Reklama

středa 13. listopadu 2019

Ivan David (SPD) proti turecké agresi a ochromené Evropské unii. (VIDEO)

Turecké fregaty v Egejském moři
Ivan David
13.11.2019 FB a viedolsužba Europarlamentu
EU nechá Turecko beztrestně útočit na členské státy dokud turecká armáda nebude dobývat Brusel. „Turecké vojenské námořnictvo provádí ozbrojené útoky proti lodím a vrtným plošinám firem z Kyperské republiky, která je členem EU. Cílem útoků je zmocnit se kyperských nalezišť zemního plynu. Turecké vojenské lodi od února do července prováděly námořní blokádu Kyperské republiky.

Tyto incidenty jsou podle mezinárodního námořního práva válečným aktem Turecka proti členské zemí EU. A na co se zmohly orgány EU, aby pomohly jednomu ze svých vojensky napadených členů? Na „vyslovení vážného znepokojení“. Odvetou by podle europoslance Ivana Davida (SPD) měla EU na Turecko uvalit sankce, které turecké ekonomice způsobí tak citelné ztráty, aby to Turecko odradilo od krádeží kyperského plynu.

Nic takového však EU nezavede, protože její orgány jsou zcela paralyzovány lobbyngem původně evropských a nyní nadnárodních korporací jako Phillips nebo Siemens, které z evropských zemí přestěhovaly části svých výrobních továren do Turecka. Tyto továrny provozují ve společných podnicích s firmou AYOK, která je ve vlastnictví turecké armády. Dividendy z tureckého podílu ve společných podnicích jsou rovnou na nákup zbraní a financování válek, které Turecko vede. Tedy i na válečné operace proti Kypru.



Nadnárodní korporace mají v EU větší moc něž kterýkoli členský stát nebo skupina států. Účinné sankce proti Turecku budou v orgánech EU blokovány až do doby, dokud turecká armáda a její pomocné džihádistické sbory nebudou útočit na předměstí Bruselu.“.


133 komentářů :

  1. Milý pane doktore Davide.
    S tím severním Kyprem je to jako s Golanama.Třeba.
    De jure jde o Kyperskou republiku (Sýrii), ale v praxi jde o území ovládané Turky (Izraelci).
    Izraelci na "svých" Golanách těžej ropu.
    Kontrolní otázka: Proč by Turci ve "svých" vodách těžit ropu neměli?
    Když Izraelce nezajímá že jsou Golany de jure syrské,proč by mělo Turecko zajímat že Kypr patří de jure komplet Řecku.
    Helanov

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. @Helanov

      Turecko, jiz ze sve podstaty neexistuje. I za jine "drobnustky". Bylo - neni. Pouze zatim papirkove.

      A prosim, ver mi. Jen, kvuli tomu, aby nedoslo ke konfliktum vetsiho rozsahu, je nutno trochu casu.

      @pana Ivane Davide - super sepsane, kez by vas bylo vice. Diky.

      Vymazat
    2. Prosim, opet rano, i kdyz z vlastniho osobniho zivota, ponekud moc chmurne:

      Lanka, drz se:
      https://www.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory/Chartistka-Prochazkova-k-listopadu-1989-Kdyz-memu-partnerovi-Ludviku-Vaculikovi-zabranili-promluvit-k-demonstrantum-se-slovy-s-tebou-se-nepocita-tusila-jsem-603214

      https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Psychiatr-Honzak-natvrdo-Dve-tretiny-nasich-bliznich-neunesou-svobodu-Potrebuji-autoritu-Jakoukoliv-603265

      Ono to posledni je trochu zavaznejsi. Ta dira, primo nad nami je no... Ale da se to odstranit, i od toho "prirodni freony". Nekdy jednoduse jsou potreba. A konci jedna vec - nadvyroba.

      Vymazat
    3. Turecko může těžit i z toho, že Rusko už přestalo mít zábrany dávat západu sežrat, co si nadrobil. Klíče k umravnění Turecka má dnes v rukou právě především Rusko (,ale nejen).
      Naštěstí to zatím vypadá, že Rusko, na rozdíl od všech ostatních sil, se snaží až demonstrovat, že ctí mezinárodní právo a dohody, a v tomto ohledu má před ostatními náskok a získaný kredit u méně mocných aktérů. A přináší to Rusku body, takže je v jeho zájmu si tuhle dobrou pověst udržet za každou cenu, jenomže právě to není a nebude v tom kvasu vždy jednoduché.

      Sečteno a podtrženo, západ sám si to v těch končinách rozes*al tak, že teď i kdyby konečně začal chtít a snažit se, tak to nebude mít jednoduché. Jenomže západ snad ani nechce, když například vidíme, že hlavní prioritou SS je krást ropu.

      Vymazat
    4. Až nebude Izrael a Turecko, bude Írán a správný islám
      https://naseveru.org/2019/11/13/svata-valka-zide-izrael-krvave-uplnky-1/

      Vymazat
    5. SPD je vyčítáno, že se zastává Izraele a zrovna je tam rušno asi takto
      Izraelská populácia pozná pojem „vojna medzi vojnami“. Ide o pomerne jednoduché definovanie obmedzených vojenských kampaní medzi regulárnymi vojnami s cieľom oddialiť prípadnú konfrontáciu s Iránom. Za posledných niekoľko rokov Izrael uskutočnil desiatky „vojen medzi vojnami“, v ktorých systematicky útočí na Iránske ciele v Iráne, Libanone, Sýrii, Iraku. Dosiaľ Irán na izraelské útoky výraznejšie nereagoval, to však neznamená že reagovať nemôže. Pri negatívnom scenári sa tak celá vojna môže pretaviť do vážnej pohromy pre izraelský štát a z malej iskry môže vypuknúť požiar, ktorý totálne zničí postavenie Izraela na Blízkom východe.
      https://www.hlavnespravy.sk/takto-vyzerat-posledna-vojna-izraela/1951799

      https://zidovskelisty.info/2019/11/13/gita-zbavitelova-o-pozadi-noveho-konfliktu-mezi-izraelem-a-gazou/

      Vymazat
  2. Američani chtěli rozeštvat proti sobě Turecko a Rusko a proto Američani a Evropa připravili několik provokací, které to měly rozpoutat, jako sestřelení Ruské stíhačky. Pak se Američani rozhodli svrhnout a zabít prezidenta Turecka, který ale dostal upozornění od Putina, že k tomu dojde. Turecko pochopilo, že existuje v Turecku rozsáhlá Turecká armáda, která je schopná prodat Turecko Američanům a Erdogan jí začal likvidovat a eliminovat. Dnes již Evropa a USA které navíc Turecko vyzbrojily je v koncích a Turecko si dnes dělá co chce včetně, že si nakupuje zbraně kde chce, odebírá plyn od koho chce, útočí a okupuje koho chce a Evropa a USA jenom čumí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 0:21...Tak fakt je,že kámoš se chová jinak,než se chovali Amíci potažmo EU během tureckého "puče"...
      V Česku média samým napětím asi nedýchala,bylo jasné,že proti pučistům nikdo nic nemá.
      A že Amíci chráněj Gülena jim asi v očích Turků moc neposlouží.
      Asi už Turci mají toho mazání medu okolo huby ze strany Západu plné zuby.
      A tak se rozhodli že se udělají pro sebe.
      Helanov

      Vymazat
    2. Heleno, každý kámoš USA přijde o život, kapišto?

