Reklama

.

.

úterý 30. července 2019

Smečka Navalného na příkaz Západu ohrozilal děti a zdravotně postižené. Ukrajinci speciálně přijeli do Moskvy, aby uspořádali na shromáždění krvavou lázeň

30. 7. 2019 politexpert a politros a politros
... Protestující se několik hodin pohybovali po městě a prováděli nepokoje a také se chovali agresivně k pracovníkům orgánů činných v trestním řízení. Je třeba poznamenat, že podle údajů ministerstva vnitra bylo zadrženo asi tisíc osob, ale polovina z nich nejsou Moskvané, to znamená, že nemají žádný vztah k volbám do Moskevské městské dumy ...


... Nezákonné shromáždění proběhlo 27.7. v Moskvě. Takzvaní opozičníci přivedli na akci děti a osoby se zdravotním postižením a úmyslně je vystavovali nebezpečí pro pořízení záběrů.

Publicista a novinář Anatolij Wasserman v rozhovoru pro časopis Slovo i delo porovnal "opozičníky" se skutečnými militanty a zdůraznil, že teroristé používají civilisty jako "lidský štít".

V důsledku toho jsou metody agresorů velmi podobné, pouze organizátoři nezákonného shromážděné se v tomto případě kryli "dobrými úmysly".

"Teroristé se vždy schovávají za lidský štít. A jediný rozdíl mezi teroristou a liberálem je v tom, že terorista říká: "Vzdej se, nebo budu střílet", liberál říká: "Vzdej se, nebo terorista bude střílet", konstatoval Wasserman.

Navíc expert ocenil činnost strážců pořádku na nepovoleném shromáždění.

"Policie musí za všech okolností dodržovat zákon, což jsme vlastně viděli. Pokud vím, během shromáždění nebyly zraněny ani děti, ani handicapovaní", uzavřel Wasserman.

Připomeňme, že neschválené akce v Moskvě se zúčastnili neplatní kandidáti do Moskevské městské dumy, kteří nebyli připuštěni k volbám kvůli velkému počtu vyřazených "autogramů", a podpisy mrtvých se dokonce objevily na volebních seznamech právničky tzv. Nadace boje proti korupci.

Dříve Federální tisková agentura provedla průzkum, podle jehož výsledků většina Moskvanů podpořila práci strážců pořádku při nezákonném mítinku, který se konal na Tverské ulici. Respondenti však zdůraznili, že tento druh provokací by měl být zastaven přísnějšími metodami, protože zákony v Ruské federaci jsou stejné pro všechny ....

Ukrajinci speciálně přijeli do Moskvy, aby uspořádali na shromáždění krvavou lázeň

Účastníci nezákonného shromáždění byli přiváženi organizátory z různých regionů a dokonce i ze zahraničí, a na tyto účely bylo vyčleněno mnoho finančních prostředků západními sponzory opozice.

"Velký počet těch, kteří přijeli, jsou občané Ukrajiny a dalších zemí. Chápeme, že lidé speciálně přijeli do Moskvy, aby se účastnili nepokojů, protože očekávali, že nemohou být chyceni prostřednictvím systému záznamu videem. Přesun tisíců lidí stojí spoustu peněz. Je zřejmé, že se na tom podílela zahraniční organizace. Její činnost směřuje proti Ruské federaci a národu. Za velké peníze najala lidi, kteří byli připraveni porušit zákon", uvedl poslanec Státní dumy RF Jevgenij Fjodorov.

Poznamenal také, že policie zapracovala přesně a efektivně, zabraňovala jakýmkoli provokacím a zadržovala narušitele veřejného pořádku.

"Byli zadrženi ti, kdo mají zločinecké sklony, minimálně. Dobře, že je policie zastavila, jinak by to mohlo přerůst v krvavou lázeň", uvedl poslanec.

Pro Novou republiku vybrala a přeložila PhDr. Vladimíra Grulichová

127 komentářů :

  1. a čo tak PREVENCIA ?! (skutočne to nie je sprosté slovo) pri miernom IQ sa takýmto provokáciám dá predchádzať už v samom začiatku

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak? Jste bezpochyby zkušený člověk a poučíte nás.

      Vymazat
    2. Nevidim uplne do tech veci v Rusku ,ale nejsem pritelem zakazovani..Nikde a nikdy.
      A jednou provzdy. A musim se proto ptat !
      Proc tedy urady v Moskve nepovolily pokojnou demonstraci /predem nahlasenou /a neurcily nejlepsi ,vhodne misto, kde se mohla odehrat..
      Proc urady demonstraci zamitly a zvolily na pomoc nasili s pomoci /jiste predem pripravenych a organizovanych Obuskovych Bijcu /, celkem tak prihraly na mlyn a zamery demonstrantu..
      Nejen jich ale celeho zapadu ..
      Podobne jako se chovaji urady v Parizi a jinde...
      Je zakaz demonstraci v Rusku , nebo se moc obava tak nekolika nevyznamnych a nevlivnych lidi ? A jejich protest ,zatim bez nasili.../.
      Na misto aby vyuzili jich a cele zalezitosti pro sve ucely...

      Vymazat
    3. Vážený,nevím,kdo jste.ale vím,že jste liberál a nemá cenu vám vysvětlovat,že se v jakém koliv režimu,musí dodržovat pravidla.Vy jste nepochopil,že Rusko je tvrdá kapitalistická země?A udržet v tak velikánské zemi pořádek,ochránit ji a její bohatství,není legrace!Vy jste ten,který fandí Navalnému, rozvratu a rozkradení země,jako u nás!Ale ruský lid,nejsou jako český,zaprodaný národ!

      Vymazat
    4. 5:36, nemusíte rozumět v tomto Rusku. Je to tam přibližně stejné jako jinde.

      Tři tisíce lidí v 13ti milionové Moskvě, to skutečně nikoho nevzruší. Jenže tohle bylo jiné, tito lidé demonstrovali na místech, kde to nebylo povoleno a kromě jiného zablokovali dopravu. Což je v Moskvě docela problém. Ani u nás nemůžete jen tak demonstrovat, kde se vám zlíbí a záleží i na tématu.

      A pak je zde ještě další faktor. Ten se může zanedlouho týkat i nás. Samotná demonstrace zcela bezpochyby neměla ten účel, kvůli němuž byla svolána.
      Jednak se jednalo o záležitost Moskvy a není důvod, aby tam demonstrovali Gruzínci a Ukrajinci (někteří dovezeni speciálně autobusy). A jednak předmětnou záležitost můžou v pohodě vyřešit bez demonstrací, protože je stále dostatek času.

      Takže, o co vlastně demonstrantům šlo? Do městského parlamentu se chtějí dostat mimoparlamentní nově vzniklá hnutí. Na to musí sebrat pár tisíc podpisů, aby byli připuštění k volbám. Jenže oni ani v třinácti milionové Moskvě nedokázali tak mizivý počet sehnat a vypomohli si "černými dušemi". To je ovšem zakázáno všude na světě. Nemůže vás volit někdo, kdo je už dávno mrtvý. Mají možnost to v poho napravit a vzniklý rozpor napravit legální cestou. Jenže oni zvolili něco jiného - demonstraci. A navzdory tomu, že se jedná o Moskvu a tam by neměl být nikdo jiný než Moskvané, demonstrují dokonce i Ukrajinci.

      Proč to dělají? Toť otázka. A odpovědi jsou dvě. Buď vědí, že se jim to nepodaří a tak tlačí na pilu. Anebo to bylo schválně, odmítnutí kandidatury se předpokládalo, a bylo vzato jako záminka k demonstraci. Taková demonstrace už má úplně jiný účel.

