Reklama

středa 14. srpna 2019

A revoluce může začít

Erik Best
14. 8. 2019   EB
Americký zahraničně-politický expert Charles Gati v dubnu 1990 ve své zprávě napsal, že do léta a brzkého podzimu 1989 nedávalo sovětské vedení nijak zjevně najevo své znepokojení s československým vedením. Jedním z prvních náznaků, napsal, byl rozhovor v Izvestiích ze 7. srpna 1989 s Rudolfem Hegenbartem, členem ÚV KSČ odpovědným za StB. 



V tomto článku Hegenbart propagoval perestrojku v Československu a řekl, že nejtěžší bude „dostat lidi na naši stranu.“ Jakmile začne demokratizační proces a budou nastartovány hluboké ekonomické reformy, řekl, bude možné provést „kádrovou obměnu.“ Jestli KGB (Gati předpokládal, že pro ni Hegenbart pracoval) měla na mysli obměnu Miloše Jakeše za Hegengarta není jasné (měl infarkt). Jasné ale je, že kádrová obměna, kterou KGB dostala, byla obměna Václava Havla za Gustáva Husáka.

186 komentářů :

  1. Z kaluze do blata.
    Hluchecho, stareho dedka, sme vymenili za ožrana,ktory chlastal a rozvracal republiku za dolare z USA.
    Ožranovi neslo vobec o ludi, o republiku, islo o majetky.
    Podobne ako Knažkovi.
    Ak by boli ludia vedeli co ich caka v tej slavnej demokracii, boli by Havlovi rozkopali vajcia v Prahe,
    Knažkovi a Budajovi v Bratislave.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tomu "hluchému starému dědkovi" to i dneska po 30 letech myslí líp než mladému ožralovi tenkrát...

      Vymazat
    2. Jo jo, politicky to dědkovi myslí pořád stejně.

      Vymazat
    3. Milánku , nebyl větší opilec než ty a tvoje rodina , ..to že nechápeš co se děje dnes a co se dělo tenkrát je smutné !!!!

      Vymazat
    4. 12,50
      To,co se dělo tenkrát za hadráku je dneska ještě SMUTNĚJŠÍ!

      Vymazat
    5. Naprostý souhlas, to co se dělo a děje po haráku lze přirovnat jen k Bílé Hoře. Nejlepší lidé odešli a sběř rozkradla majetek a protože to byla sběř negramotná tak vše ihned prodala do zahraničí.
      CO nešlo porodat protože to nedovolovali zákony, tak to ta sběř jako koníci spravovali pro zahraniční majitele do provedení právních úprav.
      Dnes to pokračuje v tom, že soudci a soudy zpochybňují Benešovi dekrety a vydává se majetek pozůstalým po náccích.
      Václav

      Vymazat
    6. Tím hluchým starým dědkem, jak jsem z článku pochopil, nebyl vámi zmiňovaný myslitel Miloš, nýbrž sám velký Gusta

      Vymazat
  2. Kde vlastně začíná svoboda? Tam kde není vysílání ČT a ČRo, ale i NOVY, zprávy na těchto TV je na těžkou "žaludeční neurózu"

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co to je svoboda pane? To je těžký průser! Viděl jste, kolik blbů bylo na Letné? Nejhorší je, že mají volební právo. O řízení státu nemůže rozhodovat stádo pologramotných dementů. Pravda je, že NWO jim stěžují podmínky k rozmnožování:) Těm žádné školy nepomohou, to je genetická porucha, přírodní omyl.

      Vymazat
    2. 9.70 - pane, kdyby na Letné nebyli produkce hudebních skupin, tak lidi na ně s.....

      Vymazat
    3. ad. Letná. Lidi tam šli protože potřebovali nějaké povyražení v tom dnešním stereotypu. Drtivá polovina lidí ani nevěděla proč na tu Letnou vůbec jdou. Bude se tam něco dít! A zvědavost je mocná pokušitelka. Těch kdo by tam šel pro nějaké ideály atp., těch tam byla opravdu drtivá poloviční menšina.

      Vymazat
    4. 10:20
      Kdyby je tam zadarmo nenavezli a některé vedouí skupin řádně nezaplatili, tak by tam bylo jen pár potrafených mladých idiotů.
      Václav

      Vymazat
    5. Václave, je fér říct, že lžete. Nikdo nikoho organizovaně zadarmo do Prahy nevozil a za účast nikdo nikomu nezaplatil.

      Vymazat
    6. Pro 13:48 Jasně. Vy to musíte vědět. Jistě jste jeden z organizátorů. Byl byste vůl, kdybyste to vehementně nepopíral.

      Vymazat
    7. Ano z naseho mestecka nenavazeli zadarmo. Mistni podnikatel zaplatil dva autobusy na cestu do Prahy (asi 250 km) a dale obcerstveni pro ucastniky zajezdu. Zajezdu se ucastnili jednak lide se vztahem k cirkvi a sudetskym nemcum, dale mladez s kladnym vztahem k navykovym latkam a mistni "umelecka fronta" kolem lokalniho divadla, ktera chce revoluci a zhodit Zemana a Babise. Takovy nacvik na majdan a smutnou revoluci k 17. 11.

      Vymazat
    8. Revoluce se nekoná, zkrachovala na Letné. Takže se můžeme vrátit každý ke své bohulibé činnosti.

      Vymazat
  3. Díky pane Eriku, vám věřím, vy jste indepiente.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pan Erik je indepiente? Co to je?

      Vymazat
    2. Přebrept, má být idependiente.

      Vymazat
    3. A slovo idependiente znamená jako co?

      Vymazat
    4. ...nezávislý

      Vymazat
    5. A to je v jazyce jakého kmene?

      Vymazat
    6. 13:50 vyber si jidiš, nebo sanskrt,možná pro tebe bude vhodná kasická křováčtina.

      Vymazat
  4. Čím to je, že na stránkách, kde je aspoň troch svobodná diskuze, jako na NR a PL, se při příležitosti výročí vyvalí na Chartisty lavina nadávek? Je tady vůbec někdo kromě této spodiny společnosti, parazitů z prostředí umělců a dosti početných zlodějů, kdo by na převrat vzpomínal v dobrém? Vysvětlí to někdo?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Slušný politik by neměl používat slovo demokracie, už víme co to je:)

      Vymazat
    2. Já třeba na tu dobu v dobrém vzpomínám.

      Vymazat
    3. 9:41 Třeba já vzpomínám a musím se smát.Několik desítek aktivních CHARTISTU porazilo tu rudou hydru, STBáku, milicionářu,ruzných pomocníku VB a v neposlední řadě řadu hloupejch funkcionářu KSČ. M oc děkuji pane Havle.10:21 A co bylo tehdy dobré, napište. Předem vám odpovím NIC 100x nic.

      Vymazat
    4. 11.28
      Několik aktivních OŽRALŮ v čele s netáhlem a udavačem NEPORAZILI NIC a nikoho!

      Vymazat
    5. 11:32 To je fakt, socialismus se v podstatě rozpadl sám, jelikož tento systém není dlouhodobě životaschopný.

      Vymazat
    6. 11.38
      Všeho do času.On ten kapitalismus ala Emerika taky není samospasitelnej.K lidem se ta chátra chová slušněji leda před VOLBAMA!

      Vymazat
    7. 11:44 Ale nic lepšího, než je kapitalismus, k dispozici není.

      Vymazat
    8. 11.47
      A to nás má uspokojit?

      Vymazat
    9. 11:52 To musíme brát jako realitu.

      Vymazat
    10. 11,55
      Jako zatím nutnou realitu.....bohužel.

      Vymazat
    11. 12:09 Jde o realitu. Takže jestli bohužel nebo bohudík je úplně jedno. Prostě realitou je, že nejlépe fungující ekonomický systém je kapitalismus.

      Vymazat
    12. 12,25
      Potěš koště!Takže ten báječnej kapitalismus nám sem vlastně ty muslimoarabský uřezávači hlav jdou ukázat v praxi?!
      Valná většina Čechů z tohohle VÝSLEDKU KAPITALISMU NEMÁ!

      Vymazat
    13. No, pěkně už ti ten Korejec vymyl mozek s těma uřezávačema hlav.

      Vymazat
    14. 13:32
      Bydlím u hranic,takže vidím,co je za VERBEŽ V Rajchu a co za ty untermensch v Teplicích ty NEmytá havloTRONĎO!

      Vymazat
    15. Reálný socialismus krněl díky normalizačním sráčům, reálný český kapitalismus zničil český průmysl i zemědělství a přeměnil nás na kolonii. Tak si vyber! Oboje stojí za ho.no.

      Vymazat
    16. 13:44 Co můžeš tam v podzemí teplický prosektůry vidět? Jediný osvětlení co tam máš je odraz mušíma mrtvolama tlumeného světla zářivek od tvé plešky, nezbytné k tomu, abys dotlačil vrazající vozejk s nějakou tou rudou zdechlinou z pitevny zpět do lednice!

      Vymazat
    17. 12:25 "nejlépe fungující ekonomický systém je kapitalismus", tvrdíte. Ten liberální, nebo ten raný, nebo ten čínský řízený komunisty? Pokud vůbec je to kapitalismus, nikoli odrůda bolševické NEP. Víte o tom něco, když se tak autoratitivně vyjadřujete? Ostatně, musí být nutně nejlepší to, co vyhovuje a drží při existenci ti nejbohatší?

