Reklama

pondělí 11. listopadu 2019

Sudeti chtějí Lidice vypálit znovu

Lidice 1942 - popravení muži
Vladimír Pelc
11.11.2019 VašeVěc
„Za vypálení vesnice si obyvatelé Lidic mohli sami!“ O tom chtějí studeti a jejich tuzemští pomahači náš národ přesvědčit, takový je cíl sudetské propagandy.

Česká televize v pořadu Reportéři ČT v červnu t. r. odvysílala tvrzení, že matka paní Marie Šupíkové, zavražděná v koncentračním táboře, byla udavačka. Kvůli jejímu udání se, podle ČT, lidická tragédie stala. Přeživší v čele s osmdesátiletou Marií Šupíkovou, jejíž maminka byla za udavačku označena, to berou jako zradu. Na protest vystoupili z organizace Ministerstva kultury památník Lidice, napsali stížnost na ČT a RRTV a poslali otevřený dopis ústavním činitelům.

Redaktoři ČT vycházeli z výzkumu historika Vojtěcha Kyncla, který stojí na jediném zdroji informací v osobě protektorátního četníka. Ten si ale podle historika Vojtěcha Šustka mohl vše vymyslet, což byla po válce běžná praxe; chránil totiž sám sebe. V reportáži ČT se však o domnělém udavačství hovoří jako o nezvratném faktu (viz,viz, viz).

Jde jen o aktivitu bulvárních novinářů toužících po senzaci za každou cenu, i za použití nepravd, a toužících tím po vlastní bulvární slávě? Nebo jde o záměrný a promyšlený útok na jeden z výrazných národních symbolů nacistického řádění, našeho utrpení a protinacistického odporu – na Lidice? Myslím, že to druhé. Jaká je ideologicko-mocenská linie, spojení, propojení tohoto případu s dalšími souvisejícími skutečnostmi?

Ředitelku památníku Lidice, jehož je ministerstvo kultury zřizovatelem, pro kterou jsou, podle vyjádření lidických dětí, tedy přeživších a jejich potomků, tedy pro níž jsou tyto osoby pouze nepohodlným přívažkem, do funkce jmenoval Daniel Herman; byl tehdy ministrem kultury. Daniel Herman je aktivním členem páté kolony sudetů v ČR, Jaké jsou úmysly sudetů u nás? Revanš. Co je jedním z prostředků revanše? Boření nebo alespoň zpochybňování našich národních symbolů. V tomto případě chtějí do lidí naroubovat informaci: Za vypálení vesnice si obyvatelé Lidic mohli sami! Byli tam udavači.

Proti útoku České televize na Lidice se jasně postavila oblastní organizace Českého svazu bojovníků za svobodu (ČSBS) v Lidicích. Příznačné je, že celostátní vedení této organizace drží, dodnes stále, ústa. Důvod je jednoduchý: Předseda ČSBS Jaroslav Vodička před nedlouhým časem Pavlu Hermanovi udělil, o své vůli, bez schválení ústředním výborem ČSBS, svazové vyznamenání. Za co? Asi jako podporu jeho prosudetských aktivit a jako souhlas s nimi. A kruh se uzavírá. Aktuálně se lidická organizace, oblastní výbor, spolu s desítkou dalších oblastních organizací reprezentujících souhrnně dvacet procent členské základny, aktivně účastní kritiky současného předsednictva Českého svazu bojovníků za svobodu, protože toto předsednictvo uplatňuje vůči vnitřním i vnějším podnětům ke změně činnosti svazu a zejména ke kritickým názorům členů svazu informační blokádu; kritika je též reakcí na aktuální hospodářské a politické problémy ČSBS. Nynější předsednictvo svazu rovněž zanedbatelně informuje veřejnost o vnitřním dění ve svazu, a nedostatečně a hlavně nekvalifikovaně reaguje na aktuální politické dění, které se témat, obsažených ve stanovách svazu, týkají; viz.

Útoky sudetů na symbol Lidic a mlčení vedení Českého svazu bojovníků za svobodu se hodí. Komu?



156 komentářů :

  1. 10;02
    Tebe musel K.H.Frank taky houoat na kolenou jako toho zasrana,udavače a vlastizrádce HAVLA,kterej se protiprávně fašistů omluvil JMÉNEM ČESKÉHO LIDU!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Provokující nácek byl redakcí smazán.

      Vymazat
    2. Redakce zareagovala správně. Plný souhlas.

      Vymazat
    3. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    4. Běž se léčit, kriple 12:38.

      Vymazat
    5. Jiz jednou jsem na PL.cz odkazal takovym nevkusnym zpusobem... nekam... Ano, nick - "none".

      A "ciro" melo ve volbach, proste - utrum.
      Ne? Ajajaj a jake, velke ano.

      Nyni tak trochu vidite, ze Benesovy dekrety, mely jednoduse - opodstatneni.

      Takove zakladni, ktere nam vstepil uz TGM a pote i Benes - "Lide, bdete".

      Nedaji pokoj, pokud se vse neuzavre... No i tak.

      Vymazat
    6. 12;38
      Ty havlosračko s tim v papírech A52,F73,F200 F808,F600,F602 tě měli dát na pokusy a byl bys jednou užitečnej,NEčeská untermensch!!!!

      Vymazat
    7. Jak by mohl někdo prosperovat na svých okupantech? Jak by mohly kolonie prosperovat na svých kolonizátorech? Co to mele ten blb 12.38? To už jsi vážně tak praštěnej? Němci tady zavřeli vysoké školy, zavřeli divadla,zakázali taneční zábavy, všude dosadili do čela podniků svoje lidi - a my jsme to měli snášet? Jako úřední řeč zavedli němčinu, a kdo německy neuměl, měl problémy - jsi vůbec normální? Tobě by se to líbilo, kdyby ti tvůj byt obsadil expanzivní soused, a musel bys ho poslouchat na slovo? Musíš být dementní psychopat- tohle není normální. Nebylo taky náhodou kdysi zrovna tak přínosné otroctví?

      Vymazat
    8. 13:07 Zaskřekal v kódech svých předků nekrofilní zřízenec z teplický prosektůry, schopnej maximálně dotlačit z pitevny do márnice vozejk se zašitou zdechlinou nějakýho toho komoušskýho geronta, aniž by se přitom probral z lihu co v něm primář uchovává potraty cigánskejch socek, a kterej mu chodí potajmu upíjet a co sám byl kdysi skinhead! Každý den po zavíračce před Severkou stál a s pravicí zdviženou do noci řval: "Immer Brüx! Sieg heil!" Jenže ... pak nastoupil jako zřízenec v márnici, no a chlastání lihu a sex se zdechlinama těch rudejch gerontek (a posléze i gerontů - sic!) udělaly své ...

      Vymazat
    9. 12:38 Je jisté, že cenzor Wenzel Hoffstein-Dworzak je známým čichačem prdů téhle židočekistické poloopice! - http://iks2010.info/wp-content/uploads/img/291912_original.png

      a omámen jimi poté usiluje mermomocí zabránit tomu, aby i u nás proběhla důsledná dekomunizace jako v Chorvatsku, na Ukrajině a v Pobaltí! Trápí ho bejt součástí civilizovanýho světa, a touží i s námi zapadnout mezi tuhle smradlavou hordu ožralých, za bílýho dne v pochcaných teplákách křepčících podlidí! - https://www.youtube.com/watch?v=LhXXiVgILKQ

      Ale potáhne vodsud jen s hrstkou svých odulých kumpánů a to tak rychle, že se nestačí ani posrat strachem, až mu dám čuchnout k této mé sukovici! - https://vimeo.com/82853398

      Vymazat
    10. 20:00 jediné co je jisté je,že jsi známým kreténem.

      Vymazat
    11. ČT se vrhla na nešťastnou ženskou, ale zabíjením posedlé Němce nechala stranou. Vždyť oni museli vědět, že celá vesnice atentát spáchat nemohla a že vraždí nesmyslně nadplán. Měl odvahu někdo z ČT vrtat se ve svědomí vrahů.

      Vymazat
    12. Germani odjakziva chteli a chteji vypalit a vyhubit celej svet..

      Vymazat
    13. 21:17 oprava: Árijcem, sorry, poplet jsem to s tímto svým zdegenerovaným ugrofínským vypouštěčem! - http://iks2010.info/wp-content/uploads/img/291912_original.png

      P.S.: Na vzácném snímku je zachycen ten okamžik, když jsem se zrovínka narodil! Kdo to má?

      Vymazat
    14. oprava: Pardon, to je oficiální portrét, ten
      avizovaný snímek z mého rodinného alba je tu! - https://pbs.twimg.com/media/DQ3D5L9WsAAByD3.jpg

      Vymazat
    15. 7,40
      Tohle ti ty arijskej untermensch zanechala tvoje incestní familie A52,F73,F200,F808,F600,F602!!!!

