Reklama

.

.

pátek 2. srpna 2019

Nový dokument o MH17 nepochybně dokazuje, že šlo o kamufláž

Dr. Mahathir Mohamadmalajsijský premiér 
Andrew Korybko
2. 8. 2019 GlobalResearch, překlad Zvědavec
Nový dokument, který režírovali Yana Yerlashová a nezávislý nizozemský vyšetřovatel Max van der Werff, nepochybně dokazuje, že Ukrajina a její západní partneři udělali vše, co mohli, aby zakryli skutečnou příčinu tragického sestřelení letadla MH17, k němuž došlo před více než pěti lety. V dokumentu předkládají nové důkazy a svědectví, vážně zpochybňující „oficiální“ zprávy o tom, co se v ten strašlivý den skutečně stalo.


Celý svět je již obeznámen se dvěma protichůdnými teoriemi o sestřelení MH17 před více než deseti lety, přičemž Západ trvá na tom, že údajně ruská raketa BUK typu země-vzduch náhodou zničila osobní letadlo, zatímco Moskva stále trvá na své nevině a prohlašuje, že je falešně obviňována v rámci politicky motivovaného krytí zločinu. Většina lidí si již utvořila názor na to, co se v onen hrůzný den opravdu stalo, ale ti, kdo stále pochybují o skutečném spiknutí, zřejmě konečně přehodnotí svůj názor poté, co se obeznámí s novým dokumentem Yany Yerlashové a nizozemského vyšetřovatele Maxe van der Werffa.

V „oficiální“ zprávě je z této tragédie obviňováno Rusko, avšak na základě nových důkazů a svědectví bylo odhaleno, že hned od začátku byly ze strany mnoha zemí vyvíjeny aktivní snahy vykreslit Moskvu jako viníka, přestože neexistují vůbec žádná fakta na podporu tohoto pobuřujícího tvrzení.

Dokument „MH17 - Call For Justice (Volání po spravedlnosti)“ vrhá světlo na temnou pravdu o tom, co se stalo bezprostředně po sestřelení letadla, přičemž novinář John Helmer ve stručném přehledu o tomto 28minutovém dokumentu zdůraznil klíčové body pro ty, kteří nemají čas sledovat celé video. Dokument zahrnuje krátký rozhovor s malajsijským premiérem Mahathirem, který již dříve uvedl, že jde o krytí zločinu, a znovu potvrdil, že Rusko bylo obviněno z toho, co se stalo, dokonce ještě předtím, než byly o incidentu známy nějaké přesvědčivé informace.

Malajsijský premiér Dr. Mahathir Mohamad také prozradil, že se Západ snažil zabránit tomu, aby se Malajsie zúčastnila vyšetřování, což je nesmírně skandální, mírně řečeno. Avšak Malajsie se nedala odradit od snahy pátrat po spravedlnosti. Dokument zahrnuje svědectví plukovníka Mohamada Sakriho, šéfa malajsijského týmu, který uvedl, že poté, co jim to Porošenkova vláda původně zakázala, vzal tajně malý tým do Doněcka, kde získal důkazy přímo z místa.

Malajsie má ve svém vlastnictví černé skříňky, což této zemi zajistilo, že zná pravdu o tom, co se skutečně stalo. To také vysvětluje, proč plukovník Sakri řekl, že jak FBI, tak ukrajinská vláda, se ho okamžitě poté zoufale snažily přesvědčit, aby jim tyto důkazy předal. On po právu odmítl, a to je také důvod, proč jeho vláda nikdy neobvinila Rusko jako ostatní země, které se staly součástí stádového efektu, neboť dobře věděla, že neexistují přesvědčivé důkazy, prokazující spoluvinu Ruska. To má obrovskou normativní váhu, kterou však mainstreamová média, pojednávající o tomto případu, nespravedlivě ignorují. I když je pochopitelné, proč na to nechtějí upozorňovat, neboť tento „nepříjemný fakt“ by naboural jejich informační válku proti Rusku. Také by to vedlo k tomu, že by se více lidé po celém světě začalo ptát, proč o tom v prvé řadě nebyli uvědoměni, což by v dnešním populisticky vedeném prostředí mohlo vést k většímu odporu proti elitám, než kdykoli předtím.

Jen málo nezávislých vyšetřovatelů udělalo pro odhalení pravdy o MH17 tolik, jako Yana Yerlashová a Max Van den Werff, kteří prokázali celému světu obrovskou službu svým nejnovějším dokumentem, dokazujícím, že zprávy mainstreamových médií nebyly ničím jiným, než politicky motivovanou lží s cílem obvinit Moskvu a odvrátit pozornost od Kyjeva a jeho pravděpodobného zavinění této tragédie.

Ti, kteří už o tom vědí, nebudou překvapeni, ale je ještě mnoho lidí, kteří o této verzi nemají ani ponětí. To je důvod, proč tento dokument začínají lidé sledovat, a proč by měl být sdílen s co nejvíce lidmi, zejména na sociálních sítích, aby se i ostatní seznámili s důkazy a výpověďmi, jež jsou součástí dokumentu, a mohli si tak sami udělat názor na to, co se skutečně stalo.


New MH17 Documentary Proves Beyond a Doubt that a Cover-Up Took Placevyšel 25. července 2019 na Global Research. Překlad v ceně 260 Kč Zvědavec.

94 komentářů :

  1. Průběh vyšetřování tragického letu MH 17 je největší ostudou pro vyšetřovatele leteckých katastrof. Vyšetřovatel musí být nezávislý, musí brát k vyšetřování jenom fakta a nesmí podléhat politickým objednávkám politiků. Pokud to vyšetřovatel nemůže splnit, musí okamžitě z vyšetřování letecké havárie odstoupit, aby politici nemohli ho zneužívat k svým cílům. Dnes je už jasné, že za tragédii letu MH 17 odpovídá Ukrajiny se Spojenými státy, kteří sestřelení letadla provedly a svým vlivem zmanipulovaly vyšetřování.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na dokazování o vině Ukrajiny a USA nasadil západ jednoduchou metodu označující vše co je v rozporu se závěry vyšetřování z Nizozemska, že je to ruská propaganda proti které se musí bojovat, protože podkopává demokracii na západě. A demokracie a západní demokratické hodnoty je vše co západ provádí a hlásá a tedy, když západ řekl, že na vině je Rusko, nesmí to nikdo zpochybňovat.

      Vymazat
    2. Proč do tý komise nebyly kooptovány Ruská a Malajsijská federace? To by pak bylo vyvážený, naopak Ukrajina a Novoruská konfederace tam nemaj jakožto zainteresovaní podezřelí co pohledávat. Takhle je to voho ...

      Vymazat
    3. 16:51, mam dvě otázky: 1) Ukrajina patřila mezi podezřelé v čem? 2) Novoruská konfederace je co?

      Vymazat
    4. 18:55 Ukrajina je ve válce s Novoruskem! Obě strany si činí nárok na území, na kterém došlo k sestřelení letadla a současně obě strany nesou za jeho sestřelení zodpovědnost, přičemž Kyjev větší, páč má nástroje k uzavírání vzdušného prostoru! Takže není možné aby se Ukrajina stala účastníkem vyšetřování zločinu v její ať již režii přímé, či nepřímé! To samé platí v bleděmodrém o vládách DLR a LLR. Naopak účastníkem nemůže nebýt RF, jakožto garant mírových rozhovorů v Minsku a také MF, které letadlo patřilo - to snad dá rozum!