      Vymazat
  5. No jo to pomohli Českému národu nejdřív nás rozkradli a potom je na řadě úplné zničení Čechů

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viděl jste záběry z Letné? Připadá vám to jako nějaká nenahraditelná škoda?:)

      Vymazat
    2. 10:02 Úplné zničení Čechů? A kdo nás má úplně zničit? Co je to za blábol?

      Vymazat
    3. 12:29 Migrace a odevzdání státu do eu to spolehlivě dokáže pokud se to stane. Já doufám že se to nestane a že budou volby vyhrávat vlastenecké strany.

      Vymazat
    4. Re: 12:29
      No budou noví "Češi". Trošku tmavší, s IQ do 90 a budou si říkat Evropané.
      Do you understand?

      Vymazat
    5. 13:05
      Těch tmavejch tu máme"""svejch""""dost,žádný nový netřeba!!!!!

      Vymazat
  6. 10:09 "Lidi" se ničeho a nikoho nezbavili, jen v naivitě klíčema "odcinkali" flignu spáchanou ke škodě pracujících tajnými službami KGB za pomoci části STB s CIA společně konec systému, který přál normálním lidem práce ve prospěch dnešních časů šmejdů, podvodníků, lichvářů. Ti "křiváci", co byli v řadách vládnoucí Komunistické strany z prospěchářských důvodů, se s ní rychle rozloučili, a stali se duší nových politických stran, které za halasného řevu svých vůdců o prosperitě, demokracii a slibů o dohnání životní úrovně v Německu zatím v skrytu a potichoučku rozprodávali za babku včetně naší vody a rozdávali, případně nechali zničit národní bohatství, aby si sem tam "přiškrábli" ať netrpí nouzí, až z politiky odejdou, pokud vůbec odejít budou moci, aby se jim na zlodějny nepřišlo. A troubové, kteří většinou nemají nic než vlastní ruce na práci pro cizí a maximálně domek po rodičích, který si ti postavili za socialismu za pár peněz naivně jásají, že rudí byli posláni do prdele věčných lovišť. Hlupáci, kteří jásají, že byli okradeni.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    2. 10,41
      A kolik voličů VOLÍ TROP009 a Starosty Vygume????
      Zrádci z landsmanšchaftu v čele s KDU-ČSL to mají taky nahnutý a ODS a hulismažkoPIRÁTI vás nespasí!!!.-)

      Vymazat
    3. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    4. Dnes nám i ten Švajc mohl čučet na záda, kdyby Čechy & Morava zůstali součástí Rakouska! Kdyby došlo k k dlouho plánovanému odsunu čechomužyků do Bosny, nikdy by se Němci v pohraničí nebouřili (my se pracovitych germánu nemuseli zbavovat a nahrazovat zaostalou menšinou importovanou ze Slovenska), nikdy by Sovětský svaz nepriclenil do východního bloku naše území a my dneska měli prosperující zemi. Místo toho máme chaos, nejistotu ale jistotou je že v Evropě nejdražší vodu, telefon, elektriku, potraviny (a to je pro východní Evropu dělají specielně ještě ošizené z náhražek)... a to vše za 1/3 mzdu než má za stejnou práci Rakušan či Francouz. Navíc tím způsobem jakým je dneska společnost rozdělena a plná nenávisti proti všemu a že sousedé a kolegové v práci jsou si schopni vyškrábat navzájem oči, očekávám občanské nepokoje.

      Vymazat
  7. 10,09
    Ani po 30 letech po HADRÁKU NEMÁTE vy havlošmejdi POHODLNOU VĚTŠINU V PARLAMENTU.....čím to asi bude ty Vygume????.-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevšiml jsem si že by vládli komouši s Okamurovci, přiblblý ruďásku.

      Vymazat
    2. Nejvíce se mě líbí jedna věc, když se někomu něco nezdá mohou za to jen "komouši". Filip je komouš, ani náhodou, je to buržoust ja k přes kopírák jetý.

      Vymazat
    3. 10,43
      Řeč je o DEMOŽUMPĚ,ty ynetligentí (Š)moulo!!!

      Vymazat
    4. 10:53
      Takže voliči ANO jsou vlastně komunisti, litují revoluce, litují rozpadu SSSR, chtěj vystoupit z NATO a EU a touží po znovuzavedení socbolševického režimu? No tak to potom jo :-D

      Vymazat
    5. 10,58
      A voliči ANO podporují Letnou,Antichartistu Svěráka,kolběžku Štěpánovou,Sudeťáka v sutaně a madam ZÁDKLADNÍ ŠKOLU Geislerovou??????Že o tom nic nevím!

      Vymazat
    6. 11:05
      Tomu se říká "pluralita názorů", "demokracie" a "svoboda projevu", pro tebe sprostá slova. Proto existuje více stran s různým programem, pravicové, levicové, konzervativní, liberální.. To je to čemu jste vy, rudí zmetci, 40 let násilím bránili.

      Platí, že voliči ANO, stejně tak jako jejich předseda Babiš jsou pro demokracii, pro EU. pro NATO atd. Průnik s váma, ruďochama, kteří tu s láskou vzpomínáte na totalitu a nenávidíte svobodu, demokracii, západ... je jedna velká NULA.

      Vymazat
    7. 11.22
      TĚM CACŮM A HOVADINÁM SE NOVĚ ŘÍKÁ TAKHLE????.-)
      Kurňa,to je NOVIKA!
      Takže Antichartista s RUDOU KNÍŽKOU až do hadráku ti najednou nevadí?????A NEDOUK Geislerová kádrující lidi s jiným názorem JE VRCHOLEM DEMOKRACIE?????No ty máš vážně v tý LEBENI SEČKU!

      Vymazat
    8. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    9. 11.32
      Přátelská rada o tebe????Díky NECHCI!!!!

      Vymazat
    10. 11:22 Bohužel, tu pluralitu názorů po které se volalo tak Čtv a ČRo spolehlivě ignoruji.

      Vymazat
  8. Ondráček o válce migrantských gangů ve Švédsku: Takto prý probíhá kulturní obohacení:

    https://cz.sputniknews.com/ceskarepublika/2019081310521804-ondracek-o-valce-migrantskych-gangu-ve-svedsku-takto-pry-probiha-kulturni-obohaceni/

    OdpovědětVymazat
  9. Ano Hegenbart, to jméno padlo. Jakeš by o něm toho asi mohl říct mnohem víc. Pravděpodobně to byl cizí slouha.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jakeš byl cizí slouha? To sedí.

      Vymazat
    2. A on Jakeš snad nebyl řízen z Moskvy prostřednictvím ruské ambasády v Praze?

      Vymazat
    3. Re (11:23):
      Opakovaně to připomíná i V. V. Pjakin, totiž, že v míře své nekompetence lidi pracují na cizí zájmy, zatímco v míře své kompetence na ty své.
      Ten Hegenbart dokázal vidět hodně dopředu a vyznal se v tlačenici.
      A rozhodně nebyl nekompetentním ...
      To na rozdíl od jiných "velikánů" naší polistopadové politiky.

      Vymazat
    4. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    5. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    6. Re (11:50):
      Blbečku, vida! Sleduješ a louskáš!
      Jen jedno je nejisté, a sice, zda-li jsi jen vypatlaným nebo placeným. Z hodnotového jando-presstitutkovského think-tanku (jinak institutu "pravdy") a pod.
      Jinak mi taky můžeš políbit ...

      Vymazat
    7. Ne - vůbec - ten sráč 11.50 je jenom hladovej ubožák. nedivte se, dávno je čas k obědu, a on má v rendlíku lautr hovno, protože invalidní důchod ještě nedorazil. Tak se musí svejma hnusnejma, omletejma a nudnejma žvástama sytit - a že píše o lidech zde, že jsou "škodlivý hmyz" ačkoliv nikoho zde nezná, je pro něj už charakteristický. Opzlá, úchylná, defektní zrůda. A k tomu věčně hladovej, dřepí ve smradlavym brlohu u počítače, kterej mu pořídily nejspíš děti, aby se ho zbavily, než se ho mohly zřeknout, aby za nima nelezl jako páchnoucí veš. No tak leze na diskuze, urážet ostatní a otravovat. Hmyz, kterej už známe, neboť tady otravuje každý den, a už z toho je jasný, co je to za duševního mrzáka, ale bohužel hmyz, kterej není běžným způsobem možno vyhubit. Jak známo, veš je nutno lusknout mezi nehtama, aby chcípla - no a on je taky takovej všivák. Co jinýho.

      Vymazat
    8. 13:31 Hmmm, vcelku příhodný popis redaktůrka tohoto putleroffského hoax-webu, zvaného NOVÁ REPUBLIKA, neb lŽIDavid s lŽIDvořákem se už dávno ani nepokoušej předstírat, že NR je cokoliv jiného, než běžný, tu dobře, častěji ale mizerně z ruštiny přeložený putlerský hoax! Součást to hybridní války vedené a financované tímto gangem obřezaných kremlovorů - https://img.opentown.org/store/news/180407/te-url-9f0e394ab55deec1225656a563db0bf8.jpg

      proti civilizaci s cílem nadělat i z nás tuhle sortu za bílýho dne v pochcaných teplákách křepčících či po zemi se válejících ožralých podlidí - https://www.youtube.com/watch?v=9B1M3IPVcXs

      které bude třeba zlikvidovat tak jako tak v zájmu přežití civilizace!

