Reklama

pondělí 25. listopadu 2019

USA se proti cizím vlivům bránit smějí a my ne? Také Orbán vyhnal Sorose!

Ivan David
25. 11. 2019    parlamentnilisty
Má snad být politickým neziskovkám dovoleno financovat rozvratnou činnost, kterou si občané rozhodně nepřejí? Nevládky se kryjí ušlechtilými cíli, jako je boj proti korupci, ale mimikry jsme už prokoukli.



Se záhadným Michaelem Waigelem, což doufám není onen hustě tetovaný německý básník, už jsem měl tu čest polemizovat. Šlo o to, že jsem se zastal čtenářů Parlamentních listů, o nichž si Waigel myslí, že jsou „samé strachy a podezírání…“ (blíže ZDE).

Pracky pryč od peněz nás všech!

V brouzdališti sítě sítí jsem ale narazil na další skandální Waigelův článek, kde se autor „blýskl“ úvahou: „Jsou-li státem dotovány politické strany, tak proč ne také politické neziskovky?“ (k přečtení ZDE). Odpověď je v tomto případě ještě jednodušší než otázka. Pokud strany získaly podporu ve volbách, reprezentují významnou část občanů. Mají mít tedy prostředky na svoji činnost. Strany, které získaly zanedbatelnou podporu voličů, reprezentují názory tak malého poštu osob, že nedává smysl, proč by se všichni měli „složit“ na jejich podporu. Pokud by finanční podpora nebyla limitována zřetelným volebním úspěchem, pak by si strany či hnutí zakládali podnikavci jako „podnikatelský projekt“. Politické neziskovky žádnou voličskou podporu nezískaly, a proto by neměly dostávat podporu z veřejných fondů, tedy peněz nás všech. Jestliže podporu dostávají, ať už od ministerstev nebo krajů, pak nepochybně jde o zneužití pravomoci veřejného činitele. Pokud dostávají peníze ze zahraničí, pak jde o zásah cizího vlivu, který by měl podléhat schválení demokratickou procedurou.

Cílem Bruselu je zbavit občany vlivu na vývoj vlastní země

Waigel mě dále kritizuje, že označuji politické neziskovky (neziskové organizace) za bojůvky, jak jsem učinil ZDE). Aniž by se s mým tvrzením nějak vypořádal, dospívá k „dojmu“, že „Ivan David by byl rád, kdyby politiku mohly dělat jen politické strany“. Tento jím získaný dojem je mylný. Dělat politiku může každý, podílet se na moci a tím ovlivňovat životy jiným mají smět jen ti, kteří získali od voličů mandát. V citovaném článku jsem kritizoval nápad Věry Jourové, aby „vybrané neziskové organizace dostávaly peníze přímo z Bruselu, a ne přes „národní rozdělovny“ fondů EU jako dosud“. To znamená, že nikým nevolení by dostávali peníze, aby ovlivňovali domácí politiku ze zahraničí, tedy obcházeli demokraticky zvolené zástupce. Trvalým cílem Bruselu je zbavit občany vlivu na vývoj vlastní země. Jsou v tom hodně daleko. Zákon omezující „zahraniční agenty“ platí v USA tři čtvrtě století. Spojené státy se proti cizím vlivům bránit smějí a my ne? Má být dovoleno financovat rozvratnou činnost, kterou si občané státu rozhodně nepřejí? Má se dovolit jejich ovlivňování, aby si ji přáli? Samozřejmě, že činnost neziskovek bývá kryta deklarací ušlechtilých cílů, například jako je boj proti korupci. Orbán vyhnal Sorose, kterého na rozdíl od Orbána nikdo nevolil. Financování moci mimo demokratickou kontrolu samozřejmě korupce je.

167 komentářů :

  1. Proti zahraničnímu vlivu se lze bránit do doby, než onen zahraniční vliv ovládne místní politiku. Je s podivem, že to pan David ještě nepochopil.
    Když se trochu zašťouráte v internetu tak zjistíte, že téměř nelze najít významnějšího politika, který by po nástupu do funkce nenavštěvoval americké velvyslanectví, nebo neletěl rovnou do států. Řada je bez konce a co je paradoxní, že jde napříč politickým spektrem.
    USA se nevměšují. USA nás již plně ovládají.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. zhnusený25. listopadu 2019 18:13
      Je to tak, jak uvádíte a je dobře, na to upozorňovat. Nikoliv rezignovat. USA je na dosti pomalém, ale přesto ústupu. Jeho pozice bude obsazovat EU, franko-německý spolek, nebo samo Německo? Měli bychom volit politiky, kteří budou chtít uvolněný prostor zaplnit pronárodní politikou. P.K.

      Vymazat
    2. Současný režim je nesrovnatelně odpornější než komunismus a to minimálně z jednoho důvodu. Komunisti se nepřetvařovali. Jezdíme do Moskvy a s SSSR na věčné časy. Kdežto ty dnešní nejprohnilejší zmrdi navlékající nám jařmo otroctví americkýho impéria a likvidujícího náš stát a národ, se budou až za hrob zaklínat lidskýma právama, demokracií a humanismem. Je to taktika vymyšlená CIA na začátku 70.let a provozovaná dodnes v obludných rozměrech. Zatímco za komunistů posílala CIA Havlovi, různým fetům a kolaborantům "pár drobných", dneska to jsou desítky miliard, které jdou z 90% přímo z kapes otroků každého jednotlivého vazalistánu.
      Jestli by se dal nějakým slovem nazvat systém, ve kterém žijeme, tak to je Systém globální METAKORUPCE.
      CIA stvořila monstrum, které je nedotknutelné, stojící mimo zákony, je to nejvyšší, nezpochybnitelná autorita ve vazalistánu a jejíž mozek, nervy i srdce jsou vyživovány přímo z fondů CIA, přičemž ale každý vazalistán musí přidat na provoz monstra 90% prostředků ze svého.
      A víte co je na tom nejhnusnější? Že my, evropská civilizovaná země s mnohasetletou kulturní tradicí musíme snášet tento koloniální primitivismus hodící se někam do afrického Konga, nebo Nigeru!

      Vymazat
    3. 19.03 Inu, z Levanty to do vámi uvedených zemí zase zak daleko není, že?

      Vymazat
    4. Dějiny nekončí, ta naše epizoda může být jen lokálním přesunem moci se stávající strukturou "bohů" nebo jejich soumrak a transformaci v příští vládce na Zemi krysy. Inu jak žili..., tak snad přežijí i orli!

      Vymazat
    5. Bejt zabořenej do americký prdele je základní kvalifikační předpoklad pro jakoukoliv funkci ve státní správě.

      Vymazat
    6. 20;06
      Díky UDAVAČI VODKOVIČI HAVLOVI už dlouhých 30let!!!!

      Vymazat
    7. Stačí se podívat na seznam frekventantů Aspen institutu, co to je za lidi,za koho kopou,je to jasný...
      Helanov

      Vymazat
    8. Ad zhnusený 25. listopadu 2019 18:13
      Proč myslíte, že Iva David tohle nepochopil? Ale chápe taky, že rezignovat nesmíme. A to, co se může zdát beznadějné, beznadějným být nemusí. Nebo zítra, nebo za rok, nebo za tři.
      To, že minulí politici byli naivní a ti současní jsou zbabělí neznamená, že namístě je rezignace.

