Reklama

čtvrtek 26. září 2019

Fejkování po česku: Výstřely protiruských trollů

Vladimír Pelc
26. 9. 2019  VašeVěc
Máme tu zase jedno výročí. Desáté. Výročí záměru postavení a nakonec nepostavení radaru USA v ČR. A s výročím se sypají fejky. Zejména protiruské.
Primus mezi fejkaři, bývalý poradce premiérů Mirka Topolánka, Jana Fischera a vicepremiéra Pavla Bělobrádka pan Martin Schmarcz, označil odpor většiny občanů ČR proti radaru za první mohutný výstřel ruské propagandy, též (21. 9. 2019). Při přečtení toho titulku (výstřel ruské propagandy) jsem se zaradoval: Konečně se na konkrétním případu dovím, jak se ta nebezpečná ruská/kremelská propaganda dělá. To abych se jí mohl bránit.

Nejdříve stručné připomenutí sledu událostí:

Radar měl být, spolu s antiraketami umístěnými v Polsku, ochranou bezpečnostních zájmů USA a jejích spojenců v Evropě před nepřítelem – Íránem a KLDR; ani jeden z těchto států však neměl a nemá mezikontinentální střely, které by na evropský kontinent doletěly.Logicky se kladla otázka proti komu tedy? Jediná racionální odpověď byla: proti Rusku. Prvním výstřelem protiruské propagandy tak byla a je lež o užití radaru; prý proti Íránu a KLDR.

Radar by nemohl sloužit pro obranu České republiky a střední Evropy, byl by naopak nebezpečím pro nás. Druhým výstřelem protiruské propagandy tak byla a je lež o obraně ČR, protože radar jsou oči protivzdušného obranného systému, na které se utočí nejdříve. Šlo by tak o přenesení obrany USA na evropský kontinent. Evropa, i ČR, by se mohla stát místem, kde si USA a Rusko vyřizují účty. Mohli bychom se stát středoevropským válčištěm.

Radar měl být pouze pod správou USA a nikoliv NATO, přitom ČR je členem NATO. Česká republika by neměla možnost kontrolovat, co má skutečně v Brdech stát, co by tam stálo. Třetím výstřelem protiruské propagandy tak byla neověřitelná informace, že by v Brdech skutečně měl stát radar k navádění antiraket, a nikoli třeba odposlouchávací stanice pro odposlech telekomunikací apod.

Na stavbu kdejaké pěšiny v ČR se musí udělat posudek, zda nebude (negativně) ovlivňovat životní prostředí. Ne tak v případě radaru, který může přinést výrazná zdravotní rizika. Žádné hodnocení rizik plynoucích z provozu radaru se nechystalo. Signifikantní však je, že právě v té době (r. 2000) byly třináctkrát sníženy hygienické radiační normy (limit 4,3 V/m z vyhlášky Ministerstva zdravotnictví č. 408/1990 Sb. byl zvýšen na 58 V/m podle nařízení vlády č. 480/2000 Sb.). A tak vláda ČR mohla tvrdit, že radar, podle opravených norem, je bezpečný. Čtvrtým výstřelem protiruské propagandy tak bylo tvrzení tehdejší vlády (předseda Topolánek), že radar je podle našich – mimořádně změkčených norem – bezpečný.

Zajímavé je, že odporné kremelské propagandě o všeobecné škodlivosti USA radaru u nás propadli též evropští socialističtí lídři, předsedové socialistických stran České republiky, Rakouska, Německa, Polska, Slovenska a Slovinska, a vyjádřili to heslem ne dalším závodům ve zbrojení, též jí propadli starostové čtyř desítek obcí v ČR z hnutí Liga starostů proti radaru, kteří si dovolili ohradit se proti lžím o radaru, a co nejhůře, nečisté ruské propagandě podlehlo na sedmdesát procent obyvatel ČR a radar odmítli − ti kremelští trollové mají ale páru, což (!).

Když jsem si přečetl titulek článku Martin Schmarcze, tak jsem se zaradoval: Konečně se, na konkrétním případu dovím, jak se ta nebezpečná ruská/kremelská propaganda dělá. To abych se jí mohl bránit. Jenomže M. Schmarcz ve svém textu vyprodukoval, kromě kupy ideologických blábolů, jedno jediné věcné tvrzení, jež by mělo špinavou kremelskou propagandu doložit, a to tvrzení: Ruská propaganda tehdy lhala, že radar je ve skutečnosti namířen proti Rusku. Toto tvrzení kremelské propagandy bylo, podle M. Schmarcze prvním výstřelem ruské hybridní války. A prý Putin akcí radar de facto obnovil studenou válku.

Ovšem každý občan s IQ průměr, pokud si shrne veřejně dostupné informace – země Írán a KLDR neměly a nemají mezikontinentální střely, které by na evropský kontinent doletěly, a proto tvrzení, že by radar byl obranou proti nim, je blbost; radar by nebránil ČR, byli bychom díky němu první na ráně, radar by ohrožoval životní prostředí a zdraví občanů – tedy každý občan s minimálním přehledem ví, že ta ruská/kremelská propaganda holt měla pravdu.

V ideologii studené války vězí autoři protiruských výstřelů, rusofobové.



116 komentářů :

  1. Každý soudný člověk tu nechce žádnou cizí armádu, ani její technické zařízení. Mě osobně k tomuto závěru dovedl mozek, propaganda trochu, stačilo, aby baba Parkanová zanotovala o radaru a měl jsem toho plný brejle. To se tu nedělo ani za socíku, pět ódy, na sovětské rakety, to bylo i na soudruhy moc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jenže já se Ruska bojím, já tady tu armádu chci a jsem ochoten za ní platit. Klidně ať vyrubou speciální daň. Absolutně podporuju raketovou základnu. Vám možná nevadí, co Rusové dělají po celém světě, ale já nechci trpět jako moji rodiče a prarodiče. Dědův bratr zahynul při ruském bombardování Boleslavi, mamku nepustili komunisti do Ameriky. Dneska nás znovu ohrožují. Já nechci být jako v Gruzii nebo na Ukrajině, já se nechci jednoho dne ocitnout pod ruskými tanky. A už nechci, aby se něco podobného opakovalo jinde.

      Vymazat
    2. 8:14 Bratr tvého dědy si za to může sám. Měl být raději v Praze, nebo Plzni. Tam bombardovali tví bratři. Že tvoji mamku nepustili do Ameriky, tak to je velká chyba, nemusel jsi tady teď otravovat vzduch ty.

      Vymazat
    3. 26. září 2019 8:14
      Ty odporný americký rektonaute a anální speleologu. Jsi tupec a degenerát, který si zaslouží viset !

      Vymazat
    4. Nemám čas na odpovědi, ale musím říct, že jsem zhrozen, kolik nenávisti ve vás tady je.

      Vymazat
    5. 9,30
      Aby ses ty Putnohavlisto neposral!:-D

      Vymazat
    6. 9:30 Chcete tady cizí armádu, chcete tady raketovou základnu, a troufáte si tvrdit, že nenávist je v těch, kteří to nechtějí!? Když chcete zastávat nebezpečné šílence, pak logika je předpokladem k tomu, abyste nebyl směšný.

