Reklama

.

.

sobota 19. října 2019

Mezi Gottem a Chramostovou

Radim Valenčík
19.10.20169 blog autora
K napsání následující úvahy mě přiměl publicistický útvar L. Rakušanové "Dva póly české povahy" uveřejněný 11. října na stránkách veřejnoprávního "Českého rozhlasu", viz celé zde:
https://plus.rozhlas.cz/lida-rakusanova-dva-poly-ceske-narodni-povahy-8089306
Dle mého názoru se jedná o jeden z neubožejších publicistických útvarů plný zamlčovaných pravd a polopravd, tendenčních výpadů, zkreslování skutečností s cílem rozdělovat národ na ty "správné" a ty "nesprávné". Nebudu rozebírat, přečtěte si.


Pokusím se raději odpovědět na otázku, proč si Karel Gott získal národ a proč původní pokus mediálního mainstreamu a některých politiků prezentovat jej jako "rozporuplnou osobnost" skončil fiaskem, trapnými výlevy několika jedinců. K tomu, jak velká část národa se k Mistrovi přihlásila, není třeba sečítat ty, kteří si trpělivě vystáli nekonečnou frontu, přihlíželi z nábřeží, dali květiny či svíčky na vzpomínkových místech u Bertramky, v Kinského sadech a po celé republice, stačí prostě říct, že tu bylo něco, co tu ještě nebylo.

Ale proč? Božským hlasem takové přihlášení se k odkazu osobnosti Karla Gotta vysvětlit nelze.
Podle mého názoru to bylo tím, že si náš národ vzal z jeho celoživotního odkazu následující:

1. I v dobách, kdy náš národ nemohl zcela svobodně rozhodovat o svém osudu, bylo možné ve velkém i malém dělat věci, které mají trvalou hodnotu a přispívají k uchování identity národa. Hrdinové minulé doby nebyli veksláci, ale ti, kteří poctivě pracovali a využívali své schopnosti.
2. I malý národ v rozděleném, nebezpečném a bezohledném světě si dokáže získat úctu a přispět k porozumění mezi lidmi z různých zemí. Málokdo udělal pro respekt k naší zemi ze strany Německa, ale na druhé straně třeba i Ruska a pro rozvoj vyvážených vztahů s velkými zeměmi tolik, kolik Karel Gott.
3. Ten, kdo má skutečný talent, ho může řádně spravovat tak, aby jeho plody mohlo užívat co nejvíce lidí, může zůstat mezi lidmi a s lidmi. Mít dar od Boha nestačí. To je spíše závazek a popud k dřině a zodpovědnému vztahu k životu.
4. Svoboda je pro každý národ to nejcennější a je nutné za ni bojovat, ovšem tak, aby to mělo výsledky. Trpělivě sjednocovat národ tak, aby se výsledek dostavil.
5. A pak už stačí trochu smyslu pro humor včetně sebeironie, pokora před obyčejnými lidmi a schopnost rozdávat se v pravém smyslu tohoto slova, dát ostatním lidem vše, co v člověku je.
Karel Gott reprezentuje všechno to, co dnes slouhové a poskoci cizí moci chtějí vytlouct obyčejným lidem z hlavy. Tito slouhové a poskoci chtějí lidem vnutit představu viny a bezmocnosti, chtějí, aby uvěřili tomu, že slavný či statečný je ten, kdo je označen "shora" za slavného či statečného, aniž by cokoli dokázal, že hlásit se k našemu národu je morální defekt, že rozhodování o nás bez nás je normální. Chtějí být tím, kdo rozděluje a kádruje. Na Gottovi si vylámali zuby i po jeho smrti. Ukázalo se, že národ je mnohem víc jednotný a silný, než se nám mediální mainstream snaží namluvit svou obehranou písničkou o tom, jak je prý rozdělen.

K tomu pod čarou:
Vlasta Chramostová si pochopitelně také zaslouží úctu. Její životní osudy velmi dobře popsaly před nějakou dobou Lidové noviny, viz:

https://www.lidovky.cz/lide/pohnute-osudy-vlasta-chramostova-ze-spolupracovnice-stb-disidentkou.A150804_215807_lide_sho

Mě už jako malého chlapce okouzlila ve filmu "Až přijde kocour", kde hraje protihráče mocného ředitele školy (v podání rovněž skvělého Jiřího Sováka). Pokud se podíváme na její životní osudy, pak názorová proměna, kterou prošla, začíná právě v době, kdy točila tento film, ve kterém se každý vybarvil podle svého skutečného charakteru. Ten film je aktuální dodnes.


Zdroj: http://radimvalencik.pise.cz/7229-mezi-gottem-a-chramostovou.html

160 komentářů :

  1. Odložím stranou politiku. Gott byl pro mne zpěvák s velkým"Z".I když to nebyl zrovna můj šálek čaje, musím přiznat, že zpívat, na rozdíl od většiny Klusů a Kollerů, uměl.
    Chramostová byla podprůměrnou herečkou. Alespoň v mých očích.
    Tak že i zájem veřejnosti tomu odpovídal.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za článek a přidám co mám na srdci.
      I když u obou anuluji politickou angažovanost, kterou stále pleteme do hudby, divadla, sportu, tak stejně je nemožné oba srovnávat. Za sebe se přiznám, že fandím Karlu Gottovi, že Chramostová je pro mne moc politická. Přesto bez její Plajznerky a Marie Stuartovny by mi chyběla jedna naše velká herečka. To budu zastávat i s vědomím, že její politická aktivita byla pro mne nazávadu. Prosím nesuďme neboštíky, Suďme dobu, která nebyla fér a jde-li to, tak si pro příště sami dejme pozor, ať se opět neúčastníme sami adorace politických úchylek.

      Vymazat
    2. Pro mne jsou oba cizí lidi, znám je jen z TV...ale, u Gotta mám v sobě pocit velké ztráty a smutku, u Chramostové nic necítím. Tak to prostě je.

      Vymazat
    3. 15:32
      Naprosto s Vámi souhlasím. U mne je to stejné.
      Václav

      Vymazat
    4. Souhlasím ! Zaorálek, Rychecký ať jdou do zádele ! To budeme každé podprůměrné hééérečce dělat státní pohřby ?

      Vymazat
    5. Pane Valenčík, děkuji. Napsal jste to precizně, pravdivě a od srdce. Díky.

      Vymazat
  2. Článek od Valenčíka je pěkný. Oba umělci přispěli každý svým dílem, to jen "kavárenské" nuly dělají okoko smrti dvou lidí frašku. Ale to je taky typické pro zdejší populaci.

    OdpovědětVymazat
  3. Gott presvedčil národ umením, Chramostová čím - osudom ? - z jedu že nemá svetovú rolu ušla k iným chlebodárcom lebo sa nevedela inak živiť, a preto jej patrí úcta, ale no ?

    OdpovědětVymazat
  4. Karel uměl zpívat,Chramostová udávat!

    OdpovědětVymazat
  5. lasička byla spiše odbornice přes matrace ato ji vytahlo mezi komunistickou kulturni šlechtu ono to neni moc košer ale na každem šprochu pravdy trochu a taky kdo nešel z dobou šel proti nam stale platne varovani pro neznalky a napřič dobovymy převraty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A božský Kája nebyl odborník přes matrace? A v podstatě pedofil - jel jen po ženských ve věku jeho vnuček - ty normální, věkem mu odpovídající, se kterými měl dcery, si nevzal - vzal si zase jen mladou vychcanou zlatokopku - jen počkejte až půjde o dědictví - to bude kraválu - jako v případě J.Dietla! Tak držte hubu a nechte mrtvé spát.Media přikazují plivat na Chramostovou, tož se bude plivat? Ti, kdož dřepí denně u počítačů, jsou - jak se ukazuje - jen vymatlaní trubci. Čtou a čtou - všechny ty praštěný bláboly na internetu, kterým se přezdívá publicistika, i když je to jen a jen bulvár. V případě novinek jen sprostej a směšnej bulvár. Vytahujou starý články - to se to vydělává na lidský blbosti - co? Počty diskutujících, co blábolí sračky ke kdejaký napsaný sračce!

      Vymazat
    2. 13:40 Trošku si v tej palici ukliď.

      Vymazat
    3. 13:40
      Jen tebe si ty havlopussynko NEvybral?!!!!☺

      Vymazat
    4. Pedofil ? Ale no tak...to je většina mužů, akorát že nemají Gottův šarm. Gott na svůj věk dobře vypadal, protože asi nebyl líný pro to něco dělat, měl charisma, byl galantní a ano, nebyl švorc. Byly to mladé ženy, ne děti !

      Vymazat
    5. Jděte s tím Gottem už do prdele! Kdo ví, že Gott nepráskal estébákům, když si mohl koupit po sametu třeba půl Prahy?

      Vymazat
    6. to fakt už nemohli dat jinou kolaž na titulku jakoby ti dva měli něco společneho když chramostova byla nadržena svazačka už za gotvalda a jeho tyranije a udavala ostošest aby měla na paradu ato nikdo nevi do kdy protože veškrna nelenil sebral kliče a nechal všechny kompra na sebe a kamoše spalit když tupi vovčani vycinkavali kličema od svych kralikaren udajnou svobodu

      Vymazat
    7. Abyste se nepodělali s tou vaší modlou. Potřebujete modlu - chudáci.

      Vymazat
    8. Hej ty, 13:40....taky sedíš u PC a vypisuješ, tak nepindej ! Dědictví se moc řešit nebude, pan Gott vše vyřešil s právníky již za svého aktivního života. Nezáviď, ty nic nedostaneš :) !!

      Vymazat
  6. Milos Zeman vcera podstoupil zakrok, kdy mu odstranovali nador. Dnes je toho plna Praha. Zda se, ze to s panem prezidentem jde do finale. I Kate prerusila studia do konce roku a setrvava v CR. Dele to pravdepodobne trvat nebude, kdyz to takhle vidi i Kacenka ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 7:32
      A že o tom jako pracovník místní nemocnice nic nevím?
      Zřejmě to bude tím,že Míra Zavoral zatlouká a na naše oddělení ona histologie s rádoby nádorem nedorazila....neodrazí.
      A teď si dej ty zlitý hovado kafe a vypadni chrápat pod stůl.;-)

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    3. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    4. 7:32
      Už jenom ,že sem pleteš co sem nepatří je vidět jaký jsi ničema.
      lada

      Vymazat
    5. 7:32
      Jseš čuně, proti tobě jsou snad stébáci ctní muži.

      Vymazat
    6. A jak souvisí pan Zeman s panem Gottem nebo s paní Chramostovou? Zas obvyklí vypatlaní pitomci, kteří se potřebují vyblábolit ze svých frustrací - jděte žvanit do hospody ty kraviny! Diskuze se mají vésti k obsahům článků asi jako názor na článek - ale diskutující ( převážně novinkáři ) holt mají články na háku.