      Vymazat
    3. @0:52

      Neni to tak, jsou USA a "USA", treba se skutecne podivat na ty centra moci, ktere konecne odhnivaji - vlastni tuposti a diky zato.

      Ty ridily cele deni, historii, Spojene staty s tim skutecne nemaji nic. Jako by mohly?

      Skolsvi - nic, proto jejich vojaci kapou v houfech
      + min. 1/4 na potravinovych listcich
      + zakaz ucasti ve volbach (lukrativni pobyt v soukromych zalarech pro nadnarodni firmy treba i za prestupek) - a dovolil jsi...
      + statni pojisteni (opet - 1/3 nema ani to), ktere hradi max chripku, uz vubec ne leky
      + zubari vykonavaji, alespon to, ze obcas vykonavaji osetreni pro nespocet milionu zadarmo.
      + zadluzeni do konce zivota pouze za "studium", ktere jim, bez znamosti, nezajisti ani praci, ne jeste splatku dluhu... Protoze idioti bez umu okupuji vsechny pozice, super kvadro a v hlave hezky nas..no.

      Mphl bych dale pokracovat, no staci napsat - zblbly, otrokarsko-fasisticky pseudorezim, ktery meli v planu zavest vsude ve svete.

      No a i od toho, napr. termin "amerikanizace Evropy". Nebude, naopak - "Euroizace Ameriky"

      Centrum intelektu nedostane nikdo.

      Vymazat
    4. @Helco,

      jeste musi byt bohuzel i to divadlo, no at vi, ze Osmanske cavyky konci.
      Vedi to, proto hysterci, no nezapominejte, ze je mame dovezene z nekolik stran, hned za pomyslnou, otevrenou hranici.

      Vymazat
    5. 2:13...Já se musím smát,jak někdo tvrdí,že Turci budou dobývat Evropu...
      Oni nic dobývat nemusejí,oni už tady jsou!
      A když budou pilně pracovat na biologické reprodukci a dovážet si ženichy/nevěsty z Turecka,tak...není co řešit.
      Německo po WAR2 povstalo z popela i díky pracovitým tureckým rukám...Teďka (i když poněkud dodatečně) za tu lacinou pracovní sílu platěj...
      To by blbýho nenapadlo,že se budou potomci těch lopat emancipovat.
      Ách jó
      Helanov

      Vymazat
    6. @Helco

      no vidis, ze vidis:)
      Ne, ta prvni generac mozna...
      Vedi vubec, kolik slovankych mest a nazvu je v Nemecku?
      A ze je vlastne v okupaci? No, dostali zakaz po 2ww a museli poslouchat. Nic, no, v automobilovem prumyslu nr.1, proc kazdy, rekneme (prosim nehodnodte dle socialniho statusu), v Rusku jezdi na Wolsfaglu, BMW, Mercedes (nadherna slecna)/

      Ono je to proste tak.

      Vy si myslite, ze jsme jak prechazeli, nebo, ze jsme se za sociku nebavily? A jaaaak.

      https://www.youtube.com/watch?v=uqbogtTuA5U

      To nejsem ja, ale to neznamena, ze ho neznam osobne.

      Vymazat
    7. Oni to uměli i Rusové. Např. takový rockující Kryl:
      https://www.youtube.com/watch?v=wJzUlsfnons
      Tak 70% účinku, jsou texty. Je možné si je najít na Karaoke. P.K.

      Vymazat
    8. Nebo jinak, vsimejte si jednotlive zabery a v dost dobre rychlosti (zadne efekty):

      https://www.youtube.com/watch?v=FJpxXr_3r6Q



      Vymazat
  3. Davide, ale EU vedou blbci! Čím to může být? Konec je naplánován, čím a kým?

    OdpovědětVymazat
  4. Jinak s těmi nadnárodními korporacemi měl pan poslanec pravdu.
    Ale Turek na předměstí Bruselu asi útočit nebude.
    Muslimští bratří dávají přednost vítězství u volebních uren,tzv.suché cestě,bez krveprolití.
    "Demokracie je lanovka, která nás vyveze na vrchol.Pak seskočíme."
    Recep Erdogan
    Takhle ostatně zvítězili i v Egyptě,než teda demokraticky zvoleného Mursího sestřelil "hodnej" pučista Sísí.
    Helanov

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A takhle se chopili moci komunisti v roce 48. A stejně tak zneužívají demokracie a svobody i dnes. Demokracie je pro ně jen lanovkou k moci se které pak seskočí a přecvaknou lano.

      Vymazat
    2. Heleno, částečně pravda, jen ta lanovka je lež. Oni nás dostanou a lanovka se nehne. Naše chyba!

      Vymazat
    3. @0:59

      Vesite hlavu? Neni zatim duvod. No maximalni ostraha a omluva Rusku, za ty kraviny.
      Nikdo jiny nas skutecne zachranit nemuze. A okamzita vymena a samozrejme i basa - za gaunery, kteri jedou proti statu.

      Jen se napr. podivejte na vystoupeni Roberta Fica (clovek, ktery nas jeste jako caparty ucil hrat fotbal na trojke v TO):

      https://cz.sputniknews.com/slovensko/2019101610832259-video-briefing-fica-ohledne-kauzy-gorila-skoncil-rvackou/

      --Robino, za nas, roztriskaj im gebulu:)

      No, prituhuje, pro vsechny.

      Vymazat
    4. 2:27...No,v tomhle ohledu bych na Rusy asi nesázela.Ti jsou sami rádi že jsou rádi.
      V Rusku je cca 15% muslimů a vláda má co dělat,aby je udržela v klidu.
      Teďka se drbou za ušima,co s "vrácenými" hrdlořezy že Sýrie...Vyrobit z nich "mučedníky"!?!?!?
      Jde vesměs o Kavkazany, kteří nic jiného než řezat hlavy neuměj a ani nechtěj umět.
      O nějakém" začlenění" patrně nemůže být ani řeči.
      Tím jsem jen chtěla říci,že Západ rozvrtá BV a odnesou to I Rusové.
      Helanov

      Vymazat
    5. Poslouchej Hela,

      Z Ruska ma strach cely, svet. Nikdo se ho ani prstikem nemuze dotknout.
      Tak to proste je.

