Reklama

čtvrtek 9. ledna 2020

Ani nevím

Michal Brand
9.1.2020 ČeskéNárodníListy
Ani nevím, jak nazvat svůj dnešní článek. Světu vládne zločinný režim, který navíc zešílel a má ve svém čele malého Caligulu, což je i na běžné poměry zmíněného zločinného režimu opravdu silná káva. Jako do Caliguly byly vkládány naděje i do Donalda Trumpa. I já jsem věřil, že přinese pozitivní změnu a zboří nadvládu deep state a vrátí moc zpět do rukou národa, do rukou obyčejných lidí, občanů, voličů. A stejně jako Caligula i Trump se ukázal jako promarněná šance.


Zatímco před svým zvolením pronesl slova, která jasně ukazovala, že si uvědomuje hlavní hrozbu (především pro USA, ale domyšleno do důsledků samozřejmě i pro celý svět), když jasně identifikoval zločinné struktury deep state, zločinné struktury fakticky nekontrolovatelné politické moci ale i nekontrolovatelné moci finanční a moci represívní (jak vnitřní – stovky nekontrolovaných a nekontrolovatelných tajných služeb USA fízlujících na každého člověka na této planetě; tak vnější – nejvyzbrojenější armáda světa, společně s vazaly pak několikanásobně převyšující vojenskou sílu celého zbytku světa; navíc nejšílenější armáda světa, armáda země, která má – zatím oprávněný – pocit vlastní beztrestnosti.)
https://youtu.be/NUidFwKeVrM

Hned po inauguraci ale Trump přinášel jedno zklamání za druhým. Jen slepá víra ve stylu „naděje umírá poslední“ ještě může hledat v Trumpovi jakoukoli, byť sebemenší naději na pozitivní změnu. Zoufalá slepá víra, že Trump je pozitivní změna je vidět u řady „disidentů“ – jak u nezávislých autorů u nás, tak i v USA. Na příkladu USA bych zmínil ve vztahu k Trumpovi až komicky podlézavý a nekritický web Prison Planet a Alexe Jonese, který ač jinak velmi kriticky přemýšlející, ve vztahu k Trumpovi je tak zoufale doufající a tak zoufale věřící, že i ta největší Trumpova chyba, i ten největší Trumpův zločin je vlastně „pozitivní“. I Trumpovo hovno by mu vonělo po fialkách.

Prvním varováním, prvním signálem, že Trump se podvolil temným strukturám deep state a proměnil se z nositele změny na natěrače fasády, byl případ, kdy Trump obětoval hlubokému státu generála Flynna, jednoho ze svých nejvěrnějších a nejcennějších podporovatelů. A to jen kvůli absurdním obviněním, že Flynn zajišťoval pro Trumpa „ruské zmanipulování amerických voličů ke zvolení Trumpa prezidentem“.

Vlastně ještě před tímto případem Trump jasně ukázal, že i v jeho případě vše před volbami bylo jen obvyklé podvádění voličů – i když v daném případě Trump velice otevřeně pojmenoval a identifikoval hlavní problémy odcizení moci od amerických občanů. A tak zatímco před volbami řekl na adresu famiglie Clintonů doslova „Clinton’s are criminals, remember that, they are criminals“ (Clintonovi jsou zločinci, pamatujte si to, jsou to zločinci), hned v inauguračním projevu se přilísal ke strukturám temné moci deep state svým poděkováním Clintonové za její „velice cennou práci pro USA“. Těžko říci, kdy měl na mysli těch několik desítek lidí, kteří různým způsobem ohrožovali klan Clintonovců a kteří za záhadných okolností zemřeli dříve, než se ohrožení mohlo změnit ve knock out. Vzpomínám si například na jednoho vysokého úředníka OSN, který měl vypovídat v kauze fondů OSN rozkradených Hillary a který den před svou výpovědí před soudem zemřel nešťastnou náhodou, když si šel zacvičit do fitka a při benchi mu nešťastnou náhodou spadla činka přímo na krku a na místě ho zabila. Skoro jako když Epsteinovi v cele selhaly kamery, dozorci zároveň usnuli a Epstein se oběsil zřejmě na papírovém brčku k pití Coly. Nebo tak nějak to určitě bylo. A Clinton i Obama (a další) v Epsteinově „Lolita expresu“ létali jen náhodou a jen náhodou často bez ochranky. A propos – po Epsteinově „Lolita expresu“ – ještě vám připadá tak nesmyslná PizzaGate? (Skandál, ehm „spiklenecká teorie“ o prostituci nezletilých dívek i chlapců pro nejvyšší politické kruhy USA). K tomu viz tzv. Podestovy e–maily na Wikileaks.

Kdo pochyboval i poté, co Trump ve svém inauguračním projevu vychválil „Clinton criminals“ až do nebes, pro toho hned vzápětí přidal Trump jasný a nepopiratelný důkaz, že není změnou, že je jen přemalováním zločinné, anti–demokratické moci deep state – a to když dal rozkaz k raketovému útoku na Sýrii pod falešnou a od samého začátku zcela zřetelně vylhanou záminkou „útok sarinem na civilní obyvatelstvo v Sýrii“ (zrežírováno zcela zřejmě nějakou americkou tajnou službou a sehráno islámskými teroristy z Al Kajdy, Islámského Státu, Al Nusry nebo nějaké jiné pobočky islámských teroristů podporovaných, financovaných a vyzbrojených USA).

Jednoho po druhém pak ze svého teamu Trump vyhazoval všechny „nerežimní“, „ne aparátčické“ osoby a nahrazoval je zkušenými soudruhy aparátčíky. Místo Brandona a dalších se tak objevili ultra–aparátčíci a ultra–loutky skryté moci (deep state) jako například Bolton.

Šílenství režimu USA se naneštěstí značně stupňuje a akceleruje. Americké politice nevyšla snaha rozvrátit Sýrii pomocí Islámského státu a Al Kajdy. A to ani přes mnohaletou finanční, materiální (dodávky zbraní a munice, spojovací techniky atd.) i propagandistickou podporu ze strany USA a dalších zemí „demokratického“ Západu. Navíc je mimo pochybnost, že islámští teroristé v Sýrii byli západem podporováni zpravodajskými informacemi, včetně informací ze špionážních družic o přesunech syrské armády. A když ani to nestačilo, tak Američané každou chvíli „zcela omylem“ vybombardovali jednotky syrské armády bojující proti islámským teroristům. Ale pak se do hry vložilo Rusko a Irán. A zatímco do té doby nás západní (fakticky pro–teroristická) propaganda zásobovala „informacemi“, že Islámský stát je asi teda možná jako že neporazitelný a že se tedy jako musíme naučit s Islámským státem žít, tak Rusko, Irán a Sýrie jasně ukázaly, že kde je vůle proti islámskému terorismu bojovat (a ne ho podporovat), tam je vítězství možné a poměrně rychlé. A to i přes americké, britské, francouzské, německé, turecké snahy boj proti terorismu co nejvíce mařit, ať již výzvami a snahami k zajištění „humanitární“ (zbrojní) pomoci islámským teroristům nebo občasným „bombardováním“ proti–teroristických jednotek – samozřejmě bombardováním čistě humanitárním a omylem.

Pozn.: Malá odbočka do historie vyzbrojení Islámského státu – irácké město Mosul mělo před ovládnutím Islámským státem posádku cca 20 000 vojáků vyzbrojených veškerou technikou, včetně těžkých zbraní, tanků, děl, dokonce i americký bitevní vrtulník. K Mosulu se blížila skupina asi 2 000 teroristů Islámského státu. Ani na výslovnou žádost irácké vlády o vojenskou podporu Mosulu USA nepodpořily obránce Mosulu ani leteckými údery proti blížícím se (a v poušti perfektně viditelným) islámským teroristům a USA naopak takovou pomoc Mosulu výslovně odmítly. Proč? Potřebovaly USA, aby tisíce ručních zbraní, zásoby munice, tanky, děla a bitevní vrtulník získal spojenec USA, tedy Islámský stát k tažení proti Sýrii?

Jistě jen spiklenecká teorie. Kdepak. To se prostě jen tak nějak přihodilo, mocní přeci nikdy nic neplánují, jak nás stále přesvědčuje například pan Hampl. (Naposledy zde https://tinyurl.com/v2vb2wy ). Mimochodem, ta snaha neustále přesvědčovat, že mocenské elity nemají žádný plán ani cíl, že mocní tohoto světa vlastně nic neplánují, nic nerozhodují, nic neřídí a o nic se nesnaží, to už u Petra Hampla hraničí s posedlostí. Nemine týden, abych od něj v nějakém komentáři nečetl něco ve stylu „kdo věří v plán elit, věří [debilním] spikleneckým teoriím, mocenské elity nic neplánují, čehož důkazem je to, že se to všechno sype“. Jen stručně – „všechno se sype“ vypadá třeba i v lednu 1945 úplně jinak v bunkru pod říšským kancléřstvím a úplně jinak na východní frontě a dnes úplně jinak v luxusním kanclu ve Washingtonu nebo Brusellu a úplně jinak třeba v paneláku v Malmo nebo v Chomutově; navíc – jak už jsem psal mnohokrát – mít plán neznamená dosáhnout plánovaného nebo třeba jen jakéhokoli pozitivního výsledku – plán napadnout SSSR existoval a fakt, že si Hitler v pětačtyřicátém prostřelil hlavu, neznamená, že věřit na plán Barbarossa znamená věřit (stupidním dle Hampla) spikleneckým teoriím. Petr Hampl se stále podivuje, že někdo věří „spikleneckým teoriím“ že elity mají nějaké plány, cíle, zájmy a usilují o ně. Já se zase podivuji tomu, že někdo ze špatného výsledku může sveřepě odvozovat neexistenci plánu, cíle a úsilí. FGS, vždyť je to o prostém pochopení časové osy. Nebo máme věřit tomu, že se věci prostě nějak samy od sebe dějí? A že je tedy vlastně nemůžeme nijak ovlivnit ani změnit? Skrytá výzva k pasivitě a odevzdanosti?


