Reklama

.

.

neděle 6. října 2019

Zbytečný, drahý, zlo a sváry plodící Senát, zrušit ho zítra je pozdě

Růžena Chrastekova
6.10.2019 VašeVěc
Hlasy, volající po zrušení Senátu, horní komory sněmovny, v naší zemi sílí. Jsou racionální, oprávněné, podložené výsledky "práce" senátorů, absolutní absence jakéhokoliv přínosu, užitku pro občany této země. Veřejností je vnímána tato instituce coby zbytečné a nákladné odkladiště neúspěšných politiků, kandidátů na všemožné, i ty nejvyšší, funkce ve správě státu.

Ostatně, nejvíc je zbytečnost a nepřínos Senátu pro náš stát patrná v (ne)účasti voličů v každých senátních volbách, která se dlouhodobě pohybuje kolem dvaceti procent.

Ať už bylo záměrem zploditelů této instituce u nás cokoliv, vychází z toho jenom marnost, neúměrně vysoké výdaje ze státního rozpočtu a v poslední době silné znechucení řadového občana nad tím, co naši doslova drazí senátoři produkují, vypouštějí na veřejnost ze svých ebenových lavic.

Jediným a celou dobu trvání této drahé instituce neustále omílaným zdůvodňováním její existence je tvrzení (především senátorů, že ano), že jsou tak zvanou pojistkou demokracie v naší zemi.

NEJSOU! Jsou vším možným i nemožným (hlavně v poslední době), jenom ne tou pojistkou. Otcové zakladatelé někde udělali zřejmě chybu, byť zřejmě mysleli na svá zadní kolečka, na doby budoucí, kdy si takto snad (asi určitě) připravovali víc jak blahobytný vejminek, zaopatření na postpolitický život.

Každý zákon, právní předpis, vytvořený Poslaneckou sněmovnou a vládou, který má dle fungujícího systému spoluschvalovat Senát a tento ho neschválí, jde zpět do sněmovny a ta ho přehlasováním beztak schválí. Jak jednoduché to je, ta ničemnost Senátu, ta jeho zbytečnost a marnost.

Iniciativa a "pracovitost" Senátu je, jak se mohli všichni v nedávno uplynulých dnech přesvědčit, ve vymýšlení a podávání žalob, stížností, doslova udávání (především na prezidenta republiky, ale i na jiné, řádně, svobodně a demokraticky zvolené vysoké ústavní činitele), tu k Ústavnímu soudu, tu k Nejvyššímu státnímu zástupci.

Iniciátoři této jim libé činnosti jsou pak z řad senátorů povětšinou zhrzení, neúspěšní a proto plní zášti, zloby a nenávisti senátoři, kterým ani omylem nejde o blaho a úspěchy této země, obyvatel této země, ale o pomstu a vytváření zla, zášti, nenávisti k těm, kteří je v minulosti dávné i nedávné porazili v politickém klání. Nic konstruktivního, smysluplného ze Senátu, s prominutím, nevypadne. Šíří jenom nesváry, pomluvy, animozity, plané a nepodložené obviňování, záště k jim nepohodlným vládnoucím politikům, k těm, kteří je porazili.

Obecně se mezi občany říká, že Senát je jedna velká supertrafika pro necelou stovku trafikantů a jejich asistentů, sekretářek, posluhovačů. A že ty jejich jednotlivé trafiky jsou setsakra dobře zařízené, personál placen královsky, jenom v těch regálech a na pultech nemají nic, kromě občasných výplodů své nenávisti a zloby, pro formu proložených bezduchými, zbytečnými a nesmyslnými projevy a plácáním, doslova žvaněním, o ničem, resp. o tom, co už je stejně x krát řečeno v Parlamentu a ve Strakovce, na Úřadu vlády.

Je vskutku načase tuto zbytečnou a nákladnou instituci, pro naši poměrně malou zemi bizarní, neadekvátní, marnou, ZRUŠIT.
Bohatě nám stačí už i tak přelidněný a početně nadpoměrná Poslanecká sněmovna.

Občané, daňoví poplatníci, mají už plné zuby toho, že musí platit ze své práce takové množství marných politiků, navíc v případě senátorů ještě s přidanou hodnotou škodičů této země.

