Reklama

.

.

pondělí 4. listopadu 2019

Metál pro Adamicu

Martin Koller
4. 11. 2019
V diskuzi po mém článku na Parlamentních listech o Mašínech se ozvali kritici rozhořčení tím, že nechápu touhu Mašínů po svobodě a jejich právo na emigraci. Kupodivu to chápu. Naše rodina dostala nabídku k odchodu do USA již v roce 1947, nicméně otec postižený následky německého věznění by to nezvládl. Situace se opakovala v roce 1968 a neodjeli jsme ze stejného důvodu, tentokrát za strýcem, který po roce 1948 uprchl z nucených prací (dostal 20 let ve vykonstruovaném procesu) do tehdejšího západního Německa. 



Nicméně republiku od února 1948 do listopadu 1989 opustilo zhruba 200 000 lidí. Odcházeli opravdu různě, počínaje cestou po drátech vysokého napětí, až po únos celého vlaku, o nevracejících se turistech, sportovcích a novinářích nemluvě. Nicméně jen vyjímečně odcházeli za cenu vražd, jako Mašínové a spol. V tehdejším Německu, které ještě nebylo postiženo euromarxismem*) a nezákonností, ne-li doslova státně-ideologickou podporou ignorování zákonů, dostávali ozbrojení únosci a vrazi obvykle nikoli pochvalu, ale nepodmíněné tresty odnětí svobody. Ostatně i Mašínové byli německými soudy stíháni v nepřítomnosti ještě řadu let po listopadu 1989, o čemž se u nás taktně mlčí. Před kriminálem je zachránily pouze americké zvláštní služby a v americké armádě to následně dotáhli na seržanty. Nicméně, u nás se jim dostalo po listopadu 1989 státního vyznamenání. A zde má naše republika velký dluh.

Dne osmého června 1972 bylo uneseno letadlo L-410 Turbolet na lince z Mariánských lázní do Prahy. Únos organizoval a s několika známými provedl Lubomír Adamica. Je zajímavé, že narkoman Adamica již dříve úspěšně emigroval roku 1968 do USA. Tam parazitoval ve feťácké komunitě, která byla, jak známo pod kontrolou FBI a CIA, včetně drogových experimentů. Kupodivu se nakonec dobrovolně vrátil z ráje svobody a drog do komunistického pekla. Zdaleka nebyl sám. Dodnes nebylo zveřejněno, kolik emigrantů se vrátilo, přestože jim hrozilo vězení, byť obvykle kratší. Konec konců, ze studijního výletu v USA se vrátil i soudruh Václav Havel.

Při hodnocení celého případu vyvstává otázka, zda se Adamica nevrátil za železnou oponu s úkolem, případně, zda již do USA neodešel s úkolem. Fakt, že emigrace v letech 1968 a 1969 posloužila k masivnímu výsadku rozvědky států Varšavské smlouvy na západ, se příliš mediálně nefrekventuje. Stejně se nemedializuje fakt, že někteří navrátilci se vrátili jako agenti CIA, případně Gehlenovy německé rozvědky. Někteří zaujali po listopadu 1989 významné politické funkce, jiní se uplatnili jako propagandisté euromarxismu Sorose a Allbrightové, případně sudeťáka Posselta také v komediantské a mediální branži.

Faktem je, že Adamica zavraždil za letu výstřelem z pistole pilota Jána Mičicu, a to naprosto nelogicky. Posádky měly nařízeno poslechnout únosce. Druhý pilot Dominik Chrobák přistál s poškozeným letounem, kde přestala fungovat část elektroniky zaplavené krví pilota, na sportovním letišti v Německu. Tím zachránil životy cestujícím, včetně teroristů. Neméně zajímavé je, že vrah na rozdíl od Mašínů skončil v německé cele, kde se nakonec oběsil. Zcela nelogicky. Vždyť se vrátil do demokracie svých snů. Vyvstává otázka, zda se někdo nezbavil otrlého kriminálníka závislého na drogách, který by mohl zbytečně mluvit. Stačí si připomenout, že v demokratických vězeních západní Evropy, našeho vzoru, se podivně umírá, stejně jako v padesátých letech u nás. Jen se to moc hlasitě neomílá, jako u nás. Stačí si připomenout podivné sebevraždy teroristů z Rudých brigád v Německu, stejně jako podivnou smrt jugoslávského prezidenta v Haagu.

A právě v případu Adamicy vidím zásadní opominutí našich současných euromarxistů a opozičníků, kteří kydají hnůj na maršála Koněva a další osvoboditele převážné části naší vlasti a vyznamenávají Mašíny. Musím se logicky zeptat, kdy dostane státní vyznamenání vrah Adamica? Je pravda, že pilota nepodřízl, pouze zastřelil, ale byl to rovněž bojovník za svobodu, nakonec stíhaný německým soudem. Nebo je zastřelení ve srovnání s podříznutím příliš málo hrdinské. Pravda, Adamica rovněž nepřepadal peněžní transporty a zda kradl, nebylo publikováno. Každopádně není takový špičkový hrdina a bojovník za svobodu jako Mašínové a spol. Nicméně by mohl dostat aspoň nějaký malý metál, aby Mašínové nezůstali sami. Případně by mohli vůdcové milionu chvilek pro německou euromarxistickou koloniální demokracii iniciovat sbírku na postavení pomníku s postavami Mašína s nožem a Adamicy s pistolí, a to v nadživotní velikosti, jako vzorů hlasatelů euromarxistické formy lidských práv (první z nich je právo na život), demokracie, pravdy a lásky. Pomník umístit nejlépe na místě pomníku maršála Koněva. Developer třesoucí se na pozemek kolem pomníku na stavbu garáží, jeho garážový Kolář i atomový Hřib by to jistě a s radostí pochopili. Případně by se pomník mohl vztyčit na střeše nových garáží, aby měli radost všichni.

