Reklama

středa 18. prosince 2019

Hongkong: Čiré západní šílenství

Peter Koenig
18.12.2019 ICH, překlad Zvědavec
Beztrestnost, s jakou USA útočí na Hongkong, je šílená. Stejné, nebo možná ještě šílenější, je, jak západní média referují o tom, co se v Hongkongu děje. Ani jedno slovo nepadlo o tom, jak bylo dosaženo neuvěřitelně „prodemokratického“ hlasování v rámci poněkud nedůležitých voleb do okresní rady. Z celkového počtu 18 okresních rad získali 452 ze 479 křesel (94%) „prodemokratičtí“ kandidáti. 

Tak extrémně velkého hlasování proti Pekingu bylo možné získat pouze prostřednictvím masivní západní propagandy v hodnotě milionů dolarů, zaměřené na algoritmy, vytvořené na principech nyní (zjevně) zaniklé Cambridge Analytica. A tohle se podařilo se 70% oprávněných voličů, kteří chodí k volbám.

Žádný z těchto výsledků, které jsou v podstatě nerealistické, Západ neanalyzoval, ani o něm neinformoval. Ve skutečnosti má drtivá většina občanů Hongkongu plné zuby násilí, podněcovaného Západem, a je velmi hrdá na to, že jsou čínskými občany. Propagandisté jim řekli, že když budou volit „demokratické“ kandidáty, povede to k míru. A mír chce každý. Koneckonců, poté, co se v roce 1997 sjednotili s Čínou, zažili mnohem více svobody, než za britského kolonialismu, kdy jim dokonce ani nebylo umožněno volit zastupitele do okresní rady.

Absurdnost zde však ještě nekončí. Kongres USA nedávno přijal zákony, které umožní Američanům, aby monitorovali „demokracii“ a lidská práva v Hongkongu. Jde o tzv. „Zákon o lidských právech a demokracii“, s možností uvalovat sankce, pokud by se Peking provinil proti pravidlům, která uložily USA. Rozumíte tomu? Chápete tuto zcela přehnanou aroganci?

Takže Kongres USA schvaluje zákony, aby mohl kontrolovat jiné cizí území? A Západ jedná v souladu s tím. Také v Evropě se může brzy stát, že USA budou diktovat, co mohou svrchované národy dělat a co ne. Již se to začíná dít. USA zakazují Evropě, s kterými zeměmi má obchodovat - např. s Íránem, a pokud to poruší, bude následovat trest. Bez komentáře. Je to zkrátka nová norma. V případě Hongkongu sice Peking protestoval, dvakrát si nechal předvolat velvyslance USA, aby tuto záležitost projednali - ale bylo to k ničemu.

Dokonce je to ještě absurdnější. Paní Michelle Bacheletová, Vysoká komisařka OSN pro lidská práva v Ženevě, zveřejnila v sobotním vydání deníku South China Morning Post článek, v němž požaduje řádné, „nezávislé a soudci řízené nestranné vyšetřování“ chování policie během protestů jako součást opatření, budujících důvěru. Toto prohlášení samo o sobě však není nestranné, neboť se nijak nezabývá násilím protestujících, podněcovaných ze zahraničí, kteří například používají univerzitní kampus k výrobě bomb typu Molotov a dalších zápalných zařízení. Čínská vláda okamžitě článek odsoudila, a obvinila paní Bacheletovou z dalšího podněcování „radikálního násilí“.

Mluvčí stálé mise Číny při OSN Čen Yaou vydal v neděli prohlášení, v němž ostře kritizoval článek Michelle Bacheletové, který nazval „chybným článkem“. Čen zdůraznil, že Čína „silně nesouhlasí“ s článkem, a uvedl, že Bacheletová zasahuje do vnitřních záležitostí Číny, čímž pouze podněcuje demonstranty k používání ještě radikálnějšího násilí.

Mluvčí Čen dodal, že „demonstranti se snaží vytvořit chaos v SAR Hongkongu (tj. zvláštní administrativní oblast), paralyzovat vládu v SAR Hongkongu a zmocnit se zde administrativní moci s cílem způsobit zánik principu, zvaného jedna země, dva systémy.“

Čen také řekl, že jeho vláda plně stojí za paní Carrie Lamovou, správkyní Hongkongu.

Navzdory drtivému vítězství prodemokratických kandidátů 24. listopadu 2019 protesty pokračují. Tisíce lidí vyrazily v sobotu odpoledne do ulic, a shromáždily se před konzulátem Spojených států amerických, aby „vyjádřily vděčnost“ za schválení Zákona o lidských právech a demokracii v Hongkongu. Mávali americkými vlajkami, zpívali národní hymnu USA a žádali o další podporu. Přísahali, že nepoleví, dokud nebudou všechny jejich požadavky splněny.