Kdo kompetentní a s mandátem najde odvahu vyvolat referendum o další (ne)existenci Senátu v České republice?

Taky senátor ... Ještě někdo pochybuje o výše napsaných slovech? https://www.parlamentnilisty.cz/…/Senator-Wagenknecht-ktery…

73 komentářů :

  1. Obecně vzato, Senát je nezrušitelný. Musel by se zrušit sám. Vystoupí li strana nebo hnutí kandidující do Senátu s programem, že ho zruší, kde je předem záruka, že to po jejich zvolení udělají? Uvidí ty prachy co tam za to jsou a sliby chyby! M.R.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. REFERENDUM!

      Vymazat
    2. PŘEVRAT a je po senátu!!!
      Samozřejmě, že ten převrat bude demokratický. Tak jako ty předešlé.

      Vymazat
    3. PŘEVRAT! Kdo ho povede? Armáda, KSČM, SPD, debil Blok...? Myslím, že na to nejsou lidi. Debil blok a pravdoláskaři by mohli moc uchopit, ti na to mají prostředky - hlavně ty sdělovací...

      Vymazat
    4. Přesně, když nás budou statisíce a požadovat zrušení senátu, tak mi neříkejte, že to nepůjde. Bez zlatých padáků a ihned. Píšu to stále Zrušit SENÁT! Zeman to chce taky, je to velitel armády tak vo co go?A poslanců pouze 99!!! A žádný jiný funkce.

      Vymazat
    5. 17:08 Debil blok by byla katastrofa pro všechny Čechy. Senát bych zrušil stejně tam sedí jen proti Český zaprodanci.

      Vymazat
    6. Vy zastánci převratu! Jen by jste trochu zvedli hlavu a máte tu ,,internacionální" pomoc ze Západu na poražení kontrarevoluce a samozřejmě na ochranu demokracie!!! Ty tanky by neměli bílý pruh ale bílou hvězdu. A máte je tady na věčné časy a nikdy jinak!!!

      Vymazat
    7. sernat i posrance maji ve svych špinavych tlapach mě neznami loutkovodiči za oponou co si stačili nakrast když se tenkrat nahodou zhaslo u vipinače stal jakisi povedeny jajinek a fanoušek podvodniku a špinavych peněz za zhasnuti dostal zlate koryto vynosne i pro jeho famili ještě na dlouha leta tomu v perjod

      Vymazat
    8. 17:08 Pokud ho neprovedu já, pak nikdo! Páč masy jsou zženštilé a potřebují být vedeny, ale nesmí mít v čele nějakého ráčkujícího opilce, profesůrka s hláskem jako konipásek a ukradeným perem v kalhotách, nebo uslintanýho žvanila s holí či šimpanzoidního jako krysa z kanálu pištícího estebana, ale ani zrzavou rachitoidní mažku s krosnou na hrbu. Masy potřebují muže s holínkami, který udeří do stolu a zařve: "Toto je správná cesta!" A tak to dnes mohu shrnout prohlášením, že já jako neznámý jedinec jsem povstal proti neobolševismu a zahájil boj s tímto rudým lejnem a neskončím, dokud jako jev definitivně nezmizí ze života nejen Čechů!!! Jen napneme-li k tomuto posvátnému cíli veškeré své síly, vůli, důmysl, píli a houževnatost, jen pak budeme moci opět začít stoupat k výšinám, tak jako kdysi naši dávní předkové, kteří nedostali výsadní postavení na Zemi darem, nýbrž si ho museli za cenu nesmírné brutality vybojovat!

