Reklama

.

.

neděle 22. září 2019

Pozvánka k petičnímu stánku v Mošnově (AKTUALIZACE + FOTO)

Letecké dny NATO v Jugoslávii

20. 9. 2019
aktualizováno 22.9. v poledne

Vážení čtenáři, přátelé,
až si budete třeba s vašimi dětmi prohlížet vyspělou vojenskou techniku ve "Dnech NATO v Ostravě" na Letišti Leoše Janáčka v Mošnově, nezapomeňte na účel celé té přehlídky i jednotlivých letounů. Vzpomeňte na bezprecedentní "letecké dny NATO v Jugoslávii" pořádané před dvaceti lety nad územím Srbska a Černé Hory.

Nesouhlasíte-li, že se naše země spoluúčastní porušování mezinárodního práva aliancí NATO, jejímiž jsme členy, můžete to aspoň za svou osobu napravit. Jste srdečně zváni k našemu společnému petičnímu stánku, který ve dnech 21. a 22. září 2019 bude stát na přístupové trase do areálu letiště v Mošnově (v neděli jsme tam od 14:00). Nabízíme vám k podpisu dvě petice, jejichž texty jsou uvedeny níže. Chceme připomenout několik okamžiků z "Leteckých dnů NATO v Jugoslávii", které probíhali před dvaceti lety a dále podpořit našeho pana prezidenta v zrušení uznání samozvaného státu kosovských Albánců a vzepřít se okupaci jižní srbské provincie.

Kdo jste z Ostravy a okolí, přijďte nás podpořit.

za Novou republiku z.s. Mgr. Václav Dvořák
za Ne základnám z.s. Václav Novotný
za Přátele Srbů na Kosovu z.s. Karel Hyka

Foto z prvého dne:



Popis několika konkrétních akcí uskutečněných letouny NATO v Srbsku v rámci "humanitární" agrese:
* 12. dubna 1999 letoun NATO zaútočil dvakrát na civilní vlak za železničním mostě poblíž města Grdelica. Přes 50 lidí bylo zabito.
* 24.dubna 1999 letoun NATO zaútočil na budovu Radio-televize Srbije v Bělehradě, 16 lidi zabito.
*  13. května 1999 letoun NATO zaútočil na konvoj kosovských Albánců poblíž vesnice Koriša. 77 lidí bylo zabito.
* 30. května 1999 letoun NATO zaútočil na most ve Varvarinu. 10 lidí bylo zabito.


Petiční stánek přátel z Ne základnám.

Přijeli i srdnatí Moravané z Ostravy a z Hané se svým protestem

V petičním stánku s námi poseděl i bývalý vojenský policista Martin Zapletal, který na zahraničních misích naší armády poznal, jaké NATO ve skutečnosti je. Za jeho věhlasný protest proti průjezdu amerického konvoje vystrčením holé zadnice ho dostali horliví kolaboranti až k soudu. Nakonec však veterán k jejich zlosti za svůj občanský postoj potrestán nebyl.

Diskuze u petičních stánků jsou známkou toho, že demokracie u nás ještě úplně nezdechla a že ještě hodně lidí se nebojí vyslovit svůj nepokřivený názor.

Děkujeme všem podepsaným za jejich vlastenecký postoj neovlivněný českými presstituty a zkorumpovanými politiky.


Texty obou petic:

1

PETICE – VÝZVA VLÁDĚ ČESKÉ REPUBLIKY

My, níže podepsaní, žádáme vládu České republiky, aby vzala zpět (odvolala) uznání tzv. Republiky Kosovo. Uznání samozvaného státu kosovských Albánců, ke kterému došlo v květnu 2008, bylo ze strany tehdejší české vlády hrubým porušením mezinárodního práva. Tímto jednáním tehdejší vláda České republiky ignorovala doporučení Sněmovny  PČR a bezprecedentně porušila platné mezinárodní dohody a své mezinárodní závazky, jako jsou Charta OSN, Závěrečná ujednání z Helsinek z roku 1975, Kumanovská smlouva mezi státy NATO a Jugoslávií z června 1999 a rezoluce Rady bezpečnosti OSN č. 1244. Ze znění výše zmíněných dokumentů a mezinárodních úmluv je zřejmé, že jihosrbská provincie Kosovo a Metochija, na jejímž území vyhlásili předáci kosovsko-albánské národnostní menšiny samozvaný stát, je stále nedílnou součástí Republiky Srbsko. Proto žádáme, aby dnešní česká vláda napravila hanebnost tehdejší Topolánkovy vlády, která nás zařadila mezi státy nastolující ve vztazích států zákony džungle, což je pro nás, české občany, naprosto neakceptovatelné.


     Přátelé Srbů na Kosovo z.s.               Nezávislá média z.s.                   Geopolitikon z.s.



Z "leteckých dnů NATO" v Jugoslávii



2

P e t i c e

Nás, občanů, se na to, zda chceme do NATO, nikdo neptal. Tím méně na to, zda mají bomby NATO pustošit Jugoslávii, Afghánistán, Irák i další země. Zmařily statisíce životů. Destabilizují celé regiony. Šíří chaos a humanitární pohromy. Živí teror i migrační vlny. To vše stále víc ohrožuje i evropskou bezpečnost.

Žádal nás kdokoli o souhlas s podporou protiústavního převratu na Ukrajině? Války, již její vláda vede proti Donbasu? S přesunem zbraní NATO na ruské hranice?

Nedávný summit paktu jich tam rozhodl rozmístit ještě víc. Do střetu s jadernou velmocí to vtahuje i ČR. A mění nás tak v živý štít, jenž by byl na ráně jako jeden z nejbližších. Tomu je třeba předejít! Žádáme od vlády jasný závazek:

- Nepřipustit rozmístění cizích vojsk, základen a zbraní na našem území!
- Nevyslat české vojáky na ruskou hranici!
- Rozhodnout o členství v NATO speciálním referendem!




122 komentářů :

  1. Jak rád bych to podpořil ale bohužel už nejsem od tama snad dorazí co nejvíc moraváků.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Drtiva vetsina vyboru (snad krome p.Kohlicka), nicmene bydli v Praze (a blizkem okoli). Podle me by stalo za to poslat petici k podpisu i tady v Praze. Chtel bych totiz bojovat proti schematu, kde "vsichni Prazaci maji vymyte mozky slunickarskou propagandou". Podle me to neni pravda.

      Vymazat
    2. Jakou asi uhlíkovou stopu zanechá akce v Mošnově?

