Reklama

pondělí 22. července 2019

Poradce Zelenského řekl, co čeká armádu při útoku na Donbas a Krym

-kou-22. 7. 2019 Cenzor.net a PrvníZprávyPoradce prezidenta Ukrajiny Vladimira Zelenského Nikita Poturajev věří, že ozbrojené síly Ukrajiny budou v případě útoku na Donbas nebo Krym zcela zničeny.
Uvedl to v rozhovoru pro Cenzor.net.

Střízlivý odhad vojenského řešení konfliktu jihovýchodu Ukrajiny a či návratu Krymu je od ukrajinských politiků slyšet vskutku jen velmi zřídka.

„Nejde o to, zda budeme bojovat za Donbas nebo dokonce za Krym, ale musíme být připraveni na jakýkoliv scénář,“ řekl činitel.

Poturajev na objasňující otázku novináře, zda je Zelenskij ochoten vydat rozkaz k útoku, vyjádřil názor, že to nyní nelze udělat.

„To zničí armádu," řekl krátce.

Ukrajinský velitel sní o tom, že dojde do Moskvy!

Zároveň je poradce přesvědčen, že hlava státu nařídí v případě potřeby zahájení nepřátelských akcí.
„Voloďa ... Vladimir Zelensky, prezident Ukrajiny je velmi odhodlaná osoba," doplnil.

V dubnu 2014 zahájily ukrajinská vláda v Kyjevě vojenskou operaci proti LLR a DLR, které vyhlásily nezávislost po státním převratu v zemi. Podle nejnovějších údajů OSN se obětí konfliktu stalo asi 13 tisíc lidí.

Probíhá otázka řešení situace v Donbasu, a to i během jednání v kontaktní skupiny Minsku, která již od září 2014 přijala tři dokumenty upravující kroky k odstranění konfliktu. Po dohodě o příměří však pokračují potyčky mezi stranami konfliktu.


55 komentářů :

  1. Na Donbas by měla být použita balistika a nálety, jinak toto území Ukrajina zpět nezíská. U Krymu si touto metodou jistý nejsem, tam bude muset zasáhnout NATO. Ve hře jsou i další území. Například Krasnodar, který taktéž patří Ukrajině, i Povolží. Ukrajině patří celý jih, Rusko nemá žádnou hranici s Černým mořem. Jedná se o tzv. Cosackii, která nikdy nebyla ruská, ale ukrajinská.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Duli, duli puk?

      Vymazat
    2. Na tvoji dutou palici již nějaká "balistika" určitě dopadla. Protože takové žvásty může mít jen tupý "Chochol", vylízaný Ukrofašista a Banderovec. Žádná Ukrajina nikdy neexistovala, stejně jako Ukrajinci - to je výmysl jen vymytých palic ! Proto teprve až si normální obyvatelé ruské země nazývané "Okrajina" toto uvědomí, zlikvidují všechny banderovce a ostatní svoloč, bude na Okrajině mír a Okrajina se opět stane integrální součástí ruského světa, kam vždy patřila.

      Vymazat
    3. Byl bych rád, kdybyste se zdrželi invektiv a reagovali adekvátně k tématu. Osočováním diskutujících jen poukazujete na svou argumentační nouzi, fatální nedostatky ve vzdělání a velmi špatnou výchovu.

      Vymazat
    4. keď na výročie 300 rokov návratu Kijeva pod Rusko - Rossija - tú stvoril Peter Veľký, pripojil k Leninom Malorossii, Okraine aj Krym ako ACCP - vcelku správne lebo po vysťahovaní Tatárov sa tam usadili Rusi, bolo povedané, že Ukraina bude vyvažovať v OSN stáleho člena BR, spolu aj s Bieloruskom,, a od tej doby poniektorým Okraincom preplo,

      Vymazat
    5. 6.51 - nikomu se nemá nic přát, měl by jste si doplnit vzdělání a používat rozum a ne "trávu". A moudra z Wikipedie jsou poplatná současné politické situaci.

      Vymazat
    6. Opravdu toho z 6:51 není nutné urážet. Není nutné se jím ani zabývat. Když potkáte duševně chorého člověka, také ho neurážíte, to je k politování. A tohle je podobný případ.

