Reklama

.

.

středa 18. září 2019

Myš která řvala!

Sovětský tank č.23 - symbol osvobození -  stál desetiletí na Smíchově,
než ho vandalové natřeli na růžovo a potom odstranili
Přemysl Votava
18.9.2019   VašeVěc
V souvislosti s děním kolem sochy Ivana Š. Koněva jsem si připomenul tu slavnou britskou komedii s Peterem Sellersem, o nejmenším státě světa, který vyhlásil válku největší mocnosti světa USA. Dvacet lučišníků, pod velením jejich nadlesního se objeví v New Yorku. USA se otřásly v samých základech své moci…. Je to velice zdařilá britská komedie, lidé v kinech před lety se moc pobavili…

Ta dnešní komedie, už tak úsměvná není. Starosta jakési malé skoro zapomenuté městské části Prahy vyrazil se svou partou „lučišníků“ do boje s hrdinou druhé světové války. Nakonec slavně vyhrál. Pomník maršála bude odstraněn. Praha jeho zásluhou se stala pupkem světa. Novináři a státníci si podávají dveře na radnici… Východní Velmoc se otřásla strachem….

Teď zase vážně. Maršál Ivan Š. Koněv (1897 – 1973 je nositel mnoha nejvyšších státních vyznamenáních USA, Británie, Francie….., ale i Československa. Na své vítězné cestě do Berlína osvobodil značnou část Evropy, osvobodil i Osvětim, továrnu na smrt. Fotografie ze setkáni na Labi s americkou armádou obletěly svět. Pod jeho velením bojoval i 1. československý armádní sbor. V těchto dnech si také připomeneme 75. výročí bojů na Dukle v Karpatech, ale i první osvobozená místa, maršál Koněv osvobodil zdrcující část Československa. V květnu 1945, vyslechl volání pražského rozhlasu s prosbou o pomoc. Jeho vojska cestou přes Krušné hory, vyrazila na pomoc bojující Praze. Jeho tanky hnaly před sebou téměř milionové německé seskupení „Mitte“ polního maršála Schörnera. Válka skončila před téměř 75 lety. Na území Československa leží 150 tisíc rudoarmějců….

Dějiny se opět začaly přebarvovat, mnohá obvinění, povětšinou zkreslená, někdy až úsměvně. Jako příklad lze uvést návštěvu I. Koněva 8. 5. 1968 u Ludvíka Svobody, krátce po jeho zvolení prezidentem ČSSR. Zde se zrodila ona „špionážní cesta “ k přípravě invaze. Maršál Koněv byl v té době již pět let v důchodu, tedy mimo službu. Z přípitku na Pražském hradě se vyrobila po 50 letech špionážní aféra, samotný I. Koněv byl přitom kritikem srpnové invaze, dokonce v roce 1971 nepřevzal vysoké vyznamenání udělené mu postokupační mocí.

Mnohá místa Československu, ale i v Praze připomínají tyto květnové dny roku 1945. Dnes tato místa postupně mizí…
Česká republika má být nejspíše očištěna od památek připomínající úlohu Sovětského svazu v boji s hitlerovským Německem. V Budapešti, Vídni i Berlíně je tomu naopak. Mohutné památníky připomínající zásluhy Rudé armády, nikdo neničí, žádní vandalové… Ve slavnostní dny jsou u nich věnce a květiny. Jiná kultura a také jiný respekt k dějinám.

Na Smíchově stál po desetiletí slavný tank. Památník osvobození Prahy. Chodili jsme kolem něj s úctou, stal se součástí naší historie, děti tank pohladily pohledem…. Již zde není. Překážel nové moci. V roce 1991 byl zneuctěn, přemalován a následně odstraněn. Kdo dnes ví, že velitel tanku T 34 č. 24 Gončarenko padl na Klárově, kde se tanky Rudé armády střetly s německou protitankovou obrněnou jednotkou. Byl jedním ze 700 padlých rudoarmějců v Praze a okolí, v poslední den války. Někde na Rusi za ním zůstala plačící matka, či jeho žena s dětmi Máme zapomenout?

Co bude dál? Ulice se jmény hrdinů přejmenovat? A potom knihovny? Díla ruských autorů vyřadit, spálit? Už to tak jistého času bylo.


 

125 komentářů :

  1. Cesko = jedina zemem na svete, ktera je stale zahledena do minulosti ! PROC ? 74 let po valce !
    Asi proto, aby se odvedla pozornost obcanu od problemu dnesnich dnu.
    1

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Různí Davidové Černí a radní Kolářové, řeporyjští Novotní, to jsou většinou odnárodněná individua, která se prospěchářsky snaží surfovat na vlně antirusizmu, který tu organizují globalistické loutky.

      Vymazat
    2. 17:24

      Kdo ovládá minulost, ovládá budoucnost.

      A neřekl bych, že minulost je atraktivním tématem jen pro Čechy. Každý režim se jí snaží modelovat do sobě příznivé podoby.

      Vymazat
    3. Trefa do černého 17.24. Už by bylo záhodno těm hajzlíkům neskákat pořád na špek. Krmí nás pitomostmi od rána do večera, jen abychom neměli už sílu zabývat se reálnými problémy vlastního státu. A že jich máme něurekom. Dopoučuji si ale dobře zapamatovat všechny ty potomky a následovníky různých kolaborantů, konfidenntů a zrádců, kteří nás denně oblažují svými křivárnami...

      Vymazat
    4. To není českou zemí, ta za nic nemůže. Je to tím, že její obyvatelé dopustili do vedení psychopaty a všeho schopné vlez .... a slouhy cizích zájmů. Prostě šup s těmi pěti procentními politiky tam, kam patří, tj do Bohnic a bude vymalováno!

      Vymazat
    5. 17:24: Vy jste bohužel uplně vedle. Znalost dějin je od toho, aby nebyly prožity ještě jednou - to řekl jakési japonec - najděte si to na Googlu.

