Reklama

.

.

úterý 5. listopadu 2019

A je to venku - posledni střipek do mozajky zločinu na Majdanu se našel

Ladislav Větvička
Ladislav Větvička
5. 11. 2019 blog autora
Bylo jasne, že to je otazka času. Bo nejenom u nas se všecko rozkeca. Všude na světě to je stejne. A vždycky za tym stoji prachy anebo strach o život.

Stejne to bylo aji u střelcu z Majdanu, dokonce tady byly splněne obě dvě přičiny - synci byli nasrani, bo nedostali pořadně zaplacene za špinavu robotu. A když začali mnozi kolegove střelci - a tedy nebezpečni svědci - mizet, nebylo už na co čekat. Bo lepši žit jako korunni svědek kajsik v cizině, než nežit vubec, že...

Bo sem chvilu před valku byl v Syrii a shodu okolnosti při začatku Majdanu v Kyjevě a měl možnost mluvit s mistnima lidma, mohl sem se dovolit odlišny uhel pohledu, než měla tehdejši (a přetrvavajici) propaganda českych televizi a dalšich podvratnych medyjalnich spolku. Bo když kdosik v jedne totalitně socialistycke zemi, v kere byl policajt na každem rohu, začne střilat ze střech na policajty aji demonstranty, coš tu něgra. A když se totež opakuje v uplně jine kulturni oblasti, pak si možete byt jisti, že to neni nahoda.



Tyto fotografie byly zveřejněny ještě běhen kyjevského majdanu

Podrobně sem to popsal po navratu z Kyjeva nakoncu roku 13"Brusel ani neumi zrobit statni převrat" a počatku 14"Kdo chysta občansku valku" a "Syrsky scenař pokračuje". Tady o tom mluvilajedna z tehdejšich poslankyň. Valka se naštěsti nerozšiřila na celu Ukrajinu, ropovody ani plynovody nebyly zničene a v zemi nesu modre přilby. Na druhe straně valka dodnes neskončila, ekonomicky se Ukrajina dodnes nevzpamatovala a je zadluženou zemi a deset milionu Ukrajincu opustilo zem a robi v Rusku nebo v EuroSajuzu.

No a fčil je chybějici kus mozajky tady - už je potvrzene, kdo střilal. Budu citovat Terezu Spencerovou:

"...v lednu 2014 dorazily do Kyjeva čtyři desetičlenné skupiny gruzínských ozbrojenců, kteří doma plnili „politické zakázky Saakašviliho režimu“ při potlačování demonstrací nebo únosech a „mizení“ nepohodlných podnikatelů... na letištích v Tbilisi i Kyjevě prošli i se zbraněmi bez kontrol a s falešnými doklady, což zařídili šéf ukrajinského postmajdanského parlamentu Parubij, poslanec Jaceňukovy Lidové fronty Pašinský a americký vojenský instruktor Brian... Pašinský s dalším poslancem Parasjukem poté 20. ledna 2014 stříleli do demonstrantů na Majdanu z balkónu konzervatoře, Pašinský velel, kdy střílet a kdy opustit palebné pozice... v hotelu Ukrajina palbu řídili Parubij a Saakašviliho poradce Mamulašvili... aneb advokát tří gruzínských snajprů popisuje, co jeho mandanti vypověděli před běloruskou prokuraturou, protože ta ukrajinská o jejich výpovědi nemá zájem... chtějí mluvit, protože si myslí, že si tak uchrání život, neboť prý mnozí jejich „krajané, kteří se účastnili zločinů na Majdanu v roce 2014, začali mizet a umírat za podivných okolností.“
Gruzínští ostřelovači uklízejí své "nádobíčko" do přistavených tereňáků.
Všemu tomu velí poslanec Parubij, dosazený do čela Verchovnej Rady Ukrajiny.

Otazka zni - zajima to ještě někoho? Celou verzi udalosti si možete přečitat tady.

