Reklama

čtvrtek 14. listopadu 2019

Stanovisko generála Hynka Blaška k osočování za podporu "Evropského usnesení o významu evropské paměti pro budoucnost Evropy“

14. 11. 2019
Před dvěma měsíci odhlasoval Evropský parlament usnesení o významu evropské paměti pro budoucnost. Jeho součástí je i odstavec, který říká, že druhá světová válka začala podpisem paktu Ribbentrop-Molotov. Teoreticky z toho může být vyvozováno, že se umenšuje vina nacistického Německa na rozpoutání této války. Je třeba, abych vysvětlil, proč jsem hlasoval pro toto usnesení. 
Pozn. red. I.D. Rovněž jsem hlasoval ze stejného důvodu pro toto usnesení a připravuji podrobné stanovisko, které zveřejním zítra odpoledne.

To totiž dále říká, že odsuzuje nacistickou ideologii a další totality, připomíná masové vraždění, deportace a genocidu a rovněž odsuzuje oslavování nacistických zločinců a zlehčování jejich zločinů.

Jakožto tvrdý odpůrce nacistické ideologie a jakékoli formy totalitního zřízení, jsem musel hlasovat pro odsouzení těchto skutečností. Samozřejmě, že vím, že druhou světovou válku začalo hitlerovské Německo a jsem proti snaze falšovat historii. Rovněž nesouhlasím se současným trendem, kdy se podtrhávají pouze oběti z řad sudetských Němců a zdůrazňují se české zločiny vůči této menšině.

Znovu tedy zdůrazňuji, jako odpůrce nacismu jsem musel hlasovat pro jeho odsouzení.

128 komentářů :

  1. Zdá se, že ta rezoluce míchá pravdu se lží a nejlepší by bylo ji nepřijímat. Že je fašismus odsouzeníhodný, to již víme od WWII., k tomu netřeba dalších rezolucí. P.K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O tom přece žádná - boj je to tvrdý a ustupování v takových věcech není čím omluvit.
      Tohle přesně je metoda, kterou Mordor používá - vytvalé posunování hranic.
      Neuvěřitelný podraz!

      Vymazat
    2. K poznání, jak hodně je ta rezoluce pozitivní a jak hodně negativní, by bylo třeba ji prostudovat. Škoda, že na ní nedali odkaz. P.K.

      Vymazat
    3. Po ovoci poznáte je.
      Pánové ID a HB hlasovali pro tuto rezoluci, která v 99% říká to, co rezoluci beztak nepotřebuje, protože jsou to věci nezpochybňované, jenom proto, aby obsahovala to důležité 1% dále otevírající overtonovo okno.

      HB přitom sám píše, že podle něj druhou světovou válku začalo hitlerovské Německo, že je proti snaze falšovat historii, že dnešním trendem je podtrhávání pouze obětí z řad sudetských Němců a zdůrazňování českých zločinů vůči této menšině.

      Přesto HB a ID takhle zradí!!

      (I když ze strany předkladatalů to samozřejmě byl pekelný záměr, chtěl bych se domnívat, že snad je to "jen" závažná chyba v úsudku pánů HB a ID, ale 'po ovoci poznáte je')!

      Vymazat
    4. Zde je odkaz na rezoluci v češtině. Pikantní je, co tvrdí v těchto bodech: 15. tvrdí, že Rusko zůstává největší obětí komunistické totality a jeho přeměna v demokratický stát bude obtížná, dokud vláda, politické elity a politická propaganda nepřestanou kamuflovat zločiny komunismu a oslavovat sovětský totalitní režim; žádá proto ruskou společnost, aby se vyrovnala se svou tragickou minulostí;

      16. je hluboce znepokojen snahami současného ruského vedení překrucovat historické skutečnosti a maskovat zločiny spáchané sovětským totalitním režimem, což považuje za nebezpečnou součást informační války vedené proti demokratické Evropě s cílem Evropu rozdělit, a žádá proto Komisi, aby proti těmto snahám přijala rozhodná protiopatření;

      17. vyjadřuje znepokojení nad neustávajícím používáním symbolů totalitních režimů ve veřejném prostoru a pro komerční účely a připomíná, že některé evropské země používání nacistických i komunistických symbolů zakázaly;

      18. konstatuje, že skutečnost, že v některých členských státech stále zůstávají na veřejných prostranstvích (v parcích, na náměstích, na ulicích apod.) pomníky a památníky oslavující totalitní režimy, připravuje půdu pro překrucování historických faktů o důsledcích druhé světové války a pro propagaci totalitního politického systému; http://www.europarl.europa.eu/doceo/document/RC-9-2019-0097_CS.html

      Vymazat
    5. Je zřejmé, že tato rezoluce je součástí bruselské libero-fašistické kampaně.

      Vymazat
    6. Text usnesení najdete zde:
      https://www.europarl.europa.eu/doceo/document/RC-9-2019-0097_CS.html
      Předkládali Franciscus Timmermans a Věra Jourová(!!!)

      Vymazat
    7. Takze europoslanci opet dokazali,ze jsou natroubli...Vsichni

      Vymazat
    8. No ano, Jourová. Měli by ji přidat do slovníku synonym k pojmům odrodilec, renegát, zrádce.

      Vymazat
    9. Také se domnívám, že ID a HB se měli zdržet hlasování.

      Vymazat
    10. Je mi líto, ale musím nesouhlasit s p. Blaškem a p. Davidem. Tak, jak je rezoluce napsaná, je nesmyslná. Jourová a spol. do ní namíchali nacismus, stalinismus, komunismus, xenofobii, extremismus a spoustu dalších -ismů s cílem najít univerzální bič na jakoukoliv opozici proti stávajícím režimům. Jedním z těch, kdo budou podle ní ostouzeni, je strana, kterou oba pánové reprezentují, tj. Okamurova SPD. Spolu s ní se sveze snaha perzekuovat i na KSČM a pravděpodobně i jakoukoliv stranu, která se bude stavět proti válkám, za sociální spravedlnost, za svobodu informovat veřejnost. Něco podobného neměli zmínění pánové podepsat, i když s odsouzením nacismu souhlasí. Když podepisuji smlouvu a je tam jediné slovo, se kterým nesouhlasím, nemohu připojit svůj podpis, i kdyby všechno ostatní bylo ze zlata. To je má zkušenost z podnikatelského prostředí, ale měla by být uplatňována na veškeré doklady. Podpis podobného dokumentu je chyba!

      Vymazat
    11. Podepsat toto usnesení byl historický a nenapravitelný omyl. Žádné vysvětlení nemůže obhájit tuto chybu, kterou jste nahráli těm, kteří tento dokument stvořili. Jsem hluboce zklamána. Již nedoufám, že kdokoli v Bruselu bude hájit zájmy České republiky.

      Vymazat
    12. O panu Blaškovi jsem měl lepší mínění, ta "omluva" je jako primitivní omluva malého kluka, uličníka který neco pos...ral. Jsem hrd na to, že naše národy bývalého ČS dokáží číst mezi řádky. Pokud to tzv. europos?anci neumí, tak tam nemají co dělat. Prostě fuj! A Mme. Jourová je dukazem že "money talks", prostě že každý má svou cenu za kterou je ochoten čehokoli. Ten pakt, který je tam vzpomenut byl ze strany SSSR pokus o sebezáchranu a získání času k přípravě na nevyhnutnou válku. Proč se nemluví o Polsku a jeho jednáních s Hitlerem, který mělo velice agresivní síle, a také útok na východ.

      Vymazat
  2. Bohužel, otvírání Owertonových oken je cílem sluníčkářů i sudeťáků. Když se do jakéhokoli usnesení vloudí i trocha lží a překrucování pravdy (dějin), pak se ve výsledku můžeme ještě za našeho života dočkat toho, že za původce WWII bude označen Stalin a Hitler bude označen za toho, kdo chránil demokratický a slušný západ před východními hordami. A že útok je nejlepší obranou, to ví každý vojín, nejen generál PP. PK2

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je mě samotnému ze sebe na zvracení špatně, že jsem tohoto podvodníka volil. Těm jeho chabým výmluvám by nejen neuvěřilo ani děcko, ale je to zároveň drzý výsměch. naplivání do očí těm,
      kdo ho zvolili. Na svou škodu. 3 x fuj !!

