Reklama

.

.

čtvrtek 1. srpna 2019

"Tanky dorazí brzy". Putin a Vučič prorážejí blokádu NATO


Xenie Golub-Sekulovičová
1. 8. 2019 politnavigator
Přestože Rumunsko a Bulharsko na žádost NATO vydaly zákaz na přepravu ruských tanků a obrněných vozidel do Srbska po Dunaji, Bělehrad a Moskva přesto našly způsob, jak obrněnou techniku do země dopravit. Prvních 10 BRDM-2 tak bylo úspěšně do Srbska dodáno. Zdroj Informera v odpovědi na otázku, jak obrněná vozidla dorazila do Srbska, uvedl: "Napište, že spadla z nebe! Pamatujete, že stejným způsobem se v roce 2017 pokusili zabránit, abychom v Srbsku obdrželi MIG-29. Oni se stále ještě snaží blokovat naši spolupráci s Moskvou, ale jak vidíte, tak se jim to nedaří. Nejprve přišly letouny MIG a nyní obrněná vozy pěchoty. Tanky dorazí brzy".


Nový ruský obrněný transportér byl dnes oficiálně představen veřejnosti v kasárnách Michaila Stanimiroviče v Niš za přítomnosti vedení státu a srbského prezidenta Vučiče, a také nového ruského velvyslance Alexandra Bocana-Charčenka.

Ministerstvo obrany Srbska oficiálně oznámilo, že BRDM-2 jsou Srbsku dodány zdarma, což svědčí o tom, že vojensko-technická dohoda mezi Moskvou a Bělehradem je plněna přesně a v souladu s dohodnutým časovým rámcem.

"Při přepravě nebyly žádné překážky a veškerá technika byla dodána bezpečně a spolehlivě v souladu s mezinárodními předpisy. Děkujeme Ministerstvu obrany Ruské federace za úspěšnou spolupráci a důsledné plnění Vojenské technické dohody a využíváme této příležitosti, abychom poděkovali nejvyššímu veliteli srbských ozbrojených sil Alexandru Vučičovi za péči a za jeho jednání o takovém druhu daru, díky němuž se upevňuje výzbroj srbské armády", bylo řečeno na ministerstvu.

Během obhlídky 41. pěšího praporu 4. brigády pozemní armády na základně poblíž Bujanovace srbský ministr obrany Alexandr Vulin uvedl, že nyní bude srbská pěchota spolehlivě chráněna.

"Po deseti letech získala srbská armáda nová bojová vozidla pěchoty a naše dlouhodobá orientace spočívá v zajištění co nejlepší ochrany celé pěchoty. Stejně jako všechny ostatní důstojné současné armády se musíme postarat o to, abychom ochránili každého z našich pěšáků", řekl Vulin.

Prezident Alexandr Vučič poděkoval za pomoc svému ruskému protějšku Vladimíru Putinovi.

"Je to obrovská podpora a významné posílení bojových sil, a také možností a bojeschopnosti srbských ozbrojených sil", zdůraznil Vučič.

Zpráva o předání vojenské techniky neunikla pozornosti kosovských médií. Prištinské noviny Koha Ditore uvádějí, že Rusko ozbrojuje Srbsko a že "Vučič je hrdý na to, že to dělá, nehledě na odpor NATO".

Koha také cituje srbského prezidenta, který říká, že země nemá žádné plány na dobývání, chce se pouze chránit, v Prištině se však denně připomíná prohlášení velvyslance Bocana-Charčenka, že Rusko je připraveno v budoucnosti pokračovat v rozvíjení vojenské technické spolupráce se Srbskem.

Pro Novou republiku vybrala a přeložila PhDr. Vladimíra Grulichová

95 komentářů :

  1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  2. Stydím se za svůj národ. Stydím se za národ, který si do svého čela vybírá podporovatele fašistů na Ukrajině, kosovských vrahů a západních agresorů. Zaslouží si zaniknout. A myslím, že se mu to brzy i vyplní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak se přestaň stydět a začni proti těm šmejdům bojovat.

      Vymazat
    2. To se nesmí stát,to raději smrt.Karel

      Vymazat
    3. Ad 'zhnusený'.
      Nezaslouží! A za náš národ se stydí právě zejména ti, jež ho likvidují! Pokud tohle říkáte, řadíte se k nim!

      Máme bohatou historii, náš malý národ, naši předkové, odolali nesmírnému tlaku!
      A odrodilci a vlastizrádci se vyskytují v každém národě.

      Ale to, že si to náš národ nezaslouží neznamená, že se tak nestane. I ty nejskvělejší národy mohou být zničeny, velmi rychle.
      A jak se to teď vyvíjí, tak jestli se hned nesebereme, nemáme naději.

      Vymazat
    4. Souhlasím s 5:18, ale národ si při volbách nevybíral podporovatele fašistů a vrahů, protože historicky máme se Srby dobré vztahy, nikdo netušil, že ti šmejdi ve sněmovně půjdou proti Srbům a na ruku fašistům, vrahům a obchodníkům s lidskými orgány. Stydím se za politiky kteří toto vše umožnili a ještě uznali Kosovo, na rozdíl od slovenských politiků. Všechna ty prasata by se měla ve výročí napadení vojsky NATO zveřejňovat v médiích spolu s balkánskou řeznicí krvavou Madlou. Fuj hnus, rudý dědeček

      Vymazat
    5. Oprava:ta prasata, pokud někde existuje jejich seznam, sem s ním.

      Vymazat
    6. 8,06
      Jenomže ta prasata jsme si tam zvolili MY.

      Vymazat
    7. "Zhnusený debile, najdi si jiný národ, když ti ten náš nevoní!
      Nejabsurdnější na tom je, že přesně takoví vlastizrádní kokoti jako "Zhnusený", se hrdě bijí v prsa jací jsou prý vlastenci.

      Vymazat
    8. 7,42
      Kam se řadím, tam mne najdete. Jedním z prvních kroků vedoucích k zániku společnosti je morální úpadek. Ztráta morálních hodnot. je smutné, že mezi volenými (a zvolenými) zástupci máme na výběr pouze mezi špatnými, nebo ještě horšími. Z těch slušných se po vstupu do politiky stávají zpravidla špatní. Čest vyjímkám.
      Říká se, že co sám nemáš rád, nedělej druhým. My máme plné huby invektiv na naše okupanty a utlačovatele, ale na druhou stranu tleskáme nad okupací druhých. A stačí k tomu tak málo. Dát tomu nějakou vzletnou frázi. Tu boj za svobodu a demokracii, tu právo na sebeurčení, jindy boj proti terorismu.
      Je mi z nás na blití. A to včetně Zemana. Jeho "U Kábulu bojujeme za Prahu" bych mu omlátil o hubu.