      Vymazat
    7. Pane 10:30 jestli někdo nedodržuje dohody a neustále anektuje cizí území neustále zbrojí a vyhrožuje, pak je přece jasné, že musíte vynaložit prostředky na ochranu a připravit se na něj. Nejlepší obranou je útok, Rusko rozumí jen síle. Jak je možné že tomu nerozumíte. Nechcete?

      Vymazat
    8. tak ta realita maňásci 13:19 + 13:37:
      http://www.skrytapravda.cz/zahranicni/1873-dveste-let-americkeho-terorismu-tajnych-operaci-a-valecnych-zlocinu-god-save-the-us

      https://cz.sputniknews.com/svet/2019092610732665-v-nato-zamitli-rusky-navrh-ohledne-moratoria-na-rozmisteni-raket/

      Vymazat
    9. 13:19 a 13:37 Buď jsi provokatér a nebo to už nehul ani přes filtr. Jako používat na tebe argumenty jako porovnání ročních nákladů na zbrojení atd.nemá moc cenu, viď, ty očividně naočkovaný mladíku.

      Vymazat
    10. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    11. 08:14 Nic Vám nebrání odstěhovat se do některé ze zemí, které USA "chrání", tedy udržují ve svém područí. Já jsem pro suverénní a nezávislou ČR,jakákoliv ochrana, pakty a pod. se nám v minulosti vymstily. A je to pořád dokola, pořád někam lezeme, vyhazujeme balíky za nefunkční armádu a ještě si poprdáváme.

      Vymazat
    12. 8:14, tu idiocii máš po rodičích, tak se nediv, že tvou matku nepustili do pindostánu. A ke zbytku těch nesmyslů není třeba se vyjadřovat.

      Vymazat
    13. Pane 7:36 já se nemusím stěhovat do země, kterou Amerika chrání, já už v ní jsem. Jediné, co zbývá, přestěhovat vás do země, kterou vy obdivujete. Lidí na světě je dost, takže vaše přítomnost nikomu chybět nebude a ještě ušetříme na důchodech.

      Vymazat
    14. 12:34 Ha ha ha, duše prostá a naivní. USA zde nechrání nás, ale své ZÁJMY, tudíž hybaj k nim. Jinak suverénní a samostaný stát o kterém se zmiňuji nasvědčuje tomu, že žádnou zemi až tak neobdivuji. Pokud však máte tu možnost, rád se do toho Finska, Švýcarska a pod. vystěhuji. Přeji bystřejší úsudek a hezký konec a to nejenom týdne.

      Vymazat
    15. 12:34 Jednou nás už jistá Říše také chránila před "rozpínavostí Rusáků". A také "jediné co zbývalo, přestěhovat jinam" všechny, kteří nekolaborovali a odmítali zotročení. Ta shoda názorů tehdejších kolaborantů s vašimi je jistě jen čirá náhoda. A co jinak, jíst vám chutná?

      Vymazat
    16. 8:40 Nebude to už dlouho trvat, kdy tobě podobnej komoušskej xindl seznámíme s touhle Ančou! - https://www.youtube.com/watch?v=32_labDTeTM

      Rozbřesk Nové Evropy je na vzestupu v Kyjevě - https://www.youtube.com/watch?v=44PlgE1h1c4


      Je jasné jak tenhlencten tvůj vypouštěč skončí - http://iks2010.info/wp-content/uploads/img/EkGqBuz.jpg

      Vymazat
  2. Pánové, ten kdo vyprodukoval protiruské příspěvky říznuté proamerickou propagandou je pouhý provokatér. Osobně nevěřím, že by svoje příspěvky myslel vážně.
    Radar obvykle bývá prvním cílem moderních konfliktů. Zbytek si rozumný Čech domyslí sám.
    Stát má šanci na suverenitu pouze s vlastní armádou, která má sílu způsobit možnému agresorovi ztráty takového rozsahu, kdy je zamýšlený útok nerentabilní. Na smlouvy, závazky, partnerství a sliby se v mezinárodní politice občas .... viz historie.
    Jedinec bez vlasteneckého cítění je moderní "světoobčan". Nikam nepatřící a přitom všude doma, bez kultury a přitom mnohokulturní atd.
    ABC

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejsem žádný provokatér, ale pracující student a vyjadřuji mínění mladých lidí. Narozdíl od vás, my nejsme zatíženi komunistickou propagandou a bez problémů umíme posoudit situaci. Pokud si projdete dějiny, všude narazíte na faktor, kdy pouze americká armáda nebo americká politika účinně vyřešila dlouhodobé konflikty. Jenom americká armáda dokáže ochránit před agresorem. Například Gruzie. Kdyby těm neměli americkou posádku, už celá země by padla. To samé hrozí i nám, moji prarodiče mají s Rusy mimořádně špatné zkušenosti. Řešením pro Česko je radar, základny, rakety a čím více tím lépe.

      Vymazat
    2. 9,39
      A proto je amiokupant 75 let po konci druhý světový nalezlej u Fricků,Japonců,v Jižní Koreji.....a s NEchtěným rozmístěním základem OKUPUJE SKORO CELEJ SVĚT???!!!!TY SEŠ NESKUTEČNEJ HAVKOKODÁK!!!!!

      Vymazat
    3. Nejvíce mají co říct k historii ti, kteří v 89. roce ještě tahali po dvoře kačera, a mladší. Jestli se neproberou, a nezačnou studovat dobové materiály, namísto poslušného poslechu současných přepisovačů dějin, není příští generaci pomoci. To je i případ 9:39.

      Vymazat
    4. Pane 10:17 je evidentní, že se snažíte o moji diskreditaci kvůli věku, ale právě v těchto dnech se celý svět chytil za nos když vystoupila Greta Thunberg, která je ještě mladší než já. O moje vzdělání se nestarejte, vím mnohem více než vy. My mladí máme nový moderní pohled na svět a všechny události dokážeme přesně hodnotit. Váš pohled je zakalen komunismem a ruskou propagandou.

      Vymazat
    5. 11,18
      Kdybys věděl,mlčel bys a neplácat takový Gretenismy!!!!

      Vymazat
    6. NEBAVTE SE, PROSÍM, S PROVOKATÉREM a HLAVNĚ MU NENADÁVEJTE! VÍME VÍC NEŽ ON. U NĚJ SE JEDNÁ O ZJEVNOU DEBILITU. VĚCNÁ DISKUZE TYHLE HLUPÁKY ODROVNÁ SPOLEHLIVÉ.

      Každý soudný člověk chce být svobodný, co nejsvobodnější. Cizí armáda, cizí základny, prosazování cizích a ne svých zájmů - to je nesvoboda. Ten idiot na to možná jednou přijde sám, ale mezitím může svou hloupostí napáchat velké, někdy i nenapravitelné škody. Někteří mladí se chovají stejně jako komsomolci v padesátých letech - neznalost, nezkušenost, lidem nepřátelská ideologie, donucovací teror - úplně stejné ujetý aktivizmus jako za "kolektivizece" a "znárodňování". Jen místo rudé je to modrá, pirátská a flanďácká černá či fialová.
      Svoji duševní omezenost a neznalost přírodních věd prokázal fanděním postižené autistky Grety. Je to jen člen zblblého stáda.