      Vymazat
    7. 7:32 Článek není o dezinformacích a fejkňůvs. Proto jste dost mimo mísu, když sem na ukázku vkládáte jejich učebnicový příklad.

      Vymazat
  7. Chramostová? Nalejme si čistého vína:

    https://pravyprostor.cz/pozadovala-vlasta-chramostova-trest-smrti-pro-jirinu-stepnickovou/


    a pokračování

    http://www.novarepublika.cz/2019/10/pozadovala-vlasta-chramostova-trest.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 7:47
      Ona a Jiřina Jirásková byly ty největší podporovatelky trestu smti pro paní Štěpničkovou!

      Vymazat
    2. No a co vy diskuzní sračkové - trest smrti pro Miladu Horákovou požadoval tehdy snad celý národ! Kdo tehdy někde pracoval, podepsal petici za "smrt zrádcům" protože to prostě tak bylo. Podepsali to i vaši rodiče či prarodiče. Tak držte svoje nevymáchaný huby a nechte mrtvé na pokoji. Herců a hereček, kteří požadovali trest smrti pro J.Štěpničkovou, bylo více, ale media prostě práskla jenom tyhle dvě, tak užvanění vypatlaní trubci budou blafat jenom toto. Hnus - moji spoluobčané u internetů jsou vážně hnus! Přál bych vám, aby taky na vás někdo po vaší smrti vytahoval špínu, a děti aby vám chodily na hrob chcát!

      Vymazat
    3. 13:46 Víte, to je princip akce a reakce. Kdyby Chamostová nebyla vydávána za vzor cnosti, tak by nikdo nechodil "chcát na její hrob". Navíc jí za vzor cnosti vydávají lidé, kteří se mohli přetrhnout v "chcaní na hrob" Karla Gotta. Který se provinil jen tím, že s těmi "chcáči" odmítl hrát jejich falešné hry.

      Vymazat
    4. 13:40
      Asi nevíš co je to pedofil. A to že miloval ženy krásné to není úchylka. Pokud ano ta u těch žen, které mu nadbíhaly Proč asi?

      Vymazat
    5. Já jsem o paní Chramostové nikdy nic neslyšel. Kdo jí vydával za vzor ctnosti???? Jmenuj debile praštěnej. Já čtu jenom ty sprostý plivance na devadesátiletou herečku potom, co zemřela. Hnus - psychopati u počítačů - co je to? Dementní smečka. Abyste se nepodělali s tou vaší modlou. Proti Gottovi nemám vůbec nic, asi třicet let byl slavík, žádnou píseň nesložil sám, měl schopné textaře a na koncertech zvukaře.Ale ještě nikdy se mi nestalo, abych se pomalu posral s tím přitroublým fanouškovstvím. Vážně byste se měli léčit - už je to vážné.

      Vymazat
    6. 17:58...Proč asi?
      Protože úspěch je mocné afrodiziakum.Mimochodem,i u zvířátek.
      Helanov

      Vymazat
    7. 13:46 ty se jdi léčit. Tvoje propastná frustrace už začíná nahánět hrůzu. Jak s tím dokážeš žít? Jsi zralý na sebevraždu. Upřímně ti přeji, aby se ti podařila, na onom světě ti bude neskonale lépe. Amen.

      Vymazat
  8. Rozdíl mezi Chramostovou a Panem Gottem byl j jejich životním krédu.

    Vlasta: Být slavná herečka, mít se dobře, cestovat a užívat si života. (to jsou její vlastní slova)
    Karel: být zpěvákem, svými písněmi rozdávat lidem radost. (taky jeho vlastní slova)

    Mi z toho vyplývá, že jeden myslí v první řadě na sebe, druhý zase na jiné.
    V tom spočívá rozdíl mezi nimi. (můj názor)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ...a oba se těch svých životních kréd drželi až do konce života. To není můj názor, to je fakt!

      Vymazat
    2. Ano? Opravdu? To nejsou "vlastní slova" - to jsou bláboly medií!!! Víte prdlajs. Cestovat, mít se dobře, a užívat si života - to je snad životní krédo všech přiblblých hvězd, modelek, celebrit i zpěváků! Kdyby ne, šli by makat na pošty, do obchoďáků, nebo uklízet chodníky. A Karel že chtěl rozdávat radost? Ha ha - jste vážně k smíchu! Randil s desítkama ženskejch, coural po světě, vytvořil si čtyři děti - to nebyla radost ze života a užívat si? A prodávat vily? Dneska se o jednu už tvrdě hádají jeho pozůstalí, a bude hůř. A to ještě media nevyplavila všechnu špínu!

      Vymazat
    3. Proč by si Gott neužíval, když si na to vydělal? Já mu na rozdíl od vás ty ženské ani děti nezávidím. Jeho osobní život je mi jedno. Jeho zpěv mě provázel životem šedesát let a to je pro mne podstatné. Co je mi proboha do toho, jak prodával vily? Když se nezabýváme zloději jako je Kalousek, Topolánek, Bakala tak proč zrovna Gottem? Víte a mě tu radost Mistr rozdával bez ohledu na váš názor.

      Vymazat
    4. 13:51 Jste mimo. "Cestovat, mít se dobře, a užívat si života - to je snad životní krédo všech přiblblých hvězd, modelek, celebrit i zpěváků!"... co takhle mít talent a nečím zaujmout aby o vás byl zájem. Když nic nemáte a ani ničím výjimečným nezaujmete, tak po vás ani pes neštěkne.

      Vymazat
    5. Media dovedou udělat mimořádnou modlu z koho chtějí a taky zatratit koho potřebujou. Tak tady nežvaňte trapně o talentu. A třeba chirurg, který zachrání život stovek lidí a vašeho dítěte není talent? A žádnou podělanou slavobránu nemá, tak přestaňte mlít ty hovadiny vy psychopate.

      Vymazat
    6. 18:51 Psychopat jste vy. Jeden o koze a vy o voze.

      Vymazat
    7. pro 13:51
      Pane, "vlastní slova" od paní Chramostové byla opsána z dokumentu, ve kterém ona sama popisovala svůj život! Takže to není o pisálkovství.

      Vymazat
    8. No tak popsala svůj život - i jiné hvězdy píšou životopisy. A co má jako být? Až zemřou, bude na ně nějaká přitroublá diskuzní smečka plivat? A ten blbec 19.26 s tím o voze a koze -přesně to je diskuzní smečka vypatlanců. Ano, opakuji, že někdo umí zpívat a zpívá, ale vy nepotřebujete zubaře? Lékaře? Tramvajáky? Zámečníky, zedníky, a popeláře? Tak držte svoje blbý huby! Každý kdo poctivě pracuje celý život by měl mít slavobránu, nebo jsou jen zpěváci vyjímeční a z nich nejvyjímečnější modla byl Karel Gott? Jste opravdu vylízanci jak se patří. FUJ!

      Vymazat
  9. Přesně tak. Češi se přihlásili ke Gottovi jako ke ztělesnění toho, že za totality se nebyly žity jenom marné životy pod knutou. Kdyby ti hlupáci si ho taky přivlastnili, tak by ten symbol rozředili 30 letama svobody a bylo by to chytřejší. Tohle se jim fakt nepovedlo a byl to zásadní střet. A prohráli fatálně. Teď už můžou 17.11 dělat opičky jaké chtějí, ale zásadní vzkaz je tento: Za totality žil a pracoval Gott a byl veleúspěšný a my jsme na to hrdi. Tečka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano. Zatimco cast naroda byla ve vezeni, nesmela pracovat, tak bylo potreba vystavit nekoho do vitriny.

      Vymazat
    2. Anonymní19. října 2019 8:13
      Ano. Zatimco cast naroda byla ve vezeni, nesmela pracovat, tak bylo potreba vystavit nekoho do vitriny.

      -----------

      To jako která část národa byla ve vězení?
      Venca Havel, co v dopisech Olze píše, ať mu pošle do "žaláře" doutníky, kaviárovou pastu, cigára, cukroví, vánoční ozdoby apod?
      No tak ten tedy strašně trpěl

      A kdo byl ve vězení ? prakticky nikdo - když Venca Havel po svém dosazení za prezidenta potřeboval ukázat světu "tisíce politických vězňů", tak musel propustit na amnestii všechny zloděje, kriminálníky, vrahy, včetně vrahů pedofilních. Protože kdyby propustil jen politické vězně, tak by mohl dát amnestii jen asi tak třem lidem.
      Proto byla Havlova amnestie pro vrahy - aby mohl světu vykládat, jak tu byly tisíce politických vězňů, i když jich ve skutečnosti bylo sotva pár jednotlivců

      Vymazat
    3. Dokonce i dnes "rehabilitovaný" Wonka byl asi hlavně pablb, který všechny prudil - dokonce ani dnes ho nechtěli udělat čestným občanem Vrchlabí, protože bratry Wonkovy všichni lidé nesnášeli, protže to byli prudiči

      A sám Wonka má také zajímavou minuost :

      https://www.lidovky.cz/domov/pavel-wonka-oceneni-odbojar-udal-znameho-ktery-chtel-emigrovat.A180226_152418_ln_domov_ele

      Do kontaktů se Státní bezpečností se dostal poprvé již jako patnáctiletý. V prosinci 1968 převzala trutnovská StB od vrchlabské Veřejné bezpečnosti případ ilegálního držení zbraní mezi místními mladistvými. Funkční pistole, pušky a samopaly měli mnozí doma od války a někteří vrchlabští kluci je sbírali, kompletovali a potajmu z nich i stříleli. Že věc udal právě Wonka, se nedá na sto procent prokázat, ale je to vysoce pravděpodobné, přičemž motivem byly zřejmě osobní spory. Jisté je, že Wonka v kauze vypovídal jako svědek, a to svědek velmi aktivní: při výslechu 6. února 1969 oznámil řadu dalších lidí, kteří kromě již vyšetřovaného Martina Holoubka a Jana Kubáta (syna známé spisovatelky Marie Kubátové) měli zbraně skrývat. Již několik dní předtím Wonka navíc udal, že jej Kubát fyzicky napadl a sebral mu 135 korun jako náhradu za zabavené zbraně – zřejmě mu došlo, že ho udal právě Wonka. Trestní stíhání za loupež však zastavil okresní prokurátor s tím, že šlo jen o „vyřizování klukovských účtů“. Soud, u kterého Wonka také aktivně svědčil, uznal 18. září 1969 Holoubka a Kubáta vinnými, ale od potrestání upustil vzhledem k nízkému věku pachatelů. Wonka se ještě po třech letech chlubil na bezpečnosti tím, že v roce 1969 „pomáhal při odhalování držitelů různých zbraní v partách ve Vrchlabí“.
      Zdroj: https://www.lidovky.cz/domov/pavel-wonka-oceneni-odbojar-udal-znameho-ktery-chtel-emigrovat.A180226_152418_ln_domov_ele

      Vymazat
    4. 8:34
      Přesně tak!!!!
      Škoda,že tomu UDAVAČI nemohl každý postižený tou jeho pseudoamnestií poděkovat fackou nebo pěstí......byl by ten ksindl v pánu po jednom dni!!!!!!

