Reklama

.

.

středa 16. října 2019

Na Ukrajině jsou pustošeny pomníky banderovcům

16. 10. 2019      ritmeurasia
14. října se na Ukrajině slaví Den obránce Ukrajiny. O jaké "obránce" jde, je jasné z očividné a nikoli náhodné shody: je to den, kdy byla vytvořena banderovská UPA. A je stále více těch, pro které tento den není důvodem k oslavám, ale k projevení jejich postoje k těmto "hrdinům" a "obráncům" ukrajinské "uvědomělosti".


V Charkově byl 13. října opět polit barvou pamětní znak válečníkům UPA. Neboli "UPAvcům" ... A je to už 38. (!) případ, zaznamenaný policií. Ve skutečnosti je těchto projevů nenávisti proti včerejším i dnešním banderovcům mnohem více - "patrioti" vždy neinformují policii, ale snaží se kámen umýt tiše a rychle.

A 14. října byl v okresním středisku Tatarbunary na jihu Oděské oblasti také politý barvou pamětní kříž, postavený v parku "na památku padlým vojákům". Je zřejmé, že tento název se objevil v souvislosti s naléhavou potřebou místních orgánů prokázat svou oddanost vládnoucímu režimu.

Poznamenejme, že tento kříž je málem jediným takovým objektem v regionu. V Oděse se pomník "UPAvcům" nikdy neobjevil, a to nehledě na skutečnost, že pro něj byl vybrán model a již dávno bylo určeno místo. Dá se předpokládat, že úřady se bojí, že pomník bude neustále zalitý barvou nebo dokonce zničený. Koneckonců, pamětní znak na počest tzv. "nebeské setniny" jsou nacionalisté nuceni neustále čistit.

Nejedná se o jednotlivé případy a nejsou typické pro nějaký konkrétní region. Banderovci a jejich duchovní dědici to "dostávají" všude. 4. srpna byly v Sumách zničeny mohyly místních účastníků ATO (antiteroristická operace, pozn. překl.). Přičemž odvážného Sumčana nezastavilo ani šest sledovacích kamer, instalovaných kolem. Místní úřady zřejmě pochopily, že tento memoriál nebude, mírně řečeno, ctěn místními obyvateli, proto tam nainstalovaly kamery.

1. srpna ve městě Novograd-Volynský, což je Žitomirská oblast, byly také zničeny pomníky příslušníků ATO. Dne 9. července byl ve Lvově místní memoriál "nebeské setniny" pomalován graffiti. K nepopsatelné hrůze místní "uvědomělé" sebranky. 18. března byla zalita barvou a zaházena vejci konstrukce s hrdým názvem "memoriál účastníkům první zimní kampaně armády Ukrajinské lidové republiky", zřízená ve městě Anaňjevo v Oděské oblasti. Pro region je to zjevně exotika. I ta se zde objevila díky úsilí jakéhosi fondu Geroika. Ten dokonce určil odměnu 10 tisíc hřiven za informaci, což je více než solidní částka na zemědělskou oblast. Ale nikoho stejně nenašli. Poté byla odpovědnost uvalena na bedra ... asistentovi prezidenta Ruské federace Vladislava Surkova a vedoucího Ústavu zemí SNS, poslance Státní dumy Konstantina Zatulina, "jehož práce je štědře placena Gazpromem ..."

Je však zřejmé, že to nebyli ani Surkov ani Zatulin, kteří 15. února nalili barvu na pomník účastníků ATO, který se nachází v Kyjevě na ul. Lesja Kurbase. A nebyli to oni, kdo pomaloval barvou čerstvou nástěnnou malbu (murat art, pozn. překl.) "jednota generací obránců Ukrajiny", která měla probudit "patriotické" city obyvatel Záporožské oblasti. A ani v Chmelnické oblasti to nebyli oni, kteří zničili pamětní desku s portréty "nebeské setniny" a účastníků ATO.

Všechny tyto incidenty názorně ukazují nenávist, která je na Ukrajině ve skutečnosti pociťována k banderovcům všech generací. Charakteristické je, že barva je téměř vždy červená. Jako barva krve obětí nacionalistů během Velké vlastenecké války i současné občanské války na Donbasu.

Pro Novou republiku vybrala a přeložila PhDr. Vladimíra Grulichová

76 komentářů :

  1. Nechce zůstat jen u pomníků,chce to vzít Azov a jejich kamarády k jamam v Babim jaru.....jako připomínku jejích hrdinství....a možná jim dát dárek za spálené za živa v Oděse.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Azov - na to platí silná dělostřelecká a raketová příprava - 2-3x přeorat. Na existenci mají právo tak na Marsu.

      Vymazat
    2. Jenže Azov je na Ukrajině ikonickým seskupením, které má vysoký kredit. Informace v článku nejsou pravdivé. Ty útoky bude mít na svědomí pár chuligánů; na nějakou ruskou akci bych to netypoval, protože je toho málo. To, co tady vyjmenovali, to je v podstatě všechno za celou dobu války na Ukrajině. Na to, abychom z toho cokoliv odvozovali, je málo i pro město typu Pardubice, nežto pro 40 milionovou Ukrajinu.

      Nedávno jsem viděl anketu od jedné věhlasné ruské agentury a není pochyb o tom, že Ukrajinci s Rusy fakticky už nic mít nechtějí. Včetně těch, kteří se považují za etnické Rusy žijící na Ukrajině. Je i poměrně vysoké procento lidí, kteří chtějí zcela uzavřít hranici a zrušit veškeré svazky. Zatímco v Rusku těchto lidí nepřesahuje 2% na Ukrajině jich je více než 20%.