      Vymazat
    7. Ten mladý je chytrý zrovna jako dvanáctiletá Viki. Ta nás staré blbce taky prokoukla...
      Ona má snad ještě šanci zmoudřet, ale jemu je už 17 čí víc. Co s tím, když má smrkáč pocit, že sežral Šalamounovo hovno? Takovéto potřebuje Gazdík jako voliče - cesta k Ukrajině.

      Vymazat
    8. 9:39 Nepište tady, že vyjadřujete mínění mladých lidí, to bych z toho mohl nesprávně vyvodit, že jsou asi všichni tak tupí a neinformovaní stejně jako vy sám, který překrucuje fakta. Stačí, pokud uvedete alespoň jeden příklad, kdy americká armáda a americká politiky vyřešila dlouhodobý konflikt. P.S.: co se týká Gruzie, tak jste zcela mimo mísu, tam američtí soudruzi měli jenom jednoho hloupého ambasadora a loutku Saakašviliho v roli prezidenta. Američané tam mají jenom jednu vojenskou základnu - ústav na výzkum bakteriologiclkých zbraní asi 40 km od Tbilisi.

      Vymazat
    9. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    10. 16:00
      Když jsi blbej nepiš,projeví se to!!!!!!!!☺

      Vymazat
    11. 16:10
      Máte to celkem pěkně sumarizované, jen jste zaměnil aktéry. Pokud mě paměť neklame, za dobu boje USA proti terorismu na středním východě se Isil podařilo rozšířit na území tří států. Hektické bombardování pouště sice stálo daňové poplatníky USA hromadu peněz, ale problém neřešilo. Kdo by si také bombardoval svoji nepravidelnou armádu, vytvořenou za účelem "maskovaného" pokračování vlastní zahraniční politiky.
      Jakou hrůzu způsobili Rusové v řadách západních politiků, když začali vážně podporovat Syrskou armádu v boji proti zahraničním žoldákům. Za půl roku prakticky překročili bod zlomu konfliktu a směřovali k celkové porážce teroristů i přes jejich mohutnou podporu západem.
      Máme každý jiný pohled na stejné události, uvidíme časem, kdo je blíže skutečnosti a kdo žije a propaguje virtuální svět ...
      ABC

      Vymazat
    12. 9:39 chápu vy novodobý svazáku, kdy mluvíte za "mladé", stejně neznalé, stále ještě s nadějí na úspěšnost selfmademana, že jste zcela bez zkušeností, zcela bez znalostí, vybaven pouze tím, co vám poví současná mainsrtream media. Popřípadě ti ze starších, kteří za komunistů neuspěli podle svých představ. Buď pro nedostatek schopností, nebo pro jejich mravní pokřivenost.
      Ano, Ruská federace hájí svoje zájmy stejně jako USA (a jiní), jenže na vlastním území, nanejvýš v blízkém zahraničí. Zato USA tak jednají kdekoli ve světě. Zásahem vůči Srbsku se politicky zcela odkopaly, takže není ani nutné připomínat třeba Panamu, Grenadu, Irák, Libyi či Sýrii, natož celou jejich historii s jadernými pumami na Hirošimu s Nagasaki. Nemluvě o bombardování Prahy, Plzně, Pardubic, Kolína, Ústí n/L těsně a zištně před koncem Druhé světové války.
      Tvrdím, že není komu poklonkovat, tvrdím, že jedině rozumné je s nadhledem, promyšleně, tvrdě ale korektně, hájit vlastní národní zájmy. To ovšem bez znalostí, pod vlivem číkoli propagandy, dost dobře nelze. Víme, mladíku?

      Vymazat
    13. 9:39 chápu vy novodobý svazáku, kdy mluvíte za "mladé", stejně neznalé, stále ještě s nadějí na úspěšnost selfmademana, že jste zcela bez zkušeností, zcela bez znalostí, vybaven pouze tím, co vám poví současná mainsrtream media. Popřípadě ti ze starších, kteří za komunistů neuspěli podle svých představ. Buď pro nedostatek schopností, nebo pro jejich mravní pokřivenost.
      Ano, Ruská federace hájí svoje zájmy stejně jako USA (a jiní), jenže na vlastním území, nanejvýš v blízkém zahraničí. Zato USA tak jednají kdekoli ve světě. Zásahem vůči Srbsku se politicky zcela odkopaly, takže není ani nutné připomínat třeba Panamu, Grenadu, Irák, Libyi či Sýrii, natož celou jejich historii s jadernými pumami na Hirošimu s Nagasaki. Nemluvě o bombardování Prahy, Plzně, Pardubic, Kolína, Ústí n/L těsně a zištně před koncem Druhé světové války.
      Tvrdím, že není komu poklonkovat, tvrdím, že jedině rozumné je s nadhledem, promyšleně, tvrdě ale korektně, hájit vlastní národní zájmy. To ovšem bez znalostí, pod vlivem číkoli propagandy, dost dobře nelze. Víme, mladíku?

      Vymazat
    14. Pracující student, to věřím, zaměstnavatelem je zřejmě US embassy a univerzitou Pentagon. Pak, že tu řádí ruská propaganda. Hahaha.

      Vymazat
    15. 7:40
      Třeba to je cvičený PYJát nebo budouci TROPička 009....A nakonec z něj bude Člověk v plísni s haldou havlosraček v kušně a pornJandou za zadkem!!!!☺

      Vymazat
    16. Těžko vám odpovídat, když admin smazal můj příspěvek. Tomu říkám suterén. Pokud si pamatuju, odpověděl jsem na otázku o pozitivních zásazích USA ve světě. Opakovat se nebudu.

      Vymazat
    17. 12:38 pokud admin vaši odpověď skutečně smazal, opakovat ji opravdu nemusíte. Nelze pochybovat o tom, že byla v duchu např. České televize či Českého rozhlasu: Bylo to k zajištění "trvalé svobody", "lidských práv", "demokracie". Samozřejmě i rostoucí prosperity a blahobytu. Zaručeně a nepochybně: S USA na věčné časy a nikdy jinak, že? JiH

      Vymazat
    18. 10:00 Však ty sám v tom směru nejsi lepšího původu! Jen ti to neměl kdo sdělit, páč tvá máti je němá už od dětství. To se stalo, když za války navštívili ukrajinští vlastenci z OUN její komoušskou famílii, kteří tvý bábě uřezali ty její povislý kozy, dědkovi zvadlýho kokota a ještě dejchající je oba vhodili do škarpy, kam chodila celá vesnice srát. Bohužel tvou matku, tuhletu kurvu - https://im.tiscali.cz/press/2017/11/30/883039-final-0787-3800x2536.jpg

      nenašli, páč byla schovaná v tý škarpě mezi hovnama a oni ji nedokázali rozeznat! A to byla chyba, tak jí pak mohl ožralej Havel na mejdanu, kde vynášela popelníky, ošukat a z toho si se vylíhl ty! Jenže tě potratila a ten potrat naložili do lihu a později poslali kremlovoroj jako delikatesu. Od tý doby co ji zežral poletuješ coby shluk těkavých plynů z lejnolíhně tohoto smradlavýho Ugrofína! - https://pbs.twimg.com/media/DQ3D5L9WsAAByD3.jpg

      Vymazat
  3. 9,07
    Děláte si srandu....ten volotrk a myšlenka?!

