Reklama

čtvrtek 21. listopadu 2019

O velmi šťastném panu Waigleovi

Ivan David
21. 11. 2019     parlamentnilisty
Přítel mi přeposlal jakýsi pokus o polemiku s mými názory publikovanými v rozhovoru na Parlamentních listech. Měl jsem upřímnou snahu zjistit, kdo je autor Michael Waigel. Vygúgloval jsem tři, jeden je provozovatel turistické chaty u jezera Fichtelsee, druhý šéfkuchařem v Bayreuthu, třetí je mladý roztomilý hustě tetovaný německý básník. Čtvrtý je autor dvou článků na Parlamentních listech. Nic bližšího o něm nelze zjistit. Například, zda reálně existuje pod tímto jménem. Smiřuji se s tím, že jde o anonyma.


Ve svém prvním článku z 1. 7. 2019 ZDE se pan Waigl blýskl brilantní úvahou: „Jsou-li státem dotovány politické strany, tak proč ne také politické neziskovky?“

V svém druhém článku ZDE se Michael Waigel chlubí: „… posledních třicet let jsem velmi šťastný a spokojený a těžko se mi polemizuje s těmi, kdo vývoj vidí opačně.“ Je-li již 30 let velmi šťastný a spokojený, pak k žádnému vývoji nedošlo. Běžně pocit velkého štěstí tak dlouho netrvá, dokonce ani u euforické formy manie, nedaří se toho docílit ani zkušeným feťákům. Pocit štěstí trvá obvykle minuty, hodiny, zřídka dny, ojediněle týdny. Autor dosáhl světového rekordu.

Pokud se Michaelu Waigelovi těžko polemizuje s lidmi, kteří to vidí opačně, pak ať se snad ani nesnaží. Je zřejmé, že se mu naopak lehko polemizuje s lidmi, kteří to vidí stejně jako on. Zajímalo by mě, jak taková polemika vypadá.

Stejně těžké je pro Michaela Waigela pochopit, že k dosažení cílů se lidé občas spojují. On sám zřejmě nemá důvod, je velmi šťastný. Pokud nemají cíle vyjít předčasně najevo, mluví se o spiknutí. Opravdu Michael Waigel věří, že se lidé nedomlouvají, že se věci dějí zcela náhodně? To by posílilo moji na počátku uvedenou pochybnost, zda Michael Waigel opravdu existuje.

Moje odpovědi ve zmíněném rozhovoru prý pana Waigela vedou k úvaze o mojí duševní rovnováze. Našel v něm „nepředložené“ výroky. Podle wikislovníku je nepředloženost synonymum blbosti. wiktionary.  Kdyby prý nevěděl, s kým je rozhovor veden, tipoval by na komunistu se stihomamem. Škoda, že to blíže nevysvětlil a nechal čtenáře tápat. Také bych rád věděl, jak se mi to podle něj projevuje. Jinak tipoval špatně, v KSČ jsem nebyl. Dál se přiznává, že nechápe, kdo jsou to „ty předlistopadové elity“. Věřím mu to. Možná to přispívá k jeho „velkému štěstí“. Hrozím se představy, že bych byl až tak šťastný, že bych nechápal ani jednoduché pojmy, věty a vztahy.

Následně konstatuje, že více než rozhovor se mnou ho zaujaly ankety. Tomu rozumím, když něco nechápu, těžko mě to zaujme. Bystře usoudil, že výsledky anket v Parlamentních listech charakterizují čtenáře Parlamentních listů. Vyjádření preferencí čtenářů překvapivě dešifruje: „samé strachy a podezírání“. Jako psychiatr bych mu napověděl, že opakem paranoidity je naivita. Nikoli z nedostatku zkušeností, ale naivita jako osobnostní rys, ta nepoučitelná, trvalá. Pokud mu přináší štěstí… Nezávidím mu, na rozdíl od básníka Erbena se snažím spíše „strašlivou poznati jistotu“ než „v bláhové naději sníti“. Vědět na čem jsme, není ovšem vždycky zrovna příjemné, ale bláhové snění v orientaci nepomáhá.

Pan Waigel dodává: „Navíc nehlasovalo pár nešťastníků, ale desítky tisíc lidí frustrovaných z vývoje po listopadu 1989“. Frustrace je pocit nenaplnění potřeb. Já osobně třicet let nijak nestrádám. Mám ovšem také potřebu zajímat se o to, jak žijí jiní a kam směřuje společnost a dělat něco pro lepší směřování. Ano, to směřování mi vadí. Proto, ač sytý a v teple, jsem frustrován. Michael Waigel je však už 30 let velmi šťastně rovnovážný. Asi neví, že to nevypovídá nic o oněch třiceti letech, ale hodně o něm samém. Kdyby to snad někoho zajímalo.

128 komentářů :

  1. Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    2. Šťastný pan Waigle - nechápe nic a proto je šťastný. Velmi zajímavé pro psychiatra. Pro zábavu a zasmání dobrý.

      Vymazat
    3. Zfanatizovaný dav uráží V.Klause ml. na Národní třídě 17.11.2019
      https://www.youtube.com/watch?v=aigrDBmF8Ow

      Vymazat
    4. 23.06 Nakrm hladové štěně... bude šťastné a bude ti vděčné. Dej totéž blbu, a ten bude chtít vždycky víc, než mu budeš ochoten i schopen dát; a postaví se proti svému dobrodinci. Slib blbovi posmrtný život za jeho majetek a poslušnost... a on bude šťastný do konce svých dnů, do poseldního dechu. Nechápe, že slibotechna se zavázala plnit až nebude, vůbec nic a nikdo, kdo a z čeho by komu plnil... Mezi věřícími jsou i psychiatři například...

      Vymazat
    5. 23:06-pan Waigle může být šťastný i 30let jen díky neštěstí jiných! Zná někdo "všeobecné štěstí"? Vždy bude štěstí na úkor druhých, a "štěstěstěna" bývá často vrtkavá a vybírá si daň jinou formou.

      Vymazat
    6. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    7. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    8. 1:39
      Nejste náhodou reinkarnace Salvatora Daliho ?