      Vymazat
  5. Z pane Davida se stal zručný manipulátor, už se tu ted´dokonale odkopal, o čí zájmy mu v tom Bruselu jde, ne o české, ale o židovské zájmy. Okamura panu Davidovi může poděkovat za oněch 4,5 %, a bude to ještě horší, pokud nechá pana Davida dále "řádit". Jen několik faktických poznámek. Do výčtu společných žido-amerických lumpáren proti Turecku je třeba přidat i vraždu ruského velvyslance Karlova v Ankaře, to je také jejich společné dílo, až tak daleko dokáží tyto dva státy zajít. Otázka Kypru, tu válku na Kypru iniciovali Řekové, že porušili vzájemné dohody a samozřejmě Turků bylo méně na Kypru a tu válku by tam prohráli, tak tam Turecko poslalo svoji armádu. Ty dva národy se tam tak nenávidí, že nemohou žít ve společném státě, to je jako by někdo chtěl navrhnout po II. sv. válce, že budeme mít společný stát s Němci. Takže říkat, že zájmy Kypru reprezentuje jeho řecká část, jak se o to tu pan David snaží, je stupidní manipulace. Ložiska se nachází v teritoriálních vodách severního Kypru, takže tento stát má právo zde tyto suroviny těžit, at´se to židovskému státu líbí, a nebo nelíbí. Ta protiturecká hysterie, která se tu spustila v ČR, zde se jedná jen a jen o prosazování židovských zájmů proti Turecku. Turecko je na druhé straně barikády než je židovská stát a proto Židé mobilizují svoji 5. kolonu v každé zemi, to je včetně ČR, jak to tady můžeme vidět. Vztahy mezi židovským státem a Tureckem jsou špatné od té doby, co židovské komando přepadlo tureckou lod´v mezinárodních vodách a postřílelo tam asi 11 Turků. Tuto drzost Erdogan Židům nikdy nezapomene. Turci mimoto skutečně podporují práva palestinského lidu na jejich stát, což samozřejmě není v zájmu židovské 5. kolony u nás. I já jsem bohužel poslal pana Davida hájit tzv. české zájmy do Bruselu, a ono se nakonec ukázalo, že se mu jedná jen o ty židovské zájmy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 5:44 Nějaká báseň o velkym dramatikoj by nebyla ? Pamatujte, blíží se listopad.

      Vymazat
    2. @5:44
      Poslouchej, tobe Ty nacisto, nebo Ti uz nacisto hrablo?
      Ja teda jsem krestan, s velkym krizem na krku, no urazis me pratele.

      Co se tyce zidovske komunity, na toto uzemi sme prisly spolu,ty nehistoricky, dlouhopisici exote.
      Z jakeho asi duvodu?

      Jezis byl skutecne (a historicke prameny, to dokladaji), vyhlasen jako kral zidu.

      Ale lide jako ty ho ukrizovali, ti ostatni museli utikat ze vsech svatych uzemi, do celeho sveta, ano i z Iraele, aby vubec prezili a neco ochranili.

      Ano, muzes vzpomenout ev. podle Jana, ale musis si uvedomit, ze zaprve, bylo psane, uz na uteku a v malinko vzteku. No, chteli zachranit Jezise a az na ten kriz ho doprovazeli.

      Snad to staci, nebo ten kriz si necham vyrobit a roztriskam Ti s nim palici.

      Nazorovy ignorante.

      Strasne, no co uz, kdyz si nevemes knihy, nebo neco...
      Tak alespon si vem hlavu do dlani a mysli.
      Staci?

      Vymazat
    3. Před několika lety jsem byl na dovolené v řecké části Kypru. I od průvodců zaznělo, že současný téměř válečný stav (mezi tureckou a řeckou částí jsou mrtvé zóny, které ukazují jako „turistické atrakce“) vyvolal krok z řecké strany, vojenský pokus, vytěsnit tureckou část z Kypru. To potvrzuje fakta, uvedená v příspěvku 5:44. P.K.

      Vymazat
    4. 5:44...Máte do situace opravdu výborný vhled.Smekám!
      Ale pan David asi nekope za Izrael,jenom se o Středňák nikdy nezajímal.
      A tak převzal většinový názor,nó...
      Co si budeme povídat,jasný obrázek si umí udělat jen málokdo.A po té masáži z ofiko médií už vůbec.
      Helanov

      Vymazat
    5. 12:17... Zkrátka nemaj si co vyčítat.
      Kypr je oběť britských imperialistických hrátek.
      Stejně jako desítky dalších teritotií, momentálně třeba Hongkong.
      Ten bo®d@l po Britech a Frantících bude smrdět ještě dlouho.
      Helanov

      Vymazat
    6. Unknown14. listopadu 2019 12:09
      Katolík? Odvoláváte se na knihy. Ale církev při svém vzniku na nikejském koncilu, nebo spíš císař Konstantin, probrali existující spisy a něco (co podporovalo státotvornost církve) prohlásili za svaté a ostatní, převážně gnostické spisy, zatratili. A právě z těchto spisů, které byly v naší době nalezeny, vyplývá, že Bůh není v knihách, ale v životě, ve všem živém. Takže nejspíš ani to židovské biflování svatých knih, není cesta k Bohu, ale jinam. P.K.

      Vymazat
    7. Unknown14. listopadu 2019 12:28
      Vidím to podobně. Jsou to účelově vytvořená ohniska sporu, která můžou mocnosti, dle jejich zájmu, kdykoliv nechat rozhořet. Tímto způsobem „urovnávají“ všechny konflikty. Stabilita totiž nepodporuje jejich budoucí expanzivní plány a zde jsou Turci i Řekové, objekty jejich her. P.K.

      Vymazat
    8. 5.44 Opravdu vám nikdo neřekl, že mají-li se dobře moudří páníškové, nakrmí se i jejich služebnictvo a dobytek? Nikdy jste neslyšel to přisprostlé, že "kdo je hrd, ten má p°d"? Volte mezi Aškenázi a Němci. Židé nás zatím nezkoušeli vyvraždit a Němce ovládají a krotí excelentně, ne?

      Vymazat
    9. to je pravda, zatím jen okrást - viz Kožený a Bakala.

      Vymazat
    10. Když někdo začne psát o židech, jako anonym 5:44, tak se mi zvedá žaludek. Rasizmus, žádné důkazy, předsudky, překrucování skutečnosti a jednoduchá řešení. Typický nácek.

      Vymazat
    11. @12:33

      No taky super. I kdyz jsem krteny katolik, no neni, to nejak teologicky mozne, protoze celibat bych tak nejak "nedal".

      Jen vidis pouze rozdily, ne pismo.
      Naucte se malinko nevnimat jednotlive rozdily v teologii.
      Jak bych sam sebe posoudil? Tak nejak z casti jako Frantiskan, z casti verici komunista, z casti i samozrejme humor a um od zidovske komunity, evangelik a z casti i "nasrany" rozeny katolik.:)

      Seres? Po papuli - beres.

      To je zaprve. A ver, ze za jednu vec bych mozna sam dostal nakopano do prdele, primo od vrchniho velitele nad nami. Mozna dostanu nakopano, ale zas se umim i hajit.

      Konkretne, kdyby me nekdo hodil, jako patera, do klastera, museli by pristavovat:).

      A prestan mit nejake trefne poznamky, do neceho, cemu nerozumis.