      Vymazat
    5. Blábolíte sračky jen o špičce ledovce! Členství u Stb znamenalo určitou beztrestnost, jistou a nedotknutelnou práci a peníze - lidí spolupracujících s Stb byla f ů r a!!!! Proto taky jako první honééééém honéééém byla provedena skartace členství v KSČ i u Stb - doprčic - to jste všichni vážně tak blbí? Když vám někdo nabídne měsíčně sto tisíc ( v dnešních poměrech) abyste dělali kašpara a do medií předváděli "pamětníka" co pamatuje tu "hrůzu" za totality, a žvatlali něco podle předepsaného scénáře, taky odmítnete? No - TO BYCH CHTĚL VIDĚT!!!

      Vymazat
    6. 8:34 "Část národa byla ve vězení...".
      Hmmm, našel jsem, jaká "část národa" byla ve vězení a za jaké "politické" trestné činy, když je Husák dne 8.12.1989 amnestoval:

      "Amnestovány byly zejména osoby odsouzené k trestu odnětí svobody pro spáchání trestných činů proti republice podle Hlavy I.tr.zákona. Jednalo se o tyto trestné činy: podvracení republiky podle §98, poškozování státu a světové socialistické soustavy podle § 99, pobuřování podle § 100, zneužívání náboženské funkce podle § 101, hanobení republiky a jejího představitele podle §§ 102, 103, hanobení státu světové socialistické soustavy a jeho představitele podle § 104, opuštění republiky podle § 109 apoškozování zájmů republiky v cizině podle § 112.
      Dále byly amnestovány tresty odnětí svobody za trestné činy podle Hlavy II.tr.zákona, a to odnětí věci hospodářskému určení podle § 116 a nedovolené podnikání podle § 118. Podle Hlavy III.tr. zákona útok na státní orgán a orgán společenské organizace podle § 154, odst.2, ztěžování výkonu pravomoci veřejného činitele podle § 156a, maření dozoru nad církvemi a náboženskými společnostmi podle §178, podle Hlavy V.tr.zákona hanobení národa, rasy a přesvědčení podle §198b.

      V rámci této amnestie bylo propuštěno celkem 52 osob, z toho 7 z výkonu vazby a 45 z výkonu trestu odnětí svobody."

      Vymazat
    7. 8:13
      No a dnes je velká část národa pod mostem nebo hledá obživu v kontejneru.
      Jste maldý a blbý.
      Václav

      Vymazat
  10. Lída Baarová se pelešila s Goebbelsem. To mi nebrání abych se podíval na film Dívka v modrém. Gott byl podle některých takový a pak zase makový, to mi nebrání abych poslouchal jeho písničky, operní arie, rokenrol... Chramostová byla udavačka a chtěla smrt své kolegyně, to mi nebrání abych se podíval na její filmy Rudá záře nad Kladnem a Bílá paní. Sinatra byl mafián a za svou karierou šel doslova přes mrtvoly. To mi nebrání, abych si poslechl jeho příjemný hlas a to nebrání ani Američanům aby ho stále zbožňovali... Hutka je magor a omezený primitiv a to mi brání abych ho poslouchal! Navíc neumí!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak! Ale magorům, kteří dřepí denně u počítače a melou sračky podle toho, jaké sračky se dočtou v mediích, se to vykládá úplně zbytečně! To by muselo být napsáno v mediích -pak jo, protože media jsou jejich modla, jejich bůh, jejich náboženství. Tak třeba ty chlastačky a večírky s esesáky, které tehdy naše hvězdy podnikaly, aby dostávaly role a tak dále - o tom žádná? Šňupání perníku a kokainu - viz Hugo Haas a další - o tom žádná? Ať každej drží tlamu a přestane vytahovat sračky a špínu na mrtvé, kteří už se nemohou bránit - to je největší stupeň zbabělosti a ubohosti. Na dnešní odporné, zhýralé a všehoschopné hvězdy nevytahujou nic - bránily by se a vysoudily by miliony! Až budou mrtvé, budou se media předhánět se špínou! Není to ubohé? Vy u počítačů to nevnímáte jako ubohé? No - konečně -samý duševní mrzák - jak by mohli?

      Vymazat
  11. 8:18
    Vy posloucháte Hňupku?!
    A co,že to ten houmeles vlastně nazpíval?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    2. 8.22 Čti pozorně. Omlouvat se mi nemusíš.

      Vymazat
    3. 8;30
      Pravda,poslední věta vysvětluje vše.

      Vymazat
  12. V případě smrti Karla Gotta národ ukázal, jak měl zpěváka rád. Nejen pro jeho písničky, ale i jak se ke svým posluchačům choval. Gott si lidí v Česku vážil a nebyli to pro něj jen zaprdění čecháčci, jako pro tzv.kavárnu, napojenou na americké neocony. Ti svoji zemi nenávidí,stydí se za ní i za její jazyk. Teď se krásně veřejnosti odhalili, dokonce aktivizovali i předsedu ÚS Rychetského, který je tedy také na výplatní listině.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    2. předseda US Rychetský,to je skok z obyčejného právníka na bytovém družstvu,do těchto kruhů.To to smrdí,to to smrdí.

      Vymazat
    3. Co se zde sešlo soudců z lidu, už by stačila jen petice, máme kliku, že už jsou pryč 50tá léta. Řada ze zdejších pisálků by asi podepsala i soud od paní Amortové. Co mě překvapilo nejvíc a hlava mi nebere, že se mezi diskuze a soudy zařadil i soudce Ústavního soudu Rychetský. To pokládám za magna průser.

      Vymazat
    4. třeba ten starosta co řepu ryji ten je od malikna nevychovane prasatko co zbohatlo za komunistu lidově zvane spratek na němž je vidět že ne každy tvor se povede a že přiroda udělala chybu že tohle dovolila porodit

      Vymazat
    5. to 17:21
      Tak na to pozor! Ten pán ze vsi kde ryjou řepu si múže veřejně říkat jakýkoli blábol, jelikož je nedotknutelný, neboť se hlásí k národu vyvolenému.

      Vymazat
  13. A to se mi ještě nevešlo do článků, resp- objevil jsem to až po jejich publikování:

    1. Co chránilo Chramostovou po roce 1950, kdy byl zatčen, ale propuštěn leč ze všech funkcí vyhozen její tehdejší manžel Pavlinec?
    Byla už tehdy u služby mocnější než StB, tedy NKVD (KGB)?
    Proto její údajná složka u sovětské rezidentury KGB v Praze Tанцовщица”?
    Nebo byla jen dostatečně veselá s těmi správnými soudruhy, kteří ji "na oplátku" jako veselou "komsomolku" chránili?
    Nebo kdo nebo co ji jako manželku nespolehlivého, vyhozeného soudruha chránilo před postihem ze strany tehdejší totality (mnohem drsnější totality než cokoli kdykoli později)?

    2. Když v roce 2019 zemřel druhý manžel Chramostové (a její třetí partner), poslala mu Chramostová 57 růží. jednu za každý rok, co spolu prožili.
    Tedy od roku 1962.
    Ale v té době žila s Konrádem Babrajem, se kterým měla syna. S Babrajem se rozešla až poté, co zavinila autonehodu, při které čtyřletého syna Konráda, kterého měla právě s Babrajem.
    Babraj jí to neodpustil a rozešel se s ní.
    Do nemocnice už za Chramostovou přišel Milota a podle verze propagandy tak vznikl její vztah (viz ty články linkované výše, kde je citace)
    Znamená to, že Chramostová zabila vlastního syna, když třeba jela ze setkání s tehdy ještě "jen" milencem Milotou? Proto jí Babraj neodpustil? Usnula za volantem, když se vracela pozdě v noci nebo k ránu? Nebo řídila pod vlivem alkoholu po veselém večeru? Nebo "jen" spěchala od milence, aby její partner neměl podezření a ve své aroganci zavinila nehodu - třeba vyletěla ze zatáčky, ve velké rychlosti nedala přednost z vedlejší apod?(viz její řeči o tom, jak se tehdy cítila středem vesmíru, že i tramvaj musí uhnout, když jde ona)
    Jisté je jedno - Chramostová žila s Babrajem, se kterým měla syna. A zároveň měla milence (vedlejšák) s Milotou. Když byly jejímu synovi 2 roky, našla si milence. Když jejímu synovi byly 4 roky, zabila ho při zaviněné autonehodě. Otec malého Konráda viděl vinu v Chramostové a nikdy ji zabití malého Konráda neodpustil. Chramostová se nechala zavřít na chvíli do blázince a vztah s Milotou se stal !oficiální"


    Michal Brand

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pane bože! Vždyť tohle všechno bylo po smrti paní Chramostové napsáno v mediích - na internetu! Do její smrti - a zemřela v devadesáti? - se žádná špína na ni nevytahovala, a nikdo o ní nic nevěděl. Proč vy tady Brande ( nebo jaksejmenujete) citujete to,co bylo napsáno v jednom článku na NR o paní Chramostové? Všichni si to přečetli. A soudný člověk odsoudí kydání špíny na mrtvou stařenku. Až bude někdo kydat sprostou špínu na vaši matku ( a začne dobou, kdy jí bylo devatenáct a kolik střídala chlapů a možná že vás měla s někým jiným) jak se budete tvářit? A z cizího prostě krev neteče? Prostě ke Gottovi si to media nedovolí, protože by z nich kudlanka Ivana vytřískala miliony - ale paní Chramostovou nikdo nebrání - tak proto? FUJ a ještě jednou fuj!

      Vymazat
    2. "...vyletěla ze zatáčky...", protože u patníku stále smrtka...

      Vymazat
  14. 8:25
    Noooo,to je YKONA STEJNÁ,JAKO TEN KRIPL HAVEL!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    2. Nezapomínej že to byl tvůj biologickej fotřík! Jen ti to neměl kdo sdělit, páč tvá máti je němá už od dětství. To se stalo, když za války navštívili ukrajinští vlastenci z OUN její komoušskou famílii, kteří tvý bábě uřezali ty její povislý kozy, dědkovi zvadlýho kokota a ještě dejchající je oba vhodili do škarpy, kam chodila celá vesnice srát. Bohužel tvou matku, tuhletu kurvu - https://im.tiscali.cz/press/2017/11/30/883039-final-0787-3800x2536.jpg

      nenašli, páč byla schovaná v tý škarpě mezi hovnama a oni ji nedokázali rozeznat! A to byla chyba, tak jí pak mohl ožralej Havel na mejdanu, kde vynášela popelníky, ošukat a z toho si se vylíhl ty! Jenže tě potratila a ten potrat naložili do lihu a později poslali kremlovoroj jako delikatesu. Od tý doby co ji zežral poletuješ coby shluk těkavých plynů z lejnolíhně tohoto smradlavýho Ugrofína! - https://pbs.twimg.com/media/DQ3D5L9WsAAByD3.jpg

      Vymazat
  15. Nelze porovnávat nesrovnatelné...
    Karel Gott po sobě zanechal věčnou pozitivní stopu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky není nutné tyto dva lidi srovnávat.
      Začala s tím nenávistí se dusící elitka pravdoláskařů a dobroserů, kteří psychicky neunáší postoj většiny, tedy obyčejnou demokracii a prudí, řvou, urážejí, konspirují, sepisují už zase jakési seznamy a podobná zvěrstva po vzoru starých časů. :-)

      Vymazat
    2. A právě proto se nehodí o obou psát v jednom článku.

