Reklama

neděle 17. listopadu 2019

Ivan David zabodoval. Globalisté ale spiknutí ani nepotřebují

Marie L. Neudorflová 17. 11. 2019
Je třeba, aby inteligence projevila strašně moc odvahy. Náš národ toho v historii tolik dokázal. A teď se na vše dupe!
Včera mě v Parlamentních listech zaujaly myšlenky a postoje opozičního politika MUDr. Ivana Davida. Jde o vynikající rozhovor, na ostro. Vyšel pod titulkem „Věříte teoriím spiknutí? Spílají vám proto do hlupáků? Europoslanec David z SPD má konspirace za hotovou věc“ (je k přečtení ZDE). Nedalo mi to, abych na Ivana Davida nezareagovala alespoň krátkou glosou.



Superelity sdílí filosofii, téměř náboženství. Mamon!

Době, v níž žijeme, rozumí málokdo, což je zásadní problém. Veřejnost, která nechápe realitu, není schopna patřičně ovlivňovat politiku a kontrolovat mocenskou vrstvu. Pak je ovšem politická svoboda jako aktivní pozitivní síla na nic. Ekonomický liberalismus se stal novým náboženstvím. Dokonce se předstírá, že liberalismus je demokracie, což je podvod. Mocenská vrstva navázaná na globalismus ani nepotřebuje nějaké spiknutí, o kterém se zmiňuje Ivan David. Ona sdílí určitou filosofii, v jejím případě jde o téměř náboženství. Jejím posvátným teletem je zisk, bohatství, nákladný život na úkor ostatních, na úkor přírody. Nejhorší je, že mocní vnímají ty „ostatní“, ne tak úspěšné, jako méněcenné. V očích globální superelity si nic jiného než živoření nezaslouží. Jsou považováni většinou jen jako prostředek k dosažení soukromých cílů „vyvolených“.
Vlastenectví je nutnou součástí demokracie

My bychom si měli alespoň kolektivně uvědomit, že nám momentálně nezbývá nic jiného, než si všemi silami chránit vše pozitivní, co máme, čeho jsme prací generací dosáhli, včetně všeho kulturního a myšlenkového, na což se dnes dupe. Je to v rozhovoru řečeno jasně, chtělo by vše ale rozvést. Mělo by se vysvětlit, proč je vlastenectví v širokém smyslu legitimní. Mělo by se zdůraznit, že je nutnou součástí demokracie. Chtělo by to kontrolu výuky škol, aby tam bylo vlastenectví v různých rovinách zastoupeno co nejvíce. Potřebujeme relevantní kvalitní pořady v médiích a odvahu, strašně moc odvahy na straně inteligence. Náš národ toho v historii tolik dokázal! Nesmíme dopustit, aby byl kulturně a morálně zcela zničen, pak by následovalo fyzické zničení.

(Autorka článku, Marie L. Neudorflová, je česká historička)

139 komentářů :

  1. Ona filosofie je jen zvláští formou dohody. Součástí definice "spiknutí" je jeho utajenost. "Filosofie" určité komunity je veřejná, konečné záměry ale někdy bývají utajeny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. "Úkolem do budoucna je zajistit lidem smysluplné uplatnění. Nebylo by to lehké, je to nutné a myslím, že je to možné."
      S materialismem se dál dostaneme, ale nejvíc ke špatné budoucnosti.

      Vymazat
    2. Pokud paní historička říká, že dnešní době rozumí málokdo, pravděpodobně hovoří o sobě. Její výrok "Mocenská vrstva navázaná na globalismus ... Jejím posvátným teletem je zisk, bohatství, nákladný život na úkor ostatních, na úkor přírody."

      Globalisté postupují přesně obráceně, oni chtějí přírodu zachovat, protože ji chápou jako svůj majetek. Proto prosazují snížení hospodářského výkonu a spotřeby v Evropě pomocí importů migrantů, zrušení atom.elektráren v Německu, v plánu je rušení spalovacích motorů a přechod na elektromobily, a také snižování produkce CO2 a podpora Gréty.

      Globalisty nezajímají peníze, oni převádějí celý svět do cenných papírů ve svém vlastnictví. Peníze jsou jen pro ovládání nižších vrstev.

      Vymazat
    3. „Opozice na tom musí být fakt bídně, když jim tady dává instrukce šestadvacetiletý nedostudovaný student a říká jim, co mají dělat. To teda dopadli," poznamenal.

      Vymazat
    4. 11:59 Tak Pepek Vyskoč nikdá neměl fištrón, je jasné, že solidní člověk by takový kšeft nebral. Ale hlavně že ofce jsou spokojený a vesele mašírují po Letné třeba s tibetskou vlajkou.

      Vymazat
    5. 10:21 Vetsi hovadinu jsem snad jeste necetla.Myslite,ze jim nejde o moc a zisk?

      Vymazat
    6. 13:29 Asi nerozumím Vaší otázce, oni moc realizují. K čemu zisk, když žijete s pocitem, že máte vše a nemůžete mít víc ? Zisk je pouze pro obslužné vrstvy.

      Vymazat
    7. 13;37 A kdyz globaliste vedou valky mysli tedy na co?...Proboha...naivni zvasty

      Vymazat
    8. Ekonomická globalizace byla dokončena, proto už nechtějí kapitalismus a sním ani židy a křesťany přesně tak, jak to popsal Marx. Teď jde o ideologickou globalizaci, tam se ale židé a křesťané rovněž nehodí. "Bijte Židy" je proto heslem naší doby jako za Hitlera
      https://naseveru.org/2019/11/13/svata-valka-zide-izrael-krvave-uplnky-1/
      Nacismus a politika proti Izraeli a proti židům, to je oč dnes znova běží. Protože jak jinak se k těm ruským nerostným zdrojům dostat, než znova přes odstraňování Židů, hlavně těch ruských

      Vymazat
    9. To 11:59 A to studoval pouze na faráře. Jedinou studijní literaturou je Bible. Na každé jiné VŠ musíte nastudovat desítky (někdy) i stovky knih či skript.

      Vymazat
  2. To jsem poznal už dávno a nepotřeboval jsem k tomu žádný výklad nebo alternativní server. Máte naprostou pravdu musíme si chránit to co máme.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak za prve to neni , ze za kazdou chteji a uloupi miliardy.
      Daleko horsi problem a tragedie zustava to,
      ZE NEMAJI NIKDY DOST...Nikdy dost.
      Tech nabozenstvi je hned nekolik. Totalni militarizace sveta a nekonecne valky /spiknuti k tomu/. Muzete videt KONSPIRACNIHO posluhu generala Powela jak drzi zkumavku V OSN...
      Vyber vhodnych sluhu , tak napr. afroarabove nejsou tak citlivi a hlavne zvykly na vrazdeni kolem nich a jich samych a jejich rodin..Delaji to mezi sebou tisic let a navic Zfanatizovani pomaha a dela z nich nadsene posluhy. Totez pseudosexualove a feministky , protoze posluhujici feministka se nestiti zadneho zlocinu a naopak je nadsena ze muze slouzit.
      Puvodni obyvatele Evropy jsou ponekud citlivi na nasili a proto se vubec nehodi k zamerum.
      Tedu jde o ovladnuti sveta a NEPRETRZITE KONSPIRACE JAK TOHO DOSAHNOUT a nevadi ani obetovat sve spoluobcany...Naopak.
      Dale Globalni a NEVIDITELNA RUKA TRHU. Jako buh kteryho nahradila muze vse a podporuje hlavne to nejhorsi a vysava celej svet aby bylo nazbrojeni armady a valky.. To pomaha v uskutecnovani jejich zlocinnych zameru..
      Dale predstirani demokracie /aby nebyla videt vojenska JUNTA / si vyzaduje nektere kritiky pro udrzeni kulis.
      Je to treba Chomsky a zmineny David /tedy mirnou opozici/. Vidite ,tady je poselstvi, jak kazdej muze diskutovat i kriticky proti vladam a jak se nic nestane a je i poslancem !!
      To znamena ze mame nejlepsi UBER demokracii nade vse..

      Vymazat
    2. 23:27...Tady nemáte pravdu, alternativní média potřebujeme,páč publicistika je sedmá velmoc.
      Bez publicistů bychom věděli kulové,možná ani to,co se děje v sousední ulici.
      Proto se také teď budou liberofašouni úporně snažit s těmi alternativnímu médii zatočit.
      Helanov

      Vymazat
  3. Už dávno volám po tom, aby solidní, seriózní a fundovaní historici promluvili a to solidně, seriózně a fundovaně. Bohužel to nemůžeme čekat od mladých rychlokvašek, které dělají kariéru a chtějí se u mocipánů dobře zapsat a kdyby je navíc pozvala Dvořákovic lžitelevize tak budou říkat přesně to, co Dvořák chce, aniž by se začervenali, jde přece o rodinu. Takže, a že to trvalo, dneska už mohou říkat pravdu jenom důchodci, než vychcípáme jak říká Holubová a ještě nesmí moc přemýšlet, jestli tím neuškodí dětem nebo vnukům. Smutná to pravda, 30 let po sametovém pšouku. Hej hou, rudý dědeček

    OdpovědětVymazat
  4. V posledním servilním hlasováním v evropském parlamentu Ivan David dokázal, že výplata tamtéž je zřejmě nastavena na korupční hranici, aneb malá česká servilnost přece za tak nekřesťanské peníze, jaké v životě neviděla, musela najednou páníčkovi alespoň odhlasovat vinu Ruska na začátku 2. sv. války. U mě konečná bez záště.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ad 23:56 Bylo by chválihodné, kdybys přečetl vysvětlení Dr.Davida a generála Blaška, než začneš psát hlouposti.

