Reklama

.

.

pátek 23. srpna 2019

Názor lidu není nařízení: Německo nezruší sankce proti Rusku

23. 8. 2019 pravda
Vládnoucí elita Německa upřednostňuje jednání v zájmu transatlantických dohod, neboť se obává, že se stane důvodem politického rozkolu v Evropě. Takto zprávu, opublikovanou institutem YouGov, že pouze čtvrtina německého obyvatelstva podporuje zachování sankcí proti Rusku, okomentoval pro Pravdu.Ru německý politolog Alexandr Rahr.


"Ve vztahu k Ukrajině je mnoho zklamání. Všichni si mysleli, že se tam něco stane. Proto ten starý obrázek "Špatné Rusko, dobrá Ukrajina", který před 5 lety všude drmolili, všem vnucovali, mizí. Proto lidé říkají: a proč si vůbec máme s Ruskem nadávat a hádat se", poznamenal.

"A v Evropě, jak víme, existují jednotlivé státy, které v žádném případě nechtějí zastavovat sankce proti Rusku. Proto neustále přešlapujeme na místě a zůstáváme v takovém začarovaném kruhu, kde zdola roste přání normalizovat vztahy s Ruskem", zdůraznil expert.

Alexandr Rahr vyzval k tomu, aby se věnovala pozornost názorům obyvatel jiných zemí, zejména pobaltských, které mohou také podpořit pozitivní vztahy s Ruskem.

"Také tam lidé nechtějí navěky setrvávat ve studené válce s Ruskem. Ale naše politické elity zkostnatěly ve stereotypech studené války a je pro ně těžké se odtamtud dostat", domnívá se. politolog.

Pro Novou republiku vybrala a přeložila PhDr. Vladimíra Grulichová

48 komentářů :

  1. Ti Rusaci jsou definitivne v pjerdeli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tam už je obsazeno tebou. Rusku sankce naopak pomáhají.

      Vymazat
    2. Kdyby byli v prdeli jako ty nekupovali by tolik zlata!
      Hleď hlidat ČNB,která nám a tobě ukradla a zabunkrovala manipulacemi s měnou 2 000 000 000 000 korun a tam v bunkru čekaji na zaplaceni dluhu Ameru a ty cipe žereš švrčky a neviš nic!

      Vymazat
  2. Nic prostě západní idioti a jejich vazalové stejně si z toho Rusko nic nedělá je to velká soběstačná země.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I v pravěku byli lidi soběstační. Přihlouplé "argumenty" rusomilů jsou skutečně odzbrojující.

      Vymazat
    2. 22:26 Ty to musíš vědět, když v tom pravěku stále vězíš, rusofobe.

      Vymazat
    3. 22:28
      Nevězím. Naopak. Užívám si výdobytků moderní západní civilizace. Svobody, blahobytu, vědy a techniky.
      Ruská soběstačnost jako jejich jediná z nouze ctnost, je dobrá leda tak k vytření prdele.

      Vymazat
    4. 22:37 Tak si tu svou nestydatou prdel přestaň vozit v dopravních prostředcích, jezdících na produkty z ruské ropy, přestaň používat všechny produkty z ruské ropy, přestaň používat ruský plyn, a potom se tady můžeš vytahovat, jak báječně se ti žije, nesoběstačný troubo.

      Vymazat
    5. 22:49
      Co to meleš? Z jakého důvodu bych se měl řídit tvými přihlouplými návrhy?

      Vymazat
    6. 22:55
      Protože užíváš produkty země, kterou nenávidíš, a pomlouváš. Dokud to tak bude, máš právo pouze mlčet, nebo chválit, že se ti dostalo možnosti výše jmenované využívat.

      Vymazat
    7. 23:04
      Užívám benzin za který poctivě platím. Jestli je z Ruska nebo jiné země je mi zcela u prdele. A ti, kteří dostávají mé peníze, za ně vesele žijí.

      A to poslední co mě zajímá jsou příkazy jakéhosi blbce, fanatického rusomila, že mám mlčet.

