtivou většinu lidí v České kotlině vyplnilo . Takže nezbývá než taky nostalgické konstatování že dobře už bylo .

      Vymazat
    5. V KLDR žádný socialismus není, tedy v provedení, jaký byl u nás do roku 1989. Nakonec Severní Korea to má i ve svém názvu že není socialistická.

      Vymazat
    6. 18:14 Jen počkej milánku bude krize a pořádná a na takové zbytečné lidi jako ty nebudou peníze. Pak poznáš „krásy" kapitalismu na vlastní kůži až se budeš muset živit prací. My jsme v socialismu žili je to nejlepší zřízení pro obyčejné lidi. A bydlíme v panelácích co socialismus postavil. Kapitalističtí vydřiduši neudělali pro lidi absolutně nic.

      Vymazat
    7. Jestli kdysi nebo teď , stejní zloději !!! Ať si každý projde svou mysl a život ,co je za člověka ! Takoví nemají právo žít!

      Vymazat
    8. A v čem je to tady dnes lepší, Pepku? Vládnoucí liberalismus je stejně bezvýchodný jako byl ten bývalý tzv. komunismus (šlo oficiálně o tzv. reálný socík!)! Vaše základní mantra - tedy tzv. lidský práva, patří do slovníku masonských lhářů, jakým je i tento přemoudřelý žvanil Kronďák tu! - https://ferohrabal.blogspot.com/2019/01/moskva-mekka-svetove-reakce.html?fbclid=IwAR3lu6clts2fdc-HhEWvHLb_RxpmO83jaj7QqXDshfqKY07cYTzfniNaJTs

      Sic tam ten Kronďák krásně žvaní, jak se civilizace Západu po WWI. vydala "jedině správnou cestou k liberalismu", ale podstatu problému kterej sám přiznává nijak neřeší! Jak tam píše, když zdůvodňuje proč se odpůrci kapitalismu furt reprodukujou, a cituje přitom i Churchilla, že "neschopní a líní" budou chtít házet do "svobodného světa" vidle! Ale nenabízí žádné řešení krom obecných canců o "lidských právech" a "osobní zodpovědnosti" na kterou mu sere pes! Ten blbec nechápe, že tento rozpor je dán v genech lidské tlupy, která nemůže nikdy fungovat na principu rovnosti a rovnoprávnosti (což je NEODDĚLITELNÉ!). Prostě lid musí dostat nejen chleba, ale i hry! Musí se poté kdy je nasycen i nějak zabavit! Přerozdělení prostředků jak si to namlouvali socani NIC neřeší! Lůza neumí se svými potřebami zacházet, neumí je ukočírovat! Potřebuje pevné vedení Nadčlověka a především potřebuje pravidelně být vedena na válečná jatka! Neb válka je konečný chléb i hra pro nadbytečnou lůzu a upouští tlak z hrnce nerovnostářské společnosti! To jsou zákony přírody a jakákoliv vzpoura proti nim je pro existenci našeho druhu konečná ...

      Vymazat
    9. Pan Milan zřejmě prožil tuto dobu, já taky. Že se zde následně zvedne vlna, slušně řečeno, nesohlasů předpokládám. Bude to plné arogance a postojů na úrovni pavlače. Horší je, že teoretici, kteří tuto dobu nezažili na vlastní kůži, dnes podléhají jen prefabrikovaným názorům. Odsuzovat vývoj ČSR Un Block od roku 48 nelze, bylo to opravdu několik časově odlišných fází a dokonce i lokálně různorodých. Např. na Slovensku vycházelo víc literatury, která podléhala v Čechách cenzuře. Krutost 50-tých let následovala osvícenější 60-tá léta. Během 70-tých let sice už nešlo o život, ale o morální ponížení, které taky bolelo. Nechci se tvářit svatě, ale má-li se nazvat normální prace (ne v ÚV, LM či STB...) v té době kolaborací, tak i já jsem kolaboroval. Že jsem nefetoval, byla taky klika, protože drogy zde nebyly dostupné. Že jsem nezáviděl, bylo taky tím, že nebylo co. Tedy díky tomu, že jsme žili za železnou oponou, tak možná vypadáme lepší, protože s prvními svody grog a trhu jsme většinou konzumaci propadli. Co je ještě horší do mozkovic některých týpků se vloudily představy o tzv. zákonech přírody viz. 12:43. Jsem normální průměrný Čech, nekradl jsem, neudával jsem, nebyl jsem dizidentem a normálně se uživil, dnes v tom pokračuji, lůzou se necítím, ale pro chudobu jiných mám nejen pochopení i když nejsem věřící a že by stát měl potřebným pomáhat pokládám za přirozené.

      Vymazat
    10. Pekne napisane a vystihuje to podstatu zivota v tej dobe, kde rodicia sa nemuseli bat o deti.

      Vymazat
  2. 18:14 Jste parazit a tak se vám v tomto zvrhlém zdegenerovaném prostředí daří. I na vás dojde nebo na vaše potomky.

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ty keď sa pozrieť do zrkadla, určite vidíš iba hlavičku od penisu. Vajcia más kde? Na americkej ambasáde?

      Vymazat
  4. Ve svém článku má p. Benkovský pravdu opravdu ve všech bodech. Posílat ho do KLDR je úlet hodný velice retardovaného jedince. Negativa onoho období jsou v článku pravdivě zmíněna. Jeho klady však velice převažují

    OdpovědětVymazat
  5. ad 18:14 A co takhle zajet si do KLDR sám? Až uvidíš, tak piš. Dovedeš jen sprostě nadávat a o světě nic nevíš. Zalíbilo se Ti slovo "kokot", tak ho používáš stokrát denně. Co takhle začít se vzdělávat, nerudý kokote? Dovedu si představit, jak asi vypadáš.

    OdpovědětVymazat
  6. Sám dám svůj názor a postřeh. Byl jsem před rokem v RF tři neděle. Žádný "obr na hliněných nohách", vlaky na železnici jezdí 100 a včas na stanici. Dálnice jsou v perfektním stavu a vysečené. Jídlo jaké bylo před Velkou sametovou revolucí je tam běžné a ne hrůza párky či sekané z "ohoblovaných kostí". Pořádek na ulicích … Jeďte se podívat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    2. Je to jeho názor a nenutí Ti ho, ale oceňuji, že mu nenadáváš. To přídavné jméno rudý je jen takový malý a trapný bobek. V.J.H.

      Vymazat
    3. Pro býčka 19:05 s alergií na rudou barvu: Využívám vlakových spojení v naší zemi mnoho let, a co se děje v poslední době, to nemá obdoby - epidemie sebevrahů vrhajících se pod vlak (zpoždění při takové mimořádce cca 2 až 3 hodiny), naposledy na hlavní trati za Prahou cca 40 min. zpoždění pro "poruchu vyhýbky", množství menších či větších zpoždění z "provozních důvodů", atd. Ovšem i při tom všem je pořád vlak tou lepší variantou na trase Praha-Ostrava, protože cesta po dálnici je jen pro otrlé, kteří navíc mají spoustu času. Nová dálnice u Ostravy se zvlnila hned po předání do užívání, nový most hnije pro technologické chyby při stavbě, nikdo za nic nemůže a soudy se povlečou řadu let. Bordel a šlendrián nejsou výsadou hospodaření za reálného socialismu, ten už jsme přece dávno zavrhli a překonali, že ? Ona ta barva fanglí s tím v reálu moc nesouvisí.

      Vymazat
    4. 19:33 - Plný souhlas. Za pád mostu pod vlak ve Studénce dne 8.8.2008 nepadli žádné vysoké tresty. Stavby se materiálně šidí. Rusové postavili Krymský most za 27 měsíců. Naše D1 se jen draze opravuje a výsledek žádný.

      Vymazat
    5. 19:03 V srpnu odlétám na 4 týdny do Ruska na dovolenou. Už se nemohu dočkat. Rusko je krásná země s perfektními lidmi. Rusku vděčíme za osvobození jak v roce 1945, tak i v roce 1968. Díky Rusku a socialistickému Československu jsem měl krásné a bezstarostné dětství. Na druhou stranu se smějí mladým lidem, že se musí zadlužit na celý život, aby si mohli koupit byt. V případě propuštění z práce přestanou splácet dluhy a o byt přijdou a stanou se z nich bezdomovci. Za tuto situaci mladí lidé poděkujte svým rodičům že v roce 1989 tyto privilegia pro Vás vycinkali na Letné v Praze, nebo na náměstí SNP v Bratislavě.

      Vymazat
  7. Kalousek se vysmívá Babišovi, že v Praze jsou plné koše a nejsou vyvážené. Za to zodpovídá primátor Hřib a jeho melody boys. Kalousek to má zřejmě v hlavě popletené.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tulamor z Bechyně chlastá. Tím to je.

      Vymazat
  8. Ano, pane Benkovský, dobře již bylo. Také jsem prožila šťastný život v socialismu, jako většina lidí - jen to někteří nepřiznávají, protože to není "in". Disidenti a různí "umělci" dělali v té době totéž, co Miliony chvilek na Letné. A ti chudáci, co odešli do emigrace? Jak se honem vraceli po roce 89, aby se nechali bezplatně ošetřit, aby urvali z toho, co nám všem nová elita začala krást. Kariéru v zahraničí udělal málokdo z nich. I poskokové ze Svobodné Evropy náhle zatoužili po domově. Myslím, že stačilo pustit mladé nakoupit si rifle na Západě, a byl by klid. Naši lidé jsou chytří, hned by to "demokratické pozlátko" vzývaného Západu odhalili.

    OdpovědětVymazat
  9. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kolikrát jsi jel vlakem z Prahy do Vídně, přemřelo? A kolikrát zpět, přemřelo? A kolik byla průměrná rychlost, přemřelo? A co zpoždění, přemřelo, jak často? A to nejsem žádný rudý blb, cype.

      Vymazat
    2. Asi jste to nepochopil..nejedná se o rychlost ale 100% na čas,Je to pro Vás asi moc složité se zamyslet.

      Vymazat
  10. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pepku, nemáš už dneska dost? A kdo to je, ta proruská lůůůza, Einsteine?

      Vymazat
    2. Když vidím účelově najaté hlupáky na dobře zafinancovaných pražských demonstracích, průvody úchylů Prahou, sebestřednost a nadutost pražské "umělecké" úderky, tak je mi na blití, tak se těžko bráním skepsi ohledně budoucnosti. Havla jsem nemusel a "práce" chvilkařů nemá s demokracií nic společného.

      Vymazat
  11. ad 19:05, 19:12
    Tak k té KLDR přidej ještě RF. Budeš chodit s otevřenou hubou. Také jsem tam byla letos v květnu. Nechej si poradit! A kup si českou klávesnici nebo lepší mobil, přece takový nerudý inteligent nemůže psát bez rozlišovacích znamének / = pro nechápavé: háčky a čárky nad písmeny!/ Na Chocholouška zapomeň, vždyť to byl socialistický film. Zajímej se o psychiatrii v Bohnicích, Brně nebo Kroměříži. Tam tě dají dohromady - možná i ti nenávidění rudí dědečkové.

    OdpovědětVymazat
  12. 19.12 - jukni do zrcadla, koho tam vidíš ….