      Vymazat
  10. Naprostá většina lidí, kterým se dnes stejská po rudém "" blahobytu "" jsou tehdejší soudruzi, kteří po 89 roce přišli o svá teplá místa na sekretariátech KSČ. Dále milicionáři, STBáci a podobnej rudej sajrajt.Pouze nenávistně kvičí,, pomlouvají a škodí kde mohou, ale už nic nezmění. Ale tady se vzájemně plácají po ramenou a navzájem se ujišťují, jaká že to byla za nich "" krásná "" doba. Ano, zadrátované hranice, prázdné obchody, závist jeden druhému, udavačství a spousta dalšich negativ.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Se nediv. Víš kolik lidí si tenkrát postavilo baráky z nakradeného materiálu? Ekonom v kolchozu si s tím vždycky nějak poradil, aby to někam "vykázal".

      Vymazat
    2. Normální člověk, který nemá v hlavě nasráno a není fanatik, po 30 letech akceptuje novou realitu, přizpůsobí se, začne žít nový život. ne tak tihle fanatici. Ti budou až do smrti, klidně 50 let, kvičet a bojovat dávno prohrané, zcela nesmyslné a v dnešní době irelevantní bitvy. A ještě si namlouvají, že ty bitvy vyhrají a že je Putin na bílém koni nebo kdo jednou přijede vysvobodit a spasit. :-D Zoufalci, ubožáci.

      Vymazat
    3. Tak to jsi, soudruhu, úplně ale úplně mimo. Naprostá většina tehdejších soudruhů, a jejich dětiček, je dneska za vodou, včetně těch různých milionářů a miliardářů - estébáků a absolventů sovětské diplomatické školy v Moskvě. Díky za to patří figurce Havlovi.

      Vymazat
    4. 11.52
      Kříženec mouchy s komárem opět v akci.....pořád jen o HOVNĚ a svému okolí PIJE KREV.

      Vymazat
    5. Ano? Opravdu anonyme 11.52? A ty myslíš, že jsi normální? Tak jak bys akceptoval novou realitu ty, kdybys po dvaceti letech práce, rodina, a tak dále, vyletěl z práce rovnou na dlažbu, bez rozloučení - ani za vyliž si prdel jim ty lidi nestáli - aby ta smečka gaunerů mohla začít ze svého trhacího kalendáře trhat, rozsápat majetek státu na sračky a krást a krást? Jak by ses přizpůsobil, když bys přišel domů bez peněz, bez možnosti dalšího zaměstnání, přece "starej" - ne? Oni si ty kurvy dobře ošetřily, aby nedostal práci nikdo, kdo je zná. Prej že mají "socialistický návyky - no - chápeš tu prasečinu? A žádnej Úřad práce, nebo sociálka a bla bla podobný sračky tehdy nebyly - až v roce 1993 se to začalo tvořit. Tak - jak by ses přizpůsobil ty blbej, ubohej troubo, kterej si tuhle polistopadovou genocidu neumí ani představit!!! Jak by ses přizpůsobil, hodil by sis mašli? Ano, taky to plno lidí udělalo, jiní se uchlastali, chcípli hlady nebo umrzli na lavičkách. Jak bys to řešil ty?Víš co? Čti si ty bláboly, kterým chceš věřit, dloubej se v nose, ale nežvaň! Prosím tě, nežvaň o věcech, o nichž víš lautr hovno! Dík.

      Vymazat
    6. 11:43 dopouštíte se pro váš lidský typ charakteristické nepřesnosti, když tvrdíte, že některým tady diskutujícím se "stejská po rudém "" blahobytu ""...". Po blahobytu, tedy možnosti až libovolné spotřeby se většinou stýská primitivům. Já jsem z těch, kdo postrádá tehdejší vyrovnané mezilidské vztahy, značnou rovnost a sociální jistoty všech. Tedy tehdejší úroveň života. I když mám dnes životní úroveň, tedy možnou materiální spotřebu, o které se mi tenkrát ani nesnilo. Měřeno intelektem, který vy dáváte najevo, kam se nejspíš hrabete.

      Vymazat
  11. 11.43
    Ty zadrátovaný hranice by nám v nelegálním přecházení těch MUSLIMOKSINDLŮ Z AFRIKY dneska sakramentsky pomohly!!!!!!Aže by zmizela závist,udavačství a spousta negativ není nikde vidět!

    OdpovědětVymazat
  12. Vhledem k tomu, že Češi, jaksi poslední, váhaví a připosraní v tom procesu rozkladu komunismu se k ničemu moc neměli a vyčůraně čekali, musela to StB uspíšit (samozřejmě ve spolupráci s KGB). Proto ten Šmíd apod. Celý ten sametový podfuk byl připraven, organizován a realizován tak, aby se do čela postavila již léta na to připravovaná loutka, aby se bolševikům, za přispění té loutky, nedostalo odplaty, a aby se do čela plánované rozkrádačky tímto dostali komunisti, estébáci a jejich rodinní příslušníci, různí vexláci a ze zahraničí sem nasazení "experti". "Nebudeme jako oni", bylo heslo. Analýza 17. listopadu 1989 - Miroslav Dolejší

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano Míro - přesně tak to bylo a je! Trefil jsi hřebík přímo na hlavičku, ani jsi na to nepotřeboval spoustu žvanění. Ti, kteří to zažili, a mají v hlavě ještě mozek namísto roztoku - tj. mozek zředěnej mediálníma žvástama - to vědí a cítí úplně stejně, někteří -pravda - na tomhle bordelu částečně profitovali a mohli tak zabezpečit lépe svoje potomstvo, pokrytecky mlčí, a nejvíc toho ovšem nažvaní a nažvatlají ti, kteří o tom vědí úplný hovno, protože v době, kdy se to dělo, jim teklo mlíko po bradě. Ti žvatlají moudrosti ze školy ( totální vypatlaniny) nebo z medií - ještě k tomu lži a sprostý pokrouceniny skutečností. Vymejvárna mozků funguje jak má, taky proto si to ty impotentní žoky peněz vydržujou a platí. Analýza 17.listopadu 1989 se ti povedla na jedničku s hvězdičkou.

      Vymazat
  13. Celá ta debata nemá smysl. Nikdy jsme se u nás neměli lépe, než se máme dnes. To je objektivní fakt. Petr

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jsi fakt magor Péťo. Kdo se má lépe? Ti, kteří berou za vydřepávání u stolů, rajdání po světě za peníze těch nejobyčejnějších makáčů, a žvatlání do medií stotisíc měsíčně, nebo ti, kteří si musí vystačit s příjmem do deseti tisíc měsíčně, ačkoliv pro tuto společnost oddřeli pětatřicet let i déle, a zanechali po sobě určitě obrovské hodnoty, když ti parazitičtí parchanti z rozkradení a prodeji tohoto žijou, tyjou a rochní si už třicet let? Nebo kdo se má podle tebe lépe a čím? Upřesni. Nežvaň a buď konkretní.

      Vymazat
    2. každý desátý čech žije na hranici bídy,mladý člověk s příjmem třeba až 20litrů,si může koupit byt,dům?Nebýt komunistických paneláků dnes,kde by ti lidé bydleli?Např.

      Vymazat
    3. No já si se svým platem za bolševika taky nemohl koupit byt ani dům.

      Vymazat
    4. No taky jsi nemusel mamlase 12.47. Přece někde bydlíš - ne? Statisíce lidí si postavilo baráky,( ale pořádný, podsklepený, ne ty ubohý byty se střechou na betonový placce za tři miliony!)a statisíce lidí dostali byty přidělený -představ si - zdarma! To je - co? A představ si, že ti hnusní socialisti přidělovali garsonky IV kategorie i muklům, propuštěným z lochu, aby měli kde začít, a nemuseli umrzat na lavičkách, - na což dnešní demokrati z vysoka serou, a že umrzly nebo chcíply hlady tisíce lidí - no a co? To je demokracie panečku! Čumíš -co? A takhle - máš poloprázdnou hubu bez zubů? Nebo máš kejdu a máš tím pádem na zubaře? Tak za toho "totáče" byly korunky, můstky, opravy chrupu, cokoliv - zadáčo - čumíš - co? Taky nikdo tenkrát s prázdnou držkou nechodil, to až dneska, a vidíš, jak lidi, i ti s těma poloprázdnejma čumákama držkujou proti minulýmu "režimu" - taky nechápu, jak je to možný - ty to chápeš? A lékaře - cokoliv -operace, pobyt ve špitále, JIP, očkování - všechno zadáčo - čumíš- co? Dnes tě nechají čekat rok na příjem do špitálu, a jestli v mezidobí chcípneš, nikdo z těch hnusogaunerů neřeší. Hlavně že mají oni, jejich kámoši a rodiny na nadstandartní péči - prostě obr hnus! Ale - co bych vykládal zaujatýmu troubovi, je to stejně zbytečný. Budeš mlátit do kláves ty samý sračky a pořád dokola. Jo -pravda - klávesy tenkrát nikdo neměl, zato chlapi chodili žvanit do hospod, kde se - představ si -KOUŘILO! To byla totalita -co? K posrání.

