Reklama

.

.

pátek 13. září 2019

Odstranění pomníku maršála Koněva z náměstí Interbrigády je vítězstvím fašizmu v naší zemi

Lubomír Man
14. 9. 2019
Jako dva nejvýznačnější symboly nad skvostnou generalitou sovětského Ruska ční maršálové Žukov a Koněv. Toho druhého teď budou i s podstavcem, na kterém tento voják stojí, kladivy a dalším železem odmontovávat a stěhovat někam, kde na něj dle žádostivosti pánů radních z Prahy 6 už nebude vidět a kde na něj konečně začne padat prach zapomnění.



A zapomenout se má nejen na ruskou armádu a na Koněva, z českých hlav je dle těchto pražských tupců třeba vyhnat všechno, co by třeba i jen cípem myšlenky mohlo připomínat, kdo nás to s obětí 12 milionů mladých životů vytáhl z tlamy nacistické obludy, která se už už chystala nás spolknout, jak předtím spolkla Židy.

Ale nejen to, zapomenout a začernit se má vůbec vše, co nás spojuje s Ruskem, zapomenout máme na ruskou literaturu, na Puškina, Tolstého, Čechova, Dostojevského, na ruskou hudbu, na Musorgského, Čajkovského, Šostakoviče a Rachmaninova, na ruské malířství, na Rjepina a Rubleva, i na ruskou vědu, na Lomonosova, Ciolkovského a Koroljova, z českých hlav je nutné, a to třeba i dlátem ocelovým, vytlouct mínění, že jsou Slovany a že tedy mají cosi společného s Rusy či s jižními Slovany, jak Jugoslávce s láskou a přízní nazýval Masaryk.

„Omyl“, řve pražský demoblok, složený z politických klubů radnice Prahy 6 (TOP 09, ODS, Lidovců a STANu), který s nápadem na vypuzení maršála Koněva z náměstí Interbrigády i našich hlav přišel. „My Češi nemáme přece se Slovany nic společného, jsme potomky Keltů, a že mluvíme slovanským jazykem a že se s Rusy domluvíme i bez slovníku, je politováníhodným historickým omylem, na který jsme v posledním tisíciletí nespočetněkrát doplatili.

Takže vytrhnout se z tohoto slovanského chomoutu a pevně se přimknout k západní alianci, zvláště pak k národu zeměpisně i kulturně nám nejbližšímu, to je národu německému, je naší nejvyšší povinností, a maršál Koněv, kterého už v nejbližích dnech vytáhnou nádeníci na korbu nákladního auta a odvezou ho do českého zapomnění, je jen první položkou na seznamu všeho ruského a slovanského, se kterým se ve dnech nadcházejících budeme navždy loučit“.

Když dnes ovšem povolíme shora popsané, když se smíříme s tím, že co se děje v Praze 6, je věcí jen zastupitelů Prahy 6, a že je vůbec jen věcí Pražanů, co se děje v Praze, a že my mimopražané nemáme do toho, co se v matičce všech nás Čechů děje, co mluvit, že nemáme coby Češi právo tento ohavný, zrádný, hulvátský a vandalský čin, který se v těchto hodinách na radnici Prahy 6 připravuje, zastavit, pak nemáme právo nazývat se déle národem.

263 komentářů :

  1. Pane Mane, s dovolením se vyjádřím k poslednímu odstavci Vašeho článku. Není to stejná situace, která nastala před pěti lety na Ukrajině? Mohli se snad obyvatelé celé Ukrajiny vyjádřit k odtržení Krymu od Ukrajiny a tudíž ke zmenšení území své země?
    -p-

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 23:28 Stačí že se vyjádřili obyvatele Krymu kterých se to týkalo. Všeho dočasu příště už tam fašisté sedět nebudou a možná se socha vrátí kam patří.

      Vymazat
    2. 23:38 A tady nestačí, že si o tom Praha 6 taky rozhoduje sama? Dvojí metr?
      -p-

      Vymazat
    3. 23:41 Na Krymu rozhodlo referendum občanů. V Praze rozhodlo pár pro amerických slouhů.

      Vymazat
    4. 0:20 To ale bráno stejnou logikou mělo být referendum vypsáno na celém území státu. Protože referendem hrstky obyvatel přišli úplně všichni o část svého území.
      -p-

      Vymazat
    5. 0:58 Vaše úvaha je chybná, protože ignoruje státoprávní uspořádání Ukrajiny. Přečtěte si její ústavu, sekce X:
      https://www.justice.gov/sites/default/files/eoir/legacy/2013/11/08/constitution_14.pdf
      Autonomní Republika Krym rozhodovala svým parlamentem a referendem jen o tom, zda zůstane připojená k Ukrajině nebo se jako Autonomní Republika Krym stane stejně autonomní, 24. republikou Ruské Federace.
      Referendum na území celého soustátí prohlásil za nepotřebné soud v Haagu, když se jednalo o souhlas Srbska s odtržením Kosova. Stejně tak se nikdo neptal na názor obyvatel Česka, když se oddělovalo Slovensko. Představte si co by se asi dělo, kdyby se tomu snažila federální vláda zabránit a uvažovala o použití armády, jako Ukrajina. To by se na Slovensku jistě také objevili "zelení mužíci", kteří by podpořili odtržení Slovenska a jeho přechod do EU a NATO.

      Kromě toho, zastupitelé Prahy 6 porušují zákon když rozhodují o majetku, který jim nepatří:
      http://www.novarepublika.cz/2019/09/politicti-extremiste-opovrhuji-zakony.html

      Vymazat
    6. Krym byl vždy ruský TY pablbe !!!

      Vymazat
    7. Pro 6:02
      Nenadávej, -p- se jen slušně ptal a myslím, že od Anonymu 2:03 dostal i slušnou a k věci vyčerpávající odpověď. Teď jde jen o to, jestli to pobral a nebo je sluničkář, který je navedený a bude obhajovat neobhajitelné. Za nevzdělanost, nikdo nemůže. A zvláště ne v dnešní době, kde chtějí z pablbů a jelit s vysokým sebevědomím udělat elitu "národa".
      A pro -p-. Více se zajímej, ne jen povrchně. Nenech se odradit a ptej se. Časem ti docvakne, jak s tebou současný establishment mává a jak tě manipuluje.
      J.C.

      Vymazat
    8. Uklidněte se, jde jen o prázdné turbulence. Pomník ,,Díky Ameriko" (míněny jsou jen USA, nikoli Amerika) stojí na svém původním místě. V dějinách Plzně již POČTVRTÉ . I pomníky jsou obrázek dějin.

      Vymazat
    9. 23.28 - a co převrat tzv.Majdan, ptal se někdo obyvatel Krymu, zda ho chtějí? Jen čekám, kdy začnou jezdit vlaky s ukrajinskou černozemí na Západ. Na Ukrajině už nic jiného zašmelit nejde. Co zmizelo firem v ČR? Je to hodně podobné.

      Vymazat
    10. Obyvatele Ukrajiny se prave vyjadrili.A to velmi jasne.Nejdriv zakazali ruštinu a pak zaca li Rusy,kteri na Ukrajine ziji,bombardovat.Navic Krym nemel spolecneho s uzemim Ukrajiny az do Chrušceva pranic spolecneho.O fasismus nemeli obyvatele Krymu(na rozdil od vas)zajem.

      Vymazat
    11. 9:09
      Ale vždyť už dávno ty vlaky jezdí,zlato.už ten banderoksindl žádný nemá,ty netáhla,vychladit a nemocema prolezlý fašisty žádný amiokupant potřebovat nemůže a úrodná černozem se na pěstování GMO hodí!!!!!

      Vymazat
    12. Krym byl a je Ruský. Socha nepatřila a nepatří jen Praze 6, jen tam shodou okolností byla postavena a Praha 6 má povinnost se o ni starat. Nebo jsi snad jako zkurvený pražák na ni něco přispěl? Asi hovno viď blbe.

      Vymazat
    13. Pro 23:41 - není pravda, že si o tom Praha 6 rozhoduje sama. Zákony platí pro každého. Už to tu bylo, ale viz: https://www.parlamentnilisty.cz/profily/PhDr-Vladimira-Vitova-Ph-D-119785/clanek/Radni-Prahy-6-chteji-odstranit-sochu-marsala-Koneva-97772
      A ještě něco: jaké právo měli politici zrušit Československo ? Emancipační snahy vzešly ze Slovenska, tudíž mělo být na Slovensku referendum k osamostatnění - a pokud by dopadlo např. jako na Krymu, tak by odtržení Slovenska bylo legální, bez ohledu na to, co si o tom myslí Češi. PF

      Vymazat
    14. -p-: jsi uzitecny idiot (term.tech.), nebo se snad obcane Krymu mohli vyjadrit k jeho pripojeni k Ukrajine? Byla to restituce, nic jineho v tom neni treba hledat.

      Vymazat
    15. 0:58 Tyhlency nelegitimní pastátečky dělaj jen bordel! Proč je třeba problém s Brexitem? Páč ňákej vůl vymyslel, že se na území Britské Bohem dané říše vyskytne papeženskej "Irskej stát"! A vod tý doby se to tam sere! Jakýpak úvahy o "hraničních kontolách"? Bych to celý vobsadi a Irsko připojil zpátky k říši! Stejně jejich hlavnímu městu nikdo jináč neřekne než "Dublin" a to je anglicky! To Baile athá cliath či jak tomu Irčni říkaj nidko neumí krom nich samých ani vyslovit ... n o a totéž platí pro tzv. Ukrajinu! Celý to měli vobsadit a vrátit k ruskémi Impériu a po prdeli! A nemuseli řšit sračky vokolo Krymu, kerej navc nikdy samostantej nebyl, páč ho Káča Veliká převzala od Vysoký porty jako "Tavridu"! Až bolševický gauneři to roztrhli v 21. roce a část dali tzv. Ukrajinský SSR a část tzv. RSFSR.

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. S ničím se smiřovat nebudu a proti fašistům budu bojovat ze všech sil.

      Vymazat
    2. Nikdy si ideologicke zbabele krysy , ktere utoci dnes na pouze na pomnik , neuvedomuji ,ze z Koneva delaji naseho Narodniho Mucednika a Hrdinu v myslich lidi, kteri vdeci Konevovi, ze prezili a nezahynuli. Pocitam se mezi ne , ovsem. O to vice to jejich dalsi zlocin zhorsuje, narodniho hrdinu jako byl Havlicek a ze se jim to vrati v podobe velmi nepohodlne a casto kriticke pro ne..To se porad opakuje a vsazi na to ze zlociny minula malokdy byly plne potrestany..