      Vymazat
    2. Všem doporučuji shlédnout film
      “Hitlerova-válka-aneb-Co-zamlčuje-Guido-Knopp-dokument-cz”

      Na youtube byl film komplet vymazán, tedy pouze z ruského webu:

      https://v-s.mobi/hitlerova-v%C3%A1lka-aneb-co-zaml%C4%8Duje-guido-knopp-dokument-cz-1:36:53

      (Doporucuji film stahnout a peclive ulozit. Minimalne jde o pohled na priciny 2SV z uhlu, ktery ve skolach nevyucuji. Je tendence jej z mysli lidi vytesnit. To, co jsme se ucili, byl pribeh vypraveny az z druhe poloviny. Stylem "...kde se vzal, tu se vzal zly Hitler a ten chtel vsechny jen povrazdit..." Dejiny prece pisi vitezove!)

      Situace byla obdobná té, jako v r. 2014 na Ukrajině. Polsko popichované Anglií, hrubě porušovalo veškeré dohody vítězných mocností po 1. světové válce. Zejména blokovalo železniční koridory z Německa do východního Pruska, později i vodní cestu. Dále vůči Němcům, kteří se po 1. světové najednou ocitli v Polsku, které již jako stát cca 200 let neexistovalo byly pořádány pogromy a byli nuceně popolšťováni.

      Hitler tehdy na tom byl stejně jako Putin v r. 2014, kdy rusky mluvícím Urajincům zakázali používat Ruštinu a když ti řekli ne, tak na východ z Kyeva rovnou poslali tanky.

      Hitler po naléhání na tehdejší alternativu OSN nebyl vyslyšen a nechal se k válce vyprovokovat. Pak již šlo vše z kopce. Stejně by to bylo, pokud by v r. 2014 sednul Putin na tank a jel by osvobodit Luhansk, Doněck, Charkov a další oblasti na východě Ukrajiny.

      Kdo popichoval Ukrajinu proti Rusku a Rusky mluvícím Ukrajincům. USA -zejména. Kdo popichoval tehdy Polsko proti tehdejšímu Německu. Anglie -zejména. Hitler, do té doby celosvětově uznávaný muž roku, který postavil zdevastované Německo na nohy, první moderní Olympiáda s prvními televizními přenosy na světě a podobně, byl nerv, když se na ty provokace chytil a zaútočil. To byla zásadní chyba, která tu katastrofu spustila. Provokatéři Poláci s Anglány za zády a ti měli za zády od napolenských válek bankovní dům Rotschild.

      Důvod. Německo najednou začalo příliš Anglii a USA konkurovat. Například se odstřihlo od mezinárodních měn. Tam je příčina.

      Tímto nechci omlouvat zejména Mnichov. Na druhou stranu, kdo rozbil prosperující Rakousko Uhersko. To byl cíl vyvolání první světové. V Rakousku Uhersko nikdo nezpochybňoval územní celistvost v něm integrovaném Českém království. Nikdo nenutil Čechy mluvit Německy. Úřední řeči byly obě. Mnichov bylo něco jiného, tam jsme přišli o část území následně zcela o suverenitu.

      Vymazat
    3. Pro (19:21)
      Ach jo. Takže celá česká a slovenská politická reprezentace z dob R-U byla vlastně pomýlená, scestně vyhodnocovala císařské rakousko-uherské blahorodí, které naše země, ale i další balkánské země a národy R-U, zažívaly. Přečtěte si něco o Apponyiho jazykových zákonech, abyste procitl z iluzí a žvástů, které některé kruhy cíleně šíří. Chudáci nacističtí Němci. Určitě jen omylem zabloudily jejich vojáci do demilitarizového pásma v Porýní. Koho vlastně tedy měl Hitler na mysli, když od 1. poloviny 20. let zlořečil Židy a bolševiky, Romy a Slovany a vynášel do nebes árijskou rasu a žádal pro ni Lebensraum – životní prostor? Do Rakouska, ČSR, Polska, SSSR nacisty zavály větry ze severozápadu, které v této části Evropy převládají? Dánsko, Nizozemsko, Belgie – to vlastně nacisté jen v rámci sportovních her běželi z kopce a zastavili se až u moře? Francouzi je pozvali na šampus a Řekové na ouzo?
      Je to manipulativní metoda – vytáhnout něco ze souvislostí, z celkového obrazu, nějaký neutrální či dokonce pozitivní detail (což v případě politiky, kdy za jejich pracovní vykořisťování a politickou nečinnost jim musíte dát chléb a hry, není nic nemožného), a na tom vystavět nový, jiný, smyšlený, lživý obraz celku, vazeb, procesů, důvodů, které mají omluvit uršitou lumpárnu. Někdy gro z negativ zamlčíte, abyste vylepšili obraz špíny, jindy naopak něco pozitivního do té špíny přimícháte, abyste to pozitivní znectil.
      Co bránilo Hitlerovi poskytnout Židům, Lužickým Srbům a dalším menšinám příkladné podmínky pro rozvoj jejich víry, národnosti atd. a pak to žádat na oplátku od svých sousedů? Hitlerovský útok na ČSR nebyl jen útokem proti jiné rase, národu, ale též proti demokracii, byl to útok na společenskou spravedlnost, v níž jsme si všichni politicky rovni a kde se výsledky práce rozdělují podle vložené, vykonané práce, nikoli dle původu, rasy, ideového vyznání, nebo jiných kritérií, které nemají s množstvím a kvalitou odvedené práce nic společného.
      KR

      Vymazat
  3. Takže kdyby k tomu usnesení připsali, že válku začalo Československo tím, že vraždili Sudeťáky, tak jste prostě kvůli tomu fašismu musel pro tu rezoluci hlasovat také, jasné. Že vám nevadí ten fašismus na Ukrajině,když už jste tak protifašistický o té tam není ani slovo, co těch 47 zabitých v Oděse? To vám nevadí,když už jsme u toho fašismu? Takže Sovětský svaz, který zachránil Slovany před vyhubením, ten jste tam špinili, ale o Ukrajině tam nebylo ani slovo. Už tam vy dva radši o ničem nehlasujte, pokud vás mohu poprosit, je mi z vás na nic. Podvedli jste svoje voliče. Jak hluboko dokáže člověk klesnout kvůli svým osobním výhodám? U mě existují nějaké zásady, které neporuším, u vás je to zřejmě jinak. Díky paní Konečné, že se to dostalo na světlo boží tato hanebnost.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ad 14:36 – to sedí!
      Stanovisko HB a ID mne ranilo. Neuvěřitelné, zlý sen.

      Vymazat
    2. 14;44 Mne take...Asi opet prestanu chodit k volbam...Jevi se to jako zbytecne

      Vymazat
    3. Nejsem voják jako pan generál, ale selskym českým rozumem se domnivam, ze agresorem je ten, kdo vojensky napadne jinou zemi. Ne ten, který jako diplomat podepíše smlouvu. Stydím se, ze jsem Blaska volil

      Vymazat
  4. Je to úskok fašizující pravice, zapravit do usnesení které
    by mělo jen odsoudit nacistické Německo, ten svůj falešný
    pohled na historii.
    Neznám jaké jsou možnosti odmítnout část toho usnesení, ale
    zřejmě i na to ultras pomysleli a tak buď "přerostlý bůček s
    masem na řízky, nebo nic".
    V tom případě bych ten "bůček" odmítl.
    X) Pro mladší a neznalé, svého času když bylo hodně přerostlého bůčku, tak se nákup lepšího masa vázal právě na
    přikoupení bůčku. Ještě dodatek. Tehdejší šlechtitelství
    nebylo ještě na výši a bůčky byly vlastně lůj s trochou masa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale copak se David a Blažko nemohli zdržet hlasování s tím, že jim právě tohle v textu vadí a že jde o překrucování dějin?

      Vymazat
    2. Já si myslím, že ani přesně nevěděli pro co hlasují. Všechno se nedá přečíst, v ČR také spousta lidí čte jenom titulky a hned komentuje ...

      Vymazat
    3. Pánové se bohužel zachovali jako hlupáčci. Těžko se to okecává. Snad se jindy zamyslí nad tím, pro co hlasují. Jestli to bylo kvůli špatné přípravě nebo nedostatku soudnosti, to nevím. Chyba je to tak i tak. Doufám, že se příště zachovají jinak.