      Vymazat
    16. 9:18 No jo, mizerným jídišem skřekající putlerpšouku, to je celá banda kremelskejch kretenů, tvejch vypouštěčů! A teď je koukej ještě pěkně seřadit - zleva doprava! - http://iks2010.info/wp-content/uploads/img/%D0%A8%D0%93%D0%9D%D0%A8%D0%93%D1%82%D0%B0%D0%BA%D1%82%D0%B52.jpg

      Vymazat
    17. 0:25 V reálu by bez Germánů ani Rus neexistovala, to oni založili ruský stát a také Ruské Impérium řídili, jak napsal pan Hitler v knize Mein Kamf: "Po celá staletí žilo Rusko z germánského jádra horních vládnoucích vrstev. Toto jádro dnes může být považováno za zcela vyhubené a vymazáno. Na jeho místo nyní nastoupil Žid. Stejně, jako je pro Rusy nemožné zbavit se vlastní silou tohoto židovského útlaku, tak je pro Žida nemožné natrvalo udržet tuto ohromnou říši... A konec židovského panství v Rusku bude také znamenat konec ruského státu jako takového."

      Dnes jediní opravdu árijští Slovani jsou Ukrajinci! Páč maji vizigótskou krev, ale taky dost slovanský a ta je tíhne dolu - ke korupčení. Nicméně jsou houževnatí, včetně děfčat! Putler je nezlomí - https://www.youtube.com/watch?v=iwUknDRq9uQ

      Vymazat
  2. „Národ který zapomene svou minulost nemá žádnou budoucnost.“ Winston Chrchil. Inu zde jde o to pomoci zapomenout. To je priorita, pak se dá budoucnost lépe ovlyvnit, případně řídit. V to se počítá i snaha o falsifikaci minulosti za stejným účelem. Inu "lidé bděte..." ST

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je možné - ale proč máme potřebu se neustále nípat ve věcech starých osmdesát let? Vždyť už je tato společnost psychicky postižená - v TV je každý den!!! Hitler a skazky o Hitlerovi, Goebbels, Himmler, tanky, vojáci, bitvy, a tak pořád dokola. Jak u blbých na dvorečku. Proč se v tom neustále někdo nípe? Proč se nenípeme v bitvě na Bílé Hoře?

      Vymazat
    2. pod videem odkaz LIDICE klikem na pozemek se zobrazí historie té rodiny. https://www.youtube.com/watch?v=nbEkNXczyDU&t=89s

      Vymazat
    3. 14:02...LÍP SE TO NEDÁ ŘÍCT!!!!!!!!!!
      Koho baví se onanovat nad tak starými událostmi!?!?!?!?!?!?
      Jedině toho,kdo má zájem na tom,abychom se nezaobírali tím,co se děje DNESKA.
      A děje se toho docela dost.
      Helanov

      Vymazat
    4. 16:17
      Aha,takže historie Čechů a později Čechoslováků a poučení z ní je k ničemu???!!!!

      Vymazat
    5. A jak dlouho se ještě budeme "poučovat?" Ještě dalších sto let? Jen proto, že pár pitomců nemůže žít bez válečného vřískotu? Kupte si sračkovité americké DVD plné krve a násilí a v tom se můžete denně rochnit, ale na televizi se dívají především staří lidé, starší lidé - ti se mají denně kochat vřeštícími tanky, Hitlerem a vypalovanýma Lidicema? Už je to nudný, otravný, a leze to krkem. Copak kultura a publicistika nemůže být o jiných věcech než je válka?

      Vymazat
    6. 16:49...No, když se začali hrabat v historií na Balkáně,nebo na Ukradině,tak to dopadlo docela BLBĚ.
      Někdy je lepší udělat tlustou čáru,jako to dokázali třeba v Argentině.A to tam režim stihnul naházet do moře cca 4000 obětí.
      A nic se neřešilo.
      Helanov

      Vymazat
    7. pořady o Hitlerovi jsou Overtonovým oknem.Tak dlouho je budou cpát do hlav,až se postupně přijme,že to byl vlastně hrdina.A dějiny budou zase někde jinde.

      Vymazat
    8. @21:28

      Poslouchej, ty blbeee na ... no hexa je malo.

      Cim byL, prosim, hrdina?

      Pitome nabubrene leco, ktere si po 70 milionech obeti, radeji ustrelilo palici, nez celit odpovednosti.
      Hero? Ses p...ral v kine, nebo nekde u TV (sam tvrdis, videl jsem "doku"), noooo, perfish - exponate.

      Jeden argument. Miloval islam, Osmanskou risi a dal zaklad nejodpornejsi ideologii sveta (no ona rastla i predtim...) - FASISMUS.

      Vymazat
    9. @21:28

      Jinak nic ve zlem, jen ukazka mysleni.

      Mam v srdci obrovky kriz i na krku a moji pratele (kazdy mame svoje, rekneme Puhdys, Boldo, Dachau, Delfo, Zizak - no to ten ZZ Top), vsem kolem roztriskaji palice.

      Ja jen tak, vim, ze to bude smaznute.

      Samozrejme ne Tobe, vim, ze to nebylo mysleno spatne.:)

      Vymazat
  3. Jo za chvilku budou tvrdit že koncentráky provozovali Stalinovi agenti. Kteří tam plynovaly německé vlastence a západní odboj.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vůbec bych se nedivil. Je tady pořád vyvíjená snaha udělat z Ruska poraženou zemi nejen ve studené válce, ale taky v druhé světové válce. Nebo přímo Rusy překlasifikovat na agresory.

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    3. 12:28
      S tímhle A52,F73,F200 F808,F600,F602 ty inceste se raději nevyjadřuj k ničemu!!!Tebe z milosti zastřelit by byl humanitární čin!!!

      Vymazat
    4. Jak už jsem napsal -proč se pořád nípeme v dávné minulosti? Proč tato temata? To nahrává jedině takovým zvráceným magorům, jako se tady zas producíruje ten střelenej parchant, kterej by v ČR asi zase viděl rád okupanty, a on a jeho máma by putovali někam do koncentráku a plynový komory - to je tak neuvěřitelně blbej? Proč si myslí, že zrovna on by něco takového přežil? Že by ho stejný udavačský kretén se stejnýma charakterovýma vlastnostma jaký má on, práskl fašistům a ti by ho zastřelili? Vždyť byly všude vyhlášky že se střílí bez vyzvání a taky stanný právo - to by tenhle kretén chtěl zas? Proč něco takovýho někdo nezavře do blázince? Nebo jednoduše tato temata nerozebírat, ať píšou jak se pěstujou kytky a chovají ježečci - takovej blb zaleze, to tyhle kreatury nebaví. Nebaví je nic pozitivního, jen to, co lidem obecně škodí - v tom se tihle perverzní sadisti rochní.

      Vymazat
    5. 10:37
      Budeš se možná divit, ale minimálně jednou to tady ten nacistický psychopatický primitiv už tvrdil. Ten, co vychvaluje nacisty, pomlouvá Čechy a hlavně Rusy.

      Vymazat
    6. 16:10
      Zřejmě myslíte ynteligenta Ctrl-C a Ctrl-V....takový jako on a Hovnolulan by měli dát na pokusy,mohli by být jednou v životě k něčemu!

      Vymazat
    7. A opet velka chyba...
      Hej, fakty. Haj, hela hopa haj-hitl", byl ambiciozni zabednec.."

      Se radite, mezi stejnou kategorii?
      Nebo?

      Pane na nebesich, prosim, vem lopatu, roztriskej jim palici a pak... budiz svetlo:)
      No cooo?

      Vymazat
    8. 12:06 Co se Rusáků týče, bez těch bychom na tom byli dnes mnohem lépe, minimálně jako Lužičtí Srbové, a za Říše navíc ještě i mocní! Mnozí by byli pověřeni důležitými úkoly v rámci osídlování západosibiřských oblastí naší, árijskou rasou. Takhle ta celá zem připadne rase žluté, tak jako Evropa zase rasám tmavým. WWII. prohrála naše rasa jako celek! SSSR stál na straně vítězů, ale Rusové byli poraženi jako národ! - http://img-fotki.yandex.ru/get/3304/tapirr.11f/0_27c44_2dd8151b_orig.jpg

      Vymazat
    9. @20:05

      Vis vubec, ze napric celym svetem, jste k smichu, pouze tim - "Rusaky"?

      A kdyz mluvim, cely svet, tak cely svet.

      Nebo si zasrandujes jeste nad terminem - "Dukla destination"?

      Tak se pobav, u nas je vse OK (samozrejme mimo "Tebe", cerny caj, nejake vitaminky, mineraly), no kdyz nas nekdo na...re, tak i tem ukradneme hvezdu, priklincujeme na chatu a - my jsme komunisti:), no nas se to netyka, super parta a srdce bych za ne dal.

      Ne, no podivej:
      https://www.youtube.com/watch?v=ltzIM4R9WNI

      Vymazat
    10. 7:25 Na tom videu jsou původní Rusové, nordicko-slovanští árijci, disciplinovaní, ale současně svobodomilní a spíše faustovští než fatalisticčtí - stejně jako Švédové, Dánové či Němci.*) Ale mongolský vpád i na těch bohužel zanechal své stopy! A tak jako Ivan IV. byl po matce potomkem mongolských vládců Zlaté hordy, byla Moskovie jen ulusem říše Mongolů! Jak řekl markýz de Custin: „Grattez le Russe, et vous verrez un Tartare“ (podrbej Rusa a najdeš Tatara)! Zničení Novgorodské republiky moskevsko-tatarskými hordami za jeho vlády proměnily Rus na stepní říši azijských barbarů! Hrabě Ostermann, který za pomoci mladého cara Petra zkusil vrátit Rus na evropskou trajektorii, uspěl pouze dočasně. V roce 1917 Ruské impérium zaniklo a na jeho místě se rozprostřel židokagal, ovládaný bolševickými podlidmi - tzv. SSSR! Putleroffský parchanát Chujlostan je jeho hnilobným pozůstatkem!