    OdpovědětVymazat
  13. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mohl bys jmenovat některého z těch zakuklených komoušů v SPD?

      Vymazat
    2. 19:31 opět osvědčil svou duševní retardaci a nepochopení textu. O vychování ani nemluvím.

      Leo

      P.S.: Režisér Dvořák a europoslanec za SPD Ivan David dělají sovu práci dobře. Ostatně nadávky a kvikot idiotů to jen potvrzuje.

      Vymazat
  14. Mládež, a nejen ona, má raději své psy, než spoluobčany. To je také výsledek totalitní kapitalistické výchovy. Z odstupem času je i průměrně inteligentnímu člověku zřejmé, že produktivnější pro společnost a občany je vnitrostranická diskuze, než nekonečné hádky desítek stran sledujících povětšinou jen své zájmy kvůli penězům od lobistů.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co také čekáte po mládeži odchované na tabletech a tabletkách.

      Vymazat
  15. Pravda bolí.Ti co to nezažili nechápou, ale je to na nich co budou mít.Ani jeden režim neni stoprocentní, ale socík byl pro lidi.Dnes je to pro bohaté zloděje, mafiány, parazity a vychcánky.Budete živit negry a muslimy, ale jak, když nic neumíte?Klávesnice vás neuživí a chleba vám nikdo neupeče.Jsem rád, že to nezažiju, ale vy mladí se budete věšet, bohužel. Tolik nenávisti ke stáří jsem ani nečetl a zestárnete taky, pak ochutnáte svou meducínu.Drogy, porno, amorálnost vám udělají život nesnesitelným!Chtěli jste Ameriku, tak poznáte teror zločinu.Fakt, dobře už bylo!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takže - jestli tomu dobře rozumím 19.49 - seniorům se smí nadávat, smí se jim pošklebovat, smí se urážet,kdejakej sráč staré lidi otravuje a vydírá, důchody za veškerou dřinu třicet a více let, které této společnosti obětovali, jsou směšné a mizerné, - to je v pořádku. Mladým sebestředným pitomečkům, kteří neumí nic jiného, než žužlat v pazouře tablet nebo mobil a nepřetržitě do toho čumět a mačkat tlačítka jak vymaštění dementi, rozhodně nikdo z nich nepřemýšlí o tom, že bude pracovat, protože práce je dnes sprosté slovo - tak těm se nic napsat nesmí - asi tak? A individuum, které dokáže napsat staršímu člověku, aby už zemřel... bla bla bla trápení a podobné sračky, je mizernej, nevychovanej dobytek. Bylo by třeba, aby ti táta nebo dědek srazil palici lopatou s ramenem, než napácháš nějaký zvěrstva, protože u podobných magorů se může očekávat ledacos.

      Vymazat
    2. 19:49: Chtěl jsem to napsat sprostě. Budiž nenapíši, i když pro takové jako ty, by to asi bylo nejlepší. Výběřově jsi odpověděl pouze na toho člověka /19:45/, který to napsal dobře. Vždyť to, co napsal ladí s tím, co je napsáno zde v případě jiných komentátorů. To tě to ani trochu netrklo. Mužu ti jen poradit: přečti si všechny ty komentáře ještě jednou, když máš potíže se čtením, čti pomalu - děti se učí psát a číst také nejdříve pomalu, celou dobu se učí ve škole tomu, aby porozuměly přečtenemu. Můži ti doporučit pouze dětský přístup k těm komentářům. Čili ještě jednou běž to všechno, co zde je napsáno pomalu přečíst se snahou o porozumění napsanému. Potom ti snad dojde, že nemůžeš napsat takovou hovadinu, jakou jsi napsal. Ale vlastně ono můžeš. Přečetl jsem komentáře které nálsedují níže. Piší je lidé podobní rozhledem tobě. Takže se ti omlouvám, nejsi na to tam špatně. Podobných blbů jako ty, je více. My ale, kterým zde tví soublbci říkají rudí dědečkové jsme na tom špatně, pardon my tak ani ne, ale vlastně vy, ta skupina blbů, protož jak známo blb je vždy nejvíce nebezpečný sám sobě a my... jak říká komentátor 19,45 už tu brzo nebudem. Co tě tak nejvíce dotklo, že jsi nevydržel a zde se projevil - ta klavesnice, která tě neuživí?

      Vymazat
    3. 19:45 Máte 100% pravdu. O stavu společnosti hovoří cca 1500 sebevražd ročně.

      Vymazat
  16. Letná to byl ten sraz neuznaných komoušských geniů? Kdejaký chytrolín si myslel jak je podceňovaný a neuznávaný. Nechápal podstatu kapitalizmu s jakoukoliv tváří - parazitizmus. To schválně komoušský paraziti dělaly takové problémy s cestami do států neomezených zlodějských praktik aby se nemohla většina těch chytrolínů přesvědčit jak to je. Teď si teprve můžem zpívat: Teď když máme co jsme chtěly do otroctví zvesela, ať ty co nás odírají mají větší panděra.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 19:53 Je to až k nevíře, ale znám plno takových, co mají dost hluboko do kapsy, holou prdel, budoucnost nejistou, ale neskutečně zbožňují současný stav.

      Vymazat
    2. 19:59
      Soudruhu, musíš jim to pěkně po soudružsku vysvětlit a přesvědčit je jak se mají zle a co je pro ně dobré. No a když to nepochopí, tak ty hloupé nevděčníky prostě pozavírat! A je to!

      Vymazat
    3. 20:05 Hluboce se mýlíte, oni to zajisté poznají, ale bude už pozdě. Třeba vám to také někdy, za hodně dlouho dojde, ale to si nemyslím. Veselý člověče.

      Vymazat
    4. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    5. 20:48 Jeden známý měl podobné problémy jako vy, ale schopný psychiatr mu celkem pomohl. Zůstal sice debilem, ale když nemluví, tak se to skoro nedá poznat. Neztrácejte hlavu.

      Vymazat
    6. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    7. 21:08 Kdyby došlo na věc, tak věřím že jste byl ve skutečnosti, na rozdíl ode mne, rudý zoufalec ve skutečnosti právě vy. Přesně takoví, co zahodili průkaz KSČ na konci roku 1989 mají dnes plný rypák demokracie a kopání do komunistů. Nejste zdaleka jediný případ.

      Vymazat
    8. V Praze chtějí stavět 4 linku metra, ale musí podpírat mosty, aby nepadaly. Pořád čtu, jak za starého režimu nedbali o památky. Jeďte se podívat kamkoliv, v jakém jsou stavu, v dobrém je jich jen pár. Jedete-li krajinou vidíte opuštěné vepříny a kravíny, všude roste jen řepka a kukuřice, pole neudrží vláhu, protože se nehnojí, z kukuřice se dělá elektřina, přitom při podstavu hovězího, není co krmit. Ale exministr Jurečka, ví úplně vše o zemědělství, nyní plká do dopravy. Měl by se držet volantu traktoru, aby nevypadl.

      Vymazat
  17. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono to přijde dřív než se naděješ. Jen co se tu uchytí muslimové, založí politickou stranu a vyhrají volby (jako npř. v Belgii). Pak už budeš jen poslouchat a běda jak ne. Uříznou ti ruku, aniž mrknou okem. Ošoustají ti dceru, aniž mrknou okem, a marně jim budeš vykládat, že jsi multi-kulti. Jen Alláh je veliký a nevěřící křesťanští psi musí věřícím sloužit!

      Vymazat
    2. 20:09
      Takže místo jedněch totalitních kurev mám chtít druhé totalitní kurvy? Nebo co jsi tím blábolem chtěl říct?

      Vždyť vy, komouši, máte s islamisty společného víc než si myslíte. Nenávidíte demokracii, nenávidíte Západ a USA především, milujete vládu tvrdé ruky, totalitu, diktaturu atd.
      Můžete si podat ruce.

      Vymazat
    3. Asi jsi málo zažil, sráči. Totalita, která přijde, bude horší, než to, co stačili napáchat rudí politruci. Mohu srovnávat a to, co se děje dnes, skončí velkým násilím.

      Vymazat
    4. Pro všechny pomýlené pozorně čtěte:

      http://www.novarepublika.cz/2019/07/podle-vyrocni-zpravy-ncoz-se-ctenim.html

      Vymazat
    5. 20.09 - a budou osvobozeni za znásilnění, víte proč? Oni neví, že se to nesmí dělat. A tohle sem pořád někdo cpe.

      Vymazat
  18. 19:54 Milý osle, aby jste třeba za pár let nechodil pomáhat ty hranice opět zadrátovat, ale tak daleko jste ještě nedospěl.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    2. 20:09 Myslel jsem to v dobrém, netušil jsem ani v nejmenším, že jste na tom až tak zle. Promiňte mi můj příspěvek. Zároveň bych se chtěl hluboce, ale opravdu hluboce omluvit všem oslům. Nevěděl jsem že ..........

      Vymazat
    3. 20:03 a 20:39 Jste na ty osly moc hodný. To, že vidí jen jedním směrem, je neomlouvá. Ten 20:09 je povedený, typický opožděný "komunistobijec", když už mu nic nehrozí - anebo mladý trouba, který neví, o čem mluví.

      Vymazat
    4. A co takhle ty tisíce umrzlejch bezdomovců - co, ty hnusnej debile! Co k tomu poznamenáš, jak tak idiotsky žvaníš že tady "komouši" někoho hubili. Co ty tisíce sebevražd a tisíce odporných mordů, které nikdo teď pořádně netrestá? Co ty statisíce lidí v exekuci, včetně nezletilců - co ti chudáci, kteří nemaji na školní obědy pro děti - co ti, kteří vyhrabávají jídlo z kontejnerů a žebrají - co k tomu tady vyblinkáš ty hnusnej prevíte? Co vyblinkáš k tomu, že polistopadová politická šlechta si nadiktovala platy jak králové, a nechávají si platit od chudáků? Co vyblinkáš k tomu, že všichni ti zasraní grázlové rozkradli a rozprodali stamiliardové majetky státu ( nás všech), prodali energie i vodu? Pro řadové občany se z ČR stal gulag - přežívají s obtížema. A vůbec co krafeš? Všichni ti grázlové si socializmus ponechali, co myslíš že jsou ty dotace? Miliony pro ně, pro jejich kámoše a rodiny, a další protekční havěť, aby se jim dobře dařilo? Nic takového, jako jsou bezdomovci, chudáci, žebráci, lidi v exekuci apod. umírající hlady a umrzající venku - nic takového jsme za celou dobu po válce až do roku 1989 neviděli a nezažili. Tak zavři svoji sprostou držku.

      Vymazat
    5. 21.34 Ano,presne.Naprosta pravda.

      Vymazat
    6. 21:34: souhlas a doplnění. Sdělovací prostředky mainstreamu připominají stále a omilají čísla postřilených lidí na hranici. Přechod hranice s rizikem ztráty vlastního života si tito lidé zvolili sami. Vrazi Mašinové jsou hrdiny. O těch sebevraždách, lidech v exekuci, umrzlých bezdomovcích nemluví nikdo. Mimochodem. Beletrii již moc nečtu. Kdysi Dickens nebo třeba i Christian Anderssen ve svých pohádkách zachycoval sociální realitu své doby /Děvčátko se záplkami od Anderssena/, nemluve o autorovi Hrozen hněvu, J. Steinbeckovi a dalších. Píše někdo dnes o těch umrzlých bezdomovcích? Je to nějaká podivná doba. Lidé nynějška ztratili vůli k odporu ke skutečnému zlu.