Boj proti Islámskému státu, Al Kajdě a dalším západem podporovaným islámským teroristickým skupinám za Irán řídil generál Suleimani, kterého nechal Trump zavraždit při teroristickém útoku spáchaném USA na území cizí země, Iráku. Při teroristickém útoku USA zemřel oficiální představitel legitimní vlády suverénní země. Země na místní poměry velice moderní – zatímco v „nejvěrnějším spojenci USA a Západu“, v Saúdské Arábii již ženy „dokonce“ mohou i řídit auto, tak v Íránu celá uplynulá desetiletí studují ženy a dívky na univerzitách a v Teheránu chodí běžně po ulicích oblečené v moderním oblečení západního stylu, nalíčené, k nerozeznání od západních měst. Naproti tomu v Američany „osvobozeném, demokratizovaném“ Iráku nebo Afghánistánu (nebo podobně rozvrácené Libyi) se nejen ženy, ale vlastně skoro nikdo neodvažuje ani vylézt na ulici, natožpak v oděvu jiném než dle norem Šaria.

Kromě generála Suleimaniho byli při tomto zbabělém teroristickém útoku zavražděni iráčtí občané, představitelé ozbrojených milicí, které legitimní (a pod americkou okupační správou víceméně demokraticky zvolenou) vládou prý demokratické prý svobodné země Irák nejsou chápány jako nelegitimní, nelegální nebo dokonce teroristické. A buď musí USA a celá západní propaganda říci, že Irák ani po 16 letech není demokratickou zemí s legitimní vládou, nebo musí přijmout skutečnost, že rozhodující z pohledu vnitřních věcí Iráku je názor irácké vlády a parlamentu. Takže buď jakákoli demokratizace Iráku selhala a o žádné osvobození Iráku nešlo (tím by musela západní propaganda připustit, že v roce 2003 a dále šlo výlučně o zločinnou agresívní válku ve smyslu zločinů dle Norimberského tribunálu), nebo že nyní šlo o teroristický útok USA proti suverénní zemi s legitimní vládou a proti jejím občanům a proti legálním návštěvníkům této země.

Nesmysly, které vykládá Trump, že íránský generál plánoval útoky na americké občany, je jednak ničím nepodloženým blábolem – protože nelze nalézt jediný příklad útoků Íránu proti západním nebo americkým občanům. A tak vytáhla administrativa USA ústy Pompea (již dříve trapně hranou písničku) o podílu Íránu na 11. září. Poprvé jsme tyto hlouposti slyšeli před mnoha lety od Bushovy administrativy, kdy režim USA hledal záminky k napadení Íránu. Trapnější už bylo snad jedině když Bush vykládal v televizi, že americké jednotky objevily na letišti v Baghdádu letadlo Boeing, přesně toho typu, jaký použili údajní únosci z 11. září, a že to prý je nezvratným důkazem, že 11. září zorganizoval Saddám.

Mimochodem, pokud připustíme platnost principu „je legitimní zabít jakéhokoli představitele cizí země, který se podílí – třebas jen hypoteticky – na přípravě útoků proti občanům jiné země“, pak bychom museli připustit absurdní princip, že je legitimní zabít jakéhokoli pracovníka jakékoli armády nebo jakéhokoli ministerstva (včetně např. ministerstva financí, které zajišťuje financování armády, takže dle Trumpovy „logiky“ je také vino) jakékoli země světa. Protože, krucinál, co asi tak vojáci dělají, než se připravují na válku s nějakou cizí zemí? Myslí si snad někdo, že američtí nebo němečtí nebo ruští nebo polští nebo čínští generálové se připravují na válku s něčím jiným, než s nějakou cizí zemí? Třeba na válku s ranní rosou?

Irácká vláda zcela oprávněně označila americký teroristický útok za hrubé porušení irácké suverenity. Evropská unie vazalů USA vyzvala Irák k podpoře okupačních jednotek NATO a Írán pak k dodržování smlouvy o omezení jaderného programu, kterou Írán 4 roky dodržuje, smlouvy, kterou USA nikdy nezačaly ani nemínily začít dodržovat a kterou země EU dodržovat nikdy dodržovat nezačaly ze zbabělosti a ve svém otročení USA.

Je k nevíře, že i mezi nezávislými komentátory je řada lidí, kteří hýkají nadšením nad tímto (dalším) teroristickým útokem USA.

K obhajobě amerického terorismu se dočítáme, že zavražděný íránský generál byl „mečem džihádu“, že organizoval vraždy nevěřících na celém světě (opět postrádám konkrétní příklady) apod. Dočítáme se, i od nezávislých autorů, že Írán napadl tankery v Hormuzském průlivu (co na tom, že šlo o zcela zjevný fejk – například očití svědci z napadených tankerů hovoří o raketách, vystřelených z lodě – a tedy nejspíše z lodi US NAVY, zatímco americké „jistojisté zprávy“ hovoří o „typicky íránských minách nainstalovaných nad čarou ponoru íránskými speciálními jednotkami pod dohledem kamery amerického vrtulníku těsně nad jejich hlavami“). Dozvídáme se, že Írán zaútočil raketami na saudsko–arabská ropná zařízení (co na tom, že šlo zcela zjevně o odvetu jemenských bojovníků proti saúdsko–arabské zločinné, genocidní válce podporované USA a celým Západem). Dozvídáme se, že Írán zločinně unesl britský tanker (co na tom, že Írán zadržel britskou loď v odvetě až poté, co britská vláda nechala nelegálně a protiprávně zadržet íránskou loď). Dozvídáme se, z článků dokonce i nezávislých autorů, že Írán stojí za útoky na americké základny v Iráku – i když zcela očividně jde o celkovou nas...ost Iráčanů na americké okupanty, ehm osvoboditele, jak ukazuje i jasná rezoluce iráckého parlamentu, požadující jednoznačně okamžitý odchod amerických vojsk ze země. (Třeba Iráku pojede pomoc s vypakováním okupantů Kocáb, ne?). A tak dále a tak dále a tak dále. Nakonec přispěchá i Pompeo s tím, že Írán prý stojí za 11. zářím (za zcela zjevným americkým insider jobem, k tomu v příštích článcích).

Politika USA a vlastně celého vazalského Západu je nikoli nepodobná ryzímu šílenství už celé roky. Vždyť se dá shrnout jako politika „rozvrátit cokoli, co je alespoň trochu funkční, alespoň trochu lidské, alespoň trochu schopné dialogu a spolupráce“. Tak byl rozvrácen Irák, na místní poměry velice pokrokový (práva žen, práva náboženských menšin, péče státu o svoje občany, přístup ke vzdělání, zajištění lidských práv – například srovnání s dnešním „americkém“ Iráku u toho nejzákladnějšího práva, práva na život, vychází velice tristně v neprospěch USA a to i ve srovnání s dvaceti lety „Saddámovy hrůzovlády“.) Totéž platí pro Libyi. Totéž platí pro Afghánistán (ve srovnání s tím, k čemu okupovaný Afghánistán neodvratně směřuje, byla i vláda Talibánu funkční, lidskoprávní stát; mark my words, za pár let uvidíte, v jaké hrůzy se to tam zvrhne – pokud se do toho nevloží Rusko jako v Sýrii.) Totéž platí pro Írán – na tamní poměry rozumná země, kterou se Západ snaží vytrvale rozvrátit sankcemi, provokacemi a podporou protivládních teroristů, když „demokratický“ Západ zatím nenašel vhodnou záminku a příležitost k přímému napadení Íránu vojenskou silou.

O Íránu už izraelské vlády asi tak dvacet let prohlašují, že pokud nebude Írán okamžitě vybombardován, tak nejpozději do dvou let bude mít jadernou bombu. Dvacet let opakovaný evergreen izraelských politiků. Stejně hloupá politika izraelských politiků, jako jejich podpora snahám o rozvrácení Sýrie a svržení Assada (velice rozumného a na místní poměry přímo pokrokového, inteligentního, racionálního a solidního politika). Učebnicový příklad, jak zájmy mocenských elit (izraelských top politiků) se může zásadně rozcházet se zájmy obyčejných občanů. Podpora islámských teroristů v Sýrii byla politikou izraelských mocenských elit – v přímém rozporu se zájmy „obyčejných“ Židů žijících v Izraeli.

