Reklama

.

.

neděle 20. října 2019

Čína hned po Rusku "dala za vyučenou" pobaltským státům, když přesměrovala tok nákladů

21. 10. 2019 sharknews
Před několika lety počítaly pobaltské země s aktivní spoluprací s Čínou v oblasti nákladní dopravy a v této věci sestavovaly velmi ambiciózní plány. V poslední době je však zřejmé, že Peking se stále méně zajímá o spolupráci s Rigou, Vilniusem a Tallinnem v tomto odvětví i ve všech ostatních. Materiál věnovaný tomuto tématu publikoval list Baltnews.


Jak je známo, po roce 2014 se v Lotyšsku, Estonsku a Litvě začaly překotně šířit protiruské nálady. To vedlo k tomu, že se Rusko rozhodlo přeorientovat nákladní toky, které dříve směřovaly do pobaltských přístavů, do svých vlastních přístavů na Baltském moři.

V tomto směru ruské orgány dosáhly významných úspěchů, a zejména se nyní aktivně rozvíjejí přístavy Petrohrad, Usť-Luga a Bronnica. Navíc jejich kapacity nestačí zpracovávat veškeré zboží, takže se dokonce musí stavět nové terminály.

Pro pobaltské státy se to otočilo směrem k významnému snížení toků nákladů z Ruské federace. V nejbližších letech Moskva plánuje tuto spolupráci omezit úplně na minimum. Lotyšsko, Litva a Estonsko doufaly, že zaplní ztráty právě díky spolupráci s Čínou, která hledá stále nové cesty, jak dodávat své vlastní zboží do Evropy. Již nyní tisíce kontejnerových vlaků denně odjíždějí z Číny po trasách v rámci projektů Jeden pás - jedna cesta a Nová hedvábná cesta.

Navázat spolupráci s Pekingem však pobaltské státy také nemohly, a to především z politických důvodů. Jde o to, že v Lotyšsku, Estonsku a Litvě vzrostly protičínské nálady, což negativně ovlivňuje rozvoj vztahů s ČLR.

Situace se navíc zhoršuje tím, že USA a Evropská unie vnucují Pobaltí ohledně Číny negativní nálady. Z tohoto důvodu se začal Peking domnívat, že Riga, Vilnius a Tallinn nemohou samostatně činit určitá klíčová rozhodnutí a jsou příliš vystaveny cizímu vlivu.

Například v Litvě jsou konzervativní strany a jejich příznivci přesvědčeni, že spolupráce s Čínou by mohla ohrozit národní bezpečnost. S touto myšlenkou souhlasí i nový prezident země Gitanas Nauseda. Zejména vidí hrozbu v tom, že Čína může začít investovat do rozvoje Klajpedského státního přístavu. Je pravda, že důvody těchto obav nejsou jasné, vždyť dosud nebyly v této záležitosti uzavřeny žádné smlouvy.

Peking je zase nespokojený s tím, že pobaltské země podporují Tibet a dokonce hostily dalajlámu. V roce 2013 Čína z tohoto důvodu pozastavila veškerou spolupráci s Litvou. Jakmile se vztahy mezi stranami opět začaly zlepšovat, byly ve Vilniusu zorganizovány akce na podporu Hongkongu proti Pekingu. To samozřejmě také nepřispívá k rozvoji vztahů mezi pobaltskými státy a Čínou.

Čína tak vnímá spolupráci s pobaltskými státy jako příliš riskantní, protože čínští podnikatelé upřednostňují budování skutečně dlouhodobých strategií.

Realizaci svých projektů promýšlejí na 50 let dopředu, proto není divu, že považovali Pobaltí za nestabilního partnera, s nímž by bylo obtížné vybudovat spolehlivé vztahy. Výsledkem bylo, že do regionu dorazily pouze tři čínské nákladní vlaky, ale i ty byly jen zkušební.

Olej do ohně přilila skutečnost, že Lotyšsko a Litva, i když dosud neuzavřely reálné smlouvy, začaly navzájem soupeřit o právo přijímat tranzitní náklad z Číny. Peking však tradičně vnímá pobaltské státy jako ucelený region, takže proto tento bratrovražedný boj Čínu ještě více odpudil.

V důsledku toho se Čína rozhodla spolupracovat v oblasti nákladní přepravy s Ruskem, které nejenže může samostatně rozhodovat a není nijak zvlášť vystaveno vlivu Západu, ale má také přátelské vztahy se sousedním Běloruskem, pro které je Brest-Malaševiči, ležící na hranici s Polskem, hlavním místem překládky.

Tomu napomohla i skutečnost, že za posledních pět let Rusko významně rozvinulo přístavní infrastrukturu a dopravní a logistický průmysl jako celek, takže Čína má možnost přepravovat přes Ruskou federaci stále více nákladu.

Pro Novou republiku vybrala a přeložila PhDr. Vladimíra Grulichová

239 komentářů :

  1. Celou dobu nám bylo sdělováno odborníky na ekonomii, jak pobaltské státy jsou tygři světové ekonomiky a z těch si jako máme vzít příklad. Skutečnost je taková, že za 30 let Lotyško totálně rozvrátilo svoji ekonomiku a důsledek je snížení obyvatel Lotyšska na polovinu, protože všichni ostatní museli ze země utéct, jinak by pošli hlady. O tom se jaksi nepíše.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zajímavé ale je, že právě "utlačované" ruské kukačky se tam stále drží jak klíšťata.

      Vymazat
    2. Hodně to připomíná vztahy Česka s Čínou. A zatímco my tyto vztahy usilovně bouráme, sousední Německo je usilovně rozšiřuje. Zřejmě proto, aby si německý občan udržel svou vysokou životní úroveň. My už ji asi máme dost vysokou a tak ji dál zlepšovat nemusíme. Nebo někdo platí pátou kolonu u nás, abychom Němcům nelezli do zelí?

      Vymazat
    3. Legrační jak hlupák "pod vlivem" (anonym 1:13) píše o ruské menšině, které pobaltští neonáckové upírají lidská práva a vydávají svůj apartheid za demokracii. Přitom ignoruje kukačky, které se roztahují u nás: cizí šlechta, zlodějské církve, cizí agenti - neziskovky atd.

      Vymazat
    4. 1.22 my jsme zásadoví! My tu Čínu naučíme, jak se má chovat. A když nás nebude poslouchat, tak má prostě smůlu. Bez nás se položí. Že Číňani pražskou Slavii oddlužili od dluhů které ji nadělala anglická finanční skupina Enic a přivedla ji na pokraj krachu? Že z ní Číňani udělali pražský klenot, špičkový evropský tým a výkladní skříň Prahy? Kdo vám o to stojí. Že? Nejdůležitější je pro nás dodržování lidských práv v Číně a masakr policie v Honkongu. Budou nás v této politice následovat i ta evropská hlavní města, která mají družbu s Pekingem? Díval jsem se posledně na zahraniční stanici, jak španělská policie brutálně vodními děly, slzným plynem a obušky rozhání demonstranty v Katalánsku. To opravdu na ČT neuvidíte. Čína na naši pidizemičce nikdy nic nebude chtít. A když tak si to koupí jinde na Západě, kde ji to ochotně prodají. I Putin řekl, že Česko je pro ruský obchod a politiku naprosto zanedbatelnou zemí. Dobře mu tak! A my stále honíme ruské špiony, kterých jsou tu údajně tisíce. Co by tu vyzvídali a hledali, když tu nic není? M.R.

      Vymazat
    5. 8:02 Ještě za svatého havla se tato velevýznamná země ve středu Evropy jaksi éééhm, zavázala bojovat za dodržování lidských práv a šíření té pravé demokracie ve světě, žééé. A tak zatímco mopslík vztekle poštěkává, Německo, Francie a další ekonomicky výrazné země EU vesele s oštěkávanými státy kšeftují a mají z mopslíka prču. Skvělá role nám byla přidělena, a hned od začátku tzv. demokratizačního procesu - nebo jsme si ji sami vybrali? I ta občasná kostička se najde, když už to musí být a český čoklík je nesnesitelný. Zásad se nenažereme, zvláště když ostatní kolem nás na ně serou. K dovršení celé komedie se dozvídáme, že jsme na tom díky těm kostím a zbytkům nejlépe od třicetileté války. Propaganda má co omílat, havloidi jsou hin, politici se bijí v hrudní košíčky a pirátský dorost s příživníky z neziskovek běhá tím ochotněji na kdekoho žalovat.

      Vymazat
    6. 8:02 Kdo jste vy? Tipuji že vzpřímený hrdý Čech asi těžko. Vy se už asi neohnete víc, tak doporučím aplikovat žloutenku a přeoperovat oči, pak už budete dokonalý číňánek a nemusíte ani ohýbat hřbet.
      8:29 Kde jsou ty slibované investice co žvanil zEMAN?. I ta menší Belgie má s náma 2x větší obchod než žluťák!. Jinak nevím co je " havloid", ale vím co je hnědorudej osel, třeba jako vy!