      Překvapilo mě, že více nevraživosti je na východě Ukrajiny, obzvlášť v městech Donbasu, které kdysi revoltovaly, jako je Slavjansk a Kramatorsk. Nemluvě o Charkově, v podstatě ruském městě, kde je zvlášť silný Pravý Sektor. V těchto městech nenajdete jedinou památku na dobu SSSR nebo Impéria, zato pomníků Bandery je stále více a více.

      Myslím, že článek hodně přehání s tím odporem vůči Banderovi, jelikož právě v posledních letech se k němu začíná hlásit stále více lidí. Dorůstá nová generace, která se již učí něco úplně jiného. Během příštího roku se má schválit zákon o absolutním vyloučení ruštiny z vyučovacího procesu, takže na Ukrajině paradoxně budou školy maďarské, ale ne ruské. Kupodivu nikdo neprotestuje a to už i něčem svědčí.

      Za 20 let nebude na Ukrajině žádný Rus, zato miliony fanaticky protiruských Ukrajinců. Příspěvek k tomu dá i Evropa (víza), a zde se taktéž setkají se silně protiruskou tématikou. To v Ukrajinci nutně musí utvrdit povědomí, že k něčemu tak "podlému" jako Rus se hlásit nebudou.

      Vymazat
    3. 19:47...kde sis to vycucal ! V Charkově žijí moji pradávní přátelé, narození ve městě. Nic tak strašného se tam neděje ! Je to podobné, jako s našimi lidmi na Praze 6. Pár debílků chce odstraňovat pomník a ostatní lidé mlčí, protože jim je to prd platné ! Nota bene, Charkov leží na hranici s Ruskem, Doněcko je celé téměř "ruské" a dát tak lidem možnost se rozhodnout, je to další Krym. Však v Kyjevě mají potentáti strach z "jugoslávského modelu", tedy rozcuckování Ukrajiny na nic neříkající státečky a ty zde mluvíš o spontánní nenávisti k Rusku. Omyl pisateli, omyl !

      Vymazat
    4. 23:44
      To psal známý rusofobní tapetář psychopat, který sem mnohokrát házel své hlouposti. Jen si v neziskovce připravili nový vylhaný text. Nemá smysl brát vážně.

      Vymazat
    5. 3:01, vy víte, co to znamená pojem "tapetář"? Zjevně ne, jinak byste to nepoužil.

      23:44, Já sice nemám známé v Charkově, ale v Rusku ano, taktéž několik známých z Ukrajiny, a oni všichni říkají něco podobného. Ty vztahy se mění zásadním způsobem. Také jsem nemluvil o nenávisti, to je tvoje terminologie, já jsem mluvil o nevraživosti a to je úplně jiný pojem. Ten znamená, že na konkrétním území se v podstatě vytvořil jednolitý národ, který předtím existoval jen nejasně, nebyl úplně vyprofilovaný. Dnes už je. Ze všech těch různých skupin se stali Ukrajinci. I v Rusku tamní Ukrajinci už nejsou rozptýlení v prostoru, ale začínají vytvářet semknutou společnost.

      Tenhle stav je úplně odlišný oproti historii před rokem 2015, kdy po roce občanské války se pocítily její důsledky. To obrovské odcizení je jasně vidět i na sociálních sítích, diskusních portálech a různých webech, kde lidé vyjadřují svůj názor. Nejsou to žádní nacisté, jen účelově dočasně souzní s banderizací jako vyjádření odporu k někomu, koho momentálně považují za svého nepřítele.

      Jejich pocity jsou zhruba takové, že až se na hranicích s Ruskem vytvoří desetimetrová zeď, potom zas Banderu uklidí na půdu. Hodně tomu pomohl bezvízový styk s EU, protože dosud se cítili sevřeni mezi EU a RF. Dnes už mohou volně cestovat, a do Evropy se tak z Ruska přesunulo již několik stotisíc tam žijících občanů s ukrajinským pasem. Většina Ukrajinců díky tomuto dostala novou naději a svou "ukrajinizaci" už nemusí zkrývat. Tohle je prostě bližší pravdě než ty tvoje poznatky.

      Ale máš pravdu o tom strachu Kyjeva z jugoslávského modelu. Proto ani Janukovyč nepřipustil federalizaci, jak požadovala Halič, a jak doporučoval Kreml. Což se mu nakonec vymstilo, ale Janukovyč byl odjakživa hlupák.