      Vymazat
    9. 10,23
      Nejsem vlastenec. Možná že právě proto, že se za svůj národ a jeho neschopnost vygenerovat ze svého středu schopné a morálně silné vůdce. Jsem pouze člověk. nejsem dokonalý, ale vadí mi bezpráví páchané na sobě stejně, jako na druhých.

      Vymazat
    10. zhnusený - Jestli máš kam emigrovat, tak se nezdržuj...

      Vymazat
    11. Být mladší, skutečně bych šel do řiti. Na tu chvíli, co mi zbývá, už to nestojí za to.
      Skutečně trpím. Trpím, když slyším žvejkat politiky a ještě víc, když slyším jejich obhájce z lidu.
      Svině najdete v každé společnosti. Ale aby ony svině měly tolik advokátů, to se zase tak často nevidí.

      Vymazat
    12. zhnusený - A myslíš, že v jiných zemích je to lepší?

      Vymazat
    13. 10,37
      To nevím. Ale bral bych za vděk klidně mnohem tvrdšími podmínkami, pokud by byly rovné a pro všechny stejné.
      Společný nepřítel, nebo těžké životní podmínky stmelovaly společnost. Lidi věděli, že společně jsou schopní se ubránit nepříteli stejně, jako odolávat nepřízni počasí, nebo životních podmínek. Vážili si svých rodičů a starých lidí obecně. Ctili rodiny a dokázali si pomáhat navzájem. To jsou věci, které vidím v Čechách stále méně.

      Vymazat
    14. Ad 'zhnusený'
      sám jste nasáklý tím, co se vám u ostatních kolem Vás nelíbí.
      Odmítáte svoji zodpovědnost. A svoji nezodpovědnost obhajujete trapně lacině.
      Tak jako zloději tvrdí že kradou všichni.
      Naštěstí – všichni nekradou.
      A všichni nekašlou na svoji zodpovědnost.
      To je naše jediná naděje.

      Vymazat
    15. 11,10
      Pokud by ostatní byli nasáklí tím, čím jsem nasáklý já, ó to by jsme se měli!
      Nekradu, myslím, že jsem tolerantní k názorům jiných, pokud mi ten názor podloží logickým argumentem. I když jsem sám už trochu v letech, uznávám ještě starší. Vážím si pracovitých a šikovných lidí. Nesnáším prospěchářství a lidi, kteří nedodržují své slovo. Nesnáším bezpráví, ať už je vedeno proti komukoliv. Uznávám právo lidí rozhodovat o svém životě, pokud ovšem není jejich profit vykoupen vykořisťováním někoho jiného.
      Opravdu si myslíte, že jsou to zavrženíhodné vlastnosti? Pokud ano, tak naopak vy patříte k té neustále se zvětšující skupině Čechů, kvůli které si tento národ zasluhuje zaniknout.

      Vymazat
    16. zhnusený1. srpna 2019 20:41
      zhnusený, jsem z Vás zhnusený. To nevíte, že se o cikánech nesmí říkat, že jsou nepracovití, neboť pokud by byl mezi nimi alespoň jeden pracovitý (sám vím o několika), tak by to byla jeho urážka? Vy se řadíte mezi Čechy, vyzdvihujete svoje skvělé vlastnosti a obratem přejete všem Čechům zánik. Jestli jste sebevrah, tak si poslužte, ale Čechy do toho netahejte. P.K.

      Vymazat
    17. 16:05 Asi jen bohužel popisuje reálnou situaci. Prolhaní, sebechvalní a sebeklamní Čecháčci jsou mistři světa v obrazoborectví, strhávání soch a symbolů, přejmenovávání ulic i vlastního státu a falšování vlastní historie. Podobně jako Rusové. Jenom více kradou. Viz Václav Perokrad.
      Nedorostli pro vlastní samostatný stát, nezaložený na literárních a politických padělcích a intrikách, jakož i na uplacených dezertérech. Bohužel o zpustlou Kotlinu už nikdo z vyspělejších sousedů nestojí (aby si vlastní stát nezamořil).
      Historie lenivého, příživnického pronároda se stále dokola opakuje: etapu lžidemokracie vystřídá diktatura lapkovské lůzy, která se následně připojí k zacinkání klíči – až zase všechno nakradené prožere. A každých dvacet let plive na tu lůzu předchozí a nostalgicky vzpomíná na tu lůzu předpředchozí.
      Současný konzumizmus není nic jiného, než převlečený a přebujelý komunistický materializmus. Řecká azbucká lůzokracie opět oblažuje svět. Zneuznaný, c. a k. Univ. Prof. TGM upletl bič z rakouského dezertérského lejna - avšak zapráskat s ním už nedokázal - ani ve své mnohonárodnostní, uměle vytvořené jepičí pidiříši. Proti literárním padělkům se sice postavil - avšak politický padělek vytvořil. Ani děti se mu moc nevydařily. Pravda vyděsí !!! Čecháčkové budou spokojeni - až zase všichni budou mít stejné lejno - jen zasloužilí soudruzi (falmer) ho budou mít navoněné z Tuzexu nebo z ruské Berjozky.

      Vymazat
    18. Anonymní2. srpna 2019 22:01
      Nevím jak 16:05, ale Vy jste chorý mozek. Státotvorný český národ, má velkou historii. Byli jsme středem celoevropské říše, byli jsme také v čele evropského odboje, proti zkaženým papežencům.
      Český národ se vždy o svůj stát zasloužil výkony a hrdinstvím svých členů. Legiemi v době I. SV, které založil T.G.Masaryk a účastí ve vítězných zahraničních armádách za II. SV. Za zvláštní pozornost také stojí hrdinský výkon českých parašutistů, v úspěšném atentátu na druhého nejvyššího pohlavára nacistické „tisícileté říše.
      Je toho dost, na co může být český národ hrdý a na co může navazovat. P.K.