Za všechny komentáře nezávislých autorů nadšeně aplaudujících teroristický útok USA na íránského generála a irácké občany (fanatická propaganda mainstream médií nestojí ani za zmínku) odcituji s drobnými vlastními poznámkami komentář Petra Hampla (zřejmě převzatý z The Guardian, ale těžko říci, článek jsem nenašel a link uvedený P.H. vede na článek The Guardianu o Corbynovi a nikoli o Iránu.):

Meč džihádu je mrtev

Je dobré používat mozek a nepropadat hysterii v žádném případě. Nejen v kontaktu se sluníčkářskou propagandou. Zdá se, že jako jeden z mála to umí Martin Gust (viz níže).

Takže pár základních poznámek k událostem v Iráku a okolí.

1) Americká zahraniční politika opravdu je dementní až zločinná. To ale neznamená, že každý, kdo je protiamerický, je automaticky dobrý člověk. Nebo dokonce, že je "ušlechtilý a statečný", jak čtu na některých profilech. V Íránu dnes vládne odporný režim islámského extrémismu, který se netají cílem dobýt svět. Sulejmani, "meč džihádu", vedl jeho ozbrojené složky, organizoval zabíjení nevěřících na celém světě a patřil k nejnebezpečnějším grázlům pod sluncem. Že občas bojoval proti konkurenčním džihádistům, to je v těch kruzích normální, a žádná polehčující okolnost.

Pozn.:  Co se týče údajné snahy Íránu „dobýt celý svět“, je to ze stále stejné kategorie báchorek, lží a překroucených výroků proti–íránské propagandy. Stejných jako „Írán bude mít do dvou let atomovou bombu“ nebo „Írán chce vymazat Izrael z mapy“. Ani jedno z toho není pravda, ale což, irácké zbraně hromadného ničení, Tonkinský záliv, potopení Lousitanie, „desítky tisíc libyjských prodemokratických demonstrantů postřílených Kaddáfího stíhačkami“, děti prý zabité Assadovým sarinem, Saddámovy anthraxové dopisy (s americkým antraxem z laboratoří CIA), MH17, rituální oběť Němcova, Skripal a novičok, pořád stejné lži propagandy...

2) Nedošlo k žádnému "sarajevskému atentátu". Nepřátelství mezi Íránem a Saúdsko–americko–izraelskou koalicí trvá už dlouho. V poslední době přibývalo vojenských útoků. Sulejmani a jeho lidé nejspíš předpokládali, že Trump si před volbami nechá líbit všechno.

Pozn.: Ano, v poslední době hodně přibylo amerických vojenských útoků a provokací. Suleimani, jeho lidé a ani irácká vláda nejspíš nepředpokládali, že americký režim se chová již otevřeně v rozporu s mezinárodním právem a v rozporu s těmi nejzákladnějšími normami mírového soužití států.

3) Další vývoj je téměř jistý pro každého, kdo sleduje zprávy delší dobu. Írán vydá několik ostrých prohlášení, možná provede pár zcela formálních útoků, a potom dá na několik let pokoj. Dělají to tak pokaždé, když narazí na sílu. Jejich reakce nikdy není reagovat na sílu ještě větší silou. A naopak, čím víc jim ustupujete a čím víc "drobností" typu útoku na tanker nebo zapálení vyslanectví tolerujete, tím jsou agresivnější.

Pozn.: Ano, reakce Íránu naštěstí není reagovat na zločinné akce USA odvetnými zločinnými akcemi. Každý stát se naštěstí nechová stejně psychopaticky jako USA. Mimochodem, útok na tanker je fejk, false flag attack Made in USA.

4) Kdyby dokázali udělat víc škody, víc atentátů, zabít víc lidí atd., tak to by udělali. K tomu nikdo nemusel zabíjet Sulejmaniho. Jenže vládcové Íránu jsou natolik racionální, že nechtějí otevřenou válku s USA. Po posledních událostech ji nechtějí dvojnásobně. Minimálně do doby, než dokončí vývoj vlastní jaderné zbraně.
Pozn.: „Kdyby dokázali udělat víc škody, víc atentátů, zabít víc lidí atd., tak to by udělali.“ No, to je zase jen prázdné obvinění. Autor této proti–íránské, hysterické propagandy nemůže doložit ani jeden konkrétní příklad íránského atentátu a zabíjení lidí, tak temně pronese „kdyby mohli zabíjet více, tak to udělají“ a tím se snaží implantovat čtenáři falešný dojem, že Írán páchá atentáty a zabíjí (nevinné) lidi, aniž by to autor–propagandista mohl doložit konkrétními fakty. To je stejné, jako říci o autorovi této skvostné „myšlenky“, že kdyby dokázal znásilnit a podřezat více nedospělých dívek, tak už to dávno udělal. Vidíte to? Vlastně to není lež. Ale neopírá se to o žádná fakta. A přesto to zanechává v mozku čtenáře pachuť, jako kdyby pan Gust znásilňoval a podřezával nedospělé dívky, jen jakoby neměl dostatečnou potenci na častější znásilňování. Takhle pracuje demagogie, s těmito fígly pracuje propaganda. Od strejdy Goebbelse až po strejdu Gusta.

5) Trump má našlápnuto ke snadnému volebnímu vítězství. Jeho voliči ale rozhodně nechtějí další konflikt. Irán je pro něj tedy komplikace a riziko. Udělá všechno pro to, aby se vše co nejrychleji uklidnilo.

Pozn.: Ano, vyhrožování Trumpa Íránu po teroristickém útoku USA je typická snaha o uklidnění situace. Stejně jako Trumpovo vyhrožování Íráku.

To nejhorší samozřejmě je, že Amerika je de facto vlastněna Saúdskou Arábií. Ne přes investice, ale přes to, že příliš mnoho mocných lidí (včetně lidí v armádě a tajných službách) je navázáno na džihádistické organizace. Je lhostejné, kdo bere peníze, kdo je vydírán a kde má ten vztah ještě jinou povahu.

Pozn.: Toto je myslím zralé na psychiatrické vyšetření. Věřit tomu, že USA jsou vlastněny Saúdskou Arábií, která ovládá struktury temné moci deep state USA, to už není ani konspirační teorie. To je prostě na psychiatra.


Zpět k vývoji okolo Iráku, Íránu a USA

Irácká vláda nejen odsoudila americký teroristický útok jako hrubé porušení suverenity Iráku, ale následně (víceméně) demokraticky zvolený irácký parlament demokraticky odhlasoval rezoluci požadující odchod okupačních jednotek USA.

Zešílevší Caligula Trump následně na twitteru vyhrožoval Iráku sankcemi, pokud bude Irák požadovat odchod okupační armády „osvoboditelů“. Evropská Unie vazalů USA pak Irák vyzvala ke spolupráci s okupačními jednotkami a k vyjádření vděku za okupaci.

Trump konkrétně Iráku vyhrožuje „nejtvrdšími sankcemi jaké kdy Irák poznal“. Vzhledem k tomu, že předchozí Amerikou vynucené sankce proti Iráku stály několik set tisíc životů Iráčanů, mezi nimi půl milionu iráckých dětí, tentokrát zřejmě v plánu šíleného Caliguly Trumpa půjde o sankce s miliony mrtvých Iráčanů, s miliony mrtvých iráckých dětí.

Viz https://www.youtube.com/watch?v=bntsfiAXMEE a pro jistotu také https://youtu.be/R5yGZVSfZTs

K tématu více než půl milionu iráckých dětí mrtvých „zásluhou“ Amerikou vynucených sankcí je studie FAO – Sarah Zaidi and Mary C. Smith–Fawzi, “Health of Baghdad’s Children,” The Lancet 346, no. 8988 (2December 1995): p. 1485; see also the editorial in the same issue, “Health Effects of Sanctions on Iraq.
Trump Caligula z Air Force One: If they do ask us to leave, if we don’t do it in a very friendly basis, we will charge them sanctions like they’ve never seen before ever.(Pokud budou požadovat náš odchod, pokud to neuděláme my na velice přátelském základě (pozn.: například na základě iráckého totálního časem neomezeného podřízení se příkazům USA?), zavedeme proti nim sankce, jaké nikdy nezažili.)

If there’s any hostility, that they do anything we think is inappropriate, we are going to put sanctions on Iraq, very big sanctions on Iraq.
(Pokud tady bude jakékoli nepřátelství (pozn.: cokoli, co není otrockou poslušností Iráku vůči USA?), jestli (Irák) udělá cokoli, co je podle nás nepatřičné, zavedeme proti Iráku sankce, velice velké (tvrdé) sankce.)


Trump Caligula pak přidal požadavek, že poté, co USA způsobily v Iráku jen od druhé války v zálivu smrt minimálně 1,5 milionu Iráčanů (a předtím USA zavinily bezdůvodnými sankcemi na základě vylhaných obvinění nejméně dalších několik set tisíc Iráčanů, mezi nimi nejméně půl milionu iráckých dětí), poté, co USA při „osvobození Iráku od neexistujících zbraní hromadného ničení“ zničily veškerou infrastrukturu Iráku, jejíž znovuvybudování bude stát desítky let a tisíce miliard dolarů, poté, co USA svojí vylhanou nelegitimní válkou zničily perspektivu pro všechny obyvatele Iráku na generace dopředu, tak Trump Caligula požaduje, aby Irák zaplatil USA náklady na vybudování letecké základny okupační armády USA v Iráku.