      Vymazat
  2. Ano, zrušit! Senát je něco jako zpožďovací článek v legislativním procesu. Senát je mně jinak zcela ukradený, jako bude ostatním čtenářům ukradená diskuse na téma senát :-)

    OdpovědětVymazat
  3. prý je to pojistka demokracie- není, musela by být povinná volební účast, a i pak by ztrácel smysl- jak chcete brát vážně něco kde o složení rozhodne třeba 20% z celkového počtu voličů

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 16,49%
      https://www.idnes.cz/volby/senat

      Vymazat
  4. Máte pravdu, ze senátu se stává čím dál tím více odporná a zbytečná instituce. Je to hlavně díky těm, co tam sedí, protože aby senát fungoval s volební účastí kolem 16% a navíc ještě aby tito zbyteční a evidentně nudící se politici vymýšleli takové zhovadilosti, jako jsou žaloby na prezidenta ČR, kdy volební účast v prezidentských volbách byla 66,60%, to je už doslova zrůdnost.
    Navíc ještě velice dobře tito pohlaváři museli dopředu vědět, že to ve vládě, která má většinu a kterou prezident podporuje nikdy nemůže projít, tedy oni se tam opravdu nudí a vymýšlí kravinky.
    Celou tuto instituci zrušit a přidat k ní i další zbytečnou instituci USTR a státní kasa nebude tak vydrancovaná. Co tam 30 let vlastně celý tento rozbujelý aparát zkoumá? Vylezou pouze na objednávku demobloku, když je potřeba dodat(vyrobit na zakázku?) potřebnou usvědčující dokumentaci pro nějaký politický proces s opozicí, či nenáviděným politikem - to je katastrofa!
    Vraťte lidem REFERENDUM!!!
    Máme na ně právo podle Listiny základních práv a svobod, dokonce provokativně umístěné na stránkách poslanecké sněmovny!!!

    https://www.psp.cz/docs/laws/listina.html

    OdpovědětVymazat
  5. Myslím, že i ten senátní kůň ve starém Římě měl větší úctu, než současní kašpaři v senátu ČR.

    OdpovědětVymazat
  6. To je pojistka šmejdů, protože blbci nechodí k volbám do senátu.

    OdpovědětVymazat
  7. O tom, že ten tak zvaný senát je na dvě věci, ví většina lidí.
    Jenže pokud ho máme a zřejmě se ho nezbavíme, tak nestačí že
    budeme volby do něj ignorovat.
    Že je senát většinově pravicový až polofašounský mohou právě
    voliči.
    Pravicový volič ví, že senát je jeho oporou, proto se většinou dostavují k volbám po bolševicku, ukázněně.
    Proto ten hrdý flegmatismus stranou a hurá k příštím doplňovacím volbám.
    Ideální je volba komunistů, ti by obzvláště hráli na nervy
    tamním pravičákům. Kdyby dokonce ovládli senát, tak dle jejich stejné ukázněnosti by na příkaz ÚV KSČM hlasovali
    pro nutnou změnu ústavy. O zrušení druhé komory PČR, Senátu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 15:52 Kdyby senát ovládli komunisté, tak jeho dnešní obhájci by byli nejhorlivějšími bojovníky za jeho zrušení. To si buďte jist. Způsob voleb do senátu byl vytvořen právě tak, aby i při změně poměru sil ve sněmovně mohl ještě 2 až 3 volební období škodit. Při volbách totiž můžete najednou vyměnit max 1/3 senátorů a to nestačí.

      Vymazat
  8. musime halt počkat na dalši převrat snad dopadne lepe než tahle parodie na demokracii ja tedy znam jen dva sernatory ale oby jsou kazatele neviditelna a neuchopitelna ale za nemaly peniz ktery by byl tisikrat lepe proinvestovan třeba na zaplacnuti vymolu na kterekoliv štrase jinak jsou na dvě zname věci na nic ana ho

    OdpovědětVymazat
  9. Senát je jen trafika pro PRASATA, která se nedostala k vytouženému korytu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Senát vznikl jako pašalík pro nadbytečné poslance české části zaniklého Federálního shromáždění po rozdělení republiky. Byli řádně zvoleni a najednou přebyteční. Tak pro ně vymysleli Senát od počátku byl na hounou, nebyla pro něj žádná smysluplná náplň.

      Vymazat
    2. Je to tak a ten SENÁT byl vymyšlen pro ty co by šli od koryt a ti si proto vymohli SENÁT,jinak nechtěli zvednout ty svoje špinavé pracky pro likvidaci Československa a jeho rozdělení na Českou a Slovenskou republiku !