      Vymazat
  5. Rusové a všeobecně Slované ztratili miliony jedinců ze svého nejkvalitnějšího obyvatelstva a nejméně 15 let života k obnově svých států a ekonomik...
    A protože hlavního cíle 2.sv.války-porážka a zmocnění se Ruska a okolí nebyla dosažena, pracuje se na ní usilovně i dnes...
    Od začátku 1.sv.války se tato věc neposunula o moc kupředu, proto se i po sto letech a všem tom mezitím prožitém nachází Evropa zase na začátku, jako po vypuzení trockistů z Ruska v r. 29 a proto se děje opakují sjednocováním Evropy za účelem jejího využití ke stejným cílům stejných loutkářů světa...
    celkem dobrý počteníčko :
    http://www.zvedavec.org/komentare/2019/11/8081-operace-nemyslitelne.htm

    OdpovědětVymazat
  6. Na to "podrobné stanovisko" jsem opravdu zvědav.
    Protože pokud tento pakt budeme posuzovat ve všech souvislostech, bez jejich zamlčování a překrucování, je toto Evropského usnesení v tomto bodě neobhajitelné. Závažných argumentů jsou desítky a nechci jich jmenovat jen pár.

    OdpovědětVymazat
  7. Pane generále, nejednal jste správně.
    Postavil jste do jedné linie Sovětský svaz a fašistické Německo jako viníky války. Tím jste podpořil současné snahy přepisovat historii a zklamal jste tak jistě nemalou část svých voličů.
    Heriot.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    2. Mám trochu pocit, že když si Molotov s Ribbentropem porcovali dohodou Polsko, tam ta rovnost byla nejspíše evidentní,né ? Samozřejmě se situace brzo asi změnila, ale Připomínám to jen proto, že život i historie mají více tváří a ne všechny jsou hezké, což ale nic nemění na konečné podstatě věci.

      Vymazat
    3. Ad 17:00
      Trochu výše jsem napsal, že "závažných argumentů jsou desítky a nechci jich jmenovat jen pár".
      I protože v tomto nekonečném posuzování každá příčina je následkem něčeho předtím a něčeho současně.

      Takže teď jen tolik, že po roce 1918 využili Poláci slabosti Ruska a pouze právem silnějšího obsadili Ruské území daleko za hranicí stanovenou ve Versailles.
      A zatímco na západě argumentovali principem národního sebeurčení, tak na východě přesně obráceně argumentovali historickými hranicemi zpřed roku 1772(!), přestože Poláků tam bylo velmi málo. Takže v roce 1939 Rusové jen obnovili evropskou hranici Ruska zpřed 20 let.
      Vojenští historici také potvrzují, že Rusové vstoupili a obsadili toto území právě až ve chvíli, kdy Polská obrana byla už definitivně beznadějná mj. především z důvodu úplné ztráty týlového zajištění.

      Vymazat
    4. Tedy o porcování Polska víme své, bylo v historii trojnásobné. Ale to, o kterém se zde píše, nebylo porcování, ale ze strany SSSR jen obsazení území, které okupovali Poláci, když zvedl první nacista Evropy, polský diktátor Pilsudski, válku proti rodícímu se státu a prováděl v Bělorusku a na Ukrajině genocidu - tedy pár desítek Lidic!. Hranice byla stanovena ve Versailles, ale Poláci je neuznávali. Tedy postup vcojsk SSSR na tuto hranici byl legálním aktem a anulováním okupace Polskem. Nefanděme polskému nacismu, i my máme zkušenosti s okupací ČSR Polskem v bratrském souznění s Adolfem Hitlerem po Mnichovu 1938.

      Vymazat
    5. 18:19
      Přesně tak,dějiny se přepisovat podle aminotiček NEBUDOU!!!

      Vymazat
    6. 19:16 Polákům tak či onak vděčíme dnes zato, že bolševické hordy neprošly v roce 1920 do Evropy a kdyby bývali byli rozumný i v roce 1939, tak kde by dnes Evropa končila! - http://img15.deviantart.net/8736/i/2013/256/2/e/pakt_ribbentrop___beck_vol__2_by_coszniczego-d6m4e0q.png

      Vymazat
  8. z tohoto se nikdo nemůže vykecat, pane Blažko, raději už se v tom smradlavým nehrabte. Ještě položím jednu otázku, fašismus z jaké země vám vadí? Tady je další rezoluce, po kterou SPD připsalo své put up,jen aby bylo vidět, za koho tato parta kope. https://aeronet.cz/news/poslanecka-snemovna-schvalila-usneseni-na-obranu-a-ochranu-izraele-pozmenovaci-navrhy-na-ochranu-rovnez-palestincu-a-obecne-pouze-zidu-jako-takovych-neprosly-snemovna-v-usneseni-priznala-pravo/

    OdpovědětVymazat
  9. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  10. Grigorij Rasputin - cenzor, ktery je naseptavacem konum a oslum smazal moje prispevky protoze je ruskej hemeroid !
    SVUJ NAZOR PRIJEVIL HICK HONOLULU

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hemeroid hovnolulin o hemeroidech.

      Vymazat
    2. 16:26 Nick honolulu je Vlastenec, rasista, aktivní člen KKK! Kdyby tě ty smrade z kremelský zengrúny ucejtil - na kilák - dva, tak tě vysprejuje svým anti-putler deodorantem značky SKUNK APE*)!

      *) Jedná se o vysoce účinný speciální sprej proti putlerpšoukům a jinýmu odolnýmu svinstvu ...

      Vymazat
    3. 18:59
      Tohle přesně ti ty podřadnej poblbanej arijskej untermensch zanechala tvoje incestní familie A52,F73,F200 F808,F600,F602...pro Hovnolulana to platí stejně!!!!

      Vymazat
    4. 19:15 O famílii na tvým místě bych radši pomlčel, kdybys tušil co netušíš, páč tvá máti je němá už od dětství. To se stalo, když za války její komoušskou famílii navštívili ukrajinští vlastenci z UPA, kteří tvý bábě uřezali ty její povislý kozy, dědkovi zvadlýho kokota a ještě dejchající je oba vhodili do škarpy, kam chodila celá vesnice srát. Bohužel tvou matku, tuhletu kurvu - https://im.tiscali.cz/press/2017/11/30/883039-final-0787-3800x2536.jpg

      nenašli, páč byla schovaná v tý škarpě mezi hovnama a oni ji nedokázali rozeznat! A to byla chyba, tak jí pak mohl ožralej Havel na mejdanu, kde vynášela popelníky, ošukat a z toho si se vylíhl ty! Jenže tě potratila a ten potrat naložili do lihu a později poslali kremlovoroj jako delikatesu. Od tý doby co ji zežral poletuješ coby shluk těkavých plynů z lejnolíhně tohoto smradlavýho Ugrofína! - https://pbs.twimg.com/media/DQ3D5L9WsAAByD3.jpg

      Vymazat
  11. Copak asi říkají Litva, Lotyšsko a Estonsko na bod 7? K Ukrajině se usnesení nevyjadřuje, protože ta není členským státem EU. To jim ale nebrání, aby nepropírali RF, které také není členským státem. Ty protisovětské a protikomunistické pasáže jsou jako z pera Ády Fýrera. Hlavně ale že bojují za politickou pluralitu a snášenlivost. Fascinující pokrytectví.

    "7. odsuzuje historický revizionismus a glorifikaci nacistických kolaborantů v některých členských státech Unie; je hluboce znepokojen rostoucím přijímáním radikálních ideologií a návratem k fašismu, rasismu, xenofobii a dalším formám nesnášenlivosti v Evropské unii a je zneklidněn zprávami z některých členských států o tajných dohodách mezi politickými představiteli, politickými stranami a donucovacími orgány a radikálními, rasistickými a xenofobními hnutími různé politické orientace; žádá členské státy, aby takové akty co možná nejostřeji odsoudily, neboť podkopávají unijní hodnoty míru, svobody a demokracie;"

    OdpovědětVymazat
  12. Myslím si, že hlavními podněcovateli této sprostoty jsou
    Poláci. Jejich patologická nenávist k Rusku je pověstná.
    Přitom to jejich trauma vychází z dávného područí jak Německu, Rakousko-Uhersku a carskému Rusku.
    Přitom hlavní historická vina leží na Polácích samotných,
    pro jejich neschopnost se sjednotit, při vzájemných
    roztržkách jejich šlechty a statkářů.
    Pilsudský, jejich nový vládce v předválečném Polsku sáhl
    opět vedle. Lísal se k Německu a pokračoval ve staré tradici
    nepřátelství k Rusku.
    Pakt R.- M. byl pak jen nutností, jak předejít plánované
    agresi Polska a Německa proti SSSR.
    A "anektované" území západní Ukrajiny, jen návrat do SSSR.
    Podobné jako "anexe" Ruského Krymu do Ruska.

    OdpovědětVymazat
  13. Přitroublí, radikální, rusofilní soudruzi se hádají mezi sebou. To mě baví :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 16:29
      Tebe baví i.když šlápneš do hovna,yntoši!☺

      Vymazat
    2. Už si zase vylez z díry, Pepku? Dlouho to byl klid, přemřelo, tak do toho a rozjeď to zase, ty "soudruhu".

