Reklama

sobota 21. prosince 2019

Byla dokončena výstavba železniční části Krymského mostu

21. 12. 2019     russian
Federální služba pro ekologický, technologický a atomový dohled (Rostechnadzor) oznámila, že výstavba železniční části Krymského mostu byla oficiálně ukončena. "Rostechnadzor potvrdil technologickou připravenost železniční části dopravního přechodu přes Kerčský průliv", říká se v oznámení.


Poznamenává se, že v prosinci roku 2019 se konaly poslední výjezdní kontroly, po jejichž skončení resort vydal rozhodnutí o shodě pro objednatele FKU Uprdor Tamaň.

"Rozhodnutí o shodě potvrzuje, že objekt byl postaven a odpovídá projektové dokumentaci", konstatoval Rostechnadzor.

Dříve bylo oznámeno, že na vlaky na Krym z Moskvy a Sankt Pětěrburgu bylo prodáno 50 tisíc jízdenek od okamžiku zahájení jejich prodeje, který odstartoval po celém Rusku 8. listopadu.

První souprava z Petrohradu vyjede 23. prosince ve 14:00, z Moskvy 24. prosince ve 23:45 přejede krymský most.


Pro Novou republiku vybrala a přeložila PhDr. Vladimíra Grulichová

42 komentářů :

  1. Skvělá zpráva z Petrohradu na Krym to bude štreka skoro jako Transsibiřská magistrála.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Smazat
    2. king kong vráť sa do pralesa

      Smazat
    3. skvelá správa ale nie pre King Konga ten to len tak nerozdýcha:-)

      Smazat
  2. Držím palce Rusku. Pokud by ještě dokázali spravit silnice alespoň na průměrnou evropskou úroveň, byla by to pecka. Ukrajinci by se tam mohli jezdit dívat, jak by to mohlo vypadat u nich, pokud by si nevolili nacisty a zloděje do parlamentu...

    OdpovědětSmazat
  3. No vida. Čeští "čučkaři" neustále Rusko ponižují, jako zaostalou krajinu. Je přitom všeobecně známo, že ruský CAR zanechal následujícím generacím feudální Rusko, které pozvedli pokračovatelé po VŘSR a zejména Putin po rozpadu SSSR mezi demokratické a moderní státy, na který mají neustále spadeno USA-ni na čele s kapitalistickým diktátorem
    Trumfem. Ať žije neporazitelné slovanské Rusko na čele s Putinem!!!

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Ať žije 1 Máj! Hurááá! Sorry jako. Neodolal jsem. No, nezvedněte to.

      Smazat
  4. Hele, ropný a plynový emirát, Rusko, dokázalo postavit most!!! Neuvěřitelné. Měli by se podívat do jiných Emirátů jako je Saúdská Arábie, Katar, Kuvajt, Omán, SAE jak se staví. Oproti Rusům jsou muslimáčtí šejkové zřejmě ekonomičtí a stavební géniové :-D

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Jako pokus o pomluvu Ruska chabé. Všimul sis, ope, jak rychle a kvalitně se staví u nás? Např. vlnící se dálnice.

      Měl by tě někdo už ve službě vystřídat. Nedovzdělané duševně labilní puberťáky by Ministerstvo pravdy nemělo zaměstnávat.

      Smazat
    2. Až na to že nic z toho co v těchto zemích stojí není jejich, Všechno jim to postavil západ (běloši). To jen tak pro pořádek. :D

      Smazat
    3. 15:10
      Vlnící se dálnice? Co takhle hit internetu, ve větru se vlnící most ve Volgogradu :-D

      https://www.youtube.com/watch?v=k9bynDA9fSc

      Vystřídat by měl už někdo vás, labilní geronte. Evidentně už vám z té propagandy hrabe a mimo té vaší ruské bubliny jste jen k smíchu.

