Reklama

.

.

čtvrtek 31. října 2019

Šedá eminence "liberalismu": čím je pro svět nebezpečný Bernard-Henri Lévy

Ruslan Chubijev
31. 10. 2019    regnum
Užitečná funkce Bernarda Henri-Lévyho (na obrázku) pro naši zemi spočívá v tom, že jako "posel války" přichází na místa, která se mohou stát problémem pro dlouhodobé plány nadnárodní elity. A protože se to nejčastěji, viz příklad Ukrajiny, Sýrie, Gruzie, Venezuely a dalších míst, dotýká zájmů Ruska, je snazší tato místa sledovat.


Globální politice není vlastní publicita. To je patrné zejména z dějin minulých století, kdy autorství pro většinu osudových rozhodnutí bylo zpravidla privilegiem nemediálních osobností. Funkcionáři, kteří měli obrovský vliv na úřady, téměř vždy působili neveřejně, nedisponovali příslušnými pravomocemi a nezastávali potřebné posty.

Ve 20. století zaujali místo "šedých eminencí" různí ideologové a ve 21. teoretici neoliberalismu. Jedním z nejvýraznějších příkladů takových manipulátorů je dnes Bernard Henri-Lévy.

Pokud se tento francouzský "filozof" někde objevuje, znamená to, že brzy začne poblíž tohoto místa invaze, nestabilita, převrat nebo válka. Téměř žádný export americké "demokracie", "svobody" nebo "všelidských hodnot" neprobíhal v posledních 20 letech bez účasti této osoby.

V roce 1999 Henri Lévy aktivně podporoval Kosovskou osvobozeneckou armádu, v článcích a knihách vyzýval země NATO k bombardování Jugoslávie. Ve stejném roce, po útoku Basajeva na Dagestán, spojeným s americkými speciálními službami, doporučil, aby Západ uznal moc militantů a samozvaného "prezidenta Čečenské republiky Ičkerie" Maschadova.

V roce 2003 podporoval gruzínského prezidenta Michaila Saakašviliho, který se dostal k moci v důsledku "revoluce růží". V roce 2008 vyzval během konfliktu v Jižní Osetii k tlaku na Moskvu vojensko-politickými metodami.

Nejagilněji se tento skromný "veřejný činitel" podílel na událostech "arabského jara". V roce 2011 se účastnil vyjednávání s libyjskými povstalci a od roku 2012 se stal hlavním evropským "katem" Muammara Kaddáfího, když přivezl zástupce libyjské opozice do Elysejského paláce. Navíc to byl Lévy, kdo s pomocí Nicolase Sarkozyho dosáhl mezinárodního uznání vytvořené v důsledku převratu Libyjské národní přechodné rady (loutková vláda, sestávající z opozice).

Od poloviny roku 2013 vyvíjí aktivní propagandu proti syrské vládě. 20. června téhož roku vydal článek, který byl abnormálně rozšířený, "Zachraňte Aleppo", v němž vyzýval k zahájení analogie libyjské invaze, ale již proti "krvavému režimu Bašára Asada".

"Filosof" pochopitelně nevynechal ani události převratu na Ukrajině. Konkrétně 9. února 2014 přednesl radikální rusofobní projev na jevišti Euromajdanu: "Všichni jsme Ukrajinci". Vyzval evropské sportovce a západní svět, aby ovlivnili účast Ruska na olympijských hrách.

Od roku 2015 do roku 2016, jak rostly úspěchy ozbrojených sil naší země v Sýrii, se právě on stal hlavním kritikem Washingtonu za to, že USA odmítly podpořit vytvoření Kurdistánu a nereagovaly na kroky Moskvy. Totéž prohlašuje Lévy dnes v důsledku turecké operace na východ od Eufratu a uzavřeného memoranda s Moskvou.

Bernard Henri-Lévy radil Sarkozymu, Hollandovi a Macronovi ve Francii, mnoha dalším státníkům v jiných evropských zemích, nemluvě o "režimech" formátu ukrajinské nebo gruzínské elity. Jinými slovy, Lévy je ideologem neoliberalismu a jedním z jeho úkolů je vést prozápadní vůdce v kurzu, který potřebuje finanční zákulisí. Vytvářet zástěrku, která bude krýt dlouhodobé plány, a být prostředníkem v místech potenciálního konfliktu.

Důkazem věrnosti Lévyho k přísně neoliberálnímu kurzu je škola "Nové filosofie", kterou vytvořil, což ve skutečnosti není nic jiného než pokus ideologicky zdůvodnit projekt globalizace.

V rámci této filozofie je popírána samotná myšlenka sociálního pokroku a vina se klade na "destruktivní roli aparátu států". To znamená, že Lévy prohlašuje, že jakákoli moc se v průběhu času mění na totalitní, a proto se údajně nesmí umožňovat posilování "režimů", je nutné zablokovat příchod silných vůdců a rozpouštět svrchované instituce, protože "se to zvrhne na diktaturu".

Myšlenka je aktivně podporována liberálními kruhy i v Rusku, i když ve skutečnosti je to cílená zástěrka pro zdůvodnění globálních plánů TNC (nadnárodních korporací, pozn. překl.). Podíváme-li se pozorně na výsledky, které tato filozofie může přinést, bude-li rozsáhle šířena, je zřejmé, že plně vyhovuje cílům nadnárodních kruhů. Jejich působení pro "zpřístupnění" suverénních států a nového kolo globalizace.

Na příkladu Evropy vidíme výsledky tohoto přístupu na vlastní oči. Boj o zabránění příchodu k moci silných vůdců v evropských hlavních městech pod záminkou, že toto posílení změní "demokracii" na totalitu, spolehlivě učinil z Evropské unie z hlediska suverénního kurzu amorfní útvar.

Toto je koncepční funkce ideologů, jako je Lévy, vytvořit "obal" pro zavedení modelu takového systému. Sociální viry - tolerance, politická korektnost, multikulturalismus a další - zbavují společenský organismus možnosti odporu, avšak politické viry, jejichž vnucováním se zabývá Bernard Henri-Lévy, musí udělat totéž se státní mašinérií.

Vzhledem k tomu, že donedávna zodpovídala za analogické otevření ekonomik globalizace, jedná se celkově o ničení samotné instituce národních států. A překvapující rusofobie propagátorů tohoto systému je tedy spojena se skutečností, že právě naše země, která ji přivedla k problémům, stanula v čele skupiny svrchovaných států v jejich odporu vůči neoliberalismu.

Jinými slovy, v profilu takových lidí, jako je Lévy, je Rusko nepřítelem, protože je v předvoji nepodrobení se, znemožňuje obstarávání jednotného vektoru hnutí cílovým státům podle přesně definovaného kurzu. S vědomím tohoto je snadné pochopit, proč je v dílech západních ideologů rozsah rusofobie a informační negativity tak nepřiměřeně rozsáhlý.

Zejména ve veřejné korespondenci nejslavnějšího francouzského kritika kurzu vývoje Evropy a USA Michela Welbecka a výše popsaného stoupence neoliberalismu Bernard Levy píše: "Rusko mohli důstojně představovat pouze Solženicyn, Sacharov, západníci a disidenti, putinské Rusko je totální negramotnost a nekulturnost, pronásledování, diktatura a chudoba ... "

To znamená, že těmi ideology, kteří posuzují politiku v dlouhých cyklech, je naše země vnímána jako nepřítel mnohem větší, než to vidí experti, kteří sledují momentální události. V geopolitickém smyslu se Rusko každý rok stává stále významnější alternativou k unipolárnímu světu, zejména v tandemu s ČLR.

Pokud padne Čína, Rusko zůstane osamoceno. Pokud padne Rusko, Čína bude okamžitě integrována do západních konceptů a zbavena politické nezávislosti. Pokud padnou obě strany, všechny ostatní relativně nezávislé země - Indie, Severní Korea, Turecko, Írán a další - se automaticky vzdají odporu. I toto činí z Ruska cíl.