      Hele, především jsi to ty, kdo by se měl důsledně řídit svými vlastními bláboly. Evidentně nenávidíš Západ, tak přestaň užívat produkty západních zemí. Tak pro začátek hned odpoj počítač od netu, vyhoď ho z okna a už neotravuj.

      Vymazat
    8. 0:33 Rád bych vám vyhověl, ale mám problém. Na mém počítači značky DELL je napsáno "Made in China". Je to tedy produkt západních zemí nebo komunistické Číny? Jak můžu "přestat používat produkty západních zemí", když prakticky všechny jsou vyráběny v komunistické Číně, proti které, na rozdíl od vás, nic nemám? Neměl byste spíše vy vyházet všechny čínské (tj.komunistické) produkty?

      Vymazat
    9. 4:25 Ty rudy blbecku, vyrabet se da kdekoliv. Ale vyrabet muze jen ten, kdo neco vymysli. A to rozhodne neni tvuj sikmooky komoussky kamarad, ktery krade kde co se da.

      Vymazat
    10. 7:52 Hnědý předsudečný nenávistníku, "vyrabet muze jen ten, kdo neco vymysli"?. No jo, ale "Made in China" znamená, že je to vyrobeno v Číně... Nejsi jen zaslepený nenávistí, ale spíš to vypadá na inkluzivní vzdělání, nebo zvláštní školu, proto debata s tebou je nesmysl.

      Vymazat
    11. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
  3. Rusáci toho k životu potřebují proti občanům Evropy málo a proto mají perspektivu. Amíci pokud nebudou moci parazitovat na celém světě tak jsou v řiti a s nimi i naši amiroupi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A tohle jste vymyslel vlastní hlavou? To by Rusáci koukali, kdyby jim někdo řekl, že oni nic nepotřebují, že v poho přežijí na bramborách a slámě.

      Vymazat
  4. To těžko, už je tam totiž celej ,,slavnej" Západ.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Copak? Pálí tě dobré bydlo? Znáš poměr Čechů žijících a pracující na Západě a v Rusku? Je to tak 1 ku 1000. Západ je tedy oproti Rusku logicky skutečně v prdeli. Aspoň podle logiky zdejších přihlouplých putinomilů.

      Vymazat
    2. 22:31 Předsudečný nenávistníku, "To se nám to hoduje, když nám jiní půjčují":
      http://www.verejnydluh.cz/

      Vymazat
  5. Štefec o akci Mináře: Pokud ani tohle nepohne vnitro k zásahu, musíme organizovat iniciativy na ochranu demokracie:

    https://cz.sputniknews.com/ceskarepublika/2019082310568595-stefec-o-akci-minare-pokud-ani-tohle-nepohne-vnitro-k-zasahu-musime-organizovat-iniciativy-na/

    Dočasný zmocněnec pro záležitosti České republiky byl předvolán na MZV RF v Moskvě:

    https://cz.sputniknews.com/ceskarepublika/2019082310569149-docasny-zmocnenec-pro-zalezitosti-ceske-republiky-byl-predvolan-na-mzv-rf-v-moskve/

    Fiala zkritizoval nákup amerických vrtulníků pro armádu: Nejsou pro obranu České republiky, ale pro expedice v cizím zájmu:

    https://cz.sputniknews.com/byznys/2019082310568485-fiala-zkritizoval-nakup-americkych-vrtulniku-pro-armadu-nejsou-pro-obranu-ceske-republiky-ale-pro/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Amerika je náš spojenec, tedy samozřejmě budeme pracovat v jejich zájmu.

      Vymazat
  6. "Německý automobilový koncern Daimler otevřel svou první továrnu na výrobu vozů Mercedes-Benz v Rusku. Slavnostního otevření nového závodu se zúčastnili mimo jiné ruský prezident Vladimir Putin a německý ministr hospodářství Peter Altmaier."