      Vymazat
    2. Proč ty a proč hlouposti?? Zřejmě tolerantní chvilkář?? Ty jejich alibistcké s prominutím kecy jsem četl. Potřebu vysvětlovat má ten, kdo oblbuje, nebo má máslo na hlavě. U mě ty jejich rádoby vysvětlivky jen potvrdily teorii o korupční hranici a osobní morálce. Nakonec i Keller tam kdysi poněkud zjourovatěl. Náhlé kouzlo peněz a vlastní důležitosti, nebo strach zdržet se hlasování v mocné babylonské věži?

      Vymazat
    3. Já, například vysvětlení MUDr. Davida tak říkajíc prostudoval, ale ač je sugestivní, zůstávám přesvědčen, že všechny ty "pozitivní" části onoho usnesení, na které se dotčený odvolává, nijak nekompenzují tu zcela nově otevřenou a strategicky nanejvýš nebezpečnou tezi, že to nebylo pouze Německo, kdo vyvolal Druhou světovou válku. Tvrdím, že europoslanci David a Blaško hrubě chybovali. Tuším, že nejpozději při dalším kroku pachatelů onoho usnesení, to oběma pánům dojde. Pokud nemají rozsvíceno už teď. A to by mít měli a mohli.

      Vymazat
    4. 0:32
      Vysvětlení Davida a Blažka bylo naprosto jasné. Co jsi na něm prosím tě nepochopil? Obávám se, že to je tvůj problém. Pokud tedy nejsi nasazený lhář, že?

      Vymazat
    5. 2:50 Tak to v několika větách napiš/vysvětli a obhaj je. Je to jasné a nemůže to být těžké.

      Vymazat
    6. Jsou možné dva počátky 2.světové války, politická a vojenská. Vojenská začala 1.9.1939 Politická začala anschlussem Rakouska 12.3.1938, pokračovala Mnichovskou dohodou 29. září 1938, obsazením Československa 18.3.1939. Z pohledu Českslovenska se mělo hlasovat proti. Dokument jenom potvrzuje, že agresivní Německo západu nevadilo, dokud to vypadalo, že napadne SSSR. Před rokem 1989 nás učili pravdu. Slova o demokracii a lidských právech jsou pro ten úžasný západ prázdné ohlupující fráze.
      bv

      Vymazat
    7. 2:50 Kdo jsi, noční ptáku ?

      Vymazat
    8. 23:56...Jděte už do háje s tím kverulanstvím!
      Koho zajímá počátek WAR2!?
      Prostě se sešli dva kteří se chtěli vzájemně očů®at a moc jim to nevyšlo,nó...Proč se v tom vrtat?Nechápu!!!
      Helanov

      Vymazat
    9. 12:08 Drahá Helanov. Koho to zajímá? Kdo se v tom vrtá? No přece: něco se stalo, dávno tomu. A nyní v slavné EU k tomu pánové a dámy zaujali stanovisko a usnesení. Takže na odpověď koho to zajímá a kdo do toho vrtá víme. EU.
      Dále: ve stanovisku je ale zjevný rozpor od historických událostí a jako spoluviník je označeno Rusko (které bylo napadeno Německem a výsledek s 27 miliony mrtvých z celkových 61 milionů mrtvých v protinacistické koalici. Celkový počet mrtvých na pronacistické straně je 12 milionů lidí - 8 mil. vojáků a 4 mil. civilistů). Přitom např. v Mnichově při Mnichovské dohodě se vinny (ovšem jen "mírovým způsobem") dopustily kromě Německa, Velká Británie, Francie a Itálie. Nikomu (kromě Československa) se nic nestalo, a proto to EU nestojí za zmínku. Navíc signatáři Mnichova obviňují Rusko a o svém "podílu v předválečné situaci ani nepípnou". Ok u západu se to dá pochopit, kdo by si kálel do hnízda. Ale nedá se "rozumově" chápat postoj žádného z Českých zástupců v EU (napříč politickým spektrem), kteří s uvedeným usnesením souhlasili. TožTak milá Helanov.
      P.S. Asi rodiny Schwarzenberg, Havel, a jiné Mnichovem neutrpěly (prokazatelně v Letech pracovali rómové, na Barandově se prokazatelně točily německé filmy, ...), takže jejich současní "zástupci" klidně hlasovali PRO.

      Vymazat
    10. 13:34..V europarlamentu vznikaji vetsinou jen same hovadiny...A poslanci pro ne musi nekdy hlasovat...Vyberou si tedy to,co jim prijde mene nebezpecne a na co stejne nemaji zadny vliv...O dva hlasy mene by nic nezmenilo...Sudte radsi Jourovou,ktera ten paskvil pripravila

      Vymazat
    11. 14:01 Konečně polemika.
      "A poslanci pro ne musi nekdy hlasovat...
      Vyberou si tedy to, co jim prijde mene nebezpecne a na co stejne nemaji zadny vliv..."

      Zajímavá jsou slova "musí hlasovat" - "pro méně nebezpečné". Nechci se zastávat Jourové (neb jsem ji nevolil), ale i ona to mohla mít promakané jako pan David rezoluci proti Turecku a ostatní ji do toho hodili vidle dalšími odstavci a slůvky. Je demokracie. S návrhem Jourové nemusím souhlasit ale kohortu, kterou zastupuje, respektuji. Musím demokraticky respektovat Chvilkaře na Letné. Takže musím také respektovat, že ID a HB (kteří zastupují mne) byli PRO navzdory, cituji: "imbecilnímu tvrzení, že Stalin s Hitlerem společně zahájili druhou světovou válku", ale důvod je: "kvůli odsouzení všech totalitních režimů" (no a pak už jen "nezajímavé" body usnesení 14-20).
      TožTak.

      Vymazat
    12. 14;47 Ja napsala svuj nazor,kdyz to bylo aktualni..Vic se v tom stourat nebudu,prijde mi to jen zbytecne odvadeni pozornosti..Tedy vase parketa

      Vymazat
    13. 14:47 Ok. Nezbývá mi než věřit (paradox ateisty), že vy nejste placeni "ďáblem", aby se odvedla moje pozornost, a že hlasování a vyplývající dopady z něj budou v budoucnu pro ČR neškodné.
      P.S. Posledně jsem byl proti vstupu do EU, ale byl jsem přehlasován a vysmíván, že vidím situaci černě. Nyní již jsou odpovědi, že je pozdě, a že jsme příliš provázání a svázáni s EU, která je sice odlišná od té, do které jsme vstupovali, ale odejít již nelze. Bye.
      TožTak.

      Vymazat
    14. Milý 13:34... Pokud se EU ráda hrabe v h@vínkách,tak to ještě neznamená,že se v nich budu hrabat i já.
      Minulost ať si každý vykládá jak chce, důležité je,abychom se shodli jak dál.
      V určitých věcech prostě nenastane nikdy shoda a vrtat se v nich je KONTRAPRODUKTIVNÍ.
      Helanov

      Vymazat
    15. 3:09
      Ptal jsem se, co jsi na tom nepochopil? Jsi schopen na to odpovědět? Nebudu ti znovu dávat výklady, když je najdeš tady i jinde, třeba na Svobodném rádiu, kde to Blažko řekl emotivně a po lopatě i pro naprosté blbce. Pokud na tom něco nechápeš, každá námaha je zbytečná.

      Noční jestřáb

      Vymazat
    16. Je třeba pochopit, že tvrzení, že "jsme to schválili, protože to jedno bylo vykompenzováno tím druhým", je naprostá lež a fabulace ze strany Davida a Blažka. Každá ta věta se dá vzít přece samostatně a citovat samostatně, odkazovat se na ní samostatně. Nevím, co vedlo tyto dva vejlupky k tomu, aby na to zvedli ruce, pravdu se nedozvíme, a omluvy nedočkáme, protože tito dva svou čest nemají, byly to peníze a nebo něčí nátlak a nebo jen pokračování toho, co Okamura předvedl, když se postavil mezi demoblok. Je snad blázen? Oni ho přece mezi sebe nepotřebují, oni jen potřebují, aby se sám znemožnil před svými voliči, a to on činí. Připadá mi to jako by někdo chtěl říci, že v zásadě Napoleon vyhrál napoleonské války, že ty jeho tři prohrané bitvy vykompenzujeme nějakými těmi vyhranými. To je přece nesmysl, Napoleon mohl vyhrát 100 bitev a jen jednu prohrát a znamenalo to jeho konec, asi tak, jak tato rezoluce bude znamenat konec Okamuru, i když za to dostali do rezoluce formulaci, že fašismus je špatný, ale asi ne ten ukrajinský fašismus, ten je pravděpodobně dobrý. Napsal jsem poděkování Konečné, za nedocenitelnou službu, kterou společnosti prokázala. Ted´ je jen potřeba, aby se tu objevila brzy další strana hájící zájmy českým patriotů, která není placena Sorosovými nosatými penězi. Já takou stranu znám, Národní demokracie, tam určitě nosaté peníze netečou.