Ne náhodou od roku 2016, od okamžiku prudkého posílení spojenectví mezi Pekingem a Moskvou, začal Lévy označovat i Čínu "černou značkou" a změnil ji z "liberální říše napůl" na zemi, kde "vzkvétá totalita".

Po neočekávaném fiasku nadnárodních elit v USA, které se projevilo příchodem k moci Donalda Trumpa, odešli ideologové na nějakou dobu do stínu. Válka uvnitř elity a úspěchy amerických národních kruhů porušily konkrétnost "globalistických" plánů, zmrazily mnoho procesů neoliberalismu, a tedy i funkce lidí Lévyho formátu.

Nicméně v průběhu prudkého posílení Ruska od roku 2017 a krize expanze kapitalismu příklad obranného úspěchu Moskvy, aktivity Trumpa a pokusy USA "okrást" spojence začaly Evropu přivádět k vzestupu "pravicových sil". Ideologický aspekt je zpět.

V roce 2019 byl Lévy iniciátorem otevřeného dopisu "Bojujte o Evropu, nebo ji nepřátelé zničí", jehož cílem byla ochrana liberálních hodnot před "nacionalismem" a "populismem". To znamená, že nyní jsou síly "liberálních" ideologů vrženy na diskreditaci a oslabování evropských konzervativců a také na Rusko, které je pro ně příkladem.

Užitečná funkce Bernarda Henri-Léviho pro naši zemi spočívá v tom, že jako "posel války" přichází na místa, která se mohou stát problémem pro dlouhodobé plány nadnárodní elity. A protože se to nejčastěji, viz příklad Ukrajiny, Sýrie, Gruzie, Venezuely a dalších míst, dotýká zájmů Ruska, je snazší tato místa sledovat.

Například v roce 2017 Lévy neočekávaně věnoval hodně času očernění akce nesmrtelný pluk v Bělehradě, a to navzdory skutečnosti, že pochod byl druhým v řadě. Klíč neočekávaného zájmu spočíval v tom, že akce v roce 2017 byla první oficiálně uznanou orgány Srbska a její konsolidační účinek byl obrovský.

Po první světové válce ztratilo Srbsko tři čtvrtiny mužské populace v reprodukčním věku a před úplnou genocidou zachránila zemi Ruská říše. A Říjnová revoluce tedy zplodila rozkol, který se projevil během druhého světového konfliktu.

Západní svět si po léta zahrával s touto nejednoznačností a přivedl Bělehrad k tomu, že úřady Srbska v průběhu 21. století organizovaly dokonce oslavy vítězství ve druhé světové válce tiše, aby nevyvolávaly třenice "monarchistů" s "komunisty".

A najednou tisíce Srbů přišly do nesmrtelného pluku z obou stran ideologických barikád. Společně šli lidé s plakáty účastníků první světové války a vojáků Rudé armády. Všichni slavili společná vítězství a společné tragédie a před očima odstraňovali tak pohodlný pro oddálení Srbska od Ruska rozkol.

V Bělehradě byl prokázán obrovský potenciál konsolidace nesmrtelného pluku a jeho exportní složka, takže do tohoto místa byl vyslán Henri-Lévy.

Jinými slovy, pro naši zemi hrají tito lidé stejnou indikační úlohu jako návštěvy nejvyšších funkcionářů amerického ministerstva zahraničí. A protože Lévy je ideologem širších kruhů, podle jeho zmítání se je snazší určit, kde a jakým směrem elity plánují zahájení útoku.

Pro Novou republiku vybrala a přeložila PhDr. Vladimíra Grulichová

151 komentářů :

  1. Pěkná svině ten Lévy !!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta svině dostala před pár roky v Bělehradě dortem přes držku. Ať žije Srbsko!

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    3. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    4. Ano správně, je potřeba mazat, jak jde o žida a jeho kritiku. vždyť je to podle nového vše jen "antisemitismus" ať je šmejd sebevětší a jde o fakta a souvislosti...
      Jestli se tomu chcete vyhnout, tak se nedávejte články na taková témata a budete mít pokoj. A rovnou fůzujte s Echo24, nebo jiným tím "správným" webem...

      Vymazat
    5. Nevím proč byl smazán ten nahoře,ale pokud tam měl protižidovské hlášky, tak to je prostě provokatér, který chce, aby se NR dostala do potíží, takže provokatéry mazat, mazat, mazat. I když budou fňukat.

      Vymazat
    6. 8:25...Souhlas.Jak to není věcné,tak mazat.
      Některým vaděj určití košerové,ale jsou i blbci, kterým vaděj všichni.
      Ti by si měli uvědomit,že i Karel Poláček,Čech jako poleno, byl od nich.
      Helanov

      Vymazat
    7. 10:48, nevím sice co tam napsal, ale Henri-Levi je Francouz, ne Izaelec. Pokud tam měl někdo antisemitské narážky, neměly by být tolerovány.

      Vymazat
    8. 10.48 14.10 Zajímavé... moc zajímavé. Moje milovaná fenečka vám nechá děkovat. Narodila se voříškům ve stáji, takže je klisna jako ze stáje Prorokovy. A k tomu ví, že je Češka jako poleno (to mohu dosvědčit;<).

      Vymazat
    9. 14:34, úplně mimo mísu. Vy nejen že mícháte živočišné druhy, ale aplikujete příklad ze živočišné říše na lidskou společnost v případě, kde se to nehodí. Tedy i M.Albright je Američanka, ne Češka. A jestli je organizovaná ve Společenství svatého grálu, to je úplně jedno.

      Vymazat
    10. 14:10 Tak Henri zcela jistě, ale Lévi? Už si debile připitomělej četl ve ví jak v tisíciletých dějinách Francie o někom, kdo by se tak jmenoval a nebyl to Žid?!?!?

      Jo a ty kreténe, žádný "Izraelec" jako národnost NEXISTUJE! Členem tý teroristický sionistický organizace co v překladu znamená Hněvající se Bůh může bejt klidně i Arab!

      Vymazat
    11. 18:00 I Rusák! Teda pokud je obřezanej.:D

      Vymazat
    12. 16.12 Já zase vidím, že jste poznatky genetiky (věda podporovaná i v Izraeli - viz např. studium linie KOHEN...) zas´posledních pár desetiletí nedotčen. Opravdu věříte, že když s Nigerijcem těhotná Nigerijka černá jako ebenové dřevo porodí v Japonsku dítě černé jako ebenové dřewvo, že PORODILA JAPONCE? Tohle vám neuvéří žádný absolvent "Hnojárny", koňák, ani pejskař. Potěš koště, nemáte náhodou gojischerkopf? Ti takové blbosti hlásají... ale nevěří jim žádný slušný Žid. Poučte se z odkazu největšího Izraelce všech dob, RABÍNA OVADIA JOSEFA... a ten moudrý muž nemusel k pochybení genetických rozdílů studovat genetiku, stačilo si uvědomit, že JEDINÝ NÁROD SVĚTA CÍLEVĚDOMĚ USILUJÍCÍ O SPOJOVÁNÍ MANŽELSTVÍM OSOB VYBRANÝCH KE ZVYŠOVÁNÍ INTELIGENCE POTOMKŮ... 5780 LET... chrání svůj GENOM před křížením s Gójim. A dobře dělají, vědí proč!

      Vymazat
    13. 19:11, a vy si skutečně myslíte, že se třeba Klára Samková je Italka? Ta vaše obsese je odpuzující. Připomínáte mi Streichera. Lascivní, uslintaný, spocený a podprůměrné IQ, fanatický antisemita, který měřil Žida podle zadku.