    Vrcholní manažeři automobilového průmyslu si pochvalovali Ruský trh, zmínili se o rozšíření spolupráce s Čínou, Indií .... atd.
    Kde jsou sankce? Ty sankce mají za úkol ozdravit Ruskou ekonomiku a utlumit spolupráci Ruských firem v zemích bývalého východního bloku.
    Jsem zvědavý, jak obstojí naše ekonomika v neustále propíraných změnách klimatu, kdy nedostatek vody a potravin omezí vývozy zemědělských komodit ze zemí, které nás dnes zásobují. Možná se nestane nic tak zásadního, z 50% jsme snad soběstační a pokud si připustíme, že průměrný občan se neustále přejídá o minimálně 50%, staneme se soběstačnými a zdravějšími. :-)
    Stát, jako množina obyvatel obývajících definované území, by měl vést svoje politiky racionálně, prozíravě atd., aby zmírnil či otupil hroty problémů, které čas přináší. Měl by ... pokud by tomu tak bylo, neměli bychom mezi sebou tolik miliardářů a asi bychom neviděli na našich silnicích tolik drahých aut ....
    ABC

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co to meleš, ty blbe? Škodovka má v Rusku továrny taky.

      https://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/auto/rusko-zeme-automobilek-zaslibena-prodeje-skodovek-se-zvedly/r~bf7bb30217fd11e9815cac1f6b220ee8/

      https://www.skoda-storyboard.com/cs/modely/kde-vsude-je-skoda-auto-doma/

      Nevíš o povaze sankcí vůbec nic, jen meleš nesmysly.

      Vymazat
    2. Proč mi nadáváš hejsku. Sedíš si u svého PC a jen sprostě nadáváš.
      Trochu mi uniká, proč mi podsouváš Śkodovku. Pokud je mi známo, není v majetku českých firem, ale patří do koncernu VW. Navíc jsem pouze poukázal na skutečnost, kdy i přes sankce Německé firmy obchodují s Ruskem buď přímo a nebo prostřednictvím prostředníků. Sankce výrazným způsobem dopadly na některé České firmy. Sankce mohou být i snahou podpořit "páté kolony" a nespokojenost obyvatel.
      Jaké jsou povahy sankcí? Co mají postihnout a plní svůj účel? Jaký mají smysl? Kdo je uvaluje? Mohou podpořit výrobu v zemi "pod sankcemi" a naopak utlumit produkci v zemích sankce dodržujících?
      Otázek je spousta a spousta, můžeme diskutovat do rána, pokud se nebudeš chovat jako prase.
      ABC

      Vymazat
    3. Nadávám ti, protože meleš blbosti, nevíš o povaze sankcí zhola nic.
      Sankce Západu proti Rusku spočívají v tom, že Západ pouze přestal Rusku dodávat technologie zneužitelné v jejich zbrojním průmyslu. To je vše. Žádné jiné sankce na nic ze strany Západu neexistují. Vše ostatní, jako např zákaz dovozu potravin ze Západu, jsou jen protisankce samotných uražených Rusů vůči západu! Uvědom si to!

      Samozřejmě že Rusko vítá jakoukoli Západní společnost, která v Rusku otevře výrobní závod a podpoří tím zaměstnanost, tak jako to udělal Mercedes a tak jako to dělá tisíce jiných Západních firem. Včetně našich firem.

      NIKDO NIKOMU u nás nezakazuje jakkoli obchodovat s Ruskem, nebo tam otevírat fabriky. Krom té jediné vyjímky zbrojních technologií. A stovky našich firem s Ruskem také čile obchodují nebo dokonce mají v Rusku pobočky.

      Proto jsou tvé odkazy a bláboly zcela mimo. Evidentně nic nechápeš a ničemu nerozumíš.

      Vymazat
    4. 23:55 Ohledně sankcí se mýlíte. Ekonomické sankce proti Rusku se dají rozdělit do tří kategorií.
      Zaprvé byla zakázána a přerušena dodávka zbraní a jiných materiálů, které by mohly sloužit k vojenským účelům.
      Zadruhé byl uvalen zákaz na dodávaní zboží, které slouží k produkci a těžení oleje a podzemních vod.
      Za třetí byly uvaleny finanční sankce, které postihly důležité ruské společnosti podnikající v oblasti průmyslu a energie.
      Proto otvírání nových západních průmyslových podniků v Rusku je jasným nedodržováním třetího bodu.