      Vymazat
    6. 19:47 Pan Bandera není sice můj hrdina (zradil Říši), ale asi bych na jeho místě taky neměl s rudochy moc slitování! Já teda neviděl zrovna o jeho životě nic moc, ale zato jsem na youtube (ostuda, proč sakra tyto celovečeráky nedává v hlavním vysílacím čase naše ČT!) biografický film o Romkoj Šuchševyčoj a věru to nebyl lehký život! Nejdřív polskej hulán na koni s vytasenou šavlí honil partu kluků na železniční vlečce a Romek ho nakonec sundal šutrem a tím sebe a svý kámoše spasil! A pozdějc když vypukla válka, přepadli je bolševici. Po osvobození panem Hitlerem našel svého umučeného bratra ve věznici NKVD, kam ho Němci zavedli k identifikaci se spoustou dalších! Tehdy hrdě nosil mundúr OUN a vyvěsil v první osvobozené vsi ukrajinskou vlajku, jenže pak se cosi zvrtlo a že prej to nesmí a kdesi cosi, že tam bude "Komissariat" řízený Němci!A tak přímo z vlaku utek ke svým do lesů a začal boj proti všem! Velice odvážný člověk. Po válce ho celá léta honil jeden major KGB a nemoh ho furt dopadnout, až zradou kamaráda byl obklíčen v jednom domě když navštívil svou bývalou ženu. I tak v boji ještě složil jednoho rudocha - asi oficíra KGB! Skvělý bojovník! Kam se sere udavač Julda Fulda, kerýho tuná komouši vynášeli do nebe a točili o něm všelijaký gerojský škváry - tu s Iljou Rackem, tu dokonce s Filípkem Renčem! Škoda filmovýho materiálu ...

      Vymazat
  2. 22:02
    Jámy v Babím jaru? Masakr v Oděse?
    To by se všichni azované upřímně rozchechtali.
    Stejně, jako nacistické bojůvky u nás. (top, ods čssd piráti apod)
    Právě to idiotské motto "nejsme jako oni" je kámen úrazu.
    "Poslední Pjakin to na začátku říká zcela jasně!!
    https://www.youtube.com/watch?v=C3Lfg85ZFR0

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Slyšel jsem fámu, že 0.08 jmenované organizace sestavují tým s kbelíky a hadry, který má prý pod vedením Mgr. Ondřeje Koláře, vyrazit zachraňovat Ukrajinu umýváním a zakrýváním těch nacistických nekontroverzních (pro ně) památníků. Kolář prý uplatní zkušenosti s pomníkem Maršála SSSR Ivana Stěpanoviče KONĚVA...

      Vymazat
    2. Bodejť by ne, však to je bred! - https://www.protiprudu.org/babi-jar-stezejni-otazky/

      Vymazat
  3. No a u nás jsou ničeny pomníky osvoboditelů a na běžných hřbitovech ničeny hroby bývalých obyvatel,kteří nemají nástupce a plátce hrobového místa.
    Nejdříve si zameťme před vlatním práhem. Také máme dost másla na hlavě
    Václav

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Presne to isté ma napadlo u obrazoborcoch na Slovensku: https://dennikn.sk/976403/kalmus-a-lorenz-spolu-nicili-komunisticke-symboly-teraz-sa-hadaju-na-facebooku/ .Otázne je, pokiaľ siaha sloboda slova a prejavu medzi zástancami rôznych ideológií a kde sa jedná o barbarské ničenie verejného, prípadne súkromného majetku. Hranica je dosť rozmezaná u tohto pojmu a tak je tu široké pole pôsobnosti k rozoštvávaniu ľudí doposial žijúcich svojim kľudným životom pre svoju rodinu. Môj profil Ukrofil

      Vymazat
  4. Štěpán Kotrba (citát z článku - Parlamentní listy): "Protože Dvořákova ČT neplní společenskou smlouvu, kterou se zavázala k neutralitě ve zpravodajství a k vyváženosti v publicistice dle zákona. Je pro-fašisticko-ukrajinská čili pro-kyjevská, až fanaticky proti-ruská a proti-čínská, proti-íránská a proti-turecká, pro-palestinská a proti-sionistická, pro-unijní, pro-NATO, pro-USA."

    OdpovědětVymazat
  5. Skvěle většina Ukrajinců se k banderovcům nehlásí měli by si konečně zvolit normální politiky a banderovce vyhnat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To, že se k Banderovi nehlásí 75% Ukrajinců, to neznamená, že ho momentálně neakceptují jako ukázku vzdoru proti Rusku, které považují za agresora.

      Podobné pocity mají Rusové k Ukrajincům, ale je zde zásadní rozdíl. Zatímco Rusové svíjí momentální averzi vůči Ukrajině spojují s její vládou a politikou, ale Ukrajince jako lid mají (kromě nacistů) rádi, pak Ukrajinci ve všeobecnosti nemají rádi Rusy jako národ bez ohledu na politiku.

      Vymazat
    2. Jaké Rusové a jaké "ukrajinci Pepku10:00, když jsi vůbec neznal pouhý Sovětský svaz a tamní národnosti, jeno Rusko a Rusy? Vyrval si konečně své "ukrajinci" z prdele Pepku?

      Vymazat
    3. Jaképak "nemají rádi"? Řešíš tady genderově pozitívní nabídku k sňatku? Jako kdyby tady u nás taky nebyly mezi spoluobčany a sousedy žádné spory a nenávist. Tak proč by mezi jetnotlivejma místy v Rusku nebyly mezi občany spory a sváry? Třeba mezi Haličany a Krymčany, Oděsany, Moskovčany, s obyvateli Tbilisi a pod...

      Vymazat
  6. Jo proto se polejvá barvou Koněv, taky jeden z pozdějších zločincu. Moc dobře.Už konečně zlikvidujte to ostudu v Praze.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vaše blbost je nebetyčná ,potřeboval by jste zažít opravdovou okupaci německými nacisty.A možná ji zažijete ,protože takoví jako jste vy si o to koledují.

      Vymazat
    2. Já zapomněl, Praha se osvobodila sama. Hlavně že volala Koněva a jeho druhy na pomoc Praze.
      Z dnešních pražáku se mi chce blejt velebnosti.