      Vymazat
    6. 21:22 To je jen takový bonmot, který se na internetu objevuje obden.

      Ano dějiny se zhruba opakují, ať se ve školách učí jakkoli.

      A to si pamatujte zase vy, pane, který se podepisujete Jan Servus. "Dějiny píší vítězové." A to teď můžeme sledovat v přímém přenosu.

      Vymazat
    7. A co treba kazdorocni vyroci vylodeni spojeneckych armad v Normandii to neni vzpominka na historii ? Lide budte jako soudni socha zeny s jejimi vahami vazte spravedlive ...

      Vymazat
    8. A proc sakra ty spojenecke armady cekaly az do roku '44, jestli to s tim osvobozovanim myslely poctive?

      Vymazat
    9. Pro 1:12, mám dojem, že ty oslavy vylodění v Normandii jsou každým rokem oslavou úplně jiné události. Postupně se ta historie upravuje a mění aby nám lépe vyhovovala (možno ne nám, ale jim...)

      Vymazat
    10. 18. září 2019 20:41

      Co jste si zvolili, to máte.
      Pokud by byla odvolatelnost mnozí z novodobých rádoby mocipánů by si dali pozor na to, co říkají, prosazují, dělají, či nedělají pro občany!!!
      Volte příště stranu, která vám umožní do svého konání zasahovat.

      Vymazat
    11. Ano, i problémy dneška mají své kořeny v minulosti, té třicetileté. Vím, že by se řada lidí lumpárnami těchto let raději nezabývala. Lidé ale nezapomínají i kdyby stávající režim vymyslel a vytvořil ještě více "ústavů" zkoumající "totalitní režimy"!

      Vymazat
    12. pro JJ49
      Protože museli počkat až bude jasné kdo tu válku vyhraje, aby se k němu rychle přidali. Nechtělo se jim moc chcípat kvůli Evropě.

      Vymazat
  2. 17:24
    75 let od konce války amiokupant nehodlá opustit Evropu a ostatní světadílů jím okupované!!!!!!
    PROČ?!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Protože není okupant. Američany všechny státy pozvali k sobě a východní Evropa je dokonce připravena vše platit. Čím víc american troops and bases tím lépe. Západní Evropa neplatí. Bohužel tak to je. Východ Evropy se pere mezi sebou, kdo bude mít u sebe větší kontingent a mohutnější základny.

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    3. 19:15

      Tím bych si vůbec nebyl jistý, jestli si je pozvali. Ještě tak snad ti Pšonkové, ti jsou na to blbí dost. Ale jinak to většinou bylo tak, že američané přitáhli, dosadili si loutkovou vládu a ta okupaci legalizovala.

      Vymazat
    4. 19:35
      V Evropě jsou zářným příkladem Frickové,v Asii Japonci a Jižní Korejci.....tam všude amiokupanti vyprazdňujou cizí zdroje do vlastních kapes!!!!!

      Vymazat
    5. Opět politruk 19:15 plácá nesmysly, jak byli Amíci všude pozváni. Do Německa je nikdo nezval a nikdo si nepřál, aby tam zůstali 75 let! Ve skutečnosti si uměli v evropských státech najít, zaplatit nebo donutit vhodné loutky, které by prosazovaly jejich zájmy. V tom postupovali chytřeji než východní strana. Ale nic to nemění na tom, že v Německu jsou okupanti.

      Vymazat
    6. 0:33
      No potom neznáte názory Němců. Jsou k vidění nejen v různých občasných anketách, ale dávají svůj názor jasně najevo. Nejsou až tak fanatičtí jako Poláci, ale Američany v zemi chtějí a jejich počty by klidně navýšili. Je pravda, že jsou z toho i nějaké ty zisky, ale většina to cítí jako bezpečnostní záruku. A to především před Ruskem. Rusko označilo za reálného nebo potenciálního nepřítele agresora skoro dvě třetiny Němců. Značné procento považuje za potenciální riziko Poláky a co je komické, vysoké procento uvedlo jako zdroj agrese je samotné - Němce. Značná část Němců považuje Američany za stabilizační prvek před jejich vlastními radikálními skupinami.
      Na imigranty buď nepomysleli anebo to nebylo testovou otázkou těch agentur. Takže těžko říct, jestli skutečně převážná většina Němců imigranty vítá anebo jestli je vůbec někdo, kdo by je považoval za hrozbu. Ovšem před těmito je americká armáda chránit nebude, ta je tam na jiné věci.

      Vymazat
    7. 8,26
      Já znám jiné průzkumy z jiné agentury a tam se Fricek k amiokupantovi vyjadřuje přesně naopak.....NECHCE TAM ANI JEDNOHO!!!!

      Vymazat
    8. 9:58
      Přesně.Já to nemám z průzkumu ale od samotných Němců.

      Vymazat
    9. 11:06
      Ale vždyť o Češích se taky říká, že nejsou nějak zvlášť rusofobní a není to pravda. Podívejte se do diskusí a uvidíte jak se věci mají. To že ve vašem okolí nebo nějací vaši známí Němci mají jiný názor, to neznamená nic, protože důležitá je většina. Ale ani to není důležité, hlavní je politická špička. Proto velcí a bohatí hráči investují do politiků.

      Vymazat
    10. Blbá otázka! Aby zastavili šíření otravného putléria, plynu vypouštěného z lejnolíhně téhle - http://iks2010.info/wp-content/uploads/img/291912_original.png

      škaredé židočekistické poloopice, přece! Sám to dobře víš, jsi jím přeci ze 100% tvořen!

      Vymazat
  3. 17:32
    Oprava:světadíly...

