Reklama

.

.

středa 23. října 2019

Europoslanec MUDr. Ivan David odmítá hlasovat pro špatnou rezoluci parlamentu EU o tureckém vpádu do Sýrie

Ivan David
23.10.2019 Parlament Evropské unie (Štrasburk)
Jediné, co by v této situaci mohlo pomoci zastavit agresora Turecko, je uvalení totální ekonomické blokády ze strany EU. Zákaz dovozu jakéhokoli zboží z Turecka, zákaz vývozu jakéhokoli zboží – nejen zbraní a munice - do Turecka a zákaz všech plateb z EU do Turecka. Jenže ...

66 komentářů :

  1. Dobře jsem volil do EP. Pan David zatím v ničem nezklamal a já mu děkuji. Jsem si samozřejmě vědom, že sám mnoho nezmůže, ale takový hlas je tam potřebný. V kontextu proslovů kandidátů na předsedu EP, které nám zde umožnil vidět, je zřejmé, že s podobnými šílenci společnou řeč normální člověk nenajde.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeden z poctivých a svědomitých.
      Hlavně že se dozvíme co se peče v Bruseliu

      Vymazat
    2. Nezměrné mirove úsili pana presidenta Erdogana

      zachránit EU před 3,5 miliony v Turecku schromážděných uprchliků by po dohodě s panem Putinem mělo přinést výsledky.
      V opačném připadě by pan dr.david měl tady radši napsat a sdělit zda strana SpD a jeji okamůra už pro tyto uprchliky ve svých kancelářich pro ně připraveny matračky!

      Vymazat
    3. Souhlas, průšvih je hned nazačátku ve volbě kamarádů. Blbě si zvolili Kurdi i EU a tím pádem i my.

      Vymazat
    4. Kdy se pan dr David začne v EU starat

      o to,aby z Československa zmizel kapitalismus toho Klause ml,který stejně jako jeho fotřik, pro svou Trikkoloru chce rabovat dále naše vlastence,pry poctivou praci za kterou nic platit nechce o tom nedal řeč, aby prý byli vlastenci brzy v krizi a bez peněz!

      Vymazat
    5. Promiňte Anonyme 18:33, ale nerozumím řeči vašeho kmene. Nešlo by to česky a trochu jít po logice? Děkuji.

      Vymazat
    6. Jediné, co by v této situaci mohlo pomoci zastavit agresora Turecko, je ....???? TO JAKO FAKT???
      Ivane něco Ti prozradím: UŽ JE TO VYŘEŠENÝ .....Vladimír Vladimirovič to už vyřešil.

      Vymazat
  2. 15:30 - Také souhlas. A děkuji panu Davidovi, za jeho odmítavý postoj v roce 1999, když byl premiérem Zemanem opakovaně grilován, aby podpořil souhlas vlády s přeletem bombardérů nato k útoku na Srbsko, útoku bez souhlasu Rady Bezpečnosti OSN.

    OdpovědětVymazat
  3. Dobře jsem volil.
    Na Rusko se uvalí sankce a hlavně loutky z Prahy se můžou přetrhnout ve skoku do řiti EU.
    Marcel

    OdpovědětVymazat
  4. Ono každé řešení, které vzejde z EU, bude špatné. EU totiž stále prosazuje navezení co největšího počtu rozkladných etnik a každou situaci si k tomu upraví. O nějaké Kurdy jde až v nějakém dalším sledu, pokud vůbec. Je dobře, ty jejich plány odhalovat už u zdroje. P.K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. EU byla založena k provádění úpadku evropských národů. Nic rozumného od ní čekat nemůžete.

      Vymazat
  5. Také od nás má hlas MUDr David a generál Blaško, volba byla správná. Mám ale také trochu obavy o naše minulé zastupitele. Váženého pana Teličku a Štětinu. Pevně věřím a doufám, že tito "VLASTENCI", tělem i duší finančně nestrádají. Udělali pro vlast maximum, aniž by pomysleli na sebe. Takoví čestní dobráci se už nenajdou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky hodně udělali pro tu část Ukrajiny, která hrdě zvedá pravou packu, aby ukázala, jak vysoko skáčou na Ukrajině uvědomělí psi.