V podstatě chtějí úplnou nezávislost na Pekingu a chtějí se stát americkou kolonií. Měli by se však podívat na Portoriko, aby věděli, co to znamená, stát se americkou kolonií, co má Washington přichystáno pro své kolonie. Nebo by se měli podívat na svou vlastní historii - kdy byli britskou korunní kolonií - a vzpomenout si na útisk, a na to, jak tehdy neměli téměř žádná práva.

Co to všechno pro Hongkong znamená? V době, kdy v roce 1997 Čína získala zpět Hongkong od Velké Británie, přispěl Hongkong přibližně 18% k čínskému HDP. Asi před šesti měsíci, ještě než začaly protesty, se HDP snížilo na pouhé 3%. Během několika posledních měsíců se ekonomická produkce Hongkongu ještě snížila, neboť klíčové finanční instituce potřebují stabilitu, a proto odcházejí z Hongkongu na bezpečnější místa, např. do Singapuru, a samozřejmě do Šanghaje, který se rychle stává finančním centrem Východu.

Skutečný účel 50letého zvláštního statusu Hongkongu, který Spojené království (a USA) vyjednaly s Pekingem, spočíval v tom, udržet naživu tento neregulovaný východní finanční ráj pro západní oligarchy a jejich často nezákonné a daně obcházející finanční transakce, přičemž západní (Velká Británie a USA) bankéři a finančníci byli hlavními příjemci zisků. Tyto násilné protesty, podněcované USA, mají destabilizovat pekingskou vládu - což je samozřejmě nesplnitelný sen - ve skutečnosti však pomalu páchají sebevraždu. Washington a Londýn nyní znemožňují Hongkongu, aby pral špinavé peníze ve prospěch Západu.

A pokud skutečně kriminalita a násilí - podněcované ze zahraničí a financované za účelem rozvrácení SAR - proti většině občanů Hongkongu poklesne na úroveň, kterou nebude možné tolerovat, Peking by tomu mohl učinit přítrž během 24 hodin. Je to tak jednoduché. Západ by jen zíral, ale nemohl by říci nic, protože Peking má plné právo na obnovu veřejného pořádku a zákonnosti na svém území.

Nyní znovu přezkoumejme aroganci USA, s jakou schvalují zákony, týkající se kontroly nad cizím územím. Dokáže si někdo představit logický opak? Čína schvaluje zákony, zakazující jakékoli cizí zásahy na svém území pod pohrůžkou sankcí. Tyto sankce by mohly zahrnovat úplný zákaz dovozu určitého zboží z USA, například zemědělské produkce, nebo zastavení zásadního vývozu do USA (iPhony, počítače a jiné zboží, které je vyráběno v Číně v rámci externích zakázek z USA), zákaz vstupu určitým americkým občanům na území Číny - nebo nedej Bože, výstavbu vojenské základny ve Venezuele a/nebo v Mexiku; Mexiko je poslední latinskoamerickou zemí, na kterou USA dorážejí kvůli vládě, která má levicové sklony.

Harmonického a mírového soužití lze snad dosáhnout asi jen tím, když stejný čelí stejnému. To se týká politiky, stejně jako ekonomické sféry - a v ekonomice je Čína favoritem, byť se o tom nemluví, se silnou a stabilní měnou, za níž stojí ekonomická produkce a zlato, oproti celé západní ekonomice, nejen v USA, která je založená na fiat penězích.


64 komentářů :

  1. Čína udělala chybu, když uvěřila, že se dá existovat spolu s USA. Ty nikdy neskončí, dokud si nepodmaní celý svět. Nejde jim o změnu systému na skutečně spravedlivý, ale na systém plné podřízenosti západu. Nějaká svoboda je západu u prdele.
    Ve skutečnosti západní vůdcové závidí totalitním vůdcům jejich absolutní moc. Stav, kdy by mohli být absolutními vládci a nemuseli se babrat ve složitých algoritmech změn nálad a ovlivňovat tak výsledky voleb, které, jak se ukazuje poslední dobou, jsou stále méně spolehlivé.
    Západu nikdy nešlo o vybudování svobodné a demokratické společnosti. To je jenom šidítko pro blbce. Kdyby tomu tak bylo, nechal by dnes Rusko a Rusy na pokoji, resp. zaměřil by se na všechny totalitní země světa bez rozdílu. A tak jsme svědky stavu, kdy někde totalita západu vadí, jinde jim je u prdele. Přičemž základními ukazately jsou nerostné suroviny, nebo strategická poloha.
    A tak západu vadí Rusko,co by země s neskutečným surovinovým potenciálem, Čína, nejrychleji rostoucí ekonomika světa a největší věřitel USA, Sýrie, která odmítá vést trubky s uhlovodíky, těžené západními společnostmi v Perském zálivu, přes své území, Venezuela a Libye s obrovskými zasobami ropy, ... zatímco totalitní země Asie a Afriky nechává být.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 7:09 - naprostý souhlas!