    OdpovědětVymazat
  4. 17:24 - Jediná rozhodně není. Celý svět se obrací ke své historii neustále. A hlavně: kdo se z ní neumí poučit, je odsouzen dělat znovu chyby svých předků. K historii se nechce vracet jenom hlupák nebo ten, kdo se za ní stydí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, proto nám ji musí neustále měnit a přepisovat. V podstatě i pokud budete studovat historii jak nám ji předkládají (mám na mysli středověk a dále do mlhy času) nebudete ji vlastně znát. Já bych chtěl, aby se našel nějaký Člověk, který by pro nás odhalil tu historii a minulost, která je bezesporu uzavřena ve Vatikánské knihovně.
      Pokud si uvědomíme jak je přepisována relativně nedávná minulost Druhé světové války, pak si nemůžeme my v Čechách a na Moravě nepoložit otázku: Co to muselo být, že se uchovalo povědomí třeba o Sámovi, když před ním a po něm jakoby nic OFICIÁLNĚ přímo nenavazovalo?

      Vymazat
    2. 18:14
      Tady to trochu vysvětluje.
      Ale je toho mnohem mnohem mnohem více.
      Hlavním morem v přepisování dějin je.......

      https://www.youtube.com/watch?v=Y6un98EX4LI

      Vymazat
  5. Ta sebranka, která (protiprávně!) rozhodla o odstranění Koněvova pomníku, jsou tuctové lidské svině, které si zpozdile a pokleslým způsobem vyrovnávají účty (jakože) se sovětskými bolševiky.
    Ve skutečnosti tím jen ukazují svou nízkost.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, já to taky tak vidím. Jsou to neskuteční "hrdinové", obzvlášť v momentě, kdy se není čeho bát. Pevně věřím, že kdyby neproběhla ta fraška v 1989, tak tito kašpárci budou mezi prvními, kteří budou na každém výročí osvobození v předklonu hrbit hřbet a zamačkávat slzy dojetí. Takových zmrdů je u nás dost. Je mi z takových hovad na zvracení. Toto je největší nebezpečí pro naši zemi. Ne Babiš, nebo Zeman, ale tento všehoschopný hnus tady dělá největší dusno.

      Vymazat
    2. Jsou dost mladí, třeba se dočkají dle hesla že na každou svini se vaří voda... Snad se také dožije a bude to satisfakce. Lidé si pamatují dlouho, i na jakéhosi Koláře, toho času prý starostu kdesi v Praglu

      Vymazat
    3. všech 31 ??

      Vymazat
    4. Budou volby a Praha opět volí tutu verbež.

      Vymazat
  6. Ostuda a hanba za 30 stříbrných.

    OdpovědětVymazat
  7. A co na to stát ? Že mlčí ? ...

    OdpovědětVymazat
  8. Prázdná nádoba nejvíce duní....a u havloidní verbeže je ten rambajz na pokraji snesitelnosti!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  9. Tak jsem kouknul na fotku toho Koláře a říkám si, proč má ten výrobce kol tak velkou hlavu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 18:27

      Co velkou, ale jakou jí má protáhlou. S takovou okurkou by určitě uspěl i u Hitlerova puncovního úřadu pro správný, árijský tvar lebek. Heydrich hadr.

      Vymazat
    2. Takový pravý árijský dlouholebec!!!!!!☺

      Vymazat
    3. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    4. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    5. 19:11 U tebe to nelze určit, páč coby pšouk z lejnolíhně téhle židočekistické poloopice - https://pbs.twimg.com/media/DQ3D5L9WsAAByD3.jpg

      nejsi žádnou lebkou vybaven!!!!!!☺

      Vymazat
  10. Tank č.23 i 24 nebyly T-34 , ale IS-2.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 18:40, hm moc ti děkuji za tuto informaci, nevím zda bych bez ní dneska klidně spal, kór když jsem to ani nevěděl. Spíš mě ale vadí, že včera nedávali v televizi, kterou si platíme fotbal Inter-Slavia, hanba Dvořákovic pacholkovi. Hej hou

      Vymazat
    2. 18:40

      Mýlíte se, Gončarenkův tank byl T-34.
      https://www.idnes.cz/technet/vojenstvi/tank-t-34-goncarenko-praha-klarov-kveten-1945.A180507_110533_vojenstvi_erp/foto/ERP732378_vhu03_T_34_c24.jpg

      Vymazat
  11. Ale vždyť lidem je úplně jedno, jestli v nějakém tanku zahynul nějaký Gončarenko. Lidé chtějí mít svůj klid, plné police v Kauflandu a seriály. Ještě před aférou Koněv jsem se krátce bavil se sousedy na téma válka a téměř všichni byli přesvědčeni, že Němci byli OK, a že Rusové nás v květnu 1945 přepadli. Věk: 42 - 78 let, nebylo co řešit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máte divné sousedy. Ty vám tedy nezávidím.

      Vymazat
    2. 19:22 s vaší zjitřenou fantazií byste mohl psát pohádky pro děti, nebo i pro dospělé. Vaše příspěvky jsou okamžitě identifikovatelné a všechny na jedno brdo. Poznávací znamení: předsudečná nenávist, naprostá odtrženosti od reality a přání otcem myšlenky. Vy se tou záští snad zalknete.

      Vymazat
    3. Jo blbecku nemci byli ok a Lidice a Lezaky vypalili rusove ...to jses ale soufek

      Vymazat
    4. 1:19
      Jenže bohužel, zeptejte se svého okolí, co si myslí o Lidicích. Jasně vám řeknou, že se na tom podíleli čeští četníci a na Lidice je navedl jakýsi Čurda, což je prototyp zrádce už v mezinárodním měřítku. Zeptejte se vašich dětí a vnuků, a ti vám sdělí, že zabití protektora ve válečném stavu, byl hrdelní zločin, který nutně musel vést k tvrdé odvetě.
      Vy sem píšete svoje názory anonymním lidem, ale přitom nekomunikujete s okolím a divíte se, jak došlo k tomu, že vaše děcka upřednostní migranty z Afriky před vámi.