      Smazat
    4. 10:44

      Já si vzpomínám, jak se z pučisty ovládnuté Ukrajiny ozývalo hřímání, že ten most Rusové nikdy nepostaví. Kde by na něj vzali, zvlášť když nový spojenec - USA se svými pejsky, zahájili proti Rusku hospodářskou válku. A hle, most stojí, elektrárny stojí, voda teče, celá infrastruktura dvacetiletím v područí Ukrajiny zuboženého Krymu se obnovuje. A nejen to, navzdory všem snahám Spojených států škodit jak jen to jde, Rusové posilují, modernizují armádu, vyvíjejí špičkové zbraňové systémy, staví kosmodrom, vložili se do války v Sýrii a zvrátili její průběh, masivně skupují zlato,... Umím si barvitě představit protažené obličeje těch křiklounů z Ukrajiny, jejich páníčků v USA, i neokomsomolsky konformních fanoušků, jako jste vy.

      Smazat
    5. King Kong právě přiznal svoji fyzickou a my již dávno o něm víme, že i duševní nezralost. Mosty se vlní a padají především v Americe. Ostatně zanedbanost mostů v USA je prý větší, než u nás. A to je co říct!
      Opičáku, najdi proti Rusům něco kunštovnějšího. Zatím se tvé protiruské umanutosti smějeme.

      Co se stavby mostů týká, tak Saudská a Emiráty si nechávají vše stavět od "západních" firem, včetně mostů, zatímco Rusové, ó hrůzo, si mosty staví sami.

      Smazat
    6. 16:26 JK
      Úžasné! Famózní!
      A teď trochu faktů:

      1) V tomto ropném emirátu zvaném Rusko je aktuálně průměrná mzda v přepočtu 17.000 Kč (u nás bez ropy 34.000 Kč).
      https://tradingeconomics.com/czech-republic/wages

      2) Průměrný důchod 5.500 Kč
      https://tass.com/society/1038728
      O zvýšení věku odchodu do důchodu na 65 let, kdy ruští muži se dožívají v průměru pouhých 67 jste jistě slyšel
      https://data.worldbank.org/indicator/SP.DYN.LE00.MA.IN?locations=RU

      3) Minimální mzda je 4000 Kč.
      https://tradingeconomics.com/russia/minimum-wages

      4) 21 milionů Rusů (14%!) žije v bídě. Což v ruské praxi znamená, že musejí vyžít měsíčně s částkou nižší než 4000 Kč! A toto procento roste!
      https://www.themoscowtimes.com/2019/07/30/21m-russians-live-in-poverty-official-data-says-a66618

      5) Rusové hlasují nohama. Jen u nás jich žije oficiálně 38.000 a toto číslo každý rok roste!

      https://www.novinky.cz/domaci/clanek/do-cr-se-hrnou-tisice-ukrajincu-pribyva-i-vietnamcu-a-rusu-40304068

      https://echo24.cz/a/SfFMs/pocet-rusu-v-cesku-za-deset-let-vzrostl-o-60-procent

      Taková je realita tohoto ropného a plynového emirátu. A vy tu žvaníte cosi o ruském posilování, zbraních, kosmodromech.
      Jste úplně mimo.

      Smazat
    7. 17:39
      Ano Václave. V USA je sposta starých mostů a jiných infrastrukturních staveb, které potřebují údržbu. V USA se totiž mosty, železnice, dálnice, letiště, mrakodrapy,... stavěly už v době, kdy měli v Rusku dobu kamennou.

      Smazat
    8. Ope, stále chabě vedená Chvilka Nenávisti. Navíc trochu z cesty. Když to nevyšlo s mosty, tak to zkusíme s průměrnými platy, důchody atd. Ale stále slabé. Zapomněl jsi na průměrné ceny, např. bydlení, potravin, oblečení atd. Inu ope, měli by tě vystřídat, na elfíka je to opravdu slabý výkon.

      Smazat
    9. Václave, ceny v Rusku si můžete podrobně snadno ověřit zde:
      https://www.numbeo.com/cost-of-living/country_result.jsp?country=Russia&displayCurrency=CZK
      Vidíme, že ceny v Rusku jsou v průměru nižší o pouhých 15%.

      Víte, platy, důchody, minimální mzda, počet chudých, to je přesně to co zajímá normální, obyčejné lidi. Fanatiky zajímají tanky, letadýlka, zlato kdesi v centrální bance.

