Reklama

.

.

neděle 4. srpna 2019

Třicet let tu mají žně kádrováci. Když slyším „umělec“ a „filosof“, mám nutkání mluvit sprostě, přiznal signatář Charty 77 Jan Schneider

Bezpečnostní analytik Jan Schneider
rozhovor s Janem Schneiderem
4.8.2019 ParlamentíListy
V naší zemi bychom měli ukončit „třicetiletou studenou občanskou válku“, říká pro ParlamentníListy.cz politický a bezpečnostní expert, někdejší zpravodajec BIS a signatář Charty 77 Jan Schneider. Podle něho se jen neustále ostře hádáme a vzájemně lustrujeme. S blížícím se výročím listopadu 1989 uvádí, co by naše společnost potřebovala, a obává se, že opět uslyšíme mnoho „černobílých až idiotských řečí o Havlovi“.

Budeme si připomínat 30. výročí sametové revoluce, ale zatím tento rok příliš slavnostně nevypadá. Od dubna tato země čelí vlně demonstrací a vládní nestability. Co jsme se v kontrastu k tomuto výročí tento rok zatím dozvěděli o naší společnosti? Co nám schází, co nás trápí jako společnost?

Trápí nás krátkozrakost, netrpělivost a zášť.

Lidé, kteří jsou mediálně nejvíc vidět (nazývat je něčími reprezentanty nebo něčími lídry by opravdu mohlo někoho urazit), nejsou schopni nadhledu, tolerance ani humoru. Proto nepředkládají lidem nějaké vize, za nimiž by sami stáli, ale spojují lidi jen sdíleným pocitem frustrace. Tato zamindrákovaná stáda by se ale nikdy v takových počtech nesešla, jak sám ten svolavatel přiznal, kdyby zkusil vyjádřit nějaký pozitivní program.

Netrpělivost je příčinou tragédií, přinejmenším však Potěmkinových vesnic. Pořádné jídlo není fast food, ale slow food. Pořádná demokracie taky nevznikne ze dne na den. Chybí mi tu konzervativní myšlenkový proud, který by lidi mírnil, brzdil, učil je šetřit energii na důležité věci, učil lidi vidět věci v souvislostech a s nadhledem, a hlavně by měl odvahu poučit se z reality, a ne žít v mýtech.

A ta zášť? Třicet let po předání moci se stále lustrujeme a hledáme důvody k nenávisti. Kádrováci, politruci a ideologové mají žně. Třicet let tu panuje ona „blbá nálada“! Dvacet let po „Vítězném únoru“ (1948) dokázala společnost úplně jako v pohádce sama sebe vytáhnout za vlasy z bažiny – a nastalo pražské jaro (1968), ojedinělý fenomén, o němž se dosud mluví na celém světě. Ale my se furt jen lustrujeme!

Demonstrace, které vyvrcholily koncem června na Letné s účastí zhruba čtvrt milionu lidí, začaly jmenováním Marie Benešové do vlády. Teď to prakticky o Benešové už není, hnutí Milion chvilek pro demokracii usiluje hlavně o konec Andreje Babiše a rovněž se vyslovuje ostře vůči prezidentovi. Bude na podzim vlna tohoto silného odporu se stejnou intenzitou pokračovat?

Já pokládám vládu za velmi stabilní, když ustála toto socdemácké štengrování hraničící se sabotáží. Proto se nepodařily pokusy rozdýmat zárodky barevných revolucí, a že těch pokusů už bylo více. Vláda i většinová společnost se učí žít a pracovat v tomto relativně nestabilním prostředí. Musíme si zvyknout, že toto je normální. Žádný připitomělý „klid na práci“, jak chtěl Husák. Ne, to byly mrtvolné stojaté vody.

Nejde o žádnou vlnu silných protestů, protože ty lidi nespojuje žádná pozitivní myšlenka. Typově mi celé to hemžení připomíná vesničana zvaného Bohovan z povídky Valentina Rasputina (Loučení s Maťorou). Bohovanova chodidla celoroční chůzí naboso ztvrdla na kámen, dráždil jimi hady a hádky, pochechtával se, jako by ho to lechtalo, a komentoval to blaženým všeobjímajícím citoslovcem „kurrrrva“.

Demonstrace patří k demokracii. Tito milionoví chvilkaři jsou důkazem, že přece jenom tu je něco víc než potěmkinovská „reálná demokracie“. Paradoxně by ti demonstranti měli pravdu, kdyby nedemonstrovali. Tím, že demonstrují, zeslabují vlastně svou argumentaci.

Jsou Miloš Zeman a Andrej Babiš, nadneseně řečeno, „vrahy odkazu 17. listopadu“, jak naznačuje liberální část společnosti? Co oba přinášejí Česku, a hlavně jejich partnerství, které se letos prohloubilo? Co i z emocionálního či psychologického hlediska přinášejí svým voličům?

Vrahy odkazu 17. listopadu by mohli být ti, kteří takto někoho drze označují – jenže demokracie je tvrdá, a i tito duševní impotenti mají v demokracii své místo. Jak říkal Werich, svět musí být plný nejrůznějších lidí. Nesnáším řeči o jednotě a podobně. První, co musíme udělat, je zřetelně vyznačovat meze chování, za jejichž překročení společnost rychle uplatní sankce, aby se ubránila a nerozpadla. A to druhé je, že se musíme naučit tady spolu žít i s těmi nejrůznějšími nositeli nejnemožnějších názorů, protože – to nám budiž útěchou – oni s námi mají podobné trable jako my s nimi.

Babiš a Zeman jsou fenomény, na nichž se to dá dobře učit. Drahošovi příznivci by jistě chtěli, aby v případě vítězství Drahoše jej za svého prezidenta uznali i voliči Zemana. Takže je spravedlivé totéž chtít po nich. Podobně je tomu s obsazením funkce premiéra. A na základě starodávného pravidla „nečinit druhým, co bych sám nerad strpěl“, je pak možné od nich požadovat úvahu, zda by strpěli, aby jejich favorité byli napadáni takovým stylem jako tito dva.

„Babiše a Zemana volili zejména lidé z venkova, starší a méně vzdělaní,“ opakují jejich oponenti. Jsou tito lidé nevědomí a zmanipulovaní, jak naznačují třeba umělci Mádl a Geislerová? Až jejich voliči odejdou, nastane vláda stran typu Piráti, kteří vévodí mezi mládeží? Je letošní odpor proti prezidentovi a premiérovi generační věcí?

Víte, já jsem alergický na „umělce“ a podobně to mám s lidmi, kteří si za jméno napíší „filosof“. Jelikož jsem strávil léta, kdy se významnou měrou formoval můj charakter i slovník, mezi železničními dělníky, naučil jsem se nevybíravými slovy reagovat na lži a falše a aroganci a podobně. Tentýž jev popsal Magor Jirous vybranými slovy pro vybranou společnost: „Já jsem v podstatě jemný člověk, ale dávám to dost komplikovaně najevo.“

Jo, a skvělá undergroundová kapela „Bílé světlo“ má skladbu „Umělec“, kde se praví: 

„Jsem umělec vznešeného ducha
stvořila mne tvůrčí muka
výroba umění, nad to není
a když to vládce nedocení
stačí malý poklonění
a hned je zase plno práce!“

Takže když slyším o filosofech a umělcích, nastává u mne cosi, co se lékařsky nazývá „koprolalie“ neboli nutkání mluvit sprostě. Velmi sprostě. Je to ale úlevné, a zde by to bylo velmi příhodné!

Takže takto jsem se slušně vyhnul odpovědi na první část vaší otázky.

A pokud jde o Piráty, myslíte ty vyšlechtěné, sice navenek třeba s dredy, ale ve značkových košilích apod.? Tedy ty pseudopiráty, z nichž někteří už mají perfektní eurofazónku a jsou z nich byrokrati jedna ... ne, radost z toho nemám. Smutek.

Ale něco z té původní vzpurnosti by si měli aspoň někteří zachovat, protože protestovat je vždy oprávněné. Ale s Piráty to dopadne jako s komunisty, v Parlamentu zestárnou, občas se užitečně zablýsknou a budou je volit jejich voliči, kteří je volili, když byli mladí, protože byli mladí.

Letos pokračuje hospodářský růst, nezaměstnanost je rekordně nízká. Čím to je, že společnost je rozhádaná a lidé nevypadají šťastní? Jsou čísla o růstu jen iluzorní, protože ve skutečnosti se lidem nežije dobře díky vysokým cenám za bydlení či jídlo, či díky hrozbě exekucí? Budou výročí 17. listopadu nadšeně oslavovat třeba i lidé v Ústeckém či Moravskoslezském kraji, senioři, samoživitelky či nízkopříjmoví?

No jestli to není právě proto, že se lidem žije v podstatě lépe, mohou cestovat, stará omezení už nejsou a od nového chomoutu ještě nemají sedřenou šíji. Pomalu jim dochází charakter současné situace, která je tolik odlišná jak od minulosti, tak i od očekávání reálných v době změn –, protože od té doby se ohromně změnil celý svět a nejsme sami, komu se z toho trochu točí hlava. Nicméně některé konstanty zůstávají, například devótnost kariéristů, takže člověku k tomu točení hlavy je ještě i šoufl z těch starých známých věcí. A do toho se ještě přidávají další normalizační prvky jako autoritativní ovládání veřejnoprávního mediálního prostoru, nota bene se stejným normalizačním zdůvodněním, že jde o boj proti dezinformacím.

No a k tomu přistupují skutečné existenční problémy lidí s nízkými příjmy, které jsou často prohlubovány jejich vlastními chybami, z nichž nelze vinit vládu. Na druhou stranu každá vláda by vždycky mohla dělat víc, aby se těmto excesům předešlo...

Letošní program Poslanecké sněmovny zahrnul i komunistický požadavek na „vyšetření zločinů privatizace“. Komunisté prosadili usnesení, že „privatizaci 90. let provázely excesy, chyby a zločiny“. Lze se s tím ztotožnit? A měli by to právě komunisté navrhovat? Co naši společnost tíží více: zločiny komunismu, nebo zločiny privatizace?
Toto je, myslím, trefa do černého! Bude dobře srovnat načasování tohoto legislativního procesu s načasováním různých demonstrací!

Mimochodem, to usnesení neprosadili jen komunisté. Za ANO nebyl jediný hlas proti, ani za Piráty, ani za socdem, ani za SDP, ani za komunisty. Jediných 12 hlasů proti bylo z ODS. Hrdinové z KDU-ČSL, TOP 09 a STAN se vypařili jak pára nad hrncem, nikdo z nich nebyl ani pro, ani proti.

A ještě na jednu věc upozorním. Roky volám po tom, abychom uzákonili regulaci lobbingu a působení neziskových organizací, jak to mají v USA od roku 1938 (takzvaný zákon FARA, the Foreign Agents Registration Act). Nedávno to uzákonili v Rusku, joj, to bylo vřískotu! Pak to uzákonili v Izraeli, a to bylo potichu kroucení! A teď – no čtěte sami, co uvedla po úterním zasedání vláda na svém webu:

„Lobbování v Česku by mělo dostat jasná pravidla, jejich návrh včera schválila vláda. Zákon z pera Ministerstva spravedlnosti kabinet rozšířil o povinnosti týkající se neziskových organizací.“

A to bude teprve zle! Zákon má platit od počátku roku 2021 čili za rok a půl. A jestli to dobře domýšlím, tak mají některé neziskovky už jenom půldruhého roku na to, aby své pokladničky vyfutrovaly penězi odkudkoliv ze zahraničí, jak byly doposud zvyklé, a pak to budou muset pravidelně přiznávat. Ve Spojených státech se musejí prohlásit za zahraniční agenty, což nikterak nevadí těm, kteří mají čisté svědomí a jejich zájmy jsou obchodní. Ale potrefené husy, ty se ozvou, protože to je jejich neuralgické místo! Ony se vydávají za hlásné trouby nejtoužebnějších přání většiny lidu, a přitom to jsou ze zahraničí placené partičky.

