Reklama

sobota 16. listopadu 2019

Otázky ČT pro účastníky pořadu "Máte slovo"

Odpovídá Ivan David
16. 11. 2019
Jaké plusy a jaké mínusy podle Vás přinesla svoboda po sametové revoluci?
Je-li svoboda neomezená, silní využívají své síly na potlačení slabých. Proto, aby společnost mohla fungovat bez krizových situací, musejí existovat podmínky na ochranu oprávněných zájmů slabších. Čím více se společnost podobá džungli, tím hůře pro všechny. Revoluce byla možná sametová, následné podmínky drsné jako rašple.


Mělo se v něčem během těch uplynulých let postupovat jinak? V čem? Jaké jsou následky? Prosím o konkretizaci.
Nemá cenu diskutovat, jak "se mělo" postupovat. Rozhodovali ti, kteří urvali moc a ti nejsou na bezmocné rady zvědaví. Následkem je vláda zahraničních zámů a domácích žraloků a příliš mnoho postižených. Jejich pocit nespravedlnosti je oprávněný.

Které věci (události, dohody,atd.) v polistopadovém vývoji považujete pro nás za důležité a pozitivní a které naopak za negativní a poškozující? Pokud jste na to ještě neodpověděl/a
Důležité a pozitivní je uvolnění iniciativy, negativní a poškozující je druhořadé postavení občanů ve vlastní zemi s postavením kolonie. To je důsledek přílišného prostoru pro uplatnění darebáků a úmyslného oslabení státu. Máme bohatě účetních cizích firem, nemáme skoro žádné národohospodáře.

Jste spokojeni s fungováním demokracie? Přinesla očekávaný vývoj?
S demokracií jsem spokojen, pokud je jí dost. S narůstající nespokojeností lidí a přípravou nadnárodních poškozujících projektů rostou protesty a snaha je potlačovat cenzurou a sankcemi. Tím úroveň demokracie klesá.

Před 30lety se rozpadl komunistický blok – myslíte, že se skutečně rozpadl? Nebo se jen přetransformoval? Jsme sice členem EU i NATO, ale ruský vliv je zde stále a sílí. (alespoň podle některých)
Toto tvrzní musí obhájit ten, kdo ho vyřkl. Je pravda, že Rusko má hranice slále blíže vojenských základen NATO. Rusové jsou kupodivu nervózní a zabývají se protiopatřeními.

Po revoluci se zdálo, že ve společnosti antikomunismus zakořenil, s přibývajícími lety slábne a častěji se objevují srovnání omlouvající minulý režim. Vyrostli jsme už z antikomunismu a je to v pořádku? Nebo jde o unavení z demokracie? Vyhovuje snad autoritářský režim české kotlině více? Nebo se nám vlastně nepovedlo opustit zajeté koleje minulého režimu? Ksčm chystá konferenci k výročí, kde budou hodnotit, co zbylo ze slibů 17.listopadu- není to absurdní?
Antikomunismus velmi zakořenil v hlavách lidí s omezenou zkušeností. Antikomunismus je prosazován o to víc, čím větší jsou o něm pochybnosti. S českou kotlinou jsem nemluvil, ale lidé s reálnými zkušenostmi uvažují reálně a ne podle jakýchkoli vnucovaních ismů. Slabý stát je neškodný pro silné, ale slabým nepomůže. Je přirozené, že hladají autoritu, která by je zaštítila. Pro minulý ani současný režim žádné omluvy neuznávám, i když je třeba vzít v úvahu dané podmínky. Nebyl jsem v KSČ, ale ani antikomunismem jako duševní poruchou jsem netrpěl, myslím, že jsem v pořádku. Pozoruji úpadek demokracie například v Evropském parlamentu, který je předvojem budoucích změn, ale zatím mě to nevyčerpává. Zajeté koleje minulého režimu byly úspěšně opuštěny, například se nestavějí prakticky žádné pro většinu občanů dostupné byty.

Že právě KSČM využívá chyb svých politických oponentů je samozřejmé, činí tak každá strana, která přežila.

Přijde Vám v pořádku, že se oslav státního svátku nezúčastní čelní představitel země? A že není naplánovaná žádná oficiální akce či oslava?
Je zřejmé, že oficiální představitelé správně odhadli náladu v zemi a nechtějí si poškozovat popularitu. Na oslavy Prvního máje a Vítězného února chodilo také stále méně lidí a o to víc profesionálů.

Pokud byste měl/a jednou větou specifikovat dané téma, jak by zněla?​
Jestliže se po třiceti letech propaganda zabývá více minulostí, než je objektivně hodnocena současnost a budoucnost nevypadá lákavě, pak asi není vše v pořádku.

89 komentářů :

  1. kdyby na Letné nebyl kulturní program, tak na to lidi hodí bobše, Milión chvilek by z to měla debku. Co se bude dít po Novém roce, opět nic. Premiér není a opakuji není posera.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě zaujali ty tři požadavky páně Mináře. Jak chce politiky co nelžou a nekradou a tu občanskou společnost. Zajímavá je ta jeho představa, že i za to může náš slovenský oligarcha. Tak si tak říkám, kdyby pánbůh do Letné bleskem udeřiti ráčil, že by se ta naše občanská společnost, co respektuje demokracii - tedy i výsledek demokratických voleb - notně ozdravěla. Nebo kdyby si to frustrovaní Chvilkaři na Letné hromadně mrskli. Navíc by k tomu získali Darwinovu cenu. Ach jo...

      Vymazat
    2. Ten mladičkej Minář při projevu neustále hledal slova na papíře. Herec Polívka ten raději všechno četl. Jaký to rozdíl proti prezidentu Zemanovi, který i ve vysokém věku dá půlhodinový projev z paměti...

      Vymazat
    3. 16:48 - Kulturní program? Snad jste nemyslel Huťku?
      Jinak to celé zklamalo. Čekal jsem, že se půjde na Hrad, nebo že aspoň vyhlásí generální stávku. Nuda, nuda a nic než nuda. Bylo mi těch lidí líto. Takhle promarnit odpoledne!

      Vymazat
    4. 16:48...Ať je jakej chce ( v mých očích obojetník), tak je to chlap s gulama.
      Za jeho premiérování se nestřídaj ministři jak apoštolové na orloji a nevorá s ním žádná Jaňulka.
      Aféry veškeré žádné, když někdo udělá nějakou fujku,tak se s ním ANO hbitě rozloučí.
      To ODSka a Sosani bojovali za svoje kmotry až do posledního dechu,PROČ ASI!?!?!?
      Asi proto,že měli skoro všichni sami máslo na hlavě.
      Helanov

      Vymazat
    5. Mne zaujal 18:08 Milan, protože mi připomněl co jsem si pomyslel, když jsem slyšel ty tři požadavky, politiky co nelžou a nekradou a tu občanskou společnosi, tak mě došlo, že oni vlastně chtějí aniž by to věděli, návrat socialismu a vládu lidu. No tak jestli se kvůli tomuhle, letos dělala ta šaráda za účasti miliónových chvilek a mnohamiliónových nákladů, tak nemohu než Vendou říci "To jsou mi parrrradoxy" a dejte mi pokoj se sbírkama na nemocné v Lidlu.
      Hej hou, rudý dědeček

      Vymazat
    6. Myslím, že tuhle akci Milionářů Kobliha ustojí. Jinak ale nesouhlasím s názorem, že "premier není posera". Premiér je posera, kdyby nebyl, jeho lidi by neodsouhlasili Výroční zprávy ČT. Ta mu dnes na oplátku ve spolupráci se Sorošovými lidmi "pomohla" zorganizovat mejdan na Letné i s přímými vstupy a online reportáží o Mlynáři a Mlynářových kumpánech. Samozřejmě, že ĆT vysílala za peníze z vynucených poplatků z vlastnictví tv přijímače a z valné většiny asi i proti vůli občanů. Škoda.