      Vymazat
    7. 9:46
      Ať ti neprdne cévka ty hřibovitá pussynko!☺

      Vymazat
    8. 1:13...PŘÍMO NA KOMORU...
      Helanov

      Vymazat
    9. 6:02... Když oni jsou Rusové (jako menšina) kapku zvláštní.
      Mají VELKÝ sklon vytvářet ghéta a chovat se v cizině nenuceně,jako doma.
      Hlavně je ani nenapadne učit se jazyky "prťavých národů"...Tak to je pak těžký ;-(
      Nic proti nim,ale imperiální choutky jsou v nich jako v koze.
      A tak se vkrádá otázka: KDO přijde po Putinovi???
      Helanov

      Vymazat
    10. 9:46
      A vy jste kdo ? Snad ne prototyp hrdého Čecha ? Ten by nerozprodal naše podniky, zemědělskou půdu, vodu, suroviny (od lithia přes uhlí,kaolin po kamenivo a štěrk, naopak s dovozem odpadu), nevěnoval naši pracovní sílu Evropě za 2/3 platu, nestavěl byty pro zisk cizáků a nezměnil strukturu hospodářství na úroveň kolonie, nepodřídil naše banky bohatým západním tetičkám, nedovážel nekvalitní potraviny, nepřehlížel naše důchodce...Vykašlete se na Čínu, ta se dokáže postarat sama o sebe i bez neziskovek. Až konečně my budem bydlet ve větvích a jeskyních, tak nám bude chybět váše přednáška o národní hrdosti. Možná právě vy se budete učit včas mandarínštinu. Nejsem jen pro placatá odsouzení, pobalťáci se snaží vydělat kde to jde i nejde,v jednom jsou před námi, dokázali zdigitalizovat státní správu i bez Pirátů.

      Vymazat
    11. 9.46 A Angličani, Němci, Francouzi... jsou žlutí , mají žloutenku a přeoperované oči?. No my tu žloutenku kvůli takovým jako jste vy určitě budeme mít ale těch výše jmenovaných států se to nedotkne. Očekávám vaši odpověď!

      Vymazat
    12. Oprava, platí 11.05

      Vymazat
    13. Zase oprava neplatí pro 11.05, jsem z toho aký volako zmetěný...

      Vymazat
    14. Po Putinovi přijde Helanov:-). Ten ich naučí po kostele hvízdat! Nič v zlom, také gheta a neochotu "učit se jazyku podlidí" vyčítali Hlinkovi gardisti Čechom v časoch keď Slovenskí separatisti vyvolali prvý rozpad prvej Československej republiky a vyhnali z prvého Slovenského štátu všetkých Česských úradníkov, ktorí tu "tlačili svoju češtinu" do úradného styku. Takže súdruh Helanov, napred si uprac pred vlastným prahom, nech nemusím byť pred rozumnými Čechmi za Slovenského nacionalistu! MpU.

      Vymazat
    15. 9:46
      Vy jste klasická nemyslící liberální ovce. Jinak byste neomílal jeden a ten samý stupidní blábol, který omílá demožumpa a presstituti a ostatní liberální troubové a neziskovkáři. Kdybychom měli s Čínou už teď velký obrat, tak by tam nemusel jezdit prezident. Vztahy se navazují i proto, aby se ten obrat zvedl a těžili jsme z toho do budoucna. To je ale těžké vysvětlovat ovci, která umí jen papouškovat demagogické hovadiny po Kalouskovi, Pospíšilovi, Bartošovi, Gazdíkovi, Halíkovi a spol.

      Vymazat
    16. 1:13, 10:53, 11:01, ze zmíněných zemí utíkají i ty ruské kukačky, nejen domácí. Osobně znám čtyři kusy, tři z Británie jednoho tady.

      Co se týká jazyka. Tyto republiky jsou "potomky" SSSR. Tento útvar byl mnohonárodnostní, takže je velmi pravděpodobné, že například v takovém Lotyšsku nebude 100% Lotyšů. Těch tam je cca 60%, cca 25-30% Rusů, a cca 10% Ukrajinců, Poláků, Litevců, Bělorusů, plus něco málo jiných. Všichni mají problémy s lotyštinou. Ne snad, že by jí nerozuměli, ale nemluví, anebo jen špatně. Ale zatímco litevština se toleruje a polština také, ruština v žádném případě.

      V Lotyšsku je 15% obyvatel, kteří nemají občanská práva, všichni ruského původu. Od příštího roku spolu s Ukrajinou, bude platit zákaz výuky v ruském jazyce a tento jazyk se bude nabízet jen ve specializovaném studiu na VŠ. Podotýkám, že jen ruština.

      Chtěl bych vidět ten řev, kdyby se nedejbože omezila výuka třeba v takové maďarštině na Ukrajině nebo na Slovensku, anebo třeba polštiny ve zmíněném Lotyšsku.

      Vymazat
    17. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    18. Čučkaři pochytali ruské a čínské špiony/zpráva Čro plus/Vachmajstr Flanderka se činil."Švejku proč jste fotografoval nádraží""?Protože se nehejbalo" Pepkové Vyskočové z Bakalova tisku jásají.Daj generála nedaj generála ,to je to oč tu běží

      Vymazat
  2. No jo pobaltský fašisti můžou jíst kůru a zapíjet ji vodou z Baltu toho mají dost.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A po bouři mohou na plážích hledat jantar... Český skladník Stát jim na pokyn EU zdarma pohlídá Grippeny mraky na obloze, půjčí na věčnou oplátku další prachy - které nám k tomu SB a MMF nabídnou půjčit na lichvářský úrok, a kutálka nám zato občas zahraje i Beethovena.

      Vymazat
    2. Docela by mně zajímalo, co by na celou tu IV. říši a jejich "hymnu" řekl LVB. Možná jsem si ho zidealizoval, ale myslím že by je poslal do prdele a byl by na indexu genius negenius

      Vymazat
    3. 8:29
      Souhlasím, Gripeny mne taky naštvaly, nevím proč máme kupovat dárky. Vždyť se nestačí nad Pobaltím ani otočit, totéž u nás doma. Taky by mne zajímalo, pro koho kupujeme útočné helikoptéry. Jsme v NATO, tak tam plaťme a na další dárečky si nehrajme.

      Vymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nechodis pobudo polejvat nahodou barvou take sochu Koneva ? Tvuj blboucky mozecek odpovida rozhledu hovnocuce ale jak vidim pises s hackami a tak budes lokalni trotl ,ze?? Venco mas ho blizko a zarid tomu debilovi pomlazku, ale hadici naplnenou broky

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    3. 0:55
      S Pobaltím jsou solidární jen neználci jako jsi ty. Co věta to nesmysl. Jen příklad na vysvětlenou. Lotašský biatlonista Rastorgujevs je Rus, jehož předci tam žili v době kdy Stalin ještě ani do plínek nečural. Aby mohl být občanem Lotyšska musel si změnit jméno a zapomenout na své kořeny.
      V Rusku žije 140 národností, nejmenší čítá asi 500 jedinců. Všechny mají kulturní autonomii, a za posledních 500 let nevymřela ani jedna národnost.
      Včil mudruj inteligente. Až budeš ochoten poznat pravdu, dej vědět, vezmu tě tam na výlet/exkurzi.
      Mik

      Vymazat
    4. Blbec 0.55 nevi ani o cem zvani je to hloupe vemeno on nechape ze nejde o to kdo komu fandi ale o to ze vsichni vidi kam to doslo pod vedenim zlodeju z USA a Israhele .Buzeranti maji prednost kazi deti od materskych skol zidi kradou tak ze se tomu ani neda verit co dnes vlastni a nuly ktere ani neumeji cist v internetu kde to maji cerne na bilem melou jako idioti coz vlastne jsou Miliony mrtvych opet po 2 svetove -to dela Rus debilove ? Kdysi mne nekdo rekl -vysledky mluvi ,a dle toho budes souzen a to je pravda i s narody Howgh

      Vymazat
    5. 1:31 Až na to, že co se Rusáků týče, bez těch bychom na tom byli dnes mnohem lépe, minimálně jako Lužičtí Srbové, a za Říše navíc ještě i mocní! Mnozí by byli pověřeni důležitými úkoly v rámci osídlování západosibiřských oblastí naší, árijskou rasou. Takhle ta celá zem připadne rase žluté, tak jako Evropa zase rasám tmavým. WWII. prohrála naše rasa jako celek! SSSR stál na straně vítězů, ale Rusové byli poraženi jako národ! - http://img-fotki.yandex.ru/get/3304/tapirr.11f/0_27c44_2dd8151b_orig.jpg

      Vymazat
    6. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    7. 18:40
      Hrdino, to ty jseš pro ně rasa určená k podřadné práci a po přečtení tvých názorů se není čemu divit , kdyby se jim to povedlo, tak v Praze budeš šlapat s rikšou ty a budeš za pár jinanů vozit Číňany.

      Vymazat
    8. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
  4. Protičínské a protiruské nálady mají svůj původ zejména v USA a nadšené propagátory v řadách umělců a aktivistů. Tedy lidí přisátých na státní vemeno a plně závislých na penězích daňových poplatníků. Dlouhodobě zastávám názor, že celá nevýrobní sféra by měla projít reformou financování. Tedy všech lidí financovaných z daní. Princip by byl vcelku jednoduchý. Současnou výši příspěvků a mezd rozdělit napůl. První polovinu přiznat zákonem a druhou, závislou na růstu, nebo poklesu ekonomiky, udělat plovoucí, plně závislou na růstu, resp. poklesu HDP.
    Jsme svědky naprosto absurdního chování značné části politiků, úředníků, umělců a aktivistů z neziskovek, kdy tito doslova sypou písek do soukolí a my jim za to ještě královsky platíme. Já nebudu dělat advokáta Číně, Rusku, nebo USA. Je mi naprosto jedno s kým budeme spolupracovat, nebo obchodovat. Ale obojí by se mělo dít na bázi vzájemné výhodnosti a k maximálnímu profitu nás samých. Pokud kopnu do Číňanů, měl bych navrhnout nejméně stejně výhodnou alternativu. A pokud se zmýlím a ona alternativa se podepíše na hospodářském poklesu celku, měla by klesnout i moje výplata. Prostě tak, jak to funguje v privátním sektoru, kde bývají umyly vykoupeny finanční ztrátou a v extrémních (nikoliv ojedinělých) případech i bankrotem.
    Snadno se káže o vodě, když sám piju víno. A snadno se druhým ordinuje kapitalismus, když sám jsem chráněn hlubokým socialismem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vzdycky jde o obchod....ale troubum to zabalite do nejakych "lidskych prav"

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    3. 16,42
      Gumy jako ty dopadnou spíš tak, že budou jednou sloužit žluťákům.
      Ale zpět k hlavní myšlence. Typoval bych tě právě na takovou vyžírku z úřadu, neziskovky, nebo kulturní fronty. A zrovna tobě bych udělal mzdu závislou na růstu ekonomiky mezi prvními. A celou. Když se bude dařit, budeme si tě vykrmovat jako kašpara. Když to půjde z kopce dolů, nechal bych tě bez výčitek chcípnout hlady.