      Vymazat
    3. Třeba nakonec v tom sen-átu vymyslí něco kloudného. Je tam přeci pospolu samá elita. Gembleři, zkrachovalí politikové, darmomluvkové, vyžírkové, akademici, zloději, podvodníci, zaprodanci. Tak to by bylo, aby něco nevymysleli.

      Vymazat
  10. Ano, senát je třeba zrušit, třeba cestou "vyhladovění".
    Další nová nehorázná věc: Rychetský prohlásil, že státní pohřeb by měla mít podvodnice, omilostněná kámošem Vencou F.!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mýlíte se 16.17. V. Chramostová měla také 13. komnatu, ale jiného druhu než Marta Chadimová, kterou jste asi měl na mysli...

      Vymazat
    2. To byla Marta Chadimová, ověřujte si, než něco napíšete

      Vymazat
  11. Senát navrhl Havel obdivovatel Ameriky. Chtěl mít také dvě komory jako v USA. Nedošlo mu, že je nás jenom něco přes 10mil. a na dvě komory málo. Senát odkladiště zbytečných a drahých politiků zrušit i pomoci referenda. Sám se nezruší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale tak to vůbec není!
      Je to takto :
      SENÁT byl vymyšlen pro ty co by šli od koryt a všichni by se nevešli do Sněmovny nové ČR a ti si proto vymohli SENÁT,jinak nechtěli zvednout ty svoje špinavé pracky pro likvidaci Československa a jeho rozdělení na Českou a Slovenskou republiku od 1.1.1993!

      Vymazat
    2. Senát vymysleli a ustavili proto, aby znemožnil/blokoval legislativní změny v případě debaklu ve volbách havlokavárny - kdyby volby vahrála vlastenecká opozice a třeba chtěla přijmout zákony o vyšetření a (účinné) kriminalizaci popřevratových zlodějen a podvodů. ZÁKONŮ O RESTITUCI UKRADENÉHO MAJETKU ČESKÉHO NÁRODA!
      KDYŽ SENÁT ZAPRACUJE JAKO ŽÁBA NA PRAMENI, VÍTĚZOVÉ VOLEB NEBUDOU MOCI NIC ZMĚNIT A ZTRATÍ TAK PODPORU VOLIČŮ... a před dalšími volbami obsadí televizi Kalousek, Duka, a podobní výtečníci a ovčanům budou "dokazovat neschopnost" těch, kteří by jim mohli pomoci - nebýt Senátu například...

      Vymazat
    3. PS k 17.54: Je symbolické, že Senát zasedá v BÝVALÉ VALDŠTEJNSKÉ KONÍRNĚ. Nelze proto pokaždé zmínce o Senátu ČR nevzpomenout římského SENÁTORA INCITATA.

      Vymazat
  12. No a to si 16:17 představte, že takové soudy vynáší někdo, kdo byl šéfem ústavního soudu - tedy zřejmě rovněž z milosti Vency Flašky. A co si pak můžeme myslet o kapitalistickém soudnictví a jeho "spravedlnosti"?!
    Jak se ale sernát dostal do ústavy a proč a k čemu? No právě proto, aby byly pohodlné a přitom štědré trafikantské sesle pro blbé a ještě blbější a zejména pro chromé na hlavu. I proto, než se našla taková parta vhodných kandidátů trvalo, než se volil vůbec poprve sernát. Že jsme měli v politice za socíku hodně blbců, nikdo nepopítá, ale taková úroda, jako je jich dnes? A VIDÍTE, SE ZEMĚDĚLSTVÍM JE TO U NÁS PŘESNĚ OBRÁCENĚ. Za socíku jsme zemědělskou nadúrodu - tedy polovinu úrody vyváželi a dnes polovinu úrody musíme dovážet, aby národ, stejně chcipající, nevymřel! Tak takhle se vyvažuje za českého kapitalismu senát se zemědělstvím. Tak zdar sernátním politrukům!