Takže těm zvoní umíráček, respektive hrozí jim to, o co samy údajně usilují: více demokracie, více transparentnosti. Z tohoto – i z předcházejícího – důvodu si myslím, že se in puncto demonstrací máme na co těšit.

Debata o tzv. dezinformacích a fake news se dále vyvíjí. Eurokomisařka Jourová varovala před nebezpečím ovlivnění našich seniorů, protože „bez dozoru“ sedí u počítačů a čtou řetězové e-maily, které zneužívají jejich samotu a frustraci. Je takováto formulace šťastná? Snaží se někdo zmást starší generaci, která přestala rozumět dnešnímu světu, či jde o urážku našich seniorů?
V řetězových e-mailech jde často o manipulaci se strachem, což je každopádně svinstvo, a v horších případech jde o odsouzeníhodné obchodní praktiky, na něž už mnoho starších lidí doplatilo, protože přesně na ně jsou tyto sviňárny šity. Počítají s tím, že se starší lidé méně orientují v tomto bizarním světě virtuálních realit, které však často mají až katastroficky reálné finanční důsledky. Možná ta použitá formulace není šťastná, ale je burcující, což je ještě lépe, než kdyby byla politicky korektní tak, že by si jí nikdo nevšiml!


...
...
...

181 komentářů :

  1. To bylo řečí: "Nejsme jako oni ...". Cinkání klíčů je nenechalo domluvit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pane Schneider mluvíte tak neurčitě že je mi z toho mdle. Sám jste bojovníkem za to co tady máme už víc jak padesát let. Byl jste ve vrcholových funkcích a proto jste se podílel spolu s Markem Bendou na všech těch zvrhlostech které nás teď likviduji. Mě v 89 roce bylo 45 let a nejsem žádný učenec , přesto jsem věděl že je to cesta do pekel. Vy jste věděl co je to charta za sebranku a kam to dovede. Článek je o čem?

      Vymazat
    2. 20:38, vy si už zřejmě nepamatujete, ale za socialismu byste takto volně diskutovat nemohl. Možná by nebyl k dispozici ani internet, a pokud ano, pak cenzurovaný. Parlamentní demokracii, navzdory všemu, považuju za mnohem vhodnější politický systém pro naši společnost. Jen to vyžaduje politicky vzdělané obyvatelstvo. Socík u nás nepadl kvůli tomuto, ale kvůli nízko efektivní ekonomii. Netvrdím, že divoký kapitalismus bylo to nejlepší, co nás mohlo potkat. Bohužel daň za prohranou studenou válku a přechodu z jednoho systému do druhého. A také kvůli tomu, že ani dnes ani tehdy jsme nebyli osamoceným státem, ale v určitém geopolitickém uspořádání. Takže volby byly dvě. Buď to padne pouhou změnou systému anebo v důsledku nějaké války. Buďte rád, že se nestalo to druhé.

      Vymazat
    3. Za socíku jsem volně diskutoval, pravda, nebyl internet. Parlamentní demokracie by mohla být fajn, kdyby byla přímá a ne zastupitelská. Politicky vzdělané obyvatelstvo byla právě jen za socíku, ne dnes. Za socíku byla ekonomie efektivní, efektivnější než dnes, protože jsme nežili na dluh a živili jsme mohutnou armádu, sociální program, velké investice, zdravotnictví opravdu zdarma atd. atd.

      Díky rovnováze sil a systému odstrašení k žádné válce dojít nemohlo.

      Nevím, kam na ty svoje "moudra" chodíte. Že by latrína???? Nebo USA ambassy?

      Nesehnutý

      Vymazat
    4. 23:01
      "Parlamentní přímá demokracie"
      Proč ze sebe děláte dobrovolně vola?
      Zbytek vašich žvástů raději ani nekomentovat.

      Vymazat
    5. Nezkoušej na nás svoje demagogické pitominy s "parlamentní přímou demokracií". Jen hovado může psát takové sprostoty (viz hlouposti), jako anonymní pitomec 23:10. Ale asi mu to dělá dobře.

      Anonym 23:01 má v mnohém pravdu. Ale ty, povýšený pablb, nemáš proti tomu argumenty, tak z diskuze po vzoru zbabělců, utíkáš.

      Vymazat
    6. 23:24
      Idiote,
      buď teda chceš zastupitelskou demokracii, kde si volíš své zástupce, kteří za tebe potom tvoří a schvalují zákony v parlamentu a vládnou ve vládě
      nebo
      chceš přímou demokracii, kde si pomocí referend, kde si zákony budeš schvalovat sám pomocí referend a vládnout sám
      Parlamentní přímá demokracie je z principu nesmysl. Není to na tebe moc složité, blbe?

      Vymazat
    7. Tvoje nadávky svědčí o velké nejistotě a vnitřní nepevnosti. Ani se nedivím.

      Např. ve Švýcarsku mají zastupitelskou demokracii, ale i přímou demokracii. Mnoho věcí řeší rozhodnutím v plebiscitu, referendu čili lidovým hlasováním. Poslanci - zastupitelé musí rozhodnutí plebiscitu akceptovat a řídit se podle něj.

      Je to těžké pochopit?

      Vymazat
    8. Pan autor je tez pevny Zavislak na demokracii a nic jineho..Jinak na kratkozrakosti nema cas ani naladu..
      Pac podepsal tu Chartu vi vsecko a nesetri pedagogismy na nas..My vobyc lidi se "Nezinyrujeme" a nazyvame veci pravymi jmeny i kdyz davame vsazku nasi dobrou povest.. Jeste sme taky Zastiplny. O beda..Zastiplnost spat mi Nedaa. Ani se netrapim tim.Ty mrtvolne stojate vody , ale nebyly nicim jinym nez SPROSTOU ZRADOU , ktera na nas opet utoci v mnozstvi prave od 1989..Zapocata a opakovana Chartisty ve stopach aslepejich drHusaku.. hemzi se to lid, spolecnost,umelci, kdyz poklada Parasity za to co predstiraji a ovsem jednotni jsou pouze podlidi,nakazeni virama spiny a ideologie /coz je to same/, ktere spojuje spolecne neduhy Fanatismu casto barvy duhy..Pane autor s lampou musite hledat ty co neco umi a vytvari pro nas vsechny..A nemaji cas a ani je nezajima povyk kolem..
      Jinak to neni spatnej clanek..Od srdce..
      Trochu zakladnich myslenek treba , co by autor chtel rict, a ramec do ktereho se to pak usadi aby to nebehalo ode zdi ke zdi a nematlo jiz zmatene..

      Vymazat
    9. 22:51 Vy už zřejmě nepamatujete? Vždyť Vám tam píši že mi bylo v 89 roce 45 a odpověděl Vám 23:01. Podle toho co jste 22:51 napsal jste držel partu před 89 a po jste se přeorientoval. Jak Víte jak by to vypadalo s komoušema dnes? Možná ekonomicky jako v ČÍNĚ. Všichni CHARTISTI - CHAZAŘI jsou oni i jejich potomci až na jednoho co byl kverulant a zemřel v altánu v sadu pod hradem zajištěni minimálně na 100 let. Prostě nás zblbly a když se zajistily tak se na nás vy...ly. Kde jsou jejich sliby a zodpovědnost?

      Vymazat
    10. Ministr zahraničí Petříček je znepokojen zatýkáním "demonstrantů" v Moskvě. Má obavu o lidská práva. Já jsem znepokojen jeho zasahováním do záležitostí jiných států. Viz případ Čína a Piráti. Jemu ale unikají zásahy proti žlutým vestám v Paříži. Já jsem znepokojen chováním ČSSD, ta jen kritizuje hnutí ANO, se kterým je ve vládě. Být premiérem, tak ČSSD letí z vlády a na 2.5% ve volbách. Co pak bude dělat, když nic neumí.

      Vymazat
    11. Nakonec máš pravdu,.....něco blbějšího než Gavól nás už nemohlo potkat......

      Vymazat
    12. Mozna se autor nevesel do tlacenice u koryta..Tak se mu to ted nelibi a pisti..

      Vymazat
    13. 22:51 já se nedivím vašemu povrchnímu, poplatnému názoru o příčinách pádu "reálného socialismu v ČSSR", když jste schopen napsat, že to bylo "nízko efektivní ekonomii". Božínku, nedopusť nám zlého ...

      Vymazat
    14. 4:52, jenže tady se nejednalo jen o Československo, které se navíc později rozpadlo, ale o celý východní blok. Žádná KLDR nebo Kuba by neměla v centru Evropy naději, zvlášť, když pobídka ke změně, mírové změně, přišla z Moskvy.

      V SSSR se první dolaroví milionáři objevili už v roce 1986. Žádná pěrestrojka dle Gorbačova neměla šanci na úspěch, protože tohle mělo začít už v 60. letech, ne o dvacet let později. I tak je otazné, zda by to k něčemu vedlo.

      Můžete poukázat na krizový stav Západní ekonomiky konce 80.let, kterou zachránil pád východního bloku a obzvlášť rozpad SSSR, s tím můžu souhlasit, ale to nic nemění na faktu, že v mnoha oblastech silně podkapitalizovaná a blokovaná socialistická ekonomika nemohla plně rozvinout svůj potenciál. Nehledě na různá embarga a hybridní války. Navzdory tomu, že SSSR byl tehdy ekonomikou č.2, což je po totálním rozvratu během války obdivuhodné.

      Pak tu byla dominance dolaru, která k sobě pevně připoutala technologicky vyspělou Západní Evropu i zbytek světa. V dolarech obchodoval s okolním světem i východní blok.

      Amerika nikdy nezažila válku. Když Evropa a Asie krvácela, Amerika žila muzikály a festivaly. Její velký potenciál, posílený vazaly, a soustředěné hybridní útoky, včetně masivní propagandy, nakonec vyhrály. Je takové rčení: "It's economy, stupid". Berte to jako fakt.

      Vymazat
    15. Vtip z dnešního Česka: Jeden bezdomovec druhému: Jo jo, v Listopadu jsem cinkal klíči .. od bytu, od chaty, od auta, od garáže ...

      Vymazat
    16. 11:06 jaksi vám uniklo, že onen grandiosní pokus o spravedlivou, nikoli dravčí lidskou společnost, byl založen v historicky méně hospodářsky rozvinutě části světa, kdy systém sám rovnostářstvím a sociálními jistotami nenutil k výkonnosti, kdy navíc byl pod embargem, vojenským tlakem, tedy zatěžován zbrojením o účincích propagandy a lidské zištnosti nemluvě ... Byl by to důkaz neuvěřitelných lidských kvalit, pokud by uspěl. Natolik je to jednoduché.

      Vymazat
    17. 19:06, jednak s chybami (Česko je historicky málo vyvinuté?) a jednak poněkud zmateně popisujete to samé.

      Vymazat
    18. 21:37 je napsáno "části světa", nikoli pouze Čechy a Morava. Mohl byste vědět, že např. do Zalitavska průmyslová revoluce dorazila až mezi válkami a že i meziválečná ČSR nedosahovala technologické úrovně sousední, převážně západní části Německa (zejména ve zpracování hliníku a jeho slitin, v elektronice, hydraulice, technice leteckých motorů ...), což bylo dáno jednak historicky, velikostí vlastního trhu i existujících kapacit výzkumu, vývoje, konstrukce a výroby. Pravda, ani tak není za co se stydět, dál na sever a výrazně na východ byla hustota technologické a výrobní úrovně se vzdáleností nižší a nižší. Opakuji, to dáno historickými souvislostmi, které předurčovali možnosti a vývoj lidské společnosti. Není na místě vykládat si legendy. Nevím ovšem, kde nacházíte k té stručné argumentaci z 19:06 stejný závěr. Mějte se.