      Vymazat
    3. 11.37 Mě stačila ta Ruská okupace více jak 20 roku. Soudruhu a bratru "nejvěrnějších co.

      11.43 Ty druhu, Amík stál kousek od Prahy, velká škoda, že tam nesměl. Potom také napiš kolik tisícu mrtvých má na svědomí ten Koněv v Maďarsu a jak přispěl k okupaci v srpnu 68 u nás.Ten pomník tam nestojí od války , až před 40 lety ho postavila rudá pražská banda. Nedavno v ČT byl šot, jak ruští okupanti stáli v pozoru při odhalování pomníku, chtělo se mě blejt.

      Vymazat
    4. 11,24 12,03
      Ty vygumovaná a tupá havlopussynko,ZMLKNI A DRŽ PEC!!!!

      Vymazat
    5. 12.16 Opravdu fundovaná odpověď totálního DEBILA, kterého brzo smáznou.Větší hovado pohledat! Ještě děláš toho pohřebáka ? a šukáš mrtvoly?

      Vymazat
    6. 16:10
      Tebe šuká ZDECHLEJ UDAVAČ?!!!!
      Holt NIKDO jinej tě ty pussynko ZKURVENÁ NECHCE!!!!!!
      A NESER SE někam,kam tě NIKDO NEZVE

      Vymazat

    7. Vy tři poslední... Kolik je vám let, že vypouštíte takové humusárny? Viděl jsem nedávno se na podobné téma hádat asi pět dědků a jednu bábu a lítalo tam něco podobného. Jestli jste tak vychovávali svoje potomstvo, pak se dnešnímu stavu není co divit. Žádná argumentace, žádné poznatky, jen vzteklé a vulgární osočování.

      Vymazat
    8. 19;53
      Máš něco k věci ty boskovickej starosto?!
      Nemáš,tak drž PEC!

      Vymazat
    9. 16:33 Nezapomínej že to byl tvůj biologickej fotřík! Jen ti to neměl kdo sdělit, páč tvá máti je němá už od dětství. To se stalo, když za války navštívili ukrajinští vlastenci z OUN její komoušskou famílii, kteří tvý bábě uřezali ty její povislý kozy, dědkovi zvadlýho kokota a ještě dejchající je oba vhodili do škarpy, kam chodila celá vesnice srát. Bohužel tvou matku, tuhletu kurvu - https://im.tiscali.cz/press/2017/11/30/883039-final-0787-3800x2536.jpg

      nenašli, páč byla schovaná v tý škarpě mezi hovnama a oni ji nedokázali rozeznat! A to byla chyba, tak jí pak mohl ožralej Havel na mejdanu, kde vynášela popelníky, ošukat a z toho si se vylíhl ty! Jenže tě potratila a ten potrat naložili do lihu a později poslali kremlovoroj jako delikatesu. Od tý doby co ji zežral poletuješ coby shluk těkavých plynů z lejnolíhně tohoto smradlavýho Ugrofína! - https://pbs.twimg.com/media/DQ3D5L9WsAAByD3.jpg

      Vymazat
  7. Smrt fašismu a benderovcum!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 11:39 Ano, já to říkám o RUSECH neustále.

      Vymazat
    2. 16;42
      BANDEROSVINĚ ZKURVENÁ,zavři TLAMU,máš v ní HOVNO!!!!!

      Vymazat
    3. 16:43 Blbeček číhá a honí si ho na každém komentu. Ty blbe co děláš jiného, než že jen neustále číháš kdo co napíše a potom k tomu dáš ten svuj nesvéprávný koment? Máš ženskou, nebo chlapa, nebo mrskáš neustále sámco? A mažou ho neustále idiota.

      Vymazat
    4. 16:58
      Ty havlopussynko,já nejsem HOVNOLULAN!!!!!
      Nauč se český jazyk číst i psát!!!!!☺
      P.
      S.PIDLE SEBE SOUDÍM TEBE CO,HONIVOJI!☺

      Vymazat
    5. 16:42, 16:43, 17:11 - ty ubožáku, přestaň se tady hádat sám se sebou a vypadni z webu.

      Vymazat
    6. 10,02
      Zase si píšeš sám se sebou ty tupá amimongolodní pussynko?!

      Vymazat
    7. oprava: a má mongolodní (rozuměj putleroffská) pussynko

      Vymazat
    8. 17:11 Vyskřekl dementní zřízenec teplický patologie, schopnej maximálně dotlačit z pitevny do márnice vozejk se zašitou zdechlinou nějakýho toho komoušskýho geronta, aniž by se kdy probral z lihu co v něm primář uchovává potraty narudlejch socek a co mu ho chodí potajmu upíjet!☺

      Vymazat
  8. Nikdo nechápe rozpolcenost Ukrajiny? Proč tak nemaj rádi rusáky? Oni s nima totiž maj v historii né pěkné zkušenosti. Stejně jako s Polákama. Bych chtěl vidět v tý době někoho z vás. Z jedný strany němec a z druhý Rus. Na kterou stranu se měli přidat?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U Poláků to je jednoduché, k Američanům. Kvůli tomu je nesnáší jak v Rusku, tak v Německu. Tři větší národy na relativně malém území rovinatého typu. To potom nevíte, kde máte hranice a platí to i pro Poláky. Oni se dodnes nesrovnali s tím, že existuje něco jako Bělorusko, Bělorusy jako národ neuznávají, a ani Litva jim nejde moc pod vousy. Stejně tak Halič, k ní se už dnes zcela veřejně hlásí, což uvádí do zuřivosti Ukrajinu. Ale zato je vůbec netrápí, že se v nedávné minulosti posunuli o pěkných pár stovek kilometrů do dříve po staletí zcela německého území. To považují pochopitelně za svoje taky. A že by se nějak párali s nějakými národy a jejich právy na svém území, to po nich nemůžete chtít vůbec. Slyšel jste někdy o Kašubech?