      Vymazat
    17. 7:38
      Bla bla bla, zaseknutý gramofone... co nám ještě povíš za pohádky? O trapném elfovi, co křičel do lesa a nikde nic? Jo, tebe už známe. O smradlavém děcku, co mu rodiče utírají zadek? Jo, tebe už známe. O retardovaném blbovi, co chce překonat v zaseknutí gramofon? Ano, i to už jsme o tobě pochopili. Nebo o špinavém praseti, které pustilo do chléva všemožné vlky a lišky, protože mu slíbili nekonečné koryto a slávu? Ano, Konečnou už také známe.

      Umíš nějakou normální pohádku? Zkus to... dám ti jeden tip - tu o čučkařích! Znáš to? Je to o superšpiónech světa, co byli tak chytří a informovaní, že dvakrát po sobě rozbíjeli tu samou síŤ agentů. Tam byste se dokonce uplatnil se svým gramofonem. Zkuste to, Koudelka má ještě v zadku volno.

      Vymazat
  5. Jak Václav Havel pomáhal Sorosovi. Fiala „načůral“ sluníčkářům do mraveniště. Pražské kavárně se bude čoudit z uší:

    https://cz.sputniknews.com/ceskarepublika/2019111710976604-jak-vaclav-havel-pomahal-sorosovi-fiala-nacural-slunickarum-do-mraveniste-prazske-kavarne-se-bude/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kavárníci mají Soroše rádi, to je ten hodný starý pán, který po světě instaluje spravedlivé společenské zřízení, kde se mají všichni informovaní lepšolidé lépe než lid obecný.

      Vymazat
  6. Nejvíc se těším, až dojde na malou dobu ledovou, v USA už začíná být cítit (ice age now). V současnosti jsou lži v mediích tak rozšířené, že v některých oborech jsou jich plné i vědecké časopisy. No až začne lidem mrznout prdel, dojde i na další porci lhářů. Stejně jako Bursíkův kůrovec coby zdravotní policie.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Současná věda je jen jistá forma šarlatánství, moderní vědec neodporuje, ale pohotově publikuje a vymyslí, co mu je zadáno.

      Vymazat
    2. "Europoslanci za SPD se už také zbláznili? Kateřina Konečná z KSČM odhalila, jak se hlasovalo v EU pro skandální usnesení o tom, že II. světovou válku rozpoutalo Německo bok po boku se Sovětským svazem! Tohle je vlastenectví? Pakt Molotov-Ribbentrop byl podepsán v reakci SSSR na Mnichovskou zradu, kterou západ uvolnil ruce Berlínu k útoku na Sovětský svaz! Přepisování dějin jede v Evropském parlamentu na plné otáčky a europoslanci za SPD i od Marine Le Pen hlasovali pro podporu skandálního usnesení!

      Europoslankyně za KSČM Kateřina Konečná uveřejnila pro Sputnik CZ informaci, k čemu došlo 19. září 2019 v Evropském parlamentu. Ano, došlo k dalšími skandálu, opět je v tom SPD a opět si můžeme klepat na hlavu, jestli už jsme opravdu s podporou vlastenců jako u blbejch na dvorku, když potom ti vlastenci hlasují jako naprostí diletanti. K čemu vlastně došlo? Evropský parlament přijal onoho dne skandální rezoluci, která přepisuje dějiny v Evropě takovým způsobem, že se z toho zvedá žaludek.".

      Vymazat
    3. Pod tuhle s odpuštěním sračku se tak podepsali i dva europoslanci za SPD. Hlasování o finální podobě rezoluce najdete v hlasovací svodce na straně 24. Nevím, jestli poslanci spali a nevěděli, pro co vlastně hlasují, ale i kdyby hlasovali omylem, tak ani náhodou a ani omylem je to neomlouvá. Evropská unie tím chce přesunout zodpovědnost za rozpoutání II. světové války z výhradně jedné země, tedy z nacistického Německa, na dvě země, tedy současně i na Sovětský svaz. Tím dochází k pokroucení dějin a především výkladové části procesů, které vedly k válce.

      PV-9-2019-09-19-RCV_EN.pdf

      Vymazat
    4. Neblbněte a nepomlouvejte. Přečtěte si pořádně text usnesení parlamentu EU. Je to především odsudek totalitních režimů. Nepodepsali jen Konečná (za pohrobka totalitní KSČ) a poslanec za slovenské Kotlebovce, kteří obdivují klerofašistický SLovenský štát a frátera Tisa.

      Chcete, aby SPD byla v téhle "vybrané" společnosti?

      Leo

      Vymazat
    5. Máte pravdu, pane Leo.

      14:22
      Korytářka Konečná se odšpuntovala, do parlamentu se s odřenýma ušima dostala a teď už se chová jako Bruselská štětka. Už před volbami jela vulgarity a kampaň proti SPD, protože patří k liberální skupině, která se dostala do KSČM. Tato partička totiž zjistila, že udělá kariéru rychleji, když budou napadat SPD, protože na to presstituti vždy slyší a otisknou to. A do europarlamentu (a senátu) stačí velmi malý počet hlasů. Takže místo práce pro lidi se rozhodli kolaborovat s liberály na čemkoliv, aby se mohli zviditelnit. Není náhoda, že právě tato skupinka kolem Konečné šla narušovat vlastenecké demonstrace a ne nějaké liberální a napadali právě SPD a ne třeba program Topky nebo Pirátů, jak by se logicky čekalo. Je mi líto pana Skály, že musí snášet lidský dobytek, jako je Konečná.

      Vymazat
    6. 18. listopadu 2019 18:58
      18. listopadu 2019 19:34

      Díky za vysvětlení a objasnění dění mezi SPD a KSČM, které se už pomalu stává utopencem doby. I když jejich všehoschopní exčlenové jsou rozlezlí všade ...!

      Vymazat
  7. 23:56 je blb. Plat europoslance nezávisí na tom, jak hlasuje. Asi si to plete s agenturou pro kterou dělá elfa. V posledním hlasování jsem hlasoval proti stanovisku vlády ČR, že je dobré dovážet geneticky modifikované rostliny odolné proti herbicidům. Je to servilní?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Se vší úctou jsem si nevšiml, že by 23:56 něco takového tvrdil. Nezavádějte. Nebo, že by tady platila ta o té potrefené? Překvapil ste mě pjotřebou dehonestovaně nálepkovat. Hlasování proti rozhodnutím vlády ČR zřejmě není tak závažné a riskantní a sledované, jako zmíněné mezinárodní, protiruské hlasování a o tom je zde konrétní řeč a z mého svobodně vyjádřeního pohledu, který nikomu nenutím prostě jistou dávkou servility závání ať už se to líbí, nebo nelíbí. Komukoliv.

      Vymazat
    2. 1:15
      Proč se nepřiznáš k vlastnímu textu, elfe? Se vší úctou jsem si nevšiml, že by pan David někoho nálepkoval. Že tě označil za blba? No ano, já bych souhlasil. Podle tvého plácání jsi blb, protože jsi naprosto nepochopil to vysvětlení, nebo jsi ho spíše celou dobu záměrně ignoroval, jenom tady opakovaně trapně kopeš. O tvé stupiditě a mizerném lhaní svědčí i to, jak jsi to hlasování nazval - kdybys o tom něco skutečně věděl a přečetl si to vysvětlení, tak bys ho nikdy takto nenazval. Tudíž tvé kecy nemají žádnou váhu a ano, jsi blb.

      A ještě tu mluvíš o servilitě, když komicky servilitou zavání především tvé komentáře tady. :)

      Rudý škorpión

      Vymazat
    3. 2:57 Ctrl+C a Ctrl+V je snadné. Hoďte sem tu pasáž od I.Davida s vysvětlením a zacpěte mi jednoduše hubu.
      Každý hned uvidí, jaké "hodnoty" jsou nadřazeny skutečnosti, že: "II.WW byla zahájena v bezprostředním důsledku neblaze proslulé smlouvy mezi nacistickým Německem a Sovětským svazem o neútočení ze dne 23. srpna 1939".
      Zcela se v usnesení opomíjí např. pro Čechy a Evropu "nevýznamná" Mnichovská dohoda, podepsáná dříve (ale to byl asi "Evropský mírový akt" na náš účet). O Mnichovu by každý Čech něco málo tušit mohl a slezli se kvůli němu Němci, Angličané, Frantíci a Italové, takže asi něco důležité (nebo piknik v parku před válkou?).