      Vymazat
  2. Jan Schneider je nesporně moudrý muž, nezpochybnitelné morální autority, výborně informovaný, prostě má vše potřebné k tomu, aby byly naše veřejnoprávní prostředky tomuto úctyhodnému muži neprodyšně uzavřeny. Právě z těchto důvodů v nich dostávají neomezený prostor úplatná hovádka, která se nestydí plácat propagandistické pitomosti...

    OdpovědětVymazat
  3. Z bláta do louže, ale budem slavit a tlachat do bezvědomí. A o neziskovky bych se nebál, rok a půl je ještě dlouhá doba, určitě se z toho vykroutí, neboť není nic užitečnějšího než tvorba žádoucího režimu. To co dřív dělaly tajné služby cizích států, to teď dělají některé neziskovky za peníze státu, který rozvracejí. Dokonalé, velká gratulace.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Poslední větrník u řiti před naprostým doeráním.....

      Vymazat
    2. Pan autor bohuzel se zaplet se spatnou a zvrhlou
      partou. A nezjistil vcas vo co de. Navic poucuje nas ..kdyz se na nas vyvrhly ty jejich cinnosti na bliti, pri nejmensim..Coz kdyby trochu poucoval kavarniky..
      Pac my ty jeho Pokrytecky moudra kvuliva ty prislusnosti v ty parte gangsteru nemuze dost dobre prijmout..
      Skoda ze si ani to neuvedomuje ,Pedagogicky inteligent...

      Vymazat
  4. Takhle to vypadá, pokud promluvý nynější předseda SPD T.O. o sobě a lásce k soft i hard homosexuálům, tak sejděte se na Prag Pride SPĎáci, ty si tlučhuba,tohoto "brojícího" proti sňatkům homosexuálů "jako!" a ráno si spolu dávají pusinky. A ještě se u tohoto vychvalování, nechá natočit v ČT. Tak pac a pusu, imigrante?

    https://aeronet.cz/news/video-pred-9-lety-propagoval-na-ct-turisticky-katalog-pro-gaye-dnes-varuje-pred-homosexualnimi-snatky-tomio-okamura-a-jeho-promena-z-obchodnika-ktery-vozil-do-prahy-gaye-a-pochvaloval-si-je/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O - promluví

      Vymazat
    2. Aeronet kydá špínu na SPD a Tomia Okamuru už delší dobu. Za čí prachy to Vedoucí Kolotoče asi dělá?
      Á propos, nepsal jsi náhodou zrovna ty, že Aeronet je nedůvěryhodný zdroj?

      MM

      Vymazat
    3. MM, o Aeronetu jsem nepsal, ty máš pocit, že tu špínu si z vlastní "nátury", spíše za naturálie, kydá T.Okamura na videu v ČT sám a není to poprvé, také se tam vyznával k lásce pracovitých imigrantů odkudkoliv, hlavně pokud pro něho dělají nonstop a za tu teplou pusinku v soukromí, že ten už se toho nažvanil, mistr Veletoče, jaké pak Kolotoče!

      Vymazat
    4. Je vidět,že je po půlnoci!Mozek nepracuje,proto ty žvásty!

      Vymazat
    5. Video je o projektu cestovky ESO travel, která chce vozit homosexuály od nás do světa. T.O. se k tomu vyjadřuje z pozice víceprezidenta Asociace cestovních kanceláří. Z této pozice se asi ani nelze k tomu nevyjadřovat. Nijak nepropaguje homosexualismus, pouze konstatuje, že tento projekt je dobrým marketingovým tahem, neboť homosexuálové více utrácejí.
      Takže podle očekávání, se jedná o lživý článek, který se snaží jakýkoliv krok T.O. špinit. Není pravda, že vozí gaye do Prahy a jejich manipulativní vývody „Politici mění své názory častěji než ponožky, ale co když alternativní politik mění své fundamentální teze a pohledy na klíčové otázky národního ukotvení?“ můžou platit jenom pro dosti velké omezence. Zřejmě takoví Aeronet navštěvují.
      T.O. se drží svých zásad a propaguje stále totéž – občanské referendum, zákaz lichvy, odvolatelnost politiků a soudců a jejich trestní odpovědnost, atd. Homosexualismus mezi nebyl a není. P.K.

      Vymazat
    6. Nevadí mi utrácení peněz homosexuálními turisty, vadí mi jejich producírování se na veřejnosti. Tedy různé pochody, pokřikování, povalování apod.

      Vymazat
    7. 17:41
      Ten éro web je vytažený ze zadku našich "divadelních umělců", tak ho sem laskavě netahejte a nešpiňte nám tady prostor.

      Vymazat
  5. Je lepší mít ve vlasti tisíce buzíků, než statisíce Russáků.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě lépe bude tu mít statisíce muslimů !!

      Vymazat
    2. Kolik má SPD členů, nafandíte si PragPraidi?

      Vymazat
    3. Buzíků máme už dost. Ale muslimů, kteří se už nemohou dočkat, až těm buzíkům uříznou palici, těch máme ještě málo.
      Na všem špatném je třeba najít alespoň kousek dobrého. Migranti přitáhnou. To už je téměř jistota. A až tu budou, jedna ze skupin, se kterou zatočí, budou právě ti buzíci.

      Vymazat
    4. No a až ty buzíky vylikvidujou, příjde řada na ostatní a pak by skutečně bylo lepší tady mít ty statisíce Rusáků. Hej hou

      Vymazat
    5. 19:28
      Statisíce, by přímo miliony Rusáků budeš kolem sebe zaručeně mít když odsud vypadneš do svýho milovaného Rusácka.

      Vymazat
    6. 19:32 - prosím vás, kdy už necháte těch vašich ubohostí? Stále stejná exhibice hlouposti. Že vás to baví.

      Vymazat
    7. Nebaví, ale má to v popisu "práce".

      Vymazat
    8. Náhrada jedné abnormality za druhou není výhra.
      Co je lepší: homosexuál nebo pedofil?
      Jako rodič nevím, nevím, co svým dětem raději "dopřát".

      Vymazat
    9. 19:42
      Dvořáku, a kdy těch ubohostí necháte vy?
      Vysvětlete, proč nepovažujete za ubohost přání Rudého dědka, aby tady v naší zemi byly statisíce Rusáků!

      Vymazat
    10. 19,51
      Berte to tak, že ideální stav neexistuje. LGBT chtěli něco, dnes chtějí víc a zítra ještě víc. A nejsou sami. Češi jsou vcelku tolerantním národem a toho zneužívají všechny menšiny. nejdřív nechtějí být utiskovány, pak chtějí být respektovány (Za co?) a co budou chtít v budoucnosti. Není to tak dlouho, kdy zástupci buzíků žádali zákon o registrovaném partnerství. zapřísahali se, že tím jejich nároky vůči majoritě skončí. Dnes chtějí rovnoprávné manželství s možností adopce dětí. Kdysi pochodovali za svou hrdost, dnes za respekt. Evidentně, s jídlem roste chuť.
      Navíc, patří do skupiny liberálů, která zapáleně podporuje přísun migrantů. Tak proč jim to nedopřát. Zvlášť když všichni víme, jak se islám a muslimové k buzíkům staví.

      Vymazat
    11. 19:54 vaše hlouposti mi nestojí za odpověď.

      Pro ostatní: neznám žádnou národnost Rusák, zato znám lidskou kategorii blbec. Bohužel sem na stránky Nové republiky občas zavítá i takový.

      Vymazat
    12. Dvořáku,
      samozřejmě že namáte žádnou odpověď aniž byste se ještě víc ztrapnil.
      Stejně jako nemáte odpověď na to, jak to, že někdo jehož prioritou je "svoboda a přímá demokracie", tady neustále propaguje minulý, totalitní, maximálně antidemokratický a nesvobodný, předlistopadový režim.

      Slovo "Rusák" použil napřed rudý dědek, na kterého jsem reagoval.

      Vymazat
    13. Nemáš pravdu pionýre. Označení "Russák, použil první exot (vypadá to na Tebe) v 17:46. V.J.H.

      Vymazat
    14. Jestliže některé stránky života v minulém režimu byly pro většinu lidí přínosem, nevidím důvod, proč o tom nepsat a neprosadit to i v režimu novém. ALe blbeček, jako vy to těžko pochopí. Jste otrávený hloupou liberální ideologií a samostatného myšlení schopen nejste.

      Vymazat
    15. 22:06
      Dvořáku,

      některé stránky života byly "přínosem" i za protektorátu. Kdokoli držel hubu a krok, neřkuli sem tam někoho udal, měl se dobře.
      V Německu během nacizmu byly také některé stránky "přínosem". Bezpečí, pořádek, dost práce, hrdost na národ...
      Budete prosazovat ty "přínosné stránky" nacismu? Sloučíte je nějak s těmi "přínosnými stránkami" komunismu? A ty nepřínosné stránky nějak zázračně odfiltrujete?

      Chápete,Dvořáku, jak jste hloupý a nebezpečný? Chápete, že slibujete se svobodou a demokracií naprosto neslučitelné hovadiny?

      Slibujte si co chcete, ale nelžete lidem, že jste svobodomyslný demokrat, vy podvodníku!!!!

      Vymazat
    16. 22:27, o nacismu nebo komunismu Dvořák nepsal, ty imbecile, jinak by neuveřejňoval texty od Jana Schneidera. Zatímco ty ses v minulém režimu vezl s proudem, platil známky v SČSP, vyvěšoval vlajky a nevynechal jedinou schůzi, Schneider byl v disentu.

      Přesto byl život v socialismu normálním, vyrostly v něm celé generace, získali vzdělání, měli rodiny, pracovali, postavili domy a normálně žili. Jen idiot a převraceč kabátů, jako ty, bude mít plnou hubu tupých žvástů jako politruci v 50. letech a bude přirovnávat socialistické Československo ke KLDR.

      Vymazat
    17. 22:27 - za demagogii máte za jedna! Popište, jaké že to stránky za Protektorátu byly "přínosem", a které následná režim zavrhl. Pochlubte se vědomostmi.

      Vaše demagogické ulhané podpásovky do diskuze nepatří. Např. ten váš nacizmus. Tím se jen odkopáváte a demaskujete. Jestli je pro vás zadlužení, nedostatek bytů, bezdomovci, korupce, politické lokajství a služba rozvracející vzdálené státy a mezinárodní právo svobodou a demokracií, tak si rozumět samozřejmě nebudeme.

      Vymazat
    18. Ale přece jenom jakési demagogické srovnání toho exempláře 23:03 můžeme vzít:

      Protektorát byl kolonií III.Říše. I my jsem dnes kolonií. Do tohoto stavu nás dostali "politici" vašeho ražení: hloupí, mocichtiví, hamižní, sebestřední, bezcharakterní a málo vzdělaní.
      Velmi často alkoholici a homosexuálové.

      Nesehnutý

      Vymazat
    19. 23:09
      Jak jsem psal, Dvořáku.
      Když jste za protektorátu držel hubu a krok, neřkuli když jste nacistům ještě sloužil, tak jste se nemusel ničeho bát a měl jste se relativně dobře. Podobně jako za socíku. Btw. nejvíce dětí od roku 1920 dosud, se narodilo v roce 1944. Zajímavé, že?

      Pojmy "svoboda" a "demokracie" zahleňujete nesmysly jako např. údajný nedostatek bytů, které s těmi pojmy nemají zhola nic společného.
      Evidentně vůbec nepobíráte význam těch pojmů, těch vzádných darů, které jsme si po 40 letech komoušské totality, komoušského koncentráku, vydobyli.

      Nevadí mi až tak, že oslavujete tu hnusnou dobu. Vadí mi, když lidem lžete a vydáváte se za velké demokraty a milovníky svobody. A snažíte se jim nalhat, že dokážete tyto hodnoty skloubit s komunismem, což je z principu nemožné.