      Vymazat
    19. 22:31 A taky podle toho po zásluze dopadli!:-)))

      Vymazat
  3. Zhnusený já to cítím také tak. Jediný způsob jak se pohnout z toho marazmu je bavit se z co nejvíce obyčejnými lidmi, vysvětlovat jím že bez zákona o povinné volební účasti a použitelného referenda s ničím nepohneme. Dále jím vysvětlovat že veškeré přírodní bohatství státu je všech občanů rovným dílem a nikdo nemá právo bez souhlasu většiny o něm rozhodovat. Dále že koaliční vlády jsou podvod a je potřeba aby vládl a zodpovídal se vítěz voleb. Zdá se mi že i SPD to netlačí tím správným směrem a o ostatních nemá cenu mluvit. Je tam spousta poslanců a vymýšlejí jak lidi oblbnout. Stačilo by převzít celou ústavu a zákony například Rakouska a pak referendy upravovat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 7:26
      To co tvrdíte o vysvětlování obyčejným lidem vámi uvedených problémů je nesmysl . Zkuste si to třeba na parkovištích před nákupními centry kde Češi před sebou tlačí plné vozíky jídla a věcí , které by nekoupili kdyby na ně neměli peníze . Teprve tehdy až v nákupních centrech budou regály prázdné a tito obyčejní lidé nebudou mít s prominutím co žrát tak jim už nebude potřeba nic vysvětlovat . A ta doba už není daleko . Tož asi tak ./Takto končí své komentáře T Spencerová ./

      Vymazat
    2. 7:26
      Celkem jsem nepochopil to jak má SPD tlačit správným směrem. Bohužel většina "inteligentů" volí ty "správné" strany. Takže asi tak.
      Václav

      Vymazat
    3. 7,26
      A co myslíte že dělám? Jenomže drtivá většina lidí (a pozor, včetně oněch vzdělaných) postrádá alespoň základní znalosti historie. Bere za vděk tím, co jim nalije do hlav čt, nebo jiná senkrovna a o mých výhradách odmítají, byť jenom uvažovat. Jako by je myšlení bolelo.
      Proto jsem přesvědčený o zániku Čechů spolu s ostatními národy západu, ke kterým se tak vehementně hlásíme.

      Vymazat
    4. 7:26 Mě byste třeba nepřesvědčil, že povinná volební účast by něco řešila. A už vůbec neberu to, že všeobecné referendum podle představ SPD je pro nás vhodný nástroj vlády. Jejich představa referenda je strašně nebezpečná věc. A to, že vítěz bere vše - no nevím, který ze států kolem nás to má?

      Vymazat
    5. Anonymní1. srpna 2019 7:26
      Věc se má tak, že ten marasmus každý vidí v něčem jiném. Proto je také tolik politických stran. Podle toho, který marasmus lidi nejvíce pálí, dostávají strany hlasy. Nevím, proč by to měla dostat pouze jedna strana, a názory ostatních, třeba i třiceti procent voličů, odsunout do propadliště. Tak jako tvrdíte, že koaliční vlády jsou podvod, lze docela dobře říci, že vlády jsou podvod.
      Jinak souhlasím s povinnou volební účastí a se zákonem o referendu. To jsou demokratizační prvky. P.K.

      Vymazat
  4. Pane 7:57 a pane Václave. Nemá cenu u plných vozíků se snažit diskutovat ale třeba při čekání v čekárnách, parcích a při různých příležitostech. Mě se to daří třeba s dělníky při různých opravách domů. Jde o to nebát se a diskutovat. Na sdělení jestli jsou si vědomi že jsou spolumajitely všeho přírodního bohatství státu jsou většinou překvapeni.A co se týče SPD tak se jedná o to že se podle mě příliš rozptylují v mnoha směrech. Podle mě pokud nebude volební povinnost a použitelný zákon o referendu tak se s ničím nepohne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Poslední o co stojím je, aby mě v čekárnách a na zastávkách otravovali političtí jehovisti vašeho ražení.

      Vymazat
    2. 10:14 Na Vás bych okamžitě poznal že Vám současný režim vyhovuje a debatu bych nenavázal. Z celý život jsem spolupracoval a velel dost velkému množství lidí a tak na první pohled poznám kdo je co.

      Vymazat
  5. Srbům dlužíme hodně, uznáním Kosova z nás udělali obyčejné šmejdy, nic jiného. Jediní se chovali přátelsky k našim vojákům prchajícím před Hitlerem a nabízeli pomoc. My jsme jim taky "pomohli" po "našem"

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naštěstí hodně Srbů nás má rádo. Musíme vyžehlit to co zavinil Venca bombarďák. NATO se pěkně vyjadřuje k porobeným národům. Doufám že se Srbové poučilu z našich ohnutých hřbetu. Určitě budou nezávislý, tak jak Jugoslávie.

      Vymazat
    2. 15:19, rádo? To jste mě rozesmál. Srbům jsou Češi úplně lhostejní, jako většině národům. Snad s výjimkou Slováků.

      Vymazat
    3. Anonymní1. srpna 2019 15:19
      „Naštěstí hodně Srbů nás má rádo.“
      Souhlasím s Vámi. I hodně Rusů k nám má pozitivní vztah. Neměli bychom si to zkazit, prozápadní umanutostí. P.K.

      Vymazat
  6. To je dobře pro Srby budou se moci efektivně bránit proti případným agresorům.

    OdpovědětVymazat
  7. Měli bychom přestat kverulovat? Jsme nevděční vůči starým zemím EU, jak někdy slýcháme?

    Země V4 nekverulují. Pouze se odmítají účastnit hromadné rituální sebevraždy svých zemí a svých národů. Za posledních sto let jsme opakovaně zažívali, co znamená přijít o svobodu, ubránili jsme se opakované snaze o naše podrobení, vysídlení nebo zlikvidování, víme proto, jak vysoko jsou sázky. Takzvaná vděčnost vůči starým zemím znamená především nevděčnost vůči budoucnosti naší vlastní země. Kvůli pár milionům eur z fondů nemůžeme zaprodat naše hodnoty, nemůžeme kupčit se suverenitou naší země, nemůžeme ohrožovat naše hospodářství.

    https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/To-nejcennejsi-co-nam-politici-ukradli-Ekonomka-Lipovska-promluvila-I-o-planu-s-vnucenim-eura-590918

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dobrý den.zajímalo by mne co myslíte tím nemůžeme ohrožovat naše hospodářství.až na pár drobností nám v republice už nic nepatří vše jsme veleúspěšně privatizovali a peníze za to úspěšně nechali rozkrást.

      Vymazat
  8. Transportéry které obdržela Srbska armáda je jim k ničemu. Ve válce 91-95 na území bývalé Jugoslávie jsou měli celu armádu která je byla 7 na světě a dopadli jsou jak jsou dopadli

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale nebojte se, oni si s těmi transportéry nějak poradí. A jak dopadli ve válce rozpoutané a financované západními parazity, kteří se stále dokola snaží rozdělit a rozeštvat Slovany a následně je kolonizovat, zotročovat a rabovat bohatství jejich území? Špatně. Neubránili se sprosté, zákeřné a brutální agresi zločinného fašistického spolku NATO podporovaného státy EU. A teď by měli být dobrovolně vstoupení do těchto zločineckých spolků parazitů aby jimi byli chráněni? To každá hlava nepobere... Budoucnost srbského národa a jeho státu tkví ve spolupráci s bratrským slovanským Ruskem.