      Vymazat
    5. 8,14
      To řekne buď milovník fašistů nebo nevzdělanej praglohavlodemnt,normální Čech s mozkem ni náhodou!!!!!

      Vymazat
    6. 8:14

      Takové rozumy čtu od vás a nepřekvapily by mě asi u Koláře, Hermana, Topolánka a podobných. Ale nikdy jsem nic takového neslyšel u lidí s kterými jsem v kontaktu a kterých si vážím.
      Zřejmě se opravdu stýkáte s póvlem a to nejspíš nebude samo sebou.

      Vymazat
    7. No film Lidice byl natocen po roce 1989 tedy po rozvraceni CSSR ... videl jsem ten film ale ze by cesky cetnik u Horakova staveni popravoval obyvatele Lidic muzskeho pohlavi od 15 roku zivota to mi nejak uslo ... 1.19

      Vymazat
    8. 11:06
      Já se nestýkám s póvlem, tohle jsou názory voličů v Česku. A vy víte velice dobře, že tento názor začíná převládat. Proč myslíte, že se tolik investuje do škol a sdělovacích prostředků? Po třiceti letech se dostavil výsledek.

      Film Lidice nebyl přijat velkou částí obyvatelstva, hlavně tou mladší, protože podle nich to bylo tendenčně zaměřeno a neodpovídalo skutečnosti. Jak jsem už psal. Značná část veřejnosti, hlavně mladšího věku, je u nějakého důvodu přesvědčena, že verze o zlých nacistech je fejk. Občas si přečtěte diskuse na iDnes a podobných webech a uděláte si obrázek.

      Vymazat
    9. 23:32
      Hlavně je snadno poznat, že ten pomatený neziskový nácek lže. To je asi jeho jediná kvalifikace. Jeho kolegové troubové si asi myslí, že mu uvěříme. :-)

      Rudý škorpión

      Vymazat
    10. 15:52

      Ne, nevím o převládání takových bizarních názorů. Stýkám se prakticky vesměs s lidmi aspoň trochu vzdělanými. Co za hlouposti napíše pár hlupáků na anonymních diskusích pro mě není podstatné ani hodno mého zájmu. Na internetu se kdejaký blb vyjadřuje k čemukoli, ale tito hlupáci asi sotva budou kdy určovat historii, nebo co je a co není pravda.

      Vymazat
    11. Me pobavilo na CR3 Vltava porad kde pametnik mluvil o tom jak to tady za protektoratu bylo a jak byl nucene nasazeny ve Vidni. No k zamysleni bylo, ze pred i po poradu pak hrali nekolik hodin jen nemecke opery.Proc asi?!

      Vymazat
    12. 19:31
      Na iDnes nejsou anonymní diskuse a portál je hodně čtený. Stejně se vyjadřuje všude v hlavním proudu a většina lidí ani žádné jiné informace nevyhledává.

      Vymazat
    13. 21:48

      A jaké jsou, když ne anonymní? Právě jsem se tam přihlásil přes svůj falešný účet na Facebooku. Myslíte, že se tímto stávám jediným anonymním diskutérem na portálu idnes? Zkuste zapřemýšlet, kolik takových účtů si tam můžu vytvořit a trousit pod nimi třeba zhovadilosti, jaké jste zde přednesl.
      Každopádně měl bych velké pochybnosti o duševním stavu člověka, který si obraz o realitě světa utváří z diskusních výkřiků jakýchsi anonymů na nějakém internetovém portálu.
      Z vás se tedy sypou "rozumy".

      Vymazat
    14. 22:16
      Mně to vyšlo přes facebook až napotřetí, dvakrát mi registraci odmítli, že jsou údaje málo průkazné. Ale stejně je to fuk, jestli jsou ta jména pravá, když nepíšou nic nezákonného, tak je nikdo dohledávat nebude a obyčejnému čtenáři jednotlivá jména nic neřeknou.

      Vymazat
  12. 19:22
    Průzkumy z rodiny incestních potratů,jak signifikantní!!!!!!!☺

    OdpovědětVymazat
  13. Já samozřejmě s přemístěním pomníku Koněva zásadně nesouhlasím a vedení radnice Prahy 6 by měla okusit defenestraci (vyhodit je z okna radnice), tak jak to mají Češi ve zvyku. Jenže podívejte se na na tenhle obrázek: https://www.reddit.com/r/europe/comments/7kb6x3/ydna_haplogroups_in_europe/
    Je to rozdělení Y-DNA haploskupin v Evropě. Češi jsou geneticky napůl Germáni a napůl Slovani (+nějáké příměsi).Nedivme se, že jsme národ Švejků, v nás to prostě vře a pere se to.Jen se rozhlédněte kolem sebe, kolik lidí má příjmení s německým základem.Nejsme díky tomu schopni sami sebe zařadit. Jsem Slovan nebo Germán? Slovan s Germánem vždycky bojoval. Přitom často proti sobě bojovaly rody a rodiny, aniž by to o sobě věděly.Stačí se podívat do historie, do genetické genealogie atd...Tím ale neomlouvám odstranění sochy osvoboditele Koněva.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A jak řekl jeden náš významný politik:"Češi jsou tady od toho, aby spojovaly východ a západ." Já už rozumím, co tím chtěl říct, jakou roli v Evropě musíme hrát. Musíme spojovat Evropu a né ji rozdělovat.

      Vymazat
    2. DNA je v této věci nepodstatné. Ostatně i Němci jsou namixovaní ze všeho možného, včetně výrazného vlivu slovanů.
      Pro chování a myšlení lidí je však určující, v jakém vyrůstají prostředí a jakým jazykem mluví. Skladba jazyka určuje i způsob myšlení.