      Vymazat
  14. Doufám, že Babiš na tu svou hvězdu Jourovou jednou dojede.
    Chápu, že se obklopuje podobnými lidmi, aby vypadal PRO.
    Jenže ultrasrechts ho mají přečteného a podkuřování jim v
    zahraničně politických otázkách ho nezachrání.

    OdpovědětVymazat
  15. Dobrý podvečer.
    Abyste nadále neplýtvali úsilím jak, kdo, kdy a proč, doporučuji si přečíst, pokud ovšem se Vám ruka sama nezadře, když uvidíte na odkazu KSČMFM - což je web KSČM ve Frýdku Místku. Můžete si přečíst i všechny odkazy číselně označené v článku. Je toho tam dost. Jedná se o tu rezoluci ze září 2019 a podpisy 2 europoslanců za SPD.
    https://www.ovkscmfm.cz/clanky/fakta-a-argumenty/prepisovani-dejin--lzi-bez-rozpaku--.html?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=z-boxiku

    Můžete se také podívat na sledovanost webu. Je opravdu zajímavá.
    Pěkný večer přeji všem.

    OdpovědětVymazat
  16. Nějaký reálný dopad to asi mít nebude, spíš mi to připadá, jako kdyby si duo Timmermans - Jourová chtěli udělat další čárku, aby je páníčci podrbali za ouškem. Ale hlasovat pro tenhle paskvil rozhodně tedy neměli, to, že se jedná o protiruský (zejména) pamflet a další dehonestaci normálních lidí musí být jasné i blbounovi. Taky mě fascinuje, jak slovo "fašismusů získává v podání těchhle vohnoutů úplně jiný význam.

    OdpovědětVymazat
  17. Davide, Blaško a Okamuro !

    Plivete na Sovětský svaz, Rudou armádu osvoboditelku, ale staráte se o Kurdy a Turecko !

    U mně, jako lidé i jako strana SPD jste definitivně skončili.

    Jste spokojeni se svým životem a platem ( vy dva) v EU parlamentu a ostatní v českém parlamentu, kam jsme vás ve volbách protlačili ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 17:05, také jsem je chtěl volit, ale ejha je dobré že se sami odhalují. Jenom si říkám jaký je člověk idealista a skot mužského pohlaví, bez žláz

      Vymazat
  18. Jsem a zůstávám neochvějným podporovatelem a voličem SPD, ale znamenám si 1. kruciální MÍNUS na "účtě" SPD, které spočívá v tom, že Vy pane generále a Vy pane doktore jste NEMĚLI hlasovat pro žádnou rezoluci, která ODPORUJE faktům historie, popírá Vaše dosud deklarované přesvědčení a přivažuje k negativní kampani proti Vám-mně. Zdůvodnění ve Vašem stanovisku NEPŘIJÍMÁM, prostě a jednoduše N E. Tak to je a zůstane.Vím, že při volbách volič v dnešní době musí volit kompromis VŽDY, ale je naprosto kruciální si DOPŘEDU zvolí míru a intenzitu těchto kompromisů a volit Toho kdo nejvíce dělá pro mé zájmy a kdo nejméně škodí mým zájmům, jinak dnes nelze, protože volit se musí VŽDY, když vznikne občanovi státu toto právo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem nebyl na shromáždění SPD na Václaváku s Ortelem, jek tam provokatéři mlátili do kastrólů a policajti se ptali Fialu z SPD, jestli ten hluk a pískání na píšťalky účastníkům tohoto shromáždění nevadí, tak že Ortel nebyl vůbec slyšet, Fiala řekl policajtům, no nevadí nám to. To byl můj první černý bod pro SPD, neúcta a pohrdání lidmi, kteří přišli na jejich shromáždění. Já napsal stížnost na policejního prezidenta na nečinnost policie a on mi odpověděl, vždyt´jsme se ptali organizátora a on řekl, že mu to nevadí. Já tu odpověd´ toho policejního prezidenta poslal na SPD s tím, že to už je jejich druhá chyba, at´ jsou opatrnější a myslíte, že mi někdo z SPD odpověděl? Kdepák, na háku.

      Vymazat
  19. Všichni, kdo si dobu pamatují, vědí, že 2. světovou válku odstratovala mnichovská zrada, tedy pakt mezi nacistickým Německem, Velkou Británii, Francií a Itálií o okupaci českého pohraničí Adolfem Hitlerem. Všichni také vědí, jakými byla zejména anglická šlechta a také rodina Kennedyů obdivovateli velkého Vůdce Adolfa Hitlera. Všihni také vědí, že SSSR vyjednávalo po okupaci zbytku ČSR a vytvoření Protektorátu Böhmen und Mähren dohodu s V. Británií o vzájemné pomoci v případě napadení Německem a že po půlročním marném jednání a jeho zablokování V. Británií přispěchal do Moskvy Ribbentrop a takovou smlouvu SSSR nabídl. Válku zavinili především pronacističtí politici V. Británie v kolaboraci s Francií, Itálií a Německem, jako hlavním aktérem. Za 60 milionů mrtvých a mezi nimi také 300.000 Čechů nese hlavní odpovědnost V. Británie ve "spolupráci" s uvedenými aktéry. Proto také V. Británie by měla platit s ostatními rukou společnou reparace a sypat si popel na hlavu. Taková byla posloupnost událostí a válka začala útokem Německa na rovněž tehdy nacistické Polsko, které se již dávno před Mnichovem bratřilo ve smlouvě Beck - Hitler s Německem. Nacismus Polsko pak projevilo v plné nahotě, když ruku v ruce s Německem po Mnichovu se podílelo na okupaci území ČSR! Taková je pravda, je jednoduchá, křišťálová, ale nehodící se do krámu diktatuře kapitálu a všem, kdož touží po 3. světové válce. A že nějaká Courová takové touhy má, její jméno vypovidá za všechno?! Ale co Češi? Nechají si válku opět vnutit? Kéž by přišli k rozumu, jako Finsko, Rakousko, Švédsko, Irsko, Švýcarsko... a vydali se ne cestou žoldnéřských válek, ale cestou neutrality a míru! Jenže Letná bude za pár dnů řvát touhou po lidských jatkách, ta představa těch hromad mrtvých, zejména dětí a žen, je pro genocidou posedlé příliš lákavá! Máme jim tu davovou psychopatii dovolit???

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Všichni to bohužel nevědí. Ale k tomu aby to věděli, se žádné usnesení navrhovat určitě nebude.

      Vymazat
    2. 17:24 Perfektní a pravdivé!Také já se stydím za oba pány.Je smutné,že dnes se nedá již nikomu věřit.Bohužel stále více platí slova Hamletova:"Doba vymknutá z kloubů šílí...!"

      Vymazat
  20. Tohle se poslancům za SPD moc nepovedlo. A obhajoba pana Blaška také ne.

    OdpovědětVymazat
  21. Ad 14:36 : PŘESNĚ!
    Pro ostatní:

    Ad historie:


    30.9. 1938 Mnichov : Francie + Itálie + Velká Británie + Hitler = konec Československa = mír(???)

    Německo má volno k útoku na SSSR.

    Berlín - Moskva = x km, zahájení útoku 1940!


    23.8. 1939: Ribbentrop + Molotov = Polsko 1/2 + 1/2 a nastává mír mezi Německem a SSSR.
    Německo zahajuje útok na západní Evropu.

    8.10. 1939: Polsko kapituluje.
    Berlín Moskva = x + 500 km + 3 měsíce času navíc na obranu!
    Útok Německa na SSSR začíná v r. 1941!!

    Už tomu rozumíte?
    Stejný manévr zopakoval v r. 2014 V.V. Putin s Krymem...

    OdpovědětVymazat
  22. Poté předal Molotov Grzybowskému tuto nótu :

    "Pane velvyslanče,

    Polsko-německá válka odkryla vnitřní úpadek polského státu. V průběhu deseti dnů vojenských operací Polsko ztratilo všechny průmyslové oblasti a kulturní centra. Varšava, jako hlavní město, již neexistuje. Polská vláda se rozpadla a nevykazuje žádnou činnost. To znamená, že polský stát a jeho vláda fakticky přestaly existovat. Tím dnem je ukončena platnost dohod uzavřených mezi SSSR a Polskem. Ponecháno samo sobě a opuštěno bez vedení, se z Polska stalo území příhodné pro různé náhodné a nepředvídatelné události, které mohou být hrozbou pro SSSR. Proto doposud neutrálně vystupující sovětská vláda nemůže zůstat i nadále neutrální k těmto faktům.