      Vymazat
    3. Nikdo nebude podepisovat petici, pokud uvidí ty fantastické stroje, které nemá nikdo na světě. Lidé jdou obdivovat leteckou techniku, nebudou podepisovat petici. To je hodně kontraproduktivní akce a zavání to outsiderstvím. Něco jako "uhni vole překázíš mi ve výhledu na Chinook". Určitě se petičníci objeví v sérii nějakých vtipů s bublinkami.

      Vymazat
    4. Také rád podepíšu. Jarda.

      Vymazat
    5. 16:59

      Kdyby to jediného člověka přimělo k zamyšlení, tak by to stálo za to. Věřím však, že to přiměje mnoho lidí, dát si věci do souvislostí.

      Vymazat
    6. 16:59 Myslíte ? To jste zřejmě na moskevské letecké přehlídce MAKS 2019...

      https://aviasalon.com/en/
      https://aviasalon.com/en/news/

      Vymazat
    7. 15:31

      Promiňte, co to má společného s dny NATO v Mošnově?

      Vymazat
    8. 19:18 asi jen to, že Rusové dnes jsou momentálně na vyšší úrovni vojenských technologií než náš Velký Bratr za oceánem. Mošnov je určen především pro děti jakéhokoli věku.

      Vymazat
    9. 5:41
      :)))) To je fakticky úsměvné.

      Vymazat
  2. Na událost v Mošnově zvědav nejsem, takže se tam nepoženu. Obě petice bych rád podepsal pokud je najdu na jiném dostupném místě. JiH

    OdpovědětVymazat
  3. jezdil jsem do Mošnova rád, když člověk odhlédne k tomu že jsou to stroje sestrojené k zabíjení, a mnoho mnoho lidí to upozadí tento pohled, tak je tam fascinace něčím co létá i nadzvukovou rychlostí, prostě tu fascinaci bych asi řekl že jo. Proto si nemyslím, že je dobrý nápad tam udělat petiční stánek, lidi tam nechtějí moc přemýšlet. chtějí být ohromeni. Pohled pravdě do očí někdy bolí.
    Na akci nejdu mimochodem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také si myslím, že není dobré dělat podobnou akci na podobných podujetích. Obávám se, že se petičníci setkají s velice negativním ohlasem, protože v tu chvíli jim tam nikdo nic nepodepíše a budou mít co dělat, aby je někdo neinzultoval.

      Vymazat
    2. 16:54 Ale to je strachu, milý brachu. Nevychovanost by se dala očekávat jen ze strany milionového chlívku, ale na takové hlídané akci si těžko troufnou.

      Vymazat
    3. 16:54, nemyslel jsem to doslova, ale jako exkomunikace na požadavek veřejnosti. Pokud se to bude publikovat, pak s tím, že pár *** se pokusilo o projev odporu vůči našim přátelům a ochráncům a lid je odmítl.

      Vymazat
    4. Radši by přijal smrt okamžitou ,než pomalou ,a to bratří západů nás do ni vlečou , nic jiného fašouni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Vymazat
    5. 15:54
      Ty jsi za vodou už ses inzultoval sám. Už víme že máš hovno v řepě.

      Vymazat
  4. Výborně! Takže jste uvedli vaše adresy a budete lehkým cílem i pro pitomce, který si je neumí opatřit, anebo je líný.

    Zde jsou plány NATO pro nejbližší období, když Rusko nebude plnit příkazy. Požadavkem je privatizace země a umožnění volného vstupu nadnárodního kapitálu. Říká se tomu reforma. Ukrajina už k podobnému kroku přistoupila, jde se rozprodávat půda.

    Jak vidíte, je lhostejno, že tři vrcholové instituce v EU označily zásah v Gruzii jako oprávněný, při NATO to je bezprecedentní akt agrese. Samozřejmě že akce v Iráku, Jugiskavuu, Lybii, Sýrii, Afghánistáně... jsou demokratické intervence, které se musí Spojeným Státům ještě zaplatit. Jednak musí zaplatit jednotliví členové a jednak země, kam demokracii přinesli, neboť ani to není zadarmo.

    Většina lidí tuto sílu bezmezně obdivuje a je přesvědčena o nutnosti její aktivizace. Z mého okolí se do Mošnova chystá nejméně 25 lidí a všichni jsou nadšeni.

    OdpovědětVymazat
  5. Hm, kdopak asi ten stánek v Mošnově zaplatil?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaký stánek? Myslíte stolek s petičními lístky? To byste asi zvládnul sám.

      Vymazat
    2. V 16.53 zabučel obyčejný vůl...

      Vymazat
    3. Bakala to nebude.

      Vymazat
    4. Autor píše, že tam bude stát stánek. Ale ono všechno něco stojí.

      Vymazat
    5. 17:07, příteli, pravidelně děláme víkendové výlety s rodinami a dětmi na jednu chatu. Každý něco přinese a je to celkem velká akce, přesto na to máme. Myslíte, že slunečník, skládací stolek, rybářská stolička, balík A4, propiska a pár plakátů vytištěných na obyčejné tiskárně jsou nákladné věci? Vy nemáte na benzín z Prahy do Ostravy a na vstupné na Mošnovské letiště? Nedělejte z toho špionskou aféru.

      Vymazat
    6. 17:33 Jo až takový to bude amatérismus? Tak to potom jo. To jistě sklidí velký úspěch.

      Vymazat
    7. 17:37 Každá věc pro dobro státu od statečných lidí je vítána. A to víte, režiséry, velkoplošné obrazovky, kapely, komedianty, bakala, séreš ani stát těmto statečným platit nebude.

      Vymazat
    8. 17:37, no ani jinak to být nemůže, protože to nejdůležitější, za čím tam lidé přijdou, bude vojenská, především letecká technika. Vy jste si co představoval? Karneval a slavnost slunovratu?

      Vymazat
    9. 17:07 -máte pravdu, stánky stojí, kdyby ležely nebudou to stánky, obdivuji Vaši logiku!

      Vymazat
    10. 16:53 copak zaplatit petiční "stánek" v Mošnově, to zmáknou tři čtyři dobrovolníci za své. Ovšem zaplatit ozvučení, obrazovky, tribunu a "kulturu" i dopravu na Letnou, to ve své režii čtyři dobrovolníci opravdu, ale opravdu nezmáknou. Vy o to 16:53 něco, náhodou, nevíte?