      Kromě toho byly uvaleny sankce na Autonomní Republiku Krym a Sevastopol: zákaz dovozu zboží z těchto destinací, zákaz investic, zákaz poskytování služeb v oblasti cestovního ruchu, výletní lodě z EU nesmí dokovat v krymských přístavech, zákaz prodeje zboží a technologie pro dopravu, telekomunikace, energetiku a průzkumu ropy, zemního plynu a nerostných surovin. Nesmí také být poskytnuta technická pomoc, zprostředkovatelské, stavební či inženýrské služby související s infrastrukturou.

      V červnu 2017 kritizovala německá kancléřka Angela Merkelová nové americké sankce proti Rusku, které připravil Kongres USA a které měly postihnout i evropské firmy spolupracující na rozšíření plynovodu Nord Stream, který již přivádí zemní plyn z Ruska do Německa po dně Baltského moře. Německo pohrozilo Spojeným státům odvetou, pokud sankce poškodí německé firmy. K německé kritice nových amerických sankcí se připojili i rakouský kancléř Christian Kern a předseda Evropské komise Jean-Claude Juncker. Své výhrady proti novým sankcím vyjádřila i Francie.

      Situace se sankcemi není tak prostoduchá, jak jí chcete vidět vy. O chápání a "rozumnění" nelze z vaší strany už vůbec mluvit.

      Vymazat
    5. Každá sankce je druh agrese!!!

      Vymazat
    6. Nejhorší dopady sankcí jsou ve finančnictví, zvláště v oblasti nízkoúrokových rychlých půjček, Rusko je silně podkapitalizované. Tohle je největší brzda v rozvoji.

      Co se týká embargu technologií, jedná se o všechny oblasti, tj. i farmacii, výpočetní technika, materiály... Žádná země není soběstačná ve všem, dokonce ani Amerika ne, protože vývoj jede prudce nahoru ve všech oblastech.

      Pak jdou sankce nesektorové, personální, ty jsou zaměřeny na konkrétní osoby, většinou činné v obchodu, třeba Děripadka, anebo osoby blízké Putinovi. Někteří nemají ani možnost vycestovat.

      Největší překážkou je fakt, že sankce nařízené Amerikou dodržuje fakticky každý, jelikiz Amerika je velice silný hráč světové ekonomiky. Například svého času dodržoval sankce také Aeroflot (Krym), protože by jim nebylo dovoleno létat mimo Rusko. Podobně Sberbank atd... První blokádu prolomily ruské rozvodné závody a následně Gazprom poté, co Krym zůstal bez energií.

      Vymazat
  7. https://www.reformy.cz/angelu-merkel-pri-navsteve-drazdan-privitaly-vykriky-fuj-nacisticke-pozdravy-a-skandovani-vypadni/
    https://pravyprostor.cz/imigranti-otravuji-na-koupalistich-napadaji-i-plavcice/
    https://www.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory/Krajanka-Yngland-Hruskova-z-Nemecka-Nektere-zeny-uz-radeji-po-18-hodine-nevychazeji-Denne-je-nekdo-znasilnen-policie-nezvlada-592131
    http://www.protiproud.cz/politika/4530-nemecko-uz-je-ztraceno-deprimujici-pohled-za-nasi-zapadni-hranici-kolik-lidi-staci-na-prevrat-demokracie-v-troskach-chvilkari-mohou-zavidet-nepratelske-vysadky-pro-ovladnuti-zeme-troji-dulezite-pouceni-pro-nas

    OdpovědětVymazat
  8. Pro 23:55
    To s těmi technologiemi, vojenskými, jsi trochu vedle. Rusko má takovou technologii o které se západu ani nezdá. Nové ruské zbraně jsou o mnoho dál před tou zastaralou západní. Proč asi USA tak běsní z nových ruských supersonických raket? Asi proto, že mají lepší, jak prohlásil ten šašek s přehazovačkou. A to Rusko dokázalo za pár let, po bordelu zrádců Gorbačova a Jelcina. USA žádné takové problémy neměly a přesto jsou v pr..li. Němečtí vědci pomřeli a dnešní školy v USA plodí jen samé teplouše. O nějakých nových vědcích si mohou nechat jen zdát.