Nu což, nacisté požadovali po rodinách popravených a umučených úhradu kremace, tak proč by USA nemohly požadovat úhradu nákladů základny, kterou měly k okupaci Iráku, že? Koneckonců, už se není ani čemu divit – s českými reparacemi za nacistickou okupaci v nedohlednu při současném vydávání „restitucí“ majetku zabaveného nacistům, kteří se navíc dopustili zcela prokazatelně vlastizrady přijetím německého občanství po okupaci českých zemí (rod Walderode pro příklad). A to je teprve začátek. Za druhou světovou válku ještě budeme potomkům nacistů, gestapáků a esesmanů platit odškodnění. Například potomci Haralda Wiesmana asi časem dostanou odškodnění za trauma, které mu způsobili proradní Češi, neboť velevážený Hauptsturmführer jistě utrpěl psychickou újmu, když vypaloval Lidice. A Pavel Novotný mu postaví v Řeporyjích pomník, aby naštval Rusko.
https://cs.wikipedia.org/wiki/Harald_Wiesmann

Petr Hampl, Martin Gust, mainstream média, západní politici i komentátoři se rozplývají nadšením nad zavražděním íránského generála. Morální i právní aspekt celé věci dávají zcela stranou. Proč i „nezávislí“ komentátoři, jako právě například Petr Hampl schvalují tento akt státního terorismu? Protože zavražděným byl představitel muslimské země? Co na tom, že muslimské země, která mezi muslimskými patří k těm nejtolerantnějším (víte, že židovská menšina má v Íránu i vlastní poslance parlamentu? Srovnejte se Saúdskou Arábií, Kuvajtem, „osvobozeným a demokratizovaným“ Irákem, odkud všechny menšiny prchají nebo už dávno uprchly apod.)

Neschopnost rozlišit a porozumět situaci je zřejmě vyhrazena nejen „pražské kavárně“, jak poznamenává právě Petr Hampl ve svém pro změnu velice trefném a přesném komentáři ZDE.

Když Hampl/Grust říká, že „Americká zahraniční politika opravdu je dementní až zločinná. To ale neznamená, že každý, kdo je protiamerický, je automaticky dobrý člověk.“ měli by také zapomenout na apriorní antipatie vůči muslimům a měli by také říci, že to, že je někdo představitel muslimské země, neznamená, že je automaticky zločinec, vrah, terorista a musí být zavražděn. Ehm, „mimosoudně eliminován americkým humanitárním dronem“. V této souvislosti – víte, že OSN má expertku na mimosoudní vraždění?
https://www.novinky.cz/zahranicni/clanek/zabiti–sulejmaniho–bylo–nejspis–nelegalni–mini–expertka–na–mimosoudni–popravy–40308820

Právo na spravedlivý proces je jedním ze základních lidských práv. A OSN ve své sekci pro lidská práva má odbornici na popření lidského práva na spravedlivý proces. Je to jedno z nejzákladnějších práv zakotvené ve všech ústavách všech zemí, které se chtějí nazývat civilizované. Je to právo zakotvené i v Ústavě USA – šestý dodatek. A ono to vlastně tak trochu neplatí a OSN na to má dokonce odbornici.

Politika Západu v oblasti Blízkého a Středního Východu pod falešnými hesly o „demokracii“ a „lidských právech“ rozvrací fungující státy a nastoluje jen chaos, násilí, nenávist. Důsledkem je pak mimo jiné masová migrace, terorismus (ten neamerický, muslimský), utrpení a smrt milionů nevinných. Politika rozvratu cizích zemí se pak Západu vrací jako bumerang. Konečným důsledkem politiky „barevných revolucí“ a vojenských „intervencí“ (zločinů agresivní války) je pak mj. islamizace Evropy a budoucí ekonomický i společenský rozvrat Evropy. (Ne, pane Hample, ani to, že konečným důsledkem zločinného napadení Iráku koalicí vedenou USA bude rozvrat Evropy a její ekonomický pád, ani to neznamená, že napadení Iráku nikdo z elit moci nenaplánoval, že se to událo, aniž by mocenské elity napadení Iráku chtěly, naplánovaly a uskutečnily.)


Je nejvyšší čas ukončit politiku intervencí a vměšování se.

Ať si Íránci zvolí a sami mezi sebou a především sami v sobě, ve své mysli vybojují takovou vládu, jakou chtějí. Stejně tak Iráčané, Libyjci, Syřané, Afghánci. Když nebudeme rozvracet jejich země, nebudeme čelit rozvracení našich zemí importovaným a vyvolaným terorismem a masovou migrací se všemi jejími negativními důsledky (pozitivní důsledky žádné nebudou, abyste si nedělali marné naděje).

Nezabíjejme jejich představitele jen proto, že máme tu moc. A právě USA by měly velice intenzivně mít na paměti úsloví „chovej se dobře k těm, které potkáš cestou nahoru, protože je potkáš znovu, až půjdeš cestou dolů“. Protože nahoru už nejdou. A až půjdou definitivně dolů – a doba kolapsu éry „jediného absolutního hegemona – USA“ se blíží velice rychle – tak potkají všechny, které napadaly, bombardovaly, sankcionovaly, pohrdaly životy jejich blízkých a dokonce i jejich dětí, jak ukázala velice přesvědčivě Krvavá Madla Allbright.

Braňme se masové migraci a islamizaci našich zemí. Ale nepodléhejme zaslepené nenávisti vůči všem muslimským zemím a vůči všem muslimům. Ať si oni žijí ve svých zemích podle svého. A my si pak budeme moci o to klidněji žít v našich zemích podle našeho.

PS: Když se tedy zbavíme našich neomarxistických multikulti fanatiků. Snad si národy Evropy budou moci někdy opravdu upřímně zazpívat „Teď když tvá ztracená vláda věcí tvých zpět se k tobě navrátí, lide, navrátí“. Ale nejprve si musíme uvědomit, co vlastně přesně řekl Trump ve vzácné chvíli naprosté upřímnosti: https://youtu.be/NUidFwKeVrM


99 komentářů :

  1. Ten kdo nevěří konspiračním teoriím musí záhy řešit konspirační praxi.
    Otřepané, leč hluboce pravdivé. Navíc, podepřeno mnoha historickými příklady.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Americane, hlavne jejich armada tvorena bandou kretenu s IQ 80, ovladana podobnymi idioty, jsou banda vrahu a zlodeju, VALECNI ZLOCINCI!! A Babis, jim "KRASNE podkuruje"!! Nakupama ZBYTECNYCH vrtulniku, podporou jejich TERORISTICKYCH akci!!! NEJSEM clenem "Milionu chcanek", jak rika Frantisek R. Cech. :-) Lec uz VIM, jake charakterove vlastnosti pan Babis ma!!!

      Smazat
    2. Ono už, aspoň pro mě v této době, přestává být důležité kdo a co je Babiš; naopak je důležité, kdo přijde po něm. Protože Babiš po sobě do konce svého mandátu ještě stihne svou obojakostí zanechat mnoho svinstva - viz jeho "migrantská politika", kdy jedno tvrdí nám, jiné spoluschvaluje v Bruselu - musí to být někdo, kdo se dokáže EU postavit ve věcech suverenity České republiky i za cenu ignorování zákonů diktovaných EU které ještě zasviní naší legislativu. A musí být natolik schopný, aby za ním stáli nejen občané ČR, ale i abychom měli ve svých středoevropských sousedech pro své postoje spojence. Nojo, no. Asi je to moc velké přání.

      Smazat
    3. 11:30...Milane,Babiš je obojetník,těžký pragmatik,ale ZATÍM bych ho neodepisovala.
      Není to blbec (ti jsou nejškodlivější) a pokud se situace vyvine určitým směrem,tak může přehodit výhybku.
      Konec konců je to jistě ješitný chlap a kdo by chtěl být do historie zapsaný jako třasořitka a kolaborant?
      Uznejte,že všechno je možné.I polepčenej koblihář.
      Helanov

      Smazat
    4. O Babisovi si netreba delat iluze. Je to zbabela krysa a nikdy nesel do jakehokoliv konfliktu. Naopak vzdycky vyckal az bude mit nekdo problemy (pokazde se na nich sam podilel) a hned zautocil. Staci si zjistit, jak ziskaval firmy a jak vedl svuj byznys.

      V EU vzdycky slibi vsechno a tady se z toho vylhava. Stejne jako kdyz podepsal dokument, ze uz v Africe dostanou migranti papiry a do EU si je pak dovezeme s tema papirama, tak svym volicum to prodal jako "zadne nelegalni migranty tu nechceme" ...aby taky jo, kdyz dostanou papiry uz v Africe a zadni "bezpapiraci" to nebudou. Proste nam sem bude Babis dovazet "legalni migranty". Ja opravdu nechapu, proc bych si mel jakkoliv vazit lidi, kteri Babise voli. Jakoze proto, ze nevoli TOP09, KDU-CSL, STAN, ODS,...? No to je snad samozrejme!

      Smazat

    5. No tak nevím, ale za šílence by se dal označit někdo jiný, nemyslíte?

      Američané se chtěli s Íránem dohodnout a holt někomu se to nelíbilo.