      Vymazat
    14. 18:00, další fanatik. My jsme měli Karla Gotta a taky to nebyl Němec. Lévi je občanstvím Francouz a je mi jedno jakou tradici ten kretén upřednostňuje. Už jsem se ohledně jeho persony jasně vyjádřil. V Izraelu žijí Izraelci, tj. mají státní příslušnost izraelskou, národnost židovská. To je oficiální. Vy pletete dohromady pojmy a máte v tom úplný hokej. To že je nějaký autobusák nebo prodavač buráků z Izraele židovské národnosti, to z něj nedělá monstrum usilující o nadvládu nad světem, to je jenom vaše mánie. Tohle dělají úplně jiní lidé, z nichž mnozí nejsou vůbec Židé a nemají ani židovské kořeny. Kdyby Henri-Levi nebyl odporná svině, tak mě vůbec netankuje. Mně nezáleží jestli je a nebo není Žid, Arab, Rus nebo Američan.

      Vymazat
    15. 21.23 Vy si myslíte co já si myslím? Nebo spíš smolíte, co byste si přál, abych si myslel? Máte-li obsendantní pocity, nestyďte se a svěřte se svému lékař. Dá se to léčit. Doporučuji vám psychoanalysu, lékař vám možná nasadí medikaci. Svých depresí se můžete zbavit...

      Vymazat
    16. 21:34 Ve 20. století vznikly dvě opačné koncepce evropské integrace. Ta první, Hitlerova, spočívala ve stvoření árijského Nadčlověka, jenž by povstal Vůlí k moci a zotročil stávající rasově míšené podlidi a stal se jejich pánem! Druhou koncepcí je Kalergiho Panevropa, spočívající naopak ve stvoření Podčlověka, rasového míšence (kterému hrabě říkal "mongrel"), který bude poslušně sloužit stávající židovské elitě (hrabě ji označoval jako "Führernation"). Já ale věřím, že existuje Třetí cesta!

      Vymazat
    17. 8:30
      A52,F73,F200 F808,F600,F602....tobě tvoje incestní familie zanechala tenhle dárek!☺

      Vymazat
    18. 8:47 No jo putlerpšouku, celá banda kremelskejch kretenů! A teď je koukej ještě pěkně seřadit - zleva doprava!☺ - http://iks2010.info/wp-content/uploads/img/%D0%A8%D0%93%D0%9D%D0%A8%D0%93%D1%82%D0%B0%D0%BA%D1%82%D0%B52.jpg

      Vymazat
    19. 8:30 Bez ohledu co tu v 8:47 vyskřekl ten dementní nekrofil z teplický patologie, schopnej maximálně dotlačit z pitevny do márnice vozejk se zašitou zdechlinou nějakýho toho komoušskýho geronta, aniž by se přitom probral z lihu, co v něm primář uchovává potraty cigánskejch socek, a kterej mu chodí potajmu upíjet, je nespornou pravdou, že ideál by byl kompromis mezi oběma jmenovanými koncepcemi!

      Vymazat
  2. To je ten zmetek který zblbnul i našeho Kunderu a přiměl ho podepsat ten šíílený pamflet.
    Helanov

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kundera je starý, nemocný a odtržený od světa.

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    3. 23:08...Hele,nebylo by vám líp na Blesku ,nebo tak někde?
      Jen taková přátelská otázka ;-)
      Helanov

      Vymazat
    4. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    5. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    6. 23:56...Aha...
      Tak né na Blesku,ale na Literárkách.
      V příloze Poesie ;-)
      Helanov

      Vymazat
    7. 23:02, alespoň vidíme, jakým směrem se ubírají myšlenky těchto dvou Francouzů. Tedy vlastně oni to Francouzi původně nejsou a zřejmě by byli rádi, kdyby totéž pociťovali všichni. Mít prostě pas, fungovat v řízeném systému bez ukotvení. Kundera je miláček. Když konečně mohlo vycházet jeho dílo i tady v češtině, zakázal to vydávat. Tak si ho užijí alespoň Japonci a další státy, francouzsky, německy... neumím, v angličtině se mi to číst nechce už z principu.

      Vymazat
    8. 14:39...Zakázal to PŘEKLÁDAT.Né vydávat.
      Je chorobnej perfekcionalista a tak nedůvěřuje cizímu překladu.
      A sám do toho překladu z francouzštiny do češtiny asi nemá chuť.
      Po tom co ho ÚSTR obvinil z udavačství se mu ani nedivím.
      Helanov

      Vymazat
    9. 17:28, ale no ták. Že by čeština, jeho bývalá mateřština, nedisponovala dostatečným množstvím výrazových prostředků, zatímco tamilština ano? Žeby se jeho myšlení a poznatky tak těžce změnily, že náš jazyk by na popisované předměty a situace nenašel dostatek slov, přičemž holandština ano? V čem se od nich tak lišíme? Že bychom přece jen byli ta podřadná rasa, jak o nás Adolf psal ve svém geniálním díle? Jednoduše tento strejc těžce na Česko zanevřel, už hodně dávno, a těsně po převratu se přeorientoval z Česka na zbytek světa.
      To, že to někteří jeho vykladači omlouvají jako "perfekcionismus", neznamená, že to budeme všichni baštit. Prostě hodil na tuto část světa bobek a dnes touží po tom, abychom byli zasemeněni novým genofondem. Třeba tím z Afriky. Nějakým, do jehož dialektu se jeho knihy překládají.

      A to obvinění.. nikdo ho neobvinil, jen se v seznamech objevilo jeho jméno a není první ani poslední. To jsou všechno kecy.

      Vymazat
  3. Tenhleten kosmopolitní zjew je n@s®anej, že není nikde doma...Závidí mi,že já někde doma jsem...TO JE CELÉ.
    Ano,já mám svou domovinu ráda a nehodlám českou kotlinku přenechat nějakým invazistům.
    Helanov

    OdpovědětVymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Horáku,to máte těžký...V Rusku žije tolik různých lidí,ras,národností,bigotů,ožralů,oligarchů a,ano, i stalinistů.
      Zajistit aby si tam vzájemně nešli po krku je asi těžký úkol.
      Proto asi režim nevlídně zírá na toho, který URÁŽÍ přesvědčení jiného.
      Helanov

      Vymazat
    2. k Stalinovi - hlúposti - pýtaj sa Ruska - a nie tu svojich vyhnaných - najviac pozabíjal Bronstein - Trockij - bez debaty - a ak sa Rsuko k svojej minulosti stavia ta,k majú pravdu, vždy to začína borením minulostiv a stavaním nových mýtov- pozrite sa na Ukrainu

      Vymazat
    3. Kdo se poptal v Rusku, kdo byl dobrý politik, tak jasně vede Stalin a Brežněv a pal je Putin. Stalin je jasný, který udělal ze zaostalého Ruska světovou velmoc a Putin krachující Rusko opět pozvedl a vyvedl do prosperity. To nyní bude mazec, když mě hned nesmažou.

      Vymazat
    4. 8:03 a vy se divite,ze obdivuji schopne?...My to mame naopak...Obdivujeme kecaly s nejakou podivnou vizi,ktera pro nas neni vubec prinosna...A nejvic podivne je,ze tomu rikame demokracie

      Vymazat
    5. 12:41 Stalin, že byl schopný, světová velmoc tak max v chudobě ty idiote, to si děláš prdel, ano byl pokud nechal popravit 40 milionu svých odpurcu souhlas.Brežněv? taky ? Ten co nás okupoval více jak 20 let? ty jseš prokremelské hovado! A Putler, ten polofašoun, hmm to máš " dobré " vzory!

      Vymazat
    6. 15:02 OPRAVA PLATÍ PRO 8:03!!!!!