      Vykašlete se na svobodu a demokracii a zůstaňte komunistou, kterým ve skutečnosti jste. Bude to fér vůči všem.

      Vymazat
    20. Velmi povrchní demagogie a řadou chybných premis.

      Demagogické srovnávání Protektorátu s reálným socializmem je figura vratká, nesnášející podrobnější rozbor. Protektorát se měnil k horšímu, jak postupovala válka, zvyšoval se i nacistický teror i hrozba vyhubení našeho národa. To za socíku nehrozilo. Reálný socializmus v ČSSR měl několik etap, jednou z nich byl i konec šedesátých let, který byl zadušen sovětskou okupací a nástupem tzv. normalizace.

      Byla komunistkou Chytilová, které Knížák odmítl podat ruku, protože točila filmy za "totality"?

      "Svobodou a demokracií" se ohánějí lidé, kteří za tohle heslo schovávají kde co. Jako vy. Dostatek bytů je předpokladem důstojné lidské existence. Společnost, která je neposkytuje, nestojí za nic. Nebydlící či nuzně bydlící nemá moc té svobody, že?!
      Stejně jako nemá moc svobody člověk zadlužený.

      Při dalším čtení vašeho posledního textu vidím, že nejste s to chápat napsaný text. Kde, prosím vás, oslavuji "tu hnusnou dobu"? Kde? Kdy jsem lhal?
      Sprostota vašeho překrucování je velká.

      Samozřejmě jsem demokrat a milovník svobody, kterou oslové jako vy nám upíráte. Jestliže tato doba má být lepší než ta minulá, musí dát lidem víc, a to ve všech směrech a všem.

      To ale oslík jako vy asi není schopen pochopit. Nebo ano?

      Vymazat
    21. 23:16, proč Nesehnutý, dnes se nemusíte stydět za slůvko Ztopořený. A lépe to i zní v řadách SPD, taky se blíží ten pochod hrdé Prahy.

      Vymazat
    22. Pro Pitomu Anonymní5. srpna 2019 0:55, to zde otisknu ještě jednou:

      Video je o projektu cestovky ESO travel, která chce vozit homosexuály od nás do světa. T.O. se k tomu vyjadřuje z pozice víceprezidenta Asociace cestovních kanceláří. Z této pozice se asi ani nelze k tomu nevyjadřovat. Nijak nepropaguje homosexualismus, pouze konstatuje, že tento projekt je dobrým marketingovým tahem, neboť homosexuálové více utrácejí. To je navýsost neutrální vyjádření, které ze své funkce učinil.
      Takže podle očekávání, se jedná o lživý článek, který se snaží jakýkoliv krok T.O. špinit. Není pravda, že vozí gaye do Prahy a jejich manipulativní vývody „Politici mění své názory častěji než ponožky, ale co když alternativní politik mění své fundamentální teze a pohledy na klíčové otázky národního ukotvení?“ můžou platit jenom pro dosti velké omezence. Zřejmě takoví Aeronet navštěvují.
      T.O. se drží svých zásad a propaguje stále totéž – občanské referendum, zákaz lichvy, odvolatelnost politiků a soudců a jejich trestní odpovědnost, atd. Homosexualismus mezi nebyl a není. P.K.

      Vymazat
    23. 11:43, Nebýt pana Dvořáka, tak zde svůj bolševický výron nevystříknete! “Znám Vás, ten bezejmenný dav, už jste tu zas“. Neděkujte Havlovi, ale Gorbačevovi a Reaganovi, Havel se k tomu dostal, jak Mareček Benda k NEdiplomu z práv (šéf Ústavně právního výboru PS ČR)?

      Tento cirkus a výsměch právu i občanům ČR se Vám tolik 30 let líbí, jste kriminálník, podvodník nabo napalici?

      https://domaci.ihned.cz › c1-389184...
      Benda získal titul neprávem. Ústavně-právní výbor chce ale vést dál ...
      3. 11. 2009 · Poslanec Marek Benda by měl odejít z čela sněmovního výboru, ... na funkci předsedy ústavně-právního výboru sněmovny. ... Benda ale z čela výboru odejít nehodlá. Také podle šéfa poslanců ODS Petra Tluchoře nebude ...

      https://www.idnes.cz › domaci › ma...
      Marek Benda o titul JUDr. nepřijde, žádný totiž nemá - iDNES.cz
      3. 6. 2010 · Poslanec ODS a šéf ústavně-právního výboru končící Sněmovny Marek Benda, kterému hrozilo, že by ...

      Šéfuje tomuto blázinci dodnes, "odborník“ na vše!

      Vymazat
    24. 11:43, vy jste typickou ukázkou výhřezu stupidity a toho nejodpornějšího oportunismu. Naprosto stejným způsobem, stejnou rétorikou, heslovitě, postupovali politruci v 50.letech a fašizoidní kolaboranti ve 40.letech.

      A poté, co jejich čas skončil, vždy se šmahem změnili na kované demokraty, kteří opět nálepkují, obviňují, znovu pronáší hesla plná hysterie, aby tím dokázali potřebnost svojí existence.
      Úplně zbytečné, a v podstatě škodlivé existence, utopené v zlomyslných jedovatých sračkách, které podobní lidé jako vy šíříte kolem sebe v naději, že si vás někdo konečně všimne.

      Lžete naprosto bez obalu, ignorujete argumenty, sami žádné nemáte, jen sprostě nálepkujete. Jste úplně stejný psychoid, jako zdejší pravidelně vymazávaní neonacisté, fanatičtí židobijci, pohrobci Julia Streichera, kteří vidí Žida i za pokaženou mikrovlnkou... nebo Rusa, Trumpa, komunistu, Zemana, Putina, CIA, mimozemšťana.... doplňte toho svého "Ďábla".

      Zde na Nové republice vidíte šanci vypustit svoje zvratky, abyste ulevil své frustraci. Je to ubohé.

      Vymazat
    25. 13:38

      nemusíš se obávat, strefil jsi se přesně - jsi pod vlivem nebo dokonce vlivy. Zajdi na speciální odd. našeho zdravotnictví, aby si s tebou poradili.Tebe sežere strach, že budeš muset dělat, pracující tě nepotřebují , ani tvé písemné papočiny a nemíní ti platit z daní na tvůj ubohý, dávkový životní standard Kubrte.

      Vymazat
    26. 17:34, já jsem úplně v pořádku, hombre, narozdíl od tebe, a věř, že se má dobře i moje rodina. Proto nešířím choromyslné slinty na jednu nebo druhou stranu ve dvou větách, s nulovou výpovědní hodnotou, opatřené nadávkami a nálepkami plně korelujícími s právě aktuálním oficiální ideologií.

      Vymazat
    27. Nechápu, proč se tady tak pitomě hádáte. Když chce někdo rekonstruovat bordel, tak nestačí jenom vymalovat, vyměnit ona a záclony, nainstalovat nové postele, když kurvy zůstanou původní. Se starýma kurvama se nový bordel nikdy neudělá. Tak se stalo v ČR všude do mocenskiých a politických pozic nalezli komunističtí aparátčíci, a už se na svůj převrat nějakou dobu chystali. Lidí v ulicích jenom využili chytrou propagandou ( jako se to dělá dnes) a pak už nalezli k novým veslům s novou identitou, jako když se pouštějí z vězení muklové nejhoršího kalibru, vrazi, lupiči a podobná pakáž, vždycky s novou identitou, aby mohli začít znovu. Takže ty bývalé politické kurvy udělaly z ČR nový bordel - mnohem horší než byl ten dolistopadový. Proč pořád žvatlá ten blbec o jakési "totalitě" a jak to tady bylo hrozné? Čím hrozné? Teď je zde v ČR ještě odpornější a hnusnější totalita, neboť vždy platilo, platí a bude platit, že poturčenec je horší Turka. Tak nechápu principy přiblblého hádání a srovnávání minulosti s dneškem snad na všech diskuzích. Už je to trapné.

      Vymazat
    28. Onen anonym (např. 22:27) co reaguje oslovením „Dvořáku“ používá k označení státu pojem „Rusáci“ („Russáci“) je už jen proto evidentní omezenec. Ke všemu je ještě schopen o Protektorátu napsat, že „Kdokoli držel hubu a krok, neřkuli sem tam někoho udal, měl se dobře“ O Protektorátu neví nic, krom toho, tak jak pravý demagog, podsunuje těm, co mu názorem nevyhovují, že to nebo ono prosazují, když k nic takového nenapsali. Pak, pochopitelně, jako neználek mluví o přínosech komunismu, který v Československu, ani nikde ve světě, uskutečněn nebyl. Čs. režim se celkem přesně pojmenoval „reálným socialismem“. Reálným! Rád bych, aby omezenec, který opakovaně podsouvá svým oponentům co nenapsali, nalezl třeba výrok pana Dvořáka, který by s l i b o v a l takové nebo jiné hodnoty, když a pouze určité hodnoty hájí. Není to zřetele hodný rozdíl? Já vím, demagogické argumentaci je právě takové překrucování vlastní.

      Vymazat
    29. Celá tahle diskuse jsou jen samé rasozrádné cancy zdegenerovaných negrofilních buzerantů, feťáků a pederastů a podobných podlidí, vhodných leda jako exponáty do ZOO, páč čím dnes je tzv. svobodný svět? Je to končící svět, kterej zkrachoval a je na ústupu z historie, páč dějiny píší pouze rasy či národy (které v pravém smyslu toho slova vytvořila jen ta bílá) brutální vůle! A tou ta naše dávno být přestala a bude z dějin zákonitě odejita! Nahrazena a vyměněna rasou houževnatější, odolnější, nepodléhající zhoubnému individualismu, buzerantismu, xenofilismu, egalitarismu a dalším úpadkovým vlivům a idejím, které spolehlivě dříve či později pořbí tuhle neslavnou říši zvanou "Euroatlantida" s těmi jejími "hovnotami" degenerace a úpadku a která již dávno přestala být invazívní a naopak se sama stala terčem invaze barbarů, což v dějinách je vždy předznamenáním pádu!

      Vymazat
  6. SPD: Spousta keců, žádné koule! Jenom Václav Klaus mladší jako jediný poslanec ve sněmovně se postavil proti drakonické novele zákona o tajných službách! SPD se připojila k demobloku a pouze se alibisticky zdržela hlasování spolu s ODS a Piráty! Tajné služby podle novely budou moci v rozporu s GDPR shromažďovat vaše data, fotografie, informace o nákupech, o pohybech na bankovních účtech, a to včetně dětských účtů, a dokonce bez vědomí banky! Přístup budou mít nejen agenti, ale i donašeči tajných služeb!

    https://aeronet.cz/news/spd-spousta-kecu-zadne-koule-jenom-vaclav-klaus-mladsi-jako-jediny-poslanec-ve-snemovne-se-postavil-proti-drakonicke-novele-zakona-o-tajnych-sluzbach-spd-se-pripojila-k-demobloku/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jdi do zádele s těmi pomluvami Aeronetu. Tne pomlouvá SPD a Tomia Okamuru co to jen jde. VK je fízl napojený na Hamajdu.

      Vymazat
    2. 18:00 SPD je skvělá strana která se bojuje za normální lidi a ne jenom v otázce migrace. Ten podělaný aeronet jsem právě pro tyto slinty přestal číst.

      Vymazat
  7. PaneSchneidere, nejste sám. Naprosto s Vámi sohlasím.
    Sice jsem nebyl zarputilým odpůrcem předešlého režimu, i když mne zabrzdil v karierním postupu, ale naprosto mne překvapil vývoj po r. 89. Musím se omluvit (už mrtvému) adoptivnímu otci který přesně definoval jak to dopadne. Prostě starý a skušený. Díky za dobrý článek.
    Václav

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    2. 18:41 Václav Dvořák, prosím pěkně v jakém růstu, jste karierní liliput. Vy byste chtěl být větší a větší až budete největší. Proč rovnou nenapíšete, že jste měl býti parťákem v ROH, dle "PaneSchneidere, nejste sám. Naprosto s Vámi sohlasím.". Tato písemná výše Vás neuspokojila?