      Vymazat
    5. 20:04,
      1) Donbas, či spíš jeho část, není Novorusko. Tento název nede mnohem větší území.
      2) Pokud mě paměť neklame, území Donbasu dosud patří Ukrajině.
      3) Správně, Kyjev nese zodpovědnost za neuzavření vzdušného prostoru. Bohužel byl veškeré viny na soudě sproštěn.
      4) Letadlo spadlo na území Ukrajiny a podle ICAO se takový stát účastní vyšetřování.
      5) Poslední věta navazující na předchozí je nesmyslná.

      Vymazat
    6. 22:06 Chyba! "Ono nespadlo", nýbrž bylo sestřeleno! A Ukrajina je z toho podezřelá stejně jako Novorusko (zčásti opravdu okupované tzv. Ukrajinou). Je to tak absurdní, jako by se vyšetřování sestřelu jihokorejského letadla účastnil Brežněvův SSSR, či sestřelu iránského civilního letounu nad Perským zálivem účastnily USA:-)

      Vymazat
    7. 8:36, nespadlo? Takže zřejmě dosud létá... :) Když začínalo vyšetřování, nevědělo se, jak k tomu došlo, a vy mluvíte o střílení. To jen někteří měli okamžitě jasno a zaplnili tímto jasem veškerý mediální prostor.

      Vy byste vyloučil Ukrajinu z vyšetřování... A jak byste chtěl vyšetřovat? Vždyť se to stalo nad ukrajinským územím. Nemůžete ignorovat svrchovaný stát.

      Rusko má ovšem v rámci bývalého SSSR status hlavního vyšetřovatele leteckých nehod v rámci ICAO. Mají i zkušenosti se sestřelem přesně touto zbraní jejich vlastního letadla právě Ukrajinou v r.2001.

      Přesto o jejich zkušenosti nikdo nestojí, odmítají se důkazy a stopy, pokud nesedí s vyšetřováním, což bylo F.Westerbekem potvrzeno na tiskovce toku 2016.

      Byl taktéž vydán striktní zákaz o poskytování jakýchkoliv informací Rusku. Počátkem příštího roku má být tzv. soud.

      To je v příkrém rozporu s pravidly nejen mezinárodního práva, protože vy musíte mít na obhajobu všechny informace o vyšetřování a dostatek času na její přípravu. Zvlášť když se jedná o tak spletitou věc plnou faktů/fejků, svědků/falešných svědků, stop pravých i podvržených, a navíc v situaci, když se žádné důkazy od Ruska přijímat nebudou.

      Na samotném počátku byla evidentní snaha namočit Rusko. Mám obavy, že se jedná o řízené vyloučení Ruska minimálně z BR OSN, pokud ne přímo z OSN, tím, že se označí za teroristický stát podobně jako Lybie.

      --

      SSSR se neúčastnil přímo vyšetřování. Ale protože se mu podařilo dostat k troskám a jednalo se tehdy o respektovaný stát s dostatečně velkou ekonomikou, který nebylo možno úplně ignorovat, dopřálo se mu v mainstreamu sluchu.

      Vymazat
    8. 10:13 Bohužel to tak je, no ... já se nehádám o realitu, napsal jsem pouze názor, jak by to MĚLO správně být!

      Vymazat
  2. Ale vždyť materiál z černých skříněk byl dán k dispozici JIT, zmiňují to ve své úplně první závěrečné zprávě, tzv. technické. Dokonce zvuky z VCR byly podrobeny analýze ještě v předstihu, aby ukončili zvěsti o útoku z letadla a potvrdili směr příletu rakety (i když špatně).

    Proč se neustále zaobíráte naprosto lživymi informacemi? Tím se nedokáže, že JIT něco pokazila, ale to, že "Rusáci zas lžou". I když to někdo zde špatně přeložil z malajského tisku. Tím samozřejmě netvrdím, že závěry JIT jsou správné.

    Černé skříňky požadovala Ukrajina a snažila se k nim dostat dřív než separáti. Pak se snažila blokovat Malajce. Zřejmě byla i v kontaktu s některými tajnými složkami USA. Malajsie požadované záznamníky Ukrajině nevydala a nevydala je ani agentům z USA. Předala je rovnou vyšetřovací skupině v Holandsku a obě mohli být prozkoumány. Už tohle ukazuje, že se nejedná o jednotný blok. Proto je přinejmenším znepokojivé, že Ukrajina je považována za stěžejního dodavatele důkazů.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 10.44 Malajsie předala "černé" skříňky ze svého letadla Nizozemcům? To je stejné, jako by je za druhé světové předala Protektorátu BuM, místo přímo Německu. A ta vyšetřovací komise? Jako by zločiny Německé říše, tedy Němců, Rakušanů a jejich kolaborantů jiných národností, vyšetřovala parta složená z přeživších účastníků konference ve WANNSEE 1942, z Banderovců, z pobaltských a nizozemských dobrovolníků SS... "Důvěryhodná" komise, že?

      Vymazat
    2. Souhlas s tím, že skříňky byly předány vyšetřovatelům. Pokud vím jejich zkoumáním se zabývaly V malé Británii. Údajně nahrávka neobsahovala nic co by pomohlo vyšetřování. Toť ovšem otázka. Zda komise nahrávku zpětně předala Malajsii samozřejmě nevím, ale je to možné. Nicméně stále platí, že skříňky jsou ve vlastnictví Malajsie a to i kdyby u ní de facto v současné době nebyly. Záznamy na nahrávkách údajně nelze zmanipulovat.Tedy údajně.....

      Vymazat
    3. Černé skříňky určitě nemohou vydat nic podstatného o tom, kdo je viníkem sestřelu MH 17, ale ani žádného jiného letounu, raketou, podobně jako tomu bylo právě s MH 17. Z černých skříněk se dozvíme maximálně něco o technických parametrech letu (jak zapisovače zaznamenávaly rychlost, výšku, přetížení atp.) a ze zvukového záznamu, snad jedině to, že došlo k destrukci (možná i zvuk destrukce a komunikaci posádky předtím), což není pro vyšetřování nic podstatného, protože všichni vědí, co se stalo a jak.

      Vymazat
    4. 11:03, 16:24, já také netvrdím, že vydala nějaké záznamy ohledně pachatele, i když jisté snahy o předběžné vyhodnocení byly. Analyzovali směr vysokofrekvenčního signálu a snažili se podpořit teorii o místě odpalu. Jenže takhle to nejde dělat, to je vysloveně věštírna.

      Co se týká přínosu k vyšetřování, tak ten tam přece byl, sami to píšete. Jednoznačně se ukázalo, že i záznam z černých skříněk, zvlášť VCR, odpovídá verzi o masivním zásahu pilotní kabiny. Prostě okamžitý konec, piloti nijak nereagovali.

      Jestli lze manipulovat se záznamy, to nevím, ale počátkem 90. let, při předání záznamníků z KAL007, byly tyto okamžitě testovány, jestli nedošlo k manipulaci.