Závěrem bych připomenul ještě jednu nepříliš mediálně frekventovanou informaci. Druhému pilotovi Dominiku Chrobákovi byl za statečnost a záchranu cestujících navýšen starobní důchod o necelé tři stovky korun. Slovenská odnož pražské havlérky mu po listopadu 1989 toto navýšení odebrala se zdůvodněním, že sloužil zločinnému režimu. Obávám se, že Čaputová to nevyřeší (Chrobák zemřel v Považské Bystrici), dokonce ani in memoriam. Má přece na starosti důležitější věci, jako inspirativní konzultace s Grétou, která je mentálně i fyzicky na úrovni 12 let, řešením vhodného účesu, šminek, případně vhodného oblečení pro podlézání euromarxistům a kritiku vlastenců. Hrdinům, osvoboditelům a zachráncům lidských životů, co jim patří, od euromarxistických vlasteneckých politiků reprezentujících vděčný národ a cizácké zájmy.


*) pojem euromarxizmus je stejně zavádějící jako pojem neomarxizmus. S Marxem a jeho vědou oba pojmy nemají nic společného a spíš jsou "bubáky" , které mají strašit lidi a odvracet od levicových politických programů a řešení. (pozn.red.NR - vd). V obou případech jde spíš o sociální inženýring prováděný ve prospěch nadnárodních korporací, jejich potřeb a cílů.

74 komentářů :

  1. Nic bych neměl proti článku, jen zase to spojení marxismus, tentokrát ne "neo", ale EUmerxismus. Především proto, že EU pěstuje novou podobu nacismu, takže správně zní "EUnacismus". S marxismem nevidím špetku spojitosti a tak se zdá, že jde jen o účelovost k dehonestaci myšlenek sociální spravedlnosti. Nemyslím, že to je ale cílem NR.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tu výtku bych podepsal. Jinak kvalitní text tím autor úplně podseknul.

      Vymazat
    2. Ano, máte pravdu. Redakce Nové republiky jako celek i její jednotliví radaktoři zvlášť několikrát vysvětlovali, že pojem "neomarxismus" nemá s Marxem a marxismem nic společného.

      Vymazat
    3. To, co mnozí nazývají "neomarxismem" nemá opravdu příliš společného s klasickým marxismem, nýbrž s tzv. trockismem, což není nic jiného, než FANATISMUS JAKÉHOKOLIV DRUHU a to v našem případě s fanatismen k mixu sionistického politického liberalismu, gender-idiocie a zdivočelého enviromentalismu...

      Vymazat
    4. Všichni si myslí, že ve 2. světové válce Rudá armáda se spojenci osvobodila Evropu od fašizmu a nacizmu. Není to pravda. Státy Evropy byly osvobozeny od německé okupace. Fašizmus a nacizmus v Evropě zůstal a projevuje se čím dál tím více (Ukrajina, Litva, Lotyšsko, Estonsko, centrála EU v Bruselu).

      Vymazat
    5. Take mam s pojmem neomarxismus problem

      Vymazat
    6. Pořád nějak nechápete, že Karel marx ( vl.jm. Cheim Merdechai ) vytvořil "marxismus" na objednávku nadnárodních finančních skupin, aby pomocí mezinárodního hnutí pomohl globalizaci. Stejný úkol měl s vytvořením německého nacismu Adol Hitler. ( Konečně oba byli vzdálenějšími příbuznými Rotschildů ).

      Vymazat
    7. 15:05 - vy jste dozajisa autor sci-fi či žánru fantazy. A navíc odborník na židy a politickou ekonomii.Neděláte náhodou poradce?

      Vymazat
    8. Je opravdu s podivem, jak na první pohled vzdělaní pisatelé důsledně používají vynález kompradorské buržoasie - pojmy euromarxismus nebo neomarxismus. Po užití těchto pojmů lze o jejich vzdělanosti již s úspěchem pochybvat

      Vymazat
    9. Pane Vojto, už jsem jednou reagoval na Váš vklad do diskuse, ale nedopatřením to vypadlo a tak to zopakuji, neb jde o věc zcela zásadní a nanejvýš aktuální:
      Zjevně nevíte, co je to “šemelah”. To je situace, kdy židé v USA financují obě politické strany, aby šly proti sobě. Je to situace, kdy židé financovali za II. sv. války jak Hitlera a nacisty, tak spojence. Je to situace, kdy židé financují v ČR všechny politické strany, aby šly proti sobě. Šemelah je popsán v Talmudu jako “organizovaný kaleh na gojímy”, protože není v silách malého etnika židů porazit silnější nepřítele, ale je možné silné národy poštvat proti sobě, aby se samy mezi sebou zlikvidovaly. A když se mezi sebou pořežou a pobijou silní, nakonec se stanou slabými, zgenderovanými, odzbrojenými, a nakonec jim vládnou právě židé, ale opět nepřímo, skrze šábesgóje a loutky, aby vodiči nebyli vidět. Konec II. sv. války a vývoj světa po ní to pěkně dokázal.