      Vymazat
  2. Poslední odstavec je skvělým vyjádřením i mých pocitů. Ano, to směřování mi vadí. Proto, ač sytý a v teple, jsem frustrován.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bingo!!!
      Ač sytá a v teple mám silné pochyby,že při současném trendu vývoje společnosti budou jednou syté a v teple i moji potomci...
      Nevsadila bych si na to ani fň ...
      Helanov

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    3. Žiji dlouhodobě s pocitem, že drtivá většina diskutujících na NR žije v teple a je sytá... Samozřejmě i já.
      Boj o přežití nedává člověku prostor pro nadbytek filozofických úvah.

      Vymazat
    4. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
  3. Kdybych měl polemizovat se všemi, co o mně "rozprávajú" nesmysly v sousedství nebo zaměstnání, nedělal bych nic jiného. Raději na ně kašlu. To je ten pravý recept, protože se rozčilují sami pomlouvači. Chápu ale, že v politice je to jinak. Netušil jsem, že pan I. David je potencionálně považován za neomylného ...
    Zdá se mi, že je to člověk velmi statečně oddaný - nejspíše - nějakému fondu. Další článek pana Michaela Waigela: Jsou-li státem dotovány politické strany, tak proč ne také politické neziskovky. To je pro mne logicky obhájce neziskových "nestátních" (ve státě kde působí, ale financované z jiného "státu") organizací. Víc asi netřeba dodávat.
    Myslel jsem si, že na Parlamentních listech (nečtu je) se dává slovo politikům a známým lidem. Čím tedy vlastně hrdinsky je?

    OdpovědětVymazat
  4. "Jsou-li státem dotovány politické strany, tak proč ne také politické neziskovky?"

    - uvažuju, jestli bych tuto stupiditu pustil na web, kdybych byl jeho šéfredaktor. Ne z pocitu cenzury, ale proto, že bych nechtěl svůj web zahlcovat vyloženými nesmysly, bez argumentů, od nemyslících lidí. Možná bych to pustil a potom pustil článek někoho jiného s lépe podloženými argumenty a názory.

    - Ta věc s financováním neziskovek je ještě horší. Šílený je i rozdíl těch částek. Vemte si, jakou státní podporu dostane subjekt, který projde volbami a podpoří ho třeba 3 procenta lidí. Řádově cca statisíce? A jakou podporu dostávají falešné malé neziskovky s pár lidma, kteří nejsou nijak kontrolováni a vykazují minimální práci? Několik miliónů? Neuvěřitelné.
    A to jsou jen ty stovky nejmenších podvodných neziskovek. Pak jsou tam samozřejmě ty větší, které už se snaží ovlivňovat politiky a berou mnohem víc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro Parlisty je charakteristické,že se tam dostanou ke slovu všichni.
      A všichni sklidí v komentářích patřičnou odezvu.
      Helanov

      Vymazat
    2. Bingo! A víte co? založme si nějakou neziskovku a zcela beze zisku z ní nudeme v pohodlí žít. Naše heslo: " Ni zisk, ni slávu!" stačí ten bezpracný a bezstressový život, pěkně v závětří... ne?

      Vymazat
  5. Děkuji pane doktore. Jako odborník jste mi potvrdil můj laický názor, že ti "šťastní a spokojení" s nynějším režimem nejsou psychicky úplně normální. Tedy pokud mu nevděčí za zázračné zbohatnutí, u těch to lze chápat. Ostatní se tak chovají buď díky naprostému nedostatku empatie a hypertrofovanému egu nedokáží dívat na stav celé společnosti, a/nebo jim chybí schopnost analytického, logického myšlení, což nahrazují slepou vírou. Často se ohánějí svobodou, kterou aplikují jako hulvátství k druhým. Těch několik málo místních trotlů je ukázkovým vzorkem těchto individuí. Každý jejich příspěvěk vykazuje popsané prvky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chtip je v tom,že trvale šťastný není nikdo,není to možné.
      "Štěstí není rozkvetlá louka,štěstí je bod,po jehož dosažení následuje sestup."
      Možná má někdo štěstí že toho bodu dosáhne víckrát,to jo.
      Ale že by mu to vydrželo 30 let? ;-)
      To už by byl hotovej duševní priapismus.
      Helanov

      Vymazat
    2. Štěstí je jenom muška zlatá...

      Vymazat
    3. Re (21:25):
      ... to vaše vyjádření nemá chybu!

      Vymazat
    4. 21:25
      Jistěže nemají logické myšlení a řídí se vírou v mocné instituce a "ikony". Vždyť oni neskývají nesmysly typu "radši se mýlit s USA, než mít pravdu s Ruskem" - to říká vše, chtějí otročit, věřit a dělat poskoka tomu, kdo jim připadá mocnější, protože doufají, že nějaké ty zbytky od něj dostanou. Což je ale zcela na libovůli toho mocného pána. Když si usmyslí, tak tito skálopevně věřící idioti skončí pod drnem. Nehledě k tomu, že tím toho mocného podporují, aby nadále dělal svinstva jiným, kteří tuto otrockou mentalitu naopak nemají a chtějí stát na vlastních nohách.
      A ještě větší idioti jsou ti, kteří ti nedělají ani proto, aby jim ten mocný zajistil nějaké to živobytí. Oni to dokonce dělají jen kvůli svému egu, aby měli pocit, že jsou taky ti "lepšolidé". A to i tehdy, když se topí v dluzích a ta skutečná bohatší vrstva, ke které chtějí patřit, jimi ve skutečnosti pohrdá. To je úplné dno imbecility. :)

      Vymazat
    5. @Helco

      co by nebylo mozne. Ono skutecne si i na Floride, jine uzemi, je jedno - rozdavaji i ve veku cca. 90 let.

      Proc ne? V zivote jsem nikdy nepotreboval ampuli Viagry.
      Nerikam, spousta problemu a jako empaticky clovek, nejsem sam na sebe nejak hrdy, za minulost, proste motory, no zadne nasily, pravda.

      Tak tedy Viagra, v citove, ne chemicke forme:
      (vradte si dusu, me jmeno je Dusan, dekuji)

      ne, distanct na rozdavani osobnich veci, tak ciste YTB:
      https://www.youtube.com/watch?v=B3c8otqUT-I

      No, premyslejte, dale.

      Vymazat
    6. Samozrejme ze pan Ivan David, kdyz uz pochybuje nekdo.

      Ano pristi prezident. Jen prosim, nepochovajte jeste soucasneho, mam ho rad.