      V příspěvku jsem se ohradil proti tvrzení, že Malajsie nikomu nevydala černé skřínky.

      Vymazat
  3. To bylo naprosto jasné od začátku Rusko by z toho absolutně nic nemělo. A americké proti Ruské štvaní je známé.

    OdpovědětVymazat
  4. Obrovský brazilský zločin proti lidskosti, Bolsonaro se rozhodl zničit Amazonii:

    http://svobodnenoviny.eu/obrovsky-brazilsky-zlocin-proti-lidskosti-bolsonaro-se-rozhodl-znicit-amazonii/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak zajeďte do Brazílie proti Belsonarovi demonstrovat. Opravdu myslíte, že byl malajský dopravní letoun sestřelen nad amazonskou částí Ukrajiny? No potěš koště...

      Vymazat
    2. 11:06 Aha vítači klimatických migrantů a zachránci planety se to nelíbí. Tam by se muselo začít u korporací a velkokapitalistů. AMAZONIE JSOU PLÍCE PLANETY A BEZ KYSLÍKU NEPŘEŽIJEME.

      Vymazat
    3. 22:42 V pohodě! My máme celá dokonale vybavená a na mnoho let zásobená města s výrobnami kyslíku na celá staletí! Nepřežijí hlavně žluťáci, negři a jiná přemnožená verbež a to je jen dobře ....

      Vymazat
  5. Klan Buschů nechal odpálit věže i s cca 3000 am. lidmi,letadlo s 280 to byla "hračka".Brzy vše bude JASNÉ!
    Ale Dracone, v Bruselu se nic nerozhoduje. Brusel je pouze hlásná trouba oněch tří center – Washingtonu DC, City of London a Vatikánu..
    https://tadesco.cz/snemovna-usa-odsouhlasila-vojenske-tribunaly-budou-vysilany-zive-na-internetu-2/
    Jako obvykle však varujeme naše čtenáře, aby tomu věřili jen tehdy, až to uvidí. Trump, například, má ještě splnit svůj slib ohledně zveřejnění pravdy o 11. září. Svět očekává a vyžaduje veřejný proces norimberského stylu s vysoce postavenými zločinci. Vidět lidi jako Hillary a Billa Clintona, jak jsou v poutech, by byl dobrý začátek.

    OdpovědětVymazat
  6. Příčina sestřelení je od začátku jasná: Ukrajina poslala civilní letadlo nad místa, kde humanitárně bombardovala vlastní obyvatelstvo.
    J. Hruška

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ukrajina to letadlo navedla přesně na místo, kde měla k palbě připravený raketový systém - aby měla jistotu, že se trefí. Asi se UA dočetli o ctihodném panu Alfrédu Naujocksovi a jeho "bohulibém" katolickém díle (Hitler měl se Svatou stolicí Konkordát) v Gleiwitz 31. 8. 1939. Chudáci Němci pak od rána "opětovali palbu" a zahájili to operaci, běloučkou a čisťoučkou jako bordelová panna, nebo Socha svobody. Fall Weiss...

      Vymazat
    2. 12:11, Ukrajina schválně navedla... další romanopisec. Uveďte důkazy. Vůbec nevíte, jak a co se tam stalo. Stop je velké množství a jsou protichůdné. Navíc je tam hodně falešných stop. Těžko se orientují lidé, co se tím dlouhodobě zaobírají jako specialisté, ale vy máte jasno jako ten Porošenko.

      Letadlo letělo ve svém koridoru. Posádka požádala o odklon kvůli bouřce. Je otázkou, proč letěli v nižší letové hladině.

      Vymazat
    3. A 22:13!!
      Kde jste vzal to fake, že posádka požádala letecký provoz v Kijevě o změnu kurzu a letové hladiny??
      Jak to chcete doložit, když operátorka z Kijeva zmizela hned po směně a s ní i veškerá dokumentace o letu?
      Zase propaganda ala baden-badenský býček?(pro vás strýček gebls).

      Vymazat
    4. 16:25, o změnu letové hladiny nepožádala posádka, jen o odklon na sever kvůli bouřce.

      Vymazat
  7. Jako před 50 ti lety na Měsíci a 11. září.

    OdpovědětVymazat
  8. Doporučuji též dokument "MH-17: нерассказанная история", kde se spekuluje o sestřelení stíhačkou Su-25

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle jsou obyčejné spekulace nezakládající se na pravdě. Trosky jednoznačně ukazují na použitou zbraň, i když v tom prostoru nějaké stíhačky operovaly, a s největší pravděpodobností to byly ukrajinské stíhačky.

      Sestřel z letadla nikdy nebyla oficiální ruská verze, jak se nám snažil mainstream podsunout. V prvních dnech, kdy nebylo nic jasného, Rusko dalo svých 10 otázek a mezi nimi byla i otázka ohledně důvodu přítomnosti ukrajinských letadel v blízkosti zásahu Boeingu.

      Pak z toho západní i ruský tisk vykouzlili střílení raket z letadla.

      Vymazat
  9. Jak to vlastně bylo, napovídá zpráva, kterou zveřejnily USA skoro okamžitě po incidentu.
    USA NEZVEŘEJNÍ SATELITNÍ SNÍMKY (ani radarové) událostí
    z dotyčné oblasti.

    Od té doby bylo viněno pouze Rusko, ánžto ruské satelitní snímky byly odmítnuty!

    OdpovědětVymazat
  10. Jiří Jírovec2. srpna 2019 13:17

    Konspirační teorie jsou produktem zatajování důležitých informací.

    Důkazy Warrenovy komise týkající se smrti Kennedyho, byly zveřejněny v roce 2017, ale některé dál zůstaly utajeny. Huttonova komise, která vyšetřovala smrt britského experta na ZHN Davida Kellyho, utajila důkazy na 70 let.

    Skripala a jeho dceru od jejich zázračného přežití nikdo neviděl. Oficiální důkazy o novičoku, jako jedu, který umí jen Putin, a o synchronizovaném pohybu agentů, byly rychle zesměšněny faktickými nesrovnalostmi.

    Kennedy byl zabit kulkou, která zázračně kličkovala mezi jeho tělem a texaským guvernérem Connallym. Kennedy nebyl pitván lékařem patologem, a tak ani nebyla určena vstupní a výstupní rána. Údajný vrah, Oswald, se nějakým komunistickým vnuknutím dozvěděl, že Kennedyho kolona pojede jinou, než původně oznámenou trasou a přemístil se do správné budovy. Místo toho, aby z Dallasu prchal, jak nejrychleji mohl, šel do kina, kde odpráskl policistu Tippita. Byl zatčen a zastřelen Rubym dřív než mohl být vyslechnut ... atd.

    Mentalita divokého západu je málo pochopitelná třeba v případu bin Ladena. Toho si zastřelili dřív než jim mohl vysvětlit, jak se kují celosvětové pikle z jeskyně Bora Bora.

    Údajné zasažení Pentagonu dopravním letadlem vyžadovalo nesmyslný manévr, který zpochybnili profesionální piloti. Navíc stačilo letět přímo a napálit tu části budovy, která nebyla rekonstruována.