      Vymazat
    2. Jsem ze Srbska a byl jsem ve válce, Srby byli sponzorované od strany Ruska,Chorvaty od Němců, Rakouska a USA, Bosnani že straně SA, Turecka a USA tak že všechny jsou měli podporu, pokud jste ne zažili válku, nikdy ne pochopíte zákulisí politiky a a vojenského rozhodování, za prvé jede o veliké peníze a potom až o patriotismus a ten se rovná ztrátou života... A za co jen aby se papalasi a váleční profiteri dostali velkým penězům který po válce mají desítky firem atd...

      Vymazat
    3. Za války musí jít demokracie stranou, nastupuje válečná ekonomika i jednotné velení. A to jste vy Srbové v rámci Jugoslávie neměli.Nechali jste se vtáhnout do občanské a náboženské války. Četnici (nacionalisté) proti partyzánům (komunistům- socialistům), pravoslavní proti jiným náboženstvím a ateistům, Srbové proto muslimům, Chorvatům a Albáncům, kteří pod tlakem USA a Německa byli přinuceni utvořit jednotu proti Srbům a proti Jugoslávii. Nebyli jste schopní odporovat protijugoslávské a protisrbské propagandě šířené ve světě. Dělali jste mnoho chyb, ale přesto jste si svoje vyvzdorovali a vybojovali. Klobouk dolů před vaším odhodláním. Pašerácké gangy mohly řádit jen v případě, že nefungoval dobře válečný stát.

      Leo

      Vymazat
    4. 11:17, ano, vystihnul jste to. To samé je i na Ukrajině, tam to přímo bije do očí. Hezky to je podáno v Kusturicově filmu "Underground".

      Vymazat
    5. 16:34, Leo, to, co jste popsal, není příčina, ale následek. Kdyby někdo potřeboval válku v Česku, nebude až tak těžké ji vyvolat. Při dělení Československa by to bylo ještě lehčí, věděl bych jak na to, jen by byla potřeba finančního krytí.

      Srbové proti muslimům... jakože bídní Srbové se nenechali zabíjet někým, kdo na to dostával prachy ze Saúdské Arábie kryté Spojenými Státy? Nebýt tohoto faktoru, možná by se Jugoslávie rozpadla, ale k takové eskalaci napětí by vůbec dojít nemuselo.

      Vymazat
    6. Asi jsem to napsal nepřesně. Samozřejmě "muslimové proti Srbům a naopak" je přesnější. Ale to nic nemění na faktu, že srbské vedení i pravoslavná církev se dopustily mnoha chyb.

      Leo

      Vymazat
    7. 17:17, Jugoslávie byla zcela specifický případ. Nebyly ani zkušenosti z operací tajných služeb a různých organizací, jak to známe dnes, možná by se to lépe chápalo. Je jedno jaké vedení tam bylo, každý dělá chyby, ale tam byl jednoznačný požadavek dobytí, rozdělení a obsazení Balkánu. Není třeba zapomínat, že hlavně v případě Srbska se jednalo o test porážky Ruska. Miloševič podle všeho pochopil metodiku až v době, kdy se to vše sypalo a rozhodně to nebyl blbec.

      Jakákoliv politika by vedla k válce. Srbsku se dávají za vinu dokonce i události v Bosně, která v té době byla už jiným státem a působil tam kdekdo. Třeba týpek Usama Ibn Ladin. Pamatujete na něj, ne? Právě Bosna odhalila svinské praktiky světových hybatelů.

      Pravoslaví a četniky do toho netahejte, Vždyť to je už dávno stará vesta, i v 90.letech. Jak by měli Srbové podle vás reagovat na Jasenovac? Umíte si představit, že bychom dnes za nějaké ústrky z minulosti vybíjeli Němce, kdekoliv bychom na ně natrefili?

      Vymazat
    8. Souhlas ve všem, ale k těm chybám:
      srbská pravoslavná církev prohlásila, že Srbové jsou pravoslavní - a co srbští ateisté??? a co srbští poturčenci, čili za Tita Mulsimové a dnes Bosňáci či Bošňáci??? Vždyť tím přišli Srbové o mnoho spojenců. Co lidi, kteří si říkali Jugoslávci a chtěli zachovat jednotnou Jugoslávii? Co chorvatští socialisté a komunisté? Ti nechtěli obnovení ustašovského státu a už vůbec ne utiskování menšin, jakou byli chorvatští Srbové.

      Musím do toho tahat četniky a partyzány, protože občanská válka pokračovala v Bosně i v 90.letech. V jednu chvíli se i Srbové stříleli navzájem! Na jedné straně šli do Bosny proti muslimským fašistům bojovat dobrovolníci z dělnických čtvrtí Bělehradu a dalších velkých srbských měst, na druhou stranu tam vpadl loupežník Arkan se svými dobře vybavenými gangstery z tzv. Srbské dobrovolnické gardy, či jak se jmenovali, tvářil se jako velký Srb, ale terorizoval všechny včetně místních Srbů.

      Leo

      Vymazat
    9. 18:38, Leo, OK, v žádném případě nemíním obhajovat Srby, ale to, o čem mluvíte, je už občanská válka v plném proudu. Jak tohle řešit? Něco podobného lze hasit jen na samotném počátku, než to běsnění vypukne, jinak už je pozdě. Hašení proběhlo, špatně a bylo neúčinné, dalo by se říct, že spíš kontraproduktivní, ale nejen kvůli špatné metodice, ale i kvůli tomu, že bylo hodně žhářů. Prostě byl takový požadavek. Nemůžu nevzpomenout na svědectví Hakije Mecholiće šéfa policie ze Srebrenice, ohledně potřeby precedentu vůči Srbům.

      Arkan je už produkt války, on přece působil v Bosně, a v Bosně byl kdekdo z celého světa. Také Orić je produktem války. Vždyť nedlouho předtím tato zrůda sloužila ve speciálním oddílu policie v Bělehradě. Pamatujete na Emanuela Moravce? Víte, že to byl svého času nadšený Masarykovec, který se také svým dílem zasloužil o vznik republiky? Taktéž není třeba zapomínat, že Republika Srpska a Srbsko jsou dvě různé země.

      Občanská válka je nejhorší ze všech válek. Vyvalí se neskutečné množství hnoje a po krku si jdou nejbližší sousedé, kteří ještě nedlouho předtím byli nejlepšími přáteli. A proč to dělají, nevědí ani oni sami, jen se obviňují že všech možných těžkých hříchů, mnohdy úplně absurdních, často několik stovek let starých.