      Vymazat
    2. 16:35 Tak ty máš taky dost,tyhle dva vlastizrádce považovat za ty správné, a v čem. ?Ti si k panu Štětinovi a Teličky nemohou ani čuchnout vole.Co ti dva david a blažko udělali do dnešní doby??? Pouze se pakují 500 000 kč za měsíc!

      Vymazat
    3. 17:23
      Pane kolego,on to myslel s nadsázkou a VELIKOU!

      Vymazat
    4. 17:33 Děkuji za vysvětlení, pro 17:23. Myslel jsem ale že snad dá z mého příspěvku IRONIE, pochopit ???

      Vymazat
    5. 17:46 Já tady žádnou ironii nevidím. Už třeba v " VLASTENCI" v uvozovkách mě nějak nesedí!Plus další věta.

      Vymazat
    6. 18;30
      Boha jeho,už tu ironii pochopte a NIC jinýho v tom nehledejte!

      Vymazat
    7. Telička se narodil ve Washingtonu je občanem USA.

      Vymazat
    8. Doba zešílela, soukmenovci už z toho blbnou taky.

      Vymazat
  6. Jsou trapné ty tahanice mezi přáteli ve zbrani...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koho považuješ za ty bratry ve zbrani, ty jeden mimoni...Nebo se mýlím??!!

      Vymazat
  7. 1) Dobré by bylo pod video také uvést přepis resoluce, se kterou nesouhlasí. Takto bez kontextu nemohu nic posuzovat, zda s I.Davidem souhlasím či nikoliv.
    2) Také jsem na počátku agrese Turků ihned psal, že složitá resoluce se těžko přijímá. Kdyby byla krátká, jen cca "uvalit sankce za válečnou agresi" tak nikdo v EU při hlasování nemůže seriozně obhajovat vstup armády na cizí území bez pozvání, případně bez svolení OSN. Takto pro moc slov není přijato nic.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale ta rezoluce byla podstatně změněna.

      Vymazat
    2. 16:48 Stručné vysvětlení naleznete v článku nad videem. Za sebe mohu prohlásit, že úsudku pana Davida věřím, protože zatím se jeho názory vždy shodovaly s mými. Doufám, že ho působení v EP nezlomí a bude tomu tak i nadále.

      Vymazat
    3. Pro 16:49 - právě protože byla podstatně změněna bych rád viděl její text.
      Pro 18:55 - věřit můžete, ale víra spadá pod náboženství.
      Pan David sem dal video ze zasedání, že s něčím nesouhlasí, tak mohl i dát odkaz na tu resoluci. Pokud má být EU demokratická, tak na resoluci musí být veřejný odkaz pro kontrolu. Pokud není veřejný odkaz, je resoluce tajná a EU není demokratická.

      Vymazat
    4. 19:55 od 18:55
      Věřit úsudku někoho, důvěřovat mu na základě předchozích zkušeností, nemá nic společného se slepou vírou. Chováte se jako novináři, kteří také vytrhávají z kontextu jednotlivá slova bez snahy o pochopení smyslu řečeného.

      Vymazat
  8. Věc už je vyřešena. Rusko se dohodlo s Tureckem.

    "Rusko se s Tureckem dohodlo na společném postupu na území Sýrie. Z dohod mezi prezidenty těchto států vyplývá, že dojde ke stažení jednotek kurdské domobrany na severu Sýrie a následně budou vytvořeny společné rusko-turecké patrolovací jednotky."