      Vymazat
    7. 21:49 Přesně totéž jsem si o té Výroční zprávě ČT říkal také. Jenomže když se zamyslíte, mělo by to v současné situaci smysl? Minářjugend čekají na jakoukoliv záminku aby mohli začít freneticky řvát a fanatizovat dutohlávky. Hádám, že Babišovi už pomalu s ČT dochází trpělivost a že s ní za souhlasu celého národa stejně zamete. Už aby to bylo. Hej hou, rudý dědeček

      Vymazat
    8. K pořadu "Máte slovo":
      - svoboda slova ala veřejnoprávní česká televize
      . nechávat domluvit jen zastánce současného marasmu
      . postavit proti kritičce polistovadového vývoje mediálně nezkušené řidičce tramvaje protřelého novináře
      - demokracie
      . rušení stran - jeden kanaďan po roce 1989 prohlásil "proč rušit KSČ, vždyť pokud komunisté vládli tak špatně,tak je přece nebude nikdo volit"
      . požadovat odvolání demokraticky zvolených osobností
      bv

      Vymazat
    9. 0:59 myslím si, že nejde donekonečna ustupovat ulici. Někdo by mohl říci, že Babiš správně taktizuje. Prozatím to snad mělo smysl, ostatně se jen roky bránil. Teď by ale měl "přeskupit síly" a udeřit na více frontách. Myslím, že voliči na to čekají a křiklouni mu dávají přehršel možností. Odměnou by mu byla voličská podpora, která by bezpochyby raketově vzrostla. Koupí amerických zbraní si snad zajistil, alespoň na nějakou dobu, ten klid na práci.

      Vymazat
    10. 19:38 Jaká generální stávka kdo ji podpoří většinová společnost která je proti nim? Nebo jít na hrad to by musely zasáhnout pořádkové síly.

      Vymazat
    11. Tak za prvé, na KDYBY SE NIKDY NEHRAJE!

      A to hlavní - nakonec. Vzpomeňte na 4 body, které ten "velký vůdce" řekl.
      Nu a nyní zapněte mozek a uvědomte si co vlastně řekl a co to vlastně znamená.?

      V jádru toho (4 body) on - VELKÝ VŮDCE - vlastně popírá VŠE, (a nabádá spoluobčany k protesům PROTI DEMOKRACII) za co lidé bojovali (připomenu: za co bojovali - svobodu slova, názorů , volně cestovat, vlastnit a držet majetek, volit, BÝT VOLEN, atd,atd,

      Jde totiž o to, co je řečeno a jak si to vyhodnotí posluchač.Tím nechci urážet účastníky demostrace, ale VŠICHNI BY SE MĚLI ZAMYSLET A NE JENOM TVOŘIT STÁDO!

      Vymazat
  2. Chvíli jsem se díval na Chvilky. Po chvíli my přišly nezajímavé. Konkrétně ten Minář. Přepnul jsem na Pána prstenů. Ke konci Chvilek jsem zaznamenal to umělecké vystoupení. Překvapil mě trochu svou účastí Bolek Polívka. Jinak Chvilky s diktátem vůči demokraticky zvoleným politikům nemají s demokracií nic společného. Ale na prznění pojmů už je člověk tak nějak připraven. Sešli se, a určitě se necítí být hnutím s fašistickými manýry. Alespoň většina řadových, ale fakticky se takto profilují. Vidím to tak, že není až tak těžké využít jisté blbé nálady ve společnosti k ne zrovna košer cílům a metodám. A tak jsem pro to s určitým pochopením hledět i na ty účastníky na Letné a nevidět v nich samé lumpy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 16:58
      Co je na tom tak překvapivého,že tam byl i zkrachovaný B.Polívka ?
      Asi nevíš, že jeho synáček je stejné netáhlo, jako jeho táta a tak se angažuje ve chvilkách mezi takovou chátrou, jako je Svěrák,Hrušínský a mnoho dalších komediantů, kteří byli jako herci sympatičtí, ale svou hloupou politickou angažovaností to u diváků tak nějak pos*ali.
      Naprostá většina těch křiklounů na Letné nebyla před 30 lety ještě na světě, nebo kadili do plenek a dnes
      patří mezi ty nejradikálnější.

      To by bez každodenní osvětové činnosti ČT, školního systému a angažovaných neziskovek,jako je např. Člověk v tísni,Evropské hodnoty ap. určitě nebylo.
      Proto
      je třeba vyslovit ČT uznání a nějaký řád, něco jako byl Řád práce. Chudým učitelům, kteří vévodí v celé společnosti naprostým minimem pracovní doby a placené maximální nepřítomnosti,pak zvýšit jejich mzdu o zasloužených 100 %, protože učitel je něco jako doktor.
      A neziskovkám, vysílající své emisary do školních tříd rovnou nějaký řád EUprotektorátu, nejlépe v provedení zlato - modrém s hvězdičkami.
      Když jste mnozí před 30 roky zvonili klíči,
      tak jste určitě nevěděli, co tady ta sv*ně Havel
      zanechá za pohrobky.

      Vymazat
    2. Bolek býval vždycky svůj a svým způsobem frajer. Co ho vedlo k týhle prostituci, těžko říct. Asi peníze. Ideály jsou už asi v .......

      Vymazat
  3. Ano, i já mám pocit nespravedlnosti. Kdyby následky svých rozhodnutí nesli pouze ti, co rozhodují, bylo by mi to vcelku jedno. Ale třicet let zažívám pocit, kdy s rozhodnutím voličů nesouhlasím, přesto musím nést následky. Musím platit koncesionářské poplatky, přesto že se na čt prakticky nedívám.
    Kdybych byl mladší vyřešil bych situaci emigrací. Já nepotřebuji k životu načechraný sociální polštář. Postačily by mi jenom férové podmínky. Jsi schopný a pracovitý, budiž ti přáno. Jsi netáhlo a nešika, máš co jsi si zasloužil. Dnes musím sledovat, jak o mém životu rozhodují hlupáci a netáhla, která buď v životě nepracovala, nebo na co sáhla, to zkazila.
    Jsem z poměrů po roce 89 skutečně zhnusený.