      Vymazat
    7. To máte jednoduché Servusi - kdyby někdo dnes psal o utrpení občanů, bezdomovců,žebráků,seniorů a tisíců těch, kteří spadli do chřtánu exekutorů, žádné nakladatelství by to nevydalo.Dnes se musí psát statě o teplouších, všelijakých psychopatech, rozmazlených zbohatlících, pochvalné statě o cikánech, a samozřejmě nejvděčnější tema je utrpení občanů za takzvané totality od "komoušů", tam je možno si vymýšlet bezuzdné kraviny, a dobrý. Ale psát třeba o zdivočelých devadesátých letech? O genocidě řadových občanů, o odporném a bezbřehém rozkrádání a prodávání státního majetku, a o lotrech, kteří lezli do politiky a k moci přes mrtvoly ( a že jich nebylo málo) - o umučených bílých koních v Orlické přehradě, a o spoustě justičních svinstev, o takzvaných mimosoudních rehabilitacích a "navracení majetků" tedy o předávání celých činžovních domů i s nájemníky, bez zřízení věcného břemena pro ně, což bylo zdrojem děsivé národní občanské tragedie - to se zkrátka nesmí. Tedy smí - když si budete chtít psát do šuplíku. Ještě nenastala ta pravá doba - ale nastane, a potom budeme čučet na ten děs - denně se budeme dozvídat neuvěřitelné lumpárny a hrůzy. Samozřejmě - ti šmejdi na diskuzích to taky raději nechtějí vědět, zato nadávat na komunisty, na premiéra, nebo prezidentovi, to jim jde jako po másle. Holt -každá doba má své mučedníky a hromadu šmejdů.

      Vymazat
  19. 19:49
    Pepku, budou točit film o tvým idolu, velkém imámu pravdy a lásky, Panu Havlovi. Hledají někoho do komparsu pro ten kasovní trhák dotovaný rudými blby. Běž do toho, přivyděláš si, uroníš slzu a bude tady od tebe klid. A dobře si přečti jak se o ta místa perou, abys nepřišel zkrátka.

    https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Muzu-hrat-Havla-Umim-se-vylejt-jako-vaza-Shaneni-komparsu-do-filmu-o-prezidentovi-se-zcela-vymklo-z-rukou-590434


    OdpovědětVymazat
  20. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  21. Myslím že Češi a Slováci do r. 1989 dosáhli opravdu hodně a dokázali, že si svou zemi řídit umí a to velice úspěšně, mnohým navzdory. A bez vysávání jiných států, jako to činí na západ od nás. Bohužel jsme si toho, tedy sami sebe, málo vážili a lehkovážně uvěřili propagandě, že Západ nám nezištně pomůže být ještě úspěšnější. Vytěsnili jsme přitom otázku, proč by to dělal. Vzdali jsme se své svrchovanosti a hloupě svěřili rozhodování cizákům a jejich páté koloně, 40 let lačně čekající na to, až bude moci za "třicet stříbrných" opět sloužit svým pánům, jako generace před nimi.
    Objektivně byla éra socialismu pro Čechy a Slováky nejúspěšnějším a nejperspektivnějším obdobím v naší historii. O to trpčí je poznání, že nás opět mají tam kde nás dlouhá staletí měli a o vše dosažené jsme přišli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Žádní "Češi a Slováci" svou zem neřídili, natož úspěšně. Češi a Slováci mohli akorát držet hubu a krok, nikdo nikdy se jich na nic neptal. Zemi řídila tvrdou rukou marginální menšina nikým nevolené komoušské vlastizrádné sekty, ke které jsi zřejmě patřil.

      Netuším o jaké "propagandě" to blekotáš, když veškerá média byly totálně cenzurovaná a ve vlastnictví komoušů, amizdat byl tvrdě stíhán atp. Jak teda ta "propaganda" probíhala?

      Vymazat
    2. Probíhala přes vysílačky Svobodná Evropa, Hlas Ameriky, Radio Vatikán, BBC, Deutsche Welle, Radio France International atd. atd.
      Chceš další informaci, jelimane?

      Vymazat
    3. 20:59
      Vážně? Já myslel, že poslech těch rádií byl trestný, nesmělo se o tom nikde mluvit, hrozil za to kriminál. O tom, že se rudí zoufalci pokoušeli signál rušit se ani nemá cenu zmiňovat.
      Opravdu, ty rudý, drzý blbe, nebyly u cesty propagndistické billboardy a v ČST reklamy opěvující život na Západě, jak se nám tu asi snažíš namluvit.

      Vymazat
    4. Jak vidno, 21:05 je mladý, duševně ne příliš vyvinutý a o nejbližší historii zcela neinformovaný exemplář lidské bytosti.
      I jeho slovník vypovídá o psychickém vyšinutí, nenávistných sklonech a celkovém myšlenkovém nedostatku.

      Vymazat
    5. 21:17

      Pokud je 46 let mládí tak dík za kompliment.
      Vyšinutí jste právě vy, rudí psychopati, kteří ani po 30 letech nejste schopni akceptovat novou realitu, nejste schopni akceptovat svobodnou volbu lidí.
      Dobře už vám prej bylo tak raději chcípněte.

      Vymazat
    6. Koho ty necháš chcípnout ty duševní mrzáku? Filcko smradlavá, odporná? V osmdesátým devátým jsi byl pubertální nevychovanej trouba - co ty jsi z minulého režimu zažil hajzle zasranej sprostej? Jakou svobodnou volbu neakceptujeme? Naopak - kdo dnes sprostě nadává premiérovi a prezidentovi, kdo leze hulákat po ulicích -co je to za odporný smrady? Ti respektujou výsledky voleb? Nějaký hovno ty blbej sráči! V podstatě jsi starej a nejspíš asi impotentní zmetek, jinak bys nekrafal takový sprostoty. Ty bys měl chcípnout hajzle zasranej sprostej - už za to, co si tady dovoluješ!

      Vymazat
    7. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    8. 21:05
      21:30
      Vy vypadáte jako zcela mimořádně oduševnělý a nebývale vzdělaný jedinec, mohl byste tedy prosím uvést zákon, podle kterého bylo trestné poslouchat uvedená propagandistická rádia? Bez ohledu na to, že já měl samozřejmě na mysli propagandu spuštěnou záhy po plyši.
      K předváděnému duševnímu gigantismu se vám podařilo dopracovat již po 46 letech života? Obdivuhodné, vaši rodiče na vás musí být právem nevýslovně pyšní a bezpochyby se těšíte mimořádné úcty širokého okolí, které se k vám uchyluje jako k věhlasnému mudrci.

      Vymazat
    9. 21:30 Tzn. že v roce 1989 jsi byl dorostenec školou povinný, což sám dokládáš. Vlastní zkušenosti z dospělého života v tzv. reálném sociaslismu tedy nemáš, vědomosti zjevně taky ne, tak se tady neztrapňuj. S tím chcípáním to ještě uvaž, nevíš dne ani hodiny ...

      Vymazat
    10. 21:45
      Milý JéKá,
      o co se to tady snažíš? Samozřejmě, že doma jsi si mohl poslouchat co jsi chtěl, ale musel jsi o tom na veřejnosti držet hubu! Jinak by ti byl přišit kterýkoli z paragrafů 91 až 104 Trestního zákona 140/1961 Sb. Většinou paragraf 98 Podvracení republiky. Takových případů bylo nepočítaně.
      Ještě nějaké otázky?

      Vymazat
    11. 22:32

      Rozumím tomu tedy správně, že svůj dojem ohledně domnělé "trestnosti poslouchání těch rádií" nemáte o co opřít? Jak se to mohlo stát? U takového myslitele...

      Vymazat
    12. 21:49
      To je fascinující tyhle tvoje žvásty. Za 17 let života v totáči jsem jeho atmosféru stačil nasát více než dost.
      Nemluvě o tom, že kdyby jsi se ty sám těmi svými kydy řídil, tak by jsi se ty sám nesměl vyjadřovat k předválečným a válečným letům.
      Jak si vůbec můžeš dovolit jakkoli hodnotit a odsuzovat fašismus, protektorát atd?
      Už chápeš jak jsi blbej?

      Vymazat
    13. Moc se směji tomu duševně zaostalému 17ti letému "pamětníkovi" totáče. Žádný argument, žádné fakta, jen nenávist a duševní omezenost.

      Vymazat
    14. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    15. 21:05 synku, dcérko, poslech západních "štvavých" rozhlasových stanic trestný nebyl (trestáno mohlo být šíření nepřátelské propagandy) a jejich rušení bylo zastaveno někdy v roce 1975 především proto, že bylo energeticky náročné a současně bylo vyhověno "Helsinskému procesu". Sám jsem byl soustavným posluchačem těchto vysílání prostřednictvím komunikačního radiopřijímače svého zaměstnavatele (už tenkrát jsem si povšimnul, že i na té straně jsou propagandističtí kecálisté). Široké pracovní okolí o tom vědělo, buď to nikdo nikomu neprásknul, nebo to oficiální místa až tak nezajímalo. Tolik pro informaci z vlastní zkušenosti. Pamětník

      Vymazat
    16. 21:40: S Vaši reakcí souhlas i přes sprosté vyrazivo.
      Ad O:45: "helsinský proces". V nějaké helsinské deklaraci je uvedeno pro mně neuvěřitelné, co jsem viděl napsáno na jednom seminaři: Práva jednotlivce jsou nadřazena pravům společnosti. Z toho důvodů by se u nás rovněž nemělo očkovat, když nebude vůle rodičů a sankcionovat tyto rodiče, kteří se rozhodli neočkovat své dítě, tím že jejich dítě nebude přijato do školky. Mimochodem očkování je ne obsoletní ale škodlivá metoda údajné ochrany před infekčními chorobami, ve které se stále pokračuje, protože celou tuto dobu přináší to, co je v kapitalismu to nejhlavnější - zisk, a to nemalý pro výrobce vakcin /pro mně zcela nepochopitelné jednání - jak může člověk prodávat něco, co je ve skutečnosti ne neškodná věc, ale jed/. Očkování je důvodně podezřelé z řady nemocí dneška, které mají stoupající frekvenci /stejně jako stoupající frekvenci má očkování, metoda, jejiž ochrana proti infekcím nebyla nikdy prokázána, naopak statistika, která je jednou z nejspolehlivějších výzkumných metod v medicíně, prokazuje, že očkování před infekcemi nikdy nedokázalo uchranit - viz např. udajné vymycení pravých neštovic očkováním. Hned zde vyvstává - proč zanikl mor? Na ten očkování neproběhlo. Proč nemáme epidemie břišního tyfu? Zájemci hleďte do knihy Alexandra Kotoka: Nemilosrdná imunizace /Bezlitosna imunizacja/, bohužel přístupné pouze na polském knižním trhu. 700 stran, autorství doktora medicíny s úvaděním vědeckých prací, je namířeno proti očkování. Očkování to je opět totalitní přístup nynějšího toho nejelepšího režimu lidstva neoliberálního kapitalismu, stejně jako - to již by měl rozumět kdekdo - zavedení systému 5 G. Chystá se pomocí zavedení tohoto systému zotročení celé populace, kterou na nás chystají globalizatoři, o které se rudým politrukům nesnilo, o které se nesnilo ani autorovi Rok 1984, protože v době kdy psal tuto knihu nebyly patřičné technologie, které jsou dnes.Sítě 5 G jsou již uváděny do praxe, příslušné vládní direktivy již byly podepsány. Zde pro zájemce - příslušný link: https://mail.centrum.cz/download.php?msg_id=fffe000030f50000230404290c3b&idx=1.2&filename=5%20G.pdf&r=14.221036683688325. Takže trolové, nechci použít jadernější slovo, kterým zvoní jejich dutá hlava, žijte blaze, to jest jako blázen a otravujte výplody svého dutého mozku myslící lidi, jo a ... běžte na Letnou.