    OdpovědětVymazat
  4. Já si moc dobře pamatuji, jak NATO boys neustále opakovali - ne, to není proti Rusku. To je na zlou Koreu a Írán. Tehdá totiž ještě bylo Rusko náš kámoš, takže na Rusáky by to bylo trošičku ekelhaft.
    Mě fascinuje, jak je to Schmarcz oráchlé. Ten hajzl automaticky počítá s tím, že většina občanů jsou kreténi, kteří si nepamatují ani co bylo před 10ti minutami.

    OdpovědětVymazat
  5. Váš nick odpovídá vašim personaliím. Nikdo netvrdil, že rakety jsou proti Íránu, to je přece nesmysl, který jste si vymysleli a teď to roztrubujete. Rakety byly vždy proti Rusku, které dostalo ultimátum ohledně prohrané 3. světové válce a toto ultimátum nedodrželo. Ještě stále to můžou změnit a přijmout ultimáta. Pokud ne, přijde odplata, která je bude hodně bolet. Naléhá na ně celý svět a oni to ignorují. Jejich volba.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tvrdili že je to proti Íránu a Korei, tak nekecej. Že to bylo a je proti Rusku, v tom se shodneme.

      Vymazat
    2. Nikdo nic netvrdil, nelžete. Rusko porušilo všechny dohody, a dovoluje si stále více a více, proto je potřeba masivní obrany a bude li potřeba také obranného útoku. Nikdo o tom nepochybuje. Teď o prázdninách jsme měli takový happening, kde byli kromě jiných i nějací Poláci, Rumuni a dva Arméni. A my všichni jsme zírali, co všechno jsme se dozvěděli. Moji rodiče tu dobu temna sice zažili, ale ne v takové šílené podobě, jak vyprávěli tito naši přátelé. Jeden Polák byl napůl Ukrajincem a jeho maminka vyprávěla úplné hrůzy. Je jasné, že se Rusko znovu chystá na uzurpaci naší země. Ale tentokrát nejsme sami a ubráníme se.
      A i když jsem mladý, nepotykali jsme si, pane.

      Vymazat
    3. 9:47
      Lžete vy! Píše se rok 2016 - "Spojené státy ve čtvrtek uvedly do provozu jednu z jeho částí - základnu v Rumunsku. Bude součástí štítu chránícího evropské členy NATO před balistickými raketami ze států, jako jsou Írán a Severní Korea.":
      https://zahranicni.ihned.cz/c1-65289410-usa-uvedly-do-provozu-protiraketovy-system-v-rumunsku-rusko-se-boji-ze-je-namireny-proti-nemu

      Vymazat
    4. 10:36 Mladý pane svazáku, vy jste blbec. Neposlouchejte, a nevěřte Kelišové, je prolhaná, a vy tím pádem taky. Když se chcete vyjadřovat k politice, studujte dějiny. Máte skutečně obrovské mezery, ale vzhledem k vašemu "mládí vpřed", to máte šanci dohnat.

      Vymazat
    5. Heleď se čuráčku. Já ti netykám jako kamarádovi, ale jako úchylnému kreténovi, který považuje za zábavu rozbíjet diskuse o celkem vážných věcech, ano i pro tebe hovado.
      A možná bys mohl tušit, že na inetu se tyká každému, mladému, starému i blbému. Poslední dvě možnosti bude nejspíš tvůj případ. I na mladého jsi dostatečný kokot, tak nevím jestli jsi mladý blbec nebo starý.
      No co, ono to vyjde v podstatě na stejno.

      Vymazat
    6. Pro urážky a nadávky jsem byl nucen vymazat několik linků.

      V diskuzi, a to i s hlupákem, používejte věcné argumenty. Nadávky mohou být určeny jen jednomu hlupákovi, ale věcná diskuze slouží všem jako zdroj poučení o obohacení o fakta a souvislosti. Toho nadávkou nikdy nedocílíte.

      Vymazat
    7. nevím nic o prohrané světové válce a suverénnímu státu se ultimáta předkládají před vyhlášením války pokud si to přeješ tak jsi ještě blbější než se to z tvých příspěvků vyzařuje

      Vymazat
    8. Pane 10:37 asi jste tomu neporozuměl. Nechci vás urážet, ale jako by to pro vás bylo typické. Je jasně řečeno, že systém je určen pro agresory typu Irán, N.Korea... jen Rusko se naivně domnívalo,že radar je proti Iránu. On už to dá rozum, víte. Rusko nesplnilo podmínky, stále se chová agresivně.

      Vymazat
    9. Pane Dvořáku, když pominu vulgarity, tak si za svým názorem - postojem stojím.
      Nehledě že jde o pouhou aplikaci populárních přísloví - tak dloho se chodí se džbánem..., jak se do lesa..., ty do mě kamenem, já na tebe handgranátem...

      Vymazat
    10. 13:04 Opět z článku, odkazovaného v 10:37: "Kreml se však obává, že je namířen proti Rusku, a v reakci na spuštění systému oznámil, že Moskva přijímá příslušná bezpečnostní opatření k zajištění své bezpečnosti."
      Vy trváte na vašich lžích, a demagogii z hlouposti, a zášti, nikoliv z neznalosti. Celá ta vaše pátá kolona je prostě z uvedených důvodů k diskuzi nevhodná.

      Vymazat
    11. NELZI NAM ZDE Dvoraku ! Ty jsi cenzor fanatik, ktery zasadne nesnasi informativni prispevky !
      Dokonce ani zdravotni !

      Vymazat
    12. 13:43
      MAUL HALTEN SKUNK APE!!!!!

      Vymazat
    13. Pan 13:41 to říkají agresivní lidé vždy. Mají nějaký problém, tak se jakože musí chránit a přitom napadají ostatní lidi, v případě Ruska ostatní státy. Děda mi vyprávěl o roku 1945, když byl malý kluk, že válka přišla v tomto roce, do té doby nebyla. Americe a Británii věřím. V Anglii jsem byl už několikrát a rád bych, kdyby se Česko posunulo tímto směrem. Vy nás stále taháte někam do gulagu. Vůbec nemůžu pochopit, jak můžete obhajovat někoho, kdo rozpoutal tolik válek. Vždyť kolik je jich jen v současné době a vás to vůbec nezajímá. Nezajímá vás klima, nezajímají vás lidská práva, prava menšin, nezajímají vás uprchlíci ani Romové, nezajímá vás Afrika, nezajímáme vás ani my mladí. Vy námi všemi pohrdáte a jen s prominutím žerete. Jste závislí na naší práci a myslíte si, že vám to budeme stále trpět. My už nechceme.