      Vymazat
    5. Byty zadáčo? Zdravotnictví zadáčo? Hovno. Všechno šlo z našich daní. Já žádnej byt nedostal, ale z mý práce se platily byty jiným. Tak to dík, nechci.
      Zaplaťbůh se už podobná zvrácenost nevrátí.

      Vymazat
    6. 12:07 Máme se tak dobře, že bez šíleného zadlužení si pomalu nekoupiš dražší věc. Exekuce rostou a bezdomovců přibývá. Skvělá vyhlídka.

      Vymazat
    7. Komu rostou exekuce? Lidem, co si půjčí víc, než jsou schopni splácet. Nikdo je k tomu nenutil, bylo to jejich rozhodnutí
      Bezdomovců přibývá? Nabídni někomu z nich práci a bydlení na ubytovně a pak nám přijď říct, kam tě poslali.

      Vymazat
    8. Zase žvásty 14.05 -opakuješ žvásty, které do medií žvaní političtí sráči, kteří se přece jen jakž takž stydí za celej ten zmar, kterej tady způsobil exekuční genocidu. Že jde jen o PUJČKY??? A co ty zhovadilé pokuty? Za hovno - například. Myslíš, že kdo určuje pokuty, přihlíží k tomu, jestli na to dotyčný má nebo ne? Asi není stejný dát pokutu byrokratickýmu hovadu deset tisíc na jeho plat třicet tisíc, jako dělňasovi, kterej dře dvanáctky za patnáctku -ne? Když zaplatí bydlení a žrádlo, kde by vzal na pokutu? A už to jede - poplatky z prodlení, procenta, penále - z deseti tisíc je osmdesát. Jsi ubohej žvatla, víš o tom HOVNO!Celou řadu lidí účelově a vědomě poškodila justiční mafie prorežimně zdivočelá po devadesátém, kdy probíhala výroba bohatců přes mrtvoly! Rozsudkama legalizovaly soudy kdejakou prasečinu, třeba i falšované směnky a podvody. A různý hry! Výdobytek západu (dobytek) Hry For You, letadla a podobně. Myslíš si, že lidi zvyklí žít v byrokratický čistotě, mohli prokouknout ty všivárny? A proč tohle dovolil STÁT? Proč předhodil obyčejné občany lichvářskému dobytku, a teď na to každej čumí? Znám člověka, kterej splácí 18 let!!! zhovadilou pohledávku, kterou vytvořil na zadání soud, a která nikdy nevznikla. Ten dotyčný má všechny doklady o tom - zatím mu to bylo hovno platný, i advokát mu řekl, že si musí počkat na další převrat, kterej převrátí tohle svinstvo a cochcárnu zase do slušnosti a řádu. Z uměle vytvořený pohledávky asi osm set tisíc, jsou po osmnácti letech pravidelného splácení 3 miliony - co tomu říkáš?? Dobrý -co? I tohle je naše justice, se všemi těmi shnilými zákony -procenta, penále - bla bla --- kdyby měli teď všechny postižené odškodnit, šlo by to do miliard! Ten dotyčný teď musí (konečně může) žalovat stát - tedy Okresní soud co ten švajneraj způsobil, rozsudek musí být zneplatněn, a teprve potom může požádat o odškodnění. A já bych žádal několik milionů od těch kurev za zničenej život! Dnes už se tím pomalu začínají zabývat, a jsou sami zděšeni těmi hnusnými praktikami, ale co naplat, spousta lidí má totálně zničenej život. Tak tady nežvaň - přeju ti, aby ti nějakej zvlášť charakterní exekutor kvůli stovce, kterou jsi někde někdy zapomněl zaplatit, a nějaká ta vymahačská agentura to vyhrabala po létech ( operujou tady stovky takovejch zmrdů), teda přeju ti, aby ti zabavil i ptáka. Budeš jinou zpívat? Ať tady nediskutuje žádnej zkurvenej "věřitel" - to je totiž taková zlá šmíra, že to svět neviděl! Typičtí Češi -zlo nad zlo!

      Vymazat
    9. Máte černobílé vidění světa. Život s váma někdy zatočí jinak, než by jste si přál.

      Vymazat
    10. A ještě připomínám tomu blbci, co tady nadává na minulej "režim", že ano, každej makáč platil minimální daně, ale stejný daně platili i ouřadové, zasrané celebrity, modelky a podobnej švajneraj, jo a taky politici a novináři. Dnes - čím má kdo víc, a kdo víc hrabe, tím má daně nižší až nulové, a na druhou stranu, pokud z vybraných daní bylo o-b-č-a-n-ů-m hrazeno zdravotnictví, bydlení, doprava - prostě tyto dotace měli plošně všichni - potud to bylo jen správně. Dnes se vydřené daně z ubožáků doslova r-o-z-h-a-z-u-j-o-u za hovadiny, dotace "umělcům" a kdejakýmu grázlovi, za úplné sračky, viz pouliční zábavy, silvestrovský ohňostroje, zábavní parky, cyklostezky, neziskovkám, a mandatorní výdaje cikánům??? Sociální dávky? Dávat cokoliv sráčům, kteří nepracujou, jen se roztahujou po bytech, který za ně platí "stát" tj. my všichni, a ty byty zničí, pak dostanou nové, zaměstnávají se jen výrobou parchantů, na který zase berou prachy .... no prostě, to bych se těžce nasral, kdybych musel psát dál. To minulej režim vůbec neznal!!! Takový rozhazování peněz daňovejch poplatníků, který je pro ně ponižující. Tak drž už svojí nevymáchanou hubu, a přestaň na socializmus nadávat ty prevíte. Dnes si nechali socializmus prevíti, kteří si přidělujou dotace, a ostatním, poctivě a věcně pracujícím ( ne vodřepávačům židlí) nastolili jakýsi prasopes. Kapitalizmus to není - je to horší. Mnohem horší. Dnes je to zvrácený - a tak, že ten kýbl sraček už přetíká všema směry. Už to přiznávají a zveřejňujou i media, a to je co říct.

      Vymazat
    11. 14:39 a 15:01 vaše rozhořčení chápu a souhlasím s ním.
      A také 14:41 stručně a jasně odpovídá 14:05.

      Vymazat
    12. 14:39 Z Vašeho příspěvku "...Dnes už se tím pomalu začínají zabývat, a jsou sami zděšeni těmi hnusnými praktikami, ale co naplat, spousta lidí má totálně zničenej život...." Souhlasím s Vámi, jen mě tak napadá, jestli by se tím začali zabývat, kdyby byl ve vládě TOP, ODS, STAN a jejich skvělí představitelé. Prostě ti, kteří toto svinstvo úmyslně umožnili svými zákony-nezákony! Co se týče daní - jasně že všechno co stát za totáče dával zdarma, bylo z našich daní, stát přece není dojná kráva. A většina těchto zdrojů byla používána na věci potřebné pro občany tohoto státu. Prostě to byl systém solidarity, kdy ti co mohli ( a musili!) pracovat, ze svých daní z většiny hradili školy dětem a studentům, zdravotnictví, důchody, obranu atd., atd. Píšu to velmi zjednodušeně, otázka danění byla a je velmi složitá.

      Vymazat
    13. Petr 12:07 napsal "... Nikdy jsme se u nás neměli lépe, než se máme dnes..." To bylo možné v historii tvrdit skutečně často. Jde o přirozený důsledek postupující "civilizace". Totéž bylo možné tvrdit například i v roce 1957. Jen nevím, jak je možné být tak jednoduchý, jak argumentujete. Ostatně, co rozumíte pod pojmem "mít se"?

      Vymazat
    14. 12:47 tak vy jste si za bolševika nemohl pořídit byt nebo dům? A v čem nebo jak prosím jste ráčil bydlet? Já například vím, že družstevní garzonka vyžadovala vklad 5000 Kčs, družstevní 3 + kk Kčs 9000 a odpracovat 600 resp. 1200 hodin ... Já, když jsem se oženil a zaměstnavateli dal rozvázačku, když jsem našel nabídku zaměstnání s novým bytem, jsem do půl roku dostal tzv. stabilizační družstevní byt 3 + kk při vkladu Kčs 5000 a splácení bezúročných Kčs 27800 ve splátkách rozpočítaných na 10 let. Jako dělňas, bezpartijní. No, nejdřív jsem k tomu postavil garáž a potom svépomoci rodinný dům na pozemku 1300 m2, 178 m2 zastavěné plochy, podsklepený, přízemí, podkroví, garáž, dílna, dva třípokojové byty 1. kategorie. Přišlo to na o něco méně, než 210 000 Kčs a odpracovaných ca 10000 hodin, když bezúročná půjčka (na dvacet let) od státu činila 100000 Kčs a nenávratná od zaměstnavatele s podmínkou vzdát se sabilizačního družstevního bytu a zavázat se odpracovat v podniku dalších 10 let, ta ve výši také Kčs 100000. Krom toho za každý z v termínu zkolaudovaných bytů bylo Kčs 5000 a zaměstnavatel byl povinen za nákladovou cenu ke stavbě půjčovat techniku, kterou disponoval. Užil jsem si lešení, vrátek, míchačku, nákladní Avii ... Na nic takového jste se nezmohl? Pak tedy o vaši práci zrovna moc nikdo nestál, že?