      Zde je potřeba si uvědomit, že při provokacích podobného druhu, kdy se srotí velké množství lidí, může tento stav vést k nekontrolovatelné eskalaci násilí v důsledku davové psychózy. Proto policie VŽDY zasahuje na samotném počátku. Pokud se kdekoliv na světě podobným způsobem porušují zákony, zasahuje se stejným způsobem, a pokud se podíváme na Francii a Katalánsko, mnohem brutálněji než v Rusku.

      Znovu připomenu: centrum města bylo zablokováno třemi tisíci lidmi, z nichž několik set přišlo dokonce ze zahraniční. Moskva má třináct milionů obyvatel. Mělo město této velikosti ustoupit a povolit něco, co podle zákona povoleno není, a to nikde na světě?

      Vymazat
    5. 5:36...celý důvod pro protesty byl uměle vytvořený následjícím způsobem. Občan chtějící kandidovat do městské dumy musí sebrat 5000 podpisů, což při cca 13 miliónech moskvanů opravdu není neřešitelný problém. Jenomže ti někteří kandidáti na své podpisové archy záměrně připsali osoby nežijící, nebo smyšlené, což přes kontrolní komisi samozřejmě neprošlo a takovíto kandidáti nebyli k volbám připuštěni a tady začíná celý protestní příběh. Oni je diskriminují, zachraňte demokracii, Pryč s Putinem. Je na jutubu možno vidět, jek kandidátka, spolupracovnice Navalného, Ljubov Sobol postává v davu a v okamžiku, kdy kolem procházejí policisté tak s rozpřaženýma rukama před ně předskočí a začne ječet....

      Vymazat
    6. 10.50 Vazeny nemam na sobe zadne nalepky ani po nich netouzim. Protesty zakazovane pak jsou NA VSECHNY ? Musi byt , kdyz zakazujete jedny musite vsechny..
      Liberal je Konzervativec , kterej byl ve vezeni a nebo dostal nekde pres drzku.. Se rika..
      Ukazat na nekoho ze je spatnej a proto nesmi demonstrovat je proti nasi normalni lidskosti. Lide protestovali vzdy a za vsech casu !! Od husitu k psohlavcum, k popravam nasich panu v 1618 atd., atd. Vzdy vedli ty protesty k zlepseni drive nebo pozdeji...
      Kdo souhalsi se zakazy protestu , je s nima !!
      At jsou kde jsou jsou proti nam...

      Vymazat
    7. 2:42, "...liberál = konzervativec co dostal v base přez držku..."

      Moc pěkná definice, trefná. Líbí. :)

      Ohledně události v Moskvě si přečtěte příspěvek 16:48 a uvidíte, že je demonstrace a "demonstrace". Oni navíc opustili ohlášené místo, kde měli demonstraci povolenou, a šli do centra, kde to povoleno není i z bezpečnostních důvodů. A dobře to věděli, co bude následovat. Do parků v Langley nebo Bílého domu taky nepustí tisíce demonstrantů ani nedovolí zablokovat dopravu.

      Kolem Navalného je celá agentura, která toto dává do pohybu. Jejich cílem je mládež.

      Vymazat
    8. V tom pripade souhlasim a jestlize demonstrovali jinde nebo se jinam prosakovali, pak je mi to jasny !!
      Dik za vysvetleni..

      Vymazat
  2. Proti západnímu svinstvu není prevence. Je to prostě svinstvo, a nejhorší na tom je, že je tolik lidských kurev ochotno za smradlavé peníze škodit vlastním spoluobčanům a národu a rozpoutávat krvavé sračky. Je to důsledek zrušených trestů smrti - kdysi se za rozpoutávání rebelií a "vzpoury" proti zákonům popravovalo, věšelo a stínaly hlavy. Šibenice byly prakticky za každou vesnicí. Stačilo při vzpouře pověsit jednoho kreténa, a další už dali pokoj, a smířili se s tím, že se musí naučit respektovat pravidla, i když se jim nelíbily. Taky se mohli odstěhovat jinam. Ale dělat tohle? Rabovat obchody, zapalovat auta, rozesírat lidi mezi sebou navzájem a pak se bavit masakrama většinou obyčejných lidí? Na politice samotné se těmito opičárnami dohromady nic nezmění, protože politici mají občany vesměs na háku - způsobuje to jenom bordel, dezorientaci, křivdy, a obecnej maglajs.Ale to právě takovéhle kreatury většinou bez rodin, bez rodičů a impotentní, milují. Kdyby tu mrchu Navalnýho pověsili, byl by pokoj a americká havěť by si rozmyslela rozeštvávat lidi v jiných zemích. Proč proti sobě navzájem nerozeštvou lidi v Americe? To by bylo tóčo! Co by asi tak dělala místní policie, a všichni ti agenti FBI, CIA a další mraky agentů, kteří tam společensky operujou?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šibenice už nejsou in. A taky je to plýtvání pracovními silami. Na Sibiři je práce na staletí. Deset let pracovní kolonie a určitě je revoluční nadšení přejde!

      Vymazat
    2. danny - Za odlišný názor deset let v gulagu? To už tu bylo.

      Vymazat
    3. Pro 13:08 Za názor nikoliv. Za násilí proti orgánům státní moci a násilné nepokoje klidně. Co takové Katalánsko? Tam jsou v base lidé legálně zvolení v legálních volbách. A hrozí jim 20 a více let.

      Vymazat
    4. danny - A za pouhou účast na demonstraci bys jim dal pět let? Nebo kolik?

      Vymazat
    5. Tady nejde o "účast na demonstarci", jak se snažíte demagogicky podsouvat, ale o provokování násilí, rvačky, porušování zákona, napadání policistů i spoluobčanů atd. atd. Po zkušenosti u kyjevského Majdanu jsem pro tvrdé tresty.
      Kdyby to někdo zkusil na Letné, byl bych také pro tvrdé tresty.

      Vymazat
    6. Já bych jim dal hodně. "Pouhé" účasti, jejichž účelem je prostřednictvím tzv"demonstrace" rozpoutávat bordel a zmatek, kterej dříve nebo později přeroste do násilí proti vládnoucímu režimu, takových "pouhých účastí" už tady bylo! A jak dopadl Afghanistán, Irák, Lybie, Syrie, Ukrajina, jak to vypadá v Jemenu, v Argentině, a všude, kam vleze noha americkýho zmetka uspořádávat věci po jejich? Rozeštvávat lidi proti sobě a vyvolávat tzv "demonstrace"? Jak už jsem napsal, stojí za tím duševní mrzáci, téměř na sto procent lidi bez rodin (rodiny to vyobcovaly na ulici) bez dětí, a impotenti. Takoví nemají zájem o řádný a normální život s ženami, rodinami a dětmi, naopak je baví bordel, týrání, a úchylné zacházení s lidmi, které obecně nenávidí. Proto tohle vyhledávají, nechávají se najímat pro podobná svinstva - gulag? Málo! Kdyby byl spojen s tím, že dostane ráno a večer nakládačku důtkama, tak jo. Aby si pochutnávali na vlastní medicíně, která je tak vzrušuje a baví, když jde o jiné lidi, které můžou otravovat a ničit jim tradice a životy.

      Vymazat
    7. Pepek13:22 měl na mysli stanné právo, jak to dělaj ve Francii a taky nedávno v Londýně. Zákaz vycházení a basta! Stejně by mě zajímalo, kolik "za pouhou účast na demonstraci" vyfasovaly mnozí představitelé žlutých vest.

      Vymazat
    8. 13:08, to nebylo pro odlišný názor, ale pro páchání trestných činů, porušování zákona.
      Jsi tak hloupý, nebo provokatér.