      Vymazat
    11. Jaka skoda ze to je od meho bydliste tak daleko .. nejakych 5.500 Km a 22 hodin letu .. jinak bych urcite podepsal .. ne z politickych duvodu ale za soustrast tech nevinych malych deti zen starcu a pozabijeneho veskereho obyvatelstva ...

      Vymazat
    12. Anonym 20.zari 17:33
      Jake vstupne na letiste? Na akci je vstup zdarma.

      Vymazat
    13. 2:58 - tech 5500 km, to vypada na Canadu...
      Kdyby to byla Amerika, tak by ti nekrvacelo srdce nad "nevinyma" ty matko Terezo !

      Vymazat
  6. Ok téma.Bude také letecký den nad Londýnem po 1.11.2019??

    OdpovědětVymazat
  7. Tato iniciativa je sice záslužná, ale nedomyšlená.
    Jsem přesvědčen o upřímnosti jejích organizátorů, nicméně nedomysleli to, že jména a adresy lidí s podpisy na petici jsou jejich přímým ohrožením.
    Jak řekla Jitka Zelenková ( jejíž nejsem obdivovatelem !): Dnes se bojím více, než za komunistů.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím že vyjádření názoru ani v dnešní době neznamená existenční ohrožení. Předposranost je často i pravou příčinou mnoha stesků těch, kteří se dnes dojímají co vše za komunistů nemohli a v jakém žili strachu.

      Vymazat
    2. 20:25 máte s tou předposraností za komunistů pravdu. Já si od dětství dovoloval a nic se mi nedělo. Občas naopak a pokaždé, když šlo o platné právo jsem se dovolal. Možná jsem měl to štěstí, že jsem narážel na správné lidi, možná také, že na skutečné komunisty. Nevím, to jsem nezkoumal.

      Vymazat
  8. Svůj názor na propagaci válek a vraždění včetně humanitárního bombardování jsem zde už vyjádřil. To že se to dětem může líbit, na tom i nadále trvám i když výchovné to určitě není a já bych tam své vnuky určitě nevodil. Ten petiční je velice dobrý nápad, jenom doufám, že případné fašizující elementy Policie ČR svým "Pomáhat a chránit", ochrání. Hej hou, rudý dědeček

    OdpovědětVymazat
  9. To, Letecké dny Nato v Srbsku, je velice trefné, zároveň
    hrůzné. Je to ale ve stylu USA, bombardovat, bombardovat a
    zase bombardovat. Jak za druhé světové tak tehdy v (ještě) Jugoslávii.
    To, že většinou zemřeli nevinní lidé, jim bylo šuma. Ale u
    těch velkých "lidskoprávních" režimů, to je jen propaganda.

    OdpovědětVymazat
  10. Daleko ucinnejsi by bylo podel pristupove cesty instalovat
    na velkych panelech fotovystavku, nejen Jugoslavie, ale i
    Afghanistan, Irak, Libye, Syrie. A az na ni postavit ten
    stolek s petici.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale to co pan Dvořák považuje za útok, to OSN považuje za oprávněnou intervenci a obranu.

      Vymazat
    2. To je mi ale podivná poznámka. Autorovi zřejmě chybí informace. Tak tedy:
      1/ agrese NATO proti Jugoslávii (tehdy již jen Srbsko, Černá Hora) nebyla schválena orgány OSN. Z toho vyplývá, že šlo o zločin proti mezinárodnímu právu a dokonce porušení vlastní zakládací listiny NATO - viz článek 1 Washgintonské úmluvy!
      2/ všechny ostatní agrese zemí NATO proti dalším státům - Irák, Afghánistán, Libye, Sýrie a agresviní akty typu embarga - např. proti Íránu, Venezuele, Kubě,Severní Korei atd. atd. nebyly podniknuty se schválením OSN - opět hrubé porušení mezinárodnního práva, čili zločin agrese.
      3/ okupace jižního Srbska (provincie Kosovo a Metochija) a vyhlášení samozvaného státu kosovských Albánců je dalším porušením mezinárodního práva - Charty OSN, Rezoluce Rady bezpečnosti OSN č. 1244, Kumanovské smlouvy (1999), závěrečných úmluv z Helsinek z roku 1975, atd. atd. atd.
      tak si toho Dvořáka nechte od cesty a příště než začnete psát raději se lépe informujte. Ono "lépe" znamená "mimo mainstream a ´naše´ veřejnoprávní média".

      Vymazat
    3. 6:13
      Vy se nejmenujete Dvořák? Takže...
      Intervence NATO proti režimu Miloševiče byl jednoznačně schválen členy NATO jako reakce na srbskou genocidu albánské, chorvatské a muslimské menšiny v státech bývalé Jugoslávie. Doufám, že neschvalujete vybíjení celých národů? Vše podle závěrů helsinské konference o lidských právech.
      Irák byl jednoznačně akcí na svržení krvavého diktátora, který chtěl opět zabíjet chemickými zbraněmi, jak už celá léta vyhrožoval. To doufám nechcete popřít, bylo to vysíláno úplně všude. Po intervenci USA a Británie vděční Iráčané sami svrhli všechny Saddámovy sochy. Lybie a Sýrie je také výsledkem řádění krvavých režimů a mimochodem v Sýrii úřaduje Rusko. Poděkujte Rusku za devastaci Sýrie. Rusko se angažovalo taky v Iráku, kde vyzbrojovalo islámské extremisty a to samé dělali v Lybii. Je neuvěřitelné, že tento fakt ignorujete.
      Kosovo je okupováno? A kým? Je smutné, když si nepřečtěte ani přehled obyčejných zprávu a stále konspirujete.

      Vymazat
    4. 16:59-ty blbečku, Kosovo okupuje armáda USA a její proxy jednotky albánskách fašistů s názvem UČK a co se týče té Sýrie, ty vemeno jedno, tak tam Rusové přišli na oficiální pozvání vlády v době, kdy skoro celá byla už zničená a zabraná USA/Izraelsko/NATO-idní proxy armádou mohamrdánů a separatistických Kurdů pod přímým velením Američanů..., ale to ty dobře víš, ty zmrde, ty jen zase sereš a sereš...

      Vymazat
    5. 17:09
      Hloupé, lživé, urážející, vulgární, fantasmagorické...
      Člověče umíte mluvit i jinak než urážkami a vulgarismy? Umíte si přečíst obyčejný clanekbv novinách o situaci má Balkáně a obzvlášť v Kosově? Nedávno jsem odsledoval jednu reportáž odtamtud. Podmínky sice celkem drsné, nic pro nás, ale ti lidé jsou šťastní, že je srbská okupační armáda konečně pryč. Ekonomika pomalu ale přece roste, což za Srbů bylo přesně naopak.

