Reklama

.

.

sobota 14. září 2019

Vtip a realita

Jaroslav Tichý
Jaroslav Tichý
14.9.2019
Podle některých odborných definic „vtip, anekdota, popřípadě fór, je krátké vyprávění, jehož účelem je pobavit příjemce (posluchače či čtenáře). Obvykle je založen na dvojznačnosti, absurditě nebo paradoxu, je stručný a směřuje k výrazné a úderné pointě. S ohledem na krátkost toho následujícího vyprávění zůstaňme u pojmu vtip.

Příklad vtipu z filmu „Sedm statečných“:
- muž vypadne z 10. patra činžáku;
- a zatímco padá, v každém patře si říká, zatím je to v pořádku.



Přenesme se nyní do naší současnosti, kde namísto se vtipem se setkáváme s realitou (zčásti nikoliv nepodobnou vtipu) v souvislosti s organizovaným navážením migrantů do Evropy, jakož i s postupným navážením migrantů do naší země, které je u nás oficiálními místy popíráno. Dokonce jsme jako občané přesvědčováni o pravém opaku, a lidé, kteří na tento stav a plánovanou islamizaci Evropy, která již probíhá, upozorňují, jsou označováni za cizí agenty, xenofoby či přinejmenším za ty, kteří „straší naše důchodce“.

Migranti jsou zatím prokazatelně ve statisících v zemích západní a severní Evropy, tedy v zemích, které jsou stejně jako ČR součástí EU. Mezi nimi prakticky žádné skutečné hranice s překážkami k překonání nejsou. Vše dospělo do situace, že nejprve jsme zrušili hranice mezi členskými zeměmi uvnitř EU (pod záminkou volného pohybu osob v rámci EU) a nyní již fakticky neexistují ani vnější hranice EU. Tak, jako obvykle jsme byli i tentokrát jako evropští občané podvedeni.

A pokud se některé země invazi migrantů bránily (Maďarsko či v poslední době Itálie), pak k velké nelibosti Bruselu, který dovoz migrantů do Evropy pomáhá organizovat a následně pak prosazuje jejich rozmísťování do jednotlivých členských zemí EU. Plní tak instrukce svých skutečných majitelů v zákulisí v souladu s projektem Coudenhove-Kalergiho. U nás počty migrantů rostou zatím postupně a méně nápadně, avšak za stejným účelem. A tím je islamizace Evropy.

To ukázal i poslední vývoj vnitropolitické situace v Itálii, když se jejímu premiérovi Contemu s podporou Bruselu podařilo z vlády vystrnadit ministra vnitra Salviniho a jeho hnutí Liga jako překážku v dovozu dalších migrantů do Evropy přes italské přístavy.

Nově rekonstruovaná italská vláda neprodleně otevřela znovu stavidla dalšímu přílivu migrantů do EU. Tzv. záchranářské lodě s čerstvými dodávkami migrantů Afriky již čekaly na tento krok na moři, aby mohly vjet hned poté do italských přístavů, migranty vylodit a jet nakládat k africkým břehům další várku. Čas jsou peníze a v tomto případě opravdu nemalé. Co na tom, že zčásti i z našich daní odvedených do Bruselu.

Jasně to dokazuje propojení vedení EU s tzv. neziskovkami, které se zabývají dovozem obyvatel třetích zemí do Evropy. (Podle plánů a smluv prosazovaných a uzavíraných vedením EU). Zajišťují tak (spolu s leteckými společnostmi) logistickou část celé operace pro Brusel.

Lze jen věřit, že tento případ otevře konečně oči všem těm, kteří se naivně chtějí bránit islamizaci při současném setrvání v EU. Tedy zejména ex-ministru Salvinimu a italským voličům.

Je to ale současně i velké poučení pro občany zemí V4, ČR nevyjímaje.

S otevřením podobných stavidel pro cca 1 mil. migrantů vyhrožuje též Turecko.

V této souvislosti si nelze nepoložit otázku, kam bude Brusel další migranty v rámci Evropy asi směrovat.

Zatím jsou migranti v narůstajícím počtu k vidění v některých lokalitách ČR, jakož i v nákupních střediscích na okraji Prahy.

Na Václavském či Staroměstském náměstí se ale zatím hromadně nevyskytují ani nescházejí k pravidelným modlitbám, jako je tomu např. ve Velké Británii.

Přenesme se z onoho vtipu do reality a položme si následující otázku:
- ve kterém patře našeho pádu z činžáku (v případě migrantů) se asi tak nalézáme?

To, jak to dole „dopadne“:
- v případě onoho vtipu si umíme všichni představit;
- v naší realitě, zjistíme sami zanedlouho na vlastní kůži, ačkoliv to známe přece z různých videí z Francie, Itálie, Velké Británie, Německa či Skandinávie.

Nechceme o tom ale až do poslední chvíle přemýšlet, natož se proti tomu rázně postavit, byť jde o naši zem, o naše rodiny o nás a naše životy.

Dopad z věžáku na zem bude hodně tvrdý. Jak pro toho chlapíka z vtipu, tak i pro nás. Jsme si to v té naší realitě schopni ještě za minutu dvanáct uvědomit a pád zbrzdit?

A je na našich občanech, pro co se rozhodnou. Zda pro:

- hodně tvrdý pád s trvalými následky, tj. pro svoji islamizaci, či
- zbrzdění pádu, tj. pro obranu před svojí islamizací a tedy pro odchod z EU.

Oboje současně ale praktikovat není reálně možné.

142 komentářů :

  1. Pěkný článek pane Tichý já už přemýšlel tak volím SPD. Také dost lidí volilo Babiše který řekl že je nebudeme přijímat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přijímat, nebo nepřijímat již bohužel není na naší zkorumpované loutkové vládě a ani občané neustále cíleně myšlenkově a emociálně rozdělovaní tomu těžko zabrání.
      Každý drobek o tom jaká je pravda však může pomoci občany stmelit a spojit bez ohledu na jejich názory.
      Proto jednu přidávám:

      KDO PLATÍ UPRCHLÍKY????

      TO JE CHYTRÉ !!!!


      Uprchlické tábory v Rakousku a Německu provozuje švýcarská soukromá společnost OPS jejímž majoritním vlastníkem je banka Barcleys, což je hlavní banka Rothschildů. Stejní lidé provozují “humanitární” a “lidskoprávní” organizace po celém světě, včetně Afriky.