      Smazat
    2. Nikdy bych si ani nepomyslel, že může existovat nějaký stát s tak dokonale propracovaným systémem lhaní, podvodů, uplácení a válečných aktivit. Ve srovnání, francouzský politik, kardinál Richelieu z Třech mušketýrů je nevinné děťátko. Stejně horečně jsem odmítal komunistické tvrzení o imperialistických štváčích s tím, že se jedná o urážlivou propagandu. Komunisté měli pravdu, bohužel!

      Smazat
    3. Pokud jsme se učili správnou historii, tak paralela Řím- Kartágo je na místě.

      Smazat
    4. 7:09 Píšete totální hlouposti. Západ neusiluje o Rusko, dnes nikdo nestojí o jeho zničení , proč živit 150 milionu líných mužiku a cpát do toho zaostalého státu miliardy, ty jejich suroviny se dnes dají nakoupit od Rusu velice lacino, no, on Rus v podstatě nic jiného neumí, než nevyvážet suroviny a nějakou tu flintičku.
      A pokud jde o tu svobodu, vy chcete říct že nějaká svoboda a demokracie v Rusku existuje, nebo chcete Západní svobodu srovnávat s Ruským autoritářským putinovským režimem? Jste pro srandu.

      Smazat
    5. 10,15
      Tvůj vrozený gretenismus a lezení do amianálu ti sebralo i poslední zdravou buňku(v tvým případě spíš muňku) v jinak dutý palici!Amiokupant je největší zloděj,vrah,terorista a ničitel všech,který nechtějí jeho debilokracii v RÁMCI OPERACE TRVALÁ OKUPACE!A to,že u amiokupantů víc,než kde jinde funguje policejní stát a ne demokracie chápe každej normální člověk,jen havloidiot nemá čím to pochopit!

      Smazat
    6. 10:05... Západ neusiluje o zničení RF.
      Jenom Rusům z dobrého rozmaru okopává kotníky,pomocí všech možných i nemožných embarg.
      NATO postupuje blíž a blíž k ruským hranicím,čímž nutí Rusy zbrojit.
      Což asi Rusům moc nevyhovuje,raději by strkali prachy někam jinam,než do vývoje dalších a dalších zbraní.
      Náramně to ale vyhovuje Americe, zbrojní průmysl je pro ni náramně lukrativní byznys.
      Helanov

      Smazat
    7. 10:15 Když necháš zvířata svobodně žít v ozavřeném prostoru, jak to asi dopadne? Lev pozře velmi rychle ty slabší a menší zvířata se stanou jen potravou pro silnější. Podobně to chodí i v lidské společnosti. Svoboda je vhodná jen pro nejbohatší a nejbezohlednější a slouží jim k tomu, aby mohli svobodně "požrat" slabší jedince. Svoboda pro obyčejného člověka je jen nedosažitelnou iluzí. Spojením sil Ruska a Číny vzniká supervelmoc a končí nadvláda USA. A my jako obvykle stojíme na nesprávné straně.

      Smazat
    8. Tuhle nehoráznou propagandistickou lež tapetuje 10:15 již poněkolikáté. Nevím proč. Vždyť je to marnost a ztráta času. Sem chodí čtenáři, kteří mají jasno a samostatně myslí.

      Smazat
    9. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Smazat
    10. 10:15. Vaše logika je tedy třeskutá. To fakt nevidíte rozdíl mezi tím suroviny "kupovat lacino od líných mužíků" a mezi tím si tu těžbu surovin ovládat a vydělávat na nich, mj. využíváním a okrádáním těch "líných mužíků" ?

      Smazat
    11. 11,45
      Za hromadný masakr Indiánů,okupace Německa,Japonska,Jižní Koreje by na amiokuoanty měl sankce UVALIT CELEJ SVĚT!!!!!!
      P.S.Krym byl,je a zůstane Ruskej,panimaješ grabit z amianálu!?