      Vymazat
    3. správně: odstranit Koněva a nahradit symbolem dneška – emanuelem moravcem – vlastizrádcem a kolaborantem – ostatně na katastru prahy 6 se v květnu 1945 odprásknul, tak má nárok na důstojnej pomník žé.

      Vymazat
  3. Odpověď na Vaše otázky pane Lubomíre je zde:
    https://www.youtube.com/watch?v=ElDs3KT_aS4

    Jestli to nevíte, tak je to letos právě 80 let.

    Karel Čáslavský kryje současné antikoněvovské pražáky tím že šlo výhradně o vítající pražské Němce. Pro-Němce raději vynechal.

    Po 80 letech jim zase začínají růst křídla díky absolutní jalovosti současné vlády ČR, která pro ekonomické problémy nestíhá udržovat dále historický pořádek v zemi. Výsledkem bude opět to, co vždycky když k tomu v minulosti již došlo - totální bordel a náběh na občanskou válku.
    Paradoxem je to, že v Německu by si tihle oživlí Adolfové v současnosti ani neškrtli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Udržovat historickou paměť a nepřetrženou nit je úkolem každého občana. Úkolem každého občana je také držetvvolené zástupce na uzdě. Pokud svou odpovědnost občan zahodí jednou za 4 roky s volebním lístkem, tak není divu, že si tu dnes extremistické síly jako IQ09, STAN, KDU a ODS prosazují fašismus a své korporátní zájmy. Vina leží na nás všech, kteří s nezájmem sledujeme jejich činy. Sebeúctu nám nikdo cizí nevrátí.

      Vymazat
  4. Aktuální dluh zemí EU. „Já jen připomenu, že řecký dluh je aktuálně vyšší než 180 % HDP. Dluh Slovenska je 48,9 %. To je skoro čtyřnásobně méně. Podívejme se na jiné státy EU – ty nejmocnější: Francie má dluh 100 %, Itálie má dluh 130 %, Německo 64 % a průměr EU je 87 %,“ píše Blaha.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mala otazka , Komu ty penize dluzi??

      Proc brat tvrzeni jako PRAVDY??

      Brouk Pytlik

      Vymazat
    2. 2:56

      Opravdu se domníváte, že někdo v této diskusi bude znát všechny věřitele? Pokud vás to upřímně zajímá, můžete se pustit do pátrání, kam přesně putují peníze vyčleněné z rozpočtu na "správu státního dluhu" té které země. Cílové stanice těchto peněz jsou zároveň seznamem věřitelů.

      Vymazat
  5. Jde u Koněva o Koněva?
    Část 1.

    Na Praze 6 se vede boj o památník maršála Koněva. Jedna strana se dovolává jeho druhoválečných zásluh – když se to nedaří tak dobře s vjezdem do již osvobozené Prahy, tak třeba emocionálně nabitého osvobození Osvětimi – druhá strana připomíná jeho negativní roli v krvavém potlačení maďarského povstání nebo při stavbě berlínské zdi (a historicky trochu pochybně i v přípravě invaze roku 1968).
    Možná vás to překvapí, ale podle mého názoru v tomhle sporu vůbec nejde o Koněva jako takového a jeho světlé a stinné stránky. Ten kontext je širší a hlubší.

    Sovětský svaz využíval soch a památníků velmi systematicky ke „značkování“ závislého a zabraného území. To platilo ve všech zemích východního bloku, stejně jako v oblastech přičleněných násilně k Sovětskému svazu, nejpatrněji asi baltských států.
    Samozřejmě, že se k tomu volily symboly a osoby, které nebyly čistě negativní. Domácí populace musela mít možnost jim věrohodně projevovat „povinnou úctu“ a samozřejmě boj Rudé armády za Velké vlastenecké války byl v tomto ohledu kapitálem, z kterého bylo nutno „vytřískat“ co se dá.
    Rétorika osvobození a osvoboditelů – dobře patrná i u Koněva – byla tím pádem součástí systematického ideového plánu budování „vděčnosti“ Sovětskému svazu a to i tam, kde Sovětský svaz byl spíš okupantem. Celkem samozřejmé pak je, že téměř nikdy tyto pomníky nevznikaly jako nějaké spontánní vyjádření obyvatel, ale pravidelně jako plánované akty místní komunistické reprezentace – což platí i pro Koněva.

    Přeskočme do současnosti. Putinovo Rusko na tuto ideologickou politiku značkování teritoria plynule navázalo. Někdejší sovětské pomníky vnímá jako symboly svých národních zájmů a často kolem nich aktivizuje ty kruhy, které v dotyčné zemi tyto jeho zájmy v politice a ve společnosti hájí. To má často podobu symbolického vyjadřování oné „vděčnosti“ a „povinné úcty“ Sovětskému svazu – osvoboditeli.
    Protože v mnoha postsocialistických zemích chuť k tomu notně ovadá (což není divu, byla-li ta úcta v minulosti vnucená), snaží se ji Rusko stimulovat i pomocí státních (diplomatické zastoupení) i nestátních (bojůvky Nočních vlků) aktérů.

    Zvláštní míry mobilizace se pak pravidelně dočkáváme tehdy, je-li nějaká taková „značka“ ohrožena, např. snahou o její odstranění nebo relokaci. Není v tom – navzdory užívané verbální rétorice – celkem nic moc historického, daleko spíš jde o obranu toho „ideologického kapitálu“.
    Vyhrocení do extrému je z Ruské strany používáno jako prostředek, který se snaží „utlouct“ druhou stranu, resp. otestovat si, jaký je její mobilizační potenciál a reálná síla. To jsou důležité informace i pro další, méně viditelné operace a činnosti.

    To je taky důvod, proč se i v banálních, lokálních kauzách zdánlivě zcela nepřiměřeně angažují třeba i nejvyšší představitelé Ruské federace.
    Je to součást toho testovacího tlaku, stejně jako aktivizace lokálních proruských hráčů na společenské a politické rovině.
    Doprovozeno to někdy bývá i různými hybridními, kybernetickými a zpravodajskými útoky, u kterých je často zřejmé, že za nimi stojí státní aktér.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jde u Koněva o Koněva?
      Část 2.

      Rád bych v téhle souvislosti poukázal na jeden konkrétní příklad, který považuji za významný.
      V estonském Tallinnu stála socha „Bronzového vojáka“ (Pronkssõdur / Бронзовый Солдат). Vztyčena byla v roce 1947 na náměstí, které bylo přejmenováno na „Osvoboditelů“. Asi víte, že vstup Rudé armády do Estonska a jeho přičlenění k Sovětskému svazu bylo Estonci vnímáno jako leccos, jenom ne osvobození. Bronzový voják byl typickým příkladem místa, kde se pěstovala ta ideologická „povinná vděčnost“. Po nezávislosti Estonska se zde výrazně aktivizovala ruská etnická menšina.

      V roce 2007 rozhodla estonská vláda o přesunu pomníku z náměstí na vojenský hřbitov, který není tak centrální. V pozadí samozřejmě stalo i to, že Estonci památník vnímali spíš jako symbol okupace a poroby ze strany SSSR.
      Z Ruské strany se roztočila extrémně agresivní reakce. Ta zahrnovala pouliční protesty (1 mrtvý a přes 170 raněných), v kterých se silně potencovala právě ruská menšina.
      Ruská média včetně státních šířila narativ o tom, že estonští politici a společenské kruhy podporující relokaci jsou fašistické, oslavují nacismus a podobně. To zahrnovalo takové trapnosti, jako dofotošopovanou svastiku na věnci z ostnatého drátu, který na sochu dali Estonci – upravenou fotku pak šířila státní Russia Today.

      Ruská Duma vyslala na místo delegaci, vedenou bývalým ředitelem zpravodajské služby FSB. Delegace vyzvala v bezprecedentním aktu mezinárodního vměšování estonskou vládu k rezignaci. Estonská ambasáda v Moskvě byla týden obléhána „rozhněvanými ruskými občany“ a estonské instituce (parlament, ministerstva a média) se staly cílem koordinovaného kybernetického útoku.

      Tato kauza je často považována za první velkou hybridní kampaň moderního stylu, kde se spojili lokální proxies (aktéři konající ve prospěch cizí mocnosti), zpravodajské, státní, politické a kybernetické roviny. Jen na okraj – pro NATO to byl trochu nepříjemný budíček a následně se začaly formovat vojenské struktury kybernetické obrany.

      Pokud se tedy vrátíme ke Koněvovi, tak to, co kolem něj dnes vidíme, je v zásadě to samé – včetně aktivizace proxies, dezinformačních kampaní (včetně totožného „nacistického“ narativu), angažmá vysokých funkcionářů Ruské federace a podobně.
      Že to nemá takovou dynamiku jako v Tallinnu, je dané asi tím, že tu má Rusko naštěstí menší páky. Kybernetické útoky také zatím nebyly zaznamenány, otázka zní, jestli je to ještě nutné, když nám ruské zpravodajské služby – za mlčení politické reprezentace i veřejnosti – vyhackovaly celé Ministerstvo zahraničí.

      Shrnuto a podtrženo – u Koněva nejde o Koněva, je to jen pomyslná kóta, na které si nepřátelská mocnost testuje, co si tady může dovolit.
      Kdyby nebyl Koněv, našli by si jinou. A právě proto je to mimořádně důležité.


      Petr Jan Vinš

      Vymazat
    2. Ad 0:45 a 0:46 a článek Petr Jan Vinš
      Především není socha jako socha. Takovéhle památníky vztyčuje někdy koloniální (protektorátní) moc, jindy prodejná "vlastní" moc, a jindy vlastní nezávislá moc. A protože stupeň ovládání a prodejnosti "vlastní" moci může být různý, někdy je to jen prodloužená ruka koloniální (protektorátní) moci až po jindy zase téměř už vlastní nezávislá moc.

      Podle toho, co se o Estonsku dá dočíst, od středověku to byl stát kolonizovaný Němci a Dány od moře a baltofinské a východoslovanské (v podstatě Ruské, jak to bylo historicky kdysi široce pojímáno) obyvatelstvo tam vždy bylo původní.
      Jakkoliv původně to byl protektorát germánský (vč. Švédský), od roku 1721 až do roku 1920 bylo Estonsko součástí Ruského impéria, opět jako v podstatě protektorát.
      Část obyvatelstva proto brala osvobození jako skutečné osvobození a jiná, možná i větší, ale především dnes hlasitější, jako okupaci.