      Vymazat
    9. Je s podivem, co lidí není schopno pochopit podstatu demokracie.
      J.V. Stalin: „ Myslel jsem si, že demokracie je vláda lidu. Americký prezident Franklin D. Roosevelt mi vysvětlil, že demokracie je vláda amerického lidu.“

      Vymazat
    10. Anonymní25. listopadu 2019 21:28
      Bolševici a demokracie, to je jako kočky a voda. Vždycky najdou dost důvodů, proč se voda neslučuje s životem. P.K.

      Vymazat
    11. Brouk Pytlik
      Ja jsem pochopil politiku jako valku ideologii. Kdyz clovek nechape ideologii, nemuze sledovat politiku. Ideologie je dogma, ktere vsichni sleduji , ovce i cleni vyssi hierarchie, a cleni kominterna.

      Brouk Pytlik

      Vymazat
    12. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    13. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    14. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    15. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    16. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    17. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    18. NR vymažte ty vulgární imbecily, kteří tu neustále kopírují ty svoje oplzlé výplody, všechny na jedno brdo a úplně od věci. Nedá se číst diskuse.

      Vymazat
    19. P.K. 22:31, jste prosím schopen rozpoznat rozdíl mezi pojmy bolševik a komunista, mezi levičák a marxista či marxista leninovec, mezi trockistou a stalinistou? Když už máte to nutkání se v těchto kategoriích vyjadřovat, mě byste si k tomu alespoň něco málo nastudovat. Bez toho prázdně machrujete.

      Vymazat
    20. Anonymní26. listopadu 2019 23:46
      Když to tak znáte, máte tu odvahu tvrdit, že bolševici jsou demokraté? P.K.

      Vymazat
    21. P.K. 0:14 nic jsem netvrdil, pouze jsem se Vás ptal. Podle toho odpovím:
      Bolševismus je určitý způsob politického myšlení, potom i mocenského jednání, to spolu se svébytným názorem, co je, co a proč demokracii není.
      Představa, že demokracie má jako pojem (slovní kategorie) jediný a universální výklad je mylná, když v různých dobách, místech a za různých okolností byl a je nutně různý, různý podle společenských vrstev, podle společenského postavení, závisle i na vzdělání. K tomu se zvláštnostmi v menšinách.
      V moderní většinové české společnosti by praxe ruských bolševiků demokracii reprezentovat dost jistě nemohla.

      Vymazat
  2. Jsme 30let protektorát Bōhmen und Māhren,tentokrát pod dozorem amiokupantů!!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Havloidní žumpa totálně vytekla! Potvrzuje se to, co všichni tušíme už dlouho! CIA si Havla vybrala už v roce 1975!

    https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/-Americani-vybrali-Havla-Manzelka-Milana-Kundery-o-minulosti-i-o-Parizi-kde-uz-se-neda-zit-604605

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Většího lempla,udavače a vožralou tlamoprdel v bývalém Československu nesehnali!

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    3. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    4. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
  4. Jak je to s "vlivem" Bruselu - nejde o vliv, ale přímé příkazy k přijetá zákonů ve znění, které určuje Brusel. Není to směšné takové zákony nazývat českými, když jsou bruselské? A k čemu máme vůbec tak početný parlament, když na uvedení takových "zákonů" stačí pár úředníků. Myslím si, že by bylo správné, aby takové zákony převzaté do naší legislativy z musu nesly označení - např. "bruselské příkazy", v lepším případě "dekrety".

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za bolšána jsme taky neměli "kremelské dekrety".
      Prostě v Kremlu bouchli do stolu a bylo.
      Dneska je to jako přes kopírák, akorát do stolu bouchaj v Bruseli...BOHUŽEL daleko častěji,než kdysi bouchači v Kremlu.
      Helanov

      Vymazat
    2. 21:37 Můžete uvést nějaký příklad, jak v Kremlu bouchli do stolu a u nás se přijal nějaký zákon? Ať se snažím sebevíc, tak žádný takový případ nepamatuji. Zato z Bruseli je to na každém zasedání sněmovny. Pokud nevěříte, vzpomeňte na Klause ml., kterého za protesty proti takové podřízenosti vykopli z ODS.

      Vymazat
    3. za komančů jsme měli omezenou suverenitu - zato nyní jsme pouze nesvéprávná kolonie - takže jsme se dostali z bláta do hovna - a pěkně smradlavého

      Vymazat
    4. 3:12... Když v Kremlu bouchli do stolu a řekli že jsme si je v srpnu pozvali,tak jsme scvakli kufry a zakňourali že teda pozvali,nó...
      A v rámci RVHP jsme asi taky neprodukovali jen to,co bychom bývali chtěli a uměli.
      Nedělejte si iluze,on zas Kreml tak hodnej a spravedlivej nebyl.
      Helanov

      Vymazat
    5. 12:14 Řeč byla o diktování zákonů, ne o akci proti tehdejšímu vedení, které dnes jinou formou předvádí "demokratická opozice".
      Co se týká RVHP, tak nesledujte pořady ČT "Zašlapané projekty". Tam vám ukáží jen negativní maličkosti, ale o pozitivních stovkách podstatných případů se jaksi zapomenou zmínit. Jako projektant jsem se některých mezinárodních projektů zúčastnil, proto dobře vím, že tenkrát se jednalo o VZÁJEMNĚ výhodnou spolupráci. Kdežto dnes je ta "spolupráce" výhodná jen pro jednu stranu. A tou my v žádném případě nejsme.

      Vymazat
    6. 12,14
      Nedělám si iluze o vlivu SSSR na tehdejší Československo. Ale několik poznámek mám. Uspořádání Evropy, potažmo politický vliv na jednotlivé země, vyplýval z dohod vítězných mocností o poválečném uspořádání Evropy, potažmo světa. Jakkoliv se nám to nemusí líbit. Rusové byli v období čtvrt století dvakrát terčem agrese. Z titulu vítěze a logiky věci bylo jejich prevencí před opakováním dalších agresí ovlivňovat politiku svých potenciálních nepřátel. A když se rozhlédnete po našich sousedech, tak nenajdete jediného, který by proti nim nevedl agresivní válku. I my, díky našim bratrům, Slovákům, jsme byli napůl oběť a napůl agresor. Nemusí se vám líbit komunismus, ale jestli vám to bude útěchou, buďme rádi, že v Rusku nebylo otrokářství.
      Co se týká naší zahraniční politiky, byla samozřejmě také hlídaná z Kremlu. Ale ke cti Sovětů slouží to, že nás nenutili k různým svým vojenským výpadům. Jejich války byly jejich válkami a alespoň nás do nich netahali.

      Vymazat
  5. V jedné diskuzi jsem objevil citát (nemusí být autentický, ale sedí): Stalin: Myslel jsem si, že demokracie je vláda lidu. Prezident Roosevelt mi vysvětlil, že demokracie je vláda amerického lidu..