      Smazat
    12. 10,45
      Jsi vůl. Proč západ nenapdl Rusko v devadesátých letech? Protože ho chtěl dostat nepoškozené. A téměř se mu to s opilcem Jelcinem i podařilo. Když jsi nakousl Krym, vygugluj si znění ukrajinské ústavy, pokud tedy vládneš ruštinou, a přečti si část věnující se autonomní oblasti Krym. Mimo jiné se v ní píše, že má Krym právo kdykoliv rozhodnout o svém osudu. A Krym se rozhodl jít do Ruska, kam mimochodem patřil. A i kdyby tomu bylo jinak, jak sneseš srovnání s Kosovem? A s Katalánskem? Jedni mají právo na sebeurčení a jiní ne?
      Ruskou propagandu nežeru. Díky té západní jsem se totiž naučil být vůči všem propagandám značně odolný. Stačí znát trochu historii a používat vlastní mozek. To je ta část lidského těla, které se ti evidentně moc nedostává.

      Smazat
    13. 12:22 Evidentně nevíš o čem je řeč, tvuj mini mozek na tohle nestačí ZHNUSENÝ.Tvuj argument " chtěli ho nepoškozen" je naprosto irelevantní.
      Rusko porušilo veškéré smlouvy a Ukrajina hloupá se zbavila atom zbraní.
      Jinak, pouze necivilizovaný a zaostalý stát jako je Rusko ukradne darovanou věc. V kulturní a civilizované Evropě se tohle dosud nestalo., ale myslím, že je to na tebe k pochopení moc!

      Smazat
    14. 14:59 Pak tedy Kypr je sólokapr v (ne)kulturní a (ne)civilizované Evropě!!!

      Smazat
    15. Pro toho propagandistického troubu 14:59:

      1/ Krymská autonomní republika podle platné své i ukrajinské ústavy měla plné právo na odtržení. Odtržení proběhlo na základě všelidového hlasování (referenda) za vysoké účasti občanů. Vše proběhlo v době, kdy Kyjevu vládla nikým nevolená pučistická vláda, média a mnozí poslanci byli zastrašováni a země ani náznakem nesplňovala demokratická kritéria.

      2/ Budapešťská smlouva o jaderném odzbrojení Ukrajiny byla porušena ze strany Ukrajiny, která se v ní zavázala k neutralitě. Deklarovaný protiruský kurz a deklarovaný cíl pučistické vlády - vstup do NATO a EU - byl jasným odmítnutím neutrality země.

      Pitoma 14:59 svému lhaní nasadil korunu, když ve svých drzých cintech ignoruje protiprávní odtržení jihosrbské provincie Kosova a Metochije od Srbska a protizákonnou existenci Kyperské turecké republiky.

      Už sem s těmi svými výmysly nechoď. S lháři se nediskutuje, ti se ze slušné společnosti vyhazují. Příště budeš za podobné žvanění smazán.

      Smazat
    16. Hele, lidi, nemá cenu reagovat na 10:15 potažmo na 14:59., neb je to bezmozek intelektuálně na úrovni Patagonců, o nichž Darwin, při návštěvě Patagonie, zděšeně prohlásil, že jsou mu jeho opičí příbuzní kulturně bližší.

      Smazat
    17. 12:22...Já nevím,jestli bych nazvala Jelcina opilcem.
      Podle mne dělal co mohl,ale tu rychlou transformaci prostě nemohl zvládnout.
      Místní sebranka začala "privatizovat", víme jak to dopadlo u nás.
      Po rozpadu ekonomicky provázaného SSSR to měli Rusové všechno ještě daleko horší.
      Jelcin si uvědomil že na to nemá, dobrovolně uvolnil sesli mladšímu,kterého PEČLIVĚ A UVÁŽLIVĚ vybral.
      Kolik těch marnejch prezidentů a premiérů na Západě by tohle dokázalo!?!?!?
      Helanov

      Smazat
    18. Venec napísal:
      Ve srovnání, francouzský politik, kardinál Richelieu z Třech mušketýrů je nevinné děťátko. Stejně horečně jsem odmítal komunistické tvrzení o imperialistických štváčích s tím, že se jedná o urážlivou propagandu. Komunisté měli pravdu, bohužel!