      Vymazat
    12. Unknown14. listopadu 2019 18:10
      Z minulého příspěvku jsem pochopil, že Vaší silnou zbraní je kříž forhand, kříž backhand. To mi přišlo takové katolické.
      „A prestan mit nejake trefne poznamky, do neceho, cemu nerozumis.“
      Chápal bych, kdybyste napsal, přestaňme se hádat o něčem, čemu nerozumíme (čemu nikdo nerozumí). Ale takto se snažíte vytvořit dojem vlastní osvícenosti. A v kombinaci s předchozím kříž forhand, kříž backhand, mi to přijde trochu k smíchu. P.K.

      Vymazat
    13. @19:08

      Vecernicek, vyhajat a spat.

      Copak jsem nenapsal, ze jsem byl krteny jako katolik, no celibat bych nezvladl?

      Proste, vyletis z delohy a vytetoval jsi na celo gynekologovi, ktery Ti pomohl na svet - "katecheze"?

      No, to ses tedy kabrnak, "smisku"...
      A k smichu.

      Vymazat
    14. @19:08

      A jeste jedno, humoristo na kvadrat.
      Vira, treba podkopana i znalostmi neni tenis...

      Ani neco jineho, ping-pongaci.

      Vymazat
    15. Unknown14. listopadu 2019 20:31
      Tak si to příště zapiš za uši. P.K.

      Vymazat
  6. !!! Média: Americká vojska obsadila několik ropných polí v Sýrii !!!
    Na východních březích Eufratu se nachází 90 % zásob syrské ropy. Dříve to byla pevnost a hlavní zdroj příjmů pro IS, v poslední době kontrolu těchto oblastí převzaly hlavně kurdské jednotky a Američané.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemáte někdo info, zda se na tom podílí i "Madla" a její parta?

      Vymazat
  7. USA jsou banditi, teroristi zločinci nejhrubšího zrna. Nejprve odkupovali tu ropu po deseti dolarech od těch sráčů z IS, no a dnes si jí zabrali rovnou sami pro sebe. Odporný gangsterský národ když si uvědomím jak děsivě strádá Syrský lid.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 6:42 A ty hlupáku skoč do zdi.A co bandita Rus, který u nás vykradl uran za tehdejších 4 miliard!!! a do dnes nezaplatil ani korunu!
      A uvést jeden příklad a hned psát o kolapsu EU, to mě pane Dvide přijde jako, že jste hlupák!

      Vymazat
    2. 9:45 Willkommen in UE, Herr kolege

      Vymazat
    3. 9:45 Haf haf, vrrr ... Děcko blbé, uč se z jiných knih.

      Vymazat
    4. 9.45 Do zdi nářků SE NESKÁČE! U té se zbožně modlí... A ten uran po válce pomohl udržet mír a vaše rodiče při životě... abyste se mohl narodit a přežít... voni výkvěte šlemilismu.

      Vymazat
    5. Už poněkolikáté tomu blbovi (6:42) tady napsali, že Sověti nás uran vždy platili v dobových světových cenách. A on, zakomplexovaný pablb, mele pořád stejnou propagandu.

      Vymazat
  8. !!! Fox: Pentagon pošle do Evropy více než 50 F-35, aby „zadržel Rusko“!!!
    Do roku 2022 bude v Evropě rozmístěno více než 50 víceúčelových stíhaček F-35 v Evropě, uvádí zprávy Fox News.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, dival jsem se.
      No, Fox je nekdy veliky strandista. Nic takoveho nehrozi. Nekdy i strasiti je ucelove:)

      Murdoch toho jiz ucelove nakecal:). Jinak, to je to malinko starsi kalibr.:)

      https://www.foxnews.com/tech/pentagon-will-send-more-than-50-f-35s-to-europe-to-deter-russia

      Vymazat
  9. To je dobrá hovadina, tomu může věřit jedině tak ten generálskej Pavel. Amici si musí pohlídat "západní" Evropu jelikož se začíná nějak nebezpečně cukat a je neposlušná, viz Nord Stream2. Či řeči o vlastní EU armádě, či řeči Makrona že bychom se měli vyzbrojit proti USA. Či řeči v Bundestagu že by měl být Američan z Německa vyhnán. Co by byla Amerika bez EU, no to si asi každý dokáže domyslet že. Tak že milej Američan se nám zde hesky zakope stejně tak jako se nám zde zakopal bolševík na 20let. Okupant jako okupant, vlastně ne my jsme za něj nemuseli nikde válčit, pokládat naše životy, za okupanta Američana musíme chca nechca.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. USA se vůči Evropě staví, ze "splendid isolation" viktoriánské Británie do posice koloniální mocnosti ve stylu vyrabuj a znič domorodce...

      Vymazat
  10. Tamti okupanti na nás alespoň neuvalovali sankce tak jako ti dnešní z USA.

    OdpovědětVymazat
  11. Pane David, když vás máme na drátě, volil jsem vás a vaši stranu a tak by mě zajímalo, proč jste v Europarlamentu spolu s panem Blaškem podpořil rezoluci, že Rusko spolu s nacistickým Německem díky paktu Ribentrop-Molotov zavinilo začátek druhé světové války ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky by mě to zajímalo, ale co už, zvolili jsme si zástupce, ti nám slibovali, že nás budou informovat o všem důležitém a teďka nás bombarduje Kurdy a o věcech, které nás zajímaji, ani ťuk. Dobře nám tak. Cynismus v přímém přenosu.

      Vymazat
    2. 8:01
      Bombarduje vás tím, o čem je jeho práce v europarlamentu. To je snad v pořádku, ne? Jestli se chcete dozvědět něco jiného, můžete využít hosty svobodného rádia http://svobodne-radio.cz/

      Vymazat
    3. Nějak se mi tomu nechce věřit, i když Okamura je pro mně dost nečitelný.
      Kde najít nějaký offic dokument o tom hlasování ?
      Nebo věřit Konečné ?

      Vymazat
    4. 7:50...Šmankot,a není to fuk!?
      Bude proto dražší/levnější chleba!?
      Vaše starosti bych chtěla mít.
      Mne teda zajímá to co je DNESKA a né to co bylo před 80, slovy OSMDESÁTI lety.
      To mne zajímá asi jako bitva u Sudoměřic ;-)
      Helanov

      Vymazat
    5. 11:59...Víte co bych vám doporučila?
      Pustit si Nohavicovu písničku Hanba,sláva.
      Zkuste to a věřím,že se vám uleví ;-)
      Ta písnička je o tom,že v některých věcech prostě nenastane shoda...Vždycky bude jeden spokojenej a druhej n@s®anej.Tečka.
      Helanov

      Vymazat
    6. Už bylo vysvětleno, proč tak hlasoval. V rezoluci byly, tak jak je v EU zvykem, dva body. Jeden o paktu Ribentrop Molotov a druhý o odpuštění viny německým fašistům běhen 2 sv. Souhlasit s obojím nebylo možné. Jak byste hlasovali vy? páni kritici.

