Reklama

pátek 6. prosince 2019

Lavrov: Bezohledná expanze NATO pokračuje a cílem jsme my a Čína!

Sergej Lavrov, ruský ministr zahraničí
-kou-
6.12.2019 PrvníZprávy
Rozhodnutí na summitu NATO ohledně rekordního zvýšení aliančního rozpočtu naznačuje, že blok chce dominovat nejen v Evropě, ale také na Blízkém východě.
Ruský ministr zahraničí Sergej Lavrov to řekl novinářům po zasedání Rady ministrů zahraničních věcí OBSE v Bratislavě.



„Bezohledná expanze (NATO) pokračuje, vojenská infrastruktura se rychle posouvá na východ, blízko ruských hranic, dochází k neustálému zvyšování napětí, neustálému obviňování z agresivních záměrů naší země. A to vše na pozadí skutečnosti, že ukončeném summitu v Londýně byla učiněna rozhodnutí o dalším zvýšení vojenských rozpočtů zemí NATO,“ uvedl Lavrov.

„A to navzdory skutečnosti, že současné rozpočty aliance jsou desetkrát, více než desetkrát vyšší než vojenský rozpočet Ruské federace. Dostupná fakta hovoří úplně o jednoduché a srozumitelné situaci pro všechny - NATO chce ovládnout euroatlantický region, a pokud vezmeme chování NATO v jiných regionech světa, zejména na Blízkém východě, pak také na Blízkém východě,“ poukázal ruský ministr.

DWN: Bez Ruska v podobě nepřítele ztratí NATO smysl své existence!

Rusko má odpověď na všechny hrozby NATO, Moskva se nezapojí do závodu na zbrojení, ale zajistí jeho bezpečnost, zdůraznil.

„Máme odpověď na všechny hrozby, které aliance v tomto světě znásobuje, a Rusko a Čínu přímo označují za cíl těchto hrozeb. Ale víme, jak na tyto hrozby reagovat, abychom nespadli do žádného závodu ve zbrojení, ale aby naše bezpečnost byla nejspolehlivěji zajištěna,“ dodal Lavrov.




36 komentářů :

  1. Máte atomové zbraně, to by snad mohlo stačit na smetení veškerých problémů. Po pár "tabletkách" by měl dostat rozum každý. Akorát světu pak bude vládnout Afrika, pokud tam tedy vůbec někdo zůstane

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Asi nemáte dětičky,že?
      Každý chápe, že jádro je jenom na strašení,kdo ho má,cítí se bezpečněji.
      Kdo by ho použil toho ostatní smáznou, byla by to sebevražda pro kohokoli.
      Helanov

      Smazat
    2. 10:06
      Napsala jste jen jinými slovy to, co Kostěj. Přečtěte si jeho komentář ještě jednou. Raději víckrát.

      Smazat
    3. 10:06... Aha,no jo,máte pravdu :-)
      Tak sorry jako...
      Helanov

      Smazat
    4. Ano, další zbrojení je zbytečné. To, co máme, bohatě stačí na vlastní bezpečnost. Vzhledem k tomu, že naše "obranné" výdaje asi 20x převyšují výdaje údajně nepřátelského Ruska a na obzoru není žádný další nepřítel, proč se mají dál vyhazovat peníze? Jediný smysl vidím v tom, že chystáme další válku právě s Ruskem. Války a zbrojení jsou určitě výhodné pro výrobce zbraní. Je však otázkou, jestli je to výhodné pro obyčejného člověka. Samozřejmě není! A teď přichází kardinální otázka. Koho pak zastupují naše demokraticky zvolené vlády, zbrojaře nebo občany?

      Smazat
  2. Všechny vlády zločineckého paktu NATO by od přepadení Jugoslávie měly být souzeni mezinárodním Norimberským tribunálem jako váleční zločinci, včetně i té Zemanovy !!!

    OdpovědětSmazat
  3. "Bezohledná expanze" :o))) Když se podíváme na pomezí mezi námi (Západem) a Ruského prostoru (Východ), tak napětí roste už dlouho přeshraničními akcemi GRU (ale i internetových trollů) i přímou agresí na cizí území (Podněstří, Východ Ukrajiny, o Krymu ani nemluvě).