      Je to jednoduché. “Humanitární” organizace inkasují peníze od vlád států, které pak rozdělují “potřebným”, ti si pak za
      tyto peníze koupí cestu do Evropy, za kterou z a platí zpět “humanitárním” pašerákům.
      Po příjezdu do Evropy státy opět platí za “uprchlíky” oné společnosti , co provozuje tábory! A zato vše lobuje u EU pan Soros - pravá
      ruka Rothschilda, který nutí politiky, aby přijali další miliony “uprchlíků” ročně! Kromě rozvracení kultury, nastolení nového řádu je v tom i docela
      prima kšeft! Nejlepší na tom je, že daňoví poplatníci platí “uprchlíkům” cestu sem, jejich pobyt tady a následné výhody.

      Tyto peníze inkasuje světovládná skupina bankéřů – zlodějů z Wall Street!!!

      Vymazat
    2. 11:21 A já myslel, jak je to boss ten Soros. A on je to vlastně jenom obyčejnej pohůnek pana bankéře Rothschilda.

      Vymazat
    3. 12:02
      Nic si z toho nedělejte. Někomu to nedojde nikdy.

      Vymazat
    4. 12:49 :-D Ne, tohle mě vážně netrápí.

      Vymazat
    5. 13:00
      To je na pochvalu. Informovaný člověk je užitečný. Nejen sám pro sebe.

      Vymazat
    6. Vážení,
      na základě nenápadné informace v reakcích čtenářů na Seznamu, jsem si řekl, že si ji zkusím ověřit, viz:

      Pavel Grigar, Tištín
      Pátek, 2. září 2016, 11:50:16 |
      Souhlasím |
      Nesouhlasím |
      +14
      A tohle Vás rozčiluje?
      Najeďte si na stránky Ministerstva pro místní rozvoj ČR,vyhledejte veřejnou zakázku ev.č.642794, otevřete si formulář 7601011042794, hodnota zakázky 520.500 000 Kč bez DPH,oddíl II.B-předmět zakázky, zveřejněno 22.7.2016, jde o zakázku na centralizované poskytování imigračních služeb. Ovšem, jak to celé koresponduje s tvrzením některých politiků-"žádní migranti! žádné kvóty!"?
      Už to máte? A teď se můžete rozčilovat!
      Přeji příjemný den.

      Tak jsem si na ty stránky vlezl. A je to pravda. Takže Chovanec (zelinář, pučista) s poseroutkou a podrazákem Sobotkou nám tvrdě lžou (předvolební tah). Oni mají smůlu, protože zakázky musí být uvedeny na portálech příslušných ministerstev. Počítají s tím, že lidi jsou pitomci a nebudou stránky studovat. Jejich kecy o tom, že žádné kvóty pro imigranty atd. A vidíte, oni mají již připraveno 520 milionů pro rok 2017 až 2019, počítají s přísunem migrantů. A že to je pravda tak se podívejte níže na výtah z té veřejné zakázky:

      Období let 2017 - 2019.
      Státní integrační program je program zaměřený na pomoc oprávněným osobám při jejich začlenění do společnosti, a to zejména v oblasti bydlení, vzdělávání, odstraňování jazykové bariéry a pomoc při vstupu na trh práce.
      Činnost generálního poskytovatele integračních služeb nemůže z povahy věci vykonávat ústřední orgán státní správy a je tudíž třeba jejím výkonem pověřit organizaci, která má v této oblasti zkušenosti a potřebnou kvalifikaci.

      Vymazat
    7. Dělají z nás voly, protože voliči...

      Vymazat
    8. 13:24 Co je na tom divného? Ročně k nám dorazí desetitisíce migrantů vesměs z východu. Chtělo by si to k tomu "A" načíst i to "B".

      Vymazat
    9. koukam na němce ati už jsou zase milovy krok před nami založili prvni školu pro muslimske homosexualy takže nebude daleko doba kdy i naše jelita budou postupavat cum befel jalove kravky anžely aproč podleni no protože kolonie ikdyž většina stale děla že nemuže byt pravda že jsme kolonie třeba president premier dale od shora dolu až po posledniho evrohujera

      Vymazat
  2. Souhlas - moc pěkný a přesný článek. Já jen nechápu, že to tolik lidí u nás nechápe.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. PavelF 9:43

      NECHÁPAVOST
      té rozhodující části blbé populace pramení z dlouholetého sledování pořadů ČT.
      ANO,
      dávají tam i dobré programy, ale ten mix zábavy, poučení a politiky není přece na poli propagandy nic nového !
      Komunisté to snad dělali jinak ?!
      Naprosto, jako přes kopírák si tak počínal i tehdejší ministr propagandy nacistického Německa Joseph Goebbels a to měl k dispozici pouze radio.
      A lidé na ten propagandistický guláš čumí a čumí,
      ať už z jazykové nevybavenosti, nebo ze zvyku a jen nadávají, že za to musí platit,
      místo aby ty sračky, zabalené do zábavy, poučení a politiky odhlásili...
      Tohle vše tady už přece v nedávné minulosti několikrát bylo, jen se to jinak jmenovalo, ale ta mlčící většina je stejně bezmocná, jako před rokem 89.




      Vymazat
  3. EU prodloužila mandát pro záchranu migrantů ve Středomoří o 6 měsíců:

    https://cz.sputniknews.com/svet/2019091310673460-eu-prodlouzila-mandat-pro-zachranu-migrantu-ve-stredomori-o-6-mesicu/

    OdpovědětVymazat
  4. Toto je boží-radost ze života a nefalšovaná :-)

    https://www.youtube.com/watch?v=0_ppG_G2s9g

    OdpovědětVymazat
  5. Vyfičet z EU i kdybychom měli rýt rypáky v zemi. Prosperita v okupované vlasti nám bude k ničemu, stejně jako otrokům ve starém Římě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo pryč z toho nevolnictví , už před 10 roky bylo pozdě!!!!

      Vymazat
    2. Jako vyfičet z EU a znovu zadrátovat republiku ostnáčem?
      Děkuju, nechci.

      Vymazat
    3. 10:30 Kdo by chtěl ven ten by mohl, v některých případech by to bylo dokonce vysoce žádoucí, ale mít ze státu průchoďák postrádá smysl. Nikdo normální nevleze ani na cizí zahrádku, majitel to netoleruje, ale do EU jako do celku, vleze kdokoliv, kolonizuje a málokomu to přijde divné, naopak je to údajně žádoucí. Proto pryč z EU.

      Vymazat
    4. 10:50 To by mělo pro ČR devastující následky. Snad se toho nedožiju.