      Vymazat
    6. 18;07
      Ti přišel nějakej fet od těch kosovskejch kriplů nebo jsou to pečlivě opsaný notičky Amiokupantambassy????!!!!!
      Vlastní mozek není od tvýho výskytu na místě,emigroval!!!!

      Vymazat
    7. Jen mne zajima , kdyz nekdo neco tvrdi , at je to pan Dvorak,!!!!!, ci anonym 23. září 2019 16:59 zacinajici slovy : Nejmenujete se pan Dvorak....

      Mohli by jste vzdy uvest internet adresy !!!?? daneho dokumentu, ktereho citujete , my mene chytry lidi z davu nevime !!! jestli vase CITACE je poctiva ci HUMBUG!!! jestli nemate citaci pri ruce : aspon uvedte :: "nekde jsem cetl" aby ctenar vedel , ze vase informace muze byt muj Boze nedej nepresna ci uplny HUMBUG.!!!

      zmateny Brouk Pytlik

      Vymazat
    8. 18:07-Jo, tak ty jsi "odsledoval jednu reportáž...", tak to tě uklidním, Já, ty jeden čuráčku, sleduju tenhle svět a to, co se tu děje a kdo a proč to páchá, už skoro 70 let a tobě doporučuju, aby ses už konečně probudil z toho sna, z toho metrixu, co ti před ten tvůj hloupej a nic nechápající rypák strkají loutkáři, kteří chtějí lidem ukrást nejen Kosovo, ale celý svět a na drsné podmínky se připrav, kvůli tvé idiocii a tobě podobným, si jich co nevidět budeš moci užít do sytosti a rozdělit se o ně i s takovými mohamedány, jako jsou ti albánští terorističtí narkotrafikanti...

      Vymazat
    9. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    10. 18:26-nejste schizofrenik, někdy Vám nerozumím! Nebo máte dvojníka(druhou tvář)?

      Vymazat
    11. Ad 23.září 2019 16:59
      Vaše interpretace mezinárodního práva je velmi úsměvná. Taková petříčkovsky-schwarzenberská.
      NATO a jeho orgány nejsou OSN. To byste měl vědět. Nemají právo provádět agresi nikde na světě, pokud nejsou napadeni. Intervenovat mimo území členských států mohou jen po schválení tohoto aktu orgány OSN – viz 1.článek Charty NATO. A to se v případě Jugoslávie nestalo.

      Vše, co jste napsal jsou jen kecy kolaborujícího hlupáka.

      V Jugoslávii Srbové nic o čem tu píšete nepáchali. Žádná genocida ze strany Srbů spáchána nebyla.
      Např. Srebrenica v Bosně je čistě vojenský hřbitov, jsou na něm pohřbeni a dodatečně pohřbíváni jen muži. A to ještě za velmi sporných okolností, protože mnozí tam ani nepatří. Navíc většinu pohřebných tvoří muslimští teroristé padlí v boji. Takže, jakápak genocida. Genocidu páchali srebreničtí alei další bosenští muslimové na Srbech. O tom svědčí téměř stovka vyvražděných a spálených vesnic a osad okolo Srebrenice. Muslimové pobíjeli muže, ženy i děti, jen proto, že to byli Srbové. To je genocida. Totéž se dělo v Chorvatsku. V létě 1995 vyhnali chorvatské jednotky 250.000 Srbů z jejich domovů v Chorvatsku. Mnohé civilisty, kteří zůstali, povraždili (cca 2000 spoluobčanů). Vyhnat a vyhubit celý národ - to je genocida!

      Je vidět, že pilně sledujete média hlavního proudu, Českou televizi a podobnou novinářskou stoku.

      Irák byla agrese členských zemí NATO. O tom žádná. Kdo koho bude svrhávat nemůže rozhodovat nějaká Aliance, ale opět jen a jen orgány OSN. Diktátor, který vedl léta válku proti sousednímu Íránu byl zeměmi NATO protěžován, chválen a vyzbrojován. Pak válku ukončil a náhle nebyl vhod. Na území Iráku se žádné chemické zbraně nenašly, opět další vaše lež. Generál Colin Powel sice v OSN ukazoval zkumavečky s pískem a prohlšoval, že jsou v nich stopy po chemických zbraních. Ale po letech se za tuto lež omluvil a litoval toho, že se nechal zneužít. Vy zkrátka vůbec nečtete a je blafáte nesmysly.

      Jestli pár Iráčanů svrhává sochy, neznamená to, že „lid svrhl sochy“, to jen pro upřesnění. Spíš je důležité, že na území Iráku vznikl jako reakce na chování agresorů Islámský stát a že dnes současná demokraticky zvolená vláda moc s Američany nespolupracuje. Inu, jsou to šiíté a ti mají k Íránu blíž než k Washingtonu či Londýnu.

      Psát o Sýrii jako o „krvavém režimu“ je také přes čáru. Ruiny ze Sýrie udělal Daeš (IS) a boje, která s ním vede syrská vláda. Ta také pozvala ruskou a íránskou armádu na pomoc. To je mezi státy zcela legální a legitimní jednání. Američané, stejně tak i Turci - členové NATO - jsou v Sýrii ilegálně, jsou to agresoři.

      Kosovo je okupováno. Výkon okupační moci na něm provádí KFOR, čili jednotky různých států pod velení NATO. Jsme rád, že už tam naše jednotka není. Další okupační orgány na Kosovu reprezentuje EULEX, který vytěsnil orgány OSN (mise UNMIK).

      A nakonec poznámka k vašemu veskrze ulhanému a spinovanému textu:

      Jen hlupák velkého kalibru může drze poučovat ostatní, aby víc četli a zajímali se o skutečnosti. Vy jste důkazem, že i když "čtete a sledujete", stejně zůstáváte čistou ukázkou hlouposti opepřené servilitou a duchem kolaborantství. Naštěstí většina Čechů, Moravanů a Slezanů ví, o co jde a nad vaší drzou hloupostí jen nevěřícně vrtí hlavou.

      Vymazat
  11. Nejsem Rusomil ale Amici, fašisté víc než století ! zničí tuto Zem !!!