      Obávám se, že něco podobného je klidně možné i tady, v Česku. V podstatě hned zítra. A nikdo nebude ušetřen. Jak zaznělo od jednoho z protagonistů filmu "Underground": "Není válka, dokud bratr nezabije bratra". A tenhle odporný způsob boje, zákeřný, partyzánský, využívají manipulativní svině na to, aby dosáhli další zisky.

      Vymazat
    10. Já osobně jsem na straně Srbů. Snažím se jen popsat chyby, kvůli kterým se jim nepodařilo to, co chtěli. Samozřejmě že tehdejší geopolitická situace byla vinou ožrali Jelcina silně protijugoslávská a nepřála Srbům. Rozbití Jugoslávie byl tréningem zemí NATO na zničení SSSR a Ruska.
      Pracovaly na tom rozvědné služby USA, NSR i Francie velmi usilovně a utratily za to hodně peněz. Na výplatní listině měli skoro všechny politiky, známější novináře, vysoce postavené vojáky i policisty.

      Vymazat
    11. V době války v Jugo jsem slyšen názor důstojníka Rakouska, že je lepší mít v této zemi muslimy než komunisty. Byla to v té době poslední tzv. komunistická země v Evropě a po smrti Tita, který to byl schopen udržet pohromadě se naši současní přátelé přičinili aby byla z vnějšku ( s využitím hlouposti občanů a různých historických událostí) rozpoutanáý občanská válka. Když se to rozbíhalo příliš pomalu, nastoupila přímá agrese/ rozuměj demokratizace a zavádění lidských práv humanitárním b... Pamatuji si jak ani ALbánci nechtěli příliš tlačit na pilu, ale byli nakonec přesvědčeni že je to to nejlepší co je může potkat. Viz. jednání v Paříži (je to již dlouho a tak jenom co si matně vzpomínám)

      Vymazat
  9. Držím našim hrdým, neohnutým a nezlomeným slovanským srbským bratrům palce v jejich spravedlivém boji. Přeji jim, aby ve spolupráci a spojenectví s bratským slovanským Ruskem dosáhli takové obranyschopnosti, jako např. Izrael. Srbský stát a národ musí být připraveni nekompromisně čelit drzým kosovskoalbánským nájemným vrahům a teroristům, kteří pod taktovkou a záštitou západních parazitů páchají genocidu na srbském obyvatelstvu uloupeného Kosova. Srbové musí být dobře připraveni na zpětné převzetí uloupené části státu a na její následnou obranu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uloupená část se brzy vrátí, jen co se vyhrotí domácí problémy u známého vývozce demokracie a ten se bude muset stáhnout z těch nesčetných mírových základen vybudovaných na celém světě. A potom bude Kosovo zase srbské.

      Vymazat
  10. Varšavské povstání - režimní propaganda s logikou v koncích!
    Režimní propaganda píše, že Varšavské povstání propuklo proto, aby Polsko neokupovala Rudá armáda, abychom se vzápětí dozvěděli, že Rudá armáda nepřišla povstání na pomoc! OMG! WTF?

    https://zpravy.aktualne.cz/zahranici/obrazem-uplynulo-75-let-od-varsavskeho-povstani/r~985facf6afa111e993a6ac1f6b220ee8/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No a to je obecně známý a potvrzený fakt, to nevědí jenom nesečtělí, ti, kteří o průběhu války vědí velké kulové. To nemá nic společného s režimní propagandou.

      Vymazat
    2. Režimní propaganda cílí především na hloupé mladé, vysokoškolsky "vzdělané", rozuměj zdebilizované lidi. Tam lapsus v elementární logice projde bez problému.

      Vymazat
    3. 11:31
      Nemalé problémy s logikou máte spíše vy.
      1) Že Poláci nenáviděli Sověty, po tom co jim provedli v roce 1939, v Katyni apod, je fakt. Zcela pochopitelný a logický fakt.
      2) Že si Poláci z tohoto důvodu nepřáli aby padli do područí nenáviděných Sovětů je taká zcela logický fakt.
      3) Že přesně z tohoto důvodu si chtěli Poláci osvobodit Varševu sami bez pomoci Sovětů je z předešlého vyplývající, zcela logický fakt.
      4) Že jim Sověti na pomoc skutečně nepřišli a stáli za branami a čekali, až se odbojní Poláci s Němci vystřílí, je také fakt.

      Vymazat
    4. 11:41
      Vy jste to asi vůbec nepochopil. Ale to je u režimních tupců zcela normální. Propaganda musí bejt, logika nelogika. Zkuste si to přečíst ještě jednou.

      Vymazat
    5. 11:47
      Hmmm, komu není zhůry dáno... Nejste schopen vyplodit jedinou relevantní myšlenku, s ničím věcně argumentovat, jen zcela bezobsažně prdíte. A ještě si dovolojete jiné obviňovat z tuposti, burane.

      Vymazat
    6. Tak nám vašnosto objasněte, proč by podle režimní propagandy měli Rusové přijít Varšavskému povstání na pomoc, když vypuklo kvůli tomu, aby Rusové nepřišli?:DDD

      Vymazat
    7. 12:00
      Nevyptávejte se tady jako smajlíkový kokot ze zvláštní školy a nastudujte si aspoň základní informace, proboha!

      ".... V druhé půli července 1944 vládlo ve Varšavě obrovské napětí. Rudá armáda již byla na dohled Varšavy a její jednotky již bojovaly na okraji Pragy. Její rozhlas a propagační plakáty shazované z letadel vyzývaly Poláky, aby povstali. Vedení Zemské armády bylo oprávněně přesvědčeno, že primárním cílem sovětské ofenzívy je právě Varšava. Pro Poláky to byl ovšem pochybný důvod k radosti, protože NKVD na „osvobozeném území“ likvidovala struktury podzemního státu, zatýkala a vraždila jeho představitele a ustanovovala komunistický režim stalinského typu. Nutnost povstat a dokázat, že podzemní stát existuje, je silný a věrný londýnské vládě, která je legitimní a reálně vládnoucí vládou v Polsku, se tak jevila jako velmi akutní. Jestliže komunisté prohlašovali, že londýnskou vládu do Polska nepustí, mělo jim být ukázáno, že tam už je. Je pochopitelné, že za těchto okolností podzemní stát nekonzultoval své přípravy se sovětskou stranou, na druhé straně ji oficiálně informoval. A jestliže polští a sovětští komunističtí představitelé později tvrdili, že povstání bylo neuváženým činem provedeným bez porady s nimi, pak to postrádá logiku i z toho důvodu, že propagandistické akce Rudé armády i komunistů k tomuto povstání obyvatelstvo již několik měsíců vyzývaly. ...."