      Vymazat
  14. Michal a Petr 30.díl. "MRÁZKŮV" ARCHIV SE PRODÁVÁ. KUPEC OD BABIŠE CENA KOPIE ČÁSTI ARCHIVU 1 MEGA!

    https://rutube.ru/video/35c3e16f359247785fed5ca1329d68f8/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co to je za komický pořad? To neznám.

      Vymazat
  15. Počteníčko už 43.díl.

    OdpovědětVymazat
  16. Demokracie neexistuje,to,co tu máme,je stejný režim co tu byl.Ta modifikace je pouze v tom,že jsme pod kuratelou Bruselu a ekonomicky jsme otroci Německa.RVHP,Varšavská smlouva,to bylo to,co jsme nenáviděli.Dnes nenávidíme EU a NATO.Copak si neumíme sami vládnout a hospodařit?Pryč z EU,pryč z NATO a už nikam nelézt.CZEXIT,vivat BREXIT !!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za dob RVHP se do nás nikdo nesral,kolik máme mít cukrovarů,osetých ploch,atd.atd.,

      Vymazat
    2. 12:36 Co to meleš? Naopak. Na tom byla přece RVHP postavená.

      Vymazat
    3. Za dob RVHP jsme museli odvádět produkty,dnes nás zavalil tzv.západ hnusným žrádlem,Jourová měla zajistit zrušení dvojí kvality potravin,zrušila?Jo,hovno.

      Vymazat
    4. 12:54 kdo vám nakukal, že jsme za dob RVHP museli odvádět produkty? Docela obyčejně jsme je prodávali! Jakpak by nám Ruská federace, tuším že ještě do konce roku 2015 splácela dluhy SSSR? Já například vím, za kolik podnik, ve kterém jsem pracoval prodával a kam v rámci RVHP svoje finální výrobky! Byl to export, na který jsme se těšili, protože hospodářský výsledek ovlivňoval mzdové fondy! O tom samozřejmě neráčíte vůbec nic vědět, ovšem nutkání záporně se vykecat k minulému režimu neodoláte.

      Vymazat
    5. Souhlas. DEMOKRACIE je lživá iluze! Neb masy jsou zženštilé jak víme! Historií hýbe především vůle silných Mužů a jakákoliv demokracie je vždy spojencem slabochů, kteří místo toho, aby Vůdcům s radostí sloužili a nacházeli nejvyšší uspokojení v tom, že mají tu čest podílet se na jejich dějinném poslání, se jim pletou do cesty. Zatímco v nerovné společnosti může průměrný muž velkému muži dobře sloužit nejen k vzájemnému prospěchu, v bolševickém rovnostářství jsou průměrní muži pro ty velké břemenem. Rovnostářství je triumfem nízkých mužů s nízkými ambicemi, neboť levičák se ochotně staví do pozoru, jakmile se začne točit ve hře zajímavá finanční odměna, případně když mu nějaký darebák slibuje dosažení více rovnosti, po níž jeho duše tolik pase. Levičáctví (ve všech jeho podobách) se projevuje jako duševní společenská choroba, která vede k jejímu postupnému úpadku, kdy všemu nemocnému, slabému, patologickému a dokonce kriminálnímu je věnována dojemná starost a péče, která daleko přesahuje péči o zdravé, a to proto, aby se opět zařadilo do stáda obecné uniformity. Skutečná pravice, která jediná může zajistit zdravou společnost, musí v první řadě odmítnout rovnoprávnost! Neb jak klasik napsal: "Nadčlověk je smyslem Země ... a právo nutně znovu povstane z násilí a moci. Protože jen malý počet lidí je natolik vynikajících, aby mohl vládnout, zatímco sloužit musí vždy nesčetné zástupy!"

      Vymazat
    6. A co jsi ty blbečku 7.22 - nadčlověk? Co je to ty smrade praštěnej? Nebo dědku? Ale spíš bych tipoval na rozmazlenýho smrada, kterej se narodil se zlatou lžicí v zadku, a je přesvědčenej, že to tak má být. Nikdo není nadčlověk, a všichni lidi jsou si rovni - společnost, která by se nedokázala postarat o postižené lidi, o staré lidi a o děti, stojí za hovno a příroda, které se taky říká "bůh" to zničí. To je jediný "nadčlověk" který dovede během hodiny zničit i celý město se všemi lidskými potvorami uvnitř. Tak drž laskavě hubu s tím svým "levičáství" raf raf, protože jedině rovné rozdělování výsledků lidské práce je spravedlivé. Kdyby nebylo obyčejných lidí, "nadčlověk" by chcípl hlady za pár dní. Nebylo by tedy šlechetnější, takové mrchy rovnou utratit, a to, co vydělám svojí prací si taky spotřebuji, nebo se rozdělím s těmi, kdo to potřebují? Zbohatlickému praseti bych nepodal ani sklenici vody, kdyby to chcípalo na ulici - to je moje současná filosofie, protože předtím jsem zbohatlická prasata neznal - jen z filmů,a už i tam mi byli protivní, všechny ty paní starostová a paní radová a milostpaničky a ručičeklíbání, a bez služek by si ani neutřely prdel. Teď to vidím v reálu - zbohatnutí udělá z člověka ksindl. Já bych ti dal, že sloužit musí "zástupy" ty zástupe. Vykopl bych tě z tvýho sídla, z tvý firmy ( případně práce - že by???) a nechal bych tě čuchnout si zblízka k životu obyčejných lidí parazite praštěnej - už jen tenhle názor co tady předvádíš, je zvrácenej. Buď zdráv.

      Vymazat
    7. 9,35
      Je to kokot po padesátce tapetující paukosračky!!!!!!
      Kamarády nemá,babu taky ne,do hospody nemůže,dostal by minimálně jednu po hubě,tak ten vocas dřepí tady a pindá okopírovaný sračky dementa z Brna!!!!!
      Nechápu,že mu zdejší redakce nezatne tipec.....zřejmě je taky taková filcka jako hovnolulan Večerek!!!!!

      Vymazat
  17. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krásným příkladem je exkomunista,armádní generál Pavel,studovaný v Rusku,po převratu v gen.štábu NATO.
      Tak tady žijem.

      Vymazat
  18. No vidíš,já měl na výběr,buď byt od fabriky,nebo si postavit dům.S deseti tisíci v kapse jsem začal stavět barák,od banky půjčka na celý dům,úrok sranda a 30 let splatnost,jistota příjmu a vydělat jsem si mohl,kolik jsem chtěl,i manuálně přivydělat.Vždy jsem měl auto,dovolenou,2 děcka,fajn život.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdo nebyl blbý,něco opravdu kromě žvanění uměl,se měl dobře.Komanči nastavěli paneláků,že se hajzl Bakala zabezpečil na 10 životů.Kde by lidi dneska bydleli?Kecy Havla,že lidi žijí v králíkárnách,to už není pravda?Byt si mládeži,v dnešním režimu,koupíte tak leda v Chánově.

      Vymazat
    2. 13,19
      A dneska sa demokrati stazuju, ze sa rodi malo deti.
      Ale nehladaju priciny.
      V minulom rezime mal snad kazdy podnik svoje byty v na sidliskach a podobne.
      Mlady ludia mohli zakladat rodiny, plodit deti, vychovavat, pretoze od zamestnavatela dostali sluzobny byt.
      A dnes ?
      Zobrat hypoteku, platit 30 rokov ? A ani nevies ci sa toho splatenia dozijes.
      Budes platit 25 rokov, nedajboh ochories, nebude z coho splacat hypoteku, pridi židia z banky, a si na ulici.
      Holt, demokracia, trhove hospodarstvo.

      Vymazat
  19. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  20. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím voliče SPD, milovníka svobody a demokracie :-D

      Vymazat
  21. 13:55
    Zdravím demokraturu a podporovatele amiokupantů☺

    OdpovědětVymazat
  22. Gorbačova získali Židé z Mosadu pro spolupráci na rozbití socialismu u nás i v SSSR. Byla to zrada ve vlastních řadách, kterou se dneska snaží někteří pitomci v USA nazvat, že USA údajně uzbrojili SSSR. Ne, největší zrádce byl Gorbačov a Hegenbard mu v tom pomáhal, nebyl on také náhodou nosatý?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, byli nosatí, Gorbačov to měl uvedené přímo na Wikipedii, nějaký snaživec to po upozornění ihned odstranil, je to Ruskoukrajinský žid po matce židovce Marii Gopkalo, teď jsem mrknul znova je to vymizeno? Rudolf Hegenbart taktéž. Pouze Marian Čalfa byl “jen“ šilhavý lev Clarence se zrzavou přehazovačkou, pán a vůdce Václava Havla po 1989 hadru!

      Vymazat
  23. Ty jo, tolik komentářů a ještě ani jednou tu nepadlo jméno Soros.