    OdpovědětVymazat
  4. presne - a zlodeji -

    OdpovědětVymazat
  5. Tedy co přinesl pozitivního a negativního režim po r. 1989? Posuďte sami a zařaďte, co shledáváte + a co -.
    Nezaměstnanost, bezdomovectví, bilionové zadlužení občanů, ba i dětí, úpadek školství (plzeňské školství), znehoidnocení koruny na osm haléřů, nedostupnost zdravotnictví 24 hod. denně, čekací doby na operace, rozkradení 10 bilionů Kč z majetku státu a občanů, včetně úspor, rozkradení statisíců bytů v majetku podniků a státu,
    rozkradení tisíců rekreačních zařízení, hotelů a chat odborů, bilionové zadlužení státu, neplacení daní části kapitalistů, účast státu na válkách proti jiným národům a na zabíjení žen a dětí, rozvracení cizích států a výroba migrantů a sirotků a stěhování migrantů do EU, rozvrat českého zemědělství, které uživí sotva 38 % české populace(!)..... samá pozitiva a proto i to nadšení k dalšímu olupování občanů sešlostí na Letné....?

    OdpovědětVymazat
  6. Ještě bych se vrátil k diskusi s Jílkovou.Snad ji většina již prokoukla, kam směřuje a točí kormidlo tím správným směrem. Davida nepustla vůbec ke slovu, zato mladý Polčák se mohl vykecávat idiotskými frázemi. Ta paní ze strany Davida se Jílkové velmi hodila, protože si Jí mohla posadit, kam chtěla a udělat z ní blba-škoda. My starší, protože již přemýšlíme, těžko konkurujeme mladým, kteří Vám skáčí do řečí, plácají rychle nesmysly a Vy se nemůžete ani vyjádit viz pan Bašta.Do těchto pořadů nemá cenu vůbec chodit, jen z Vás udělají blbce a ještě se Vám vysmějí.Řada z nás si písemných projevů pana Bašty a Davida velmi váží, bohužel dnešní svět chytré lidi neposlouchá a navíc i na nic neříkající chvilkaře přijdou statisíce ovcí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 17:40...Bylo to od pánů Davida a Bašty statečné,že tam šli.
      Já bych tam nešla.
      Ta kotelnice dobře ví z koho má udělat blba a z koho ne.
      Je to protřelá moderátorka a vydrbe s každým.
      Přesto věřím,že si rozumní posluchači z výroků Davida a Bašty něco odnesli.
      Helanov

      Vymazat
    2. 20:37 madam Jílková co chvíli ukazuje značné neznalosti, zato je nevybíravá a chová se nekulturně, jen aby udržela "současnou politickou linii". Na druhé straně jde o jeden z mála pořadů, který otevírá dost citlivou problematiku a přece jen přibírá osobnosti z "druhého břehu". I když právě těm je ubíráno na prostoru. Je ale na nich, aby se nenechali ukřičet. Je snad problém vzít stopky a měřit kolik času je dopřáno jedné a kolik druhé straně? Pak se s klidem dovolávat narovnání? Pouhá slušnost v nerovném prostředí nutně nevítězí.

      Vymazat
    3. Nejvíc času, jako vždy, spotřebuje Jílková na její do nekonečna opakované přiblblé otázky a přerušováni v řeči a"umravňování"nepohodlných diskutérů. Igor Chaun byl "boží" a měl dostatek prostoru pro své sluníčkové pindy, kterým ostatně nemůže ani sám věřit.. Z levé strany osazenstva Jílková správně každého zabrzdila, pokud to vypadalo, že by snad rozvinul nějakou nekorektní myšlenku. Polčák, standardně arogantní, prokázal správně uvědomělý přístup. Protože si v té době hrál v uhláku na horníka, tak se bez znalosti souvislostí omezil jen na napadání a dehonestování protistrany. Soudím, že divák je přitahován k obrazovce ne proto, že by se něco dozvěděl, to snad ani v tom čarodějnickém One Woman Show plném křiku ani nejde, spíše asi pozorovatele zajímá to, jde li s úrovní "pořadu"ještě hlouběji klesnout, nebo už jsme na dně. Vidím zde i příležitost pro sázkové kanceláře.

      Vymazat
    4. MNOHÝM z vás
      by se žilo rozhodně lépe a radostněji, pokud byste
      vyloučili ze svého života sledování produktů politbyra ČT.

      Udělal jsem to již před lety a navštěvuji portály
      nejen havlistické, ale i naopak.
      K tomu německé a ruské, se stejnou míchanicí.

      POUZE z širokého spektra informací, cílené propagandy
      a manipulací, si dokážete vytvořit vlastní NÁZOR.
      Pokud mnohým z vás stačí,ať už z jazykových zábran, nebo nižšího IQ, denní sledování ČT, což je v diskuzích více než patrné,
      tak jste jen k politování a výrobci veřejného mínění v ČT z vás musí mít opravdovou radost...
      Ta účast zmanipulovaných ovcí na Letné to jen potvrdila.

      Vymazat
  7. Vidím a cítím to úplně stejně.

    OdpovědětVymazat
  8. Ve většině případů se dá souhlasit s odpověďmi. Leč vane z nich i zapšklý antirusismus. Cituji: "Je pravda, že Rusko má hranice slále blíže vojenských základen NATO. Rusové jsou kupodivu nervózní a zabývají se protiopatřeními."
    Je to s nadsázkou podobné, jako když se vrah vymlouvá, že jeho oběť se stále blížila k hrotu jeho dýky ☺ ☺.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivan David to řekl velmi vtipně. Nad tím se může rozčilovat jen velmi, ale velmi málo inteligentní člověk.

      Vymazat
  9. no ty asi budeš dobrej táhlo... ale nezapomínej že ne všichni se rodí do stejných podmínek, ne všichni měli v mládí rodinné zázemí a ne všichni oplývají stejným intelektem. Od toho je stát který si platíme, aby tyto rozdíly částečně eliminoval.

    OdpovědětVymazat
  10. Dobré odpovědi,pane Doktore.Jen příliš věcné a seriozní. To není kritika, jen konstatování.
    V souvislosti s poznámkou jednoho přispěvatele pod článkem níže mě napadla myšlenka, jestli se u nás, najde jednou nějaký nový Jaroslav Hašek, či Franta Sauer, kteří humorem a vtipem začnou bojovat proti zhovadilosti, devótnosti,ohnutým hřbetům.Věrným poddaným, kteří za Rakouska Uherska vzývali monarchii a nedotknutelnost císařského majestátu. Podobně, jako dnes EU a NATO.
    Tenkrát řvali podobně na Masaryka a další vlastence, kteří nechtěli nic jiného, než vlastní stát,rozhodavat si svobodně o svých věcech.
    Představuji si, že by mohli pro začátek odhalit na několika místech v republice pamětní desku zabitého studenta Šmída, navrhnout ho Senátu na udělení medaile "za zásluhy", navrhnout přejmenování několika ulic jeho jménem. Případně navrhnout sbírku na jeho sochu v nadživotní velikosti s tím, že by byla celonárodní diskuse o jejím důstojném umístění.
    Mohly by následovat tábory lidu a jiné demonstrace, kde by se řečnilo o tom ,jak "vlast vovinuly mraky" o hrozbě Ruska, které nám zase chce nařídit, abychom za plyn a ropu dodávali nákladní auta, traktory, trolejbusy, tramvaje, motorky a jiné zboží obchodní, jehož výrobu a dodávky jsme už ovšem solidárně přenechali našim západním protektorům, pardon, spojencům. Nápadů by možná bylo víc, a lepších, jen my dříve narození už na to fyzicky nemáme, a mladí....
    Obávám se, že k takovým "happeningům" je třeba odvahy, nebojácnosti. Protože jako za císaře pána, i dnes, jakkoliv to budou vehementně popírat, reálně může hrozit kriminál, nadávky,veřejné ostouzení a "pohoršení". A jestli ne teď bezprostředně, tak není daleko doba, že to přijde. Mnohé na to ukazuje.
    Ale třeba se někdo z mladé generace najde, komu už ten prolhaný "sametový vlezdoprdelizmus" bude vadit tak , že něco vymyslí a zkusí. Naděje...