      Vymazat
    17. 0:45 To já pamatuju na vojně za vlády komoušskej hovadů jsem měli vylágrovanej knoflík u televize, aby se nedalo naladit ARD-1, páč jsme měli kasárna na kopci u hranic - tzv. hlásky!:-)) Pak, když mi kontráš chodil kontrolovat na štáb poslech rádia, tak ten hovad vůbec nepoznal, že poslouchám Rádio Tirana!:-)) Páč tam byl závěr vysílání a to tam zahráli Intrnacionálu! Blba rudýho zaostalýho nenapadlo že na našich stanicích se běžně Internacionála nehrává! Tak byl ten magor rudej zpitomělej tím bolševismem do morku kostí, že ho nenapadlo počkat do konce na ohlášení stanice! Průser by byl, kdyby dorazil o 20 minut dřív, páč tam zrovna v češtině (šlo o české vyslíní z Albánie) líčili, jak sovětští "sociálimperialisté" štvou spolu s americkými imperialisty proti sobě národy Iráku a Iránu a vydělávají na jejich krvi! (probíhala tehdy irácko-iránská válka).

      Vymazat
    18. Alespoň že tě komouši nechali jít na vojnu a dva roky tě učili slušnosti a dalším užitečným věcem. Modří sráči zrušili vojnu, a společnost je zahlcena spoustou klučičích nafučených pitomců, kteří uměj hovno a nikdy nebudou umět nic. Chlastaj a fetujou,mají potetovaný pazoury a čuměj do tabletu, v němž mají ukrytej mozek - nic víc je nezajímá. Hltají počítačové hovadiny, facebook, nebo počítačový hry, a povalujou se po pajzlech, knajpách a dělají pouliční bordel. Jsou nevykastrovaní, nadržení jak stepní koza, a společně s odpornýma holkama, který veřejně ukazujou zadky, dělají diskotékovej bordel. Jako "rodiče" kdyby se to náhodou stalo, stojí za hovno, mimina tahají na technoparty, chlastají, kouří a fetujou vedle kočárků - takové věci dřív nebyly, protože všichni pitomečkové byli na vojně, a když se vrátili, byli z nich zodpovědní lidi. Teda - ty jsi výjimka, pitomej sprosťák, určitě impotentní, protože si pravidelně nahrazuješ vzrušení psaním sprostých sraček a urážek na diskuzi. To jsi dopadl - zbytečnej parazit. Čím se živíš - jsi ID nebo ČID?

      Vymazat
    19. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    20. Pravda, za totáče jsme od dětství obdivovali americkou chewing gum, pak jsme sportovně utíkali z průvodů 1.máje. Poslouchali jsme Radio Lucemburg, pak Vois of America. V hokeji fandili naším proti šajbám. V 68mém demontovali označení ulic, chodili s trikolorou a pěšky, pak nenáviděli Husáka a normalizaci. S upřímnosti chodili v 89tém ke koňovi Václavák byl náš. Proč teď žiju v úplně jiné zemi, která nebýt "Husákových ďětí", tak se vylidňuje, nebýt postavených králíkáren, tak řada šťastných nemá kde bydlet. Co se to stalo, snili jsme o Švédském modelu inteligentního státu a vytvořili jsme cosi s feudálním asiatským zřízením doplňeným oligarchy s vybavenými balkánskými trhy.

      Vymazat
    21. Anonymní28. července 2019 18:13 smazán, vkládám opakovaně:
      12:56 když si tě tak čtu, toho - cituji: "Blba rudýho zaostalýho ..." bys co do intelektu spolehlivě nahradil ...

      Vymazat
  22. to takto nesmieš písať, lebo tým neprejavuješ dostatočnú úctu ku kapitalizmu a k právu každého bohatšieho zmrda okradnúť slabšieho občana. Tvoj článok je rasistický, nedemokratický, kamlivý. Každý predsa vie, že socializmus bol nehumánna nedemokratická ideológia, lebo nebolo možné aby ťa bohatí zmrdi humánne a demokraticky okradli. Asi na teba podám trestné oznámenie za šírenie nehumánnych nedemokratických myšlienok.
    Volám sa George Orwell, rok narodenia 1984

    OdpovědětVymazat
  23. Magore z 19:54 zjisti si kde se vykonává nejvíce poprav, kde je největší zločinnost a počet vězňů na světě, kde je nejvíce lidí bez práce na podporách a potom můžeš blábolit. Zjisti si kolik nedaněných peněz od nás odtéká a za jakých podmínek a kolik dostáváme aby jsi pochopil že jsme kolonií. Pokud si parazit jako já a nemáš k tomu mozek tak běž do řiti.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejvíce poprav je v Číně, největší zločinnost bude v Afrických, středo a jihoAmerických zemích atd. Jakou to má s čím souvislost?
      A ne, žádnou kolonií, jak se nám vy bolševici snaíte neustále namluvit, nejsme. Máme vlastní vládu, vlatní parlament, vlastního prezidenta, vlastní soud, vlastní armádu, vlastní policii...
      Čest.

      Vymazat
    2. Zaostalý nepřemýšlející a neinformovaný nešťastníku 20:54 - samozřejmě že kolonií jsme, ne že ne. Jedním z ukazatelů je např. poměr příchozího a odchozího kapitálu.

      Vymazat
    3. 20:54 To si ovšem musíte přepočítat na počet obyvatel a vyjdou vám hrůzy kapitalizmu s lidskou tváří.

      Vymazat
  24. 20:38
    Pepku fakt, přihlaš se do toho filmu, ať je od tebe pokoj. To si přece nemůžeš nechat ujít, tvůj idol a ty ve filmu o něm.

    https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Muzu-hrat-Havla-Umim-se-vylejt-jako-vaza-Shaneni-komparsu-do-filmu-o-prezidentovi-se-zcela-vymklo-z-rukou-590434

    OdpovědětVymazat
  25. 20:57
    Pepku, tak se stavíš ke svému idolu? Panu Havlovi? Že ti není hanba.

    OdpovědětVymazat
  26. Venca Flaška Humanitární Bombarďák - můj nedostižný idol a vzor všech vzorů futrál!
    Promiňte, musím už končit. Ty vycházky mimo pavilon jsou k uzoufání krátké!

    OdpovědětVymazat
  27. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkurvenej hajzl vylézá z kanálu, olezlej od mázdry z americkýho zadku, pochcává se, blije, a smrdí. Hoď si mašli zasmrádlej impotente, ať si nemusíš honit svejma sprostotama a rajcovat se sprostýma nadávkama a urážkama.

      Vymazat
  28. Vážení nenechte se vytáčet různými provokatéry a duševními onanisty. Oni vždy napíší nějaký totální nesmysl nebo nadávku za účelem rozbití diskuze a pak mají orgasmy z vašich reakcí. Když už to nevydržíte, tak reagujte normálně a ne nadavkami. Například nějaký rádoby odborník nás posílá do KLDR, Číny. Čekám kdy nás pošle na Kubu. Takže nelze srovnávat výstavbu socialismu u nás s jinými zeměmi v rámci tzv soc.tabora, protože každá země měla a má za sebou jiný historický vývoj, jinou mentalitu lidí, úroveň vzdělání a taky jinou míru chápání myšlenek socialismu. Osobně jsem názoru, že právě československá cesta k socialismu byla ta nejlepší u celého soc.tabora.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lidi tu vaši slavnou cestu nechtěli a odmítli. Co s tímto faktem chcete dělat? Vnutit to lidem násilím? Prostě jste skončili a neštěkne po vás ani pes. O čem se tu teda vlastně bavíme?

      Vymazat
    2. S tebou se nikdo nebaví - to ty se sem mocí mermo vnucuješ, lezeš mezi slušné diskutující jako páchnoucí filcka, a zřejmě není možné se tě nějak zbavit. Kdo by se s tebou bavil? A proč sem lezeš s těma sprostotama? Protože jsi sám jako kůl v plotě, rodina tě nechce, všichni se tě zřekli, a ty se musíš odreagovat z té nicoty a vzteku, že jsi zůstal malým hovnem ve vysoký trávě. Kdybys to byl někam dotáhl, což znamená, kdybys měl nějakou inteligenci, měl bys dobrou práci a rodinu, a kdyby to tak bylo, nedřepěl bys teď u počítače a neblil ty sprostý sračky. Jsi ubohá hloupá sprostá nula. A bude hůř.

      Vymazat
    3. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    4. Po převratu v roce 1989 byl prováděn průzkum, kde 75% dotázaných nechtělo návrat kapitalismu. Návrat kapitalismu si přáli jen potomci bývalých vlastníků. Taky v roce 89 nikdo z tehdejších vůdců z počátku o kapitalismu nemluvil. Takže nelze tvrdit, že lidi to odmítli. Pes určitě zaštěká, protože socialismus se dříve či později vrátí. To je zákon času. V každé kapitalistické zemi je jen malá skupina vlastníků. Když populaci přirovnám k jednomu metru, tak vlastníků výrobních prostředků je tak pět centimetrů. Zbytek populace jsou chudáci v porovnání s vlastníky. Tato nerovnováha nevydrží věčně. Úplně stačí aby například situace v bydlení zůstala stejná a budou se dít věci.

      Vymazat
    5. 21:59
      Žádný takový průzkum neexistoval, vsadím se, že odkaz na na něj mi dát nemůžeš. Ostatně, nejlepším průzkumem byly a jsou svobodné volby.
      Co lidi chtěli? Chtěli především svobodu a demokracii a chtěli se mít materiálně dobře. Prostě tak jako na Západě.

      Vymazat
    6. 22:20

      Vy toho nevíte...
      https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/socialismus-i-na-svem-sklonku-lakal.A_991015_233753_domaci_ond

      Raději se při svém rozhledu s nikým a o ničem nevsázejte.

      Vymazat
    7. 22:20
      To myslíte vážně? Předrevoluční průzkumy za totáče vůbec neberu vážně, asi podobně jako předrevoluční "demokratické" volby.

      Vymazat
    8. 22:39

      Co vy berete nebo neberete vážně je zcela nedůležité. Nicméně ani orientace v čase zjevně není vaší silnou stránkou(pokud vůbec nějaká taková existuje).