      Vymazat
    3. spojovali...omlouvám se

      Vymazat
    4. for Anonymní:
      Myslíte, že DNA není podstatné? Můj rod od otce do Čech přišel v roce 1653 ze Saska. Co myslíte, že třeba těch 1600 let života před tím u Germánů oproti 400 letům u Čechů mne a můj rod neovlivnilo? Myslím, že zásadně. Přesto jsem hrdý český vlastenec, děda bojoval proti nacistům, bratranec druhého děda bojoval v Liberatoru u 311.perutě, vyznamenán medailí DFM od britské královny. Nesmíme zapomenout na žádnou historii a už vůbec né odstarňovat sochy a potom třeba pálit knihy. To jsou činy barbarství.

      Vymazat
    5. 19:51
      O vztahu myšlení, chování, prostředí a jazyka, jsem zcela přesvědčen. DNA je v Evropě tak namixováno, že u většiny lidí nelze spolehlivě určit původ.
      Jak vy vlastně víte, jak dlouho vaši předkové žili v německém kulturním prostředí? Proč zrovna 1600 let? Klidně mohli přes Sasko jen migrovat. Třeba z Maroka. A předtím ne během 1600 let, ale desítek tisíc let mohli žít kdekoli. Přesto je pro vaše způsoby myšlení a chování podstatné to, kde se nacházíte vy, ne kde a jak dlouho pobýval váš předek v 5. století před Kristem. To se může třeba ještě slabě, u některé generace, projevovat barvou vlasů, očí, kůže, stavbou tělat atd. Ale určitě ne osobnostním profilem.

      Vymazat
    6. for anonymní:
      v tom máte samozřejmě pravdu, těch 1600 let jsem střelil jako příklad

      Vymazat
    7. Dobrý večer.
      S těmi vlasy máte pravdu. Tak já jsem například : mutant. Jsem zrzka od přírody, vlastně mám zmršený gen MC1R na 16. chromozomu. Je to dlouhé, tak kdo má zájem, může si přečíst tady:
      https://zpravy.tiscali.cz/zrzavi-lide-jsou-fascinujici-mutanti-vyjimecnost-je-vsak-mohla-i-zabit-311280

      https://zoommagazin.iprima.cz/zajimavosti/zrzci-a-zrzky-geneticka-mutace-ktera-budi-kontroverze
      Tak pěkný večer.

      Vymazat
    8. 19:51 tak si nechte udělat ještě rodokmen vaší matky. :-) Otec je nejistý, ale matka VŽDYCKY jistá. Nevím, proč se otcovská linie vždycky preferuje. Asi, že muži jsou nositeli jména.
      Genealogie je zajímavá disciplína.

      Vymazat
    9. Lidi nenechte se blbnout, já např. mám krev 0 Rh- a podle "znalců" mám mít 13té žebro a jsem potomek návštěvníků, z kosmu. Zato moje manželka má AB Rh- ona je pozůstatek Asiatů (Čingischána), v lepším připadě Arabů(Sulejmana) nebo dokonce Židů(Davida) a děti nemáme mít, protože by brzy zemřely. Děti máme a už dopspělé.

      Vymazat
    10. V rodu se zachovává gen jen v mužské linii a to ne na věky. Proto je v genetice otec vždy jistý. Matka je také jistá ale jen v první linii samozřejmě. Hebrejci to popletly už v Egyptě kdy strkaly faraonům hebrejské ženy aby tak ovládly dinastii. Genotyp ovšem neznamená že jste nositelem všech cností. V podstatě je to nekonečný mix se zachováním mála znaků z genotypu.

      Vymazat
  14. Zacal to kolaborantsky synek Vaclav Havel s omluvou Nemcum.Tak cemu se divime.

    OdpovědětVymazat
  15. Dobrou, ba skvělou!, dnešní zprávou je to, že Aliance nár. sil (ANS) podala ve věci "odstranění Koněvova památníku" na tu pražskou svoloč trestní oznámení.
    viz zde: http://www.prvnizpravy.cz/zpravy/politika/oznameni-o-podezreni-z-trestne-cinnosti-starosty-kolare-a-33-radnich/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nojo máme "nezávislé" soudy a ty vše "nezávisle rozsoudí" jako OKD a pod. ...

      Vymazat
  16. 20;53
    A myslíte si,že v dnešní pseudodemokracii a bez povolení amiokupantů mají šanci uspět???!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mejlíš se - tohle není pseudodemokracie - ale skutečná tvář demokracie, která je daleko horší než to co tady bylo u nás za komančů

      Vymazat
  17. Naprostý idiot Kolář by mne přesvětčil o svých schopnostech, kdyby jako J. Žižka dovedl lid na Pražský hrad a nabýdl podporu hradu a jeho pánu.
    Pravdou je , že J. Žižka dokázal to, že lidé mají zbraně na ochranu království. A dnes nás opět idioti chtěji odzbrojit. ALE PRAVAVDA A LID OPĚT ZVÍTĚZÍ!!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Který lid, ten příští? Myslím, že těm za naše ideály bojovat nebude, jeho pravda je úplně jinde.

      https://www.hlavnespravy.sk/macron-krajiny-eu-sa-coskoro-dohodnu-automatickom-prerozdelovani-migrantov/1889313

      Zvlášť, když zdejší mužové půjdou plnit povinnosti jinam. Čili dojde k výměně genotypu mužské části obyvatelstva.

      http://www.prvnizpravy.cz/zpravy/zpravy/junge-welt-velitelske-stredisko-nato-se-pripravuje-na-valku-s-ruskem/

      Vymazat
  18. " Různí Davidové Černí a radní Kolářové, řeporyjští Novotní, to jsou většinou odnárodněná individua, která se prospěchářsky snaží surfovat na vlně antirusizmu, který tu organizují globalistické loutky."
    ========
    bohužel se vezou na mediální vlně a to platí

    Panu Votavovi dík za článek
    trochu líp se pak dýchá
    Tony

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. BRouk Pytlik

      Nam chybi informace pod jakymi tlaky byl na priklad pan Kolar , ze udelal ten krok na odstraneni sochy Koneva.