      Proc? Mnoho duvodu.

      A opet se to tyce zakladu intelektu - slusnost, jako prvni a zakladni vlastnost.

      Druha je klid, trpelivost, rozvaznost

      Ta treti - je uprimnost.
      Neskutecne, jak p. David uprimne popsal terminy ohledne psychickych chorob, ktere, diky nutneho okresani, neni mozne - lecit.

      Bravurni a nikdy jsem nic podobneho nevidel, no vime, ze je to tak, jinak, z lekare - pacient za tyden.

      To uz tak nejak dokladam.
      A ten cirkus na CT? Pouze divadlo, ze strany p. Davida super zvladnuto. Jak jinak.

      A co se tyce prispevku, rekneme nekdy nadoraz chapani i to trolovani, i neco mimo...
      Ja ne, nekdy malinko, no i jako drze, subjektivne trolove prispevky, o kterych ucelu nema nikdo poneti.

      Jednoduse, pristi prezident.
      A pevne tomu verim.

      Nemocnou spolecnost zachrani pouze odborny lekar, se vsemi vlastnostmi (ty nej dulezite) intelektu.

      Stojime za Vami, p. Davide.

      nobody.

      Vymazat
  6. Pane doktore nebudu rozebírat pana Vajgla, nestojí za to. Z odkazů v Parlistech, je obdobný pan Fenrich. Mám pocit, že oba trpí "jájizmem" (Já sem občanská společnost <=> stát jsem já). Za zmínku stojí článek docentky Švihlíkové v Parlistech , který ledacos vysvětlí, protože ekonomika a politika spolu souvisí. Její zdravé názory by bylo dobré propagovat.
    Vám i jí fandím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro ty, kteří nejsou dobří ve čtení, je tam i video
      https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/-To-je-smrtici-Ekonomka-odhalila-kolik-jde-z-Ceska-penez-Na-to-ani-Babis-nevydela-604188

      Tam, kde jsme se dostali, může svým dílem i pán doktor David. Je mu žinantní probírat své omyly.

      Vymazat
    2. Jaké omyly? Uveďte nebo nepomlouvej!

      Vymazat
  7. Tak teda těm co na Národní sprostě pořvávali na pana Klause stříkalo štěstí i z uší...
    Tím jsem jen chtěla říci,že projevy štěstí jsou zřejmě rozmanitější,než jsem si doposud myslela.
    Helanov

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Re (22:15):
      .. jo, jo, lidi jsou různé, a některým k pocitu uspokojení (ba i štěstí) postačuje volný průchod jejich sprostoty.
      Jako osobitý způsob komunikace s těmi, se kterými z nějakého důvodu nesouhlasí.
      To i na internetu jste o ten úkaz nemohl/-a(?) nezavadit ...

      Vymazat
    2. 22:45 .. je celkem normální, že lidé "upouštějí páru" nějakou tou sprostotou. Ale zarážející je, že prakticky všichni hulváti na internetu jsou spokojení s režimem a příznivci "demokratů". To nemůže být náhoda. Byl by to dobrý námět na diplomovou práci, zjistit korelaci mezi hrubostí na internetu a politickou orientací. I když myslícím lidem je výsledek jasný předem a dotčeným by to bylo stejně jedno.

      Vymazat
    3. 22:45..Tak to nevím...Já mám za to,že spokojený člověk je spíš takový splachovací a vlídný ;-)
      Helanov

      Vymazat
    4. 5;21 S tim bych souhlasila.I proto si myslim,ze tenhle rezim nefunguje...Vytvoril tolik hysterickych lidi,kteri jdou z extremu do extremu

      Vymazat
    5. 10:52...Jarek Nohavica: Hanba,sláva!
      Tou písničkou zobrazil dnešní dobu.
      Helanov

      Vymazat
  8. O stavu, do kterého kterýsi M. Waigel upadl na tři desetiletí, je snem celé armády manipulátorů lidského vědomí.
    Jo, to kdyby tak věděli, jak dosáhnout toho, aby podobné štěstí postihlo většinu populace! A měli by vymalováno.
    Sice se o to hodně snaží, leč výsledky se (jaksi) nedostavují.
    A tak se mohou radovat alespoň z M. Waigela, který jim přináší naději. Na to, že přece jen rozlousknou tvrdý oříšek, jak účinně debilizovat lid obecný do stavu, ve kterém se ocitl M. Waigel.
    Mnoho šancí jim ale nedávám ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc bych to nerozebiral, jednoduse zvednu vajgl, zapalovac, sirky, nebo treskoty kamenu - jiskry, trochu nikotinu, kdyz uz je vazan na mozkove receptory...

      A jedu dal. Neee.

      Jake sance? I kdyz je Nobelovka propisknuta za nejake ceny miru...
      Misto toho valka jako prase, si tip-top vytuneny Nobelem, vyfot se na vzpominky za blbost...

      Maji... no ted uz ani ne..., no dostat tituly - idiota stoleti? Nevim, bude to obtizne, konkurence tezka, nooo - uvidime.

      Ono i vajgl na chodniku poslouzi.
      No a tak nejak vypada zavislost na nikotinu.

      Viva la cigaro, nobody
      I jaaa, no vajgly uz dlouho sbirat nemusiiim.

      Cus, nobody.

      Vymazat
  9. Z techto hlasek mam vzdy legraci.Kdyby to autori mysleli vazne,byli by to idioti ...Tim jsem chtela rici,ze pana Davida chapu.Pro profesionala to musi byt jeste horsi

    OdpovědětVymazat
  10. Tak mě napadlo pane doktore, může existovat paranoidní naiva nebo naivní paranoik ? Podle Vašeho výkladu nikoli.

    OdpovědětVymazat
  11. Samozřejmě, že nemají existovat žádné neziskovky, maximálně jako šachový klub. Transparency International nemá opodstatnění, její ráci má provádět policie. Neziskovky nemají suplovat funkci státu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymní21. listopadu 2019 23:16
      Souhlasím s Vámi. Je to přesun výkonných kompetencí, tedy moci, od demokraticky volených orgánů k nedemokraticky (bez vůle většiny občanů) se ustanoveným spolkům. Politické neziskovky vnímám jako centra paralelní moci, jako něco, co stát destabilizuje. P.K.

