Reklama

.

.

úterý 22. října 2019

Trump v roli Roosevelta

Erik Best
22. 10. 2019 EB
Syrský Kurd s českým občanstvím Rachid Khalil řekl časopisu Týden, že rozhodnutí Donalda Trumpa stáhnout americké jednotky ze severní Sýrie a umožnit turecký útok přijde Kurdům jako zrada, jako dýka bodnutá do zad. Téměř před 80 lety použil podobná slova Edvard Beneš, když popisoval dva identické texty Franklina D. Roosevelta, zaslané jemu a Adolfu Hitlerovi 26. září 1938



I když se o tom Beneš v té době nezmínil, prohlásil 20. května 1942, že Rooseveltovu intervenci považoval za dýku bodnutou do zad a „poslední těžký úder“. Československo nehodlalo zaútočit na Německo, řekl Beneš, nemělo se s ním tedy jednat na stejné úrovni jako s Hitlerem. Roosevelt nakonec dosáhl mírové dohody, o kterou usiloval. Ta se stala známou pod názvem Mnichovská dohoda. Češi, jako např. Karel Schwarzenberg, kteří jsou dosud rozhořčeni, že Beneš před Hitlerem kapituloval poté, co ho Roosevelt hodil přes palubu, si zřejmě myslí, že by teď Kurdové v severní Sýrii měli setrvat i poté, co je Trump bodl do zad.

81 komentářů :

  1. Toz pán Best já be sem ho videlspíse v roli Borise Jelcyna a ne otráveného Roosevelta to só dva odlisné svete a dve jeden´ctke.....toz hezké den P.S.

    OdpovědětVymazat
  2. V Mnichově se konala schůzka o nás bez nás a účastni byli Italové, Francouzi, Britové a Němci. Výsledek byl, aby Československo postoupilo, nebo předalo Německo všechny území na kterých se nachází Německy mluvící obyvatelstvo. V roce 1939 v březnu pak Německo obsadilo celé území Čech a Moravy a Slovensko se odtrhlo. V té době také na Československo zaútočilo ze severu Polsko a na jižní hranici Maďarsko. V roce 1938, po Mnichovské zradě, Británie a Francie upozornili Československou vládu, že v případě, že by se Československo bránilo vojensky, bude veškerá vina za vzniklou válku na straně Československa. V té době mělo již Polsko uzavřenou smlouvu s fašistickým Německem o neútočení a spolupráci. Na jihu bylo již Rakousko připojené tzv. anšlusem k Německu. Mnoho dnešních hrdinů vyčítá Benešovi, že se Československo mělo vojensky bránit. Ale v situaci, kdy tehdejší spojenci Británie a Francie nás hodili přes palubu a žádný ze sousedních států nebyl spojenec to byl holý nesmysl. Jak by jsme dopadli bylo vidět později v září 1939, kdy i přes uzavřenou smlouvu o přátelství a neútočení Německo napadlo Polsko a spojenci Polska Británie a Francie opět nic nepodnikli a i když byli na západní hranici Německa, prostě jenom stáli a koukali jak se Hitler přibližuje k hranicím Ruska, tehdy SSSR. Ale Hitler než zaútočil na Rusko, obrátil se proti západním státům, aby je obsadil a pak využil jejich průmyslovou kapacitu k útoku na Rusko, kdy na Rusko zaútočila celá sjednocená západní Evropa. Vše velice podobné dnešním dnům, kdy je už skoro celá Evropa v NATO a připravuje se k útoku na Rusko.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tihle alternativní "historici" jsou skutečně k popukání :-D
      Kde na to ti lidi chodí? Vždyť tyhle sračky se nevyučovaly dokonce ani za komoušů.

      Vymazat
    2. pro
      Anonymní 23. října 2019 0:37.

      Výklad toho co se stalo byl naprosto v pořádku. Ale vážený pane, teď s kůží na trh zase Vy. Jak to tedy podle podle Vás jistě "nealternativního historika" bylo. To si tady všichni rádi od Vás poslechnem.

      Pokud tak neučiníte, hamba vám. Styďte se. To slušný člověk nedělá, někoho urazit a nemít argumenty.

      Fuj!

      Vymazat
    3. prvý a zásadný omyl je, že sa to dohodlo v Mníchove, tam sa len skonštatovalo, že Beneš pod nátlakom Mníchovskú dohodu akceptuje, dohodli sa len podmienky odstúpenia, viniť Francúzko a VB - garantom našej štátnosti boli hlavne USA, a aj Taliani, takže ... zradili nás - aj vás vtedy USA vskutku ....

      Vymazat
    4. 6.58 - výše jmenované státy garantují, že se opět na nás vy….. a pořád jim lezeme do ….že premiére Babiši.

      Vymazat
    5. 0:37 Hale uslintanej pyjáte za socialismu se vyučovala historie jak byla 0:14 napsal pravdu. No a určitě nové tažení na východ nebude maximálně budete prdět do západní hlíny.