    OdpovědětVymazat
  6. Neziskovky přebírají funkce státu a tím zcela logicky, vytvářejí centra paralelní moci. To bohužel vede k rozvracení národních států. Proto i náš stát, musí velmi pečlivě vážit, nejen to, které neziskovky si má platit, ale také to, kterým neziskovkám má dovolit býti placeny ze zahraničí.
    EU by z těchto rozhodování nejraději národní státy vyřadila a zaváděla a honorovala, ve spolupráci se Sorošem, neziskovky, dle její libosti. Např. na obsluhu migrantů v té které zemi. A využívala k tomu peněz, které ty státy odvádějí do EU.
    Veškeré aktivity a návrhy zákonů EU, vedou ke ztrátám suverenity národních států salámovou metodou. A naše parlamentní liberální strany, je většinou přijímají bez mrknutí oka. Jediná neliberální strana SPD, se svými cca 10-ti procenty, tomu není schopna zabránit. Potřebovala by alespoň jednou tolik, aby se zvýšila šance, její účasti ve vládě. P.K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak nevím - byly v ČSSR5 za "totáče" taky nějaké neziskovky, které by musel stát platit? A jestli ne, alespoň o ničem takovém nevím, jak se bez nich stát čtyřicet let obešel?... Bzum bzum - nejde mi to do kebule, bzum bzum - nejde mi to na rozum... (Jarek Nohavica -písnička)

      Vymazat
    2. 19;07
      Tu písničku má na svědomí Pavel Dobeš a ne Jarek Nohavica,ale jinak souhlas!☺

      Vymazat
    3. Anonymní25. listopadu 2019 19:07
      Za totáče, měla všechno pod kontrolou „Strana a vláda“. Komunisté museli být i v centrálních organizacích chovatelů, zahrádkářů, Svazarmu, apod. Podvratná činnost se netolerovala. Moskva si to nepřála. Takže zase takové nebe na zemi, to nebylo. Ale nikdo neumrznul na ulici, protože by byl ihned zašitý, jako podvratný element. P.K.

      Vymazat
    4. 19:07
      To je velice jednoduché, neziskovky jsou nástrojem CIA na ovládání globálního impéria. Většinou ani samotné neziskovky netuší, kdo je jejich konečným dárcem, protože je to maskováno přes řetězec dalších nadřazených fondů. Nicméně odkud vítr fouká vědí naprosto bezpečně podle toho, jakou píseň pějí. Když začnou pět špatnou píseň, penězovod rychle vyschne. Ty nejnižší a nejnaivnější články řetězce fungují na intuitivní bázi.

      Vymazat
    5. Dodnes nedokáži pochopit, PROČ BY MĚL STÁT PLATIT NĚJAKÉ NEZISKOVKY? "Neziskovky" přeci pracují ZDARMA (jinak nejsou neziskovky...). Kdo platí, ten poroučí. To platí i v každé hospodě - jen ne v chartistánu.!

      Vymazat
    6. Anonymní25. listopadu 2019 20:00
      Je třeba si ujasnit, že ty neziskovky nevznikají z popudu národních vlád. Jsou součástí plánu EU, likvidace evropských národů. Jsou jednou z mnoha paralelních cestiček, jak ty státy rozvracet a likvidovat. Odebírají národním vládám kompetence a tedy i možnost, se svému rozvratu bránit. P.K.

      Vymazat
    7. 19.26 - to je zase ukázkovej blábol! Kdo chtěl za totáče jakoukoliv funkci nebo vedoucí pozici, musel být zkrátka v partaji - "členství" bylo podmínkou takřka u všeho. To ovšem neznamená, že to něco "znamenalo" prostě to byli členové KSČ - tečka. Nikdy mně nikdo neotravoval - žádný státní byrokrat. S ničím! Žádné přepážky, žádní arogantní úředníci, pokud jsem někomu telefonoval, dostal jsem přímé spojení na dotyčného, žádné ublbující .."stiskněte jedničku, dvojku, trojku" .. jak u blbých na dvorečku, nebo .."hovor je monitorován"... a tak dále! Za totáče by vůbec nebylo možné aby existovaly smlouvy "uzavírané po telefonu" - stačí když telefonem oslovená stařenka( zvlášť zaměřeno na staré lidi) řekne .." no tak jo, já to třeba zkusím".. buch! A má uzavřenou smlouvu na dva roky, ale ani pak se jí nezbaví, otravujou a otravujou - to bylo n e m y s l i t e l n é!!! Ale tenhle zkurvený "stát" tohle dopustí!!! Každý si tu dělá co chce, už se to politické verbeži vymklo z rukou, jak na všechno serou, podávají na sebe navzájem trestní oznámení, skáčou si po krku a řeší sračky, třeba jak komunikovat s Čínou a podobně. A s tím bydlením? Zas pitomě žvatláte! Každý dostal střechu nad hlavou, i propuštění muklové - třeba 1 místnost ve IV kategorii, bez koupelny, hajzl společnej na chodbě baráku ( dřív takových bytů bylo hodně) ale dostal. Nikdo nikdy nemusel být na ulici, tím pak méně aby tam zmrzl - nevím - ale jsem nasranej vždycky, když musím oponovat tak ubohýmu diskuznímu blábolu! To teprve až když se z vybraných komoušů stali po devadesátém milionáři a miliardáři, podnikatelné a zbohatlíci, začalo tady tohle svinstvo, na lidi totálně serou, tak držte tlamu. Buď o tom víte velký kulový, jenom jste si přečetl nějaký žvást, nebo totálně lžete!

      Vymazat
    8. Anonymní25. listopadu 2019 21:25
      Á jeden z „komárů“ se ozval. Děkuji za potvrzení, že v řídících funkcích nemohl být nekomunista. Ono to mělo své důvody. Když se řešil nějaký problém (odborný, personální) a straně se nelíbilo řešení, tak to přeřešili s tím dosazeným pohlavárem po stranické linii. Pokud se jim to líbilo (a pohlaváři ze svých školení dobře věděli, co se jim líbí), tak strana nezasahovala, jak správně uvádíte.
      Také s Vámi souhlasím, že ta nomenklatura z vyšších pozic, tedy ti informovanější, se dostala k výnosným prebendám i po hadráku. Jak vidíte, jsme celkem ve shodě, nevím, proč se čílíte. P.K.

      Vymazat
    9. Zas kecáte sračky anonyme 22.45 - proč? Vždycky - odjakživa - rodiče i prarodiče -jsme byli všichni bezpartijní! Neviděl jsem důvod, abych lezl do partaje, a musel poslouchat ty pokrytecké sračky, které tito trubci jako dík za své pozice museli brebtat, zvlášť odporné bylo slyšet to od přátel, pak si z toho na chlastačkách dělali srandu, a jejich skutečné smýšlení bylo úplně jiné. Byly to ú č e l o v é žvásty - víme? Stejně jako jsou účelové žvásty teď, pokrytectví bují jak rakovina a metastázy už sežraly veškeré rozumné počínání. Kdo chce být rozumný, musí to ale tutlat. Opakuji, že ač bezpartijní, v pohodě jsem vystudoval co jsem chtěl, nikdy jsem se nemusel podbízet, práci jsem měl rád, ale v devadesátém jsem letěl na chodník, protože nové zkurvené panstvo potřebovalo podnik prodat a prachy si rozfofrovat pro sebe. Začala velkovýroba zbohatlíků na straně jedné a bezdomovců a žebráků na straně druhé, za vydatné pomoci zkorumpované justice. Z koho se měla stát verbež, ten dostal prachy a funkci - verbež se vždycky vytváří jen z funkcí, prebend a pytlíku dukátů. Ale - za totáče mně nikdy žádný státní byrokrat neotravoval s ničím, ministry jsem dle jména neznal, a co a jak si pytlíkujou ve vládě, mi bylo fuk. Jo -a novou práci jsem pak nesehnal, protože politická verbež zakázala nově vznikajícím firmám zaměstnávat lidi nad pětatřicet let -prý máme "socialistické návyky" - takže oni potřebovali jen takové, ze kterých vytvoří hned podvodníky a gaunery, anebo za tím byl strach, že my jsme všechny "své komouše" dobře znali, a pak bychom je opět potkávali na nových pozicích, jako pozitivní zbohatlíky namísto aby viseli na stromech, když tvrdili jak byl "totáč" zločinný! Je to všechno FUJ HNUS a FURT STEJNÝ - to máte pravdu.Ale vděčím své intuici, že jsem přes všechno vábení nikdy nenaletěl lichvářům, ani jsem nejezdil načerno v MHD - díky tomu se ze mně nestal trestaný vrah protože vystartovat na mně exekutorská svině ( vymoženost demokracie) na fleku bych ho zabil. A vůbec -proč se čílit? Je to k hovnu. Atmosféra dnes opět připomíná tak osmdesátej sedmej - dávám tomuhle bordelu tak dva roky -pak to zas půjde do kopru, a hajzlové už se na to připravujou. Takže co? Vydržet! Zas novou pakárnu - s potomky dnešních politických lumpů. V ČR už to nikdy lepší nebude.