      Vymazat
    3. 1:06
      Když tak pěkně prosíte odpovídám. Nikdy jsem nebyl karieerní liliput, nebyl jsem a nejsem v žádné partaji ani já ani moji blízcí. Ano byl jsem ekonom a šlo o místo krajské státní správě. Jinak si na pozdější život nestěžuji protože jsem ho prožil mimo hloupé diskuse s lidmi vašeho ražení.
      Václav

      Vymazat
    4. 7:05, vy jste Václav Dvořák, admin diskuse?

      Vymazat
    5. Anonymní5. srpna 2019 7:05
      Proč jste nedělal karieru ve fabrice jako já, VŠ mám. Vy „Politici měníte své názory častěji než ponožky, ale co když alternativní politik mění své fundamentální teze a pohledy na klíčové otázky národního ukotvení?“ můžou platit jenom pro dosti velké omezence. Zřejmě takoví jako Vy navštěvují pouze ZOO. T.O. se drží svých zásad a propaguje stále totéž – občanské referendum, zákaz lichvy, odvolatelnost politiků a soudců a jejich trestní odpovědnost, atd. Homosexualismus jen pokud jde o jeho byznys, teplý prý není? P.K.

      Vymazat
    6. Anonymní5. srpna 2019 13:17
      Velice pěkné, to bych nezvládnul. Tak proč tam je moje značka? P.K.

      Vymazat
    7. 14:33, to nevím, ale co na tento cenzurní fakt diskuterů SPD s Tomiem Okamurou, slídění o všech příspěvkářích na všech webech MV-ČR, „DEZINFORMACE“, ale jaké?

      “Doplňme, že v červnu letošního roku zaznamenaly ParlamentníListy.cz téměř 8 milionů návštěv a co se takzvaných dezinformací týká, specializovaný útvar Ministerstva vnitra (CTHH, které se mimo jiné zabývá právě dezinformacemi) od svého vzniku neupozornil na jediný problematický text...“.
      Kamil

      Vymazat
    8. 14:33
      Já jsem vždy používal značku Václav. D době GUGLU si moji značku také někdo přivlastnil.
      Václav

      Vymazat
    9. Uniká mi smysl Vaší diskuse, ale myslím, že tím na duchu nezchudnu.

      Vymazat
    10. 17:13
      Zdar p. M.! P.Kamil, může být? P.K. je lepší, vegetuje zde i P.K.2, kdož to, nevím!
      Václav & Věrka

      Vymazat
    11. 21:48 - zadejte čas přivlastnění vaší značky, takto to je jen plácnutí do vody v neckách a vaše zviditelnění, jste snad populární Neckář?

      Vymazat
  8. 18:00
    Jo, jako jeho otec. Ten prodal republiku dříve, než jsme mrkli. Veksláci nejlepší obchodníci. Jdi se vycpat. Volím tu nejlepší stranu SPD.
    Nestačilo mu být ministrem finací, chtěl být bohem a stal se tím, kdo rozvrátil tento dříve prosperující stát.Myslím Československou republiku.
    Václav
    PS. v normální společnosti by byl spolu s Mečiarem prohlášen za vlastizrádce a pověšn.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moment když jste zmínil to Mečiara, je video kde mluví k politické situaci, vypadá to, že někdy z jara. Za prvé vypadá výborně, jakoby ani nestárl a za druhé mluvil bez jakéhokoli čtení textu, prostě z hlavy a za třetí, mělo to hlavu a patu, skutečně na úrovni, za čtvrté jsem dneska někde viděl reakci ze Slovače, kde asi nějací Sorošovci z toho vyšilovali. Což za páté značí, že má asi nějakou šanci vrátit se do politiky a proto tak jančej. Docela mu fandím. Hej hou, rudý dědeček

      Vymazat
    2. Škoda, že Kléma Gottwald už nežije. Taky bys mu jistě fandil.

      Vymazat
    3. Ad 19:44 - Proč podsouváš tyhle blbiny? Co si o tobě máme myslet jiného, než že jsi pitomec!

      Vymazat
    4. 19:39
      Vladimír Mečiar má pravidelný pořad na
      www.slobodnyvysielac.sk
      Hovory M
      (archiv řazen abecedně)

      Vymazat
    5. 20:11, je to marné. Někteří jsou uvízlí v kolejišti. Buď jedou napravo nebo nalevo. Část z nich před třiceti lety změnila jedno kolejiště za druhé. Kdyby přišel nový Adolf, vymění duhové bombarďáky za hnědou uniformu a opět se zařadí do toho správného kolejiště. Příznačné pro tyto lidi je hraniční rétorika a hysterie.

      Vymazat
    6. 19:39
      Všichni politici mnění názory rychleji než spodní prádlo. To je stejné u Meiara i Klause nemá cenu vypočítávat další.
      Václav

      Vymazat
  9. Rozmlouval Zemanův novinář Radim Panenka. Ani ho nenapadlo, že samet způsobil, že máme děti v exekuci. Nestydí se za to!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jakou republiku budujeme, takovou ji máme. Ty krysy tady byly vždy, jen převlékli kabáty.

      Vymazat
  10. Zadluženost obyvatelstva je 1,8 bilionů korun. Za rok 2018 bylo 800 tisíc exekucí. Bezdomovců je v republice půl milionů, reálný příjem 90% pracujících se pohybuje na úrovni 18.000,-Kč, průměrná výše nájemného 12.000,-Kč, za vodu, elektřinu, plyn, telefony platíme trojnásobek částky, kterou platí naší vykořisťovatelé na západ od našich hranic. Všechny tyto skutečnosti popisuji politici v televizi, že se máme jako v Ráji. Nikdo neprotestuje. Takže je to pravda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V USA opět výplod demokracie 29 mrtvých po střelbě v obchodech.

      Vymazat
    2. 18:58
      Ahoj, pohádkáři! Něco od bratří Grimmů bys v knihovně neměl?
      Prej půl milionu bezdomovců :-D

      Vymazat
    3. A co ostatní čísla? Také Grimmové? Předveď se, Velký Statistiku Pepku Vyskočile.

      Vymazat
    4. 19:21
      Bezdomovců je v současnosti přibližně 100 000. Z toho pětina mladých do třiceti let. Uklidňuje tě to?

      Vymazat
    5. 22:08
      Samozřejmě, i zbytek jsou bláboly vytažené z tvého rudého zadku.
      Třeba ty mzdy. Průměrná mzda je 32.500, medián je 27.600. 80% zaměstnanců pobírá mzdu v rozmezí 14.600 až 51.400 Kč. 10% míň než 14.600 a 10% víc než 51.400.
      Takže tvých 18.000 pro 90% je asi taková kokotina jak půl milionu bezdomovců.
      Víš, i lhát se musí umět a nepřehánět to.

      Vymazat
    6. Pepku Vyskočile Statistiku (22:45), což takhle se vypořádat s dalším tvrzením:
      "za vodu, elektřinu, plyn, telefony platíme trojnásobek částky, kterou platí naší vykořisťovatelé na západ od našich hranic"??

      Jsem zvědav, jak ti to půjde, šikulo.

      Vymazat
    7. 23:30

      Jednodušší bude, když ty přestaneš lhát a vymýšlet si než já abych ty tvé bláboly potom pracně vyvracel. Zkus to.

      Vymazat
    8. Aha, utekl z diskuze, zbabělec bez argumentů 23:30. Tak je to s nimi se všemi.

      Vymazat
    9. 0:20

      Nikam jsem neutekl, my češi jsme vychcaný od narození, ty nám vysoký tarif, my ti americký WatsAp a zadarmo na cizí Wifi.

      Vymazat
    10. 18:58
      Z větší částu za toto je zodpovědný stát s jeho blahovolnou politikou ku prospěchu bank a vůbec podobných zločineckých organizací.
      Václav

      Vymazat
    11. pro doplnění k í5. srpna 2019 21:54 - obrat miliony lidi o málo je jednodušší než obrat několik miliardářů.

      Vymazat
    12. 22:45 operujete tu ovšem s výší hrubého příjmu zaměstnaných, který dost neočistíte ani mediánem, když sociální realitu může ilustrovat leda reálný příjem "na hlavu" s tím, do jaké míry ten kryje existestenční potřebu. Jedině od toho pak lze odvozovat míru míru chudoby a bídy v té které společnosti. Sociologu.

      Vymazat
  11. Tam to je velice jednoduché, mezi lidmi je šílené množství střelných zbraní. Koncentráky mají postavené, plastových rakví mají také dost, jenomže je potřeba ty zbraně nějak lidem sebrat, mohli by se chtít bránit. No a další související zajímavá věc je ta, že většina samozvaných střelců brala kvalitní Ušácká psychofarmaka, dokonce vyšel na internetu seznam střelců, kde bylo u každého uvedeno jmenovitě jaké sračky zobali. Takže tolik na objasnění vo co gou. Takže zobejte, zobejte, podle reklam to je jako houska na krámě, no nekup to, vždyť to je trendy. Jinak souhlasím s 18:58 co uvádí, měli bychom se spíše zajímat o to, co se děje u nás a nenechat se od toho účelově odvádět. Hej hou, rudý dědeček

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rudý dědek má na každou událost nachystánu v rukávu nějakou konspirační kokotinu. A čím hloupější je, tím lépe. Koncentráky, rakve :-D
      Vsadím se, že zrovna rudý dědek zobe tak 10 prášků denně :-D

      Vymazat
    2. Jó hochu já za tebe nemůžu, že jsi malinko, nebo spíše dosti, mimo mísu. S tím nic nenadělám, jak řekl někdo chytřejší než my, "Kde chybí informace tam roste bodláčí". Jo a s těmi prášky, někdy před sametovým pšoukem jsem užíval V penicilin. Pak už nic. Někde tady na NR jsem už dneska psal o konspiračních teoriích, ale už to nebudu opakovat. Hej hou, rudý dědeček

      Vymazat
    3. 19:50
      Hele, troubo, o těch údajných koncentrácích FEMA, údajně plných rakví nachystaných na US disidenty nesouhlasících s přicházejícím NWO, na místních konspiračních stránkách typu Zvedavec vy, konspirační pošuci, žvaníte co pamatuju nejmíň 15 let.
      A co se za tu dobu stalo? "Překvapivě" vůbec nic :-D

      Vymazat
    4. Snažíš se sice hezky, ale informace ignoruješ. Všechny americké sportovní stadiony,kryté i pod širým nebem, jsou připraveny na změnu režimu - na koncentrák. A dostatečná zásoba plastových rakví a rakvi z tvrzeného papíru jsou také v zásobě.

      A jen na okraj: Zvědavec vetšinou přetiskuje tyto informace z amerických zdrojů.

      A neříkej nikomu troubo. Prozrazuješ tak svou pravou podstatu.
      MM

      Vymazat
    5. Ještě je docela úsměvné, jak říká pan Kájínek, že ten ignorant z 20:04 ví o čem je řeč mluví o koncentrácích FEMA, ovšem je to nevěřící Tomáš a to je jeho problém. A jestli někdo řekne, že by bylo lepší aby nás kozo.rdi všechny vyvraždili, než aby tady byli Rusáci (a ten termín Rusáci nepovažuji za hanlivý, kupodivu hanlivý je prý výraz Raška) tak to už je rusofob a antičech a blb jak to zlé víno. Rudý dědeček

      Vymazat
    6. Pánové, ve vší úctě, vy sami zde dokazujete, že demokracie a její svoboda je chápána jako pavlač pro vykecávání. Moc se ani nedivím, nejsem sice aktivní občan, ale po několika pokusech ovlivnit svého volého zástupce, jsem dosáhl stejného efektu, jako přechozí generace ve snaze ovlivnit Beljaka.