      Vymazat
    5. 10:50
      Pokud tady bude ten havloodpad tak určitě NE!!!!!

      Vymazat
    6. Jakej "havloodpad" máš na mysli?

      Vymazat
    7. 10:59 Možná to tak bude lepší, protože ať tak, nebo tak, devastující bude obojí. Ovšem to vyfičení z EU má perspektivu, alespoň v suverenitě a svobodě rozhodování o osudu země.

      Vymazat
    8. 11:17 ty se nepoznáváš ?

      Vymazat
    9. 11:22 Jak říkám, něčeho takového bych se dožít nechtěl. Ale naštěstí nám nic podobného reálně nehrozí

      Vymazat
    10. 12:06
      Konstruování protipovodňových zábran je účinné pouze před povodní.

      Vymazat
    11. No hele, jestli tím "havloodpadem" myslíš mě, byť netusíš, jak jsi k tomu přišel, tak holt musíš počítat s tím, že lidi jako já tu budou vždycky. Vždycky.

      Vymazat
    12. 12:38
      To Hitler-Šikelgruber sliboval Frickům taky....A navrch tisíciletou říši!!!!!☺

      Vymazat
    13. 12:38
      Pozdě,ale přece se omlouvám,celý můj komentář je pro 10;30.

      Vymazat
    14. 9:51
      Vono by to šlo, ale to by se k 10ti milionům museli připojit i elity. Pamatujete si ještě, že v jednotě je síla? Ale proč by zbohalíci šli s lidmi? Vzdyť si sní sen, že příliv Ukrajinců => nízké mzdy a strach z nezaměstnanosti. Milionáři jsou hloupí, migranti z Afriky se prací nepřetrhnou a díky EU jsou si dopředu vědomi práv, kterými je EU vybauje. Vždyť i bohaté Německo jen čučí. Naši papaláši, ať chtějí, či ne tak nahánějí voliče k Tomiovi a pak se budou moc divit. Celá Evropa se radikalizuje což není dobře a nové riziko je od samého počátku zbytečné.

      Vymazat
    15. Zajímalo by mě, co by bylo devastujícího na odchodu z EU. Před rokem 2004 jsme v tom spolku taky nebyli a nic devastujiciho jsem u nás nepozoroval.

      Vymazat
    16. Zajímalo by mě, co by bylo devastujícího na odchodu z EU. Před rokem 2004 jsme v tom spolku taky nebyli a nic devastujiciho jsem u nás nepozoroval.

      Vymazat
    17. Nemyslíte, že se svět kolem nás za těch 15 let hodně změnil?
      Odchodem z EU bychom přišli o volný pohyb zboží, osob, služeb a kapitálu. Chápete dopady?

      Vymazat
    18. 16:13 Nepřišli. Zrušením Lisabonské smlouvy by se EU mohla od politického vazalství vrátit k EHS.
      Ale i při odchodu z EU existuje přístupná EFTA:
      https://cs.wikipedia.org/wiki/Evropské_sdružení_volného_obchodu

      Vymazat
    19. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    20. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    21. 16:51 Pardon, ale naším odchodem z EU by se na Lisabonské smlouvě nic nezměnilo. EFTA tady sice existuje, ale žádné řešení to není. Výhody členství v EU by to rozhodně nenahradilo ani zlomkem. Porovnejte si ekonomiky členských států EFTA s naší.

      Vymazat
    22. 17:18 Psal jsem to jinak, ale znova vysvětlím. Na Lisabonské smlouvě by se jistě naším odchodem z EU nic nezměnilo, ale pro nás jako nečlenskou zemi by se stala neplatnou. Kromě toho jsem napsal, že EU jako taková, kdyby se chtěla pozitivně změnit, by měla Lisabonskou smlouvu zrušit, a tak se vrátit k užitečnému EHS, protože právě ta politická smlouva je zničující. Doufám, že je to už jasné. A EFTA nezatracujte, používá ji úspěšně více zemí, a určitě ji bude využívat i VB po jejím odchodu z EU.

      Vymazat
    23. 16:13 Nojo, dopadli bysme hrozně. Asi jako Švýcarsko nebo Lucembursko, kteří nejsou ani v EU, ani v NATO, ani v eurozóně. A proto tam mají jen samou bídu a utrpení. Možná to bude tím, že jejich politici nejsou prodejné kurvy a dbají o skutečné zájmy svých občanů.

      Vymazat
    24. 13:13 Zas už skřekáš v jidiš, putler-grúbere?☺☺☺

      Vymazat
    25. 18:16 A to nám i ten Švajc mohl bejval dnes čučet na záda, kdyby Čechy & Morava zůstali součástí Rakouska! Kdyby došlo k tak dlouho plánovanému odsunu čechomužyků do Bosny, nikdy by se Němci v pohraničí nebouřili (my se pracovitych germánu nemuseli zbavovat a nahrazovat zaostalou menšinou importovanou ze Slovenska), nikdy by Sovětský svaz nepriclenil do východního bloku naše území a my dneska měli prosperující zemi. Místo toho máme chaos, nejistotu ale jistotou je že v Evropě nejdražší vodu, telefon, elektriku, potraviny (a to je pro východní Evropu dělají specielně ještě ošizené z náhražek)... a to vše za 1/3 mzdu než má za stejnou práci Rakušan či Francouz. Navíc tím způsobem jakým je dneska společnost rozdělena a plná nenávisti proti všemu a že sousedé a kolegové v práci jsou si schopni vyškrábat navzájem oči, očekávám občanské nepokoje.

      Vymazat
  6. Pane Tichý, obávám se, že strašení lidí migrantama už přestává fungovat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jděte to povědět např. té znásilněné dívce, a jejím rodičům:
      https://www.novinky.cz/krimi/clanek/policie-vysetruje-znasilneni-divky-na-poli-u-litomeric-40287143

      Vymazat
    2. 10:35 Znásilnění je rozhodně ohavnej zločin. Jen nevidím rozdíl mezi tím, jestli ho spáchá Eritrejec, Uzbek nebo Pepa ze sousední vesnice.

      Vymazat
    3. 10:35 V případě Eritrejce, Uzbeka mohlo být o jedno znásilnění míň. Snad to chápete, a stejně tak mohly žít oběti jejich atentátů.

      Vymazat
    4. 10:43
      Doložených rozdílů v metodách, následcích, i frekvenci je opravdu hodně.
      A tolik následujícího v Praze taky nikdy nebylo:
      https://prima.iprima.cz/zpravodajstvi/video-policiste-dopadli-v-praze-106-dealeru-drog
      Stačí ty případy sledovat, ale Kdo nechce vidět, nevidí.