    OdpovědětVymazat
  12. Chtěl bych, aby lidé, kteří navštíví akci Dny NATO v Ostravě, také zapřemýšleli o tom, k čemu se ty letouny používají. Před 20 lety v roce 1999 jsme vstoupili do NATO a krátce poté NATO napadlo bez souhlasu OSN Jugoslávii. Máme ruce potřísněné krví jak Srbů, tak Albánců.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, máte pravdu, lidé vidí pouze techniku, ale už je nezajímá k čemu slouží. Je pouze k zabíjení lidí.Každý si myslí, že se ho to nikdy týkat nebude.Kéž by, ale jsem v tomto ohledu skeptik. Nikdo neví, co bude. Dle situace a vývoje ve světě bych nebyl velký optimista.

      Vymazat
    2. 18:07
      Nebyl jsem v Ostravě, alevje pravda, že na leteckých dnech obdivuju především techniku.

      Vymazat
    3. To lze i u vzducholodí!!!!☺

      Vymazat
    4. 20:17
      Jenže vzducholodě tam nevystavovali.

      Vymazat
    5. 20;40
      Všeho do času!
      Amiokupanty vyhnali Vietnamci tyčema z bambusu!!!!☺

      Vymazat
    6. Letos jsem tam nebyl,příští rok si tam vezmu lentočku.
      NATO bombardovalo Beograd a Jelcin určitě chlastal.
      Putin byl ještě malá figurka. Dnes je politik velkého kalibru a veřím že tak, jak nepustil NATO na Krym, tak by je nupulustil do Kosova.
      Kosovo je Srbska duša!

      Vymazat
    7. 18:41
      A nevadí vám, že 90% obyvatel považuje tuhle zemi za svou a Srby vnímají jako uchvatitele? Vždyť přece víte, co tam dělali.

      Vymazat
    8. 19;57
      Kosovo je SRBSKO ty amiynteligente!!!!!!
      A že to 90% těch feťáků a vrahů neuznává je i jedno....ten untermensch kosovskej NEPATŘÍ NA MAPU SVĚTA,PANIMAJEŠ GRABIT???!!!!!

      Vymazat
    9. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    10. 20:36 To je jidiš "rabovat", putlerpšouku? Oblíbená to činnost tvýho kremelskýho vypouštěče?☺

      Vymazat
    11. 20:48 Rudoprdy! Páč v reálu nás žlutý skrčenci nikdy neporazili, pouze vyjímečně v roce 1905 to nandali Rusákům, ale to bylo od samýho počátku dílem rejdů bandy okolo Jácoba Schiffa, která v roce 1975 financovala pro změnu hnutí tzv. hippís a kterým šla na ruku i slabost tehdejšího prezidenta Nixona, autora výroku: "Vietnamčíci nikdy nemohou porazit Severoameričany, to mohou jen sami Severoameričané!" Ovšem na ztráty to bylo v obou těchto konfliktech jednoznačný, zejména v tom druhým: 58 tisíc vojáků USA z toho spousta negrů a barevných! A žluťáků chcíplo 1,5 milionu (z toho 1,1 milionu komoušskejch) a další byli zmrzačený a jejich země byla otrávená Agentem Oránžem! Čili je to nejmíň 30:1 ve prospěch naší rasy! Podařit se to dnes zopakovat v globálním měřítku, byly by problémy světa na staletí dopředu vyřešeny ...

      Vymazat
  13. Strašně se divím, že "ochránci a bojovníci" klimatu si nedali sraz v Mošnově na letišti!!! Tam mohli vyřvávat u těch kvant letadel, které zcela zbytečně přiletěli do jednoho bodu, aby "demonstrovali", ale co vlastně? Sílu? Připravenost? (k čemu?), Ukázka techniky? Další tisíce aut se na to nabaluje a pro většinu je to cesta tzv. "nad plán", tedy další zbytečnost! Z toho mi plyne takové divný pocit, že jak jde o armádu, tak jde ekologie stranou! A to nejsem ani náhodou příznivcem "proti globálnímu oteplování", které samo o sobě je (ničím seriozně podložená) hloupost.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jste si asi neuvědomil, že škola o víkendu žádná nefunguje.To by nemělo ten půvab...

      Vymazat
    2. 5:52
      Já sice beru oteplovaní a sucho vážně, ale bez divadelních politických nálepek. A s vámi naprosto souhlasím.Babičku z chaloupky budou udávat sousedi, že čadí z komínu a ta pak zaplatí pokutu a nad Ostravou byly orgie s uhlíkovou stopou a to nevadí.

      Vymazat
    3. Ano, festival agresivity našeho dnešního politického systému pro potěchu primitivního lidského dobytka, určeného a manipulovaného na jatka ve prospěch psychopatických vládců tohoto světa a jejich poskoků...Slušný a rozumný člověk na takové války propagující akci nemá co pohledávat !!!

      Vymazat
  14. 11:11
    Ovšem ty POČTY ZBLBLEJCH PODPOROVATELŮ AMIOKUPANTAMBASSY,TO JSOU CIFRY...!!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, bohužel se idiocie s převrácenými hodnotami a devicemi všeho druhu stala součástí našeho národního charakteru a je přímo úměrná velikosti sídel v nichž dané obyvatelstvo přebývá a Praha to i s ostatními velkými městy jen potvrzuje...Debílci s otevřenejma hubama očumují supr-zápaďáckou technologii na hromadného zabíjení namířenou na východ, zatímco jim jejich více či méně skromné domovy a životní prostor sionističtí kazivěti zamořují parazity a jejich budoucími popravčími...
      V srpnu tomu bylo právě 20 let, co začal útok mohamrdánských vahábistických hord na Dagestán, který se tomu bránil a s pomocí Ruska ubránil...Jak dopadneme my, když se vůbec nebráníme a naopak házíme klacky pod nohy všem, kteří se bránit chtějí??!!
      Obávám se, že osud Evropy je už zpečetěn a neschopnost udělat si vlastní názor na imigraci a tupost našinců a odevzdanost řádění a velebení těch kazisvětských sionistů a jejich pohůnků i třeba tou tak masově navštěvovanou propagandistickou akcí v Mošnově to jen potvrzuje...

      Vymazat
    2. Svatá pravda=smutná realita!

      Vymazat
    3. 12:22
      Vy jste skutečný ubožák.

      Vymazat
    4. 20;39
      A ty neSKUTEČNÝ amihovado!!!!!