      Smazat
    6. A on je ten článek o panu Babišovi? Já myslím že o Trumpovi -proč tady zase nadáváte a urážíte p. Babiše smečko přiblblá? My jsme nejodpornější občanská stoka na celém světě - odporní, vlastizrádní a proradní čecháčkové! Nadávat vlastním prezidentům a premiérům! Zvolí si je, pak jim smečka trubců kolem sedmdesátky ( vychovaná za socializmu) sprostě nadává a pořád se do nich usírá - je to vůbec normální?

      Smazat
  2. Cituji Jana Schneidera: "Z americké strany to je jen takové hulákání lidí opilých mocí, kteří jsou sice pekelně ozbrojení, ale jsou bez zkušeností, bez kultury, bez historie, bez způsobů, bez intelektu, bez vize – a tudíž také bez budoucnosti. Sáhnou-li eurasijské kultury do hloubi své civilizační moudrosti, nenechají se vyprovokovat nějakými chuligány a důstojně vyčkají. Myslím, že to už nemůže trvat dlouho, dvě tři generace. Tento stav je totiž pro Írán a jeho spoluhráče výjimečně příznivý: Spojené státy se předvedly v celé své brutalitě tak barbarsky, že nastala situace, kdy mnohé dosud skryté animozity vůči chování Spojených států začínají být politiky nejrůznějších zemí zřetelně vyslovovány."

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. "Sledujeme zhroucení impéria v přímém přenosu" - viz článek https://www.parlamentnilisty.cz/arena/politologove/Rusko-nebude-v-klidu-Jan-Schneider-o-barbarske-akci-USA-A-koho-je-Trump-schopen-zneuzit-609318

      Smazat
    2. 7:55 Írán „drze“ neobchoduje ropu za dolary, čímž podrývá jeho světovou dominanci, což jest v amerických očích hřích větší než rouhání, vražda a krvesmilstvo najednou. Porušili nejdůležitější přikázání, které zní: America First.

      Smazat
    3. 7.50 - s Vašimi názory souhlasím, myslím si, že s kulturou Západu se daleko nedostaneme. Pořád tu platí, jsem silnější, tak plať. Před 5 léty dali sankce na Rusko a na ČT24 vykřikovali, jak do dvou let zkrachuje. Pořád nic, Rusko je silnější, než kdykoliv dříve. Pořád se vymýšlí zkazky jak to mezi RF a ČLR vře, mají jen vidiny.

      Smazat
    4. USA jdou všeobecně do kopru a nějak se to zrychluje. V případě Sulejmaního asi už Trumpovi došlo, jak to podělal, když ho kritizují i spojenci (doposud poslušné loutky bezvýhradně plnící americké příkazy), a musel tam dát zpátečku.

      Smazat
    5. 7:50
      Jenom se divím, že tento zákeřený útok nekomentovali jako útok RF a havně Putina. Sračky kolem sestřeleného letadla (také Putinem) Skripala a likvidace dalších kteří se jim už nehodili to je to pravé. Takto otevřeně přiznat hrubé porušení mezinárodního práva je už opravdu ignarance blbost nevjvyššího řádu.

      Smazat
    6. 7:50...Euroasijské a asijské kultury mají našlápnuto už z jednoho důvodu.
      Nejsou zatíženy abrahámismem,což je VELKÁ výhoda!
      Vždyť my dneska,v 21.století jedeme náboženské války,ANIŽ JSME SI TOHO VĚDOMI.
      Aspoň můj pohled je takový,že jedni chtěj proti sobě vyhejkat muslimy a křesťany a mít z toho prospěch.
      Taková zplanýrovaná Evropa,to by bylo soustíčko pro šikuly...Pro šikuly, kteří "doma" seděj na sudu střelného prachu...
      Nikomu to necpu,ale jinak si tu podporu invazistů neumím vysvětlit.
      Helanov

      Smazat
    7. No asi z toho taky nebudete moci usnout babičko. Pořád lézt na internet a žvatlat o politice s otrlými chlapy. Lepší by bylo najít si nějaký lokál poslední kategorie, kde se chlapi ke svému žvatlání o politice a válce pravidelně scházejí. Měla byste je naživo.

      Smazat
  3. Dobrý článek, některé úvahy pana Hampla též pokládám za ne z cela raionální. Ale to je asi tak vše. Nemusím mít pravdu, ale jen se snažím porozumět a zhodnotit předkládaná "fakta".

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Článek snad dobrý, ale pro mne takřka trilogie, omlouvám se nedočetl jsem.

      Smazat
    2. 7:52...Nic proti panu Hamplovi,nesleduji ho,ale přesvědčila jsem se,že je trošičku populista.
      Že svoji řeč koriguje podle toho,k jakému hovoří publiku.
      (Domnělým vidlákům servíruje něco jiného,než kavárnictvu.)
      Na tohleto jsem docela háklivá.
      Helanov

      Smazat
    3. A že ještě nejste háklivá na to každodenní žvatlání na diskuzích s chlapama - každý den mlít to samé. Skoro vás obdivuji. A když pana Hampla nesledujete, proč je podle vás populista? Ach bože - to jsou žvásty!

      Smazat
  4. Trump hraje s kartami, které má.
    Kdyby měl lepší, hrálo by se mu líp.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Trump kandidoval jako jeden z ložené kandidátky Deep state... jako je hodnej policajt (Trump) a zlej policajt (Clintonová) v US béčkových detektivkách. Natěrač fasády, jako Havel.

      Caligula, ani ti co skutečně Římu vládli, naštěstí neměli ani střelný prach, natož "jádro"...

      Smazat
    2. Vláďo,kdyby byl karbaník,tak to beru.
      Ale je -bohužel- prezident nejmocnější země.
      Hraje tak,aby vyhrál volby.
      Ale to je málo, že?
      Helanov

      Smazat
    3. Možná byste měla začít psát romány - nebo básně. Nejspíš by vám to šlo, a vydělala byste žvaněním nějakou tu kačku. Tady z toho nemáte nic -možná potěšení?

      Smazat
  5. 8:14
    Asi pane Vlaďo hrajete často karty. Potom si dejte pozor na ruce soupeřů. Mohli by tasit kolt velice rychle

    OdpovědětSmazat
  6. Honolulu to je ten Tramp kterého máme rádi ale to už není pravda. Je potřeba aby jste oprášil svojí antickou knihovnu přestal létat na štrůdl do Vídně a podpořil árijské Peršany. To je ten váš blahobyt z mrtvol nevinných lidí a dětí.Pan Brandt to popsal perfektně. Gréta asi není tak postižená když neprotestuje proti ekologické zátěži kterou způsobuje vojenská výroba a války po celém světě.

    OdpovědětSmazat
  7. Pro autora článku, když nevím, tak si to nejdříve zjistím a pak až píši. Žádné vysvětlení událostí, žádné odkrytí mocenských cílů a bojů, nic pouze zmatek nad zmatek. Trump je podle něj Caligula a to je gró článku.

    Nejste schopen vidět jak dovedně a úspěšně plní Trum svůj úkol udělat z USA lokální velmoc a přitom ještě vyhrát v příštích volbách.

    Nicméně aniž si to možná uvědomujete pracujete pro něj, aby mohl doma začít budovat průmysl potřebuje, aby nikdo nechtěl s USA obchodovat, aby si všichni mysleli, že jsou naprostí šílenci.

    Někteří z nich jistě. Ve skutečnosti skuteční vyčůránkové, ale bez rozhledu a tak nevidí, že ženou svět do katastrofy. A tak globální zákulisí naplánovalo a realizuje odebrání role světového četníka a bojuje se státním aparátem USA, který byl tímto globálním zákulisím dříve vytvořen - zvykli si na život na výsluní bez zásluh, na bohatství bez práce, na postavení bez zodpovědnosti - nicméně žádný strom neroste do nebe.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, šílenci musejí být izolováni, to je běžná praxe. Také jsem doufal, že Trump se pokusí transformovat USA, aby se konečně naučily žít za své a nikoliv na úkor zbytku světa, protože okrádání zbytku světa má za následek růst napětí a neustále vyvolávané konflikty (Spojenými státy). Ale přestal jsem být optimistou, USA raději zničí svět (včetně sebe), než aby se uskrovnily!

      Smazat
    2. 8:35 Jako kdybych poslouchal Pjakina, který tak fanaticky obhajuje Putina. Vy pro změnu Trumpa. Ale háček je v tom, že tyto nastrčené figurky fakticky o ničem podstatném nerozhodují. A ty, co rozhodují, plebs nikdy neuvidí!

      Smazat
    3. Pro 8:49 nějaké výsledky jsou. Sýrie osvobozena a Irán nějak nastartoval proces postupného vyčištění blízkého východu od vlivu USA. USA najednou není v mediích vzor ctnosti. Věci se tak nějak valí, bublají, prskají ale postupují. Války horké už možné nejsou a tak si mocnosti platí teroristy, ale ani pro ně nebude postupně na planetě místo, nicméně jestli se přežije současné kritické období, kdy lidstvo je hraně vojenské, politické a ekologické katastrofy není jisté.

      I rychle uklidnění situace eskalující atentátem na Sulejmáního, ukazuje na to bylo divadlo pro dav a tajné služby mají vše pod kontrolou. My nesmíme ztratit důvěru, zmar by se mohl v našich myslích rozšířit jako rakovina a pak by nastal chaos a konec. Bůh je spravedlivý.