    Americká vláda se soudila s TV, myslím že Fox, aby nemusela uvolnit záběry z kamer, které by ukázaly, že šlo o letadlo.

    Věřit lze, že ke zřícení třetí budovy v NY došlo dřív než opravdu spadla. Reportérka BBC její pád oznámila v době, kdy ještě stála. Možná to bylo jasnovidectví.

    Vyšetřování leteckých katastrof je složitá věc, protože ve hře jsou obrovské peníze. Většinou trvá několik let než se vyšetřovací komise shodne na konečné zprávě.

    V případě MH-17 jsou vedle odpovědnosti řízení leteckého provozu, které letadlo poslalo nad válečné území, ve hře zájmy letecké společnosti, pohledávky pozůstalých a především politický dopad, tedy vztahy s Ruskem.

    Věřit se dá všemu nebo ničemu, podle odolnosti žaludku. Otázka cui bono byla během několika dní odpovězena americkým prohlášením, že letadlo sestřelili Rusové raketou Buk. Jenže se ukázalo, že starší verzi Buku má ve výzbroji právě Ukrajina a že střepiny nesou identifikační číslo.

    Zpráva o tom, že byly nalezeny střepiny ze starší výroby mohla být falešná, stejně jako ta, že nebyly nalezeny žádné střepiny a ty co byly nalezeny již byly zlikvidovány.

    Bezpečně lze věřit je tomu, že svět je v rukou absolutních zmetků, kteří mohou rozhazovat bomby, embarga a sankce, kde se jim zachce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. objavila sa po rokoch fotografia, na ktorej Oswald stojí opretý o dvere vchodu do skladu kde pracoval vo chvíli, keď pred ním prechádza kolóna áut s Kennedym - šlo to na TV Svet - ono v skutočnosti skutočne strieľal Oswald - ale nie ten, došlo k zámene, a preto ....

      Vymazat
    2. 14,36
      Ono tam v tom dokumentu bylo víc,nač ty amisráči dali na 100 let informační emabrgo.

      Vymazat
    3. https://www.youtube.com/watch?v=vxRo9edda14

      Vymazat
    4. 16:17 doufejme, že Trumpovi právě nepřipraví stejný osud jako JFK. V USA přituhuje, snaží se zlomit tzv. deep-state. Každopádně si Trump už dává větší pozor. I doma v Americe ho schovávají za neprůstřelným sklem. Signál dostal kupodivu od Putina, který nedávno na G20 pil pouze ze svého vlastního doneseného hrnku :-)

      Vymazat
    5. Pane Jírovče, bravo! Tak trochu jste promíchal konspirační dohady s fakty.

      Máte zcela jistě pravdu v tom, že se na Ukrajině hned na samotném počátku už vědělo, že letadlo bylo sestřeleno Bukem, i kdo v tom má prsty. Dokonce to bylo ještě neuvěřitelnější, než píšete vy, a verzi o dovozu Buku z Ruska a sestřelu Boeingu vyhlásil Porošenko 18 minut po zásahu. Od této doby až dosud jede nepřetržitá nenávistná kampaň proti Rusku.

      Údaj o zabití důležitého svědka Ladina, kterého informačně nevytěžili, bezpochyby vyvolává další otazníky, které dobře zapadají do teorie nad účastí jistých osob z USA v této akci.

      Ale redaktorka tuším BBC je v té hlášce o zřícení WTC7 nejpravděpodobněji úplně nevinně. Nevím, jak vy dobře znáte New York a jak jste schopen v té spleti mrakodrapů identifikovat ten pravý (kromě Dvojčat a možná Empire SB), ale hodně lidí by mělo značné problémy. Ona dostala jen údaj o pádu budovy, tak to prostě odkrákala na kameru, i se stojící budovou v pozadí.

      Těžko říct, jak k tomu došlo, ale nejspíš se to stalo v chaosu té doby. Já osobně pamatuju, jak některý z velitelů hasičů na kameru prohlásil, že WTC7 je těžce zasažena troskami, masivně hoří a pravděpodobně spadne taky. Jestli samovolně, jestli tam jsou nějaké destrukční členy, to nevím, ale podobná informace o možném pádu této budovy se k novinářům mohla klidně dostat v slovesném čase minulém.

      A taktéž tvrdit, že se nejednalo o letadla (WTC), když jsme je všichni viděli v TV, to je celkem odvaha. Ačkoliv zde vám zcela bezpochyby dopřejí hojně sluchu.

      Vymazat
    6. 16:29, Putin z té termosky pije nápoje i má svých tiskovkách v TV.

      Vymazat
    7. 17:30

      Vy jste viděl letadlo zasahující Pentagon? Kde?

      Vymazat
    8. 7:05, ne neviděl. Záběry byly z kamery se záznamem, která zabírala prostor jedenkrát za několik sekund. Ale z oblohy zmizela čtyři letadla. Jedno spadlo někde v Pensylvánii, z toho jsou i telefonická svědectví, dvě narazily do WTC, to jsme viděli v přímém přenosu a to čtvrté je podle vás kde?

      Na netu se objevují podobné sugestivní obrázky:

      https://ufotoday.com/images/ufotoday/2017-10/22/106983d2-071a-44ca-9716-a04f9e060794-lg.jpg?v=0.91

      Ale tady je vidět skutečné poškození v celé šířce. Tato část budovy se zbourala.

      https://www.kued.org/sites/default/files/pressroom/screen_shot_2016-08-17_at_12.14.42_pm.png

      Jsou i tyhle obrázky:

      https://jpdesm.pagesperso-orange.fr/pentagon/debris/debrisHR.jpg

      Obrázky z likvidace:

      https://amp.businessinsider.com/the-fbi-pentagon-on-911-2017-5

      Kdyby nebyly v té budově žádné trosky z letadla, už by se to dávno profláklo, protože na likvidaci pracovaly stovky lidí. Myslíte, že to tam navozila FBI ještě během likvidace?

      To, o čem můžete spekulovat je, jaké zázračné štěstí, že tato část budovy byla zrovna "under reconstruction" a bylo tam málo lidí. O tom psal i pan Jírovec.

      Vymazat
  11. Trump obrátil chemtraily: Třetí potvrzení.
    https://beforeitsnews.com/v3/politics/2019/3123161.html
    Otázka chemtrailu je tak závažná a důsledná, že kromě uzdravení a změny oblohy před našimi očima má štěstí, že Maestro zasílá několik potvrzení, aby pomohla těm, kteří jsou stále skeptičtí ohledně tohoto obrovského vítězství nad Cabal. Pravda začíná vítězit a zvítězí !

    OdpovědětVymazat
  12. Patologická rusofobie je u nás již státní doktrína a kdo si "nekopne" do Ruska a Putina nemá potřebné "kádrové" předpoklady , především v médiích , takže různé nesmyslné informace o MH 17 v našich médiích jsou zcela pochopitelné a spadají do celkového mediálního klimatu!! Kdo si dovolí napsat něco jiného , je okamžitě označen za ruského švába, zaplaceného Kremlem a samotným Putinem!!! To máme "demokracii" po třiceti letech po "sametu"!!!