      Vymazat
    6. 8:54
      Zase placatý mozeček, politika je vždy klíčkování mezi nemožným, jakžtakž možným a ideálním. Na ideální zapomeňte, to je v politice iluze. Mnichov byl z naší strany bez dodržení smluv vojenský neřěšitelný, vždyť i úspěšná mobilizace a obrana pohraničí (opevnění z jihu země nebylo hotovo) počítala pouze s týdny obrany, dokud se smluvní strany nezapojí do naší obrany. Tak kvičení na Beneše je naprosto dětinské. Z důvěry v pakty jsme vyléčeni, stálo to miliony životů. Proto dnes nebudu fandit šavlím a sedlání koňů naší kavalerie. Vylévání zloby a hanobení premiera et item prezidenta ve vztahu k zahraniční politice je naivní, mám k oběma připomínky, ale ty se týkají naší vnitropolitiky. Hrdiné postoje našich komunálních politiků k mezinárodní politice jsou mimo. Laciné zviditelňování se vyvěšováním vlajky Tibetu, je zbytečné, vážím si Tibetu a nesouhlasím s jeho anexí Čínou, ale nesouhlas se má odehrávat na úrovni OSN. Jelikož mám právo dané ústavou, tak svobodně prohlašuji, že se podle mne nepovedl ministr zahraničí. Jsme v demokratickmé státě, tak musím respektovat výsledek.

      Vymazat
    7. 10,48
      Na úrovni čeho?????OSN?????toE SNAD VTIP A JEŠTĚ K TOMU BLEBJ!!!!!
      Kde BYLO OSN,když amiokupant bez jeho mandátu napadnul Jugoslávii a bombardoval ochuzeným uranem Srby???!
      V prdeli a držel hubu!!!!Ostatně,jako loutka v rukou amiokupantů STEJNĚ NIC JINÝHO NEMŮŽE!

      Vymazat
    8. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    9. 11:10 Co je OSN? Jen užvaněný spolek protěžující zájmy žluto-negerských poloopic co má právo leda mlčet! Páč vše čím naše civilizace je, vytvořila bílá arijská rasa! A kde ta se vzala? Kde byla její kolébka? No přeci na Ukrajině - té od Karpat po Kavkaz. Dodnes je to území s největší koncentrací bílé rasy, ovšem notně zdegenerované genetickou příměsí mongoloidní rasy a "turkických národů", což jsou v reálu jen pastevecké kmeny (národy v jejich moderním smyslu byla schopna zformovat pouze naše, bílá rasa). Když se zastavíme nad dějinami 20. století a budem hledat bod obratu od naší vlády nad světem k bezmoci a úpadku naší rasy, dojdetme ke stejnému závěru - budeme-li pečlivý a bez antirasistických předsudků ovšem! Kdy došlo k průseru a proč? Byl to okamžik, kdy komodor Perry nenašel pokračovatele! Totiž přijetí japonských skrčenců mezi spolek výhradně bílých imperialistů byla zásadní bota! Šlo sice bezesporu o nejvyspělejší ne-bílou entitu, ale sotva schopnou sdílet árijské hodnoty západní, germánsko-románské civilizace. Japonsko se mělo stát řádnou kolonií USA stejně, jako Indie byla britskou, Indočína francouzskou a Indonésie nizozemskou! Čínu by si poté rozdělili Rusko a anglo-francouzští kolonialisté bez problémů. Jenže účast Japonska na dělení sfér vlivu ve východní Asii vedla ke konfliktu s Ruskem, který využili britští čachráři k oslabení konkurence. Porážka Ruska Japonskem, která by bez britské podpory Japonska byla nemyslitelná, se stala počátkem krize naší rasy a její světové hegemonie! Samozřejmě víme že v pozadí toho průseru stál Židé se svou finanční mocí, kteří z pozadí ovládali Britské Impérium a USA. A dnes už to nespravíme, když žlutáci maj vodíkovky a kosmické technologie a černí mají penicíln a místo toho aby vychcípali na banální chřipku se povalí do Evropy ...

      Vymazat
    10. Jedinou zárukou alespoň dílčí samostatnosti je dostatečný počet jaderných hlavic namontovaných na nosičích s dostatečným doletem (nejlépe do USA). To pochopil i retardovaný Kim. Nějaké pakty? k smíchu. Stačí si pročíst pár knih dějepisu, zejména pak novodobé dějiny. Opravdu marně vzpomínám, kdy naposledy, jestli vůbec někdy, šel do války jeden kvůli druhému, bez vedlejších úmyslů. Vždy v tom něco bylo. Úrodná půda, voda, později suroviny, nebo strategicky výhodná poloha. Ale ryzí přátelství?