    Sovětská vláda se také nemůže lhostejně stavět k tomu, aby pokrevní Ukrajinci a Bělorusové žijící na území Polska, ponechaní osudu, zůstávali bez ochrany.

    Vzhledem k této situaci vydala Sovětská vláda rozkaz Vrchnímu veliteli Rudé armády dát příkaz vojskům překročit hranici a vzít pod svoji ochranu životy a majetky obyvatel západní Ukrajiny a západního Běloruska.

    Současně je Sovětská vláda odhodlána přijmout všechna opatření k tomu, aby zachránila polský národ z nešťastné války, do které byl vhozen jeho nerozumným vedením a dát mu možnost žít v míru.

    Přijměte, pane velvyslanče, ujištění o mé úctě k Vám.“

    V. Molotov


    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To pane kolego stejně místní havlogreténi a amianálníci NIKDY NEPOCHOPÍ!!!!

      Vymazat
  23. Pane Blažko, vy přece nemůžete být natolik hloupý, abyste netušil, že právě tuto jedinou větu o podílu SSSR na vyvolání světové války vytáhnou na českém ministerstvu školství z té rezoluce a vloží ji našim dětem do dějepisu, mají k tomu přece od vás plné požehnání a ty ostatní kecy,o nějakém tom fašismu, na který vy se tady odvoláváte, na ty vám v tom dějepise hodí velký bobek. Vy s Davidem pomáháte tomu, aby se naše děti ve škole učili lži o vzniku 2. světové válce. To, co se nepodařilo ČT se všemi těmi mainstreamovými médii svou štvanicí na SPD před posledními volbami, to se podařilo dvěma lidem - Blaško + David, tito dokázali srazit preference SPD na polovinu. Pánové, klobouk před vámi dolů, Kalousek vám děkuje. Jen si hleďte dále Kurdů a prožidovským rezolucí v parlamentu a vyhlašujte sankce na české firmy, které exportují do Turecka, vy ani jeden jste se neúčastnil tvorby bohatství v této společnosti, vy jste žili jen z přerozdělování toho, co výrobní sféra vytvořila a vyexportovala do zahraničí, a vy této výrobní sféře chcete podrážet nohy? Čestný voják by po takovém podrazu na své voliče udělal, pane Blažko, no přece víte co. Jak jsem řekl, seďte doma, berte prachy z EU, ale už tam do Bruselu nejezděte, od vás člověk neví, jaký další podraz na své voliče ještě uděláte.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 18:19!
      Stručné, přesné, výstižné a pravdivé. Jenom jste se generála zaponěl zeptat zda mu nedošly náboje. Pokud ovládá svoji osobní zbraň, tak mu stačily dva. Ten první pro komplice.

      Vymazat
  24. Jistě je to pozoruhodné, ta snaha Británie, Francie a Itálie se zbavit odpovědnosti za rozpoutání 2. světové války a za 60 milionů mrtvých. Ne, právě koloniální velmoc V. Británie měla maximální zájem na 2. světové válce a udělala proto pohodu nacismu a Hitlerovi, co mu na očích viděla. Do Mnichova, kam tak Británie spěchla, aby se oddala Vůdci bylo už jenom završení. Molotov neletěl do Berlína, ale Ribbentrop do Moskvy. Už v tom je zřejmý a podstatný rozdíl, Chamberlain a Daladier přímo Vůdci české pohraničí vnucovali!!! Aby ho uchlácholili a obrátili jeho pozornost k SSSR. I proto hodili tak "ladně" Polsko přes palubu. Jakpak mu tehdy v r. 1939 pomohli? Smlouva, nesmlouva, zrada je britská zahrada!

    OdpovědětVymazat
  25. To, že je denně dnešnímu (vzdorovitému) Rusku a jeho představitelům nasazována psí hlava, snad nepřekvapí ani dítě. A jednou z metod je přepisování historie, fabrikování pachatelů z obětí mezinár. zločinu. A tak se i v EU ujalo abstrahování od dobových dějinných souvislostí, příčin a následků. Příznačné je i to, že nikdo z těch historiotepců nevzpomněl na to, že (a) Německo-sovětská smlouva o neútočení byla podepsána až snad jen týden před zahájením 2. světové, (b) že byla koncipována analogicky ke smlouvám, které s Německem uzavřeli Poláci či Francouzi, a (c) že jejím dodatkem byla dohoda o nápravě důsledků polsko-sovětské války z 20. let, kterou Sověti prohráli a po které ztratili část svého území, vytýčeného po 1. světové tzv. Curzonovou linií. Už i to pojmenování smlouvy jakožto PAKTu svědčí o jednom. O difamačním záměru autorů té rezoluce.
    O tématice té smlouvy ("Ribbentropp-Molotov") pro NR napsal velmi pěkné pojednání Michal Brandt!!
    Je velkou škodou, že si jej pp. gen. Blažko a dr. David nepročetli, protože pokud by to udělali, nikdy se k takové obojakosti nemohli propůjčit, aby pod falešnou argumentací, že nejsou obdivovateli nacistické ideologie, odsoudili tehdejší SSSR za podíl na rozpoutání 2. světové.
    Skutečnými pachateli toho válečného "dobra" byli totiž ti, o kterých se EU vůbec nezmiňuje, a sice ty západní kruhy, které cíleně (svými ústupky, financemi aj.) podpořily Hitlera v rozvoji jeho militantní mašinerie, do které vkládali své naděje na zničení SSSR (v zastoupení).
    Když již oba zastupitelé pro takovou hanebnost zvedli své ruce, měli svůj souhlas vázat na pozměňovací návrhy, kterými by byla historická realita ve falešném podání EU napravena.

    OdpovědětVymazat
  26. NE. Absolutně ne. Německý fašismus byl odporný, ale 2. světovou válku nerozpoutal nějaký pakt, ale Němci. Šlus. Tyhle výmluvy neberu, SPD se tímto pro mne stala nevolitelnou partičkou. A já idiot jim věřil, zvláště generálovi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejen Nemci...ale i ti srabci,co jim ustupovali...A uz to delaji zase...Proto ta "usneseni"

      Vymazat
  27. Pan David i gen. Blaško ukazují, že rusofóbie u nich převažuje nad zdravím rozumem a spravedlností. A to nesvědčí o jejich nestrannosti ani slušnosti. Kdybych to byl věděl, že oba jsou jen zakuklení trockisti, kteří "studovali" dějiny jen na základě historických lží vydávaných na Západě, tak bych je nevolil. Pan David dokazuje, že je sice bývalý ale přece jen člen tzv. sociální demokracie, která nakonev vždy zrazovala zájmy obyčejných lidí a kráčí tak ve šlépějích levicových elitářů.

    OdpovědětVymazat
  28. Sedět při evropské "hymně" odvahu měli. Škoda, že jim nevydržela a pánové H. Blaško, I. David neprokázali svou statečnost a neodmítli rezoluci. Brzo načichli eurobruselstvím.

    OdpovědětVymazat
  29. Vážení. Zase tak moc pány Davida a Blaško nekamenujte.
    Jak známo, komunistka Konečná hlasovala proti.
    A že jsou pro SPD komunisti konkurenti, je taky známo.
    A navíc, kdo by se stavěl do jedné řady s komunisty. Že, ehmm.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja bych tedy svuj souhlas nepripojila na nic,co vyslo z dilny slepicky Jourove a sileneho Timmermanse...

      Vymazat
    2. 20:25
      Ostatní partaje pro SPD nejsou konkurencí? A čím tedy? O usneseních se nehlasuje na základě svědomí a názorové shody či neshody, ale podle politického klíče?

      Vymazat
    3. 20:25!
      O co tady šlo? O stavění se do šoru na menáž nebo o pravdu o západní pidlivizaci. Pokud šlo o šlichtu v ešusu, tak to bych doktorovi odpustil a generála dokonce pochopil.