      Vymazat
    10. Vojto 15:02, vy musíte být omezenec non plus ultra. Dílo vznikající řadu let, po a při rozsáhlém studiu, dílo takového rozsahu, jehož jádro co do správnosti historie i současnost v rozhodující míře potvrzuje, nemohlo být výsledkem jakékoli cílené objednávky. Jste trouba, který kdesi cosi, zřetelně a hloupě nesmyslného, vyčetl. Zcela postrádáte schopnost logické úvahy a patrně i elementární znalosti. Kulturní penzum vám tak nějak uniklo.

      Vymazat
    11. Obávám se, že ten blbej není Vojta, ale právě Vy 21:21...

      Vymazat
    12. 21:40-potvrzuji a jdu spát, dobrou noc.

      Vymazat
    13. 21.21
      Dávám Vám plně za pravdu. Kdo si Kapitál aspoň v některých kapitolách přečetl musí přiznat že to nejsou bláboly, ale seriozní vědecké dílo byť poplatné situaci 19.stol, kdy vzniklo. Obecné závěry jsou však platné stále. My jsme marxák na vejšce měli povinný předmět a zkoušku. 60 otázek ke zkoušce bylo možno nastudovat jedině konspektováním Marxova Kapitálu. Předmět to byl neoblíbený, ale dnes se mi jeho pozůstatky v hlavě hodí pro kritické myšlení. Tudle jsem jel metrem a koukám na týpka nade mnou co čte. A ejhle Marxův Kapitál.. bylo mu asi 40let (týpkovi).

      Vymazat
    14. 21:10-ano, tak se věci mají a proto vítězem 2.sv.války nebyl ani SSSR, ani západní spojenci nýbrž židé, neb se zbavili své "suché větve", ustanovili si Izrael s perspektivou dalšího všestranného rozvoje a podpory od OSN a sec-sakra na té válce vydělali a etablovali svůj, jimi tištěný dolar coby jedinou světu dominující měnu a navíc dostali do rukou ten propagandistický evergrýn holokaustu...
      Rusové a všeobecně Slované ztratili miliony jedinců ze svého nejkvalitnějšího obyvatelstva a nejméně 15 let života k obnově svých států a ekonomik...
      A protože hlavního cíle 2.sv.války-porážka a zmocnění se Ruska a okolí nebyla dosažena, pracuje se na ní usilovně i dnes...
      Od začátku 1.sv.války se tato věc neposunula o moc kupředu, proto se i po sto letech a všem tom mezitím prožitém nachází Evropa zase na začátku, jako po vypuzení trockistů z Ruska v r. 29 a proto se děje opakují sjednocováním Evropy za účelem jejího využití ke stejným cílům stejných loutkářů světa...

      Vymazat
    15. Pan Koller kdysi označil sám sebe za "tápajícího intelektuála". Dávám mu plně za pravdu. Nechme ho tápat dále v marxismu, který je zřejmě nad jeho chápání.

      Vymazat
    16. Slávku, ty ňoumo, než dáš někomu za pravdu a než začneš vynášet do nebes Marxe, přečti si toho od něj víc, než jen "Das Kapitál" a ten rypák se ti velice protáhne, zvlášť, když se jmenuješ tak hezky po slovansku "Slávek".

      Vymazat
  2. tak, tak -Ukraina náš vzor !!!

    OdpovědětVymazat
  3. Proč se pořád navážíte do marxismu? Tento politický systém s tím nemá nic společného. Je to kapitalismus jak vyšitý. Lidi za socialismu nebyli "ždímaný" na doraz. Proto měli "roupy" a pořád měli málo. A obyčejní lidé si dost stěžují na "hnusné" šéfy. Piráti předvádí stejný humus, také se začnou propadat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 1154
      Autor nikde netvrdí, že neomarxismus je variantou
      marxismu. Nacionální socialismus také neporovnává se socialismem reálným. Jenom ukazuje, že ,,boj za svobodu" může zdegenerovat na pouhý BOJ a SVOBODA nikde (kde je výsledek Adamicova boje? Kde je výsledek činnosti bratří Mašínů,když v EU jsou to zločinci?). Je správné poukázat na to, že se potácíme od extrému k extrému a nevnímáme kontinuitu státu.(to myslím ty tři stovky,co sebrali Mičicovi).

      Vymazat
    2. 1236
      Ten pilot, kterému sebrali osobní příplatek se jmenoval
      Dominik Chrobák. Omlouvám se.