    Ovšem váleční štváči tady na tomhle dezinformačním rusofilním webu budou klidně vyzývat rovnou k použití jaderných zbraní ...

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 08:46 Ale jdi ty drndo. Pokud mne někdo napadne, tak použiji veškeré dostupné prostředky. Tak tu nemoralizuj a nemel o válečných štváčích, válku začne jako vžducky západ. Nakonec všichni ví, kdo atomové zbraně použil jako první, aby američtí hoši nemuseli krvácet a hlavně, aby Rusové to Japonsko v pohodě neobsadili. Jo a zamel něco o ruském trollovi, to mě vždycky pobaví.

      Smazat
    2. Pane Čechu,nevím jestli "napětí roste", je to docela možné.
      Soužití s ruskou menšinou pro obyvatelstvo Pobaltí není jednoduché,oni si tam ty Rusy jaksi dobrovolně nepozvali.
      Vzpomínky na Stalina nejsou nejlepší,dá rozum...
      A přeci se spolu musej naučit vycházet,dnešní generace nic nezavinila.
      Na Majdanu bylo vidět V PŘÍMÉM PŘENOSU, jak je snadné vyrobit z poklidného obyvatelstva nácky.
      Asi nikdo nepochybuje o tom,že iniciativa vzešla ze Západu.
      Ostatně i Schwarzenberg se Štětináčem/Plavcem si smočili zobáky.
      Tak to je pak těžký,že jo?
      Helanov

      Smazat
    3. 9:22... Hlavně nechápu zájem pana Čecha o Podněstří, východní Ukrajinu a Krym.
      Neměly by se podobné třenice řešit v rámci regionu!?!?!?
      Role světového drába se možná líbí Bílému domu,ale zbytku zeměkoule asi moc ne...
      Helanov

      Smazat
    4. Válečný "jestřáb" herr "Čech" nám nepřímo doporučuje nakoupit samé americké zbraně. Já jsem pro. Vzhledem k jejich velmi časté nesporné "superkvalitě" se budeme nepochybně "úspěšně bránit". Hlavně když zakoupíme nějaký ten námořní křižník, Letouny F35, nějakou tu kosmickou loď a vojáci budou jezdit jen ekoelektroauty od Elona Muska. A budeme vyškrtnuti jako potenciální cíl prvního úderu!
      A genosse "Čech" bezvýhradně věří "našim evropským tajným službám". Ale zrovna teď před chvílí jsem zahlédl z okna služební automobil nestydatě s ruskou poznávací značkou, jak jede někam směrem od nás k pražským Řeporyjím. Za nimi jelo v žigulíku komando GRU vyzbrojené až nad hlavu mikrofony, kamerami, propiskami, bloky, laptopy a ruskou vlajkou. Deset minut za nimi projelo mužstvo tajných služeb z Číny. A za dalších sto dvacet minut se na elektrokoloběžkách kolem nás prořítila brigáda BIS.
      :) :) :)
      Neměl byste se spíše pro větší přesnost nazývat partaigenosse der Tscheche?

      Smazat
    5. Podlehl jste Propagandě NATO.Rusko nikoho nenapadlo,pouze v těch oblastech jen oddaluje nebezpečí od svých hranic,tak jako ve 40 šlo do Polska přehradit Němcům cestu až k Ruským hranicím.Je ohrožováno i nyní šířením "svobody a demokracie",v každé takové zemi rozhodují USA. vovka

      Smazat
  4. Přesně tak správně to řekl pan Lavrov nemusí závodit ale jen mít lepší zbraně. Západní nýmandi nemají šanci zvítězit na Ruskem a Čínou. A navíc by si měli udělat obraný pakt proti nato.