      Smazat
    4. V úvodu článku je citováno že USA se svými vazaly ( NATO + další státy) je několikrát vojensky silnější než zbytek světa. Autor by si měl na Wikipedii v angličtině projít podrobně jednotlivé ozbrojené složky ČLR + RF - aby pochopil že jen tyto 2 státy dohromady se jim minimálně vyrovnají co se jaderných zbraní týče , o konvenčních zbraních ani nemluvě. Výstavba válečného loďstva ČLR jde dopředu takovým tempem, že do 10ti let bude samotná ČLR jedničkou v téměř všech typech zbraní ( s vyjímkou vojenského letectva a počtu jaderných hlavic). ČLR to dotáhne na 14 jaderných ponorek s balistickými raketami ( stejně jako USA) , 6-7 letadlových lodí , 30 raketových torpédoborců, atd... Už dnes má ČLR největší armádu na světě převyšující 2 milióny vojáků.

      Smazat
  8. Pro autora:
    Činy Caliguly můžou být vylhané, tak jako celé dějiny psané římskou a anglo-saskou propagandou.
    Útok na senát (tehdejší deep state) v podstatě znamenal jeho konec.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Důvod proč prohlásil za senátore koně:
      U nás v senátu by také mohli zasedat koně.
      určitě by byli prospěšnější.

      Smazat
    2. Činy Caliguly jiste vylhane jsou a to křesťany.Ale čin Trumpa bohužel nikoliv.

      Smazat
    3. Trump podlehl depp state a to je ten rozdíl.

      Smazat
  9. Brand se tady zastává ručníkářu, kteří mají po celém světě na svědomí tisíce mrtvých. Nechutné zastávat se těch co mají po desetiletí na rukou krev. Už jen podpora a dodávky zbraní Hizballáhu a Hamásu, kteří utočí na vše civilní v Izraeli a okolí.
    Autor tohoto guláše, tak trochu nadržuje jedné straně, " prašivej " Amík a na druhé straně " mírumilovný " arabák. A místní partička hýká blahem, jen když se načmárá sebestupidnější blábol, hlavně, že je proti USA.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Ale jdi.Z tebe zas cisi nenavist ke vsemu muslimskemu a laska ke hvezdam a pruhum.Izrael je genocidni stat No.1

      Smazat
    2. 9:05...Napsal jste nesmysl!!!
      Ručníkáři byli v naprostém klidu, dokud se do nich nezačal vrtat Západ.
      Svoje věci si vyřizovali v rámci regionu a byl klid!!!
      To západní mocnosti je vtáhly do obou světových válek.
      A nechaly je umírat za svoje zájmy!
      Zkuste si o tom něco přečíst.
      Helanov

      Smazat
    3. A ty jsi zase podělanej ze všeho, co se dotkne zabijáků a vrahů USA 9.05. Nech laskavě "ručníkáře" na pokoji. Celá staletí si v klidu žili ve svých zemích i se svými turbany na hlavě, dokonce jsou o nich krásné pohádky Tisíc a jedna noc, ale jen do té doby, než zločinci soustředění na jiném světadíle našli naftu, a objevili její zásoby. Od té doby se do "ručníkářů" a nejen do nich neúnavně serou, rozvrtali to tam v těch zemích na sračku, jejich infrastrukturu poničili, lidi pozabíjeli, a rozprášili po celým světě. Proč - ty mentální nedochůdče" nadáváš zrovna jim, a ne válečným štváčům? Když ti soused rozfláká střechu nad hlavou - komu půjdeš nadávat?

      Smazat
    4. 21:37 To si asi Kadlik Martelů nemyslel, když je v 8. století odrážel od Poitiers, natož Honza Soběski když je hnal v roce 1683 od Vídně ...

      Smazat
  10. 9:19 Opravdu nechutné,miluješ muslimany, dobře a co napíšeš až vyhodí do vzduchu třeba autobus, ve kterém pojede tvoje dítě? Si přečti co jsi načmáral za blábol!
    Vždy raději láska k PRUHUM, než muslimany nebo rusko!
    Izrael a genocída? taky mimo. Kolik válek rozpoutali ti " mírumilovní " arabáci proti Izraeli? Je dobře, že vždy dostal arab po tlamě a dostane vždy!

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. "Pruhy" rovná se Izrael, Izrael rovná se "pruhy". Kolik útoků na Německé osadníky a ozbrojené síly provedli bandité ve Francii a na Východě za druhé světové... a vždycky dostali po tlamně (opsal jsem to správně?) jako Češi za Heydrichiády... Vždy, ale ani o minutu déle! Ani Davidův štít nedolétne do nebe, aby zase nespadl na zem...

      Smazat
    2. 9:49...Jste nemocnej????????
      Nikdo nechce nekompatibilní islám v Evropě!!!
      Západ jim rozvrací jejich DOMOVINU,a tak se cpou (řádně n@s®aní) k nám,do Evropy.
      V zájmu KOHO ničej Amíci stabilitu arabských zemí chápe snad každý!!!
      Kdo nepolíbí Netanjahuovi prsten ten to má spočítaný.
      Bohužel,Arabové se s tím cizorodým tělesem v srdci Orientu nesmíří.
      Vlády se dají koupit,arabská ulice NE.
      Helanov

      Smazat
    3. Nepokoje v Sýrii, kterými to začalo, byly způsobeny změnou klimatu a z ní vycházejícím hladem. Až potom začaly islamistické bojůvky, placené a cvičené v zahraničí!

      Smazat
    4. 17:02...Nepokoje v Sýrii vznikly, když se tam přelil Daeš z rozvráceného Iráku.
      Vládnoucí sunity odstavil (a tedy zradikalizoval) KDO???
      Za poměrně sekulárního Saddáma byl klid.
      Helanov

      Smazat
    5. Tady to mentální nedochůdče 9.49 se neustále sere do "musulmanů" - nech je na pokoji, co jsi ty? Křesťan? Bezvěrec? Nějaká jiná nepodařenina? Ty jsi nepostřehl, že "musulmani" jsou k sebevraženým útokům podněcovány zase jen tou hnusnou americkou havětí? Která leze po celým světě, všude rozesírá své vojáky a čučkaře, a vyhledává nejchudší rodiny u islámců, kde najímá za prachy sebevrahy, kteří tím finančně zabezpečovávají své rodiny a sourozence? Přečti si něco o tom. To zabijáci z USA jim vytipovávají cíle, to oni jim tam financují cestu, to oni je ověsí výbušninou a na dálku je odpalují, oběť už si to nemůže rozmyslet. Opakuju - nečti jenom blbé bláboly na internetu ( z toho jen to, co se ti hodí) čti i jiné věci, a nebudeš tak blbej.

      Smazat
  11. Jak racionálně uvažující lidé můžou věřit, že do čela USA by se mohl přijít někdo jiný, než figura vykonávající vůli kapitálu? Byli zklamaní Clintonem, byli zklamaní Bushem ml., byli zklamaní Obamou, jsou zklamaní Trumpem a budou zklamaní i tím, kdo přijde po něm.
    USA se začnou chovat kultivovaně až tehdy, kdy americký kapitál ztratí svou sílu, až padne dolar.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Jenže Trump má ego až do nebe. A je to poválečná generace. Zná dobu, kdy Amerika koketovala s hlavními fašistickými aparátčíky za druhé světové války, která byla rozpoutána USA ve spolupráci s Německem, USA si vytipovala Hitlera a vyzbrojila Německo, celou dobu věděli, jaká zvěrstva se dějí, ale nasrali se do toho až když začal Hitler dostávat na prdel, aby nepřišli o válečnou kořist. Aby mohli krafat do poválečného uspořádání Evropy.Celé desetitisíce nácků, fašistů, esesáků a vrahů utekly do USA, a nikdy nebyli za své zločiny potrestány. Celá řada jich působila v Hollywoodu.Dostali jiná jména a jinou identitu. Pak za nimi přišly i jejich Gertrudy. Narodili se jim v USA spratci - celé pokažené pokolení lidí, ti opovrhují životem, lidskému ponižování se pošklebují, vůbec nemají žádný lidský cit, viz jejich kultura a filmy - hnusný, perverzní, sadistický brak. Samá mrtvola, krev, střílečky, rozkopané ksichty, vyhřezlá střeva - to je USA. Potomci exulantů, a těmi byli italští mafiáni, lumpové z celé řady zemí, zloději, vrazi - to všechno utíkalo do USA před potrestáním, všichni dostali novou identitu. Proto se USA říkalo "země neomezených možností" -ano, omezené charaktery, neomezené možnosti. Dnes má americká střední třída každý svého právníka a psychoterapeuta. Od malička děti požírají antidepresiva. Každý má zbraň-Samé střílečky. Kdo je to Trump? Měl českou manželku. Odkud pochází on? Nikdo o něm nic neví. Ale loutka není, je to sebestředný, dnes už starý cvok - žok peněz - ti jsou všichni potrefení, předvádí, na co všechno má.

      Smazat
  12. 9*:51 To chcete říct že stát kde je svoboda na prvním místě falšuje volby? Že určité ruzné kruhy mají vliv na činy Trumpa je pravda, ale to se děje po celém světe, nebo myslíte že v Rusku nikdo Putina netlačí???
    A to, že padne dolar, tak tahle scifi se předkládá hlupákama min. 60 let a co, nic! Kapitál bude mít svou sílu dál, komunismus je v nedohlednu!