      Situace tady u nás však byla zcela jiná, až do roku 1968 byl u nás Sovětský Svaz valnou většinou lidí nezpochybnitelně ctěn až milován. Osvobození Rudou armádou bylo v národní paměti pevně zakomponováno. Jméno Koněv bylo maximálně pozitivním symbolem a když tento jako 70-letý důchodce přijel v květnu 1968 navštívit nově zvoleného prezidenta Ludvíka Svobodu, těžko si lze představit v jeho věku a ve zmíněných souvislostech, že to bylo z jiného důvodu, než pozitivně propagandistického.

      Přesun sochy, z nějakých možná i technických příčin, to by byla jedna věc. Ale to, co teď vyvádějí místní představitelé TOP09, je už úplně jinde.
      A stavět osvobození Rudou armádou na roveň náhle otočivších jednotek tzv. Vlasovců, do té doby bojujících na straně nacistů, to už je skutečné přepisování dějin vlastizrádnými politiky TOP09 ve spolupráci s presstituty, v zájmu dnešní faktické západní protektorátní moci u nás.

      Mluvit dnes v těchto souvislostech o nějakém „nacistickém narativu“, jako to dělá Vinš, to je zavádějící.
      Ano, ti vlastizrádci dnes zastupující Prahu 6 se sice snaží jakoby mimoděk o změnu obecného pohledu na nacismus, i když oni sami jistě nejsou nacisté. Jsou to jen prodejní a posluhující vlastizrádci, které asi je možné někdy a některé už označit za fašisty (jak míní Man), nikoliv ovšem nacisty.

      Vymazat
    3. Vinš je špatný presstitut a lhář. Záměrně vynechal některí fakt a odvádí pozornost od podstaty věci ke své fabulaci, která je jen vágně podpořena nějakými činy. Protože je šumafuk, jestli Rusko svým nesouhlasem sleduje nějaké zájmy. Takové zájmy určitě má jako každá velmoc. Nicméně Vinš vynechal, že pro Rusko je otázka druhé světové velmi citlivá a že sprosté útoky na Rusko typu, že Rusko spolu s Hitlerem začali válku už trvají delší dobu. Za této situace se nedivím, že Rusové reagují ostře. To je fakt, který narušuje Vinšovu zamýšlenou pohádku o zlém ruském zájmu, a proto ho vynechal. Navíc kauzu nezačalo Rusko, což opět shazuje Vinšovu pohádku, a nic z Vinšova textu nemění nic na tom, jaká svoloč zasmradila radnici v Praze 6. Nic jste se nenaučil, pane Vinši.

      Rudý škorpión

      Vymazat
    4. Samozrejme,zminky o vytriskavani ukazuji na "Vytriskanej" mozek autora prispevku.
      Ve srovnani s nekonecnymi, nepredstavitelnymi obetmi na zivotech a utrpeni tech co v Rusku /a jinde/,kteri prezili, zminene vytriskavani bylo pomerne mirne.. Mimo to MY jsme Slovane a od 5-6 stoleti se kupodivu chovame stale podobne !!!/o tom jindy/ a uctivame nase hrdiny,/uz od 9.stoleti/,ucime se o nich ,mame je ve svem vedomi navzdy, vsechny kteri se zaslouzili o nas zivot a nasi existenci dodnes, co neco dokazali a nikdy nebudeme jako ti na zapade, kteri oslavuji generaly s jejich masakry milionu ,Lincolny, 700 tisic mrtvych ve zbytecne valce pod falesnou zaminkou , dale otrokare Washingtony, /mel jich asi 100/atd..A nikdy nemaji dost jejich zlocinu..!!
      Vime dnes vsichni,ze komunisti zadrzovali dnesni okupaci fanatiku. Po skonceni predesle okupace fanatiku podobnych..Prave generalem Konevem.
      Konev byl soucast vlady a jako general plnil rozkazy. Osvobozeni Madarska nebo Polska nebylo nic jineho, my oslavujeme jeho skutky, kdyz se ukazal v tom velmi nad jine velmi schopny a nezbytny..My takove hrdiny vzdy respektujeme a tim se stavame stale vice Lide.!!!!.
      Nase humanita nam vrozena vystupuje pak do popredi /ve srovnani s jinymi ,jinych narodu,neslovanskych napr./, !!! na kulisach v pozadi tech ubohych, nenavistnych podhryzavacu z Dejvic a okoli..
      Zasluhuji pak /a vi to dobre/,pouze nase opovrzeni.. Rusove dnes reaguji tak jako my vsichni na stupidni, zlocinou provokaci fanatickych ideologu , kdy zase jde o nebyti celeho naroda a kdy Konev ,vlastne jeho nynejsi kolegove budou opet VICE NEZ TREBA ...
      V tom poslednim bych se rad mylil..

      Vymazat
    5. Vy zde vlastně tvrdíte, že Koláři, Janda a další, co se angažují v odstranění sochy generála Koněva jsou agenti presidenta Putina. No to je gól!

      Vymazat
    6. 8:45
      Jazyk opět rychlejší než myšlenka!

      Vymazat
    7. Vy Jste ale kus pitomce.

      Vymazat
    8. Když jsem chvíli na Novinkách poslouchal demokraticky zvoleného starostu dralo se mi na mysl stále stejné slovo:fašismus.

      Vymazat
    9. Vše skončí a bude jasné až po tom co tenhle padne! - http://iks2010.info/wp-content/uploads/img/EkGqBuz.jpg

      Vymazat
  6. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O cemz Honolulu pochybuji, vsichni krajani na Floride se ti vyhybaji. Ty by jsi mel plakat nad seboua ne se smat.

      Vymazat
    2. Ty vymyškovanej bezmozku z amianálu,NIKDO TĚ NIKDY DOOPRAVDY NEBRAL A ANI NEBERE VÁŽNĚ NAOPAK,JSI UBOHEJ AMICLOWN,KTEREJ JE SÁM A VŠUDE NEZVÁN A NEVÍTÁN!!!!!!!

      Vymazat
    3. 0:52
      Večerku..., jdi si fetnout… A uklidni se. Juchej, až ti FBI beranidlem rozrazí dveře maringotky a dovnitř ti vběhne čokl s protidrogového. Jsi tu zcela zbytečný.

      Vymazat
    4. je to Rosťa Hedvíček z Kojetína, známý krotitel slepic, který odsud vzal kaple v ´67 a potom bezcílně bloudil světem jak Ahasver, prošel kdejakou zemi a odevšad ho vyhodili až nakonec přece jen získal kanadský pas a teď žije v papundeklu na Floridě a tvrdí o sobě že je Američan. Jeho názory vždy byly a jsou zcela nekonzistentní a velice se diví že je tady mazán.

      Vymazat
    5. Nežvaň rusáckej xindle! Nick honolulu je Vlastenec, rasista, aktivní člen KKK! Kdyby tě ty kremelská židobolševická filcko vopejzaná spatřil - na kilák - dva, tě složí svou winchestrovkou jak škodnou! Teda proč jak, viď? Však jednou to bude povolený i u nás. Pak vás vy hnusný obřezaný xindlové budem střílet na loveckej lístek:)

      Vymazat
  7. Ten pomník je symbolem osvobození Prahy. A jak to bylo s jejím osvobozováním vědí ještě pamětníci. Nikoliv výrostci ve školách či v neziskovkách. A to, že jsou Rusové hákliví na fašismus? Při tolika milionech obětí a stovkách zničených měst, kdo by nebyl? Západní Evropa se islamizuje. Kdo tam chce od nás jít, může. Ale ať nás ostatní do toho netahá. Český národ bode ještě zanedlouho rád, bude-li v Evropě někdo, kdo bude schopen pomoci od islamizace. A budou to i jiné národy. Pamatujme na to, abychom si pak nemuseli pomáhat sami. My jsme "bojovníci" jen tehdy, když můžeme někoho jiného beztrestně urážet. A pokud jde o Krym, ten byl převeden jako autonomní republika do správy Ukrajiny. Měli to dokonce i v ukrajinské ústavě, než to před několika lety vymazali. Po upálení asi 50 lidí v Sevastopolu a zahájení vraždění a loupení na východní Ukrajině se odtrhla území obývaná Rusy, každé podle toho, jak mohlo. Autonomní republika se na základě referenda vrátila k Rusku, odkud ji odebral Chruščov, Donbas a Luhanská republika se musely začít bránit vojensky. Ale to přece všechno již známe a jednotliví diskutující též. Tak proč ta zbytečná a někdy i nesmyslná slova? A neztotožňujte nevzdělané lidí s národem. Ačkoliv je mu pečlivě a soustavně vymýván mozek, začíná chápat, co se kolem něj děje. A je to v jeho vlastním zájmu. A mějte i vy na paměti, že člověk pracuje v míře svého poznání na sebe a na vlastní rodinu. A nad míru svého poznání na jiné. Chcete-li i nadále pracovat na jiné, čiňte tak a libujte si ve své nevědomosti. Ale netahejte do toho náš národ. To si opravdu nezaslouží. Možná, že to jednou pochopíte i vy.

    OdpovědětVymazat
  8. Brouk Pytlik

    skutecne se snazi pomoc??? Ceskemu Narodu. Drive to byla Haydrichiada, nyni je to Konev.

    Zrejme chteji aby si to Cesi podelali na kazde strane!!!

    Za chvili nas budou nenavidet jako Zidy!!

    Jsme na Dobre Ceste!! Blahoprani panove!!

    Brouk Pytlik

    OdpovědětVymazat
  9. Popravdě řečeno, je mi jedno, jestli tam ten pomník stojí, či nikoliv, narodil jsem se až po válce. Nicméně pomník stavěli lidi, co už nežijí a měnit historii bez nicb mi připadá srabácké. V Dejvicích a okolí žije většinou obyvatelstvo, co se mělo dobře před i po listopadu 1989, jsou to lidi, co vždy veřejně ukazovali, že jsou lepší jak ostatní, protože na to měli. Správně je pojmenoval Miloš Zen jako lepšolidi. TOP je fašistická sebranka, která rozvrací vlastní stát, příkladem je Kalousek, kterému je jedno, že tu je bordel, hlavně že je vidět a slyšet. O panu starostovi Prahy 6 si nedělám iluze, dostal se do této funkce stejnou cestou. Obecně Praha je už natolik odtržena od zbytku státu, že by se to mělo nějak už řešit. Stanné právo by slušelo. Stejně se už v Praze nedá normálně žít.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O Kolářovi se rozšířila pomluva, že jeho dědeček pracoval na gestapu. Jistě asi formálně nepracoval, protože by se to po válce zjistilo. Nepochybné je, že mladý Kolář a také otec byli vychováni k nenávisti k Rusku. Teď lze spekulovat proč. Mne rodiče nikoho pro jeho národnost nenávidět neučili. Kdoví jakou zátěž si rodina Kolářova nesla z války a pak musela žít ve stresu, že to praskne. Bohužel Kolář se chová tak, že pochybnosti přímo přitahuje.