      Vymazat
    9. 22:44
      Samozřejmě, že to není důležité. Důležité jsou volby. A podle těch po tom vašem slavném předrevolučním socíku jednoznačně neštěkne ani pes.
      Prostě jste skončili. Po 30 letech byste si tento fakt už mohli přiznat. Lidi vás kopli do zadku a můžete už jen brečet do polštáře a sladkobolně vzpomínat na vaši úžasnou totalitu.

      Vymazat
    10. Závidíš, blbečku, že?!

      Vymazat
    11. 23:11

      Volby jsou skutečně o něco důležitější než co vy berete nebo neberete vážně, ale nijak to nesouvisí s tématem dotyčného průzkumu, o němž jste nepřekvapivě neměl tušení. Je to smutné, když jste tak snadno čitelný a nedokážete ničím překvapit

      Vymazat
    12. Jasně bylo napsáno po převratu v roce 1989. Takže to už byl porevoluční průzkum.

      Vymazat
    13. Takový průzkum samozřejmě existoval, ale v té době ještě u nás nebyl internet. A dále všechno se v internetu najít nedá. Musí se číst knihy. A propos internet má pouze dočasnou existenci.

      Vymazat
    14. Komunisti v prvních svobodných porevolučních volbách dostali pouhých 13% hlasů. To je jediný relevantní a směrodatný "průzkum".

      Vymazat
    15. 0:06
      O co opíráte svůj dojem, že nikoli dotazníkový průzkum, ale úspěšnost reklamy, propagandy a lhaní, odrážející se ve volbách, jsou "jediný relevantní a směrodatný průzkum"? Jak si vysvětlujete tu náhlou změnu v podpoře komunistické strany, která získávala nejvíce hlasů za všech subjektů tvořících Národní frontu a jejímiž členy a žadateli o členství bylo přes 2 miliony občanů? Co tak nehorázně odsouzeníhodného udělala KSČ mezi lety 1986-1990? Jak si vysvětlujete, že navzdory všem předpovědím, komunisté pak začali posilovat a stabilně se drželi na 3-2 pozici nejsilnější strany? Jak jste přišel na to, že komunisté mají patent na socialismus?

      Vymazat
    16. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    17. Všechno jsou to sračky! Vládnoucí dnes liberalismus je stejně bezvýchodný jako byl komunismus! Jeho mantra - tedy tzv. lidský práva, patří do slovníku masonských lhářů, jakým je i tento přemoudřelý žvanil Kronďák tu! - https://ferohrabal.blogspot.com/2019/01/moskva-mekka-svetove-reakce.html?fbclid=IwAR3lu6clts2fdc-HhEWvHLb_RxpmO83jaj7QqXDshfqKY07cYTzfniNaJTs

      Sic tam ten Kronďák krásně žvaní, jak se civilizace Západu po WWI. vydala "jedině správnou cestou k liberalismu", ale podstatu problému kterej sám přiznává nijak neřeší! Jak tam píše, když zdůvodňuje proč se odpůrci kapitalismu furt reprodukujou, a cituje přitom i Churchilla, že "neschopní a líní" budou chtít házet do "svobodného světa" vidle! Ale nenabízí žádné řešení krom obecných canců o "lidských právech" a "osobní zodpovědnosti" na kterou mu sere pes! Ten blbec nechápe, že tento rozpor je dán v genech lidské tlupy, která nemůže nikdy fungovat na principu rovnosti a rovnoprávnosti (což je NEODDĚLITELNÉ!). Prostě lid musí dostat nejen chleba, ale i hry! Musí se poté kdy je nasycen i nějak zabavit! Přerozdělení prostředků jak si to namlouvali socani NIC neřeší! Lůza neumí se svými potřebami zacházet, neumí je ukočírovat! Potřebuje pevné vedení Nadčlověka a především potřebuje pravidelně být vedena na válečná jatka! Neb válka je konečný chléb i hra pro nadbytečnou lůzu a upouští tlak z hrnce nerovnostářské společnosti! To jsou zákony přírody a jakákoliv vzpoura proti nim je pro existenci našeho druhu konečná ...

      Vymazat
    18. 22:20 Pepku věz, že NIC jako DEMOKRACIE nikde není! Existuje pouze kasta pánů nadaná Vůlí k moci a masa otroků podléhající otrocké morálce! Ta první dnes předstírá vládu té druhé, neb jakákoliv demokracie je levicová idea a levice byla vždy nepřítelem velkých mužů, kteří místo toho, aby jim druzí s radostí sloužili a nacházeli nejvyšší uspokojení v tom, že mají tu čest podílet se na jejich dějinném poslání, musejí strpět, že se jim tito pletou do cesty. Zatímco v nerovné společnosti může průměrný muž velkému muži dobře sloužit nejen k vzájemnému prospěchu, v bolševickém rovnostářství jsou průměrní muži pro ty velké břemenem. Rovnostářství je triumfem nízkých mužů s nízkými ambicemi - podlidí z Václaváku či Letné! Neboť, i levičák se ochotně staví do pozoru, jakmile se začne točit ve hře zajímavá finanční odměna, případně když mu nějaký darebák slibuje dosažení více rovnosti nebo svobody po níž jeho duše tolik pase. Levičáctví (ve všech jeho podobách) se projevuje jako duševní společenská choroba, která vede k jejímu postupnému úpadku, kdy všemu nemocnému, slabému, patologickému a dokonce kriminálnímu je věnována dojemná starost a péče, která daleko přesahuje péči o zdravé, a to proto, aby se opět zařadilo do stáda obecné uniformity. Skutečná pravice, která jediná může zajistit zdravou společnost, musí v první řadě odmítnout rovnoprávnost! Neb jak klasik napsal: "Nadčlověk je smyslem Země ... a právo nutně znovu povstane z násilí a moci. Protože jen malý počet lidí je natolik vynikajících, aby mohl vládnout, zatímco sloužit musí vždy nesčetné zástupy.

      Vymazat
  29. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prolhanější a sprostější než ty, tady nikdo být nemůže. Už jsi morálně připravenej? Takové zmetky jako jsi ty, budou narážet na kůly - nic jinýho si perverzní, sprostí a úchylní duševní mrzáci nezaslouží.

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    3. 21:33

      Kdyby vy jste jen tušil, jak to tenkrát bylo, osle. Musel byste se z toho zákonitě zbláznit. Ale je to legrace, číst takovéto rozumy :-)

      Můžete prosím rozvést a konkretizovat, co tím kterým hnutím a odkazem na paragraf máte na mysli? Snad ne partaje prosazující stávající společenský systém, který je činitelem vedoucím k omezování a potlačování základních lidských práv, uvedených ve všeobecné deklaraci.

      http://www.lidskaprava.cz/student/uvod-do-lidskych-prav/clanky/vseobecna-deklarace-lidskych-prav

      Vymazat
    4. 22:41
      Kdybych já tušil jak co bylo? Vsadím se, že ty jsi v 89 čuměl nechápavě jak péro z gauče, strachy jsi se krčil v koutku a ani nedutal. A nechápavě čumíš dodnes, jen už ti otrnulo, jsi drzý a nebojíš se postihu.
      Zbytku tvého blábolení nerozumím.

      Vymazat
    5. Ad 23:06 - Vaše přesvědčení vychází jen z duševní omezenosti a nedostatku fantazie.

      Vymazat
    6. 23:06

      Opět vám mohu jen poradit, vy se raději při svém rozhledu o nic a s nikým nevsázejte.
      Abych byl upřímný, ani jsem moc nečekal, že byste mohl cokoli chápat.

      Vymazat
    7. 23:27
      Když tedy, vy mudrci, všechno na rozdíl ode mě tak bezvadně chápete, jak to že vy jste v prdeli a já jsem spokojen? Nemělo by to být obráceně? Něco vám tam nehraje.

      Vymazat
    8. Duševně omezený je v prdeli, aniž by o tom měl sebemenší tuchu.

      Vymazat
    9. 23:31

      Můžete prosím doložit, že "já jsem v prdeli"? Znám dost spokojených lidí, narozdíl ode mě jsou nenároční. Nijak jim to neupírám, je to jejich volba.

      Vymazat
    10. Mohu to doložit.
      "LÉPE UŽ BYLO", vole. To je myšlenka celého článku a závěrečná citace z něj.
      Takže autor článku tedy lže? Nebo když někdo prohlásí, že "lépe už bylo" tak to vlastně znamená, že se mu úžasně daří?

      Vymazat
    11. 23:43

      Tak znovu a pomaleji, můžete prosím doložit, že "já jsem v prdeli"?
      Můžete prosím také doložit, že jsem autorem článku, nebo jeho zákonný zástupce, či snad jeho přivtělená duuše? Předem velice děkuji.

      Vymazat
    12. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    13. 0:04
      Opět chybně. Přestože jsem materiálně celkem dobře zajištěný(nikoli však díky režimu, spíše jemu navzdory), jsem velmi nespokojený se směřováním, s dosaženými výsledky státu jako celku a s jeho nedůstojnou politikou kolonie.

      Vymazat
    14. 23:38, 23.46 Protože kdyby jste nebyl tak NR neznáte. Co tady hledáte? Chcete šířit tu PRAVDU A LÁSKU ZA PRACHY nebo jste debil.

      Vymazat
  30. Ty hlupáčku, a ty věříš že Vy dnešní neshopní idioti a váš represivní aparát má na víc než jenom na vyhrožování ???
    Jestli se ty paragrafy jednou použijí tak jenom na Vás neschopní debilní blbečkové ....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdo s čím zachází, tím také zchází ...
      Stará a věčně platná moudrost, to ale ti dnešní vyšinutí blázni, kteří si myslí že věčně budou "nahoře" nikdy nepochopí. Jednou se z toho co dnes činí pos*rou, "bílí mužové" nebo musulmani jim to všechno spočítají ..

      Vymazat
  31. Celá ta jejich demokracie je dobrá tak pro migroše.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když ti nevoní demokracie tak táhni někam kde ti bude líp. KLDR, Kuba... Už na tebe čekají. Tady je tě škoda.

      Vymazat
    2. 23:00- karpi má pravdu i Vy máte pravdu. Vaše demokracie opravdu nevoní. Teď jen kdo tu smrdí a kdo půjde z kola ven! Znáte ten starý vtip z 68.? " Něco tu smrdí a proto neodejdu, dokud to bude smrdět. Už opravdu zapácháte.

      Vymazat
    3. Ale, ale, Povolný, copak vám smrdí? Máte svého prezidenta, máte svého premiéra, za oba do krve bojujete. Tak o čem to tu točíte? Kdo má odejít?

      Vymazat
    4. 23:38- Oba dva jak víte většině v ČR nesmrdí. Točím se na tom, ať odejdou ti komu smrdí vláda většiny v demokracii!

      Vymazat
    5. PS. mimochodem i Váš názor! "komu se v naší krásné zemi nelíbí, ať odejde".

      Vymazat
  32. Ty paragrafy jsou hezké, ale současně potvrzují základní pravidlo, a to že vůle vládnoucí třídy se projevuje v zákonech, jak to řekl Lenin. Současně to je odvěká praxe, že vítězové třeba dočasní píší pravidla hry. Po roce 1989 vládnoucí třídou není pracující lid, jak se dříve říkalo. Veškerá legislativa je nastavena ve prospěch vlastníků a k upevnění stávajících poměrů. Nic více nic méně.