      Vymazat
  30. Pouze nam potvrdili,ze historii pisi vitezove...Takze pojedeme dal v domacim "vyucovani"...Tihle soudruzi si take musi nejakym zpusobem zajistit "budoucnost"...Jelikoz to opet delaji cestou lzi,dlouho to nevydrzi

    OdpovědětVymazat
  31. pane Blažko, my jsme vás vytáhli z 8. místa na postupové, myslím, čtenáře alternativy a posluchače alternativních rádií, a vy se nám takto odměníte svojí nenávistí k SSSR, nenávisti k Rusku a nenávistí k českým patriotům. Já jen obdivuji, jak se někteří lidé dokáží tak dlouho přetvařovat. Vy jste urazil nás všechny, co jsme chodili protestovat proti odstranění sochy Koněva. Vy si můžete jít podat ruku s Kolářem z Prahy 6. S SPD jsem skončil. Je hezké poslouchat na záznamu ze Svobodného rádia, jak se Okamura vzteká na Konečnou, chápu, že vám udělala čáru přes rozpočet, toto se nemělo dostat ven. Bylo i slyšet, že pan Kapal se cítil trapně díky vám dvěma.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Konecna je ale vycurana...Navic ty jeji hlasky o naccich...take nic moc

      Vymazat
  32. https://www.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory/Brutalne-vytoceny-Okamura-Cesko-je-rozprodane-Zlodejiny-Ne-Babis-to-Klaus-A-co-dela-cast-redaktoru-CT-603420...ale tohle je dobre

    OdpovědětVymazat
  33. Europoslanci vytvorili opet desnou slataninu...Takze opet je vse o uhlu pohledu...pokud jim slo hlavne o nenapadnutelnost Benesovych dekretu,jak rika Okamura,tak to celkem chapu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 22:48!
      Jouroposranci nic nevytvářejí, oni pouze schvalují znetvořené. Jsou to tupci a zrádci ovčanů, ze kterých dělají votroky.

      Vymazat

  34. Já se snažíl toto téma, toto obrovské selhání, svého času protlačit na všech diskuzích a vyvolat nějaký zájem o něj.
    Protože to pro mě byl šok.
    Nikdo se k tomu nehlásil až teď, po dvou měsících, koukám dost překvapeně na cosi, co samo sebe tituluje jako "stanovisko k osočování".
    A je to blábol...

    Pravda je jednoduchá:
    Stavět vedle sebe fašismus a komunismus, to je novofašistická teze no. 1.
    Stavět vedle sebe fašistické Německo a socialistický SSSR, to slouží pouze tomu, aby se zdánlivě umenšila vina Německa a falešně, nestoudně, lživě, protihistoricky se přenesla na bedra největšího protifašistického bojovníka, na tehdejší SSSR.

    (Nechápete, že ti "fašisti" o kterých se zde mluví, to máte být vy? Že to má být každý, kdo nedrží linii, tu jedinou, správnou a skutečně fašistickou? )

    Kdo podepsal toto usnesení, není odpůrce fašismu, ale jeho vyvolávač.

    OdpovědětVymazat
  35. A znovu, i zde je třeba připomenout, že to byla jediná KK, kdo nezklamal (ano, jenom za toto příště budu volit jí)

    Zde je její stručné vyjádření:

    https://www.youtube.com/watch?v=Bnew8Pw7jLI

    (Sputnik sice neumí udělat video a obraz totálně zpraslil, ale zvuk tam máte..)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To video se mi libilo!!! To je presne v cemz jsem. Jsme v dobe politickeho POSTREALISMU!!!

      Doporuzuji si prostudovat tento termin v Wikipedii , neb se to opakuje znovu a znovu v jine forme:

      Co to znamena prakticky: Nezlezi na tom co se tvrdi , pravda , ci lez ...neni podstatne , jen kdyz to dobre vypada lidi na to naleti neb jsou blby!!! a stejne nemaji jine volby protoze my drzime veskerou moc v rukou.

      Na priklad Zlute Vesty ve Francii je priklad, Macron vse zvlada, vse co tvrdi jsou kecy, vse prochazi.. vse je postrealism lidi nemaji sanci, lidi nic nechapou, jsou pouze saskove!!!

      Neco jako pochodujici HONOLULU ve stredu Vaclavskeho Namesti v KKK kapuci s HORICIM KRIZEM v Nedeli odpoledne a bude tvrdit ze tvrdit ze oslavuje svou nabozenskou rasove nezavislou svobodu.

      To je postrealismus veci nemaji smysl a pokud ma prime spojeni na SILOVKU u policie tak mu to projde, pokud ho neukamenuji immigranti z Somalska. A az ho ukamenuji jeho KKK bratri z Luisiany USA USA , at zije TRUMP USA USA , mu postavi jeste vetsi horici krize a udelaji z HONOLULA sveho sveteho a budou slvait jeho mucednickou smrt kazdym rokem spolu s Biking Outlaws z USA a z Ruska Night_Wolfs Nocni Vlci nosici Tilka s obrazkem Soudruha Putina.

      Diky tomu Honolulu prispeje k zblizeni narodu!! a ja Brouk Pytlik pocnu pracovat pochopitelne pro HONOLULOVU nadaci na kosmicke lodi jmenem Velky Honolulu (Rusky Hopnolulu Bolsoj), kde Bikers ze skupiny Devels Angels (Los Angeles bike gang 30.000 clenu) budou dobrovolne pracovat ... ti chlapci skutecne umi dobre svaret kovy neb porad opravuji sve motorky).

      Ano Raketa Honolulu Bolsoj se dostane na Mars , kde Honolulovi postavi zapaleny Kriz horici v umelem vzduchu pod sklenenym podklopem a Honolu bude hrdinou cele slunecni soustvy.

      GEROJ GEROJ GONOLULU!!

      A vytvori prekrasny krestansky zvyk , ze vzdy po pristani kosmicke lodi na nove planete se zapali horici kriz , jakozto znameni pratelsvi mezi vsemi inteligentnimi tvory sveta.
      Amen.
      Dekujeme ti Honolulu za vse co jsi udelal pro zblizeni narodu!!! Geroj HONOLULU!!!!!

      S uctou:
      Brouk Pytlik

      Vymazat
    2. Brouk Pytlik
      Opet strasny clanek od pitomeho Pytlika Soureka .

      Brouk Pytlik

      Vymazat
    3. Dalsim typickym prikladem Postrealismu je vyklad vytvoreni Ceskoslovenskeho statu Masarykem Ceskoslovensko bylo vytvoreno ,ne ze za ucelem dlouhodobe oslabit ekonomicky Nemecky ekonomicky blok,ale pro narodnostni pocity , Cesi by byli spokojeni s autonomii a ekonomicky by to bylo lepsi.
      Pan Blaska ma pravdu s potrebou odsouzeni agresivnich statu , ale to bylo Rusko , stejne jako Nemecko, jen kdyby melo vice sily!! Stalin pro dosahnuti svych cilu udelal cokoliv.

      Brouk Pytlik

      Vymazat
  36. Je tragédií, když naši občané dodatečně zjistí, že do evropského parlamentu neken volí zčásti lumpy, nýbrž že i ten zbytek našich členů europarlamentu není dostatečně odborně připraveno k výkonu takové funkce. Výsledek je tomu adekvátní. K podobné ostudě SPD prostřednictvím jejích europoslanců nemělo dojít. Jak kvůli SpD,tak i kvůli ČR jako takové. Navenek musíme působit jako národ idiotů a slouhů. Vysvyětlení p. Blažko totiž nejen nic nevysvětluje, nýbrž ho staví do pozice bez možnosti perspektivy v alternativním světě. V Bruselu ale nějakou perspektivu získá a nebude prvním ani posledním.

    OdpovědětVymazat
  37. Mám podezření, že je zde opět zájem nasypat pár zrnek písku mezi ozubená kolečka. Přeintelektuální analýza písmen ve slovech a slov ve větách, dokáže zpochybnit jakýkoliv názor. Je jen na občanovi, zda se chytne na udičku. Pro mne je pan Blaško férovej chlap, který se jasně vyjadřuje a cítím k němu důvěru, byť je generál a já jsem antimilitarista.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jistě to některým udělá radost a rádi si ještě přisolí, ale nemá smysl si nalhávat, že je to v pořádku, že takové hlasování je v zájmu vlasteneckých Čechů.

      Vymazat
  38. Proste jste naleteli a ted se z toho snazite vykroutit. Konecna hlasovala proti a nikdo ji neobvinuje, ze podporuje nacismus. Ale uznavam, ze to byl chytak. Ja vam to odpoustim, priste snad situaci vyhodnotite lepe a treba se zdrzite. Za mnohem vetsi zlo povazuji zdrzeni se CR u rezoluce odsuzujici glorifikaci nacismu na valnem shromazdeni OSN. Tam to bylo jednoznacne.

    OdpovědětVymazat
  39. Ono to bylo dokonce ještě o kousek dříve. Dne 11. března 1938 proběhl v Rakousku ozbrojený převrat, vedený nacistou Seyß-Inquartem. Ten povolal do země na pomoc německé vojsko. 12. března vstoupil německý wermach do Rakouska a současně přijel do Rakouska Adolf Hitler, který vyhlásil připojení Rakouska k nacistickému Německu. V lidovém hlasování, které proběhlo 10. dubna 1938, vyslovilo 99 % hlasů souhlas s připojením. Rakousko se tak stalo součástí Německa se všemi důsledky. Anšlus Rakouska tak začal dobývání Evropy ještě půl roku před Mnichovem. Je ovšem otázkou, zda nebyla . světová zahájena občanskou válkou ve Španělsku, do které se aktivně zapojilo německé letectvo už od července 1936.