    OdpovědětVymazat
  13. Rakousko, je nám nejblíž a které má míň obyvatel než ČR má také dvoukomorový Parlament. Takže účelové bláboly Růženy jsou zcela mimo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rakousko je velmi speciální případ, odvolávat se na jeho příklad je projevem neznalosti. Ta druhá komora je Spolková rada, do které své zástupce volí 9 relativně autonomních spolkových zemí. Nehledě k tomu, že Spolková rada se - pokud jsem správně informován - zpovídá Národní radě. To je diametrálně jiný systém než ten náš a srovnávat to tudíž nelze.

      Vymazat
    2. Teď sem taháte Rakouskou ústavu. To jste měly udělat na začátku a nemusely jste třicet let plodit ty hnusy. Ovšem to by se nedalo tak rozkrádat. Je potřeba adresná povinná volební účast a proveditelný zákon o referendu. To by pro začátek stačilo.

      Vymazat
    3. 16:50
      Drahý zastánče demokracie, když zdůvodňujete nutnost senátu modelem Rakouska, tak jďěte do hloubky a horní komoru obsazujte jen šlechtici, dle modelu Britanie. Nabízí se mnoho různých řešení, podle mne může mít každý člověk svůj názor, zrovna tak jako vy. Proto začněte u sebe chránit naši demokracii a legitimní názor paní Růženky nenazývejte účelovým blábolem zcela mimo. Mimo co? Je to její názor a možná zastupuje i více občanů. Jste-li férový chlap, tak by bylo vhodné se jí omluvit.

      Vymazat
    4. 12:28
      Omluvu nečekejte, 16:50 je blb, který už ve škole opisoval.

      Vymazat
  14. 16 50 mně nezajímá co má Rakousko, nebo Německo. Když někdo řekne v Rakousku na povel skáčou z mostu, taky skočíte, nebo ne?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobře a spolehlivě už 64 let fungující ústavní systém je "skákání z mostu"? A jinak jste zdravej?

      Vymazat
    2. Je to dost zvláštní, když se shání peníze pro potřebné a přitom živíme takovou sběř.

      Vymazat
  15. Senát je pro tak malou zemi zcela zbytečný. Voliči dávají svojí neúčastí po celou dobu jeho existence najevo, že si ho nepřejí tím, že tyto volby ignorují. Pak samozřejmě stačí, když si některý kandidát zajistí (zaplatí) dostatek hlasů známých a příbuzných a jejich známých a zvolení má v kapse.
    Referendem Senát nelze odvolat. Jak to chcete udělat, když nejen většina stran ve Sněmovně, ale především Senát odmítá schválit zákon o referendu. A zrušení Senátu by musel posvětit také sám Senát a jak známo, kapři si rybník sami nevypustí.
    Pak je zde třeba i ta možnost, rozpustit Senát stejně, jako to udělali ve Švédsku, kde tehdy stávajícím Senátorům nabídli doživotní rentu ve výši jejich tehdejšího platu. Senátoři samozřejmě bezpracnou rentou souhlasili, Senát byl rozpuštěn a ještě to vyšlo levněji, než živit další a další senátory Ušetřili samozřejmě i všechny další náklady, související s provozem samotného Senátu.

    Takže proč to tak neudělat u nás? Vždyť ten odpad, co v Senátu sedí, jsou samí prospěcháři, trafikanti, které jinak nikde nikdo nechtěl Odmítnutý stahovač králíků a další dva neúspěšní kandidáti na prezidenta a jim podobné kreatury, které - každého z nich - volilo pár tisíc lidí. Ti by jistě podobnou nabídku přijali bez rozmýšlení.


    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Senát by měl smysl tehdy, pokud by do něj volilo alespoň tolik voličů jako do PSP. Nyní nevyjadřuje mínění reprezentativního vzorku voličů, protože se voleb účastní zjevně jen voliči podporující menšinové již neaktuální názory občanů. Pak je legitimita zvolených senátorů pochybná a jejich konání tomu odpovídá.

      Vymazat
    2. 21:21 To ale není problém senátu, ale voličů, nemyslíte?

      Vymazat
  16. Když si člověk uvědomí, že takový Bělobrádek se po ministrování nechá navolit těma blbečkama z Náchoda do senátu tak je mě na blití.
    Jeho poslední výroky na adresu pana Gotta dokreslují jeho úroveň.
    Senát by měli okamžitě rozpustit, takových inteligentů by se tam našli víc...