      Vymazat
  12. Cítíte se šťastný a spokojený? Najměte si psychiatra DrDavida. Psychiatrů, kteří se zabývají odstraňováním frustrací je drtivá většina. DrDavid ale objevil díru na trhu a jako jeden z mála psychiatrů se specializuje se na výrobu frustrátů ze spokojených a šťastných lidí. Je v tomto oboru opravdovou kapacitou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymní21. listopadu 2019 23:25
      Raději se vyhýbejte čtení o politice. Mám dojem, že jste náchylný získat tu frustraci i korespondenčně. P.K.

      Vymazat
    2. 23:25 Trvale šťastný a spokojený může být jenom naprostý blb. Nemyslí, tudíž ho ani nic nemůže rozčilovat a trápit. Vy jste zřejmě také velice šťastný a spokojený.

      Vymazat
    3. 23:59
      Vy i DrDavid si evidentně pletete stav štěstí a spokojenosti s orgasmem. Zřejmě vůbec netušíte o co jde. Musel jste mít hodně těžké dětství nebo jste prostě psychopat.

      Vymazat
    4. @0:02

      Heej, co jeste nechrapes, ty "tezke detstvi"?
      V kolika si zustal tak zabednenej?

      Tak tedy, zapouzdrene dite v ruzovych trenyrach, odhadem, cca. (nechci nejak prehanet, radeji poskrovnu), tak 10 let?

      Tak - vycurat, mozna pomodlit (jak chces, neni podstatne, kdyz uz si v puberte a mas internet), a spat.

      nobody.

      Vymazat
    5. 23:35...No,vy jste zřejmě samon@sí®ací a zapšklý od přírody...Kdyby ne,tak byste asi nechodil na NR,abyste se ještě před usnutím stihnul pořádně n@s®ať ;-)
      Já bych teda před spaním na Respekt,Deník N,nebo na podobný vypečený plátek rozhodně nešla. ;-)
      Helanov

      Vymazat
    6. 23:25 Slušně vychovaný imbecil nechodí se svými žvásty otravovat lidi, protože chápe, jak otevře huby, padaj z něj kraviny. Vemte si z něj laskavě příklad a neotírejte si svoji stupidní tlamu u Dr. Davida.

      Vymazat
    7. 5:45
      Ranní ptáče dál doskáče. Tak vítejte v parté, když sám tvrdíte, že sem do NR lezou jen samon@s®ávací lidé, tak vítejte.

      Vymazat
    8. 5:45 Ach jo. Zase jeden "uvědomělý" 12:16, který nedokáže správně pochopit ani smysl tří vět. Nepochopí, že "bych...nešla" píše žena, nepochopí, že autorka mluví o čtení před spaním a ne kdykoliv, dokonce si vymyslí, že na NR chodí "jen" určití lidé, i když nic takového nebylo ani naznačeno. Proč jem mají ti "správně uvědomělí" potřebu pořád předvádět, jak jim haraší ve věži?

      Vymazat
  13. Z nové fotografie DrDavida ale soudím, že přes veškeré jeho kecy sám DrDavid pochopil, že frustrátské, zakaboněné ksichty voliči nemají rádi a proto se začal řehtat jak kobyla aby působil šťastně a spokojeně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymní21. listopadu 2019 23:31
      Půl mega měsíčně, je důvod k veselosti. Soudím, že v takové situaci, se člověk k veselému výrazu ani nemusí nutit. To je rada pro všechny zádumčivé. P.K.

      Vymazat
    2. Poslouchej, troll-bass-baryton.

      Ty jsi nestastny a nespokojeny?
      Ja jen kolem, ze ti vadi stastni a spokojeni...
      Proc?

      Frustrace je termin a ano tyce se oboru sociologie, psychologie, psychiatrie.
      A problem tvuj, ne nas, nebo pana Davida.

      Odhadem mas dlouhou cesu z Letne, neco marisky, plus nejakeho jehelniho mecheche, nespals, takze to bude i pervitin, nejak litas, no asi i extaze, ale radim:

      Vycurat (at ty tve ultra toxiny z Letne vyprchaji, nejak),

      a spat, doktore.
      nobody.

      Vymazat
    3. 23:31 Slušně vychovaný imbecil nechodí se svými žvásty otravovat lidi, protože chápe, jak otevře huby, padaj z něj kraviny. Vemte si z něj laskavě příklad a neotírejte si svoji stupidní tlamu o Dr. Davida.

      Vymazat
  14. Kdyby pan David chtěl být prezident, má můj hlas.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kam si myslíte, že ho po celou dobu směruji ...!?

      Vymazat
    2. Ano, je to jeden z mála čestných lidí v politice.

      Vymazat
  15. Zde jde patrně o slovní překlad - OHAREK taufen - nic více, nic méně. Zdař!

    OdpovědětVymazat
  16. Přijměte opuštěné děti a dejte jim budoucnost, vyzývá jedno z Wintonových dětí

    Někdejší člen Parlamentu Spojeného království Alf Dubs vyzval na tiskové konferenci Českou republiku, aby přijala děti bez doprovodu, které se momentálně nacházejí v tristních podmínkách v řeckých uprchlických táborech. Česká neochota trvá již více než rok a situace se stále zhoršuje.

    Dubs je jedním z Wintonových dětí a do Velké Británie se dostal v transportu roku 1939. „Vyzývám Českou republiku s její humanitární tradicí, aby přijala některé děti a dala jim budoucnost,“ uvedl Dubs ve videu na tiskové konferenci pořádané právě k tématu (ne)přijetí zmiňovaných dětí.

    Ministr vnitra Jan Hamáček odmítá děti přijmout s tím, že jde o bezpečnostní riziko. Ostatní státy přitom vyšly prosbě Řeků vstříc a například Izrael přijal stovku dětí.
    Nejčastějším argumentem pro nepřijetí je údajně nezjistitelný věk dětí. Česko si ale může vybrat a osoby prověří tajné služby. Celkem 15 procent dětí je mladších než třináct let. Podle doktora Petra Pötheho, který řecké tábory navštívil, je situace kritická. „Děti často spí v díře v zemi a přikrývají se igelitem,“ upozornil.