    OdpovědětVymazat
  11. Zamyslel se někdo nad faktem, že nejsme pupkem světa? to rozdělení společnosti, které se u nás hýčká je podobné jako v USA proti Trampovi, ve Francii proti vládě, brexit a ta šaškárno okolo, evrohujeři a opak, Honkong a Čína ? Zbláznil se svět kam se řítíme a proč? Dá se vůbec pochopit čemu ty ovce na Letné tleskají.Vždyť na jedné straně plno zelených ekoblbů a na druhé ovace soukromým troškařům, kteří jedou půl republiky do Prahy na Letnou traktory- určitě na zelenou naftu. Fuj hnůj vůbec ničemu nerozumím._

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 18:33 Máme zřejmě stejný pohled na věc. Čemu to tupé stádo na Letné tleská, je mi také záhadou. Svět se řítí závratnou rychlostí do prdele. Toho rezavého Icika s IQ hovna, ze strachu raději ani nebudu komentovat.

      Vymazat
    2. Jestli je to tak, že si V4 vede dobře a po malých krocích naplňuje svou vizi, a podle všeho tomu tak je, pak projekt jako Milion chvilek tu může jen brzdit nebo proces komplikovat. Ale sotva zvrátit. Ostatně zřejmě i většina chvilkařů vůbec ničemu nerozumí. Přiznám se, že já taky ne, ale neskáču kvůli tomu jak píšťaly piští.

      Vymazat
    3. Ti co ovládají svět nechtějí aby jedna strana vyhrála. Nový světový řád (NWO) potřebuje všude nerozhodný stav. Příkladem budiž V. Británie a Brexit. NWO již nepočítá s parlamentní demokracií.

      Vymazat
    4. Mne dostal do kolen ten hrdý zemědělec třímající vlajku EU...
      Asi požaduje víc befelů jak často si má mýt ruce během masáže vemene a jaký rozchod musí zachovat mezi jednotlivými mrkvemi...
      On si VŮBEC neuvědomuje,jak ho deptaj nadnárodní řetězce.
      A jak strašně ho omezujou ty předpisy,které ovšem bohatá velká firma hladce splní.
      " Chceš dělat syrečky?Tak si pořiď zařízení za 2 melouny.Hygiena."
      Jó,vono se řekne dotace!!!
      Helanov

      Vymazat
    5. Jedním z těch traktoristů je pan ekolog Pitek sídlící pod Milešovkou. Je to pravý ekolog.Zde zprivatizoval, co se dalo, je přisátý jak pijavice na evropských dotacích, v okolí zničil co se dalo a na pastvinách mu chcípají ovce.

      Vymazat
  12. Sedici vojsko uredniku, klecici vojsko knezi a plazici se vojsko udavacu....to je lapidarni souhrn bruselskeho absolutismu......jehoz tridni fundament tvori aristokracie a velkoburzoazie..... (jenom jedno slovo jsem zmenil.....a je to pravda , asi vite kdo to u nas napsal kolem roku 1850)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Karel Havlicek Borovsky?...A je to porad stejne

      Vymazat
    2. "Co sám nerad,nečiň jinému.
      Pravil kantor žáku kdesi,
      třepaje ho za pačesy."
      Taky Havlíček
      Helanov

      Vymazat
  13. Nejsme státem Havlistů,ale státem penzistů!My starší jsme se k penzi dopracovali (prací...)
    a mládá generace je v penzi od narození (bez práce) s mobilem v ruce !
    a 17 LISTÚPADU VOLÁ :„MÁME MOBIL V RUCE!…MÁME MOBIL V RUCE!“
    30 let po „HADRÁKU!“,si žijem jako v lapáku,Ty sračky z EU nedají se žrát.
    Tlupa pirátských BONZÁKŮ s kavárnou Disent hlupáků,nám směje se do ksichtů akorát.
    Milion smažek na Letné,radí kdo vládnout a kdo ne -Demokracie,jako vyšitá.
    Ústa plná Hejvl svobody,skandování hesel na doby, dělají z nás ovce napořád!
    Zas maso už je zdražené -alkohol cigarety taky,nemáme pohled blažený ani na kýtu a svíčkovou.
    Až s toho masa začne vosk kapat,tak se můžem klidně namazat,místo Rumem pomazánkou bůčkovou.
    Zdražili pivo i sodovku zahajujem hladovku,alespoň budeme zase o něco tenčí.
    Pustíme si ČT 24 naplno,aby bylo patrno,že rušíme všelijaké Fejky zvenčí!
    Za 30 Jar rozkradený stát,tak proč by měly vlajky vlát,vidím stále stejné tváře hrdinů.
    Není komu tleskat k čemu přát, dál kavárenské hrátky hrát, cinklé klíče zahodit a pivo si dát!
    17 LISTOPAD ?:BACHA ,ABY JSI NEUPAD!
    POLIB NÁM P…L,VÁCLAVE.. MY DNESKA CHLASTÁME!