      *) Bez Germánů by žádná Rus neexistovala, to oni založili ruský stát a také Ruské Impérium řídili, jak napsal pan Hitler v knize Mein Kamf: "Po celá staletí žilo Rusko z germánského jádra horních vládnoucích vrstev. Toto jádro dnes může být považováno za zcela vyhubené a vymazáno. Na jeho místo nyní nastoupil Žid. Stejně, jako je pro Rusy nemožné zbavit se vlastní silou tohoto židovského útlaku, tak je pro Žida nemožné natrvalo udržet tuto ohromnou říši... A konec židovského panství v Rusku bude také znamenat konec ruského státu jako takového."

      Dnes jediní opravdu árijští Slovani jsou Ukrajinci! Páč maji vizigótskou krev, ale taky dost slovanský a ta je tíhne dolu - ke korupčení. Nicméně jsou houževnatí, včetně děfčat! Ugrofín Putler je nezlomí - https://www.youtube.com/watch?v=iwUknDRq9uQ

      Vymazat
    11. @7:45

      Opet si vstal, nejak levou, zadni, nohou?
      No, vsichni jsme tak malinko "rusi", i v Ukrajine.

      Ale? Je to Slovenska kapela, Dukla neni v Rusku, et cetera. Od toho - Dukla destination.

      Pokud si nejak ztratil informace o SK, sic, nebyla to tva chyba,
      tak:
      https://www.youtube.com/watch?v=Eva3f0fufhY

      A aby si vedel, okolo a okolo, tak este - okolo:
      https://youtu.be/1iNUysQ9Wx0

      Tak proc to vsechno? Nebo si staci vzit, pouze mapu?

      Hurry up
      (a Vaclave, smazne to a DNS - nova republika, proste do 2 dnu, tak nejak konci, bohuzel, protoze jsem v ni cely svuj zivot veril. A verim:))

      Nic, rypou, maji zde rypaveho rockera:)

      Vymazat
    12. Takze, cenzura naplno...

      A jste v pici (jinak, fajny organ, no pro vas, vy buzny zajebane).

      Cekal jsem, dockal jsem se a jste ve snapech na vlavnich server RF.

      Cus

      Vymazat
    13. @all

      samozrejme si pouze delam, no neco:).

      Naucime vas premyslet, hodnotit fakty, slova, informace ... no i tim "rockovym, nebo pop-folkovym zpusobem...

      - mimochodem, zaklad dal Cechomor, takze opet - doma - pak Kristina (SK) a vidite, daly jsme novy hudebni styl, ktery je zname vsude...
      Jen mi ho porad nekdo zavidi - s tim si - jednoduse - poradim(e).

      Vaclave, musime jim roztocit obratky, za kazdou nasi "cenu".

      A dekuji.

      Vymazat
    14. @Vaclave

      prosim Te smaz to, maz to. Neb sam sebe z toho vseho nesnasim:)

      Vis co - 9:22, prosiiim.
      A diky.

      Vymazat
    15. Kdo může proboha toho hajzla Vodičku odvolat? To tam má místo pod penzí? Nechápu. Vše je v rukách hajzlů?
      Bubák.

      Vymazat
  4. 10;37
    Vždyť to už 30let nepřímo říkají!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zatím jenom nepřímo, neboť pamětníci ještě všichni nevymřeli.

      Vymazat
    2. Ano, nevymřeli, proto musí na moje staré rodiče z televize pořád vytrubovat tanky, a yvskakovat vojáci a Hitler - to je vždycky úžasně povzbudí a přidá jim to náladu. Vždyť už je tahle společnost perverzní - to je nějaká kultura -válka a pořád jenom válka a zabíjení? Lidstvo je fakt nemocné. Mladí na to serou, slejzají se po putykách a čmoudí marjánu, takže celá ta válečná kultura je určená sedmdesátiletým staříkům, snad aby si připomněli jak to bylo roztomilé, celá ta okupace a léta potom?

      Vymazat
  5. Neznají svědomí, nemají morálku, tak se ani za to nařčení nemůžou stydět. Žádné Sudety nácka Konráda Henleina neexistují! Je to jedině a provždy České pohraničí!

    https://zpravy.aktualne.cz/domaci/nemci-v-pohranici-vrazdili-cechy-unaseli-zidy-nechme-sebemrs/r~dffe05f0ba8111e8a4d90cc47ab5f122/

    Převraceči dějin, ať už se nazýváte sudeťáci, nebo ne, nikdy nedosáhnete svého, ani o Lidicích, ani v Českém pohraničí! Starejte se o své, máte vašich problémů dost.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rudocancy! Sudety, (podobně Horní Uhry, polské Slezsko), nikdy nechtěly být dobrovolně součástí umělého, podvodně vzniklého, separatistického husitsko-bolševického čecháčkostánu. Výsledkem mstivého a loupeživého odsunu původního obyvatelstva - namísto předtím mu odepřeného plebiscitu - je jejich současný žalostný a vydrancovaný stav, plný putinovské či čecháčkovské lůzy. Zplundrovaného parazitického čecháčkostánu, zamořeného jaderným a těžebním uhelným odpadem nebude žádná škoda. Je to boží trest za zlovolné a podlé vyhnání původních obyvatel, kteří nedostali ani autonomii. Jakékoli naředění bolševické lůzy neruskými a nečínskými cizinci je jenom prospěšné.
      Rakovina zhoubného, kainovsky loupeživého kolektivizmu se sama od sebe nevyléčí a vnější zásah může přijít paradoxně jedině z Ruska - přesunem tupého a kolaborantského čecháčkostánu za Ural, kam dávno patří, a osídlením kotliny Novými Rusy nebo z Ruska a Německa vypuzenými muslimy. Tedy z deště pod okap. Tak jako se Kosovo odtrhlo od azbuckého Titova Srbska aby skončilo v náručí ještě primitivnější Albánie - tak se čecháčkostán a slovenskostán odtrhly od civilizovaného Rakousko-Uherska, aby skončili přesunem do ruských stepí nebo až za Ural a budou rádi, až jim Putler stanoví dostatečné uprchlické kvóty do jimi samoobslužně zbudovaných gulagů v Akci Z. Jakékoli naředění bolševické lůzy neruskými a nečínskými cizinci je jenom prospěšné ...

      Vymazat
    2. 20:02...Vy jste ale pako!
      Ale pravdu máte v tom,že po "odsunu" Němců tam Rudé gardy ukradly všechno co nebylo přibité a o zbytek se ochotně postarali českoslovenští Indové.
      Třeba z Jablonce nad Nisou toho moc nezbylo,byl to smutný pohled na prkny zadělaná okna nádherných hrázděných domů.
      Helanov

      Vymazat
    3. 20:14
      To je ten tapetovač, tenhle text jsem tady viděl už stokrát.

      Vymazat
    4. @Helanov

      A vis, ze to je historicka pravda? Mnoho tisic let a stale to stejne...

      Krades, loupis... Ok, jen hrab, jako hrabos, no nevis, ze jednou bude stejne vsechno "nase, nebo vsech".
      Pinda nekdo - tak i trenyrky, ty napomadovany "super-zlodej". A tststs:)

      Mel jsi neco, nahrabals a "proste diky za uskladneni":)

      A Indoevropane jsou jak Slovane, tak i trochu opaleni kolegove.

      A kdyz se pusti i do "auticek" NATO a do posledniho sroubu, jim to jednoduse, hezky, odvezou az do zpracovani zeleza - alias sberne suroviny:).