      Vymazat
    5. Prosím bez vzájemných urážek, pánové. V Mošnově desetitisíce lidí, většinou rodin s dětmi či pubescentní mladíci se přišli zdarma podívat na špičkovou techniku a letecké ukázky (mimochodem dost ubohé a hala bala). O žádné podpoře NATO nemůže být ani řeč. Když jsme procházeli kolem stánků aktivistů, tak většina lidí souhlasila, co tam měli napsáno - že NATO je agresor a v Jugoslávii bylo na straně zločinců. Přátelé NATO by byli zděšeni, co si pěší návštěvníci, jak z Česka tak i z Polska, o NATO říkali. V sobotu měl proti petičním stánkům svůj stánek tlustoprd Pašinský, iniciátor to "pražského majdanu"). Celý umolousaný, nechutně zválený s pár zjevně duchem prostšími lidmi. Jeho petice požadovala "přijetí eura". Ti hlupáci asi chtějí platit dluhy, které nasekali jiní (Řecko, Španělsko, Itálie, Portugalsko a další). No potěš koště, v úzké uličce stáli proti sobě míroví aktivisté proti blbečkům, kteří nás chtějí okrást. Doufám, že tomu ušmudlanému sádelnáči Pašinskému nikdo nic nepodepsal.

      Vymazat
  15. Petice je hloupá a naivní! Občané tam chodí zejména se svými dětmi, kterým vojenská technika od malička imponuje. Kdybych to neměl tak daleko tak se na tu vrcholnou leteckou techniku půjdu taky podívat. A to nejsem přítel NATO. Přátelé letecké techniky si to nenechají taky ujít. Vidět např. Herier v akci je prostě nádhera. Věřte, že kdyby v Mošnově byla ukázka ruské vojenské letecké techniky, která má taky co k vidění, tak tam bude taky narváno. Prostě si myslím, že když se tam půjdu podívat, nejsem zákonuitě příznivec a pdporovatel NATO. Tady N.R. podle mne trochu přestřelila. M.R.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Abyses z toho jednou neposral !!!

      Vymazat
    2. 12:32 Vaší motivaci rozumím. Háček je v tom, že propaganda všechny tyto lidi označí za nadšené podporovatele NATO. Stačí se podívat, jak o tom informuje ČT. Stejně jako informuje o akcích Chvilek. Tam také nerozlišuje mezi "čumily" a aktivními pošuky. Určitě je rozdíl, jestli se jdete s dětmi podívat "Bahna", do našich starých opevnění a nebo když se zúčastníte "Dnů NATO". Vaše motivace prestituty nezajímá, všechny účastníky prezentují jako podporovatele NATO. Působí tak na stádní pud těch méně myslících, kteří si řeknou: "Když je tam tak velké stádo, tak je správné bučet s ním".

      Vymazat
    3. 12:32-No, když tě tak ta technika baví a je tak nádherná, tak to se těš už teď na tu opičárnu příští rok. To ti předvede ten tvůj zdivočelej chazarskej hokynář v roli předsedy vlády nové 60 let staré herberky, co jich vietkong amíkům posestřeloval a jako chromé kachny posrážel celých 6.000 během deseti let války ve Vietnamu, které za spoustu miliard, které chybí v sirotčincích, starobincích a i jende, koupí za podrbání za ouškama od Káčera Donalda, aby ti paraziti v USA nechcípli hlady a ti negři, co už 4. generaci nemakaj, náhodou nezhubli a neztratili náladu v raperských ejakulátech vyhrožovat smrtí bílejm otrokářům...

      Vymazat
    4. 14. 26 Díky za pochopení a samozřejmě o té propagandě je to stoprocentní pravda. U ČT bude i ten nejmenší hošík nadšeným příznivcem NATO. P.S. Viděl jsem na internetu jak se někdo ptal na Letné lidí proč demonstrují. Drtivá většina vůbec nevěděla proč tam vlastně je...! Hezký den. M.R.

      Vymazat
    5. 12:31
      Pane, jednalo se o dny NATO, ne o ruský aerosalon. Lidé chtějí vidět nejnovější vyspělou techniku, a tu techniku která nas bude bránit, ne po nás střílet. Co takového úchvatného bychom viděli z Ruska? To už my máme mnohem vyspělejší letadla. Rusko se nemůže rovnat vyspělým západním zemím. Před cca sedmi lety jsem byl na dovolené na Slovensku a viděl jsem tam přistávat B52 Stratofortress. Byla to nádhera. Musel jsem odstavit auto a celá rodina jsme to sledovali.

      Vymazat
    6. 19:31-Pane, jste infantilní idiot a právě pro takové se ty dny NATO pořádají, takže vše v pořádku, že jste si to užil a že Vám to udělalo dobře a vaší stejně dementní rodině taky.

      Vymazat
    7. 19:31

      Člověče, jak já vám závidím vaši nevědomost. Vy určitě žádnou obavou z války s Ruskem netrpíte. Vy se máte.

      Vymazat
    8. 19:50
      Takže 690 tisíc návštěvníků jsou podle vás infantilní idioti? To jste tady pěkná sešlost. Vidím tu neuvěřitelně hloupé příspěvky plné vulgarit a trapných složenin typu "amiokupant", "havlolejno", "eurohovnoty" co to má proboha být, to jsou diskusní příspěvky?
      Já napíšu svůj názor, slušně, a vyvalí se na mě kopa hnoje a urážek. Jestli má tohle být opozice západním hodnotám, pak i když ne zcela se vším souhlasím, stokrát raději to, než vulgární agresivní vymetence, jak se zde prezentují.

      Vymazat
    9. 20;36
      Ten počet uvedla NEčeská zbytečná Čt???!!!!
      Tak to je stejný,jako 500000milionů chcanek z Letné!!!!!!☺

      Vymazat
    10. 20:44
      Jestli se bude hlasovat za příjem migrantů, dám svůj hlas. To kvůli tomu abychom takové nechutné oplzlé a neskutečně trapné hulváty konečně prečíslili.

      Vymazat
    11. Ano 20:36, kápnul jste na to, víc, než 690 tisíc a nejen těch návštěvníků, jsou infantilní idioti a proto to taky tady tak vypadá...a nejen tady, ale i v celé EU...M+M & Comp.jim rozvrací naprosto vše a oni je volí a volí..., jak si myslíte, že to tu s těma vašima primitivama ze SV a Afriky dopadne?! No, asi jako v JAR, kde je denně 58 vražd a rasizmus, jako prase a totálně rozvrácená ekonomika..Ti vaši opičáci budou určitě slušní a konverzovat s vámi budou jen spisovně, ale bohužel jen s mačetou, nebo klackem v ruce, jak to činí i všude okolo nás, neb ničemu jinému nerozumí a já vám to ze srdce přeji a všem vašim steně blbejm příbuznejm...