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Putin se chová racionálně,jasně,kope za RF,tak proč bych měla řešit kdo na něj tlačí?
      Možná i tlačí,ale evidentně to zvládá.
      Na rozdíl od Trumpa se nechová jako urvanej vagón.
      Helanov

      Smazat
  13. A všimli jste si, jak ten Caligulka by vyhověl nacistickým podmínkám správné rasy? Modré oči, blond vlasy a už si nechává sčesat do čela i patku, tak oblíbenou u Vůdce.
    Nenávist k Rusku a Rusům je pěstována diktaturou kapitálu A U NÁS PŘEDEVŠÍM SLUHY TĚCH, CO ROZKRADLI BILIONY KČ STÁTU A OBČANŮ PO KONTRAREVOLUCI V LISTOPADU 89. A JAKÉ JSOU JEJICH ARGUMENTY PRO TENTO NATOCISMUS? Židobolševismus vyprchal, tak proč? Proč ohrožujeme Rusko válkami, vydíráním, sankcemi a činíme vše pro soustavné poškozování jeho státnosti a národní cti, my kteří dnes jako okupanti figurujeme v řadě zemí bez studu. Aby si naše diktatura kapitálu mohla pohodlně nakrást bez ohledu na miliony mrtvých??? Proč nám nevadí okupace Německa USA, zcela analogické té SSSR po r. 1968 u nás? Proč nám nevadí okupace USA desítek zemí? No proto, že diktatura kapitálu tak káže a my český národ tak skáčeme podle jejich not??? A nebo tak skáčou jen mocenské struktury státu a národ drží pusu a krok v naději, že kapitálu odkápne od huby i něco k živobytí občanům. Chránit a sloužit musíme kapitálu? Skutečně? A když se někdo "šprajcne" a trhne se od vlády kapitálu, jako Babiš, tak ti, co rozkradli majetek státu a občanů za těch 10 bilionů Kč a jejich poskoci simulující spravedlnost ho honí jako kovbojové dobytek. A pak chceme kritizovat soudnictví v revoluční době po r. 1948 u nás! Jen idiot si může myslet, že soudnictví v kapitalismu je jiné, ostatně těch justičních vražd v USA dodatečně prokázanou DNA je více jak 2 tisíce a justiční vraždu manželů Rosenbergových v USA v době vzteklinou napadenou diktaturou kapitálu snad netřeba ani připomínat!

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Proč USA stále okupují Japonsko, Jižní Koreu, Filipíny a též Irák. Pořád se snaží "vštěpovat" lidem demokracii či lidská práva, ale po "emericku". Proč se naše vláda nestará více o naše lidi, kteří jsou nemocní, ale neustále "leze" někomu kamsi. Viz nákup vrtulníků, proč nekoupili evropské vrtulníky. Babiš se Zemanem stojí u Zdi nářků v Jeruzalému, ale v ČR do kostela ani nejdou. Nejsou to hrdí Češi, jsou to vlez do.....

      Smazat
    2. Teda - 10.22 - to je p e r f e k t n í! Váš příspěvek nemá chybu. Jak velmi správně píšete, že to zbídačení a devastaci ČR teď má odsrat Babiš - a stará paka nalezlá k PC ( podivné - všichni odchovanci socializmu) mu sprostě nadávají. Politická a hlavně mediální spřež, neštítíci se v ČR už ničeho, ho honí jak cowboyové dobytek. Napsáno velmi správně. A před ním honili ( a uhonili ) i jiné lidi, ale verbež, megazloději a vrazi kulturních hodnot jsou celá ta dlouhá léta na svých místech. A diktatura kapitálu je vzteklinou napadená pořád. A politika prováděná starými impotentními žoky peněz? Špína, hnus a hrůza. Lži a intriky.

      Smazat
    3. Aby udajne Satan zachranil syrske deti pred vymyslenym utokem pres. Assada , tak Drrrump na ty deti a jejich rodice v Syrii zautocil raketama..Hura.

      Smazat
  14. 9:49 Nikdo normální nemůže milovat teroristy ale je otázkou proč nedojde k přísnému sledování prodeje zbraní a peněz. Dnes dokáží sledovat ze vzdálenosi tisíce kilometrů mouchu, takže zbraně a peníze čipovat a sledovat by nebyl problém. Proč ti vaši mírotvůrci neřeší problémy v prvé řadě otevřeným vyjednáváním místo nátlakových akcí v něčím zájmu. Proč se armáda nevěnuje ostraze hranic a i naše mmikro armáda courá po světě. Stát nemůže vznikat likvidací lidí kteří tam žijí staletí. Jak říkal genius: A neříkejte že to nejde. Jenže ono se děje co všemocný chce.

    OdpovědětSmazat
  15. Skvělý a pravdivý článek to bylo skvělých keců než byl trump zvolen a je to to samé jak za obamy. Šílenci z usa musí být zastaveni. Írán vystřelil ty rakety a ten magor má zas plnou hubu sankcí tak ať si s nimi vytapetuje bílou chatrč.

    OdpovědětSmazat
  16. Předpokládám, že vražda Sulejmáního má spustit proces stažení SS z Iráku, proto obratem írácký parlament vydal prohlášení o žádoucím odchodu okupantů, íránská odveta nezpůsobila nikomu zranění, proto je vidět, že celá akce je předem domluvená na obou stranách. Jedná se o podobnou taškařici jako hrátky s Kimem, kdy se hrozí hrozí a pak se vyvolá problém někde jinde, aby se na zapomnělo.
    Jak říkal tuším Shakespeare, celý svět je jevištěm a ovce musí chápat režírovaný důvod.

    OdpovědětSmazat
  17. Nechci nikoho, ani autora tohoto článku podezírat z jednostrannosti a zaujatosti, ale bohužel taková je úroveń těchto politických rádobyanalytiků, je to taková směska nepochopení, neschopnosti vyznat se v problematice a ve snaze přihřívání si své polívčičky. Nejiné to je i v Rusku a pan Pjakin to naprosto nekompromisně a natvrdo kritizuje a nabádá lidi aby se sami vzdělávali, nabízí materiály ke studiu, které umožní aby se lidé sami vyznali v problematice. Já už se cítím na nějaké samostudium starý, ale jen několikaleté sledování videí V. V.Pjakina, mi pomáhá se trochu orientovat, i když on sám tvrdí, že jen toto nestačí a je třeba studovat nabízené materiály. Rudý dědeček

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Dědo, tento článek je skvělá analýza, a jestli jste měl nějaké iluze o Trumpovi, tak jste naivní dědeček, věčně ochotný věřit lumpům nahoře.
      Děkuji autorovi, panu B., za vyslovení pravdy.

      Smazat
  18. Nebýt Putina, tak isis ještě dnes popravuje Sýrské vojáky.
    Спасибо господин Путин.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Však taky ti vrazi nic jinýho ani nezasloužej! Je nám všem jasné jak tenhlencten kremelskej gauner skončí! - http://iks2010.info/wp-content/uploads/img/EkGqBuz.jpg

      Smazat
  19. Horko v Íránu. Vážení, dost! Sbalte si fidlátka a... Europoslanec Blaško o tom, jak USA vyvážejí demokracii:

    https://www.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory/Horko-v-Iranu-Vazeni-dost-Sbalte-si-fidlatka-a-Europoslanec-Blasko-o-tom-jak-USA-vyvazeji-demokracii-609330

    OdpovědětSmazat
  20. Svět se stává méně bezpečný pro Česko? USA nezvládly svoji odpovědnost za mír a stabilitu, myslí si v SPD:

    https://cz.sputniknews.com/ceskarepublika/2020010811220073-svet-se-stava-mene-bezpecny-pro-cesko-usa-nezvladly-svoji-odpovednost-za-mir-a-stabilitu-mysli-si-v/

    OdpovědětSmazat
  21. Souhlasím s každičkým písmenkem v článku.
    Čím dál tím méně chápu ty, kteří do Trumpa vkládají nějaké naděje.
    Dokonce si už nejsem jistá ani tím,že by byla Clintonová výrazně horší.
    No,horší asi jo,ale zas čitelnější.
    Myslím si,že pro představitele ostatních velmocí musí být "vyjednávání" s nevyzpytatelným exotem hotové utrpení.
    Panebože!!!
    TOHLETO má prstík na červeném tlačítku...blééé
    Helanov

    OdpovědětSmazat
  22. Jsem zvědav, kdy se toho chytne mainstream. Letadlo spadlo po zásahu raketou.
    Na fotce má být "TOR-M1". Raketa má být Íránská (to je na první pohled vidět), vyrábělo to v 1980 CCCP (to je skutečnost), tak uvidíme, kdo za to může. Že to je Ruské, možná potvrdí Ukrajinci.
    ----
    Onehdá Dežo ubodal Laca Švýcarským nožem, tak byly uvaleny kruté sankce na Švýcarsko.
    ----
    Tož tak.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Ještě, že se našel motor rakety, tak je jasno. Pokud by se nic nenašlo, tak to mohl být Československý Semtex. Ten nebyl vystopovatelný.

      Smazat
    2. Semtex se už 30 let značkuje - parfémuje.

      Smazat
    3. 17:06 Co to znamená Československý? Že by před 30 lety, bez parfému?

      Smazat
    4. 13:46

      Je to nejpravděpodobněji jinak, přečtěte si zde.