      A pak jim opet zustanou trikolky - i ty jim cmajznou.:)

      Vymazat
  6. Je třeba vidět věci v souvislostech. Začalo to omluvou Vency Flašky představitelům landmaschaftu. Poté se sudeťáckých srazů zúčastňovali stranické špičky lidovců. Jako soukromé osoby. Pak i vládní úředníci. Také jako soukromé osoby. Pak už i ministři jako oficiální zástupci vlády. A vrcholem byla účast Sobotky jako premiéra. A s ní i úvahy o tom, že by další sraz mohl být na našm území. Ještě mohou nabídnout nějaké příhodné místo. Právě Lidice by mohly být hlavním kandidátem. Tam se ta péče K.H. Franka o český národ projevila nejvíce. Nebo pro začátek méně medializované Ležáky. Ale hodil by se např. i Terezín, Ploština... A pokud by naši přátelé trvali na Praze, tak jednoznačně doporučuji Petschkův palác! Pro neznalé - zde se nacházela centrála Gestapa pro celý Protektorát. Také symbolické. Výročí, jako Mnichovský diktát 1938 nebo 14.3. a 15.3. 1939 (ľikvidace zbytku odtržením Slovenska a vzniku Protektorátu) zatím přejít mlčením, později oslavit. Atentát na Heydricha prohlásit za teroristický čin a sprostou vraždu (na tom už se pracuje). Vyvraždění 360 000 našich občanů prohlásit za boj proti komunistům (těch zahynulo 25 tisíc) nebo jako odpověď na nezodpovědné ozbrojené akce organizované ze zahraničí. Z Londýna, ale zejména z Moskvy (v ozbrojeném boji padlo 27 tisíc občanů Československa - vojáci na frontách, partyzáni, členové podzemního odboje). Holocaust nezmiňovat. Ze 110 tisíců židovských občanů bylo v r. 1943 mimo koncentráky naživu 3 000 (slovy TŘI tisíce)!!! Péči našich kamaraden jich v konečném důsledku nepřežilo 100 tisíc! Osvobození Československa slavit zásadně na americkém velvyslanectví. Podíl SSSR ukazovat jako zabrání území. Pomníky osvobpditelů zničit. Kde to nejde tak přesunout na jiné "význačné místo", kde nebudou tolik vidět. Pro začátek k nim přidat "vysvětlující tabulky", které převráti historii v pravý opak. Hanobení pomníků vydávat za projev spravedlivého hněvu obyvatelstva a zásadně nevyšetřovat. A už vůbec netrestat! Trestat naopak výtržníky, kteří proti tomu protestují. A zejména dát na doporučení šéfa BIS minisstru školství, aby opravil osnovy a zbavil naše děti "sovětského" výkladu dějin. A to by bylo, aby se zlaté časy Protektorátu nevrátily zpátky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Svatá pravda.
      Kamarádství se sudetáky a benderovci zlomilo Sobotkovi a ČSSD vaz.
      Bývalý volič marcel

      Vymazat
    2. No,na to že přežily jenom 3000 je jich v českých médiích,bankách,státní správě,v justici docela dost.
      Asi se ňák rychle biologicky reprodukujou,jinak si to neumím vysvětlit?
      Helanov

      Vymazat
    3. @Helanov

      Ahooj, no to neni ani z oblasti biologie.:).

      Jednoduse prijdou, jako prvoky se rozdeli a na nas je, abychom je, alespon "pod mikroskopem", dnesni televize (tak narostly, ty tucnaci z... prvoku:), proste jako na "sklicku" - pozorovali.

      Vymazat
  7. Prezident Beneš dobře věděl že vy Češi jste převlíkači kabátu. Proto několik let tvořil dekrety.
    Praha byla vždy centrem kultury a politiky řitolezu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 11:16
      Píšete vy sám o sobě. Vy nejste Čech, protože jenom cizáci, a darebáci můžou hanobit Čechy.

      Vymazat
    2. Já jsem po mamince Slovák a po otci Rusín.
      Můj děda váši republiku bránil od fašistů a benderovcu.

      Vymazat
    3. 11:27
      To vám můžeme, a nemusíme věřit. A jestli jste autorem komentáře 11:16, tak tady neplácejte nesmysly, a račte doložit historickým dokumentem, že to, co tvrdíte prezident Beneš řekl, nebo se omluvte.

      Vymazat
    4. 11:16 plus 11:20 zřejmě patří k sobě.
      Tak odpovídám na obé.
      Jenže jste se asi moc nepovedl. Pokud chcete kritizovat, tak si zameťte také nejdříve před vlastním prahem. Slovensko - spolupracovalo s Němci. Rusíni jsou pak tedy odkud a co se tam děje? Nemám v úmyslu urážet Vaše rodiče ani Vás, ale nejdříve se podívejte sám, co doopravdy píšete a tvrdíte. Nikdy si nemyslete, že jste lepší než někdo jiný, to je znamením nekulturnosti a nedovzdělání člověka. Převlíkači kabátů jsou všude v každé zemi v každé době. Místo zrození a ani bydliště není vůbec směrodatným. Tím je jen a pouze morální (nebo spíše nemorální) kvalita člověka jako jednotlivce.
      A ještě něco. Dekrety vydal dr. Beneš, ale rozhodnuto o nich bylo mezi vítěznými spojenci. A schválně Vám zadám otázku, kdo nejvíce trval na odsunu Němců z neněmeckých zemí, a to nejen od nás?

      Vymazat
    5. 12:03
      K sobě patří spíše zřejmě 11:16 a 11:27.

      Vymazat
    6. prosim, chlapy, neblneeete.

      Co proti Praze?, Nejake trefne poznamky? Nebo jak?
      Je krasna. A najdou se jednoduse i blazni i ty, kteri stoji za vse...

      Opet kolektivni vina? Uz zde jeden byl, no za me - NEPROJDE!!!.

      A jak jste na tom aktualne vsichni? Opet kolektivni vina, like a mr "hajl, zablbany blb z rakouska - hitla, ze???"

      To jen tak, v mezipause.

      My Prahu nedame, no nezbourame. Proste ne.;

      Vymazat
    7. Čekal jsem že pujdete jako vždy po Slovácích. Území budoucich Sudet bylo vždy České,ale neosídlené. V 15 století zde byly pozvání Germáni od těchto dob vznikl večný problém,který Beneš vyřešil.

      Vymazat
  8. Můžete mi ukázat nějakého sudetského Němce, když Sudety jsou v Čechách a žádný z nich tam nebydlí?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vyhledejte si sudetoněmecké srazy v Bavorsku. Jde prostě o majetek a porobení těch neznabohů, husitů, pohanů, nelidí. Kohopak asi?

      Vymazat
    2. Ne, Němci jsou starobylými obyvately této země, dávno předtím než sem přišly barbarské primitivní kmeny jakýchsi Čechů, které se zde posléze přemnožily. Po 1.světové válce došlo k politováníhodné chybě a toto prastaré germánské území bylo předáno do rukou oněch primitivních kmenů a následně byla nespravedlnost dovršena po 2.světove válce. Takže pokud šlechta, církev a Němci hovoří o majetku, půdě, klenotech a podobně, pak hovoří o svém majetku. Není známo, že by Češi něco zde vlastnili.

      Vymazat
    3. Ten impotent 12:45 tady provokuje delší dobu. Asi to má místo sexu....

      Vymazat
    4. 12:45
      Retardovanej inceste,tohle ti zanechala árijská familie A52,F73,F200 F808,F600,F602,skoč do zdi,budeš mít klid!!!☺

      Vymazat
    5. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    6. 13:00 Ale kdeže! Spíš dobře zaplacené !
      Jirka

      Vymazat
    7. Sudetenland zahrnoval území východu Čech a části Moravy s centrem v Opavě.
      Kromě toho německy mluvící občané používali též pojmy
      Deutschböhmen, Böhmerwalgau,Deutschsüdmähren, podrobně to najdete i na wikipedii.Vesměs se jednalo o terminologii, směřující ke znemožnění vzniku souvislého českého území s českým jazykem (pohled na mapu to alespoň naznačuje). Němce překvapilo, že se vyskytuje tolik Čechů, když při jednání na úřadech je přehlédli...

      Vymazat
    8. Rejvíz a Uničov založili Češi. Nemci je počeštili.
      Škoda že se bratrum Srbům nepodařilo vičistit Kosovo od Albáncu- UCK,tak jak bratrům Čechum Sudety od Nemcu - NSDAP.

      Vymazat
    9. Co není, to bude. I na Kosovu!

      Vymazat
    10. 13:11 O famílii na tvým místě bych radši pomlčel, kdybys tušil co netušíš, páč tvá máti je němá už od dětství. To se stalo, když za války její komoušskou famílii navštívili ukrajinští vlastenci z UPA, kteří tvý bábě uřezali ty její povislý kozy, dědkovi zvadlýho kokota a ještě dejchající je oba vhodili do škarpy, kam chodila celá vesnice srát. Bohužel tvou matku, tuhletu kurvu - https://im.tiscali.cz/press/2017/11/30/883039-final-0787-3800x2536.jpg

      nenašli, páč byla schovaná v tý škarpě mezi hovnama a oni ji nedokázali rozeznat! A to byla chyba, tak jí pak mohl ožralej Havel na mejdanu, kde vynášela popelníky, ošukat a z toho si se vylíhl ty! Jenže tě potratila a ten potrat naložili do lihu a později poslali kremlovoroj jako delikatesu. Od tý doby co ji zežral poletuješ coby shluk těkavých plynů z lejnolíhně tohoto smradlavýho Ugrofína! - https://pbs.twimg.com/media/DQ3D5L9WsAAByD3.jpg

      Vymazat
  9. 11:20
    Pojem Sudety,potažmo Sudetský Němec je výmysl fašokreténa z počátku 20.století,kterej se chtěl zalíbit tomu posranýmu frajtrovi z Rakous!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nikoliv. "Sudety" zanamenají "země kanců". Keltové tak označovali území dnešních přibližně Jizerských hor. Jelikož zde a v celém pohraničí Čech žilo obyvatelstvo hovořící německy, název se rozšířil na celé území obývané německy mluvící menšinou a následně se vžil jako název celého pohraničí. Přicházeli sem z oblastí sousedících s českým státem (Bavorsko, Slezsko, Sasko, Braniborsko, Dolní Rakousko...) zejména za vlády posledních Přemyslovců a Lucemburků. Osídlovali nehostinné a horské oblasti. O těchto lidech těžko mluvit jako o Němcích, protože celé generace žily na území Čech (pohraničí a enklávy ve vnitrozemí - Jihlava, Vyškovsko, Svitavy...). Navíc - Německo jako stát vzniklo až v lednu 1871 (vyhlášeno ve Versailles). A to už tady žili bezmála 800 let. A by to bylo ještě složitější, tak německy mluvili i Rakušani, v jejichž soustátí jsme byli 300 let. A tak se jim říkalo Sudetští Němci. Ale někdo i "němečtí Češi" nebo naopak "čeští Němci". Soužití nikdy nebyla procházka růžovým sadem, ale vždycky jsme se nějak dohodli. Vše se změnilo za 20 let československé státnosti (nikdy republiku nepřijali za svou) a zejména pak za okupace 1939 - 45. Co se po..anýho frajtra týče (máte na mysli asi AH), tak na počátku 20. století nebyl frajtr, ale hladový bezdomovec ve Vídni a tomu se nechtěl zalíbit nikdo. To přišlo až později.