67 komentářů :

  1. Je někdo překvapen? Snad jenom ČT a banderovští pohůnkové v Česku, ale jenom proto, že se to publikuje.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nebyl náhodou tou dobou v hotelu, ze kterého se střílelo i "pan" Štětina ? Co tam v tu dobu měl na práci ?

      Vymazat
    2. Štětinu platí dnes Američané, takže bych se nedivil ničemu. Jinak to vše bylo odhaleno už nedlouho po vraždách. Jen Ukrajinci to nesmí vědět a tak státní propaganda slaví tzv. nebeskou setninu. Bylo ustaveno státní vyznamenání tohoto jména, pojmenovány ulice, slaví se den nebeské setniny, píší se o ní básně, přirovnávající oběti ke Kristovým vojákům, jsou vypsána stipendia jménem některých zavražděných. Jakmile státní moc připustí, že sami zabíjeli své lidi, nikdo jim nemůže věřit a spousta z nich si na doživotí sedne do vězení. Takže to nesmí být ani náznakem zpochybněno, i když svět už ví svoje...

      Vymazat
    3. 11:00, ano byl a potvrdil, že "ruští snipeři" stříleli z hotelu Ukrajina. Nějak zapomněl podotknout, že tam bydleli proto, že patřil pod správu Majdanistů. To jsme se dozvěděli z ČT. Takže průnikem těchto dvou naivně podaných informací už nepřekvapuje výpověď oněch Gruzínců, neboť člověk to tak nějak očekával.

      Vymazat
    4. 11:00 Myslím že určitě tam byl na lovu putlerčiků! A jak mi vyprávěl, zopár jich taky osobně složil ...

      Vymazat
    5. 8:49, ne, to se pletete. Štětina byl v Čečně a nechal si přinést jednoho obyčejného zajatého ruského vojáčka, kterého vlastnoručně podříznul. Normálně za to zaplatil, tehdy se něčím podobným v Čečně živili Basajevovi hrdlořezi. Taktéž se na náměstí v Grozném běžně obchodovalo s lidmi. Dle USA to byla konečně demokracie a proto zřídili ve Washingtonu konzulát Chálífátu Ičkerija. Tehdy tam pobýval také jakýsi Usáma Ibn Ladin.

      Vymazat
    6. 17:16 Borec! To mi připomnělo moji oblíbenu scénku z filmu Lordana Zafranoviče "Pád Itálie", jak se tam potkaj oholení četnici (partyzáni je zajali a nechali na potupu oholit) s "Čerkézem", "Věngerem" a kozákem na bryčce. A kozák je pozval četniky na vůz a ukazuje jim truhlu s uřezanýma hlavama mladých partyzánů a komentuje to: Ja ljubljů kamunýstov no mjórtvych!" a začne se řechtat a ostatní s ním ...

      Vymazat
  2. Stále stejný scénář.
    Když se nepovede vyhejkat občany propagandou,tak se holt musej dodat mrtvoly.
    Někdy stačí jedna (Šmíd),jindy dvě (Kuciak+snoubenka),no a někdy jich musí být několik.
    Docela mi vrtá v hlavě,proč v tom Hongkongu ještě nejsou žádní mrtví.
    Ale vlastně to má logiku.Washingtonská bažina si zřejmě vyhodnotila odtržení Hongkongu od Číny jako sci-fi.
    Ale i okopávání kotníčků se šikne,že?
    Děkuji za článek!
    Helanov

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hongkong vyhnije a Číňané z Hongkongu toho budou trpce litovat, že se dali do kupy s Brity a Amíky. Tvrdě na to doplatí. Čína je pěkně vydusí v jejich hnoji. 100let práce Britů na anglických Číňanech půjde na hnojiště. Hongkong nyní chudne a zchudne a zbytku anglických Číňanů půjde o živobytí a střechu nad hlavou, nemluvě o Triádách, ty budou mít žně !