      Vymazat
    7. 15:12, Stalin zavraždil vlastní rukou jen 50 milionů? Nebuď troškař a přihoď. Někteří uvádí až 110 milionů! Stejně tak Brežněv. Je potřeba uvést, kolik lidí zabil, kolik toho poničil, pojem "okupace" je vágní a někdo by si mohl myslet, že šlo o selanku. Škoda že nevím, kdo to je Putler, jinak bych ti mohl doporučit používat pojem "rudý nacismus" a "válečný štváč", ale takhle nevím, jaký pojem použít.

      Vymazat
    8. 16:19 Nevíš co je Putler? To je ten ruský fašounský vládce, Putler,který třeba obsadil Krym, tak jako Hitler Sudety.. Už jsi pochopil? já zase nevím co je usssa, nebo kavárna, nebo havlobijec a pod. Jinak si doplň vzdělání, trubko, kolik má na svědomí vražd Stalinuv režim a ještě ti něco prozradím ,Mao abych nepsal Mao, tak Čínský režim při "kulturní" revoluci nechal pozabíjet 78 milionu lidí, ale to ty stejně nepochopíš.

      Vymazat
    9. 17:36
      A52,F73,F200 F808,F600,F602.....A ty tvoje Sudety mamrde je název vymyšlenej dementnim FAŠISTOU na počátku 20.století!
      A teď ty havlopussynko napiš,kolik lidí zavraždili a jakou genocidu mají na svědomí amiokupanti ve Vietnamu ta těch""pár let osvobozování""?!

      Vymazat
    10. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    11. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    12. 18:10 Název je ještě starší, Agricola to převzal od Ptolemaia! Širší horský celek zahrnující dnešní Krkonoše byl již ve starověku popsán jako Sudety, což je název zřejmě keltského původu (nejčastěji překládaný jako Kančí hory), nebo balkánského původu (překládaný jako Kozí hory). Klaudios Ptolemaios (asi 85-165) použil pro dnešní Sudety názvy Sudetayle (od Krušných hor) a Askiburgion (zejména Jeseníky, okolí vandalského města Askiburgium, snad až po Lužické hory, tedy včetně Krkonoš). Dio Cassius ve 3. století použil pro Askiburgion název Vandalské hory.[1] Poté co se Ptolemaiovy mapy dostaly do Čech, Bohuslav Balbín či Pavel Skála ze Zhoře používali rozšíření názvu Sudety na celý pás (17. století)

      Vymazat
    13. [1] - http://titek.wz.cz/texty/Krkonose.pdf

      Vymazat
    14. 17:43 Nezapomínej, špatným jidiš a dokonce už ani ne kapitálkama, ale v číslech skřekající putlerpěšouku, KDO byl tvůj biologickej fotřík! Jen ti to neměl kdo sdělit, páč tvá máti je němá už od dětství. To se stalo, když za války její komoušskou famílii navštívili ukrajinští vlastenci z UPA, kteří tvý bábě uřezali ty její povislý kozy, dědkovi zvadlýho kokota a ještě dejchající je oba vhodili do škarpy, kam chodila celá vesnice srát. Bohužel tvou matku, tuhletu kurvu - https://im.tiscali.cz/press/2017/11/30/883039-final-0787-3800x2536.jpg

      nenašli, páč byla schovaná v tý škarpě mezi hovnama a oni ji nedokázali rozeznat! A to byla chyba, tak jí pak mohl ožralej Havel na mejdanu, kde vynášela popelníky, ošukat a z toho si se vylíhl ty! Jenže tě potratila a ten potrat naložili do lihu a později poslali kremlovoroj jako delikatesu. Od tý doby co ji zežral poletuješ coby shluk těkavých plynů z lejnolíhně tohoto smradlavýho Ugrofína! - https://pbs.twimg.com/media/DQ3D5L9WsAAByD3.jpg

      Vymazat
    15. 18:15 Každopádně ať tak či onak, Sudety, (podobně Horní Uhry, polské Slezsko), nikdy nechtěly být dobrovolně součástí umělého, podvodně vzniklého, separatistického husitsko-bolševického čecháčkostánu. Výsledkem mstivého a loupeživého odsunu původního obyvatelstva - namísto předtím mu odepřeného plebiscitu - je jejich současný žalostný a vydrancovaný stav, plný putinovské či čecháčkovské lůzy. Zplundrovaného parazitického čecháčkostánu, zamořeného jaderným a těžebním uhelným odpadem nebude žádná škoda. Je to boží trest za zlovolné a podlé vyhnání původních obyvatel, kteří nedostali ani autonomii. Jakékoli naředění bolševické lůzy neruskými a nečínskými cizinci je jenom prospěšné!

      Vymazat
    16. 8:34
      A52,F73,F200 F808,F600,F602....tohle ti tvoje incestní familie zanechala!☺

      Vymazat
    17. 8:45 Však tvůj původ taky není zrovna zářivej! Jen ti to neměl kdo sdělit, páč tvá máti je němá už od dětství. To se stalo, když za války její komoušskou famílii navštívili ukrajinští vlastenci z UPA, kteří tvý bábě uřezali ty její povislý kozy, dědkovi zvadlýho kokota a ještě dejchající je oba vhodili do škarpy, kam chodila celá vesnice srát. Bohužel tvou matku, tuhletu kurvu - https://im.tiscali.cz/press/2017/11/30/883039-final-0787-3800x2536.jpg

      nenašli, páč byla schovaná v tý škarpě mezi hovnama a oni ji nedokázali rozeznat! A to byla chyba, tak jí pak mohl ožralej Havel na mejdanu, kde vynášela popelníky, ošukat a z toho si se vylíhl ty! Jenže tě potratila a ten potrat naložili do lihu a později poslali kremlovoroj jako delikatesu. Od tý doby co ji zežral poletuješ coby shluk těkavých plynů z lejnolíhně tohoto smradlavýho Ugrofína!☺ - https://pbs.twimg.com/media/DQ3D5L9WsAAByD3.jpg

      Vymazat
  5. Za mne dobry, typek je v pohode

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarine,taky bych byla v pohodě kdybych zdědila 750 milionů franků :-))))))))))
      Helanov

      Vymazat
    2. 23:27, taky se mi líbí, je to těžkej sympaťák. Zvlášť ty jeho myšlenka přestěhovat k nám půl Afriky. Sám odtud pochází. Začni šetřit, strejdo, Němce to vychází na víc než 400 mld. éček ročně. My nemáme ani takové HDP. Tož budem si muset někde každý rok půjčovat.

      Vymazat
  6. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  7. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  8. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  9. Ruslan Chubyjev perfektně a výstižně popsal roli nebezpečného !idiota! Bernarda-Henry Lévyho. Celá léta se nechává zvát do diskusních pořadů ve francouzské televizi a šíří tam nepravdy. Je to namyšlený nebezpečný fracek. Manipuluje francouzské a cizí státníky, zakládá majdany na celém světě. V mnohých ohledech je ještě nebezpečnější než Soros. Je to přesně typ představitelů pražské kavárny. Má ale daleko větší moc, díky kontaktům, než služebníci pražské kavárny. Bernard-Henry Lévy je nebezpečný pro všechny národy. Kdykoli jej vidím na obrazovce, chce si mi zvracet.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to jedna z loutek škůdců planety, a lidstva.
      https://cs.wikipedia.org/wiki/Bernard-Henri_Lévy
      Není co dodat...

      Vymazat
    2. 7:56, on už bohužel není fracek, on z toho nevyroste.

      Vymazat
    3. 8:1...Stačilo napsat že Lévy je levej jak turecká šavle.
      Helanov

      Vymazat
  10. Že by to opravdu bylo v Židech jako v koze?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 9:04...V NĚKTERÝCH...
      A vždycky to odnesou ti slušní.
      Ti špatní mají prachy a tak se vždycky včas zdekujou.
      Helanov

      Vymazat
  11. Následník Trockého. A za jeho činností je jen rozvrat a mnoho lidských obětí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo přesně, tohle je trockista jako vyšitý.