      Vymazat
    2. 11:52
      Zřejmě televize dávala špatný dokument.Ve 20.letech,když s tim bláboly přišel byl frajtr bezďák chrápající na veřejný ubytovně,ale to neznamená,že tyhle vymyšlený hovadiny nepodporoval.

      Vymazat
    3. Němci sem byli zváni již za našich králů, aby pomohli osídlit pohraniční území (povětšinou) řídce osídlená. Vždy však přicházeli a přijímali občanství nebo příslušnost této země. Že si uchovali svůj jazyk je jejich věc, ale platili pro ně vždy zákony tohoto území. Je třeba si také uvědomit, že ani za Rakouska České země nepřestaly existovat. Byl to minimálně jeden další titul k titulům Habsburků. Němci tedy nebyli nikdy výlučnou vrstvou až do doby naší První republiky, kdy měli mnoho výhod. "Sudeťákům" především vadilo, že po rozpadu monarchie nejsou již "oficiálně" privilegovanou vrstvou, tedy zase jen těm, co si dělali čáku na politickou a hospodářskou moc. Prostí lidé žili vedle sebe bez ohledu na rodný jazyk a celkem často se do sebe zamilovávali a brali se. Měli nakonec stejné problémy i starosti a radosti. Jejich odpor vůči nám ve všech vrstvách vzrostl právě díky K.Heinleinovi a dalším. Mnozí byli také zastrašováni. Vždyť tu aktivní antifašisté a slušní mohli po válce zůstat.

      Vymazat
    4. 12:20

      Němci tu byli odjakživa, tohle je německá půda. Takže platit by tu měly především německé zákony, nemyslíte?

      Vymazat
    5. 12:54
      Platit můžeš ty NEčeská havlokurvo,já jim zaplatím devítkou mezi voči!

      Vymazat
    6. Anonymní 11. listopadu 2019 12:54
      Je vidět, že vy jste sudetenman, nečetl jste to a ani nechcete v souvislostech. Toto bylo slovanské území, když sem přišli nějací "germáni" (slovani je nazývali němí - oněmělí - odtud pouze slovanský název Němci) a za svolení se tu usazovali. Německo vzniklo kdy? A Český stát kdy? To jen tak pro Vás právně. Jděte si aspoň prověřit nějaká fakta, když tu něco napíšete, sem se snaží chodit dost těch, co chtějí ZNÁT, ale Vy to nejste. Provokujete buď neznalostí nebo hloupostí nebo jste placen. Tak totiž Vaše "otázka" působí.

      Vymazat
    7. 11:52...Čeští panovníci Němce do pohraničních hvozdů promyšleně zvali.
      Češi dávali přednost hospodaření na kvalitnější půdě, třeba v Polabí a tak...
      V horských podmínkách se všemu nedaří,proto se Němci rozhodli budovat průmysl.
      Sklářství, textilní průmysl,dalo by se i říci,že Sudety byly hodně průmyslové a vyspělejší než zbytek republiky.
      Helanov

      Vymazat
    8. Tolik hloupostí o českých Němcích jsem dlouho nečetl.
      Němce, přesněji Sasy k nám pozvali přemyslovci, jako dobré zkušené horníky, kteří v horách, nejprve Krušných, dobývali pro krále kovy. Němci také pomáhali zakládat královská města a zavádět již vyzkoušené městské právo. Mnozí z nich byli i zdatnými obchodníky a řemeslníky. Za Habsburků se z nich stala privilegovaná vrstva a ta po roce 1918 svá privilegia ztratili. Jejich reakcí byly rasistické teorie o nadčlověku a podlidech, zrada republiky a příklon k nacizmu.

      A ještě maličkost. Průmysl vznikal většinou v místech, kde se nacházelo a těžilo uhlí. Viz parní stroje atd.

      Vymazat
    9. 18:00...Dík za kvalitní příspěvek.
      Víte toho daleko víc než já.
      Je dobré nenamlouvat si blbiny.
      Helanov

      Vymazat
    10. 18:00,20:20 Souhlas. A že ČT je nečeská dokazuje svými počiny (např. tím o "udavačce" z Lidic) neustále!

      Vymazat
  10. „Jen zaprodanec v cizím zájmu z nás může dělat nepřítele Ruska.“ Fiala to natřel politikům z demobloku. Silná slova:

    https://cz.sputniknews.com/ceskarepublika/2019111010942724-jen-zaprodanec-v-cizim-zajmu-z-nas-muze-delat-nepritele-ruska-fiala-to-natrel-politikum-z-demobloku/

    OdpovědětVymazat
  11. Takže k tomu doplnění a podpoře přepisování dějin a zrazování vlastní země a národa je teď za pár dní skvělá příležitost přidat se ke zrádcům a jimi manipulovaným idiotům, převážně tupé a špatně rodiči a školou vychované mládeži a jít si zanadávat na p-rezidenta a toho hokynáře Babiše na Letnou...už brzy přijde ke skládání účtů za zradu a taky za blbost a ignoranci a všichni se na to připravte dle svého svědomí a vědomostí a dovedností, půjde vám nejen o majetek a živobytí, ale i o život...

    OdpovědětVymazat
  12. Bohužel nechováme se tak jako bychom nebojovali a stáli na straně vítězů, tedy spojenců na Západní a Východní frontě. Od kdy diskutuje vítěz s poraženým? Vítěz stanovuje pravidla a trest pro poraženého. A o tom by se nemělo diskutovat v tom smyslu, no ale i vy!!! Je to jasné, nejdřív je příčina a pak teprve následek. Ne, poražený může akorát držet hubu a krok. Pak se stane to, že se najdou lidé ve vítězném táboře lidé, kteří se poraženým nepřátelům omlouvají a zločiny agresora zlehčují. To považuji za poválečnou zradu národa a republiky. M.Radikowski

    OdpovědětVymazat
  13. Jestli se někomu jedná o to, jak doopravdy "přišly" Lidice je to uvedeno v dokumentu z cyklu Potomci a předkové a název je Semena nenávisti o K.H. Frankovi. Ostatně zde je i mnoho o tom jak to bylo i s Němci a proč. Zatím je to na Ulož.to.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    2. Zkus odbornou pomoc 12:52, ale asi už je pozdě....

      Vymazat
    3. 12:52
      Havlofoglrauch,tobě nadbytek chlastu vylil z palice i tu jednu buňku,co ti tam zbyla!!!☺

      Vymazat
    4. 12:52
      Dobrý vztah? Jste nejspíš momentálně celý život dosud nemocen. Pokud si přečtěte díla přímo oslavující tyto dva, a já jsem jich několik musel přečíst, zjistíte pravý vztah velice rychle! A to z úst a pera rozhodně ne nepřátelských nebo antiněmeckých!
      Prosím, vy jste tu jen jako provokátor, nebo jste skutečně tak tupoj jako amerikánec. Kde mimochodem je prý přísloví, ty jsi blbej nebo z rovnou Texasu? (To prý vzniklo jako reakce na Bushe ml.)

      Vymazat
  14. Hypoteticky si predstavme, ze tam bol udavac. Treda, ked medzi obyvatelmi Lidic bolo par podporovatelov atentatnikov na zvera hajdricha, kata ceskeho naroda, tak boli fasisticke zrudy opravneni povrazdit a vypalit celu obec, vratane zien a deti? Ked sa uz chceli pomstit ci potrestat niekoho tak mali popravit tych par podporovatelov a nezmasakrovat celu obec, dobytek fasisticko nacisticky. Toto im povedzte, zverom fasistickym, ked sa budu omluvat, ze tam boli udavaci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    2. 12:49 špinavý nácku! vyvraždění obce není a nebyl legitimní tresr. Jde o válečný zločin. Za ten byl před soudem K.H. Frank. Nikoliv vykonavatelé. Tak jako za Oradour a další. Na lidické akci se nepodílel nikdo jiný, než gestapo a jednotky SS, které obec vypálily a povraždili obyvatele.A po nich RAD (říšké pracovní jednotky), které obec srovnaly se zemí a provedly terénní úpravy, aby byla obec "vymazána", jak hlásil Frank. Z okolí tam nebyl nikdo. Už protzo ne, že celou oblast Gestapo neprodyšne uzavřelo. To samé o týden později v Ležákách. Ale vše si Němci pečlivě zdokumentovali. Včetně odpočívajících a obědvajících likvidátorů. Jsi špinavý lhář a provokatér. Sázíš na to, že tyto dokumenty už se nepublikují. Abychom nestresovali tvoje soukmenovce.