    Kurdové se vrátí pod správu Sírie a situace se uklidní.
    Nemá cenu to dál řešit.

    https://cz.sputniknews.com/ceskarepublika/2019102310860750-rus-to-hraje-dobre-general-sandor-o-putinovo-tazeni-na-blizkem-vychode/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I kdyby Kurdové vytvořili nějaký samostatný státní útvar, stejně by musel být závislý na někom silnějším, protože by byl v konfliktu s Tureckem. Sýrie by ho neměla sebemenší důvod podpořit, když se utrhl z jejího území. Takže jediným hráčem tam byly USA, které ale zcela střízlivě zhodnotili situaci jako naprosto neudržitelnou. Museli by tam investovat příliš mnoho energie a na to teď zřejmě nemají.
      Přál bych Kurdům vlastní stát, ale realita je bohužel někde jinde. Možná, že situace pro Kurdy nazraje někdy v budoucnu.

      Vymazat
    2. Stálo by za to vypracovat studii, jakou mají Kurdové státotvornou sílu. Na základě různých ukazatelů, historických, ekonomických, etnografických atd. určit, nakolik je takový kurdský stát reálný, aby to nedopadlo jako s uměle vytvořeným narkostátem Kosovo.
      Nebo nakolik je pro Kurdy vhodnější autonomie.

      Vymazat
  9. Uklidní. A co obejitý Američan? Nebude uražena jeho ješitnost, že spousta věcí už jde i bez něj a jeho ochrany demokracie?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten je rád, že je pryč a že má horký brambor z ruky.

      Vymazat
    2. Trump ruší veškeré sankce proti Turecku...

      Vymazat
    3. Blázni, copak nechápete, že to Putin sehrál čtyřstranně: USA, Turecko, Rusko a samozřejmě Sýrie. Všichni jsou spokojeni, protože vlastně prosadili svou.

      Vymazat
    4. 19:39...A i Kurdové z toho vylezli celkem slušně!
      Putin je borec!!!
      Helanov

      Vymazat
  10. Kurdové vsadili na Američany, ač věděli, že ti je jednou kopnou do zadní části těla a vykašlou se na ně. Nepamatuji, že by se Američani někdy nezachovali jinak, než že se na spojence vykašlou. Je to Američany typické, když už někoho nepotřebuji tak se přeci nebudou kvůli němu jakkoliv namáhat. A tak to je i s Kurdy. Kurdům bal Assad málo, uvěřili, že dosáhnou víc, když společně ze západem budou na něj kydat. A už po několikáté se západ na ně vykašlal. Je to možná k smíchu, ale Lenin jednou o kapitalistech řekl, že kapitalisté prodají zbraně svým nepřátelům, kterými je nepřítel potom postřílí, jenom aby měli zisk. EU řízená nadnárodním kapitálem, hledí hlavně na zisk z prodeje zbraní a dalšího zboží a je pravdou co řekl David, že se může stát, že jednou budou Turci stát před branami Bruselu a kapitalisti jim budou na vyvraždění Evropy dál prodávat zbraně, hlavně aby měli zisk. To je čistý kapitalismus, který si v dnešních dnech, kdy "slavíme" 30 let budování tohoto zločinného režimu u nás, nikdo nechce připustit, že jedeme s nim do pekel.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, tvuj oblibeny Lenin, ktery volne chvile travil odesilanim lidi na Sibir na dozivoti:-)

      Vymazat
    2. 17:29 Pouze hloupě kafráte. To jako vojska USA měla začít bojovat s Turkem?? tak jste to myslel? Pokud ano, tak jste hlupák.

      Vymazat
    3. Anonymní soudruhu 23. října 2019 17:32
      Zapomněl jste jmenovat soudruha Trockého, kterého jsme do toho Ruska poslali s kapsami plnými dolarů, aby dělal revoluci. A on zklamal.
      To se mezi soustruhy neodpouští!

      Vymazat
    4. 17:33 - Preventivní atomový úder by pomohl......
      V Pjetangongu již připravují plány.

      Vymazat
    5. 17:36 Toho Trockeho, ktereho nechal zabit tvuj vudce Josef Visraljonovic?

      Vymazat
    6. 17:51 ten lev bronštejn se v roce 1914 motal za atentátem na ferdinanda v Sarajevu a pravděpodobně byl svobodnej zednář , načež se v roce 1917 objevil v Rusku (pod jménem trocki) a s jakým asi zadáním ?