    OdpovědětVymazat
  14. Takový Hašek a pod u nás je Jarek Nohavica a dostává i nakládačku. Babiš chápe že aby se udržel musí i nějaké ty drobky ze stolu zvrhlých zdegenerovaných parazitů dát i moderním otrokům a proto stále vede. To ovšem není východisko z tohoto marazmu a mám dojem, že než se něco zformuje tak již nebude pro koho něco řešit. Mládež ve své většině je již zformovaná a myslí si že to tak musí být. Mají Fet-buk a parazitizmus jim přirostl k srdci tak že jim nepřipadá parazitovat i na vlastních rodičích. Žijí ze dne na den jak zpíval Verich s Voskovcem ve filmu Hej rup. Připadá mi že i opozice je nějak řízená parazity, protože není schopná se sloučit a prosadit základní zákon o adresné volební povinnosti a zákon o proveditelném referendu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A Karel Hašler zpíval..."zpívejte lidičky, zahoďte vidličky, stejně už není zač žrát, všechno nám sebrali, ukradli, sežrali, zbyl nám jen protektorát"... Byl to obrovsky nadaný člověk, zanechal tady odkaz stovek pěkných písniček, bez Hašlera nemohl býti v Praze kvalitní kabaret.Proč neměl pohřeb jako Karel Gott? Proč byl hovadsky umučen někde v nacistickém vězení, jako starý pán přes šedesát let? Která závistivá svině ho udala? Proč se media nezabývají takovými podivnými tragediemi, a proč naopak se zase začnou nípat v Honzovi Masarykovi? Aby se mohli trefovat do "komoušů"? Ale kterých - těch kteří vládli předtím, nebo těch, kteří vládnou od "převratu" do teď? Přece by bylo zajímavé dozvědět se, kdo má na svědomí Karla Hašlera. Ale to je jedno - pitomečkové z Milionu chvilek vědí z historie úplný prd, přesto choděj někam řvát ( že prý má Babiš prodat Agrofert a odvolat Benešovou - no, chápe to někdo?) a naše media dělají jakoby to byla úžasná důležitost na pořadu dne. Za nějaký čas bude mít ten zrzavej debil svého mediálního mluvčího, aby nežvanil tak blbě a působil lepším dojmem,ale pořád mi nejde do hlavy, kdo v pozadí může mít zájem na tom, aby takovej nýmand a debil vstupoval do popředí zájmu? Zvláštní - Havel byl taky mrňavej, zrzavej, drzej, nýmand - přesto se USA podařilo tady uspořádat převrat, a postavit ho do čela vlády převlečenejch komunistů. Všechno je to jenom šaškárna.

      Vymazat
    2. 19:53 - zde mate informaci , ktera vas zajima !
      Karel Hasler (Zid) byl umucen k smrti dne 22.12.1941 v Manthauzenu u Lince (v koncentraku) !
      On zmrzl ! Naciste ho vyslekli a polevali vodou !

      -----------------------------------------------------

      To o nem napsal historic a novinar z Baltimore - Richard O'Mara , ktery Manthauzen studoval !
      Naciste potom oznamili v Praze, ze zemrel na zapal plic !

      Komuniste Haslera nemeli radi, protoze oslavoval TGM a jeho legie v Rusku ! (Ani Naciste , ani Komuniste NEMELI radi TGM a Hasler ho rad mel a to ho stalo zivot !)
      O jeho umeleckem nadani vsak nikdo nepochybuje ! (Ani Naciste !)
      Puvodnim povolanim byl RUKAVICKAR, ale pozdej zahorel pro divadla !
      nick honolulu

      Vymazat
    3. Honolulu pokud si neujasníte kdo jsou to Semité, kdo jsou to Hebrejci, kdo jsou ti Chazaři tak váš název Žid nebo žid je přinejmenším matoucí, já říkám geniální podvod.

      Vymazat
    4. 8:11 - mam dejiny chazarske rise v knihovne ! Vim kdo byli a odkud prisli !
      NEVIM do ktere skupiny patril Karel Hasler !
      (Hebrew , nebo Chazar !)
      Nikdy jsem ho nevidel ! (Fotku) !
      Na toto thema se neda bavit !
      V Cesku je stejna cenzura jakou ma Sev. Korea !
      Richard O'Mara napsal, ze Hasler Nacistum nadaval - v nemcine !
      To byla velmi zla doba ! Stejna jako za Gottwalda o 10 let pozdej !
      honolulu

      Vymazat
  15. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je ale blbá otázka - byl ministrem zdravotnictví. Od kdy ministr zdravotnictví chytá zloděje? Nechceš se vrátit žvatlat na diskuze k novinkovému bulváru? Tam je o špektáklu na Letné asi tak už deset článků ( pořád totéž) a asi už tři tisíce diskuzních žvástů (taky totéž) a těch prachů co za to bude! Dělají to dobře ti bulvární šmejdi.

      Vymazat
    2. 19:57...Nekrmit trolla,prosím,prosím ;-)
      Helanov

      Vymazat
    3. Máte vy 19:40 tušení od kdy do kdy byl MUDr. David ministrem, co se změnilo, zda za daný čas mohl v nutné míře ovlivnit legislativu a jak dalece může ministr zdravotnictví chytat zloděje? Vy jste zřejmě jeden z těch, který neřídil ani jediné kolo ve cvrkání kuliček, když ani to vám nikdy nikdo nesvěřil. Víte vy, že ministr nemá nedílné velitelské pravomoci, nepracuje za vyhlášeného válečného stavu a nemá k dispozici plně vyzbrojený vojenský útvar. Ale i ten může jen to, co mu situace na bojišti objektivně umožňuje. Soudím, že jste omezenec.

      Vymazat
  16. Proč se to ANO nemůže stát skutečným reprezentantem lidí práce
    současných i minulých ?
    Proč to má pod palcem nějaký miliardář, který na veřejnosti
    dává na odiv relativně přívětivou tvář, přitom si hřeje
    na prsou hady, typu Jourová.
    Obávám se, že Babiš ve skutečnosti opravdu reprezentuje
    pravicové síly kolem NATO a EU, které sázejí spíš na něho
    než na nějaké rozhádané kašpary z ODS,TOP, lidovců či pyjátu.
    Demonstracím proti němu se proto nijak nebrání, protože
    jak známo, všeho moc škodí a v důsledku ho to jenom posiluje.
    "Naše" postoje vůči NATO, EU, nákupy zbraní, intervence v
    zahraničí, naopak kritika Ruska za návrat Krymu domů, podpory
    nějakých usnesení EP (Jourová) o podílu na rozpoutání druhé světové války, to se v USA, Německu či ve Francii velice cení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je zase ale snůška hovadin! Inu novinkáři! Tam se nediskutuje k ničemu jinému, než co zprostředkovává možnost nadávat a útočit na Babiše a Zemana! Praštěná diskuzní smečka (samej pan domácí a majitelé pronajímaných bytů - jak příznačné!) k ničemu jinému nemele - ani k utýraným psům, kteří jsou na novinkách teď pořád, jak se ten bulvár snaží ulovit hodně diskuzí! Ale nadávat Babišovi - na to jsou kadeti! Jeden jako druhej, dřepí to u počítače, je to zajištěné důchodem ( který Babiš neustále zvyšuje) a nadává to Babišovi. Být jím, všem bych důchody sebral! Když pořád pitomě brebtají, že kradu, tak jo! Navalte důchody a živte se žebrotou jako za první republiky a pak nadávejte! I ty počítače by museli ti psychicky postižení lidé prodat. To by byla švanda.

      Vymazat
    2. 19:44...Jasně,je to obojetník,ta grupa frekventantů Aspen institutu kterou vyslal do Brusele je děsivá.
      Ale koho byste navrhnul vy???
      Je to asi naše vina,že nedovedeme vygenerovat nic lepšího.U něj je naděje (i když slabá) že se třeba i polepší.
      Je to pragmatik a ROZHODNĚ nebude močit proti větru.
      Helanov

      Vymazat
    3. 20:02 máte to věru jednoduché. I v té hlavě. Vás si na vařené nudli povodí každý, kdo bude chtít a není úplně blbý. Blahopřeji.