      Vymazat
    5. 11:06 Pokud sledovat, tak objektivně. Protože sledovat jen některé "rozmázlé" činy je o ničem.
      Jeden nesmí vidět jen to, co vidět chce.

      Vymazat
    6. 11:16
      Druhý nesmí strkat hlavu do písku aby viděl, že odporných činů přibývá, i když jejich "rozmazávání je potlačováno. Ale fakt je, že diskuze s někým, kdo si tu hlavu v písku pěstuje, je zbytečný luxus.

      Vymazat
    7. 12.24 - jeďte se podívat do Itálie, Německa či Řecka, brzy Vás humor přejde. "Přičmoudlík" na ulici si stoupne a vykoná potřebu. Nestraším, jen co jsem viděl.

      Vymazat
    8. 11:16
      Dělání bordelu a chcani na ulici od toho palmovýho odpadu je v Teplicích běžný,jeď se podívat!!!!!

      Vymazat
    9. Jo, to si musej v Teplicích sjednat pořádek.

      Vymazat
    10. 12:16
      Asi jako v Praglu....taky to NEJDE!!!!

      Vymazat
    11. 12:16 A kdo? Policie? Magistrát? Lidi? Z důvodu vyloučení vymyšlené předsudečné nenávisti, rasismu, xenofobie, a nevím jak jinak by na ně vina ještě dopadla, se neodváží.

      Vymazat
    12. Jestli policie v Teplicích toleruje chcaní na ulici, pak je chyba v té policii.

      Vymazat
    13. 10:24 Důkazů jejich trestné činnosti je plný internet žádná integrace se nekoná. Máme tady dost svých pobíračů dávek. Na západě vyřvávají imámové že ta země bude jejich.

      Vymazat
    14. Problém je právě v tom, že většinou víme, čeho všeho je internet plný.

      Vymazat
    15. 12:50
      To není problém, ale výhoda, kterou před internetem lidé neměli. Má ho rád i mainstream, když píše, nebo se píše v souladu s jeho názory.

      Vymazat
    16. 10:24
      Empirie je matka poznání, tudíž dočkej času, jako Husa klásku.

      Vymazat
    17. V ČR je cca 500 znásilnění ročně, z toho většinu spáchají příslušníci naší preferované menšiny a cizinci. V Anglii a Walesu je těchto případů cca 36 000, což asi nebude práce původních bílých obyvatel, že? Pro absolventy moderního školství zdůrazňuji, že obyvatel je u nás cca 5 krát méně než v Anglii, nikoliv stokrát.

      Vymazat
    18. 15:57 Tu statistiku pachatelů znásilnění bych chtěl vidět.

      Vymazat
    19. 15:57 a 16:10
      Podle charity Rape Crisis je ročně v Anglii a Walesu těch znásilnění dokonce ještě více, uvádějí přibližně 85,000 žen a 12,000 mužů. Počítají k tomu ale i pokusy o znásilnění, takže dokonaných činů bude méně, ale oni sledují celkově nárůst sexuálního násilí v Anglii.

      Vymazat
    20. 10:43, zkuste si představit, že znásilní vás. Od koho byste to snesl lépe? A) Od teplého Honzy z vedlejší vesnice, který využil vaši opilost, anebo B) od bandy Eritrejců nakažených hep.C, kteří vás sejmou někde pod mostem? Jednoduchá otázka, stačí odpovědět A) nebo B).

      Vymazat
    21. 16:10, já vám klidně někoho hnědého kudrnáče seženu, když vás nechávají případy ve Švédské, Německu, Británii v bohorovném klidu. Připravte si řitní otvor a dejte telefonní číslo.

      Vymazat
  7. 10;24
    Strašení????!!!!!
    V Teplicích ten palmovej odpad dělá bordel už od roku 97 a ten odpad,co znásilnil tu holku u Terezína je co,duch????!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teplice si je tam už léta tahaj do lázní. A jejich prachy jim rozhodně nesmrděj.

      Vymazat
    2. 10;32
      Nikdo těm z palmy spadlejm knechtum nic nenabízí.....nebo ty seš kámoš Jardy Fontanoviče Kubery a cpeš jim z vlastního???!!!

      Vymazat
    3. No, když takovej "knecht" v Teplicích vytáhne šrajtofli naditou dolárkama, tak se lázně třesou blahem.

      Vymazat
    4. 11:08
      Kdyžtak eura ty blbe!!!!Ostatní,co do lázní jezdili Italové,Němci,Rusové,Rakušanů atd tam kvůli palmovýmu odpadu nejezdí!!!!!!
      A eura i dolary měli taky!!!!!☺

      Vymazat
    5. Hele, jestli jste v Teplicích dali přednost Arabům před Italama a Rakušákama, to je váš problém. Asi víte proč.

      Vymazat
    6. 12;13
      Bohužel dali idioti moc politikům a těm fiňáry NESMRDÍ!!!!!!

      Vymazat
    7. Jo, to já nevím, kdo tam šéfuje lázním. Ale pochybuju, že starosta může ovlivnit to, kdo přijede do lázní.

      Vymazat
    8. Kdo ty lázně vlastní?

      Vymazat
    9. To fakt netuším, ale starosta Teplic asi ne.

      Vymazat
    10. Magistrát rozhoduje o odprodeji.

      Vymazat
    11. 12:46
      Správně,ty černoty prodeje pozemků v Drahkově,Kvítkově,Modlanech,Oseku má na svědomí nejeden křišťálové čistý zastupitel!!!!!!!

      Vymazat
    12. Arabové do Teplic do lázní hojně jezdili už za bolševika.

      Vymazat
    13. 13:16
      O tom lze úspěšně polemizovat,ale dobře.Ovšem nedělali bordel,nechcali na ulici a HLAVNĚ,DOTÁHLI PO KONCI LÉČENÍ DOMŮ!!!!!

      Vymazat
    14. 13:16
      To jim doma ještě nehořel zadek a jezdili se sem opravdu léčit a nemýlím-li se, tak totáč by jim neprodal ani m▪ půdy. Dnes mám obavu, že Čechům už nepatří hodně z naší země.