    OdpovědětVymazat
  24. No - asi se "administrátor blogu" dobře naobědval, sed si k tomu, a "odstraňuje" takže mně taky odstranil, protože já si zkrátka servítky neberu. Ano, zatím se tady jen odstraňuje, za názory na facebooku už se pokutuje, trestá a zavírá - ano, psal jsem o tom, a to se asi znelíbilo. A taky jsem --jak jinak - propadl do obrázkové galerie. Stupidita všech stupidit. Důkaz, že nejsem robot - a kdybych byl chobot - tak co? Radost mi dělá, že se do obrázkový galerie propadl jistě i ten oplzlej křáp, kterej tady sprostě nadává - ačkoliv -- kdo ví. Třeba je vítán jako roztleskávač diskuzí. Dnes je možný všecko. Dík za odstranění, už jsem zapomněl co jsem psal, určitě nic vulgárního ani sprostýho, protože do vulgárních a sprostých prasat, co se na NR v diskuzi smějí přiblble hádat do nekonečna, mám daleko.Nicméně - otevřenost se hodnotitelům názorů prostě nelíbí. To chápu. Čus admine.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sorryjako. Vaše sáhodlouhé litanie o tom, jak je místní diskuse ubohá odvádí od tématu článku. Čili výsledek stejný jako při trollení.

      Vymazat
    2. Jasnačka - chápu. "Sáhodlouhá litanie" - co je to? Některej článek je tak sáhodlouhá litanie, že ho nelze vůbec přečíst, to je ale asi ready, jak jinak. Kolik vět má mít příspěvek do diskuze, aby nebyl sáhodlouhou litanií? Každá litanie je přímo úměrná nasranosti toho kterého čtenáře, kterej při čtení musí číst i tu perverzi, že jsme bolševické zrůdy, a putlerfilcky, a další a další. Ano - opakuji, diskuze je ubohá, pokud se tomu jednovětnému hádání a urážkám házeným na papír jak mičudu při volejbalu dá říkat diskuze. Podstatou diskuze by měl být názor k článku, nikoliv aby se tady jakýsi Venca hádal s jakýmsi Frantou na způsob štamgastů v knajpě. A do nekonečna. Takže - kolik vět doporučujete na příspěvek? Budu se tím řídit. Rád si zapolemizuji, protože reálná skutečnost tam venku na ulicích je stejně úplně jiná, než jsou všechny ty "žvejkárny" verbální kdekoliv. Článek je vždycky jenom článek, a dnes je tendence vyhrabávat a sunout na lidi jen to negativní, hnusné, odporné, ubohé, zničující, tragické -proč asi? To nechápu. Stojí za to ještě vůbec žít? Nebyl by lepší hromadný exodus z ČR - jak o něm píše klasik J.K.Tyl v novele "Poslední Čech" - taky tady už hnusný doby byly, i když lidi neměli to dramatický štísko, denně o tom číst v takzvané publicistice. Takže - exodus - ale kam? Sorryjako - zas už píšu litanii. Neměl bych se raději dát na žurnalistu třeba na způsob J.Klímy a vydělávat? Nebo psát komentáře k nějakej před léty potopenej vzducholodi a kdo asi za to může? To by bylo diskuzí!

      Vymazat
  25. Nekteri z vas , si pod timto clankem, stezujete na nedostatek penez , a ja zde (na Floride) potkavam navstevniky z Ceska , kteri hledaji nemovitosti ke koupe !
    Florida je na ziti v prumeru drazsi stat, nez staty okolni a Evropa , takze u vas nikdy nejde poznat, jestli rikate
    pravdu a trpite nedostatkem !

    Jsem velmi rad , ze se vase republika zbavila Komousu !
    Ted muzete jet do Vidne , (nebo do New Yorku) na kafe a drive jste nemohli !
    Je dobre na svete (a mate v Cesku svobodu pohybu) a vyborne ovocne knedliky , tak si vazte dnesnich svobodnych dnu !
    nick honolulu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Honolulu, jsou pro život důležitější věci, než pro většinu vesměs teoretická možnost vyjet do Vídně, neřkuli na Floridu. Já tu možnost léta mám a ke spokojenosti mi vůbec nijak neslouží. Víc než komunistickou mém nerad totalitu peněz. Ta je a bude mnohem důkladnější. Té se vyhnout nejde!

      Vymazat
  26. Do Vídně mezi negroarabáše si táhni sám,třeba tě KULTURNĚ OBOHATÍ a bude od tebe pokoj!!!☺

    OdpovědětVymazat
  27. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  28. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  29. Super "diskuse" :-D
    "Přímí demokrati" a bojovníci za "svobodu" (tak nějak se ta jejich parta jmenuje) se opět předhánějí kdo víc miloval před revoluční totalitu a komu z nich bylo tehdy líp.
    To je totiž pravá tvář téhle partaje, která se za ta líbivá slůvka "SPD" jenom schovává. Totalita, diktatura, nesvoboda, cenzura.
    Větší absurditu těžko pohledat. Snad jen kdyby se na SPD přejmenoval Islámský stát nebo NSDAP. Konečně "demokracií" se zaštiťovala i NDR a zaštiťuje KLDR, tak co.

    ======================================
    No tak přesně jak se dalo čekat, zdejší hlavní milovník svobody a demokracie, soudruh Dvořák, příspěvek briskně zcenzuroval :-D
    No hlavně, že tento soudruh pořád žvatlá, že cenzuruje jen příspěvky sprosté. Lhář a podvodník.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přispívat nepravdu čili o druhých lhát je sprosťáctví a vy v něm chronicky vynikáte. Tedy proto, vy sprosťáku!

      Vymazat
    2. 15:56
      Takže chcete říct, že tady vy, publikováním článků a drtivá většina diskutérů pod nimi, nepropagujete a neoslavujete minulý režim?
      Chcete říct, že předlistopadový režim nebyl totalitní?
      Chcete říct, že nevíte, protiprávnost minulého režimu je uznaná zákonem a jeho propagace je trestným činem?
      Chcete říct, že pojmy "svoboda" a "demokracie", které má vaše partaj v názvu se s minulým režimem přímo nevylučují?
      Chcete říct, že toto všechno je "nepravda a sprosťáctví"?
      I ten Babiš má dost rozumu aby se s vámi jakkoli nezapletl.

      Vymazat
    3. 15:52
      Až budeme mít zájem o tvoje haohovadiny dáme vědět!Pokud nemáš nic jinýho táhni oblažovat Blicí listy nebo Lihovky.

      Vymazat
    4. Tak naposled ty zhovadilče 15.52 - na těchto diskuzích se nic a nikdo "neoslavuje". Zde se jenom věci nazývají pravými jmény, a jestli jsi z toho vyrozuměl, že lidi, kteří mohou hodnotit dřívějšek versus dnešek, hodnotí ten dřívějšek jako mnohem vstřícnější k občanům, nepleteš se. Ano, byl mnohem a mnohem slušnější a vkusnější, kdy lidi ještě na sebe mluvili - tj. nečučeli nepřetržitě do nějakýho sráče v dlani ( a to i při řízení automobilu) nefetovali, a neslejzali se na uřvaných akcích kde se chlastá, blije a šoustá, kdy všude byli úředníci a prodavači vlídní, ať už v obchodech, nebo za přepážkami, nikoliv že na tzv."klienty" čumí jak nahá prdel z roští jako dnes, a sotva odpoví na dotaz. Kdy bylo možno všude vidět hezky upravené, slušné lidi, ne odporná, i na čumáku potetovaná strašidla. Kdy každý byl nějak aktivní kromě mrzáků -to jest každý pracoval (i cikáni představ si! to je - co?) nebo studoval, nikdo se neflákal po knajpach od božího rána do večera, ani nedřepěl u počítače a nezabýval se psaním sraček a oplzlých nadávek jako ty. A čemu říkáš "svoboda"? Těm zamřížovaným kostelům a historickým památkám? Těm kolem dokola zamčeným a zamřížovaným školám? Těm vchodům do úřadů kde musíš proskakovat nějakou blikající mříží a odevzdávat tašku policajtům? Té špíně na ulicích měst, hromadám odpadků a psích hoven, a fasádám domů zničeným od sprejových zvěrstev vandalů? Rozkopaným pomníkům na hřbitovech? Opakuju - ty musíš bejt blbej jak tágo a raději už zavři držku. Nic z těchto zhovadilostí, co jsem popsal, lidi za socializmu neznali. Všude mohli svobodě jít, kdy se jim zachtělo. Nazdar vole. Už jsi vybrán na porážku? No - konečně. Aby ses tady zbytečně netrápil mezi lidmi, co "oslavujou".

      Vymazat
    5. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    6. No vidíš zhovadilče 19.09 - už ses odkopal, už jsi zase nahatej a smrdíš na metry daleko. Už jsi konečně oplzlej a sprostej, jenom urážíš, a bliješ sračky. Napiš tady, kolik ti bylo let v roce 1989 -a hned budeme mít ve věci jasno... asi mám jasno už teď, jak píšeš ..."ten váš rudý zázrak" ...."aby vám z něj lidi nezdrhli"...."udržení vašeho zázraku"... a podobně - tak ono se to tebe netýkalo? Jak to, že "nás kopli do prdele" a tebe ne? Protože ty jsi v té době ještě sral do plen? A teď je z tebe jen ubohej, praštěnej, nevychovanej křupan s vypláchnutým mozkem mediálníma a jinýma demagogickýma a pomlouvačskýma sračkama. A proč se cpeš denně mezi dospěláky, a žvaníš tady o časech, o kterých ty víš lautr hovno? Jsi směšnej trouba, lezeš denně na počítač abys mohl nadávat sprostě a oplzle dospělým lidem? Protože jsi zakomplexovaný hovado, slepý střevo, který to nikam nedotáhlo, umíš hovno, rozumíš hovnu, jsi k hovnu, bez přátel, a bez sebevědomí. Obyčejnej posera. Demagogickej úchyl - myslíš že my tady všichni můžeme za to, že jsi nepodařenej, ošklivej a blbej jak tágo, máš problémy s potencí a žádná tě nechce? Vybral sis nás - aniž nás znáš - pro svoje imbecilní, sprostý, oplzlý útoky? Třeba jsi přihřátý hovado - byl jsi letos vystrkovat zadek na pochodu úchyláků? Dík za info.