      Vymazat
    8. Dějiny nezačaly včera a všechno na něco navazuje. Polsko po skončení 1.sv.v. provedlo tzv. Varšavskou ofenzívu proti už nefunkční Ruské armáděa obsadilo Halič a okolní území. Podle mezinárodních smluv (podle kterých my jsme vrátili Polsku půl Těšína ) měli Poláci předat tato území zpět Rusku, ale neudělali to a navíc vyvraždili asi 150000 ruských vojáků, které tam zajali. Pilsudského Polsko byl fašistický stát, kamarád Hitlera, s kterým měli smlouvu o neútočení a společně si rozdělili i česká území v r.38. Molotov po Němcích jen požadoval ta území, která Poláci nezákoně obsadili a která měla patřit Rusku. V Katyni vraždili Poláky především ukrajinští funkcionáři NKVD - pokračování meziválečných vyvražďování poláků a Ukrajinců.
      Při Varšavském povstání nemohl nikdo doufat v pomoc Rudé armády, protože ta se sotva dovlekla na břeh řeky opuštěný Němci, po předchozí ofenzívě neměla ani PHM, ani munici a měla jen 1/10 osob a techniky.( tankový prapor měl 5tanků ). Ani polská součást Rudé armády nechtěla pomáhat obnovit fašistický režim v Polsku.

      Vymazat
    9. Bože, opravdu jsem právě přečetl, že ti hrdinní povstalci proti fašistům ve Varšavě, byli vlastně fašisti???!!!
      To už je opravdu síla co tady padá za "moudra".

      Vymazat
    10. 11:41 Hezký výčet, Rusy nenáviděli, chtěli se osvobodit sami. Tak jim to tito umožnili a zase je to špatně.

      Vymazat
    11. 13:15
      Jistě že jim to Sověti umožnili. Stáli na druhé strany Visly, dívali se spokojeně na to dvouměsíční krveprolití a nehnuli ani brvou. Protože jim náramně vyhovovalo totální zničení nekomunistického odboje - který ten hňup nad tebou nazývá fašistickým. To stalinovi totiž náramně usnadnilo následné zabrání Polska do jeho sféry vlivu. Přesně to, čeho se odbojáři báli.
      Má smysl ale diskutovat s člověkěm, který ani nedokáže rozlišit Rusko a SSSR?

      Vymazat
    12. táraš milý bratranče, Sovieti poslali dvoch styčných dôstojníkov - tí preplávali Vislu, jedného Nemci chytili a zastrelili, poťažmo - Vlasovci, tí potláčali povstanie, a aj vedenie povstania zakázalo svojim pod trestom smrti akokoľvek sa s Červenou armádou kontaktovať, nechajte toho, Visla je tam široká, a dostať sa na druhý breh by bol problém, vedeli to Nemci, Vedeli to sovieti a vedelo to aj vedenie povstania, Sovieti nemali v pláne dobýjať Warszavu, šli nižšie - Jaslovská operácia - a tak mali Nemci dostatok času urobiť to čo urobili, popravde - SNP pomáhali, a stálo ich to neplánovaných 62 000 životov, sme vďační, že sme neskončili tak ako Poliaci, a aj sme sa pokúsili si sami pomôcť, Poliaci nie, a tak aj dopadli ...namyslený a arogantný národ

      Vymazat
    13. Vojto a bratranče z 14:51 přesný a výstižný komentář. Sami Poláci si na území Volyně za pomoci Rakouska vyrobily své vrahy - banderovce. Polák se jednou rukou modlí a druhou krade. Je to po okrajincích nejvíce prolezlý národ chazary.

      Vymazat
    14. 15:56

      A přesně takoví k Polákům, Ukrajincům... nenávistní blbečci jako ty maj jindy hubu plnou keců o slovanské vzájemnosti, že si my, Slovani, musíme vzájemně pomáhat, držet pohromadě v rámci V4, že se nás, Slovany, snaží někdo zničit... :-D

      Vymazat
    15. Pro 11:41 a další, kterým propaganda ČT a NATO křiví mylšení i charaktery:

      Poláci byli a jsou svou katolickou církví štváni proti Rusku. Dnes to má až trpce komický charakter, když Poláci nenávidí Rusy za to, že je Rusové (Sověti) zachránili před vyvražděním nacistickým Německem a své bývalé německé genocidní vrahy jen občas podráždí nějakým finančním vydíráním, ale jinak s nimi táhnou proti Rusku za jeden provaz.

      Co mají říkat Rusové, když Poláci jim povraždili skoro 100.000 válečných zajatců v roce 1919-20, když několikrát v historii vlítli do Ruska loupit a pokoušeli se uchvátit moc (např. podporou a exportem lžicara Dimitrije). Mimochodem o vraždění polského důstojnického sboru v Katyni se tehdy vědělo to, že ten zločin chtěl na Rusy hodit Hitler a spol. Takže Katyň důvodem odporu Poláků vůči Rusům být nemohla.

      Varšavské povstání bylo organizováno z Británie a Britové jsou v tomhle křiví jak šavle. Podobným způsobem v březnu 1941 vyprovokovali povstání srbských důstojníků proti králi, který s Hitlerem kooperoval. Britové slíbili Srbům pomoc včetně vojenské a pak se na ně vysrali!!! To samé ve Varšavě!!!!

      K té vaší druhé přihlouplé poznámce-důvodu:
      V roce 1939 Sověti po pádu polského státu si vzali zpět s-v-o-j-e historické území, které připadlo Polsku jen řetězcem náhod. Je to území s převahou rusky hovořící populace, na sklonku 1. svět. války se ho Němci (ne Poláci!!) zmocnili Brest-Litevkou smlouvou. Tohle žádnou polskou nenávist nemůže zdůvodnit.

      Máte pravdu, že Varšavy se chtěla zmocnit Británie prostřednictvím svých polských exponentů z Armije krajovej (nacionalistů, katolíků) a že Stalin a jeho maršálové nestáli o to, obětovat statisíce životů svých vojáků. Povstání s nimi nebylo koordinováno, bylo v podstatě protisovětské a protiruské a Rudá armáda byla vyčerpaná po dlouhé ofenzívě, neměla vybudovaný týl a zásoby pro překročení Visly atd. atd.

      Tohle je logika vztahů a války a ne ty vaše falešné důvody. Štvaní proti Rusku je polská nemoc a vy jste jí podlehl také. Jedinou léčbou je podrobné studium historie a vyhýbání se polsko-katolické a NATO propagandě.