    Některé děti odmítají komunikovat a mnohé z nich jsou opuštěné v těchto táborech už několik let. Z vyšetření dětí vyplynulo, že až osm z deseti chlapců bylo znásilněno. Pöthe také zmínil, že na některých místech došlo k napadení tábora ze strany radikálů.
    „V Evropském parlamentu proběhla debata o situaci v Řecku. Ministr vnitra osobně požádal Jana Hamáčka, aby Česko pomohlo čtyřiceti dětem,“ uvedla europoslankyně Michaela Šojdrová, která se ve věci dlouhodobě angažuje. „Tohle je pro mě to největší zklamání,“ dodala s tím, že vláda Andreje Babiše nemluvila pravdu, když pomoc přislíbila.

    S tím, že jde o absurdní situaci, souhlasí také šéf poslanců STAN Jan Farský, který citoval z programu vlády Miloše Zemana, který tehdy vyzýval k otevřenosti naší země a k pomoci lidem bez ohledu na původ či barvu pleti. „Bojím se budoucnosti svých dětí. Ne kvůli čtyřiceti dětem, ale kvůli politikům, jako je Miloš Zeman nebo Tomio Okamura,“ říká Farský.

    Johana Hovorková

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. https://eurozpravy.cz/domaci/zivot/prijmout-detske-uprchliky-zajem-ma-200-ceskych-rodin-hamacek-dela-drahoty.a11250c1/
      Jaký soucit má Hovorková, a těchto 200 rodin s našimi dětmi v dětských domovech? Žádný, jinak by se především postarali o ně. Je to falešná humanita, a to je velmi nepěkná vlastnost, která svádí ke konstatování, že důvody jsou zištné. A s touto nepěknou vlastností chtějí vychovávat ty vybrané cizince. Jakým příkladem jim asi budou, a co si z jejich vlastností ti cizinci osvojí? Obava o budoucnost potomků je oprávněná, ale nikoliv z důvodů, které má třeba ten Farský, Hovorková, nebo lepič jejich pseudohumanistických blábolů na NR.

      Vymazat
    2. Paní Hovorková,prosím Vás, KDO ty nešťastné chlapečky násilní? Zlí řečtí křesťané? Nebo kdo?
      Paní Hovorková:
      Afrika Afričanům!
      Asie Asiatům!
      EVROPA EVROPANŮM!
      Anebo české přísloví: "Každý se nejlíp hodí, kde se rodí!"
      Takže asi tak, paní Hovorková.

      Vymazat
    3. Orbán řekl: „Nepovažujeme týchto ľudí za moslimských utečencov, považujeme ich za moslimských útočníkov.“ P.K.

      Vymazat
  17. Fakt je, že nehledě na názor většiny obyvatel, tu vládne slepenec pražských stran. Je to dáno dobrým bydlem a frustrací, že s majetkem nepřichází vliv a moc. Ono se to nějak nakonec vytříbí, zřejmě Miloš Zeman nedokončí presidentský mandát, budou nové volby a do křesla dosedne nějaká nastrčené osoba jako na Slovensku. Postupně se ve světě budou dovršovat součesné trendy, Evropa nemá zdroje aby fungovala jako velmoc a degenerace se bude prohlubovat. Už dnes je jasné, že například větrné elektrárny to nespasí, lidi dávají přednost přírodě před blýskáním rotujících vrtulí.
    Dojde zřejmě k boji o Rusko, Západ si musí rozmyslet, jestli chce Rusko jako ekonomického a kulturního partnera, nebo přívěšek Číny. Pak automaticky zmizí všechny tyto polopravdy, výmysly a pózy. Tempo, kterým roste Čína je pořád úžasné, je evidentní, že kombinace soukromého a státního sektoru je ekonomicky nejvýhodnější, korupce nekorupce. Naopak, USA a potažmo Západ jako celek, se bude zmítat v hranicích, které si sám vytyčil, tedy mezi bezbřehou svobodou pro vybrané elity a skutečnou svobodou průměrného občana.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ruda22. listopadu 2019 5:06
      Západ už se zřejmě rozmyslel. Bude směřovat k rozkladu národních států a ke koncentraci ekonomiky, do rukou stále menší kasty, majitelů všeho. Říkají tomu globalizace. I ta přemrštěná ekologie, která poškozuje ekonomiku jako celek, slouží k urychlování její koncentrace.
      My se zase musíme rozmyslet, jestli se chceme Západu držet jako klíště, na jeho cestě k nové feudalitě, anebo zda se chceme držet své identity a s ostatními středoevropskými státy a demokratickým Ruskem, jít jinou cestou. P.K.

      Vymazat
    2. Proc porad ty negativni scenare, neceho?

      Rusko a i dalsi zeme ma zdroju, no tomu by nikdo neveril. A i jine technologie.

      A proc by vas/nas nekdo opoustel?
      Neee, ty rozdelene hranice, bylo planovani NATO.
      Ne nas..

      Kendak jednou vetou rekl - I have a dream...
      No ja jsem si ten sen dopracoval k dokonalosti...
      Jednoduse tak.

      A kdyz ne ja, nekdo jiny, za me.
      Caputova - dobra herecka, ktera taky hodne riskuje, termin - obeta.

      nobody.
      Jinak, statni sektor bude muset nalezet statu, soukromy, prosim, jak kdo chce, no vyjimka - dotknout se zalezitosti, tykajicich se vsech.
      Ve zkratce - v prvni rade zdravotnictvi, komunikace, rozvody energie, verejna doprava.

      Neni mozne, aby nekdo nicil koleje, svoji fiktini domenkou a opravy hradil stat. Asi vite, co myslim - Regio driver jet, turbolenc.

      Pote statem kontrolovane statni zastupitelstvi, soudnictvi, policie, GIBS, vse.
      Samozrejme i "verejnopravni" doted - oblbavarna.
      Je toho vice, no na banky bych az tak nenadaval, mimo exekucnich rizeni, ktere nekdy byly vuci obcanum - nefer. Ne jaaaa, ale dost lidi, z okoli.
      Protoze i to je zaklad odpovednosti k zivotu, rekneme, ze soukromy hochstaplery, "vystudovani v Plzni", jezdili tak rychle, ze i na devitiletou holku v domove nasekali - execution.
      To konci, vy "samokoupeni pravnici".

      Dale PVS. Nutna, minimalni, no z principu chapani terminu - stat a jeho obrana.

      nobody, kdyz uz kazdy nutnost se podepisovat.