      Vymazat
    11. 19:03 Z toho nic nebude! Oni mají hluboko v podzemí luxusní města, solárka, skvělý vybavení! Do 20-ti let bude Země v pořádku, obrozená a bez hladem pochcípané rusácké a čínské holoty! Máme právo na restart! - http://veda-a-technika.eurozpravy.cz/veda/210211-zkazu-zeme-by-lidstvo-prezilo-svet-po-jaderne-valce-by-ale-nikdy-nebyl-stejny/

      Vymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  4. "V Mnichově se konala schůzka o nás bez nás a účastni byli Italové, Francouzi, Britové a Němci. Výsledek byl, aby Československo postoupilo, nebo předalo Německo všechny území na kterých se nachází Německy mluvící obyvatelstvo. V roce 1939 v březnu pak Německo obsadilo celé území Čech a Moravy a Slovensko se odtrhlo. V té době také na Československo zaútočilo ze severu Polsko a na jižní hranici Maďarsko. V roce 1938, po Mnichovské zradě, Británie a Francie upozornili Československou vládu, že v případě, že by se Československo bránilo vojensky, bude veškerá vina za vzniklou válku na straně Československa. V té době mělo již Polsko uzavřenou smlouvu s fašistickým Německem o neútočení a spolupráci. Na jihu bylo již Rakousko připojené tzv. anšlusem k Německu. Mnoho dnešních hrdinů vyčítá Benešovi, že se Československo mělo vojensky bránit. Ale v situaci, kdy tehdejší spojenci Británie a Francie nás hodili přes palubu a žádný ze sousedních států nebyl spojenec to byl holý nesmysl. Jak by jsme dopadli bylo vidět později v září 1939, kdy i přes uzavřenou smlouvu o přátelství a neútočení Německo napadlo Polsko a spojenci Polska Británie a Francie opět nic nepodnikli a i když byli na západní hranici Německa, prostě jenom stáli a koukali jak se Hitler přibližuje k hranicím Ruska, tehdy SSSR. Ale Hitler než zaútočil na Rusko, obrátil se proti západním státům, aby je obsadil a pak využil jejich průmyslovou kapacitu k útoku na Rusko, kdy na Rusko zaútočila celá sjednocená západní Evropa. Vše velice podobné dnešním dnům, kdy je už skoro celá Evropa v NATO a připravuje se k útoku na Rusko."
    To mohu potvrdit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mnichovská zrada, nebo pražský krach? Nečasova mise a rozpad Československa v roce 1938 https://rcmonitor.cz/zpravy/vatikan/mnichovska-zrada-nebo-prazsky-krach-necasova-mise-a-rozpad-ceskoslovenska-v-roce-1938/3237

      Vymazat
    2. Co to je za blbost - "pražský krach". Vždyť to byl krach politiky bývalých spojenců, kteří nás hodili přes palubu, aby nemuseli válčit. Nakonec válčit stejně museli, Francie prohrála ostudně a 1/4 všech německých útočících tanků tvořily československé kořistné. Po roce 1945 se už těžko našim lidem namlouvalo, že bývalí spojenci, kteří zradili na podzim 1938, by měli být opět spojenci.

      Leo

      Vymazat
    3. zápaďáci nás hodili přes palubu, neboť měli v plánu po porážce Ruska si rozdělit jeho nerostné bohatství a území; v současné době nejde v samé podstatě o nic jiného - tož tak

      Vymazat
  5. Dohoda ovsem byla zcela Ilegalni a proti tehdejsim mezinarodnim zakonum...Cili jednali tam samozrejme zlocinci a Cesi nebyli k jednani prizvani a naopak odkopnuti..
    Jednalo se o spiknuti za ucelem spachani valecnych zlocinu ...A neni pochyb, ze meli byt po valce potrestani..
    USA a NATO , jsou od zacatku v Syrii jako v Iraku a Afganistanu jako okupanti, vcetne jejich agentu , mezinarodnich teroristu ISIL a DAESH, Al Qaeda v sile 120-150 tisic a plne vyzbrojeni US zbrojnimi koncerny a
    konglomeraty ti vsichni ,jako Okupanti..Statisice mrtvych zen, deti, civilniho obyvatelstva vcetne zniceni skol, skolek, nemocnic, infrastruktury /s tim ze dalsi koprorace to za drahy penize po valce znovu vybuduji, jako treba predtim v Evrope a jinde/ , predevsim..To bylo provedeno Humanistickym a neohrozene lidsko-Pravnim na rasismus a diskriminaci Expertem na mezinarodniho prava a na Ustavu USA a jine Ustavy Obamou a dalsimi experty na mezinarodni Pravo a Zakony na obranu sveta pred valkami....Dlouho predlouho studoval ? /nebo co tam delal?, nebo nebyl schopn vubec neco pochytit ?/, na tech nejdrazsich a nejlepsich univesitach s nejlepsimi pedagogy a dale ovesen jeste medajlemi a dalsimi doktoraty a Nobelovou cenou
    Miru,vcetne ..
    Co nasliboval kurdum , byly zase ilegalni sliby a dali povoleni jim valcit v Syrii ovsem opet ilegalne..
    Pozor. Kazdy pritel USA by se mel trast strachem jak dopadne. A kazdy nepritel USA se citi v bezpeci tak..Tak Saddam, Noriega, Diem,Ukrajina , EU , NATO atd. A na strane druhe nepratele Assad, Iran, Vlady v Libanonu, Rusko atd..Nedopadaji nejhure..Jsou totiz na rade az po pratelich ,spojencich USA..