      Vymazat
    3. Souhlas. Každý má svůj vlastní příběh. Lidé si demokraticky projeví účast podle svého a to je na demokracii to nejhezčí.
      Nenechme si ji od pár ideologických šmejdů podporovaných kdovíkým zase sebrat!

      Vymazat
    4. Pan Gott po sobě zanechává stopu, kterou mu media dovolí - jednak byl každý rok slavík, jednak neustále koncertoval a byl vidět ( paní Chramostová déle než třicet let ne) a konečně jeho kudlanka nábožná by stahla media z kůže, kdyby si dovolily vytahovat něco politického. Rej diskutujících u počítačů je naivní a závislý na svém mediálním guru.

      Vymazat
  16. Jsou to dva osudy dvou lidí. Jeden osud úspěšného člověka, který svým talentem dokázal přestát všechny časy, jeden plný tragiky, pomýlení a osobních i politických událostí.
    Je těžké v tomto srovnávat.
    Jeden výrazný rozdíl zde ale přeci je. Karel Gott svým talentem a pílí dokázal překlenout politiku, což se paní Chramostové nepovedlo.
    Známý hudební kritik Jiří Černý o Karlu dokonce prohlásil, že: "Gott byl jeden z největších antikomunistů, s jakými jsem se kdy setkal"
    https://www.irozhlas.cz/zpravy-domov/karel-gott-jiri-cerny-hudba-interview-plus-komunismus-sametova-revoluce_1910041646_gak

    Oproti paní Chramostové, která nejen vstoupila do KSČ, ale dokonce podepsala spolupráci s STB. Proč tedy najednou tolik chartistické zášti proti Gottovi? Že nebyl reformní komunista? Je to celé jinak.
    To, co současným moralistickým chartistům dnes vadí, ve skutečnosti není nějaké tupé plácání, že Karel taky mohl něco, někde..., ale je to hlavně jejich snaha o novou diferenciaci společnosti. Po vzoru komunistů opět zavádějí seznamy ideologicky nevhodných herců a zpěváků. Tito pak odmítají (bojí se) vystupovat při akcích různých stran a politiků jenom proto, aby nebyli kádrováni a aby si v Praze, baště pravdochartistů vůbec ještě škrtli. Toto je dnešní realita svobody a pravdy podle chartistů v Praze.
    To jsou ale obyčejné bolševické manýry.
    Karel Gott pereferoval apolitičnost a pokoušel se zpívat všem bez rozdílu, což dnešní chartista, mnohdy včerejší bolševik, dnes zuřivě odmítá.
    Je to po 30 letech stejné, jako by těmto komunismem infikovaným lidem spadly kalhoty a začali najednou po ulici chodit hrdě s holým zadkem.

    Další estráda bude prý pod vedením rodiny Rumlů, kde se sejdou vybrané hudební elity, které jen tak někde někomu nezpívají - Hudka, Klus, dokonce i chudál Langerová se do tohoto svinstva už nechala zatáhnout - škoda jejího talentu.

    OdpovědětVymazat
  17. Všimněte si, u někoho členství v KSČ, nebo STB vadí, u jiného ne.
    Zjednodušeně, jsou dvě strany jedné mince. Jedna je třeba západ a druhá je východ a obě strany nasazují své agenty k protivníkovi.
    Jak začne vznikat nějaká strana, která by mohla mít úspěch u lidí, hned se tam nacpou. Třeba s Okamurou to podělali, naprosto zbytečně bez efektu vyplýtvali potenciál "poslanců", který by se šmejdům v příštích volbách hodil, zradili zbytečně brzo, což je dobře. Nedá se to vysvětlit na pár řádcích, ale určitě to funguje.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za komunistů se říkalo. "Ať si je jakej je, hlavně že je náš!".

      Vymazat
    2. 10:00 A co je tenhle ten ♦ ryba nebo rak, ZAČ?

      Petr Pavel JE “český voják“, jenerál Armády (pro mne) NEčeské republiky (NATO bombardování KURDŮ), který v letech 2015–2018 působil jako předseda vojenského výboru NATO. Vždy jako první, BYL členem KSČ a reprezentant zemí bývalé VARŠAVSKÉ SMLOUVY ...!?

      Ps. Vysvětlení ♦ to není vagina, to je vložka nebo výložka, již jsem tak dlouho po vojně, nepamatuji si přesný název tohoto vojenského kosočtverce.

      Vymazat
  18. Pro mě byl pan Gott slušný člověk chramostová byla špatný člověk.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 10:21 Krátké a výstižné. Řekl bych, že už toho bylo o obou napsáno tolik, že normální lidé a těch je drtivá většina, vědí své. Mne jenom uráží ta fotka mistra Gotta, vedle té nemorální čarodějnice. Hej hou, rudý dědeček

      Vymazat
    2. Stařenka Chramostová je u vás špatný člověk, ačkoliv o ní nevíte naprosto nic ( teda nevěděl jste, dokud nezemřela chudinka) Gott se tetelil na obrazovkách neustále, proto byl dobrý člověk. A jaký vy jste člověk 1O.21? Trapný - žvaníte přesně co chce váš mediální guru aby se žvanilo. A to, co se podepisuje "rudý dědeček" jsem považoval za normálního, slušnýho chlapa - ale tohle? Protože paní Chramostová je na fotografii stará devadesátiletá paní, a žádná napatlaná dvacetiletá frnda je u vás "čarodějnice"? No tak všechna čest! A co je vaše bába co máte doma - taky čarodějnice? Mně uráží každý, kdo znevažuje a pošklebuje se stáří - to je nejubožejší, co může být. Doufám, že ve "stáří" budete dlouhodobě upoután na kriplkáru.Přeji vám hodně sousedů, kteří se vám budou pošklebovat, a vytahovat na vás špínu z junáckých let. O mrtvých se má mluvit jen dobře, nebo se má držet huba - to vás doma neučili?

      Vymazat
    3. 14:22..Kazdy je si sveho osudu strujcem...i starenka Chramostova...Ale proc je nam nuceno ji uctivat?..Proste zaujala jen nektere

      Vymazat
    4. 14:22 hele mě je ta čúza naprosto ukradená, stačí co o ní píší ostatní a píšu to jenom proto, že vím jaký byl pan Karel Gott estét a asi by jej nepotěšila její společnost, i když jenom na fotce. Hej hou, rudý dědeček

      Vymazat
    5. O nikom nepiš "čůza" ty hnusnej "rudej dědku! Čůza si říkej svojí bábě doma,ale to si nedovolíš, protože by ti dala přes držku válečkem na nudle? O to víc se vytahuješ na mrtvou paní, která se nemůže bránit? Čím ti ublížila? Nestačí co o ní píší ostatní, o ní ví totiž každej hovno kulový! Je to herečka, o které od devadesátého nebylo slyšet ani nelezla do medií žvanit a připomínat se, tak sklapni starej blbče sprostej. A že byl Gott estét? CO o tom víš? Víš druhý hovno! Lezeš žvanit na diskuze protože se nudíš a připadáš si úžasnej když můžeš plkat stejný sračky jako ostatní sračkaři? Že se nestydíš dědku! Sám jsi škaredej jako noc a že jsou fotky vedle sebe, za to může paní Chramostová?Za to může nějakej mediální pucflek, dožila se o deset let více než vaše modla Gott - asi to tak bůh chtěl? Měl toho zbožňování Gotta od blbečků plný zuby? Možná i sám Gott by byl pěkně nasranej, kdyby viděl tu mediální břečku.

      Vymazat
    6. 19:00 Jiným nadáváš, ale sám si do své nevymáchané huby nevidíš, moralisto: V.J.H.

      Vymazat
    7. To se pleteš. Nikdy jsem nebyl moralista, a nemám to ani zapotřebí, ale to bych se nesměl občas podívat na diskuze. Jsou vždycky strašné, a pod úrovní normálu, ale to, co se děje kvůli úmrtí zpěváka K.Gotta přesahuje všechno, co přesáhnout lze. Úplné davové šílenství jak u blbejch na dvorku! A ty odporné urážky zesnulé paní Chramostové ( kterou jsem neznal vůbec) to je obr hnus odporné, přiblblé smečky. Lidská blbost opravdu už nezná mezí. A není jim to trapné - oč jsou lepší než vandalové, kteří na hřbitovech kopou do pomníků?

      Vymazat
    8. 23:01 Karel Gott byl mistr, symbol. Děkuji těm, co ho bránili. A Turecko? Žádný spojenec, vyloučit! Senátor Canov udeřil:

      https://www.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory/Karel-Gott-byl-mistr-symbol-Dekuji-tem-co-ho-branili-A-Turecko-Zadny-spojenec-vyloucit-Senator-Canov-uderil-600143

      Vymazat
  19. Mě už docela otravuje to neustálé podsouvání pocitů, že bylo povinností všech bojovat všemi prostředky proti společenskému uspořádání za socialismu. Jako by neexistovali lidé, kteří takovou potřebu neměli, kterým třeba i s výhradami, což je přirozené, ten systém vyhovoval. Jako by všichni měli cítit touhu obnovit prvorepublikové, na Západu(jenž nás při první příležitosti prodal) závislé poměry s vrstvou lepšolidí a snobů určujících co a jak bude a chátrou, která má jediné právo vzhlížet k nim a pracovat na jejich blahobyt.