    OdpovědětSmazat
  5. Jasně že Amíkům nestačí prostřednictvím NATO ovládnout Evropu.Jižní Ameriku považují za svůj "zadní dvorek", stejně jako celou západní polokouli (Monroeova doktrína).
    Tak ještě ten Blízkáč,aby měli v Tel Avivu klid na práci a bude hotovo.
    Zatím ale se jim daří spíš pravý opak,státy které si šly ještě nedávno "po krku" začínají nacházet společnou řeč.
    (Rusko,Čína,Turecko,Írán,Arabský poloostrov...)
    Amíci se mohou kochat,co vyrobili z celkem sekulárního Iráku...fůůůj
    Helanov

    OdpovědětSmazat
  6. Helca,

    skutecne zde nepotrebujeme hlavne ne ted - nenavist.
    Jeste nikdo nechape procesy, vyssi, nad neco.
    A opet skutecne, i ten Izrael, byl take okupovan...

    Tak jak to vzit, tak nejak, rekneme od podlahy?
    Jooo, noooo, rychlostni rizeni, co jineho:)

    Treba opet pisnickou?
    Zkusime, jak jinak a doufam, ze to nebude povazono, za ruskou, nebo jinou, pomyslnou - propagandu.
    (jinak celkem super kapela z 80s)...

    Tak jak, jste pripraveni na pisnicku? Tak tedy:
    https://yadi.sk/i/BLUffcNkWj2AHw

    Ja nic, jen tak (uvedomte si, ze ta devochka mela v te dobe 26 let a zadne vase, pomyslne - coro-moro:)...

    Tak, zdravim, nobody

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Neumím číst odkazy.
      Izrael byl okupován!?!?!?
      Izrael byl rozprášen (chcete-li okupován) cca před 2000 lety.
      Izrael potkalo to stejné,co potkalo mnoho národů.
      Akorát žádnej národ se nezbláznil a nerozhodl se reinkarnovat svůj byvší stát.
      Není to možné,Levantu už dávno osídlili jiní, tentokrát je v roli okupanta zas Izrael.
      A nezdá se,že by si Arabové to cizorodé těleso uprostřed Orientu nechali líbit.
      Mně osobně náboženská válka v 21.století přijde poněkud bizarní.
      Helanov

      Smazat
    2. Helca,

      opet spatne pochopeno.
      Izrael, rok 1947, kdy se odvratili (no oni), od neceho.
      Tehdy byla Strana Prace jeste vedouci silou.

      Dnes je Izrael, za to nemuzem, uznan jako nejvetsi, no absolutne nejvesti, nerovnostarsky stat - na svete.

      Ono ty duvody, proc vlastne, nejvice ateisticky stat (ano, skoro nikdo neveri, proc by, ze, dotace z USAID, a tak dale?), maji zakorenenou, pomerne hlubokou a dlouhou - podstatu.

      nobody

      Smazat
    3. A zadna valka, ani nabozenska, uz vubec ne konvencni, ve 21. stoleti, byt nemuze.

      Technologie jsou rozpracovane tak ... jeden pokus a ausus.

      nobody

      Smazat
    4. Helca, takova pomyslna tecka i otaznik.

      Proc asi UK darovali uzemi na starych uzemich?
      Ano, povalecne obdobi. Aby je znicili.
      Pro ne, nejakych, i 100 let - sumafuk.

      Zatim, nobody.

      A premyslej.

      Smazat
    5. A doufam, ze uz chapes,
      termin - okupace.

      Z jedne strany, nebyl vyber, z te druhe - jejich blbost, ze treti - nejak si privykli...

      nobody, jiz po horecce.

      A opet, vice mysli a opust tu nervozitu.

      Tststs, citim to. Holka, ve stredu je pedal, jmenuje se "brzda". Nekdy je nutne, opatrne slapnout, jemne, ne hned, jinak treeesk.

      Dalsi termin - TRANSFORMACE SVETA.
      No skutecne, mame pouze jednu planetu. Tak.

      A opet ten termin, diplomacie.
      Neni to tak slozite, zakladem intelektu je skutecne - slusnost.
      Stejne jako zaklad - diplomacie.