      Vymazat
    2. před 30 lety měl Hongkong 20% HDP Číny a dneska 2%

      Vymazat
    3. Jo, Hongkong jde do háje. Zaviňují to právě protestující.

      Vymazat
    4. 11:48 Není to tím, že by se HDP Hongkongu až tak propadlo, ale tím, že HDP Číny ohromně vzrostlo. Za 30 let. A u nás za stejných 30 let ani prd. To se ale nesmí říkat, protože lidé by mohli začít pochybovat o kapitalismu jako "jediném možném a nejlepším společenském zřízení". Čína strašně vadí, protože pod vedením komunistů všem ukazuje, jaká to je nehorázná lež.

      Vymazat
    5. 11:08...Mi to přivádí záchvaty smíchu, když havlérka mele jak Číňani "slíbili" Britům (OKUPANTŮM) zachovat hongkongský systém...
      To je fakt dobrý!!!
      Kolonizátor si sbalí kufry a svobodny Hongkong bude dál dodržovat jeho pravidla.
      Helanov

      Vymazat
    6. 19:53 Gorbačovovi tomu toho taky naslibovali a teď dělají mrtvého brouka a koukaj k Rusoj přes čáru a ukazujou svaly. NATO je smutné se koukat. Hej hou

      Vymazat
    7. 19:53 To víte, to není jako když USA slíbí Gorbačovovi, že nebudou rozšiřovat NATO. Od Číňanů se očekává, že jsou čestní. Od euroatlantistů to můžou čekat jen idioti. Ale Číňani se od nich rychle učí. Vědí, že rozumí jedinému: když po tobě kamenem, ty musíš větším.

      Vymazat
  3. Já to říkám pořád,banderoksindl nahnat do jam v Babim jaru a bude klid!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Propadls svým vlhkým snům. Říkat nemožné, je jako mluvit o zázracích v pohádce. Tvoje říkání je bezúčelné vydávání energie naprázdno. Babí jar je znak minulosti, a to už bylo! Dnes musíš říkat o nových znacích - současných!

      Vymazat
    2. oprava: putlbandoxindl

      viz jejich tablo zde - http://iks2010.info/wp-content/uploads/img/%D0%A8%D0%93%D0%9D%D0%A8%D0%93%D1%82%D0%B0%D0%BA%D1%82%D0%B52.jpg

      Vymazat
  4. Jo přesně tak to je jasné už dávno doufám že jednou budou potrestáni za svoje zločiny.

    OdpovědětVymazat
  5. Dneska to možná u nás nikoho ani nezajímá, lépe řečeno kdo se o to průběžně zajímal, pro toho to není žádná novinka a tudíž jej to ani nepřekvapí a většina těch ostatních? Každý čeká co se stane, už jen 12 dní do velkolepých oslav sametového pšouku, školy chtějí stávkovat, v Pardubicích se v tu dobu před divadlem z ničehož nic chtěl upálit člověk a to jsem ještě neproběhl co je dneska nového. V každém případě není co slavit. Ovšem pražská kavárna to nevzdá i kdyby měli pozvat ty zbývající ostřelovače, takže je dobré sledovat se zvýšenou pozorností každou novou událost. Od potvrzení faktu, že není co slavit k drtivé porážce těchto šmejdů ve volbách je strašně malinký krůček, oni to vědí a dneska by to už sametové nebylo ani náhodou. Jde o to jediné, dostat davy zpovykovaných Pražáků do ulic, techniky oblbnutí davů jsou už dávno vyzkoušeny a dokonale fungují. Takhle to vidím já, chcete-li, se Hej hou, rudý dědeček

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. - polovina škol byla zastrašena a stávkovat nebude (zejména ty pražské),
      - upálení masmédia ignorují, narušuje oslavy,
      - kdyby volby něco změnily, už by je dávno zakázali,
      - Praha nikdy nereprezentovala zbytek Čech, platilo to už od husitských dob, platí to i dnes