      Poláci v minulosti hodně schytali, ale i hodně sami škodili. Bohužel jejich reflexe je v tomto ohledu velice nízká, řekl bych že nulová.

      Vymazat
  9. 11:52
    Ano učili jsme se ruský jazyk zrovna tak jako se dnes učíme německý, nebo anglický. Ale nevím o tom, že by u nás byly převáděny závody do ruských rukou, nebo že by nám určovali kolik máme vypěstovat zeleniny, ovoce a pod., jakém máme mít stavy hospodářských zvířat a mohl by dále rozvádět stav naší ekonomiky za předešlého režimu a toho dnešního. Jo pamatuji se, že když se zdražovalo pivo tak se říkalo - která vláda zdraží pivo ta padne. Proto asi ti pohádrákový hajzlíci pivovary prodali, aby se nemuseli bát.( my nic to ruka trhu)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. úspěchy vedoucí síly z Bruselu mám denně na očích v regálu prodejny, kde se už žárovka nesmí označovat jako žárovka, ale nese hrdé bruselské označení tepelný zdroj :-)

      Vymazat
    2. 14:16
      To už není Pospíšil a Hlodavec?☺

      Vymazat
    3. 13:54 Dnes se neučíme jazyk ang. nebo něm. z donucení jako ruštinu povinně,jak za vás rudejch. Ony se nemusely závody převádět,stejně se ten brak co se vyráběl šel na sklad nebo vyvážel bez placení do ruska a jinak, stačilo vykrást uran taky bez placení..Mě nevadí že někdo určuje kolik zeleniny pěstovat, ale podstatné je to kolik toho je v obchodech a zase za vás rudejch pouze prázdé háky, dnes výběr jahod třeba v unoru, mudrlante. Velice trapný koment. Já v té době žil, soudruhu a vim co a jak bylo.

      Vymazat
    4. 16:53
      Ty havlodemente,jsi ZASRANEJ geront a A52 a F73 se táhne vaši celou familií......OMYLE PŘÍRODY!!!!
      Proto ty dnešní mládí píší VYDĚT TAKHLE!!!!

      Vymazat
    5. Pepku Vyskoči, angličtina je naprosto povinná, co to tady kdákáte? Ovoce a zeleninu jsme měli vlastní (ano, banány zřídka) a velmi dobré kvality. ČSSR byla průmyslově nejvyspělejší země z celého RVHP, dokázala být soběstačná téměř ve všem, od jehel po tryskáče. Za uran jsme dostávali výměnou desítky let nejenom palivové tyče pro JE, ale další energetické suroviny (teď ty z Ruska překupujeme ze SRN za tzv. "světové" ceny). Od revoluce sem vozí (díky postupné likvidaci českých zemědělců) příliš mnoho kontaminovaného šmejdu a raketově stoupá výskyt rakoviny a alergií všeho druhu. Jste opravdu tupoun k pohledání. Jinak dobrou chuť!

      Vymazat
    6. 17:15 Je vidět, tupoune že víš houno.Jen si nevzpomínám co bylo v zimě za kvalitní ovoce, málo jablek a kysané zélí, ty dovedo Ano, to byla soběstačnost, ale na hovno..Kdo neměl známé v zel. tak neměl nic.To samé u řezníka,3x v týdnu maso na pultě a ty fronty, tak nekdákej ty blbiny. Kolik by nám musel rus dát těch tyčí ty tyčko. Za ropu a plyn se tenkrát platilo ve světových cenách trubko. Jinak nevím co žereš ty, ale já nic kontaminovaného nekupuji. Tyhle laciné kydy pro hlupce jako ty nežeru. čus

      Vymazat
    7. 17:31 Tupoune, zase lžete, jako když tiskne. Ropu a plyn jsme tč. za světové ceny nikdy nekupovali jednoduše proto, že smlouvy byly uzavřené třeba na třicet let (u plynu) a nehýbaly se bez ohledu na vývoj těch světových. S tím masem kecáte také, asi jste žil v ráji vegetariánů nebo v base, ano, tam asi nebylo. GMO a kontaminované jídlo pochopitelně žerete, protože se všechno ani nekontroluje (a dokonce ani nemůže) :-)

      Vymazat
    8. 17:31
      Jenom se divím, že jste přežil. Asi jste chodil přes hranice vybírat popelnice! Jste hloupý nebo navedený vyberte si
      Václav

      Vymazat
    9. 17:09, ať se vám odpověď nelíbí sebemíň, přestaňte už doprdele vyrážet ty vaše vulgární skřeky a ještě k tomu velkými písmeny. Tím vypadáte jako zoufalý tupý a vzteklý dědek a všichni vámi pohrdají. Pokud obhajujete něčí stranu, tím spíš jí škodíte. Protože nikdo nechce mít nic společného s bezmocným dědkem, který se zmůže jen na bezmocný vulgární řev. Nemluvě o tom, že většina vás bude dráždit úmyslně a pak se té vaší bezmoci smát. Do vlákna už nebude přispívat nikdo, kdo by i dal smysluplnou odpověď, protože se nechce od vás ušpinit a to ani tehdy, kdy stojí na vaší straně. Ale vy tohle i tak nepochopíte.