      Vymazat
    3. 5:06 Vašnosti, voni bejt hlava. V Číně nic nevzniká samo od sebe, je to důsledek globálního řízení. KS Číny žádné schopnosti nemá. Když vezmete technologie z USA a převezete je do Nigeru, tak tam také vychováte lidi, kteří se naučí s tím zacházet. Odvolávání se na komunistický systém jen mate lidi, takže si myslej, že když se chce, tak to jde. Protože byly převezeny z USA, dochází tam k úpadku, což také bylo v plánu.

      Vymazat
    4. Podle oslovení zřejmě máš velké sebevědomí. Otázkou je, co jsi dobrého vykonal a jaká práce je za tebou.
      V tom, co jsem napsal vůbec není zmínka o zásluze KS Číny i když evidentně se to nedá od takové velmoci odpárat. Z tou globalizací máš pravdu, existuje celosvětový systém a USA zýčíná být menším hráčem.
      Jak se říká, kdo je připraven, ten vítězí. Někdy vítězí i deset lopat nad bagrem, když mu dojde nafta.
      USA byly připraveny v době druhé světové války, vytěžily z ní maximum i když s podivem, protože polovina obyvatelstva není schopna číňanům konkurovat, to jen tak naokraj, když rasismus, tak nepokrytě. Ostatně, na východní frontě zařvali tvoji soukmenovci právě proto, že nebyli připraveni a jejich domýšlivost byla větší jak schopnosti.

      Vymazat
    5. Oni by lidi ty vrtule i překousli, ale potvora příroda fouká a svítí jen když se jí chce ;-)
      Helanov

      Vymazat
  18. Ano, ani já nestrádám. Ale spousta lidí kolem mne ano. Navíc, uvědomuji si, že můj život v dostatku, stejně jako životy další spousty lidí závisí na velmi křehké ekonomické situaci země, potažmo našeho světa. Spousta lidí je velmi silně zadlužená, přičemž jejich dluhy jsou produktem systému. Za situace, kdy systém nenabízí alternativu dostupného bydlení, nepřímo lidi nutí k hypotékám. Hypotéky je zase nutí k co nejlépe ohodnocené práci, která často nebývá "za rohem", ale musejí za ní daleko dojíždět. K tomu ale potřebují spolehlivé auto, které si ovšem pořídí na úvěr, nebo leasing. Čímž se stávají ještě více ohroženými.
    Dalo by se dlouze pokračovat, ale o tom jsem nechtěl psát. Spokojenost spokojených závisí na spokojenosti většiny. Nespokojenost, resp. chudoba vede k pocitu frustrace a dojmu, že nemám už co ztratit. A pokud tento pocit převládne u většiny ve společnosti, vede to k revolucím a otřesům, které dopadnou i na ty, kteří jsou dnes spokojení.
    Zjednodušeně. Žij, ale nechej žít.
    Jestli si někdo myslí, že bolševické revoluce vznikají z nadbytku většiny, svědčí to pouze o jeho duševní nedostatečnosti. Těžko vysvětlovat tisícům lidí, kteří se v případě hluboké krize ocitnou pod mostem, že hospodářské krize ke svobodě patří. A jenom hodně těžko pochopí život v nadbytku těch, kteří je do mizérie dostali i těch, kteří jim při tom pomáhali.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 5:12...Tady bych úplně nesouhlasila.Chudí lidé budou vždycky,s tím nic nenaděláte,nejsou všichni stejně pracovití a chytří.
      Souhlasím s vámi jen v tom,že by těch "na okraji" nemělo být moc.
      Jinak: Mám temné tušení,že nadměrné "sociálno" vyrábí lehkoživky.
      Helanov

      Vymazat
    2. Helanov ono ty lehkoživky v nevídané míře vyrábí právě ten zvrhlý zdegenerovaný kapitalizmus.

      Vymazat
    3. 18,00
      Vy jste mne vůbec nepochopila. Pokud někdo poctivě pracuje, měl by dostat poctivě zaplaceno. Lidi se obecně nebrání penězům, ale situace, kdy poctivě pracující dostává tolik, že mu to nestačí ani na základní životní potřeby, vzbuzuje u těchto lidí, po právu, pocit křivdy. Většina těch lidí nemá až tolik přemrštěné nároky. A věřte, že vy by jste jejich práci dělat nechtěla.
      Další rovina problému leží v tom, že spousta těchto lidí nemá alternativu, jak snížit životní náklady. Systém je dokonale vydojí. A když nemají, donutí je se jít zadlužit. Jenom otázka bydlení je katastrofou. Pokud vyřadíte ubytovny pro socky, nebo bezdomovectví, máte pouze dvě alternativy. Platit státem neregulované nájemné, nebo hypotéku. Obojí vyjde, plus, mínus stejně a následky v případě, že na to nemáte, jsou naprosto srovnatelné. Půjdete pod most. Přitom na důvody vaší neschopnosti splácet se vás nikdo nezeptá. Platíš - bydlíš. Neplatíš - půjdeš pod most.
      A zadluženost dělá z lidí otroky systému. Svoboda není o tom, zda mám hodného, nebo zlého pána. Svoboda je přece o tom, nemít žádného pána.

      Vymazat
    4. Pro pana Zhnuseného:
      Vystihnul jste to dokonale!!! Kde to mám podepsat?
      ----------------
      Svoboda není o tom, zda mám hodného, nebo zlého pána. Svoboda je přece o tom, nemít žádného pána.
      Tesat do kamene

      Vymazat
  19. Stesti ani pochybnosti nas z EU nedostanou.
    Ale radeji budu pochybovat nez byt stastny v EU.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lao-C: Věř pouze tomu kdo pochybuje.

      Vymazat
  20. Michael Waigel, který ten článek do par.listů psal, by měl jít polemizovat do některého z blázinců. Většina chovanců je trvale šťastná, ale těm to usnadňuje život.

    OdpovědětVymazat
  21. Weigel je nevědomý, nebo je blázen, nebo je zlý člověk. Protože trvale šťastný nemůže být ani ten, kdo po 89. převrací čertovo lejno v podobě peněz vidlemi. Takový se o to lejno třese, a potřebuje ho neustále navršovat. Ani největší darebák, pokud je Čech, se nemůže trvale radovat ze zadlužené skořápky s kvalifikací rozvojová země, či kolonie, která zůstala z rozvinuté, soběstačné země.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to normální presstituské ..., co mu řeknou, to napíše.