      Vymazat
    2. pro anonym 10:07 - to, že to teď hbitě připomínáš, znamená že jim sloužíš, těm našim havlistům, pražským majdanistům. Naco to furt omýláš? Ticho, to je hlavní zbraň. Oni to také dělají, pokud se jedná o TEBE! Pokud se jedná i o alternatívě, o její protesty. Už jsi někde viděl, aby se v idnes.cz psalo, o tom, so požaduje alternatívní tisk? Tak vidíš, o nějakém výročí textilní revoluce je třeba být jednoduše ticho!!! Ať volají : "radujte se, máme svobodu" ... ozvěna žádná!

      Vymazat
  6. „Musíme se bránit.“ Fiala upozornil na protibělošský rasismus na Západě. Svědectví, ze kterých mrazí:

    https://cz.sputniknews.com/ceskarepublika/2019110410916683-musime-se-branit-fiala-upozornil-na-protibelossky-rasismus-na-zapade-svedectvi-ze-kterych-mrazi/

    OdpovědětVymazat
  7. No už jsem tady zase, proč si myslíte že Aeronet je ocejchovaný jako dezinformační web? Tak si přečtěte dnešní článek s názvem "Česká vláda na podnět Hamáčkova vnitra schválila novelu ožívající pravomoce a praktiky STB, takže čučkař Koudelka bude moci řádit jak černá ruka. A ten příspěvek z 10:07 taky ukazuje odkud vítr fouká. Vidíte jak se ta mozaika pěkně skládá. Ono dneska je už těch informací tolik, že číst jiné weby označené věrchuškou za dezinformační, nemá asi ani smysl protože ty správné a nedezinformační mají za úkol jenom oblbovat lidi. Chcete-li, hej hou

    OdpovědětVymazat
  8. 10:24 Oprava:...číst jiné weby než...

    OdpovědětVymazat
  9. Je fascinující že při debatách s mladými okrajinci co jsou tady na práci se dovídám že za to všechno můžou kacaby teda Rusáci a i banderovci vlastně byly Rusáci. Když se jich zeptám jestli vědí co to byla Kijevská rus tak čumí jak bulíci. Když se jich zeptám jestli vědí z jakého jsou národa, čumí jak bulíci. Když se jich zeptám jak dlouho v poloviční velikosti existoval jejich státní útvar čumí jak bulíci. Navíc začnou na mě koukat jako na vraha. Znám velice dobře jejich mentalitu protože jsem tzv Volyňský Čech. Problém je v tom že jsou tam prolezlý chazarama a to je neřešitelný. Klidně mi vykládají jak jsou pracovití a já se jich ptám proč to tam stále u nich vypadá jak po válce. Proč když jsou tak pracovití to nevypadá alespoň jako u nás.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Protože jsou alkoholici, totální absolutní, chlastem posedlé trosky, vygumované vychlastané mozky.
      Opravdu, tím chlastem jsou posedlí.
      Je to střed jejich vesmíru, smysl "žití".

      Vymazat
    2. A Rusové jsou za UK v těsném závěsu.
      Bohužel.
      Snad se to v RF pomalu mění k lepšímu (co se týče chlastu), vždyť dnes je to už jiný svět než UK.

      Vymazat
    3. 14:02 Velice se mýlíte, podívejte se na statistiku. Na špičce v chlastu jsou (ještě před UA) Litevci a Lotyši. Není proto žádná náhoda, že právě tyto dvě národnosti se nejvíce podílejí na kriminalitě na území EU (což je k nepoměru k miliónům gastarbeiterů z UA)! P.S.: a ještě, rusky mluvící dnes nejsou zdaleka všichni Rusové :-)

      Vymazat
    4. 14:06, Rusko je na tom s alkoholem dnes podstatně lépe než za Sovětů. Vím to i od nich, zvlášť od lidí, kteří pamatují tu dobu. Hodně se to změnilo i u nás v bývalém Československu.