      Vymazat
    10. 20,19
      VYKECAL SES ZMRDE HAVLODEMENTNÍ????!!!!!!A můžu tě ty omyle přírody ubezpečit,že geront nejsem a hooooodně dlouho nebudu!!!!!!

      Vymazat
    11. 7:34, fajn, takže jsem konečně pochopil, tohle jsem potřeboval vědět. Pán bude zcela zjevně ve službách těch, které oplzle osočuje, aby lidem znechutil diskusi, jinými slovy - troll. Už hodně tady špiníš vzduch, smrade, doufám, že redakce zablokuje tvoji IP. O nasírací dobrovolníky z band sorošat skutečně nemáme zájem.

      Vymazat
    12. 9.09 Máte pravdu s tímto volem nemá smysl vést jakoukoli diskusi, ale nechápu co s tím má společného pan Soroš, toho jste si mohl odpustit.

      Vymazat
    13. 7:34 Nezapomínej neustále, KDO že byl tvůj biologickej fotřík! Vím, neměl ti to dlouhou dobu kdo sdělit, páč tvá máti je němá už od dětství. To se stalo, když za války navštívili ukrajinští vlastenci z OUN její komoušskou famílii, kteří tvý bábě uřezali ty její povislý kozy, dědkovi zvadlýho kokota a ještě dejchající je oba vhodili do škarpy, kam chodila celá vesnice srát. Bohužel tvou matku, tuhletu kurvu - https://im.tiscali.cz/press/2017/11/30/883039-final-0787-3800x2536.jpg

      nenašli, páč byla schovaná v tý škarpě mezi hovnama a oni ji nedokázali rozeznat! A to byla chyba, tak jí pak mohl ožralej Havel na mejdanu, kde vynášela popelníky, ošukat a z toho si se vylíhl ty! Jenže tě potratila a ten potrat naložili do lihu a později poslali kremlovoroj jako delikatesu. Od tý doby co ji zežral poletuješ coby shluk těkavých plynů z lejnolíhně tohoto smradlavýho Ugrofína! - https://pbs.twimg.com/media/DQ3D5L9WsAAByD3.jpg

      Vymazat
  10. Na Ruskou. Podle vizáží jsou Poláci, Rusáci a Ukrajinci stejná rasa. Hlavně vydrží pracovat v takových těžkých podmínkách kde vydržíjen zkušený Český horník. Mladí by tam odpadli jak muchy.

    OdpovědětVymazat
  11. 11:52 Na UA žádná rozpolcenost mezi obyčejnými lidmi není, všichni to jsou duší a původem ruskojazyční Rusové, kterým se západ snaží už 200 let vnutit umělý jazyk ukrajinštinu a tím je mezi sebou rozeštvat. Jediná rozpolcenost UA je v tom, že je vedou "zu grunt" židovští oligarchové, kteří dostali za úkol vybudovat na UA New Izrael. Už za Stalina usilovali o Krym (proto i dnes tolik mediálního povyku kvůli jeho návratu Rusku), ale ten jim raději umožnil vznik státu na území Palestiny. Z hlediska dlouhodobé perspektivy (klimatická změna, obrovská natalita Arabů) musejí osídlit jiné teritorium s reálnou perspektivou budoucího záboru ruského nerostného bohatství v případě rozpadu Ruské federace.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Češi se Slovákama také žili desítky let v klidu a míru, dokud je poprvé nezačali rozeštvávat hitlerovští fašisté a na druhý pokus se to jiným podařilo na začátku devadesátých let. I v ČR se do písmene aplikovalo heslo "rozděl a panuj"! A výsledek? Češi a Slováci u sebe doma nepanují! Přes kopírák je to s Ukrajinou.

      Vymazat
    2. 15.14 Ty vole, kde jsi tohle sebral??? Němec rozdělil tyto dva národy??? TOTÁLNÍ IDIOTE DEJ SI PÁR FACEK, jak tohle muže někdo napsat?? Tohle má volební právo,? nebo dokonce tohle blbé prolhané hovado by rozhodovalo v referendu!! To snad ne.Tady se schází geronti.

      Vymazat
    3. vlast tě (17:20) potřebuje: "A Pepku, kdyby někdo povídal, že Trump je dobytek anebo, že tu válku nevyhrajeme, tak přijdeš a řekneš nám, kdo to povídal. Rozuměls? Teď zameč a vyskoč!"

      Vymazat
    4. 15:14 fašisté dokázali před válkou postupně rozeštvat i Čechy a české Němce, nejenom Čechy a Slováky

      Vymazat
    5. 17:32 A zase blb mele to samé dokola.Ty nemít toho Švejka, tak nevím co načmáráš, ubožáku.