      Smazat
    10. Ope, vysvětli mi, při té tvé statistice, proč několik milionů Ukrajinců odešlo pracovat do Ruska, když je tam taková nouze a nízké paty? Jsou to fanatici nebo normální, obyčejní lidé?

      Smazat
    11. Václave, vysvětlím vám to, je to velmi jednoduché. Do Ruska odešli pracovat ti "Ukrajinci" z Luhanska a Doněcka. Oproti "Novorusku" je totiž ráj i v Rusku.

      Smazat
    12. Ope, zase se mýlíš. Tolik lidí z Luhanska a Doněcka nemohlo odejít. Dnes by tam podle tebe nikdo nežil. Takže druhý pokus, chytrolíne z džungle. Předveď se.

      Smazat
    13. To je skok, co? Z doby kamenné do vesmíru za necelé půlstoletí, zatímco strejda Sam na to potřeboval třikrát víc času, a teď, nebýt Ruska, může posílat rakety do vesmíru leda katapultem.

      Smazat
    14. Václave, střílíte od boku, nemáte žádná čísla, žádný odkaz, žádný fakt, neznáte počet obyvatel "odtržených" částí Ukrainy", neznáte ani počet Emigrantů z UK do Ruska. Vaše přání je otcem myšlenky.
      To je přesně tyl vaší "práce". Bláboly a dojmy namísto faktů. Žádný druhý pokus a "předvádění" není třeba.

      Smazat
    15. 20:35
      No to je úžasné, Milane. Já jsem si ale skoro jistý, že daleko spokojenější jsou třeba Norové, Švýcaři atd atd kteří ve vesmíru nikdy nebyli a ani nebudou.

      Jo a zatímco Rusové nejsou schopni ničeho víc než poslat družici na oběžnou dráhu, tak americká vozítka se prohánějí po Marsu, jejich družice zkoumají z blízka další planety sl. soustavy a taky Slunce, Hubbleův teleskop zkoumá vesmír už 30 let, za rok má být vypuštěn Webbův teleskop, zázrak techniky.
      A Rusové? Ti jen zbrojí.

      Smazat
    16. 18:38 king kong

      1-4. Dojemné, asi se rozpláču. A to bez ohledu na poměr toho, co si koupím za 1000,-Kč v ČR a co za ekvivalent v Rusku. Rozhodně však neudržím slzy, když si uvědomím vaši nevídanou lidumilnost, vyvolávající nezištnou starostlivost o blaho občanů RF, za něž byste, za každého jednoho, zajisté doslova dýchal.
      Odhoďte skromnost a pochlubte se, kolik jim každý měsíc posíláte a jakými dalšími způsoby je ve své bezmezné dobrotivosti podporujete? O takových ušlechtilých charakterech se přeci musí společnost dozvědět.

      Nemusíte se však tolik trápit starostmi o Rusko a jeho obyvatelstvo. Od dob vlády Západem oslavovaného demokrata Jelcina, který nechal i demokraticky ostřelovat tankem Ruský parlament, ušlo Rusko dlouhou cestu. Mzdy oproti těm hrůzným rokům podstatně vzrosly a rovněž inflaci se podařilo zkultivovat do rozumných mezí, aspoň s ohledem na kapitalistickou ekonomiku. Navíc Rusko nezatěžuje své občany ani zdaleka takovým zadlužením, jako to standardně činí západní státy.

      5. Nevím jak podle vás hlasují Rusové nohama, každopádně však poměr imigrace vůči emigraci je v RF v kladných číslech.

      A teď k našemu tématu, mám tomu rozumět tak, že uvedeným faktů nedokážete čelit jinak, než odváděním tématu jiným směrem?

      Smazat
    17. Aby také nezbrojili, se základnami NATO kolem celé Rusi. Hele, já to Amíkům neberu, jen vidím i tu druhou stranu mince.

      Smazat
    18. 22:59
      Rusko a Rusové jsou mi zcela u zadku, jejich životní úroveň jakbysmet. Co mi však není u zadku jsou ruští užiteční idioti jako jste vy, kteří nám dávají Rusko za vzor a dělají vše proto, abychom dosáhli jejich životní úrovně a úrovně jejich svobody a demokracie tady u nás.