      Vymazat
    5. 18:31
      Máte naprostou pravdu....pivovary už nesou naše,do piva se používá chmel od Pšonků,takže je NEPITNÉ viz.Gambrihnus!

      Vymazat
    6. Podle počtu obyvatel Češi vyslopou vice alkoholu jak Rusové.

      Vymazat
  10. Větvička byl všude.Ten se má!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Copak, závist? Zřejmě jsi byl v p.... Ovšem Homojanda, by řekl, že se máš.

      Vymazat
  11. Před revolucí se všude proklamovalo heslo "Proletáři všech zemí, spojte se!" Toto heslo bylo nahrazeno zcela novým "Darebáci všech zemí se už spojili!" Je to vidět i zde, v "nerozborné jednotě" gruzínských snajperů, banderovců z Ukrajiny, amerických chlebodárců, Štětiny a Schwarzenberka, ale i nepominutelného služebníčka Poche-Petříčka.

    OdpovědětVymazat
  12. Porad stejne praktiky...To je hlavni duvod,proc jejich "zarucene zpravy",lide berou s rezervou

    OdpovědětVymazat
  13. Pečlivě sleduji média, o Pardubicích nic, o kufru u Muzea vše, o svědectví obhájců snajpérů z Majdanu poskytnutmé v Bělorusku, taky nic. Jen tak mimochodem, když slyším o skukromých armádách a snajperech na objednávku, začínám mít strach ze zdejší domobrany.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Domobrana nejsou radikálové a navíc je pod stálým dohledem BISky čili čučkařů.

      Vymazat
    2. 13:06 Domobrana je obrana domova v krizové situaci, kdy už není státní moc schopna obyvatelům zaručit život, bezpečí a dodržování práva. Obrana organizovaná, tj. žádné bojůvky konající mimo zákon či kýmsi najímané nebo vlastněné. A protože takovouto organizaci a její připravenost nelze vybudovat ze dne na den, je třeba tuto přípravu provádět s předstihem. Z čeho byste tedy měl mít strach, je zánik civilní obrany a systematické průpravy občanů, jak se chovat při hromadném ohrožení, neschopnost armády ubránit plošně území státu ani jeho hranice, neexistence branné povinnosti, atd.

      Vymazat
  14. Vždycky jsem si lámal hlavu, proč rusáci 21. srpna 1968 tak divoce stříleli do budovy Národního muzea v Praze na Václavském náměstí. Po majdanu v Kyjevě mi to začalo být jasné. Z ochozů Národního muzea někdo střílel do demonstrujících Čechoslováků i do vojáků Sovětské armády. Demonstranti namočili československé vlajky do krve postřelených a ty byly nafoceny reportéry světových zpravodajských agentur. 22. srpna všechny deníky světa měly na přebalu snímky z Václaváku s nadpisy: "Rusové střílí do demonstrantů proti okupaci ČSSR. Bilak ve své autobiografii píše, že vysoce postavení reformní soudruzi v UV KSČ záměrně dělali všechno proto, aby do Československa vtrhla vojska VS. V okamžiku jak se tak stalo odešli jako jeden muž na Západ. Technologie převratů jsou zatím pořád stejné.

    http://www.nasepraha.cz/data/USR_099_DEFAULT/1/aaa(2073).jpg
    https://1gr.cz/fotky/idnes/08/082/maxi/LPO252b31_Vladimir_Pec_031.jpg

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 13:13 Trochu moc konspirujete. Střelba proti Národnímu muzeu byla varovnou střelbou v okamžiku, když lidé prokopli krumpáčem nádrže u jednoho tanku a zapálili ho. Pokud vím, tak na Václaváku nebyl nikdo postřelen. A z vojenského hlediska varovná střelba proti jasně nebytové budově je velmi ohleduplná. Je to mnohem bezpečnější, než střelba do vzduchu, kdy by padající kulky mohly někoho zranit nebo i zabít. Kulka při dopadu má totiž téměř stejnou energii, jako při výstřelu. Prostá fyzika.