      Vymazat
    4. 23:56, 1:15, 4:36
      Jste trapný elf. Když už pod každý článek bez ohledu na téma musíte cpát kritiku, a požadovat vysvětlení opakovaně vysvětleného, buďte tak laskav, a zveřejněte sem vysvětlení téhož od europoslanců, kteří hlasovali stejně, jako vámi kritizovaní. A žádné stupidní výmluvy na to, že se takové hlasování od těch stejně hlasujících jaksi samozřejmě očekává, a tak se mají nechat na pokoji, a neotravovat je. A "Hoďte sem tu pasáž" od každého z vámi otravovaných ostatních stejně hlasujících. Do té doby, než nám předložíte vysvětlení také od nich, které samozřejmě budete požadovat, protože jinak jste za debila, sklapněte a neotravujte jako idiot, který mele jako kolovrátek stále dokola totéž.

      Vymazat
    5. 2:15...No,23:56 psal o výplatě,ne????
      Tak mu to pan David vysvětlil,že oběživo nehraje žádnou roli?
      Vlastně se divím,že se pan poslanec s takovým nactiutrhačem vůbec zaobírá.
      Helanov

      Vymazat
    6. 11:30 Takto vychováváte své děti? Označíte je za trapné elfy? Na internetu existují odkazy. Pro zdatnější stačí uvést odkaz. Nebo CTRL+C CTRL+V zvládne i méně zdatný.
      No a ..., ten jen zvládne osočovat. Takže čekám odpověď CTRL+C CTRL+V a rád to pochopím. Jinak myslím, že pan, David i Dvořák může prokázat, že konkrétně já jsem toto téma nezačal, ale na trapnou odpověď již jen reagoval. Takže to zajímá více čtenářů než "jednoho elfa".

      K Vašemu argumentu. Až Vám zahne žena, tak Vás s dotazem na důvod odpálkuje, že odpoví, až jí přinesete odpovědi důvodu nevěry od všech nevěrnic v okolí, proč to udělaly ony? Vás ale nezajímají ony. Vás zajímá ONA.

      Víte, ono je to jasné. Např. pokud Německo podepsalo kapitulaci, tak:
      - ukončilo válku,
      - přijalo odpovědnost,
      - zavázalo se k náhradám škod.
      Pokud se podepíšete pod dokument, kdy i Rusko je viník války (a vy jste byl ve vítězném bloku s Ruskem), tak Vy můžete požadovat nevyplacené reparace víte od koho. A navíc, po viníkovi a Vás (jeho pomahačích) se mohou požadovat škody. Tolik k tomu "nezávaznému" podpisu a PRO. TožTak.

      Vymazat
    7. 14:21
      Vaše přirovnávání k manželce je opět trapné, pokud nejste polygamista, a chování cizích manželek na vás tedy nemá pražádný vliv. Takže znova očekávám naopak odpověď, co jste udělal proto, abyste získal vysvětlení také od ostatní stejně hlasujících europoslanců, když dosud, neustále, snad navěky rýpete jenom do europoslanců za SPD. Po vašem dalším pokusu o obdobnou demagogii, bez dodání výsledků vašich použitých metod na ostatní europoslance, budete brán jako rýpavá elf štěnice, která nestojí za další reakce. A s vaším přístupem máte důvod mít obavy především o vaše děti.

      Vymazat
    8. 14:21 Vidíte, jak jste si naběhl? Všichni lidé ve Vašem okolí, i jiné manželky svým chováním určují společnost, a proto zpětně ovlivňují Vás i Vaši manželku, jinak budete ve svém okolí posuzováni jako "černé ovce". Ať už to chcete nebo nechcete, okolí Vás "vykouše".
      Máte pravdu, tak jako nejsem polygamista, tak také nemohu volit více stran. Takže když už volím jednu stranu, tak se ptám "svejch vašnosti, by mi to vysvětlili". Ale asi opravdu není již nic víc třeba. Shrnu to a učiním závěry.

      Bez waterboardingu se přiznávám:
      * "jsem 11 (jak říkáte elf)" a 11 mne nijak neuráží (každý nemůže býti jednička),
      * "jsem hrdý, že moji zástupci neváhají hlasovat PRO navzdory - cituji 'imbecilnímu tvrzení, že Stalin s Hitlerem společně zahájili druhou světovou válku'",
      * jsem hrdý, že moji zástupci jsou PRO - cituji 'odsouzení všech totalitních režimů', "a já si tam už mohu pomalu dosadit i tu EU, která k tomu rychle, ale opravdu rychle, spěje".

      Namísto odpovědí jen osočování a slova klasika: "Ale je to marný, je to marný, je to marný". A napsal to paradoxně sluníčkář.

      P.S. "" značí ironii. TožTak.

      Vymazat
  8. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  9. 1:13 napadlo mě, jestli by Jílkové "Máte slovo" mohlo pokračovat, pokud by některým, které se ona opováží pozvat, nebránila v příliš úspěšnému projevu.
    Reálná politika, ať už jde o povolání nebo významné postavení, zastávat pevně skutečně správné pozice, příliš neumožňuje. Leda za cenu, že rychle vypadnete.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ona ta stara- mlada komediantka byla vzdy jen komediantka .Pamatuji ji v kotli a jinych celkem podivnych radoby otevrenych diskusich . Ted je jiz jak vidno vytrenovana jak to delat bez servitku

      Vymazat
  10. Souhlasím, tímto článkem Dr. David zabodoval. Jinak k tomu spiknutí a spikávání, vybavuji si prohlášení nějakého slavného šéfredaktora (tuším NewYork Times), že: "Je třeba ochraňovat malá tajemství. Velká se ochrání sama, neboť jim nikdo neuvěří." S touto jednoduchou taktikou se mocní světa vypořádávají s úniky informací. Stačí je označit za konspirační teorii. Masová propaganda již slovo "konspirace" onálepkovala nevědeckostí, domnělou nevzdělaností a asociálním podivínstvím. Je to "FUJ". Přitom konspirace je základní náplní všech rozvědných služeb a speciálně v případě těch "ruských" máme dle prohlášení amatérského historika a náhodou také ředitele BIS Koudelky prokonspirovanou celou republiku. Z toho vyplívá, že se konspiruje zásadně ve směru od východu na západ. Nikdy naopak...

    OdpovědětVymazat
  11. Jo jo já s tím naprosto souhlasím i když si nejsem úplně jistý jestli to není úplně naopak, takže i když to bude tak jak já myslím, ale není úplně jasné že to nebude úplně jinak, nikdo si nemůže být naprosto jistý tím, že skutečnost je docela odlišná a to ve finále každýho docela nasere, což nemůže nikdo odmítnout, a o to to je. Hej hou, rudý dědeček

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně dědo, všechno je naopak, humanita vládne světem, člověk o ni zakopává, jak ráno vyleze t postele. Všude jsou hodní dobří lidé.

      Vymazat
  12. Už du spát, čau lidi. hej hou

    OdpovědětVymazat
  13. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty vole maleho formatu v USA neni zvykem zavidet a nikoho nezajima v cem kdo jezdi ,ja na priklad mam aut nekolik a ne nejlevnejsich ale nekupoval jsem je proto abych snad nekoho nejak ohromil kupoval jsem si je pro sebe neb je to moje hobby. Jak mozna nevis tak na kazdeho je nejmene jedno auto aspon u nas ve state.Na freeway je rano aut miliony a kdo by si te asi vsiml ,jsi jen zamindrakovany sasek ktery byl sasek v Ceskoslovensku a sasek mozna mezi opicemi a sasek jsi i v USA .Kdybys nebyl sasek tak bys nepsal ty stupidity hodne jen stupida Howgh

      Vymazat
  14. Ono tu vlastně ani nejde o demokracii ale o moc. Titíž lidé, kterým komunisti v roce 1989 předali moc, protože neměli žádnou vizi ani podporu ze zahraničí, mají pocit, že mají sílu vládnout stále. Tehdy šlo o svobodné volby a dnes jde o to samé. Kocábovo "měli jsme komouše tehdy zakázat" mluví za vše. Přitom jeden milion komunistů se rozplynul do všech stran a vesele dnes na komunisty nadává. To jsou ty parradoxy.