      Vymazat
    3. No a to se přesně stalo putlerpšoukově famílii! Za války jeho udavačskou komoušskou famílii navštívili ukrajinští vlastenci z UPA, kteří jeho rudý bábě uřezali ty její povislý kozy, dědkovi zvadlýho kokota a ještě dejchající je oba vhodili do škarpy, kam chodila celá vesnice srát. Bohužel jeho matku, tuhletu kurvu - https://im.tiscali.cz/press/2017/11/30/883039-final-0787-3800x2536.jpg

      nenašli, páč byla schovaná v tý škarpě mezi hovnama a oni ji nedokázali rozeznat! A to byla chyba, tak jí pak mohl ožralej Havel na mejdanu, kde vynášela popelníky, ošukat a z toho si se vylíhl on! Jenže ho potratila a ten potrat naložili do lihu a později poslali kremlovoroj jako delikatesu. Od tý doby co ji zežral poletuje coby shluk těkavých plynů z lejnolíhně tohoto smradlavýho Ugrofína! - https://pbs.twimg.com/media/DQ3D5L9WsAAByD3.jpg

      a skřeká tu každej den kapitálkama mizerným jidišem!

      Vymazat
  15. oprava: "teda, ked medzi..."

    OdpovědětVymazat
  16. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 12:57 má šanci vyhrát v soutěži o nejblbější komentář dne.

      Vymazat
    2. Má jen jedinou představu o životě - peníze. Proto když teď má volno, provokuje aby si dodal sebevědomí k dalšímu okrádání svých - pro něj zřejmě bohužel - svých českých spoluobčanů. Jděte raději krást, za to Vás mohou posadit a bude aspoň na čas klid. Nebo to zkuste jako Arab v Německu. Vy jeden ... 12:57!

      Vymazat
  17. 12:57
    Já to říkám A52,F73,F200,F808,F600,F602...du bist untermensch!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vyskřekl špatným jidiš v číslech nekrofilní zřízenec z teplický prosektůry, co dnes je sice schopnej maximálně dotlačit z pitevny do márnice vozejk se zašitou zdechlinou nějakýho toho komoušskýho geronta, aniž by se přitom probral z lihu co v něm primář uchovává potraty cigánskejch socek, a kterej mu chodí potajmu upíjet, ale kdysi býval skinhead! Každý den po zavíračce před Severkou stál a s pravicí zdviženou do noci řval: "Immer Brüx! Sieg heil!" Jenže ... pak nastoupil jako zřízenec v márnici, no a chlastání lihu a sex se zdechlinama těch rudejch gerontek (a posléze i gerontů - sic!) udělaly své ...

      Vymazat
    2. 7,47
      Tole ti ty incestní árijče zanechala tvoje familie A52,F73,F808,F600,F602!!!!!!A jentak mimochodem,kdybys uměl hledat na netu,tak bys za
      1).Zjistil ty Greténe,že teplická nemocnice NEMÁ PATOLOGII už X let!!!!!
      2)Že tkáně se nakládají ve 100% případů POUZE do 10% Formaldehydu a NE,DO TEBOU MILOVANÝHO ALKOHOLU,kam se dávají POUZE SLU(sentinelová lymfatická uzlina) a to kvůli speciálnímu imunohistchemickému zpracování!!!!
      3).NEJSEM A NIKDY NEBUDU pitevní laborant,ty zřízenče chodníkovej!!!!
      Nepředpokládám,že psanému porozumíš,ale ostaní se pobaví,nad tvoují YNETLIGENCÍ A GRETENISMEM!.-DDD

      Vymazat
    3. 8:25 A ted ty skřeky přelož do srozumitelnýho jazyka, putlerpšouku, vypouštěnej jak ses několikrát tady sám chlubil ze smrduté lejnolíhně této škredé ugrofínské poloopice - https://pbs.twimg.com/media/DQ3D5L9WsAAByD3.jpg

      P.S.: Vím že toto je vzácný snímek z tvého rodinného alba, na kterém je zachycen okamžik tvého zrození.-DDD

      Vymazat
    4. Tole ti ty incestní árijče zanechala tvoje familie A52,F73,F808,F600,F602!!!!!!A jentak mimochodem,kdybys uměl hledat na netu,tak bys za
      1).Zjistil ty Greténe,že teplická nemocnice NEMÁ PATOLOGII už X let!!!!!
      2)Že tkáně se nakládají ve 100% případů POUZE do 10% Formaldehydu a NE,DO TEBOU MILOVANÝHO ALKOHOLU,kam se dávají POUZE SLU(sentinelová lymfatická uzlina) a to kvůli speciálnímu imunohistchemickému zpracování!!!!
      3).NEJSEM A NIKDY NEBUDU pitevní laborant,ty zřízenče chodníkovej!!!!
      Nepředpokládám,že psanému porozumíš,ale ostaní se pobaví,nad tvoují YNETLIGENCÍ A GRETENISMEM!.-DDD

      Vymazat
    5. 7:58 Opětovně vyskřekl ještě horším jídišem kapitálkama v číslech lymfatickej nekrofilní zřízenec z teplický prosektůry, co dnes je sice schopnej maximálně dotlačit z pitevny do márnice vozejk se zašitou zdechlinou nějakýho toho komoušskýho geronta, aniž by se přitom probral z lihu co v něm primář uchovává potraty cigánskejch socek, a kterej mu chodí potajmu upíjet, ale kdysi býval skinhead! Každý den po zavíračce před Severkou stál a s pravicí zdviženou do noci řval: "Immer Brüx! Sieg heil!" Jenže ... pak nastoupil jako zřízenec v márnici, no a chlastání lihu a sex se zdechlinama těch rudejch gerontek (a posléze i gerontů - sic!) udělaly své ...

      Vymazat
    6. Tohle ti ty poblbanej arijskej untermensch zanechala tvoje incestní familie A52,F73,F200 F808,F600,F602!!!!

      Vymazat
    7. 17:14 Tolik putlerčiků zase znát nepotřebuješ! Postačí když poznáš tohodle svýho vypouštěče - https://pbs.twimg.com/media/DQ3D5L9WsAAByD3.jpg

      s Aspergovým syndromem A52! To jen abys nevlít do prdele omylem někomu nevinnýmu, až se budeš vracet z výletu domů!

      Vymazat
  18. Je tu provokátor, který narušuje minimálně pravidla slušnosti. Dopouští se zločinu pomluvy národa, jeho očerňování. Jeho zločin spočívá také v propagaci stále dosud zločinné ideje fašismu!
    12:57 12:49 a další - jeden cvok
    Měl by být prostě vymazán. A nebo nahlášen. Třeba ho pak pozvou na Letnou ...

    OdpovědětVymazat
  19. Pánové budou zklamáni, tato země se dovede sjednotit kdykoliv, když se její občané cítí ohroženi. Dokud mi nikdo nešlapal po vlasti a její historii, tak jsem nával vlastenectví cítil jen při návštěvě ND a nestydím se, že i při sportu, když naši vyhráli a hráli jim hymnu. Potom mě dokázal rok 68, že se dokázali naši spojit bez ohledu na levici či pravici, šli komouš spolu s kanařem likvidovat Aeroflot. Začínám mít stejný pocit, sice bez tanků,ale už se tu zase někdo chová,jako by nás okupoval. Tak bacha, aby jsme si zase nenašli nový Aeroflot.

    OdpovědětVymazat
  20. Ano, správně. Vřeštění o válce - skvěle výživné tema pro psychopaty, kteří se v tom potřebujou nípat pořád.A ta výživná diskuze - kdo by to byl řekl, že u počítače zase dřepí ta samá smečka natřesených závisláků a kvákají pořád totéž. Už je to stále stejné diskuzní klišé - a kdyby se stejný článek objevil za měsíc znovu, znovu k tomu bude balík diskuzí, všichni zapomenou, že už se k tomu vyvřeštěli a budou vřeštět pořád. Válka -válka - Lidice -Lidice - Stejně je nikdo nevypálí, tak proč ty žvásty? Aby se závisláci u počítačů potěšili?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Štve tě, že tvým páníčkům připomínáme jejich zločiny? Ne, nezapomeneme a budeme jim to připomínat pořád. Při každé příležitosti. I kdyby se mainstream a jeho pasáci z TOP0,00009 podělali mezi trencle a kalhoty. Už proto, že podobná zvěrstva páchají tvoji kameraden na Ukrajině. A to je docela blízko. Ale i tam se situace mění. Azovákům už pořádně cvaká. Takže si pamatuj nápis, který je na Piskarevském hřbitově v Leningradu (Sankt Peterburgu): "Nikdo není zapomenut a nic není zapomenuto!" Ani ti mrtví z Oděsy.