      Vymazat
    2. U rozhlasu stříleli po lidech šikmoocí výsadkáři, kteří byli cvičeni jinak, než ostatní motostřelci a tankisté. Stříleli po kameramanech a fotografech, ale i po mladých. Oni se jistojistě báli a tak stříleli.

      Na rozdíl od toho polského vojcla, co ožralý postřílel mladé lidi na mostě v Jíčíně. Na rozdíl od sovětů, kteří rychle uklidili své vojáky do lesů a uvolněných kasáren, aby moc nebyli vidět, Poláci všude vyvěšovali své vlajky na vysoké stožáry, aby jejich imperiální dušičky si aspoň pár dní hrály na okupanty a pány Česka.

      Vymazat
    3. 18:21
      Pšonci byli,jsou a budou untermensch stejně,jako ukroši a ty poblbaný zlitý hovada z pobaltí!

      Vymazat
    4. 18:21, starší kolega vyprávěl o vystresovaném vojáčkovi se sapíkem někde v Jindřišské. Když se vyhrnuli z tramvaje na cestě do rachoty, začal ve stresu střílet do vyšších pater na výstrahu a prý tam někoho zasáhl. Tak se raději otočili a šli do práce jinudy.

      Na jihu Slovenska byli Maďaři. Někde celkem OK, ale byli případy, kdy se utábořili někde na vršku, ožrali a stříleli do vesnice po všem, co se hnulo.

      Teď se dívám na fotky z Moskvy - puč 1993. Úplně to samé. Tanky, vojáčkové a kupa civilů okolo, která na ně vříská, aby se otočili a šli do prdele. A to byli jejich vlastní. :)

      Vymazat
    5. 18:21...Bodejť by se nebáli!
      U rozhlasu byli vojáčci odněkud ze Střední Asie,vůbec nevěděli která bije.
      Čeští kluci jim lezli na tanky, lámali antény a snažili se jim hodit pod poklop hořící předměty.
      Museli mít strašný strach.
      Češi strach neměli,sama jsem jednomu vojínovi rozmázla tavenej sejra o helmu.
      (A dneska už na to nejsem pyšná.)
      Helanov

      Vymazat
    6. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    7. Střelbu u muzea a u rozhlasu jsem doslova zažil na vlastní kůži kdyz u rozhlasu začaly vybuchovat tankové granáty v zapáleném náklaďáku. Vysypalo se na mě sklo z rozbitých oken. Měl jsem pěkný řezný rány na zádech.

      Vymazat
    8. 23:19 A to ani nechodíte s Pamětí národa po školách? Můžete tam ukazovat jizvy a strašit děti, že vás tak mučili rusáci abyste jim něco prozradil. Třeba kde jsou veřejné záchodky. O tom náklaďáku, zapáleným z blbosti, se raději nezmiňujte. Nabořil byste tak legendu o ukrutném boji o rozhlas, dokládaný snímky spouště po výbuchu toho auta.

      Vymazat
    9. Jo to bych musel lhát, ziji v Thajsku a tady o nějakym Česku nemaj ani ponětí.
      A na nějaký Paměti národa kálí Bílej Tesák.
      Ten zapálenej náklaďák byla děsná blbost a viděl jsem jak se to stalo, dva maníci přiskočili ke stojícímu náklaďáku, prorazili nádrž kramlí a zapálili palivo. Posadka vyskočila ven a zdrhla.
      Pár blbů vylezlo na korbu a zacali vyhazovat uniformy a nějaké hadry. Ale pod tím byl náklad tankovejch nábojů. A byl mazec.
      Nevim co ti na tom vadí, blbe píši pouze pravdu.

      Vymazat
    10. 2:11 zjevně to myslel žertem :) Díky za další info střípek do mozaiky tehdejších dní.