      Ano, Rusko ušlo opravdu dlouhou cestu. A to především proto, že ropa, jeho hlavní a skoro jediný vývozní artikl, už se neprodává pod těžebními náklady za 10 až 20 dolarů jako v 90. letech.

      Nevšiml jsem si, že byste na rozdíl ode mne, uvedl jakákoli fakta. Jen jakési vaše přání a dojmy.

      Smazat
    19. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Smazat
    20. Milane, já tedy nevidím "základny NATO kolem celé Rusi". Asi myslíte základny v Pobaltí, které jsou pouze na zlomku ruských hranic. A nezapomínejte na to, že je tam Amíci nikomu násilím nenutili. Ty země je na základě historických velmi špatných zkušeností s Ruskem požadovaly samy.

      Smazat
    21. king kong 0:26

      Vidíte, a já jsem ve vás spatřil takového útlocitného filantropa. Takže vaše starostlivost byla jen předstíraná? Fuj, fuj, třikrát fuj! Styďte se, takto obelstít důvěřivého a sentimentálního dobráka, jako jsem já.

      Mohl byste prosím odcitovat, kde a jak vám a vaší tasemnici dávám za vzor Rusko a rozepsat co vše dělám pro to, abyste dosáhli jejich životní úrovně a úrovně jejich svobody a demokracie? Předem velice děkuji.

      Překvapuje mě a zároveň těší vaše hrubé povědomí o tom, že Rusko dnes opravdu není tím zuboženým státem, jakým bylo za Jelcina. Mýlíte se však v tom, že Rusové jsou až takoví dobráci, aby prodávali suroviny pod náklady na těžbu. I za Jelcinovy hrůzovlády plynul z ropy zisk, byť nevelký. Každopádně po očištění od nákladů na těžbu a dopravu, tvoří od vstání Ruska z mrtvých příjmy z prodeje ropy cca 10% HDP Skutečně si myslíte že je to dostatečná suma na obhajobu vaší dojmologie o "jediném zdroji příjmů"?
      Jen pro dokreslení, ve vámi obdivovaných Arabských emirátech tvoří tytéž příjmy z ropy cca 40% HDP.

      Mohl byste prosím vyvrátit mediálně uveřejněné informace o dostavbě kerčského mostu, o výstavbě elektráren, letiště, obnově infrastruktury, o modernizaci armády, o vývoji nových zbraní(např. Avangard), o kosmodromu Vostočnyj, o vstupu do války v Sýrii a zvrácení jejího průběhu, o masivním skupování zlata? Opět předem velice děkuji.

      Smazat
    22. 1:30

      No, evidentně jste extrémně natvrdlý. Žádnou starostlivost o Rusko jsem nikde nepředstíral ani písmenem. Obelsťujete se leda sám, vy "dobráku".

      Oslava Ruska, jeho údajného úžasného pokroku a na základě toho o protaženém obličeji Američanů a mém je celý ten váš výplod z 16:26. Mám ho celý citovat?

      Hele, váš kolega, taky velký obdivovatel Ruska v 19:48 tvrdí, že náklady na těžbu ropy jsou v Rusku 20 dolarů za barel. Lže tedy? Domluvte se ať tu neplácáte každý páté přes deváté.
      No a v období 1986 až 1998 se ropa prodávala za 10 až 20 dolarů. Což výrazně pomohlo ke kolapsu SSSR a posléze k bankrotu Ruska právě v roce 1998. Zisk z těchto komodit tehdy právě nebyl vůbec žádný.

      https://tradingeconomics.com/commodity/crude-oil

      Jak vidno, Putin měl velké štěstí, že se dostal k moci právě v době, kdy ceny ropy začaly raketově mnohonásobně růst. Podobný ekonomický "génius" byl třeba také Chavez, který se dostal k moci ve stejné době.