      Vymazat
    6. 17:37
      No vypadá to spíše, že tady nahazuješ sračkomety ty a tobě podobní.
      Měl bys konečně něco nastudovat. Je úplně jedno co to bude. Třeba pěstování lebedy v květináčích, seriál Máša a medvěd, klidně i Mein kampf, ale hlavně něco nastuduj ale hlavně nic nepiš. Totiž ta vaše zfetovaná horda dredařů okolo parlamentu působíte, jako trudovití zpocení masturbanti, kteří za jeden hotdog denně ťukají do zesrané klávesnice, protože se po potřebě ani nemyjí.
      Má podezření,(jako to bylo kdysi na AC24) že si vás tu admin chová, nebo dokonce jste adminy te NR sami a to kvůli sledovanosti. Nakonec to AC24 už nikdo nečte a nebere vážně. Mládí vpřed!
      Mě tady třeba pravidelně mažou beze stopy, ikdyž jsem fanaticky proruský. Tvoje žvásty i od tobě podobných, tady ovšem visí několik dnů.
      Absolutní chaos.
      Možná jsme tu proně bratři v boji.
      No i tak ti popřeju mnoho sil. Budete je potřebovat při převlékání kabátu.
      Sm*

      Vymazat
    7. 18.10 A proč jseš fanatik ruskej, coti to v životě dalo, nebo dá. Celkem tě lituji.

      Vymazat
    8. 18:59
      Za prvé jsem ruské krve.
      Učil jsem se celý život žít v nepřátelském území.
      V šedesátých létech (před osmašedesátým) se po mě vozily i stranické učitelky.
      V samotném roce 68. jsem si vyslechnul před tabulí, co jsem vlastně za odpad.
      No doba se hnula a já jsem byl obyčejný dělňas, protože táta nebyl ve straně.
      Atd.
      Život čecháčků mi byl evidentně proti srsti. Korupce, závist, lži posměch.
      Byla ovšem i doba trampingu a tam byla spousta přátel. Jak se říká, na život a na smrt.
      Dnes už jsem za vodou. Žiju skromně a většinou v přírodě..
      No a co mi to dalo?
      Svobodu a štěstí.
      No a co mi to ještě dá?
      Všechno, co potřebuju.
      Jsi hrdý na svůj národ?
      Já ano.
      Jsi svobodný a šťastný?
      Evidentně ne. Nic tomu totiž nenahrává.

      To, že mě lituješ, není lítost, ale závist.
      Přiznal bys to okamžitě, kdybychom si spolu osobně přiťukli třeba u piva.

      Sm*

      Vymazat
    9. na naprosté hlouposti a sprostoty autora 17:20 nemá cenu odpovídat. Když se díváte při holení do zrcadla není vám na blití?
      Václav

      Vymazat
    10. 19:34 Nemám ti co závidět a s tím přiťuknutím bych neměl problém, To co popisuješ o svém otci a o sobě je i muj případ, to jak v poslední době žiješ, i tohle je muj svět. Ale to štěstí a hlavně svobodu pociťuji až posledních 30 let. Na svuj národ NEJSEM hrdý a hlavně ne na ty co sloužili rudému režimu a ještě dnes by tu dobu ESTbáku a donašeču vrátili nazpátek a mají z toho dnes spoustu výhod, nejen finančních. Asi si ve všem nerozumíme a shodneme, ale tak to je a na pivo? proč ne.

      Vymazat
    11. 19.39 Takže, stejné hlupák jako ten co čmárá tu pitomost, že nás rozdělil Němec. Gratuluji k vaší hlouposti.

      Vymazat
    12. 17:20 A cos čekal odmístních odulců*) jinýho? Oni jsou sice pilní v trolení, jinak ale zapšklí, na Putlerových prdech závislí, neproduktivní blbci by moc rádi škodili, avšak pouze smrdí. Ruské přísloví: Psí/čubčí (a tedy i parazitický čecháčkovský, ovaroidní, pitomiovský, fálmerovský a burešovský) hlas do nebe nevolá. Jsou ti umanutí, lúzrovití, sprejerovití, ovaroví a zaprdění diskutéři s falešnými jmény, tituly a institucemi (včetně těch burešovsko-čobolovských) opravdu tak blbí a ubozí, komunizmem zdegenerovaní, na bezplatných médiích chorobně závislí, potrefené husy, nebo jen placení provokatéři, členové KSČ, ROH, SČSP, khakimozky, lidoví milicionáři, pomocníci VB, politruci, případně důchodci agenti StB a KGB ??? Jak málo stačí ubohým, neschopným, nezaměstnatelným, samolibým a líným sockám ke štěstí: Vyblít se namísto produktivní práce na kapitalistickém internetu a vylízat si socialistickou p….l. Obyvatelé králíkáren ani na internetu nevyprodukují víc – než bobky. Zamindrákovaná lůza metá svá lejna na ty výše stojící - ta však bez zásahu cíle dopadnou zpět na její hlavu. Lůza zůstává lůzou i když je v početní většině. Čím ubožejší a pitomější podvraťáček na řetězu u boudy - tím víc poštěkává a zasírá své okolí. A ještě by chtěl bez vlastní osobní odpovědnosti zasahovat anonymně referendem do osudů spoluobčanů. Geniální politický trik, prosazovaný postkomunistickou tripartitou: internetové diskuze.
      Nabuzené lemplovské, dluhy neplatící a neproduktivní socky vypustí nahromaděnou žluč a střevní plyny (přímá demosrácie) a neřádí pak už na náměstích:-)))