      Vymazat
    11. 13.13, žádní snajpři. (Knihy US-profesora Gene Sharpa, jak odborně provádět „barevné revoluce“, tehdy ještě ani nebyly napsány.). To dopoledne jsem se u Národního muzea nachomýtl; na rampě i pod ní se tlačila spousta lidí. (V dobách národního ohrožení se lidé podvědomě shlukují u národních symbolů, zde NM a socha sv.Václava, byť je jim jasné, že holýma rukama nic neubrání.) Vtom se ze směru od Rozhlasu ozvala jakási salva suchých výstřelů, dav při ústí Vinohradské třídy začal spěšně couvat, k muzeu přijela kolona okupantů a zastavila. My na rampě i lidé pod ní jsme jim hrozili pěstmi a hvízdali, co to šlo. Kolona vystřelila výstražnou salvu (či dvě, jak se to vezme) nad našimi hlavami do fasády muzea. Nato jsme jim dál hrozili pěstmi a hvízdali. K žádné jiné střelbě na muzeum, a už vůbec ne od muzea nedošlo, nikdo nebyl postřelen. Kolona nějakou dobu stála a pak odjela. Ta zaflekacená československá vlajka na přiložené fotografii nesouvisí se střelbou u muzea.

      Vymazat
  15. 13:13 taky pěknej čas, tak tohle jsem ještě nikdy neslyšel, čímž neříkám, že to nemůže bejt pravda, dneska už se snad nelze divit ničemu. Jenom mě docela začíná děsit to, že tu skutečně zmizeli agenti provokatéři, buď je přestali platit a nebo chystaj, něco móc velkýho aby otočili kormidlo do jejich osvědčených demagogických zlodějských vod. Kdo si počká ten se dočká. Hej hou, rudý dědeček

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. právě se secvičují s Miliónem úchylek a s angažovanými umělci - na Letné budou sborově zpívat: https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/VIDEO-Tolik-umelcu-Sednete-si-na-zadek-Milion-chvilek-nahral-pisen-S-vyhruzkou-Zemanovi-s-Babisem-602150

      Vymazat
    2. 14,17
      Vždyť jsou ty paumělci a celá ta demožumpa s milionem chcanek blbý,jak dlabaný necky!

      Vymazat
    3. Nemyslíci "chvilky pro demokracii" bojují proti výsledkům demokratických voleb. Odvolávání preidenta nebo premiéra nic jiného není a jen blbec to nechápe .Přitom se ten blbec má za příslušníka elity národa .

      Vymazat
  16. Jenom doufám, že se lidí nenechají zblbnout a zneužít ve hře nějakých šmejdů. Hlavně mládeží by bylo dobré rizika vysvětlit, ať nejsou potom za hlupáky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 14:43 Na to si můžete vsadit, že se budou všemožně snažit vyprovokovat nějaký konflikt. Ať už nasměrováním zblbnutého davu na Hrad nebo na Strakovku, prostě kamkoliv, kde jim policie bude bránit v postupu. Už mají zkušenost, že ani přímé přenosy ČT z jejich "spontánních" demonstrací nikoho nezajímaly. V některých městech dokonce demonstrovalo méně lidí, než jich bylo v čekajícím štábu ČT. Musí se více snažit, tohle je barevná revoluce na prd. Za to je přece neplatí.

      Vymazat
  17. Mládeži je zbytečné něco vysvětlovat, nebo radit. Jejich odpověď bude znít : "Neruš můj mobil". V.J.H.

    OdpovědětVymazat
  18. Právě teď mne napadlo, že při přenosu TV akce Chvilek na Letné bylo vidět lidi na rovných střechách baráķů. Proč je tam vůbec někdo pouští? Vždyť jeden hajzl odstřeďovač může zahájit Majdan.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je to riziko a dokonce to nemusí být někým účelově za konkrétním cílem organizováno. Takové srocování s politickým podtextem má v sobě vždy vysoký prvek nebezpečí. Stačí idiot, který zavelí marš na Hrad a do budovy vlády a kdo je zastaví? Myslím na to už půl roku.