      Vymazat
  17. Trouba Minář dává někomu ultimáta? :-)) A prý nechce politiky, kteří lžou, kradoud... Tak proč tam takové politiky má na demonstraci a podporují ho? To je vůl.

    Navrhoval bych vytvořit totéž

    ULTIMÁTUM PRO MINÁŘE
    ULTIMÁTUM PRO MINÁŘE
    ULTIMÁTUM PRO MINÁŘE

    1. Pokud požadujete po Babišovi, ať se zbaví Agrofertu kvůli střetu zájmů, my požadujeme, ať všichni vaši umělci a rádoby umělci SE ODSTŘIHNOU OD DOTACÍ, dali výpověď v divadlech beroucích dotace a dají výpověď v ČT, aby se zbavili podezření o střetu zájmů, když právě propagandistická ČT jim dává vydělat.

    2. Zveřejněte všechny zvláštní a soukromé linky busů a vlaků, které svážely demonstranty a které jsou potvrzeny i v mainstreamovém tisku (například dnes zvláštní vlak z Českých Budějovic) a kdo je financoval a omluvte se národu a premiérovi Babišovi a přiznejte, že si kupujete část demonstrantů! Tuto omluvu žádáme výslovně i po slepici Filipové, nebo jak se jmenuje (ta, co se soudí s Babišem).

    3. Pokud vám vadí lži a krádeže, jmenujte na svých demonstracích politiky, kteří toto dělali během 30 let od převratu. Jmenujte je, odsuďte a distancujte se od nich, jinak bude zjevné, že jste jen loutky demožumpy, ať už přímo a vědomě nebo nepřímo.

    Pokud nesplníte podmínky našeho ultimata, budou demonstrace proti vám, Mináři, a bude zváženo trestní oznámení na vás a váš podvodný zlodějský spolek z tunelování příspěvků, které vám zlblí lidé posílají a vy si z nich financujete své pohodlí a živobytí a kamuflujete to nekonečným samoúčelným veřejným mejdanem na pódiu.

    ULTIMÁTUM PRO MINÁŘE

    Souhlasíte?

    OdpovědětVymazat
  18. Je to podobný scénář jako na Slovensku, ale nedaří se ho realizovat, Asi chybí Český Kuciak. V případě nutnosti určitě i ten přijde. Je vidět že Americké velvyslanectví má události u nás pod kontrolou a dává jasně na srozuměnou Babišovi, že kdyby náhodou si rozmyslel ten nevýhodný obchod pro nás v koupi zbytečných amerických vrtulníků za horentní , až astronomickou částku čtrnáct miliard, lehce ho sesadí, jako to udělali s Ficem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jenže co není, se dá lehce milionům úchylek vyrobit. Dají se i v Kyjevě objednat odstřelovači a asi na BISce pan Zifčák, Šmíd a Růžička. A důvod ke svržení vlády se dá vyrobit, jen je nutné mít peníze - neb za peníze nejen světa kraj, ale prodejní lidé. Ale zase nic až tak nového, tak přeci svobodně pracuje diktatura kapitálu a když svoboda, tak si tedy "dělá co chce", zákony společnosti pro ni neplatí, jsou ji k smíchu. A že se dá koupit i ta nevidoucí s váhami, tak to vidí-slyší, kdo chce vidět - slyšet pravdu. Jakou pravdu, tu se kterou si ti se svobodou mohou dělat co chtějí?

      Vymazat
  19. A proč nemají jako požadavek - okamžitě ukončit všechny ty nesmyslné a nemravné exekuce - exekutorskou havěť prověřit, pokud jde o majetek, který si okrádáním nejposlednějších ubožáků a seniorů nahrabali! Proč nemají jako požadavek něco, co se týká občanů a jejich práv? Proč jenom žvaní o Agrofertu a paní Benešové? Protože je to přiblblá havěť, kteří na cosi jako je "občan" totálně serou, kdyby tohle mělo vládnout, okamžitě by seniorům sebrali důchody, a poslali by je žebrat na kostelní schody ( nebo před obchoďáky) - přece jim jde taky jen o to, na čem by si nahrabali, a protože už není na čem hrabat, zbývá jen okrást důchodce, invalidy, děti, chudáky.... hnusná havěť! Všechno parchanti z komunistických hnízd. Kdyby se šlo do detailu, zjistilo by se, že - pradědek člen KSČ, dědek člen KSČ, fotr člen KSČ převlečenej za modrýho ptáka, nebo oranžovou růži - to by bylo zajímavý! Ale -vlastně ne - vždyť to všichni víme. Novej bordel se tady dělal se starýma kurvama, no a tohle je jejich potomstvo, taky by rádi něco nahrabali, tak holt polezou do politiky.

    OdpovědětVymazat
  20. Dr David je do jineho klubu neni asi zvykly na uplne idioty i kdyz vim musel se s nimi stykat vlastne cely zivot v Bohnicich a potom ve vlade svini . David proste neni Trump a jedine Trumpove dnes maji sanci neco rici ci prosadit,Svet se zvratil do uplneho hnoje neb se do vedeni dostli lide z luzy a ti nepripusti diskusi ti maji zvyk jen lidi urvat viz probihajici proces vyslechu dobytkem s vypoulenyma ocima asi buzerantem v USA kongresu ,take nepusti nikoho ke slovu stejne jako obsarozni carodejnice s hebelem ktera by mohla strasit na hrade Okori . Na hrade okori svetla uz nehori cerna pani ta uz davno sere do kelu ,zespodu

    OdpovědětVymazat
  21. S každou větou dr. Davida souhlasím, i když jde jen o odpovědi na otázky a ne o komplexní pohled.

    OdpovědětVymazat
  22. Pana MUDr. Davida jsem poznal přes jeho tajemnici v době jeho ministrování. Byl to do té doby jediný ministr zdravotnictví s ucelenou koncepcí zdravotnictví. Je mi velmi líto, že si to dnešní diskutující už nepamatují. Mnoha přešlapům, kterých se následovníci dopustili, by se podařilo předejít. Pak nás následně zneužili hrdinové kauz s krví atd. Dejte panu MUDr. Davidovi za pravdu, neboť on není převlékač, natož proti občanům, chcete-li lidem!