    Přitom nemuseli obhajovat socialismus jen dřívější nádeníci, děvečky a čeledíni, kteří bydleli u statkářů v maštali spolu s dobytkem a po válce dostali klíče od vlastního bytu. Mohli přeci existovat i lidé kteří chápali jak dopadla válka, že ve skutečnosti přešla ve válku novou, v níž se v naší roli jednalo o to kdo nás bude vytěžovat a čím zájmům posloužíme. Že nejde o žádnou naši svobodu a demokracii, ale pouze o využití naší polohy a potenciálu jednou ze stran. Byli jistě lidé kterým by kapitalistický systém protistrany poskytoval, díky jejich mimořádným schopnostem nebo zděděnému společenskému postavení, lepší perspektivy. Ale ani tito přeci nemuseli být všichni upnutí na maximální hromadění bohatství a moci. Věřím že i Karlu Gottovi by kapitalismus dal šanci na větší zbohatnutí než zdejší socialismus, ale vždy mi připadal, že právě u něj je to bohatství příjemným efektem jeho práce, nikoli však hlavním smyslem. Ani takový člověk přeci neměl povinnost bojovat proti socialismu, který si konec konců obyvatelstvo navzdory všemu současnému lhaní dobrovolně zvolilo a po celou éru, přes mnohé chyby vedení, podporovalo. Proč by měl vlastně kousat do ruky která jej krmí, jako to činili někteří jeho kolegové(byť s určitou perspektivou, že jiná ruka by je krmila lépe) a pak se strašně divili, že je ta ruka krmit odmítla.

    Chápu, že mnoho jednotlivých neduhů zasluhovalo kritiku a přitom člověku nemuselo jít o sabotáž systému ale naopak o jeho vylepšení. Bohužel ustanovený mocenský aparát uchopil veškeré řízení země až do nejmenších detailů, čímž však na sebe také převzal veškerou zodpovědnost. Vědom si toho, začal si zakládat na nekritizovatelnosti, protože takové absolutní řízení je sice na jednu stranu silné, ale na druhou stranu velice křehké - v případě neúspěchu koncentrovaný terč vší nevole. Oproti stávajícímu systému přetahování se o moc, přičemž neúspěchy se špatně adresují a když přeci, tak se jen vymění figury a hesla a jede se dál.
    Za takové situace nikdo neměl ani tehdy povinnost být hrdinou. Pokud přesto do toho ztraceného boje šel, zaslouží úctu. Pokud tu odvahu neměl, je to věc jeho rozhodnutí, které respektuji. Jinak se ovšem hledá odvaha když nemám co ztratit a přinejhorším z nižší úřednické funkce půjdu do kotelny a jinak, když jsem v něčem hodně úspěšný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprostá většina lidí žila za Husáka v pohodě a nebyla proti socializmu , proto Havel lhal , že není proti socializmu !

      Vymazat
  20. Pan Gott je straší i po smrti. Choval se slušně, skromně, ale a to hlavně, UMĚL !!! Aniž by to okatě dával najevo, na rozdíl od těch, kteři neumí nic a nemají ani charakter, jako třeba zamindrákovaný pan Hutka. Paní Chramostová je mrtvá, hodnotit účast na pohřbech je sice nechutné, avšak vypovídající. Snad to paní Rakušanové jednou docvakne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Počet svíček před domem Karla Gotta a na jakémsi zapomenutém plácku u Národního divadla dokládá, že v Praze žije převážná většina slušných lidí. Jen jaksi nejsou slyšet a nechají za sebe mluvit gaunery. Nechápu, za co máme být vděční Chramostové? Dvacet roků trucovala a pak se evidentně postavila za vykradení a porobení země, kde žila.

      Vymazat
    2. 11.39 Statisíce, možná miliony svíček u provizorních pomníčků po celé republice, nejen před Mistrovým domem. Jen v naší obci, kde chalupařím bylo téměř dvě stě svíček. Možná, že by jsme mohli soutěžit v počtu s Chramostovou.

      Vymazat
    3. Tak vidíte sami jak lidi zblbli s těmi svíčkami -vždyť je to ubohý! To tady v ČR nikdy nebylo! Přitáhlo to k nám z posranýho západu, kde se lidi vražděj jako na běžícím pásu,ale pak se objímají a nosí svíčky. Pěkná blbost. Když holt jeden nese svíčku, nese i druhej, aby byl taky vidět- zkrátka už jsme všichni zblbli!

      Vymazat
    4. Ano máte pravdu, lidé jsou těmi svíčkami zblblí, zejména křesťané již několik tisíc let. Ubozí pitomci!

      Vymazat
  21. No, teď budou Karla pořád okopávat, sem tam pomluvička .. nenápadně, jako že veksláka s vilou podvedl, ale ten mu odpustil - článek zdánlivě příznivý a přitom svinstvo. Pokoj nedaj, neb jsou rozumem nadáni jak malé děti a mají v sobě genečticky zakotveny schopnosti svazáckého funkcionáře.Nedokážíé je překročit, je to v nich. Oni prostě musí být v nějaké prdeli zalezlí a vrtět se v ní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No a co když to s tou vilou je pravda? A co ještě vyleze hnoje? Třeba jak psal bulvár několikrát, že Gottův spolužák Milan Drobný ( taky zpěvák, taky měl zálibu v puberťačkách ale neplodil děti) tak že Milan Drobný řekl, že božská Ivana Karlíka i fackovala - zkrátka rozhodovala co Kája smí dělat, vyhodila všechny lidi, kteří pro něho léta pracovali, hospodyni, zahradníka, a další, a vnutila mu tu blbou Stolzovou jako"mluvčí" Zpěvák potřebuje mluvčí? Od kdy? Vdova potřebuje mluvčí? Od kdy? Je to snobka jak vyšitá - zdravotní sestra, maloměšťačka, pokrytec a snob - a ty jména těm ubohým dětem - to mluví za vše, co to je za madam. Tak tady držte hubu o paní Chramostové - okolo své modly totiž vidí všichni ti blbečkové jen to, co chtějí vidět, spousta věcí se jim nehodí do zbožňujícího krámu, tak je prostě nevidí. Opakuji - nic proti Gottovi jsem nikdy neměl, mám plno jeho gramo desek i CD, má hlavně dobré texty ( ani jeden nedělal sám) ale abych byl zblblej jak magor?

      Vymazat
    2. Kolik her a scénářů napsala pí.Chramostová? Zpěvák je proto, že zpívá a hercem je ten co hraje. Jak prosté, milý Watsone. V.J.H.

      Vymazat
    3. 19:11

      Zde je seznam písní Karla Gotta:
      https://cs.wikipedia.org/wiki/Seznam_p%C3%ADsn%C3%AD_Karla_Gotta
      U mnoha z nich je autorem hudby nebo i textu.

      Pro příklad i názvem nejtypičtější skladba "Text k téhle písni jsem psal já".
      https://www.youtube.com/watch?v=JZdI8s4TuSM

      Vymazat
  22. Domnívám se, že stavět vedle sebe tyto dvě osobnosti je nefér. Každá je jiná, každý žila podle svých hodnotových žebříčků, každá byla vystavena nějakým tlakům, ze strany moci.
    Chramostová byla komunistka, která prozřela, když ji zavrhli a stala se disidentkou. Její renomé stojí a padá s axiomem, že ten komunismus/socialismus byl zlo. Umělecký projev je až druhotný. Nechci ho snižovat, ale nejspíš máme mnoho hereček, umělecky srovnatelných.
    Renomé KG stojí a padá s axiomem, že jeho umělecký projev byl mimořádně kvalitní, možno říci bezkonkurenční. Politické postoje jsou až druhotné, podobaly se postojům mnoha jiných umělců.
    Axiom, že ten socialismus, byl čisté zlo, však ve světle současného liberalismu, dostává silné trhliny. To se také podepisuje na renomé Chramostové. Ale axiom, že Gottův umělecký projev byl mimořádně silný a to díky jeho talentu, píli a svědomitosti, tedy profesionalitě, žádné trhliny nedostává, naopak je dále posilován.
    My Češi vděčíme za svůj stát masarykově a štefánikově profesionalitě, za svou prosperitu zase profesionalitě prvorepublikových českých podnikatelů. A za naše dobré jméno ve světě, zase vděčíme profesionalitě např. našich filharmoniků, operních pěvkyň a také Karla Gotta, který si zvolil popovou dráhu, ačkoliv studoval i zpěv operní. V jednom rozhoru říkal, že pop je v současnosti v podobné pozici, jako byla opera, před např. sto lety. P.K.

    OdpovědětVymazat
  23. „Kdo nehlásá ve jménu EU, USA i Grety svaté, hlásá proti nám.“ Komentátor Vyoral tuší, co se po „výhrůžkách“ Pavla Zemana bude dít a koho to postihne:

    https://www.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory/-Kdo-nehlasa-ve-jmenu-EU-USA-i-Grety-svate-hlasa-proti-nam-Komentator-Vyoral-tusi-co-se-po-vyhruzkach-Pavla-Zemana-bude-dit-a-koho-to-postihne-600100

    OdpovědětVymazat
  24. Prahu s jedinou správnou hlásanou ideologií ovládly karierní politické naplaveniny, které za podpory dalších zahraničních darebáků a za pomoci obsazených veřejnoprávních médií podvrtávají nejen demokracii v naší zemi, ale jejich chování a jednání začíná mít už i vliv na naši zahraniční diplomacii a ekonomiku země.

    Dusí se Karlem Gottem a opěvují skalní komunisty, co podepsali spolupráci s STB, když je to jeden z nich. Co k tomu více řící?

    Skutečným viníkem je ale Babišova vláda, protože s tím odmítá cokoliv udělat, i když může. A důvod?
    Možná to slouží Babišovi jako hromosvod hněvu lidu, který by mohl dopadnout jednou i na něho. Vše má ale svoje meze.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ti liberální soudruzi jsou stokrát horší než ti komunističtí

      Vymazat
    2. 11:43, ty blbče, to nevíš, že StB nemohla mezi komunisty verbovat? Omlouvám se za oslovení. Kdyby diskutér četl pravidelně NR, tak to ví a nebude už opruzovat.

      Vymazat
  25. Milos Zeman vcera podstoupil zakrok, kdy mu odstranovali nador. Dnes je toho plna Praha. Zda se, ze to s panem prezidentem jde do finale. I Kate prerusila studia do konce roku a setrvava v CR. Dele to pravdepodobne trvat nebude, kdyz to takhle vidi i Kacenka ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 11:53
      Hm, a co Karel Gott? Nevolá náhodou ze záhrobí ať si proletáři všech zemí vylížou"?
      Při vaší oduševnělé nápaditosti bych se dost divil, kdyby na to nedošlo, blbe.

      Vymazat
    2. 11:53
      Jseš čuně a vemeno. Vždy ti to připomenu.

      Vymazat
    3. 11:53 Článek není o dezinformacích a fejkňůvs. Proto jste dost mimo mísu, když sem na ukázku vkládáte jejich učebnicový příklad.

      Vymazat
  26. Jsou to trapní ubožáci.Jde jim jen o jejich vlastní ego.

    OdpovědětVymazat
  27. Česká hérecká republika. Nabývá na síle. Denně přibývají po desítkách až stovkách.
    Zbytek "studuje" a protestuje z povolání.
    A ty všechny živí cca 10 % opravdu pracujících, kteří patří
    do kategorie chuďas, socka.