    OdpovědětVymazat
  17. Anonymní6. října 2019 15:08

    Obecně vzato, Senát je nezrušitelný. Musel by se zrušit sám. Vystoupí li strana nebo hnutí kandidující do Senátu s programem, že ho zruší, kde je předem záruka, že to po jejich zvolení udělají? Uvidí ty prachy co tam za to jsou a sliby chyby!
    Takže bez fyzické likvidace této instituce není její zrušení reálné.
    Ještě mne napadl jeden způsob,jako třeba likvidace Kadáfího,ale to byy bylo asi nedemokratické.
    Takže diskutéři neztrácejte čas,autor se zřejmě chtěl jen zviditelnit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta ženská je snad pod drogama

      Vymazat
    2. Pokud je něco nezrušitelné, tedy na věčné časy, pak to nemá podle všeho se skutečnou demokracií absolutně nic společného.

      Vymazat
    3. A co takhle změnit volební zákon? Pokud by se nedostavilo k volbám 25% ( nebo 35%) voličů, budou příslušná senátorská místa zrušena...
      No, a za 6 let máme pokoj...

      Vymazat
  18. Jak jsem uvedl senát je zrušitelný jen fyzickou likvidací,příklady z dějin jsou např.ruský car,stavové rok ,K.H Frank visící,sudeťák Henlein, a další hajzlové usilující o likvidaci lidí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podlidí!*)

      *) Americký novinář a filosof Lothrop Stoddard když popisoval situaci v Rusku po svržení cara, definoval tamní obyvatele jako spodinu, kterou označil za nejvíce zdegenerované lidi na Zemi, a to v knize "Revolta proti civilizaci: hrozba podčlověka" (1922) - https://cdn.counter-currents.com/wp-content/uploads/2011/11/revolt_against_civilization.jpg

      Označil tamní typ podřadného člověka, jehož existence nedosahuje na kritéria adaptability zavedená nerovnostářským společenským řádem jako Podčlověka. A fašismus**) je reakcí nerovnostářské společnosti proti násilí těchto podlidí, usilujících o její zničení násilnou revolucí! A protože jak napsal novinář a historik Lothrop Stoddard, podlidé budou vždy proti řádu přirozené, tedy nerovnostářské společnosti povstávat, tak etablovaná společnost se proti nim vždy bude bránit až do krajnostisti ...

      **) - http://www.stjoseph.cz/pojem-fasismu/

      Vymazat
  19. Na Slovensku i jinde ho bez problémů zrušili.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevím to jistě a na Slovensku někdy senát byl ? A pokud ano v kterém roce ?

      Vymazat
    2. 10:27 Byl. Po rozpadu ČSFR ho zrušili.

      Vymazat
    3. Podobně je tomu i na Slovensku. Tam se naposledy o senátu zmínil Vladimír Mečiar při dělení federace. Od té doby se o zřízení horní komory neuvažuje. Naší bratislavské zpravodajce Renatě Havranové to potvrdil i bývalý předseda federálního ústavního soudu Ernest Valko.
      https://www.rozhlas.cz/volby2002podzim/serial/_zprava/51178

      Vymazat
  20. Chápu, že rudochom se senát nezamlouvá, jako pojistka demokracie. S tou měl komouš vždy problémy, dokonce takové, že jejich protagonisty zavíral, nebo pověsil.Myslím, že není tady síla, která by senát zrušila, ani hradní žumpa.

    OdpovědětVymazat
  21. 9:52
    Ty seš Chuj jak fotr tvůj!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 9:56 Tak ty jseš přesně ten rudoch o kterém píšu. Ani to dlouho netrvalo. Jinak " výborný " argument.

      Vymazat
    2. 10;08
      A ty seš přesně ten modrej vohon,kterej má plnou držku demokracie a amiokupanty za zády!!!!!Senát je k HOVNU a tečka!