      Vymazat
    2. V Praze není vůbec neobvyklé, že rodinná historie smrdí na všechny strany. Například ta kráva, co se soudí s prezidentem kvůli Peroutkovi, nějak se skromností sobě vlastní už nepřipomíná, že jejím druhým dědečkem by předseda protektorátní vlády. Divíte se pak těm smradům, že rádi vzpomínají na nacistickou éru a na Rusy plivají? A takových v Praze žije...

      Vymazat
    3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    4. 9:45
      Praha je samá náplava,pražané žijící zde po X generací už lze spočítat na prstech,takže se nedivte,že třigenerační poskoci fašistů a amiokupantů viz.Kolářová familie má DNES PRÉ....ale všeho do času,Řím ani Třetí říše netrvala navždy!!!!!!

      Vymazat
    5. spekuluje se, že to byl strýc jeho tatika Petra Koláře čili jeho prastrýc Otto Kolář, příslušník GeStaPo v Č. Budějovicích. Byl na něj vydán Zatykač (dohledatelné) a existuje i jeho fotka va skupině jemu podobných. Po válce zmizel a vynořil se v Rakousku. V 1967 žádal jako rakouský občan o návštěvu příbuzných v Praze, ale nebyl vpuštěn. Poslední vpisek na zatykači je "zemřel v Rakousku" . Jestli to je příbuzný nebo ne se nedá dohledat, protože potřebné matriky narozených jsou ještě uzavřeny.

      Vymazat
    6. Co žvaníš? To stavěli zkurvný komoušský estebani před neceljma 40-ti rokama, co sami válku nepamatovali! Pamětníci by si nedovolili stavbou sochy tomu rudýmu gaunerovi co vraždil mužíky v severním Rusku tak lhát, páč znali pravdu! Věděli že do 5. května 45 tu byl de facto klid, než antievropské živly vybudili to tzv. Pražské květnové povstání, ono absurdní divadlo, které si vyžádalo několik tisíc zmařených lidských životů. A nebejt slitování generála Vlasova, tak by je Němci smázli z mapy jako Varšavu ....

      Vymazat
  10. придет опять времйа когда будет Прага кричать - помогите братья, помогите- НАСPАТЬ НА ВАС !!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. А ты понима́еш, что здесь писаио ?

      Vymazat
    2. Да понимаю очен хорошо, здесь много сволочи фашистской.

      Vymazat
  11. Me tedy spise zarazi duvody odstraneni Koneva...
    Ucast pri potlaceni povstani v Madarsku je podle meho vec Madaru ne vec ceska ale asi me nejvice zaujal duvod postaveni Berlinske zdi...
    Co to sakra je
    Nemci stejne jako nasi dalsi sousedi Rakousko byly porazeni a prohrali valku..to si Kolar dela snad srandu neee...Skopcaci muzou byt radi ze to byla pouze zed a ze je jako narod nechali existovat po tech apokalyptickych zlocinech..
    ohanet se stavbou berlinske zdi neni vyrok ale vyron..
    Nekde jsem cetl prispevek se kterym musim souhlasit...koalice spojencu bojovala proti nacismu a fasismu a mezi tim nic neni..
    Tedy bud se prihlasite ke strane koalice bujujicich proti nacismu a fasismu nebo ke strane porazenych
    Priklonit se ke strane porazenych znamena priklonit se k nacismu nebo fasismu..tak to vydim ja...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    2. Aby jsi se nezhroutil..
      Postihlo te zachvat jazyka ceskeho koukam..
      Ty profesore
      Za prve jsem puvodem cech a citim se jako cech a ze nekde udelam chybu tak se toho nechytej jak h..no kosile...
      Nejak bych ocekaval nazor ne vysmech...tak klidek
      Myslim ze nic tak hrozneho se nestalo
      Nebo anooo..???

      Vymazat
    3. 8:29 Pouze potvrzujes znamy fakt, ze vy rudosi jste dochodili sotva pomocnou skolu.

      Vymazat
    4. Vite clovek tak nejak za dlouha desetileti gramtiku ceskou docela zapomene..
      Proste pomalu odejde z hlavy ale jazyk cesky jsem nezapomel ty kreaturo nacisticka...

      Vymazat
    5. 9:11 Zato azbuku umis, vid? Rudy mysliteli.

      Vymazat
    6. Chtělo by to IT experta nejlíp z Číny,aby těm ynteligntům předělal klávesnici z amihatmatilky na český jazyk,když už zde musí ty BEZmyšlenky tapetovat!

      Vymazat
    7. "Anonymní14. září 2019 9:00
      8:29 Pouze potvrzujes znamy fakt, ze vy rudosi jste dochodili sotva pomocnou skolu" Koho myslíte, drahý příteli, rudochy? Např Wikina uvádi pod pojmem Rudoch: Vstavač bahenní (Orchis palustris) je až půl metru vysoká, vlhkomilná bylina kvetoucí koncem jara a počátkem léta fialově nachovými až růžovými květy. V knihách K.Maye a i jiných autorů jsou jimi označováni původní obyvatelé Severní Ameriky, kteří nepraktikovali žádný námi akceptovaný způsob kolektivní výuky populace. Tedy ani školství dělené na základní a pomocné školy. Z tohoto pohledu se tedy zřejmě jedná o Vaši neznalost systému výuky praktikované rudochy. Za to, a o tom již píše i Wikina, byli rudoši vyvražďováni vzdělanou populací přichodivší z tehdejší vyspělé západní Evropy. Svým způsobem se dle technických možností té doby a myšlenkového konceptu uzurpátorů Severní Ameriky jednalo vpravdě o genocidu. Myslíte tedy rudochy spoluobčany mající svě předky v původním Severoamerickém obyvatelstvu?

      Vymazat
  12. Jeste bych dodal ze vlastne i Madarsko bylo na strane porazenych

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Povídá se, že Rusové Maďary nebrali do zajetí a hned je stříleli. Jejich zvěrstva byla větší než od Němců. Nevím, co to byli za lidi, které brali tehdy do armády. Já znám Maďary jako slušné lidi a nevidím u nich žádný rozdíl od nás až na tu jejich zvláštní řeč. Prý Maďar z Košic rozumí Maďarovi z Budapešti. Možná, že vybírali do armády takové lidi, jako je náš Kolář.

      Našim Maďarem je Andor Šandor, který píše na PL. Překvapil mne, když tvrdil, že Rusové šli do Maďarska vraždit. Ani slovem se nezmínil, co se tam dělo před vstupem Rusů. Zkrátka Rusy nenávidí, i když vojenské školy začal navštěvovat už za bolševika. Komunisté mu důvěřovali. Po převratu přeběhl, kdoví proč. Možná z přesvědčení, možná pro peníze.

      Vymazat
    2. Povídá se, že Maďaři v Rusku ukázali svou povahu kočovných nájezdníků a řádili tam jak černá ruka. Povídá se, že radši než jít do zajetí volili smrt. Povídá se, jak byli stateční a krvežízniví u Stalingradu. Ono se toho napovídá...! Jen jedno je zcela jisté, že před válkou nám zabrali část našeho území a jako agresor vtrhly maďarské hordy v roce 68 na naše území aby zabránili tzv kontrarevoluci. A nikde jsem ještě neslyšel a neviděl, že se za tento akt někdy omluvili! A neřžíkejte, no oni museli. Oni nemuseli, zrovna tak jako Rumuni.

      Vymazat
    3. Po roce 68 jsem Ivany v lásce moc neměl ale stále mám před nimi úctu právě díky osvobození v roce 1945. To, co předvádí pan starosta dokladuje, že byť vysokoškolák, tak k inteligenci má daleko. Podívejme se na jeho žvásty: Američané vstoupili do Plzně 6.5. 45 ale už defakto do svobodného města díky jeho obyvatelům. Zemřel při tom jediný voják, který ožralý spadl z auta. Praha volala o pomoc a Patton místo pomoci sebral veškeré zbraně v Plzni, zablokoval silnice a tratě, aby na Prahu z Plzně nemohl nikdo. Opravdu osvoboditel. Při prohlídce Škodovky si liboval, jak perfektní práci provedli jejich letci. O jejich mírumilovnosti hovoří nálety na Prahu, České Velenice, Budějovice, Cheb, Pardubice, Kralupy, Ústí nad Labem Zlín a další, při nichž bylo zabito několik tisíc našich spoluobčanů a to několik měsíců před koncem války, kdy tyto nálety byly hlavně kvůli zničení infrastruktury a možné závislosti právě na pomoci Američanů. Maličko si také neuvědomuje dost závažnou věc. Ti, ke kterým vzhlíží nás vždy zradili a prodali. Prodali nás v Mnichově, prodali nás v Jaltě, a prodali nás v roce 68. Kdyby toho nebylo, nemusela být druhá světová a nemusel tu být ani Rus. Rok 1968 se neustále vyčítá Rusům ale za požadavkem intervence stálo NDR a Ulbrichtem a Polsko s Jaruzelským. A jen tak k upřesnění: Rusové v roce 45 jako osvoboditelé, v roce 68 okupanti, Poláci v roce 39 okupanti (Těšínsko) v roce 68 okupanti. Maďaři spojenci nacistů a v roce 68 okupanti, Bulhaři spojenci nacistů v roce 68 okupanti. A co se bratrů Slováků týče? Po okupaci Německem kudla do zad a samostatný štát po bohu fašistů a to samé po revoluci 89. Bratři poláci jsou obzvláště povedeným národem. Měli první dohodu s Hitlerem - pakt Hitler Pilsudski čímž napomohli znovu vyzbrojení Německa. Ve válce 1919-1921 zabrali Rusku kus Ukrajiny a chtěli být od Baltu k Černému Moři. Byli první, kteří vytvořili koncentráky kde zavraždili přes 50 000 Rusů, což jim potom Rusové vrátily když si vzali zpět svoje bývalé území. No a naposledy: dle smlouvy po první světové nemělo Německo zbrojit ale začalo, zabralo zpět území, které po první světové zabrala Francie no a co na to svět? Frantíci mlčeli, Angláni mlčeli a Amíci? Profitovali jako dodavatelé materiálu a zbraní do Německa!!!! Mimochodem od druhé světové války stáli u 90 případů násilného svržení vlád a vzniku válek, při kterých pozabíjeli více lidí jak padlo v druhé světové válce. Není to náhodou kzamyšlení?