      Vymazat
    10. Anonymní26. listopadu 2019 13:01
      Zase brečíte na špatném hrobě. Já také kritizuji ten liberalismus, který zde řádí. Ale nápravu vidím v demokracii a ne v bývalém systému vlády komunistické nomenklatury. P.K.

      Vymazat
    11. Vy jste P.K. zřejmě duše značně prostá. Skoro jak Miloš Jakeš ve svých devadesáti letech. Stát, který chce vyloučit moc bohatých nemůže jinak, než bohatství, které je mocnější než sám stát a jeho, třeba i demokratické instituce, potlačit. Je potom samozřejmé, že je nucen takové svoje postavení, právě proti všem těm pokusům o znovunabytí bohatství, bránit mocenskými prostředky. Stejně, jak to uskutečňuje ta část světa a ty státy, kde vládnou bohatí. Povězte tedy, jak hodláte bránit tu svou ryzí, spravedlivou, nezištnou a nezkorumpovanou demokracii jinak, než mocenskými prostředky státu? Proti všem a všemu, co ji bude, třeba i potencionálně, ohrožovat? Pokuste se prosím vysvětlit, jak zabráníte velkokapitálu, aby ovlivňoval tvorbu zákonů, sdělovací prostředky, "kulturu", volební procesy, mezinárodní politiku i obchod, reklamu, prosazoval svoje exponenty na významná místa ...? Aby tak, nebo jakkoli jinak, korumpoval?

      Vymazat
  7. Pane doktore, zápasu s neziskovkami se držte. Rozumíte tomu více než zemědělství, kde jste s prominutím diletant.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musíte umět najít spojence. Velmi užitečná pro vás může být Kateřina Konečná, do které jste před volbami rýpal. Ostatní strany vás pravděpodobně nepodpoří.

      Vymazat
    2. 18:43 Lepší vlastenec diletant, nežli ožralej Juncker a nebo vlastizrádce Kalousek. Pokud je někdo slušný není to hendikep jak si to někteří mylně vysvětlují, ale dneska spíš vyjímečným zjevem a měli bychom si takových lidí spíše vážit, zejména v politice. Možná se někomu spíše líbí odborníci na fackování, čili schopní lidé, já dodávám, Bohužel všeho schopní lidé. Hej hou, rudý dědeček

      Vymazat
    3. Vite, s prominutim, kazdy ma svuj obor a nekdy musi jit i na X-ty, aby se doucil. Ale soudit?
      Za snahu? Oznacovat za snahu, vstepit se do jineho oboru, diletanstvi?

      A ve zkratce? No to snad a doufam - ne.
      Dekuji.

      Vymazat
    4. Aha, ti co vyjednali podmínky, ti tomu rozuměli? Tak že je to v pořádku.

      Vymazat
    5. Když mu přiklepli zemědělství,tak musí dělat zemědělství.Nebo trucovat,což by bylo jaksi kontraproduktivní.
      Aneb " Život je jako bonboniéra,nikdy nevíš co si vytáhneš."
      Oni jsou mazaní a DOBŘE vědí komu co přiklepnout/nepřiklepnout.
      Helanov

      Vymazat
    6. Jen upozornění. 18:43 napsal diletant, který nerozumí vůbec ničemu, nebo je ničema, který rýpe. S takovými se nevede diskuze, ale jenom hádka(je jich tu několik takových). A to nestojí za čas mu věnovaný.

      Vymazat
    7. 18:56...Ta Konečná která horuje pro EU?
      Jo,má některé dobré názory.Ale komanče ne e...
      Oni jsou někde úplně jinde než SPD.
      Helanov

      Vymazat
    8. Pánové, nerozumím zemědělství, a proto se do jeho organizace nepletu. Přesto si dovolím tvrdit, že zemědělství rozumím více než dr. David. V 50. létech nebylo potravin, hlavně masa, dostatek. Odevzdával se tzv. kontingent, aby z Davidovic synka vyrostl statný a neretardovaný chlap. V této době jsme doma měli slepice, králíky, kozu a prase, o vše se starala maminka v domácnosti. Vlastní pole jsme neměli, jen kousek pronajatého. Pěstovalo se trochu obilí pro slepice, řepa pro prase. Trávu na seno jsme sekli na zahradě bratra od maminky. Koza dala mléko praseti. Jako kontingent pro pana Davida se odevzdávalo sádlo a kůže z prasete. Rodiče mne půjčovali tetě, když potřebovala ohrnovat brambory nebo řepu a já pohonil koně. Pamatuji, jak k nám teta chodila plakat, když se zakládalo JZD. Nerada se loučila s prací od nevidím do nevidím. Později byl šťastná, když chodila do kravína na směny jako v továrně. Já sám jsem několikrát choval prase a jednou ovce. Prase mi rozbíjelo chlívek a beran se stal pro rodinu nebezpečím. No pánové uznejte, že takových zkušeností jako já dr. David nemohl nabýt. Na zahrádce mu pracuje manželka, možná společně s tchýni. Kdo ví, jestli mají doma třeba rybičky nebo kočku se psem. Rady od Tomia se mohou týkat pěstování rýže nebo rybolovu v moři. Kdo ví, jestli Tomio pěstuje bonsaje.

      Vymazat
    9. 0:33 "Rozumět zemědělství" neznamená vědět, jak krmit prase, okopat brambory nebo jak vyhnat kozu na pastvu. To dokáže každý Jouda. Jestlipak vy, při svých zkušenostech, máte přehled o tom, kolik se toho v naší zemi pěstovalo a pěstuje a v jakém složení? Kolik se vyplácí na dotacích a kam jdou? Kolik zemědělské produkce vyvážíme a kolik čeho dovážíme? A co totéž v rámci zemí Evropy? Jestli z toho víte prd, tak jsou vaše "znalosti zemědělství" pro práci v EP také na prd. Na rozdíl od pana Davida, který sice na rozdíl od vás neumí pohonit koně, ale zato umí hájit zemědělství naší země. Aby jsme si jednou všichni nemuseli zopakovat vaše zemědělské zážitky z dětství.

      Vymazat
    10. Anonymní26. listopadu 2019 0:33
      Sympatizuju s Vašimi zkušenostmi. Ono všechno chce svoje a není pravda, že to zvládne každý jouda. Každý jouda zvládne pracovat podle instrukcí (a to jak v zemědělství, tak třeba i v automobilovém průmyslu), ale ne vést hospodářství, aby z toho něco bylo.
      Ale také je pravda, že zemědělská komise EU je o něčem jiném. Spíš o tom, jaký typ hospodářství je pro naši zemi prospěšný a prosazovat omezení dotací, které pobírají privilegované země. To chce také svoje. P.K.