      Vymazat
    2. 18:47...Doufám, že Češi jsou spíš flegmatici.
      Že se nenechají lehce vyhejkat.
      Helanov

      Vymazat
  19. Původní diskuse o majdanu se zvrhla na okupaci 21. srpna.Ano ti snajpeři byli již vidět na záběrech z roku 2014. Tehdy bylo sestřeleno i letadlo Malaisie MH17, před ní se totálně ztratilo letadlo téže společnosti. Po 5ti letech se potvrdilo, že USA dokáží měnit navigaci GPS. Je to jen náhoda,že pak připravovali i sestřel MH17? Komu jinému by se to stupňování střetu mezi Ruskem a Ukrajinou hodilo?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je zde další něco jako konspirace. Malaysia Airlines B777 utrpěly nehody kratce po vydání zatykace z Kuala Lumpur na válečné zločince GW Bush, T. Blair a další šmejdy zodpovědné za bordel po 9/11.
      Kuala Lumpur War Crimes Commission - Wikipedia

      Vymazat
    2. MH 370 se ztratilo a dosud nenašlo. Nikdo neví, co se s ním stalo. MH 17 bylo sestřeleno Bukem. Jelikož JIT pracovala s různými verzemi a vše se odehrává ve veliké tajnosti, my ani přesně nevíme, jaký druh rakety (resp. bojové hlavice) byl použit. To proto, že se neustále objevovaly protichůdné verze od samotné JIT.

      Naposledy, podle zveřejněného čísla trosek, byla tato raketa identifikována jako typ 9M38. Ovšem podle JIT to bylo zpočátku 9M38M1, k čemuž dodali i příslušné "nalezené" (?) šrapnely. Jelikož tento typ rakety by nemohl zasáhnout daný cíl způsobem uvedeným ve zprávě JIT, začalo se tvrdit, že Rusko záměrně zaměnilo BH v 9M38 za 9M317M1, jako plánovanou vraždu sakrálních obětí.

      Jenže tahle verze byla tak prospekulovaná a fakticky důkazně nepodpořitelná, že bylo nutno ji opustit a potvrdit systém 9K37. To bylo ovšem na samotném počátku, dále se v tomto smyslu nepátralo a vrhlo se na videjka z internetu.

      Ještě zajímavější je fakt, že u všech systémů Buk ve Wiki je zároveň uvedeno, že tyto byly použity Ruskem na sestřelení MH 17, a světe div se, jako verze byl uveden Buk 9K37M1-2. Takže třetí verze. To zřejmě proto, že ty první Buky a M1 Ukrajina vlastní, zatímco ty M1-2 už opravdu ne. Jenže ouha, M1-2 nastupuje na cíl úplně odlišným způsobem..., takže tento fakt, v případě, že by se počítalo s M1-2 se jednoduše nebude brát v potaz. A identifikace "zaručeně pravé ruske rakety" také ne, neboť se identifikovala jako ukrajinská, přičemž daná brigada PVO z města Strij se zaručeně nacházela na místě bojů.

      Mimochodem, Rusko jako "hlavní viník" nemá k dispozici kromě uvedených zpráv JIT, v rukách žádný další materiál od Holanďanů.

      Vymazat
  20. No letadlo Malaisie snad na Letnou nespadne.

    OdpovědětVymazat
  21. No a teď už je čeká svoboda, demokracie a všechno co k tomu patří, chudáci lidi.

    OdpovědětVymazat
  22. Ukrajina je dnes fašistickým štátom v našom susedstve.
    Usilovali sa o to, za celý čas svojej samostatnosti. Nová generácia je už stratená.
    Živočišná nenávisť k Rusom je nepochopiteľná a ich vývoj smeruje do slepej uličky.

    OdpovědětVymazat