      Vymazat
    4. Jen dodám, že generál Patton se zachoval správně dle dohod v Jaltě tím, že nepřekročil se svými vojáky demmarkační čáru. Dovedete si představit co by následovalo, kdyby toto někde udělali Rusové? Zřejmě by válka pokračovala dál ale mezi CCCP a USA, které by podporovaly zbytky německé amády. A že by v době vítězné euforie nějaký plzeňský občan ukrývající celou dobu okupace nějakou zbraň chtěl jít okamžitě pomoci Praze, o tom silně pochybuji. Jinak dobrý...

      Vymazat
    5. Ano Patton nemohl dál díky Jaltě ale možnost pomoci měl. Pokud vím, Tak v Praze padlo mnoho nepražáků a v Plzni se chystal právě vlak na pomoc Praze, který Patton odzbrojil a zabral. I občané Plzně chtěli Praze pomoci. Jinak co se týká možné války mezi CCCP a USA jak píšete, tak právě Patton byl její největší zastánce, který chtěl vyzbrojit SS a spolu s nimi Rusy napadnou dokud jsou ještě vyčerpaní z války s nacizmem. Narazil však na vlastní vládu, která ho prozíravě odstavila. Bohužel si spoustu naivů Pattona příliš glorifikuje. Byl to bohapustý hrdlořez schopný rozpoutat ještě větší peklo.. Jeho pohrobci se o to snaží dnes znovu a Vy mladí jen doufejte, že se jim to nepovede. Šli byste jako první potrava pro zbraně takzvaného nepřítele a teprve pak by nastoupili neohrožení Američané. Ono by to ale asi bylo rychlejší. Pár záblesků a bylo by po světě. Amíci jsou stále naivní a myslí si, že by to bylo jako v roce 44 kdy se vše odehrálo v Evropě a oni to brali jako procházku. Moc se pletou. Poprvé by zažili co je to skutečná válka byť zřejmě krátce ale o to hrůzněji.

      Vymazat
  13. 0.52 mozna marsal pojede do Moskvy tam mu bude rozhodne lepe nez ve fasisticke Praze...
    Omluva Prazakum rozhodne se to netyka vetsiny obyvatel Prahy
    A ty dusevni invalido prestan urazet cesky narod...
    Cesi si sve veci vyresi o tom bud presvedcen...
    Ze je v cechach politicky bordel do toho nikomu nic neni
    Je to pouze vec cechu a nikdy nikoho jineho..
    Jeste porad jsou cesi suvereni narod a rozhodne nestoji o rady takovych Einsteinu jako jsi ty

    OdpovědětVymazat
  14. Soudruh Man se strachy posral.

    OdpovědětVymazat
  15. Jak vidno, Sověti se dopustili fatální chyby, kterou Američané nedělají. Ihned po porážce nepřátel se stáhli z bojiště. Ale nepřítele nelze nikdy zcela vymýtit, je to jako infekce, která v latentní formě přetrvává a čeká na příznivé podmínky. Tato infekce se v adaptované podobě začala znovu probouzet v druhé polovině 60. let, takže bylo nutné znovu s ní bojovat. Tentokrát se poučili a zachovali přítomnost svých sil. Ale po 20 letech bez příznaků se dopustili ještě větší chyby a lehkovážně se stáhli dokonce z celého území, které za nezměrného úsilí dříve očistili od fašismu. To byl okamžik, na který bacily fašismu čekaly a za vydatné podpory bacilonosičů ze Západu a zvláště USA, začaly opět bujet. A budou nejspíš bujet tak dlouho, dokud nepřivedou napadeného do stavu existenciálního ohrožení. Pak bude záležet na tom, jestli organismus dokáže nastartovat účinnou produkci protilátek, nebo zahyne. A nebo může dojít k zákroku, k pomoci zvenčí. Pokud k takové pomoci bude mít ještě někdo tolik dobré vůle. V dnešním světě už ani ti lékaři nevnímají své schopnosti jako poslání.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. https://www.stoplusjednicka.cz/vrazedne-spojenectvi-sovetsko-nemecka-prehlidka-v-brestu-v-zari-1939

      Vymazat
    2. 8:18 je vlastizrádná svině, nic jiného.

      Vymazat
    3. 8:18

      Velice přiléhavá metafora.

      Vymazat
    4. 8:24

      Pakty o neútočení a přátelství s nacistickým Německem:
      1934 - Polsko
      1938 - Británie
      1938 - Francie
      1939 - Dánsko
      1939 - Estonsko
      1939 - Litva
      1939 - jako poslední, po neúspěchu všech předešlých snah o vzájemné zajištění bezpečnosti se západními mocnostmi uzavírá mírovou smlouvu s Německem i SSSR.

      Podaří-li se vám aspoň někdy nastartovat mozek, zkuste zapřemýšlet, proč po napadení Polska byla (formálně)vyhlášena válka pouze Německu a nikoli SSSR?

      Vymazat
    5. Achillovou patou USA je multikulturní společnost. Jak někdo poznamenal, USA není stát, USA to je byznys.
      Oni nemají vnitřní sílu jako Rusové, nebo jiné národy. Všechno jedou přes propagandu, odstrašování, prachy a možná ještě nějaký zbytek technologického náskoku. Ale i toto má svoje limity. Demograficky se americká společnost velice proměňuje a během jedné dvou generací může implodovat a zhroutit se jako Babylonská věž. Lidi v USA v podstatě nic nesjednocuje mimo vnitřní propagandy, která je jen arogantním sebeklamem. Taková společnost je vysoce nestabilní.

      Vymazat
    6. 9:24 Rusove maji samohonku a rude hole prdele:-)

      Vymazat
    7. 9:42
      A co mají Banderovci????
      Zlato u amiokupantů,černozem už jim taky nepatří,snad jen v CHLASTU a v nákaze OTEVŘENÝ TUBERY, HIV A SYFILIDY MŮŽOU PŘEDSTIHNOUT JEJICH AMIVZOR!!!!!!☺

      Vymazat
    8. 9.42 je duševní gigant pražského typu, radost číst ty jejich oduševnělé výkřiky...

      Vymazat
    9. 9.42 už se nemůže dočkat až potáhne 17.listopadu přidělenej transparent ( něco ve smyslu Babiše do koše) na seřadiště Milionu Hovinek. Bude pršet a tak jejich řady budou prořídlé.

      Vymazat
  16. 7:55..typickej slovník "lepšolidí"...

    OdpovědětVymazat
  17. Připomíná to boreliózu, která se dovede modifikovat tak, že protilátky i léky jsou neúčinné. Navíc protilátky v organismu jsou startovány i omylem. Že se dožije naše generace takového hnusu asi nikdo nečekal.Většina příspěvků ale dává naději, že těch slušných je málo, ale jsou!

    OdpovědětVymazat
  18. 8.22 v podstate souhlas
    Madari jsou ve vetsine slusni lide a nijak nezpochybnuji svou ucast na koalici s 3 risi a docela se k tomu i tak nejak stavy pomerne rozume
    Mam pocit ze Madari se svou historii dokazou docela vyrovnat na rozdil od cechu

    OdpovědětVymazat
  19. Odvezte si Koneva do prdele.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oni si ho nemají kam a proč odvážet, pže socha není jejich, místo kde stojí není jejich. Na její výstavbu a údržbu nedávají ani korunu či rubl.

      Vymazat
  20. Ono to není až tak vítězství fašizmu v naší zemi, ale prohra národa, který je schopen volit do svého čela takové idioty. Toto je hamba nás všech, že dáváme slovo všem těm Kolářům, Novotným, Jandům, Mádlům, Kalouskům. Nezlobte se, ale srovnávat tento společenský a lidský odpad s fašisty? To je urážka fašistů! A to nechci fašisty nějak vyzdvihovat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 8:52 Úplně dokonalý příspěvek, obzvlášť poslední dvě věty. Ten hnis, co jmenujete je skutečně mnohem horší, než fašisti. Plně podepisuji.

      Vymazat
    2. 8:52

      Ono ani tak nejde o prostředky ani symboly, ale jde o cíle, které se s fašismem shodují a jejichž jsou oni oddanými sluhy. Absolutní zotročení lidstva kapitálovými elitami, kde se ani lístek nepohne bez jejich vědomí a souhlasu a kde oni mají moc nad veškerým děním.

      Vymazat
    3. L.S.
      no rozhodovat může v zásadě o čen chce. Měli to však podepřené špatnou právní nalýzou jakéhosi Janečka z pobočky USA právní kanceláře (viz AE News). Konat ale nemůžou, aby se nedopustili tr. činu porušování platné mezinárodní smlouvy. Odstranit Koněva nebude tak jednoduché. Napřed jej musí odpamátnit, pak vypovědět smlovu i se všemi důsledky pro nás, pak vyhrát soud atdatd.
      Na Rusi máme stovky památníků na naše Legionáře, kteří tam padli v bojích proti bolševikům v obč. válce, což Masarykovi umožnilo překecat Wilsona, aby kývl na uznání vzniku Československa. Ty konsekvence budou dalekosáhlé. To tak bývá že jedna malá událost spustí lavinu následků. Staneme se naprosto nevěrohodným státem.

      Vymazat
    4. 8.52...a pak je ještě jdeme na Letnou podporovat...

      Vymazat
  21. Mohlo vůbec zastupitelstvo Prahy 6 rozhodovat o soše maršála Koněva?

    http://www.prvnizpravy.cz/zpravy/politika/mohlo-vubec-zastupitelstvo-prahy-6-rozhodovat-o-sose-marsala-koneva/

    OdpovědětVymazat
  22. Doporucuji rudym dedkum, at se na duchod odstehuji do jejich vysneneho Sojuzu. At proziji zbytek zivota v rudem raji a tady nesmrdi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 8:58

      Nechcete raději někam odtáhnout vy? My jsme tady byli před vámi.

      Vymazat

    2. 8.58
      a ty už taky táhni do řiti zelenej sople

      Vymazat
  23. 8.52 ano je to prohra ceskeho naroda a Vase prirovnani je absolutne v poradku..!!!

    OdpovědětVymazat
  24. Všechno tohle je příprava na zrušení Benešových dekretů!
    Hlavním volebním programem kolaborantských stran je zrušení Benešových dekretů. Samozřejmě neveřejným, nikoli tajným programem.
    Likvidace sochy našeho osvoboditele maršála Koněva je dalším posouváním Overtonova okna, ale všechno to směřuje ke zrušení Benešových dekretů.
    Vzpomeňme na církevní restituce, jak se v této kauze posunovalo Overtonovo okno. Kdysi nemyslitelná věc byla systematicky programována do mozků lidí a pak přišel šok. A už s tím nikdo nic neudělal.
    Pokud nedojde k zásadnímu geopolitickému posunu, Český stát bude zlikvidován a Český národ vstoupí do další doby temna. Pokud nebude rovnou zlikvidován, nebo rozptýlen.