    OdpovědětVymazat
  33. Hele, napíšu vám to takto. V roce 1989, kdy vlastizrádní komouši nad svou zpackanou prací už nevěděli kudy kam a viděli že tentokrát už Rusák s tanky zachránit jim jejich zadky nepřijede, tady vznikla dohoda mezi vámi nenávidný, Havlem a komouši, že komouši dobrovolně odstoupí od moci výměnou za to, že za své zločiny nebudou potrestáni. A tak se taky stalo.
    Potrestaní jste nebyli ale je tu aspoň trestní zákoník, který stanoví podporu a propagaci hnutí směřujícího k potlačení práv a svobod člověka jako trestný čin. Tak si uvědomte, co tu vy drzí vlastizrádci píšete a že porušujete zákony této země.

    § 403

    Založení, podpora a propagace hnutí směřujícího k potlačení práv a svobod člověka
    (1) Kdo založí, podporuje nebo propaguje hnutí, které prokazatelně směřuje k potlačení práv a svobod člověka, nebo hlásá rasovou, etnickou, národnostní, náboženskou či třídní zášť nebo zášť vůči jiné skupině osob, bude potrestán odnětím svobody na jeden rok až pět let.

    (2) Odnětím svobody na tři léta až deset let bude pachatel potrestán,

    a) spáchá-li čin uvedený v odstavci 1 tiskem, filmem, rozhlasem, televizí, veřejně přístupnou počítačovou sítí nebo jiným podobně účinným způsobem,

    b) spáchá-li takový čin jako člen organizované skupiny,

    c) spáchá-li takový čin jako voják, nebo

    d) spáchá-li takový čin za stavu ohrožení státu nebo za válečného stavu.

    (3) Příprava je trestná.

    § 404

    Projev sympatií k hnutí směřujícímu k potlačení práv a svobod člověka
    Kdo veřejně projevuje sympatie k hnutí uvedenému v § 403 odst. 1, bude potrestán odnětím svobody na šest měsíců až tři léta.

    =================================
    Aááá, tak "přímý demokrat" bojovník proti cenzuře, soudruh Dvořák už dorazil a cenzuruje kritiku nedemokratického a nesvobodného režimu o 106. Prostě jak jsem psal, prolhaný podvodník.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná nevíte, že podle stejných paragrafů budete jednou souzeni vy!

      Vymazat
    2. @ 23:58

      Ta dohoda proběhla proto, že havel v té době ještě předstíral, že mu nejde zrušení socialismu, rozložení státu a zavedení kapitalismu.

      "budou vás strašit nezaměstnaností"
      a
      "jedno volební období, pak už jen psát knihy"

      .DDD ,P

      Víme?







      Vymazat
    3. 1:08
      Víte, Povolný, začíná mi vás být líto. Už 5 let tu stále dokola žvaníte, vyhrožujete, vyhlížíte revoluce a apokalypsy, Putina na bílém koni. A ono furt nic. Ani náznak. A váš čas se rychle krátí. Musí to být k uzoufání.

      Vymazat
    4. 10:13- nebuďte netrpělivý, litujte sebe, já umřu vyrovnaný uprostřed své rodiny. Vy sem chodíte si léčit psychické problémy doma máte kolty na obranu před zloději, jak jste se svěřil, Vy máte co ztratit!

      Vymazat
  34. Ja vubec nevim proc se zde vsichnmi hadate !
    Jsem chodici dukaz toho, ze regulovany kapitalismus je lepsi nez jakykoliv druh Socialismu !
    Utekl jsem ILLEGALNE, kdyz prisli Rusi (1968) a nikdy mi nenapadlo se vratit.
    Byl jsem vsak nekolikrat na vylete v Cesku a bylo tam depresivne.
    nick honolulu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Honolulu čekal jste že se vaši soukmenovci ze Smíchova ujmou vlády? Jim stačí že byla zrušena pracovní povinnost a dostávají velké dávky na negramotnost. Co vlastně chcete? Pomáhat nám nebo nás urážet?

      Vymazat
  35. Ten drivejsi "socialisticky" rezim , ci co to bylo, byl neunosny !
    Bida a utrpeni, terror a strach.
    Zadratovane hranice, (ja je prelezl, za pomoci andelu straznych !)
    V tom vasem drivejsim socialismu jsem byl OTROK a Jizni Africa a America me udelala svobodnym obcanem !
    Uz je to pres 50 let, co jsem utekl a nikdy jsem nelitoval !
    Nikdy jsem nezadal o povoleni znovu zit v Cesku !
    Je to cizi zeme, ale ma vyborne cukrarny a
    lahodne knedliky !
    nick honolulu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opět Honolulu prokazuje, že o věci neví zhola nic. Utek mlád a blb.

      Vymazat
  36. Plny, bohaty, hodnotny zivot, mi priznivy osud dopral, po zdarilem uteku z CSSR ! Jsem za to vdecny Americe a Jizni Africe, ktera zkolabovala pod tlakem barbaru, ale dala mi zaklad jineho mysleni !

    A kdyz jsem dovrsil leta , tak jem musel jit v Americe do penze a dostal jsem pozvani do Rakouska, Svycarska, Spanelska a dokonce i Mexica - kamkoliv, kdyz penzi budu utracet u nich.

    Vybral jsem si stat Floridu , protoze mi v nekterych mistech pripomina JAR !

    Pani duchodci - nenechte si Floridu ujit ! Je zde teploucko (nekdy az moc), prodluzuje zivot a nebudete mit vrasky !
    Ale lyzovat se zde neda !
    Skoda, ze se neda zastavit cas !
    SLAVA KAPITALISMU , tomu nasemu americkemu ! Ten je blahodarny !
    nick honolulu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vaše nutkavá potřeba neúnavného vypisování takovýchto a jako vejce vejci podobných zkazek, vyvolává značné pochybnosti o štěstí a spokojenosti ve vašem životě. Ani nevíte, jak já bych vám to vše ze srdce přál a jak s vámi soucítím. Musí to být hodně deprimující, podlehnout v telecím věku iluzím o ráji v nějaké zemi, kde na vás všichni už čekají a po všech strastech a polknutém příkoří vandráka muset čelit nutnému poznání, že chléb je všude o dvou kůrkách a domovská hrouda přes všechny dřívější výtky poskytla ty nejlepší podmínky pro život. Že proto se člověk narodil právě tam.
      Je moc smutné přijít na to až za soumraku života.

      Vymazat
    2. 7:13: Souhlasím s Vámi. Zde alespoň, pokud už by to nikdo nebyl, nesdílel mé názory, které želbohu nesdílejí mé děti, má člověk alespoň někoho, kdo se zaposlouchá do toho co říkám - i kdyby třeba s tím nesouhlasil - a dále což je daleko podstatnější má člověk někoho, kdo pro mně skutečně něco je schopen udělat - to je moje žena. Kdežto pan Nick Honolu má pouze své peníze. Za ty jsou ho lidé ochotní vyslechnout, tak na oko. Přál bych Vám i tu ženu, která pro Vás je ochotná něco udělat, nejen kvůli Vašim penězům, pane Honolulu. Kromě toho si myslím, že člověk by neměl nidkde jinde hledat štěstí a měl by zůstat v té části světa, kterou se učil poznávat od raného dětství, protože tato čast světa ho nejvíce oslovuje, ji rozumí, i když třeba do smrti v některých případech nemůže souhlasit s většinou lidí žijicích kolem něho /ono zas tak špatné není, myslím si, že lidé nejsou zas tak hloupí, aby byli zcela vzdálení tomu, co si myslím/. Stejně tak by člověk se měl držet asi do konce života řemesla, které se vyučil a jednoho místa k životu a ne měnit za život několikrát místo svého bydlení, jak to je zvykem v té supermoudré zemi Emerice a jak to je nám předkládáno, jako dobré. Myslím si, že přijde doba, kdy toto "moudro" emerické dostane v dějinách své patřičné místo, to jest patřičné ohodnocení.

      Vymazat
  37. 7:13 - citim se velmi spokojen ! A tvrdim proto znovu a znovu, ze Kapitalismus je daleko lepsi, nez to, co bylo v CSSR, pred mojim utekem ! Nemam iluzi o raji !
    Ja v nem ziji !
    Bylo to pekne od zacatku a bude do pekne az posledni chvile na teto planete !

    Chleba je sice o dvou kurkach , ale je dulezite co k nemu prikusujete a cim ho zapijite ! Za socialismu to byla Cigorka a hned po priletu do JAR, to bylo Cappuccino !
    Vase predstavy, nemaji nic spolecneho s realitou !
    Vase drivejsi socialisticka basnicka "Opustis-li me zahynes..."
    Me stoktat rozesmala, kdyz jsem si na vzpomel a lide nevedeli cemu se smeji. Po prekladu do anglictiny se smali se mnou.
    Pane prestante si lhat a utesovat se "rodnou hroudou" !
    Zapomenete na ni v ten moment, kdyz si date na Waikiki ananasovy dort a cafe KONU !
    Je dobre na svete, kde nejsou komousi a socani !
    nick honolulu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je důsledek kousnutí mouchou tze tze na břehu řeky Limpopo.

      Vymazat
  38. 7:13 - Jeste jednu zkazku, nez se odporoucim !
    Kdysi davno v mladi jsem se dival z hor Lesotha, dolu do Natalu v Jizni Africe a byl jsem ohromen krasou, kterou jsem videl !

    A uslysel jsem v podvedomi hlas Afriky ! "KDE JSI BYL, TAK DLOUHO" ?
    Asi k vam mluvi vase rodna hrouda take ! Urcite hlasem nejistoty a podrazdenosti !
    Koncim pro dnesek !
    Bye, bye.
    h.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemáte to lehké...

      Vymazat
    2. 8:47: Pane Honolulu, pro mně nejchutnější jidla budou ta - která dělala moje máma - třeba placky. Jsem totiž sentimentální, prý sentimentalita je příznak neuspěšných lidí. Chuť ale v tom případě nemá co dělat se sentimentalitou. Stále ta stejná, jídla, která dělala moje máma, nejim z toho důvodu, že je dělala ta nejlepší bytost na světě, ale protože jsou chutná. Musím podotknout, že moje máma vařila znamenitě. Jednou ji člověk, který oral malé pole babičky, řekl - takové zelí jsem v životě nejedl. A ještě v jednom se budu lišit od Vás. Já nemám nutkání vidět Grand Cagnon, Niagaru, savanny v JAR atd. Nuže jsem asi podivin. To si přiznám. Rovněž mě neoslovuji velké peníze a jak se zdá Vy tu pořad básnite o penězích. Já si myslím, že v životě by se člověk měl něco naučit, čím by opravdu vynikl, ale ne proto, aby zaujal kvůli tomu nějaké výsadní místo, ale měl potěšení z toho jak může svým dílem obdarovat nebo vyjádřím to lépe, jak může svým dílem /třeba za určitý obnos - nikdo nebude pracovat za darmo/ přispět druhým lidem. Účelem života není proto vydělávat peníze, i když to tak většině lidí, kteří nechápají, co říkám, což je možná většina lidí /většina lidí pracuje jen proto, aby vydělala peníze/, připadá.