    OdpovědětVymazat
  28. Jiří Jírovec19. října 2019 12:48

    Schopnost popsat věci, jak byly bohužel mizí. Chramostová šla tvrdě za hereckou kariérou. Vstoupila do KSČ a byla ochotna spolupracovat s StB. Možná komunisty nenáviděla, ale nebylo ji zatěžko přijmout titul Zasloužilá umělkyně.

    Pak se jí přihodilo, že se ocitla na špatné straně barikády. Shodou okolností spadla mezi disidenty a najednou je glorifikovaná jako vzor všech cností.

    To se stalo mnohým jiným. Chramostová hrála v letech 1971-73 u Otomara Krejči v Divadle za branou. Světově známý Krejča se naopak stal nepotřebným novému režimu a DZB II (1990-1994) bylo ministerstvem kultury zrušeno.

    Chramostová byla jediná Zasloužilá umělkyně, která podepsala Chartu 77.

    Karel Gott zůstal, stejně jako mnoho dalších, mimo politiku. Teď je některými kritiky označován za režimního zpěváka. Jenže režimními umělci byli všichni, kteří v té době pracovali. Byl to i "tvrdě " pronásledovaná Rudolf Hrušínský st., který v letech 1976-1989 má sto rolí v České filmové datanázi a titul Národního umělce (1988).

    Možnost uplatnění ztratili spisovatelé, kteří se "nevešli" do Obce českých spisovatelů. Ta již v prosinci 1989 nahradila Svaz československých spisovatelů.

    Výrok "nejsme jako oni" má svoje omezení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro mne je podstatne,ze nebudu uctivat jejich kamarady...Nemam k tomu duvod...Budu si vazit jen toho,koho sama chci....At se s tim uz konecne smiri

      Vymazat
    2. A také je zajímavé, že se tentokrát zapomnělo na Waldu. Při jeho pohřbu - také mohutném - takováto diskuze nebyla. Přestože taky dostal metál od Husáka a za odměnu pak vzal roha.

      A proč že vzal roha? Asi že měl zakázáno zpívat. Jenomže ten zákaz zpívání měl od své ženy Blešky, ta mu povolovala zpívat jen s jedněmi a né s jinými. A tak radši ho přešoupla k močálům.

      A taky zpíval komunistům, i těm sovětskejm. Když se pak Blešky ptali, kolikrát tam byli? Prej jednou nebo dvakrát, už si chudák nemohla vzpomenout na takovou prkotinu. Ale co jí napovídal Walda, nezapomněla, napsala o tom Paměti...

      Ale národ mu to za zlé neměl, že opustil své fanynky. Prokázal se jako hrdina, Husákovi to ukázal...

      Jó na jiné máme jiné míry, máme přece dvojí metr. Dle vzoru od Big Brother: double standard...

      Vymazat
  29. Rudá záře nad Kladnem

    Drama / Historický
    Československo, 1955, 90 min

    Režie: Vladimír Vlček
    Předloha: Antonín Zápotocký (kniha)
    Kamera: Jan Stallich
    Hudba: Ludvík Podéšť
    Hrají: Josef Bek, VLASTA CHRAMOSTOVÁ, ...

    Český barevný film podle románu Antonína Zápotockého.
    Rok 1918. Toník se vrací domů z fronty. Na Kladně, kam přijíždí, to vře nespokojeností. Sociální demokraté jsou sice ve vládě, ale nic se nezměnilo. Socialisace provedena nebyla, je hlad a s potravinami se dále keťasuje. Z Ruska přicházejí první zprávy o socialistickém státě. Na 1. máje manifestuje dělnické Kladno svou věrnost ideálům Velké říjnové socialistické revoluce. V prosinci 1920 je i na Kladně vyhlášena generální stávka. Dělníci se ozbrojují, dělnické rady přejímají do svých rukou správu města a ustavují se i v okolních obcích. Je připravováno ozbrojené povstání. Pravicové vedení soc. demokratické strany vpadlo však dělníkům do zad. Do Kladna je posláno vojsko. Stávka je potlačena, vedení zatčeno. Zatčen je i Toník. Avšak žalařování a persekuce dělníky nezlomily. Porážka způsobila, že poznali, že bez pevného vedení silné strany nemohou dojít k vítězství. Levice sociální demokracie, mající na své straně většinu členstva, žádá připojení strany ke III. Komunistické internacionále. Pravice a vedení jsou proti. Dochází k rozkolu ve straně. Na sjezdu sociálně demokratické levice 15. května 1921 je 562 hlasy proti 7 odhlasováno založení Komunistické strany Československa.

    •••••••••••••••••

    Nad námi svítá

    Drama
    Československo, 1952, 109 min

    Režie: Jiří Krejčík
    Předloha: Jiří Marek (kniha)
    Scénář: Jiří Marek
    Kamera: Vladimír Novotný
    Hudba: Jiří Šust
    Hrají: VLASTA CHRAMOSTOVÁ, Adolf Král, Soběslav Sejk, ...

    Český umělecký film z hornického prostředí, který na životných, rázovitých postavách havířů a důlních techniků řeší aktuální problémy našich uhelných dolů. Jeho hlavní postavou je úderník Vondra, který za pomoci politického tajemníka Diviše pochopí, že není hrdinstvím lámat tělesnou silou rekordy, a tím odrazovat ostatní havíře od překračování norem; že pravým hrdinstvím je pracovat výkonně, ale bez vypětí sil, věnovat své práci mozek i duši, využívat sovětských zkušeností, a hlavně strhávat svým příkladem ostatní k celkovému zvýšení těžby, k splnění plánu. V realistickém pohledu na soudobou hornickou problematiku a v pečlivém zpracování tkví vysoká umělecká i politická hodnota, účinnost a přesvědčivost tohoto filmu.

    •••••••••••••••

    Po noci den

    Drama
    Československo, 1955, 87 min

    Režie: Jaroslav Mach
    Kamera: Josef Střecha
    Hudba: Štěpán Lucký
    Hrají: VLASTA CHRAMOSTOVÁ, Marie Vášová, Soběslav Sejk, ...

    Český umělecký film z prostředí dnešní vesnice. Hlavní postavou filmu je Karla Tolarová, dělnice z pražské tiskárny, která přijede na žňovou brigádu do jednotného zemědělského družstva v Běšících právě v kritické době pro družstvo. Zrno na polích je zralé, strojní traktorová stanice nemá pro družstvo potřebné stroje, družstevníci si nedůvěřují, ztrácejí zájem o společnou práci. Karlina snaha překonat některé překážky a najít poměr k lidem, jimž přijela pomoci, naráží na lhostejnost předsedy družstva Vojtěcha Drátka, na žárlivost jeho ženy Růženy, na nezájem některých družstevníků a na nenávistní odpor u darmošlapa Jouzy Lešťáka a sedláka Slámy. Napjatý počáteční vztah se však vyrovná, Karle se skutečně podaří družstevníkům pomoci. Zrno je včas sklizeno, družstevníci jdou uklidněni, s novou chutí a energií do další práce.

    OdpovědětVymazat
  30. JAKY JE CHARAKTER NARODA, kdyz mlada zena, za pokus o odchod ze zeme, sedi 10 let v kriminale ? (Pani Jirina Stepnickova !)

    A popravili jste a zastrelili na hranicich dohromady 796 lidi. Ti co zahynuli v Jachymove do statistiky nejsou zapocitany !

    Vy mate v sobe neco absolutne hnusneho !
    Vyjadril se PYSNY a CESTNY emigrant,
    NICK HONOLULU

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podívejte kvůli USA sedí v kriminále Assange.Byt vámi bych tedy radši mlcela

      Vymazat
    2. Vidíš to Lulánku 13:40 a právě Vlasta chachachartistka CHRAMOSTOVÁ se podepsala pod žádost TRESTU SMRTI pro paní Jiřinu ŠTĚPNIČKOU ! Proti byli jen čtyři kolegové z celého jejich ansámblu v PRAZE? Japa to? Odkud ty pocházíš ?

      Názor dalšího pomýleného cvoka “exulanta v USA“, jako ty:

      »»» Vlasta Chramostová, česká filmová a především divadelní herečka, jedna z nejvýznamějších, co se na naší scéně obevily. Také skvělá publicistka. Své názory prosazovala tvrdě. Mnohým lidem se ale nezamlouvaly, a proto se stala velmi kontroverzní osobou. Jedni ji fandí, druzí odsuzují. Byla dvakrát nominována na Českého lva (Je třeba zabít Sekala, Kuře melancholik). Bývalý prezident Václav Havel ji udělil roku 1998 Řád T. G. Masaryka III. třídy za vynikající zásluhy o demokracii a lidská práva.

      V letech 1941 až 1945 studovala na Státní konzervatoři v Brně. Za komunistické éry ji bylo umožněno hrát v mnoha filmech a v Národním divadle, ale po podepsání Charty 77 jí bylo hraní znemožněno, a tak hrála doma ve svém bytě pro přátele. Po osvobození byla u zrodu brněnského Svodobného divadla, poté působila v Městském divadle v Olomouci. Následovali 4 sezony ve Státním divadle v Brně. Na dalších dvacet let spojila svůj umělecký život s pražským Divadlem na Vinohradech. Dostala zde řadu velkých rolí, např. byla Marii Stuartovnou, Annou Kareninou, Roxanou atd.

      Sama herečka o sobě říká:
      „Prožila jsem tři životy. První byl herecký, druhý disidentský a třetí byl životem návratů. Herecký trval od 15 do 44, disidentský dalších 20 roků. Teď žiji návraty.“ «««

      John "Jack" Kennedy v USA
      jinak nyní okres Přerov
      Na důchodě.Ale vládl jsem USA.

      https://www.csfd.cz/uzivatel/34162-lesumir/

      Vymazat
    3. Oprava: JIŘINU ŠTĚPNIČKOVOU

      Vymazat
    4. 796 lidí? Honolule ti lidé byli většinou zastřeleni při přestřelce, neboť se chtěli na Západ prostřílet. Museli vědět jaké nebezpečí je čeká. Všude bylo varování, kam se nesmí. Pohraničníci na místě nepoprevovali neozbrojené uprchlíky. Všichni dobře věděli co je na hranicích může čekat. Byl to jejich problém. A to číslo? Kde jsi na to přišel? Můj prastrýc byl v Jáchymově, protože měl giga maňasa v jednom pražském hotelu a tvrdil, že se tam tenkrát s žádnými politickými nesetkal. Zřejmě na sebe nechtěli upozorňovat! Strýc tam v tom Jáchymově ještě zůstal, protože tam prý, hlavně na předku dobře platili. Zemřel na útrapy lágru v 94 letech. P.S. Samozřejmě, že se po revoluci přihlásil, že tam byl z politických důvodů. Co by si nepřilepšil k důchodu.