      Vymazat
    9. 18:31, představitelé žlutých vest dostali gumovým projektilem do oka nebo do koulí. A taky pár pořádných modřin od pendreku. Sem tam nějaká ta basa.

      Pokud na nepovolené demonstraci vyvádí žluté vesty, je to útok na demokracii. Pokud na nepovolené demonstraci hulákají navalňata, je to boj za demokracii.

      Přitom v Paříži demonstrují Pařížané, sem tam jiní Francouzi proti sociální politice vlády. Do Moskvy přijeli lidé nejen z jiných mest, ale i z jiného státu, a demonstrují kvůli záležitosti týkající se čistě Moskvy.

      Lidé, kteří obhajují s plnou vážností tyto praktiky, musí mít nějakou diagnózu. Může to být rusofobie, OK, ale potom budu cynicky zasazovat o rozvrat v Rusku, ale nebudu tomu říkat boj za svobodu a demokracii, jinak budu za kreténa. Oni to dělají, s plnou vážností, a bezvýhradně tomu věří. Už se nedivím, že spousta inženýrů je schopna věřit, že Země je placatá.

      Vymazat
    10. Vynasob si jejich dnesni teroristicky ,nasilny a vrazedny chovani aspon milionkrat a budes troche vedet ,co na kazdeho z nas chystaji

      Vymazat
  3. Myslim ze by pomohli stalinske cistky a bol by do neba volajuci pokoj.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevím, jestli by pomohly stalinské čistky, nicméně jedním z významných hybatelů a podněcovatelů těchto "stalinských" čistek byly právě podvratné akce proti SSSR organizované a financované stejnými skupinami západních parazitů jako dnes. Navíc na rozdmýchávání a podněcování čistek se cílevědomě a organizovaně podíleli trockisté a jiné západem financované a organizované záškodnické a rozvratné skupiny. Stejné ty bylo i s čistkami a politickými procesy v padesátých letech u nás. V každém svinstvu vždy smrdí pazneht západních parazitů...

      Vymazat
    2. O tom, kdo stál za stalinskými čistkami nejen v Rusku, ale i v Československu, Maďarsku, Polsku a dalších státech východního bloku vyšla zajímavá kniha v češtině - autor Stewart Steven Komunistické zločiny a CIA. Snaha o blaho zemí bývalého východního bloku zjevně přetrvává i nadále.....

      Vymazat
    3. Vzdycky to ridi ze zadu a pomoci penez. Jen je prekvapive kdyz v sousedstvi maji priklad fasisticke,hitlerovske Ukrajiny , je, necekane ,ze cast a pomerne velka inteligentniho naroda touzi PRAVE byt Zukrajinizovani Zjandovani a Zesyrizovani a pod.a zahynout pod bombami a masakry teroristu z celeho sveta.. Vcetne USA. NATO atd. Do vsech dusledku a koncu a nejsou vubec ani trochu liny behat po ulicich a kricet za tim ucelem a dostat sem tam pendrekem....Kdyz jim to Satan poradi , naridi..
      Higledy Pig-Ledy. ? Mraz na mozku.
      A navic maji v cele muze, ktery je vice nez ojedinely v jejich cele historii /a sveta rovnez/, a cely svet jim Putina /ale hlavne jeho Skutky ,vedeni naroda , chovani a jednani/, zavidi.. Ktereho by vsichni lide uvitali do obdivovali a postavili do vedeni..
      A potom velmi postradali...

      Vymazat
  4. Ukrajincům zřejmě otrnulo. Už jednou se pokusili vyvolat krvavé nepokoje na Krymu hned po Majdanu. Přijeli s taransparenty a megafony a vyzývali k útokům na budovy státní správy, policejní stanice a dokonce na kasárna. Ale kozáci jim vysvětlili nahajkami, že nejsou na Majdanu a že Krymčani nejsou tupé stádo, jejich transparenty jim zpřeráželi o záda a vypráskali je do Kyjeva. Majdanisti pak na majdanu vzlykali, jak je zlí Rusové nepochopili. Jestliže chtěli v Moskvě krvavou lázeň, tak bych jim ji dopřál. Pořádná nakládačka je to jediné, čemu rozumí. Sice primitivní, ale účinné (z filmu Adéla ještě nevečeřela).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. .....a na Letné se taky oháněli svými vlajkami, doma si pořádek udělat neumí a tak ten svůj bordel vyváží ven....a ještě za to dostanou asi i zaplaceno....

      Vymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    2. 13:11 Titulek je pravdivý. Ze žumpy koukáte akorát vy. A smrdíte i přes net.

      Vymazat
    3. I blbci mohou diskutovat, ale nesmějí urážet a lhát.

      Vymazat
    4. Václav Dvořák - Zatímco autoři článků můžou lhát, až se hory zelenají, že?

      Vymazat
    5. Jak jste na to přišla/přišel, že autoři článků lžou? Rozepište se, prosím, Vy Velká/ý Pravdomluvná/ý.

      Vymazat
    6. Václav Dvořák - Stačí si přečíst zde uveřejněný pondělní článek paní Vitáskové.

      Vymazat
    7. Dvořáku,
      napiš jediný důkaz, že polovina demonstrantů byli Ukrajinci,
      napiš jediný důkaz, že "chtěli uspořádat krvavou lázeň"
      napiš jediný důkaz, že tam ti smyšlení Ukrajinci přijeli "na příkaz západu"
      atd atd.
      Nejsi nic víc než jen ruský užitečný idiot, který k smrti nenávidí Ukrajince, Západ a bezmyšlenkovitě papouškuje ruskou propagandu, lži, absurdní výmysly.

      Vymazat
    8. Jako odpověď nestačí. V čem tkví ta lež autorky? A prosím fakta!!! Děkuji předem.

      Vymazat
    9. 13:38
      Ty dej fakta!!! Ty jsi ten, kdo podobná hrubá, nenávistná obvinění musí doložit!

      Vymazat
    10. 13:37 po zkušenosti s ukrajinskými nácky a jejich ulhanými protektory a režiséry, po mnoha podobných pokusech ukrajinských neobanderovců považujeme výše otištěný text bližší objektivnímu popisu skutečnosti než vaše aktivistické blábolení, napadání a nadávky.
      Příště pište až vás přejde amok a křeče.

      Vymazat
    11. Pro nechápavého 13:39 - fakta jsou v článku. Čekám na ta vaše. Z kterého prstu si je budete vycucávat?

      Vymazat
    12. Václav Dvořák - Ale no tak. O té ústavní žalobě na prezidenta je to lež, důvody nejmenování Šmardy, případně kriteria pro výkon funkce ministra jsou už úplný blábol.
      Stačí?

      Vymazat
    13. Václav Dvořák - Uvedl jsem faktické lži, ne názory.

      Vymazat
    14. No, Dvořáku, každý si pod pojmem "fakta", evidentně představujeme něco jiného.

      Vymazat
    15. Ale uznávám, že lži v předvčerejším článku sem nepatří.

      Vymazat
    16. Ještě malá poznámka:
      1/ o vaší duševní omezenosti hovoří to, že své výtky adresujete na mou hlavu - směšné,
      2/ nerozumíte psanému textu: kde se v textu hovoří, že polovina demonstrantů byli Ukrajinci?
      3/ nenávistné podsouvání ("nenávidíte Ukrajince") je další ukázkou vaší nenávisti a nevychovanosti

      Příště, že navštívíte tyto stránky s podobnými výkřiky a urážkami, budete bez diskuze smazán!