      Vymazat
    4. 16:54 To je blbost, žluťákům nemůže bílý muž nikdy sloužit, na to jsou příliš podřadný, v historii vždy jen otročili oni jiným, dokonce i svým ještě zvěrštějším příbuzným: Hunům, Mongolům, Mandžurům či Japoncům a my je kdykoliv nakopali do prdelí a vypálili jim ten jejich Chánbalyk! Jak řekl Jeho Veličenstvo Wilhelm II vojákům, když na to šli naposled:

      "Čeká vás velký úkol. Máte vyměřit trest za veliké bezpráví, jež bylo spácháno. Číňané způsobem v historii světa neslýchaným znásilnili mezinárodní právo, vystavili posměchu osobu vyslance a závazky hostitelství. Je to tím spíše pobuřující, že tohoto zločinu se dopustil národ, který je pyšný na svou prastarou kulturu. Prokažte činem starou pruskou sílu, ukažte, že jste křesťané ochotně snášející strádání. Ať čest a sláva provází vaše prapory a zbraně! Podejte celému světu důkazy mužné kázně a disciplíny. Víte dobře, že budete bojovat proti lstivému, odvážnému, dobře vyzbrojenému a krutému nepříteli. Jakmile stanete nepříteli tváří v tvář, zabijte ho! Vězte, že nemůže být žádného slitování! Zajatce brát nebudeme! […]

      Tak jako před tisíci lety Hunové pod vedením svého krále Attily získali slávu, která v pověstech a bájích přetrvala dodnes, tak nechť skrze vás jméno Němec setrvá v Číně na 1000 let takovým způsobem, aby se už nikdy žádný Číňan neodvážil třeba jen křivě pohlédnout na Němce!"

      Vymazat
    5. 16:54
      Toho megadementa bez frontálního laloku platí osobně ten eurohovnotnej exprt pornoJanda s kniHOVNY VODKOVIČE HAVLA......alespoň se brzo uchlastá a bude klid!

      Vymazat
    6. Poznal jsem osobně řadu lidí, kteří měli obchodní vazby na Rusko, nebo Čínu. ANI JEDEN Z NICH na jejich adresu nikdy neutrousil ani jedno hanlivé slovo. Ostatně jako i na nikoho jiného, na kom závisí jeho prosperita, nebo koho můžou v budoucnu potřebovat. Okopávat kotníky druhým si mohou dovolit skutečně jenom ti, kteří nejsou závislí na jiných a kteří nikdy nevědí, kdy a koho mohou ve svém podnikání někdy potřebovat.
      Jenom vyžírkové z nevýrobní sféry si mohou dovolit tahat emoce do svého života, protože ti mají (zatím) své jisté. My ostatní, kteří se dnes a denně potýkáme s nástrahami tržní ekonomiky, vydatně okořeněné debilitou našich volených zástupců, si nemůžeme odepsat nikoho. Protože nikdy nevíme, kdy ho můžeme potřebovat.

      Vymazat
    7. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    8. 17,03
      ... a v tom si se probudil a měl jsi jednu ruku v nočníku.
      Přesně takhle mleli Římané, před nimi Řekové a Kartaginci, po Římanech Germáni, atd. Historie je plná nadutých idiotů, pohrdajících těmi, kteří si s nimi později vytřeli prdel.
      Myslím, že tě čeká tvrdý dopad. Ale neklesej na mysli. Vždy si vzpomeň, že si svůj úděl plně zasloužíš.

      Vymazat
    9. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    10. 17,20
      A víš, že mi je úplně u prdele, co řekl nějaký americký škrábal? Kde je napsáno, že nebyl ještě debilnější než ti, kterými tak pohrdal?
      A vůbec, co se do nich serete? Když jsou tak debilní, neměli by vám stát ani za to si s nimi vytřít řiť. Všichni "pohrdáte" Číňany a Rusy, ale když přijede čínský vůdce do Londýna, vyváží mu prdel Britská královna ve zlatém kočáře. Macron létá do Pekingu leštit kliku každý druhý měsíc. Druhý proto, že v tom prvním tam má zapikaný termín Merkelová. Kdyby vám (nám) Rus utáhnul kohouty, pochcípali by jste hlady. Na bochník chleba by jste se s Jandou museli skládat do čepice, ty stratégu!

      Vymazat
    11. 17:28, neodpovídejte tomu idiotovi. On na vás i tak nebude reagovat. Znovu začal tapetovat ty oplzlé a tupé hovadiny z Facebooku.

      Vymazat
  5. rád by som aby ste sa pozreli z okna ako je to u vás Čínou - no, bieda, u nás napr. USS Ke - tam končí širokorozchodná trať, a SMER musí padnúť, hovoríme tomu ! bitka o koľaje " - otázka znie, vyhodia Smeráci emeričanov, alebo tí zablokujú trať - Ukrainci sa už prebúdzajú ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ČSD měly kdysi ve vlastnictví i širokorozchodné lokomotivy. V depu lze ovšem v případě potřeby rozchod změnit (1435 versus 1520 mm).

      Vymazat
    2. Vladimíre,podvozky se měnily na vagonech.Ne na lokomotivách.To by bylo asi kapku složité ;-)
      Helanov

      Vymazat
    3. Ty lokomotivy vyráběla ŠKODA Plzeň. A pro export (počty uvádí wikipedie) odjížděly po našem rozchodu a podvozek se upravoval pochopitelně jen jednou .Na území ČSSR se jmenovaly 125.8 (škoda 67E)a jezdily v úseku Užhorod- Haniska pri Košiciach.

      Vymazat
  6. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 8.48 Ti Rusové tam žili už dávno před vznikem těchto pobaltských států , území patřilo carskému Rusku !

      Vymazat
    2. 9:26
      A tu BANDEROSVVOLOČ NACPAL DO ČECH KDO,taky Stalin ty amianální polype?!

      Vymazat
    3. 9:11...Nelžete!!!
      Pár jich tam bylo,ale domorodé obyvatelstvo PROGRAMOVĚ vylikvidoval Stalin.
      Nastěhoval tam náplavu,něco si o tom přečtěte.
      Dneska už jsou z té náplavy domorodci, kteří nic nezavinili.
      Ale naučit se používat jazyk svojí vlasti by se snad mohli,ne!?!?!?
      Chtělo by to asi vstřícný krok z obou stran.
      Helanov

      Vymazat
    4. Milý placatý mozku 8:48, ad absurdum, podle tebe patří mezi podržtašky i Alžběta II. Zrovna tak vidíš u druhých stejnou vadu zraku a mozku u druhých. Musím uvézt ověřitelná fakta, že mezi sudeťaky patřily i rodiny Hoferů a Mohornů, kteří žili v Horní Úpě ještě v 60tých letech. Nikomu neubližovali a nikdo neubližoval jim. Zrovna tak zůstalo i hodně rodin na Hlučínsku a nikdo jim nevyčítal členy rodin sloužicí ve Wehrmachtu. Svinstva na obou stranách, byla v režii jen zfanatizovaných nositelů právé placatých mozků. Nedivil bych se, že máš v záloze ještě "židovskou kartu". Co se týče Pobaltí, nedovedu posoudit, ale předpoklám, že Stalin i zde uplatnil mixáž národností. Závěrem bych rád požádal o méně emocí a více znalostí.

      Vymazat
    5. 8:48
      Ty ynteligente SUDETY JSOU VYMYŠLENÉ FAŠISTOU A KRETÉNEM NA POČÁTKU 20.století!
      Žádnej oficiální název to NENÍ,tak si to GRABIT zapamatuj!

      Vymazat
    6. Chi, už vidím jak se Ruská stařenka učí lotyšsky.
      Asi jako já maďarsky.

      Vymazat
    7. Vaše problému Pepku A8:48 so sudeťáky, nie sú našimi problémami. Ako píše anonym A9:11, klameš Ty a nesnaž sa eŠTéBáckym spôsobom vydávať svoje klamstvo za pravdu Goebeselsovským opakavaním. To Russké obyvateľstvo odtiaľ vyháňali germáni a obsadzovali inými kmeňmi, to sú doložené fakta, keď už sa oháňaš podobnými prípadmi zo Sudet, paradoxne tým slúži ako dôkazom, že poněmčovanie bežalo všade. Stalinovi by si mal skôr bozkávať ruky a zadok, že daroval Gruzínsku Južné Osetsko a Abcháziu. Mal si ísť tam lamentovať nad útlakom Oseťanov a Abcházvov, zrušením ich autonómneho statusu podobným diktátorom Sakašvilim a vnucovaním gruzínskej hatlaniny. MpU.

      Vymazat
    8. Učiť sa, učiť sa, učiť sa... povedal Pepkovi Vyskočovi, alias Helanovi ich veľký vzor Lenin. To neni o maďarčine. Budete sa miesto nej učiť cigánsky? Môj bratranec je od narodenia Čech, žije tam stále v Prahe a maďarsky vie, narozdieľ odomňa. Pobaltie je niečo ako Kosovský štát, prišli tam raz novinári za jedným Srbom. Pekne sa zhovárali až do doby, kým presstitút nevzniesol voči Srbovi provokatívnu otázku: "...budete sa učiť tunajší úradný jazyk-albánčinu...?". Srb kategoricky presstitútovi ukázal na dvere kade sa odchádza z jeho chyže von s protiotázkou: "Odkedy byrokratcia v Európskej únii ukladá príslušníkom štátotvorného(Srbom) národa učiť sa jazyk národnostnej menšiny(Albánci) sic v separatistickom regióne?". Môj profil Ukrofil.