      Vymazat
    14. Pane 13:41 já nemám proti nikomu zášť, to jen vy stále ukřivděně vykřikujete a přitom pomlouváte, vysloveně lžete a nenávidíte. Podívejte se okolo sebe, kolik sprosťáren a podrazů. Já jsem ze slušné rodiny, která měla vždy jasný a vyhraněný světonázor a vždy nám záleželo na odborném a všeobecném vzdělání. A tady vidíme sprostotu, oslavu agresivity a převracení skutečnosti. Promiňte, možná že vy to nejste, ale já si takto představuju pravou lůzu. Není mi jasné, jak je možné, že se po třiceti letech svobody tady může ještě něco podobného vyskytovat.

      Vymazat
    15. 14:58
      Po přečtení toho příspěvku ve mně vzniklo podezření, že někdo si tu na mladý produkt liberálně demokratického myšlení jen hraje. Pokud ale opravdu ne, pak je to dokonalé. Ještě před nějakou tou hodinou mě ty hlouposti popouzely teď jsem paradoxně v klidu. Ať už platí první nebo druhá varianta

      Vymazat
    16. 16:07 mám 26let, vystudovaný technický obor, rok studijní pobyt v Británii, teď studuju ekonomii, také pracuju, častěji home office než v práci, nejsem bohatý, ale mám dostatek, a momentálně čekám s kamarády v prima restauraci na jídlo, svobodný. Možná v rozhovoru hodím téma i na vás.

      Vymazat
    17. 14:48 napsal: "Děda mi vyprávěl o roku 1945, když byl malý kluk, že válka přišla v tomto roce, do té doby nebyla" Buď tedy onen děda byl zcela senilní, nebo autor 14:48 není schopen naslouchat. Takže, já jako capart, který se stal roku 1938 uprchlíkem ze Sudet, roku 1939 občanem Protektorátu Böhmen und Mähren, který spolu a pod kuratelou Německé říše zahájil téhož roku válku s Polskem, poté vítězné tažení Wehrmachtu Evropou, kdy se ubránila pouze Británie, v roce 1941 vpád německé armády do SSSR, bombardování Pearl Harbor/u Japonskem, tedy válečný stav USA s Japonskem, vstup USA do války s hitlerovským Německem, porážku Velkoněmecké říše spolu se spojenci s kapitulací 8. května 1945, jaderné pumy USA na Hirošimu a Nagasaki v srpnu 1948, tedy konec Druhé světové války mám věřit, že to všechno, díky paměti vašeho děda a podle vás, se neodehrálo? S desítkami milionů mrtvých. Nejsem sám, i když tenkrát capart a nevelký kluk, tohle všechno pamatuju. Včetně hukotu náletů a drnčení oken při bombardování Drážďan, Prahy, Plzně, Pardubic, Kolína i Ústí nad Labem či Litvínova. Včetně jednotek Wehrmachtu, kolon uprchlíků, děsivého transportu vězňů koncentráků i vojáků armády, která Němce z větší části našeho uzemí, vyhnala. Tehdy nesla jméno Rudá armáda. Chcete mi,14:48 tvrdit, že to všechno se mi jenom zdálo?

      Vymazat
    18. 22:15
      Víte on ten děda se svými vzpomínkami na příchod války v roce 1945 mohl mít pravdu. Bez ironie.
      Jsou místa, obvykle stranou hlavních center, kde se život moc nemění i přes hektické poryvy ve společnosti. Vedle ve vesnici se střílí a tam si žijete poměrně v klidu. Dokáži si představit, jak někoho válka míjí.
      Pokud byl příspěvek myšlen v tom smyslu, že nás Rusové v roce 1945 anektovali, potom se pravděpodobně jednalo o občana Německé národnosti, Sudeťáka a nebo kolaboranta. Pro ty dorazila s Rudou armádou opravdová válka.
      Žijeme znovu historii třicátých let. Nepřítele nám vytvořili a jde pouze o to, motivovat k nenávisti co nejvíce lidí. Možná by bylo dobré pozorně sledovat některé pasáže ve filmu "Na západní frontě klid". Zaměřit na ty situace, kdy vojáci zjistí, že na druhé straně jsou stejní lidé, ke kterým necítí nenávist a se kterými nemají důvod bojovat. Války vyvolávají mocní z touhy po větším vlivu a moci. To bychom měli mít na paměti všichni.
      ABC

      Vymazat
    19. 22:15 Pamatuju si jako dítě jsem slýchával od dospěláků průpovídku že "Hitler byl svině, ale komouše, židy a cikány měl vyhubit" anebo že "ho to měli nechat dodělat" apod. Tak jsem se na to těšil, že to dokončíme my, až to tu praskne! Jenže jsem nevěděl že na tom Západě to stojí taky za hovno, jak jsem potom zjistil, páč komouši ve všem lhali!Přitom komunisti nám slibovali v tomto směru ráj!!! Co všecko prý "hrozí" kdyby to "prasklo" (teda kdyby zvítězila kontrarevoluce u nás) a my jak blbečkové tomu věřili! Že prej v západním Německu už "řádí" nějaký Khárl Heinz Hoffmann! Na fotkách vypadal dobře! Velkej knír jak kaizr Wilhelm a v ruce nějaký kvér a na hlavě nacisticku helmu! Frajer. A prej že vede bojůvky neonacistů v západním Německu! A my se těšili až sem přijede na Leopardu (to je tank!) Až pozdějc mi syn emigrantů který tu bydlel u sousedů v pronájmu řekl, že prej je v západním Německu Hitler zakázanej a že ten Hoffmann je prej jen pošuk z jakéhosi spolku vojenské historie! To mě nasralo, ale řekl jsem si - no co no -"poraženej " stát. Ale spolýhal jsem aspoň na Ameriku! Viděl jsem na vlastní oči v ČST záběry pochodujících KKKáček ve Washingtonu jak hajlují a nesou nápisy Free Hess a Hitler was right apod. A měl jsem za to, že to přijde sem! Ještě v listopadu 89 jsme seděli s partou ve vinárně a jeden spolužák dal nohy na stůl a prones památnou větu: "Já tomu stejně nevěřím! Dokud nepojedou po Václaváku meďáky s hákošema na kapotě!". A my se smáli "vtipu". Jenže on měl pravdu! Nic se nezměnilo! Furt stejný žvásty o zlých nacistech, komouše nepověsili, židi zůstali dál nekritizovatelný a dokonce ani neobnovili zákon o potírání cikánských band z 1. republiky, takže naco se to dělalo? Přišel ten čurák Havlů s těma a kecama o "lidských právech" a hovno do hovna! Místo KKK se začlo cikánům říkat "Rom"!! Takže zklamání a podvod. Já hned jak se začli ty demonstrace, tak jsem na náměstí u nás rozflákal komoušský zasklený vitríny s Hrdiny práce" či co. A hned pár lidí s nějakýho OF na mě že prej to nemám dělat, že prej musíme "opatrně" a pod. zbabělý kecy, aby nás prý neměli za "provokatéry"! He! Já jsem čuměl jak zjara! Furt jsem čekal že vohlásej, že byl zatčen Bilak a že už ho někde mučej a vono hovno hovno! Ani ty posraný Rusáky neprotáhli Prahou s prackama vjerch! Hovada ... a prej (kontra)Revoluce! Jo Budapešť 56 -to byla Kontrarevoluce! - http://novysmer.cz/index.php/historie/2679-budape-1956

      Vymazat
    20. 9:59
      Tak konečně se tenhle web vybarvil. Vidím, že se tu schází místní nacistická verbež. Budu šířit.