      Vymazat
  22. Rudo a zhnusený napsaly jste to na výbornou. Jenom geneticky zakodovaný parazit může mít v tomto zvrhlém systému pocit trvalého štěstí,jistoty a nepřemýšlet o tom co se na nás řítí. Jsou to stále tytéž rodiny které vždy a za každého režimu dokážou parazitovat. Proto je potřeba aby malá pro národní politická uskupení spojila za účelem prosazení dvou základních zákonů o průkazné volební povinnosti a proveditelném referendu. Jinak se z toho marazmu nedostanem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jenomže lůza nikdy nebyla předurčena k podílu na moci, není totiž schopná sebeřízení! Od toho tu existuje od počátku dějin kasta pánů nadaná Vůlí k moci, která ovládá tuto vlastnost postrádající kastu otroků! Bohužel ta první dnes musí předstírat vládu té druhé! Tzv. demokracie (=lůzovláda) je levicová idea a levice byla vždy nepřítelem velkých mužů, kteří místo toho, aby jim druzí s radostí sloužili a nacházeli nejvyšší uspokojení v tom, že mají tu čest podílet se na jejich dějinném poslání, musejí strpět, že se jim tito pletou do cesty. Zatímco v nerovné společnosti může průměrný muž velkému muži dobře sloužit k vzájemnému prospěchu, v rovnostářství jsou průměrní muži pro ty velké břemenem. Rovnostářství je triumfem nízkých mužů s nízkými ambicemi! Rozum je další mantrou masonů! Nadčlověk se svou morálkou pánů liší od podčlověka. Morálka podlidí se projevuje jako duševní společenská choroba zvaná levicovost, která vede k jejímu postupnému úpadku, kdy všemu nemocnému, slabému, patologickému a dokonce kriminálnímu je věnována dojemná starost a péče, která daleko přesahuje péči o zdravé, a to proto, aby se opět zařadilo do stáda obecné uniformity. Skutečná pravice, která jediná může zajistit zdravou společnost, musí v první řadě odmítnout rovnoprávnost! Neb jak klasik napsal: "Nadčlověk je smyslem Země ... a právo nutně znovu povstane z násilí a moci. Protože jen malý počet lidí je natolik vynikajících, aby mohl vládnout, zatímco sloužit musí vždy nesčetné zástupy."

      Vymazat
  23. Po vašem vystoupení v pořadu MÁTE SLOVO, kde vás každý oponent pane David zesměšnil a ztrapnil, tak tenhle váš článek je docela málá záplata na vaše ego, spíše zase trapné a hloupé vyjádření.
    Doporučuji více nic nepsat, především v zájmu svého titulu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Proboha..vas argumentovat asi nenauci,ze?...To zesmesnovani protivnika uz nefunguje...Kazdy to prokoukl

      Vymazat
    2. 10:43...Já jsem z toho pořadu měla jiný pocit.
      V rámci možností pánové David a Bašta líp dopadnout nemohli.
      Chtip byl v tom,že jim chyběl ROVNOCENNÝ soupeř.
      Helanov

      Vymazat
    3. 14:09 To jste koukala asi na mrazíka co. Pan Chaun si Davida povodil jak malého čokla na vodítku,stejně jako soudružku tramvajačku, soudružko. Bašta něco malého rozumného řekl, ale ti dva komici hruza.

      Vymazat
    4. Nevím, zda se slušný člověk dokáže přizpůsobit, šťěkotu paní Jílkové a pravicovému jasnozření. Chvílemi mi to připomínalo pohovory kádrováků se zaměstnanci v době normalizace. Asi opravdu je lepší "strana frustrátů" v čele s panem doktorem, než "optimismem záříct strana aktivistů". I když jim chybí recitace Majakovského a aktivizujicí pochody.

      Vymazat
    5. 15:00
      A na čem vodí duo JandoPutna tebe ty chcanko z milionů?!☺

      Vymazat
    6. 15:04 Paní Jílková je naprostý profík tak jako pan Moravec a ostatní pracovníci v ČT. Že si zjedná pořádek zvýšeným hlasem je v pořádku a že komouši tam dostanou vždy nafrak je taky v pořádku.

      Vymazat
    7. 16,04
      Na frak dostali především obyčejní lidé, když jim Havel sliboval zachování socialismu. A to hlavní zklamání teprve přijde.
      Už Sokrates říkával, že bohatí chtějí svobodu a chudí spravedlnost. Ono nelze donekonečna makat a nedostávat zaplaceno spravedlivou mzdu. Stejně tak nelze platit nemocenské pojištění a stále větší měrou se podílet na financování léků. Nemluvě o sociálním pojištění, které si dnes mladí platí, ale penze se už asi nedočkají. To vše a mnohé další povede k celkové frustraci, která v minulosti vždycky vedla k následování vůdců s jednoduchým řešením na složité problémy.
      V každém případě čeká mladé zajímavá a velmi bouřlivá budoucnost. Nic moc šťastného v nenajdou, ale alespoň nebude nuda, že.

      Vymazat
    8. 16:04 Dobrá ironie. Rozesmál jste hodně čtenářů :)

      Vymazat
  24. Navrhuji založit "Stranu frustrátů" s Drdavidem v čele. Musel by se ale přestat řehtat jak kobyla na snímku, ale začít se tvářit frustrovaně, nešťastně, zoufale, zamračeně...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A vy stranu trvale stastnych idiotu...:-)

      Vymazat
    2. 11:00 Zákon FARA na vás, darmožráči.

      Vymazat
    3. Pana Davida zrovna tak jako pana Zemana jsem osobně volil. Ale oba považuji za jednooké mezi slepými králem. Byli by lepší volím je! Pokračovatele myšlenek Havla Mináře vidím nadějně neb je zrzavý...

      Vymazat
    4. 11:00 To foto skutečně není dobré ale za to vy jste určitě krasavec ze všech stran a ten mozek, to musí být bedna. Už tím že hodnotíte podle vizáže jste nám zdělil co jste za exota.