      Vymazat
    17. Pane Václave, obdivujem Vašu trpezlivosť s anonymnými provokatérmi. Chápem to tak že idete v duchu základného piliera demokratizmu o slobode slova a prejavu, nech už pochádza tan názor od neotesaného hulváta a primitiva. Preto Váš záver som očakával ako logické vyústenie na neustálé výpady voči Vašej osobe od kvíkajúceho, kňučiaceho namodralého neoboľševika. Môj profil Ukrofil.

      Vymazat
    18. 13:51 To je hovno platný, páč tpo cenzorské hovado Wenzel Hoffstein je starý známý čichač prdů týhle židočekistické polovopice! - http://images.vfl.ru/ii/1368822456/b93508ac/2358268.jpg

      a rusocancama se snaží stůj co stůj zabránit, aby i u nás proběhla důkladná dekomunizace jako v Chorvatsku, Pobaltí či na Ukrajině!

      Vymazat
  6. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  7. No ty bláho, to je teda titulek!? Jak z nacistického plátku.
    Samozvaný "demokrat a bojovník za svobodu, soudruh David, se definitivně zbláznil a Nová republika se změnila v totální ruskou nacistickou žumpu té nejnižší úrovně.
    ===========================
    Přesně jak se dalo čekat, smazáno soudruhem Dvořákem.
    Ani jedno sprosté slovo, jen názor, který nejede na vlně ruské propagandy nejnižší goebbelsovské úrovně.
    Další důkaz upřímnosti těchto "bojovníků za svobodu a přímou demokracii", ve skutečnosti totalitářů, Davida s Dvořákem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No a proč na "nacistickej plátek" denně lezeš žvanit a sprostě nadávat? Proč tě to mocí mermo tak přitahuje? Pusť si nějakou tu americkou hnuso zabijačku, nebo reklamy či žvatlo kanál, čímž se televize jen hemží, a zaháněj nudu jinak. Ty jako zřejmej impotent asi nemáš zájem o porno, ale proč prokristapána lezeš denně na tyto diskuze? Mohl bys to namísto těch ubohejch nadávek a sprostejch urážek nějak objasnit? Třeba bychom tě pochopili.

      Vymazat
    2. 13:38 - Jste jen malý zakomplexovaný hlupák, který se může opřít jen o svou nevychovanost a duševní omezenost, ale ne o fakta a podložené názory.

      Vymazat
    3. 13:47
      Žádná fakta jste nepředložil, Dvořáku. Jen ruský propagandistický, nenávistný výlev.
      Pod vašim vedením Nová republika klesla níž než do suterénu.
      Jste tak hloupý a fanatický, že ani nemáte kapacitu vidět, jakou medvědí službu poskytujete alternativním médiím

      Vymazat
    4. A jaká fakta jste předložil vy, ó velký, ó moudrý, ó informovaný? Proč jste je neuvedl?

      Protože žádná nemáte. Máte jen nenávist k současnému Rusku a ta vás přivádí k občasným záchvatům hněvu a nenávisti. Jestli vy jste "alternativa", tak to je i Respekt a ČT.

      Omezenost, povýšenost, hloupost.
      Asi nějaký obdivovatel pokleslých Blistů, že?!

      Vymazat
    5. Kdepak, žádný obdivovatel. Neznámý "soudruh" 13:52 je jejich redaktorem - panským škrabákem!

      MM

      Vymazat
    6. 13:59

      Dvořáku,
      jen dokazujete jak jste mimo, jan naprosto nemáte ponětí o seriozní novinářské práci a jste jen snaživý fanatik, příštipkář.

      Každý, kdo vznese nějaké vážné obvinění proti někomu jinému je ten, kdo toto obvinění musí dokázat!

      Když já prohlásím, že vaše matka byla prostitutka a alkoholička se sadistickými sklony a otec eStéBák a pedofil, tak já jsem ten, do tato obvinění musí konkrétními fakty doložit. A ne vy že je musíte jakkoli vyvracet. A dokud já tato má obvinění neprokážu, tak jsou jen bezcennými slinty nehodnými jakkoli se jimi zabývat.
      Pochybuju ale, že jste tyto jednoduché principy na kterých funguje logika, soudnictví a mnohé další, schopen pochopit.

      Vymazat
    7. Co vám mám na tuhle pitomost odpovědět. Otiskl jsem článek, který ke blíž objektivní skutečnosti než to, co vy po článcích z Ruska vyžadujete. To je celý problém.
      To ostatní, co jste zatím napsal, je plané poučování, ponižování, dehonestace.

      Nemám zájem pokračovat v debatě se zatvrzelým omezencem.

      Vymazat
    8. No konečně jste na to přišel. Se sprosťáky a blbci se nediskutuje.

      MM

      Vymazat
    9. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    10. Když už jsi zabrousil na tento led, anonyme 14.13, dovol abych tě poučil jak se mýlíš. Zde se píše většinou anonymně - články jsou konkretní, diskuze anonymní. V článcích se nemusí dokazovat a zdůvodňovat nic, může to být jen úvaha nebo glossa, případně komentář, nikoliv odborná stať. Když budeš veřejně prohlašovat k někomu, že jeho otec byl estébák a pedofil a matka prostitutka a alkoholička se sadistickými sklony, je to trestný čin pomluvy, a to i když to prokážeš, a pokud bys tím způsobil postiženému občanovi újmu v práci nebo v rodině, byl bys souzen, odsouzen, a v každém případě bys zaplatil zajímavé odškodnění. Takže sprosté pomluvy tohoto typu může psát na jakési diskuze jakýsi anonym, a i tak "jednoduché principy", na kterých podle tebe funguje logika, soudnictví, a "mnohé" další nechápeš vůbec. A proč taky? Tvým zájmem je nasírat lidi, a protože na těchto diskuzích se ti to daří, je to důvodem, proč sem denně lezeš diskutovat. Prostě tě to baví, jinak bys sem nelezl. A nepracuješ - jinak bys nemohl dřepět u kompu celé dny a psát svoje bláboly, protože bys měl kopec jiných starostí. A že jsi nevychovanec, je evidentní už z toho, když si dopisuješ s konkretním člověkem, a oslovuješ ho - tak jako se říká pan Ježíš, pán Bůh a panna Maria - tak se oslovuje pan Dvořák - tedy Pane Dvořáku... bla bla bla. A o "seriozní" novinářské práci by neměl psát tvor, na němž není seriozního vůbec nic, je jen snaživý sprosťák a štváč. Za poučení mi nemusíš děkovat, a bylo to gratis.

      Vymazat
    11. 14.13 - běžte se proběhnout na Letnou. A po večerech se doplňujte vzdělání, inteligence doplnit nejde.

      Vymazat
    12. 14:49 Letnomajdančici jsou kurvy, vo tom asi žádná ... ale co se týká těch pomluv, tak to vy hovneři komoušyčové můžete leda mlčet! Co jste se jen napomlouvali Největšího Árijce! Takže kdyby měl pan Adolf syna (nebo dceru) a ten (ta) vás zažaloval(a), tak do jednoho skončíte v Kobylysích na střelnici. Jako živý terče!

      Vymazat
    13. 8:04 nauč se hlavně psát a po sobě číst, ty debile.

      Vymazat
    14. oprava času: 14:39 Sorry ... 8:04 - naprostej recht!