    OdpovědětVymazat
  15. Včera když jsem poslouchal komunistu Rycheckého na Primě jak odsuzoval konspirační teoretiky o 11.září tak ve mě až zatrnulo. Ten bolševík se projevil v naprosté nahotě jako se projevoval v 50 -60 letech když byl ještě uvědomělým komunistou a na komunistických srazech odsuzoval reakcionáře, demokraty, stejně jako to činila Chramostová též zasloužilá komunistka, když chtěla pro Miladu Horákovou ten nepřísnější hrdelní trest. To že byli později v nějakém disentu tak to bylo jen pro to, stejně jako mnozí jiní viz Pithart jelikož jim bylo jasné že odhadli špatně dobu když převlékli kabáty a u komoušů jim již žádná pšenka nepokvete tak začali rebelovat. Nebýt 68 tak bychom viděli tyto ambiciózní komunisty nejspíše někde na UV KSČ.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Plácáte naprosté nesmysly, lži. Pavel Rychetský se narodil r. 1943, sotva tudíž mohl být v 50. letech uvědomělým komunistou, natož aby odsuzoval reakcionáře atd.
      Vlasta Chramostová sice byla starší ročník (1926), ale doložte zdroj, že žádala pro Miladu Horákovou nejpřísnější trest.
      KR

      Vymazat
    2. 5:01 Domnívám se, že se kolega dopustil nepřesnost. Vlasta Chramostová žádala trest smrti pro svou kolegyni Jiřinu Štěpničkovou, stejně jako ostatní herci, kromě pár výjimek.

      Co říká Rychetský v tv nikoho nezajímá. Pokud řekl, co řekl, jen potvrdil, co je zač.

      Vymazat
    3. 9:34 Víte, on měl Pavlik i rodiče tehdy plnoleté, a shodou okolností advokáty, a shodou kované komunisty.

      Vymazat
  16. Uvědomělý Rychecký nám zde opět káže o třídním nepříteli a to je hodně ale hodně nebezpečné. Jenže dnes to již není třídní nepřítel komunizmu ale kapitalizmu.

    OdpovědětVymazat
  17. !!!!!!!!!!!!!!! Spor o rudého kata Vaše. Byl politický vězeň, tvrdí Rychetský
    https://www.lidovky.cz/domov/byl-politickym-veznem-rika-o-rudem-katovi-vasovi-rychetsky.A130225_190649_ln_domov_ogo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Samozřejmě že Vaš byl politický vězeň. Seděll za něco, co neudělal. Kdyby byl dosouzen za to, čím se skutečně provinil, to by byla jiná.

      Vymazat
  18. PRAHA Předseda Ústavního soudu Pavel Rychetský a historik Pavel Paleček se přou kvůli nechvalně proslulému prokurátorovi a soudci Karlu Vašovi. Rychetský ho označil za politického vězně, Paleček to ale považuje pouze za snahu chránit otce, který prokurátora jako advokát zastupoval a pomohl mu ven z vězení, když Vaše semlela komunistická justiční mašinérie, kterou pomáhal v Československu spouštět.
    Zdroj: https://www.lidovky.cz/domov/byl-politickym-veznem-rika-o-rudem-katovi-vasovi-rychetsky.A130225_190649_ln_domov_ogo

    OdpovědětVymazat
  19. Každému slušnému občanu této země který má povědomosti o tom co byl Vaš za sadistického gaunera a to i v období války, tak se musí z Rycheckého zvedat žaludek. Nejstrašnější je to že Rychecký zná životopis toho komunisty a hlavně zločince Vaše do těch nemenších podrobností.

    OdpovědětVymazat
  20. V otci nebylo nic dobrého, říká dcera rudého kata Vaše
    https://www.lidovky.cz/lide/v-otci-nebylo-nic-dobreho-rika-dcera-rudeho-kata-vase.A130215_161319_ln_domov_ogo

    OdpovědětVymazat
  21. Bolševík komunista Rychecký si to ale nemyslí, Rychecký má tu bestii Vaše za politického vězně, to je tedy něco děsivého co nám zde dnes sedí na nevyšším místě u ÚS. Co nám dnes káže o demokracii, kam dal náš národ oči a hlavně svou mysl co ?????

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vaš byl "potrestán" něco jiného, než spáchal. Byl tedy nespravedlivě odsouzen a byla v tom soudním rozhodnutí politika. Vaš byl politický vězeň. CO je na tom divného?

      Vymazat
  22. Výsměch ze strany Rycheckého všem komunisty umučeným politickým vězňům.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pochopte, že jste nepochopili. Vaše měli odsoudit za to, co dělal, ale oni ho odsoudili za něco, co neudělal. Z toho vychází i Rychetský.

      Vymazat
  23. Každému bych doporučoval shlédnout dokument o té bestii Vašovi aby si udělal obrázek o Rycheckém.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
  24. !!!! VIDEO doporučuji !!!!
    Vrahem z povolání - utrpení soudce Karla Vaše
    https://www.ceskatelevize.cz/porady/10565076526-vrahem-z-povolani-utrpeni-soudce-karla-vase/

    OdpovědětVymazat
  25. A tomuto říká Rychecký politický vězeň děsivé.

    OdpovědětVymazat
  26. Děsivý dokumentární film o té bestii Karlu Vašovi o kterém Rychecký prohlašuje že je to politický vězeň.
    PŘEHRAJ film : https://www.ceskatelevize.cz/porady/10565076526-vrahem-z-povolani-utrpeni-soudce-karla-vase/

    OdpovědětVymazat
  27. Problém médií je v tom, že lžou. A uvědomuje si to stále početnější skupina lidí. Problém do budoucna? Až jednou (možná zázrakem) budou chtít sdělit pravdu, nikdo jim neuvěří.
    Důvod jejich počínání nevidím v jejich hlouposti, ale v úmyslu rozdělit společnost. Když už jí nelze sjednotit vylhanou ideologií, je třeba jí rozsekat na kusy, které si půjdou navzájem po krku. Historicky otřepané "rozděl a panuj" se stává opět aktuální. Sjednocený dav se špatně ovládá. Rozhádané skupinky se dají snáze izolovat a poté zneškodnit.
    Skutečně, žádné světlé zítřky, by ani ono světélko na konci tunelu nevidím. Společnost vidím rozdělenou zhruba půl na půl. Jediné, co jí může pomoci je paradoxně hluboká krize, kdy dojdou peníze pro početnou partu těch, kteří jsou přisátí na státní vemeno. Až poznají bídu, možná začnou měnit názor.

    OdpovědětVymazat
  28. K teorii spiknutí. Víte, jsme jenom lidé a ti se mýlí. Ale vládnoucí věrchuška už dávno minula bod, do kterého mohla omluvit své rozhodování omylem. Už roky zastávám názor, že sebevražedná imigrační politika Bruselu je produktem lidského omylu. Ti co o ní rozhodují musejí už dávno vědět, že migranti znamenají z mnoha důvodů neřešitelný problém, vyúsťující ve fyzickou likvidaci národů Evropy. Přesto z ní nehodlají slevit. Pouze hledají jiné cesty k její prosazení.
    A protože destrukce probíhá pomalu, hodlají k ní "přiložit" ještě ochranu klimatu. I blbcovi musí být jasné, že tudy cesta nevede. A protože ti, co jsou nalezlí v evropských strukturách můžeme poezřívat ze všeho, jenom ne z hlouposti, zbývá na stole pouze zlý úmysl. Neznám důvod, proč se hrstka hajzlů rozhodla zničit Evropu. To, že tak chtějí učinit je ale neodiskutovatelný fakt. Lidskou blbost už v jejich rozhodování nehledejme. Zbývá skutečně jenom zlý úmysl.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak vysvětlit prohlášení Merkelové z roku 2010 a pak obrat o 180° v roce 2015?

      https://zahranicni.ihned.cz/c1-47229300-merkelova-integrace-cizincu-selhala

      Vymazat
  29. !!!! Pavel Rychetský pochází z ultrakomunistické právnické rodiny, požívající absolutní důvěru komunistické internacionály – Kominterny. Působení právní kanceláře Josefa a Evy Rychetských za nacionálně-socialistické okupace 1939 - 45 a jejich vztah k arizaci židovského majetku je zastřen tajemstvím, stejně jako v případě rodiny Václava Havla, JUDr.Stanislava Křečka a mnohých dalších. Matka Pavla Rychetského, JUDr.Eva Rychetská, narozená 18.09.1912, evidovaná Centrálou komunistické tajné policie Státní bezpečnost jako agentka pro boj s vnitřním nepřítelem, číslo agenturního svazku 24239, dokonce pracovala pod vedením nejvyššího právního teoretika komunistického teroru Viktora Knapa, jinak agenta pražského Gestapa a po roce 1945 pak zřejmě i sovětské vojenské rozvědky GRU, v právním odboru Kanceláře prvního komunistického presidenta Klementa Gottwalda. Tam se aktivně podílela na vraždění odpůrců komunistické diktatury. Její podpisy najdeme pod zamítnutými žádostmi těchto lidí o milost před jejich popravou. Zřejmě proto byl po 17.listopadu 1989 Pavel Rychetský vybrán, aby se stal největším bojovníkem za tzv. „právní kontinuitu“ polistopadové republiky s vražedným komunistickým systémem, čímž zajistil pod vedením Václava Havla a ruku v ruce s ostatními „revolucionáři“ ve vedení Občanského fóra, absolutní beztrestnost všem komunistickým zločincům. Krátce po tomto úspěchu byl JUDr.Pavel Rychetský dosazen do tehdy nejdůležitější funkce - postu Generálního prokurátora České republiky. Tímto byla beztrestnost vrahů až do dnešního dne na 100% zaručena. Skuteční stratégové změn ve východní Evropě v roce 1989 si opravdu nemohli na hromadách povražděných odpůrců komunismu dovolit laxní přístup a ponechat něco náhodě. Šlo nejenom o globální moskevskou politiku Kominterny, ale i o ně samotné a o jejich rodiny…
    https://www.sinagl.cz/postrehy-a-komentare/1356-judr-pavel-rychecky-komunista-v-cele-ustavniho-soudu-cr.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Perfektni zhodnoceni situace a vsech tech lotru zlodeju a vrahu z jednoho semena

      Vymazat
  30. Po včerejším shlédnutí Rycheckého na Primě a komentáři o 11.září. mohu jen konstatovat že mráz přichází opět od komunisty z US Rycheckého.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten člověk je naprosto nedůvěryhodná osoba, které v té funkci nemá co dělat. Jeho "náhodné" setkání v Římě s papežem pár dní před hlasováním o církevních restitucích, kdy byl "náhodou" v té době v Římě jako turista (zřejmě se chtěl pozdravit s papežem, tak mu brnknul a ten ho hned přijal, že?) mluví samo za sebe.