    OdpovědětVymazat
  13. Ono ať je to jak chce tak pravda vždy vyplave napovrch , někdy jí to trvá dost dlouho ale vyplave . Většinou se musí počkat až ti co ji zatajují a zadupávají do země pomřou . Málokdy se stane opak , že pravda vyjde na povrch ještě během jejich života a oni skončí v poutech a ve vězení .Na to mají stále ještě velkou moc a mnoho peněz , aby tomu zabránili .Bývá do toho obyčejně zapleteno příliš mnoho vysoko postavených osob a ti nedopustí aby byli od svých korýtek odstaveni . Tak je tomu od nepaměti a nikdo na tom nic nezmění .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 15:32 psal jsem jinde, sem to pasuje také: "Malému počtu lidí lze lhát neomezeně dlouho. Většímu počtu lidí lze lhát pouze určitou, omezenou dobu. Ale v žádném případě nelze lhát všem do nekonečna!"

      Vymazat
    2. na povrch nevyplave pravda, spíše jedno sprosté slovo :-)

      Vymazat
  14. MH17 pořád dokola. Americké loutky už Vološina i dispečery ukončili, stopy postupně zametají. Mě by spíše zajímalo, kam USA schovaly svého nového venezuelského prezidenta Juana Guaidó. Ani vidu, ani slechu. Je na školení v Bílém domě, nebo ho už také ukončili?

    OdpovědětVymazat
  15. https://www.youtube.com/watch?v=LEFQclZknjE

    OdpovědětVymazat
  16. MH17 sestřelily ukrajinské stíhačky. Zbývá zjistit, kdo vydal rozkaz, na čí popud a budete mít přímého viníka, motiv a osoby v pozadí.

    Peter Haisenko:
    Žádná ze země vypálená raketa (nebo třeba šrapnel) co zasáhne letadlo, by nemohla vytvořit zásahy po střelbě do kokpitu z obou stran letounu. Za těchto podmínek to musel být příval kulek, které to letadlo sundaly, přilétajících ze dvou stran. Nemůžete mít projektily létající oběma směry – na plátu na levé straně trupu přilétající z levé i z pravé strany – jinak, než když do tohoto plátu přilétají z obou stran.

    https://www.anderweltonline.com/wissenschaft-und-technik/luftfahrt-2014/shocking-analysis-of-the-shooting-down-of-malaysian-mh17/

    https://www.globalresearch.ca/flight-mh17-shoot-down-scenario-shifts/5394746

    https://www.voltairenet.org/article185484.html

    http://vasevec.parlamentnilisty.cz/blogy/malajske-letadlo-sestreleno-den-po-prijezdu-polskeho-kontingentu-na-ukrajinu-jeho-odjezdu-do-p


    http://rinf.com/alt-news/editorials/systematically-reconstructing-shoot-malaysian-airliner-guilt-clear-damning/

    http://mh17-untersuchung.de/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A nevadí vám, že trosky jednoznačně vykazují masivní zásah vysokoenergetickými šrapnely a žádný zásah nejúčinnějším zbraňovým systémem Su25, raketou R60? Vy si skutečně myslíte, že stíhačka typu Su25 ve výšce 10km složí letadlo typu B777 kulometnou palbou? Není vám divné, že piloti na takovou střelbu vůbec nereagovali?

      Ty vaše odkazy jsou z dobrých zdrojů, ale strašně staré. Čtrnáct dní po zásahu nikdo nic nevěděl. Ani Rusové. To jen Porošenko, americká vláda a v podstatě celý Západ měli už čtrnáct dní naprosto jasno.

      Vymazat
  17. Letadlo sestřelili před 5 letý a ne 10, dal sem ne čet, ten gdo napsal ten článek je lhaz i hlupák

    OdpovědětVymazat
  18. Taky si myslím, že se zde jen otevírá prostor pro polopravdy a dohady, končící konspiračními fantasmagoriemi navíc okořeněnými emocemi. Snažím se používat jen dostupná fakta a vlastní mozek. Nejsem rusofob ani usofob, podle mne jako záměr od velmocí to nesedí je to velmi naivní, ale nevylučuji záměr Ukrajiny či její odbojné části. Zde by mohlo jít o hloupou snahu gradovat konflikt. Pravděpodobnější je samostatná akce neřizené a dobře vyzbrojené teroristické skupiny, kterých je v této oblasti požehnaně. Vlastně taky spekuluji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 21:28, které teroristické dobře vyzbrojené skupiny operují v oblasti Donbasu? Nestačí říct rovnou, že to byli separatisté, bývalí horníci vyzbrojeni Ruskem? Jenže ani tohle nesedí. Horník není specialista na obsluhu takové techniky. Takže zřejmě jste chtěl říct, že Rusové. Jenže takovou technikou v Rusku disponuje pouze armáda. Zahraniční misi odobřuje pouze vrchní velitel a tím je Putin. Vidíte, jak rychle jsme se k tomu dobrali. Přesně takhle uvažoval Porošenko pár minut po sestřelu.

      Vymazat
  19. Právě proto, že jsou ty odkazy staré (jen několik dní poté), nejsou zmanipulované. A haisenko to říká ukazuje přesně(vi též fotky v originále) na obou stranách díry přímo v místě pilota a na obou stranách díry dovnitř i ven. A takKulaté díry o průměru 30 mm. Dále: žádný kouř po raketě a tweet španělského řídícího provozu 2 min po události. Piloti nereagovali, protože o stíhačkách vůbec nevěděli a byli prvním terčem. Na obrázku je vidět, jak kulometná palba udělala přímo v místě kokpitu velkou díru. Jako když Old Shaterhand střílel z henryovky do jednoho místa - žádné jednotlivé díry, ale jedna velká. Přečtěte si ty odkazy a prohlédněte obrázky a pochopíte...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Promiňte, ale podobné obrázky jako Haisenko měli k dispozici i lidé v Almaz-Antej. Lidé z AA byli v Holandsku na místě u trosek, takže se s tím seznámili in natura. Myslíte, že nedokázali rozeznat stopy po zbrani, kterou sami vyrábějí?

      Letecký kulomet nesestřelí letadlo typu B777 a dokonce bez toho, aby si toho všimli. To nedokáže ani R60.

      Jak se dostaly šrapnely do těl lidí v tom letadle, do křesel a jiného zařízení?

      Stopy po spalinách letící rakety jsou známy od prvního okamžiku a na netu jsou rozsáhlé diskuse o jejím původu. Je poměrně velké množství svědků, kteří nějakou raketu viděli nebo něco slyšeli. Diskusní skupiny, obzvlášť v Rusku, kde mají lepší přístup k informacím, dávají dohromady mapy svědků a snaží se odhadnout, o co se vlastně jednalo.

      Situace je mnohem složitější, což neodpovídá náhodné chybě, už i kvůli přítomnosti těch stíhaček poblíž. Jestli to bylo naplánováno jako false flag za pomoci agentury typu CIA, těžko se bude dokazovat pravda.

      Článků na toto téma jsem přečetl haldy a od lidí z oboru. Haisenko se k tomu vyjadřoval v době, kdy nic známo nebylo.