      Vymazat
    3. Však ty taky nemáš zrovínka ideální původ! Jen ti to neměl kdo sdělit, páč tvá máti je němá už od dětství. To se stalo, když za války navštívili ukrajinští vlastenci z OUN její komoušskou famílii, kteří tvý bábě uřezali ty její povislý kozy, dědkovi zvadlýho kokota a ještě dejchající je oba vhodili do škarpy, kam chodila celá vesnice srát. Bohužel tvou matku, tuhletu kurvu - https://im.tiscali.cz/press/2017/11/30/883039-final-0787-3800x2536.jpg

      nenašli, páč byla schovaná v tý škarpě mezi hovnama a oni ji nedokázali rozeznat! A to byla chyba, tak jí pak mohl ožralej Havel na mejdanu, kde vynášela popelníky, ošukat a z toho si se vylíhl ty! Jenže tě potratila a ten potrat naložili do lihu a později poslali kremlovoroj jako delikatesu. Od tý doby co ji zežral poletuješ coby shluk těkavých plynů z lejnolíhně tohoto smradlavýho Ugrofína! - https://pbs.twimg.com/media/DQ3D5L9WsAAByD3.jpg

      Vymazat
    4. 16:41 Tleskám, váš koment přesně vystihuje toho totálního blba v 9:56 a v 12:51. Nic k tématu, pouze urážky.Co je tohle za blázna!

      Vymazat
  22. Stačí stanovit povinné procento zúčastněných voličů ve volbách např. 30%. Pokud nebude účast, nebudou platit volby. Za pár let je senát prázdný.

    OdpovědětVymazat
  23. Senát jako nadbytečný aparát je pouze požíračem peněz a slouží opravdu k uskladnění nadbytečných politiků.
    Pokud si pohled zjednodušíme a zamyslíme, co senát vyprodukoval za léta svého působení, čím se senátoři zviditelňují a jak bylo zmíněno výše, kolik lidí zajímají volby do senátu, je zbytečný. Pojistkou demokracie může být pouze referendu. Volební účast nemusí být povinná, ale .. každý volič by měl mít právo nejet dát hlas ke zvolení, ale i vyjádřit nespokojenost se stranou, politikem či s budovaným zřízením. Vhozením černého lístku. V extrémním případě by urny mohli být plné černých lístků a co pak? Úřednická vláda s referendy o důležitých otázkách.
    Možná mám utopické představy, ale v době zkorumpované státní správy, firem honících se za finančním profitem s registrací politické strany, s podnikateli nazývajícími se politiky .... kudy kam?
    Můžeme se potom divit, že platíme solárním baronům, máme zrujnované zemědělství, průmysl, zdravotnictví, školství, drahé a nekvalitní potraviny, jsme prakticky bez armády (ale budeme mít předražené americké vrtulníky) atd.
    Už ani nemyslím na to, kde jsme mohli být, pokud bychom v tom kritickém roce nepodlehli lákadlům, a nevydali se cestou budování majetku "elit". :-)¨
    Že se spousta lidí dostala možnost sbírat zbytky? To bylo ke škodě všem ....
    ABC

    OdpovědětVymazat
  24. Asi hlavní problém je v tom, že si každý z nás pod pojmem demokracie představuje vlastní řešení společných problémů státu a tomu odpovídající řízení. Prosím, neignorujte základní předpoklad, že si musíme porozumět a dohodnout byť na kompromisu. Budeme-li pokračovat v monologu a ve vnucování svých privátních řešení, pak brzy o demokracii přijdeme. Mimo mantinely je samozřejmě ohýbání zákonů a podvody. Jen za sebe přiznám, že zdůvodňovat Senát jako pojistku demokracie, je jen floskule. Kdyby tam byli volení zástupci regionů, měl by pro mne zdůvodnění, protože jsou rozdílné sociální, ekonomické, kulturní i přirodní podmínky v krajích, regionech a tudíž různé problémy mají různou váhu a vyžadují i různá řešení. Možná by byla taková komora vhodným lékem na pragocentrizmus. Jinak podle vlastních zkušeností pozoruji nedostatek osobností, které ještě navíc ředíme do dvou komor. Racionálně vzato, existenci tohoto Senátu pokládám za zbytečnost a neefektivně vyhozené peníze. Je samosebou, že senátoři si Senát nezruší. Možná by pomohlo definovat senátorství jako čestnou funkci, bez platu jen s náhradami nákladů, pak by se vzduch určitě vyčistil.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pane 13:07. O žádnou demokracii nemůžeme přijít, zatím jsme žádnou neměli, jen to vyprázdněné slovo, nic více. Měli jsme otroctví, feudalismus, kapitalismus, pak pokus o socialismus a nyní zase jsme v kapitalismu. A tam kde vládnou peníze - kapitál, nemůže vládnout lid - demos. To je jen slovní hříčka, zatím. Volby jsou šidítkem i chřestítkem i dudlíkem pro lidi! A ani současný Babiš, který mírní řízení občanů penězi, nic na tom nemění. I proto tolik řevu na straně "opozice" proti Babišovi, která se cítí Babišem a jeho neochotou sloužit Bakalům, Krejčířům, Koženým... krácena na úplatcích od kapitálu a i od možnosti si solidně a svobodně nakrást z majetku občanů!