      Vymazat
  4. Přesně tak pane Kollere vyznamenávat vrahy to by se liberálním šílencům líbilo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A úplně nejlepší by bylo takovéto osoby vyznamenávat v den výročí sametového pšouku, přímo na tribuně na Václaváku, před zpovykovanými Pražáky za jejich frenetického řevu a jásotu. Alespoň by měli co slavit. Hej hou, rudý dědeček

      Vymazat
    2. Ono se dočkáte, jen co se smažky dostanou k veslu.

      Vymazat
    3. 17:58 Tak to se nestane aby byly u vesla pyjáti.

      Vymazat
  5. Tím, že současný režim si vybral jako hrdiny Mašíny, to u lidí prohrál. Úkladní vrazi zůstanou vrazi i kdyby se jejich činy zabalily do několika krabic s označením "demokracie" a lidská práva. O nic z toho Mašínům nešlo. Vraždili a až potom vraždění navlékli do demokracie.

    OdpovědětVymazat
  6. Mašínové vlastně parazitují na svém otci který byl hrdinou odboje. A proto byli i velice žádaní jako vzor vzdoru. Bohužel už se nedozvíme co by si o jejich činech pomyslel jejich otec. Protože i hrdinové se mění viz. kniha pana M. Jak chutná moc.
    Václav

    OdpovědětVymazat
  7. Kdysi před léty,kdy se o bratrech Mašínových teprve začalo mluvit, o nich a s nimi natočila ČT velmi zajímavý dokumentární pořad. A když se reportér před jedním z bratrů zmínil o jejich "protikomunistickém odboji", tak on opáčil, že oni tomu ale začali říkat "protikomunistický odboj" až v USA, protože doufali, že jim to pomůže získat dříve občanství. Čímž celou tehdy teprve vznikající legendu o nich hned v počátcích uvedl na pravou míru. Možná i to byl důvod, proč jsem tento pořad od té doby už nikdy nikde nezaregistroval.
    P.S.: poznámka o "neomarxizmu" a "euromarxizmu" pod článkem je veskrze správná!
    Viki L.

    OdpovědětVymazat
  8. Někdy mám pocit, že ČT existuje od roku 1989. Kdo si neváží svých dějin, neváží si ničeho, neudělá sám o sobě nic, jen k čemu je donucen. V poslední době se pořád lidem nabízí I.republika. Myslím si, od toho na míle daleko, tam nebylo nic pěkného. Uživit obyčejné lidi jde, ale uživit kapitalisty, to zkrachuje nejeden stát.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ČT raději nepřipomínejte, prosím. Pořád se mi vaří krev, když si vzpomenu, že ji ti zbabělci ve sněmovně opět schválili výroční zprávy bez ztráty kytičky. Pokud těm zmetkům v ČT projde bez trestu i ta strašlivá ostuda kolem Lidic, tak už si dokáži představit, že je dovoleno ve "veřejnoprávní" televizi oslavovat zbraně SS a genialitu Vůdce.

      Vymazat
    2. 17:55 toho už začínají tvrdě tlačit do hlav diváků.Snad každý den je o něm něco.Zatím ho za osvoboditele nevyhlašují.Ale přijde den kdy to bude.

      Vymazat
  9. 16.35 - ona i ČR existuje od 1989

    OdpovědětVymazat
  10. Jenom upřesním. Je to smutné že se to stalo.Za Adamicou který mířil pistolí na pilota seděl u dveří na prvním místě člen letové ochranky a ten chytil Adamicu kolem pasu a ten jak zabral vyšla rána kterou zasáhl Mičicu za ucho a proto se i oběsil ve vězení. Stejně tak to nebyl žádný feťák.To vím od těch dalších co tam byli u toho. Byl mladý a nedomyslel co se stane a nebo může stát. A trest si vybral sám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 17:14
      Já to znám jinak. Adamica byl hodný chlapec, mouše by neublížil. Ale byl důvěřivý a snadno ovladatelný. Proto se nechal navést agenty StB, KGB a Stalinovým duchem k únosu letadla. Uvěřil, že jimi podstrčená pistole není skutečná, že vystřeluje jen želatinové medvídky. A jak na jednoho dostal chuť, tak vyšla rána. V tu chvíli úplně zkolaboval a pustil se ve své přecitlivělosti do usedavého pláče, který ho až do smrti nepřešel. Jo, a k drogám měl odpor, úplně se mu z nich dělalo zle, jen když o nich slyšel.

      Vymazat
    2. To byli členové věhlasné kapely Parpl kde figuroval Knižák. Pamatuji si na čás složitého textu" běžím s hovnem proti plátnu a to hovno do něj zatnu". Dnes už nevím jestli byl autorem sám Knižák, aby ho neurazil.

      Vymazat
  11. Brouk Pytlik!!

    Pan Martin Koller napsal opet zajimavy clanek ukazijici, ze nas SVET se pohybuje po velce podivnych cestach, ktere ani Rudy Dedecek ani znamy svetlonos HONOLULU nevysvetli!!!
    Ale ani NENAPISOU CTI TOTO CI CTI ONO TENTO MAGAZIN TENTO CLANEK!!! Tim myslim i pana Martin Koller , ktery by mohl a mel LEPE!!! poukazat na zdroje informaci pro nas MALE a Hloupe lidi!! kteri nemaji inteligenci a cas se hrabat TUNAMA dat a clanku nekoncne a najit KULOVE ho... Lepsi pomoc od pana Kolera by byla vitana!! Falesni hrdinove to uz jsem videl mnohokrat , ze z lotru jsou hrdinove a o "Slusne lidi " se nikdo nestara!!!