      Ropa a plyn tvoří celých 70%!!! veškerého ruského exportu a příjmy z nich tvoří celou polovinu!!! státního rozpočtu!!! Ano, pokud mě budete chytat za slovíčka, tak suroviny nejsou jediným zdrojem ruských příjmů, ale zdrojem zcela zásadním a zdaleka největším.

      https://www.russiamatters.org/node/11300
      https://www.bofit.fi/en/monitoring/weekly/2019/vw201906_2/

      Proč bych vám měl vyvracet nějaké vaše zprávy? Všechny ty vaše zbraně a hovadiny jsou financovány právě na úkor životní úrovně Rusů. Jak říkal Medveděv krymským důchodcům ve slavném videu "Peníze nejsou, držte se, přeji dobrou náladu" :-D

      https://www.youtube.com/watch?v=Q4Oe86j31b8

      Vostočnyj? To si děláte legraci? To je právě úžasný příklad korupce obřích rozměrů, krádeží ve velkém, neefektivity, protahování, šlendriánu... Zkuste něco lepšího.

      https://ct24.ceskatelevize.cz/veda/2974094-na-ruskem-kosmodromu-vostocnyj-se-krade-ve-velkem-stezuje-si-putin


      Smazat
    23. king kong 2:15

      Přijde mi zcela logické, pokud někdo projevuje takovou starostlivost o blaho někoho jiného, tak k němu má nějaký citový vztah. Z toho se nevyvlečete, obelstil jste důvěřivého člověka, věřícího v lidské dobro a teplo vlídného slova. Ale to už se budete muset vyrovnat sám se svým svědomím.

      Bohužel mi nezbývá než trvat na své žádosti. Mohl byste prosím odcitovat, kde a jak vám a vaší tasemnici dávám za vzor Rusko a rozepsat co vše dělám pro to, abyste dosáhli jejich životní úrovně a úrovně(Rusů) jejich svobody a demokracie? Předem velice děkuji.

      Neznám žádného "kolegu" v 19:48 a nezajímá mě jaké jsou podle něj náklady na těžbu v Rusku. Logicky tedy není důvod se na čemkoli domlouvat. Můžete to zkusit sám. Každopádně jak je z mnou výše uvedeném odkazu patrné, i v době vrcholící hrůzovlády prozápadního demokrata Jelcina a rozkradení ropného průmyslu oligarchy, v roce 1998 činily příjmy z prodeje ropy 1,65% HDP. Čemu nerozumíte?
      Aby docvaklo i mysliteli vašeho formátu, připomínám, že vedle zvýšení ceny ropy Rusku ohledně příjmů z ropy zajisté pomohlo především to, když s nástupem Putina přešly ropné zdroje zpět do vlastnictví RF. K veliké nelibosti západních demokratů a ještě větší nelibosti oligarchů. To by mohlo být vcelku srozumitelné i pro vás, nebo ne?

      Opravdu vás nechci chytat za slovíčka, která zjevně střílíte od boku aniž byste byl schopen dohlédnout jejich dopad, ale musím vám připomenout, že jste psal o příjmech z ropy. Dobře ale, zahrňme tedy i příjmy z plynu. Ty tvoří po očištění od nákladů(to je docela důležité v účetní bilanci) cca 4% HDP, v součtu tedy cca 14% HDP v případě Ruska. I takové příjmy jistě potěší a je přirozené, že je Rusko má, když opět vlastní své suroviny. Nicméně vy jste navzdory své omračující oduševnělosti vypustil s prominutí nebetyčnou hloupost, když jste tvrdil, že tyto představují téměř veškeré příjmy RF. Možná jste si to poletl s vámi uváděnými emiráty, mezi které ovšem Rusko rozhodně nepatří. Ani kulturně, ani skladbou hospodářství.

      Opět se mýlíte, to nejsou "moje zprávy", ale zprávy zveřejněné v médiích(mohu v případě potřeby pro vše dodat odkazy) a vyvracet byste je měl proto, že jste to byl VY kdo tvrdil: "Nevšiml jsem si, že byste na rozdíl ode mne, uvedl jakákoli fakta. Jen jakési vaše přání a dojmy". Takže pokud necete vyvolat dojem své argumentační nedostatečnosti, či snad dokonce hlouposti, měl byste být schopen tato mnou uvedená fakta vyvrátit.