      Vymazat
    12. Pane 19:31 resp. 20:36, vy osobně jste výplodem lhaní,, manipulací, cenzury a překrucování českého mainstreamu a „naší“ ČT. Udělaly z vás dokonalého hlupáka, který nevidí souvislosti. Navíc do vás nacpali předsudečnou nenávist, protože jinak byste se tak hloupě nevyjadřoval.

      Jediné, v čem s vámi souhlasím je, že někteří diskutující používají příliš expresivní výrazy, na které asi nejste zvyklý. Inu médii zhlouplý ale přitom slušně vychovaný člověk. Bohužel, nebyl jste v rodině veden k samostatnému uvažování. Věřte mi, že až naši dnešní spojenci začnou válku proti Rusku, a oni to velmi chtějí, tak se i váš slovník změní.

      A prosím, opravte si počet návštěvníků: nejde o žádné půlmiliony či jiná fantasmagorická čísla. Šlo cca o 120-160.000 návštěvníků, z toho Čechů byla jen polovina. Druhá, možná silnější polovina, byli Poláci.

      Vymazat
    13. 6,41
      Pšonek má povinnost se jít podívat na A MIŠROT,KTEREJ BUDOU JAKO MOUROVATÝ 100 let platit!!!!!!!

      Vymazat
    14. 6:41
      A v čem vy jste jiný? Zatímco v oficiálních médiích jsou ukázány důkazy, časová návaznost i odborné komentáře, zde jsou jen výkřiky do prostoru o nějakých právech. Zajímavé, že to bylo právě Srbsko, které porušilo základní práva svých obyvatel a obyvatel dalších států. Pokud nějaký stát zabíjí a terorizuje skupinu lidí a provádí diverze na území jiného státu, pak to je agresor. Tečka. Můžete si nazývat koho chcete hlupákem, ale pravdu a logiku nesmažete.

      Vymazat
  16. Když se amiokupant naparuje MIMOŘÁDNĚ fungujícím šrotem,není důvod něco takovýho vidět,natož za to platit....stačí jednou za rok D1!!!!☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S tím šrotem to sedí, ani SaÚdy s tou vychvalovanou technikou nedokázali ochránit. Jó kdyby měli ty ruské systémy proti dronům, na internetu je video jak sundávají drony a ty padají jak přezrálé hrušky, to by byla jiná. Za prvé by to nebylo předražené, což asi SaÚdům nevadí, ale nebylo by to neúčinné, což už SaÚdům vadí protože hodně draze koupili od Ušáků iluzi že budou ochránění a ono prdlajs. Hej hou, rzudý dědeček

      Vymazat
  17. Škoda že jste tam nebyly vloni. Vyděl jsem mladíka s lentou.
    Příští rok přijedu a podepíšu.
    Kosovo je Srbsko.
    Marcel.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    2. VYděl jste, jo? Sice nevím, co to je lenta, ale nebylY jsme tam, to máte pravdu.

      Vymazat
    3. Lenta je svatojiřská stuha, tradiční označení ruských gardových vojsk a dnes symbol boje proti terorizmu a banderizmu. Mám ji doma také a na demošky ji nosím.

      Vymazat
    4. 6:44
      Hmm, zajímavé. A vy jste někdy sloužil v carské gardě, ctihodný kmete?

      Vymazat
    5. Druhý rok věnuji lentu, těm kdo si váží osvobození Československa sovětskou armádou od Německých fašistů.
      Dostávám je od Českého mírového fóra.

      Vymazat
  18. Mezi koukáním na tenis, jsem občas mrknul na to nato.
    Nějaké letadýlka či jiné stroje pro zabíjení mně jako
    člověka který prožil druhou světovou a taky si odsloužil
    dva roky na "vojně", pochopitelně neberou.
    Jak vidno, tak hlavní diváctvo tam byla mládež, lidé středního věku a jen pár starších. Z těch starších co jsem
    zahlédl, nikdo nevypadal na současníka Hitlera či Stalina.
    Chápu, že to hlavně pro kluky může být zábavné ale to
    politikum tam je naprosto zřejmé.
    Organizátor se sám pochválil, že taková akce je v táboře
    míru a kapitalismu ojedinělá.
    Jinak bych řek, že nová válka by mohla vychýlit ty chutě koukat na válečné stroje. Mají ale mladí a pováleční starší
    štěstí. Jaderné zbraně drží na úzdě americké válečníky.
    Jenže jak dlouho.

    OdpovědětVymazat
  19. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  20. Hahaha, tak admin nechal na diskuzi dusevniho ubozaka 18:43, kteremu se nepostavi pero:-)

    OdpovědětVymazat
  21. Jestli u stanku reprezentovali svoje ideje dusevne giganti typu 18:43, tak se ani nedivim, ze si lidi cestou okolo nich na ne plivli:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 19:45
      U dveří na tu amišrovnou srandu byla busta UDAVAČE HAVLA z Fuckingtownu.....většina lidí se šla podívat,jestli to mamrdohovado ZLITÝ vodečkou BYLO KDY SCHOPNO EXISTOVAT....JESTLI NEMĚL DVOJNÍKA,TROJNÍKA,PĚTNÍKA....FALEŠNOU PĚTKU!!!!!☺

      Vymazat
    2. 19:45 - píšeš z kanceláře? Tys tam vůbec nebyl. Stál jsem u nich cca 40 minut, povídali jsme si a lidi, co chodili okolo s nimi souhlasili. Nikdo neplival, nikdo nenandával. I Poláci pochopili, o co šlo, a souhlasně kývali hlavama. Občas i palec nahoru.