      Vymazat
    21. 10:18 Jsi snad proti Přírodě, ty xindle rudej, či možná dokonce i buzerantskej a negromilskej xenofile? - http://www.vontartarus.cz/bibliotheca/priroda-a-nacismus

      Vymazat
  6. 9,47
    Třetí světová půjde na vrub amiokupantům a Rus se s tou verbeží srát nebude....bohužel,odsereme to i my,protože jsme součástí toho Nacisticko Amianálního Trotlo Spolku!!!!

    OdpovědětVymazat
  7. I bez radaru jsme stejně zase a stále okupovanou zemí - dnes EU/NATO, ale asi si musíme zvyknout, vždyť téměř ve třetině států světa mají své válečné základny USA a tyto země jsou tedy okupované USA. V Evropě největší základnou USA je dnes USA okupované srbské Kosovo s čistě válečně kořistnickými cíly, bez kterých diktatura kapitálu hyne. Svět stojí před rozhodnutím, zda má přežít člověk pracující, nebo člověk zločinný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 11:17
      Svět bude bezpečný až tehdy, když budou americké základny u Moskvy. Už jsem vám to tady psal. Rusko prohrálo 3. světovou válku a z toho vyplynuly nějaké povinnosti, které nejenže nesplnili, ale obrátili se proti. Pan Pompeo prohlásil, že Rusko se musí vzdát zbrojního arsenálu a vpustit do země inspektory NATO. Taktéž měli uvolnit surovinový trh a zdrojovou základnu, jinak nebudou připuštěni ke světovému obchodu. Dosud se to nestalo. Takže kdo je tady agresor?

      Vymazat
    2. 11:26
      Ten tvůj amipumprdik BYL PREZIDENTEM TRUMPEM ODVOLÁN,to sis ty amilejnaři nevšimnul???!!!
      No jo,hydrocefalus a místo IQ ÍÁ!!!!☺

      Vymazat
    3. 11:26 Vy jste naivo. To, co jste napsal a jestli tomu věříte jste dobrovolně odsouzen jako ovce jít i na vlastní porážku.

      Vymazat
    4. Ano, ale ať tam jde sám, ať ostatní do toho netahá.

      Vymazat
    5. 11:17 panu 11:26. Svět bude bezpečný, až bude vyhlášeno totální embargo vůči USA a kolem EU/NATO vznikne sanitární kordon, který bude izolovat politické zločince a vojenské šílence. Až se podaří zajistit zločince a šílence uvedených zemí, zavládne ve Světě Mír a s Mírem padne diktatura kapitálu a zvítězí humanismus!

      Vymazat
    6. 17:42 vám není pomoci.

      Vymazat
    7. 11:36 Už zas skřekáš jidiš kapitálkama, pšouku vypuštěný z lejnolíhně tohoto smradlavýho Ugrofína?!☺ - https://pbs.twimg.com/media/DQ3D5L9WsAAByD3.jpg

      Vymazat
  8. Kdyby Rusko nebylo, tak si ho musíme vymyslet. Na fejkovaní je lékem švejkování. Prosím silové bojovníky, aby si uvědomili, jaké zbraně jsou na obou stranách, jestli platí pravděpodobností povolená 2% chyba, tak jen náhodné zmáčknutí Entru, může rozpoutat skutečný konec planety. Představa zde instalovaných jaderných hlavic naší rodině nezabezpečuje existenci, máte-li jiný názor, tak Bůh s námi.

    OdpovědětVymazat
  9. Tak oni měli happening a dozvěděli se tam šílené věci.
    To by mě zajímalo, kdo ten happening pořádal.
    "Bude potřeba obranný útok". No bezva. To když vám vymyli mozek, tak vás zbavili i pudu sebezáchovy? Ten má mimochodem
    i každé zvíře a ani inteligenci k tomu nepotřebuje.
    Kdepak budete, studente, až se ten obranný útok uskuteční?
    A vaši rodiče, a vaši kamarádi? Jak vás NATO ochrání před
    radiací? A to i v případě, že by se Rusko nebránilo (ona radiace jaksi na hranice kašle) - jenže Rusko pud sebeobrany
    má a ani k tomu nemusí být agresivní. Bude se prostě bránit
    a mě se vůbec nezamlouvá, že kvůli takovým nemyslícím tvorům
    jako jste vy a vaši happeningoví přátelé tenhle svět zmizí.
    Hlavně že jste si tam pěkně pokecali a cítili se důležití, viďte.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hmm, OBRANNÝ ÚTOK - kde jenom jsem to tolikrát slyšel? - AHA, TO JE POGROM!

      Vymazat
    2. 13:54 dnes jsou jiné možnosti než za komunistů, zeptejte se vnuků, dědo. My narozdíl od vás umíme jazyky a tím pádem máme podstatně lepší a širší informační okruh. Takže víme, že se vypočítalo, za jakých podmínek lze nepřítele odstranit aniž by tím utrpěl zbytek světa. Stačí když občas navštívíte portály national security nebo jane's, tak se občas podobnými věcmi zaobírají.

      Vymazat
  10. Rusko je náš nepřítel. Poškodilo nás a stále poškozuje. Podlézat mu mohou jen duševně nemocní jedinci nebo vlastizrádci - zkrátka lidé podobní nebo horší než zrůdný Zeman nebo zloděj Klaus

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 14:05
      Ano, současným fašistům, nacistům, a pohrobkům německých fašistů, nacistů, a esesáků bylo, je, a bude Rusko vždy nepřítelem. Takoví už agresoři, a nebezpeční šílenci jsou, a vždy byli.

      Vymazat
    2. 14:05 Jestliže se pouštíte do nějakých úvah, tak nemůže na začátku stát lež. Případně jen slepá víra v nějaké tvrzení, které je v rozporu s prokazatelnými historickými fakty. Jinak budou vaše závěry vždy nesprávné a vy budete za hlupáka. Poučte se z matematiky. Tam každý nový poznatek vychází ne z tvrzení, víry a pocitů, ale jen z naprosto jednoznačně prokázaných faktů.

      Vymazat
  11. 14:05
    Je lepší mlčet a být považován za hlupáka, než promluvit a odstranit všechny pochybnosti....Abraham Lincoln!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak proč ten Lincoln tolik mluvil?

      Vymazat
    2. 16;00
      Největším nepřítelem člověka samotného je jeho BEZmozek!!!!!
      Ace Já!

      Vymazat
    3. 14:05
      Jseš asi puberťák, protože podléháš psychóze medií.
      Kdybys žil za totáče, tak budeš nenávidět USA a představovat si, jak US Army stojí za našimi hranicemi a chystá se se šavkemi k útoku. Holt, káždá doba má své světlonoše(pravdonoše) i blbečky, kteří to žerou.