      Vymazat
    5. 17:11 Říkat dneska pravdu o tzv.totalitě, to si teda dost dovolujete! Dnes je přece politickým vězněm a bojovníkem za svobodu každý, kdo seděl třeba za to, že neplatil alimenty nebo kradl sousedům slepice. A že se mnozí takoví chtěli vyhnout trestu útěkem za hranice? To se také nesmí říkat, tak bacha na to! Nemluvě o Honolulanovi, který tam utekl jen z vrozené blbosti.

      Vymazat
    6. Honolulin se naposledy blamoval, když tvrdil, že 31. divize SS byla složena z Čechů.

      Já mám jinou historku o emigrantech, kteří utíkali přes hranici. Rodina moji manželky měla trable s rodinou, kterou vzali na byt. Za války udali babičku za šmelení a pak po osvobození zase ji udali za spolupráci s Němci. Obě udání se našla a tchán vykopal tu rodinu z bytu. Z této rodiny jeden emigroval nelegálně přes hlídanou hranici a žil v Americe. Po převratu se ten emigrant před celým městem chlubil, že někdo z jejich skupiny rozstřílel zákeřně mladého pohraničníka. Tak mne napadá se zeptat, Honoluline nevraždil jsi zrovna ty? Tvoje nenávist k Čechům by tomu odpovídala.

      Vymazat
  31. 13:40
    Milovník amianálu a amiokupantů,masových vrahů a zlodějů ZASE SMRDÍ?!!!!!

    OdpovědětVymazat
  32. Narod chce uctit Gotta.Ma k tomu svuj duvod... Hned se ale musi objevit spousta "Srstku" v podstate s poradem "Chcete mne?"...Ze uz jim to samotnym neni trapne

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo - a už na mně nastoupily přitroublý obrázky a potom i blogger - jejda došlo k chybě! A že nenastoupí obrázky a bloger jejda na to přiblblý a sprostý prase, co tady píše úchylný sprostoty - to moje hlava nebere. Ano, končím - tolik sraček zase k článku, jakých jsou desítky - a pořád to samé. Na Chramostovou plivu - Gotta velebím - přesně jak to vyžaduje mediální guru! Diskuze už jsou jen pro psychopaty - taky končím. Šlus!

      Vymazat
    2. Mne Chramostova vubec nezajima..Nemam rada herecky,ktere prehravaji..A ze byla neci kamaradka,mne uz nezajima vubec...Moje ne

      Vymazat
  33. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 17:25

      Zase čtenáři určitě o strašně moc přišli. :-D
      Nevím jestli se mi dnes vůbec podaří usnout, když se nemohu před spaním začíst do vašich erupcí nevýslovné moudrosti a oslňující inteligence.

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
  34. V kterém seriálu hrála ta paní? V " ULICI " ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 17:39

      Ať si hrála kde chtěla, ať hrála dobře nebo špatně, své publikum měla a ať byla jimi uznávána především za své umění nebo spíše za to, že se přiklonila na "tu správnou stranu", je to všechno jejich věc a jejich svědomí. Mě nijak zvlášť neoslovila ani uměním, natož pak "správnou politickou orientací" a proto v mém životě nehrála významnější roli než je role člověka, o kterém vím jen to, že je.
      Každopádně já nikomu neberu Chramostovou, nebudu jí velebit ani pomlouvat, je mi v podstatě fuk. A mně ať nikdo nebere Gotta a neotravuje mě šířením drbů o něm.

      Vymazat
  35. !!!! Požadovala Vlasta Chramostová trest smrti pro Jiřinu Štěpničkovou?
    https://pravyprostor.cz/pozadovala-vlasta-chramostova-trest-smrti-pro-jirinu-stepnickovou/

    OdpovědětVymazat
  36. Cháááá : Vlasta Chramostová se roce 1950 se provdala za aktivního, zcela jistě velice kovaného komunistu Miloše Pavlince – byl ředitelem Brněnského rozhlasu, takže jistě šlo o „skalního soudruha“.

    Ve svých pamětech, napsaných a vydaných po pádu komunistického režimu, Chramostová tvrdí, že jí už tehdy lezli na nervy zapálení straníci. Což je zřejmě důvod, proč se za jednoho zapáleného straníka provdala. Svatba z nervů.

    OdpovědětVymazat
  37. Fuj jak někdo může vůbec srovnávat tu komunistku, STBačku s Mistrem. To je ale hnus že.

    OdpovědětVymazat
  38. Chramostová a její Rudá záře chááááá

    OdpovědětVymazat
  39. Chramostová vědomě vstoupila do KSČ a posléze podepsala spolupráci s Stb z důvodu svého hmotného a kariérního prospěchu. To se nedá odčinit žádným "domáckým hraním", adminisrativou v Chartě 77 ani nástupem do ND po hadrové revoluci. Prostě byla a zůstala s cejchem, který se nedá odstranit a donašeči se každý slušný člověk obloukem vyhne.
    podívejte se do očí Karla Gotta a Vl. Chramostové a pochopíte ten rozdíl...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je asi stejné jako kdyby člen NSDAP, nacista si po válce začal sypat popel na palici. Něco neakceptovatelného, neodčinitelného.

      Vymazat
    2. Pro mě je neodčinitelné, že podepsala žádost trestu smrti pro kolegyni Štěpničkovou. Mohla se buď nepodepsat nebo žádat mírnější trest, nikoliv konečný, nezvratný. Byla to žena, citlivá umělkyně? To svědčí o zlém, bezcitném, špatném charakteru. Nic víc není třeba dodávat.

      Vymazat
  40. Pro Jiřinu Štěpničkovou žádaly její kolegyně trest smrti :
    Nejčastěji bývá zmiňováno jméno Jiřiny Jiráskové, ale podle všeho iniciátorem schůze, která měla odsoudit "zrůdný" čin paní Štěpničkové, byl Ota Sklenčka, předseda partaje (ostatně jak jinak). Na té schůzi vznikla petice, kterou prý podepsali všichni členové Vinohradského divadla, kromě dvou "statečných" - Josefa Chvaliny a jeho ženy Lídy Vostrčilové. Tedy i Vlasta Chramostová, A. Hegerllíková, J. Jirásková... prostě všichni, celý ansámbl. A z těch prý byly nejaktivnější soudružky Světla Amortová, Soňa Neumannová (dcera SKN), Světla Svozilová a Jarmila Švabíková, kterým se připisuje, že žádaly trest smrti. Paní Štěpničková prý někdy v roce 1969 petici viděla, ale odmítla uveřejnit jména těch, kteří ji odsuzovali.
    https://zena-in.cz/clanek/pro-jirinu-stepnickovou-zadaly-jeji-kolegyne-trest-smrti

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Komedianti byli vždy prodejné děv*y.

      Vymazat
    2. To jistě byli a jsou, ale tady hlavně šlo o žití a nežití bližního. To je hrůzné. Schvalovat smrt druhého za to, že chtěl odejít ze země a nikomu neublížil, nikoho nepoškodil, nikoho nepřipravil o život. Paní Štěpničková neměla v úmyslu se prostřílet na Západ, vraždit, aby se tam dostala.

      Vymazat
  41. Tak jste se vyžvanili smečko hnusáků? Tak jste si zaplivali na paní Chramostovou, zatímco kdyby někdo napsal cokoliv na vaši modlu K.Gotta - to by bylo štěkotu! Prostě kdo neštěká s diskuzní smečkou z novinek, je nepřítel a musí si to vyžrat! A to nemám nic společného ani s panem Gottem ani s paní Chramostovou, oba jsou po smrti a přiblblé žvanění, co kdo dělal, nebo nedělal už je zbytečný. U novinek to chápu, ti potřebují počty diskuzí, aby vydělali, a na chudákovi Gottovi i paní Chramostové už vydělali určitě milion! Mají diskuzní smečku, která blafe i k článku, že holub posral chodník. A je to smečka hnusných psychopatů -dnes je tam článek o staré paní, která skočila pod vlak - co se mohlo stát? Třeba nemá paní na nájem, nebo nemá na opravu chrupu a má bolesti v dásních, které nemohla vydržet ( viz naše zkurvené zdravotnictví, zejména pak stomatologie) nebo jiné trápení - ono skočit pod vlak už vyžaduje obrovské zoufalství -a přečtěte si, co ta zkurvená diskuzní smečka k tomu píše - normálně se poblijete nad tím humusem. Spoustu toho hnusu museli vymazat - proč to ti lidi píšou? Co je to za lidskej odpad u počítačů? To se opravdu za sebe nestydí? Všem přeju jen to nejhorší -aby jim tragicky zemřeli rodiče, děti, vnuci - aby se to rozmatlávalo na internetu a aby se ostatní jejich tragedii pošklebovali - pak se teprve vzpamatujou a dojde jim, co za hnůj se účastní diskuzí. Takzvaných diskuzí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 19:24 a jak ty hulváte?Už jsi se tím vykecal?

      Vymazat
    2. Ano lidský odpad, přesně jsi se pojmenoval a to i s tou komunistkou a STBačkou Chramostovou. Mimochodem za kterou se bere zrovna takový lidský odpad bývalý komouš Rychecký.

      Vymazat
    3. No a další smradlavej lidskej odpad píše ve 21.05 sračky - další Stbáci ti nevadí? Tvoji rodiče? Prarodiče? Další příbuzní? Sousedi? Davy přicmrndávačů estébákům tady byly, víš o tom obrovský kulový hovno, a pliváním na paní která zemřela, jen ukazuješ, jaký jsi bezcharakterní hovno ty sám. A dnešní davy přicmrndávačů - komu přicmrndáváš ty? Jdi do hajzlu všiváku!

      Vymazat
    4. Ano tví zploditelé, né mí. Ty budeš asi také jeden z těch co velebí ty brutální vrahy Mašíny co ?