      Žilaľ toto sa potvrdzuje stále intenzívnejšie. Za komančov som to tušil aj videl vo Vietnamskej vojne a keď likvidovali Alindeho a jeho stúpencov už vtedy som vedel že komančovia vedia o čom píšu. USA vládnu neskutočné svine.
      Je najvyšší čas začať aj obchodne bojkotovať všetko americké. Skrátka nekupovať už žiadne americké výrobky dovážané do EU. Skončiť s nimi raz a navždy

      Smazat
  2. Ale jó. Jen houšť a větší kapky. Aspoň se Čína tím dřív nasere. Ne že bych jim zase až tak fandil, ale je třeba aby už strejdovi Samovi konečně někdo natrh prdel. Zatím se strejda Sam činí že jeden žasne. Už se mu povedlo svou moudrou zahraniční politikou zařídit aby se Rusko sčuchlo s Čínou a Indií, to máme bajvočko třetinu světové populace, nasrat Evropu, znedůvěryhodnit se na stř. východě, tak proč ne? Čím hůř, tím líp - o to dřív padne strejda Sam na hubu.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. To bude moc dobře když se ty státy dají do nějaké koalice us protektoři musí být zastaveni.

      Smazat
    2. Čína dnes vede jinou politiku. Nepotřebuje za každou cenu spěchat do konfliktů. Je poučená z tisícileté historie a ví, že čas pracuje pro ni. Hongkong nechává mimo dění v zemi a podporuje nedaleký Šen-čen. Šen-čen i další města už Hongkong přeskočily co do významu pro hospodářství země a pokud se obyvatelé Hongkongu rychle nevzpamatují, stane se město jen zbytečným a chátrajícím přívěškem těch úspěšnějších. Čína už dnes Hongkong nepotřebuje a má čas.

      Smazat
  3. V Hongkongu za Prahu řekl by Minář a tak budou tak dlouho blbnout, až nám tu demokracii jejich typu vybudují. A co na to psavci Piráti už požádali Kongres, ať na to tady dohlídne ? Možná by to nějakou tu poníženou supličku chtělo.

    OdpovědětSmazat
  4. Neboj, mají to tu pod kontrolou.

    OdpovědětSmazat
  5. Zhnusený.
    Přesně o ovládnutí světa přece židům jde a Čínu zvlášť,pro jeji lacinou výrobu.USA proto chtějí ovládnout Čínu,aby Čína vyráběla a USA s těmi výrobky obchodovali,ale za USA ceny.K tomu i Rusko,aby Číně dodávaly přírodní zdroje.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Proč všechno svádět na "židy". Nešlo by to napsat popravdě a ne v hloupých antisemitských frázích?

      Smazat
    2. Václav Dvořák.
      Stačí se podívat na naši vládu,jeden žid vedle druhého a ti musí poslouchat židy z USA.Kdo že vládne v USA víme také.

      Smazat
    3. Nesnasim generalizaci a proto nepouzivam slovo "žid", ktere zahrnuje vsechny kteri se hlasi k judaismu. Nesvary ktere popisujete jsou totiz vlastni jen male skupince elit vzeslych z Chazarskych (nesemitskych) kmenu, ktere prijaly judaismus jako svou viru. Pro tuto skupinku (paradoxne?) nebylo chucpe financovat nacisticke Nemecko, s jeho Norimberskymy zakony a neprestala s tim ani v dobe kdy uz se sirily potvrzene zpravy o "prumyslove" likvidaci Zidu ve vyhlazovacich taborech. Je to paradox? Ja tvrdim ze ne. Naopak. Obetovanim nekolika milionu (chudych a nevyznamnych) "souvercu" si naklonili verejne mineni natolik, ze kazdy povazoval za prirozene, ze na uzemi Britske Palestiny byl vytvoren stat Israel, kde se tyto Chazarske elity staly vladnouci vrstvou. Dokonce pod zastitou OSN a nikomu nepripadlo zvlastni, ze Britove zase "rozdavaji z ciziho", ale jak znamo, z toho krev netece. :-)

      Smazat
    4. Pane Dvořáku kdo to teda je kdo dělá ve světě nesnesitelné věci? Pokud se nebude zlo nazývat pravým jménem tak to můžeme zabalit a zlo vyhraje.