      Vymazat
  31. CEVRO
    Komunismus a nacismus mají příliš mnoho společného, než abychom je mohli stavět do vzájemného protikladu. Podobnosti, které nejsou z kategorie čistě náhodných, vykazují jak základní principy, na kterých oba politické směry stavějí, tak i politická praxe Stalinova Sovětského Svazu, Maovy Číny, Pol Potovy Kambodži nebo Hitlerova Německa.
    http://www.cevro.cz/cs/60318-podobnost-komunismu-nacismu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě tam přidej sebe, ty cevro.

      Vymazat
    2. Vidíte, a já považuji taková srovnání za irelevantní.
      Společné znaky obou systémů najdete v jakémkoliv stávajícím uspořádání společnosti, založeném na řízení davů úzkou skupinou jednotlivců či skupin. Rozdíl je pouze v intenzitě postupů a schopnosti některé skutečnosti utajit,obvykle ze strachu před reakcí davu, který sice ovládáte, ale který má přeci jenom, za vhodných podmínek, sílu změnit mocenské poměry v zemi.
      Otázkou je, odkdy je pitvání historie zavádějící a zneužitelné, aby se realita zatemnila, zamlčela, popřípadě pozměnila.
      Všechny ideologie a budované systémy skončí velmi podobně, pokud se moc stane děděnou a pyramida společenských vrstev je nakažena korupcí, prospěchářstvím, pletichami adt., do té míry, že další setrvání v tomto stavu je vyloučené.
      Jednoduše řečeno, s jistou mírou nasycení systému nekompetentními řídícími pracovníky stoupá riziko, že stačí malý impuls a systém se rozpadne (npř. po demonstraci na náměstí).
      ABC

      Vymazat
    3. 10:46...Moc hezky shrnuto!
      Helanov

      Vymazat
    4. Už jen to, že fašizmus a nacizmus musely být zničeny válkou, zatímco komunistický socializmus skončil sám od sebe dobrovolně, ukazují na velkou rozdílnost obou szstémů a na to, že CEVRO je parta umanutých pitomů.

      Leo

      Vymazat
  32. Již nesčetně krát jsem slyšel v televizních debatách od různých politologů že stejně tak jako nacista zůstane navždy nacistou tak i komunista zůstane na vždy komunistou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kapitalistický poskok zůstane poskokem na vždy ! Dle Černé knihy kapitalizmu zavraždili kapitalisti 950 milionů lidí !!

      Vymazat
  33. Po precteni dejin Weimarske republiky je jasne, ze nemecky Nacismus, by vubec nevznikl, po roce 1918, kdyby se o NASILNE prevzeti moci nepokouseli Komuniste, HNED V ROCE 1919 !

    Psychologicka zahada ! Jak se citili asi cesti letci, kteri bojovali proti Nemcum nad morem a jejich vlastni lide, je pak zavreli do kriminalu !

    O masivnim vrazdeni nemeckych civilistu v Postoloprtech jsem dnes slysel poprve !
    Tak se mi zda, ze Nemci se vrati a budou MOOOOC nasrani !
    nick honolulu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Večerku, ty toho nevíš daleko víc.
      nick hovnolulu

      Vymazat
    2. 10:33 Večerek je liberál, volič globalistů! Nick honolulu je Vlastenec, rasista, aktivní člen KKK! Kdyby tě ty smrade z kremelský zengrúny ucejtil - na kilák - dva, tak tě vysprejuje svým anti-putler deodorantem značky SKUNK APE*)!

      *) Jedná se o vysoce účinný speciální sprej proti putlerpšoukům a jinýmu komoušskýmu svinstvu ...

      Vymazat
  34. 7:36 - existence Ameriky a Komunismus, jsou dve veci, ktere jsou neslucitelne ! Americane jsou na Komunismus silne alergicti ! A to je dobre !
    H.Q. Komunistecke strany je sice v Chicagu, ale clenu je 35 a nikdo je nevnima ! H.Q. Nacisticke strany je v Clevelandu, ale oni maji vnitrni rozboje , tak o nich neni slyset !
    Bernie Sanders vede socialistickou stranu - UTOPISTICKOU a ti se uci zakladni kupecke pocty a nejsou stavu je zvladnout !
    nick honolulu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nonolulu

      Existence kapitalismu a demokracie jsou dvě věci, které jsou neslučitelné, zrovna tak jako jsou stejně neslučitelné komunismus a demokracie. Jednu věc mají komunismus a kapitalismus společné a tou je smrtelný strach a proto absolutní nenávist ke skutečné demokracii. Jak prosté.

      Štefan

      Vymazat
    2. Večerku. Lidi v hUSA jsou dokonale zblblí (čest výjimkám), také za pomoci imigrantů jako ty. Ti si
      nechají i nasrat na hlavu, pokud jim to doporučí
      "holyvůd" a osel či slon.

      Vymazat
    3. Vzdyt vy nejste ani narod,proto nemuzete chapat ostatni...Jste naplaveniny,ktere menili k obrazu svemu

      Vymazat
  35. Hlidejte tato jmena, na politicke scene v Americe !
    Ti representuji levicovou radikalni stranu, usilujici o moc, kazdym zpusobem i NELEGALNIM !
    (Komunisticke methody !)
    Chuck Schumer, Elizabeth Warren, Nancy Pelosi, Kamala Harris ! Ti jsou rizeni Sorosem a jeho lidmi ! Ti se vam postaraji o invazi barbaru do Evropy a o zruseni vaseho statu ! Trumpova agenda NEMA s jejich usilim a cilem svetovlady nic spolecneho !
    nick honolulu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Piš česky HOVNE!!!!

      Vymazat
    2. Nám je hovno jak po tobě, tak i jiných tobě podobných.
      nick hovnolulu

      Vymazat
    3. 8:26... Ještě vám vypadla Saša Ocasatá se svým Green Dealem ;-)
      Helanov

      Vymazat
    4. 9:39 Nick honolulu je Vlastenec, rasista, aktivní člen KKK! Kdyby tě ty kremelská židobolševická filcko jidišem skřekající spatřil - na kilák - dva, tě složí svou winchestrovkou jak škodnou! Teda proč jak, viď? Však jednou to bude povolený i u nás. Pak vás vy hnusný obřezaný xindlové budem střílet na loveckej lístek:)

      Vymazat
    5. 8:26 Vašnosti, co kdyby si dali nohy do škopka a přestali tady otravovat ?

      Vymazat
  36. Skutečná demokracie = vláda všech.
    Zastupitelé, pro všechny územní úrovně, jsou ve skutečné demokracii voleni především proto, aby byli vládcem - všemi občany daného územního celku ovládáni.
    Tam, kde nevládnou všichni není demokracie. Jak prosté.
    Štefan

    OdpovědětVymazat
  37. Neměl to "vystavit" raději pan Dvořák ?

    OdpovědětVymazat
  38. Pan David přesně popsal realitu slovy:
    "Komunistický režim škrtil iniciativu lidí v domnění, že zruší sociální nerovnost a tím dosáhne jakési sociální spravedlnosti. Věřilo se, že lidé začnou hledět na obecné blaho více než na osobní prospěch. Šlo o iracionální předpoklad."
    "Současný režim uvolnil iniciativu natolik, že svoboda nabyla charakteru svobodné zvůle. Ta umožnila rychlou koncentraci majetku a stala se, a bude stále více, překážkou vertikálního pohybu obyvatelstva, tedy uplatnění schopných jinak než jako sluhů velkomajitelů."