      Vymazat
  20. Pro ty, kdo nechtějí louskat angličtinu a němčinu:
    http://outsidermedia.cz/b%C3%A1je-m%C3%BDty-b%C3%A1chorky-a-jin%C3%A9-pov%C3%ADdky-kolem-sest%C5%99elen%C3%AD-mh17/

    OdpovědětVymazat
  21. A tady je článek o svědectví od lidí, kteří byli na místě 20.7.2014. kdy se z trosek ještě kouřilo...
    http://www.novarepublika.cz/2016/10/eric-zuesse-dukazy-jsou-presvedcive.html

    OdpovědětVymazat
  22. Nechal bych stranou kdo a čím MH 17 sestřelil. Dopravní letadla jsou naváděna středisky řízením letového provozu. Nad obydlenými oblastmi jsou prakticky po celou dobu svého letu sledovány radary a při překračování hranic jednotlivých států si tato střediska letouny "předávají". Komunikace mezi posádkami letadel a řízením letového provozu se zaznamenává nejenom do černých skříněk, ale i do záznamového zařízení jednotlivých středisek.
    1)Proč ukrajinský letový dispečer neodklonil letoun mimo oblast právě probíhajících bojů?
    2)Proč vyšetřovatelé nezveřejnili záznam komunikace, která by ono odklonění dokazovala?
    Už to by prakticky určilo viníka, nebo spoluviníka oné tragédie.
    Nabízí se verze, že nejenom že ono odklonění nebylo nařízeno, ale naopak bylo provedeno přímo nad oblast bojů. To bylo znát podle radarového záznamu, kdy v určité době letoun uhnul přímo nad oblast, když před změnou kurzu směřoval mimo.
    Závěry "komise" mne rozhodně nepřesvědčily. V podstatě byly takové, že určily viníka a jediným "důkazem" bylo tvrzení samotné komise.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 1) protože by na to musel mít povolení od kyjevského úřadu pro letecký provoz. Je to podivné, ale Ukrajinu z tohoto závažného porušení pravidel ICAO nikdo neobviňuje.

      2) v záznamnících je požadavek posádky letadla o odklon kvůli bouřce, která je vidět i na meteosatech. Tato bouřka zřejmě ukryla i raketu zem-vzduch. Kdyby letěli původním směrem, proletěli by jižněji nad územím, které tehdy ovládala vládní vojska.

      Mně zas překvapilo technické vyšetřování, kde bylo explicitně uvedeno, že se modelace sestřelu simulovala od známého bodu odpalu rakety. To je přesně naopak, jak se provádí forenzní vyšetřování.
      Ukrajina také modelovala. Ta měla tak přesné výsledky, že rozptylem okolo místa odpalu byl samotný bod odpalu. Nikdo se nad tím nepozastavil.

      Vymazat
  23. ad 19:14 : Jaké šrapnely??? Když dva kulomety rozstřílí kokpit s piloty,letadlo se rozpadne během pár sekund na kusy a spadne na zem, kde už je nikdo nedá dohromady. Navíc podle Almaz antej raketa Buk vybuchuje NAD letadlem a šrapnely by rozbily většinu trupu - především shora. Ale MH17 dostalo zásahy zespodu a z boku z obou stran a jen na pilotní kabinu. To znamená, že střílely dva útočníci v úzkém koridoru s cílem - zabít piloty! Ukažte mi BUK, který toto dokáže...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Buk vybuchl v předu nad úrovní kabiny a výrobce Almaz Antej potvrdil, že kokpit byl zasažen a demolován jimi vyrobenou raketou v držení Ukrajinské armády.

      Vymazat
    2. 13:39, o žádných zásazích ze spodu není nic známo, právě naopak jsou vedeny shora.
      Útočníci v Su25 zabíjející piloty leteckými kulomety..., ještě k tomu v 10km výšce (víte jaký dostup mají šturmoviki Su25?) a piloti ani muk ... tak to chce už hodně fantazie.

      14:16, AA nedokázal, že Boeing byl sestřelen Ukrajinou, AA dokázal, že raketa byla vypuštěna z prostoru Zaroščenskoje - Šapošnikovo. Šapošnikovo bylo dva dny na to srovnáno ukrajinskou armádou se zemí.

      Bohužel, vyšetřování AA, který použil skutečné parametry předpokládané rakety, skutečné meteorologické podmínky a vycházel ze skutečných stop v troskách letadla, nebyly vzaty v potaz.

      Stejně tak zástupce DP závodu vyrábějící tyto rakety nedokázal, že ji použila Ukrajina na let MH17, ale to, že Ukrajinou dodaný blok a tryska, jakože té pravé rakety, jednak patří skutečně k sobě, byly vyrobeny ve firmě nedaleko Moskvy v r.1986 a dislokovány na Ukrajině.

      I tohle zůstalo bez odezvy.

      Vymazat
    3. Vážení, prohlédněte si ještě jednou obrázky a rekonsrukci. Největší díra je na BOKU kokpitu v místě pilota a nikoliv nahoře.

      Vymazat
    4. 19:09, už sklapni, vole. Ani Ukrajinci nejsou tak debilní, aby použili lehce identifikovatelné zbraně. Pokud by tam něco podobného bylo, už by se s tím vyrukovalo. Aeronet neberu jako důvěryhodný zdroj.

      Vymazat
    5. Ukrajinci, stejně jako holandští "vyšetřovatelé" zjevně debilní jsou. A to přesto, že Aeronet není důvěryhodný zdroj.

      MM

      Vymazat
  24. Milí konspirační a ruští užiteční idioti, uvidíme se za 7 měsíců u nezávislého soudu. Tak zatím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak můžeš tvrdit, že ten soud bude nezávislý a spravedlivý? Stačí se kouknout na jiné soudy působící v Holandsku (Jugoslávie, Rwanda)a je jasné, o jaký druh "soudu" se bude jednat.

      Vymazat
    2. Pokud dáváte přednost ruskému kopání kolem sebe, neustálému vymýšlení nových a nových verzí, pětileté intenzivní ruské propagandě, před závěrečným rozsudkem nezávislého soudu, tak se opravdu nemáme o čem bavit a uděláte ze samého sebe navždy ruského kolaboranta, pomocníka vrahů.

      Vymazat
    3. Je mi vás 14:33 opravdu líto. Naivní, nepoučitelný, zaslepený, nenávistný. Pravá to pastva pro otrokáře z korporátek.

      Vymazat
    4. 14:37
      Lítost od nějakého zoufalce vašeho typu je to poslední po čem toužím. Nechte si ji pro vaše děti.

      Vymazat
    5. Milý kokote, 14:10 + 14:33, na tebe sere pes a stejně tak na celý "soud". Rusko není Jugoslávie, kde jste si udělali střelnici, abyste mohli ovládnout Balkán s možností přístupu Blízký Východ - Evropa.

      Je to neuvěřitelné, ale ty jsi tak ubohoučký, že všechny tyhle geopolitické šarády žereš i s háčkem. Kdyby nebyl debilní, radoval by ses nad tím, jak se Západu a globalistům daří rozdrbávat celou planetu za účelem globálního vlivu.

      Prostě bys byl jen kokot se znalostí věci, kterému nevadí, že bude mít za humny africké osady, jelikož i tohle je účelem. Mohl by ses tomu arogantně vysmívat, jakože ty svoje prachy máš bezpečně uložené a můžeš se přestěhovat kamkoliv.