      Vymazat
    7. 8:41

      Bez argumentů a plné vulgarismů. Toť reakce rusofila. Jak typické!

      Vymazat
    8. To není urážka nějakého "rusofila", to je pouhé kostatování. Někdo(9:29) má prostě výron seme z hlavy, protože ji na myšlení není schopen užívat. Užívá jenom postbolševické nálepky ke svým oponentûm.

      Vymazat
    9. Ad anonym 7:46 a 9:29 prosím přečtěte si znovu 6:51, pokud jste to nepsal sám z nějaké myšlenkové nádrže, protože to jsou čiré sprosťárny.
      Samozřejmě, že je zhola zbytečné tomu ukronáckovi 6:51 odpovídat stejnou mincí, ale vyčítat se to dá těžko.

      Vymazat
    10. Koýukám blbe,že zeměpis není zrovna tvoje silná stránka,co?A balistika je věda,ale asi jsi chtěl napsat balistické rakety.A kde by je chochli vzali-a nálety,to samé,rezavé křápy ještě z časů SSSR.Probud se synku!

      Vymazat
    11. Ukrajina je německý konstrukt, jak přiznal sám generál Hoffmann, kterej ji stvořil v Brestu během jednání s Trockým a Joffem. Ne že by už předtím nebyla jakási "ukrajinská" autonomie, ale ta sestávala z 6 gubernií, přiléhajících ke Kyjevu a žádná Cosackie její součástí rozhodně nebyla, ba ani Tavrida a Novorusko! tak nekydej krávoviny! Ty asi myslel Reichskomissariat Ukraine! - https://q-map.ru/%D0%BA%D0%B0%D1%80%D1%82%D0%B0-%D0%B0%D0%B4%D0%BC%D0%B8%D0%BD%D0%B8%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%B2%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D0%BE-%D0%B4%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D1%8F-%D1%80%D0%B5%D0%B9-2/

      To pak jo! Ten sahal až k Volze ...

      Vymazat
    12. P. S. Ale všimni si jedný zásadní věci! Ani toho Reichskomissariatu nebyla součástí Tavrida, čili Gotenland - ten byl samostatnou říšskou župou, resp. vévodstvím! - https://i.imgur.com/p3esfyy.jpg

      Vymazat
    13. Tvoje chyba 6:51 je že si debil jako ti bandouši! Jsi evidentně nadšený Třetí říší pana Hitlera, to nejs sám, i já ho mám za Největšího bělocha všech dob, ale! Kůli tomu nebudu cancat lživý krávoviny o Krymu! Banderovci by si rádi vzali to, co jim nikdy nepatřilo! Tavrida nebyla nidky, ani v plánech Jeho císařské Výsosti Wilhelma II., ani v plánech AH součástí jakékoliv Ukrajiny! (tedy ani plánovaného Ukrajinského království, ani Reichskomissariatu Ukraine). To by si se nestyděl nechat si "dar" od takový komoušský krysy a možná i Žida? (Chruščev se prý jmenoval Absolon Pearlmutter).

      Vymazat
    14. Pane 6:51, já myslím, že Ukrajině patří i Sibiř a poloostrov Kola.

      Vymazat
    15. 22:25

      Ne, Kola patří Finsku a Sibiř původním národům, které už dávno požadují odchod ruských okupantů. Sibiřské společenství komunikuje POUZE s mimovládními organizacemi a zástupci vlády USA. Odchod ruských, okupantů požadují také v evropské části Tatarstan, Dagestan, Ingušetia, Kalmýkia, Baškýria, Komi a Mari.

      Vymazat
    16. tak by mne zajimalo zda uz ma Ukrajina oficialne zaregistrovane hranice

      Vymazat
    17. 9.37 Nemá, zaseklo se to ve sporu o Mexiko a Californii... které Ukrajině daroval již před staletími nějaký indiánský náčelník, když ho tataři s kozáky opili do němoty.