    Hledáním hranice mezi oběma extrémy, je hledáním rovnováhy v systému s reálnými parametry. Společnost jako celek může stabilně a dlouhodobě úspěšně odolávat výzvám okolního světa pouze v případě, že stojí za pevných základech. Kdokoliv žije pro hromadění majetku bez ohledu na prospěch celé společnosti, je v podstatě pro společnost zbytečný. To se projeví zejména v extrémních situacích, do kterých se čas od času lidé na zemi dostávají.
    Jedním s tmelů pevného základu společnosti je morálka, ta nepsaná, vycházející s potřeb člověka žijícího v kolektivu. Proto je v současnosti tolik rozmělňována všemi stupni řízení státu.
    ABC

    OdpovědětVymazat
  39. Dle mého názoru je pro nás , jako národ, za současného globálního stavu světa , Evropy, EU, mnohem důležitější odkaz původního 17.listopadu,  který se dnes prakticky nepřipomíná.  Proč se na tento odkaz tak  zapomnělo ? Mám odpověď, která se možná některým lidem nebude líbit. Myslím si, že v budoucnu nám, jako malému národu, který je pod velikým vlivem a tlakem globalizačních procesů, hrozí odnárodnění, ať jako procesu objektivnímu, tak cílenému. Nemám dobrý pocit z toho , když slyším mladé lidi, studenty , prohlásit , že se cítí být občany Evropy. Někdo namítne proč je tedy důležitý odkaz 17. listopadu 1939, vždyť nám nikdo nezavírá vysoké školy,  náš  národ nikdo nechce poněmčit,  zdecimoval a případně likvidoval. V letech za 2.SV nám šlo, jako národu skutečně o existenci. Nyní nám, tak zjevná likvidace sice nehrozí, ale globálním finančním korporacím, které dnes o všem rozhodují a nejen jim, samozřejmě vůbec nejde o malý Český národ. Proto se musíme velmi snažit vzdělávat, studovat  a ochraňovat svoji národnost, své Češství. Vzdělanost národa je to nejdůležitější. Myslím, že potřebujeme nové obrození a dle mého názoru snažit se více spolupracovat se slovanskými národy.

    OdpovědětVymazat
  40. Jak to vypadá, asi se na tomto světě jednoznačně nedohodneme kdo Rychetský je, co představuje a kdo za ním stojí. V každém případě jeho morální kredit, je asi nulový. Nyní už je ale ve věku, kdy nemusí být daleko doba, kdy jej bude soudit soudce nejvyšší a já bych určitě ani náhodou nechtěl být v jeho kůži. Hej hou, rudý dědeček

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud jde o pana R. je nutné ohleduplně zohlednit věk, ve kterém samé senium plodí senilitu, ztrátu paměti, zmatení pojmů, doby a času a senilita je vlastně fyziologický děj. Omluvte stařeckou blbost, i vy jednou se třeba stáří a senility dožijete a budete jen kopií pana R.

      Vymazat
    2. Pan Rychetský je zdá se mimořádně inteligentní, vzdělaný a kultivovaný člověk. Proto jsem jeho postoji a vyjádřeními z poslední doby hodně zklamán. Taky jsem uvažoval, zda se na tom nepodepisuje jeho stáří. Nemám na mysli senilitu jako takovou, ale spíš přepjaté stařecké tíhnutí k moci (o těchto možných tendencích stáří píše např. astrolog Jan Tomáš).

      Vymazat
    3. 10:33...Je to především kosmopolitní zjew a kope za svoje soukmenovce,za havlérku,za kavárnictvo,ono je to prakticky ve všech případech to samé.
      Helanov

      Vymazat
    4. Rychetský nebyl žádný lumen ani za mlada, jako právník v Pokroku.

      Vymazat
  41. Ano a mělo by se i vysvětlit tradičním tlučhubům v mediích i na letenském apelplacu i žvanilům v parlamentě, že si na českém národě hlasy nevydělají, když budou hlásat, že v době budování socíku se dělalo a bylo vše špatné (uráží tím ty, kteří tehdy učili ve školách, léčili v nemocnicích, stavěli statisíce bytů a desítky přehrad, dálnice, metro, vypěstovali tolik úrody, že se polovina vyvážela....) a že nyní v době diktatury kapitálu je vše bez skvrny běloskvoucí a radostné (včetně žebroty, bezdomovectví, nezaměstnanosti, dětí z poloviny nemanželských, zemědělství stačící na 38 % domácí spotřeby, milionů ve finanční krizi s exekucí majetku, více jak milionu invalidů a 2 tisíc ročních sebevražd.... ). Bohužel realita pro ty, co mobou bez hodnocení svého bankovního konta, ale z prožitků obou dob a s vědomím, že se Svět každým rokem mění novými objevy soudit, vůbec nevypadá pro minulost českého národa tak černě a dnešek naopak tak prosluněně. Jen si člověk nesmí sám sobě lhát a když se mu pravda zajídá, tak aspoň mlčet a předsírat nevědomí. A ti, co za socíku byli nenarození nebo mladší než 20 roků mohou vůbec jen obtížně dobu minulou a současnou porovnávat či dokonce soudit.

    OdpovědětVymazat
  42. Všechny ty teorie plusové či minusové o t.zv. socialismu či
    komunismu jsou k ničemu.
    Je třeba hledat matku tohoto, pak nechtěného parchanta.
    Ta prabába, bába a matka je - OTROKÁŘSTVÍ, NEVOLNICTVÍ,
    KAPITALISMUS, NACISMUS, FAŠISMUS a z toho pak jen nelidskost, útlak, represe, hlad a bída lidu, válečná jatka, stávky, nepokoje, střílení do lidí ...
    Evropský pokus o něco lidštějšího se logicky nepovedl.
    Dělali ho lidé pro lidi, jenže ne pro všechny. Lidstvo bylo
    odjakživa děleno na pány a otroky. Byť otroků bylo násobně
    více, moc měli vždy páni. Moc jsou totiž statky, peníze a
    ochota mnohých sloužit této moci.
    Takže se socialismem je konec. Byl to jen takový sen. Nevhodný pro lidi. Individualismus je a bude i dále silnější.
    Strašit zloděje, lichváře, rentiéry a kapitalismus ale bude stále.
    Jen tento strach trochu polidštil kapitalismus, ale
    jen pokud se mu daří, vyrábí se stále víc, kupuje se, odkládá
    se, skládkuje kde se dá, sype se do oceánu. Hrozba krize je
    ale největším strašákem, strašením komunismem je už jen
    pohádkou na spaní pro ty s nečistým svědomím.

    OdpovědětVymazat
  43. Tak konkrétně s tou výukou na školách je to asi už v pe®d@li...Ó masivní agitaci Člověka v plísni všichni víme.
    Ale na školy je ostře zaměřená i nezyskofka Post Bellum,prostřednictvím Paměti národa.
    Ale těch politruků je DAKEKO více,než si myslíme.
    Dneska se na ČRo svěřila jedna havloidní pravdoláskařka,že v práci s dětmi jsou VELKÉ rezervy.
    Ona,Ivana Bursíková-Jacques,založila OPS AGORA,která bude navštěvovat základky a pomáhat pančelkám s výukou občanské výchovy...
    No,nebyli ti bolšáni žabaři!?!?!?
    Vždyť na té mojí ZŠ se v hodinách OV vybíralo vstupné do divadla,řešilo jídlo ve školní jídelně,ev.třídu navštívila pionýrská vedoucí,aby probrala kde bude probíhat turnaj v pikání kuliček.
    Helanov