      Vymazat
    7. 17:51, 18:09
      Takového hajzla ze to co dělal, nemohlo potkat nic jiného.

      Vymazat
    8. 17:29...Turci to mají na salámu
      V Evropě už jsou,po WAR2 dostali pozvánku se zlatou ořízkou od Germánů.
      Loajálnější poddané než v Německu Erďa nikde nemá.
      Helanov

      Vymazat
  11. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pravda a láska zvítězí!

      Vymazat
    2. 17:30 Umí spoustu jazyků. Ve sluchátkách nejspíš poslouchá, jestli je jeho řeč překládána správně a ne podle zvyku zpravodajů ČT. To jest s vynecháním všeho podstatného a překroucením zbytku.

      Vymazat
  12. Žádné NATO, EU, ani jiná země, třeba ta potřeštěná Amerika, s nějakou Sýrií nic nenadělají.
    Jestli se chce někdo zapojit, tak musí za Asadem, Putinem, nebo Si Ťin-pchingem. A to z výše jmenovaných nikdo nechce, alespoň veřejně. Nehledě na to, že ti výše jmenovaní podporovaly převrat v Sýrii a i jinde s pomocí islamistů neofašistů a podobných individuí.
    Takže nějaká unie může zasedat, ale je to to poslední, co v tomto směru může.
    A nehlasovat pro nějakou potrhlou rezoluci je potom jen to nejmoudřejší.
    Nepravidelná armáda USA ISIL prohrála i se všemi natovskými instruktory a specialisty.

    OdpovědětVymazat
  13. Co se děje v Sýrii zase nebylo pod taktovkou SS a EÚ. Nakonec to dopadlo jak nejlepší mohlo. Pořád jde o syrskou ropu, kdo je zabere, ale ona patří Sýrii.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    2. 17:48 kdybys nebyl debil, tak si o tom neco prectes a blbe se neptas. Syrie ma zasoby cca 2.5 miliardy barelu a muze tezit 300 tisic denne. Dokud ISIS a pak Kurdove nezabrali ropna pole, tak byla Syrie sobestacna a pred valkou vyvazela prebytky. Na ZeroHedge k tomu zrovna dnes vysel clanek (i s obrazkama, jestli mas problem s psanym textem), tak si ho precti at se poucis a zase zalez zpatky odkud si prisel...
      Ostatnim se omluvam, ale na praci s podobnym materialem nemam dostatecnou trpelivost.

      Vymazat
    3. Vaše trpělivost je převeliká. Já toho nadávající blbce smazal. Tací tu nemají co pohledávat.

      Vymazat
    4. 19:46 A ty nemáš co pohledávat tady, Hoffsteine!
      Jakožto známý feťák prdů téhle židočekistické poloopice! - http://iks2010.info/wp-content/uploads/img/291912_original.png

      co omámen jimi usiluje mermomocí zabránit tomu, aby i u nás proběhla důsledná dekomunizace jako v Chorvatsku, na Ukrajině a v Pobaltí a kerýhho tak trápí ho bejt součástí civilizovanýho světa, a touží i s námi zapadnout mezi tuhle smradlavou hordu ožralých, za bílýho dne v pochcaných teplákách křepčících podlidí! - https://www.youtube.com/watch?v=9B1M3IPVcXs

      potáhneš vodsud jen s hrstkou svých odulých kumpánů a to tak rychle, že se nestačí ani posrat strachem, až mu dám čuchnout k této mé sukovici! - https://vimeo.com/82853398

      Vymazat
  14. Máme to potíže s našimi soudruhy ve zbrani. A ještě k tomu spolupráce člena NATO s Rusákama! Fuj hamba!