      Vymazat
    3. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    4. 20:00 Nezapomínej že to byl tvůj biologicekj fotřík! Jen ti to neměl kdo sdělit, páč tvá máti je němá už od dětství. To se stalo, když za války navštívili ukrajinští vlastenci z OUN její komoušskou famílii, kteří tvý bábě uřezali ty její povislý kozy, dědkovi zvadlýho kokota a ještě dejchající je oba vhodili do škarpy, kam chodila celá vesnice srát. Bohužel tvou matku, tuhletu kurvu - https://im.tiscali.cz/press/2017/11/30/883039-final-0787-3800x2536.jpg

      nenašli, páč byla schovaná v tý škarpě mezi hovnama a oni ji nedokázali rozeznat! A to byla chyba, tak jí pak mohl ožralej Havel na mejdanu, kde vynášela popelníky, ošukat a z toho si se vylíhl ty! Jenže tě potratila a ten potrat naložili do lihu a později poslali kremlovoroj jako delikatesu. Od tý doby co ji zežral poletuješ coby shluk těkavých plynů z lejnolíhně tohoto smradlavýho Ugrofína! - https://pbs.twimg.com/media/DQ3D5L9WsAAByD3.jpg

      Vymazat


  22. Podepsal to vůbec někdo? Vidím tam jen jednoho chlápka nad těmi papíry, ale nějak moc lidí okolo není.


    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak by to mohl nekdo podepsat, kdyz jejich sympatizanti neumi ani cist ani psat. Nanejvys tam maji par otisku prstu. Ale pro jistotu jich moc nebude, protoze naprosta vetsina jsou corkari, kteri jsou evidovani v databazi trestne stihanych vcetne tech otisku prstu.
      Jen ten blb 18:43 tam ma otisk cela, protoze je to rudy beran:-)

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    3. 20:03
      Ano, asi budete mít pravdu. To dokazuje i přispěvatel 20:13. Úplná žumpa.

      Vymazat
    4. 20;23
      Další amiÍÁček?!☺

      Vymazat
    5. Co jsem viděl, tak měli plný stránky podpisů, takže lidi asi podepisovali.

      Vymazat
  23. Vidět a vědět....To nepatří k výbavě havložumpy!!!!☺

    OdpovědětVymazat
  24. ¨Přečtěte si na Veterans Today článek Tajemství Davida Duke. Je to pecka a vysvětlí vám mnoho z jednání vyvolených.

    OdpovědětVymazat
  25. Šel jsem kolem. Aniž by se zastavil, viděl jsem podpisů celou stránku.

    Dovolil bych si poznamenat, co mne naučil nový režim. Je třeba nemyslet, když už se přemýšlí, nemá se mluvit, jestliže se promluví, nemá se psát, jestliže se napíše, nemá se podepisovat a když se už někdo z blbosti podepíše, nemůže se pak divit.

    Inteligentnímu člověku by měly stačit zkušenosti učitele Cimbala z ČVUT (viz PL). Ostatně je lepší, aby oni nevěděli, kdo si co myslí a nechat si svobodu výběru.

    OdpovědětVymazat
  26. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  27. https://www.lidovky.cz/nazory/petracek-kdyz-schazi-pomnik-jak-se-pred-80-lety-soveti-druzili-s-wehrmachtem.A190922_171333_ln_nazory_ele

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Petříček přihazuje hlínu na hrob české sociální demokracie.

      Vymazat
    2. 6:57
      Ale mněl by si vzít větší lopatu, nebo zvětšit tempo.

      Vymazat
  28. Naprosto tento akt podporuji, ale nevím, proč bych semněl takové hovadiny jako je Nato zůčastňovat.
    Václav
    Ps: a to jen kvůli podpisu.

    OdpovědětVymazat
  29. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  30. Brouk Pytlik,

    Co je na tom zajimve aspon pro mne: Projizdel jsem Kosovo a Jugoslavii pred mnoha roky. Kdyz jsem se dostal na uzemi Kosova, pripadalo mi jak udelat krok zpatky v case 200 let a do Turecka, malo aut a vsude byli oslove tahnouci dvou kolove povozky s prumery devenych kol 150 cm. A zvali mne abych se zastavil u nich slovy : Podivej se mame NOVOU MESHITU!!!??

    Nemyslim , ze by jim Mladic branil v pokroku civilizace, ale nabozenstvi.

    Co je dalsi zajimavy bod, ze Trump se omluvil Srbum za bombardovani ale Bill Clinton(ktery bombardoval) nikoliv , zrejme kazda politicka skupina ma jinou politiku, Clinton byl Globalista. Kazdy si to muze vysvetlit jak chce.

    Neni mi znamo jestli Kosovo ovlada skupina klika z Turecka ci Saudska Arabie a jestli Saudove investuji vetsi penize do Kosova. Asi ne, a mozna i umirneni muslimove, by chteli naspatek do tiche Jugoslavie , kdy byl vetsi klid, lec NATO musi udrzet v Jugoslavii otevrenou migraci coz je ucel hry. A nezda se mi ze politika NATO je identicka s dnesni politikou USA, ktera se zmenila. Co mne neni jasne proc Saudove nezvolili financni cestu investovani do Kosova a financni promoutovani mistnich inteligentnich muslimu??

    Ovsem Vahabismus v Evrope by mohl byt nebezpecny a Saudove jsou Vahabisti a tedy jejich spojeni na Kosovo je dulezite v pochopeni co je v planu.

    Rad bych navstivil Uzbekistan ale nevim jak na to, bylo by to zajimave Samarkand.
    pane Dvoraku , to by bylo neco pro vas at dostanete nejakou inspiraci!!! na to co je dulezite a co ne.

    Brouk Pytlik

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pane Brouku Pytlíku, vaše postřehy z Kosova jsou autentické. Jen doba se změnila. Za Jugoslávie, když na ni padla krize, byla na Kosovu nezaměstnanost 14-17%, dnes, za okupace "západními demokraciemi v čele s USA" je oficiálně přiznaná nezaměstnanost 40%!
      Ano, za zaostávání může převažující náboženství - islám. Kosovo také dodalo tzv. Islámskému státu nejvíc fanatických bojovníků v přepočtu na počet obyvatel.
      Na Kosovu je také velké množství nevěřících, kteří stejně jako věřící propadli nacionalistickému blouznění, které ve výsledku mělo vraždění Albánců, kteří byli pro setrvání v Jugoslávii (Srbsku), následně vraždili policisty a vojáky a pak i srbské civilisty. A jak jistě víte, s teroristy se nevyjednává, s teroristy se bojuje. To udělali Srbové a když UČK prohrávala a byla vytěsněna zpět do Albánie, přidalo se NATO se svým letectvem a 2 a půl měsíce terorizovalo celé Srbsko, bombardovalo i civilní cíle, bombardovalo i kosovské albánské civilisty. Nakonec, když už nevědělo kudy dál a škody v Srbsku přesáhly 50 Mld. USD, podepsalo s Jugoslávií Kumenovskou dohodu, ve které se zavázalo, že Kosovo je součástí Srbska a že bude jen dočasně okupováno.
      Jak je zvykem u Anglosasů, nevýhodné dohody ihned porušují. I stalo se a na území jižní srbské provincie pod svou patronací nechali vyhlásit "samostatný" albánský stát.

      Vymazat