    OdpovědětVymazat
  9. Venco jak tohle muzes vydrzet ? Cist ty strasne idiotismy "znalcu" ,vlezdoprdelniku a jeste jim to vysvetlovat .Ten idiot Hovnocuc je nastesti jen jeden ale vcelku jich je tady odborniku hezka radka.Za to bys mel byt vyznamenan
    radem Bibiho Zemana ,nezli nam odejde na vecnost.Doufam ze jeste staci zajet mlatit svou hlavou do tech sutru s radiovkkou na hlave Schlom

    OdpovědětVymazat
  10. 5:19
    A teď ten canc přelož do češtiny Šlemile!

    OdpovědětVymazat
  11. Souhlas , jen dál sankce, proč se tady nad sankcemi rozčilujete, vždyť tak rusku " pomáhají ". Vše začalo okupací Krymu, Rusko si od té doby kope vlastní ekonomický hrob. Dopadne podstatně huře jak v 90 letech. Rus neumí, nevyváží mimo ro. a pl nic. Rusko se rozpadne na prach, to se místním ruským elitám líbit nebude a bude to smrdět nějakým konfliktem. Jo někdo tady psal, že chtějí rusa v G7, nějak ta myšlenka velice rychle vyprchala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kry\m naní okupován. Krymská autonomní republika přešla podle mezinárodního práva i podle ukrajinských a ruských zákonů legálně do svazku Ruské federace. I kdyby se všichni anglosaští propagandisté a jejich čeští papoušci postavili na hlavu, statut Krymu ani historii nepředělají.

      Vymazat
    2. 9:58, jak to, že není? Já jsem jen od jednoho známého už slyšel, ze Česko je dočasně okupováno Čechy. A myslel to úplně vážně.

      Vymazat
  12. táraniny - okupácia Krymu, tsss, priznaním pravdy by museli pripustiť Katalánsko a už by to šlo ...

    OdpovědětVymazat
  13. Obávám se že sankce spíš škodí jim než Rusku, oni potřebují odbytiště, suroviny a pod.,ale na pohled to vypadá tak krásně zásadově, spravedlivě, pokud tedy zrovna nejste Bask, Katalánec nebo kyperský Řek.

    OdpovědětVymazat
  14. Je to zvláštní. USA mohou jít dělat pořádek do Afghanistánu, pokud tak jednali Rusové, bylo to fuj. USA mohou bombardovat Srby, Irák, Libyi a je to správně. Rusové si srovnají Čečnu, hraniční problém s Gruzií a znemožní, aby USA mohly mít základnu na Krymu a je to fuj. Jako by bylo něco zvláštního, že státy si brání svoje zájmy a my, buď můžeme iracionálně fandit jak při hokeji nebo fotbalu, nebo se s nadhledem dívat, kdo a s jakou morálkou, v mocenské hře, jak dalece lže a kope do koho. Nic nenadělám, od dětství je mi vlastní, že fandím těm slabším. Oni totiž mají všechny důvody, dovolávat se morálky. Ti silní ne. Proto je mi mocenská politika USA, beze zbytku, fuj! Což předsudečnou nenávistí není, když k tomu existují věcné, doložitelné argumenty. Ví se, kam padaly bomby, kdo a kam všude je házel. Opakuji, USA fuj! Vy někteří třeba, vztekněte se.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je zajímavé, slyšet na adresu Rusů, že jsou slabí.

      Vymazat
  15. 16:00 Máte tam řadu nepřesností a lží, Rus napadl Afghanistán a dosadil svého Afg. kumpána, kterému na konci stejně povstalci uřízkli koule, to asi hocha bolelo. Srby zcela po právu bombardovali, za jeji rozpoutání konfliktu a za genocídu. Irák je sporný a v Lybii Amík nic nebombardoval. Stačí .Tak že zase z toho vychází nejhuř rus.Tam směřujte to vaše FUJ.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne Rus ale armáda SSSR na pozvání afghánské vlády přišla na pomoc vládním oddílům proti džihádistům, kteří operovali v horách. Kdyzž se ti džihád líbí a fandíš mu, pak mne nepřekvapuje, že souhlasíš s popravou bývalého prezidenta, který se funkce vzdal a byl vylákán podvodně na schůzku, na které ho zabili a zohavili.