      Vymazat
  12. Je třeba se chránit před liberalismem a takovými jeho poskoky nebo to dopadne hrozně.

    OdpovědětVymazat
  13. Zm.d Lévy hlásáním škodlivosti státu, ten liberalismus přibližuje anarchismu. Je to cesta k chaosu, kde si korporace s privátními armádami, budou dělat, co se jim zlíbí. To je další důvod, proč se mu bránit a bez demokratického Ruska, by to byl prohraný boj. P.K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Něco jako jeho guru Trockij s tím jeho válečným komunismem, kterým nadchnul i Mao c'Tunga. Tento ideologický rozpor pak vedl k rozkolu mezi Čínou a SSSR.

      Vymazat
  14. Ať udělá Zeman cokoliv, pro ně to bude špatně. Už slyším Němcovou. Generál Blaško promluvil také o Pirátech a dýmce hašiše:

    https://www.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory/At-udela-Zeman-cokoliv-pro-ne-to-bude-spatne-Uz-slysim-Nemcovou-General-Blasko-promluvil-take-o-Piratech-a-dymce-hasise-601626

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 9:57 Paní Němcovou znám, to je ta statečná žena, která se nebála a ukázala prostředníček té špíně z hradu, ale kdo je " generál " Blažko nevím, nějaká bezvýznamná figurka, vymytý khaki mozek, tak to jsou většinou omezenci!

      Vymazat
    2. 10,49
      Je lepší mlčet a být považován za hlupáka,než promluvit a odstranit všechny pochybnosti.....viď ty yneteligentní havlodylyno?!

      Vymazat
    3. 10:49, ano, to je to jediné, čím se daná soudružka proslavila, jinak ničím. Mohla by i na protest nachcat do květináče, ale chvalabohu její naturel není tak revoluční jako třeba u Černého a dalších.

      Vymazat
    4. 10.49 Statečná žena byla i Hanna Reitschová, nebo Dolores Ibarruri...

      Vymazat
    5. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    6. 15;06
      Kdo podle tebe nekrade rohlíky a nevnucuje procesorům za vylepšení známek sex nebo alespoň striptýz není IN jako souDRŽKA Němcová?!
      Ty seš genitálni ynteligent,jen co,je PRAVDA!☺

      Vymazat
    7. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    8. 16;04
      A52,F73,F200 F808,F600,F602....Jak říkám,ani incestní Habsburské dynastie tohle v rodině neměli!☺

      Vymazat
    9. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    10. 16:52 Tolik putlerčiků zase znát nepotřebuješ! Postačí když poznáš tohodle svýho vypouštěče - http://iks2010.info/wp-content/uploads/img/291912_original.png

      s Aspergovým syndromem A52! To jen abys nevlít do prdele omylem někomu nevinnýmu, až se budeš vracet z výletu domů!☺

      Vymazat
    11. 8:36
      A52,F73,F200 F808,F600,F602.....tohle ti tvoje incestní familie zanechala!☺

      Vymazat
    12. CENZORE TY RUDÁ SVINĚ!!!!!!! PROČ MAŽEŠ PŘÍSPĚVEK KDY POPISUJI PANÍ STATEČNOU NĚMCOVOU. TA VÁM VY PARCHANTI PLUS TOMU ZASRANOVI Z HRADU VADÍ CO

      Vymazat
    13. 10:12
      A52,F73,F200 F808,F600,F602 a pěstování kultu tý zlodějský kurvy a roztáhnohy Němcový si čmárej u Šafra,havlošpíno!☺

      Vymazat
    14. 10:42 No jo putlerpšouku, celá banda kremelskejch kretenů! A teď je koukej ještě pěkně seřadit - zleva doprava!☺ - http://iks2010.info/wp-content/uploads/img/%D0%A8%D0%93%D0%9D%D0%A8%D0%93%D1%82%D0%B0%D0%BA%D1%82%D0%B52.jpg

      Vymazat
    15. 10:12 Cenzor Wenzel Hoffstein-Dworzak je známým čichačem prdů téhle židočekistické poloopice! - http://iks2010.info/wp-content/uploads/img/291912_original.png

      a omámen jimi poté usiluje mermomocí zabránit tomu, aby i u nás proběhla důsledná dekomunizace jako v Chorvatsku, na Ukrajině a v Pobaltí! Trápí ho bejt součástí civilizovanýho světa, a touží i s námi zapadnout mezi tuhle smradlavou hordu ožralých, za bílýho dne v pochcaných teplákách křepčících podlidí! - https://www.youtube.com/watch?v=LhXXiVgILKQ

      Ale potáhne vodsud jen s hrstkou svých odulých kumpánů a to tak rychle, že se nestačí ani posrat strachem, až mu dám čuchnout k této mé sukovici! - https://vimeo.com/82853398

      Vymazat
  15. On si ten zmetek někde naběhne a bude sejmut, soudím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 10:20 Myslím,ž e o tebe nemá nikdo zájem!

      Vymazat
  16. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Probuď se , nebo je to legrace ?

      Vymazat
    2. Anonymní1. listopadu 2019 10:43
      Rusko bojuje o svou existenci. Má dost spojenců (BRICS, Euroasijský hospodářský prostor) a hledá další. Co je na tom odsouzeníhodného? To je politika. A pro nás středoevropany, je existence suverénního Ruska, vyhlídkou k naší suverénní existenci. Jinak USA již ukázaly, co dovedou, jsou-li jedinou světovou mocností. P.K.

      Vymazat
    3. 12:23 To myslíte vážně? "Rusko je vyhlídkou k naší suveréní existenci "? Ten váš BRICS, je asi jako zlatý rubl,také nic z toho není. Vy nevíte nic o roce 68. to byla taky pro nás ta " suveréní existence " ?v Rusko za sto let nic ve své politice nezměnilo! A jinak, neviděl jsem u nás vojáka z USA jako okupanta, ale ruskou svini více jak 20 let. Trochu si opravte vaše názory, ať nejste za vola!

      Vymazat
    4. 14:55, och ta příšerná, úděsná okupace v '68. Ano opravdu to bylo otřesné, mrtvoly v ulicích, útoky chemickými zbraněmi, zničená sídla, zbořené katedrály, university srovnané se zemí, všude pusto a mrtvo, radioaktivni spad, zamořené ovzduší, hladomor, mrtvé řeky a jezera, hladoví psi bijící se o ohlodanou kostřičku mrtvého dítěte... Pamatujeme. Tehdy vše co vystavěli Němci od roku 1938 az 1945, a z čeho jsme žili ještě 23 let, bylo rázem ta tam.

      Vůbec nechápu, jak jsem tu dobu mohl přežít, založit rodinu, postavit dům a vystudovat. Můj otec měl ovšem za Němců mnohem větší štěstí než já, ten svou školu už nikdy nedostudoval. Může za být dodnes Němcům vděčný, že se Evropa nezaplevelila nevhodným inženýrským kádrem. Stejně tak byli naši vděčni, když jim Němci umožnili díky své neskonalé filantropii, aby se děda v roce 1945 mohl vrátit z koncentráku. Sice se už neměl kam vrátit, protože díky bombardování přišli o dům, ale za to si mohli sami, měli ho postavit o 50 metrů dál.

      Ještě nám napiš něco podnětného, abychom neumřeli hloupí.

      Vymazat
    5. 15:22 Pokud si dokážete dělat srandu z Ruské okupace, potom jste totální ubohé hovado. Vy nemáte ani uctu k těm 138 zastřelených lidí tou ruskou bandou? Chudáku jako vy není moc, naštěstí, zasloužíte si velké opovržení, vy kryso a jako krysa taky chcípnete.