    OdpovědětVymazat
  25. 9.02 ano pripravte se na navrat pohrobku Henlaina..
    smutna predstava

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podle mne by tady mohla nastat podobná situace jako po třicetileté válce. Majetky přejdou do rukou cizinců, elita bude cizácká s místními poskoky, což už dnes je v podstatě realitou. Český stát bude včleněn do nějaké nadnárodní struktury a jeho kontury budou systematicky rozmazávány, což už dnes je v podstatě také realitou.
      (mimochodem teď jsem četl článek s názvem "Hranice mezi Českem a Polskem jsou dávno pryč. Ještě je musíme vymazat z naší mysli." Článek o česko-polské konferenci placené z fondů EU. V podstatě jde o to, jak prožrat a protlachat 3 miliony korun z EU potažmo z našich kapes)
      Největší oříšek je a bude se samotným biologickým jádrem českého národa, které se dobrovolně nechce nechat zlikvidovat. Europeizace, amerikanizace, germanizace, migrace, multikulturalizace, tvrdá protičeská propaganda. Je a bude to o zlomení Čechů, aby se vzdali své vlastní identity. Je to o předělání Čechů na zombie, kdy poslední Češi budou žít v zapadlých vesnicích v horách.

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    3. 10:08 Zalez zpátky do eurohrobu zombie!:DDD

      Vymazat
    4. Havloida není možné zabít obyčejným způsobem. Ve středověku jim do srdce pro jistotu zatloukali kolík.

      Vymazat
  26. Za vší touto komedii, jsou především Američané, kteří to organizují ve všech státech střední a východní Evropy. Američané to dělají z čistě pragmatického a ekonomického hlediska, protože požadují po Evropanech, aby kupovali jejich plyn a ne ten Ruský a nehleděli na ekonomické hledisko, ale na to, že Americký plyn je demokratický a tedy cena tohoto plynu nehraje roli. Amerika je zadlužená po uši a to kolem Koněva a nejen kolem Koněva je jedna varianta řešení Amerických zájmů v Evropě podmínkou které je vyvolat v obyvatelstvu nenávist proti Rusku. Rusko jim konkuruje a obsazuje Evropský trh, který Američani chtějí pro sebe a chtějí také , aby Rusové a Číňani okamžitě odevzdali všechno co mají, Američanům. Proto Američani organizují nepokoje řízené Americkými velvyslanectvími, v Moskvě a Honkongu a všichni řvou o demokracii a lidských právech, což není nic jiného, než příkaz Američanů, aby všechno bylo odevzdáno ihned USA, aby USA mohla uhradit své astronomické dluhy na základě kterých USA existuje a které ji dusí. Kromě odstranění Koněva my musíme koupit předražené vrtulníky od USA, které jsou nám k ničemu, ale jde o to co nám Američani nařídí. Když nám nařídí aby jsme kupovali drahý Americký plyn, budeme to muset udělat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A tomu se říká diktatura.

      Vymazat
    2. Hlavním cílem všeho amerického a toho ,,našeho" snažení je nasrat Rusa. Vyprovokovat ho k nějaké neprozřetelnosti aby byl důvod vtáhnout Evropu do války s ním. Taková Langšádlová a spol. v tom má jasno: atomovka na ně (skoro jako kdysi Horáková je chtěla házet na naši zem). Rusovi jsme jako stát byl a jsme úplně jedno neviděl v nás nijak významného obchodního partnera. Když ho vyprovokujeme k tomu, že nám utáhne kohoutky tak se nic neděje. To samé budeme brát od Němců ale s přirážkou. Na sankcích proti Rusku proděláváme majlant a na protisankcích ještě více. Ještě mi nikdo neřekl proč bych měl být na Rusa(i když ho nemusím) naštvaný! Co nám, našemu státu v současné době dělá. Vyhrožuje nám, má na nás nějaké územní, politické atd. požadavky? Veškeré jeho činy jsou jen reakce na naše provokace. Mluvím o naší zemi a o našem vztahu k Rusku! S Krymem mi jděte do pr....

      Vymazat
  27. Náckovstvím zde není ani tak snaha o přehodnocení významu pomníku Koněva, jako zuřivý boj médií a čt s propagandou ve stylu - všichni kdo s NAŠIM přepisováním dějin nesouhlasí jsou komunisté, živlové a bolševici.
    To je naprosto stupidní a opravdové fašisticko-bolševické svinstvo těchto lidí, vyhrabané zase po letech na světlo světa!
    Jsou lidé, kteří se interesují historií a oproti těmto novohistorikům, soudruhům, kteří ji překroucenou podstrkují společnosti ji dobře znají.
    Historii nemůžeme brát od nějakého datumu 5.9.1945 - toto je totiž skutečný bolševismus se vším všudy.
    Koněv byl především voják, generál, který tvrdě potíral fašisty - a potřel, což zese začíná jejich pohrobkům být trnem v oku. A nebyli to jenom Němci.
    Žvanění o krvavě potřené revoluci v Maďarsku 1956 a o budování berlínské zdi(pod ozbrojeným dozorem NDR)1958 - 1961 předcházelo ještě krvavější napadení SSSR v roce 1941 armádami Německa a Maďarska - proč to tajit? Za to je člověk dneska komunista a extremista?
    Kolik to je let mezi sebou? U Maďarů 15 let od jejich napadení SSSR a já mám brečet nad tím, že se s tím tamní nácci nesmířili a v roce 1956 začali zaživa upalovat své vlastní občany? A Koněv je srovnal? Zde 15 let je už doba na zapomenutí toho, co Maďaři v SSSR prováděli dostatečná ale na okupaci Rusů nesmíme zapomenout ani po 50 letech? Projeli válku a tak s nimi bylo zacházeno - jak s Němci, tak s Maďary!
    Měřme všem stejně a nebude místo ani pro nácky momentálně u moci a ani pro zaryté komanče momentálně ne-u moci!
    Pravda a láska musí zvítězit nad lží a nenávistí - oprašte si to soudruzi na Praze 6! Hlavně tu lež!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pekne jsi napsal fasisticko-bolsevicke. Vzdyt v yari 1939 pochodovali na slavnostni prehlidce v Brestu Litevskem jednotky SS spolu s Rudou armadou, aby oslavily zabor Polska. Ruda se spojila s hnedou.

      Vymazat
    2. 14. září 2019 9:28 - ano, nerozlišuji mezi nimi a jejich historickými zvěrstvy. Stejné průvody, stejné lágry a stejné zlo. Co hájím je ale historická pravda a snaha jak jedněch, tak i druhých ji čas od času měnit - vždy když se jim podaří stanout u moci.

      Vymazat
    3. Kdo ovládá minulost, ovládá budoucnost. Kdo ovládá přítomnost, ovládá minulost.
      Smutná Orwellova pravda, která láme tu historickou. A stačí pár nicotných desetiletí.

      Vymazat
  28. Nezapomente, ze v zari 1939 se Sovetsky svaz spolupodilel s nacistickym Nemeckem na rozpoutani 2.sv.valky, kdyz zautocil na Polsko. Proto si dnes v Rusku nepripominaji vznik 2.sv.valky. Pro Rusa 2.sv.valka nesmi existovat, pouze velka vlastenecka valka od r.1941.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 9:26
      Hlavně ČEŠI nesmí zapomenout,že nás ZASRANEJ Pšonek napadl dřív,než Hitler a na konci války naše lidi ze zálohy stříleli Banderovci!!!!!!
      S jedním i druhým by se mělo zacházet jako s odpadem!!!!!!

      Vymazat
    2. 9:26

      Mýlíte se, válka začala napadením Polska 1.9.1939 nacistickým Německem, na což reagovaly západní mocnosti formálním vyhlášením války Německu. Ovšem bez jakýchkoli aktivit přihlížely, jak Hitler drtí Polsko, které vůči němu tolik sympatizovalo a snažilo se být jeho spojencem v plánovaném útoku na SSSR. Jenomže Hitler jimi pohrdal a nebyli mu dobří ani jako pěšáci do předních linií.
      SSSR se odhodlal k obsazení polskem zabraného území, které historicky náleželo SSSR a přišel o něj až koncem 2.sv. války, navíc až poté, kdy Polsko jako stát přestalo existovat. Tím také mimoděk zachránil obyvatelstvo před systematickou likvidací, jaká ihned započala na území zabraném Německem.

      Vymazat
    3. 9:26 Povrazdenim 25 tisic dustojniku a prislusniku inteligence Rus zachranil polske obyvatelstvo??? Ty budes Budto blazen nebo rusky kokot nebo blaznivy rusky kokot:-)

      Vymazat
    4. 10;23
      Před chvílí to bylo jen dvacet,teď po otevření havlosamohonky už dvacetpět????!!!

      Vymazat
  29. 9;17
    Kdyby u amiokupantů předváděli demonstranti to,co v Moskvě,tak je bez milostí na místě demokraticky ZASTŘELÍ!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  30. Komouši a Okamurovci, v Praze jste v posledních volbách získali dohromady celkem pouhých 6% hlasů, tak nechápu co si tady vyskakujete.

    Nejsem z Prahy, o nějaké soše Koněva jsem dosud neslyšel a byl jsem k ní dosud zcela neutrální.
    Když ale čtu tady ty zvratky místních bolševiků o fašistech, vyhrožování Rusů vším možným, tak říkám:
    Odvezte si tu sochu do prdele a hned!!! A zrovna také přejmenujte ulici Koněvova.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 9:32 Socha ať zůstane, ty se seber a táhni do řiti, jsi předčasně vypadlé hovno a začínáš pěkně smrdět.

      Vymazat
    2. 9:32 To,že komouši a okamurovci získali v Praze pouhých 6% mluví samo za sebe. Oni si tam volí takové velikány, jako je Novotný,Kolář,Drahoš,Hilšer,Fischer, to bude zřejmě tvoje parketa, KORUNOVANÝ BLBE.

      Vymazat
    3. 11:20
      Vlastizrádce a KOLABORANT je v amipřekladu velikán....od kdy ty havlozblblo z amianálu???!!!!!☺

      Vymazat
    4. 11:20
      To bylo pro havlosmažku z 9:32,omlouvám se Vám.

      Vymazat
  31. 9;32
    Starej se o lahvičky UDAVAČE HAVLA a mlč,když ty TROPičko nemáš nic k článku!!!!!!!!
    A ty zdrápaninu si z Plzně může amiokupant strčit k buste toho vochlasty ve Fuckingtown!!!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jedine stesti, ze jsi naprosty rudy impotent, nevrznes si, protoze te nechce ani ta posledni kurva a tak nemuzes sirit genofond rudeho debilka. Ted si strikni vzteky do trenek a muzes aspon pichnout gumovou Ancu spendlikem, impotente:-)

      Vymazat
    2. 09:41 Ses rozpovídal ejakuláte.