    OdpovědětVymazat
  6. Ovsem zadnej Kurd ani zadnej cizinec ,by nemel a nesmi co zvanit o nasich vztazich s USA.
    Ani verejne . K tomu nema opravneni a USA je CR spojenec.
    At jde zvanit a s tema co to roznaseji, nejak jinam..
    To je jen rozvraceni nasich vnitrnich a zahranicnich zalezitosti , do kterych nikomu v celym svete nic nesmi byt..Jestli pribeh za tim ucelem tak at zase odbehne ,rychle a daleko..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 1:53 Vy nejspíš špatně chápete. Ten Kurd přece nic neříkal o našich vztazích s USA. Mluvil o tom, že jejich bývalý spojenec (USA) zradil Kurdy. Pan Best připoměl, že USA zradily před Mnichovem i nás. Já si dovolím připomenout, že USA zradily i mudžáhedíny v Afghanistánu, proti kterým už 18 let válčí.
      Vy jste jeden z mála, kdo přes tyto a další příklady pořád věří, že USA je spolehlivý spojenec. Nejspíš to souvisí s úrovní vašeho chápání a vyjadřování. Ale nic si z toho nedělejte. Blbů jako vy je v parlamentu a v mejnstrýmu habaděj. Jenom s tím nechďte mezi normální lidi. Byl byste za vola.

      Vymazat
    2. S prominutim ,ale nechci chapat.Kdyz Ale vytruboval TEN KURD to vsechno u nas a tedy dostal povoleni k tomu. Od jemu podobnych jako jste vy. Machat vsechnu spinu/sracky u nas ,aby co nejvice na nas ty stoky infekce zustaly u nas ,skodily nam a smrdely. To chcete ?..aBYCHOM MY PAK NESLI PLNOU ZODPOVEDNOST ZA JEHO SPINU ??/
      Resit zrady a cokoliv. A v Cesku to muze kritizovat jen Cech a nikoliv stada pobehliku ze Sorosovych staji..Kdyz verili USA je to jen a pouze jejich vlastni tupa imbecilita. Meli by uz davno 80 LET vedet !!
      Tohle muze delat jinde. Ale pochybuju ,ze by takovyho nechali prat spinu jinde !!!My k nim taky nechodime troubit cokoliv a troubit do vseho co se nam zachce. Roznaset u nich vselijake sracky. My umime drzet UROVEN , mame vrozeny respekt. !! Tady je treba jednani na nejvyssi mezinarodni urovni , te , ktera jedina muze jejich problem vyresit. A tam musi jit a nikoliv jako krvavy teroristi schopni pouze terorirovat vsechno kolem,ve spojeni s ISIL , Daesh a Ql Qaeda, svrhavat legalni vlady v Syrii napr. a svrhavat pomoci prevratu tureckyho dost brutalniho /to taky nevedeli/, ERDOGANA a jinak masakrovat. A co cekAli za to ? Kdo masakruje byva zmasakrovan jako nacisti napr. A ted kvici kdyz prisla spravedlnost a odplata..A vy s nima.
      A doufam ze autor clanku mel na mysli TAKY VAROVANI ,ZE STOJIME PRED DALSIM MNICHOVEM a mozna tech Mnichovu bude vice a jeste horsi..

      Vymazat
    3. Promiňte Anonyme 4:44, ale podle doby psaní a kostrbaté češtiny bez diakritiky asi nebudete zdejší, že.
      Proč tedy používáte to "my" ve smyslu my Češi? VY tu vůbec nezastupujete české národní zájmy. Vy tu děláte reklamu na bezmyšlenkovité vazalství, oddanou poddanost libovůli velmoci za oceánem, která už mnohokrát prokázala, co je zač. Už generál DeGaulle o nich věděl své z válečné zkušenosti a Francii z poddanství rychle vyvedl. Naši dnešní politici takový formát nejsou.

      Z vašich řečí vylézá ještě jedna otřesná věc. Vy nechcete, aby u nás probíhala otevřená demokratická diskuze, aby náhodou lidem nesvitlo v hlavách, že spojenec, kterého nám média už 30 let vnucují, je nebezpečný především svým přátelům (vazalům).

      Vymazat
    4. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    5. USA nejsou naši spojenci. USA nejsou ničí spojenci. Udržují pouze v daném čase pro USA výhodná spojení. Ale za dva dni může být vše jinak.
      Pro USA jsou VŠICHNI vazalové, kdo se vzepře, tomu "zkroutí ruce". To je jejich uvažování a styl. Ten kdo si neuvědomuje výše uvedené a hraje si na jakési spojenectví s USA je blbec a podle toho také dopadne - J.Vietnam, Irák, Afghánistán
      Ten kdo věří jakýmkoliv "smlouvám" s USA je blbec a podle toho také dopadne (Írán).
      Já osobně bych tu špinavou práci eliminace a návratu do reality USA nechal na Čongovi. Ten uvažuje v delším časovém horizontu a nezajímajího krátkodobé zisky.