      Vymazat
    7. 15:10
      Hodnocení paktu Molotov-Robentrop je vedlejší. Snaha o relativizaci viny nacistů a prolomení Benešových dekretů je bohužel reálná. Takže hlasování chápu a Konečná je lhářka a kolaborantka, stejně jako předtím, když hlasovala pro migrační kvóty!! Už před volbami ta primitivní nána sprostě napadala kdekoho, nevěřím jí ani slovo. Ta se třásla na koryto jak šváb na pivo.

      Rudý škorpión

      Vymazat
  12. 7,50
    Už to vysvětloval jinde,budete se ptát jako Hovnolulan do nekonečna na to stejné?!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kde to vysvětloval? Můžete dát odkaz, je to někde na NR? Čtu to tady celkem pilně, ale tohle mi taky uteklo.

      Vymazat
    2. 8:02
      Má pravdu 8:00.
      Na Svobodném rádiu to vysvětloval nejen pan David, ale taky pan Blaško. Můžete si to tam sám vyhledat v archivu. Naposledy to znova vysvětloval pan Okamura včera:
      http://svobodne-radio.cz/2019-11-13-studio-beta-tomio-okamura-o-deni-v-politice/

      Vymazat
    3. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    4. 9:49
      Samotný komentář vás usvědčuje ze zlé vůle očerňovat bez argumentů. To je znak všech těch, kteří se chlubí "pravdou a láskou", ale jaktěživ sami nevypustí nic, než zlobu, nenávist, ostouzení, odsuzování. A to je neklamná známka toho, že skutečná pravda je vám zřejmě víc, než nebezpečná. Jste takovým lakmusovým papírkem pro ostatní.

      Vymazat
    5. Nebudu si nalaďovat rádio, doktor David tady sliboval, když oznamoval kandidaturu, že tady bude zveřejňovat důležité věci, že NR "neopustí", takže bych čekal, protože tady ho určitě volilo množství čtenářů, že ten svůj názor zveřejní tady, jako projev úcty těm, kteří ho volili. Což asi posluchači SR možná byli, ale kdoví, v jakém počtu. Prostě tady je jeho prostor, kde dělal spoustu práce a má spoustu fanoušku a nakonec to dopadne tak, že nás tady zásobuje názory na Kurdy, ale ne na věc, která se nás dotýká, s prominutím, osobně víc, než Kurdové. Čistě jenom z lidského, možná primitivního, ale co už, hlediska mi to přijde od něj trošku necitlivé.

      Vymazat
    6. On tam Okamura nic nevysvětlil v tom pořadu, jen se tam vztekal proti Konečné za to, že pustila ven, že názorem SPD je to, že nikoli Mnichovská dohoda, ale SSSR je spoluzodpovědné za vyvolání 2.světové války, to je skandální. Mám otázku k panu Davidovi, proč jste tyto názory nešířil před volbami, to jste drželi hubu, ale až se hlasuje, tak to se pak projevíte. On tam Okamura tvrdí, že to za něco jiného prý vyhanlovali, ale co může být zásadnějšího než to, kdo je zodpovědný za 50 milionů objetí, a ted´ SPD potvrdilo, že Němci a SSSR. Fuj, je mi z nich na zvracení.
      Z mé rodiny dostalo SPD tři hlasy, oni se tímto tvrzením posunuli při příštích volbách mimo český parlament. Nejvíce dnes Rusko nenávidí nosatí, kteří mohou být vděční, že jako národ přežili a ti nejvíce dnes kopou do Ruska, to je také prosté a jasné vysvětlení hlasování SPD v EU, zájmy nosatých.

      Vymazat
    7. 10:09
      Takhle můžete psát jenom proto, že vy, na rozdíl od pana Davida, můžete trávit váš čas na internetu jak vám to vyhovuje. Pan David plní to, co slíbil, když informuje o záležitostech, které jsou jeho pracovní náplní. Pokud byste měl opravdový zájem na zodpovězení vašich dotazů mimo téma, nemohl byste napsat, že si nebudete nalaďovat rádio, kde by vám vaše dotazy mohly být zodpovězeny. Ale kdo nechce, ten si jenom stěžuje, kritizuje, a naříká. Jste-li takový, není vám pomoci.

      Vymazat
    8. 10:16
      Pane, s manipulativními pokusy o diskreditaci SPD musíte k antisemitskému Vencovi Konopníkovi, tam to funguje. A propó, vy jste bez nosu?

      Vymazat
    9. @10:16

      Vzdyt staci premyslet. Nekdy nejde o rodnou visku, ale o celou planetu, vesmir.

      A nekdy i diplomaticke spory, jsou jednoduse - obrovske divadlo.
      Jen aby vas naucili premyslet jako clovek.
      Jak Katka, tak i Tomio jsou fajn lide.

      Tak jak, dale?

      Vymazat
  13. Pro mě je vysvětlení doktora Davida na "Svobodném rádiu"/49-50 min.../zcela nedostatečné !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vysvětloval to ve svých pořadech i pan Blaško, a pan David. Pokud vám to opět nebude stačit, vždycky máte možnost položit jim dotaz přímo v některém z jejich dalších pořadů, nebo přes mail. Tam ten váš dotaz bude na správném místě.

      Vymazat
    2. Hlavně to měl vysvětlit tady, svým voličům, myslím, že ho volilo spousta lidí, co to tady čte. A on nám poskytuje politické školení o Kurdech a o svém hlasování mlčí a odkazuje na poslech rádia. Fakt nedůstojné. Asi se jim tady na to vykašlu a mažu si je ze záložek. Na zvolení jsme byli dobří a na skládání účtů ať si pustíme rádio.

      Vymazat
    3. 10.11, tak to tady neměl o své kandidatuře a jak nás bude informovat, nic psát a měl dělat předvolební masáž jenom na rádiu, spousta čtenářů tu byla kvůli němu a volila ho a teď mu nestojíme za to, aby svoje hlasování vysvětlil? A na Kurdy má čas už poněkolikáté a vysvětlit svoje hlasování, to si máme najít na rádiu? A končím, už nebudu reagovat a vaše vysvětlení už nebudu číst, takže si ušetřete námahu. Mažu si vás ze záložek. Nazdar.

      Vymazat
    4. 10:20
      No, to se z toho, že si NR vymažete ze záložek bez vašich nespravedlivě obviňujících, ufňukaných komentářů určitě zhroutí :)

      Vymazat
  14. Co s tím má eu společného kdyby byla funkční osn a nebyla pod palcem američanů tak by žádná válka být nemusela.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    3. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    4. Tohle ti ty podřadnej poblbanej arijskej untermensch zanechala tvoje incestní familie A52,F73,F200 F808,F600,F602!!!!