    OdpovědětVymazat
  23. Tak si představte, že Chvilkaři hnědokošilatého Mináře mají ve svém tištěném panfletu s mírně nadutým názvem "Co chceme" taky větu "Respektujeme výsledky voleb ...". Což teda píší zcela nepravdivě, protože naléháním na odstoupení premiéra výsledky voleb vůbec nerespektují! Chvilkaři jsou lháři. Premiér Babiš jedná ovšem správně, když bláboly Chvilkařů bude i nadále zcela ignorovat. Nu a komedianti na Letné znovu a znovu ukazují, co jsou zač. Za starého i mladého Svěrákovy, stejně jako za polofalešně intonujícího a vůči panu prezidentu M. Zemanovi nesmírně hrubého J. Hutku, se stydím. I před třiceti lety bylo smutné a škodlivé, že V. Havel mnohé či skoro všechno stavěl na komediantech. Ze studia stavební fakulty se V. Havel cca po půl? roce nechal vyhodit, nebo sám odešel, ani jako prezident Československa či Česka národnímu hospodářství V. Havel vůbec, ale vůbec nerozuměl. M. Uhde jednou vzpomínal, že nejhorší na tom bylo, že V. Havel během 11? let svého prezidentování ani NEBYL OCHOTEN alespoň nějaké základy se o problematice hospodářské přiučit. Takže pak v tom asi dělal i nenapravitelné seky. Nu a nedávno domýšlivý komediant Jan Hrušínský zablábolil na videu redaktorovi tuším Reflexu výrok, že těžkooděnci by měli vtrhnout do Pražského hradu a prostě to tam nějak dořešit. Tento Hrušínského výrok okomentoval náš pan prezident Miloš Zeman v TV pořadu "Týden s prezidentem", přičemž souhlasím s názorem M. Zemana, že J. Hrušínský se zachoval jako blázen. Já si navíc myslím, že za takový agresivní a nebezpečně nesmyslný výrok by J. Hrušínský měl být předvolán na Policii ČR k podání vysvětlení, popřípadě by právníci měli zvažovat podání trestního oznámení na J. Hrušínského. Ostatně, nenávistné výroky z něho padají dosti často. Slovo "komedianti" já nevyslovuji ve významu nepřátelském, což vysvětlím takto: I tak skvělý herec, jakým byl pan Josef Kemr, v médiích kdysi vyprávěl, že za mlada byl členem pojízdné čili až potulné herecké společnosti. Když prý tehdejší umělci plánovitě zavítali do nějaké obce předvésti své představení, rolníci úzkostlivě zavírali kurníčky své drůbeže, neboť se zkušenostně obávali, že "umělci" jim opětovně slípky i kachýnky ukradnou. S husama to snad dopadlo lépe, protože na odnesení (zaživa) byly přece jen těžké, ale jist si v tom být nemohu. Coby dítko jsem i já měl nemalé sklony a touhy umělecké, přičemž moji rodiče vyvinuli nepřeklenutelné úsilí, abych se tím komediantem nestal. Teda nestal jsem se jím, ale mindrák z toho nemám. Ostatně skvělí herci šedesátých let dávno žel vymřeli, dneska v té branži silně převažuje pouhý odvar. Mrkněte se někdy na TV Prima, kam je podprůměrný "veselý" pořad Partička natlačen snad dvakrát týdně, ten pořad je úplná ubohost a trapné sprosťačení protagonistů včetně standardního oslovování "Ty vole" a frenetického (umělého) řehotu slovenského "režiséra" opravdu nic nezachrání. Takže jsem vám své pocity vypovídal.

    OdpovědětVymazat
  24. Když komedie byla králem. ČT jenom dokládá jaké měli komunisti rezevy v propagandě. Valí nám ji do tykví každou minutu a pak to završí tvorbou z tzv. totáče a jeden s úžasem zjistí, že toho moc nového nabídnout nemohou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 5:29 Máte pravdu soudruhu, dnes ČT nechválí SSSR, tak jako před 89r a to vám proruským hodně vadí.
      Dnes zcela ojektivně, pravdivě popisuje situaci ve světě a u nás, díky za to. A doufám, že se nic nezmění!

      Vymazat
    2. 10:00

      Ano, děkujeme za názornou ukázku produkce ČT.
      :-)

      Vymazat
    3. 10:00 Ty si hlava, nikde ani slovo o Rusku a ty už máš zaškatulkováno. Teď ČT na objednávku USA to Rusko pouze haní a my si tu "vyváženost" platíme. Na pochopení toho prostého faktu máš ovšem příliš slabý procesor.

      Vymazat
  25. 4:01 a 5:29
    Plně s Vámi souhlasím. Měli jsme humor na vysoké úrovni a dneska mi to připadá, že jsme spadli i za Němce, kterým jsme se tehdy za jejich obhroublý humor vysmívali. Nebo tomu americkému, kdy jsme ho de facto nechápali, protože oni museli předem naznačovat, že jde o humor!
    Lidé věřili skvělým hercům tak, že si mnozí nechali "poradit" i v 89´. Jenže něco zahrát a hrát je obrovský rozdíl oproti tomu něco znát a vědět. Díky některým hercům se na některé filmy už dávno nedívám. Herci lačnili nejspíše po možnosti vydělávat "mraky" peněz jako herci v Holywoodu. Pokud si dobře vzpomínám, slibovali nám všem skvělé filmy a seriály (to hlavně když se mluvilo o 30 případech majora Zemana) protože teď už jim v tom nikdo nebude bránit. A upřímně řečeno, takový seriál, který by oslovil tak široké publikum a tak hluboce, neznám. Neznám také tak skvělé filmy za posledních třicet let. Nanejvýše propagované filmy se pozítří proměnili v zapomenuté obrázky. Samozřejmě myslím české a moravské. Spadli jsme prakticky na úroveň "rozvojových" evropských kinematografií. Maximálně se snaží točit tak, aby mohli - možná - se pokusit o zisk Oskara. Jenže to není naše umění, to je umění patolízalské, vlezdoprdelkovské, prostě emrerické. Jenže v Americe žijí také chytří a vzdělaní lidé, kteří se ani moc netají s názorem, že holywoodskej škvár je pro hlupáky, debily a - je to až tak divné? - pro cizince!
    Komedie také ukazuje stav ve společnosti. To čemu se lidé smějí, jak, kdy a v jakých souvislostech. To závisí (u národa atp) především na průměrné vzdělanosti, schopnostech Tvůrců a jejich - zase takové podivné slovo - sebekritice. Podle mne dnes vznikají spíš než komedie - kokotomedie.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 8:30 Mám dvy programy,kde se vysílají hlavně České filmy točené od padesátých let po 89 rok a mohu vám říci, že plno jsem jich za svého života nevidel. Ani se nedivím, něco tak zoufalého co se dříve točilo se nedá popsat. Naprostá většina z nich 95% je naprosto nekoukatelná, jen nepatrná část obstojí.A hlavně ty dobré před 89r komouš pozavíral do trezoru. I dnes se točí věci nekoukatelné, ale jsou i takové na které se dá dívat, tak jako s těma dřívějšíma.
      Získat Oskara, je Ameriské patolízalství?, člověče, dejte si mokrý hadr na palici!

      Vymazat
    2. 10:13 Ale jdi ty brepto. Jak je tedy možné, že ty, podle tebe, nekoukatelné filmy vysílají komerční televize a bodují. O seriálech ani nemluvě Major Zeman, Chlapci a chlapi, pořád to někde běží a pod.. Čím to asi bude. Navíc v těch tehdejších filmech hráli dnešní odbojáři,ti museli trpět jako zvířata Ovšem pokud ti vyhovuje kopání a střílení do hlav a mluva jako u prasat, pak asi jásáš oprávněně. V tomhle ohledu je to fakt vynikající a koukatelné.