    OdpovědětVymazat
  44. Přes všechno to hádání - Proč není politikaření, pozice poslance českého( zástupci lidu) nebo poslance EU - čestná funkce? Zaplaceny pouze naturálie jako je ubytování a strava, nic více! Proč tihle tvorové musejí pobírat takové balíky peněz? Jsou tím jednoznačně KORUMPOVÁNI! Nikdo mi to nevymluví!! Kdyby to byla čestná funkce, dělal by to jen ten, kdo se cítí být povolán k politice a k vedení společnosti rozhodně by se nikdo o takové pozice nerval jak hladoví psi o kost! Pamatuji si prvního "dělnického taťku" - Richard Falbr - jeho plamenné projevy ve prospěch dělnictva, a jak s ním zametli? Nadělili mu funkce a prachy a bylo ticho po pěšině! Totéž s panem Duškem, který se bil za mašinfíry, umlčeli ho prachama a je po stávkách mašinfírů! A "dělnický taťka" Zavadil? Naprosto stejné - jak dostane prostě prachy, je konec se snahou ve prospěch lidu. Stejně tak Středula - bere prachy, a už se cítí být kandidátem na prezidenta. A jak si získali justici, aby pomáhala s velkovýrobou zbohatlíků, privatizátorů, tunelářů, zlodějů, šmejdů a lumpů ( voličská základna ODS a ČSSD)? Nacpali jim prachy! Proč museli mít soudci tak vysoké platy? Aby byli prorežimní, schopni všeho. Bezskrupulozní, prolhané svině, kteří rozsudkama legalizovali kdejakou sviňárnu a ublížili statisícům občanů.A paradoxně - všechno bývalí komouši. Jediný významný politik ( které znám) který odmítal peníze - byl Mao-Ce-Tung a Mahátma Gándhí. Tak a teď mi vysvětlete: Proč musí mít europoslanec plat dvěstětisíc měsíčně??? Proč musí mít poslanec ČR plat sto tisíc měsíčně??? Když občanům za celodenní práci musí stačit necelých dvacet tisíc měsíčně. Potřebují výše zmínění vyžeráci takové prachy? K čemu? Jim by dvacet tisíc nestačilo? Diví se pak někdo, že přestanou hájit zájmy lidí, drží hubu, nebo odkývají to, co se po nich chce? Nikdo nechce přijít o své tučné korupné. Všechny tyto "mzdy" jsou jen a jen KORUPCE! Vysoce nemravná. Jestli si vydělá továrník na prodeji výrobků své továrny velké peníze, je to snad něco jiného, než všichni tito hajzlové, kteří berou tak obrovské prachy z kapes lidí, jejichž zájmy "hájí" - je to podle vás normální? Tyto nepřiměřené, nemravně vysoké "mzdy" jsou příčinou rozkolů ve společnosti, a příčinou všeho špatného. Vždycky to budou nadlidi, kteří se začnou považovat za něco víc, a obyčejné lidi považovat za bezvýznamnou luzu. Všichni - všichni!! se změní, když začnou dostávat za své postoje a žvanění prachy. Proč se lezlo do partaje? Pro výhody, pozice a prachy! Co se na tom změnilo? NIC. Až bude politikaření, a pozice "zástupců" lidu čestná funkce, můžeme se bavit o spravedlnosti. Celá tato společnost, která uměle staví jedny nad druhé tak, že jedněm ubírá a druhým cpe, je vysoce nemravná, a nemá smysl tady žvanit o nějakých "občanech" - všechno je jenom pokrytectví. Dobře zaplacené pokrytectví. Ať o tom pan doktor David něco napíše.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je holt kapitalismus. Za socíku brali refundaci mzdy svého občanského povolání.

      Vymazat
    2. Proč musí mít poslanec polévku v jejich soukromém bufetu za nákupní cenu co ? Politici jsou vyžírkové kteří chčijí na lidi, viz Jourová která si dělá z občanů ČR prdel a nechává je žrát to mláto co nám sem chodí ze západu.

      Vymazat
    3. 13:01
      Ona to žrát nemusí, a jestli budeme pyskovat, zakáže nám volit.

      Vymazat
    4. 12:14...A z čeho by asi tak žili!?
      To máte těžký.
      Jak to zařídit,aby se do politiky nehrnuli neschopní paraziti a současně aby byla politika přitažlivá i pro schopné,pracovité odborníky.
      Helanov

      Vymazat
    5. Helo, to by musel být zázrak. Neznám chytrého člověka, který se chce živit politíkou, ale mraky vychytralých, kterým nic jiného nezbývá.

      Vymazat
  45. Jak může někdo ( Pánek, Kocáb, dále všichni příznivci toho zrzavého šoumena z těch chvilek ) oslavovat 17.listopadu jako vítězství nad komunizmem když nám ještě po 30 letech sedí na nejvyšším postu u Ústavního Soudu komunista Rychecký který tvrdí o komunistickém prokurátoru bestiálním vrahu Karlu Vašovi že je to politický vězeň. To není snad ani možné aby se něco takového dnes oslavovalo. Asi nežiji tam kde jsem chtěl žít.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 18. listopadu 2019 12:50
      A nejen komunista Rychetský také Milan Štěch, Petr Pithart, Petr Dvořák, Vladimír Dlouhý, Jan Stráský, Pavel Šámal, Milada Šámalová - Ústavní i Nejvyšší soud je každý druhý “bývalý“ komunista, Miloš Zeman, všude exkomunista vedle exkomunisty.

      Chartisti to bylo úložiště vyhozených komoušů, dnes je každý exkomunista disident a demoKRAD, to je k zblití. Zajímavé je že nikdo z těchto disidentských rudých držek, nepodniká, nezaměstnává ty lidi, co je vykopli z práce, všichni pod státní aparát, dřeváci "kapitalističtí"!

      Až na pár loupeživých vyjímek jako je Bavič Bureš, ten řepkový bůh. Co leze se svíčkou a sirkama pod rouškou tmy k uctění hadru, jako potkan?

      Vymazat
    2. A co teprve všichni ti STbáčtí konfidenti a né jen z disentu které dostal Čuňas za úkol skartovat. A co ti co skončili za STbáka Sachera v Z archívu cháááááá Tak takouvou revoluci může oslavovat jen ducha malomocný.

      Vymazat
    3. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    4. 12:50 vy jste neschopen pochopit snad i tu nejjednodušší věc. Můžete se stát "politickým" vězněm i v případě, že jste se dopustil trestného, čistě kriminálního činu. Záleží přece na tom, za co jste byl, de facto, odsouzen. K rozhořčení nad občanem Rychetským je dost skutečně platných důvodů než to, v čem se tady někteří vyžíváte, například z jaké že je rodiny, co z titulu úřednice jeho matka podepisovala a jestli byl nebo nebyl v KSČ. Kádrujete podobně primitivně, jak kádrovali ti nejhloupější komunisté, pardon, členové tehdy vítězné Komunistické strany.

      Vymazat
    5. Píšeš hlouposti a to nejspíše pro to aby jsi ospravedlnil i to své selhání když jsi podepsal. Mě nabízeli ne malé výhody když podepíši, a nepodepsal. Ty kecy že někdo musel podepsat kvůli dětem a tak jsou směšné. Buďto jsem slušný člověk nebo ne, nic mezi tím není. Zrovna tak jako jsem nechodil ani k volbám, kdy nosili urnu až ke mě domů. Mé svědomí je v tomto ohledu naprosto čisté. Je pravda přišel jsem o mnohé ale mohu si dnes svobodně s čistým svědomím kydat hnůj na všechny ty neslušné jako je komunista Rychecký. To jsou přesně ti lidé kteří zde utvářeli tu nesvobodu a připravili mě o větší část mého života ve svobodné společnosti. Ti nemají absolutně právo se otírat o demokracii. Měli by být všichni tito rádoby pomýlení až do konce svých životů stokou hanby aby se již příště nic takového neopakovalo. Nepotrestané zlo zůstane na vždy zlem že. Podepsal v době kdy jiní za své přesvědčení byli mučeni, a tento člověk zde dnes bude klábosit něco o demokracii, bude opět žvanit jako na komunistických stranických buňkách že by se musí omezit sociální sítě, a že konspirační teorie je něco co by se nemělo trpět. Nebude dlouho trvat a tento duší komunista bude žvanit o reakcionářích.

      Vymazat
  46. !!! 200 let terorismu USA: Přehledný seznam všech amerických válečných zločinů, teroru a válek.
    Jen v letech 1661-1774 byl z Afriky do USA dovezen asi jeden milion živých otroků a více než devět milionů zemřelo po cestě. Příjmy otrokářů z této operace v cenách poloviny 18. století byly nejméně 2 miliardy dolarů, což na tu dobu byla astronomická částka.
    mnohem více děsivé : https://www.euserver.cz/articles/1099-200-let-terorismu-usa-prehledny-seznam-vsech-americkych-valecnych-zlocinu-teroru-a-valek.aspx

    OdpovědětVymazat
  47. Ta debata není zde bez ceny. Neb řeší, zda máme hájit pravdu, i když není pro nás příznivě nakloněná, nebo naopak, když lež je výnosnější. Vím, že jsem staromódní, možná dnes i v menšině, ale já hlasuji v tak zásadních věcech, jako je odpovědnost států za cca 60 milionů povražděných pro pravdu. Jenže dnes je lež tak "nosná" jako snad nikdy v historii, myslím, že je překonáván i Hitler s Goebbelsem a company. A nezdá se mi, že to bude pro další generace nejen Čechů přínosné. Ale zřejmě se bez lhaní EU-Brusel by neudržel jako protektor či guvernér a do Evropy by vkročila hrůza svobody a demokracie i pro občany a nejen maňásky kapitálu. Tedy myslet si, že to notorické lhaní a zdaleka nejen ČÉTÉ JE LŽÍ "MILOSRDNOU", nebude také pravdou, naopak jde o lhaní zcela nemilosrdné, znovu vražedné!

    OdpovědětVymazat
  48. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  49. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  50. § 405 Popírání, zpochybňování, schvalování a ospravedlňování genocidia
    Kdo veřejně popírá, zpochybňuje, schvaluje nebo se snaží ospravedlnit nacistické, komunistické nebo jiné genocidium nebo nacistické, komunistické nebo jiné zločiny proti lidskosti nebo válečné zločiny nebo zločiny proti míru, bude potrestán odnětím svobody na šest měsíců až tři léta.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 9:10

      § 57 odst.(1) Soud může omezit svéprávnost člověka v rozsahu, v jakém člověk není pro duševní poruchu, která není jen přechodná, schopen právně jednat, a vymezí rozsah, v jakém způsobilost člověka samostatně právně jednat omezil.

      Vymazat