      Vymazat
  25. No jo nastrčený člověk má vykládat jak se má skvěle jo ta menšina se opravdu má skvěle a po nás potopa.

    OdpovědětVymazat
  26. Onen nastrčený človíček, je blb, navíc neví ani co činí, protože normální člověk má vždy nějakou brzdu. Já mám pocit, že to byl nějaký páně Davidův pacient a teď mu to vrací.

    OdpovědětVymazat
  27. Když o kvalitě člověka rozhoduje barva vlasů, tak no comment.

    OdpovědětVymazat
  28. A jak je pan David vysmátej,ani se mu nedivím.
    Ještě schází,aby pracoval tak,jak sliboval.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pan David pracuje tak, jak sliboval, a je v tom dobrý. Oprávněný výsměch na fotce patří docela zřejmě tomu 30let nepřetržitě vysmátému, šťastnému waigelovi.

      Vymazat
    2. Zatím pracuje víc, než většina ostatních. Nehlasuje proti zájmům naší země a snaží se naopak jejich prosazení.
      Kdyby takto makali všichni, nebo alespoň většina, měli by jsme šanci na změnu. Bohužel, těch co jdou proti obyčejným lidem je tam drtivá většina. Stačí kouknout kdo, kdy a jak hlasoval.

      Vymazat
    3. 16:13...A který poslanec EP tak často a podrobně seznamuje občany s děním v Bruseli!?!?!?
      Svěřte se,který to je?
      Helanov

      Vymazat
    4. Drdavid sedi v Bruseli se sluchatkama jako Otika pouze tupe zira. A kdyz to vecer skonci, skoci si do muslimske ctvrti na kebab.

      Vymazat
    5. 19:47
      Přes tři gumy dělaná zrcadelnice z chodníku na rohu!

      Vymazat
    6. 20:07 Tam bejvával dřív, ten Davidův oblíbený kebab-buffet, teď ho přesunuli přímo do zrcadelnice, čili zrcadlové síně v budově Europarlíku!

      Vymazat
  29. Mudr. David bezva píše, ale diskusních pořadů by se měl vyvarovat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Slušný člověk to má se štěknami vždycky těžké, ale vede si dobře. A do diskuzí musí, jinak by lhali, a štěkali na něho i bez jeho přítomnosti.

      Vymazat
    2. Vždyť si nevedl špatně. Děkuji panu Davidovi za jeho práci.

      Vymazat
    3. Vedl si dobře,je to standardní slušňák,u Jílkové spíš vyniknou ti, kteří předvedou šou...
      Kdo mluví věcně a nehýří emocemi,tak holt...
      Helanov

      Vymazat
    4. 17:30
      Proč? Každý má přeci jiné nároky. Jeden očekává nějakou slovní, nebo snad lépe skutečnou rvačku, jiný očekává, že se něco dozví, že zazní nějaké myšlenky hodné pozornosti, že se budou logickými argumenty hledat optimální cesty řešení. Nejsou všichni stejní.

      Vymazat
  30. Pan Bašta a pan David nejsou dobří v štěkání, protože to každého inteligentního člověka vyvede z míry. Důležitý je smysl toho co říkají a ne kecy zvrhlých zdegenerovaných parazitů z parazitických stran a rodin.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono je to ani tak nevyvede z míry,ale preferují určitou úroveň komunikace a pod ní nejdou,nó ;-)
      Helanov

      Vymazat
  31. Prosim vas, kolik ekonomickych kriminalnich zivlu chytil Drdavid v ramci akce Ciste ruce, kdyz byl ministremv Zemanove vlade?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 18:51
      On byl ministr vnitra?!

      Vymazat
    2. 18:57 On tam byl na semeno?

      Vymazat
    3. 19:12
      Na ministerstvu vnitra dutolebe?!

      Vymazat
  32. https://zpravy.aktualne.cz/zahranici/rusky-web-zverejnil-video-na-nemz-zoldneri-zabijeji-syrana/r~5fef41100d2011ea8776ac1f6b220ee8/

    OdpovědětVymazat
  33. Tihle šťastní a spokojení roztleskávači, jako pan "Waigel", mi skutečně už lezou na nervy. Tím jak vnucují jiným své údajné štěstí a spokojenost a zuřivě útočí na všechny, kteří dostatečně hlasitě nejásají, nebo se dokonce vyjadřují kriticky.
    Zvláštní, že konkrétně na tyto typy narážím výhradně ve virtuálním prostoru. Ze svého okolí neznám nikoho takového. Pochopitelně vím o existenci jedinců, kteří jsou spokojení, nebo usuzuji že jsou spokojení, protože k tomu zjevně mají důvod. Jejich hodnoty jsou ve shodě s nastoleným režimem a třeba se jim i daří plout v tom tak, jak by jim jiný režim sotva umožnil. Ale těm je zřejmě fuk, jestli ostatní jsou nebo nejsou spokojeni. A pak znám také lidi, kteří si žijí svůj život, své štěstí nevážou na politiku, nezajímají se o ni hlouběji než jim sdělí masmédia a nechtějí se o ní bavit. Nikdo z nich však nemá potřebu mě konformizovat, plést se do mého vidění světa, činit mě šťastným proti mé vůli a sesílat hromy a blesky když se to nedaří. To je takový zvláštní fenomén jen na internetu.

    OdpovědětVymazat
  34. Kolik ze sveho megaplatu lineho bruselskeho prisluhovace uz dal Drdavid na nemocne deti?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 19:48
      A kolik Jourová a vlastizrádná KURVA Šojdrová a spol.?!

      Vymazat
    2. 19:48

      Kolik nezištného dobra jste dnes vykonal? Kolik včera a kolik předevčírem, vy náš malý lidumile?

      Vymazat
  35. Vzpoura chátry. Sociolog Hampl o 30. výročí Listopadu. Eurohujerům radši nečíst
    https://cz.sputniknews.com/ceskarepublika/2019112210997034-vzpoura-chatry-sociolog-hampl-o-30-vyroci-listopadu-eurohujerum-radsi-necist/

    OdpovědětVymazat
  36. Johnson: Neexistují žádné důkazy o ruském vměšování do britských

    OdpovědětVymazat
  37. Naši čučkaři to vědí lépe jako nějaký premiér GB Johanson cháááááá to je vážně velká ale velká prdel cháááá

    OdpovědětVymazat