      Vymazat
    11. 3:36...LÍP SE TO NEDÁ ŘÍCT!!!!!!!!!!
      Helanov

      Vymazat
    12. 6:19...PŘESNĚ!!!!!!
      Helanov

      Vymazat
    13. Komunistický program byl kvalitní potraviny, soběstačnost a spravedlivé výdělky na vesnici. Jako komunista jsem se za tento program nestyděl. Teď jednoduše napište, jaký program má Tomio a dr. David? Kdo ví, kdo o tom ví něco určitého. Dr. David neukryje, že jeho bývalá strana, které věrně sloužil, prosazovala naprosto opačný program ve srovnání s komunisty. Jíme nekvalitní potraviny, soběstační ani náhodou nejsme. Jaké plány měl vůbec Zeman? Bamberk?Kde Zeman vůbec popsal svůj program. Vypotil dvě knihy plné klepů, ale nic konkrétního. Zeman se ukázal jako polovzdělanec, který zkurví, na co sáhne.

      Pánové, klidně věřte, aniž víte, čemu věříte. Asi čekáte koryta. K nim vám nikdy nepomohu.

      Vymazat
    14. Anonymní26. listopadu 2019 18:43
      Komunistický program byl vždy jenom na papíře a skutek utek. Proto také nejen na venkově, ale i ve městech, každý doma choval nějaké domácí zvířectvo, od králíků až po býky. Proto byly vysekané všechny trávníky, včetně škarp u silnic, chovateli. Nechci to pomlouvat, myslím si, že je dobře, vše co se urodí, nějak zhodnotit. Ale v žádném případě nemůžu komunisty chválit, jak výborně zásobovali obyvatelstvo potravinami. To bych lhal. P.K.

      Vymazat
    15. Milý P.K., stačí porovnat dřívější české oborové normy se zprávami o kvalitě potravin třeba v pořadu Černé ovce. Nebráním vám, abyste se ztrapňoval tvrzením, že komunistické sociální jistoty byly jen na papíře, zatímco Tomio už toho hodně prosadil (hlavně pro sebe). Věřte si čemu chcete.

      Poslyšte nejste Čulíkova Říhová, která tvrdila, že za komunistů byli nezaměstnaní?

      Vymazat
    16. Helanov 23:34 tuším, že se opakuji. Vy se vyjadřujete ke všemu, aniž byste vážila slova a často i svoje znalosti. Kateřina Konečná co europoslankyně mi sympatická není. Najděte mi ale jediný její výrok nebo vystoupení, kde "horuje" pro Evropskou unii. Tušíte Vy vůbec význam či obsah slova "horovat"? JiH

      Vymazat
    17. Čeští komunisté nikdy neřekli, že chtějí ven z EU. Chtějí z NATO. Schvaluji. Ale oni si neuvědomují, že EU a NATO jsou spojité nádoby. Slouží nadvládě nadnárodních korporací, kapitálu.

      Vymazat
    18. 6:38, to myslíte, že jsou tak blbí, že si provázanosti nevšimli? Prof. Krejčí o tom vašem objevu mluví už dosti dlouho. Myslím, že komunisté (Ransdorf) usilovali o úplně jinou Evropu. Vystoupit z NATO by snad bylo možné relativně snadno, i když hrozí, že nás budou bombardovat. Vystoupení z EU snadné nebude. To by se podobalo vzpouře otroků, které nepustí z řetězu ochotně nikdo.

      Vymazat
  8. Ivan David, souhlas.

    OdpovědětVymazat
  9. EU = systémová korupce

    OdpovědětVymazat
  10. Rozbili Československo, havel byl primitiv, když viděl co způsobil, utekl-vzdal se. Idiot neměl nic ze své hlavy jako jelcin!15 milionů je síla, ale dva malé národy, mezi které zaseli svár, se ovládají snadno! Dobře nám tak. Vadí Slováci? Tak budeme mít cikány, ukrajince, negry, araby! Spolu bychom to nedovolili! ŠALOM!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 20.01 Vždyť je v Malém Jeruzalémě přeci dávno máme... nejspíš bude víc... Bacha na štrajm pane... jistě vás stál hodně peněz.

      Vymazat
  11. Neziskovky 90% zničí tuto zemi! USA ničí konkurenci, oni už melou z posledního, potřebují válku! CCCP, to bylo terno, vnucovali západu strach a žili z toho! Dnes se snaží hledat nepřítele v Rusku, ale nedaří se. Svět už ví, co je to za šmejdy! Neumí se uskromnit, žijí ze strachu vazalů, ale už jim nikdo nevěří. Dovezli nám feminismus, lgbti, multikulti, svinstvo do tv, negry, islám, drogy, porno, hnus! Hlavně neziskovky, jejich majdan zbran, rozvrat Evropy, anebo válka! Země zločinců, plodí zločin! Amerika je vřed planety! Vyvraždili 60 milionů Indiánů, bizony, utopili v krvi mnoho zemí, jejich filmy jsou jen násilí, vraždy, propaganda proti Rusku, sex, drogy, hnus! Bez nich by byl svět v pohodě!

    OdpovědětVymazat
  12. 18:43 - pamatuji, když zbourali cukrovar v Hrochově Týnci a to byl snad tři roky po GO a mohl produkovat cukr. Místo toho se začala pěstovat nesmyslně řepka. Jestli je pan David na zemědělství diletant, jak nazvat ty co sedí v Bruseli? Napadají mě jenom hanlivé názvy pohlavních orgánů a potom ti komedianti vyšlou Gertu, "která nás sleduje". Jo, když je potřeba dostat lidi na majdany, tak je potřeba vytvořit nedostatek. Nevyšlo jim to, tak se vyhazují peníze za technické nesmysly, jako jsou lektromobily.

    OdpovědětVymazat
  13. Panu Davidovi lze zatleskat. USA chtějí učinit před prezidentskými volbami taková opatření, aby nemohl nikdo zvenčí jejich volby ovlivňovat. Přitom právě USA přes svoji zločineckou CIA mají prsty ve všech převratech ve světě. Copak nepokoje v Honkongu, či jiných státech nejsou dílem americké CIA? Nebýt CIA nedošlo by k převratu nejen v SSSR či všech východních zemích. Nebýt USA nemusely zemřít potupnou smrtí Caučesku s manželkou. Nebýt zasahování USA a CIA na Krymu a na Ukrajině, mohla by být Ukrajina stále jednotná.....I Havel byl neschopnou a primitivní loutkou, kterou si vybrala CIA a které použila k převratu u nás....... Copak chlívkaři nejsou produktem CIA?

    OdpovědětVymazat
  14. Srozumitelněji se snad nepatřičnosti nezyskofek vysvětlit nedá!
    Z eráru sosají NIKÝM NEVOLENÍ paraziti a nemají ani tu NEJMENŠÍ odpovědnost.
    Když něco podělá politik nebo státní úřednïk,přeci jen nese důsledky,teda,měl by.
    Když něco podělá nezyskofka,je ticho po pěšině,plat slušný,odpovědnost nula,no,nekup to!
    Helanov

    OdpovědětVymazat
  15. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 21:15
      Není nic staršího,než den stará zpráva!!!!
      A tahle je ještě starší,ynteligente!

      Vymazat
  16. Drdavid sedel v Zemanove vlade, ktera vyjednavala pristupove podminky. A ted bude narikat? Neni on tak trochu Drdavid obet sveho povalovani?-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nenaříká, jedná ...a informuje
      Ivane jednička, pokračuj!!:-) ...a nepropadni pocitu marnosti, ačkoliv na tebe určitě musí působit:-(
      A do toho zemnědělství se ser dál!!! ...někdo to dělat musí

      že by bylo vidět světlo an konci tunelu???