      Jenže ty ne, ty tomu všemu bezmezně věříš a podporuješ. Přitom jsi jen užitečným idiotem pro někoho, do jehož ligy se nikdy nedostaneš. A vsadím se, že jako debil dokonce platíš daně a odvody. Tomu říkám zoufalství. Chudej, obyčejnej zmanipulovanej kokot.

      Vymazat
    6. 15:56
      Meleš páté přes deváté bez ladu a skladu, v palici máš evidentně rudou bramboračku.
      Tady v těchto končinách demokracie, svobody, nezávislých soudů,... je tě škoda. Měl bys vážně pouvažovat o tom že by jsi si sbalil svůj skromný uzlíček a odtáhl na východ, kde ti bude evidentně líp. Tady nikomu chybět nebudeš.

      Vymazat
    7. 16:29, svobody, demokracie... ty ses bez těch propagačních berlí neobešel ani za bolševika, co? Jen jsi vyměnil světové strany a přebral novou údernou rétoriku.

      Jak jsem řekl, na tebe sere pes. Když tolik pištíš po svobodě a demokracii dle receptu liberální smečky, seber se ty, a táhni třeba do Francie. V některých čtvrtích Marseille budeš šťastnej jako blecha.

      Tady se bavíme o konkrétní události a ty nejsi schopný bez těch propagandistických keců napsat ani jednu větu, Leninovo pohrobku. Nejsi schopný porozumět tomuto tématu, vůbec nevíš o co jde, neumíš si vyhledat informace. Ale vypouštíš debilní prdy, jako syn politruka.

      Vymazat
    8. Hahaha - "rudá bramboračka" - to je fakt argument hodný onanujícího Jandy, experta na fack-news.

      Vymazat
  25. https://ct24.ceskatelevize.cz/nazory/2865680-zlocin-pod-nanosy-lhani-pred-peti-lety-ruska-armada-sestrelila-nad-ukrajinou-let-mh17

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sračkomet metá sračky.

      Vymazat
    2. 14:18
      Tenhle váš styl vám u soudu s ruskými vrahy za 7 měsíců moc nepomůže.

      Vymazat
    3. Opakuj stále: jsem naivní prosťáček, který věří protiromské propagandě a jsem ochoten Rusku nadávat a bojovat s ním až do roztrhání mého virtuálně anonymního těla. K tomu mi pomáhej můj bůh Mamon a všechny korporátky světa. Amen.

      Vymazat
    4. 15:14
      Proč bych měl ty vaše kokotiny opakovat? Abych dopadl jako vy?
      Pokud dáváte přednost ruské propagandě před rozsudky nezávislých soudů, tak jen ukazujete kam patříte.

      Vymazat
    5. 15:29- z Vašeho komentu vyplývá, že se bojíte "nezávislých soudů" víc, než vlastního názoru.

      Vymazat
    6. 15:29, jaké ruské propagandě Vždyť stačilo přečíst už jen ten první pakvil zvaný "Technická zpráva" a člověku, jen trochu technicky založenému, bylo hned jasno, že tady nejde o vyšetřování, ale výrobu prefabrikátu na obvinění Ruska ze všech možných zločinů.

      Mně jsou Rusáci zhusta ukradení, ale tento případ mě zaujal. Jednak proto, že často létám a tuto trasu jsem kdysi také letěl, a jednak to je zajímavý případ. Mám celkem slušné vzdělání a můžu posoudit, co je v tomto vyšetřování reálné a co manipulace nebi dokonce fejk.

      Mně je tedy putna, jestli na Rusáky uvalí další sankce třeba za vraždu Kennedyho, ale zajímá mě konkrétně tento čin a pachatel. A vůbec mě nezajímá, kolik emocionálně podbarvených píčovin vypotí nějaká redaktorka na toto téma v ČT.

      Já jsem vždy sledoval hlavní proud. Ale právě díky podobným vysloveným manipulacím, se orientuju jen na čisté zpravodajství a snažím se pochopit mezi řádky, oč vlastně běží. Podobně jako můj otec za bolševika.

      Na téma MH17 je na světě spousta kvalitních fór a nikde v těch odborných se nepracuje se sračkami vytvořenými v Bellingcat jako s věrohodnými fakty.

      Vymazat
    7. 16:05
      Vlastní názor samozřejmě mám.
      Vyplývá už z toho, jak novoruští teroristi ihned po sestřelení MH17 na sociálních sítích jásali, že právě sestřelili ukrajinský vojenský Antonov. Jasnějšího doznání netřeba.
      Neustále se měnící teorie ruské propagandy jak k sestřelení došlo, viz blábolení Vlasty výše, jejich hodnověrnost také snižují na nulu.

      Vymazat
    8. 16:24, kdo jásal? Co to plácáte, to se týkalo dva dny starého sestřelu AN26.

      Vůbec není jasné, kdo vložil hodinu po sestřelu ten příspěvek na VK, když se už všude, i v TV, hlásilo o MH17. Skupina na VK byla poměrně široce volně přístupná, mohl jste to být i vy.

      Identifikované jsou asi jen tři telefonáty týkající se MH17 a osoby jsou známé. Nikdo z nich neopěvoval sestřelení B777. Proč lžete? Ta oblast je velká, všude probíhaly boje, vládní vojska byla v ofenzivě na třech liniích. Pokud si separáti sdělovali něco o pádu dopravního letadla, znamená to jenom tolik, že si vyměňovali informace o tom, či se stalo, a ne že to udělali.

      Blábolení Vlasty je blábolení Vlasty. Proč do toho taháte Rusy? Ten jeho doporučovaný Haisenko byl Němec, opět nikdo z Ruska. Včera u sousedů opadla čerstvá omítka. To mají na svědomí také Rusové?

      Máte v tom totální hokej. Ale to je záměr, aby neinformovaní měli podobný názor, takže nepřekvapuje.

      A jen tak naokraj. Na Západě separátům stále říkají rebelové. To jen česká mediální šlichta jim říká teroristi. To o něčem vypovídá. Zvlášť, když o An-Nusře mluví jako o opozici a za rebely označuje ISILáky.

      Vymazat
  26. MH 17 sestřelil pilot stíhačky a jmenoval se Vološin. Za odměnu z něho Porošenko udělal ředitele letiště v Nikolajevu se služebním bytem navrch. V loňském roce, když se k němu po 4 letech nakonec přiblížilo vyšetřování a měl být konečně vyslechnut, tak tento šťastně ženatý otec dvou dětí, nečekaně spáchal sebevraždu. Vše nasvědčuje tomu, že musel být "ukončen" jako klíčový svědek. Mechanik jeho letadla, který potvrdil, že se Vološin po úspěšné střelbě (na Putinův speciál) vrátil s prázdnými zásobníky, nemohl být vyslechnut prý proto, že se zdekoval do Ruska. Tam, jak je známo doposud pravda a láska nezvítězila, proto by jeho svědectví na západě stejně nebylo bráno v potaz :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od MH17 uplynuly pouze 4 roky, takže na pravdu si ještě hodně dlouho počkáme. Vždyť po padesáti letech ještě Američané neřekli pravdu ještě ani o tom, že na Měsíci žádný americký astronaut nestanul (pouze v Holywoodských ateliérech).