    Brouk Pytlik




    Zijeme ve svet

    OdpovědětVymazat
  12. A co takhle metál pro jakéhosi ETZLERA, podle jména zřejmě Němce a podle jeho názorů zřejmě pohrobka nacistů: rozčiluje se, že Čína je "komunistická" a že nás může spolknout jako malinu. Ten pán by se měl dovzdělat, kde je Čína na mapě, že má 140krát více obyvatel než Česko a je pomalu největší ekonomikou Světa - a že tedy spíše Čína by mohla říkat, že se s kdejakou štěnicí nemusí bavit. A vidíte, baví se, protože má kulturu, zatím co Česko už jen civilizaci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    2. Rezort byl dopisovatel tv.CNN a posléze ČT v Čïně. Na rozdíl od Šámalovic slépky, ktera je tam nyní, občas odvysílal i zajímavé materiály ze života dnešních běžných Číňanů.

      Vymazat
    3. Oprava: Etzler a na Rezort

      Vymazat
    4. 18:59
      Nevadí mne germáni ani jiní. Základem je, že hovada která nectí svůj rod nemají u nás stejně jako v jiných společestvích právo na občanství. Dnes se jakýsi rádoby člověk a rádoby dnes opět (a asi mu už bylo vráceno občanství, kterého se zbavil a vysmíval se našemu státu) snad vrátí do republiky, kterou dehonestoval. A kdo tomu pomáhá - no zahraniční politika a soudy této protektorátní země.
      Václav Vodrážka
      Pro idioty je to KREJČÍŘ

      Vymazat
  13. Ztraci se zde prispevky !
    Napsal jsem , ze za tragedie Adamcika a bratru Masinu, nezou zodpovednost ti gauneri, kteri jim nedali moznost odejit
    mirove !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 19:16
      Ztrácí se málo, měly by se ztrácet mnohem víc. V zájmu duševní hygieny čtenářů.
      Ale na obranu správců je třeba uznat, že vrhači zvratků jsou zde velice výkonní.

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    3. Americké knihovny to je co?

      Vymazat
    4. 19:16- v tom s Vámi honolulu souhlasím. Dokonce i za Vaši tragedii! Odešla by sice "elita", která postupně si cestu ven našla a uplatnila se bez problému. Byla ale spousta lidí, co chtěla jen poznání. Jako já ale nechtěla emigrovat! Kolik by se nás vrátilo, založilo rodiny a zkušenosti, dobré i zlé předalo dál? Takto vás "ukomunisté" předali cizím rozvědkám,cizím armádám a zde zůstali jen povolní lidé, co se nesmířili s panstvem ale množili se a vychovávali děti. Jak bylo to známé, "opustíš-li mne....?"

      Vymazat
  14. Zde se uz zase ztraci prispevky, ve velkem nmnozstvi !
    Cenzore, stejne si to uz nekolik lidi precetlo !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mohu vás uklidnit, já jsem ani jeden z vašich výkřiků nedočetl celý. První filtr je pro mě absence diakritiky, druhý (pa)stylistika Lulana, třetí filtr chlístající imbecilita. Uznejte sám, přes ochranu tolika filtrů mě máloco může ohrozit.

      Vymazat
  15. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  16. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  17. Mazete vse informativni - fanaticky a pritom
    ztracite vliv !
    Cim to je "soudruzi", ze jste takova nemehla ?
    Bratri Masinove jsou v ocich obcanu Ceska HRDINOVE a vy cenzori, jste v ocich naroda neskaredci behny od Prasne brany !

    Kdyby jste vedeli, jak se zde zasmeji, tak by jste mi zavideli !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. us je tady us je tu us je doma z vyletu
      Jeho ruka rychla vpred a vzad rychle kmita
      beha s bibli Trumpovou a obrazkem Svatym
      na zachod ,by si tam ulevil a saska pohladil
      nacerpal tam silu ,jako silnice
      aby bylo vice pice republice

      Vymazat
  18. 19;49
    Jdi do PRDELE TY POSRANINO RETARDOVANÁ!

    OdpovědětVymazat
  19. Albrightová propagátorka neomarxismu. Příští týden bude neomarxista i Hitler.Svatá prostato! To snad není možné. Já vlastně tohle stanovisko v jádru chápu, ale proč to musí říkat takový vl a tak úplně hloupě? Proč sakra ten marxismus? Není ten Koller nějaký Sorosův agent? Nebo je jen umanutý fetišista? Ještě že tam je ta vysvětlující poznámka. Lepší by ale bylo, kdyby sem přispívali jen ti, kteří jsou aspoň elementárně příčetní. Takhle je to i přes tu poznámku pro smích.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 20:15- nerad bych jitřil Vaše nitro a Vaše pojetí marxizmu o kterém vím jak je bráníte a snažíte se o jeho čistotu, přesto musím poznamenat, že neomarxismus jako pojem nabývá obrysy a nevyhnete se jim v pojmosloví. Nebo zkuste pro paní Albrightovou najít přiléhavější nálepku. A dokonce i Hitlerův původní politický směr inklinoval k sociální spravedlnosti. Myslíte, že je třeba křísit staré izmy nebo zkusit něco nového, neokoukaného, věrohodného?