      Vymazat
    6. 16;01
      Ty pohadráková svině špinavá,co takhle výpis vražd a genocidy amiokupantů z Vietnamu za daleko kratší čas?!
      To se ti ty poblbanej havlofoglrauch nehodí do notiček,co?!

      Vymazat
    7. 16:01, ehm, pán je dozajista před třiceti lety probuzený demokrad, že? Někdo, kdo narve Rusáky i do článku o Bernardu Henri-Levi a roní zde slzy nad okupací.

      Tož vzhledem k tomu, že tento článek není o okupaci 1968, ale o úplně něčem jiném, o něčem, co vypráskal ze svého státu už koryfej všech věd Stalin před sto lety, tedy o trockismu (bacha na něj, Trockij byl Rusák!), pak mi přijde celkem zábavné, když sem vsuneš "okupaci", a při tomto pojmu si probuzený demokrad jako ty vzpomene pouze na tu v roce 1968. Přitom zapomene, že my jsme byli okupováni fakticky permanentně.

      A to hlavní, zapomene, že jen ta jediná, německá, přinesla našemu národu a státu nejen velké ztráty, ale i zásadní změny. Proti tomu, soudruhu, byla sovětská okupace a vstup armád Varšavské smlouvy procházka rozkvetlým sadem. To říkám i přesto, že jsem doplatil na následující normalizaci a osobně znám příbuzné jedné z obětí.

      Jenže narozdíl od tebe mám i přesné poznatky o té předchozí okupaci, německé, umím je zhodnotit, a nemám sklony k hysterii.

      Vymazat
    8. 16.16 TIPUJI NA - FFFF- 888, CO Ty debile skončíš špatně, provaz na krku tě nemine!

      Vymazat
    9. 16:47
      A52,F73,F200 F808,F600,F602.....tohle neměli ani incestní Habsburské dynastie!☺
      Dej si bacha na svůj krk ty havlošpíno,bude to rychlý!

      Vymazat
    10. 16:40 Pokud nechytrý pán nepochopil, tak jsem pouze reagoval na příspěvek váš v 15:22.
      Dávat dohromady tyto dvě okupace muže jen hlupec. Co bylo Německo pro nás celá staletí? Pouze jen spousta nekonečných válek, tak jako od roku 38-45. A co bylo pro nás Rusko od roku45? soudruh a bratr z nejvěrněších, hrály se zde jejich častušky, zemědělci podle nich pěstvali kukuřici jako 5 metru vysoké sloupy a i toho kozla nakonec rozdojili.Proto je okupace ze strany Rusa brána jako totální podlost. Pochybuji, že jste schopen tohle pochopit.
      Dnes je brán Němec jako náše součást, kamarád, který se za své činy omluvil a dnes nemá žádné válečné choutky, což se dnes o polofašistickém Rusku nedá zdaleka říct. Role se dnes bohu žel obrátily.

      Vymazat
    11. Anonymní1. listopadu 2019 14:55
      Co plivete na Rusko, rok 68 měli Rusové schválený z Washingtonu. Ale neroztahovali se zde jenom Rusové. Roku 38 nám skopčáci ukradli pohraničí a roku 39 nás spolkli i s chlupama. Na ty nezapomeňte, to bylo větší peklo, než 68. P.K.

      Vymazat
    12. 17:17, nikdo se z Německa neomluvil, o čem to tady kvílíte? Právě naopak! Omluvil se Havel Německu.

      Jen co padl bolševik, vturánu jsme tady měli propagandu Landsmaschaftu o nejpříšernější genocidě všech dob, o genocidě Němců v Čechách. O tom, jak chudáci Němci bojovali za Evropu a její hodnoty s bolševikem a Češi si hověli v blahobytu, jak nám všem bylo dobře a jak je potřeba udělat "pořádek" s konfiskovaným majetkem. To byl Jelcin, který předal všechny dokumenty ohledně invaze a okupace Havlovi a zároveň se omluvil. Dokonce i Putin při jedné příležitosti prohlásil, že to považuje za nepřípustný akt.

      Taky nechápu, proč sem cpete něco o kolchozech nebo častuškách. Vy jste to snad žral? Rusko byla země, která si ve válce proti nacismu vybojovala cordon sanitaire a to věděl každý. Invaze sice lidi překvapila a nasrala, ale ten, kdo zažil rok 1938 věděl, že se vše může zvrtnout.

      Ale mně to je tohle úplně u prdele, i kdyby se oba omlouvali každý týden. Ne o tom byla řeč. Byla řeč o devastaci. Já mluvím o příspěvku 14:55, kde se jako příklad krvavé okupace vzpomíná Rusko a nejen zde se to neustále pertraktuje jako "největší hrůza v dějinách Česka". Jako by jiná nebyla. Přitom pouhých 23 let dozadu naše země přišla o 360 tisíc obyvatel a ekonomicky se položila, byl zdevastován průmysl, zničená města, lidé zdivočeli, společnost se rozložila. Tohle se stalo i v '68?

      Ale vše je relativně snesitelné a odpustitelné. Ovšem co bylo za německé okupace nejhorší a co zanechává stopy, byl fakt, že ani za Rakušanů po Bílé Hoře nám nebylo tak arogantně dáno najevo, že jsme celý národ absolutní odpad, v podstatě dobytek, a po upotřebení při otrocké práci skončíme ve vyhlazovacích táborech, přičemž se tato idea začala skutečně realizovat. Tohle zůstává hluboko, hodně hluboko. Díváte se dnes na obyčejného Němce, třeba profesního kolegu, a občas premýšlíte, jak on vás vidí, když ještě nedávno vás byli jeho rodní schopni zastřelit jako podřadnou rasu. U Rusa a kohokoliv z tehdejšího SSSR jsme se s podobným jednáním a myšlením nikdy nestřetli. Dnes mám přátele u obou národů a nezbývá než doufat, že je tohle nacistické šílenství za námi.

      Tak se nesnažte hrát trapně na zhrzené city zapuzené nevěsty. Lidé na Sibiři taktéž nevzpomínají na čs. legie s vroucí láskou.

      Vymazat
    13. 16:57 No jo putlerpšouku, celá banda kremelskejch kretenů! A teď je koukej ještě pěkně seřadit - zleva doprava!.-D - http://iks2010.info/wp-content/uploads/img/%D0%A8%D0%93%D0%9D%D0%A8%D0%93%D1%82%D0%B0%D0%BA%D1%82%D0%B52.jpg

      Vymazat
    14. P.S.: Nezapomínej KDO byl tvůj biologickej fotřík! Jen ti to neměl kdo sdělit, páč tvá máti je němá už od dětství. To se stalo, když za války její komoušskou famílii navštívili ukrajinští vlastenci z UPA, kteří tvý bábě uřezali ty její povislý kozy, dědkovi zvadlýho kokota a ještě dejchající je oba vhodili do škarpy, kam chodila celá vesnice srát. Bohužel tvou matku, tuhletu kurvu - https://im.tiscali.cz/press/2017/11/30/883039-final-0787-3800x2536.jpg

      nenašli, páč byla schovaná v tý škarpě mezi hovnama a oni ji nedokázali rozeznat! A to byla chyba, tak jí pak mohl ožralej Havel na mejdanu, kde vynášela popelníky, ošukat a z toho si se vylíhl ty! Jenže tě potratila a ten potrat naložili do lihu a později poslali kremlovoroj jako delikatesu. Od tý doby co ji zežral poletuješ coby shluk těkavých plynů z lejnolíhně tohoto smradlavýho Ugrofína! - https://pbs.twimg.com/media/DQ3D5L9WsAAByD3.jpg

      Vymazat
    15. A52,F73,F200 F808,F600,F602.....tvoje incestní familie ti nadělila to nej!☺

      Vymazat
    16. 17:50 Má něco rozumného vám psát, pokud načmáráte takovou hovadinu, že 68 rok byl Rusum schválen z USA? Vy jste blázen pane.
      20:37 vy ve své idocii překonáváte pána v 17:50. Němec se nám omluvil a naopak , pan Havel,( náš nejlepší prezident ), se nikomu neomlouval, nesmíte chlastat jak Zeman!
      A co procesy v 50 letech, řízeny Rusem, ty vám taky asi nevadí. Poprava nevinného komouše žida Slánského, to byl majstrštyk tehdejších rudých sviní, ale to pro vás přece nic neznamená že.