      Vymazat
    5. 13:40 O famílii na tvým místě bych radši pomlčel, kdybys tušil co netušíš, páč tvá máti je němá už od dětství. To se stalo, když za války její komoušskou famílii navštívili ukrajinští vlastenci z UPA, kteří tvý bábě uřezali ty její povislý kozy, dědkovi zvadlýho kokota a ještě dejchající je oba vhodili do škarpy, kam chodila celá vesnice srát. Bohužel tvou matku, tuhletu kurvu - https://im.tiscali.cz/press/2017/11/30/883039-final-0787-3800x2536.jpg

      nenašli, páč byla schovaná v tý škarpě mezi hovnama a oni ji nedokázali rozeznat! A to byla chyba, tak jí pak mohl ožralej Havel na mejdanu, kde vynášela popelníky, ošukat a z toho si se vylíhl ty! Jenže tě potratila a ten potrat naložili do lihu a později poslali kremlovoroj jako delikatesu. Od tý doby co ji zežral poletuješ coby shluk těkavých plynů z lejnolíhně tohoto smradlavýho Ugrofína! - https://pbs.twimg.com/media/DQ3D5L9WsAAByD3.jpg

      Vymazat
  15. On tam Okamura v tom pořadu na Svobodném rádiu tvrdí, že o nic nešlo s tím, že SSSR je spoluiniciátorem 2. světové války, on tvrdí, že přece každý ví, kdo způsobil 2. světovou válku. To je pěkná sviňárna od Okamuru, ano, my to víme, ale jeho poslanci dali palec na to, že se to ted´ bude moci učit ve škole tak, jak to EU parlament schválil. Okamura se dobře odkopal, klidně si to může vyměnit se svým bratrem, jejich názory se zase tak moc neliší. Je to tzv. řízená opozice, říká něco jiného, že opačná strana, ale když jde o hlasování, tak hlasuje stejně, jak si to přeje strýček Soros. Nebo hlasují proti, tam kde ví, že to nakonec schváleno bude - viz zpráva o hospodaření ČT.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 10:37
      Z neznalosti celého obsahu schvalovaného, i vůle poškodit SPD, budiž vám odpuštěno, i těm, kteří by se někdy rychlými soudy provinili na vás. Přesvědčovat o podstatě věci někoho takového, to je jako házet perly sviním.

      Vymazat
  16. 12 států z Evropy dodalo své armády na východní frontu proti Sovětskému svazu za 2. světové války, a představitelé těchto státu nemají ani trošku cti v těla, ani trošku hanby a hlasují s panem Davidem za vinu SSSR na vzniku 2. světové. Je mi hanba jednak za těch 12 států a pak za naše poslance v EU a zejména za poslance SPD, kterým jsem dal svůj hlas, říkám velké Fuj.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 10:56
      Hledáte si jen záminku k diskreditaci SPD. Ale ani vás vaše neznalost celého obsahu schvalovaného dokumentu, a vaše ignorance vysvětlení europoslanců proč tak hlasovali, vás neomlouvá. Takový účelový postup proti SPD používá i mainstream. To je také na jedno velké Fuj.

      Vymazat
    2. 11:15...Souhlas!
      Pan David tam není od toho aby řešil peripetie okolo WAR2,ale od toho aby bojoval proti liberofašounům, kteří chtějí uvařit z evropských států eintopf.
      Což činí.
      Souvislost mezi dnešním b@®delem a paktem Molotov/Ribbentrop mi NAPROSTO uniká.
      Helanov

      Vymazat
    3. 12.57 Souhlas. Také nemám rád hnědě a černě "zapražený" eintopf...
      Evropské národy se se sými svébytnými kulturami "nevylíhly" pod datlovou palmou, ani pod fíkovníkem. Pantofle amatérsky vysekané z Evropany vynalezené pneumatiky odložené v Africe nepovažuji za technologické obohacení Evropanů ve 21 stolet našeho letopočtu.
      Kdyby Ribbentrop nepodepssal pakt se stalinem, podepsal by Göring o dva dny později s Brity válečné spojenectví proti SSSR. Takže to Jisip. Vissarionovič Stalin stihl jen tak tak... hodit Churchilům vidle do plánu zničit SSSR po anglicku, tedy rukama a za peníze Němců, kterým by na to tehdy jistě rádi půjčili na lichvářský úrok banksteři celého "demokratického" světa až do vytvoření dnes oblíbených nesplatitelných dluhů u penězoměnců...

      Vymazat
    4. Pro A z 10:56 h:
      Vážený, jestli opravdu máte zájem o nás a svět kolem, VŽDY se důkladně informujte (dokud jsou ještě informace veřejně dostupné!)-viz. výše uvedený odkaz na Okamurovo vysvětlení na Svobodném rádiu proč hlasovali p. David s p. Blaškem tak jak hlasovali!
      Je smutné, když takzvaný "Evrop. parlament" již v každém svém usnesení nutí své poslance pro dobro té konkrétní věci současně odsoudit či jinak poškodit jinou dobrou věc!
      Pak "babo raď"..
      Pavel p

      Vymazat
  17. „Zastavte to, dokud je čas!“ Zdivočelí aktivisté, společenský otřes, odebrání volebního práva voličům Zemana a Babiše?! O tom všem Jan Veleba:

    https://www.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory/-Zastavte-to-dokud-je-cas-Zdivoceli-aktiviste-spolecensky-otres-odebrani-volebniho-prava-volicum-Zemana-a-Babise-O-tom-vsem-Jan-Veleba-603267

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nu a od ceho prinasime ranni "news"?
      Neprejdou, maji v hlave dobry gulasek...
      Pravem.

      Nyni je prvni moznost na to dokazat, ze rozum je nad penizky.

      Vymazat
  18. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad se časem dozvíme i to, o čem se při té příležitosti jednalo. Byl Duka na koberečku? Dostane příležitost na pokání? Nechme se překvapit. P.K.

      Vymazat
    2. Pod jakou hlavičkou najdeme účet za tu sošku ve výdajích z daní ateistů a koli stála? Dnes i exkrement "umělce" prohlášený za "umělecké dílo" je vydáván za předmět statisícové hodnoty... což ve výstavních síních, ke své hrůze, poznala nejedna poctivá uklízečka...

      Vymazat
  19. Chapu co panu Davidovi vadi na Turecku a pristupu EU...Uz neni dost pochopitelne,proc jsme EU vytvareli...Pocetne je nas vic nez USA a Ruska dohromady,ale kazdy s nami vyjebe

    OdpovědětVymazat
  20. Pane Davide, za to co dělají Turci nemůžeme a je dobře, že protestujete, ale jak hlasujete v otázce, kdo začal 2.světovou válku můžeme my, co jsme vás volili..proto chceme vaše vysvětlení a ne jakési mumlání o kompromisu..ten v tomto případě neexistuje...pro mě NE !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. at si odhlasovavaji co chteji..."Odhlasovanou" historii stejne nikdo nemuze brat vazne

      Vymazat
    2. 11:53...LÍP SE TO NEDÁ ŘÍCT!!!
      Helanov

      Vymazat
    3. Anonymní14. listopadu 2019 11:53
      S odhlasovanou historií se dále pracuje. Je široce publikována, je jí argumentováno a je východiskem pro další „objevy“. P.K.