      Vymazat
    2. Dovolim si poznamet, znamy filosof (i pro HONOLULA jenz ho obdivuje tajne) ZIZEK mluvi neo-politice a tvrdi, ze Trump i Putin jsou neopolitici, kdezto Sanders je konservativni politik.
      Stejne existuje neo-cultura ovsem nemyslim ze vyhrava jako politicky smer.
      Brouk Pytlik

      Vymazat
    3. Ad 1:17. Stále není vysvětleno, jaká je spojitost marxismu s Bruselem, balkánskou řeznicí, či dokonce Hitlerem. Vždyť ta "sociální spravedlnost" Hitlera byla míněna výlučně nacionalisticky, antisemistský a antikomunisticky, antislovansky. Tedy daleko správnější je skutečně termín neonacisté,Eu/NATO nacisté. Termín Eumarxisté z poslední doby je jen pokusem dehonestovat dílo K. Marxe a B. Engelse a tak se naopak zbavit "zrůdných myšlenek bolševiků" na humanismus. Vždyť cílem NATO jsou války, zabíjení lidí, genocida ve službách kapitálu, proto armádu tvoří žoldnéři kapitálu a ne vojáci, ochránci lidu!!!

      Vymazat
    4. 11:30- spojitost celkem jednoduchá. Všichni se teorií otírají o potřebnou většinu k získání moci. Kdykoliv ji dostali, jejich realizátoři zklamali. Marx "přežil", že své teorie nemusel sám realizovat prakticky! Proto si myslím, že nepotřebujeme ani tak teorie, jako správný systém na výběr realizátorů. Problém "řeznice" a Marxe je internacionalismus v pro ně nepřátelském světě, Hitler nacizmus měl napřed dovést doma k "dokonalosti". Všichni tři se snažili exportovat své myšlenky přes hranice svých národů a tím zabili ideu. Proto nacizmus, komunizmus a liberalizmus se budou střídat v různých zemích ale nikdy nezvítězí na celém Světě! Jen je za nimi příliš mnoho mrtvých na můj vkus. Svět zůstane protknut národy i přeformátovanými dle jejich agilnosti a dočasné říše se zákonitě vždy rozpadnou. Možná varianta je i zánik lidí.

      Vymazat
  20. Honolulu nevím kolik ti je let a jak moc chlastáš, ale ty tvoje příspěvky přestávají být přinejmenším na úrovni. Možná chceš jenom nasírat lidi, ovšem to se ti může dařit jen u lidí podobného ražení jako jsi ty a drtivá většina tě už jen tak z úcty ke stáří nechává vydovádět. Tak to nepřeháněj, máme tě rádi. Hej hou, rudý dědeček

    OdpovědětVymazat
  21. Popros IT experta nejlépe z Číny,ať ti ty poblbanej hňupe zablokuje klávesnici,NIKDO má ty tvoje amisračky NENÍ zvědavej!

    OdpovědětVymazat
  22. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  23. Ty seš genitálni ynteligent,ovšem potracenej cestou k amiokupantům,Dumkopf!

    OdpovědětVymazat
  24. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  25. 20:55
    Když je pod tvojí rozlišovací schopností,ŽE JSI NIKÝM NEZVANEJ A VYSMÍVANEJ AMIKOKOT,TAK SE NECH TY PAPUNDEKLE ZAVŘÍT DO BLÁZINCE,NIKOMU RADY CHYBĚT NEBUDEŠ!!!

    OdpovědětVymazat
  26. Pane Povolný, pořád si myslím, že si jen děláte srandu. Albrightová a neomarxistka? I ten Hitler? Protože tíhnul k sociální spravedlnosti? Zajímáte se trochu o historii, nebo si děláte srandu? Nebo jste Koller a Povolného ze sebe jen děláte?