      Vymazat
  8. Proč na NR denně leze diskutovat ten zakomplexovanej sprostej hnus, lze jen těžko pochopit. Zdejší diskutující nenávidí, jen nadává a uráží, uráží autory článku - tak proč to prokristapána čte? Proč mezi tyto diskutující leze? Proč se je snaží mocí mermo nasrat? Že by se tím bavil? Že je to pro něj jedinej způsob, jak zahnat nudu? Vždyť je to de facto chudák - diskutovat s lidmi, které nenávidím? Nedovedu si to představit. Ale proč tohle sprostý a duševně zmrzačený monstrum leze zrovna na NR? Proč neleze jinam, kde by naopak našel stejnou krevní skupinu? Diskutéry, s nimiž si může notovat? Už to je divné - proč leze zrovna sem? Důkaz toho, že mu vůbec nejde o diskuze a o uplatnění svého názoru k článku. Kdyby nebyl jenom ubohej a sprostej, snad by nám dokázal objasnit, co ho na těchto diskuzích tak přitahuje. Mně například by to zajímalo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uvědomte si všichni, co sem chodíte diskutovat, že i zde probíhá psychologická válka. Ti, kteří sem chodí pravidelně rozeštvávat každou smysluplnou diskuzi, zaručeně nejsou žádní hlupáci. Nenechte se zmást jejich vulgarismy a primitivním slovníkem, který převážně používají. Přesně vědí, co sem mají napsat na každé téma a jaká bude reakce většiny diskutérů. Z toho jasně vyplývá, že jsou to dobře vyškolení profesionálové, kteří zde plní něčí zadání. Nemá tedy smysl jakýmkoli způsobem s nimi diskutovat a pokoušet se cokoliv jim vyvracet. Můžeme jim jedině napsat co si o nich a jejich práci zde myslíme, i když je to stejně nezastaví.

      Vymazat
    2. Kdyby ti americká ambasáda platila tolik, co mně, taky bys diskutoval.

      Vymazat
    3. Cha cha cha - proč píšeš takový sračky? Kdyby to tady někdo uvedl, sám bys napsal, že jsou to ničím nedoložené sračky. Doložíš to něčím? Jak a kým jsi úkolován? Jak a kým jsi vyplácen? Ty tak dychtíš po doložení všech údajů v článcích, a sám nedoložíš nic? Že se snažíš lidi zde nasrat a rozeštvávat diskuze, je evidentní, stejně jako je evidentní, že tobě o názor nejde - jen o to štvaní. Tyhle praktiky provozuje server Novinky - tam je takovejch štváčů několik, ale tam je rozpoutávání diskuzí logické, neboť jejich počet znamená čtenost a z reklam pro redakci prachy. Ale na NR to logické není, a že by ty tvoje primitivní tlachy platila americká ambasáda? Vždyť kromě několika stále stejných lidí NR stejně nikdo nečte - jaký by to mělo mít smysl?Děláš z nás blbce, a myslíš si, že z nás uděláš závistivý blbce, jako - kam až jsi to dotáhl? Nikam. Jsi zřejmě opuštěnej ID nebo ČID, dřepíš denně celý den u kompu a píšeš ty bláboly, protože tě osobně baví srát lidi, a zaháníš tím nudu. Jiné aktivity zřejmě nemáš, jsi neproduktivní, zbytečnej člověk. S tím se smířit nedokážeš, ale takovej už je život. A jestli tě baví psát -piš básně, povídky, nebo román! V případě románu jsou sprosté a dehonestující sračky dnes v módě, přidej nějaké křivdy z doby "za totáče" a jsi vítěz! Určitě najdeš nakladatele a budeš v balíku. Bulvár se o tebe bude rvát, ukazovat dychtivým čtenářům tvoji rakovinu, a jak jsi zdrcenej z exekucí. To lidi dnes baví nejvíc. Ze žvástů tady - včetně té americké ambasády - máš hovno. Já se ti divím. Takovej talent? By se neměl zakopávat na diskuzích NR.

      Vymazat
    4. Takže jsi 14:06 pussy, Jákobe Džando?

      Vymazat
    5. 11:54 Tak Janda je aspoň na chlapy! To tvůj vypouštěč, putlerprde, byl přistižený zde - http://iks2010.info/wp-content/uploads/img/%D0%BF%D1%83%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%B8%D0%B7%D0%BC301.jpg

      s chlapečky! Na oko se sice i voženil, ale když manželka zjistila co je zač tak vod něj utekla a totéž poradila svým dcerám! Co nejdál! Proto žijou na Západě a vnuky mu zásadně nepučujou! Proto je Olivřík Stounů nemoh vidět! Furt - "tak kdy už přijdou, chci si je natočit" a ten žůžovák kremelskej se jen uculoval, jako vždycinky když začne bejt vilnej, až mu lícní kosti trčely z tý jeho ugrofinský dršky jak sáně - a prej "až večer v soukromí" !!!!!:-))))))))))

      Vymazat
  9. 13:22 magore a co je ti vůbec do toho jak řeší své problémy Rusko. Jak to řeší tví Yankees to je v každém případě v poho že. Ano gulagy a bude klid, neboť vaše pseudohumanita patří pouze do JůůůůůSSej.

    OdpovědětVymazat
  10. To je špatný vtip. Ukrajinci od samostatnosti neví co se sebou dělat a budou vysírat v jiné zemi.

    OdpovědětVymazat
  11. Já ti odpovím 13:43, je to úplně jednoduché.
    Oni nelezou jenom na NR, oni lezou všude, protože je to jejich zaměstnání na základě ideologie dolaru.
    Je to čelní úderka nynějšího politického systému. Mají za úkol rozrušovat síly svého protivníka a po nalezení skuliny jde další vlna, články v tištěných médiích a následně zákony v přijaté v parlamentu.
    Diskutovat s nimi a dokazovat něco, nemá nijaký význam, protože pravda je jen jedna a lež je tisícihlavá saň a tam kde jim nestačí lež, tam jsou sprosté nadávky a osočování. A vyzývat je k tomu, aby napsali pravdu je naprosto k ničemu, protože by to byl jejich konec.
    Vy, kteří stojíte na straně pravdy, pište o ní, bez ohledu na sprosté nadávky a plivance, neplýtvejte svůj intelekt na jejich přesvědčování, nikdy z ďábla neuděláte Ježíše Krista.

    OdpovědětVymazat
  12. Co s anonymy a jejich nenávistnými výlevy? jednoduše zrušit anonymní diskuzi. Každý se musí přihlásit na Googlu, či jinde pod jménem, uvést své nacionále a je pokoj. jednu chvíli to fungovalo, a hned se všichni ti politologové, ekonomové, experti na všechno, trenéři a ostatní superhrdinové zratili jako pára nad hrncem a byl pokoj. Pane dvořáku, zapřemýšlejte o tom. Vlasta.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pani Vlasto, v prvom rade by som Vás dobolil upozorniť, že po povinnej registrácii odchádzam. To už pán Dvořák naznačil, že tieto typy a týpky keď vyhodíte dvermi, nalezú Vám sem zpäť oknom. Ja sa Vám však zpäť nevrátim pod takýmto ponímaním slobody slova a prejavu. Už to je dosť, že musím vyplňovať nejaké otázky a obrázky pod diskusiou. Poznal som jedného takého "bojovníka proti komúnizmu" a "za slobodu slova a prejavu" čo na svojej stránke začal vyplňovaním formulárov, potom povinnou registráciou a skončil napokon úplne so slobodnou diskúsiou paradoxne s odôvodnením, že nechce vypadať ako komúnisti a každý nech si prečíta a vypočuje a myslí si o tom svoje, ale hlavne nech DRŽÍ HUBU! V podstate v diskúsii u ďalšieho bojovníka proti komúnizmu a za slobodu: http://nadhlad.com ,som zažil veľmi podobnú situáciu. Môj profil Ukrofil.

      Vymazat
    2. 15:16 Vy si myslíte, že jména přihlášených jsou pravá? Pod pseudonymem jste možná i vy. Diskuze anonymní až tak není. IP adresa se dá zjistit.