      Jeho napadani ze je SS (super svine) nikomu nic nevysvetli. Aspon ne mne. Vzdy se neptame stare Rimske uslovi : KDO NA TOM PRoFITUJE a PROC??

      Pan David je jina osobnost, ten je povahove typ "husita" a ma v hlave ideal ci humalni ideal jenz chce realisovat. pan Kolar neni blb, a jen ustupuje tlakum jenz lidi "odmitaji chapat a pochopit kdo je doma v Cechach BOSS jinymi slovy Hospodin ci Jehova". A obvinovani svych lidi nikomu nepomuze!!! bez hlubsi studie.

      Husite byli velice inteligentni svym zpusobem , jinak by nenvyvinuli system genialni obrany a tim i informacni sluzby. Vy jste v periode primitivismu ceskeho naroda a nevzdelanosti. Premyslejte o tom.

      Brouk Pytlik

      Vymazat
  19. No jo po nových volbách až havlofašisti skončí tak bude třeba dát pomník a tank zpět.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a taky přejmenovat Ruzyň zpět na Ruzyň

      Vymazat
    2. 6:08 Přesně tak pane.

      Vymazat
    3. Len nám neposielajte Fera Feniča na Slovensko.My vám ho radi venujeme natrvalo.

      Vymazat
  20. Po nich přijdou další hňupové a budou odstraňovat sochy a lavičky Havla, Mašínu, Horákové, Píky atd. Takové jsou pražské politické d.vky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. "A Z CESKYCH DIVEK SI KURVY DELAT NENECHAME" prohlasil v te dobe president Husak na radiu. Ja jako maly Brouk Pytlik jsem premyslel , pro Boha o Cem ten clovek-president mluvi??? Dneska uz to vim!!! co tim myslel.

      Pouze nevim kdo z nasich divek nadelal kurvy??
      a poskodil rodiny, mozna my sami.

      Ovsem lidi si mysli Kolar je kurva , lec pravda jde mnohem hloubeji, jako koreny zla. Ovsem lidi je nechteji hledat koreny prilis moc prace a proto jen rvou "Na Belehrad!!! " jako Dobry Vojak Svejk mavaje berlickami do vzduchu z invalidniho voziku. Ci Kolar je kurva !!! A co dal panove ??
      Jak bude pokracovat vase smesne MELODRAMA a hra na POSKOZENE POSLAPANE a PONIZENE. Nemyslite , ze to nema smysl??

      Mene hodnotny Brouk Pytlik

      Vymazat
    2. Brouku, proč jsi méně hodnotný?

      Vymazat
    3. Inu, moderní plastiky Havla a opilecké la(h)vičky, a plastiky banditů - by se vyjímaly v obludáriu vedle plastik zákazníků pánů Jana Křtitele PIEPERGRA, Leopolda WOHLSCHLÄGERA, Josefa NEHYBY a jejich nástupců v ctihodné profesi. František NENÁHLO dokonce "pohoupal" k smrti K. H. Franka...

      Vymazat
  21. Jen takový pel mel k danému tématu. V rakouských Korutanech stojí před kasárnami na podstavci sovětský tank T 34,udržovaný, zelený s rudou hvězdou na věži, v den vítězství obložený květinami. Na čestném pohřebišti tam neustále vlaje britská, americká, rakouská a sovětská(!!!) vlajka. Kdo se tak jako já pohyboval po Evropě mezi obyčejnými lidmi ví, jak např. Holanďané, Belgičané a zejména Francouzi Němce přímo nenávidí. Nechci je nenávidět, ale když si na nás začnou vyskakovat, tak je udržet v patřičných mezích aby si uvědomili, že MY jsme byli na straně vítězů. A vítězové s poraženými mohou tak akorát diskutovat o trestu pro agresora a ne jako dnes je to opačně. Polsko jasně prohlásilo, že o poválečném uspořádání s Němci nebude diskutovat a taky se tam proto nevedou žádné řeči o německých nárocích a omluvě Němcům. Stále platí že je příčina a pak důsledek. M.R.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 8.22 a 9.55 Vždyť také proto si Němci vydržovali v ČSSR disent - zejména Václava HAVLA z uvědomělé protektorátní rodiny obdivující Nový řád, a jeho partu upřímných bojovníků proti alkoholu (ničili jej s Havlem v čele příkladným způsobem) a tabáku... Když je chytal pracovní zápal, usedli na lavičku s lahvičkami a počkali, až je ta nebezpečná nemoc přejde.

      Vymazat
  22. No, když vidím to foto sovětského tanku, který tam už není,
    tak si říkám že to jim a teď tím Koněvem nekončí.
    "česká" Tele uvedla pořad s názvem, Krvavý kněz. O Janu
    Želivském.
    Útoky na husitství jsou tu už delší dobu ale progermánská
    ultras dostala chuť bourat vše, co jim není po chuti.
    Takže očekávejme vbrzku odstranění připomínky Želivského ze
    zdi kostela P.M. Sněžné a také stanice metra - Želivského
    bude přejmenována. Možná na Konráda Adenauera, když návrh na
    název, Reinharda Heydricha, jen těsně neprošel.
    Časem dojde i na bratra Žižku na jeho kopci. Bude se tam
    vyjímat v nadskutečné velikosti tank Sherman, nebo ikonické
    sousoší amerických vojáků, vztyčujících vlajku pfuhů a chvěst
    na ostrově Iwo Jima. Mladým pak vtlučou do hlav, že ten ostrov měli v držení rusi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jde o salámovou metodu,končící národem bez historie bez jazyka, tudíž i bez území. Bratři Slováci žel zapoměli na Svatopluka a jeho pruty a my na praotce Čecha. Moje babička říkávala - strom bez kořenů i větřík vyvrátí,tehdy jí ještě nešlo o stát, myslela to na rodinu. Pro stát však platí to samé.