    OdpovědětVymazat
  27. Pane Kollere, Vás si bezmezně vážím, vy jste jeden z mála, který umí překročit určitý inteligenční stín propagandistického vlivu zednářských lóží na českého prosťáčka a pochopit správně situaci v Sýrii, ale tím se dostáváte do sporu s duchem této stránky. Když jsem byl na sobotním proti-tureckém shromáždění Pirátů a Antify na Palackého náměstí a slyšel jsem tam u úst Bartoše přesně to samé, co tady pan David rozvíjel cca před týdnem, že je potřeba uvalit plné obchodní embargo na obchod s Tureckem, tak mi došlo, že obě tyto organizace řídí stejný pán židomad´arského původu. Stejná slova, stejný guru. Já to znovu objasním. Na přelomu minulého roku prohlásil, myslím že Mc Master, že USA vycvičí 30 tis. kurdských ozbrojenců na tureckých hranicích, což Turkové nemohli nechat bez odezvy a tvrdě tlačili na Američany, aby nejen že nevyzbrojovali na tureckých hranicích žádné kurdské milice, ale odtáhli již i ty existující 30 km od tureckých hranic, a toto jim nakonec Američané rukolapně slíbili, že vyvedou kurdské ozbrojence 30 km od tureckých hranic. Téměř rok Turci řvou, aby Američané splnili, co jim téměř před rokem slíbili, nebo že si to teritorium vyčistí sami. Nakonec uznali, že Američané nehodlají před tím, před čím varovali. Američany nakonec tedy donutili v předvečer invaze, aby alespoň oni odtud vypadli. Kdyby bývali za ten rok vyvedli Američané ty kurdské válečníky od hranic, tak mohl být klid v Sýrii. Nakonec, to se jen tak každému nepovede, aby donutil USA, aby splnily, co slíbily, všechna čest Erdoganovi. Jenže v tu chvíli u nás nastoupili "Všichni Sorosovi muži", ale alespoň je možno je dnes identifikovat. Aby si někdo nemyslel, že mají Turci nějaké chiméry, tak zde je možno nalézt jeden z příkladů toho, že se s tím kurdští teroristé moc nemazlí, a je jim celkem jedno, jestli u toho parku v Ankaře sejmou Turka a nebo třeba českého turistu, ale může to být nakonec i Kurd, kdo poletí do nebe. Takže to jen proto, aby někdo pochopil konečně, že Turci dobře ví, o čem mluví. https://cs.wikipedia.org/wiki/Teroristick%C3%BD_%C3%BAtok_v_Anka%C5%99e_(b%C5%99ezen_2016)
    Jinak je mi opět Kurdů líto, že spadli do spárů tak neseriózních lidí, jako jsou Piráti a Antifa řízené již zmíněným guru. Ale řekněme si, že hledat, kdo je v právu, je složité. Ale Piráti si s tím starosti nedělají. Už alespoň ten jejich tlampačový předzpěvák v průvodu si mohl někde přečíst, že Erdogan se čte Erdoan. Jinak jsem velice rád, že jste tu otevřel téma emigrace a agentů CIA. Nikde jinde se nedalo sehnat tak snadno člověka, aby se upsal k protičeské činnosti, než právě v utečeneckém lágru, kde emigranti čekali, která země jim udělí politický azyl, bude to Černá Afrika a nebo něco inteligentnějšího? A pak stačilo, aby přišli dva pánové v kloboucích a nabídli, že oni samozřejmě ten azyl v USA vyřídí, jen za malou protislužbičku, že jim ten dotyčný vytipuje lidi v ČR, kteří jsou ochotni pracovat proti nám Čechům v zájmu CIA. Takže těch agentů CIA se tu po 1989 zahustilo, jednak ti, co byli vytipování a získáni, a pak i ti, co dali typ a co se již mohli vrátit. K nim se samozřejmě přidali i ti přeběhlíci, co nejdříve pracovali pro StB a pak rychle běželi nabídnout své služby opačné straně po 89. Takže dovolím si citovat "podívej se Gusto, jak je u nás agentů husto" Ale tím nechci říci, že všichni emigranti se upsali k protičeské činnosti.

    OdpovědětVymazat
  28. Přes to, že jsem se zařekl, že další Kollerovy cancy už číst nebudu, tak jsem i tento článek jakž takž přečetl. Dojem jsem nabyl jen jeden a sice ten, že autor je buďto umanutý, nemocný, nebo navedený. Je tam jeho obvyklý neomarxismus, nyní třeba ve spojení s Albrightovou /sic/ Ani jeho milovaná Greta nechybí, zdá se, že autorovi učarovala. Mám rád NR a Kollerovy výměšky beru jako jakési okrajové, humorné zpestření tohoto jinak velmi potřebného serveru.

    OdpovědětVymazat
  29. 1/ pokud je mi známo tak Marx, takto docent filosofie byl redaktorem novin Rheinische Zeitung. Za své revoluční PROTISYSTÉMOVÉ myšlenky byl pronásledován policií mnoha evropských států. Posléze po útěku se stal žurnalistou na volné noze, který své články nabízel různým novinám v Evropě. Jeho jediným stálým mecenášem byl jeho přítel - Engels, který byl současně jeho myšlenkovým souputníkem. Dalo by se říct názorovým "dvojčetem". O žádném financování Marxe SYSTÉMOVÝM kapitálem jsem se nikde nic nedočetl. Marx byl policií pronásledován právě za své odbojné a buřičské ANTISYSTÉMOVÉ články a díla. Jeho Manifest komunistické strany byl pro většinu kapitalistů té doby jak rudý hadr pro býka. Byl návodem - cestou jak změnit otrocké podmínky námezdné pracovní síly - sjednocením, vytyčením společného cíle a společným bojem za tento cíl. Přímo ukazoval na žábu na prameni, která je příčinou otroctví námezdné pracovní síly.

    2/ v díle Das Kapital Marx kompilací z tisíců soudních spisů a novinových článků ukázal strašné a devastující, život ohrožující pracovní a existenční podmínky námezdné pracovní síly a její otrocké závislosti na jejich zaměstnavatelích.