      Už zase máte starost o životní úroveň Rusů? Zle si zahráváte s mými city. Opravdu už nevím, co si o vás mám myslet. Každopádně důchody jsou tématem v Rusku jako u nás a vyjma jistým okruhem společnosti nenáviděné vlády Babiše, na důchody nebyly peníze. Resp. byly na "valorizaci" občas dokonce ve výši 40,-Kč/měsíčně Panečku, to byl ranec, že? To se ti důchodci poměli. Nicméně ani přes nedávné slušné valorizace Babiše s komunisty za zády, stejně jako v Rusku, ani u nás dosud, po 30 letech kapitalistické perspektivy, výprodeji majetku a zadlužování, nedosáhly ani na poměr k průměrné mzdě, jaký byl za "ekonomicky negramotných" komunistů.

      Vidíte, dokonce i ČT ví o stavbě kosmodromu Vostočnyj. Tak to už byste o něm mohl vědět i vy. Ano, jistě se tam nakapsuje i mnoho soukromých subjektů, ale to je holt to Rusko. U nás samozřejmě nic takového neznáme a státní zakázky jsou ty vůbec nejčistější, kde ani koruna nevyjde nazmar. Už se nemůžu dočkat té skvělé akvizice s nákupem ještě skvělejších vrtulníků od našich nejvěrnějších přátel z USA. To zase budou vzorně účelně vynaložené prostředky, stejně jako při nákupu obrněnců a vlastně ve všech armádních zakázkách. A nejen armádních. Nevíte, jestli ještě pořád stavíme "nejlevnější dálnice v Evropě"?
      Jo, když si vzpomenu na dálnice, nebo nákup Pandurů(už jste poslal gratulační dopis Dalíkovi k jeho propuštění?), hned se mi usíná spokojeněji nad stavem světa a zvláště správou naší země.

      Smazat
    24. No tak teď už jste se dočista odkopal a vím s jakým "géniem" mám tu čest :-D
      Takže nejzákladnější pojmy z první hodiny ekonomie: PŘIJMY, jinými slovy "obrat", se nerovná ZISK. Musíte od nich odečíst VÝDAJE nebo NÁKLADY, které mohou být vyšší než příjmy. Takže i když máte nějaké příjmy které nepokryjí náklady, tak budete ve ztrátě. A náklady na těžbu ropy jsou v Rusku podle různých zdrojů 20 až 40 dolarů za barel. Nastudujte si aspoň základy ekonomie a pak můžem o něčem diskutovat!

      Aha, no vidím, že ve 4. odstavci sám píšete o odečtení nákladů při těžbě. No myslím, že diskuse s takovým chaotikem a mimoněm nemá žádnou cenu.

      Dál ještě vidím, že tvrdíte, že jsem psal že "suroviny představují veškeré příjmy RF". Já jsem ovšem nepsal o "příjmech RF", ale o "příjmech státního rozpočtu RF". Zásadní rozdíl v pojmech, který je ovšem při vaší ekonomické ignoranci pod vaši rozlišovací schopnost. Ani otevřením odkazů potvrzujícími mou tvrzené jste se zřejmě neobtěžoval.

      Důchody... Opět vaše plácání páté přes deváté, neznalost pojmů, vymýšlení si dat. Valorizace nebyla jen 40 Kč (ne měsíčně, ale za rok... opět váš přešlap) ne proto, že "nebyly peníze", ale proto, že byla nulová inflace. Valorizace proběhla tudíž přesně podle zákona.
      Důchody v Rusku a u nás si vůbec nedovolujte srovnávat. Průměrný důchod u nás je od 1.1.2020 14.400 Kč. To je TROJNÁSOBEK!!! té ruské almužny v přepočtu 4.900 Kč. A než začnete plácat, že v Rusku stojí vše třetinu, tak vás znovu odkážu na mezinárodní cenový srovnávač:

      https://www.numbeo.com/cost-of-living/country_result.jsp?country=Russia&displayCurrency=CZK

      Navíc k té vší bídě se Češi dožívají v průměru 79.2 roku, kdežto Rusové jen 72.4 roku. Takže při nově stejném věku odchodu do důchodu v něm Češi stráví o 7 let , to je o 50 % déle!!!
      Proč by měly důchody dosahovat poměru k průměrné mzdě? Víte kolik bylo v ČR starobních důchodců v 80. letech a kolik je jich dnes? Usnadním vám práci s googlováním. Ten poměr je 1.4 milionu ku 2.5 milionu. To je o 80% déle, potažmo o 80% větší náklady, nepočítaje v to zdravotní péči!!!