      Vymazat
    18. 7:03 S mimozemskými civilizacemi, poudáš? S těma co je tu už více než 20 let máš tu čest zastupovat?:)

      Vymazat
    19. V tom případě USA , Kanada a další státy vrátí území které okupují původnímu obyvatelstvu ale není skoro komu, protože je skoro všechny vyvraždili. takže vaše debaty jsou k h...u

      Vymazat
  2. Nez vymysleli stat Ukrajinu,sahalo Rusko az za Kyjev.Takze ukrajinske nebylo ale vubec nic.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ukrajinské bylo všechno.
      https://cs.m.wikipedia.org/wiki/Velká_Ukrajina

      Stát zvaný Rusko v podstatě neexistuje. To je jen soubor zabraných území konkrétních národů někým, kdo si říká "Rus", ovšem ve skutečnosti se jedná o persony, které se dosud jako národ nevyprofilovaly, geneticky jsou neurčité, nemají žádné kořeny. Rusko je projekt vládnoucí struktury, která udržuje neexistující stát v hranicích současného "Ruska" brutální silou. Rusko a Rus je fikce. Proto my jsme povinni se usilovat o osvobození tamních národů zpod jha jejich uchvatitelů. Jedním z podobných projektů návratu ke kořenům je "Velká Ukrajina".

      Tento projekt samozřejmě není vázán na konkrétní genotyp, ale historické území Ukrajiny a Cossackie, přičemž obyvatelstvo může pocházet i z tradičně migračních oblastí jako jsou některé země jihovýchodní Asie, Blízkého východu, Střední Asie a především Afriky. Hlavní prioritou je zde garance práv turkické populace.

      Vymazat
    2. Brutální silou ? A ty jsi brutální blb. Síly Ukrajiny budou v případě útoku na Donbas nebo Krym zcela zničeny. To je hotová věc.

      Vymazat
    3. Nikde v historických dokumentech není ani zmínky o nějaké "Ukrajině". Existuje pouze Kyjevská RUS !!!! Tzn. Kyjev i všechny oblasti kolem byly vždycky ruské. Když tam pak vtrhli Mongolové, Kyjevská Rus zanikla ale vznikla nová Moskevská Rus. Ta pak vytlačila mongolo-tatary a Rusové znovu vrátili pod svoji vládu ruské země na Okrajině.

      Vymazat
    4. Anonymní 22. července 2019 7:41
      Ukrajincům a Tobě patří ve Světě jen ta největší blbost, co se rodí v lidsko opičích mozečcích.

      Vymazat
    5. 7:51

      Rus nebo Rusko nikdy neexistovali. Byla vždy Ukrajina, která měla dočasně název KYJEVSKÁ Rus a ovládala i divoké kmeny na severu. Tzv. "Rusko" s tím nemá naprosto nic. Situaci významně a pozitivně ovlivnil příchod Mongolů, kteří konstituovali nový mocný stát. Současná Ukrajina, ta pravá, se rozkládá od Volhy a Kaspiku až po Halič, a od Černého moře a Kavkazu až po Brjansk a Minsk. Ukrajinský je tedy nejen celý "ruský" jih, ale i značná část tzv. Běloruska. Koneckonců, Bělorusové se označují buď za Ukrajince nebo Poláky.
      K Rusku nepatří ani tzv. "Petrohrad", který je litevský a polský. Nemluvě o Severním teritoriu, Kola, Komi, Mari atd. ... to patří tamním ugrofinským národům, stejně tak i celá Západní Sibiř. Všechny t.č. autonomní republiky požadují úplnou samostatnost a jsou jich desítky jen v evropské části. Vzdálené regiony, které jsou plně pod diktátem Moskvy a nemají autonomní status, se již nechtějí podřizovat, ale požadují oddělení a samostatnou zahraniční politiku. Všechny touží po spojenectví s USA a NATO nebo Číny, Japonska a pod. "Rusko" neuznávají, nikdy neuznávali, a berou to jako staletou porobu vládnoucí smečky.

      A nemusíme dodávat, že ani Moskva, které dal jméno jistý finský kmen, nepatří do sestavy tzv. Ruska, ale jedná se o město kosmopolitní, které by mělo být vzato pod mezinárodní správu pod vedením USA. Takže jak je vidět, Rusko neexistuje a nikdy neexistovalo, stejně tak nikdy neexistoval Rus. Pokud se takto někdo označí, jedná se o nebezpečného uzurpátora s psychopatologickými sklony. Důkazem je i to, že ruský jazyk je tak primitivní, že nemá označení pro běžné předměty a rodinné příslušníky, nemá označení pro jevy a krajinné útvary. Proto se tito lidé nerozvíjeli a tvoří jakousi genetickou anomálii.