      Vymazat
    2. V té době měl pan David plné brejle zdravotnictví,asi ne?
      Předpokládáme že je z těch, kteří se věnujou naplno jedné věci.
      Navíc tenkrát jen málokdo věděl co nás v té Bruseli čeká.
      Tak nebuďte jedovatej,ju?
      Helanov

      Vymazat
    3. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    4. 21.33
      chtěl jsem napsat ty debile ....ale bylo by to nepřiměřené ....protože mmyslím, že jsme na stejné straně barikády ...jednak jednak lidi se vyvíjejí a jednak co jeden ve 14 členém orgánu zmůže a jdenak přestaň koukat do zpětného zrcátka a koukej dopředu ...Ivan kouká, tak ho chval ...debile:-) ...nejsi debil, promiň just joke:-)
      BTW Amíci nejsou úúúplmě marný!!! ...dali světu báječnou muziku! ....jazz, soul, gospely, swing ...to bdue jejich odkaz v historii ...pokud nějaká bude

      Vymazat
    5. 21:53...Není specialista na zemědělství.Ale když už mu ho přiklepli,tak se musí obklopit odborníky,aby se do toho oboru vpravil.
      Což se mu zjevně daří.
      Helanov

      Vymazat
    6. 0:08, jak dr. David pozná, že odborník je skutečný odborník, když sám není odborníkem?

      Vymazat
    7. 21:49, dr. David byl členem výkonného výboru socdem, kde se řešilo všechno, takže také zodpovídá za všechno.

      Vymazat
    8. 0:45
      Vy taky zodpovídáte za všechny vaše příbuzné až do desátého kolena. A v zaměstnání za práci všech zaměstnanců, podřízených, nadřízených, i majitelů. A to je pro ně docela nebezpečné podle vašeho vidění odpovědnosti ostatních. Jste hloupý, nebo jenom rýpete, ale lidé myslí, tak se nechytáte.

      Vymazat
    9. 0:08...Jako člověk který se dlouhodobě pohyboval ve vedoucích funkcích asi ví něco o tom jak sestavit kvalitní kolektiv,ne?
      Že by mu chyběly zkušenosti ohledně maganementu si rozhodně nemyslím.
      Kdyby jo,tak by asi ve funkci ředitele nemocnice nevydržel 3 roky.
      Helanov

      Vymazat
    10. 21:54 Ale muzika vznikla ze spoda jako zábava bývalých otroků, na to nezapomínat.

      Vymazat
  17. 21:49
    Helenko, vůbec netuším, kdo jste, ale opakovaně se mi Vaše názory líbí:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Proč tady? Web je plný seznamek, tady si jí neukňouráte.

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
  18. Pan MUDr. Ivan David má naprostou pravdu.
    A politické neziskovky vůbec nemají nárok na existenci! Od toho chodíme k volbám, v kterých si volíme naše politické zástupce! Když už ty samozvance, a rozvraceče státy povolují, pak by neměli od státu dostávat ani korunu!, a pokud jim pomáhají finanční zdroje cizáků, pak by měly povinně nést označení "cizí agent"! Aspoň podobný zákon jako je FARA platící dlouhé roky v USA, ale také např. v Izraeli, nebo Rusku, je nezbytné zavést i u nás.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě by na tom zajímalo, co nebo kdo inspiruje Věru Jourovou k takovému návrhu. Tedy k té přímé podpoře vybraných neziskovek. A kdo by takové neziskovky vybíral. Taky vybraní (nevolení) komisaři? l.k.

      Vymazat
  19. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  20. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  21. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  22. Tak ten Napytelnik je take velmi jednoducha prosta duse ,

    OdpovědětVymazat
  23. Jestli Honolulu, a další vydávající se za utečence píšou z Práglu, nebo zpoza velké louže, ví jenom oni. V každém případě se jim jejich slátaninami daří ty utečence kompromitovat ještě lépe, a radostněji, než za socíku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak to pak vypadá, o nich nám říkali pravdu! :)

      Vymazat
  24. Rád bych upozornil některé zdejší blce, kteří neznají význam slova bolševik (většinový), menševik (menšinový)
    To je prostě demokracie idioti.
    Václav

    OdpovědětVymazat
  25. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 9:30 Je to makačka na bednu co, mladej? Něco vypotit, vosolit to nějakýma soudruhama a výsledky: ZERO.

      Zkuste si představit, že stejně, stejnými slovy by chtěl někdo odtud přesvědčit vás, že se mýlíte. Podařilo by se mu to? No samozřejmě, že ani náhodou. Tak proč se zcela zbytečně namáháte vy? Co od svých příspěvků očekáváte?

      Vymazat
    2. 9:30
      Jestli se to daří Aeronetu, který je váš, tak je to vaše ostuda, a naše radost. Ale pravda je, že i vy tomu pomáháte :) Kdyby se to dařilo Sputniku, a dalším alternativám, byl by to jejich plus. V každém případě se EU a NATO rozloží zevnitř dřív, nebo později samo právě tím, jací jsou. SPD se rozhodně bojíte, a děláte dobře. Jsou to vaši, a všech gaunerů nepřátelé. Vaše pravdoláska=protofašistická ukazuje svou pravou tvář, a od slovního napadání jste už dospěli k fyzickému násilí, a to vám k sebezničení pomůže.

      Vymazat
    3. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    4. 9:51
      Co by Rusko mělo z rozhádané, rozložené Evropy? To je nesmysl, který je mantrou hlupáků. Rusko potřebuje obchodovat, a jasně to opakovaně zdůrazňuje, a dokazuje. Pozdní věk nemusí vždy přinášet moudrost, "Starej blbec byl taky jednou mladej blbec".

      Vymazat
    5. 9:51
      Sám Havel se vyslovil, že po zrušení Varšavské smlouvy je NATO zbytečné, a mělo by se taky rozpustit. Řekl taky, že do žádného paktu již nikdy nevstoupíme. EU byla taky jiná, když jsme do ní vstupovali, a po Lisabonské smlouvě se z ní stále více stává žalář jejích kolonií.

      Vymazat
    6. 10,13
      Ten vlastirádnej vožrala se řídil příslovým:Odvolávám co jsem slíbil a slibuju,co nikdy nesplním!!!!

      Vymazat
    7. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    8. 11:01
      Si přečti co o tom UDAVAČI psal Jiří Wolf!!!!

      Vymazat
    9. Darebácký blbec 11:01 opravdu nestojí za diskuzi.

      Vymazat
    10. 11:01
      Jak jsi starý, hloupý. Tady už je za těch 30 roků dávno vyzobáno! A nebylo to Rusko, kdo tu naši rozvinutou zemi vykrvil až na rozvojovou.

      Vymazat
    11. 9:30 Milý havloide, NATO je dávno rozložené, není potřeba ho rokládat. Eurosojuz od počátku nebyl k ničemu, jen dokázal nalákat chmativé hlupáky, to ale nestačí.

      Vymazat
    12. Anonymní26. listopadu 2019 11:01
      Nafta a plyn není málo, pro technologicky rozvinutou zemi, která tak naopak získá trh, pro své výrobky. To by měla být naše pozice.
      Nikoliv být montovnou, nebo dodavatelem komponent pro zahraniční firmy a vše potřebné dovážet ze států, které bohatnou na naší ekonomické podřízenosti. P.K.