      Ano, jak názorně předvádíte, jste opravdu "ekonomicky negramotný komunista".

      Smazat
    25. king kong 10:33

      Vaše bleskové chápání mě těší, já mám jasno už dlouho.
      Děkuji za shrnutí nejelementárnějších ekonomických zákonitostí, od vás to obzvláště potěší. Nicméně netuším co tím chcete říct. Nebo snad rozporovat?

      Tedy vám to dnes ale pálí :-D

      Vy víte o nějakých vedlejších příjmech RF, mimo rozpočet? To zavání senzací, odhalte prosím ty pikle, ukažte na ty lumpy.

      Můžete prosím doložit, že novináři lhali když informovali, že V průměru jen o 40 korun měsíčně se od ledna 2016 zvýší důchody v Česku, vy náš malý "přešlape"? Ptal se vás někde někdo, proč tomu tak bylo nebo nebylo? Komu to cpete? Já jsem uvedl, že se v naší prosperující kolonii valorizovalo o 40 korun měsíčně, vy to popíráte. Čekám na vaše důkazy o nepravdivosti mého tvrzení. Mimochodem, jako tradičně se mýlíte i v inflaci, která se v roce 2016, kdy důchodci dostali těch závratných 40,- korun měsíčně, začala zvyšovat a dosáhlabyla 0,7%. Možná i při své mentální výbavě dokáže famózní ekonom jako vy bez pomoci spočítat, jestli 0,7% z 11330,- je 40,-Kč.

      Co je vám do toho, jakého věku se dožívají Rusové. Už si laskavě ujasněte jak je to s vaším soucitem vůči nim.
      Samozřejmě vím, že u nás bylo menší procento důchodců, ale to bylo přeci za časů "neekonomiky". Dnešní perspektivní vykradený krám je snad jejím opakem a měl by vedle vyprodávání a zadlužování zvládnout levou zadní takové banality, které zvládali i komunisté. Aby důchody odrážely náš progresivní hospodářský rozvoj.

      Můžete prosím doložit mou politickou příslušnost ke komunistům? Tedy ne že bych proti tomu něco měl. Já jen že o tom nevím, ale nemůžu přeci vědět všechno. Každopádně kdo jiný by to mohl vědět lépe, než vy, že?

      Ale abychom to nezamluvili, což by vás jistě velmi mrzelo, znovu bych vás rád požádal, zda byste byl tak moc hodný a zareagoval na mé výzvy a jednoduché otázky, vznesené v komentáři z 8:47. Vidím ve vás převeliký duševní potenciál a věřím, že to je pro vás hračka i bez nedůstojných snah o prchání od tématu a chytání se stébel.

      Smazat
    26. 13:57

      Když netušíte co jsem chtěl říci tím, že příjmy nejsou to samé co zisk, potažmo, že těžba ruských surovin se v letech 1986 až 1998 pohybovala pod hranicí rentability, tak další diskuse nemá cenu. Polopatěji už to vysvětlit nejde.

      Jaké zase "vedlejší příjmy" RF? Co to zase melete? jasně jsem vám dokázal, že zisky z těžby surovin tvoří polovinu všech přijmů rozpočtu RF! Jste retard?

      Poslouchejte, mě to s vámi už vážně nebaví. Prostě to uzavřeme tak, že Rusko sice umí postavit most, dálnici, má silnou armádu, umí uspořádat ZOH, MS ve fotbale,... vše z velké části díky ziskům z prodeje ropy a plynu, které tvoří 70% veškerého ruského exportu a polovinu příjmů (a výdajů) státního rozpočtu. A taky z části díky tomu, že životní úroveň Rusů (jejich poloviční mzdy, třetinové důchody, procento žebráků...) je například v porovnání s námi udržována na prachbídné úrovni. A to my skoro žádné suroviny nemáme.
      Vše tvrzené jsem dokázal odkazy na statistiky.