      Vymazat
  21. Rusko splatilo Česku starý dluh ve výši 72 miliard korun
    Rusko podle dnešní zprávy ruského ministerstva financí dokončilo úhradu dluhu České republice, který dosahoval výše 3,6 miliardy dolarů (přes 72 miliard korun). Splacení dluhu, který vznikl v éře bývalého Sovětského svazu, předpokládala mezivládní smlouva z roku 1994.


    OdpovědětVymazat
  22. Žádostivých hlasů o vysvětlení toho hlasování o něčem, tady
    přibývá.
    Není to tady to správné místo aspoň ke krátkému vysvětlení.
    Nějaké "svobodné" něco mi nedělá dobře. Slovo svoboda je už
    dostatečně zdiskreditované.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vzdáváte se příležitosti kontaktovat přímo pana Davida v některém z pořadů, kterého je hostem, a pak tady remcáte, ale je to vaše svobodná volba. Na mainstreamu byste tu svobodu neměl.

      Vymazat
  23. Maniak“ Tusk označil Rusko za „strategický problém Evropy“
    Musel jsem veřejně připomínat ostatním vůdcům EU téměř každý týden, že Rusko není náš strategický partner, ale náš strategický problém. Dokonce mi říkali maniak, protože jsem se na toto téma tak soustředil,“ prohlásil politik.

    OdpovědětVymazat
  24. To není MANIAK to je vymytý mozeček, stejně tak jak to měli vymyté lidičky v 50letech zde a to Uhde, Pithart, Rychecký, Šiklová, Sokol a jiní fanatičtí bolševičtí funkcionáři kteří nám zde dnes káží o demokracii. Pro ně byl rovněž západ něco co by se mělo vymazat z globusu.

    OdpovědětVymazat
  25. Milan Uhde to je k popukání co nám zde dnes káže o demokracii !!!!
    Ten elaborát napsal doc. PhDr. Milan Uhde (dramatik), ten samý Uhde, co se proslavil svojí básní oslavující Klementa Gottwalda: „Do bitev půjde před řadami“. Rok 1953; kdoví jestli též nepodepsal petici, kterou tisíce občanů Československa požadovali smrt M. Horákové a H. Píky. To už byl členem ČSM a vnitřně souhlasil s komunistickým režimem. Pracoval jako redaktor významného brněnského měsíčníku pro literaturu, umění a kritiku Host do domu.

    OdpovědětVymazat
  26. Stejně tak jako bývalý bolševík Jaroslav Kubera a mnoho a mnoho dalších bývalý komošů zasloužilých komoušů abych nezapomněl na "umělce" Svěráka který byl dokonce vyznamenám samotným normalizačním Husákem. To jsme tu demokrCII VZALI VÁŽNĚ ZA TEN ŠPATNÝ KONEC.

    OdpovědětVymazat
  27. Kolikrát za život prozřel komunistický svazák Milan Uhde, když jásá nad bolševickou cenzurou Seznamu? Byl udatný bojovník za KSČ a hrdý člen SSM. Po roce 1989 byl členem Občanského fóra, pak ODS, pak Unie svobody, dnes má prý zase názory jako ODS. Chááááá chááááááá to je ale špína fuj. Milan Uhde jeho oslavná báseň : Takže v roce 1953 píše oslavnou báseň na Gottwalda.

    OdpovědětVymazat
  28. Nyní čumím na ČT jak nám Sobotka absolvent VUML káže o demokracii o dnešní demokracii a jak to bylo za bolševika špatné za toho bolševika kdy on studoval VUML a jiní byli za své přesvědčení zavíráni. Dokonce se přiznal ten idiot že poslouchal Hlas Ameriky, tak že moc dobře věděl co se zde děje že SOUDRUHU chirurgu Sobotko. Toto jsou ti nejnemravnější lidé pánové a dámy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Poslouchal Hlas Ameriky, vzal si ponaučení. Za jeho působení ve funkci ministra financí vznikly rozpočtové schodky v celkové výši 406,6 miliard Kč, čímž se se podíl státního dluhu zvýšil za 16,07 % HDP na 24,91 % HDP,[12] a to v čase vysokého ekonomického růstu.

      Vymazat
    2. Noooo,tak tomu se říká PROSPERITA ALA EMERIKA!!!☺

      Vymazat
  29. A další zasloužilý bolševík Štěch na mě nyní hovoří z té veřejnoprávní bedny jak se má dělat demokracie jak to bylo špatné když on byl ještě komoušem. To je děsivé jako oni mají hroší kůži.

    OdpovědětVymazat
  30. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nooo, bomba, profesore. Sic, puvodni Arijci pochazeji z oblasti Iraku a okoli, no cela Evropa je tak trochu misung,

      ty ozdoba ceske narodnosti.

      Jinak, uvedomuje si vubec nekdo, ze nejvetsi penetrace ve svete je na uzemi Evropy?
      Rekneme, kontinentalni. Kampak se se hrabe Cina, Indie.
      Nebo dale. Nejvice (opet se to tezko definuje), "sroubovaku", proste zavitu v mozku se opet tyka Evropy? Ano i postizeni, no v jinem slova smyslu.

      A ze dala zaklad celemu svetu v oblasti vzdelani?

      Ne? No mate internet, nebo pindame z WC a prrrr?:)

      Vymazat
  31. Koukám že na ČT je defilé bývalých "demokratických" komunistických kádrů stejně tak jak zůstali ti bolševici v ČT že. Jeden bolševík za druhým nám zde kážou jak se má dělat demokracie, jak je ten Rus zlý, ten Rus kterého oni tak rádi opěvovali.

    OdpovědětVymazat
  32. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Honolulu, nepochybuji, že USA si nechá třikrát, stokrát zaplatit... ale ČR musí moudře stát bokem a na konci se po americku postavit na stranu vítěze. Co je nám do nějakých ostrovů, navíc zaplevelených Afričany a kdejakými dalšími negramoty, odpadem národů třetího světa? Turci se umí bránit, Řekové se umí zadlužit a nebrání své námořní ani pozemní hranice tvořící VNĚJŠÍ HRANICI EU! Nehodlám utrácet české zdroje ani české životy ve sporu, zda se na ostrovech kdesi ve Středomoří budou platit daně do Ankary, nebo do Athén.

      Vymazat
    2. Ty už fakt meleš cypoviny non plus ultra. Kde na to chodíš? Nejsi ty už blázen z kořaly?

      Vymazat
  33. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chcete říci, že vám nenaúčtovala ty "deflorované" punčocháče? Dědku, vy tedy máte hlášky. Aby vás komáři z Everglades poštípali;-).

      Vymazat
  34. Žasnu jak jsme se od diskuze o agresivním Turecku, USA, přes ostudné hlasování dr. Davida dostali M. Uhdemu...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 13.47 Nejde spíše o konflikt zájmů Turecka, Izraele a USA? EU nepočítám, ta je nesvéprávná a ani své hranice a své národy proti invazí neozbrojených primitivů nedokáže, neumí, ba, dokonce nechce bránit.