    OdpovědětVymazat
  40. Chápete tu aroganci poslanců, kteří si myslím že svým hlasováním dokáží změnit historii? Když si oni odhlasují, že žádná Mnichovská smlouva nebyla, tak zkrátka nebyla. Oni jsou bohové, kteří nejen že obrátí tok řeky Nilu, ale oni zpětně změní i průběh historických událostí. Tady na vlastní oči vidíte, co je to řízená opozice, pokud jde o kecy, ty má TOP a SPD různé, ale při hlasování, tam jsou všichni Sorosovy muži jednotní. 4 ztracené roky, tito dva podepsali Okamurův ortel a on je ještě u Kapala trapně hájí. Ten poslanec, co od SPD odešel, měl zřejmě pravdu.

    OdpovědětVymazat
  41. Polsko se od 1. září 1939 zoufale a bez šance na úspěch bránilo Němčourům a vtom z východu (nevím, který den)Polákům vpadl do zad SSSR. Nacisti dále útočili po celé Evropě, Sověti dál vůbec neútočili. Správně odpovědět je zapeklité. Přesto si myslím, že pánové Blaško a David se měli přinejmenším hlasování zdržet (což jde, že?), anebo asi ještě lépe (vychytralou) rezoluci odmítnout hlasováním proti, tedy stejně jak to učinila paní Konečná. Pánů Davida a Blaška si i nadále vážím, řekl bych, že tentokrát v rozhodování pochybili, když na rozhodování, jak hlasovat třeba měli málo času?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V tajném dodatku se psalo o "sférách vlivu". Žádný historik nepředpokládá, že by Rusové předem věděli o německých plánech. Sovětský svaz svůj útok na východ Polska zahájil až šestnáct dní po Německém útoku, když už Poláci definitivně ztratili průmyslové území a možnost týlového zajištění. Sověti svůj útok zastavili přesně na své staré východní hranici zpřed Velké války. Také podle Churchillova projevu v té době „bylo evidentně nutné pro zabezpečení Ruska před nacistickou hrozbou, aby ruská vojska na této linii stála.“

      Jinak s Vámi souhlasím.

      Vymazat
    2. 8:31-přesně tak, když si Rus bral to, co mu patřilo a bylo Polákem ukradeno po pohnojené Tuchačevského ofenzívě během polské intervence, aby to nepadlo do rukou Hitlerovi, Polsko už neexistovalo a nemělo ani vládu, ta byla už uprchlá a neměla na nic vliv a o nic se nestarala, jen o své zadky...

      Vymazat
  42. Byla to hrubá chyba...Vcelku jsem byl proto, aby SPD se dostala do europarlamentu. Ale Vy i Ivan David vršíte chybu za chybou. Buďte méně aktivističtí.

    OdpovědětVymazat
  43. Podepsat toto usnesení byl historický a nenapravitelný omyl. Žádné vaše dodatečné vysvětlení nemůže ospravedlnit tuto chybu. Jsem šokována a zklamána. Nevidím již naději, že naše zájmy a spravedlnost bude kdokoli v Bruselu hájit. Alena L.

    OdpovědětVymazat
  44. Pánové Davide a Blažko, vy přece nejste hlupáci a víte co děláte. Nenapadá mě nic lepšího než slova písně Jožo Ráže: "Tak oblečte si dresy, keď sme takto v kope, aby bolo jasné kto za koho kope" Za koho kopete vy dva už dneska vím.

    OdpovědětVymazat
  45. Není překvapivé, že na vyjádření pana Blaška se vrhli supi z páté kolony, kteří se vydávají za voliče SPD, a nikdy jimi nebyli. Kroužili už dlouho v některých předchozích článcích, a konečně dostali příležitost se do toho pořádně obout. Zítra budou křepčit na Letné, a těšit se, jak přispěli k poškozování SPD. Slabým pátá kolona ukázala, jak se to dělá, a teď se raduje.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná ano, ale já budu asi volit SPD dál, protože nevidím jinou možnost.

      Nedovedu si představit, že by to ze strany HB a ID nebyla jen tragická hloupost, které teď litují, jen to nechtějí přiznat. Ale měli by.
      Vidím to tak, že v Bruselu se neustále hlasuje o celých stozích hovadin a HB a ID nebyli ve střehu. Doufám.

      To fópá je tak evidentní, že by měli kápnout božskou.

      Vymazat
    2. Jak napsal pan Blaško, dnes odpoledne vydá podrobné stanovisko. I kdyby stokrát bylo pochopitelné, bude jistě znova pátou kolonou napadáno, protože SPD je pro ně nebezpečná. Zviklat se nechají jen neukotvení, kteří by stejně dříve, nebo později odpadli.

      Vymazat
  46. Tady je jasně napsáno, za koho ti dva kopou:
    https://aeronet.cz/news/poslanecka-snemovna-schvalila-usneseni-na-obranu-a-ochranu-izraele-pozmenovaci-navrhy-na-ochranu-rovnez-palestincu-a-obecne-pouze-zidu-jako-takovych-neprosly-snemovna-v-usneseni-priznala-pravo/
    Kdo znáte historii Svobodného rádia, kde původně měl svůj pořad v pátek VK, tak ten se rozešel s Kapalem na základě toho, že VK začal kritizovat, že SPD postavilo do čela své kandidátka židozednáře Berana, ale Kapal stále držel prapor podpory SPD. Nakonec se tedy ukazuje, že Kapala jste podrazili a ukázali, že od začátku měl pravdu VK. Nejvíce mě na tom mrzí jedna věc, nejenže já jsem šel jako starý kokot hlasovat pro SPD, ale já přiměl i svoje dvě děti, aby šli k volbám hlasovat pro tuto stranu. Takže já jsem kokot trojnásobný. Toto nemůže Blažko zdůvodnit,jenom snad tím, že mu u hlavy držel někdo nabitou zbrań. Já bych se pod takovou lež nepodepsal ani s tou zbraní u spánku. Fuj. Ještě jednu věc vám řeknu, byl jsem se podívat na demonstraci Pirátů proti Turecku, ti tam na pódiu přivedli nějakou obtloustlou Slověnu, která tam povídala , že se vrátila ze Sýrii a že prý tam turečtí vojáci nutí kurdské rodiny, aby před nimi vařili své děti v hrnci a pak je nutí, aby ty jejich děti před nimi jedli. Tak do této skupiny lhářů se zařadil i ti naši dva europaskřivci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aeronet je špína a fiat (kvazi) alternativa.

      Vymazat
    2. 8:17
      Aeronet není alternativa, ale mainstreamová prolhaná, manipulativní pátá kolona. Dejte se s ním třeba vyfotit, jestli se ho dopátráte.

      Vymazat
    3. Á, fandové poněku zmateného jeduplného dědka Kapala troubí k útoku...Neplivejte jedovatí sliny proti Aeronetu a raději si přečtěte něco z něj a potom porovnejte s realitou, kdo bude blíž a hlavně přečtěte si knihu od Starikova "Kdo přinutil Hitlera přepadnout Stalina" a taky knihu od jednoho Itala, která vyšla na Slovensku (odkaz je na HS)v těchto dnech, která se věnuje stejnému problémem a došla ke stejnému závěru...a ty knihy doporučuji i pánům evroposlancům, aby si příště s nebetyčnými píčovinami od Ďourové věděli víc rady.

      Vymazat
    4. 10:24
      Vaše agresivní rétorika mě od vašich naléhavých doporučení odradila. Asi to bude tím, že se tak chovají všichni z páté kolony. Věřte si, a vyvěste si svému bohu VK třeba fangli. Lovím informace z důvěryhodnějších zdrojů.

      Vymazat
    5. 10:24
      Velmi přínosná by byla přímá konfrontace pana Okamury s VK přímo ve studiu pana Kapala. Na odhalení své identity je však VK příliš zbabělý. Jinak už by nevršil pomluvy na jeho webu, ale domluvil by se s panem Kapalem na termínu. Kontakty má, a jsou i přístupné na SR, nejsou tajné. Zbabělý jste i vy, když plivete sprosté jedovaté sliny na pana Kapala v komentářích, když je ani nečte.