      Vymazat
    15. bych se divil že nějaka modra straka je něco co se da nazvat poctivosti i jako statisticka chyba v počtu strak se to muže stat jednou za milon let

      Vymazat
  8. Trump prohlásil, že "Brusel je špinavá díra".
    Jak dopadneme záleží na politicích, kteří byli dosazeni voliči. Podporují politické neziskovky dotované cizáky, i z našich daní. A ty se vítáním migrace tvrdému dopadu nebrání, stejně jako ti voliči(hlavně pražští), kteří se neštítí ani překrucování dějin.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. J.Werich - Jen na nás záleží, kdy pro nás (tady) bude nebe na zemi.

      Vymazat
  9. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    2. Pane redaktore Havlíku, docela čtivé, leč pro mne dlouhé. Výlet na vaši parketu je inspirující, byla by dobrá i Budoucnost. Mám jen jednu připomínku, neraďtě jiným státům, nechme to na jejich občanech.

      Vymazat
    3. Re (10:48, 10:49):
      Autor svého komentáře, spíš než aby jasně pojmenoval hodnoty, které považuje za "dobro", obsáhleji vyjmenovává spíše atributy a projevy toho "zla".
      A pokud již to činí, pak v dost abstraktní poloze, např.: ... úcta a respekt k pravdě (k nezpochybnitelným faktům) a vzájemná mezilidská důvěra. Co ovšem myslí pod tou "pravdou" a "nezpochybnitelnými hodnotami", pak to již nepíše.
      Lidé se (podle mého názoru) spíše přiklánějí k těm hodnotám, které lépe odpovídají jejich bytostným zájmům (kulturním, ekonomickým, ekologickým ...), popř. k hodnotám, které lépe vyjadřují jejich světonázor.
      Takové lidi není nutno stavět proti nedefinovanému "zlu", k němuž se (jakože mimochodem) šikovně podsune i jeden "ekonomický migrant s nízkým čelem" či "chřadnoucí mstivý stařec" ...
      Mlžení o tom, slušný člověk nedělá zlé skutky, neříká nic o tom, co vlastně a které ty zlé skutky mají být, jaký obsah a formu mají.
      Necitovat K.H.B., bylo by to vlastně prázdné preludium o ničem ...

      Vymazat
    4. 10:48 Pane Havlíku, tak jsme se v vašem, nikoli krátkém příspěvku dozvěděli, že ztělesněním zla v naší zemi je prezident Zeman a premiér Babiš. Toho vzletného "úvodu" jste se mohl ušetřit. Vy jste v podstatě nic jiného říci ani nechtěl. A to je trochu málo a málo objevné.

      Vymazat
    5. 20:03, Radosta zase řádí, bude smazán.

      Vymazat
    6. "Havlíku". Marně přemýšlím co tím chtěl prozaik říci.
      Jen jsem tam cítil závan samolibosti. Já,já,já, respektive my, my ,my.
      Jenže jsou zase opační já,já,já a my,my,my.
      Kdo to rozsoudí ? Havlík (Radosta), možná, nebo Novák ?

      Vymazat
  10. Doporučuji pozorně přečíst, nejde o konspiraci, ale o skutečnost, kterou nám naše média spolu s vládou "milosrdně" zamlčely:

    https://aeronet.cz/news/tajna-studie-eu-ceska-republika-by-mohla-absorbovat-vice-nez-68000000-a-slovensko-pres-43000000-obyvatel-v-ramci-redistribuce-migrantu-z-afriky-a-arabskych-zemi-cela-eu-pojme-az-38-miliardy/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne, nejde o konspiraci, jde o totální blábol.

      Vymazat
  11. 11:13
    Jasně ty Al-Hamjdovo hlásná troubo!!!!!

    OdpovědětVymazat
  12. https://eurozpravy.cz/zahranicni/eu/uprchlici-hraji-v-evrope-hru-muze-vyustit-v-humanitarni-katastrofu.d0ce17fe/

    OdpovědětVymazat
  13. noviczech
    ...přejděte se po německých městech a uvidíte, kolik černochů potkáte. Tam to přibývá úměrnou křivkou! Proč je berou? Domkaři je berou na byty, mají za ně peníze, Němci jsou všeobecně hloupí a chtiví peněz. Následky nedomyslí, děti většinou nemají!
    Otázka je: Jak to chcete zastavit? Volby - nesmysl! To už bude docela pozdě, kdo nebo co ale zastavilo Hitlera? Dopadneme zase stejně???

    OdpovědětVymazat
  14. Kdo chce kam, pomozme mu tam !
    Proti migrantům jsou převážně starší lidé, jako třeba já.
    Mladým je to celkem fuck, ba naopak jsou plní lidumilství.
    Zatím to u nás není tak hrozné, jako v zemích "blahobytu".
    Takoví pražáci, kterých se to myslím hlavně týká, jsou v
    v pohodě. Tak proč bych já, z moravské vísky, se měl nějak
    vzrušovat.
    Až se to i tady časem navalí, tak fajn mládeží. Nažerte se
    co máte tak rádi.
    Zatím mně více dělá starost vzestup fašounské pravice, ke
    které se až moc vinou socani.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vy to nechápete. Pražákům nestačí jen Cikáni. Ti jsou naši, rozumí jazyku a nemají žádné náboženství, kterému je nutno se přizpůsobit, a které deklaruje nepřátelství k vašemu světu. Pražák chce být jako v Bruselu nebo Londýně. Ty hnědé a černé tváře, kudrnaté vlasy, semtam zahalené, černé pytle a sandály, hloučky mladých černých mužů se skelným pohledem za vašemi zády..., Pražáci chtějí svobodu když odhazují odpadky a sprejují syntetikou gotické památky, chtějí slyšet hluk neevropských jazyků, cítit ten odér kebabů smíchaný s močí a vidět krvavé ovčí hlavy na náměstích, jež se nikdy nevyprázdní, oni chtějí být světoví. To je ten správný obrázek Prahy. Kdo byl jednou v Mogadišu, uz se toho nepustí a chce ho mít i vedle svého domu, to dá přece rozum. Říká se tomu přenos kultury.

      Vymazat
  15. Takže fašista a rasista je každej i mladej,kdo nechce ve svý zemi amiokupanty a uřezávače hlav???!!!!
    No potěš nás zítřek s tímhle výhledem!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oni ti dnesni mladi maji hlavu jen na to,aby jim neprselo do krku...Na kazde diskuzi je to dost znat

      Vymazat
    2. 13:46 A co se říkalo o nás, když jsme byli mladí?

      Vymazat
    3. 13:55 Totéž, a to si tenkrát mladí ani nedovolili fackovat učitele, nefetovali běžně, ..., ...