      Vymazat
  23. Holota, která řve vlast a myslí na trůny kšefty a chlast.To jsou Ti "vlastenci" Kolář, Topolánek, Hamáček a další.
    Václav

    OdpovědětVymazat
  24. 19.11 jo jasne
    Kolar ma hlavu jak mimozemstan
    Anunaky ??

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 11:41
      Ten havlopaskvil z dálky vypadá jako vohon a z blízka je to PRAVDA!!!!!!!!

      Vymazat
  25. Ano, ČÉTÉ útočí na všechny historické hodnoty Česka, také na Masaryka, Beneše, Havlíčka, Palackého, Žižku, Komenského, Husa, na dobu obrození, na dobu budování socialismu a vychvaluje války, násilí, perverzi, sadismus, antirusismus, nacismus a všechny další "květy" zločinného kapitalismu.
    Jinak si myslím, že se blíží doba, kdy na Letné misto metronomu bude pomník Hitlerovi a na soklu po Žižkovi zbuduje pražská kavárna pomník Himmlerovi s pobočníky Mengelem a Eichmannem. Jo, kam jsme se to dopracovali s kapitalistickou "demokracií" v r. 2019!?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vždyť ale např. ten Hitler měl i své světlé stránky jak jsem zjistil na dokumentech ČT. Nepil, nekouřil, byl vegetarián, hezky maloval, k ženám byl galantní! Nezasloužil by on si alespoň nějakou malou destičku, třeba na radnici pana Koláře? No aby jednou opravdu nebyla umístěna třeba v Chebu, kde Hitlera freneticky vítal desetitisícový dav tehdejších místních obyvatel, již očištěný od české spodiny. (Nenadávejte mi, já to tak nemyslel!)

      Vymazat
    2. Jestli se ti tady nelíbí, nikdo tě tu nedrží. Klidně si táhni do některých svých zemí zaslíbených. Třeba do Číny, KLDR, Venezuely nebo na Kubu

      Vymazat
    3. 13:16
      Amianále,ty můžeš táhnout přímo za UDAVAČEM HAVLEM.....na hřbitov a vem s sebou i ten zbytek amikriplů,ať se zbytečně necouráte!!!!!!

      Vymazat
    4. 12:58, a ještě měl rád zvířátka a dětičky. Konkrétně svého ovčáka Blondie a děti Goebbelse Speera. A taky měl rád děti Winnifred Wagner. Za Winnifred dokonce jezdil do Bayeruthu a její děti se na něj těšily. No nebyl to dobrák od kosti? Tabulka na Hradě, přímo na zdi nádvoří Hradčanského náměstí, případně malá busta hledící na dočasnou sochu T.G.M., potěší každého milovníka fatherlandu.

      Vymazat
    5. 13:16
      Neboj, puberta přejde.

      Vymazat
  26. Byl jedním ze 700 padlých rudoarmějců v Praze a okolí, v poslední den války. Kdo by to byl řekl, že okolí Prahy sahá až k Drážďanům...
    Ten tank také nebyl tak slavný. Byla to jen nahrážka a navíc od roku 1968 symbol sovětské okupace. Stejně tak jako ten "slavný" Koněv, který do Prahy přijel až už bylo po všem a klid a bezpečí. Tak jako jeho socha, postavená ne jako vděk (35 let po válce) ale jako symbol devotní, normalizační poníženosti

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 13:13

      V článku se píše o 700 padlých rudoarmějcích v Praze a okolí, nikoli o 50 tisících rudoarmějcích, padlých během celé Pražské ofenzívy od Drážďan až do Prahy.
      IS-2 byl "náhražka? Náhražka čeho? Myslíte, že tanků tohoto typu Rudá armáda nepoužívala? Jak by měl, podle vás, přijet generál, který velí celé operaci? Generálové(králové apod.) v prvních liniích vojsk jsou od konce středověku už jen koloritem dobrodružných románů. Brzy by totiž v moderních válkách vojskům neměl kdo velet, hlavo.

      Vymazat
    2. 13:30, vím, že to pro vás musí být utrpení, když vaši dedci dostali od Rusa do držky. Na živého si netroufnete, tak alespoň na sochu i to s americkou ambasádou za zády. Dokonalý příklad vaší ubohosti.

      Vymazat
    3. 13:13
      To ty jseš taky hrdybudžes, dojazuješ to tím jak hrdině bojuješ se sochou.Historie se opakuje,Franta Sauer by měl radost. Ty jsi byl při tom, když už bylo po všem ?

      Vymazat
  27. Jestli mě moje školní paměť nešálí, tak Koněv byl Ivan Stěpanovič. Takže I.S. Koněv, ne I.Š. Koněv.
    Pardon pane autore.