      Vymazat
  12. FW: 6. června 2019 usneseno PSP ČR: Babiš nechá vyšetřit zločiny privatizace !
    Proč média mlčí o usnesení PSP ČR, které má zajistit pozavírání "tunelářů" z ODS, TOP, KDU, STAN ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Komedie pro hloupé naivky jako jsi ty. Vše je dávno promlčeno a nikdo se zavírat tudíž nebude ani ve snu. Navíc, policie má daleko důležitějších, aktuálních případů nad hlavu.

      Vymazat
    2. Policie možná, ale lidové soudy si na krádeže "prichvatizace" jistě posvítí, promlčení nepromlčení!

      Vymazat
    3. Justiční mafie šetří každý nevhodný případ 10 let a do ztracena. To se začne měnit až Hamáček s celou ČSSD budou odejiti! SPRAVEDLNOST začíná vítězit.

      Vymazat
    4. 20:23, ty naivo, to jsou nejvíce napakovaní, “nezávislí“ darmožrouti! Jejich náplní je “jak to udělat?“, aby tento obviněný milionář, odešel ze “síně slávy“, jako to Lilium zlatohlavé!

      Vymazat
    5. 20:23
      Soudy ČR to je VINÍK všech nekalostí a bordelů v naší zemi, pravomocně odsouzené mafiánské spolčení. Vrchní státní zástupci, maří vyšetřování “mafiánů?“ po výkopu, je již zastupují jako advokáti, ty největší grázly viz. Rampula, Grygárek., médiím jdou na oplátku na ruku (začerněné smlouvy ČT, platy v ČT!), vždy spříznění bratři. Justice je prostě v prde.li a stáhla tam i nás !!!

      Vymazat
    6. Diky 19:52, za informaci. Teď mi teprve dochází proč musela být Letná. Stačí si jen akce propojit. Ten Babiš asi hodně brachů štve, sami nemají sílu, tak potřebují zapojit masy. Já ho snad budu volit.

      Vymazat
  13. Umělec, flákač, filosof, tlachal, farář, prodavač deště a pohádek, menšiář na krmníku, neziskovkář... děvky prodejné... atd, atd...

    OdpovědětVymazat
  14. Je pravda že mě už také někteří ..UMĚLCI" lezou krkem viz p.Jan Hrušínský a jeho fiktivní dopisy mrtvému tátovi ve kterých pláče nad svojí nesvobodou a jak opět úpíme pod tíhou nějakého dalšího jha , kterými čas od času zřejmě pro pobavení zaplňuje facebook. Vlastně proč ne ? Vždyť jak říká jsem klaun a principál.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vždyť vy tady pláčete a úpíte každý den a 100X víc.

      Jsme kolonie, béééé
      Jsme protektorát, bééé.
      Nic nám tady nepatří, bééé.
      Za komoušů bylo líp, bééé.
      Bezdomovci, bééé.
      atd atd.

      Vymazat
    2. Ale jdi ty brepto.

      Vymazat
    3. Táta Hrušínský - Rudolf - byl velký kamarád s šéfem pražských komančů soudruhem Kapkem. Svým synům přes tohoto komanče zařídil angažmá v Realistickém divadle. To by se nemělo zapomenout, že ten blbeček byl za komančů protekční spratek a jeho otec komančema drsně prosazovaný "umělec"!

      Vymazat
    4. 21:52 - teď jsme si v hospodě povídali, jaké byly komunisti svině, na byt jsme museli dělat i dva měsíce, no prostě hrozný, někteří i tři měsíce.

      Vymazat
    5. Tak nejen Svěrák, ale už i Hrušínský starší je podle rudých idiotů na těchhle stránkách, "umělec" v uvozovkách.

      Vymazat
    6. Kluku pitomá ! Přečti si to ještě jednou . A už nepij !

      Vymazat
    7. 22:03

      Proč, já blbec, jsem si musel začátkem 80. let nabrat půjčky tehdejších 1/4 milionu a 3 léta komplet všechny soboty, neděle, svátky a dovolené strávit na stavbě baráku???!!
      Stačilo přece jen 2 měsíce dělat a měl bych byt, tvrdí ožralové v knajpě na schůzi místní rudé úderky po desátém pivu.

      Vymazat
    8. Pro 22:08 No ještě si do těch uvozovek nacpi Gaislerovou s Hřebejkem.

      Vymazat
    9. 22:03 - ale ten barák je přeci tvůj a můžeš ho prodat za několik milionů? Proč to mícháš do sebe? Jak jsou na tom tvoje děti? Už si vzaly hypotéku?

      Vymazat
    10. 22:58
      Barák jsem stavěl proto, že jsem s rodinou potřeboval bydlet a nikdo mi žádný byt, navíc za 2 měsíce práce jak blouzní zdejší rudí pohádkáři, nedal.

      Vymazat
    11. Družstevní byt v Praze jste získal za 30.000 členského příspěvku a mnoha stovek hodin odpracovaných na stavbě. Ale to dneska nejde. To by se developři zlobili, že jim utíkají kšefty a banky takéž kvůli hypotékám.

      Vymazat
    12. Hřebejk v mých očích klesl, protože se vyjadřuje jako primitiv. Geislerová se hodí jen do filmu a to ještě jen do filmů režiséra Slámy, který v ní odhalil nezodpovědnou běhnu, která sere na vlastní děti. Na divadle by propadla, protože není herečka, ale jen týpek.

      Vymazat
    13. 23:03, ale no! Tobě možná ne, ale byli lidé, kteří se k tomu takhle rychle dostali. Většinově rok,dva na svobodárce, ale šance byla. Ovšem někdy to chtělo se stěhovat mimo rodnou dolinu. Bohužel, bylo velké množství lidí, kteří na být tak rychle, a hlavně levně, nedosáhli.

      Vymazat
    14. 22:13 no, to jste buď nebyl zrovna šikulka, nebo jste stavěl sokolovnu. Jakpak, za kolik peněz byste postavil dnes a pokud jste běžným zaměstnancem, zbyla by vám na to síla, byl by vám povinen cokoli potřebného, za nákladovou cenu, půjčit zaměstnavatel? Získal byste bezúročnou nebo dokonce nenávratnou (podmíněně) půjčku, státní příspěvek za řešení vlastního bytového problému počítaný na kolaudovanou bytovou jednotku, obdobný příspěvek za dokončení stavby v termínu podle stavebního povolení, popřípadě dorovnání při zvýšení cen stavebnin a staviv během realizace stavby? Něco o tom vím, postavil jsem taky. Dělník, bezpartijní, bez funkcí, tedy ani odborářský důvěrník, bez příbuzenstva ve funkcích. Za kolik byste sí půjčil dnes nebo, jak dlouho byste nesl hypotéku? Povídejte, být dělník bez konexí?.

      Vymazat
    15. Padlo tady téma bydlení a výstavba rodinného domu. Stávající režim? 7 let nás úředníci drtili naprosto nesmyslnými požadavky. Někdo řekne "pořádek musí být" a já tvrdím "oprávněnost výhrad se soudí jednoduše". Vezmete požadavky stavebníka na počátku řízení a porovnáte se schváleným výsledkem. Vše, co se ze strany úřadů odehraje mezi počátkem a koncem řízení a zásadně neovlivní konečný výsledek, mám na mysli prosazování požadavků nemajících oporu v zákoně a ani ve "zdravém rozumu", je prachsprostá buzerace a vytváření korupčního prostředí.
      Narazíte na vyjádření "každý, kdo chce v našem městě stavět, musí pro město něco udělat". Hurá, ono se nám to naše město zprivatizovalo, už nepatří všem obyvatelům, ale stalo se zdrojem přivýdělku pro "volené a nebo vyvolené"?
      Proč to píši? Osobně považuji takové drobnosti za signály o stavu společnosti. Vychvalovat stávající stav? Zajíci se počítají až po honu. A hon ještě neskončil. Až se tak stane, uvidíme jak nás naše "elity" prozíravě připravili na časy budoucí. Nejsem pesimista, ale mám jisté obavy ....
      Ano, někde výše je zmíněno, zbytečné hádky a porovnávání systémů "před" a "po". "Před" systém byl, "po" se žádný systém nebuduje. Pouze se demontuje a žije na dluh. Nepleťme si úspěchy řízení systému s úspěchy šikovných kolem nás ..... to jsou naprosto rozdílné věci.
      Ztracením všeho co se odehrávalo "před", nás všechny připravilo o možnost něco napravit. Změnu jsme využili pouze k tomu, abychom podělali budoucnost sobě a hlavně našim dětem a vnukům.
      ABC

      Vymazat
  15. můžete mi prosím někdo prozradit kam zmizel Břeťa Olšer? Doufám že nezemřel, to by se snad vědělo obecně...

    Děkuji za info

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    2. 22:25, Břéťa pokud dosud vím prodělal mrtvičku, no snad se zotavuje? Přejme mu to!

      Vymazat
  16. 22:13 Třetím slovem jste si odpověděl sám sobě .

    OdpovědětVymazat
  17. Bohužel jak říkal jeden můj nadřízený, dobří lidé umírají a kurvy tu zůstávají. On byl z Bozkovic a tak si toto moudro vypůjčil, jinak to byla největší svině, která po 68 roce likvidovala své odpůrce přes politiku, byl v komisi která posuzovala pomýlené a řádně to využil. Nebyl ani první a dneska by byl břídilem co neví jak správně zatočit se svými odpůrci. Hej hou



    OdpovědětVymazat
  18. Zhrzený disident brečí, asi stejný pomatenec jako Procházková. Tito lidé budou vždy proti každému režimu, už jen tak aby, se o nich vědělo.Trapné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Havel by zase za každýho režimu kolaboroval a udával stejně jako ty !

      Vymazat
    2. 12:14 Koho, že pan Havel udával a kolaboroval s kým, dej nějaké info. Ale asi ty mluvíš ze své vlastní zkušenosti co.

      Vymazat
    3. 16:02
      Nebožtík Dienstbier NIKDY neexistoval ty ceně No z kachny????!

      Vymazat
    4. 11:49, jaký zhrzený disident debile? Pan Schneider je publicista, bezpečnostní analytik, který tuto oblast vnímá reálně, a ne jako ideologický hlasatel jedné či druhé strany.

      Vymazat
    5. 18: 22 debil říkej svejm parchantum doma. Pokud jsou tvoji tak jsou určitě debilové debile.Ty análníku.

      Vymazat
  19. Vivat USA! Video o zavraždění Stanley Kubricka, který natočil americké přistání na Měsíci: https://www.youtube.com/watch?v=GjB4iMbzwQg

    OdpovědětVymazat
  20. 15:37 PROČ děláš ze sebe ještě většího ola než jseš. To nevidíš že záznam padající lampy je totální podvod. To nemá nic společného se záběry z Měsíce. Ach jo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. https://m.youtube.com/watch?v=FHJay9FrlRg

      Vyvracej 15:50 !

      Vymazat
    2. 16:55
      EMERIKA byla leda v PRDELI,na Měsíci ani NÁHODOU!!!!!

      Vymazat
    3. A co vy chudáci řeknete, že za více jak desetileté zabezpečení tohoto prgramu pracovalo na tom 400 000 lidí. To si myslíte, že by se z nich nikdo neozval, pokud by to byl podvod? Trochu přemejšlejte, ale proč nepomluvit USA co troubové.

      Vymazat
    4. 15:05, to jen jen pár fanatiků

      Vymazat
    5. + 200 milionů rusáckých komoušských podlidí, který v tom jeli s nima! To už je celkem nářez, pak netřeba se divit, že jim to tak dlouho vydrželo:-)

      Vymazat
    6. 15:47 neví, kolik má obyvatel Ruská federace a kolik z nich je etnických Rusů. A neví ani, kolik % z nich bylo členů KSSS a kolik organizovaných jich zbylo dnes. Možná si ani nepovšimnul, že v té Ruské federaci vládne, už dost dlouho, namísto sovětského socialismu, ryzí kapitalismus. Možná dokonce neví, že Sovětský svaz už neexistuje. Tak mizerný rozhled může mít leda zaostalý podčlověk.