      Vymazat
    9. 15:17
      Co se sem zase vnucuješ ty třetíhorní prvoku?!
      Starej se o Trumpetu a nákup novýho papundeklu,kreténe!

      Vymazat
  7. A ještě pár faktů pro místní vymaštěnce, vymleté propagandou místních cenzorů, kteří tu kvičí o tom jak je prej Pobaltí oproti Rusku chudé:

    HDP na osobu v paritě kupní síly v roce 2018:
    35....ČR.......37000
    38....Litva....35000
    39....Estonsko.34000
    47....Lotyšsko.30000
    49....Rusko....29000



    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Blbeček trolíček, to hovor tým pobalťanom, čo v státisícoch utekajú preč.

      Vymazat
    2. Co takhle zveřejnit jejich státní dluhy ?

      Vymazat
    3. 9:15
      Nikam neutíkají, pizdo. Jdou zcela svobodně tam kde se vydělává víc. Do zemí EU jejichž jsou členy. A svobodně se také vrací.
      Zajímavé, že ruské kukačky se v tech zemích drží jako klíšťata, přitom mají rajskou domovinu za rohem.

      Vymazat
    4. 9:15
      Tak je zveřejni! Mám dělat práci za tebe? A taky zveřejni, kolik z toho HDP pochází z drancování nerostného bohatství.

      Vymazat
    5. 9:15 No určiťě to nejde do statisícu, tak jak z Ruska. Rusko se pomalu vylidňuje.I ten Ivan ví kde je lépe, ale v Rusku to není.

      Vymazat
    6. V květnu jsem byl služebně v Lotyšsku a Estonsku.Celý měsíc jsem mohl sledovat ,že fabriky postavené v době SSSR se rozpadají a jediné,co tyto státy produkují jsou akorát šproty v konzervě na které jim Rusko kálí.Obrovský závod na zpracování ryb je téměř rozpadlý a místní mladí kolem let utíkají pryč z toho ráje .

      Vymazat
    7. 9:41 HMM, tak asi proto mají tyto státy vyšší HDP než Rus co.Mudrlante.

      Vymazat
    8. 9;50
      Fašisti v Pobaltí mají leda pole,má kterejch nic neroste,ryby,který nikdo nekupuju a zdviženou pravou pazouru na správnej pozdrav Sieg amiokupant!!!!

      Vymazat
    9. 9:41
      A co jsi tam teda "služebně" dělal, když se tam vše rozpadá a nic se neprodukuje? S kým jsi tam obchodoval, ty pohádkáři?

      Vymazat
    10. 9:57
      Elko Grupa, Orlen Lietuva, apod... dementům jako ty nic neříkají.
      https://www.elkogroup.com

      Vymazat
    11. 10;03
      Orlen je Pšonskej.
      A tím ostatním chceš dojmout koho?
      Leda sám sebe!;-)

      Vymazat
    12. 9.13 Můžete porovnat státní dluh ?

      Vymazat
    13. 9:13
      Chválím.
      Chybí uvedená měna a přimlouvám se za přidání Ukrajiny. Možná i průměr v EU. Příště uveďte i zdroj.

      Vymazat
    14. 12:21
      Banderoksindl a jejích chudá HŘIVNA ten průměr vytrhne!☺

      Vymazat
    15. Orlen je Pšonskej, ale vlastní 3/4 našeho chemického průmyslu, který živí desetitisíce lidí.

      Vymazat
    16. Schází mi tam HDP země našich kamarádů nejvěrnějších, vylízanců z Ukrajiny.
      Jestli je někoho zajímá MHD, tak se mrkněte jak to také může vypadat.
      TO JE UKRAJINA - Charkovské tramvaje

      Vymazat
    17. 14:05
      O tom žádná.

      Vymazat
    18. Pepek se chvástá HDPjak Mečár na Slovensku. Prej ho mají Slováci vyšší než v Česku. To že z Ruska lidi utíkají, "protože vědí kde je lépe" to je fakt argument jak prase k útěku z našich pobaltských ekonomických tigrů EÚ. Ať tedy neutíkaj a prodávaj taky "své" suroviny jesli tam něco najdou.

      Vymazat
    19. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    20. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    21. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    22. 16:47 deratizovat.

      Vymazat
    23. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    24. 18;09
      Ctrl-C a Ctrl-V,ostatní je nad tvoje rozlišovací schopnosti

      Vymazat
    25. Lenin říkal "učit se, učit se, učit se", ale to se musíte sám snažit a na sobě poctivě pracovat. To se dnes nenosí.
      Pro HDP argumentáře. HDP je metodika, která je upravena tak, aby vyhovovala požadavkům zadaní. To, že jsem utratil za km dálnice nejvíc na světě o kvalitě a úspěšnosti naší země hovoří jak? Aby byl zajištěn "objektivní číselný růst", je navíc oficiálně do příjmů státu od 2013 zahrnuta i šedá ekonomika a statistiky oficiálně upraveny zpětně. např. předpokládaný příjem z prostituce, drog, pašování, práce na černo, všimné apod. HDP je dnes metoda, ODHADU jak zhruba spočítat kolik peněz proteče ekonomikou, a pak to oficiálně vydat za "důkaz úspěchu". Pokud teče ekonomikou málo, upravím odhad černého trhu.
      Kdo skutečně chce, najde si důkazy novinky - 500 miloard v šedé ekonomice.

      Od roku 2011 provádí detailnější odhady velikosti stínové ekonomiky i Český statistický úřad. Impulsem k tomu bylo přijetí právního aktu Evropské unie, nařízení Rady a Evropského parlamentu č. 549/2013 o Evropském systému národních a regionálních účtů, které stanovilo podrobnou metodiku pro revizi národních účtů, dle nějž byly upraveny odhady HDP pro roky 1995 - 2009.

      ČSÚ definuje stínovou ekonomiku jako ekonomiku nezjištěnou. Do ní řadí úmyslně neregistrované podnikající jednotky, nelegální činnosti, jednotky bez povinnosti registrace, jednotky nepodléhající zjišťování, úmyslné zkreslování vykazovaných údajů a ostatní typy nezjištěné ekonomiky.

      Vymazat
  8. Ať si fašisty živí EUrobordel sám i s banderovci a isiláky. Hříbkovi nějak spadnul kokrhel potom, co se začal cpát do mezinárodní politiky. Piráti dopirátovali. Budou žrát trávu, nebo sami sebe a zajídat tibetskými vlajkami.

    OdpovědětVymazat
  9. Rád bych upozornil, že nebýt anexe zkurveným Ruskem, tak by na tom dnes byly pobaltské země bezpochyby tak dobře jako Finsko, které se Ruské agresi hrdinně ubránilo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 9:47...Souhlas!
      Ale současně je i pravda,že Finové dneska dočista zblbli,takže... kdo ví,kdo se bude smát naposled.
      Helanov

      Vymazat
    2. Co bylo,bylo davno tomu.Svet se vyviji a ted uz je jinde

      Vymazat
    3. Za cara žádné pobaltské republiky neexistovaly !

      Vymazat
    4. 11.58 Za Cara bylo i Finsko ruskou gubernií... Než je dostal car báťuška, bylo to území švédského státu a to soustavně pošvédšťované. Finskou národnost a finský jazyk naopak carské Rusko, v rámci Romanovského impéria, podporovalo.

      Vymazat
    5. Finsko je na tom dobře, právě díky obchodu s Ruskem.

      Vymazat
    6. Co to meleš mamrde. V roce 1940 zabrala pobaltské země Gruzie a ne nějaké Rusko.

      Vymazat
    7. Taky pobaltí bylo Švédské, dokud ho car báťuška nekoupil, podobně jak si taky Američané anektovaly Aljašku.Zoufalý skřekot tohodle užgryndaného pidimužíka kontrovaného Helanov-em je vzhledem k těmto faktům rajská muzika.

      Vymazat
    8. Jó pane14:28, přesně tak! Byla to Gruzie, která anektovala jak célou Ruskou federaci, Ukrajinu, pobaltí...atd na čele se slavným diktátorem Džugašvilim, přezdívkou-Stalinem. Jenomže Pepek je slavnej PR-spinner a bude se tady kroutit jak smradlavej červ na návnadě. Kdo mu naslouchá s otevřenou pusou ať po něm skočí:-). Ohání se tady jednou Ruskem, pak ukrajinou, jindy zase pobaltím, členskými státy boľševického Sovětského svazu, jak se mu to právě hodí do jeho EUroboľševické propagandy v posvátném boji proti jeho třídnímu nepříteli. Tak mu jeho pánbů-Džugašvili pomáhej!

      Vymazat
    9. 14:46,14:28 Asi stejní idioti.Pokud Gruzie se Stalinem jako celék Ruska, anektovala pobaltí, potom druhou SV. začalo Rakousko,s Hitlerem jako rakušákem, taky dobré . že BLBE.

      Vymazat
    10. 1613
      INKLUZIVNÍ školství se projevilo!

      Vymazat
    11. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    12. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    13. 17:31
      Trefa na komoru a na první dobrou!☺

      Vymazat
    14. 16:54 17:31
      Milà dítka,abecedu znáte, písmenka do slov skládáte , ale sami nerozumíte svým větám. Raději už nepíšte a pusťte si Večerníčka.

      Vymazat
    15. 17:42
      V čem máte problém s pochopením u pána z 17:31?

      Vymazat
    16. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    17. 18:00
      Ctrl-C a Ctrl-V,ostatní je nad tvoje rozlišovací schopnosti

      Vymazat
    18. Vozrožděnije Jevropy !
      Tak odtud buran duje.
      Boha s váma debilama je fakt sranda...