      Vymazat
  42. Už je mi dost let a to jméno Chramostová jsem nikdy neslyšel. Jméno Rakušanovu jsem slyšel kdysi na Svobodné Evropě, kdybych mohl plivnout bych ji do tváře

    OdpovědětVymazat
  43. Ta Rakušanová mi připadá jako Gusta Fučíková říznutá Marií Kabrhelovou s dikcí Jyřyny Švorcové.
    Helanov

    OdpovědětVymazat
  44. Ale filmová databáze nabízí další přehled filmových rolí Vlasty Chramostové:1949 – film Velká příležitost, v hlavních rolích Josef Štefl, Vlasta Chramostová,
    „Optimistické kolektivní drama ze života svazáků na stavbě Trati mládeže“ (To musela býtmuka to točit při tom odporu vůči jakékoli komunistické řvavé propagandě.)
    1950 – film Past, v hlavní roli spojky odborářů zatčené nacisty – Vlasta Chramostová
    1951 – film Akce B, „líčí hrdinný boj příslušníků československé armády a SNB s
    banderovskými vrahy i jejich přisluhovači mezi reakčními politiky a kněžími“, v jedné z
    významných rolí Vlasta Chramostová
    Divadelní kritik Vladimír Just v České televizi v pořadu “21” dne 8. února tvrdil, že petice,
    žádající hereččinu smrt, byly dokonce čtyři. V televizi citoval z rozhovoru s Jiřinou
    Štěpničkovou z roku 1968, kde zmínka o listině žádající trest smrti je. Just, který kauzu
    letos otevřel v Divadelní revue, si je existencí rezoluce jistý. Neví však, kdo ji vlastněpodepsal: “Známi jsou jen lidé, kteří se od ni distancovali. Byli to Josef Chvalina, Lída Vostrčilová, Rudolf Deyl ml. a Gustav Nezval.”.. Herečka Vlasta Chramostová dodává: “Vím o tom víc než jiní a napíši o tom ve svých Pamětech." http://cibulka.com/nnoviny/nn2000/nn0700/obsah/02.htm
    „Protože
    jsem chtěla být slavná, chtěla jsem bez překážek uplatnit všechny svoje schopnosti, které
    se mi přes velký úspěch zdály stále ještě nevyužity“ ( https://www.lidovky.cz/lide/pohnuteosudy-vlasta-chramostova-ze-spolupracovnice-stb-disidentkou.A150804_215807_lide_sho/ doplněné o upřímné leč nevyřčené „měla jsem prachy i role, ale chtěla jsem víc, víc prachů, víc rolí, víc slávy“.
    Stárnoucí herečka. V listopadu 1989 je jí 63 a ví, že mnoho času na světla ramp už
    nebude. A tak nechá vyhodit kolegyni, jen aby sama získala angažmá. Jediné logické
    vysvětlení. Milena Dvorská to ví. A na večírku Národního divadla se opilá pustí do
    Chramostové – a řekne to Chramostové všechno pěkně od plic.
    Ale ve své
    nenávisti k Mileně Dvorské zároveň na sebe nepřímo prozrazuje, že zřejmě měla prsty ve
    zničení kariéry a velké části života Mileny Dvorské.
    K tomuto: https://www.respekt.cz/tydenik/1991/1/divadlo-za-branou-ii
    https://www.reflex.cz/clanek/causy/73600/milena-dvorska-statecna-herecka-se-smutnymosudem.html
    https://www.ahaonline.cz/clanek/zhave-drby/41819/herecka-vlasta-chramostova-proc-me

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tenhle přitroublej blábol jsi opsal z Wikippedie? V čem ještě měla paní Chramostová prsty? Kdysi jsem byl za kámoškou, lékařkou na psychině v Dobřanech, a tam jsem se dal do řeči s nějakýma lidma, kteří mi připadali úplně normální, až potom jedna ženská mi řekla, že jí v Dobřanech sežrali její dítě, a že se tam žerou novorozenci. A jiná mi řekla, že Kája Gott a Venca Neckář jsou její synové a dostanou jí odtamtud. Zkrátka pomatenci - psychoušové - dementi - zmetci. Nežrala taky paní Chramostová děti? Vůbec bych se nedivil, kdyby někdo přišel s podobným blábolem. Už jste s tím fakt trapní. Vlezte si zpátky na novinky - tam je článek, jak jedna stará paní skočila pod vlak - jděte se pošklebovat té mrtvé paní tam mezi ten ostatní lidskej odpad. Tam se hodíte.

      Vymazat
  45. Chartisté jsou převážně zhrzení trucující bývalí komouši kteří ve špatný čas převlékli kabáty.

    OdpovědětVymazat
  46. Radime, proč je v bodu 1 čas minulý? Patří tam, stejně jako u ostatních, presens! - A plést dohromady Gotta s Chramostovou nech Rakušanové... Nestojí to ani za poznámku pod čarou. Když, tak jí věnuj extra text, prosím.

    OdpovědětVymazat
  47. Chramostová prostě když viděla jak si to u komoušů podělala zrovna tak jako Rychecký či Šiklová a mnoho jiných bývalých bolševíků co v nevhodnou dobu chtěli převléknout karierní kabáty začala prostě rebelovat, buřit, vzpouzet se, protivit se režimu neb těmto vyčůraným kariéristům od přírody bylo jasné že již žádné kariéry ve svém podlém životě nedosáhnou. To je holý fakt. Kdyby nepřišel 68 tak by tyto prospěchářské individua s největší jistotou seděla v 89 někde v ÚV KSČ. Jak by mohl pracující inteligent v době kdy se již veřejně vědělo jak komunisté vraždí a zavírají vlastence národa vstoupit do KSČ nechápu. To je asi jako kdyby nacista tvrdil že nevěděl co je to za zločineckou organizaci. Tomu by asi nikdo neuvěřil.

    OdpovědětVymazat
  48. Pracující inteligence nečetla Rudé Právo tak jako dělný lid, pracující inteligence naslouchala hlasu Ameriky, hlasu Svobodná Evropa a čerpali i z jiných podvratných reakcionářských materiálů.

    OdpovědětVymazat
  49. Je dnešní doba jiná, než psal pan Valenčík? Je tady demokracie pro všechny, nebo jen pro některé. Blbec Halík a dostane vyznamenání od německého presidenta.Jen dále Bělobrádkové a dolší.Konečně se němcům podařilo vyhrát 2. světovou válku. Náš národ bude stále rozdělen. V popředí vždy budou embria schopná kolaborovat s každým a zbytek národa, který bude pracovat, přežívat a poslouchat písně velikánů, jako byl náš Karel!

    OdpovědětVymazat
  50. K Vlastě Chramostové jen toto : podprůměrná herečka, kariéristka, která se kvůli kariéře provdala za vysokého komunistického funkcionáře z Brna a sama se stala aktivní komunistkou. Podepsala pamflet požadující trest smrti pro herečku Štěpničkovou, podepsala a aktivně spolupracovala s STB. Ve chvíli kdy byl její komunistický manžel sesazen a poslán do dolů na Ostravsku tak se s ním rozvedla. Později se pak chtěla očistit tím, že podepsala chartu 77 a hrála bytové divadlo pro 4 chartisty. A tuto osobu srovnávat s Gottem to je nebetyčná sprostota a drzost pražské nacistické kavárny. Lidi proboha studujte a čtěte historii nenechte si věšet bulíky na nos.

    OdpovědětVymazat
  51. Karel Gott byl plodem občanů ČSR/ČR, Vlasta Chamostová svého času strany a vlády a posléze pražské kavárny. O Gottovi věděl každý a o Chramostové?

    OdpovědětVymazat
  52. Pan Karel Gott, nemůže za to, že si nějaká paní Hegerová přivlastnila jeho honárář.To bylo rozhodnutí soudu. Nevím, co je na tom novinářům záhadou a co mají proti panu Gottovi.
    Václav

    OdpovědětVymazat
  53. Pro ty, kteří neví o co jde - paní Hegerová prý byla uvězněna pro to, že příjala honárář, který ji nepatřil.
    Parlamentí listy.
    Co s tím má společného K. Gott?
    Václav

    OdpovědětVymazat
  54. Jsem velmi šťastný, chci se podělit o svá svědectví s širokou veřejností o tom, co pro mě tento muž jménem Dr. PADMAN právě pro mě udělal, jsem ženatý 4 roky a mám rozchod s manželem před 4 měsíci a byl jsem strach a tak zmatený, protože ho tak moc miluji. Opravdu jsem byl příliš depresivní a kamarád mě nasměroval k tomuto kouzelníkovi, doktoru PADMANOVI, a oznámil jsem mu všechny své problémy a řekl mi, abych se nebál toho, že se přinutí, aby se můj manžel vrátil ke mně a za pouhých 48 hodin Dostal jsem hovor od mého manžela a on se líbil, že bych se měl vrátit do domu. Nikdy v mém životě nevěří v kouzlo a teď mi to jen pomohlo a jsem nyní tak šťastný. Vše mu děkujeme a pokud si také chcete nechat svého manžela vrátit pro sebe zde !! jeho e-mailovou adresu (padmanlovespell@yahoo.com), jsem tak rád, že svědčím o vaší práci a laskavosti DR PADMAN

    OdpovědětVymazat
  55. Chci se podělit o své úžasné svědectví o tom, jak jsem se vrátil zpět mému manželovi mého života, chci říct lidem na světě, že existuje opravdové kouzlo online a je mocné a opravdové, jmenuje se Baba Wale Wiseman, pomáhal Nedávno jsem se sešel, abych se spojil se svým manželem, který mě vyhodil. Když jsem se obrátil na Wisemana, vrhl na mě milostné kouzlo a můj manžel, který řekl, že se mnou nemá nic společného, ​​mi zavolal a začal mě prosit. Kdokoli, kdo čte tento článek a potřebuje jakoukoli pomoc, může Wiseman nabídnout jakékoli typy pomoci, jako je Sjednocení manželství a vztahů, Léčení všech typů nemocí, Soudní případy, Těhotenství, nyní jsme velmi spokojeni s naším já. Wiseman ho nutí uvědomit si, jak moc se milujeme a potřebujeme. Tento muž je skutečný a dobrý. Může vám také pomoci vyřešit váš narušený vztah. Měl jsem svého manžela zpět! Bylo to jako zázrak! Žádné manželské poradenství a v našem milostném životě se nám daří velmi dobře. Kontaktujte tohoto velkého muže, pokud máte nějaký problém s trvalým řešením
    prostřednictvím e-mailu: babaidadawiseman01@gmail.com
    WhatsApp: +2348136951551
    Viber: +2348136951551

    OdpovědětVymazat
  56. JAK ZÍSKÁM EX EXUS HANDBAND ZPĚT S POMOCÍ SKUTEČNÉHO A EFEKTIVNÍHO SPLAVU OD DR Sunny Jmenuji se Lydia Gomezová, nikdy jsem si nemyslel, že se znovu usmívám. Můj manžel mě nechal s dvěma dětmi na rok Myslel jsem, že ho znovu neuvidím, dokud jsem se nestretl s lady jménem Maria, která mi vyprávěla o kouzelníkovi jménem Dr.Sunny, dala mi jeho e-mailovou adresu a číslo mobilního telefonu, kontaktovala jsem ho a ujistil mě, že 48 hodin, můj manžel se vrátí ke mně, Za méně než 48 hodin se můj manžel vrátil a začal prosit o odpuštění, že je to práce ďáblů, takže jsem až dosud překvapen tímto zázrakem, nemohl jsem si představit, ale jakmile kouzlo bylo obsazeno, otěhotněla jsem a porodila mé třetí dítě, pokud potřebujete od něj pomoc, můžete se na něj obrátit prostřednictvím e-mailu: drsunnydsolution1@gmail.com Nebo WhatsApp nebo mu zavolejte: +2349030731985
    Dr.Sunny také léčí:
    1. HIV / AIDS
    2. HERPES 1/2
    3. RAKOVINA
    4. ALS (Lou Gehrigova nemoc)
    5. Hepatitida B?
    6. Pokud chcete otěhotnět

    OdpovědětVymazat