    OdpovědětVymazat
  15. Jelikož se situace nápadně opakuje a připomíná předválečnou anabázi, Putin nebude riskovat repete, protože každý soudný člověk ví, co je cílem Anglosadů a on nedovolí, aby se znovu stala stejná chyba. Proto koná takové kroky, které jsou hodnoceny jako chytré a to nejenom jeho příznivci a nečeká až se hlupáci probudí a zjistí, že je pozdě a nedá se nic dělat. Jestli se obejítý a ješitný Ušák urazí, to mě připomíná přirovnání Pjakina, který přirovnává zeměkouli k ponorce, v každém sektoru je jeden stát a pokud jenom jeden sektor selže, povede to ke zkáze celé ponorky. Docela výstižné. Hej hou, rudý dědeček

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asiati nejsou Anglosasové, někteří se za ně vydávají. Hitler, Himmler, Mengele, Goebels, připadají vám jako Germáni?

      Vymazat
  16. Vypadá to, že Trump s Putinem jsou domluveni. Putin zorganizoval dění v Sýrii, aby Turek poskytl možnost Trumpovi vycouvat ze Sýrie, přece nemůže bojovat proti členovi NATO. Tím popíchl EU, asi náhodou?, proti Turecku. EU mudrci jsou, jako vždy, mimo mísu a hned by chtěli vylučovat Turecko z NATO a zavádět proti němu sankce. Dle plánu Trumpa se jim to nejspíš podaří a Turecko přejde k Rusku. Tady je asi důvod, proč Putin prodal Turecku S-400, začal obchodovat v národních měnách mimo dolar, přijal Tureckou banku do systému Ruska a tím i BRIC. Turek se dostane na východní trhy a sankce nějaké EU mu mohou být u pr..le. Rusko tím získá kontrolu nad průlivy a USA bude muset vypadnout z Černého moře. No není tohle geniální tah Putina s Trumpovou pomocí??

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dost pochybuju, ze by se Putin vubec byl schopny s Trumpem na cemkoliv dohodnout. Nejdriv Trump tvrdil, ze se stahnou domu. Pak ze ne hned. Pak ze se teda opravdu stahujou, ale vlastne se stehuji jen do Iraku. A nakonec se vlastne ani uplne nestehuji a zustanou u ropnych poli. A to slo jen o par desitek vojaku, tedy jen zlomek pritomnych v Syrii.

      Vymazat
    2. 18:40... Problém je asi v tom,že Putin je vůdce.
      Trump je sice taky vůdce,ale jen jako...
      Bílý dům ovládá dýpstejt,myslím,že Trump jen vykrejvá facany,z leva i z prava.
      Putin má Lavrova a Trump ublafaného tupého Pompea,tak by je pak těžký...;-)
      Helanov

      Vymazat
    3. 18:28 ano ,máte pravdu domlouvají se spolu prostřednictvím Kongresu Chabad Lubavič.

      Vymazat
    4. 21:42 Tady je jejich nástěnka! - http://iks2010.info/wp-content/uploads/img/%D0%A8%D0%93%D0%9D%D0%A8%D0%93%D1%82%D0%B0%D0%BA%D1%82%D0%B52.jpg

      Vymazat
  17. 18:28 Už vám někdo řekl, že jste UUUL.? Usa " VYPADNE" Z Černého moře.Nebo lépe blb.

    OdpovědětVymazat
  18. Sankce a zase sankce. Copak už nejsou žádní diplomaté, jen vyhrůžky? Všichni nemají právo žít bez sankcí? Jsme v NATO a zdá se, že se o tom neví. Naši zvolení zástupci jsou někteří u vesla, ale u kormidla jsou USA. Kdy to těm konformním dojde začíná být otázkou přežití.

    OdpovědětVymazat
  19. 19:36 to že se vám nelíbí to co tvrdí 18:28 je ale váš problém, on to říká správně a ten UUUL není určitě on. Teď je zbytečné se o tom hádat, dočkejte času jako husa klasu a pak uvidíme kdo má pravdu. Hej hou

    OdpovědětVymazat
  20. dobře jsme zvolili,konečně je tam někdo kdo prezentuje skutečný postoj tohoto národa a né postoj kolaborantů(elička a spol a ta natřepaná husa).

    OdpovědětVymazat