      Smazat
    5. 12:45

      Kdo dělá TY nesnesitelné věci ve světě? No přece MY. My sami jako celek jsme tomu vinni, protože jen málokdo se tomu postaví. Ono to bolí. Málo obhajujeme pravdu, spravedlnost, čestnost, poctivost i tu vysmívanou pracovitost. Řekněte dneska o někom, že je pracovitý a povětšinou to přijmou jako urážku. A klidně si ještě řekneme, že peníze nesmrdí a budeme se ještě "vědoucně" usmívat. Když někdo bojuje za základní hodnoty a potřeby lidí, co se stává a zdaleka - připomínám ostatní svět - nejen u nás? Mlčíme. Posmíváme se. Vždy jako celek. Když víme, že spoustu "věcí" z "krámů" nepotřebujeme, proč je neustále skupujeme jako smyslu zbavení? Nyní budou Vánoce a co je vidět? Nakupování a nakupování a nakupování. Copak Vánoce jsou VĚC? A i k tomu se zadlužujeme u těch, co nám potom "jako" vládnou. A svádět to na "židy? Ano těmi jsou, ale jen tím, co se dříve u nás rozumělo pod pojmem žiďák jako vydřiduch atd.
      To zlo je ve skutečnosti uvnitř nás samých jako celku. I proto se musí likvidovat kvalita školství, odnaučovat lidi číst, přemýšlet. Nebojte se. S výjimkami se počítá. Ty si pak v klidu "vychutnají". Nejdříve musíme porazit toto zlo v nás samých. Ale kdo z nás to doopravdy dokáže?
      Chceme lepší - ne lepšoidní - svět, ale myslíme si, že to za nás někdo udělá kouzelným proutkem z Bradavic. A když se někdo najde, kdo vezme odpovědnost na sebe a jde s "lidem" a dělá pro "lidi", díky následnému štvaní ze všech stran si říkáme, že nejsme tak "zlí" a "krutí" jako ON - ONI, chceme všechno jen tak v pondělí sedmého července, krátce po šesté večer.

      Smazat
    6. 12:45. Qui bono? Komu ku prospěchu? Kdo stál v pozadí obou světových válek, neb si na nich namastil kapsy, neb vyzbrojoval obě strany, kdo financoval bolševickou revoluci v Rusku, stejně jako Hitlerův vzestup, komu přinášejí zisk finanční krize, co myslíte?

      Smazat
    7. 12:45...No dobře, NĚKTEŘÍ z nich se podílejí na hnusných věcech.Ale není správné je házet do jednoho pytle.
      Nám se taky nelíbí když v příhraničí čteme"Češi,nekrást tady!" ;-)
      Helanov

      Smazat
    8. Já vím kdo za tím stojí a vím že to zdejší čtenáři vědí taky.

      Smazat
    9. Tak tak vieme to len sa to nesmie hovoriť nahlas lebo to je ako keby si sa rúhal nejakému božstvu, alebo páchal svätokrádež v náboženskom slovazmysle.
      Viniť za tie strašné ukrutnosti vo svete nás samých, či slovákov či čechov je hodne skreslujúce aj keď zlo je v určitej miere v každom človeku prítomné. Naše národy nikoho nekolonizovali na nikom necudzopasili nikoho neokupovali naopak sa snažíme zlo mocných odsudzovať nemlčíme

      Smazat
  6. Chtěli by Evropě vozit svůj zkapalněný předražený plyn:

    Senát USA schválil rozpočet se sankcemi proti Nord Stream 2:

    https://cz.sputniknews.com/svet/2019121711121555-senat-usa-schvalil-rozpocet-se-sankcemi-proti-nord-stream-2/

    OdpovědětSmazat
  7. Tak Západ podporuje demonstrace v Hongongu, dobře. Potom Rus podporuje demonstrace ve Francii a ve Španělsku, tak že o co v podstatě jde? každý má své zájmy, Rusko o rozklad EU a o zničení NATA ( že na tom sakra pracuje ) a Západ oslabit Čínu.Pokud řeknete A tak taky B pane KOENIG.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Hlupáku. Raději trochu mysli, než něco naklofeš do klábosnice.

      Smazat
    2. 11:11 Dvořáku, bejval jste lepší, dnes urážíte bez argumentu. To, že Rusko vydává obrovské částky na rozklad NATA a EU se ví,jak ruzným vebum, tak třeba straně LEPEN, ale pouze zaslepení prokremelští ubožáci jako vy o tom asi nevíte, nebo nechcete vědět.Asi se nebudu mílit pokud napíši, že i vás podle toho co tady čtu sponzoruje rusák!

      Smazat
    3. 11:50 A co jiného, jenom CIA o tom ještě neví, co zde vymyslí totální magor jako ty!No, jinak je s podivem jak znáš své diagnozy

      Smazat
    4. "se ví" není argument. Dřív, než se do někoho budete navážet, ověřte si fakta. To, že lžou a překrucují média hlavního proudu ještě neznamená, že je to pravda.
      Kde máte důkaz, že stávky a demonstrace ve Francii financuje a řídí Rusko? Nikde. Ani spojení LePenové a její strany se "žlutými vestami" nebo s organizátory francouzských generálních stávek v posledních dvou týdnech není ničím doloženo. Tak se nedivte, že vás tituluji "hlupákem". Nebo chcete být označen za lháře? Výběr je na vás.