      Vymazat
    7. 15:47, untermensch jsi tady ty, hovado. Ani nechápu, co jsi tím zvratkem myslel. O Měsíc usilovaly obě země. Rusové přistáli s vozítkem, Američané pak vyslali člověka. Obojí mimořádný technický úspěch a velký pokrok pro lidstvo.

      Vymazat
    8. 17:47 To řvala ta bolševická kurva, rudej análníku, když jí věšeli na šibenici!:-) - https://cs.wikipedia.org/wiki/Zoja_Kosmod%C4%9Bmjansk%C3%A1

      Tak jistě, dobrejch 20 milionů dalších sovětskejch podlidí jí vyprovodilo do pekla, ale do startu Apolla se zas namnožili, tak tu nemel sračky ...

      Vymazat
    9. Admine, použij Domestos, opět to tu zapáchá.

      Vymazat
    10. 17:58 Na tebe rudej xindle je každý preparát slabý! Vás, komoušský podlidi vymaže jen naše naše Anča! - https://www.youtube.com/watch?v=32_labDTeTM

      Vymazat
  21. Zákon o NEPROMLČITELNOSTI všech zločinů spáchaných od Hadráku StB může zamezit občanské válce,ke které to v této společnosti spěje.Tato cesta je cestou práva a cestou nekrvavou .

    Druhou variantou je občanská válka,cesta krvavá a bořící.

    Třetí variantou je 3.WW,která vznikne ať my chceme nebo nechceme.Zbraní je vyrobeno dost ke zničení nejen lidské civilizace.Pokud zbraně byly vyrobeny,tak vždy byly i použity !Tato varianta bude konečným řešením a se zločinci z období po Hadráku StB již nebude potřeba se zabývat!Stejně tak i nějakým postpubertálním zrzavým pitomečkem,studentíkem nepotřebných věd,v tomto případě teologie.

    Pavel Beran

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 17:14
      Kde v tu vaši válečnou 3.WW, bude EU parlament, Hamáček, Babiš, Kalousek, Fialové, Bartoš, Okamura, Filip, Rakušan, Bursík, Vrábel, Janda-buk, Benda, Mádl, Hřebejk, Nový, Hrušinský, Minář-spazrzpich, Pospíšil, Langsádlová, Kováčik, Svěrák, Gaislerová, Issová, Petříček, Onderka, Dolejš, Olga Somráková, P. Dvořák, Šámal,Fajt,Knížák, Soukup, prezident Zeman (Izrael, tam odsud se začne pálit, ti se s tím nemažou a nečekají na povel z USA?) a celá ta pražská umělecko-politická parta, budou na barikádách nebo za peníze od daň. plátců v kosmu na ISS?

      Vymazat
    2. A CELÁ JUSTIČNÍ MAFIE (BEZÚPLATKOVÁ!) ha-ha-ha, prznitelé práva. Pravá socha “Paní spravedlnost“ má odkryté jedno oko a místo vah, nastavený OTEVŘENÝ KUFR.

      Vymazat
  22. Čemu se dnes přezdívá "diskuze?" Když se přiblblí chlapi písemně hádají u počítače, kde dřepí imrvére celé dny? lahváč v ruce? Dříve se chodili hádat do hospod ke stolu štamgastů, za sprostoty bylo dost často přes čumák - dnes by nejspíš tekla krev. Asi je to takhle lepší, anonymně se vykecávat, zahánět nudu, a myslet si, že změníte svět? Hovno změníte! Jenom se přiblble, trapně hádáte, jak duševní mrzáci v blázinci. O časech minulých nejčastěji žvatlají ti, kteří o nich vědí úplné hovno, v devětaosmdesátým byli smradi s mlíkem na bradě, a své mletí opírají jen o žvásty a o cosi, co si někde přečetli.Asi jim trvale uniká, že dnes je in a trendy na časy minulé nadávat, a že nejvíc nadávají ty kurvy, které se v těch časech měli královsky díky svým rodičům, všechno do jednoho komouši, tedy komunistická hnízda. To je na tom všem nejdojemnější. Škoda že ty klasické hospody nahradily počítače. Dřepět, ničit si mozek a třískat do kláves? Pokud někdo z těchto lidí není duševní mrzák dnes, za nějaký čas určitě bude,protože internetové čtení, takzvaná publicistika a bulvár, je to nejhorší, co mohlo lidi potkat. Nechápu, jak v tom někdo může nacházet zalíbení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak se to musi podavat zadne srani s mladou pani ,jak rikaji inteligenti.Havel byl vzdy nas vzor a bude ,zavedl tady demokracii .Spravne jsi to podal, skoda ze nejsme kamosi a hosisii

      Vymazat
  23. K článku "První, co musíme udělat, je zřetelně vyznačovat meze chování, za jejichž překročení společnost rychle uplatní sankce, aby se ubránila a nerozpadla" - teď??? To jste měli vy, kteří jste se ujímali moci udělat před 30 lety.
    "Ale s Piráty to dopadne jako s komunisty, v Parlamentu zestárnou, občas se užitečně zablýsknou a budou je volit jejich voliči, kteří je volili, když byli mladí, protože byli mladí." Komunisty rozhodně nevolím ze sentimentality, ale např. proto, že jediní byli proti našemu členství v NATO, že chtějí, aby církve zaplatily alespoň daň z daru, který jim stát velkoryse dal ( neříkejte že jde o navrácení ukradeného, natož církvemi poctivě nabytého majetku), že vstoje neaplaudovali nějakému vyslanci Spojených států, který přišel do sněmovny atd., atd. A taky proto, že jsem levicového smýšlení - ČSSD volit nelze, jiná levicová strana tu není. Chápu a souhlasím s těmi, kteří volí SPD a ANO, ostatní nechápu, prostě halt nejsem vyhraněný pravičák, co naděláte!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro (23:23)
      Jste normální rasistka. To jest hloupá a zaslepená, neinformovaná, ale namyšlená a agresívní ženská.
      Sousta Romů poctivě pracuje, stačí se rozhlédnout během procházky městem. Nejde zdaleka jen o metaře a popeláře, ale třeba o stavební dělníky, hrobníky, sluníčkáře "Bangy", silničáře, řidiče MHD a revizory tzv. jízd na černo.
      Pokud by bylo žití ze sociálních dávek takové terno, tak proč je nepraktikují "bílé ženy"? Zákony o sociálním zabezpečení napsali a schválili "bílí muži", nikoli sintové. Tudíž pokud dochází k jejich zneužití, tak - jestliže trvá krátkodobě - je to věc pobírajících dávky, jestliže to ale trvá dlouhodobě, tak je to i věc zákonodárců, tj. "snědých mužů", protože nejsou s to případnou chybu napravit.
      Jinak před cca 10 lety sociologové zjistili, že tehdy mohlo být zneužíváno asi do 1,5 % z objemu vyplácených sociálních dávek, tj., že 98,5 % bylo vypláceno v souladu se zákonem. A též z toho vyplynulo, že jde o sumu v řádu pár miliard korun.
      Jste vskutku klasickou ukázkou frustrované české pitomii neznalé věci, ale - s drzostí tomu odpovídající - hlásající své bludy a výmysly. Celá česká bělošská komunita, resp. ta její část, která protiprávně pobírá dávky, nespáchá zdejší společnosti takové škody jako každý jeden z velkých podnikatelských, snědých lumpů okrádající ČR daňovými úniky, přemrštěnými cenami veřejných zakázek či dotačními podvody. Nevidíte stovky miliard Kč, o něž ČR přichází, a soustřeďujete se na částku o dva řády nižší, kterou si protiprávně přisvojí asi stonásobně větší skupina vykutálenců.
      Schody se mají zametat shora. Pokud nezameteme s bakaly, koženými, krejčíři apod., mravně působící na gejzy, pišty, eržiky atd. A stejně tak je třeba intelektuálně a morálně působit na pitomijky z řad "bílých žen", ať již zákonodárkyň nebo internetových pisálkyň.
      KR

      Vymazat
    2. Zcela spravne s Kocabe vysvetlil jste to pomylene fasistce na plno a stranicky.Chystam se take natrit nejaky pamatnik na Olsanskych hrbitovech okupantu z ruska na ruzovo ,nezbyla nejaka barva v kyblu po tom tanku? Diky velitel pipy hh

      Vymazat
    3. KR 2:19, pokud je vůbec řeč o Romech, možná "jich" spousta pracuje, na druhé straně spousta ne, mnozí otravují okolí, sviní prostředí, likvidují obydlí s jediným úspěchem. V množení, kdy náklady na svoje oplégry rádi svěří většinové společnosti. Vidět to, je rasismus? Pokud to tak cítíte, běžte s nimi bydlet do paneláku a pokud nemáte odpovídající, geneticky dané předpoklady, názor rychle upravíte.

      Vymazat
    4. 2:19, taktéž jsem nepochopil, kde se mluví o Romech.

      Vymazat
    5. 2:19 přečtěte si znovu 23:23.

      Vymazat
    6. Pro 6.8. 2:19 Vůbec jste si můj diskusní příspěvek nepřečetl. Reaguji v něm na dvě věty z článku pana Jana Schneidera, ve kterých není ani slovo o Romech nebo nějaké rasové nenávisti. Rovněž tak v mém příspěvku. Takže proč mi přisuzujete opravdu hnusné vlastnosti? Neodpovídejte - buď jste se zmýlil, nebo jste hlupák. V každém případě jste sprosťák, a těmi se nebavím.

      Vymazat
  24. Ahoj všichni prasáci!
    Nebo snad prajzáci, či dokonce židáci? No možná i ti rusáci, poláci, ukráci a podobní náci.
    Vaše příspěvky mne obohatily takovou měrou, že je to až neměřitelné, natož uvěřitelné. Jste prostě (i sprostě) jedničky a asi jimi do konce vašich životů zůstanete!
    Takže jenom houšť a větší chňapky (pardon kapky) a pokud možno spisovnou, vtipnou a vázanou češtinou, aby vám národ porozuměl (idioti)!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 23:43
      PRO TAKOVEJ HAVLOUNTERMENSCH NEBUDE NIKDY RÁNO MOUDŘEJŠÍ VEČERA,TAPETUJÍCÍ RETARDE!!!!!!!!!!!!☺☺☺☺

      Vymazat
    2. 1:56 Ty ho znáš Putlerprde? Asi od vás z teplický prosektůry, co? Tam je to samej takovej exot.☺ Ty ten nejvěší, Havel byl dokonce tvůj fotr! Jen ti to neměl kdo říct, když tvá máti oněměla. To se stalo, když za války navštívili ukrajinští vlastenci z OUN její zkurvenou komoušskou famílii, tvý bábě uřezali ty její hnusný povislý kozy, dědkovi jeho zbytečnýho zvadlýho kokota a ještě dejchající je oba vhodili do škarpy, kam chodila celá vesnice srát. Bohužel tvou matku, tuhletu kurvu - https://im.tiscali.cz/press/2017/11/30/883039-final-0787-3800x2536.jpg

      nenašli, páč byla schovaná v tý škarpě mezi hovnama a oni ji nedokázali rozeznat! A to byla chyba, tak jí pak mohl ožralej Havel na mejdanu kde vynášela popelníky vošukat a z toho si se vylíhl ty!:-)))

      Vymazat
  25. Existuje Bakalova stránka Aktualně, kde každý, kdo chce plivnout na tento český národ, najde jeho uchu lahodící slova. Tam píši hodně navrátivší se emigranti, kteří již jsou vázání určitými dohodami s cizími službami. Považuji za perverzní, když mám určitý názor a jdu psát na stránku, kde 99% čitatelů má jiný názor a tam kecám svoje slinty, se kterými ti ostatní nesouhlasí. Jaké ten člověk z toho prožívá sebeuspokojení? Musí být opravdu psychicky narušený a nebo ho za to někdo platí. Mám-li rád fotbal, tak se jdu dívat na fotbalový zápas a nejdu se dívat třeba na ragby, které se mi nelíbí, jen abych tam mohl po celou dobu zápasu nasírat ty ostatní svými výkřiky, jak je ragby odporný sport. Tato republika byla rozkradena v 90. letech díky napojení českých pejzatých na pejzaté struktury v USA. Bakala například dostal od pejzatých struktur v ČSSD přiklepnuto OKD i přesto, že neměl nejlepší nabídku na jeho odkup, on se ale musel zavázat svým pejzatým chlebodárcům, že si k OKD přibere i prodělkový tisk v ČR a bude kalit české vody podle zadání pejzatých z USA. Bakala OKD položil, ale dále tu ze zahraničí dotuje svůj prodělkový tisk, jen aby plnil svoji dohodu mezi pejzatými z ČSSD a pejzatými z USA. Tak takto to tu dnes funguje, za vším je podvod a lež. Proč se to nedá změnit? Protože 70% národa jsou hlupáci, kteří si nedovedou utvořit svůj nezávislý pohled na svět. To kvůli nim tu funguje ČT tak, jak funguje.