      Vymazat
    6. Anonymní 22. července 2019 9:27
      Zalez do klece opičáku. To co píšeš jsou nesmysly, které se rodí jenom v chorém mozku. Debilní slátanina, a hlavně všechno neruby, jak to debilně, provokativně a drze prezentují magoři.

      Vymazat
    7. Tož tak GENITÁLNÍ ANOMÁLIE(9:27). Vytáhni ze svého zadku neje Ukrajince, ale taky svá moudra, když neexistovalo Rusko a ani Rusové, tak kto pak vás to Pepku okupoval v osmašedesátém roce pod velením ukrajince L.I.Brežněva:-)? Pepku, Pepku, sereš si do huby a tváříš se že je to pro tebe tá nejlepší lahůdka. Klidně si ji jenom nech pro sebe.

      Vymazat
    8. 10:16

      Kdybys uměl porozumět psanému slovu, pak bys lehce pochopil, že se jedná právě o ty geneticky postižená bezprizorní individua, která si říkají "Rus". Právě tito prováděli všechny násilnosti, které svět zná, oni napadali mírumilovné státy a železnou rukou ovládali lidí okolo sebe. Rus nemá domov, jelikož území, které uzurpoval, patří jiným národům. A právě tento genotyp nás v historii mnohokrát napadl a vraždil naše lidi, stejně tak dělal i u našich sousedů.

      Vymazat
    9. 10:45 - Jsi velmi zvláštní genotyp - u nás máme zařízení - tam chováme tyto zvláštní genotypy - má to název Bohnice. Utekl jsi nebo jsi dostal vycházku ?

      Vymazat
    10. 7:41, 9:27, 10:45...jak se ti to stalo? Měl bys se léčit.

      Vymazat
    11. Nedělejte si z Pepka Vyskoče(7:41,9:27,10:45) žádné problemy. Je to zdejší užgryndaná genetycka anomalyje na webu NovaRepublyka.

      Vymazat
    12. Pepek Vyskoč A10:45: "...říkají "Rus". Právě tito prováděli všechny násilnosti, které svět zná, oni napadali mírumilovné státy a železnou rukou ovládali lidí okolo sebe...nás v historii mnohokrát napadl a vraždil naše lidi, stejně tak dělal i u našich sousedů...". Pepku, také krysy a potkany ako si Ty, šetriť netreba, ale eliminovať, aby sa práve nestalo to, že budete napadať naše štáty, vládnuť im železnou rukou a vraždit naše lidi a naše sousedy. Dúfam že Rus túto Vašu ublíženeckú propagandu tak obľúbenú medzi anglosionistami a niekedy označovanú hlavne v Izraeli ako Holokauz, prehliadol a neskočí Vám na tú Vašu jedovatú návnadu. Raz bol jeden môj známy na tej Vašej boľševickej propagandistickej seansy k účelu vymývania mozgov o "russkej rozpínavosti a agresivite". Lepšie to ani nemohli vymyslieť ako podoprieť názornými obrázkami mapy, kde diváci mohli vidieť scvrkávajúce sa územie toho "rozpínavého agresívneho russka". Ešte aj pštros ktorý má hlavu večne strčenú v piesku, to musel vidieť. Nemohli či skôr nechceli to vidieť len tí čo majú hlavu strčenú v niečom zadku. Môj profil Ukrofil.

      Vymazat
    13. Aha takze druhou svetovou valku vyhrali a nemcum namlatili jejich germanske drzky Ukrajinci a ne Rusove dekuji ze jsi mne vysvetlil druho valecne dejiny ..

      Vymazat
    14. 13:38

      Ne, válku vyhráli Američané a Západ, kteří zastavili postup ruských bolševiků do Evropy. Tohle ví každé malé dítě. Zeptej se vnoučka, dědo.

      Vymazat
    15. 7.41 Takže podle vás neexistuje ani něco jako USA - soubor násilím ovládnutých území konkrétních indiánských národností, po genocidě původního obyvatelstva někým, kdo si říkal Američan a křesťan, s logistikou ovládanou vyvolenými...