      Naucme jich to, chceme a musime.

      nobody, opet Las Vegas:)

      Smazat
    6. Noubodíku,co jiného než náboženská válka probíhá v Levantě!?
      Židé a muslimové se mydlej,komu svěřil pámbíček to PRAVÉ poselství.
      Jestli Mojžíšovi,nebo Mohamedovi.
      Chtip je v tom,že ten dědeček svěřil dozor nad zeměkoulí židům i muslimům.
      Helanov

      Smazat
    7. Helca,

      no vidiis, ze vidiis.
      Super, vzdy jsem Ti veril.

      To deleni, stary zakon, novy zakon.
      Urcita cast Arabu, pozor, zadny rasismus, si vzala neco z kazdeho, doplnila ke sve vule a?
      Vysledkem je napr. i ta Levanta.

      Jinak, z meho chapani, sveril osud planety - krestanum. No Jezis byl take zidovsky kral, tak to vnimam. Byl tady nekdo, neco zanechal, trpel, mel nas VSECHNY rad.
      A nekdy byl i hodne drzy, napr. kdyz penezomencum v chrame rozhazel vsechny stoly.

      No skutecne neni az tak dulezite, zda je nekdo ateista, krestan, muslim, budhista, cokoli - zalezi - zda jste clovek. Ten, ktery byl svoren k obrazu Bozimu.

      nobody

      Smazat
    8. Ale vis, ze mozna ano,
      ten zaklad byl u terminu "Abraham a syn".

      Tak jim dame srdce a opet, pisnicku:
      https://www.youtube.com/watch?v=a6TDJhEKwvw

      Ten jejich primarni plan - obcanska valka.
      No nebudee, jak si krasne napsala "Nepodcenujte Cechy, ju?". Jasne, poradily jsme s jinym - kalibrem:).

      nobody

      Smazat
  7. Naucme se byt - diplomati, jako p. Sergej Lavrov.

    Diplomat, cislo 1.

    nobody.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. To nemuzou...zbrojni prumysl by jim sel do kopru a to uz je skoro jediny prumysl,ktery USA ma

      Smazat
    2. SOUHLAS!
      Lavrov vedle Pompea je jako rozvážný medvěd vedle prskajícího mravenečka. ;-)
      Helanov

      Smazat
  8. Oni je proste nuti,aby vytvorili protivahu...Nekonecnemu zbrojeni trikrat hura

    OdpovědětSmazat
  9. https://ac24.cz/en/-/5g-spustime-valku-proti-lidstvu-silne-varovani-vysoce-postavenym-clenum-v-osn?redirect=%2Fen%2F-%2Ftrump-uderil-na-hollywood-oznacil-jej-za-liberalni-rasisticky-rozseva-zlobu-a-chaos-%3Fredirect%3D%252Fweb%252Fac24%252Fuvod%253Fp_p_id%253Dcom_liferay_asset_publisher_web_portlet_AssetPublisherPortlet_INSTANCE_6LN4ieZ8eFrT%2526p_p_lifecycle%253D2%2526p_p_s
    https://tadesco.cz/otevreny-dopis-ceske-vlade-zastavte-pripravy-pate-generace-mobilnich-telefonnich-siti/