      *) putleroffci se na ulici či v socce navzájem poznají podle neupřímného žlučovitého úšklebu, vyb(p)itého mozku, kozí bradky, křivé huby, krhavých očí, převislého pupku, kosého pohledu a špatného trávení. A mnozí maj navíc odulé tváře, jak blízko strkaj tlamu k pšoukolíhni svého škaredého fýrera tu! - https://pbs.twimg.com/media/DQ3D5L9WsAAByD3.jpg

      Vymazat
  12. Obama & Jaceňuk → Exporting Chaos: 'West spent $5 billion destabilizing Ukraine'
    https://m.youtube.com/watch?v=-2xBhpFi9JU
    Telefonní rozhovor mezi náměstkem ministra zahraničí Viktorem Nulandem a velvyslancem USA na Ukrajině Jeffrey Payette, který diskutuje o jejích dalších krocích při řízení revoluce na Ukrajině.
    https://m.youtube.com/watch?v=FWJCNs6txL4FWJCNs6txL4
    No a zlatý poklad Ukrajiny byl hned poslán do úschovy do USA.

    OdpovědětVymazat
  13. Evropu osvobozovaly od fašizmu země antihitlerovské koalice. Blízký východ osvobodilo od Islámského státu ponejvíce Rusko. Jsem ale zvědavý, kdo bude osvobozovat dnešní Ukrajinu, kterou také ovládli náckové. Zastrašené a neozbrojené obyvatelstvo Ukrajiny to ani tady samo nezvládne, někdo zvenčí bude muset zasáhnout. Rusko se k tomu nemá a západ se zatím nedomluvil na jednotném postupu (asi vliv vnitropolitického boje v USA), protože část EU dělá, že nic nevidí, a část kyjevské banderovce zjevně podporuje (včetně jistého Petříčka z ČSSD).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná by nebylo od věci poslechnout těch prvních patnáct minut "Mistra analýzy" Pjakina, kterého jsem tu přilepil už v noci. Nenutím.
      Sm*

      https://www.youtube.com/watch?v=C3Lfg85ZFR0

      Vymazat
    2. 17:48 z hlediska teorie je to hezký názor Pjakina, ale k praktické realizaci asi bohužel nedojde, spíše to vidím tak, že nám ty banderovce pošlou do EU

      Vymazat
    3. Nebude to už dlouho trvat, kdy tobě podobnej komoušskej xindl seznámíme s touhle Ančou! - https://www.youtube.com/watch?v=32_labDTeTM

      Rozbřesk Nové Evropy je na vzestupu v Kyjevě - https://www.youtube.com/watch?v=44PlgE1h1c4


      Je jasné jak tenhlencten tvůj vypouštěč skončí - http://iks2010.info/wp-content/uploads/img/EkGqBuz.jpg

      Vymazat
  14. 17:48 Jdi se s tím Pjakinem vycpat, ten nikoho ve světě nezajímá, pouze obhajuje fašouna Putina.Obhájce zločinecké, roztahovačné, Ruské politiky, nic víc nic míň.

    OdpovědětVymazat
  15. 10,24
    Když ti chybí FRONTÁLNÍ LALOK v tom tvým pidmozečku drž raději pec,ynetligentní pussynko!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Užgryndanému pidimužíkovi chýba toho viac a preto sa musí odbavovať tu. Tento web je zaručenou alternativou k bulvárnym plátkom súčasného boľševického establišmentu riadeného tentoraz z Bruselu a Washingtonu, a keby sa aj poondel a upísal sa tu k smrti svojimi sprostosťami, zostáva naďalej. A to je zjavne to čo ho sem láka znova, ako notorika ktorý nedokáže prestať, dúfajúc že jeho trollfarma svojím bečaním prekoná alternatívne spravodajstvo a zachráni jeho propagandistické potěmkinovské dediny pred zrútením. Takých podprahoviek a bondoviek, čo sem naservíroval, kde nato berie, keď celý deň tu vysedáva? Buď žije na Saratovský Chozrasčot nejakého svojho zbožňovaného ukrajinca, alebo na Gorbačovovej perestrojkovej metóde samofinancovania.

      Vymazat
    2. Vyskřekl dementní zřízenec teplický patologie, schopnej maximálně dotlačit z pitevny do márnice vozejk se zašitou zdechlinou nějakýho toho komoušskýho geronta, aniž by se kdy probral z lihu co v něm primář uchovává potraty narudlejch socek a co mu ho chodí potajmu upíjet!

      Vymazat
  16. Jsem velmi šťastný, chci se podělit o svá svědectví s širokou veřejností o tom, co pro mě tento muž jménem Dr. PADMAN právě pro mě udělal, jsem ženatý 4 roky a mám rozchod s manželem před 4 měsíci a byl jsem strach a tak zmatený, protože ho tak moc miluji. Opravdu jsem byl příliš depresivní a kamarád mě nasměroval k tomuto kouzelníkovi, doktoru PADMANOVI, a oznámil jsem mu všechny své problémy a řekl mi, abych se nebál toho, že se přinutí, aby se můj manžel vrátil ke mně a za pouhých 48 hodin Dostal jsem hovor od mého manžela a on se líbil, že bych se měl vrátit do domu. Nikdy v mém životě nevěří v kouzlo a teď mi to jen pomohlo a jsem nyní tak šťastný. Vše mu děkujeme a pokud si také chcete nechat svého manžela vrátit pro sebe zde !! jeho e-mailovou adresu (padmanlovespell@yahoo.com), jsem tak rád, že svědčím o vaší práci a laskavosti DR PADMAN

    OdpovědětVymazat