      Vymazat
  25. Když už jsme si do těch bot nadělali, tak musíme mít i odvahu, si je vyčistit. Nečekejme na nějakého ředitele zeměkoule, až nám to nařídí!!!

    OdpovědětVymazat
  26. Nevím kde je problém. Slováci měli taky Senát a po vítězství V. Mečiara ho jednoduše zrušili jako zbytečný. Nechybí jim a ještě ušetřili spoustu peněz. Tak proč to tady nejde? Jde, jen mít odvahu to provést.

    OdpovědětVymazat
  27. 18:04
    Odvahu by byla,ale ty vši nejde zlikvidovat jen vodou,chybí Difusil!!!!

    OdpovědětVymazat
  28. Prosím vás proč takovejch zbytečnejch plků, o zbytečným a nezrušitleným senátu, když si neumíme poradit ani s darmožroutem a zlodějem Dvořákovic v České televizi. Platíme jako idioti a když hraje fotbal Slavie, v televizi není. Připitomělej golf, který zajímá jenom smetánku tam jen furt. Bohužel jako národ dovedeme jenom žvanit, plkat a žvejkat si kravatu a skutek utek a ještě bychom jeden druhého nejraději utopili ve lžičce vody. Podívejte Kryl za pár roků po sametovým pšouku věděl, co to je pakáž a nebál se to říkat. Hej hou, rudý dědeček

    OdpovědětVymazat
  29. No pan president má samozřejmně pravdu! Ale to jsem věděl od počátku i já, daleko méně vzdělaný a politicky naprosto nedotčený, že senát je je pro zabezpeční starých a nepoužitelných kádrů a pro výchovu mladých idiotů.
    Václav

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Václave, pan prezident plácá ptákoviny. A Ústava mu to umožňuje, tak ať to klidně dělá dál. O tom je demokracie.

      Vymazat
    2. 23:14
      Díky hlavně že ty jsi expert na právo. Znám i jiné.
      Ti soudili v Hagu pana Miloševiče až do jeho smrti. Jdi dál svou cestou, já půjdu svou.
      Václav


      Vymazat
  30. To je sranda, jak dřívější stoupenci ukotvování současné moci, včetně zavedení senátu, dnes proti tomu brojí. Když komunisté odmítali vznik senátu, všichni si na ně ukazovali jako na antidemokratický živel. Když komunisté byli proti vstupu do NATO, snášelo se na ně hromobití ze všech stran. Když komunisté byli proti vstupu do EU, opět se začalo vyhrožovat jejich zákazem.
    Je to sranda, v té naší "republice".

    OdpovědětVymazat
  31. Kdyby se dnes zrušil Senát, mimo senátorů by si toho nikdo nevšimnul, ráno ke snídani by kafe a rohlíky byly.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdyby se přes noc zrušil jakýkoliv úřad, tak by to na ranní kafe a rohlíky nemělo žádný vliv.

      Vymazat
  32. Dokud nebude na toto téma vyhlášené referendum, nemá smysl se tím vůbec zabývat. Apropo, kdo ho asi vyhlásí aby si pod sebou podrezal větev na které se tak dobře sedí?

    OdpovědětVymazat