      Vymazat
  12. 14:24 to je přece náš místní Pepek Vyskoč, je to placený agent provokatér, nereagujte, nemá to smysl, je silně retardovaný :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dnes dostal za úkol "fejkovat po česku", takže tady píše ty svoje fejkové příspěvky

      Vymazat
    2. 14:36 Kdepak, to není Pepek. Trotlové změnili taktiku. Upustili od sprostých nadávek, které byly právem mazány, ale snaží se "diskutovat slušně". Moc to nepomohlo. Jen je ještě více vyniká jejich naivita a hloupost. Neustálým opakováním naučených frází a lží nemohou přesvědčit nikoho, kdo má delší životní zkušenosti, dokáže si dát věci do souvislostí, prostě kdo má zdravý rozum.

      Vymazat
  13. V časech nejen před hadrákem jsme slyšeli jen o zlých komunistech, zadržování komunismu či o říší zla, Rusku.
    Čas železnou oponou trhnul, komunismus až na výjimky jako
    KLDR či Kuba se vytratil ale americká rétorika spolu s
    mopslíky zůstává.
    Tak jak mám věřit západu, že po celá ta léta jen zadržoval
    a bojoval proti komunismu, když se dnes vše změnilo a
    zadržuje se dále.
    Hovno. O žádný komunismus nešlo. Jen o to, být stále světovým
    četníkem, soudcem i katem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. pro USA (America first again = USA, USA, über alles) jsou všichni lidé světa jenom obyčejnými indiány a běda, jestli se nejedná o indiány chudé, ale o indiány bohaté, kterým je co sebrat, ropu, plyn, zlato apod., tak takovým indiánům jde o život, protože američtí nadlidé mají mnohonásobně větší nároky, větší žaludky, a proto musí škodit světu, američtí nadlidé představují 5% lidí na Zemi, ale spotřebují 50% planetárních zdrojů a vyprodukují 40% všeho odpadu

      Vymazat
  14. Vojensku zakladnu službu som odslužil v Jincoch u Prahy, chodili sme stavat protiraketovu obranu Prahy. Proti NATO. Dejiny sa menia , v tej lokalite malo NATO postavit protiraketovu obranu proti Iranu a Sever. Korey. Určite poznáte že Irán 700 rokov nenapadol žiadny štát. Teda o agresivite Iránu nech si rozumný človek urobí mienku a o mierumilovnosti USA tiež. Iba hlupáci a zmanipulovaní kreténi s vymydlenými mozgami možu snívat o agresii Iranu a KLDR voči Europe. Radar v Brdoch bol jednoznačne namierený proti Rusku. O tom niet pochyb. Zúčastnil som sa v Čechách rôznych dejchankov kde se ,, pařilo, chlastalo a vedli se silné řeči že budem bojovat za USA a Vytahovali se rúzni čeští blbečti a vejtahove jak budov pochodovat v kanadách a maskáčich v šíku USSA za svobodu a demokracii ,, Viď Irák, Lybyje , Syrije , Jugoslávie.. Ku cti na tých vojnychtivých dejchánkach i normálni Češi konštatovali že niektorí ˇCeši sa radi hraju na vojačikov a radi by bojovali.Ale keby k skutočnému boju tak by sa väčšina po ..la. Tak sme to videli i v 1938 ked Beneš sa spoliehal na ENGLISH LORDS A FRENCH ktorí nas napchali Hitlerovi do prdele.



    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nedávno dávali televizní seriál o třicetileté válce na základě dochovaného deníku vojáka z povolání (žoldnéře). Proválčil a proraboval celou Třicetiletou válku... a po podepsání Westfálského míru a demobilizaci prý spáchal sebevraždu. Byl svobodný, mohl být kým a čím chtěl, ALE MUSEL BY PRACOVAT! A NEŽ PRACOVAT, SE RADĚJI URČITÍ LIDÉ STANOU PIRÁTY, RYTÍŘI ŠTĚSTĚNY, ŽOLDÁKY... "práce je pro ně ta poslední šáns, jak získat škváru a neztratit glanc"...

      Vymazat
    2. i pro Piráty je práce to poslední, jak získat škváru :-)

      Vymazat
  15. 15:36 Máte pravdu s tím radarem, že byl "proti Iránu". Když Rusko odpovědělo, že se může postavit na území Ruské republiky jako blíže k Iránu najednou Amerika neměla zájem. Psalo se o tom v novinách a proběhlo to i v ještě normální ČTv.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jste tomu dal korunu. Americké radary v Rusku :-D

      Vymazat
    2. Ta nabídka opravdu padla a právě na ní se Amíci odkopali. Rusové nabídli místo na Kavkazu, odkud by mohl radar monitorovat jižní prostor, tj. Írán, Irák, ale nikoli severní, kde leží Rusko.
      Rovněž nepadla odpověď z USA proč nepoužijí radar na pontonu, který si mohou tahat po světových mořích dle potřeby.
      Radar vůbec neměl bránit ČR a Evropu, oficiální název zněl "radar Národní protiraketové obrany USA" a jeho parametry a parametry s ním plánované raketové základny, resp. jejích raket, odhalovaly lživost tvrzení USA, protože proklamované záměry nemohl naplnit.
      Je velmi poučné si přečíst smlouvu o pobytu vojsk USA v ČR, aby bylo jasno, která bije.
      Případ radar ukázal, kdo je vazal, podlézavec, řiťolezec, byť to všichni zakrývali krásnými slovy o přátelství a bezpečnosti.
      Podpora referendu o radaru se v průzkumech pohybovala od bezmála 75 % po asi 82 %, přičemž z celkového počtu respondentů se proti radaru vyslovovalo vždy více než 65 %, někdy i přes 70 %.
      Ten mladý, babrácky provokující troll ani netuší, že nyní by to USA prošvihly ještě více, protože by stačilo mladé generaci, rozdováděné bojem proti klimatické změně, položit otázku, zdali si myslí, že by je ta velmoc, která nejvíce odmítá pro záchranu klimatu něco podstatného dělat, někdy zachraňovala, když na ně a jejich životní prostředí kašle. Ten mladý trollící blbec ani netuší, jak velkým užitečným idiotem je, když se zastává svého páníčka, jemuž je přitom jeho zdraví a život zcela ukradený. Takoví troubové, kteří si ani nedovedou dát dohromady 1 plus 1 (ach, jak chybí ta výuka matiky ...), nás nemohou vyargumentovat. Navíc nám připraví ještě jeden rozkošný okamžik, až zjistí, že se na ně páníček vykašlal a oni s dlouhatánskou historií účtu řiťoležeckých žvástů stojí sami proti lidem, kteří neztratili ani páteř ani rozum.
      KR

      Vymazat
    3. 23:26
      Blábláblá... poplakal jste si, dědo? Nás už nezajímáte. Vy jste všechno prošvihli, teď je řada na nás a my se nezastavíme. Nenecháme padnout svět zpět do klimatické krize, nenecháme nikoho, aby určoval, komu poskytneme útočiště a podporu, a uz nikdy nenecháme svět na pospas barbarskému východnímu predátorovi. Už dost bylo válek a ničení celých států! Dost bylo kladení překážek humanitním pracovníkům, kteří zachraňují africké sirotky. Vy už se nebudete přežírat, aby ostatní trpěli. Nebudete nám určovat, komu budeme z našich výdělků platit důchody, já vás platit nechci! Nechci, aby nějaký dinosaurus určoval, jak má vypadat naše země, kdo tady má a nemá bydlet, jakou má vést politiku. Jděte už doprdele s tím vaším směšným zaostalým českým "patriotismem". WTF? My máme úplně jiné zájmy a jiný rozhled. Vy nám nebudete přikazovat s kým máme souložit a jak máme vychovávat děti. Už se nám nechce neustále střetávat s ruskými agenty dokonce i na Hradě. Je konec. Vy nám už nic určovat nebudete!!