      Vymazat
    17. 10;07
      A vrah McCarthy ty idiote byl svatej?!
      Když víš kulový,raději ZMLKNI,havlošpíno!

      Vymazat
    18. 10:39 Nějak mi tady chybí ty tvoje F 800. Copak?
      A v USA zase bijí černochy, že ty trapná postavičko!

      Vymazat
    19. Když jsem viděl soudní záznamy Slánkého odhalujícího své "zločiny", vždy to u mně způsobovalo záchvaty smíchu.

      Vymazat
    20. Anonymní2. listopadu 2019 10:07
      Východní a západní blok byly v dohodnuté vojenské rovnováze. Takový přesun tankových jednotek, letecky i po ose, směrem k západním hranicím, musel být předem oznámen západu, aby to nepovažoval za začátek útoku na NSR, nebo Rakousko. Takto fungovala domluvená rovnováha sil. Takže západ o plánu přepadení Československa, musel být informován a samozřejmě to odkývat.

      Němec se nám omluvil – já učůrávám blahem. A co ty roky teroru, statisíce mrtvých a vykrádaná a rozbitá země? Jo, dobře, oni se omluvili. Germán je pro nás největší ohrožení.

      Po 89 možná nebyly procesy, ale lidé také byli vyházeni z funkcí. Tak postupuje každý nový systém. P.K.

      Vymazat
    21. Anonymní2. listopadu 2019 11:36
      Možná jste nepochopil, že 10:39 Vám chtěl naznačit, že v té poválečné době, byl svět nestabilní a tedy trochu hysterický. Jak na východě, tak na západě.
      S těmi černochy máte pravdu, mlátí je tam. Mělo by to pro nás být poučení, že multikulturalismus nefunguje. Až nám zase eurokomisaři budou vyhrožovat pokutami a soudními procesy, za to, že je zde nechceme, tak jim ukažme prostředníček. P.K.

      Vymazat
    22. 11)36
      Když to ani opsat nezvládneš,netapetuj A52,F73,F200 F808,F600,F602....havlofoglrauch!☺

      Vymazat
    23. 13:08 No jo putlerpšouku, celá banda kremelskejch kretenů! A teď je koukej ještě pěkně seřadit - zleva doprava!☺ - http://iks2010.info/wp-content/uploads/img/%D0%A8%D0%93%D0%9D%D0%A8%D0%93%D1%82%D0%B0%D0%BA%D1%82%D0%B52.jpg

      Vymazat
  17. 10:43...:-DDDDDDDDD
    Jó jednota!Na Západě panuje jednota ako sfiňa...
    Nejvíc v Americe,kde si chtěj impíčnout prezidenta.
    Ale i ve Velké Británii, vlastně fšude...
    Spíš bych si typla,že jednota se začíná vytvářet na Východě,ne?
    Zdá se,že Putin,čínský Si,Erdogan,Róháni si vzájemně nikterak nehodlají jít po krku.
    Helanov

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jednota znamená nejít si po krku?

      Vymazat
    2. 11:00 Jednota? to byla značka ochodu za komanču, jako dnes MAKRO, JEN O TROCHU LEPČČČÍÍÍ!
      To minimum ekonomických nezhod západních státu není duležité, duležite je seskupení NATO, a to v případě konfliktu bude určitě fangovat.
      A třeba ruskočínské přátelství známe z 60 let m.s. Kdy mezi sebou celkem uspěšně tyto 2 státy válčily. Ti si pujdou pokrku při sebemenším problému.

      Vymazat
    3. 11;30 je videt,ze absolutne nevite,ktera bije...To bude tim,ze novy vyvoj vas nezajima....zijete v te historii

      Vymazat
    4. 12:24 A že by jse mě to vašnosto vysvětlil? pokud nevím která bije? Vás asi někdo bije do blbé hlavy co.Jinak - historie matka moudrosti-. Vy si myslíte že ty dvě velmoci( pouze ale čína )si nepujdou po krku ? Najivo!

      Vymazat
    5. 11:16...Nejít si po krku je první předpoklad budoucí spolupráce.
      Tady na Západě si jde po krku každý s každým.
      Který západní politik má takovou podporu jako Putin,Si Ťin-pching,Róhání nebo Erdogan?
      Ani jeden!
      Helanov

      Vymazat
    6. 17:49 Od koho že má podporu Číňan nebo ten Putler? To si děláte hodně velké kozy, takové nemáte. Ve světě je pouze trpí, ale podporu? A pokud jde o domácí, no ze strachu před jejich totalitou, asi jo.

      Vymazat
    7. 18;01
      Podpora amiokupantů by měl být trestným činem!

      Vymazat
  18. Hebrejci jsou Semitského původu jako Palestinci. Jinak Ž nebo ž je směs několika národů většinou Chazarského původu. Je dobré si přečíst knihu profesora na Hebrejské universitě Šolomo Sanda: Jak byl vynalezen židovský národ. Je vydaná i v češtině a dá se u nás koupit. Poturčenec horší Turka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 11:19...A kdyby byl někdo spořivý,tak si tu knížku může vypůjčit v každé veřejné knihovně.
      Helanov

      Vymazat
  19. Přiznám se že jsem Lévyho neznal a tak jsem se podíval na jedno video kdy na čt24 byl s ním rozhovor cca půl hodiny. Dojem z něho? Mazaný židovský demagog a manipulátor. Na první pohled charismatický, což je u Francouzů celkem běžné. Co mne na něm ale upoutalo nejvíce, byly oči, číhavý pohled a takové jakoby zlé oči. Někdo se může smát, ale u lidí které neznám, mám vyzkoušeno dát na první dojem a málokdy se spletu. Hej hou, rudý dědeček

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ja uz toho cetla vic....je opravdu sedou eminenci a silenym politrukem

      Vymazat
    2. Ty zlé, poťouchlé oči maj skoro všichni, kteří se věnují politice.
      Albrightové taky koukal z očí sám ďábel.
      Helanov

      Vymazat
  20. Zatímco pro "naši zemi" BHL zcela jistě nebezpečný není. Je to hochštapler s erudicí průměrného politruka, což "náš člověk" odhalí nejpozději do dvou minut poslechu jeho intelektuální produkce.

    OdpovědětVymazat
  21. Nic neni bez pricin...tenhle typek bude jednou z tech,proc maji lide zidy tak "radi"

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já proti Židům vůbec nic nemám.

      Vymazat
    2. Ja jak proti,kterym....Sorose,Krvavou Madlu a typky jako je on fakt nemusim

      Vymazat
    3. Já zase nemám rád nácky jako jsi ty.

      Vymazat
    4. 12:49 Vas problem

      Vymazat
    5. 12:49 pocitam s tim,ze vam ti miliardari hazi alespon ohlodanou kosticku,kdyz je tak hajite:-)

      Vymazat
    6. 13:36
      Jdi do prdele, nácku! Takoví zmetci jako ty jen čekají na svou příležitost aby mohli znovu otáčet kohouty ve "sprchách".

      Vymazat
    7. 13:40Jste jen trapny a hloupy...ale kazdy jsme nejaky

      Vymazat
    8. 12:23, já proti Židům taky nic nemám, naopak. Jenže tohle nejsou Židé, Henri-Levi je ksindl narozen v Alžíru, Francouz. Takoví jsou i u nás a vůbec nemusí pocházet z židovské rodiny z Alžíru.