      Vymazat
    7. 19:09
      Čím to,že Češi nemají v lásce amiokupanty a že tady ve valný většině nechtějí ty stěnice, NATOŽ JEJICH ZÁKLADNY....a to ani 30let po HADRÁKU???!!!!
      Kde udělil OKUPANTI chybu????☺

      Vymazat
    8. 16:05 lžete už tím, že blog NR označujete za blog SPD Tomia Okamury. Jste dokonce natolik "totalitně" orientovaný, že o věcné informaci o realitách minulého režimu tvrdíte, že jsou propagací totalitních režimů. Mám tedy ze zákona lhát? Vyvraťte mi moje tvrzení o dostupnosti bydlení či zaměstnání za komunistů! Vyvraťte mi fakt o neexistenci exekutorů, téměř žádných nesplatně zadlužených a bezdomovců! K tomu je zakázáno se vyjadřovat? Ó vy demokrate!

      Vymazat
    9. Celá tahle diskuse jsou jen samé rasozrádné cancy zdegenerovaných negrofilních buzerantů, feťáků a pederastů a podobných podlidí, vhodných leda jako exponáty do ZOO, páč čím dnes je tzv. svobodný svět? Je to končící svět, kterej zkrachoval a je na ústupu z historie, páč dějiny píší pouze rasy či národy (které v pravém smyslu toho slova vytvořila jen ta bílá) brutální vůle! A tou ta naše dávno být přestala a bude z dějin zákonitě odejita! Nahrazena a vyměněna rasou houževnatější, odolnější, nepodléhající zhoubnému individualismu, buzerantismu, xenofilismu, egalitarismu a dalším úpadkovým vlivům a idejím, které spolehlivě dříve či později pořbí tuhle neslavnou říši zvanou "Euroatlantida" s těmi jejími "hovnotami" degenerace a úpadku a která již dávno přestala být invazívní a naopak se sama stala terčem invaze barbarů, což v dějinách je vždy předznamenáním pádu!

      Vymazat
  30. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty ještě nevíš, že když s někým komunikuju, musím použít oslovení? Musíš napsat "pane Dvořáku" tebe to ve škole neučili? Chodil jsi do normální ZDŠ nebo do pomocné školy pro magory? A kolik jsi úspěšně dokončil ročníků - čtyři? Neumíš česky, proč lezeš na české diskuze? Tady se používají tzv. interpunkční znaménka - víš co to je? No a cenzoři musí být téměř všude kvůli kreténům, kteří neakceptují žádná pravidla, a všechno si dělají po svém bez ohledu na ostatní - chápu - asi právě tomu se přezdívá "demokracie"? Odprejskni z diskuzí a nebudeš se muset trápit s cenzorem.

      Vymazat
  31. Zajímavý článek o polistopadovém kapitalismu Jan Skalský
    240 let tu prakticky nebyli bezdomovci. Josef II nařídil stavět obecní pastoušky a obce měly POVINNOST v nich ubytovat každého, kdo neměl střechu nad hlavou. Existovaly pro všechny obyvatele "domovské listy", které byly vlastně poukazem na bydlení v pastoušce v dané obci.. .Po druhé světové válce pastoušky zanikly a jejich funkci převzaly podnikové ubytovny (lidově "svobodárny") . Jejich fungování jsem zažil na studentské brigádě v 70. letech. Jednak jsem zjistil, že na podnikové ubytovně, kde jsem dočasně bydlel, žije cca 30 % lidí, kteří u firmy nepracují a také jsem zažil, jak se tam lidé ubytovávali. Přišel invalidní důchodce, kterého po rozvodu manželka vykopla z bytu s nějakým lejstrem (asi od tehdejší sociálky), které strčil správci pod nos a on mu přidělil postel. (Bydlel se mnou a s dalším brigádníkem). Po roce 1989 byly postupně podnikové ubytovny zprivatizovány, za ubytování už se neplatilo 50 Kčs měsíčně, ale postupně 5000 Kč.... Všichni ti invalidní důchodci, duševně nemocní schizofrenici a alkoholici se octli na ulici. Po cca 200 letech opět davy bezdomovců..... Proto se mne v té době moje matka ptala "Prosím tě co je to ten bezdomovec?" Pamatovala první republiku a pastoušky..... Bydlení je v poměru k platům bezkonkurenčně NEJDRAŽŠÍ V HISTORII!!! Například v roce 1912 zaplatila nejhůře placená dělnice za jednopokojový byt čtvrtinu svého platu! V Praze je to dnes nedostižný sen. Je dnes hodně bezdomovců s pravidelným měsíčním příjmem, (i když na černo) , kteří si přesto vlastní byt nemohou dovolit, neměli by na jídlo a ostatní věci. Chtělo by se říci "zkur**ný kapitalismus", jenže ten kapitalismus tu byl i před válkou a přesto tu nebylo sto tisíc bezdomovců. Takže zkur**ný polistopadový kapitalismus, který od začátku vychovává lidi k bezcitnosti. Takže tu žije podle odhadu odborníků na ulici třetina duševně nemocných, kteří by měli být v léčebnách, třetina "absolventů" z děcáků a třetina se záznamem v trestním rejstříku. Jsou i výjimky ale v podstatě je to takhle. Že jsem zapomněl na alkoholiky? Kdybych byl na ulici, také bych buď chlastal nebo se oběsil.... Pro tupce, kteří současný systém hájí, připomenu podstatné: I vrazi mají ve vězení střechu nad hlavou, pravidelné jídlo a lékařskou péči. ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, je šíleně smutný, do čeho jsme to vlezli, co všechno jsme si nechali ukrást, a jenom jsme tupě zírali. Asi jsme věřili??? Dnes už je pozdě, dnes každá náprava už by všechny současné zhovadilosti smývala krví. Ano, i kdysi se chovala monarchie hovadsky k lidem a za každou vesnicí stála šibenice, zakládali si na "urozenosti" i když se dala koupit, a pak tu bylo přehrabětováno, přemarkýzováno, přešlechtováno, až všechnu tu urozenou verbež nemohl "dvůr" uživit - ale snad nikdy nebojovali na život a na smrt se svými poddanými, protože věděli, že bez nich a jejich práce by pochcípali. Dnes ta odporná samozvaná šlechtická pardon politická sebranka, která namísto urozenosti a erbů leze do politických stran, a jakmile tam vleze, už ji musí povinně vyživovat obyčejní makáči - oni se nestydí nechat se vydržovat od pracujících, kterých se dokonce štítí. Umrzlí bezdomovci, ani lidi co pochcípou hlady nebo neléčeni na různé nemoci jim nevadí. Přitáhnou si makáče z východu, každá země má svoje socky a mukly - to potom táhne jinam, tak co? Dnes je nejzvrhlejší režim, jaký může být. Úplně a naprosto asociální. Ale možná že právě toto jsou zásady demokracie - vše, co by mělo sloužit lidem, by byl populizmus, vše, co by mělo lidi chránit, by byla údajně totalita.

      Vymazat
  32. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. uz je tady uz je tady z vyletu
      byl poradit Trumpovi jak to me delati ,konecne to pojede pockame do nedele ,kdyz tak on se vrati a Trumpovi vycini,eventuelne svede Melanii z jeho druziny jako pruziny

      Vymazat
  33. 16:09
    Zmiz ty TYDÝTE!

    OdpovědětVymazat
  34. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty že jsi viděl v Praze bezdomovce ožralé? Ale nežvaň Jirko Večereku, už zase žvaníš a žvatláš ty svoje floridský hovadiny. Kdys byl v Praze? Dřepíš na zadku u počítače, možná jsi chromej, protože u toho dřepíš pořád, a co je nejdojemnější, neustále lezeš brebtat na české diskuze. Když jsi své spoluobčany Čechy tak miloval, proč jsi odtud odtáhl? Už jsi jak americká klasika - všude se drze vetřít nebo prostřílet. Jdi se bavit někam ven s někým jiným - nebo pořád ještě neumíš English? No to je úroveň.

      Vymazat
  35. 16:14 - Mluv cesky nebo anglicky !
    Co to je TYDYTE ? UFOune !
    h.

    OdpovědětVymazat
  36. 16:22
    NEPOTŘEBNEJ DEBIL...jako ty!!!!!
    Amiokupační hantýrku se kvůli tobě učit nebudu!
    A teď táhni do p.....e,tam ty tvoje plky i ty patříte!!!!

    OdpovědětVymazat
  37. A vojenský veteráni jsou tam ZA DOBROU SLUŽBU VLASTI,za ODMĚNU!!!!!