      Vymazat
    3. 10:38 To jste mě to ale nandal, major zeman, chááíí, chlapci a chlapi chááíí, ještě jste zapioměl na muže na radnici a babu za pultem. Opravdu skvost tehdejší televize, ale pouze pro rudou bandu jako jste vy. To vám nevadilo placení poplatku za ty srač...co.
      Pokud máte kanál ČESKOSLOVENSKO, tak se někdy podívejte na tu hruzu co se točila před rokem 89.

      Vymazat
    4. 11:03
      To vám to nandal a mohl přitom daleko víc. Co proti tomu můžete z poplyšové tvorby postavit vy?

      Vymazat
    5. 11:22 Třeba uplně to poslední seriál Vyprávěj, moc dobré a hlavně pravdivé k tehdejšímu režimu, nebo obžaloba rudého hnusu Toman. Stačí? nebo mám pokračovat? Více vám to nebudu nandávat.

      Vymazat
    6. 11:45
      "Vyprávěj" se zoufale strnulým projevem "herců" a hlavně vším možným, jen ne reálným vykreslením tehdejší reality? Máte opravdu "vysoké nároky"... :-D
      Ale vzhledem k vašemu nezralému věku je to celkem pochopitelné. To jste se tedy předvedl, prosím pokračujte.

      Vymazat
    7. Ad 10:13 Jakoby dnes byly některé české i z importu filmy koukatelné. Jednak TV vyrábí za každý jeden večer na obrazovkách stovky mrtvých a asi kdyby se to sečetlo, tak ČÉTÉ určitě předběhla počet padlých za 2. světové války. Té krve, nestačím utírat podlahu pod obrazovkou a to vyžívání , ba přímo bahnění se ve vraždění, sadismus, nanávist, rasismus to je propagace dnešních TV a radost pro jejich ředitele! A pokud se týče filmů proti minulému režimu. I lež se stala zžákladním pracovním prostředkem dnešních televizí. Ne že by ten režim byl nějak krásný, ale kdo tehdy žil, tak se mu radostně dnes nedívá na vymírání národa, více jak polovinu dětí nemanželských, neplacení alimentů (za asi neznámé tatíky to platí daňoví poplatníci, tedy ne kapitál, který daně neplatí, neb má přeci svpobodu a může si se svými nakradenými penězi dělat co se mu ráčí.... Nelíbí se nezaměstnanost, nelíbí se parazitismus, neb živit se prací - když máme svobodu?Jo a ženy mají větší výběr vložek než za socíku a dokonce i proti 1. republice, kdy nebyly žádné, jen prací hadříky....

      Vymazat
    8. 11:03 Přehlížíte, že Majora Zemana a další, nevysílám já, ale KOMERČNÍ televize. A proč? Protože na to lidi koukaj, divný co?? Říká se tomu sledovanost. Proč tu nikdo nevysílá "kvalitu" od V. Havla je nasnadě, sledovanost 0, pardon vu byste zřejmě "hltal". Po sledování US produkce by jste zřejmě cítil jako intelektuál.

      Vymazat
    9. Stačil seriál Most, který byl snůškou vulgarit, která na veřejnoprávní ČT neměl co dělat. Nota bene před 22:00 a že vulgarity patří do našeho života ? Stejně jako souložení, takže kolem 20:00 očekávám na ČT 1 nějaké to porno ze života.

      Vymazat
    10. Lidi, vy máte ta popřevratová "veledíla" ale zmáklá. Že máte ještě žaludek na to koukat, já to vzdal už po nové Arabele.

      Vymazat
  26. Pane Davide, sledoval jsem pořad MÁTE SLOVO, musím napsat, že vaše vyjádření plus ta tramvajačka bylo velice trapné. Pan Chaun si vás doslova namazal na chleba. Doporučuji vám, vyhejbejte se těmto akcím, lhát jako ten z hradu neumíte!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 8:37
      Také jsem ten pořad přetrpěl, ale nějak se mi nepodařilo zaznamenat to co jste viděl vy. Což je zvláštní, vzhledem k tomu, že pan David tam moc prostoru k vyjádření nedostal. Pomůžete mi?

      Vymazat
    2. Pan Chaun je divný člověk, kdysi dávno natočil film o Indii, ale i když respektuji jinakost této země, tak mě zarazily jeho úšklebky a ironické poznámký na vrub tradic této země. Mimochodem sám dělal režii a sám hrál hlavní roli. Pamatuji si vzpomínky na Indii pana Petránka, který si nastudoval historii a vyprávěl o té dnes chudé zemi s úctou. Jde mi o úhel pohledu osobnosti, který říká vše.

      Vymazat
  27. 10:09 Potom vám nezbývá, než si tenhle pořad pustit ze záznamu znova, potom snad pochopíte, nebo taky ne, to asi spíše.. Držím vám palce!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani na druhý pokus e nezdařilo. Mohl byste být konkrétní?

      Vymazat
    2. 11:13 Chytrému napověz, hlupáka s rozeběhem nakopni. To druhé je váš případ!

      Vymazat
    3. 11:40

      Rozumím tomu správně, že nejste schopen svá slova ničím doložit? Jak je to možné?

      Vymazat
  28. Klaus ml. tvrdě o demonstrantech na Letné: Jako tehdejší student nepotřebuji od nějakého třicátníka poslouchat, o co šlo:

    https://cz.sputniknews.com/politika/2019111610969923-klaus-ml-tvrde-o-demonstrantech-na-letne-jako-tehdejsi-student-nepotrebuji-od-nejakeho-tricatnika/

    „Nedemokratické hnutí otravující lidi.“ Zeman to před demonstrací natřel Milionu chvilek:

    https://cz.sputniknews.com/politika/2019111610969474-nedemokraticke-hnuti-otravujici-lidi-zeman-to-pred-demonstraci-natrel-milionu-chvilek/

    OdpovědětVymazat
  29. K otázce v úvodu, zda je normální, že zvolení vedoucí političtí představitelé nechodí mezi rozdováděnou ulici a nenechají se vyprovokovat najatým hulvátovem, mi připadá velice rozumné a naopak vstřícnost k rozvracečům demokracie by mi připadal jako házení krup sviním. Zfanatizovanému davu, navíc s mínusovým IQ, se nedá nic vysvětlovat, to je jako debata s šílencem na psychiatrii: tomu také nevysvětlíte, že ho neozařují Marťané, on to přece musí vědět nejlépe. Národ, tedy 98 % národa také nešlo na takové "oslavy" a Babiš a Zeman jsou představitelé právě těch, co nešli mezi prznitele českého státu se exhibovat a kálet na demokracii!

    OdpovědětVymazat
  30. Jaký je převažující věk těch hurádemonstrantů - exhiboušů? Já jest-li se blbost přesunula z puberty do pozdějšího věku. To by bylo na léčení. Nevím zda sexuologů, či psychiatrů, ale souhlasil bych, aby to proplácela zdravotní pojišťovna.

    OdpovědětVymazat
  31. Máte slovo nepatří do výkladní skříně vyvážených pořadů.

    OdpovědětVymazat