      Vymazat
    2. 14:17 Co to tu pořád melete? Včera, dnes a zřejmě zítra... pořád totéž. Jak jsou diskutující blbí a vy chytrej. Co jste zač, to si udělá každý názor. Když vás to tak irituje, tak sem nelezte a nečtěte to.

      Vymazat
    3. Ale jen se neposerte starouškové. Já vám ty denní perverzní válečný zábavy naopak přeju. Jen se zabavte zabíjením a válečným vřískotem, když už neexistuje nic jinýho co by staré junáky zajištěné důchodem dřepící od rána do večera u počítače zabavilo. Jste chudáci.

      Vymazat
    4. 19;23
      Ynteligence z tebe čiší!

      Vymazat
    5. 19:35 No jo, skoro jako tady z toho tvýho vypouštěče, putlerprde! - http://iks2010.info/wp-content/uploads/img/291912_original.png

      Vymazat
    6. ole ti ty incestní árijče zanechala tvoje familie A52,F73,F808,F600,F602!!!!!!A jentak mimochodem,kdybys uměl hledat na netu,tak bys za
      1).Zjistil ty Greténe,že teplická nemocnice NEMÁ PATOLOGII už X let!!!!!
      2)Že tkáně se nakládají ve 100% případů POUZE do 10% Formaldehydu a NE,DO TEBOU MILOVANÝHO ALKOHOLU,kam se dávají POUZE SLU(sentinelová lymfatická uzlina) a to kvůli speciálnímu imunohistchemickému zpracování!!!!
      3).NEJSEM A NIKDY NEBUDU pitevní laborant,ty zřízenče chodníkovej!!!!
      Nepředpokládám,že psanému porozumíš,ale ostaní se pobaví,nad tvoují YNETLIGENCÍ A GRETENISMEM!.-DDD

      Vymazat
    7. 7:59 Anti-skřeee-k!

      Vymazat
    8. Tohle ti ty poblbanej arijskej untermensch zanechala tvoje incestní familie A52,F73,F200 F808,F600,F602!!!!
      Ale s tímhle výčtem výše psanému stejně NIKDY ROZUMĚT NEBUDEŠ,TY VYGOOGLOVANÁ FAŠOBUZNO!!!!☺

      Vymazat
    9. 17:13 Opětovně vyskřekl ještě horším jídišem kapitálkama v číslech lymfatickej nekrofilní zřízenec z teplický prosektůry, co dnes je sice schopnej maximálně dotlačit z pitevny do márnice vozejk se zašitou zdechlinou nějakýho toho komoušskýho geronta, aniž by se přitom probral z lihu co v něm primář uchovává potraty cigánskejch socek, a kterej mu chodí potajmu upíjet, ale kdysi býval skinhead! Každý den po zavíračce před Severkou stál a s pravicí zdviženou do noci řval: "Immer Brüx! Sieg heil!" Jenže ... pak nastoupil jako zřízenec v márnici, no a chlastání lihu a sex se zdechlinama těch rudejch gerontek (a posléze i gerontů - sic!) udělaly své ...

      Vymazat
    10. Tohle ti ty incestní árijče zanechala tvoje familie A52,F73,F808,F600,F602!!!!!!A jentak mimochodem,kdybys uměl hledat na netu,tak bys za
      1).Zjistil ty Greténe,že teplická nemocnice NEMÁ PATOLOGII už X let!!!!!
      2)Že tkáně se nakládají ve 100% případů POUZE do 10% Formaldehydu a NE,DO TEBOU MILOVANÝHO ALKOHOLU,kam se dávají POUZE SLU(sentinelová lymfatická uzlina) a to kvůli speciálnímu imunohistchemickému zpracování!!!!
      3).NEJSEM A NIKDY NEBUDU pitevní laborant,ty zřízenče chodníkovej!!!!
      Nepředpokládám,že psanému porozumíš,ale ostaní se pobaví,nad tvoují YNETLIGENCÍ A GRETENISMEM!.-DDD

      Vymazat
    11. 9:39 Opětovně vyskřekl tím nejhorším jídišem kapitálkama v číslech lymfatickej nekrofilní zřízenec z teplický prosektůry, co dnes je sice schopnej maximálně dotlačit z pitevny do márnice vozejk se zašitou zdechlinou nějakýho toho komoušskýho geronta, aniž by se přitom probral z lihu co v něm primář uchovává potraty cigánskejch socek, a kterej mu chodí potajmu upíjet, ale kdysi býval skinhead! Každý den po zavíračce před Severkou stál a s pravicí zdviženou do noci řval: "Immer Brüx! Sieg heil!" Jenže ... pak nastoupil jako zřízenec v márnici, no a chlastání lihu a sex se zdechlinama těch rudejch gerontek (a posléze i gerontů - sic!) udělaly své ...

      Vymazat
    12. Tohle přesně ti ty poblbanej arijskej untermensch zanechala tvoje incestní familie A52,F73,F200 F808,F600,F602!!!

      Vymazat
    13. 12:23 No jo putlerpšouku, celá banda kremelskejch kretenů, tvejch vypouštěčů! A teď je koukej ještě pěkně seřadit - zleva doprava! - http://iks2010.info/wp-content/uploads/img/%D0%A8%D0%93%D0%9D%D0%A8%D0%93%D1%82%D0%B0%D0%BA%D1%82%D0%B52.jpg

      To aby je strejda Googlů mohl snadnějc přiřadit k těm tvejm rodinnejm kódíkům:-)))

      Vymazat
    14. Tohle ti ty poblbanej arijskej untermensch zanechala tvoje incestní familie A52,F73,F200 F808,F600,F602!!!!

      Vymazat
    15. 17:43 O famílii na tvým místě bych radši pomlčel, kdybys tušil co netušíš, páč tvá máti je němá už od dětství. To se stalo, když za války její komoušskou famílii navštívili ukrajinští vlastenci z UPA, kteří tvý bábě uřezali ty její povislý kozy, dědkovi zvadlýho kokota a ještě dejchající je oba vhodili do škarpy, kam chodila celá vesnice srát. Bohužel tvou matku, tuhletu kurvu - https://im.tiscali.cz/press/2017/11/30/883039-final-0787-3800x2536.jpg

      nenašli, páč byla schovaná v tý škarpě mezi hovnama a oni ji nedokázali rozeznat! A to byla chyba, tak jí pak mohl ožralej Havel na mejdanu, kde vynášela popelníky, ošukat a z toho si se vylíhl ty! Jenže tě potratila a ten potrat naložili do lihu a později poslali kremlovoroj jako delikatesu. Od tý doby co ji zežral poletuješ coby shluk těkavých plynů z lejnolíhně tohoto smradlavýho Ugrofína! - https://pbs.twimg.com/media/DQ3D5L9WsAAByD3.jpg

      Vymazat
  21. 14:17
    A vám je fuk, když z TGM dělají tajtrlíka a ani neviďěli jednu z jeho knih, totéž o Benešovi. Lidice si tu tragedií asi taky zavinili samy. Za chvíli budeme prosit Posselta za odpuštění. Jsem sice závislák, na cigaretách, a sedím u tabletu a na zadku. Vřeštění o válce snad ani nepadlo, šlo o její důsledky, ale asi je to marné vám něco vysvětlit, natož proč jsem vlastenec.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 14:17...Je to marný,marný,marný...
      Tatíček byl bezva,jeho národnostní politika byla super a nápad neuznat Němce jako menšinu neměl chybu.
      I nápad uznat jako menšinu židy byl výborný.
      V Sudetech to bylo samej žid, samozřejmě německy hovořící.
      To se muselo nežidům náramně líbit, když židé měli menšinová privilegia a Němci měli prt.
      Helanov

      Vymazat
    2. Paní Heleno, TGM uznával stejně Němce jako Maďary za národnostní menšiny. Němci měli po celou dobu trvání 1. republiky své zástupce nejen v Parlamentu ale i ve vládě! Pravda, Sudetendeutschepartei do vlády nikdy nepustil.

      Vymazat
    3. 18:01...Nemáte pravdu.
      Němcům bylo sděleno,že se mohou svobodně odebrat do Německa a proto nejsou menšina.
      V tom viděla vláda po vzniku ČSR rozdíl mezi Němci a židy.
      Helanov

      Vymazat
    4. 20:24 Židům to asi sděleno být nemohlo - do "Zidovska" se svobodně odebrat nemohli.

      Vymazat
    5. Helanove, Helanove dosud jsem vám rozuměl, dnes už ne a opravdu máte díry ve studiu historie. Když budete na hlouposti trvat, tak to zůstanete, jako kůl v plotě.

      Vymazat
  22. To co prováděli němci,evropě nemá období. Měly by platit za ta zvěrstva,krádeže. Vždyť to byly bilióny. Rusáky pomlouváte že kradli hodinky. Rusové mi budou vždy blíže,jak vysraní a hlavně lakomci němci. Chteli do rajchu,tak tam jsou.Aspoň se nestali oběťmi komunizmu.