      Vymazat
    19. Tak jo.
      Svým způsobem chápu, že David v zastoupení svého anonymního censora má lepáky z nové, reálné liberální demokracie - a maže.
      Ale můj názor je, že těm Germánským sviním jsme se měli pomstít takovým způsobem, že dalších 500 let Fricové budou srát magi v kostkách, když si vzpomenou na to, jak okupovali ty holubiččí Čechy.

      Vymazat
  10. 10;09
    Co sem taháš ty numera,já píšu o palmovým odpadu z Afriky a ty sem sereš penze?!
    Ty havlodemente zalez do flašky a komentuj to,čemu svým pidimozečkem rozumíš!

    OdpovědětVymazat
  11. Pražský Hřib je něco podobného, jako pobaltští politici. Jednají na zakázku Západu, přičemž hlavní koloniální země Západu, s Čínou vztahy rozvíjejí. Není umění něco rozbourat, je umění vztah přesměrovat k vlastnímu prospěchu. Ale k tomu nestačí nadrilované ideologické poučky, k tomu je třeba schopností a vůle pracovat pro vlastní stát.
    Jinak však je třeba budovat prosperitu země na vlastních výkonech, nestavět ji na tom, že budeme tranzitem, nebo, jaká sláva, překladištěm čínského zboží. Amazon nám již ukazuje, jakým je toto zaměření, pro nás „požehnáním“. Zničí krajinu, zamoří ovzduší kamiony, a na zaměstnání v poklusu za žebrácké mzdy, jim agentury dodají pracovníky ze zahraničí. Pochybuji, že práce pro Číňany, bude zajímavější, nebo odbornější. Takovou si musíme prosadit a rozvinout sami. To by měli politici podporovat. P.K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tranzit ale pomaha,da se na nej navazat...Nemame zadne pristavy,takze ta vlakova doprava by se hodila

      Vymazat
    2. To my teda vysvětlete. Všechno tu prej patří cizákům, nadnárodním korporacím a my jsme jen jejich otroky, montovnou, protektorátem, kolonií, nic nám tady nepatří.

      A najednou nám tady tvrdíte, jak je potřeba rozvíjet a podporovat obchod a zisky (najednou!) "našich!" podniků (už ne nadnárodních korporací?!).
      A taky se najednou tyto korporace snaží dávat zakázky (např. Pražskému magistrátu) aby "naše" podniky zničily a vyšachovaly. Aby zničily a vyšachovaly SVUJ majetek.
      No chápe to někdo tyhle sebepopírací a sebevylučující názory?? Inu, jak se to kdy zrovna hodí.

      A najednou nám tady zase tvrdíte

      Vymazat
    3. 11;42 Takze na tom chcete byt jeste hur?Jinak vam nerozumim

      Vymazat
    4. Anonymní21. října 2019 11:42
      „No chápe to někdo tyhle sebepopírací a sebevylučující názory??“
      Ne, ty Vaše sebepopírací a sebevylučující názory asi nechápe nikdo.
      V současnosti bych za naše firmy pokládal ty, které u nás platí daně. Dále bych považoval za přínosný rozvoj firem, které vychází z domácího kapitálu a jejich daně, ale i zisk větší měrou zůstává u nás a případně dává vydělat dalším.
      Moc by mě zajímalo, která korporace dává zakázky Pražskému magistrátu, jak tvrdíte. Neměl jste na mysli, že spíš dává úplatky tomu magistrátu? P.K.

      Vymazat
    5. Anonymní21. října 2019 11:21
      „Tranzit ale pomaha,da se na nej navazat...“
      Tranzit někomu pomáhá, někdo na něj doplácí. Točí se v něm dost peněz, to je jisté. Vždyť jak jenom se Francouzi vztekali, když naše dopravní firmy, přebíraly zakázky jejich firmám. To na liberalismus hodně rychle zapomněli, ten platí jenom pro kolonie. Také nechápu, že z tranzitu po našich dálnicích, odchází miliardy do Rakouska. Cožpak ten registrační systém, neumí vyvinout žádná česká firma? Jistě umí, ale liberalismus vnucený našim podělaným politikům, jim brání je podpořit a raději s rakouskou firmou sepisují nevolnické smlouvy. To Francouzi se na to neohlíží.

      „Nemame zadne pristavy,takze ta vlakova doprava by se hodila“
      Přístavy v Hamburku naši demokraté, pod odborným vedením Koženého, rozdali. Koleje, které dříve vedly do každé větší fabriky, do každé větší vsi, liberálové pod tlakem naftové lobby, vytrhali a vlaky nahradili kamionovou a autobusovou dopravou. A ministři dopravy, co jich tam jenom bylo, nestíhají udržovat silnice v pořádku, po přetížených německých kamionech. P.K.

      Vymazat
    6. Jen pár poznámek, v Hamburku bylo zakoupeno překladiště se sklady přímo jako naše území za 1.republiky, nevím jak skončilo. Kožený snad v tom nejede, díky jemu jsme přišli za hubičku o zámořské obchodní lodě. Poslední informace o tom našem překladišti, byla o výměně místa (samozřejmě za méně lukrativní, o změně velikosti tam nebyla zmínka).Co se týče možnosti přesunu části transferu nákladu po železnici (jako ve Švícarsku), které by ulevilo našim dálnicím i ovzduší, jsme díky nesmyslné naftové loby, promeškali. Předpokládalo to nelikvidovat železniční překladiště a dokonalou údržbu tratí. Nakonec i v Praze jsme radostně prodali bývalé překladiště na Žižkově developerům a přitom zde mohlo končit zboží pro Prahu a na další rozvoz stačily Avie. Dnes přiváží zboží do našeho Penny ohromný TIRák. Praha nemá vnější okruh a uvnitř je neprůjezdná. Přiznejme si stavět ani opravovat dálnice neumíme a mám podezření, že ani nemáme žádnou koncepci. Doufám, že až NATO zjistí, že naše území je ze strategických důvodů neprůjezné a nepoužitelné, pochopí že jde o naší pitomost a ne sabotáž. Potom se snad odpovědní činitelé rozhoupou a budou konat, nejen založením komise, nebo stěhováním pomníku. Promiňte, zda jsem mimo vlákno.

      Vymazat
  12. No 9:13 vy můžete mít také velký příjem když vám někdo umožní stálý nárůst dluhu. Tomu se říká mejdan na hrobě který kopou pro mě. Za posledních padesát let je nárůst obyvatel planety na trojnásobek a protože se skutečně dík technologickému pokroku zlepšují podmínky života u všech obyvatel dá se očekávat stále násobný počet nárůstu obyvatel do neúnosnosti a nikdo to nechce řešit lidským způsobem. K tomu ještě debilové co si myslí že to HDP poroste a poroste až budem vlastně v komunizmu. Parazité to řeší válkami ale těch co chtějí jít válčit je čím dál méně a lenochů čím dál víc. Řeší to přes všechny ty zvrhlosti co kolem sebe vidíme. Pro nás je důležité v nastávajících volbách aby se pro národní strany spojily a prosadily adresnou volební povinnost a proveditelný zákon o referendu protože jedině tak lze trochu demokraticky rozhodovat o tom co se bude dít. PRADĚDA.

    OdpovědětVymazat
  13. Takhle to dopadne i mezi nami a Nemeckem.Nemecko s z vazalstvi k USA celkem uspesne vyvleka,takze bude pro Cinu spolehlivejsi partner nez my.Vsechna ta prohlaseni proti nasemu prezidentu,ktery se snazil,nemela s nejakymi hodnotami vubec nic spolecneho.Nemecko chtelo ten obchod pro sebe

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z toho "vazalství" se vyvléká tak, že USA jsou stále největším odbytištěm jejich zboží.

      Tvůj slavný prezident zařídil svým nedůstojným podlézáním a poklonkováním Číně, které ty nazýváš "partnerstvím", leda tak kšeft pro Kellnerovo PPF.

      Vymazat
    2. To fakt neni nejpodstatnejsi..To poznate sam,za par let...Zacinam to tem mladym a prechytralym prat...Co chcete to budete mit

      Vymazat
    3. 11:31, cestu pro kšefty firmám své země vyšlapává vláda každé země. Říká se tomu zahraniční politika. To jen vy asi nedokážete domyslet, že Zeman prostě nemůže nadupat do Číny a burácet tam hromovým hlasem rozkazy tak, jako to dělají obyčejní velvyslanci blíže nejmenované země na tři písmena, když přikazují přímo vládě naší země, koho má vybrat v tendru na stavbu nových jaderných bloků anebo nákup jaderného paliva. Měl jste víc souložit, možná bychom co do počtu obyvatel přerostli Čínu.

      Vymazat
  14. 11,31
    A co zařídil udavač a vožrala Havel lezením do amianálu????
    Leada hovno.....pardon,udělal z nás znovu protektorá Böhhmen und Mahren,tentokrát pod vlajkou amiokupantů!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oni se pak zahali do tibetskych vlajek a budou zit jako otroci v Tibetu.Vzdyt si to preji

      Vymazat
    2. Znovu. Proč teda zuřivě podporuješ byznys a zisky německých firem v Číně, kterým tu prý vše patří když jsme teda hentenoný "protektorát"? Jsi debil? Nebo německý kolaborant?

      Vymazat
    3. 11;45 Proc pisete jako blb?Precte si to po sobe..Nedava to smysl

      Vymazat
  15. 11,45
    A ke kterýmu vláknu ten tvůj výkřik do tmy patří?!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Též by mě zajímalo. Zní to jako čeština, kterou nenapsal žádnej Čech.

      Vymazat
  16. Pobaltské státy jsou pro Evropu tak důležité, že je hlídají před Rusy dvě naše stíhačky z našich čtrnácti(!) přes to že Angličani, Američani a Francouzi jich mají tisíce!!! Zrovna tak ubráníme Island. Nějaké připomínky???