      Vymazat
    6. 1:53
      A vám osobně je jasné, co je dnes politika USA? Já už tak jasno nemám, chování prezidenta Trumpa je dost neodhadnutelné. Proto ke vztahu k politice USA raději názor nemám.

      Vymazat
    7. Spojenectvi s USA je SKUTECNOST , akorat neni pro idioty /kteri ji nechteji nebo chteji/,a na kterych nezalezi... Tu skutecnost my musime videt a respektovat at je jaka chce.

      Vymazat
  7. V tomto telefonickém hovoru mně president Beneš důvěrně oznámil, že při své příští návštěvě v Paříži bych měl prodiskutovat otázku postoupení části Československa, aby se zabránilo jeho úplnému zničení Před svoji cestou do Francie obdržel Nečas presidentem Benešem vlastnoručně psané instrukce: Mnichovská zrada, nebo pražský krach? Nečasova mise a rozpad Československa v roce 1938 https://rcmonitor.cz/zpravy/vatikan/mnichovska-zrada-nebo-prazsky-krach-necasova-mise-a-rozpad-ceskoslovenska-v-roce-1938/3237

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymní23. října 2019 2:08
      Ten benešův návrh, bych chápal jako pokus o záchranu země. Pod tlakem vývoje v Německu, se čeští němci stále prohlašovali za utiskované, hitlerovo Německo je vyzbrojovalo a využívalo k rozvracení naší země.
      Tak prezident Beneš navrhnul, ať si tedy Hitler vezme kus naší země a k tomu všechny české Němce, kteří se zde cítí utiskovaní. Určitě bych to nevnímal jako zradu na našem národě, tenkrát žádné dobré řešení neexistovalo (jak ukázal vznik II.SV). To bylo možné až po válce. P.K.

      Vymazat
  8. To o tom Nečasovi napsal černoprdelníkům ke zveřejnění ředitel Koudelka. Samozřejmě, že to posílal tajně, když je z tajné služby.

    OdpovědětVymazat
  9. Z toho plyne ponaučení,že současná Pravda a Láska je jen účelově převlečená Lež a Nesnášenlivost.
    Taky ony evropské hodnoty platí jen pro určitou zazobanou vrstvu obyvatelstva, nemají všeobecnou platnost, dokud je neuznává celá společnost. ČT může stokrát i tisickrát o tom žvanit a lidi nomenklaturním novinářům nebudou věřit, ti nehájí jejicj zájmy.

    OdpovědětVymazat
  10. Ruku na srdce: kdy se USA bavila s jinými v předvečeru jakýchkoliv svých invazí?

    Kdyby Hitler tenkrát jednal ve stejném stylu, jako na své "bebíčka" dnes jedná USA (když je "ohrožena jejich bezpečnost"), tak by se s žádnejma Francouzama, Anglánama nebo jinými, o tom nebavil.

    Ale tenkrát celý svět odsoudil tu invazi a tu podělanost Francie, Anglie (na Ameriku si nevzpomněl), všichni fandili Československu a Benešovi(na rozdíl od našich dnešních "generálů po bitvě)...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zatímco dnešní svět odsoudí invaze jen jedněch, jiných zase ne - double standard...

      Vymazat
    2. odsouzeni invaze je tak všechno co jelita udělaji aby si pak donik s touto proklamaci vytřel pozadi on šefuje světu a kdo nebude poslouchat jeho pravdu tomu da přez čuni panbuch nam pomahej že naše jelita jeho pozadi zbožnuji vic než sebe a donik je na nas hodny i ty vrtulniky nam vnutil zcela legalně

      Vymazat
    3. No on ten doník tam tak šéfuje hlavně před kamerama, na šéfování jsou tam jiní.

      I když je dlužno přiznat, že ten doník tam šéfuje přece jenom víc než ty doníci tam před ním. Akorát, že potom je mnohdy on tam zase přešéfován jinými, jistě to šéfování v té orální kanceláři není tak snadné...

      Vymazat
    4. Kdyby jsou chyby! Kdyby pan Hitler nebyl tak připosraným humanistou (zakázal v rámci boje za ochranu zvířat i tehdy tolik oblíbená oblíbená "lidská ZOO" - sic!) a místo vymýšelní nepraktických krávovin typu podzemních megakanónů či tankových kolosů věnoval stejnou péči vývoji jaderných zbraní a tyto v kombinaci s raketami V-2 a V-3 pak dokázal efektivně použít ve prospěch naší rasy, kde jsme dneska mohli

      Vymazat
  11. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 5:59 Proč to vidím po několikáté pod různým článkem, se kterým to nijak nesouvisí? Proč se ptáte znovu zde, když Vám už jinde odpověděli?
      Umíte jen tento shluk písmen a teď se tím opakovaně pyšníte, jako kdysi kosočtverci na záchodech?