      16.30 Válku vyhráli Židé, jako vždy. Na začátku podnikali na všech stranách konfliktu, aby sklízeli lví podíl kořisti na straně vojenských vítězů. Vojákům metál, (kulky, střepiny, medaile, odznáčky, čestné řády, sanatoria pro válečné "mrzáky" a práce za pár drobných pro přeživší ve zdraví...) VÁLEČNÝM DODAVATELŮM MILIARDY... aby milostivě zaměstnali po válce "vítěze i poražené" a měli z nich všech další tučné zisky...

      Vymazat
    16. "Hlavní prioritou je zde garance práv turkické populace", poudáš? Myslím že o tu se v Rusku nemusíš rozhodně obávat! - https://www.novinky.cz/zahranicni/499152-tretina-ruske-populace-budou-za-15-let-muslimove-zaznelo-ve-statni-dume.html

      Vymazat
  3. A do ty vikipedie to napsal kdo šéf banderovců paraša...

    OdpovědětVymazat
  4. Nemají šanci v konvenční válce uspět a napadnout Krym by byla pro ně sebevražda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ukroši by dostali takovou přes držku, že by se už nevzpamatovali. Banderovce vyselektovat a eliminovat. Bohužel to přitom odserou i vojáci-nevojáci-poradci NATO

      Vymazat
  5. Ukrajina se nikdy nestane clenem Nato velitelstvi Nato si je vedomo co by to znamenalo v pripade konfliktu Nato bude posilat svoje instruktory na Ukrajinu podporovat financne a propagandou ale to vse .. Putin si je vedom jak ohromna sila proti nemu stoji a proto by nemnel jinou moznost nezli odpovedet jadernou odplatou a to velitele Nato vedi a nebudou riskovat zniceni Evropy kvuli Ukrajine

    OdpovědětVymazat
  6. Citujem čo tu už raz bolo napísané:
    Otto von Bismarck o Ukrajincoch:

    "Není nic odpornějšího a
    hnusnějšího než takzvaní "Ukrajinci"! Je to sběř odchovaná Poláky z těch nejhnusnějších odpadů ruského národa - vrahů, kariéristů a inteligence plazící se před vrchností - ochotná za moc a výnosné místo zavraždit vlastního otce i matku! Tyhle zrůdy jsou ochotné likvidovat i své soukmenovce, a to nejen kvůli nějaké výhodě, ale kvůli uspokojení svých nízkých pudů. Pro ně není nic svaté, zrada je pro ně životní normou, jsou to duševní ubožáci, hněviví, závistiví, svým specifickým způsobem vychytralí. Tito podlidé do sebe vstřebali to nejhorší a nejpodlejší od Rusů, Poláků i Rakušanů. Pro kladné vlastnosti jim v duších už nezůstalo místo. Nejvíc nenávidí své dobrodince, a jsou ochotní se patolízalsky plazit před mocnými tohoto světa. K ničemu se nehodí a dokážou vykonávat pouze primitivní práci. Nikdy nedokážou vytvořit svůj vlastní stát - spousta zemí je honila jako nějaký míček po celé Evropě. Jejich otrocké instinkty se jim už tak dostaly pod kůži, že celou jejich podstatu pokryly odpornými jizvami".

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 19:20

      Nic takového Bismarck nenapsal a už vůbec ne o Ukrajincích. Ale o Rusech jako o národu rabů, kterým vládne cizí elita, psal Balzac, a podobně se o ruském sedlákovi (Rusovi) vyjádřil i Windischgrätz. Pro civilizovanou Evropu byl Rus jen hmyzem, který nutno zlikvidovat. Ukrajina byl naopak rakouský projekt, jak dokázat, že i tak zaostalý a neperspektivní národ lze do značné míry kultivovat. Ukrajina v tomto období poskočila o celá staletí kupředu, ačkoliv nedosáhla zlomku úrovně Západního světa (na to nemá dostatečný genetický fond). Následně se dostala pod útlakem svých pobratimů ze SSSR k totálnímu úpadku a v podstatě dosud nevzpamatovala.
      Východní země Evropy (včetně Česka, Polska, Slovenska) nemají na to, aby si sami spravovali věci veřejné, ale potřebují kvalifikované vedení ze zahraničí a také, jak se říká - dlouhý bič. Je nutno si těchto prostor navrátit zpět zahraniční elitu a taktéž je nutno novou krev. To samé platí i pro Ukrajinu.