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co od nas Rusove chteji,ze nas musi ty pobaltske staty hlidat (a jeste s armadou asi jako je ta nase,ktera neubrani ani jeden okres)?

      Vymazat
  17. Zijeme v dobe kapitalismu (tedy moci penez) a globalizace....Nejaka "lidska prava" a "hodnoty" jsou jen vejicka pro blbe,aby ti "chytrejsi" ziskali to,co chteji.....To je gro dnesniho systemu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 12:25
      Slovo "blbe" je třeba zaměnit za "morálně kvalitní", a slovo "chytrejsi" za gaunery.

      Vymazat
    2. 13;12..zadnou opravodvou moralku jsem u nich neobjevila...jen hloupost

      Vymazat
    3. Unknowne, jistěže gauneři mají všechny kladné vlastnosti, jako je svědomí, morálka, slušnost za hloupost. Proto jste to vy nemohla objevit.

      Vymazat
    4. 14:04 Ja spis chtela naznacit,ze ti kteri se tou moralkou neustale ohani jsou vetsinou tak pokrytecti,ze je to az neuveritelne...Az skonci s dvojim metrem,tak jim to mozna uverim

      Vymazat
  18. 11:45 Tak se podívejte :
    Německé a další firmy u nás převládají nad našimi zbylými.To je fakt, který dopustili politici, hlavně první polistopadové garnitury.
    Pokud budou všechny firmy(za přispění některých "politiků") u nás odmítat spolupráci s ČLR, budou tuto spolupráci jinde pravděpodobně pěstovat daleko nákladněji. Proč by je k tomu "mateřské" firmy v "mateřských" zemích měly, že? = Normální konkurenční boj. Tuzemští zaměstnanci v těchto firmách na to budou doplácet.
    Možná, že ze spolupráce s Čínou by toho pro nás zbylo víc. Čína je příliš velká, aby si nechala od někoho okopávat kotníky, viz MHMP.
    "Tak když neuznáváte celistvost naší země a nerespektujete zahraniční politiku vaší vlády, tak my tu nechceme vidět žádné organizace, které mají v názvu "Praha, pražské" atd. Nebo alespoň ty, ze kterých nám neplyne zisk."
    Mně se to zdá být docela srozumitelné a logické. No a naředění cizího vlivu, třeba i jiným cizím vlivem, není nic škodlivého. Komukapitalismus čínský versus kapitalismus západní. Jinak celá tahle tahanice je
    a/ konkurence, konkurenční boj a požírání jednoho kapitalisty druhým kapitalistou
    b/ obkličování Ruska, snaha o jeho vnitřní rozval, příprava na ukořistění ruského území s celým jeho bohatstvím.


    b/ obkličování Ruska

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 13:33 Tím B) jsi to rozsekl, " obkličování ruska a ukořistění uzemí " . Ty ole, pokud se tohle nestalo v 90 letech kdy rusák byl totálně na huntě, tak dnes určitě ne. Jinak, kdo by živil tu ruskou 15 milionovou chudou, línou, zablešenou, vožralou chamrať. Než něco napíšeš, tak přemejšlej, ať nejseš za vola.

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    3. 13:33 Zabývate se detaily, nikoliv podstatou. VŠECHNY útoky proti Číně, včetně narušování obchodních a kulturních kontaktů a tendenčího zpravodajství, mají jediný společný důvod. Nedovolit, aby lidé viděli, co Čína dokázala udělat pro rozvoj své země za posledních 30 let. Lidé by mohli začít přemýšlet, jak je možné, že pod vedením komunistů přeskočila Čína celé století, zatím co my jsme se ve "svobodném a progresivním" režimu dokázali jen vrátit zpátky. Do dob tunelářského kapitalismu, odevzdání majetku šlechtě a církvi a podřízenosti země cizákům. Proto je Čína našimi "demokraty" tak nenáviděna. Její příklad boří mýtus o "jediném možném, nejlepším a nejproduktivnějším" společenském uspořádání.

      Vymazat
    4. 16:37 Píšete hlouposti. Jen se podívejte na mapu Číny, na její smogovou stopu. Pomalu nikde na světě není tak zaneřáděný vzduch CO2, prachem,a dalšíma škodlivejma zplodinama, totálně mrtvé a otrávené tisíce km řek. Tak za tuto cenu děkuji nechci, nějaký pochybný pokrok..Jimak nikdo nic nenarušuje, jen ne diktát jedné strany.I když to je Čína.Co pro nás znamená, NIC, hospodářsky nula.

      Vymazat
    5. 16:59 Škoda, že toho o Číně víte tak málo.
      Ano, smog je kvůli klimatu problémem, ale díky centrálnímu řízení je s úspěchem řešitelný a řešený. Jestli chcete vědět jak, podívejte se na toto video:
      https://www.youtube.com/watch?v=d3_A-Ppd_hM

      Stejně tak jsou řešeny problémy s vodou:
      https://www.youtube.com/watch?v=SyfdWMQUK-Q

      Videa jsou na ruském kanálu TEXHO, věnovaném světovým technickým unikátům. Snad se vás to nedotkne. To víte, ČT takové věci z Číny neukazuje.

      Vaše tvrzení, že Čína pro nás NIC neznamená, je už vyložená dezinformace. Podle BussinessInfo.cz "Čína je pro ČR 2. největším obchodním partnerem, 2. největším dovozcem a 17. největším exportním trhem.". Z Čínou máme obrat za rok 2018 přes 24 miliard EUR, což je nárůst proti předchozímu roku o 20%. Podrobnosti zde:
      https://www.businessinfo.cz/cs/clanky/cina-obchodni-a-ekonomicka-spoluprace-s-cr-19054.html

      Až budete zase tvrdit, že někdo píše hlouposti, tak se nejdříve přesvěčte o skutečnosti někde jinde, než z řečí našich "demokratů" a prestitutů. Pak nebudete za důvěřivého troubelína.

      Vymazat
    6. 16:25 Urážíš mě, když mě pasuješ na vola,du gentlemane, ale hlavně urážíš ruský lid a projevuješ k němu nenávist. Copak by na to řekli Judři Rychecký a Pavel Zeman?

      Vymazat
    7. 17:55 Nechápu, jak se můžete cítit uražená pomateným blábolením někoho, kdo vás považuje za muže a domnívá se, že RF má 15 miliónů obyvatel. Je to evidentně primitivní blb, který nestojí za reakci. Je to jako kdyby jste se cítila uražená ratlíkem, vztekle ňafajícím na každého, na koho páníček ukáže. Doporučuji prostě ignorovat.

      Vymazat
    8. 20:35, ženy jsou už takové. Já něco podobného přehlížím jako kus hovna a pokud otravuje delší dobu v distanci bližší než mi je příjemné, použiju deratizační postupy. Jednou jsem něco podobného dokonce osobně fyzicky smetl, ale jinak se s tím nešpiním.

      Vymazat
  19. Expert odhalil spiknutí USA o převozu tisíců teroristů ISIS ze Sýrie do Iráku:

    http://svobodnenoviny.eu/expert-odhalil-spiknuti-usa-o-prevozu-tisicu-teroristu-isis-ze-syrie-do-iraku/

    Diplomatické mistrovské dílo Ruska v Sýrii: Každý vyhrává!

    http://svobodnenoviny.eu/diplomaticke-mistrovske-dilo-ruska-v-syrii-kazdy-vyhrava/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 13:43 Když být blbej tak pořádně co.Zapomínáš ještě na sputnik, ac24 a podobné sračky, jak to říkal Zeman, 30% idiotu je v ČR, a v tom se nespletl.

      Vymazat
    2. 15:58
      Podle sebe soudím tebe ty PYJátská TROPičko?!

      Vymazat
    3. Vin, vin... diplomatické mistrovské dílo Ruska? Ale kdeže, podle mne jde o obchod, Venezuela za Sýrii. Uvidíme.

      Vymazat
  20. Chyby doktorů, leží na hřbitově!
    Chyby učitelů v parlamentu!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chyby učitelů se taky anonymně odbavujou vulgarním napadaním oponentů v diskuzi a mnohdy taky autorů článků tady. Pořád lepší když takhle nedoukové ventilujou, než mít boľševický úderky na ulicích.

      Vymazat
    2. Až na to, že primitivní liberální (fašounské) úderky jsou v Goebbelsové české televizi, na sociálních sítích, na ulici, a napadají i oponenty tady na NR a to primitivně a vulgárně a jenom se snaží diskuzi poškodit.

      Vymazat
    3. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    4. 15:53
      Nikomu jsem nerozkazoval, nauč se číst, liberální zaostalý jedinče. Zadruhé ty poukazuješ na bolševické úderky, ale když jde o liberální fašounské úderky, tak to schvaluješ, to najednou demagogicky vykřikuješ, že se ti nesmí nic zakazovat? Hezky ukazuješ, jací jste pokrytečtí šmejdi. A Goebbelsovská česká TV - máš nějaký problém s fakty, ty fašounská kobzole? To jsem českou TV a v podstatě i tebe pojmenoval ještě relativně slušně, na rozdíl od tebe a tvého primitivního vzteku. Opět jsi názorně všem potvrdil, co jsou zač liberální fašounci, a za to máš malé poděkování ode mě, té údajné svoloče, jak tomu ve svém "hnědém vzteku" říkáš. :-)

      Vymazat
    5. 16:20 Tu ČT mužeš hanobit a urážet jak je libo, hlupče. Ta si bude svoji pravdu říkat dál, ty a tvojí rudohnědí kumpáni v parlamentu na tom nic nezmění. Začal jsi psát nesmysly o ČT, jako Goeblsovská tel.Dokaž svuj žvást, ano, neleze do zadku Putinovi, ani Číně, to vám chybí co.Co je jinak poškození diskuze? že nepíši stejné názory jako ty? že nehaním ČT, tak jako ty? Se probuď, nejsme v roce 70 ani 88.