      Vymazat
  12. Vladimír sehrál s Erdoganem a Asadem neskutečné divadélko. Ti tři by měli dostat Oskary cháááá

    OdpovědětVymazat
  13. Khalile, celý svět skočil Putinovi na špek. Vlastně ještě Erdoganovi a Asadovi. Sehráli to na jedničku.

    OdpovědětVymazat
  14. Opět připomínám, že i Poláci po zradě USA vůči Kurdům znejistěli a uvažují o tom, že by Ušáci eventuelně mohli zradit i je, což je celkem oprávněná a logická úvaha. To jenom my, k naší škodě, logicky asi uvažovat neumíme, či nechceme. Hej hou, rudý dědeček

    OdpovědětVymazat
  15. beneš byl prvni kdo zdrhnul aby se po pěti letech vratil jako vitěz aby sliznul smetanu s vitězem když už maršal koněv ukončil genocidu naroda dovezenou fašisty z německa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 7.45 Nepište nesmysly !

      Vymazat
    2. 9;18
      A nezdrhnul do Anglie,nevrátil se s velkou slávou a po válce nepodepsal rozsudek nad Háchou,kterej neměl na výběr a i tak spoustu čechů zachránil před tím ZASRANÝM fašismem?!

      Vymazat
    3. Beneš celou válku usiloval o obnovení republiky v jejích původních hranicích. Byl to velmi namáhavý boj proti mnoha protivníkům a to i z řad československé emigrace (viz např. Jaksch) a Beneš projevil velkou předvídavost, politický nadhled i cílevědomou trpělivost.
      I ten atentát na Heidricha, který pravděpodobně o obnově Československa rozhodl, i to organizování naší armády na východě i západě, i ta smlouva se SSSR, to vše do toho zapadá. Beneš je náš nedoceněný politik.
      Nevím jestli Háchovi trest podepsal, ale Hácha si ho plně zasloužil. Hácha na výběr měl, ale překročil všechny meze a je jedno, jestli ze senility, přesvědčení konzervativního katolíka či jen z prosté hlouposti.

      Vymazat
  16. To srovnání s dýkou do zad by odpovídalo, kdyby šlo o to, že Hitler opustil svoje Sudeťáky a nechal je rozprášit Benešem. Jinak jde jenom o srovnání stejných výrazů, obsah je naprosto jiný. Tady nejde o to, že Kurdové sedí tiše jako myšičky na svém území a vtrhne tam Turek, ale že Kurdové obsadili část území, kde nemají co dělat, a zatím je nevyhnal právoplatný majitel, ale jakýsi samozvaný kovboj. A jiný samozvaný kovboj mu to umožnil.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vypravelo se tady sahodlouze o zasluhach obrovskych Masaryka a jednani v USA . Ale co nam vyjednal ty zaruky o nasi celistvost , komu se dodal prumysl i ten USA , ale hlavne to vypadalo v 1938 ,
      ZE NEVYJEDNAL NIC DULEZITEHO..Lidi si udelali revoluci sami 1918,a "politici" se rychle sbehli ze vsech koutu sveta jako vosy na med, aby se prisakli okamzite jako parasiti a nikdo vlastne nic poradne nevyjednal proti staletemu nepriteli EVropy. Byli tak za Zasluhy , nebo ZA SLUHY ?? Prevleceni v tom maskarnim reji masek , ale kdyz doslo na vec , zustali jsme celej narod a stat s holyma rukama...Vypada to zase na nejakou Taskarici..

      Vymazat
  17. škoda že pan best američan izraelskeho puvodu nezustal radit doma javim tam by byl obyčejna nula ale unas je takovy blby slovansky zvyk že co je z ameriky je vlastně to nejlepši ve vesmiru a okolnich galaxijich a hromady vovčanku tomu dokonce i věři

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To není slovanský zvyk!
      Slovjani tuto zemi neovládají a už vůbec to, co se píše a říká v mediích.

      Vymazat
    2. Pana Besta si vážím. Je ot chytrý novinář, drží si svoji nadstranickou linii a píše zajímavě, aniž by se ponížil nějakými báchorkami či pomluvami. Nepřekrucuje ani historii ani současnost. Myslí, že má maminku Češku a češtinou vládne velmi dobře.

      Naše média hlavního proudu ovládají Češi, ale ti, co rádi slouží cizákům. Zpravodajství ČT je toho dennodenním svědectvím.

      Leo



      Vymazat
  18. Mnichovská dohoda je něco podobného, jako když rodící ženu nemocnice odmítá přijmout. Kde jsou lidská práva v ČR, kterými se tak chlubí ČR? Která nemocnice to udělá, tam musí, zdůrazňuji musí, ředitel skončit. Je trestný čin neposkytnutí pomoci.