      Vymazat
    6. 11:55- Kdybys, ty troubo, poslouchal někdy "pana VK", tak bys tak blbě nežvanil, on totiž na Kapala se.e a jeho každodenní invektivy přechází a "NIKTERAK" ho a jeho hlouposti nekomentuje. Zato Kapal pln zášti své jedovaté sliny na Aeronet plive několikrát denně a ten jeho fraucimor to po něm opakuje...Schválně si porovnej, ty chytráku správně napruženej", kolikrát za týden zmíní Kopal "VK" a kolikrát je to obráceně a nedělej si tu z huby prdel, Kapal tě do své "rodiny Svobodného rádia" stejně nevezme...

      Vymazat
    7. 15. listopadu 2019 15:00
      Není pravda, co tvrdíš. Pan Kapal, pokud už toho šarlatána zmíní, tak jenom jako reakci na jeho pomluvy. Jsi prolhaný, jako ten zbabělý VK. Je to vaše poznávací znamení. A ty jsi nádavkem ještě sprostý, jako všichni bezcharakterní individua.

      Vymazat
  47. Já vám zde dokazuji, že VK nakonec má pravdu, že SPD je řízena židozednáři a tomu také odpovídá to, co provádí, za mě je Aeronet OK, přestal jsem poslouchat Kapala v pátek a poslouchám VK. To že jsem dal za svou rodinu dohromady 3 hlasy pro SPD je pravda a to i přes to, že VK před touto stranou před volbami varoval. A dal jsem svůj hlas i místních volbách pro SPD, jenže o místní zastupitele SPD zájem nemělo, to jsem potom pochopil, taj se žádné rezoluce neschvalují, tam si může akorát nafouknout kapsu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 9:23
      Dokazujete zde pouze to, že jste sedl na lep podvodníkovi, a nedokazujete hlasy pro SPD. Bude pro vás těžké procitnutí, až pravda o tom tajuplném manipulantovi VK vyjde najevo. Nic se nedá ututlat navěky. Někdo slepě věří, jiný porovnává. Máte svobodu věřit čemu chcete, i svěřovat se, ale úsudek si udělá každý sám.

      Vymazat
  48. Je jasné, že dotyčná rezoluce byla sepsána manipulativně. Proto ji přece připravili a europoslancům předložili. Pro tuto rezoluci ale neměli europoslanci SPD nikdy hlasovat. A vysvětlovat měli pak naopak to, proč tak neučinili. Každý rozumný člověk by to pochopil a přijal. Ale to, co učinili, nikoliv!

    OdpovědětVymazat
  49. Velké zklamání z hlasování gen. Blaška a I.D.... Jeho zdůvodnění je nepřijatelné. Není možné stavět na stejnou úroveň agresora nacistické Německo a jeho oběť Sovětský svaz s 27 miliony mrtvých Rusů a dávat mezi ně rovnítko, pod jakoukoliv záminkou ... Těžko věřit, že oba europoslanci SPD nepoznali, že skutečným cílem této deklarace není odsouzení nacismu a fašismu, ale především útok na Sovětský svaz a současné Rusko. A v podstatě na jakoukoliv společensko-ekonomickou alternativu současné EU.

    OdpovědětVymazat
  50. Tohle pane generále neberu je to salámová metoda aby nás dostali kam chtěj. Tímto jste pánové SPD nepodpořili.

    OdpovědětVymazat
  51. Když si vzpomenu na sveřepost dr. Davida při osočování mladé Kateřiny, že "podepsala", porozumění nemám. Zase budeme trapně čekat, až Tomio odejde na smetiště dějin.

    OdpovědětVymazat
  52. Jenomže ta slátanina z Bruselu byla vytvořena jako jednotný proud produkované nenávisti k jiným národům, náboženstvím, rasám - tedy jako proud EUnacismu - a k tomu máme my mlčet? Na jedné straně by chtěli političtí hochštapléři a soudobí politruci trestat občany za kritiku svého neonacipočínání a na druhé straně jsou sami vele-úspěšnými pěstiteli nenávisti všeho druhu, pokud nese MANY. A dnes bude v této tonině nenávisti vyřvávat celá Letná, zfanatizovaná soudobými goebbelsi z ČÉTÉ a dalších medií ve vlastnictví diktatury kapitálu.

    OdpovědětVymazat
  53. Takovou slátaninu mohl podepsat jenom člověk,který se domnívá,že je neomylný.Pokud je při smyslech nepřipojí se nebo je proti.Tážu se zda toto tito pánové vůbec četli a jak pečlivě a co tento text přinese pro budoucí generace.

    OdpovědětVymazat
  54. To co se v dotyčném usnesení tvrdí, je myslím že pro lidi, kteří nejsou konzumenty mainstreamu, naprosto nestravitelný hnus, který nelze dochutit sebelepší omáčkou. Záměrem není nic jiného než vytvářet další a další opěrné body pro zcela nový výklad historie, aby v základech budoucí propagandy už nebyly takové zásadní trhliny.
    Já bych se pod to nepodepsal.

    OdpovědětVymazat
  55. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  56. Vetsina komentaru rika:
    chyba nebo zrada
    Snad se z toho panove Blasko a David pouci.

    OdpovědětVymazat
  57. Je načase ukončit debatu na dané téma. Pánové se jistě pokusí
    o revizi toho dokumentu a své podpisy s výhradami odvolají.

    OdpovědětVymazat
  58. Pane generále, volil jsem Vás nicméně předpokládal jsem větčí inteligenci. Nejte přece blbej, musí váím být jasné PROČ se taková rezoluce vůbec schvalovala a co je cílem. A každý ví, že ďábel se skrývá v detailu. Nezlobte se ale spíš bych čekal chlapské slovo, omlouvám se, nepochopil jsem, nepřečetl jsem. Volili jsme vás z nějakého důvodu. EU je nacistické zlo (přeštěte si laskavě knihu Nacistické kořeny bruselské EU)) a úředníci ve vedení pracují vždy intrikami a snačí se podstrčit právě taková svinstva.Doufám, že iniciujete revizi dokumentu. sice to nikdo revidovat nebude ale alespoň se tím zbavíte nálepky "podporovatel nacistické revizionistické lži"

    OdpovědětVymazat
  59. Hodně mne mrzí, že p. Blaško i p. David rezoluci schválili. Ještě více mne mrzí, že na svém schválení trvají a odmítají své jakékoliv pochybení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podepsat se pod odsudek totalitních režimů není hanba. To, že Timmermans s Jourovou do reyoluce vložili i to protisovětské svinstvo byste si měli vyřídit s Timmermansem a Jourovou!

      Vymazat
    2. Dobrý den, jmenuji se Kamil Papežík a dění v SPD znám.
      Také mi vadí, že to Blaško i David odsouhlasili. Jejich současné "vysvětlení" považuji za trapnou výmluvu. Vloni (2018) jsem hovořil telefonicky s generálem Blaško. Upozornil jsem ho na lumpárny v SPD. I později jsem ho několikrát žádal, ať se nestaví po bok podvodníka Okamury... a ... Nyní se dozvídám, že v EP hlasoval v zájmu lživé západo Evropské ideologie, která viní Rusko ze spoluviny na vyvolání 2. světové války.
      ...u mne ten muž skončil na dně politické žumpy vedle Hrnčíře, Kalouska, Havla, Šafránkové, starého Klause a dalších.

      Vymazat
    3. Tak ses Kamile z toho vypsal, tak teď se jdi vyspat. Spinkej a nepomlouvej. Pánbíček to nemá rád.

      Vymazat
  60. VELMI mi vadí, že to Blaško i David odsouhlasili. Jejich současné "vysvětlení" považuji za trapnou výmluvu. My, bývalí espéďáci tomu říkáme "OKAMUROVAT" - HLOUPĚ SE VYKRUCOVAT, LHÁT...
    Vloni (2018) jsem hovořil telefonicky s generálem Blaško. Upozornil jsem ho na lumpárny v SPD. I později jsem ho několikrát žádal, ať se nestaví po bok podvodníka Okamury... a ... Nyní se dozvídám, že v EP hlasoval v zájmu lživé západo Evropské ideologie, která viní Rusko ze spoluviny na vyvolání 2. světové války.
    ...u mne ten muž skončil na dně politické žumpy vedle Hrnčíře, Kalouska, Havla, Šafránkové, starého Klause a dalších.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Papežík, že by zdrobnělinka od slova Mrva? Taky konfident? Nebo jen Troll?

      Vymazat
  61. Tak se Kamilku z toho vypsal, tak si vyčisti zoubky a jdi se vyspat. A příště nepomlouvej, pánbíček to nemá rád.

    OdpovědětVymazat