    OdpovědětVymazat
  28. Termín okupace svádí ke srovnávání, ač okupace není jako okupace. Kdo zažil nacistickou a pak sovětskou a nyní americkou ví své. Ostatně kdy jsme my Češi si mohli svobodně o sobě rozhodovat? Ani za 1. republiky ne, kdo rozhodoval v Mnichově? Co je ovšem urážlivější, to je srovnávání nacismu s obdobím budování socialismu u nás - a přitom tomu nacismu je daleko bližší soudobá diktatura kapitálu. Tak nevím, kde se bere to zmatení mysli pražské kavárny, asi v kontech miliardářů, kteří si je vyrobili z ukradených 10 bilionů Kč českému státu a občanům. Ano, korupné, to je ten životabudič pražské kavárny!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 1. okupace - Rakousko-Uhersko. Byli jsme zdrojem pracovní síly bez vlastní vlády.
      2. okupace - možná polemická. Vše se dělalo pod přímým vlivem Francie a "nepřímým" vlivem Anglie. Ale První republika měla příliš mnoho společného s bývalým stavem věcí za monarchie, nedokázala se s tím zcela vyrovnat a většina politiků nejednou s naprostým klidem zradila své voliče a nakonec i definitivně. Okupovali si pro sebe moc a zdroje. Sice jsme byli nahoře co se týče produkce, ale prakticky zcela dole, pokud jde o životní úroveň.
      3. okupace - protektorát, kdy jsme opět byli "jen" převážně zdrojem pracovní neochotné síly (opět "jen" většinou), ale lidi použili "recepty" přežívání ještě z Rakouska-Uherska.
      4. okupace - byla téměř neviditelná po prvotním příchodu. Země se mohla alespoň rozvíjet, a co se nakonec stalo, za to máme i my sami svou vinu.
      5. okupace - okupace podobná té druhé, jen s tím rozdílem, že metody oblbování, ohlupování, debilizace lidí se za ty roky ve světě výrazně "zlepšily", čímž jsme se opět díky našim vlasteneckým politikům dostali do sféry přímých zájmů především Německa a teprve pak USA. Ostatně Německo má onen "neznámý nikomu" "kancléřský pakt", který určuje, co musí dělat.

      Vymazat
    2. 19:25

      Dobře jste to vystihl.

      Vymazat
  29. Já jen čekám na chvíli, kdy se ukáže , že naši vojáci bojovali tehdy pouze na západní frontě, a to jen trošku jako letci při hlídání Velké Británie. Ty, co komunisté vydávali za vojáky třeba v Dukelském průsmyku byli jenom hnáni před Rudou armádou jako živý štít. Tato chvíle bude znamenat definitivní otočení dějinných smyslů. Z Žižky se stane loupeživý rytíř, co bohaté církvi bral a chudému sobě dával, Národní divadlo postavili sudeťáci za své peníze a láskyplně věnovali českým umouněncům, Hus urputně bojoval o papežský stolec, Palacký psal první fantasy romány, Karel IV. byl sudetským Němcem a věnoval již tehdy celé Sudety svým krajanům s dodatkem, že do dvouseti let dostanou celé Čechy a Moravu, Rakousko-Uhersko bylo státem sudeťáků. Nenapadá Vás jak ještě pomoci těm idiotům?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No například husité byli lapkové, co vše ničili. Ono to je tak trochu pravda, ale Francouzi o Bonapartovi mluví jako o velikánovi a sjednotiteli Evropy s patřičnou hrdostí. My to neděláme. Můžeme si vzít do huby i Jiřího z Poděbrad a označit ho za arcikacíře, a o Smetanovi říct, že to byl podřadný fidlikant a přejmenovat nejen divadlo (1992), ale i ostatní názvy s jeho jménem. Státní operu bych raději nazval korektněji: "Deutsches Opernhaus" a nábřeží "Franz Jozef Stadt Uferpromenade". Museum bych prodal za korunu Vatikánu. S určitě se jeho jméno vyskytuje i v Litomyšli, tam bych přejmenoval všechno, včetně názvu města.

      Vymazat
    2. A co byly křižácké války spůojkené s rabováním, vedené proti zemím království českého? Co byla Bílá Hora, co byla 30letá válka s drancováním našich zemí? A ukradené památky nesmírné historické ceny, nejen Švédsko, dosud nevrátilo právoplatnému majiteli - ČR!!! A že by se potomci těch zlodějů a raubířů zastyděli??? Ani náhodou, kradou u nás znovu a dál!

      Vymazat
  30. Přidám jim argument, J.A.Komenský emigroval rád ze země negramotnosti, proto zde zjednodušil výuku jen na hru (Schola ludus) a T.G.Masaryk byl levoboček císaře pána a Němcová (ne Mirka,ale Božena) byla levoboček Metternicha a Zaháňské. Vono kdyby se hledalo, tak by se ledacos pro blbečky našlo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná teplý obklad na hlavu by stačil. Pokud to nepomůže, vysaďte léky, které užíváte a jděte to konzultovat s vaším psychiatrem

      Vymazat
    2. 21:43
      Pane, omlouvám se zdá jsem se vás dotknul, ale mrzí mne, že jste nepochopil ironii. Příště se polepším, před karikatury uvedu doslova že následuje ironie. Chtěl jsem jen naznačit ubohou úroveň některých korespondentů. Naopak kolega 19:45 si též dovede z hlupáků udělat legraci a já mám stejný úhel pohledu

      Vymazat
  31. Ja tedy cumim
    Vazeni tolik nadavek jsem uz dlouho necetl
    To se mi snad zda..
    Tohle nedopadne dobre
    Kolar musi ucuravat radosti

    OdpovědětVymazat
  32. Televizní kanál Stalingrad : Šaman jde na Moskvu !! Generál Leonid Ivašov o špionech v Kremlu. . .
    https://noemova-archa.estranky.cz/clanky/historie-potopy-sveta/

    OdpovědětVymazat
  33. Co asi lze čekat od Trvale Otravných Politiků 09 a jejich zfetovaných huličů trávy pod praporem pirátů, jejichž jediným heslem je "Po trávě se nechodí, ta se hulí". Kdyby ta mochomůrka hadovka smrdutá v čele Prahy za něco stála, tak dá veřejně najevo svůj nesouhlas se štvanicí proti soše, kteá se nemůže bránit, protože v opačném případě by se strachy ...
    Záložák.

    OdpovědětVymazat
  34. Ti, kteří chtějí dnes odstranit sochu maršála Koněva by měli pokleknout před ní, dlouze a hluboce se nad sebou zamyslet a děkovat sovětské armádě, že díky ní se vůbec mohli narodit.

    OdpovědětVymazat
  35. 7:45
    To mi nestači, měli by složit funkce.

    OdpovědětVymazat