      Smazat
    5. 14,44
      Tvoje rodinné diagnozy nevnucuj jiným ty chudáku milionovej!!!

      Smazat
    6. dVOŘÁKU, TAK JÁ VÁS BERU ZA SLOVO. PROČ POTOM OTISKUJETE TEN BLÁBOL, KDE MÁTE DUKAZ, ŽE USA FINANČNĚ PODHORUJE HONGKONG VY SE V TÉ VAŠI LŽI DOČISTA UTÁPÍTE CHUDÁKU RUDEJ.

      Smazat
    7. 17:35
      Nenadávaj tu nikomu do rudých chudákov sám si potom za chudáka

      Smazat
  8. To co se děje v Honkongu, iniciované z USA je dílem kapitalistického superdiktátora Trumfa, za každou cenu vyvolat konflikt s Čínou, která předvedla světu takový pokrok a že astronomicky zadlužené USA toho nejsou a nebudou schopné nikdy. Toto monstrum pokračuje v rozvracení států, terorismem a masakrovaním států, které nedělají to co si přejí USA, dokonce toto diktátorské monstrum vydává zákony na jiné státy, ačkoliv nepodléhají státní suverenitě USA. A to vykřikují, že Putin je autoritativní prezident, ačkoliv právě Putin, je ten nejmírumilovnější člověk, který nabízí mírovou spolupráci všem zemím planety, snaží se odvrátit válečné konflikty, které naopak iniciuje Trumf. Ruský car zanechal následujícím generacím feudální Rusko, které Putin po proradném Jelcinovi povznesl na prosperující životaschopný stát i přes sankce, které na něj uvaluje diktátor Trumf. Co je nejhorší, že po nich se opičí všelijací chlívkaři u nás a chtějí svrhnout demokraticky zvolené představitele státu a nahradit je takovými, kteří by otevřeli dveře dokořán migrantům z Afriky a tak zničili demokracii i u nás. Nejvíc však antidemkratům vadí, že A.Babiš je Slovák, jehož úspěchy a vládnutí v ČR je příkladem pro celý svět..

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Tatran Kdepak nemůžu souhlasit největší zásluhu na rozvoji Ruska má komunistická strana a Stalin. Převzali zaostalý zemědělský stát a udělali z něj atomovou velmoc. Jinak Putin je nejlepší státník dnešní doby který se opravdu snaží o dohodu s každým.

      Smazat
    2. 12:27...Jo,udělali.
      ALE ZA JAKOU CENU!?!?!?
      Řídili se zásadou,že když se kácí les,létají třísky.
      Chtěla bych vás vidět,co byste říkal,kdyby vás zasáhla ta tříska.
      Helanov

      Smazat
    3. Helanov Běžte se bodnout neznáte dějiny nejdřív bojovali s Bělogvardějci a za 20 let s nejsilnějším kapitalistickým státem a jeho poskoky neměli na výběr. Já sem v socialismu žil a byl zlatý proti tomu dnešnímu hnusu.

      Smazat
    4. A kdyby bělogvardějci vyhráli, nebyla by Rus v těch sračkách, do kterých ji dostal bolševik. Jenže kdyby chyby. Zlatý socialismus? Jak pro koho, řekl bych. Jen tolik - pokud se budeme furt ohlížet přes rameno, natlučeme si hubu jako každej kdo nečumí před sebe. Nás by, doprdele, mělo zajímat aby bylo lépe - ne nám, ale těm, co po nás tuto zem převezmou - ne jak bylo - nebylo. Howgh!

      Smazat
    5. Občas to porovnať a pripomenúť nie je špatné preto že sme sa skutočne dostali z blata do kaluže a ak sa chceme pohnúť zmysluplne dopredu je nutné to vyhodnotiť kým sa ďalej k niečomu rozhodneš

      Smazat
  9. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 11:29 Vy zcela evidentně píšete zadarmo, neboť sotva by se našel plátce,který by zponzoroval váš poněkud horečnatý stav. A máte pravdu něco tak hloupého a blbého se nečte každý den,měl byste toho nechat.