      Vymazat
    3. 19:33, ale my se nechceme přihlašovat. Z většiny diskusí, kde to bylo povinné jsem vystoupil a už nediskutuju. Ještě horší jsou ty, kde se musíte přihlásit do gmailu nebo FB, který taktéž vyžaduje přihlášení do gmailu. Tam jsem skončil definitivně.

      Vymazat
    4. vlasta 15:16 neví, že každá ta „registrace“ znamená upsat se komusi, například Googlu k jisté dispozici. Neví, že v onom týdnu, kdy byla diskuze na NR pouze pro upsané Googlu, tak se někteří anonymní sešli (a jsou tam dosud) pod značkou „Unknown“ resp. „anonym“ a jen někteří se tak jako Helanov nějakým podpisem odlišili. On se ten poklid, kde se zprvu diskutéři přesvědčovali o souladu, začínal čeřit stejně i s tou „registrací“.
      Anonymní diskuze je prostorem pro celé spektrum osob s přístupem k internetu, schopných ovládnout klávesnici a najít k tomu čas. S jistým omezením máme tedy k dispozici společenský vzorek nejen co do názorů a nálad, ale i do míry znalostí, nadhledu, intelektu a mravního profilu. To není k zahození. Rozumnější budou reagovat tam, kde je patrná neznalost a nepochopení, tam kde lze pm. vtipně zareagovat na hloupost, nechají ale, místo pohoršování a oplácení stejným na adminovi, aby postupoval podle preambule tam, kde není respektována.
      Nenacházím méně pitomý termín než ten, že diskuze vedená s rozumem a vtipem může být „osvětou“, která třeba i poučí, vyvede z omylu, povede k rozumu a nadhledu. Pan Dvořák by mohl být méně temperamentní. I když ho, při vší té práci, chápu.

      Vymazat
    5. @ 18:58
      Jako registrovaný právě už vyplňovat obrázky nemusíte. Taky jsem zaznamenal těch několik hodin v diskuzi bez anonymů a taky jsem tím byl potěšen.
      Jinak ovšem výhrady vůči googlu chápu.

      Vymazat
    6. karpi 10:09, nebylo to několik hodin, ale týden! K tomu, že jste se upsal Googlu, Vám blahopřeju. Čip do občanského průkazu, něco kreditních a debetních platebních karet, superchytrý mobil v kapse, profil s rodinnou fotogalerií na Ksichtnize, zbývá čip pod kůží. Abyste měl pohodlí a kladné body s benefity.

      Vymazat
  13. Dvě věci. Ještě jsem nepoznal stát, který by si nehájil svůj systém. Pokud to nedělá, brzy zanikne. To, že je diskuse anonymní, to je podle mne v pořádku, protože, ač s tím nemusíte souhlasit, NR vlastně chrání vaše osobnosti a soukromí. V dnešní době, myslím, není až tak dobrým řešením podepisovat se všude. Spousta lidí, kteří sem píšou, zastává nějaká místa, živí rodiny a dávat někomu dobrovolně klacek proti nám samým, uznejte, to není pravé ořechové. Ostatně to potvrzuje i pan Dvořák trpělivou diskusí s někým, kdo si stejně nenechá nic vysvětlit. V nějaké Svěrákově hře je věta, že je pro někoho těžké myšlenku uchopit a ještě těžší ji opustit. Buďme rádi za alternativní media. Jedině tak je možno porovnávat různé názorové proudy. Přeji klidné dny. VAL

    OdpovědětVymazat
  14. Přimlouvám se za zrušení anonymní diskuse a bude konec s provokatéry a placenými elfy....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ... a bude konec i s upřímnými příspěvky slušných lidí a vlastenců. O TO VÁM JDE, 16.17? Aby tu bylo stejně napoklonkováno jako kupříkladu na aktualne.cz? Od zavedení registrace tam nemá cenu chodit, je to jako na novinkách. Máte-li zájem o takové duskuze, čekají tam na vás... a pusťte si Čt 24 například... přeji hezký den.

      Vymazat
    2. 16:17 = kravska P..A !

      Vymazat
    3. 16:17, mně trollové nevadí, můžu se na nich vyřádit. A není třeba zapomínat, že spousta lidí má skutečně opačné názory. Vám tito lidé vadí?? Pak je něco špatného s vámi.

      Já bych mazal jen debila Radostu, přez kterého musíme dlouho ve vláknech rolovat a neonacisty. Zbytek ať se klidně vyřádí. Jestli nejste schopen patřičně oponovat, to je mi vás líto, ale mazat opoziční názory je projev nejen slabosti.

      Vymazat
    4. 16:17 vám uniklo, že bylo týden zkoušeno? Dejte si tu práci a věc domyslete!
      22:59 pane Dvořáku, nepodsouvejte. Nepovšimnul jsem si, že by tu kdokoli třeba jen naznačil, že sprosťáctví je oprávněným atributem opozice. Odporu možná a bohužel, ano. S tím se nezbývá než vyrovnat.

      Vymazat
    5. Co to je sprosťáctví, Václave Dvořáku? Když řeknu, že Kalousek je kokot, tak to je správně, ale o Zemanovi to už říct nemůžu? I president může být kokot, ačkoliv o Zemanovi takové mínění nemám. Neobstojí ani to, že se jedná o osobu ve funkci presidenta. Kde je ta hranice? Někdy podobná terminologie anebo styl padne jako prdel na nočník. Já jsem si myslel, že nepřípustná je jen propagace násilí různého druhu, která jsou trestním jednáním.

      Ale je to váš web, vy můžete některé diskuse i úplně zakázat, jako to dělají některé tzv. mínkotvorní deníky. Jenže ten váš je navštěvován hojně i kvůli diskusi. Jestli vám tady bude řádit manipulativní troll, musí být ostatní schopni oponovat. Třeba stejným způsobem jako to dělá on.

      Vymazat
    6. 19:37- můžete to říci o obou, jakož ostatní to mohou říci o Vás. Je to jen pokleslá forma demokracie! Pokud Vám vyhovuje?

      Vymazat
    7. PS. Uvedený význam se dá opsat a umocnit příklady.

      Vymazat
  15. Když nevíš,tak tě mohu ujistit,že určitě !!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  16. Je sice velice zajímavé, co děje v RF , ale jsme součástí EU a zde máme daleko horší a dlouhodobé problémy! Příkladně se mně vůbec nelíbí, jak byli surově policií zmláceni i velmi staří lidé v Katalánsku a to jenom proto, že si dovolili jít volit, nijak a proti ničemu neprotestovali a to Brusel přešel,jako kdyby se nic nestalo!Také hnutí Žlutých vest ve Francii, je obžalobou policie, příkladně za "vystřelené" oči gumovými projektily demonstrantů!!! To je obraz EU v dnešní době, žádné Rusko!! To je naše "země" EU a zde je nutné řešit problémy!! Je zajímavé, jak se naše propaganda stále dojemně zajímají o násilí v Rusku, ale že se surově mlátí lidé v EU, to je jim jedno!! Tomu se říká pokrytectví a dvojí metr!! Ano , to je přesně humus v naší propagandě!! Patologická rusofobie je dnes u nás státní doktrína a kdo si "nekopne" do Ruska a Putina nemá patřičný "kádrový" postup, především v médiích!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katalánci jsou terorizováni a kriminalizováni proto, že se snaží uplatnit své PŘIROZENÉ LIDSKÉ PRÁVO NA SEBEURČENÍ. Katalánci mají smůlu, že jsou součástí katolického Španělska a ne bývalého Sovětského svazu, nebo dokonce RF, či jednotné Čínské lidové republiky. To by byly americké i EU sankce(=embarga), že by i v Pekle blahem čertiska slintala... Ale Katalánce demokraticky mydlí a zavírá královská španělská katolická moc, tak je to přeci halal i košer najednou.