      Tím vám ovšem samozřejmě nebráním abyste jásal nad postavením mostu, modernizaci armády, nákupy zlata a "barvitě si představoval naše protažené ksichty" z naší údajné závisti Rusům :-D
      Inu, každý máme nějakou úchylku.

      Smazat
    27. king kong 15:54

      Můžete prosím vyvrátit údaje z mnou uvedeného grafu, z něhož je patrné, že i v době vrcholící hrůzovlády prozápadního demokrata Jelcina a rozkradení ropného průmyslu oligarchy, v roce 1998 příjmy z prodeje ropy po odečtení nákladů, činily 1,65% HDP?
      Tedy ne že by mi na tom nějak moc záleželo, nebo že by to mohlo něco změnit, já jen aby byl pořádek.

      Přeci když vidíte rozdíl mezi příjmy RF a příjmy rozpočtu, logicky musí mít RF nějaké mimorozpočtové příjmy, to snad dá rozum. Tak můžete uvést ty tajemné zdroje?

      To je škoda, že vás to se mnou nebaví, mě to zrovna bavit začín a skoro už jsem začínal i věřit, že se něco zajímavého dozvím.
      Ale rozhodně se nechci nijak vnucovat a pokud na tom trváte, necháme si holt každý svůj pohled. Jen potom nerozumím, proč jste na mou drobnou korekci vašeho komentáře reagoval tak dramaticky, když vlastně o žádný dialog nestojíte.

      Smazat
  5. Skrytá krize Ameriky: Padesát let hospodářského poklesu, 1969 až 2019.
    https://beforeitsnews.com/v3/economy/2019/2978664.html
    Vice nez 80 - 90 % vsech medii, patri Globalistum a ti kydaji hnuj, na naseho presidenta Trumpa a JEHO AGENDU 24 hod. denne - 7 dnu v tydnu ! !

    OdpovědětSmazat
  6. Pro odchovance euroatlantické civilizace je nepochopitelné že většině Rusů k radosti stačí z výblitků vyspělého světa docela málo. Je to o Ruské duši a kdo nemá rád Ruskou literaturu a nezná jejich historii to nemůže pochopit nikdy.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Ti, ke kterým vzlíží naši lokajové, ti největší a nejsilnější mají holý zadek a dluh dvacet tři tísíc miliard dolarů.

      Smazat
    2. když ne o podobných cancech už dobrejch sto let a zatím jediní kdo ten holej zadek nosej jsou oni sami, páč i jejich Putlerfýra je superbohatcem z jejich blbosti ...

      Smazat
  7. Díky podplacení cca 300 oligarchů: Rusko platí 1 miliardu dolarů denně USA. Putin dává přesto ekonomiku do CAJKU!
    https://www.youtube.com/watch?v=c4HTwfyahkY
    Rozpočtové pravidlo nám uložil mezinárodní měnový fond (kdo nevěděl, pokyny mezinárodního fondu v Rusku jsou závazné). Rozpočtové pravidlo v souladu s rozpočtovým zákonem Ruské federace říká, že příjmy z ropy vyšší než 40 USD za barel se používají na nákup cizích měn: dolary, eura a libry. To je něco jako státní hnízdo vejce v cizí měně. Takže pamatujte: po přijetí rozpočtového pravidla stojí ropa pro Rusko vždy zhruba 40 USD. A zbytek je poctou Američanům a jejich spojencům. Pokud odečteme náklady na těžbu ropy, pak zisk je pouze 20 $ za barel. Hlavní věc, kterou musíme pochopit, je naše realita. To není fikce někoho.

    OdpovědětSmazat

Redakce vás žádá, abyste diskutovali slušně, nenapadali spoludiskutující ani autory, abyste argumentovali věcně a fakty. Děkujeme.