      Vymazat
  32. 9)41
    Mít tohle v papirech u doktora (A52 a F73),tak se ty havlozblblo z pornoJandovo trenek moc neraduju!!!!☺

    OdpovědětVymazat
  33. Je to ekonomicka zrada na narode, kam Cesi budou vyrabet, to budou muset byt otroci pro Nemce na vzdy a delat za hladove mzdy na dve smeny.

    Rusko mohlo byt perfektni pro Ceske vyrobky (pokud by se zlepsili) a to nemluvim o moznych Ruskych investici. Rusko se zlepsi ekonomicky a musi zlepsit , protoze maji nerostliny a pozemky a suroviny a ty prevazi z hlediska dlouhodobosti papirove (fiat ) penize jenz nekryji zadnou hodnotu. Co udlelal pan Kolar JE KRUTY CYNICKY EKONOMICKY VTIP na svych lidech ( tim myslim Cechy). Doufam ze mu to Cesi nikdy neodpusti ). Nechapu jak muze nekdo tak politicky Riskovat!! Pro mne to nema logiku???

    Brouk Pytlik

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nauc se cesky, rusky debile.

      Vymazat
    2. Ano, Rusko je opravdu pro obchod skvělým státem, plným nerostného bohatství a nedozírných trhů. Je tu ale jeden závažný problém - jak si je pustítě do naší vlasti, tak s vámi okamžitě začnou kalkulovat ohledně naší středoevropské polohy s vlastní strategickou bezpečností. Začnou o nás rozhodovat za nás, když se jim něco nelíbí tak vyhrožují - takhle se tedy skutečný partner taky nechová. Jsme prostě mezi dvěma mlýnskými kameny a ty nás po desetiletí drtí a drtí.

      Vymazat
    3. Kazdy moc dobre zna platebni "moralku" ruskych partneru zavislych na samohonce.

      Vymazat
    4. 10;00
      Untermensch píše o znalosti češtiny???!!!!
      Jako poznáš mezí tisíci milovniky amiokupantů toho nejlbějšího???NAMÁTKOU VYBERU.....TŘEBA TEBE???☺

      Vymazat
  34. Nezapominejte jak Rusove v Katyni povrazdili cely polsky dustojnicky sbor, pak to po valce zatloukali, svadeli na Nemce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 9:59
      Ti Polští důstojníci byli převlečení Češi a postřílel je Koněv?
      Přiznám se, že dnes nevím co se stalo v Katyni, zato ale vím velice dobře, jak Poláci nakládali po 1.sv. válce se Sovětskými zajatci. Takových "Katyní" mají na svdomí nespočet. Jistě o tom také víte a nepřipomínáte to jen proto, že se nechcete vytahovat svými znalostmi. Že jsem na to kápnul?

      Vymazat
    2. 10:14 Ruda armada v r.1920 stala 20km od Varsavy a Lenin se chvastal, ze vymaze Polsko z mapy Evropy. Potom, co byla Ruda armada porazena generalem Pilsudskym, dostali bolsevici pouze to, co si zaslouzili.

      Vymazat
    3. 10:21

      Nevím, čím se chvástal Lenin, zato ale vím, že Polsku se jeho geopolitické ambice a touha družit se s Hitlerem pod vedením fašisty Pilsudského, setsakramentsky nevyplatily.

      Vymazat
    4. https://cs.wikipedia.org/wiki/Bitva_u_Varšavy_(1920)

      Vymazat
  35. 9:59
    A ty zase,že komise,která to dlouho po válce vyšetřovala Rusa obvinění zprostila!!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. https://cs.wikipedia.org/wiki/Katyňský_masakr

      Katyňský masakr nebo Katyňský zločin (polsky Zbrodnia katyńska) je označení pro povraždění polských válečných i civilních zajatců vězněných v sovětských koncentračních táborech a táborech pro válečné zajatce, které provedla NKVD v roce 1940. Povražděno bylo přibližně 22 000 mužů – zejména důstojníků a příslušníků inteligence.

      Vymazat
    2. 10;06
      To jsou stejný plky ala Srb je vrah a kosovskej muslim kšeftující s orgány a s drogama je křišťálově čistý!!!!☺
      Za napadení Československa si Pšonek nic jinýho nezasloužil!!!!!

      Vymazat
    3. 10:06

      Dejte mi 10 minut a na Wikipedii bude napsáno, že Polské důstojníky postříleli Marťané.
      Mimochodem, netušíte, kde se vzaly v kapsách postřílených peníze, které byly vydávany až po obsazení celého Polska Německem? Proč Sověti svazovali a stříleli Polské důstojníky německým provazem a německými zbraněmi? Jak se mohlo stát, že ty údajné originály rozkazů Stalina k postřílení Poláků se tak záhadně ztratily poté, co je pohrobci Gorbačova předali Polákům? Takový stěžejní dokument, zvláště pro Poláky, který přežil desítky let v tajnosti a pak, když se jim konečně dostal do rukou, tak jej "ztratí". Není to trošičku divné?

      Vymazat
    4. 10;21
      Takovým jako on těžko!!!!!
      Pro ně NEBUDE NIKDY ráno moudřejší večera!!!!!

      Vymazat
    5. 10:21 Sovětský svaz přesto popíral svou vinu až do roku 1990, kdy tehdejší sovětský vůdce Michail Gorbačov přiznal, že jde o zločin stalinismu. Posléze Sovětský svaz označil i zbylé masové hroby a vydal kopie klíčových dokumentů, včetně rozhodnutí o likvidaci zajatců podepsaného vedením SSSR. Přesto však panují stále nejasnosti, týkající se tehdejších událostí, případně jsou události Katyňského masakru zcela zpochybňovány. Na konci dubna roku 2010 byly elektronické kopie základních dokumentů o masakru na příkaz prezidenta Medveděva zveřejněny na stránkách ruské Federální archívní agentury.
      V listopadu 2010 ruská Státní duma schválila rezoluci, která prohlásila, že Katyňský masakr byl zločin provedený na přímý příkaz Stalina a dalších sovětských funkcionářů. V roce 2011 označil Katyňský masakr za zločin ruský prezident Dmitrij Medveděv.

      Vymazat
    6. 10:25

      No jo, v Rusku už nevládne Stalin, stejně jako u nás už nevládne Gottwald. Nedělám si už žádné iluze o tom, co jsou po rozpadu SSSR moci se chopící výlupkové ochotni prohlásit a bez uzardění pomluvit ty předešlé. Nedělám si iluze ani o těch našich. Gottwald by se asi sotva omlouval Sudeťákům za odsun. Ti dnešní s tím nemají problém a už dnes jsou někteří schopni formulovat své výlevy tak, že Čechy staví do role viníků. Kdo ví, co se ještě dozvíme, kromě těch dosud přepsaných dějin.

      Vymazat
    7. Je to stejný,jako Mezinárodní soud v Haagu.....samá výmluva pro kosovskej muslimoksindl a doživotí pro bránící se Srby!!!!!!

      Vymazat
    8. 10:36 Ty se nauc cesky, rudy impotente:-)

      Vymazat
    9. 10.46 Vrať se do západního zadku a těš se na muslimy !

      Vymazat
    10. 10:46
      Je lepší mlčet a být považován za hlupáka, než promluvit a odstranit všechny pochybnosti.....Abraham Lincoln!!!!☺

      Vymazat
  36. Soudruzi, az povezete sochu Koneva, tak se pro jistotu nevracejte.

    OdpovědětVymazat
  37. 10:13
    Hloupost a vesmír jsou nekonečné....u vesmíru to není jisté

    OdpovědětVymazat
  38. Pro 9.20
    To mi vysvětlete, když pan Vinš tvrdí, že je to test Ruska, tak ti co spustili odstranění sochy musí pracovat v jejich službách.

    OdpovědětVymazat
  39. Soudruzi, uz jste se nadelali dost ostudy. Tak si seberte Koneva a tahnete do Ruska. Tam vam bude dobre a nebudete tady smrdet.

    OdpovědětVymazat
  40. 10;30
    Je škoda,že hloupost nebolí....ty už bys zhebnul při narození!!!!!☺

    OdpovědětVymazat
  41. Je to ostuda, co se v těch Dejvicích děje. Copak tady není nikdo, kdo umí interpretovat zákony a válečných památnících ? Všichni studovali v Plzni.

    OdpovědětVymazat
  42. Znepokojivé! Jak havloidi vyřezávali lidské orgány:

    https://cz.sputniknews.com/svet/2019090610635354-jak-na-balkanu-vyrezavali-lidske-organy-prvni-dil-cim-budouci-kosovsky-premier-prekvapil-ozbrojence/

    https://cz.sputniknews.com/svet/2019091310669519-jak-na-balkanu-vyrezavali-lidske-organy-druhy-dil-o-cem-promluvili-svedkove/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tobe vyrizli hlavu?-)

      Vymazat
    2. „V Prizrenu nám rozkázali, abychom srbské zajatce nebili a dobře s nimi zacházeli. Něco podobného jsem slyšel poprvé a byl jsem překvapen, protože předtím nám vždy dovolili, abychom je mlátili podle vlastního uvážení, lámali jim ruce a nohy.“

      Vymazat
    3. 10:42
      Ty náš leda vobřezanou hlavičku,v hlavě bejvá mozek a to havlohumusáku NEMÁŠ!!!!!

      Vymazat
    4. 11:08
      Pardon 10:52

      Vymazat
    5. „Srbové byli vystrašeni. Během jedné zastávky nás jeden muž požádal, abychom ho zabili. ‚Nechceme, aby nás řezali na kousky,‘ řekl. V podvečer jsme je přivezli do domu jižně od Burreli,“ vzpomíná svědek č. 1 ve zprávě UNMIK.

      Podle výkladu výpovědi svědka S., měli tito Srbové všechny důvody pro tyto obavy:

      „S. mi sdělil, že v horách drží v zajetí mnoho Srbů, aby jim ‚zlepšili rozbor krve‘. Dobře je živili, intenzivně pracovali na farmách a kácení stromů. A když přišla objednávka na orgány (od zločinců z Kosovské osvobozenecké armády), odvezli je do Burreli, kde je čekala chirurgická operace. Den před operací je převezli do Fushe-Krija, na farmu poblíž. Po tom, co jim odebrali vše, co potřebovali, rovnou je tam pohřbili. Takže hroby jsou na soukromém pozemku.“

      Vymazat
  43. V roce 2014 vydal Evropský soudní dvůr ve Štrasburku prohlášení , že s událostmi v Katyni nemá SSSR nic společného , na podzim 1941 , kdy se to událo , tam už Rudá armáda dávno nebyla , území ovládali Němci !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lez! A proc se teda ruska vlada usty Medvedeva priznala a FSB zverejnila o masakru tajne dokumenty, ktere potvrzuji, ze NKVD zavrazdila polske dustojniky?