      Vymazat
    2. Ukrajina od roku 1990 jde do stále větší bažiny. Nerozvíjí se, upadá. Vše ještě vygradovalo v roce 2014. Z původně nejrozvinutější republiky SSSR se stala nejchudobnější země Evropy s miliony Ukrajinců, co prchají na Západ a zbytek vzpomíná, jak se jim vedlo dobře za SSSR. Proto je Ukrajina historicky předurčena k tomu, aby se opět vrátila do sestavy Ruska nebo se stala jakousi přidruženou zemí Ruska. Evropa na vydržování desítek milionů Ukrajinců nebude mít peníze ani chuť.

      Vymazat
    3. 8:54

      Ukrajina byla napadena svým agresivním sousedem, který ji po celá staletí vykořisťoval, poté, co projevila snahu, a to celý národ, se zpoza staleté ruské diktatury vymanit. A to jde jenom tak, že všechen ruský plevel musí pryč, jelikož prostřednictvím svých menšin vede Rusko v okolních státech invazivní politiku. Dokud se Ukrajina nestane po zuby ozbrojeným kopím NATO proti ruské zvůli, ničeho kloudného se nedosáhne. Evropa je posraná až za ušima, to jen Amerika dokáže vést efektivní politiku a konečně se Ukrajina stává tím, co je jejím historickým posláním. Evropa tohle nikdy nedokázala. Proto Ukrajinci zvolili jedním hlasem Zelenského. Dali mu hlas i ti, kteří kdysi volili rozhodné a nebojácné muže jakým je Ljaško. Ukrajinci chtějí vidět jednoznačné řešení Donbasu bez různých hloupých evropských tanečků v Minsku. Chtějí nálety a bomby, tak jako v Srbsku, kde se podařilo osvobodit týrané obyvatelstvo Kosova. A následně chtějí zpět všechny oblasti, jež jim historicky patří - viz Velká Ukrajina. Což je v podstatě celý ruský jih.

      Pokud Ukrajinci dokáží porazit Rusko, bude pro ně v dějinách světa vždy čestné místo.

      Vymazat
    4. 8:19 Na tom něco je! Ale kdo je na vině, Pepku? Ti tvý Mongolové! To oni zničili ten jejich genofond. Vše co naše civilizace je vytvořila bílá arijská rasa! A kde ta se vzala? kde byla její kolébka? No na Rusi, resp. Ukrajině - té vysněné od Karpat po Kavkaz. Dodnes je to území s největší koncentrací bílé rasy, ovšem notně zdegenerované genetickou příměsí mongoloidní rasy a těch tvých milovaných "turkických národů", což jsou v reálu jen pastevecké kmeny (národy v jejich moderním smyslu byla schopna zformovat pouze naše, bílá rasa). Západ je v prdeli. Páč s tam koncentrace bílých genů rapidně klesá a přemění se na země třetího světa dřív než si myslíš! Rusko bohužel taky. Jedinou nadějí jeravdu Ukrajina. Ale e ta tebou vysněná, banderovská, ale východní! Tedy Novorusko vedené Igorem Iványčem Strelkovem - největším árijcem naší doby! Až prohlédne i Jaroš a oba se spojí, vytvoří sílu, která osvobodí Evropu! - https://www.novinky.cz/zahranicni/499152-tretina-ruske-populace-budou-za-15-let-muslimove-zaznelo-ve-statni-dume.html

      Vymazat
    5. Igor Iványč a Dmitro Jaroš jen spolu osvobodí Evropu! - https://www.youtube.com/watch?v=44PlgE1h1c4

      Vymazat
    6. Okrajinci jsou nejzamořenější národ genem Chazarů. Po nich Poláci. Přečtěte si od Šolomo Sanda: Jak vznikl stát Izrael. Je to k posrání když se mluví o antisemitizmu a myslí se tím pronásledování lidí co nejsou semity. Hebrejských semitů je již málo a semity jsou i Palestinci.