      Vymazat
    2. Nebo taky kdyby byly Katalánci součástí Juhoslavie, to by se o územní celistvosti Španělska, nebo taky Ukrajiny hned přestalo žvanit. Korziťané a Severní Irsko taky bojovaly někdy za svou nezávislost, ale nějak to tam šikovně udusily.

      Vymazat
  17. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Duševní onanisto Radosto!
      Proč tady pořád zasíráš diskuzi žvaněním o ničem!! Ty to v té palici musíš mít slušně vyhnojené!!!

      Vymazat
    2. Radosto, na tvoje žvásty si už mnozí zvykli. Ale doufám, že si uvědomuješ, že tento tvůj žvást je daleko za hranou zákona.

      Vymazat
    3. Vy skutečně Radostu vnímáte, nedejbože čtěte? Já jen roluju. Jen na samotném počátku jsem jednu jeho hovadinu přečetl, od té doby ignore. Soudruh politruk je ve svém živlu, frazeologie jako z VUMLU, jen by ho měli kopnout do prdele, jelikož zaclání.

      Vymazat
    4. 21:31 vy jste VUML absolvoval? Pro nomenklaturní kádry nebo dělnický?

      Vymazat
    5. 1:35, ne neabsolvoval, na to jsem příliš mladý. Ale dostalo se mi do rukou několik materiálů z tehdejší doby, takže představu mám. Proč?

      Vymazat
    6. 19:41 pouze proto, že se k té době vyjadřuje kde kdo, aniž by o tom či onom cokoli skutečného věděl. Představu máte z několika materiálů z té doby? Co se vám dostaly do rukou? Pak představu patrně dost chatrnou.

      Vymazat
    7. 20:19, vy vůbec netušíte na co reaguju anebo jste vykonával výše uvedenou profesi a cítíte se být dotčen. Škoda času.

      Vymazat
    8. 22:19 vím na co a vím s jakou znalostí věci reagujete. A teď, když nemáte argumenty, orientujete se na osobu. O které taky nic nevíte.

      Vymazat
  18. "Dejme člověku čas,aby vyrostl, stal se dospělým a potom se rozhodl, kdo je. Nechme děti na pokoji." Vladimír Putin

    OdpovědětVymazat
  19. Putin je čipera! Ten stihne všechno.,
    Jenom jsem nikde neviděl a neslyšel v čem by nám kapitalistické Rusko mělo být nebezpečné! Jenom celou diskuzi zarámují nadčasovým vtipem, ze kterého je vše jasné! Sešel se Klaus s Putinem a Putin mu vyhrožoval, když nebudeš poslouchat , tak nechám bombardovat Prahu! Tak to jo Vladimíre, řekl Klaus , když mně ještě víc naštveš, tak ti nechám rozbombardovat Karlovy Vary ihned! RF je spolehlivým dodavatel energetických surovin,ropu, plyn,jaderné palivo, všechno v klidu bereme z RF a ještě brbláme! Ropovod Družba jede pořád a to ani nikdo nezmíní, to je samozřejmost a protože je to ropa z Ruska od "zlého" Putina, tak se o tom ani nesmí mluvit! To je ideologická diverze! Dnes se tak usilovně přepisují dějiny, že se už také nesmí říkat, že nás za války okupovali Němci, ale nacisté! V tom případě je ale také nutné říci, že nás v roce 1968 neokupovali Rusové , ale komunisté!! Tak to vyjde stejně! Zrovna tak máme v trestním zákoně ono pověstné "hanobení" národa , ale Rusové se mohou hanobit v médiích od rána do večera a to je v pořádku!! EU a NATO jsou dnes problematické organizace, protože nedodržují ani vlastní předpisy , za kterých jsme do těchto organizací vstupovali! Pořád budeme nasazovat psí hlavu Rusům a nejsme schopni si zamést ani před vlastním prahem! Jsem již starší člověk a nejsem nějak ideologicky vyhrazen,jenom chci aby byl v této zemi pořádek a dodržovali se platné zákony a předpisy a to také ty mezinárodní! To snad nechci tolik!

    OdpovědětVymazat
  20. Jeden zajímavý citát bych zde uvedl:
    "Stalin převzal negramotnou zemi s pluhem a odevzdal jadernou velmoc."
    W. Churchill

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    2. 18:13 Bušku kušuj když neumíš slušně diskutovat!

      Vymazat
    3. Víš co je největší sranda, pitomečku komoušský?
      Že Stalin by tě nechal oddělat jen tak, do počtu nebo pro své potěšení, i kdybys mu samou láskou lízal podrážky. Jako všechny ostatní.

      Což ale komoušské blbečky neodradí od lásky k vlastnímu vrahovi.
      Holt vy komoušové a putinisti jste lidé zvláštního ražení, ukovaní ze zvláštního kovu (J. V. Stalin).

      A co si Churchill OPRAVDU myslel o Stalinovi?
      Tady: http://richardlangworth.com/stalin-2
      A tady: http://winstonchurchill.org/publications/finest-hour/finest-hour-133/riddles-mysteries-enigmas-what-did-wsc-say-about-stalin/

      Neboj, ubožáku, Google ti to přeloží. Dokud ti Rusáci nezruší internet.

      O. Bušek

      Vymazat
    4. Bušek, a co je tak objevného na těch tvých lincích? Já jsem čekal nářez, a nic speciálního tam není. Charakteristika Stalina, která odpovídá osobnosti schopné řídit stát ve válce. To má být špatně? Měl by ses konečně naučit normálně anglicky, anebo upgradovat translator.

      Vymazat
  21. Napřed jsem myslel, že ten nadpis článku je nějaká parodie
    :-D. To přece nemůže nikdo myslet vážně a nikdo nemůže takové kydy žrát. No, zřejmě je to určeno pro ty samé pitomy, kteří odmítají přijmout fakt, že Amíci přistáli na Měsíci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Blbové musí vždy pronést první a poslední slova, pravdu tím ale nezmění, pouze potvrzují fakt svého vyšinutí a nedostatku pozornosti od druhých lidí. Normální lidé na ně totiž se*rou ...

      Vymazat
    2. 17:29, a ty myslíš, že blbé titulky musí mít jen Times nebo WP? Jak vidět, titulek upoutal. Což je v novinách zásadní. Já jsem už díky výše zmíněným plátkům dávní imunní.

      Vymazat
  22. Úplně stejná verbež jako u nás demonstrují proti vládě pro západní poskoci.

    OdpovědětVymazat
  23. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  24. Po osvobození Maloruska („Ukrajiny“) BRZY dokončíme humánní likvidaci Malorusů („Ukrajinců“). A pak i Pražáků!

    Drazí soudruzi a soukmenovci!
    Poslední ZBĚSILÉ řádění KRVELAČNÝCH maloruských upírů v centru přenádherné Moskvy opět potvrdilo, že Veliký Stalin byl jemný, snad až PŘÍLIŠ jemný.
    Ano, kdyby Veliký Stalin měl v sobě víc typicky Leninské humanity, tak by se NENECHAL obměkčit předstíraným pláčem špinavých maloruských harantů, odváděných ruskými s.s. milicionáři na humánní popravu.
    Ano, tehdy, v době NEJKRÁSNĚJŠÍHO + NEJDYNAMIČTĚJŠÍHO rozvoje sovětské vlasti stačilo o trochu víc Leninského odhodlání – a Malorusko by bylo už dávno a TOTÁLNĚ vyčištěno od všech neruských živlů (kromě Malorusů také od sionistů, Cikánů, Tatarů, Němců, pravičáckých Čechů-kulaků a jiné podobné verbeže).