      Vymazat
    6. 16:40
      NEčeská tv se hanobí a uráží SAMA,NIKDO by nedělal zbytečnou práci!☺

      Vymazat
    7. 16:40
      Goebbelsovskou českou TV jsem "pouze" trefně pojmenoval. Vygoogli si, co to znamená něco hanobit, zaostalý moulo. Dále, kdo jsou ti moji údajní kumpáni v parlamentu? Vyjmenuj mi je a dokaž to. To je samozřejmě jen řečnický obrat - nic dokázat nemůžeš, protože tam kumpány nemám, takže opět jen tvůj primitivní blábol, liberální fašounku. Co je "poškození diskuze" jsem snad napsal výše. Že jsi hloupý a nerozumíš tomu, mě nepřekvapuje, ale zkus se poradit s podobně postiženými jako ty, nebo se zeptej Jandy. On přece rád šíří ty své pornoHovnoty. A protože jsi přitroublý fašounek, tak ti řeknu zdarma jeden jednoduchý fakt, že lézt do zadku USSA nebo EU, neznamená říkat pravdu, v drtivé většině to naopak znamená tvrdě lhát, říkat polopravdy a zamlčovat pravdu, a naopak říkat něco normálního nebo pozitivního o Rusku nebo Číně, neznamená hned lhát. Pokud si z toho připadáš méněcenný a nedochází ti to, tak tě trochu uklidním, protože oni tomu nerozumí ani mnohem studovanější presstituti v redakci zmíněné
      Goebbelsovy čTV. :)

      A už ses naučil číst, natvrdlý liberální fašounku? :)

      Vymazat
    8. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    9. Omylem jsem zadal 2 příspěvky po sobě, omlouvám se redakci. Jeden můžete smazat.

      Vymazat
    10. ČT ?
      Snažím se nepodléhat různým emocím, snažím se pochopit i vkus jiných diváků TV, snažím se respektovat názory jiných. Faktem je, že minimalně výběry diskutujících v politických otázkách se opakují. Z toho plyne omezené názorové spektrum. Dech mi vyrazil přenos semináře ČT, Rady pro ČTV a diskuze s poslanci. Myslím si,že to bylo ve středu na YT. V podstatě, nikdo za nic není zodpovědný. Hospodářskou kontrolu ,běžný audit dělá soukromá firma na objednávku, (což reprezentuje, zda částky jsou formálně na správných účtech a zda někde něco nechybí) zarazilo mne proč to není v gestci NKÚ. Za průšvih pokládám tzv. vyrovnané (neztratové) hospodaření, když jsou rozpouštěny do režie miliardy z rezervního fondu. Zajímavé je že za úspěšný ekonomický výsledek, dostal generální ředitel odměnu 14 milionů. Vedle toho je sice maličkostí, ale nemravností, když galerie manželky generálního ředitele ČT, realizuje v ČT reklamu a nikdo nedokázal odhalit sumu za kolik Kč, protože je uvedena v součtu s ostatnimi. Seminář byl pro mne nemilým překvapením. O profesionalitě a účelu Rady pro televizi dnes silně pochybuji.
      Doporučuji každému vyhledat si záznam ze semináře na YT.

      Vymazat
  21. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  22. 15:59 A stále ukazuješ co jsi za DEBILA. Moc se opakuješ. Máš to zapotřebí bejt stále mazán blbe.

    OdpovědětVymazat
  23. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  24. 16:47
    No,rozumu si moc nepobral,ale smích je v jistém pavilonu v Horních Beřkovicích úplně normální,že?

    OdpovědětVymazat
  25. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  26. 17:02
    Lepší rudej,než tupej a ještě po kotníky amianálu!;-)

    OdpovědětVymazat
  27. Havel nám pokakal vztahy s Čínou a Ruskem.
    Západní evropa se může přetrhnout v obchodu s Čínou.
    Díky prezidentovi Zemanovi se obnovil obchod s těmito obrovskými trhy a Pražská politická elita všechno hroutí.
    Pubertální politici všechno zhatí jako vepři boubelati.

    OdpovědětVymazat
  28. Aj ja jaj to je řevu kvůli Rusku, Putinovi se daří všichni ho začínají uznávat, Čína vyhrála obchodní válku s Ušáky, ale my budeme proti nim a Koněvovi a Gottovi bojovat do roztrhání těla i kdybychom měli být poslední na celém světě. Zajímavé, že ani ň o Polsku a Ušácích. Pšonckové konečně pochopili, že jako se Ušáci vys.ali na Kurdy, že i je použijí jako spotřební materiál, čili toaleťák a my místo abychom byli v obraze, válčíme s Rusem a Číňanem i když Poláci řeší to, že Ušáci asi vezmou do zaječích a na své přiblblé spojence kálí. Hej hou, rudý dědeček

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
  29. Hahaha :D To sen všech zemí mít ekonomiku postavenou na ničení přírody projížděním tisíců nekonečných vlaků nacpaných čínským plastovým šmejdem na jedno použití. To tedy vážně "dostali za vyučenou" :-D

    OdpovědětVymazat
  30. 20;33
    A proto amiokupanti zrušili protičínské sankce.....zřejmě jsou jim milejší ty čínský šmejdy v pazouře než mít amiokupanský pačmáky prázdný.....jako ty palici pussyko!:-)

    OdpovědětVymazat
  31. Rád se zasměju. To, že pobaltské země jsou de facto na huntě je prostě fakt.
    1. Pobaltí zrušilo prakticky všechnu průmyslovou výrobu. Zůstalo zemědělství, ale kdo zná EU, ví že se můžou upěstovat, ale nesmí nic navíc prodat. Kolem je Polsko, Bělorusko, což jsou také významné zemědělské země. I když Bělorusko více průmyslové. Takže obchody nanic, ostatně my směle konkurujeme řepkou.
    2. Chtěli žít z transportu ruského zboží, ale vyžadovali takové podmínky, že se Rusko rozhodlo využít vlastní přístavy a řadu let se na to připravovalo. Odešlo.
    3. Ať si to kdo chce nebo nechce přiznávat, pak pobaltí bylo a je původem slovanské! Německý nádech to získalo až během Křižáckých tažení. Proto tam po staletí žili i jiné národnosti, tedy i Rusové.
    4. Pobaltí znemožňuje výuku ruštiny a je těžko říci, kdo přišel s nápadem první jestli oni nebo Ukrajinci. Je tam rasová nesnášenlivost, která obchodu neprospívá.
    5. Čína si dnes může vybírat, kudy a s kým bude v EU obchodovat a nutně pobaltí nepotřebuje. Koneckonců může pomáhat rozvíjet jiné trhy pro své výrobky - Africké země, Jižní Amerika, značná část Asie. Tím vytvoří ještě navíc další konkurenci pro euroatlantický "svět", takže ani s tou potřebou Evropy to není tak horké. Stejně jako nepotřebuje nás. Může přepnout na spolupráci třeba s Rakouskem nebo Maďarskem ...
    6. Pokud nebude Evropa obchodovat s Čínou, tak si troufám říci, že v Evropě bude jen otázkou času kdy vypuknou lidové bouře - a to doslova a do písmene. Ať tak či onak, Evropa se tehdy zhroutí definitivně.

    Pokud odmítneme obchodní rovnoprávnou spolupráci s Čínou, pak si uvědomme, že to bude konec levného (a koneckonců i mnohého toho kvalitního) zboží, kterým jElity drží hubu většině těch mlčenlivých "spokojených" tady u "nás". Sami obnovit výrobu nemáme z čeho. Jednak nemáme suroviny v dostatečném množství a hlavně již nemáme kvalitní výrobní pracovníky v dostatečném počtu. A přeorientace společnosti bude trvat dlouho, to jen ničení, boření a zadlužení je hned! Nedokážeme ani navíc cenově konkurovat Číně. Tak sem to přivedli ti, co zradili své národy převáděním výroby do levných zemí. Navíc se nelze dnes spoléhat na žádné zdroje obohacení (viz koloniální výboje které naplnily Evropu zlatem z Asie, Afriky a obou Amerik), které by mohly vůbec reálně odstartovat novou průmyslovou revoluci. Žvásty o robotizaci jsou hezké, ale neřeší ani jediný skutečně základní problém Evropy včetně odbytiště. Suroviny bychom mohli reálně za "dobré" peníze získat pouze jen a právě v Rusku, jiné zdroje se pak stanou pro náš obchod drahé a navíc budou na devadesát procent pod palcem u Číny - viz aktivní politika spolupráce Číny se státy po celém světě!
    Takže tady je vidět ona dalekonosná politika těch různých sorosčat (není chyba) i u nás, která povede logicky k válce a Mnozí tomu budou ještě tleskat!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. presne popsano

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    3. 21:36 21:49
      Vy skvělí posměcháři a inteligenti, když už máte všechno pod palcem, tak si uvědomte, že Němci - Vaši druzí guru po amigopindosech - usilovně pracují na zlepšení spolupráce s Čínou. Takže "naši" amigovlezci do řiti, se zase trošku hodně propočítali, protože ekonomika naší republiky je svázána s nimi a ne s USpindosy. Takže to Vy si běžte koupit Váš plastikový ajfón, který máte vlastně odkud? A napište jestli ho půjdete honem někam vyhodit! Ne, že bych ho chtěl, ale měli byste ho hodit do recyklačních nádob! Na podporu Tibetu! Kvůli Grétě!

      Vymazat
    4. Ano, Vy Sluneční tmo. Vaše nenávist. Vaše úzké ploché myšlení. Plně Vám přeji úspěšné složení v příštím roce na jaře závěrečných zkoušek na Vysoké škole Sorosova plazení před Zlatým teletem nekorektnosti euroatlantického světa a úspěšné složení pohovoru pro zaměstnání v nějaké neziskovce proti naší republice. Prý závěrečným testem je u Vás zneužitá fráze ze Švejka. "Pepku, vyskoč!"