      Srbové bojovali proti ustašovcům v Chorvatsku, žádné etnické čistky nedělali. Naopak Chorvati pod americkým velením vyhnali v operaci Oluja (srpen 1995) skoro 300.000 srbských spoluobčanů - to byla etnická čistka, blbečku.

      V Bosně Srbové bojovali proti džihádu, který podporovala Saudská Arábie i Írán, Turecko a další státy NATO a především USA. Když Srbové nad džihádisty vyhrávali, letectva NATO je bombardovala!!! (rok 1995)

      NA Kosovou vraždili Albánci s cílem vytvořit etnicky čistou velkou Albánii. O totéž se roku 2001 pokusili i v sousední Makedonii. Při etnické čistce, kterou podnítilo NATO jako spojenec albánských gangsterů bylo z Kosova vyhnáno přes 250.000 a bylo zničeno 160 pravoslavných svatostánků! Opět šlo o genocidu střiženou džihádem. Chápeš propagandistický vole?!'

      Vymazat
    2. Irák není sporný. Irák byl přepadem státy NATO bez mandátu OSN - šlo o hrubé porušení mezinárodního práva ze strany USA a jeho vazalů. Ministr Colin Powel v OSN lhal, ukazoval flaštičky s pouštním pískem a tvrdil, že jsou v něm stopy BCHL. Ke lži se později trpce přiznal.
      Anonym 18:37 je bohapustý lhář aporovkatér, typický TROLL. Fujky, fujky fujky, smrdí.

      Vymazat
    3. 19:13 No vidím, že máte "" zaručené "" info. ze sputniku. Je neodiskutovatelný fakt, že válku vyvolal SRB, na tom nic nezměníte a že pozabíjel tisíce lidí v Srebrenici, taky ne
      .A když se vinou Srbu začala válka, tak potom je jasné že vraždili všichni. Asi nechápeš co blbe, nevadí.A ty vaše věčné pozvání Rusu jsou uža trapné, zkuste něco jiného. TROuBO

      Vymazat
    4. 11:0,0 je nesporný hlupák, který nepřemýšlí, nehledá informace, ale věří. Věří tá nejprimitivnější propagandě zemí NATO, ktweré rozvrátili Jugoslávii prostednictvím džihádistů v Bosně, ustašovských nácků v Chorvatsku, Albánské narkomafie na Kosovu a Metochii. ¨

      Srebrenica je muslimský a americký podvod, žádná genocida. Jedná se o vojenský hřbitov padlých kriminálníků, kteří vyvražďovali Srby v okolních vesnicích (Kravica, Skelane, Zalezie, Sase a dalších 96 srbských vesnic, osad a samot.

      Z toho se, jelimane, nevylžeš. Fakta jsou fakta!

      A ty nadávky jen dokreslují vaši nevychovanou hloupou náturu.

      Vymazat
  16. 18:37 nijak jsem nezpochybnil, že SSSR vojensky vstoupil do Afghanistánu. Neřeším otázku, jak si Srb počínal na ůzemí vlastního suverénního státu, kdy dokonce ani OSN operaci USA nepožehnala. Neřeším otázku vnitřních poměrů ve Venezuele. Jisté ovšem je, že USA suverennímu státu, řádnému členu OSN, obstavují majetek, nasazují a prosazují vůči němu všemožné sankce. Podle mého porušují mezinárodní právo stejně, jako bylo porušeno SSSR v případě Maďarska roku 1956 a Československa v roce 1968. USA fuj. Toť vše. Vy si tomu zištnému policajtovi fanděte.

    OdpovědětVymazat
  17. 18:37 S vám opravdu nemá cenu diskutovat. Vaše vidění světa je tak jednostranné, že si sám musíte připadat jako blbec, kde jste ztratil zdravý rozum?

    OdpovědětVymazat
  18. Nemecki vedcovia su hlupi a ako spravne zeny rozmyslaju viac okamzite a menej strategicky.(u chlapov je to naopak) Ak si postvu ludi , tak to bude iba zaciatok ich konca.

    OdpovědětVymazat