      Vymazat
    4. 13:07 kdes to vyčetl ?

      Vymazat
    5. 13:55 nevím jak jsi starý, ale já, už v kriterii stařec
      (nad 80 let), jsem a mohu i říci že jsme, takové kraviny neřešili.
      To vše přinesl až hadrák a konečně ten "demokratický socialismus" (rozuměj kapitalismus) pro zbohatlíky.

      Vymazat
    6. 13:07
      Uklidní testosteron.

      Vymazat
  16. Mezi strasenim a logickou uvahou je podstatny rozdil....Pro nektere ale asi ne

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, ale kde hledat tu logickou úvahu?

      Vymazat
    2. autor ji treba ma...a mladeznikovi to pripada jako straseni.Asi to nekde zaslechl,jak je u nich bezne:-)

      Vymazat
    3. Tak já třeba už mládežník dávno nejsem a i mně ten článek přijde víc jako strašení, vzhledem k těm řekněme prapodivným úvahám, které tam pan Tichý uvádí.

      Vymazat
    4. Asi mate problem s odhadem..Nejspis by to chtelo pouvazovat nad tim,kam to smeruje a co z toho bude...I treba co z toho budete mit vy...Ja zadne pozitivum pro sebe a svou rodinu v tomto nenasla...Takze proc bych to mela podporovat?

      Vymazat
    5. 14:02
      Bez ohledu k věku, kdo se zajímá o situaci v západní Evropě, a uvědomuje si co znamená Schengen, tomu článek nepřipadá jako strašení, ale včasné varování s trefným příměrem.

      Vymazat
    6. A vidíte, já si myslím, že v rámci možností o dění v západní Evropě přehled mám, co znamená "Schengen" taky vím a přesto mi ty podivné polopravdy pana Tichého přijdou jako strašení.
      Ale jinak respektuji odlišné názory druhých, s tím problém nemám.

      Vymazat
    7. 14:22 nevypadate na to...co dodat

      Vymazat
    8. 14:22 Možná by vám prospěla exkurze do nějaké z NoGo zón, abyste vaše informace mohl prožít. Spíš to však vypadá, že popírání je váš úkol, nebo hobby, ale to zpravidla vede k špatným koncům.

      Vymazat
    9. Kdo se bojí, nesmí do lesa. Proč stahovat kalhoty, když brod je ještěstí daleko. Horší je, řekne-li se bude pršet a poßerové se začnou bát a strašit. Tak bu, bu bu...

      Vymazat
    10. 16:18 My jsme zatím jedna z nejbezpečnějších zemí, ale já se bojím, protože Schengen. Ale vy jste statečný(á), a tak se jistě ten les(NoGo zóna) už chystáte navštívit, abyste se, a nás přesvědčil, že k strachu opravdu není důvod. Tak pa, pa, pa...

      Vymazat
    11. 17:07
      Jak vám to bání naplňuje život? Co děláte, tedy krom tablelek, které vám doktoři rádi predepíši. Taky se občas nebojíte? Já nevím, jak vy, ale prožil jsem život s atomovkou nad hlavou vystudoval oženil se a mám dvě děti. Byl bych raději, kdyby tyto hrozby nebyly. Soustředim se na hrozby, které mohu ovlivnit, ty druhé musím ignorovnat a nekazit si život, který je opravdu krátky. Prozradím své tajemství, nejsem statečný, ale pragmatik.

      Vymazat
    12. Mohl byste 14:02 alespoň naznačit, co považujete za prapodivnou úvahu a proč?

      Vymazat
    13. 18:36
      Prožil jste život v míru, po nejstrašnější světové válce, o které mnozí její současníci do poslední chvíle nevěřili, že by mohla vzniknout, ač tomu mnohé napovídalo. Tabletky mi nepřisuzujte, nepotřebuji, a neužívám je, i když z flegmatických egoistů, starajících se pouze o jejich vlastní prospěch, a kterým nezáleží na osudu budoucích generací, mám husí kůži. Tak si klidně dál žijte sám pro sebe, o jiné se starat nemusíte, ale taky od nich v případné nouzi nikdy neočekávejte žádnou pomoc. Ještě "jste nepřeskočil".

      Vymazat
  17. Myslim,ze v kazde demokracii by melo stacit proste ne od vetsiny lidi.Ted ale nikde nestaci,co je to za demokracii?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale vždyť to pořád platí. V posledních volbách dostaly tuším 83% hlasů strany, které deklarovaly, že nechtějí vystoupení ani z EU ani z NATO. To je vám málo? Nebo považujete tenhle výsledek za cinknutý?

      Vymazat
    2. 16:21

      Poslední volby se nesly v duchu setrvání nebo vystoupení z EU??? Že jsem si nevšiml(bez ohledu na to, že i kdyby se o tom hlasovalo, z EU bysme stejně nevystoupili, viz letité a nikam nevedoucí tahanice VB, a to je podstatně silnější hráč než my).
      Ale mě vedle této vaší pitomosti zaujalo něco jiného. Vy snad máte pocit, že u nás jsou předvolební sliby závazné, že se plní??? Jste aspoň svéprávný?

      Vymazat
    3. 16:21 To ne, které konstatuje 13:53, odpovídá zcela jiné statistice, to je snad jasné.

      Vymazat
    4. 13:53

      Inu to je "demokracie", jakou jsme si tady statečným cinkáním klíčky, chrabrým pouliční jásotem a udatnými tanci a zpěvy vybojovali. Mohlo nás trknout, že na tom něco smrdí, že zatímco my křepčíme na ulicích a komediati s dětičkama režimních prominentů stávkují a předhánějí se v sebedojímání, na ústředí KGB se plácají po zádech, jak to pěkně zrežírovali a StB dokončuje přípravu pozic pro nástup nových loutek pro naplánované rozbití, rozkradení a zkolonizování Československa.

      Vymazat
    5. 17:24, když jsem poprvé někdy v nultých slyšel o intervenci KGB ohledně převratu v 1989, v tu chvíli se mi konečně rozsvítilo. Do té doby jsem sice měl radost (už bylo načase), ale nějak jsem nejásal, protože z nového režimu jsem měl lehce obavy, hlavně z kriminality mafiánského typu, což se dostavilo. Jenže stále jsem se hloupě domníval, že se to sesypalo tak nějak samo, jen s lehkým přispěním Západu a vlivem "demokratizace" okolí. Nebudem přece pozadu, že... Ovšem že zde byla pohrůžka sekretariátu KSČ, že se v případě inzultace demonstrantů ze strany silových orgánů aktivizují vojska skupiny střed, to mi vyrazilo dech. Jak by Kocáb reagoval, kdyby ho přišli chránit před policejními obušky vojáci Sovětské armády? Tohle prostě nevymyslíš. Od té doby jsem se zbavil naivity a celkem se mi občas daří odhady. Třeba Ukrajinu, když ohlásili Majdan.