    3/ dnešní "euromarxizmus a neomarxizmus" má s Marxem společné akorát ukradené Marxovo jméno. V myšlenkové rovině jde o ANTIMARXIZMUS, protože zcela přehlíží základní teoretická východiska a závěry Marxových děl. Jde o myšlenkové směry vypracované v antimarxistických laboratořích financovaných z peněz těch proti kterým byl Marxizmus zaměřen. Cílem těchto směrů je vyvrátit Marxe "Marxem"- zcela překroutit Marxizmus, nahradit jeho původní protisystémový obsah paralyzující moc a kořeny moci velkokapitálu zcela jiným - systémovým obsahem sloužícím zájmům těch protikterým byl původní marxizmus zacílen. Je to jen potvrzení staré taktiky: nemůžeš li porazit svého nepřítele věcnými argumenty, infiltruj se do jeho řad a rozlož ho zevnitř.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě jedna poznámka. Jednou z prvních věcí poté co se nacisté i za pomoci zapálení Říšského sněmu dostali k moci bylo, že spálili všechny Marxova díla. Držba Marxových děl se stala těžkým trestným činem. A začal hon nacistů na komunisty. Nejznámějším z nich byl zinscenovaný proces s George Dimitrovem.

      Vymazat
    2. Reakční kecy! Cituji pasáž obsahující definici rozdílu mezi starým marx-leninismem a neomarxismem na pojetí termínu "proletariát":

      "Když hovořím o proletariátu, používám tento termín nikoli v parodickém výkladu marxismu-leninismu, ale ve smyslu, který představil Marx ve své knize Německá ideologie. A tyhle dva významy se zatraceně liší. Proletariát Německé ideologie není označení konkrétní masy lidí, nemá tedy substanční význam. Proletariátem Marx označuje uměle vyvolanou duchovní chudobu a nedostatek lidství, který vede k zániku starého stavu společnosti a vzniku takového stavu, který stav proletariátu odstraňuje. Proletariát je tedy principem, který může vést, nezávisle na historickém období či geografické poloze, ke změně společenských poměrů. Ještě jednou: nejedná se o substanční pojem, nemůže být proto spojován jen s jednou konkrétní sociální skupinou. V druhé polovině 19. století bylo v Evropě a Americe proletariátem dělnictvo. Nikoli proto, že mělo nějaký proletářský gen, ale protože bylo na nejnižším stupni společenského žebříčku. Dělníci 19. století bojovali o své přežití a jak říká Marxův slavný bonmot, neměli kromě svých okovů co ztratit. Dnes mohou smutně slavnou roli proletariátu zaujmout právě třeba uprchlíci. Ne proto, že to je mé zbožné přání, ale protože nemají kromě svého života co ztratit.

      Pokud uprchlíky označím za proletariát, jde tedy o čistě deskriptivní označení, které mi má pomoci v chápání sociální reality. Neznamená to, že sami uprchlíci se musí za proletariát považovat, ani že budou sdílet mé politické názory. Nebo že se případný zvrat poměrů ve společnosti musí odehrát pod rudou zástavou a směřovat k jakékoli formě kolektivismu či posílení demokracie."

      Zdroj: A2larm

      Vymazat
  30. Mužeš si splachnout cely svuj A2larm do zachodu. Nastuduj si Manifest komunisticke strany. Tam Marx velice pregnantně definuje buržousta = kapitalistu i proletaře (namezdnou pracovni silu).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Manifest je pamflet kterej sesmolilo pár ožralců v potemnělý putyce kdesi v Bruselu za jeden večer! Naproti tomu "Německá ideologie" patří ke ztěžejním dílům marxismu na kterým autor pracoval několik let! Text z A2larmu jen objasňuje CO je podstatou neomarxismu a to že svět se vyvíjí a tak marxisté přijímají jeho výzvy. Proletariát zaniká ve své klasické poodbě stejně, jako buržoazie a tyto třídy jsou nahrazovány jinými jak se vyvíjí výrobní vztahy v souvislosti s rozvojem výrobních sil. A ten je překotný! Manifest je sračka tak na úrovni kázání mohamedánských bludů a kreténi co se pokoušej z něj vycházet jsou ne nepodobní různým Mahdíům, Ládínům a Baghdádíům, co bazírujou na středověkých dogmatech ...

      Vymazat
  31. Neomarxismus je základem ekonomické eugeniky, je to míchání tezí na úrovni páření kapitalismu a socialismu. Je to zvrhlý kočkopes, Frankenstein systémů řízení. Marx si nikdy nepřipustil takový paskvil. Ve Fabian Society vzniká začátek toho, čemu my dnes říkáme neomarxismus. Za jeho vznikem stojí Fabiáni. Co je překvapivé, to je zjištění, že spojení tvrdého kapitalismu se socialismem je jediným modelem systému, který dodnes generuje růst, zatímco čistý marxismus zkrachoval spolu s koncem SSSR a stejně tak zkrachoval kapitalismus se vznikem Evropské unie a jeho neoliberalismu. Proto vidíme procesy, kdy (kdysi) kapitalistické země EU hledají spásu v modelu Číny (neomarxismu) a někdejší hlavní Mekka globalizovaného kapitalismu, USA, hledá cesty domácí produkce a izolace, což není nic jiného než návrat k modelu surového kapitalismu na principech Keynesiánství.

    OdpovědětVymazat