      Vymazat
    9. Vše slabé, nejhorší zvěrsta v novodobé historii produkuje KOMUNISMUS společně s FAŠOUNY, kterých dnes není v Evropě mnoho, ale v Rusku nahradí ty komouše.

      Vymazat
    10. 14;34 jj Rusko a komuniste zerou male deti

      Vymazat
    11. 14,34
      |Vypadni ty havlomOUDra tapetovat JandoPutnovi na pinďoura,trapáku z amiprdele!!!

      Vymazat
    12. 14:05 Ale on je narozen v ALzirsku v zidovske rodine...na Wiki to stoji

      Vymazat
    13. 14:38 Ani bych se při té Ruské bídě nedivil a co se týče Putlera , tak určitě!

      Vymazat
    14. 15:25, máte pravdu. Byl jsem posledně v Kremlu a všiml jsem si, že pod Putinovým oknem se válí spousta malých kostiček. Asi má nějakou smlouvu s Barnevernetem nebo co. Zkuste toto tel.číslo: +420 284 016 111, tam vám s vaším problémem pomůžou.

      Vymazat
    15. 15:38 Asi ho velice dobře znáš a voláš docela často, tipuji že to je blázinec. Doporuč ho své rodině, tam jste asi všichni na kaši, já jsem v pořádku na rozdíl od tebe blbečku

      Vymazat
    16. 15:48, představ si, že jsem si to těsně před svou odpovědí našel na internetu, protože mi to připadalo vhodné ti to doporučit. Já jsem dobrák a mám lidi rád, tož poradím bližnímu svému.

      Vymazat
    17. 14:05...Vy jste ťunťa!
      Vždyť je to aktivní sionista!
      Helanov

      Vymazat
    18. 18:05, no a co? Je to občan Francie. Mně je u prdele, že pochází z židovské rodiny. I v Česku jsou ještě lidé s židovskými kořeny a považujeme je za Čechy. Oni sebe taky. V elitních klubech sionistů nejsou jen Židé nebo židé, to propaguje sebranka, která se cítí být vyvolená. Tito všichni jsou liberálové a globalisté. Mně se jen nelíbí, když se kvůli nějakým idiotům okydává nějaký konkrétní národ anebo tradice. V Izraeli máte Židů hafo, a že by se nějak lišili od zbytku světa, to jsem si moc nevšiml. Kdo ochránil ty evropské před nacisty? Asi bychom měli dát obyčejnému národu nějaký jiný název, Rusáci mají pojmenování Jevrej.

      Vymazat
    19. Pan to ma asi trosku pomotane on vlastne zid neni zid ,je to obcan Francie .ze? Ja kdyz se vydrzim divat malou chvili na 2 kluby ve Francouzske lize tak nevidim nic jineho nezli 22 negru na hristi !! Ve Francii zemi to buzerantu hned po skopcackej pakazi 2 zemi buzerantu maji zakon o tom ze neni rasa, je jen statni prislusnost .To maji za ty jejich kolonie stejne jako Anglie (kde jiz Londyn ridi cerna tlama muslim)a skopcaci kteri si natahali Turky na praci neb sami jsou lini jako svine ,jen zrat a poslouchat Fuhrera.Takze maji z Berlina pomalu Ankaru a to jsou take pekni vymastenci muslimsti .Takze kdo se zastava dovozu opic musi si uvedomit ze se jednou bude rikat " ZLATI CIKANI "ti nas aspom nerozsekavali na ulici macetou a tech par slepic se vydrzelo On ten zid drive taky brousil jenom noze a spravoval dratoval hrnce
      a dnes ridi vsechny z;odejny co jich na svete vymysleli

      Vymazat
    20. 19.00 On je velevazeny pan asi cikorka ,ze? Podle hafo tak soudim normalni bily rasista jsko jsme my toto slovo neuziva cikorko pricmoudla

      Vymazat
    21. 19:29, á pán je rasista, a jako nášup k tomu, nácek jako vyšitej. Celkem jsem se nad těmi 22 negry na hřišti zasmál, je to pravda. Starosta Londýna je Arab, ne černoch. Mně ovšem černoši nevadí... pokud žijí u sebe doma. Docela jim tam v té jejich domovině fandím a příští rok se chystám do Keni jako turista, aby ze mě něco měli. Ty ovšem budeš žít někde v euro multi kulti ráji, jelikož přímo hoříš neutuchající láskou ke svým opáleným spolubratrům, co mají od modliteb čela obouchaná každý den pětkrát o zem. Škoda že neumíš česky, je s tebou sranda.

      Jo a nejsem "cikorka".

      Vymazat
  22. Tohle mě zaujalo: ... Po první světové válce ztratilo Srbsko tři čtvrtiny mužské populace v reprodukčním věku a před úplnou genocidou zachránila zemi Ruská říše...

    Co si pod tím představit? ;))

    OdpovědětVymazat
  23. Po precteni jeho zivotopisu je to jasne...zbohatlicky fracek,ktery nemusel sam vydelat ani korunu,tak do vseho zvani

    OdpovědětVymazat
  24. Slovany nikdo nerozděli.
    Kosovo je Srbsko.
    Krym je Rusko.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Slovani jsou rozděleni a bojují mezi sebou se zbraní v ruce.
      Kosovo bohužel momentálně není Srbsko.
      Krym je už konečně znovu Rusko.

      Vymazat
  25. I tento hajzl brzy pojde,přijdou další,kteří jsou pěstováni v líhních typu Aspen a podobné líhně nadnárodních hajzlů.

    OdpovědětVymazat
  26. Ruská novinářka se vysmála komunistům za odhalení desky Stalinovi. Dostala vysokou pokutu.

    Soud v Nižném Novgorodu uložil pokutu 70 tisíc rublů šéfredaktorce webu KozaPress Irině Slavině za pohrdání autoritou. Úřadům se totiž nelíbila poznámka, kterou dotyčná novinářka komentovala odhalení pamětní desky Stalinovi ve městě Šachunja, které navrhla přejmenovat na „Šachujna“.

    Podle šéfa lidskoprávního sdružení Agora Pavla Čikova jde o nejvyšší pokutu, jakou kdy úřady podle článku o pohrdání autoritou uložily. Výrokem Slaviny se od začátku října zabývají vyšetřovatelé ze zvláštního oddělení ministerstva vnitra, kteří proti novinářce vedou správní řízení pro údajný projev neúcty vůči úřadům a společnosti.

    Svůj satirický příspěvek Irina Slavina uveřejnila na sociální síti. Terčem jejího posměchu byli komunisté za to, že odhalili pamětní desku Stalinovi ve městě Šachunja v oblasti Nižnij Novgorod.
    Slavina v reakci na to později zveřejnila svůj nápad. Poukázala na událost, při níž komunisté připevnili na zeď domu „Stalinův ksicht“ a navrhla proto město Šachunja přejmenovat v Rusku nepublikovatelným způsobem.
    Ruskojazyčná mutace BBC doslova píše, že Slavina „navrhuje přeházet písmena v názvu města tak, že by kořen jeho názvu vyzněl hrubě“.

    Soud vyšel z policejní zprávy odkazující na vyjádření doktora filologických věd a profesora právnické fakulty Timura Radbila, podle nějž pozměněné jméno vzbuzuje „jednoznačné obscénní asociace, je urážlivé, porušuje normy veřejné morálky a vyjadřuje jasnou neúctu vůči společnosti“.
    Zda a případně nakolik neuctivý byl k lidem komunisty adorovaný vrah Stalin, rukama jehož pochopů zemřely miliony lidí, filolog zapomněl říci.

    David Horák

    OdpovědětVymazat