      Vymazat
  7. Američtí generálové několikrát řekli, že kvůli Ukrajině nebo Pobaltí do války USA nepůjdou! A nepůjdou. Protože by z toho nic neměli ti, kdo je platí. Něco jiného je postrkovat cizí vojáčky v Afghánistánu nebo v Sýrii a něco úplně, ale naprosto jiného je srážka regulérních armád. Z území, na kterém by se bojovalo by nic nezbylo. Bylo by zničené na staletí i kdyby se nepoužily ZHN. Tak proč se snažit a riskovat vlastní zničení? Čemu by vládli vítězové a komu? Rusko dalo jasně najevo, co udělá, bude-li napadeno. Vší silou a za použití všech zbraní udeří na původce. Tedy na území USA a západní Evropy a zničí je. A je si vědomo, že bude samo zničeno. "K čemu by nám byl svět, kdyby na něm nebylo Rusko?" "My zemřeme jako hrdinové při obraně své vlasti. Agresoři chcípnou jako psi, ani pomodlit se nestihnou." (V.V. Putin 13.3. 2019). A navíc: Rusko už není samo. Čína ví, že by byla ihned další na řadě. Takže uzavřela s Ruskom vojenské!!! dohody. Takže Ukrajinci a jiní náckové zchladli. Mohou jen pindat a snít vlhké sny o tom, jaké by to bylo být kápem v americkém koncentráku. Žádný neproniknutelný jaderný deštník neexistuje. Neexistuje žádný takový deštník a ani nikdy neexistoval. Kdyby ano, Západ by už dávno zaútočil.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jsi se u sveho prispevku pochcal strachy jako Milos v Lanech:-)

      Vymazat
    2. Soudruhu Danny, Rusko je pro Čínu kořist, snadná kořist. Už se tak děje a za neskutečně nevýhodných podmínek pro Rusáky. Mezi Čínou a USA jsou rozpory kromě jiného také v tom, kdo z nich ovládne Sibiř a Rusko. Momentálně je Čína lídrem v Arktice, jelikož jim Rusko bylo nuceno uvolnit celou trasu severní mořské cesty a taktéž všechny tamní naleziště na kontinentálních šelfech. Nejen to, Čína, Korea a Japonsko vyrubili už dvě třetiny sibiřských lesů, a o zpětné zalesňování se nestarají. Čerpají vodu ze všech vodních zdrojů, včetně Bajkalu, a tahají to vodními magistrálami do Číny. Naopak, na Sibiř zas vyváží odpad z celého světa. Tzn. nechají si zaplatit ohromné prachy za odvoz (každý jim platíme) a přitom to vyhodí někde vedle Novosibirska, Tomska, Krasnojarska... Tohle nedělají ani v Africe nebo Bangladéši.
      Teď drží Rusákům nůž na krku s tím, že je nutí k tomu, v čem nepovolil ani Jelcin - privatizace Gazpromu. Ten už částečně privatizovaný je, ale Čína usiluje o plnou privatizaci a odkoupení. Samozřejmě za babku. Čína také vlastní většinu rudných dolů, vlastní ohromná území s černozemí jak v Rusku tak na Ukrajině.
      A je rozhodnuta to ochránit. Na vlastní obranu mají hranicích s Ruskem rozestavěnou nejhustší síť protivzdušné a protiraketové obrany na světě a neustále to vylepšují a zahušťují. Zajímavé, na jihu ani na východě, ani na hranicích s Mongolskem, Kazachstánem, Vietnamem, Barmou... nic podobného nemají. Číňanům nevadí Američané v Čínském moři, vadí jim Rusové na severní hranici. Mimochodem, nejen Japonci ohledně Kuril a Sachalinu, ale i Číňané ohledně Sibiře, se vyjadřují jako o Severním teritoriu, na který mají nárok jako na svůj vlastní a odvěký prostor.

      Vymazat
    3. 9:15 Číňánkům tam toho moc nezbude! Na tý Sibíři!:-) - https://www.lidovky.cz/svet/na-sibiri-hori-skoro-milion-hektaru-lesa-okolni-mesta-dusi-dym-pozary-ale-nikdo-nehasi.A190723_082402_ln_zahranici_ele

      Vymazat
  8. NATO není obranný pakt ale útočný.
    My jsme slovani za každého režimu.
    Takže stojím na straně opolčencú a Ruské Federace. Спокойной ночи.

    OdpovědětVymazat
  9. To by měli američani také vrátit uloupené území INDIÁNŮM, když tak melete asi z toho velkého horka !!!

    OdpovědětVymazat