    OdpovědětVymazat
  19. Kurdové oficiálně žádný stát nemají. Žijí na území několika států. Podpora Kurdů je v podstatě stejný proces, jako podpora Sudetských Němců. Cílem je násilná změna stávajícího stavu a rozbití státního útvaru.
    Porovnávat a hledat shodu v historických událostech je příhodné, ale současně hrozí sklouznutí k pitvání "detailů" a opomenutí podstatného.
    Podstatou Mnichova bylo předat průmyslové území Československa Německu bez boje, jako základnu pro útok na Rusko (s neporušeným vojenským materiálem). Poláci při tom sehráli roli "užitečných" idiotů, protože doufali, stejně jako dnes, že s dějů budoucích budou mít profit jak územní, tak ekonomický. Bohužel v době Mnichova bylo o jejich osudu již rozhodnuto a oni, bez pochopení reálného stavu skutečnosti, neudělali nic ve svém zájmu.
    Stejně tak Kurdové se stali pouhými loutkami v rukou mocných, když se nechali zmanipulovat k vidině realizace vlastního státu v nevhodnou dobu. Nepochopili změnu rozložení sil a vlivu v oblasti a spolehli se na sliby "odcházející" velmoci, aniž by vzali do úvahy zájmy a vize okolních zemí. Možná, pokud by včas přistoupili na jednání s Damaškem o způsobu správy obývané oblasti a spolupracovali na obnově Sýrie, nemuseli nyní bojovat s Tureckem.
    Turci a nejen oni, dlouhodobě využívají "slabosti a roztříštěnosti" Sýrie k prosazování vlastních zájmů.
    Jednou z mnoha otázek je, komu konflikt na středním východě prospívá a komu škodí.
    Zajímavým náhledem je, že Kurdové bojují za vznik vlastního státu a někteří Češi se vlastního státu chtějí vzdát. Obvykle Ti Češi, kteří pro svůj stát nikdy v životě nic neudělali. Česká republika jako suverénní stát už existuje pouze na papíře.
    ABC

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dokonce to jsou převážně ti co mají modrou knížku a jsou na ní patřičně hrdí. To je ale hnus hnusů že.

      Vymazat
    2. Co naplat, existují státy bez historie, jazyka i občanů jako Kosovo a taky naopak máme Kurdy.

      Vymazat
  20. Pane redaktore ČT, nedělejte tu sluníčkářskou žumpu. A zameťte si před svým prahem. Pokus o grilování Okamury se totálně obrátil:

    https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Pane-redaktore-CT-nedelejte-tu-slunickarskou-zumpu-A-zamette-si-pred-svym-prahem-Pokus-o-grilovani-Okamury-se-totalne-obratil-600500

    OdpovědětVymazat
  21. OT: "psychicky nevyvážená osoba“ chce přeměnit muzeum ve Francii v peklo:
    https://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/clanek/muzeum-se-premeni-v-peklo-muz-se-ve-francii-zabarikadoval-v-budove-40300901

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Psychicky nevyvážení jsou voliči co volí politiky, kteří jim likvidují vlast a "kulturně je obohacují".

      Vymazat
    2. Fyzicky dovážení bývají často psychicky nevyvážení.

      Vymazat
  22. No, on toho Roosvelt v r. 1938 pro ČSR (na rozdíl od VB a F) moc udělat nemohl, takže zrovna tohle bych USA nevyčítal. Československo nebylo v r. 1938 americkým spojencem, a USA nepřišly na pomoc ani VB a F v r. 1940, když na ně skočil Hitler. Tudíž z toho Roosveltova telegramu bych nic velkého nedělal. Kurdové ale američtí spojenci v Sýrii byli, a jejich hození přes palubu tak nepochybně podraz byl. Jenom jsem zvědavý, kdy je hodí přes palubu Asad s Putinem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 11:06 Nemohol? Zaujímavé, že ich priemyselníci a banky veselo niečo robili s Hitlerom, že?

      Vymazat
    2. No a přesně ty samé krávy jako Jana, když se jim to zrovna hodí, tak blekotají jak máme hledět jen na vlastní zájmy a obchodovat co nejvíc s Čínou, Ruskem...

      Vymazat
    3. Coz takhle premistit do CSR nejake americke divize na cas na "navstevu"a to by Hitlera preslo nadseni ihned.
      Ale to nebylo v planech !!

      Vymazat
    4. 11:06
      Možná by bylo pro vaší orientaci vhodné, přečíst si paměti Síra W.Churchila, který se zaradoval, že Japonci zbombardovali Pearl Harbur, protože jedině tak se rozhodla Ameríka vstoupit do sv.války.

      Vymazat
  23. Západ nás zradil před druhou světovou válkou i po ni, že nás nechal v zóně Stalina. V 68 nám také nepomohl. Po 89 jsme se stali jeho kolonií. O nějakém partnerství se vůbec nedá mluvit. Vychází z toho, že se západu věřit nemůže a využívá nás dle své potřeby. Dnes naivně opět důvěřujeme....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 11:38 Vďaka bohu, že sme ostali v "zóne Stalina", dnes by ste vy aj my boli v sračkách až po uši, tak ako na Západe.

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    3. 13:25 Komu nadáváš vlastizrádci jste vy váš halík dostal železný kříž od skopčáků. Doufám až ty zadlužené západní státy padnou že jim pomůžeš splácet dluhy.