    Nuže, Veliký Putin, BJJP, chybu Velikého Stalina napraví, o tom žádná:
    Po osvobození Maloruska od armád NATO a EU
    • znárodní Malorusům všechny potraviny, osivo a dopravní prostředky
    • uzavře kohoutky s ruským plynem a ropou
    • uzavře maloruské doly, elektrárny a teplárny
    • uzavře hranice Maloruska s okolním světem, NEPRODYŠNĚ.


    Načež počká dva roky (maximálně tři, kdyby zimy byly VÝJIMEČNĚ mírné).
    Pak pošle nepřemožitelnou Armádu Ruské federace posbírat zbylé kosti Malorusů a ostatních pronárodů, dnes ještě pořád NESMÍRNĚ DRZE zabírajících dědičný velkoruský životní prostor.

    Zanedlouho poté přijde čas na podobnou očistu dalšího tradičního velkoruského životního prostoru: Pražsko-Karlovarské autonomní oblasti ČSSBR (Československé socialisticko-babišistické republiky).
    Myslím, že bychom se měli na tuto očistu ŘÁDNĚ připravit: Nejlepším způsobem by bylo hmatatelné vyjádření naší NEKONEČNÉ vděčnosti Velkorusům - za (blížící se) osvobození Česka od Evropy a evropských hodnot.

    Prostě: Pražáky, tuto nepřizpůsobivou menšinu, bychom MY SAMI měli podrobit osvědčené Leninsko-putinské humanitě.
    Když jejich kosti Agrofert použije na výrobu hnojiva, když toto hnojivo rozprášíme od Aše po Košice, tak naše Československá socialisticko-babišistická republika doslova RADOSTNĚ rozkvete.
    A to se vyplatí.

    „Co nechceš, aby jiní dělali tobě, udělej jim hned – a už ti nikdy nic neudělají!“ (V. I. Lenin)


    P. Radosta

    ----------------------------------------------------------------------------------
    Pro úplně hloupé lepšolidi-pravičáky, kavárníky-havlisty a sluníčkáře-vítače: Pro otevření sajty stačí kliknout (LEVÝM tlačítkem myši) na barevně zvýrazněný text.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. POZOR – ВНИМАНИЕ !!

      Výše uvedený příspěvek jsem vložil již POTŘETÍ, neboť ten původní (z 30. července 17:04) i jeho další uveřejnění zdejší smradlavé cenzorské hovado tupě smazalo.


      Jak dlouho ještě zneužívati budeš naší trpělivosti, cenzorský smrade?!
      Myslíš si snad, že tě necháme běžet, v brzkém budoucnu, po opětovném osvobození naší vlasti nepřemožitelnou Armádou Ruské federace?

      Jestli jsi opravdu tak hloupý, tak věz, že tě NENECHÁME uprchnout, že si tě chytíme, my komunisti, putinisti, zemanisti a babišisti, za pomoci ruských soudruhů a soukmenovců z KGB/FSB.
      A pak s tebou naložíme typicky slovansky humánně, po husitsku, po leninsku, po putinsku, na místě.
      Pohov!

      Volte ANO, KSČM a našeho Miloše, ať se k nám nepřemožitelná Armáda Ruské federace vrátí co nejdříve!


      P. Radosta

      Vymazat
    2. Rostislave Hedvicku ty Kojetinsky ogare zase ti jebe to mas stoho slunecka na te tvoji Floride ...

      Vymazat
    3. Malorusové nevadí, ti stejnak hovoří rusky s místním dialektem, tzv. suržykem! Vadí Červenorusáci alias Haličáci! Ti byli předěláni na jakési "Ukrajince", co mumlaj nesrozumitelnou směsicí polštiny, ruštiny a jidiš, ze které agent c. k. tajné policie - jistý profesůrek z lemberský (lvovský) univerzity jménem Gruševski vytvořil "ukrajinský jazyk"!

      Vymazat
  25. OTÁZKA: Kolik idiotů může věřit pitomé rusácké lži „Smečka Navalného na příkaz Západu ohrozilal děti a zdravotně postižené. Ukrajinci speciálně přijeli do Moskvy, aby uspořádali na shromáždění krvavou lázeň“ ?

    ODPOVĚĎ: Této pitomé rusácké lži věří VŠICHNI idioti z Česka a Rusácka. Dohromady je těch idiotů dost, aby si zvolili Putina, Zemana, Babiše a další podobné zločince za své vůdce.

    Doufám, že je ti jejich milovaní vůdcové zavedou co nejdřív do zkázy, jako VŠICHNI vůdcové v historii.
    To už je podstata vůdcovského principu, že vůdcovi pitomci chcípnou na vlastní pitomost, a někdy i sám vůdce

    O. Bušek

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A ty jsi - jaký druh idiota? Čemu věříš ty - americkým sračkám? Sci fi, zrůdám a westernům? A kdy ty chcípneš na vlastní pitomost? Doufám že už brzy, a přestaneš zasírat diskuze svejma zvratkama. Možná by ses měl porozhlédnout a podumat, kde jinde by bylo možné zbavit se svých osobních komplexů, osamělosti, závisti, nenávisti, a dalších frustrací, a normálním lidem, kteří čtou články a k nim diskutují - dát pokoj.

      Vymazat
    2. Pepku, přemřelo, ty sis dal nick? No to je fakt fikané! Málem jsem tě nepoznal! A jak jinak?

      Vymazat
    3. 13:00, ano, Bušek je nový druh idiota.

      Vymazat
  26. 11:56 Kolik blbců může věřit, že USA a NATO zasahují ve jménu demokracie a humanity? Snad jen takoví jako vy! Proč bych nemohla věřit tomu co se píše v Rusku, /když to vím z osobní zkušenosti/,stokrát raději než těm prolhaným jmenovaným. Copak se to už tolikrát neprokázalo, že jejich pravda je jenom jejich a skutečnost je zcela jiná? Kdo nechce nevidí a tak opravdu nechápu proč se neustále vnucujete tam, kde lidi dosud používají svůj vlastní rozum.

    OdpovědětVymazat
  27. Na těch fotkách z té "demonstrace" jsou vidět stejní ukžiteční idioti v podobě DZM (Digitálně Zdebilizované Mládeže) jako jsou ti různí aktivité u nás, včetně zdebilizovaných ovcí co bučely onehdá na letné.

    OdpovědětVymazat
  28. Velké země jako Rusko,USA a Čína musí udržet pořádek před majdanem a Jelcinizací ( bordel,korupce atd.)
    Podívejte jak Španělská policie agresívně potlačuje práva Kataláncu. Naše čt,český rozhlas ani necekne. To je zpravodajství v české demokracii.

    OdpovědětVymazat
  29. Rozbít ZSSR, Jugoslávií a ČSSR to se mohlo. Katalánci a spol nemají demokracii

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nielen to. Koluje o Navalnom taký vtip: "Zájde mamka zatknutého Navalného za svojím synáčkom na kus reči do "putinovej" väznice. Poklábosí si tam s ním trochu a potom sa obráti na personál väznice s prosbou, aby dávali v lochu trochu ľahšiu robotu, inak ho telesne zničia, čoby mohlo skončiť súdom u ľudskoprávnych neziskových organizáciách! Personál struhne zarazene prekvapenú tvár, že čo by mu mali dať ľahšiu robotu od tej, že vo väzení lepí papierové sáčky? Teraz je prekvapená matka Navaľného, že jej tvrdia že v lochu musí lepiť iba sáčky, keďže jej synátor sa sťažoval, že musí ťažko drieť pri kopaní únikového tunela z "putinovej" väznice:-)." Môj profil Ukrofil.

      Vymazat