      Leo

      Vymazat
    16. Leošu,
      běž už s tím svým rusáckým, prolhaným výkladem historie do prdele.
      Rusácko, tehdy SSSR, bylo až do léta 1941 AKTIVNÍM spojencem nacistů. Stalin si s Hitlerem před válkou v paktu M-R spolu vzájemně rozdělili Evropu a Rusák přesně podle této dohody ve spolupráci s nacisty přepadal a zabíral Polsko, Finsko, Estonsko, Litvu, Rumunsko... Dále Rusák podporoval Hitlera materiálně a surovinově.
      2. sv. válka pro Rusáka začíná až v létě 1941 operací Barbarossa.
      Ještě jednou. Rusák byl první 2 roky války aktivním spojencem hitlerovských nacistů. A kdyby "prozíravého" Stalina Hitler nepodrazil, tak spolu spokojeně kolaborují, za podpory užitečných idiotů jako jsi ty, dodnes.

      Vymazat
    17. Povýšený negramoto 17:17, nepásli jsme spolu ovce ani kozy. Netykej!

      Stalin uzavřel s Hitlerem smlouvu (R-M) až poté, když Anglie ani Francie na jeho opakované nabídky nereagovaly a dokonce plánovaly přepadení kaspických nalezišť ropy (Baku a okolí).
      Pro odvrácení války, kterou Hitler dopředu deklaroval (viz Mein Kampf) uzavřel Stalin smlouvu, a zařídil si v ní vrácení území, která patřila pod cara čili Rusku - viz prohloubení strategického předpolí. Chápeš troubo?! To se týká všech těch zemí, které jsi, ty jeden propagandistický pitomo, jmenoval.
      2. světová válka začala už japonským přepadením Číny a španělskou občanskou válkou. Ne 1.9. ani 17.9.1939, ani 22.6.1941. Součástí WW2 byla i mnichovská zrada tehdejších našich spojenců (G.B. a Fr.) To jen pro upřesnění, blbečku.
      Ještě jednou – SSSR byl ostatními velmocemi odsouzen do role Hitlerova spojence. Chápeš, hlupáku?! Umožnilo mu to přípravu na válku, byť příliš krátkou.

      Leo

      Vymazat
    18. 16:50, nenávistný blbeček jsi také ty, Prouzo. A ještě k tomu evidentní hlupáček s velice chabou logikou, což ti už vysvětlil anonym 12:00.

      ...Tak nám vašnosto objasněte, proč by podle režimní propagandy měli Rusové přijít Varšavskému povstání na pomoc, když vypuklo kvůli tomu, aby Rusové nepřišli?:DDD...

      Plácneš volovinu a myslíš, že si toho nikdo nevšimne.

      Problém u Poláků byl ten, že polovina u nich brala Rusy jako vetřelce, dokonce i v boji proti Němcům. A tou druhou polovinou byli z velké části dnešní Bělorusové, kteří díky Polákům zanikli. Což je polský paradox, kdy se národ, který získal opětovně svou státnost proměnil v prubehu několika měsíců ma uzurpazora, jež vzal toto prabo jiným národům. Mimochodem, Pilsudski neuznával Slováky a říkal, že jižní hranice Polska je s Maďarskem.

      Záměr v srpnu 1944 byl takový (zřejmě vymyšlen v Londýně), že Sověti vtrhnou do Varšavy, kde se utkají s Němci. Podzemní polská armáda, věrná Londýnu, bude vyčkávat v závětří a podle potřeby operovat v prospěch jedné nebo druhé strany tak, aby se německá a ruská vojska ve vzájemném boji rozbila jako mraky nad Alpami.

      A následně, kdy se Rusové a Němci vyčerpají, vstoupí do děje hrdinná Armija krajówa, která se prohlásí za osvoboditelku Varšavy. Tímto by se možná značně oslabila síla 1.běloruského frontu a jeho úderná síla v bojích o Berlín (ten by následně celý připadl Amikum a Britům) a hrdinná Armija krajówa by naopak mohla opět zabojovat o Bělorusko. A možná opět popravit několik stotisíc rudoarmějců, jak si to už vyzkoušeli s ruskou armádou po 1.svetove válce. A kdoví, co dalšího bylo ještě zamýšleno, mohli bychom spekulovat.

      Víš Prouzo, Rusáci možná dělají chyby, možná vrací údery dvojnásobně zpět a nejsou to zrovna beránci, ale nejsou blbí. Furt je lepší být za živého a vítězného "zloducha" v podání liberálních sračkometů, než mrtvého zloducha a ještě k tomu debila.

      Tímto nemám nic proti Polákům, jen občas se díky části jejich vedení nezadaří. Měli by vygenerovat schopnější a hlavně moudřejší vůdce.

      Vymazat
    19. Hahaha, čekáme na nějaké "protiargumenty" blbečka 17:17. Nezmohl se na nic. Pitoma jen poštívá, nadává, ponižuje, dehonestuje, ale o historii ví prd. Typický produkt havloidní smečky vlastizrádců.

      MM

      Vymazat
    20. 17:17 Jasně, a pak by možná naše rasa měla i budoucnost! Páč WWII. prohrála naše rasa jako celek! SSSR stál sice na straně vítězů, ale Rusové v ní byli také poraženým národem! - http://img-fotki.yandex.ru/get/3304/tapirr.11f/0_27c44_2dd8151b_orig.jpg

      Vymazat
  11. Perly z režimního tisku!

    Deník N: Prezidentka Čaputová ví, že lidi zajímá, co má na sobě. Proto k módě přidává poselství

    "V Budapešti měla na šatech prvky husarské uniformy, do Varšavy se oblékla do polské národní barvy, v Paříži její vizáž odkazovala na francouzské módní domy, vysvětluje prezidentčina poradkyně Katarína Strýčková."

    Co jsou to asexuální modré punčocháče a další žbrundy najdete v článu:

    https://denikn.cz/173133/prezidentka-caputova-vi-ze-lidi-zajima-co-ma-na-sobe-proto-k-mode-pridava-poselstvi/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D

      Šlichtu "N" jsem nečetl, ale stačil váš výčet. To se nedá ani komentovat. Předpokládám, že pokud se uskuteční příští setkání se Zemanem, třeba v rámci V4, přijde zmíněná dáma v černém na znak smutku nad ubohými migranty, s duhovým lemem a broží, na znak solidarity s LBGTI. Možná si vezme dudlík, aby tím vyjádřila: 1) podporu adopce dětí sexuálními menšinami 2) podporu bezdětnosti v boji proti zhoršování klimatu 3) podporu boje za práva pedofilů, kteří jsou děsně utiskovaní a 4) změnu juvenilní politiky státu ve prospěch státu namísto rodin.