      Vymazat
  39. Číst některé komentáře je silný kafe. Hlavně od těch, co se narodili po 89 a nebo co mají dobu sprostředkovanou a upravenou novými masmédi. Pravda je, že se z výdobytků socializmu žilo a kradlo 25 let.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    2. 10:10: Víte Vážený Pane, Vy jste blb. Nezasluhujete si na jiné označení. Komentátor 10:00, totiž na 90 procent nepatřil k rudé sektě, a když ano - protože tato sekta čítala 1 milion lidí - tak na 99 procent nepatřil k onomu podílu té sekty, která nám vládne i nyní, která prostě ukradla to, co dělný lid Republiky české a Slovenské za těch 40 let vytvořil. Vlastizradný je pouze ten podíl této sekty, ale ne tento Pán. Co mi říká, že takto to je, jak jsem to napsal. Říká mně to to, co Vám chybí - oleum v hlavě. A mimochodem - skutečný teror poznáme teprve teď a s patřičnými následky. Ti zmrzlí bezdomovci a sebevrazi a lidé v exekuci, kteří pouze představují vrchol toho nynějšího /kapitalistického, jak by ne/ štěstí, to je pouze slabý odvar toho co nás teprve čeká. V té nejsvobodnější zemi USSA /píši tuhle zkratku s oblibou, protože obsahuje památku na Adolfovy svobodné muže SA/ již blýská na nové časy. Víte jak? Postavili koncentráky /FEMA/. Ale Vy jste blb a s blbem každá diskuse je lichá a pán od 10:OO to pochopil a již Vám neodpověděl. Já bohužel z toho blba mám také něco a tak jsem odpověděl.

      Vymazat
  40. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jsi skutečně duševní mrzák. Hoď si mašli - ty se musíš strašně trápit svojí nenávistí ke všemu, co zůstalo a je normální a zdravé. Možná že máš pro svoji nenávist nějaký důvod, ale musíš kvůli tomu sprostě urážet lidi, které neznáš, a nic ti neudělali? Jsi psychicky nemocnej,a měl bys toho čtení na internetu nechat, než se z toho posereš a pomátneš ještě víc. Čti si Ferdu mravence. Najdi si ženskou - nebo jsi skutečně tak vošklivej a trapnej? Jsi impotentní, nebo mrzák? Abychom tě tady pochopili a dokázali tě ignorovat, protože takovou snůšku nenávisti, oplzlosti a sprostot, lze pochopit jen těžko.

      Vymazat
    2. 10:47
      Proč já bych si měl házet mašli? Já jsem v dnešní svobodné, demokratické, bohaté, krásné zemi spokojen.
      Mašli by si měli hodit právě zoufalci jako ty.

      Za těmi "lidmi, kteří mi nic neudělali" leží stovky popravených, stovky zastřelených na hranicích, tisíce poslaných chcípnout do rudých koncentráků, desítky tisíc politických vězňů, zmrzačená zem.
      Pokud se těchhle zastáváš, nebo jsi dokonce jedním z nich, tak ti napíši jediné:
      Chcípni, ty zrůdo!

      Vymazat
    3. Zrůda jsi ty - ale z takových jako jsi ty, nejde strach. jsi jenom směšnej hajzlík, kterej si něco někde přečetl, jinak víš lautr hovno, a meleš sračky.Snažíš se bejt zajímavej a taky se snažíš lidi okolo sebe nasrat, což se ti nedaří, protože jsi jenom směšnej šašek, ty stovko popravených -tím myslíš lotry, vrahy a lumpy, pro které dnes naopak není trest? Jsi smradlavá stoka plná hoven. A co to plácáš o zmrzačené zemi - co tím myslíš? Že byla plná duševních mrzáků jako jsi ty? Tebe brzy někdo trhne mezi dveřma jako vzteklýho kocoura-vsadím se, že tyhle sračky by sis nedovolil čvachtat někde veřejně v hospodě, protože by ti mohl někdo vymlátit zuby z držky - troufáš si jenom jako anonym ty pitomej zbabělej a sprostej sráči! Já bych ti dal zrůdu hajzle smradlavej, to bys viděl. Nikdo by tě potom nepoznal, jak bych ti rozmlátil držku.

      Vymazat
  41. Vlastizrádní lepšolidi vraťte nám obyčejným alespoň vodu a ČSN na potraviny,aby zmizely ty pěkně zabalené sra.ky z těch německých obchoďáků. Pro připomenutí za zlých komunistů stála základní lid.potřeba VODA 0,80kčs pro podniky a 0,60kčs za 1kubík pro obyvatele!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    2. 11:19 Hele zbytečně to hrotíš. Zkus založit sám. Aha dotace a podpora jen pro zahraniční a velko... proč? Po revoluci někteří varovali - nepouštějte si hned řetězce, zlikvidují maloobchodní prodejny. Centra se vylidní. Jak to dopadlo?
      Kdyby Tě napadlo založit banku, tak se podívej jaké musíš mít nejprve kapitál. Jak zaříznu konkurenci. NO dám částku hodně vysoko a je to.

      Vymazat
  42. 10:51 Soudruhu, dnešní potraviny nejsou špatné, jen nesmíte kupovat právě ty " sračky" třeba babišuv Točeňák za 8 kč, ale šunku 92-96% masa.za 25-30 kč. Pokud stála voda 0,60kčs, tak to byla totální zvrácenost komoušu, a vy si myslíte, že tu vodu tenkrát stát nedotoval. Proto jste bral kolem 2 500, všechno ostatní šlo na dotace potravin, energii, vody atd. Trochu přemejšlejte!

    OdpovědětVymazat
  43. 12:10 Jo komouši kradly a vyváželi to do daňových rájů. To paraziti jsou jiní dobráci posílají nám dotace a nic za to nechtějí. Jste zvrhlý zdegenerovaný parazit u zádele Jandy. Kdyby jste jim nebyl tak tady nebudete opruzovat.

    OdpovědětVymazat
  44. Pro všechny diskutéry, spíše pro ty hající kapitalistický ráj a zatracující komoušský koncentrák dřívějška, doporučuji: Pepa Nos: vysněný ráj: https://www.youtube.com/watch?v=cZGZ-5Jfjb0 Opět pro duté trolské hlavy, dotaz: Po vyslechnutí této písně, opravdu se Vám zdá, že jsem dobyli ráj?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zil som aj vtej vysnivanej krajine divov , ale nielen tam a boli to len peniaze co tam drzalo cloveka.Zial nema to cenu tu vypisovat o nebycejnych ludi a ich rodinach, je to proste upadok ale zial prichadza to aj tu.kde pes alebo macka ma vacsiu hodnotu ako dieta a bol som toho aj svetkom v tej vysnivanej US.

      Vymazat
  45. Milióny obětí podvodu s cholesterolem. Vejce a tučná jídla potřebujeme! Impotence a infarkty v důsledku "zdravé výživy?
    http://www.nezdravi.cz/Articles/10604-miliony-obeti-podvodu-s-cholesterolem-vejce-a-tucna-jidla-potrebujeme-impotence-a-infarkty-v-dusledku-zdrave-vyzivy-kudy-z-toho-nespolehejme-na-vedce-ale-na-rozum.aspx

    OdpovědětVymazat
  46. ad 11:13 Mohl bys mi doložit Tvé tvrzení o tisících popravených, zastřelených na hranici atd. A kde byly ty rudé koncentráky? Bez důkazů jsi jen jeden z najatých papoušků, kteří melou furt dokola, co je někdo naučil. Osvětim není tak daleko, sedni na mašinu a Poláci Ti náležitě vysvětlí, co byl koncentrák. Ale ty důkazy uveď, nevím, jak a kde by se to v tak malé republice utajilo, když se u nás "všecko vykecá". Jo, čeká Tě únavná práce - ale aspoň bude od Tebe na chvíli pokoj. Nechceš to vzdát předem, Terminátore?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady to máš, ty rudý zmrde!

      https://www.policie.cz/clanek/obeti-komunistickeho-rezimu.aspx

      https://www.policie.cz/clanek/obeti-komunistickeho-rezimu.aspx?q=Y2hudW09Mg%3d%3d

      http://www.totalita.cz/seznamy/popravy.php

      https://zpravy.aktualne.cz/domaci/komunisticka-vezeni-4500-mrtvych/r~i:article:276127/

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
  47. Dobře jsme se už měli, v tom má článek naprostou pravdu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak určitě. Mladší, krásnější, zdravější a potentnější už nebudete, dědo.

      Vymazat
    2. No - ty jsi odpornej ošklivej sajrajt už teď. O potenci nemůže být řeč, to je tvoje slabá stránka, honíš si nad těma sprostejma nadávkama ty ubožáku. A to ještě nic není. Až budeš chcípat na rakovinu, budeš bečet a prosit, a možná se nad tebou i nějaká ta starší zdravotnice, kterým tady nadáváš a přeješ jim chcípnutí, smiluje a odpojí ti hadičky, abys chcípl rychle a hned hajzle sprostej.

      Vymazat
  48. 8.35
    Honolulu, ty jsi trefil hřebík na hlavičku: "....je regulovany kapitalismus je lepsi nez jakykoliv druh Socialism!"

    To klíčové slovo je "REGULOVANÝ". Celý problém je v tom, že zdejší kapitalismus není regulovaný, respektive je regulovaný těmi nejhoršími zmrdy a převlékači kabátů, kteří si zákony udělali tak, aby mohli z jejich zlodějen vyjít beztrestně. Proto tady nefunguje justice a policie, a ani zákony tak jako jinde na Západě. Nejen zákony, ale i takové základní mechanismy proti zlodějnám, jako IRS (you see what I mean). Ta galérka, která tady vládla a rozkradla to si samozřejmě nebude podřezávat pod sebou větev nějakými zákony. Pokud by totiž tady platily zákony jako u vás, tak by 90% těch milionářů a miliardářů skončilo zase s holým zadkem, ne-li každý s tak 1250 roků vězení. A vo tom to je. A čí je to vina? Kdo řekl "Nebudeme jako oni" a kdo udělal s komunisty ten podvodný sametový kšeft, který měl za výsledek, že žádný z nich nebyl potrestán, ale naopak dostali možnost převlíknout kabáty a urvat, spolu s ostatním gaunery, co se dalo. Kdo si myslíš, že jsou dnešní milionáři a miliardáři? Většina z nich je z komunistického hnízda. A ti nejbohatší jsou dokonec absolventi Vysoké školy diplomatické v Moskvě (Akademie KGB). Většina lidí nech zpátky socialismus, ale jsou na.raní, jak se jim soudruzi kapitalisti tady smějí do ksichtu. A vo tom to je. Havel.

    PS: Nemachruj, že jsi šel v 1968 přes dráty, tehdy byly hranice téměř otevřené.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dokonce asi měsíc úplně, jen málokdo to věděl, včetně mně.