      Vymazat
    13. 11:01 Další z HOAXU, který se šíří, "jako náš uran za který rusák nezaplatil ani kopějku."
      Milý starý idiote, je to jinak. Náš uran se sice všechen vyvážel do SSSR, ale jen proto, že jeho přetvoření na palivo pro naše jaderné elektrárny bys u nás určitě nechtěl mít. Část uranu si "rusák" jistě ponechal jako úhradu za práci a naftu, plyn, železnou rudu do Košic a další suroviny. Pohádek o "drancování a vykrádání" Ruskem si můžete vymýšlet nekonečně mnoho. Ale nezastřete jimi skutečnost, že opravdu drancováni a vykrádáni jsme až od převratu. Dnes už i oficiální ekonomové přiznávají, že KAŽDÝ ROK od nás odteče 500 miliard kč. To je třetina státního rozpočtu!!!! Co by proti tomu byl nějaký uran, i kdyby jste měl nakrásně pravdu, kterou nemáte.

      Vymazat
    14. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    15. 9:51
      Je úspěšný 65-letý pán, který má kolem sebe početnou, úspěšnou a šťastnou liberálně demokratickou rodinu a všichni ostatní jsou rudí neúspěšní soudruzi a neschopní, závistiví a nenávistní lidé.
      Jednou jsem už tomuto uchu, co si hraje na bodrého starouše, skočil na špek pod jiným článkem. A to stačilo! Troll jak vyšitý - mladý, rádobychytrý a prolhaný :-)

      Vymazat
    16. Anonymní 26. listopadu 2019 9:30
      Tento pán si konečně uvědomil, že jeho život je na nic a začal psát tyto daremné a zbytečné bláboly pro zpestření svého neužitečného života. On jeho život rozhodně není veselý a ani šťastný.
      Politujme ho minutou ticha za ztrátu jeho "mozku".
      Ámen.

      Vymazat
    17. 16:00 Bylo nebylo. U cesty sedí mladík a usedavě pláče. Jde kolem šeredná babizna a ptá se ho, co se mu stalo.
      "Nemám prachy na stejné bebechy jako má soused a jsem z toho úplně hin".
      "Nenaříkej hochu, já jsem kouzelná babička a když mi dáš co máš a strávíš se mnou noc plnou vášně, tak z tebe udělám boháče" říká baba.
      Mládenec jí vyhoví a když se ráno ptá, co tedy bude, babizna povídá:
      "Koukám jako blázen. Takový vzdělaný, moderní člověk a pořád ještě věří na pohádky".

      S vámi je to stejné. Také věříte na pohádky, které vám vykládají "laskaví zachránci naší země" a ochotně se od nich necháváte ojebávat.

      Vymazat
  26. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 9:43
      Teď jsi přesvědčil o své pravdě všechny protofašisty, kteří ještě váhali :)

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    3. Hitler, Himmler, Heydrich, Mussolini, Franco, Pinochet, Stalin, Mao a stovky dalších jsou též známá jména. Nemyslím si však, že bych jim chtěl kamkoliv dosahovat, tedy poměřovat se s nimi. A Havel, To je trapná a směšná figurka určená k podvodu na tomto státě...

      Vymazat
    4. 10:14 Tak to se vám ani trošku nepovedlo,přirovnávat tuto chátru vámi vyjmenovanou k panu Havlovi, každý z nich má na rukou krev, nebo vyvol válku. To chcete humanistu pana Havla srovnávat k této rudofašistické chátře ?
      Ten směšný jste vy a váš přihlouplý příspěvek.

      Vymazat
    5. 10,42
      Jak může bejt UDAVAČ,VLASTIZRÁDCE A VĚČNĚ ZLITÁ KREATURA HUMANISTA....????!!!!

      Vymazat
    6. 10:55 Tobě ty chudáku nemá smysl něco psát. Nic smysluplného z tebe nevypadne pouze nějaké skřeky AMIOHAVLOUNTER jo a ty tvoje letadélka F-300 Bláznum a malejm dětem se neodporuje. Osobně já s tebou končím a doporučuji to všem ostatním, mužeš tady psát dál ty tvé fantasmagorie dál, pokud ti je Dvořák schvaluje tak se nedá nic dělat.

      Vymazat
    7. 10;48
      Když velebíš ve svý neskonalý stařecký demenci udavače,vožralou trosku a vlastizrádce,tak se nech dobrovolně utratit!!!!
      Žádná lítost ani slzy nebudou!

      Vymazat
    8. 9:43
      Ujíždí ti nervy :) Majdánek, ani protofašistická provokace se vám nepovedly, to je dobrá zpráva pro normální, slušné lidi, a špatná pro všechny agresivní pravdoláskařské pobudy ke kterým pasuješ.

      Vymazat
    9. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    10. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    11. @admin: Prosím smazat hovado 16:32. Děkuji

      Vymazat
    12. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
  27. Jourová by se už dlouho měla jmenovat Eujourová. To, že další sezónu vylizuje mastné korýtko v Bruselu a posílá na ČR jednu jobovku za druhou, svědčí o tom, že nebyla vybrána náhodně. Ona musela být zvolena, protože v souvislosti s jejím trestním stíháním, tak podezřele najednou ukončeným (na rozdíl od jejího stranického šéfa), se stala poslušnou a ochotnou figurkou. není čistá.

    OdpovědětVymazat
  28. Bohužel Babiš proti nim nic nedělá i když demonstrují proti němu. Snad dostane dost hlasů Trikolora a společně s SPD jim zatrhnou tipec.

    OdpovědětVymazat
  29. Okamura a „paraziti“: SPD dnes způsobí rozruch:

    https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Okamura-a-paraziti-SPD-dnes-zpusobi-rozruch-604696

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A vylezou paraziti, kteří budou křičet "diškriminácia!", a jsme zvědaví, kdo bude v poslanecké sněmovně hlasovat proti, a tak se k tomu křiku sám přiřadí.

      Vymazat
  30. No - ty vole! To je zase diskuzních sraček! Pod jedním článkem! A kolik lidí že se tady producíruje? Asi tak deset? Pořád ti stejní žvatlové žvatlají pořád stejné sračky! Kdybych byl redakce já, zametl bych s tím raz - dva. Víc než dva příspěvky by nikdo nesměl mít, a to by byla jiná na diskuzích! Ne takováhle přiblblá nuda - článek o voze, k čemuž duševně nemocná diskuzní smečka žvatlá o koze! A dnes a denně - dnes a denně - pořád stejné. Žvatlové z Novinek - kde mají jen dva příspěvky, a pak to hned naleze na NR a tady to žvatlá a žvatlá. Takovej Unknown? No to je třída!S Honolulem? Nechte být. Svejma srágorama by zaplevelili jen oni dva třicet stránek diskuzí!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pravdu díš, sousede. Teď jsem si přečetl zprávu BIS pana Koudelky a už je mi jasno. Veškeré trable tohoto státu způsobují ruští špioni, hackři a agenti, kteří oslabují i běžný chod institucí. Tyto žvásty jsou přímým důkazem ruského vměšování.

      Vymazat
    2. Anonymní26. listopadu 2019 13:09
      No to zase byla perla. Dejte vědět, kde jste redakce Vy, přijdeme se poučit. P.K.

      Vymazat
    3. 14:07 Pouze hlupák jako ty si z toho dělá srandu. Ruskými agenty je prošpikovaná celá Evropa, před nedávnem vypakovali dva ruské hošíky z pobaltských státu, před pár dny zveřejnili Srbové záznam o ruských praktikách verbování špiclu, před lety agenti GRU ve V.B. otrávili poloniem Litviněnka a pokus na Skripalovích, který nevišel. Pan KOUDELKA má pravdu, to jen takoví zoufalci jako ty nedají na rusáka dopustit!

      Vymazat
    4. Jsem zoufalec, zaostalý ruský mužik vám elitním vojákům dělá takové problémy. Se divím, člověče.