      Vymazat
    5. ZA SSSR Pobalti bylo silnym CENTREM Ruska na vyrobu Presne Technologie a elektroniky, a lidi z Pobalti fungovali v SSSR jako velice schopni ekonomove(spickovy). zatimco Ukrajina vyrabela uspesne velke prumyslove projekty plus zemedelstvi.

      Je nutno chapat dnesni Rusko, jako system , jenz byl poskozen a nyni se dostava opet do formy. Rusko musi najit Ruske misto v svetove ekonomii , jako kazdy jiny. Ovsem Baltic byl technicky vzdy silny.

      Brouk Pytlik

      Vymazat
    6. Pytel, vysvětli tedy, proč Pobalťané ze svých zemí zdrhají jak zajíci. Také hledají své místo?

      Vymazat
  32. Anonym 17:41

    Nevim co vite o Cine???,
    ale nepochopil jste o co jde svetove a verite na pohadky. Cina je statni kapitalismus s iluzi komunismu. ALe je mnohem vice , musel by jste vice cist aby jste to pochopil, Cina neni CIna , Rusko neni Rusko a Nemecko neni Nemecko.
    Az to pochopite, a podivate se za oponu delsi dobu , tak mozna zmenite nazor??

    Brouk Pytlik

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 1:53 Díky, už jsem to pochopil. Podíval jsem se za oponu a konečně vím, že Brouk Pytlík není Brouk Pytlík.

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    3. 2:45 Hezké. Jen jsme se jako obvykle nedozvěděli, co tedy Trump říká a co se vlastně děje. Ach jó, zase tedy budeme vědět hovno, jak říkáš.

      Do prdele nepůjdeme. Nebudem se cpát někam, kam kráčíš ty i s celou svojí emerikou.

      Vymazat
    4. anonym 2:27

      Ja jen ze::: Pobalti bylo scandinavske, pak prisly slovane a nemecke nabozensko-vojenske rady, pak prisly Rusove a za doby Ivana Hrozneho vedly strasne valky o uchvaceni nazpet Pobalti a Beloruska (uspesne) proti Germansko-scandinavske Koalici )Ivan Hrozny je porazil a Petr Velky je dodelal!!! a Postavil San Petersburg!!!

      Faktem je dnes ,ze narozeny Rusove v pobalti jsou vice mene brani slusne jako domorodci, a pristehovalci bez znalosti mistniho jazyka a zvyku jako imigranti.

      Pobalti nechce ztratit svou kulturu, coz ja chapu.

      S Krizackym tazenim ( to nema tak moc nic spolecneho) to melo byt spise Politika uchvaceni Vychodniho Pruska vcestne velke casti Polska.

      Skutecne dnesni Cina neni Cina, neb Cina byla prehozena Mezinardnim Kapitalem do posice Globalistickeho Statniho systemu, jenz jiz nyni propojil financne !!!vekere bursy po svete!!!!(aspon maji snahu )a Cina je zakladnim kamenem tohoto projektu a proto ten kulturni presun!!!.

      Lec Cinane se opet snazi byt trochu tradicni a tak Cina neni Cinou, ale Cina je smesi naroda+ XEnophobie a snahy globalistu je drzet Cinu v globalnim smeru.

      Priblbly Brouk Pytlik je porat blbej starej Brouk Pytlik na tom se nic nezmenilo.


      Brouk Pytlik


      Vymazat
    5. Pytel, Pytel, plkáš jako Honolulu. Poučování od neználka je směšné.

      Vymazat
  33. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    2. Cest, zejtra v sest

      Vymazat
    3. 2:12 Copak zdejší cenzor, ale brzo po tobě půjdou v jednom šiku ÚSTR, CTHH, elfové a Janda. Jistě nenechají volně řádit někoho, kdo propaguje potlačování práv druhých, šíří dezinformace a je evidentně agentem Putina. Po jiných, kteří toho říkají daleko méně, přece jdou jako slepice po flusu.

      A protože proti tobě nejdou, tak jsi nejspíš jejich agent-provokatér. Nasazený proto, aby měli záminku zatočit s NR. Pak jsi ovšem mazán zcela správně. Řečeno tvým stylem: "Nepřátelské agenty je nutné bez milosti likvidovat".

      Vymazat
    4. Janda ti jeste k tomu natrhne prdel ,neb je clovek vyvoleny a tys jen kman co poctive sukas starou

      Vymazat
    5. POZOR -HELP-WATCH My lepšolidi nejsme hloupí! Armáda americké Unie nás ochrání před Ruským agresorem. Volte TOP O9, volte STAN a ODS, Volte našeho V.Havla, ať žije navjěky i jeho letiště. Ať žijí naši super lepšolidi Halík, Schwarcenbek, Janda a naše mládež Pavča Novotný a samo sebou budouscí Slávik Huťka.. A klidně nám to cenzore smaž, mi lepšolidi to ustojíme! Nejsme ufňukaný jako menšočlověk Radosta. Zdraví a dobré ráno přeje M.Pakosta

      Vymazat
  34. Lenin říkal "učit se, učit se, učit se", ale to se musíte sám snažit a na sobě poctivě pracovat. To se dnes nenosí.
    Pro HDP argumentáře. HDP je metodika, která je upravena tak, aby vyhovovala požadavkům zadaní. To, že jsem utratil za km dálnice nejvíc na světě o kvalitě a úspěšnosti naší země hovoří jak? Aby byl zajištěn "objektivní číselný růst", je navíc oficiálně do příjmů státu od 2013 zahrnuta i šedá ekonomika a statistiky oficiálně upraveny zpětně. např. předpokládaný příjem z prostituce, drog, pašování, práce na černo, všimné apod. HDP je dnes metoda, ODHADU jak zhruba spočítat kolik peněz proteče ekonomikou, a pak to oficiálně vydat za "důkaz úspěchu". Pokud teče ekonomikou málo, upravím odhad černého trhu.
    Kdo skutečně chce, najde si důkazy novinky - 500 miloard v šedé ekonomice.

    Od roku 2011 provádí detailnější odhady velikosti stínové ekonomiky i Český statistický úřad. Impulsem k tomu bylo přijetí právního aktu Evropské unie, nařízení Rady a Evropského parlamentu č. 549/2013 o Evropském systému národních a regionálních účtů, které stanovilo podrobnou metodiku pro revizi národních účtů, dle nějž byly upraveny odhady HDP pro roky 1995 - 2009.

    ČSÚ definuje stínovou ekonomiku jako ekonomiku nezjištěnou. Do ní řadí úmyslně neregistrované podnikající jednotky, nelegální činnosti, jednotky bez povinnosti registrace, jednotky nepodléhající zjišťování, úmyslné zkreslování vykazovaných údajů a ostatní typy nezjištěné ekonomiky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je přece logické, že v tomto celoevropském bordelu se nezbytně musí započítávat i příjem drogových dealerů, převaděčů, prostitutek, prostitutů a bordelmam, zvláště když nerušeně roste, i když s ním legislativa EU vede "zuřivý boj"

      Vymazat
    2. Itálie:(
      https://www.hoppner.cz/desive-video-z-dnesni-neapole-hordy-imigrantu-drancuji-ulice-a-provolavaji-hesla-proti-rasismu-cesta-do-evropy-je-opet-volna-brzy-i-u-nas-nastala-doba-post-demokracie/#.Xa6evW5uI2w

      Vymazat
    3. 8:26, je to i jejich země. V současnosti se projednává jejich občanství. Pokud se to stihne do voleb, Salvini nemá ABSOLUTNĚ ve volbách šanci.

      Vymazat
    4. 9,59
      IQ menší než 40 znamená TĚŽKOU MENTÁLNÍ RETARDACI......v tvým případě ty havlosmažko je pod bodem mrazu!

      Vymazat
  35. Proc Drdavid nosi v Bruselu porad traktoristicka sluchatka? Vzdyt vypada jako Otik:-) On neumi zadny jazyk?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. MUDr. Ivan David ovládá anglicky, rusky, pasivně francouzsky. Mluví se tam i jinými jazyky, o čemž vy, jako hlupáci nemáte ani ponětí. A ještě jeden důvod. Vy dva neumíte ani diakritiku našeho krásného Českého jazyka. A když se podobní, jako jste vy, dostanou do europarlamentu, potom inteligentní lidé potřebují přeložit jejich hovadiny tak, aby aspoň přibližně dávaly smysl.

      Vymazat
    2. No, chtěl bych tu jeho angličtinu slyšet. Je někde video?

      Vymazat
    3. 6:47
      Ty ani česky,pussyko!

      Vymazat
    4. 9,49
      Já chci hodinky s vodotryskem ty ""je tu někde vyndejho""!

      Vymazat
  36. Osud Baltiku mi pripomina osud Cech specialne za poslednich 30 let. Je dobre se nad tim zamyslet a studovat to a porovnat.Pripada mi to jako identicke dejiny dvou ruznych statu- jako kdyz Dejiny se pisou pres kopirak

    zirafa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to v Baltiku mohou otevírat šampaňské a oslavovat. Tak jako my.

      Vymazat
  37. Už den a půl žádný článek o brzkém kolapsu USA, o nějaké ruské hypermoderní zbrani, kterou mohou srazit USA kdykoli se jim zamane, ani o ukrajinských fašistech, kteří bombardují ruské školy a nemocnice, ani žádné oslavování předlistopadové totality.
    Vypadá to, že na redakci zaútočila CIA nebo Mossad. Na příkaz Sorose.

    OdpovědětVymazat
  38. 10,00
    Opět spousta amisraček a havlomOUDer na tapetě!Hoď tam jinou desku ty mluvící palice!

    OdpovědětVymazat