      Takže ji vůbec nemusíme poslouchat, stačí sledovat, co má na sobě. Něco jako chobotnice, ty se také dorozumívají vizuálními změnami. Nu což, nový progresivní směr, ženy v politice! Ještě že se nám to připomnělo, protože já idiot jsem si dosud u politiků vždy všímal slovní projev. Teď budu bloumat nad květinovým šáteček a zlomeným nechtíkem, jež nebyl zapilován. Ještě že mám manželku a ona mi to přeloží do srozumitelného jazyka.

      ...

      Tak ne. Ona tomu prej taky nerozumí. :)

      Vymazat
  12. https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/rusko-pozar-ohen-tajga-sibir-vladimir-putin-prezident-usa-donald-trump-haseni-pomoc.A190801_104320_zahranicni_dtt

    Zákeřní Američtí fašisti, na příkaz Žida Sorose, zaútočili na Rusko jejich tajnou zbraní HAARP.

    OdpovědětVymazat
  13. Anonymní1. srpna 2019 13:06
    Bože, opravdu jsem právě přečetl, že ti hrdinní povstalci proti fašistům ve Varšavě, byli vlastně fašisti???!!!
    To už je opravdu síla co tady padá za "moudra".
    ===========================================================
    No vidíš to, Einsteine, pokud jsi si to opravdu tak přečetl, tak nic takového tam o hrdinných obráncích nebylo ani náznakem řečeno. Asi nerozumíš dobře psanému textu a ještě mu nadáváš do hňupů, což jsi tak akorát ty. Stalin měl, pochopitelně obavy, mimo jiné, aby nebyl obnoven předválečný fašistický režim v Polsku. Jeho hlavním cílem bylo, aby Polsko padlo to sféry vlivu SSSR. Tak prosté.

    OdpovědětVymazat
  14. a rozumné - lebo v povstaní bojovali hlavne tí, čo chceli zachovať starý režim

    OdpovědětVymazat
  15. Nato zakázalo plavbu vojenské techniky po Dunaji. Jak je USA už blízko, za chvíli si my slované ani neprdnebe bez befelu NATO.

    OdpovědětVymazat
  16. Bombardovat mosty na Dunaji to vám jde vy buzny americký, ale nechat Srby svobodně obchodovat to ne. Aspoň někdo prokouknul to vaše bratrstvo kočičí pracky. My se už z NATO nedostaneme ven.Bohužel.

    OdpovědětVymazat
  17. BRDM-2 je 60 let starý ruský šrot. Majitelé kovosběren v Srbsku mají radost.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To, co dostala srbská armáda jsou modernizované velitelsko štábní a rozvědné vozy z rezerv (tedy jako nové). Dala jim je zdarma a jsou lehké, vhodné pro letecký transport. Je to první dodávka a Rusové se Srby zkoušejí reakci zemí NATO (Bulharska, Rumunska, Řecka a Černé Hory), přes které z nich mohou dodat do Srbska těžší techniku (S400, Pancir, tanky, moderní transportéry, moderní stíhačky). Sympatie v některých z těchto zemí jsou na straně Srbska. Teď jde jen o to, v které nejvíc a kdo kde má moc.

      Leo

      Vymazat
    2. Ještě chvíli a Srbové poženou vrahy a Ušákyz Kosova, protože Rusko dneska stojí za Srby a už není slabé, dostanou po čuni a ještě půjdou před tribunál. Hej hou, rudý dědeček

      Vymazat
    3. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    4. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    5. 17.22 Také proto Bulhaři jednu dodávku UKRADLI... Krátce na to shořely dva ukrajinské "soukromé" Iljušiny v Africe...

      Vymazat
    6. 18:13 a 18:28 byli smazáni, pro nadávky a neschopnost věcně argumentovat. O takové idioty tu nestojíme.

      Vymazat
    7. Václave Dvořáku, vy jste nenapravitelný a škodíte nejen sám sobě, ale i tomuto webu. Nazval jste mě idiotem poté, co jsem napsal tři slova: "Asi to horko.". A tento obyčejný komentář smazal. Takže čtenáři ani neví, proč jsem idiotem.

      Můj komentář byl reakcí na 18:02, kdy naivní postarší diskutující fantazíruje nad tím, jak co nevidět Srbové a Rusové poženou vrahy Ušáky z Kosova.

      Můj názor na dědka je ten, že to je fansmagorie. Američané tento prostor plně ovládají, v Prištině jim staví sochy a mají tam druhou největší základnu v Evropě, po zuby ozbrojenou. Úplně absurdní představa, jak Rusko tady zaútočí na Amíky, mě rozesmála.

      Kosovo je prostě ztraceno. Možná navždy, protože z té báze se v dohledné době stěhovat nebudou.. A jednoduše jsem se připojil k předchozímu mírně posměšnému komentáři, jestli to dědek vymyslel z hladu nebo z horka. Nenapadlo mě, že to může vadit, zvlášť když mně tady běžně nadávají do zkurvených rudých sviní bez jakékoliv odezvy. Ani o zásahy nestojím, baví mě, když jsou měniči dějin s nervy v kýblu.

      Osobně jsem vložil celkem příspěvků, jen k tomuto článku třeba 16:50, 16:58, 18:17, 17:41... které do značné míry konvenují se zaměřením tohoto webu. Nelíbí se mi unáhlené reakce admina. Ale je to váš web, vy máte právo zbytečně ničit diskusi.

      Vymazat
    8. Omlouvám se vám, pěstiteli diskuze, za vaši blbou poznámku.

      Vymazat
    9. 20:49, i blbá omluva je omluva. Přijímám. Přeji hodně zdaru.

      Vymazat
  18. Podporujeme lidskou vzájemnost a spolupráci, podporujeme národně sociální ideu, změníme tento systém. V pravý čas pochopíte, co je to profesionální změnové řízení. Tlachání je pouze pro ty, co jim již nic jiného nezbylo.

    OdpovědětVymazat
  19. Buffer1. srpna 2019 20:27
    Jenom jestli se nesnažíte vmáčknout do již obsazené niky. S SPD, Vám tam bude těsno. P.K.

    OdpovědětVymazat
  20. A k čemu to jako mají? Aby napadli Černou Horu, kde Rusům nedávno nevyšel politický převrat?

    OdpovědětVymazat
  21. Tak sem si osvěžil svoji paměť a následné souvislosti ohledně Varšavského povstání a zjišťuji že ještě si dost pamatuji.

    OdpovědětVymazat