    OdpovědětVymazat
  26. K panu Schneiderovi. Jako disident měl zřejmě jiné představy o dalším po pádu komunistického režimu. Dnes je jisté nejméně to, že byl málo prozíravý. Proč by si nepostěžoval?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 7:58, Tak nevím, jestli to píšete schválně anebo z neznalosti věci. Padl celý východní blok a my jsme byli jeho součástí.

      Důvodem byla, jak se zdá, méně výkonná ekonomika a pozdní zavádění reforem. S tím se mělo pozvolna začít hned po událostech '68 v Československu, bez ohledu na tyto události, a vzít direkt na efektivitu. V celém RVHP. Je pravda, že by to do jisté míry ohrozilo sociální benefity, ale ty v počátku 70.let ještě nebyly na takové úrovni jako koncem 80. a lidé by to zvládli. Zvlášť v SSSR.

      Jenže jak se ukázalo, v politické monokultuře socialistických zemí se nenašlo dostatek kvalifikovaných ekonomických specialistů, lépe řečeno nebyli vyslyšeni, a tak to šlo celé tak trochu do ***.

      Problémem byl systém jako takový, protože RVHP bylo propleteno a do značné míry řízeno, a tak silnější země musely vykrývat lapsusy těch slabších a nemohly se přirozeně rozvíjet. Hodně vykrývala samotná Ruská Federace a to nejen v rámci SSSR. Tím sami sebe brzdili.

      K tomu připočítejte sankce a závody ve zbrojení. Vzpomeňte na ohromné ekonomické problémy v Polsku počátkem 80.let. Vzpomeňte na zadlužení Maďarska, které na tom nebylo technologicky špatně, ale dluh byl velký.

      Monetaristé by dozajista našli problémy v oblasti řízení finančních politik a kurzů měn jednotlivých zemí, hlavně konvertibilního rublu a jeho vztahu k ostatním měnám.

      Pak taky nástup informačních technologií. Zde se ukázalo, že konkurenční prostředí v dostatečně kapitalizované ekonomice, jakou byly Spojené Státy (západní Evropa mnohem méně), mohla soukromá sféra v této oblasti prolomit monopoly stagnujících gigantů a vyrazit k digitalizaci planety. Tomu se těžko konkurovalo, přitom lidský potenciál na rozvoj v informačních technologiích byl ve východním bloku dostačující. Bohužel uměle blokovaný.

      Tohle určitě není jediným důvodem. Velkou chybou byla nízká demokratizace společnosti a hlavně značná publikační cenzura. Tím se vytvořila elita totálně odtržená od ostatní společnosti. Frakce této elity pak v rámci jedné platformy bojovaly o svou moc a nedávaly příležitost ostatní společnosti do tohoto procesu nahlédnout.

      Je sice dobré držet v případě ohrožení jednotnou linii, a to ohrožení tady bylo vždy. Jenže pokud nemáte ani tušení, co se děje o pár poschodí níž, z ekonomie vás zajímá jen vlastní prospěch anebo tomu vůbec nerozumíte, a vše děláte proto, abyste se těch ostatních zbavil, pak se musí spojit hodně velká síla proti vám, aby vás porazila.

      Zde nastává okamžik, kdy je dobré nechat promluvit hlas lidu obecného. Lid měl tehdy vzdělání v socialistických školách. Přesto byly volby manifestační záležitostí. Čeho se socialističtí potentáti báli? Přitom nemuseli, protože mnoho z nich bylo odborně schopných i rétoricky zdatných, hranice hlídané, veškerý ekonomický potenciál státní, vedoucí úlohu zakotvenou v ústavě....

      Pokusu o reformaci - "pěrestrojka" a s ní spojená "glasnosť" nejen že přišly pozdě, ale jak se mi jeví, ona ekonomická reforma už byla pouhým pláštíkem na převzetí ekonomické moci částí tehdejší sovětské elity.

      Buďme rádi, že prohraná studená válka ve většině neskončila válkou horkou, ale jen lokálními konflikty a totálním společensko ekonomickým rozvratem. Tehdy měl Západ hody a my jsme poníženě děkovali za "osvícení". Někteří to dělají dodnes.

      Jan Schneider velice dobře ví, o čem píše, a Václav Dvořák taktéž.

      Vymazat
    2. 10:19

      Důvodem bylo to, že tzv. elita dosáhla stavu, kdy v rámci socialismu už neměla možnost více bohatnout, sílit, parazitovat a přerozdělovat větší objemy bohatství. Tou elitou přitom rozhodně nebyl UV KSČ. Paradoxně se rekrutovala z méně významných pozic a vrstev.

      Vymazat
    3. 21:03, jak to, že nebyli elitou? Značné množství novodobých kapitalistů jsou dětičky vysoko postavených otců, ať už ve "straně", státní správě, diplomacii, obchodu... To, že se k bohatství dostal i bývalý vekslák, zelinářka nebo karatista, to nevylučuje první verzi.

      Vymazat
    4. 21:03 - Vy budete nějakej neoduševnělej, tak nejvíce se za socíku napakovali v Suchdole a Mrdicích? Pane, jste v°l! Zjistěte si sídla Čalfů, Štrougalů, Mohoritů, Adamců atd. i ten Jakeš má pražskou vilu jako Bojler.

      Vymazat
  27. 0.13 Pane Dvořáku, to že nějaký "umělec či co Knížák nepodal ruku PANÍ CHYTILOVÉ? Já bych raději podal ruku praseti, než Knížákovi... a většině disidentů a kavárenských; emigrantů kteří se nechytili ve svobodě a demokracii tak přilezli parazitova NA OBČANECH KTEŘÍ PRO ČECHY A JEJICH OTČINU PRACUJÍ TVOŘIVĚ PRACUJÍ A PRACOVALI DOKUD MOHLI a vytvořili zde se svými předky vše, co se už třicet let demokraticky rozkrádá, vyrestrituuje, zcizuje...

    Co třeba "Nesmrtelná teta" pane Dvořáku. Má obsesi se vetřít vládnoucí moci, sosat a fotit se všemi právě úřadujícími hlavami našeho státu.

    Pravda, vzhledem k mladému věku jí chybí Franz Josef I., Karel Poslední, Masaryk, Beneš, Hácha, Gottwald a možná Zápotocký... Jinak má ve sbírce všechny... Typická morálka umělkyně. Ubi bene, ibi Patria. Možná už má v šatníku připravený hidžáb a na "stáří" burku.

    OdpovědětVymazat
  28. Autor, ale Jourová rozhodne nemal na mysli "reťazové" maily, v ktorých ponúkajú šmejdi hrnce a pod.. Nakoniec, šmejdi nepracujú cez internet, tí si volia priamy kontakt so starými ľuďmi. Tá euročúza nejde predýchať, že ľudia cca 50 a viacroční aj rozmýšľajú a nedarí sa šmejdom ako ona ich donútiť voliť svetlé eurozajtrajšky.Ako podpisovač Charty 77 ste sa nebáli a teraz sa bojíte jasne a priamo popísať realitu? Tak ktorý režim bol teda totalitnejší?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 15:42

      https://uloz.to/live/!1cawdNPh5mjU/slavomir-kiss-lupo-anetta-bruselska-internacionala-leto-s-gentlemanem-na-strese-madl-dokonale-vykradl-gran-torino-clinta-eastwooda-2008-avi-mkv-mp4

      Vymazat
  29. Měli možnost ukázat, že jsou lepší... promarnili to. Jsou ještě horší.
    J.C.

    OdpovědětVymazat
  30. Jsem skutečný senior, mám tři e mail adresy. Jednu jako kontakt na prezentaci služby, tedy obecně profláknutou a dvě soukromé k osobním kontaktům, jednu z nich jako zcela nepoužívanou rezervu. Každou z těch adres u jiného poskytovatele, tu první jako placenou.
    Na první "profláknutou" adresu, filtry nefiltry denně přijde 10 - 15 e mailů, které mažu s blokováním odesilatele. Co naplat ti mění, i když většinou jen v detailu svou adresu. Obsahově nejde téměř o nic jiného, než o nabídky zboží produkované firmami hromadného rozesílání, nejčastěji cizojazyčné, na medikamenty a různé, vesměs zázračné nesmysly, pak podvodné maily se slibem převodu "opuštěných" peněz a podílem, peněžní dary lidumilů a umírajících, loterijní výhry zaštítěné světovými firmami, nějaká ta varování nějaké té banky, které je nutno cosi sdělit, čekající zásilka kdesi u "světové" zásilkové firmy, nabídka půjček libovolné měny se zajímavým úrokem hned a bez záruk, nabídka skvělých investic, zvaní k obchodní spolupráci, informace od Pay Palu s čím se prásknout, od kde koho lákání na otevření přílohy mailu, nabídky krasavic k seznámení z Ukrajiny a Ruska co by snad rády, asi za nějaký peníz předem přicestovaly, pak a výjimečně, že je nutné vymazat ten či onen soubor, protože je virem nebo, kupte si zlato, Bitcoin či jinou virtuální měnu. To je asi tak všechno, snad ještě nějaké ty informace od Trumpa osobně, nebo jiné v jeho prospěch. Od Putina do teď, ani od Číňana nic.
    Před tím mám být, péčí paní Jourové, co senior chráněn? Bude seznam nebezpečných nabídek chodit poštou? Pozdě! To už běží řadu let a je to k smíchu! Tuším v tom záminku, jak legálně kontrolovat a regulovat elektronickou poštu.
    Je to jednoduché. Na soukromé adresy mi nepřichází takového nic. Když nikdo, krom přátel a formálně nutných partnerů tu adresu nezná. Nikde se s takovou adresou neregistruju, nejdu s ní k nabídkám, dotazníkům, loteriím, horoskopům ani hrám. Stejně tak s číslem mobilního telefonu, na neznámá volání nereaguju. Tak nějak se musím chránit sám, nic jiného než tohle málo vědět není třeba. Aby se vědělo, jen a jen o to se státe postarej a ani ty z nikoho informace navíc netahej.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 22:06 - to už je vše realita, nejhorší jsou antivirové firmy! Měl jsem jednu á ta letěla z PC, držela se jako klíště, pravidelná aktualizace je dobrovolné odevzdávání, všech info ve vašich přístrojích, neaktualizuji všude! Ignoruji. Shodou okolností, včera 5.8./19 se vychloubal v TV, šéf antiviru ESET.com, monitorujeme všechny, co používají náš program a do “minuty“ jsme schopni předat všechny informace o ..., státním orgánům. Komu? Komu? Komu?

      Vymazat