      Vymazat
  35. !!!!! Stoltenberg: Čína se nám přibližuje, NATO musí obsadit Pacifik!!!!!
    Tak to je již stihomam, co z toho plyne, né 2% ani 4% z HDP ale nejméně 10% abychom mohli čelit vojensky miliardovému národu vojensky. No a když k tomu přibalím Rusko které by dnes zničilo jen USA desetkrát tak to vidím na 30 až 40% z DPH na zbrojení. Soudruzi v Bruselu NATO by si již měli konečně utřít kaliko.

    OdpovědětVymazat
  36. Ti idioti nejsou schopni zajistit středozemní moře aby nám sem přes něj neproudily teroristé na těch bárkách a chtěli by zajistit Pacifik, to je docela prdel.

    OdpovědětVymazat
  37. „Pokrytectví“ - Macron pokračuje v útoku na „uražené obránce“ NATO!
    Publikace nicméně poznamenává, že po tomto přiznání francouzský prezident dodal: „Musíme se podívat pravdě do očí. Sebeklam a pokrytectví nepomohou.“

    OdpovědětVymazat
  38. To je vážně děsivé co je to za bezcharakterní živočichy.

    OdpovědětVymazat
  39. Tím myslím ty bývalé komunisty co nám dnes jako kupříkladu Svěrák káží o demokracii, fuj to je hnus.

    OdpovědětVymazat
  40. Tady je zcela jasně ukázáno, co je priorita SPS, ale měli to říci zcela férově před volbami, kvůli čím zájmům chtějí do parlamentu: https://aeronet.cz/news/poslanecka-snemovna-schvalila-usneseni-na-obranu-a-ochranu-izraele-pozmenovaci-navrhy-na-ochranu-rovnez-palestincu-a-obecne-pouze-zidu-jako-takovych-neprosly-snemovna-v-usneseni-priznala-pravo/

    OdpovědětVymazat
  41. tady je spousta pitomců, kteří jasně dávají najevo, že důvody p. Davida neposlouchali ani nečetli. On zcela přesně vysvětlil důvody své volby s nimiž se dá jen souhlasit. Tato diskuse zde usvědčuje všechny pochybovače ze lži. Nic neslyšeli, nic nečetli, jen pomlouvají. V čím zájmu tak činí? Národ to určitě není.

    OdpovědětVymazat
  42. Ale my to vysvětlení NEBEREM !...já jsem si doktora Davida a g. Blaška vážil...kdybych věděl, jaké mě připraví zklamání...tak jsem volil komunistku Konečnou !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mluv za sebe, lháři! Já to vysvětlení chápu a nejsem sám. Ty jsi ho nejspíš ani nečetl. David a Blažko hlasovali proti revizi výsledků 2. sv. a proti prolomení Benešových dekretů. Konečná svým hlasováním JE PRO REVIZI 2. světové a PRO PROLOMENÍ BENEŠOVÝCH DEKRETU. Stejně jako předtím hlasovala PRO MIGRAČNÍ KVÓTY. A to má být komunistka? Kolaborantka a prasnice u korýtka to je!

      Vymazat
  43. Poutníci z Česka předali papeži Františkovi sochu sv. Anežky

    Vatikán, 13. 11. 2019: Představitelé české katolické církve, doprovázeni stovkami českých poutníků, dnes předali papeži Františkovi sochu sv. Anežky.
    Papež jim při generální audienci na náměstí sv. Petra za sochu poděkoval, děkoval i za zpěv, kterým ceremonii doprovázely čtyři české sbory, a bronzovou sochu, na níž po třech dnech dešťů ve Vatikánu konečně zasvítilo slunce, si prohlédl. Papež František dostal také 1,2 milionu korun pro chudé a potřebné, které mezi sebou čeští a moravští věřící vybrali.

    Generální audience u papeže byla součástí české národní pouti, které se ve Vatikánu od pondělí účastní přes 2000 poutníků z Čech a Moravy. Připomínají si chvíle před 30 lety, kdy papež Jan Pavel II. kanonizoval Anežku Přemyslovnu.
    Už po 07:00 stáli poutníci ve frontě na bezpečnostní prohlídku, aby se po 09:00 dočkali příjezdu známého papamobilu s hlavou katolické církve.

    Na cestu speciálním autem mezi jednotlivými sektory na náměstí přizval papež do auta několik českých dětí, které měly české vlajky stejně jako mnozí poutníci. Českým účastníkům audience bylo vyhrazeno místo hned pod pódiem.
    Na cestě k pódiu byla už také od rána připravena socha sv. Anežky. Papež při projíždění náměstím bral některé děti do náručí a žehnal jim. Mezi nimi byla i dvouměsíční Edita Agnes, s níž přijeli na pouť mladí manželé. Jejich rodiče byli ve Vatikánu i před 30 lety. Cestu automobilem s mnoha zastaveními provázel nadšený jásot věřících.

    Na generální audienci, které papež udílí vždy ve středu, může přijít kdokoli z veřejnosti. Dnes bylo mezi čekajícími z mnoha zemí světa i několik nevěst ve svatebních šatech, mnozí s sebou berou malé děti včetně novorozenců v touze získat pro ně požehnání.

    Sochu sv. Anežky předal papeži královéhradecký biskup Jan Vokál, který byl předsedou přípravného poutního výboru. Papež se na závěr audience pozdravil s kardinálem Dominikem Dukou a českými biskupy i s delegací politiků. Ochotně se s těmi, koho k němu ochranka pustila, fotografoval a tisknul ruku.

    Socha sv. Anežky je odlita z bronzu a ze stříbra a jsou na ní fragmenty skleněných sklíček v barvách české trikolory. Spodní část zdobí naznačené stuhy s částí otisků prstů dárců, další z nich otištěné na papíře vložil sochař do těla plastiky. Vrcholek díla tvoří koruna, jeden z atributů světice. Celý objekt je koncipován jako relikviář, přičemž schránka pro relikvii se nacházejí pod korunou. Ostatky svaté Anežky ale zatím nebyly nalezeny.

    Česká národní pouť k připomínce výročí svatořečení Anežky České skončí dnes odpoledne bohoslužbou v bazilice svatého Jana v Lateránu.

    OdpovědětVymazat
  44. S hlasováním dr. Davida a gen. Blaška nesouhlasíme, stejně tak ani vysvětlení nepokládáme za dostačující a také si klademe otázku, ...jakou roli měla při formulaci nebo hlasování o tak závažné věci eurokomisařka Jourová...???..Je někdo schopen tuto otázku zodpovědět..Děkuji !

    OdpovědětVymazat
  45. Pro A z 15.11.19 v 19:03 h :
    Kdo je to "my"?!
    Pokud jste nějaké hnutí, spolek "užitečných idiotů", či počítačový program a pokud to úroveň vasí "kolektivní inteligence" nezvládá, necpěte se někam, kde nemáte co dělat!
    Otázka proč tak hlasovali, zde byla zodpovězená už několikrát (včetně patřičných odkazů)!
    Pevel p

    OdpovědětVymazat