      Vymazat
    4. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    5. 14:19 - máš pravdu, tu rudí dědkové se nechtějí nechat kulturně obohatit. Musíme volit piráty, ti to zařídí nejrychleji.

      Vymazat
    6. 14:19 Pro tebe je prosté konstatování, že Halík dostal vyznamení za práci pro cizí stát, "rudou sračkou" a trestným činem? A co jinak, kromě problému s hlavou. Jíst ti chutná?

      Vymazat
    7. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    8. Jana napsala jen pravdu.

      Vymazat
    9. 15:11
      A kdo se tě ptal na tvij názor ty havloparanoiku?!

      Vymazat
    10. Janě tady nenadávejte. Že nás západ využívá, jak se to hodí je pravda.

      Vymazat
    11. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    12. 16:46
      Ty a MOZEK je jako kvadratura kruhu,havlopussynko!☺

      Vymazat
    13. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    14. Lůza, někdejší kolaboranti a potomci a pobratimové někdejších kolaborantů, bagatelizující a zesměšňující ještě dnes v internetových komentářích (žlučovitých zvratcích) Havla i Listopad si opravdu nezaslouží nic jiného, než si zopakovat tehdejší historii, resp. estébácko-gangsterskou vládu, kterou reprezentuje agent Bureš a stínová rudo-hněd NF. Z řad těchto (povětšinou anonymních a zbabělých) ubožáků se po celé generace rekrutují "užiteční idioti" všech diktátorů a kolaboranti s každým okupačním režimem. Není divu, že u nás totalita vydržela celých 50 let. Ani se nedivím, že zbabělci jsou alergičtí na zrcadlo, v němž vidí zas a znovu jen zbabělého a zakomplexovaného potkana… a Havel, Horáková či bratři Mašínové rovněž každému zbabělci, křivákovi či bývalému kolaborantovi nastavují takové pomyslné zrcadlo. Proto ta hysterie v krysích řadách. Zrovna tak se nedivím, že tito frustráti, zakomplexovaní a zlomyslní anonymní nýmandi, jsou vesměs zároveň i obdivovateli putlerovské kleptokracie, anonismu a anti-amerikanismu. Ještě asi dlouho budeme lavírovat na pomezí mezi demokracií a socialismem, přinejmenším do té doby než vychcípaj na chlast a ovarové žranice!

      Vymazat
  24. !Hitlerovské krysy! zneuctili památník 23 964 padlých při osvobozování Ostravy:
    https://cz.sputniknews.com/ceskarepublika/2019102310862306-v-cesku-napadli-dalsi-pamatnik-sovetskych-vojaku-je-to-desivy-dusledek-nenavistne-politiky/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rudocancy! Nikdo nás neosvobodil. Za Protektorátu byli Češi vždy uváděni jako árijský národ a v osobních průkazech měli uveden rodokmen předků; z českých chlapců se měl vytvářet nový nacistický vůdcovský dorost na elitních školách NAPOLA; čeští muži měli být přijímáni do řad SS; „česká krev“ byla zákonem chráněná před míšením se Židy… Etablovaná česká historiografie k těmto skutečnostem mlčí, jelikož se tato historicky podložená fakta nehodí do narýsovaného konceptu, podle nějž neměli Češi v nové Hitlerově Evropě fyzicky co pohledávat. Prolhaní, sebechvalní a sebeklamní Čecháčci jsou mistři světa v obrazoborectví, strhávání soch a symbolů, přejmenovávání ulic i vlastního státu a falšování vlastní historie, založené na bratrovraždách a zákeřných záludnostech. Bohužel se ukazuje, že nedorostli pro vlastní samostatný stát, nezaložený na literárních a politických padělcích a intrikách, jakož i na uplacených rakouských dezertérech. Bohužel o zpustlou Kotlinu už nikdo z vyspělejších sousedů nestojí (aby si vlastní stát nezamořil)!

      „Zatímco velcí Němci a Evropané pracovali na sjednocení Říše, František Palacký potichu konal opak: pracoval na vyloučení Čech z Říše… V tomto zásadně mylném duchu byl později zřízen i veden stát Masarykův a Benešův.“ K. H. Frank

      Co se Rusáků týče, bez těch bychom na tom byli dnes mnohem lépe, minimálně jako Lužičtí Srbové, a za Říše navíc ještě i mocní! Mnozí by byli pověřeni důležitými úkoly v rámci osídlování západosibiřských oblastí naší, árijskou rasou. Takhle ta celá zem připadne rase žluté, tak jako Evropa zase rasám tmavým. WWII. prohrála naše rasa jako celek! SSSR stál na straně vítězů, ale Rusové byli poraženi jako národ! - http://img-fotki.yandex.ru/get/3304/tapirr.11f/0_27c44_2dd8151b_orig.jpg

      Vymazat
  25. 18:21
    Krysy se pustily do axonomie, kydají ošklivá slova na můj národ. Prosím deratizaci.

    OdpovědětVymazat