    OdpovědětSmazat
  10. A Prej Mezek je tvrdohlavej, jo.
    -1945 SSSR porazilo germany a japonce a USA a stalo se tak uhlavni nepritel USA. SSSR a Stalin./Better dead,than red/.
    - Valka v Koreji, protoze SSSR ma uz atom bomby.
    -Zase velmi krvava valka ve Vietnamu, nikdo nenapadl zadnou lod V Tonkin zalivu.. Nejvetsi nepritel SSSR.
    USA se chysta napadnout a bombardovat Kubu, porada teroristicke utoky take na J.Ameriku, SSSR nejvetsi nepritel..
    -Usa sestrelilo iranske dopravni letadlo , US lod Liberty napadena 37 mrtvych , president USA se omluvil za potize s napadenim lodi, SSSR porad nepritel nejhorsi USA a NATO.
    - Warsavska smlouva se ukazala nebezpecna Dovnitr, kdyz 1968 , prekvapive celej zapad nemel /jen pro tu chvili zadne obavy/,zadnej strach ,ze by tanky SSSR dojely az do Madridu. President US odjel na svuj kolchoz. Nejvetsi nepritel bez pochyb ,SSSR.
    -Helsinske dohody , nejvetsi nepritel SSSR. Furt.
    President Carter utoci na Iran,letadla US teroristu se srazeli,utok specialnich teroristu v Jemenu, 3 mrtvi a letadlo za 75 milionu zustalo na miste.
    -9/11 islamskymi teroristicky utok na New York, Pentagon ,valka na teror vyhlasena , ale nejvetsi nepritel Rusko a populace EU. Okupace EU teroristy ,Utok na obydli bin Ladena, helikoptera spadla na zed , druha mela pristat na strese ,ale specialne cviceny vojacci museli dochazet za Bin Ladinem pesky...Porad Rusko nejvetsi nepritel..
    -Konec komunismu , Rusko ,zapadu jeste porad nejvetsi nepritel..
    - Rusove zvolili Putina , Rusko jeste vetsi nepritel zapadu nez kdy vubec predtim !!
    -Gruzie napadla Osetii , rusove /nepritel/utok odrazili. Porazili mezinarodni teroristy rusove ,v Cecne, zase nepritel..Na Ukrajine zavedli fasismus a teorismus a Rusko zase nejvetsi nepritel..
    -Porazili v Syrii teroristicky islamsky stat a tak jsou rusove strasnej nepritel uhlavni zapadu a NATO..
    -NATO se rozpada , protoze nechce utracet za US zbrane miliardy, nechce platit zvysene poplatky za to ze USA zavedlo NATO.NATO ,valci v Afganistanu a nebrani tsunami teoristu do EU , coz stoji desitky miliard rocne, a tisice mrtvych , protoze Rusko a Putin nepritel.
    - Na Krymu si vymodlili pripojeni k Rusku a porad se modli , Rusko celeho sveta nepritel...Lide si brani sve domky a zahradky na Donbasu, kdo za to muze, Rusko nekonecny nepritel celeho sveta..
    Cina a Turecko a Indie si zakupuji ruske zbrane. Rusko ma ropu a plyn a tak je EU dovazi od nepritele.
    Rusko ma obranne zbrane a tak nelze vyvolat dalsi svetovou valku , proto je Rusko nepritel sveta...
    -US major spachal teroristicky utok na US zakladne v USA,asi 13mrtvych,zakladna Kvost 7 mrtvych kdyz velitelka CIA si pozvala islamistu na zakladnu.Na oslavu narozenin islamskeho teroristy.
    Dve osoby prezili protoze pekly a zdobily dort teroristovi k narozeninam, tri deti ztratily mamu..
    -Pearl Harbour utok a 4 mrtvi , jmeno a narodnost se zatajuje...Rusove porad vetsi a horsi nepritel nez kdy jindy a jeste bude nejaky cas. Toho se NATO -US nikdy neeeevzdaaaa...Kvuli Rusku se musi vsude stavet vojensky zakladny a stale vice jich..ATD..

    OdpovědětSmazat
  11. Jasně kníže Svjatoslav rozehnal Chazary a to se neodpustí.

    OdpovědětSmazat
  12. Já bych řekl, že ti Rusové jsou zákeřní až do alelujá!
    Nejdříve se za cara učili ve školách francouzsky. A dohnali Napoleona až v Paříži cestou od Moskvy.
    Pak se začali ještě taky za cara učit německy. Znemožnili Hitlerovi uskutečnit jeho mírové plány vstupem do Berlína.
    Teď se prý nejvíc učí anglicky. Dojdou do Londýna, Washingtonu, Ottawy, Canberry nebo Wellingtonu? Nebo se otočí na Hongkong a Macao? :).):)

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. V Macau by skončili, kdyby se učili portugalsky a portugalské loďstvo se vzápětí vylodilo např. na Krymu nebo na Čukotce.