    OdpovědětVymazat
  38. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  39. 16:40
    Omyl,Emerika je jako stará kurva,nemá co nabídnout,ale pořád by kasírovala!!!!!☺
    A tobě sudičky nasraly.....a to nejen do kolíbky!!!

    OdpovědětVymazat
  40. 16:35 - kdyby jsi mel zakladni logiku a vzdelani ty propadliku, tak by jsi vedel, ze ten kdo zere drogy, tak mu nedokaze pomoci ani nejlepsi nemocnice !
    Je uplne lhostejne, jake maji drogari socialni postaveni. Veteran nebo millionar, tak je s nim za nejakou dobu konec.
    nick honolulu
    (Az ty budes na drogach, tak to tvoje ulice to bude oslavovat !)

    OdpovědětVymazat
  41. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 17:00
      Já na amiokupanty seru a spousta lidí taky,ale ta VERBEŽ v rámci Operace TRVALÁ OKUPACE KRADE VŠUDE PO CELÝM SVĚTĚ,KSINDL jeden!!!!!

      Vymazat
  42. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  43. Nahoře píše někdo "Všechno šlo z našich daní."

    To jsme si vždycky mysleli, ale je to velký omyl: Na celém světě se platí daně, ale z daní stát nikdy neplatí zdravotní péči, ani penzi, jako dřív u nás. Na to se musí platit všude extra. A že ty daně tam nemaj nijak nízké, jako byly u nás.

    Zeptejte se třeba ve Švýcarsku, jak je to tam s daněma, s placením zdravotního pojištění pro každého člena rodiny, jak je to s pojištěním proti nezaměstnanosti a mnoho jiných pojištění.

    Zatímco u nás se ženilo vdávalo, aby byly menší daně, ve Švýcarsku se lidi nežení, mnohdy ani když maj děti, přesto že úřady po nich jdou neb vědí, že žijou jako manželé. Každý si radši jede jako svobodný, neb příjmy manželů se sčítají a daň vyjde pak výše než u dvou svobodných.

    Něco jako novomanželské půjčky - to je tam jako vtip. Zrovna tak mateřská dovolená, volno pro matku když má dítě rýmičku, přídavky na děti...

    Jo ono se to u nás taky pomalu odbourává...

    Trochu jsme si zvykli na všechno nadávat, a závidět život za Železnou oponou, ale ona každá mince má dvě strany.


    OdpovědětVymazat
  44. Spirála střední třídy smrti: Spotřebitelé nikdy nebyli ve větším dluhu a bankroty se zhoršují.
    https://beforeitsnews.com/v3/foreclosure-gate/2019/2450073.html

    OdpovědětVymazat
  45. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No - ty sis útěkem z toho, jak píšeš nejhoršího politického systému, který zabíjí a drží lidi v bídě ( což má být socializmus) moc nepolepšil, protože dnes je z tebe americký magor, hraješ si na frajera ve floridský díře, v americký senkrůvně, odkud už tečou sračky všema směry. Jak je možný, že Amerika například nemá určitou dlouhou dobu peníze na mzdy státních byrokratů? Jak to, že milionům lidí dávají jenom poukázky na jídlo? Jak to, že v Americe nemá každý nárok na lékařské ošetření? A co ty - máš díry v hubě jako skoro všichni obyčejní šťastlivci žijící v kapitalizmu, nebo máš zuby spravený a bez děr? A myslíš si, že jsi duševně normální, když lezeš denně brebtat sračky na český web a žvaníš tady o jakémsi Mugabe - co je to? Trakař na odvoz hnoje ze septiku? Jak to, že Amerika si může tisknout peníze jako když se vyrábí toaleťák? A proč se podepisuješ Nick Honolulu když taková přezdívka je naprostá kravina, proč nenapíšeš Jiří Večerek - Florida - jak jsi byl zaregistrovanej na serveru Novinky, odkud tě navždy vypakovali? Jak to, že nemáš ani trochu hrdosti a studu? Nebo to je vono, to správný, to americký, to kapitalistický?

      Vymazat
  46. 19:19
    Chudinko RETARDOVANÁ!!!!☺
    Kde byl KOMUNISMUS ty Vygume???☺☺☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V Putlerově prdeli, kde si doma, ho maj už dávno!☺☺☺

      Vymazat
  47. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  48. 19:38
    Díky za vysvětlení,proč ses NIKDY, NIKDE ANI V NIČEM NEUPLATNIL!!!!!☺

    OdpovědětVymazat
  49. 19:47 - JOOOO ? Oni mi zde ti "zly" kapitaliste, davaji vse "zdarma".
    nick honolulu

    OdpovědětVymazat
  50. 19:51 - tento pozadavek je NESPLNITELNY !
    Lizat prdel je v dnesnich dnech Vase povinnost - nam Americanum !
    Krome toho, vy jste na to professionalni experti, uz 100 let, - ruznym vasim vrchnostem !
    Rakusanum , Nemcum , Rusum a ted to bude i Islamistum.
    nick honolulu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jakub Janda 19:59, pražský kuřbuřt a expert na lízání prdelí: Náš think-tank je pod útokem Ruska!
      Think-tank Evropské hodnoty se stal terčem hackerského útoku. Pravděpodobně šlo o útok státního aktéra, protože byl připravován přes rok. Výkonný ředitel Evropských hodnot ukázal na Rusko. Think-tank má prý na zádech terč, p...
      14.08.2019 14:05
      https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Jakub-Janda-Nas-think-tank-je-pod-utokem-Ruska-592457

      Vymazat
    2. Buzerant zůstane buzerantem i kdyby Jandovi prdel zašili.

      On nemusí být gay, je jenom buzerant. Natočil pornosnímek pro pražské defekty s vystrčenou prdelí. A to proto, že je vylízaný debil, neschopný se uživit skutečnou prací. Je to neschopný, parazitický a prolhaný zmrd, co nic neumí. Znalost AJ nic, vůbec nic neznamená. Prostě nekompetentní, samozvaný, prolhaný dobytek. Rusák má s jeho neschopností a parazitismem pramálo společného.

      Vymazat
  51. 19:50 - vidite ho jak snupe v mem sexalnim zivote ?
    O mich babach by chtel neco vedet.
    Me ma kazda rada ty KARLE EFFO !
    Ja ma personality a podtrzene zjevem.
    nick honolulu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O tom by mohla vypravet jista dama cos ji prodal to stokrdlle (fuckmashina) za premrstenou cenu udajne pouzitou , vzdy po skonceni psani zde .Jak si pamatuji byla rozvrzana a odesla neb se zadrela castym uzivanim tvym ,pry nebyla ani radne vycistena-ty prase a mazana olejem Kdyz si na ni rajtoval kazdy den 10 hodin tak proc si ji napalil? Byla to starsi pani na duchodu. Jsi proste zlodej .

      Vymazat
  52. blazen je to a divim se Vencovi ze ho neignoruje ,je to kuku cili juesej cvok a blazen on neni sam ,ostatni nastesti nedatluji a tak sem nemohou "prispivat"

    OdpovědětVymazat
  53. 20;04
    Tvůj sexuální život se odehrával leda v kapesním kulečník v gatích a ve vlhkejch snech,ty přemřelo smíchovskej!!!!☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A ten tvůj zas v lejnolíhni tohodle škaredýho Ugrofína - http://iks2010.info/wp-content/uploads/img/291912_original.png

      ... z níž tě semtam vypouští na výlet, abys zesmradil svobodnej vzduch, putlerpšouku!!!☺

      Vymazat
  54. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  55. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  56. USA náš velký vzor :
    https://beforeitsnews.com/v3/survival/2019/2738673.html Americká farma je v dluhu 1 300 000 dolarů a nyní je na nás nejhorší zemědělská krize
    Spirála střední třídy smrti: Spotřebitelé nikdy nebyli ve větším dluhu a bankroty se zhoršují.
    https://beforeitsnews.com/v3/foreclosure-gate/2019/2450073.html

    OdpovědětVymazat
  57. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My Hurvínci nemáme žádnou myšlenku, stačí když jí má Joe Doležal na webu svobodné-rádio, mluví také z Emeriky asi jednou týdně a stojí to za to a evidentně to není psychopat, který se chlubí tím, že je za vodou a hodně věcí objasní a i myšlenku přivolá. Hej hou, rudý dědeček

      Vymazat
  58. 20:51
    Proti DEMENTOVI NEEXISTUJE ARGUMENT!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  59. Zajed si Hedvicku do Kojetina v cukrarne na namnesti s veneckem nebo rakvickou za 180 kc ...

    OdpovědětVymazat
  60. Jedná-li se o voliče ODS, flanďáků KDU, pirátů, STAN a TOP, tak platí že VOLI VOLÍ VOLY.

    OdpovědětVymazat
  61. 22:19A koho volí takovej echt vul jako ty ? Komouše a SSSPDÁKY CO . Tím se snad ani nechlub !!

    OdpovědětVymazat
  62. 11,22
    Otevři si chcrchloflašku an lahvičce udavače alkáče a vol ty vole TRO 0009,podpoříš MÍR!

    OdpovědětVymazat
  63. Co to tu je ? Homo Čechus Inkognitus dělá vše jinak,. Kdeže - nebát se a nekrást, že - bude-li každý z nás z křemene, je celý národ z kvádrů, kdeže - uč se dítě moudrým býti.

    OdpovědětVymazat