      Vymazat
  49. 16:51 - machruji ! NIKDY jsem nemel cesky pas !
    Nikdy jsem NEMEL nejakou dolozku na vycestovani ! Lezl jsem pres draty.
    V CSSR jsem musel zit to, co jsem zit nechtel !
    Koncentraky, kde lide umirali na nucene prace v CSSR existovali !
    Jak v JAR, tak v Americe jsem poznal lidi, kteri v nich byli.
    Napr. STEFAN PAGAC, ktery napsal knihu
    -Svedek z cely cis. 13- , ktery byl zavren na jedne cele s BOHUMILEM LAUSMANEM, ktereho umucili, proste zabili !
    A takovych pripadu byli stovky !
    (Se Stefanem jsem se poznal v New Yorku 1979 ! Samozrejme vsichni byvali vezni komunisticke zvule s nami uz nejsou ! )

    ------------------------------------------------------------

    Panove, (ci vlastne "soudruzi"), zadna zeme na svete, kde si poridili Socialismus NEFUNGUJE ! Socialismus je ekonomicky nesmysl !

    Kapitalismus , ktery je regulovany zakony (napr. pracovnimi zakony) funguje dobre ! Amerika je toho dukazem !

    A neco na zasmani ! Kdyz jsem poprve prijel na navstevu do Ceska, po prevrate, tak kazdy se me ptal jake mam v Americe auto a potom me presvedcoval , ze TRABANT je lepsi ! A ja se velmi vydesil, kdyz me v nem svezli !
    A tak je to panove i s vasim Socialismem.
    T.j. strasidelny rezim !
    Nasteti je uz v popelnici dejin !
    nick honolulu - OZDOBA - ceske emigrace !

    (Vite co me nejvice stve ? My starneme a 70 % emigrantu z nami uz neni ! Lide zestarnou a zemrou a me to vadi ! Jinak mi nevadi nic a jsem rad, ze jsem byl pores 50 let mimo Evropu !)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jménem čechů, ďěkuji za rady, už jsme si zvykli, dříve nám radili z Kremu a taky jsme to přežili. Zajímavé je, že mnozí z vás emigrantů se na stará kolena vrací a doplací si naše pojištění, protože zdravotní péče (tu starší lidé potřebují) je pro vás často nedostupná.

      Vymazat
  50. Vas rezim , ktery v Cesku mate, se casem upravi !
    Vy se o to vsak musite zasadit a byt politicky cinni !

    Napr. pri exekuci vam podle zakonu musi zustat zivotni minimum a bydleni nesmite ztratit !

    Ti kteri jsou v Americe na ulici jsou lide na drogach a jsou ODEPSANI systemem. Jim nejde pomoci a vsichni casem zemrou !
    Toto je problem doktoru a rozhodne ne problem socialni !
    70 000 lidi zemrelo v roce 2018 na drogy a 80 % veznu jsou v kriminale kvuli drogam ! Proto se stavi plot na jizni hranici !
    To nema s kapitalismem nic spolecneho ! T.j. sebedestruktivni lidska blbost !
    To musi vyresit doktori !
    nick honolulu

    OdpovědětVymazat
  51. Byla zde zminka o FEMA ! Co t.j. FEMA ?

    FEMA = Federal Emergency Management Agency !
    Jsou to vladou postavene a chranene objekty, kam lide utikaji v pripade smrtelneho nebezpeci ! Napr. Hurricanu, zemetreseni, povodni a nebo riotu, a revoluci, kdyz cernochy chytne raplovani !

    Je tam zdarma jidlo a nocleh a prostredi NENI vabne, protoze je tam mnoho rodin s detmi !
    Kdyz se Hurrican vybouri, tak lide se vraci domu - kdyz domov maji po Hurricanu ! Ceska republika NEZNA tyto problemy.
    FEMA zalozil Polak (Zbigniew Brzezinski) a FEMA neni politicka organizace.
    honolulu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Honolulu, zajímaly by mne technické detaily odolnosti těchto staveb vůči radiaci a klasických pum, díky.

      Vymazat
  52. Článek samozřejmě pravdivý, prostě ať si pindá kdo chce, co chce. Není to stýskání po starých časech, ale prostě realita, tak to pamatuji. Ti hulváti co tu nadávají, z obou táborů by se měli stydět. Pro ty mladé oblíbený citát V. V. Pjakina "Mnohé věci nám jsou nepochopitelné, ne proto že je náš rozum slabý, ale proto že jejich podstata nazapadá do okruhu našich pojmů". Prostě těžko hodnotit něco co jsem nezažil, já zažil oboje, špatně se nemám, protože jsem se nemusel zadlužit a proto mohu objektivně srovnávat. Hej hou, rudý dědeček

    OdpovědětVymazat
  53. Byla zde zminka o IRS (Internal Revenue Service) !
    Coz neni nic jineho nez MOCNY danovy urad, ktery da kazdou chvili nekoho zavrit, za svindlovani a podvadeni s danema !

    Vetsina lidi NENI proti placeni dani, kdyz vybrane dane jdou na potrebne veci, napr. na hasice, policajty, ucitele a nebo stavbu silnice.

    Lide vsak nemaji radi, aby dane sli na zvyhodnovani barevnych , kteri maji pracovni naviky stejne, jako vasi Cikani v Cesku !

    Hodne bohati lide, odepisuji dane na udrzbu jejich majetku, tak se nekdy stane, ze neplati NIC.

    Ale jejich starosti bych NECHTEL mit !
    Illegalni immigranti neplati dane a proto ve stari nemaji to, cemu se zde rika S.S. (Social Security) !

    Cim vice mate odpracovanych let , tim vetsi mate S.S. na stari ! Kdyz k tomu mate penzi z investic treba na Wall str. , tak mate zajistene stari !

    Proto vetsina duchodcu v mojim okoli, zde na Floride jsou na tom dobre, coz se pozna snadno z jejich zivotniho stylu.

    NEZATRACUJTE Ameriku, ale naucte se od ni vzit to, co je pro vas vyhodne ! To, co je prospesne !
    h.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hele Honolulu, řekni nám něco o skandálu Jeffreyho a jeho Lolita Expresu, tady se toho moc nedovíme. Je článek na AEronetu, ale podle dnešních cenzorů a hlídačů jediné pravdy jde o "proruský" server. Mrkni se na ten článek a dej nám vědět jestli je to "hoax", "dezinformace", "fake news" nebo tak. Dík

      Vymazat
  54. Gusto, zas je tu husto. Jedni zde mají válečné pole a druzí něco jako zpovědnici. Téma je oblíbené.

    OdpovědětVymazat
  55. Pane Povolny, (18:48), stavebni materialy jsou na severu jine nez na jihu !

    Protoze zde mame Hurricany a Tornada, tak stavebni zakony jsou daleko prisnejsi zde, nez treba v Michiganu !
    (Mame zde take cervene mravence, kteri sezerou kde co, vcetne savebnich materialu - tim NEMINIM Komunisty !)

    Slunecni zareni je silne a nas stat ma nejvice Melanomy v unii..
    Lide v lete vubec nechodi ven, mezi 11 - to 16 hod.
    My mame siestu !
    O bombach nic nevim !
    U nas je nejvetsi "bomba", kdyz duchodkyne, ktere je 90 let chce vypadat jako devce ve dvaceti letech.
    Potka ji dedek na parkovisti a v ten moment se pokadi do kalhot !
    Jine bomby nam nehrozi !
    Je zde nekolik zakladen s letadlama a my se citime absolutne bezpecne. Valecne lode jsem videl z plaze pouze 2x, za celou dobu co sem jezdim a ted ziji, ale pohranicare na mori jsem videl casto.
    Chystate-li se zde neco stavet, tak se ohlaste ! Poslu vam do cesty nejlepsi firmy a nejlepsi realtory.
    Nagooglujete si Google images - Florida Home plans !
    h.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Trochu jste mne zaskočil honolulu, opravdu nehodlám se přestěhovat na Floridu ale pár známých tam mám a díky za nabídku pomoci. Má otázka byla směrována jinam. V podobné době studené války se u nás budovaly kryty pro ochranu obyvatel a napadla mi souvislost s FEMA.

      Vymazat
    2. Pane Povolny 21:04 !
      Na Floride se nedaji budovat kryty !
      Zde nefunguji ani hrbitovy !
      Vsude je voda pod povrchem ! Zde je nekolik tisic jezer a 4, skoro velke reky !
      Florida je PLACKA, ktera nestoji za obsazeni nikym jinym, nez turisty a penzisty.
      Prumysl zde neni a krome leteckych zakladen , zde neni ani armada. Ten stat zije z turismu a z
      penzistu !
      A ti se sem sjizdi z celeho civilizovaneho sveta.
      Strategicka hodnota je mala. Turisticka hodnota je obrovska !
      To co mate na mysly je na severu a v horach !

      V pripade, ze se opravdu rozpusti vsechny ledovce, tak s Floridou bude konec - ale to bude trvat nekolik tisic let.
      V te dobe budu uz velitelem andelu na Plejadach v Constelaci Taurus !
      nick honolulu

      Vymazat
  56. 19:34 Bloger - To je trapna tragedie a prasarna k
    neuvereni !
    Ale u vas mate gaunery take ! Jeden s nejhorsich je na AE News, ktery vse smazal co jsem napsal ! Koho ten blbec OCHRANUJE ? Perverta ?

    Jerry Epstejn je perverzni praseckar, ktery na ostrov US Virdin Island - 50 mil od Portorica unasel nezletila devcata.

    Pozval tam jine perverty a jejich orgie, tajne filmoval !
    Potom zadal penize za mlceni ! Timto zpusobem pohatkove zbohatnul !
    Ted navrhl kauci na svoje propusteni - $ 70 MILLIONU !
    Soud to zamitl, protoze by Jerry utekl do Israele a ten nikoho nevida.

    T.j. vrcholny kriminalni pripad. Ta devcata z ostrova nemohla uteci ! Jerry byl pristezen uz drive, ale proslu mu to !
    Ted mu to neprojde ! V pripade, ze ho zavrou mezi vezne, tak ti ho zabiji behem kratke doby !
    Oni pro neho budou muset zaridit nejakou oddelenou klec !
    h.
    (Jsem rad, ze se zajimate o deni v Americe !)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak v tom článku je toho víc, než jsi nám tady sdělil. Tak dík za snahu.

      Vymazat
  57. 19:58 Blogger,
    tam neni, co ke zdeleni !
    Pervert znasilnoval a unasel mlada, nezletila devcata a udelal si z toho byznys !
    Ted bude v kriminale a tam panuji jine zakony , nez na americke ulici !
    S nim je konec ! Organizace jako je ARYAN BROTHERHOOD (Arijske bratrstvi), se o to postara.
    A kdyz bude na samotce, tak se tam zblazni !
    h.

    OdpovědětVymazat
  58. Po přečtení diskuse musím s politováním konstatovat, že komunističtí zločinci se nepřekvapivě vůbec nezměnili. A na rozdíl od počátku 90. let, kdy strachy ani nedutali, opět začínají být drzí a vystrkovat své rudé, špinavé rypáky z děr. Naštěstí pro tuhle zemi a její obyvatele jsou už ale zcela neškodní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zmlkni blázne, staří komunisti vždycky měli z mladých blbečků jako ty jenom srandu, už to konečně pochop a nezesměšňuj se.
      Staré heslo zní, mládí vpřed, ale staří vědí že to vpřed vede do prde*le, až budeš starý tak ti to možná dojde.

      Vymazat