      Vymazat
  18. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  19. Je to směšné, když si dovolíte svobodně s něčím nesouhlasit, tak narazíte na kádrování od fosolíí kadrováků. STBáci vás označí za konfidenta, tuneláři za zloděje, totalisti za populistu, nevzdělanci za neinteligenta, zbohalíci za socku proto doporučuji jen svobodně myslet.

    OdpovědětVymazat
  20. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No měla to být Čína, jenže tam jim trumfy vyrazil z ruky v roce 2013 Si Tin Pching, který nabral patriotický kurz jako Putin a teď i Trump. Tlak na tyhle lidi, především Putina a Trumpa, ale i lídry střední Evropy je extrémní. Všude mají pátou kolonu, rozlezlou do nejzazších koutů, a mnozí z nich si to ani neuvědomují, že jsou manipulováni. Obávám se toho, až odejde Zeman.

      Vymazat
  21. No tak jste se gojimové vyplakali, nasrali, nenávistně navzájem zhanobili a teď konec zábavy a makat!! Otrocká práce za pár bezcenných papírků nepočká. A komu se to nelíbí ať vykoná exkurzi v Birkenau (Brezince). Zatím je to nadnárodní památka na holokaust, ale to se má po rekonstrukci změnit. Tak se zamyslete a držte ty vaše stupidní huby a makat a makat. Ať se páníškovi vrátí tisícinásobně jeho investice do vašich hraček (tabletů a mobilů - debili).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A co tak být sám sobě "páníškem" a dělat na sebe? O tom jsi nepřemýšlel, idiote? Jenomže to je třeba něco umět a nebýt líný jak veš.

      Vymazat
    2. 19:31

      Tím chcete říct, že jako zaměstnanec člověk nemusí nic umět a může být líný jak veš? Mohl byste mi prosím říct, kde to takto funguje? Kde jsou podnikatelé takoví dobráci, že po zaměstnancích nic nechtějí?
      Ale vážně, stále více nabývám dojmu, že živnosťák si opatřují především lidé, kteří jsou skutečně líní jako ta veš a navíc mají obě ruce levé, protože takové lemply nespolehlivé, líné, chromé a křivácké, by každý zaměstnavatel hnal svinským krokem. Jo, mládežníku, soukromé firmy nejsou zaopatřovací ústav a nezaměstnají nikoho, kdo jim nevydělá peníze. Totiž firmy se zakládají proto, aby vlastníkovi generovaly zisk, nikoli jako charitativní spolky.

      Vymazat
    3. 19:31!
      My se známe pane? Pokud ne, tak z čeho odvozujete, že jsem líný jak veš a navíc nic neumím a nemám odvahu nic udělat? Nebudu vám vypisovat můj životopis, abych vás a vám podobné přesvědčil, že něco umím a líný rozhodně nejsem. Vám podobné jsem celý život učil vědomostem, dovednostem, pracovitosti, zodpovědnosti, pravdomluvnosti a otevřenosti. Pokud je tady někdo veš tak jste to vy, ale ani této úrovně jste ještě nedosáhl (veš se umí pohybovat, množit a parazitovat), vy jste úplně nicotná hnida.
      Ďuro Trulo alias Somárik Sprostučký emeritní učitel odborných předmětů oboru mechanické technologie dřeva t.č. důchodce

      Vymazat
  22. Největší záhada dneška!
    Proč propagandista Hynek mluví o bývalém premiérovi?

    https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Nejsilenejsi-prohresek-sedmimiliardove-verejnopravni-CT-za-posledni-leta-A-to-desive-ticho-pote-Tomas-Knourek-ma-jasno-595930

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Protože je naprosto nezávislá - na pravdě.

      Vymazat
  23. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Honolulu, s tou jejich vládou ani nestraš. Evropa je už částečně hodně v prdeli, V4 zatím jako tak drží - otázkou je dokdy, viz zkušenost slovenského premiéra z Bruselu, v USA je jedinou hrází Trumpík a v Rusku to momentálně drží ještě v počátečním útlumu, ale hrnou se i tam všemi dveřmi. Jestli vyhrajou, celá severní polokoule, evropské dědictví, se obrátí vniveč.

      Vymazat
    2. Proč jste smazali Honolula? Vždyť měl normální připomínku k věci a já jsem mu na ní odpověděl. Varoval před globalisty a neomarxisty.

      Vymazat
    3. 7:31
      S Večerkem Hovnolulanem si lze psát jinde,tady na toho amizhovadilce není NIKDO zvědavej!!!!!!

      Vymazat
  24. 19:09
    Vysvtěluji si to tak, že naše veřejná je nadčasová a už žije v zemi, kde zítra znamená včera, jen se občas netrefí. Pomalu by měla uvažovat o novém využití veřejného domu na Kavkách, protože ji brzy skončí přijmy z poplatků od diváků. A co potom?

    OdpovědětVymazat
  25. Článek je zajímavý, bohužel asi pravdivý a vyplývají z toho samé záporné pocity, prostě samé "-". Tak něco pozitivního snad bude jen "+". Záložák

    OdpovědětVymazat
  26. Žádné „dobro“ neomlouvá zlo
    Část 1.

    Dumat nad vztahem dobra a zla je dosti ošidné, neboť se jedná o svým způsobem individuální, intimní a subtilní téma. Zároveň však platí, že množina jednotlivců tvoří celek, který je dnes a denně atakován tím či oním vlivem, tedy i zlem a dobrem.

    Zlo je v náboženském i ve filosofickém významu vnímáno jako opak dobra. Kdo to však autoritativně určí? Potřebujeme k tomu důkladné vzdělání v teologii či filosofii? K tomu, abychom dokázali rozpoznat zlo a dobro, nám stačí víra v dobro, která by nám měla být dána výchovou, poznáním a elementární moudrostí. Ani deset vysokoškolských titulů, pokročilý věk a zkušenosti z celého světa vám nemusí nic zaručit.