      Vymazat
    2. 16:54
      Až na to, že tuhle kokotinu pod tíhou argumentů už netvrdí ani ruská propaganda."Trochu", asi 3 roky, jsi zaspal.

      Vymazat
    3. 17:04 co tvrdí ruská propaganda, neznám, ale ukrajinští sousedé po jeho smrti tvrdili vyšetřovatelům, že se něčím hodně trápil (něčím, co nemohl sdělit ani manželce) a že ho asi ke smrti dohnaly výčitky. A nebo také SBU. Na rozdíl od dispečerů asi odmítnul zmizet a opustit rodinu.

      Vymazat
    4. 17:00 třeba na pravdu o atentátu na Kennedyho se bude čekat 100 let od jeho smrti :-)

      Vymazat
    5. 16:54 Porošenkovi všude hoří půda pod nohama a nemá, kde hlavu složit. Není mu co závidět, ví toho příliš mnoho, doma je na něho už asi 15 trestních oznámení a další přibývají, co kauza, to doživotí. Na jeho smrti mám zájem už příliš mnoho stran a klanů. Sám v USA v TV prohlásil, že by chtěl prožít ještě alespoň deset let.

      Vymazat
    6. Ad 16:54. Máte pravdu, na to jmébo jsem zapomněl. navíc jsem nikde neuváděl, že to byl Su 25 - svého času se spekulovalo o MIG 29 s polským pilotem - Poláci tehdy cvičili na Ukrajině... Nicméně SU 25 bez raket a se zkušeným pilotem do 10 km dosáhne.
      Rusové na 100% vědí, kdo MH17 sestřelil. Jen čekají na ten správný okamžik. Čas totiž pracuje pro ně...

      Vymazat
    7. 16:54, já jsem tady napsal pár příspěvků, které odmítají střelbu z letadla, ale není pochyb, že tam nějaká ta letadla byla. Právě Vološin by mohl podat zajímavé svědectví o účelu letů v tomto prostoru, doporučoval ho na vyslechnutí před komisí také mluvčí ruské FKÚ. Ne, že by to sestřelil, ale mohl by objasnit důvod přítomnosti ukrajinských letadel v blízkosti toho Boeingu. Takže už nic nevysvětlí. Škoda, byl to mladý člověk.

      Rusko také doporučilo nahlédnout do rozpisu letů ten den, ale vše se odbylo tím, že ten den Ukrajina nelétala. Oni vedli ofenzívu ve třech liniích bez leteckého krytí... to je poprvé od začátku 1.světové války, prostě unikát.

      Když Rusové chtěli nahlédnout do deníků v Dněpropetrovsku, bylo jim to zamítnuto. Jedná se prý o tajnou záležitost, a tak využili právo veta, které jim bylo poskytnuto na samotném počátku vyšetřování. Podobných vet bylo uplatněno několik.

      Zamítnuto bylo i nahlédnutí do dat ukrajinských vojenských radarů. Ukrajina tvrdí, že žádné radary, žádné PVO v oblasti neměla a JIT to plně akceptuje. V této oblasti je vyšetřování zastaveno jako bezpředmětné, a po tak dlouhé době důkazy zcela určitě zničeny. Asi jako Vološin.

      Takhle si JIT představuje vyšetřování a přípravu k soudu.


      19:06, nevíme, co mají Rusové a je to jedno. Žádný ruský důkaz nebude připuštěn k soudu, i kdyby tam dobrovolně došel střelec z Ukrajiny. To přece nikoho nezajímá. Vždyť už bylo řečeno, že Rusko má vydat jmenované osoby, další budou jmenovány zanedlouho, možná včetně ministra obrany a presidenta. Zároveň má vpustit do země inspektory NATO a eliminovat svoji obranu.

      Tady se nejedná o vyšetřování a soud, to je hybridní válka na níž bylo zneužito jako false flag 275 nevinných obětí.

      Vymazat
    8. Velmi správně. Těch důkazů, nikoli indicií, že tu 275 násobnou vraždu pasažérů civilní linky MH17 provedla hrdinná ukrajinská armáda je spousta. Jen pablb, co v náccích a banderovcích vidí své pobratimy a je zalezlý až po kotníky v řiti z pruhů a hvězd, oslovsky opakuje režimní propagandu. Živě vidím ten jeho tupý ksicht vedoucího PŠM.

      Inu, jiná doba, pitomci stejní, leč mladší. A že se jich urodilo!

      Vymazat
  27. Na odkaze:

    http://vasevec.parlamentnilisty.cz/blogy/malajske-letadlo-sestreleno-den-po-prijezdu-polskeho-kontingentu-na-ukrajinu-jeho-odjezdu-do-p

    si prohlédněte obrázek boeingu, na kterém je zasazena prostřílená kabina do obrysu letadla (i se směrem střelby).

    Copak tohle dokáže raketa BUK???

    Střelba z kulometu zespoda na bok přímo na pilota!


    OdpovědětVymazat
  28. Omlouvám se - správně Na odkaze:

    https://www.voltairenet.org/article185484.html

    si prohlédněte obrázek boeingu, na kterém je zasazena prostřílená kabina do obrysu letadla (i se směrem střelby).

    Copak tohle dokáže raketa BUK???

    Střelba z kulometu zespoda na bok přímo na pilota!

    OdpovědětVymazat
  29. 19:22,26 - vy musíte být přinejmenším agentem Ukrajiny, pokud ne přímo třeba MI6. Proč sem neustále vkládáte ty věci z prvních dnů po sestřelu? Nikdo není zvědavý na ty vaše odkazy pět let staré a dnes už dávno s nulovou informační hodnotou. Nejste ani ochoten si na Voltaire nebo Globalresearch najít aktuálnější, jak šel čas vyšetřování. Nebo ty vaše výplody, když je v otázce zbraně, té hlavní, vše jasné. Děláte to schválně?

    OdpovědětVymazat
  30. 20:27 : Nikdo dodnes nedokázal, že Haisenko a Borkiuwitz neměli pravdu. Vy opravdu věříte té zkazce o ruském BUKu? Přestože všechna videa o jeho přeprave se ukázala jako falešná? Přečtl jste si aspoň POCTIVĚ ty odkazy a POCTIVĚ si pohlédl obrázka? A vzpomínáte na 10 otázek Ruska, pár dní po sestřelu, kde se ptali, proč bylo letadlo odkloněno a co tam dělala ukrajinská stíhačka?
    A k čemu jsouAmeričanům satelitní snímky sestřelu, když je dodnes nikomu neukázali? (pokud je ovšem mají a není to jen "klamání satelitem"...)
    Ostatně i malajsijská vláda ví z rozboru černých skříněk, jak to bylo.
    Takže vyčkejme času jako husa klasu aneb malověrné dále nepřesvedčuji...
    Rusoví, kdo, jak a proč to leadlo sestřelil jen čekají na tu správnou chvíli...

    OdpovědětVymazat
  31. Tato "nová" zpráva potvrzuje, že jsou lidé za peníze udělat cokoli. A že v takovém případě bude Rusko velice stedré je nasnadě.

    OdpovědětVymazat