      Vymazat
    5. 15:47
      Jo Koudelka,zřejmě dobrej oddíl STS CHVOJKOVICE BROD ty poblbanej podřadnej amianální ksindle nakažené BLBIČOKEM!!!!☺

      Vymazat
    6. 15:47 oprava- nevyšel-

      Vymazat
    7. Anonymní26. listopadu 2019 15:47
      Nedělejte z toho objev Ameriky. Všechny mocnosti roztahují chapadla, to je jisté. Ale jednostranné poukazování na Rusko, je trapnost blízká vymývání mozku. P.K.

      Vymazat
    8. SENZACE!

      Do Pobaltí naštěstí nevpustili ruské špiony a kulturní ruský specnaz pod názvem armádní soubor Alexandrovci! Jak to vypadalo, původně se jedna z pobaltských vlád domnívala, že jde o kulturní výměnu, ale ukázalo se, že přijedou v uniformách a s nástroji. Tím se provalil další pokus Ruska obsadit Pobaltí!!! :)

      Vymazat
    9. Bylo by dobré na pravici sjednotit názor, tak buď je Rusko před zhroucením a běhají tam otrhaní mužíci v laptích mezi bezy a nocují v zemljnkách s butylkou vodky, nebo je to proklatě rozvinutá společnost s technikou na světové úrovni včetně hakerů. Která má dokonce tu drzost, že ovlivňuje i volbu prezidenta USA. Tak co vy na to pane W....?

      Vymazat
    10. Ruda26. listopadu 2019 16:02, sopláku, ten mužik byl první ve vesmíru, má nejlepší letadla, zbraně, vzdělání, svobodu, hrdost, čest a vlast! Ty máš jen vymytou palici od amerických vrahů! Kdo hodí atomovku na civilisty, je odpad a pohrdám americkými šmejdy!

      Vymazat
    11. 18:11
      Před měsícem jsem se vrátil z Moskvy. Taky jsem to tam viděl: ty zemljanky, láptě, vatniky, kvas a denaturák. A taky mi je divné, že z toho mají čučkaři takový strach.

      Vymazat
  31. Po 30 letech budou soudit Jakeše , Štrougala a Vajnara za používání zbraní na hranici ! Na přechod do jiného státu jsou celnice ! Zítra se zavírají všechny cesty a celnice a budeme jezdit po polích !!! Sami se spolčili z komoušema a rozkradli tuto zem ! po 30 letech když je to promlčené je budou soudit, souzení by měli byt sami.Tak to máme ,když dnes nám vládnu fašouni , zloději a zrádci! Sami by natáhli sapik a pustili by to do vás !

    OdpovědětVymazat
  32. Anonym v 8:52,10"02 a i v dalších projevech je jistě"slušný a pracovitý YNTELIGENT".Je to z jeho prostoduchých výlevů poznat.Hodně úspěchů v takovém životě.Jak praví přísloví:kdo má být oběšen,ten se neutopí.Angl.pak praví:Spolu chyceni,spolu oběšeni!Tož tak.

    OdpovědětVymazat


  33. Redakce, co se to tady zas vyrojilo za splašky? Už i ten praštěnej Honolulu, co mele v 95% úplně mimo téma, je proti těmto těžký intelektuál, ale hlavně slušný člověk. V každém vláknu je tady zdeformovaná úderka, která tapetuje ty svoje fekální nacistické sračky. Opravdu stojíte o mentálně retardované úchyly?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, jestli je Honolulu intelektuál, a slušný člověk, tak ostatní, kteří se mu komentáři nepodobají, jsou géniové se svatozáří. Spíš se na něho vztahuje ta vaše poslední věta. A tapetováním vyprodukuje víc exkrementů, než hejno slepic za celý den. Ani vy nejste v pořádku, když na vaši velectěnou osobnost potřebujete strhávat pozornost tučným písmem.

      Vymazat
    2. Proruský aktivista, dle BUZ (BlS)26. listopadu 2019 22:51

      Honolulu doma v USA ...!?

      https://magazin1.sk/ucitelia-v-zenskych-satach-a-s-ruzom-na-perach-vzdelavaju-americke-deti/

      Ta amerika, to je náš vzor, katastrofa ...

      Vymazat
  34. Pane Davide, je pravda, že jste hlasovali pro tohle s gen.Blaškem?18.9. t.r. schválil Evropský parlament usnesení o významu evropské paměti pro budoucnost Evropy. Dokument má číslo 2019/2819, jeho autorkou je česká komisařka EU Věra Jourová, a předsedkyně Aliance národních sil PhDr.Vladimíra Vítová k tomuto dokumentu na stránkách ANS sepsala komentář nesoucí titul: ... TRESTUHODNÉ USNESENÍ EP PŘEPISUJE HISTORICKOU SKUTEČNOST

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přečti si vysvětlení dr. Davida a gen. Blažka tady na Nové republice a pak mektej.

      Vymazat
    2. 19:25
      O co vám jde!? Mrzí vás, že zároveň s tím slintem nehlasovali pro prolomení Benešových dekretů, jako to udělala Konečná!? Jste sudeťák, nebo slabomyslný. Jděte s tím už konečně doprdele provokatére!

      Vymazat
  35. Zástupci SPD nejsou v Evropském parlamentu proto, aby hlasovali s většinou, ale aby hlasovali podle svého svědomí. Proto je pro mě nepochopitelné, že hlasovali pro deklaraci obsahující demagogie o tom, že SSSR byl spoluviníkem 2. sv. války.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dosud nechápete, že kdyby hlasovali opačně, tak by zároveň hlasovali i pro prolomení Benešových dekretů. A to je mnohem horší. Stokrát to mohou vysvětlovat, ale vy to nikdy nepochopíte, protože jste dementní, nebo nechcete, protože potřebujete neustále útočit. Když musíte, obraťte se se svou nesmyslnou kritikou taky k ostatním europoslancům jiných stran, kteří hlasovali stejně, a tady už s tím laskavě neunavujte, a neotravujte.

      Vymazat
  36. Slepice zničí svět, serou se do chlapů a chlapských věcí! Jourová je ten nejhorší odpad tupých slepic!

    OdpovědětVymazat
  37. Tož nadávat umíme, ještě tak najít lidi co to změní.

    OdpovědětVymazat
  38. 22:05 nelze skutečně změnit tento svět. Mocní jsou příliš mocní a ti ho měnit rozhodně nebudou. A my bezmocní? My se můžeme jenom chabě bránit. Na víc nemáme prostředky a vybavení. A k tomu všemu ještě někteří z nás těm mocným věří a pracující proti svým skutečným zájmům.

    OdpovědětVymazat
  39. pane Davide?
    https://aliancenarodnichsil.cz/trestuhodne-usneseni-ep-prepisuje-historickou-skutecnost/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stando, přečti si nejdřív vysvětlení tady na NOvé rpeublice od gen. Blaeška dr. Davida. Přečti si celé znění rezoluce. Pak chvíli premýšlej a až poté něco piš. Vítová tenhle posstup nezvolila. Kdo hlasoval proti, hlasoval proti - tj. proti odsouzení násilí, pro pošlápávání lidských práv - hlasoval pro totalitní režimy.

      Vymazat
  40. z preambule: "o nutnosti mezinárodního odsouzení zločinů totalitních komunistických režimů"

    /to tak ještě aby tam nezmínili nacismus.
    /protiruský pamflet a významně pootočené "kolo dějin".

    OdpovědětVymazat
  41. Zákon FARA o povinné registraci NGO podporovaných ze zahraničí (agentů) má více demokratických zemí. Nevidím důvod, proč by ho neměla mít ČR. Naopak.

    OdpovědětVymazat