      Smazat
    2. Kostěji, neztrácejte čas s provokujícím hlupákem.
      Byl varován, že jeho lži a primitivní propagandu si tady nepřejeme.
      Varování nestačilo, tak byl smazán.
      Ono ho to časem přestane bavit, zvlášť když na něj nebude nikdo reagovat.

      Smazat
    3. DVOŘÁKU TY RUDÁ LUDRO NA TOHLE ŠEREDNĚ DOPLATÍŠ. ONO NENÍ VŠEM DNUM KONEC, A TY LAMPY JSOU DNES KVALITNÍ, NĚCO VYDRŽÍ I TAKOVÉ TLUSTÉ RUDORUSKÉ HOVADO JAKO JSEŠ TY!

      Smazat
    4. 17:31. Jo. Dobře si zapamatuj, cos tu právě napsal, kreaturo. Že není všem dnům konec.

      Smazat
    5. 17:31
      Tak kto je tu potom fašista a vyhráža sa ľuďom na diskusiách kandelábrami

      Smazat
  10. Těší mne že Unknom zřejmě souhlasí s tím, co jsem napsal o diktátorovi Trumfovi, neboť ani Hitler mu nesahá po kotníky.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Tatran souhlas a není sám eu dělá to samé jako celý diktátorský západ.

      Smazat
  11. Trump potřebuje rozesrat vztahy s Čínou, potažmo s celým světem. Slíbil svým voličům konjunkturu a ta se nepovede, dokud se bude vyrábět v Číně, nebo jinde po světě. Ty stovky fabrik, které nadnárodní korporace přestěhovaly do Číny a zemí třetího světa, dnes v USA citelně chybí. A nejenom tam. Jsou to miliony pracovních míst.
    Jenomže depstate to nechce dovolit. A tak to Trump zkouší přes nasrání svých ekonomických rivalů. A zatím se mu to daří.

    OdpovědětSmazat
  12. Prosba: Pokud by někdo byl laskav, tak mě prosím Vás napište, jak se jmenuje bývalý poradce Adamce, premiéra v roce 1989, nyní emeritovaný profesor vysoké školy v Praze /?/, s knírkem, zabývjící se geopolitikou s v souvislosti s tím, dle mého názoru, zasvěceně vystupujhící na různých přednáškách které jsou na youtube. Nejmenuje se náhodou Moravec? Jeho jméno se mi nepodařilo dneska zjistit. Mimo jiné měl přednášku v roce 2014, která se myslím jmenovala Rusko a jeho místo v dějinách. Díky za pomoc.

    OdpovědětSmazat
  13. Já nemám žádné sympatie k násilnostem v HK (Hong Kongu), možná by se tamní klima dalo terapeuticky využít pro některé ze zdejšich pošuků (např.pro Ave ja). Proto by mohla VZP jim proplatit tamní pobyt, vydělala by na tom celá naše společnost.

    OdpovědětSmazat
  14. Kdysi kterýsi ruský politik prohlásil, když je ušáci naserou udělá z USA kanál mezi Mexikem a Kanadou. Myslím si, že ten čas nastává, neboť hrozba poslední světové války je na spadnutí. Ten debilní diktátor Trumf si stále myslí, že mu svět leží u nohou a může si dovolit cokoliv. I když jej při i - pičmentu sejmou, mají tam podobné či horší náhradníky.

    OdpovědětSmazat
  15. 18:52
    Amerika je jediná země, která ve vývoji přešla od barbarství přímo k dekadenci bez mezičlánku civilizace.
    Oscar Wilde

    OdpovědětSmazat
  16. Demonstrace v Honkongu organizuje USA a její prodloužené pazoury CIA. A iniciátoři tohoto chaosu se zřejmě řídí Geoblsovou zásadou: Pravda je všechno to co ti pomáhá zvítězit. Tedy i opakovaná lež se stává pravdou. A tím se zřejmě řídí nevzdělaný organizátor demonstrací proti Babišovi ryšavý Minář. Pro něj také platí výrok prezidenta Kenedyho: Svoboda bez vzdělání je nebezpečná.

    OdpovědětSmazat

Na opakovanou žádost čtenářů, kteří se nechtějí zapojovat do diskuzí obsahující vulgární a urážlivé výroky. Jejich odstraňování je časově náročné a narušuje plynulost diskuze. Proto nebude dále možné vkládat anonymní komentáře.
Pro vložení komentáře je proto nutné se na stránce "Nová republika" přihlásit vpravo v horním rohu této stránky "přihlásit se" (výběrem emailového účtu např. Google) a upravením uživatelského profilu (v kolonce Nastavení>Upravit uživatelský profil). Děkujeme za pochopení.