    OdpovědětVymazat
  23. 12:29 s tím se dá souhlasit a proč se v tom nípat? Protože přepisování historie probíhá plíživě a s nesmírnou drzostí, což v době kdy tu ještě žijí pamětníci je neuvěřitelné. Mladým to je jedno, školství je směrováno zájmy mocipánů. Ještě bychom se nejspíše měli omluvit našim předválečným spojencům, kteří nás hodili do chřtánu Hitlerovi, za to že nás zradili, vždyť to pro ně nebylo vůbec jednoduché a mohli z toho mít velké trauma, že nás museli zradit a co je za to takhle odškodnit...? Nezbláznil se tady někdo? Hej hou, rudý dědeček

    OdpovědětVymazat
  24. Helanove nemas pravdu......ktera ze to byla nejsilnejsi strana v predvalecne CR? Nepoustej se na tenky led svych vedomosti....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 18:00...Vláda se jinak chovala v roce 18 a jinak později,kdy se objevil Henlein a vláda zjistila,že jí teče do bot.
      To ale už bylo-bohužel- pozdě.
      Německé obyvatelstvo už bylo moc vyhejkané.
      Helanov

      Vymazat
  25. I David přispěl k tomu.
    Europoslanci za SPD se už také zbláznili? Kateřina Konečná z KSČM odhalila, jak se hlasovalo v EU pro skandální usnesení o tom, že II. světovou válku rozpoutalo Německo bok po boku se Sovětským svazem! Tohle je vlastenectví? Pakt Molotov-Ribbentrop byl podepsán v reakci SSSR na Mnichovskou zradu, kterou západ uvolnil ruce Berlínu k útoku na Sovětský svaz! Přepisování dějin jede v Evropském parlamentu na plné otáčky a europoslanci za SPD i od Marine Le Pen hlasovali pro podporu skandálního usnesení!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, buď hlasovat proti lidským právům a dalším důležitým věcem, které rezoluce obsahovala, a těch byla 80%, nebo hlasovat proti té nehoráznosti o úloze SSSR na rozpoutání WW2 a tím pádem proti podstatě té rezoluce. Uvědomte si, že manipulátoři v EU vždy naserou nějaká hovna do dobré věci a tím ji ušpiní. Jak byste hlasovali vy? Chtěli byste, aby o vás pak prohlašovali, že jste proti lidským právům, sociálnímu pokroku, demokracii atd., že jste náckové? To chcete? Politika je špína a frakce ID nemá tolik členů, aby v Parlamentu EU udělali pořádek.

      Ať soudružka Kopecká vysvětlí, proč hlasovala pro příjem ilegálních migrantů. Jsem zvědav, co na to ona!

      Vymazat
    2. Blbečkové co to tu melete ! Válku rozpoutala Británie a Francie zradou v Mnichově !!! Ty to státy budou zničeny islámským fanatismem ,tak i Evropa. Nebo co jaderná válka !

      Vymazat
    3. Hlasování pro lidská práva, pokrok a demokracii, těch ještě bude. Všechno je to dojebané, ale hlasovat pro lež, to je něco křiklavého a otvírá řešení, podle kterého žádná lidská práva, sociální pokrok a demokracie nebudou. Víra v SPD, to je jen pro naivky nebo vychytralé gaunery.

      Vymazat
  26. No jestli za takává tvrzení Čt neučiní Hami Hami trestní oznámení za hanobení a podporování nacismu a jeho ideologie, tak je naprosto jasné co tento ksindl a jeho pohůnci jsou zač.
    VáclaV

    OdpovědětVymazat
  27. Žijeme v době, kdy pravda je zadupávána do země a jsou hledány výmluvy pro zločiny nacismu. Ale takový vývoj byl už předpokládán prezidentem Benešem a publikován hned po válce. A dnešní doba, kdy rozkvétá, byť v nové podobě, nacismus pod taktovkou EU a Bruselu, se není čemu divit. A tak se pak nedivme paradoxu - demonstrace na 17. listopadu - na mezinárodní den studentstva - a na den listopadového převratu 1979 - a demonstruje se proti převratu nebo proti studentům? Ale blbost lidská je nekonečná a proč by se měla zrovna vyhnout dnešní omladině, jejíž slovník nepřesahuje úroveň tzv. plotňáčtiny a jejíž znalosti historie i té české budou korespondovat s učebnicemi dějepisu z dob Protektorat Böhmen und Mähren. Tak jsme už u cíle soudobé diktatury kapitálu, nebo bude pokračování? Babiš se nemusí divit, vždyť on oligarcha opustil - ba zradil tu diktaturu a myslí si, že je možné kapitalismus polidštit. A tak demonstrace na 17. listopadu je demosntrací proti tomu polidštení. Kapitál je všemnocný a korupce je bez hranic, proč si nekoupit pár křiklounů a rváčů, provokatérů a kecalů! Ostatní v rámci davového šílenství se už přidají!

    OdpovědětVymazat
  28. Vykopat hawla aj zdegenerowany odpad ze západu včetně CT24 !!!

    OdpovědětVymazat
  29. Za Lidice za Lezaky BIJTE Nemce esesaky !!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za Lidice za Lezaky bijte cesky esesáky!!
      Nesvadej svou vinu na jineho.

      Vymazat
    2. Havlovo pribuznýho ani toho udavače umlátil bohužel nestihneme!!!

      Vymazat
    3. 17:10 To si zas pleteš s tím tvým udavačským fotrem v tesilovým saku s nevkusným hadrem místo kravaty a smradlavejma haxnama v trapnejch východoněmeckejch mokasínách, co se krom chlastáním laciný vodky zahříval i přízní velkejch rudejch soudruhů!!!☺

      Vymazat
    4. Tohle ti ty incestní árijče zanechala tvoje familie A52,F73,F808,F600,F602!!!!!!A jentak mimochodem,kdybys uměl hledat na netu,tak bys za
      1).Zjistil ty Greténe,že teplická nemocnice NEMÁ PATOLOGII už X let!!!!!
      2)Že tkáně se nakládají ve 100% případů POUZE do 10% Formaldehydu a NE,DO TEBOU MILOVANÝHO ALKOHOLU,kam se dávají POUZE SLU(sentinelová lymfatická uzlina) a to kvůli speciálnímu imunohistchemickému zpracování!!!!
      3).NEJSEM A NIKDY NEBUDU pitevní laborant,ty zřízenče chodníkovej!!!!
      Nepředpokládám,že psanému porozumíš,ale ostaní se pobaví,nad tvoují YNETLIGENCÍ A GRETENISMEM!.-DDD

      Vymazat
    5. 9:40 Opětovně vyskřekl úplně tím nmejvíc nejhorším jídišem kapitálkama v číslech lymfatickej nekrofilní zřízenec z teplický prosektůry, co dnes je sice schopnej maximálně dotlačit z pitevny do márnice vozejk se zašitou zdechlinou nějakýho toho komoušskýho geronta, aniž by se přitom probral z lihu co v něm primář uchovává potraty cigánskejch socek, a kterej mu chodí potajmu upíjet, ale kdysi býval skinhead! Každý den po zavíračce před Severkou stál a s pravicí zdviženou do noci řval: "Immer Brüx! Sieg heil!" Jenže ... pak nastoupil jako zřízenec v márnici, no a chlastání lihu a sex se zdechlinama těch rudejch gerontek (a posléze i gerontů - sic!) udělaly své ...

      Vymazat
    6. Tohle ti ty poblbanej arijskej untermensch zanechala tvoje incestní familie A52,F73,F200 F808,F600,F602!!!!

      Vymazat
    7. 12:22 No jo putlerpšouku, celá banda kremelskejch kretenů, tvejch vypouštěčů! A teď je koukej ještě pěkně seřadit - zleva doprava! - http://iks2010.info/wp-content/uploads/img/%D0%A8%D0%93%D0%9D%D0%A8%D0%93%D1%82%D0%B0%D0%BA%D1%82%D0%B52.jpg

      To aby je strejda Googlů mohl snadnějc přiřadit k těm tvejm rodinnejm kódíkům:-)))

      Vymazat
    8. Tohle ti zanechala tvoje incestní familie A52,F73,F200 F808,F600,F602!!!!

      Vymazat
    9. 17:42 O famílii na tvým místě bych radši pomlčel, kdybys tušil co netušíš, páč tvá máti je němá už od dětství. To se stalo, když za války její komoušskou famílii navštívili ukrajinští vlastenci z UPA, kteří tvý bábě uřezali ty její povislý kozy, dědkovi zvadlýho kokota a ještě dejchající je oba vhodili do škarpy, kam chodila celá vesnice srát. Bohužel tvou matku, tuhletu kurvu - https://im.tiscali.cz/press/2017/11/30/883039-final-0787-3800x2536.jpg

      nenašli, páč byla schovaná v tý škarpě mezi hovnama a oni ji nedokázali rozeznat! A to byla chyba, tak jí pak mohl ožralej Havel na mejdanu, kde vynášela popelníky, ošukat a z toho si se vylíhl ty! Jenže tě potratila a ten potrat naložili do lihu a později poslali kremlovoroj jako delikatesu. Od tý doby co ji zežral poletuješ coby shluk těkavých plynů z lejnolíhně tohoto smradlavýho Ugrofína! - https://pbs.twimg.com/media/DQ3D5L9WsAAByD3.jpg

      Vymazat