    Dobro dělíme na subjektivní, tedy to, co nás těší, na dobro objektivní, to, co prospívá, a na dobro mravní, to, co slouží ke cti. Slušný člověk rozpozná dobro od zla, aniž by k tomu potřeboval sebedokonalejší definici pojmu. Slušný (dobrý) člověk nedělá neslušné (zlé) věci. Ono by to stačilo. Kromě psaných pravidel by to mělo ještě více platit i pro ta nepsaná. Pak by se nám všem žilo lépe, a to nejen v soukromí, ale i v širších komunitách a celé společnosti.

    Jak to, že se nám tak často zdá a jeví, že síly zla vítězí? Je to jednoduché. Ony nectí ta pravidla, nejen zákony, ale ani základní normy soužití.
    Zlo nemusí mít vždy podobu brutální viditelné agrese. Bývá často ďábelsky rafinované. Součástí dnešní taktiky zla je relativizace skutečnosti a společně sdílených hodnot, mezi něž by měla patřit úcta a respekt k pravdě (k nezpochybnitelným faktům) a vzájemná mezilidská důvěra.
    Zlo nepotřebuje, aby lidé něčemu či někomu věřili, zlu stačí, když nikdo nevěří nikomu a ničemu. To se to pak pěkně vládne a ovládají masy.


    Obecné povědomí dobra má možná více podporovatelů, ale zlo má movitější sponzory. K vítězství zla pak stačí, když dobří lidé zůstanou sedět se založenýma rukama. Za pasivitu, která hraničí až s kolaborací, lze považovat i tzv. racionální volbu mezi dvěma zly. To je mravní nonsens. Mám-li volit mezi dvěma zly, pak přeci mohu nevolit vůbec a raději příště podpořit alternativu vůči zlu, tedy dobro.
    Zlo je zlo, a z toho dnešního „malého“ zla se zítra vyklube pěkný prevít, který nám pak přeroste přes hlavu. Zlo je nedostatek (absence) dobra bez duchovního přesahu. Nemá smysl si namlouvat něco jiného.
    Neexistuje žádné polo zlo či dokonce prý hodné (omluvitelné) zlo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Žádné „dobro“ neomlouvá zlo
      Část 2.

      Ten, kdo obhajuje zlo, hledá všelijaké výmluvy, napadá jiné, zpochybňuje vše, neboť i on dobře ví, že pro zlo neexistuje žádné dlouhodobě stravitelné vysvětlení. Pracovními nástroji zla jsou lež a nenávist.
      Zlo potřebuje nepřítele, a když po ruce žádný není, tak se nějaký najde anebo se uměle vytvoří.
      Zlo zlé lidi spojuje a nabízí jim nemalé profity. A klidně se obalí do slušivých a lákavých obalů. Říká se tomu marketing nebo PR, a verbální i vizuální kanonády pak jedou on-line nepřetržitě.

      Zlo se klidně namaskuje na obhájce imaginárního blaha a údajného dobra. Hájí ve jménu marketingového dobra národní zájmy, rodiny, dělný pracující pokrokový lid, a třeba i firemní stát či naši východní orientaci atd. A ti, kteří poukáží na faleš a licoměrnost této produkce jsou automaticky nálepkováni jako nepřátelé lidu a světlých zítřků.
      Dějiny lidstva jsou vlastně dějinami střetu dobra a zla, v různých podobách. A ještě častěji jde o střety dvou zel, přičemž dobro bývá jejich společnou obětí.

      Zlo se nám předvádí v mnoha variacích. My to teď pozorujeme denně v eskapádách jednoho ekonomického migranta s nízkým čelem a vysokým sebevědomím a jeho kumpána, chřadnoucího mstivého veterána. Jako by si společně notovali i ve svých zvrácenostech, které zdá se nemají žádné hranice.
      Je zvláštní, že to tak funguje zrovna u nás. Možná je to dáno tím, že se tomu zlu v našich luzích a hájích čas od času daří až nebývale dobře. Může za to zejména naše většinová smířlivost, pohodlnost a netečnost, hraničící až s kapitulantstvím.


      Co by dnes asi psal o naší současnosti Karel Havlíček Borovský? Český národ charakterizoval KHB i takto – „Kdo si nechce hubu pálit, musí mlčet nebo chválit“. K blížícímu se výročí listopadového sametu či k dnešní opozici by mohl posloužit i další jeho citát: „Kdo chce dělat revoluce, musí dvě věci napřed povážiti: předně, má-li pevnou naději vyhrát, za druhé, má-li pevnou naději po výhře zavésti lepší svobodu a lepší vládu, než byla ta, proti které revoluci způsobil“.

      Tu naději budeme mít jedině tehdy, když se občanská i politická opozice vůči zlu rozumně dohodne a spojí, jinak opět zvítězí sjednocené síly zla a budou dále posouvat mantinely toho, co je možné do dalších temnot a hlubin.
      Dnešní vývoj situace není jen jednou z mnoha epizod českého příběhu. Tohle je sakra zlomová chvíle. Další společné chyby, naivní omyly i zbabělosti budou generovat příští ztráty a zcela určitě přispějí k další prohlubující se deformaci společnosti.
      Žádné „jakože dobro“ neomlouvá zlo.


      Petr Havlík

      Vymazat
  27. Ahoj kluci, jak jsem dostal svého bývalého manžela zpět rychle, Dr.Padman láska kouzla casting opravdu fungoval! Můj manžel mě před třemi měsíci opustil pro jinou ženu a od té doby se můj život naplnil bolestmi smutkem a zlomeninami srdce, protože on byl moje první láska, se kterou jsem celý svůj život prožil. Můj přítel mi řekl, že viděl několik svědectví o kouzelníkovi s názvem Dr.Padman, že může přinést zpět milence během několika dní, rozesmál jsem to a řekl, že mě nezajímá, ale kvůli lásce, kterou pro mě můj přítel měl, konzultovala můj kněz jménem mého a k mému největšímu překvapení po 11 hodinách později mě můj manžel zavolal poprvé po třech měsících, že mi chybí a že je tak líto za všechno, co mě donutil projít. Přišel zpět ke mně a teď jsme spolu šťastní. Stále tomu nemohu uvěřit, protože je to velmi neuvěřitelné. Děkuji Dr.Padmanovi, že jste mi přivedl zpět svého milence a také mému milému příteli, který se za mě přimlouval, za kohokoli, kdo by mohl potřebovat pomoc tohoto skvělého doktora, je e-mailová adresa: padmanlovespell@yahoo.com,
    můžete mu také zavolat nebo přidat do aplikace Whats-app: 2348053823815,

    OdpovědětVymazat