      Vymazat
    4. Pro (10:14) a i jiné
      Mladý muži, Váš text dokládá, že Jste hloupější, než si myslíte. Váš slovní průjem má minimální vazbu na můj text. Kdyby Jste nebyl troll, tak Jste zralý na léčení. Trolla ale nenapraví žádná terapie, jestli tak jen život. To, že Jste nemorální, snad víte sám, ostatně na tom čile na internetu pracujete. Tudíž nemá význam Vám něco příliš vysvětlovat.
      Pokud Jste mne chtěl urazit - nepodařilo se Vám to, protože to z podstaty nemůžete. Anonym, kdosi bez jména či alespoň značky, zbabělý hlas z nepojmenovatelného, neidentifikovatelného davu, neexistující nicka - nemůže urazit. Neumíte myslet. Proto Jste řiťolezcem, onucí svého páníčka a osud onuce Vás také proto čeká.
      Jen dodám pro ostatní čtenáře, že osud (10:14) bude ukázkou přísloví "pýcha předchází pád". Právě toto několik set let staré přísloví odměřuje velikost blbosti autorů podobných blábolů, jaký spáchal mladý ambiciózní muž (10:14).
      KR

      Vymazat
  16. škoda, že ten radar nepostavili, mohlo by už dávno být po ptácích, které by radar spolehlivě spálil, ty modré straky z ODS nevyjímaje :-)

    OdpovědětVymazat
  17. Stavbu radaru zarazil J. Paroubek. Za to mu patří velký dík.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stavbu nezarazil Jiří Paroubek. Smlouvu ze sněmovny vyšachovali aktivisté Ne základnám, když zjistili, že zastánci radaru jsou díky zahraničním cestám v menšině. Na jejich popud ČSSD a KSČM a podporou pár zelených navrhli zařadit na program projednání smlouvy a protože tedy hrozilo její reálné zamítnutí, tak ji Topolánkova vláda jako předkladatel raději stáhla. Definitivně to zamázl Barack Obama telefonátem jednou nad ránem tehdejšímu premiérovi Janu Fischerovi.
      KR

      Vymazat
  18. Radar má v případě konfliktu velmi krátkou životnost. Jako cíl se dobře ničí raketami, protože sám vyzařuje signál k jejich bezpečnému navedení na cíl. I kdyby nebyl zničen, tak se dá velmi dobře rušit, ale i zničit i moderními prostředky radioelektronického boje.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Radar je mimořádně dobře chráněný. Když o tom nic nevíte, ani raději nepište.

      Vymazat
    2. Na ja, přežil by ten radar Prahu, nebo by ta Praha přežila ten radar? Oba cíle by byly vojensky za války srovnatelné hodnoty a od Dobříše je to do Prahy coby rychlík Paříž Dobříš dokodrcal...

      Vymazat
    3. 16:11 Máte pravdu, četl jsem, že měl být chráněný deseti bojovými geostacionárními družicemi nad územím Česka a asi padesáti četami elektronické obrany rozmístěnými v Brdech a okolí :-)

      Vymazat
    4. 16:11 radar je dobře chráněný? Zřejmě Patrioty a Aegisem, že? Tak dobře, jako nedávno ropná zařízení Saudské Arabie?

      Vymazat
    5. 16:11 Pane experte, uveďte, prosím, hodnost, jméno, příjmení a povykládejte o těch 50 četách elektronické obrany, odkud by byly a když už jsou ty USA tak dokonale vyzbrojeny, čeho a odkud se tedy bojí. Jejich věc je nespravedlivá a vítězství bude těch druhých.

      Vymazat
    6. 7:46
      Přečtěte si sám na armádních webech zajištění takového zařízení a neukazujte jak jste málo informovaný.

      Vymazat
    7. 12;54
      My máme krom výborných chemiků nějakou armádu???!!!
      Od kdy?!!!
      A ty krysy ve vojenských časopisech,který NIKDO nečte ani v ŰVNce ve Střešovicích nenabízej jako studijní materiály,šmoulo!

      Vymazat
    8. 13:11
      Oprava:kecy ve vojenských časopisech

      Vymazat
    9. 12:54 Jste schopen odpovědět alespoň na část mých otázek ?? Když jste tak informován, tak to vybalte, za US propagandu platí Vás, ne mě. Jediné z čeho jste kdy vystřelil, byl zřejmě nějaký ten zanícený pupínek a terčem protilehlé zrcadlo.

      Vymazat
  19. 15:54 Svět má poslední, opravdu šanci v Trumpovi, aby Ameriku naučil žít za své a ne na cizí úkor (a úvěry). Snad nedopadne jako JFK. V OSN se Greta Thunbergová velmi zle mračila. Tentokrát oprávněně, protože právě USA vede tento svět do pekla (a nezachrání je ani přestěhování do Grónska).

    OdpovědětVymazat
  20. Když už nemohou naše masmedia fejkovat, tak alespoň neuveřejní pravdivou informaci. Rusko (Putin), podalo USA nový návrh na omezení raket. Najdete na NETu, ale v našich novinách je "ticho po pěšině".

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rusko má jedinou povinnost vzdát se agrese, odzbrojit a pustit do země inspektory. Musí odstranit také dictatorship a zavést funkční demokracii. Pokud to neudělá, bude čelit následkům.

      Vymazat
    2. 12:58 Nechodíš ty strašit po hradech ?

      Vymazat
    3. 12:58 To všechno už Rusko udělalo, za Jelcina. A z následků tehdejší "demokracie" se dodnes těžce vzpamatovává. Rusové nejsou idioti. Dříve než my poznali, k jakému "blahobytu" ta tzv.demokracie (čti rozkradení státu a podřízenost cizákům) vede.

      Vymazat
    4. 12:58
      Madam, vy jste inovace Šperchty ?

      Vymazat
  21. 12:58
    KDYŽ JSI BLBEJ NEPIŠ,PROJEVÍ SE TO!!!!!☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 13:07 Měl byste mu poděkovat. Vždyť on jen zadarmo poskytuje ilustraci k článku: "Fejkování po česku: Výstřely protiruských trollů". Díky němu už každý ví, jak takové výsery protiruských trotlů vypadají.

      Vymazat
  22. Dobře napsáno. Komentář z 26. září 2019 8:14 je nejspíš práce pracujícího trolla, protože nevěřím, že něco tak stupidního může napsat člověk, který alespoň minimální přehled o světě a jeho fungování. Měl by chápat, že tam , kde budou zbraně bude i válka a s ní spojené ničení. Jinak Nové republice doporučuji lépe zabezpečit svoje stránky.

    OdpovědětVymazat