      Vymazat
    2. 10:56
      Až SBU zveřejní ty čísla o zavražděných spoluobčanech,tak si blahem stríkneš do textilu ty havlopampersko!!!!

      Vymazat
    3. 11:25 Pry se ti postavi jen za tonu Internacionaly. A to jeste myslis na Lenina:-)

      Vymazat
    4. Tak teď je A52 a F73 opět v akci!!!!

      Vymazat
    5. 10:56 a proč by je neměli zlikvidovat, když o každém
      měli záznamy kdo kdy a jak se podílel na vraždách ukrajinských či ruských vojáků. oko za oko se tomu říká.

      Vymazat
  44. 10)56
    A proč Carla del Ponte ve svých pamětech zpochybnila nezávislost soudů v Haagu????!!!!
    Když jsi blbej nepiš,projeví se to!!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Carla Ponte zpochybnila, kdyz o Tobe tvi soudruzi rikali, ze nejsi rudy impotentni debilek. Rikala, ze jsi naopak neuveritelny debil a ze se ti nikdy nepostavil:-)

      Vymazat
    2. 11:25 Karlička o tobě neví, také proč by věděla o každém pitomci co se tady producíruje a při psaní
      pravou si ho levou honí.

      Vymazat
  45. 11:25
    Opakuji znovu:já mít v lékařských papírech to co ty(A52 a F73)tak si moc nevyskakuju!!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mne tvoje papiry nezajimaji. Chapu, ze mas papiry na hlavu. To tady vidi kazdy.

      Vymazat
  46. Komouši a Okamurovci, v Praze jste v posledních volbách získali dohromady celkem pouhých 6% hlasů, tak nechápu co si tady vyskakujete.

    Nejsem z Prahy, o nějaké soše Koněva jsem dosud neslyšel a byla mi jedno. K samotné historické osobě Koněva jsem měl vztah spíše pozitivní.
    Když ale čtu tady ty zvratky místních bolševiků o fašistech, zvracení na demokraticky zvolené politiky, vyhrožování Rusů vším možným, tak říkám:
    Odvezte si tu sochu do prdele a hned!!! A zrovna také přejmenujte ulici Koněvova.
    Pro místní bolševické pohrobky je Koněv jenom vzpomínka na jimi milovanou předlistopadovou totalitu a záminka ke zvracení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 12:29
      Ten tvuj amihavlogramofon hraje POŘÁD DOKOLA A STEJNĚ FALEŠNOU PÍSNIČKU,Cardo Retardo!!!!!!☺

      Vymazat
  47. 12:21
    Tyhle s tímhle A52 a F73 jsou tvoje,je to ukazováno pro pobavení lékařského personálu v nemocnicí,jaký mocný a tajný rezervy má amiokupant v České republice!!!!!!☺

    OdpovědětVymazat
  48. Komousi a Okamurovci jsou lidi, kterym se nepovedl zivot. Hakujou na pase v montovne za minimalku, pero se jim nepostavi, takze od nich utekla manzelka. A tech par zenskych, ktere jsou mezi nimi, vypadaji jako ruske barysne.

    OdpovědětVymazat
  49. 12;31
    Tobě se koukám ty TROPičko ROZPADLA familie....oba CHLAPI TI UTEKLI!!!!!☺

    OdpovědětVymazat
  50. Kolik stojí přesunutí památníku?
    https://janica9.wordpress.com/2019/09/13/kolik-stoji-presunuti-pamatniku/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 13:28 nic. Hučín ho vyhodí do luftu zadara. Oberšturmbandfírer Kolarz se šláfenberkem mu zaplatí.

      Vymazat
  51. NEUCTIVE pozdraveni slabomyslni Hurvinci , zde je ozdoba ceske emigrace nick honolulu !

    Chci vas pochvalit za vas intenzivni politicky zivot !
    Tak to ma byt !

    7:39 & 9:39 - vy dva hlupaci !
    Ja nemam kanadsky pas a nejsem pan Vecerek a nejsem pan Hedvicek a nejsem pan Horni & Holni.
    Ja jsem nick honolulu ze Smichova a kdysi davno ministrant (nejhezci) u Sv. Gabriela.
    Ja mam jihoafricky pas NEPLATNY a americky pas platny a jezdim do ceska na strudl a na knedliky a za devcaty, ktera vas vy opicaci hned vymeni za me a za nase americke turisty.

    Zde nejde o sochu, ale PROTEST, proti neo-bolsevismu, ktery se siri Prahou a obcane na zpravne strane - nasi americke - vam delaji naschvaly, vy rudoprdelati PAVIANI !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 13:34 nazdar opičáku. ve kterém circuse se momentálně nacházíš ? šel bych na tebe mrknout. i vstupné bych zacaloval.

      Vymazat
  52. Ty seš CESTOU potracenej OMYL PŘÍRODY,das is allies dumkopf!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  53. Pane profesore Mane - AUTORE ! Poradte mi !
    Zde a pod jinymi clanky, bylo napsano mnoho negativniho o Polsku.

    Polaci maji v Orlandu nejakou hospodu, ci kulturni klub.
    Aby byla nejaka sranda, mam jim tam po navsteve hospody,
    "ZAPOMENOUT" , nektere prispevky ceskych Hurvinku prelozene do anglictiny ? ? Do polstiny to nedokazi, ale do anglictiny je to snadne.

    Myslim si, ze timto aktem bych mohl vsechny ceske Hurvinky sjednotit pod jednu bojovou korouhev a nebo pod sportovni disciplnu v UTEKU !
    HUUUU, ha, ha, ha, - Hurvinci s vami je srandy kopec !
    h.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 13:47 ještě že ty jsi neškodný blb.

      Vymazat
  54. 13:37 - co to je "dumkopf" ? Mluv na me cesky, nebo anglicky, nebo spanelsky, a nevytahuj na me nejakou cikanskou hantyrku.
    Neni ti rozumet , ty barevnej krovaku !
    h.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 13:53
      Dumkopf seš ty,OMYLE PŘÍRODY!!!!!!!
      Ať ti to a tvoje krabice z papundeklu přeloží!!!!!!

      Vymazat
  55. "Soudruzi" Hurvinci ! Ten vas general Konev, byl soudruh TLACENKA.
    Kdyz byl na dalnem vychode, tak jeho kamarad a nadrizeny byl Vorosilov, ktery byl kamos Stalina a pres zebricek osobnich vztahu, se stal z Koneva, velky general !
    Zemrel na rakovinu v roce 1973.

    -----------------------------------------------------------

    Kariera u komousu, byla vzdy kariera v nepotismu. Kdo koho zna ! Takze v dnesni dobe z mnohych byvalych komunistu, jsou velmi bohati kapitaliste a na vas, na radove komouse bylo zapomenuto !
    Byli jste hozeni pres palubu jako uzitecni Idioti, kteri prestali byt uzitecnyma.

    Pohledte do tvare realite a priznejte si - ano byl jsem nedonoseny intelektualni natvrdlik !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 14:07 Ano, uznávám. Honolulu byl a je nedonošený intelektuální natvrdlík.

      Vymazat
  56. Vážení, nedivte se těm "demokratům", že si svou nenávist vybíjejí na památníku. Právě utrpěli hroznou ránu, když se jejich dlouholetý boj proti Babišovi ukázal jen jako křivé obvinění a pomluva. Tak se teď snaží jednu křivárnu zakrýt další, protože nic jiného neumějí. Nebo snad víte o něčem užitečném, co tito "demokraté" udělali pro kohokoliv kromě sebe a své zlodějské party?

    OdpovědětVymazat
  57. Komousi vsech zemi, vylizte si prdel!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Komouše nikdo nechce, my se jenom bráníme prolhaným demokradickým šmejdům.

      Vymazat
    2. 14:36 Ty sam jsi rudej komous.

      Vymazat
    3. Vy jste jednoduchy az to boli

      Vymazat
    4. 14:26 Nápodobně.

      Vymazat
    5. 14:26 ty cype máš nasráno v tlamě, tak nepiš a polýkej !

      Vymazat
  58. Nasi vrchni kadrovaci kadruji vse...Ted uz se dokoce dali i do historickych postav...Jejich nejvetsi zabavou jsou stvanice...tuna komunsty,tu na prezidenta,tu na Babise,SPD,Rusko ci Cinu............Destruktivni typy

    OdpovědětVymazat
  59. Pry se k sose Koneva privaze sam rudy vepr Filip.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jeste zvladnete i vetsi blbost?...Kadrovaku?

      Vymazat
    2. Ja opravdu nechapu,co s vami ta "demokraticka vychova" udelala....Clovek aby by se za vas stydel

      Vymazat
  60. Uz se Ovcacek privazal ke Konevovi?-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Re (15:56):
      Baví vás pošklebování?
      To, co mínil udělat Ovčáček, by měl spolu s ním udělat každý slušný člověk. A nedovolit naplnění té provokativní a protiprávní zrůdnosti, se kterou přišli ti "zastupitelé". Vlastně rusofobní sebranka, jejíž myšlení je hnáno jen nenávistí. Ničím jiným ..

      Vymazat
  61. S panem Manem souhlasím! Případné odstranění Koněvovy sochy je hanebným útokem jak na památku našich osvoboditelů, tak i na city dnešních Rusů. Kteří i po letech očekávají, že ti, které jejich dědové a otcové osvobodili, budou svým osvoboditelům projevovat lidsky důstojnou úctu. To, co chce spáchat zastupitelstvo kterési pražské městské části, je protiprávní a drzé gesto pražského cajzla. Ksindlu ...
    ---
    Jen jednu malou poznámku k autorově úvodu: vojenskými historiky je vysoce ceněna i role maršála SSSR A. M. Vasilevského!, a to dokonce výš než jak je oceňována role Žukova či Koněva.
    Vasilevskij, který se stal již v r. 42 náčelníkem Generálního štábu sovět. armády, sice nebyl až tak rázným a mediálně "protěžovaným" vojevůdcem, zato byl mistrem vojenské strategie, se kterou Sověti ve 2. světové porazili Němce. Vasilevskij byl pilířem konečného vítězství Rudé armády. Nemělo by se proto zapomínat ani na něj! ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jdi do prdele, rudy dedku.

      Vymazat
    2. Vole, nasazej si do zahrady sadrove trspasliky v podobe rudych marsalu.

      Vymazat