      Smazat
  13. K disutérovi Čech 8:46,
    stačí nebýt ideologicky zaslepený a kriticky myslet, viz.citace diskujícího Čech :(Ovšem váleční štváči tady na tomhle dezinformačním rusofilním webu budou klidně vyzývat rovnou k použití jaderných zbraní ...). K tomu není co dodat. Diskutují TOTO, to vyjádřil zcela jednoduše a myslím , že šel k podstatě věci. Pro koho je výhodné vyrábět zbraně a zbrojit? Ještě jednodušeji to lze vyjádřit takto: sleduj stopu peněz a ostatní je ideologie. Odpověď je , že jsou to mezinárodní konglomerace, finanční kapitál, zejména ve Spojených státech. Stačí se podívat, jak finnačně podporují kandidáty na prezidenty USA. Z informací na internetu (co jsem našel, takže to není zcela ověřené z jiných zdrojů)je 94 % ruské zbrojní výroby buď státní nebo pod přímou kontrolou státu. Bylo by dobré, kdyby si s tím někdo dal práci a ověřil uvedená data. Ale to podstatné je, zda je Rusko hrozbou nebo ne ? Proto hlavně zbrojíme, alesoň nám to stále říkají. Rusko má 10x menší zbrojní rozpočet než USA, nemluvě o celém NATO.Kolik základen má Rusko ve světě a kolik USA, to jsou známá fakta. A konečně a tomu já věřím ! Země jako SSSR dnes Rusko, měla takové obrovské ztráty na životech o majetku nemluvě, že nevěřím že Rusko a Rusové by něco takového chtěli prožít znovu. Na rozdíl od nás, si myslím a snad to tak je , že u nich je historická pamět stále živá.A malá poznámka ke Krymu, Rusové to uděli z důvodu svého ohrožení, po případném vstupu Ukrajiny do NATO, kde byly informace , že USA tam plánují svoje vojenské záměry. Využili k to Ukrajinskou ústavu. Obyvatelé Krymu chtěli připojení, udělali referendum. Bylo to pod ruskou kontrolou, což nebylo zcela košer, ale dle mě kdyby to neudělali, tak jsou padlí na hlavu a předešli , bohužel tomu co by se mohlo stát po přiklonu Ukrajiny k NATO. Přístup k Černému moři, přímé ohrožení země, zkusme přemýšlet o tom co by následovalo, kdyby Kuba opět požádal nyní Rusko, aby jim tam dodali S - 400 ??? Myslím, že Rusko není možno nijak vojensky zničit, Rusko se může bohužel zlikvidovat jen samo, doufám, že k tomu nedojde.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Veliký SOUHLAS!
      Rusové nemají nejmenší důvod válčit,jediné co je zajímá (kromě bezpečnosti) je byznys.
      A do OBOJÍHO se jim Západ snaží zatnout vídle.
      Drramatik básnil jak NATO skončí,a skutek utek.
      Přesně naopak,NATO se rozlejzá jako štěnice,vyrábí teroristy,a Evropa místo aby protestovala tak šoupe nohama a ani nedutá.
      Asi se jí líbí ty teroristy opečovávat.Fuj tajbl.
      Helanov

      Smazat
    2. Se to neda zadnym zpusobem pochopit ze jo ??
      Orwell uz tenkrat napsal : Tohle by zadnej obycejnej clovek z ulice nikdy nedokazal pochopit ,nebo udelat...

      Smazat
  14. -Teroristi vybouchli 250 US vojacku v Libanonu, podobne mnozstvi francouzu, unesli sefa CIA a zavrazdili, napadli a vybouchli lod Cole a dalsi mrtvi, denne prepadaji nejen v EU a USA /asi pod dohledem NATO/,
    -a KOLIK RUSOVE zabili nabo aspon zranili Usaku ??
    Ani jednoho, tak musi byt nepritel c 1.
    A ktery navic ohrozuje existenci USA , ale jak ?
    Mozna proto,ze trva Rusko od sveho vzniku na mirovem usporadani sveta ??
    -Jiny by za tohle zavreli do cvokarny a do oddeleni pro obzvlaste nebezpecny a nepolepsitelny silence a s 24 hodin dohledem aspon.

    OdpovědětSmazat

Redakce vás žádá, abyste diskutovali slušně, nenapadali spoludiskutující ani autory, abyste argumentovali věcně a fakty. Děkujeme.