      Smazat
  23. 13:46 Ukrajinci byli zaúkolováni americkými chlebodárci, aby našly úlomky ruské rakety, tak je samozřejmě najdou, i kdyby je tam měli vysypat ze svých kapes. Škoda, že nesejmou otisky ze spouštěče té rakety, ty samozřejmě patří Američanovi, ale tato informace je masmediálně zcela nepřijatelná. Střílel Putin, to je přece jasné, protože nebyl ani v Sýrii a v Turecku (to byl jeho dvojník), ale číhal na ukrajinské letadlo na mezinárodním letišti v Bagdádu. Doufám, že to v ČT obsáhle vysvětlí a potvrdí i soudruh Moravec :-)

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. a je to tady, to naše osvědčené a v praxi mnohokrát použité "highly-likely"

      Smazat
    2. někdo bude cálovat za rozbité letadlo i za mrtvé, buď Irán nebo Ukrajina, proto udělají všechno pro to, aby platil Irán. Ukrajině zcela jistě pomohou kanadští vyšetřovatelé, kteří bezpochyby napíšou zprávu podle amerického diktátu

      Smazat
    3. Banderovci se nesmírně osvědčili svou aktivní účastí při vyšetřování malajsijského MH17, který sami sestřelili v r. 2014. Mají skvělou praxi a Iránci jim tentokrát nedovolí pozabíjet žádné svědky.

      Smazat
    4. 14:51 nic vysypávat z kapes nemusejí, na netu se vyskytla fotografie hlavice nějaké rakety, nalezená údajně na místě pádu letadlo. Akorát je podezřelé, že ta hlavice není vůbec poškozená (ani výbuchem, ani pádem). Možná proto, aby byl dobře čitelný výrobní štítek :-)

      Smazat
    5. 15:23

      Asi tak nějak. A MH17 není jediné letadlo, to ukrajinské v Teheránu mají na svědomí také, o KAL007 nemluvě.

      Čtěte zde.

      Kdo bude pochybovat o MH17 a Rusku, musí být totální ignorant. Nejhorší na tom je,bude Rusko ta letadla sestřeluje ÚMYSLNĚ!

      Smazat
    6. Ty voturbanění zkurvysyni se střelili do vlastní hnáty! Mezi těmi "Kanaďany" bylo 90% emigrantskejch čmoudů vod nich! Ale na rozdíl ood rusáckýho xindlu se k tomu aspoň pod tlakem faktů přiznali! - https://www.novinky.cz/zahranicni/blizky-a-stredni-vychod/clanek/iran-priznal-sestreleni-ukrajinskeho-letadla-40309600?dop-ab-variant=0&seq-no=1&source=hp&dop_source_zone_name=novinky.sznhp.box&utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=z-boxiku&utm_campaign=null

      Smazat
  24. Vrah Boeingu nad Ukrajinou je známý!
    Tak už je to konečně venku. Pamatuji si, že dokonce Rusové doložili satelitní snímky i s rozlišením čísla letounu, který letadlo sestřelil. Proto skončila činnost komise dřívější a v té nové nesměli být ruští zástupci. Pravdu ale nelze umlčet, vždy vyjde najevo.Tak už ho našli! Proč naše média mlčí? Vrah 300 lidí v malajsijském letadle je známý, "on jen vykonával rozkazy". Prezident Prorošenko ho osobně odměnil, aby mohl zdrhnout k Saudům do emirátů...JMÉNO MASOVÉHO VRAHA nevinných lidí je: DMITRIJ JAKACUD. Ukrajinský SU-25, který sestřelil "Boeing", pilotoval Dmitrij Jakacud. Generální štáb Ukrajinské armády vytrvale popíral přítomnost svého letadla na obloze nad Doněckem, když byl sestřelen malajsijský boeing. Nicméně v průběhu nezávislého vyšetřování získali experti důkazy o přítomnosti čtyř stíhaček SU-25, čísla na trupu 06, 07, 08 a 38, z 299. Perutě letectva Ukrajiny dne 17. července 2014 ve vzdušném prostoru Ukrajiny. O tom je nový dokumentární film žurnalisty Andreje Kuraulova "Jak zemřel ,Boeing?".
    V dokumentu jsou soustředěny a presentovány všechny nejnovější informace o zničení "Boeingu" ve vzdušném prostoru Ukrajiny. Nezávislé vyšetřování expertní skupiny dokázalo, že v osudný den bylo malajsijské letadlo sestřeleno ukrajinskou stíhačkou SU-25 s palubním číslem 08, kterou pilotoval podplukovník ukrajinského letectva Dmitrij Jakacud. Pravděpodobně došlo k omylu s letadlem, kterým se vracel Putin z cesty po Jižní Americe v tom čase a v té jisté letové trase, ale před ukrajinskými hranicemi byl jeho let odkloněn na Bělorusko. I o těchto přípravách atentátu na Putina Rusi věděli a komunikace na vojenské frekvenci to potvrzovala. Atentát připravovala Ukrajina a USA, s přímým souhlasem Obamy!!! Ode dne tragédie až do současnosti původce tohoto zločinu se podle výsledků vyšetřování nachází ve Spojených arabských emirátech. Též zmizela děvočka, která ten den dělala řízeni letového provozu nad Ukrajinou.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 16:00 Jak Ukrajině nebaštím MH17 (měli každopádně zakázat civilní lety nad bojištěm), tak ten Váš satelitní snímek, kde bojové letadlo v letu při akci má rozlišitelná čísla, to bych chtěl tedy taky vidět. Kdyby to existovalo, tak je to opakovaně používáno jako důkaz, ale zatím kde nic, tu nic.
      Udělejte takový pokus. Dejte někoho udělat kotrmelec a mobilem ho při tom vyfoťte. Pak se podívejte na fotku jak vypadá. Zda je vidět každá piha, každý vlas. Jakou rychlostí udělá ten kotrmelec? Takže buď bude ostrý letoun a z pozadí šmouha nebo bude šmouha z letadla. Obojí nelze. No a satelity častěji snímají zem a pohyby jednotek, než létající letadla, která mají na radarech.
      Tož tak.

      Smazat
    2. 16:21, je to idiot. Že se jedná o falzifikát, pozná i dítě. Podobný snímek by mohl vzniknout, pokud by byl vůbec uskutečnitelný, jen z vyšší letové hladiny a ani tak by nebyla viditelná čísla. Přitom se to presentovalo jako SATELITNÍ fotografie, což je nonsens. Jak říkám, podvrh pozná i dítě, pokud někdy v životě fotografovalo se zoomem nebo se dívalo přez dalekohled. I dítě dokáže rozeznat kontury s úzkou zónou ostrosti při vzdálených objektech. Já sám jsem si to uvědomil v 15ti letech.

      Smazat
    3. Pisou ze za odvetu za zniceni asi 6-7 objektu iranskym utokem v americke zakladne,Trump vyhlasil sestreleni iranskeho letadla Amerikou. To uz je druhy. Kanadskej sasek vyhlasil, ze ma dukazy o napadeni letadla Iranem a Iran ihned pozadal o poskytnuti tech dukazu.
      Jeste nebyl cernej box otevrenej a uz se obvinuje.
      Velkou moralni prevahu poskytl Trump Iranu. Cokoliv ted udelaji ospravedlni se : jo, kdyz Usa si s tim zacaly a zavrazdily nam bez priciny generala..
      Byl ucinen objev ze, kdyz 6 teroristu 9/11 prezilo a informovalo verejnost ze take prej general byl v tom zapletenej. 18 let po utoku a najednou ?..
      Co presne udelal se nerika. Na druhou stranu imperialisticke islamisty potlacoval a vitezil nad nimi.
      Nejhorsi problem pro nas samozrejmy ze pomsty a vzajemne Iranu na Usa a naopak jak je videt zase mohou v dusledku zabijet obyc lidi, at v letadlech,islamisty vsude na ulicich a v dalsich zvysenich invaze tsunami afroarabu do EU.
      Coz se dari Izrealu, neocons, USA Elite .
      A zaroven a bez priciny chteji zradci v Cesku okrast kazdeho o prostredek obrany proti nepriteli , ktery se chysta zautocit a okupovat Cesko..

      Smazat
    4. Ty voturbanění zkurvysyni se střelili do vlastní hnáty! Mezi těmi "Kanaďany" bylo 90% emigrantskejch čmoudů vod nich! Ale na rozdíl ood rusáckýho xindlu se k tomu aspoň pod tlakem faktů přiznali! - https://www.novinky.cz/zahranicni/blizky-a-stredni-vychod/clanek/iran-priznal-sestreleni-ukrajinskeho-letadla-40309600?dop-ab-variant=0&seq-no=1&source=hp&dop_source_zone_name=novinky.sznhp.box&utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=z-boxiku&utm_campaign=null

      Smazat
  25. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětSmazat
  26. Tenhle Nick H. je pravověrný fašista, ani o tom neví...Slouží nám tu na NR jako názorná ilustrace fašistického dědictví, kterým jsou usa prolezlé. Jen tak dál, cvoku.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Platformou tzv. Nové republiky je bohužel jen ubohá vzpoura podlidí*) proti společnosti řízené elitami, neboť se přirozeně nerodíme rovní! Požadavek rovnoprávnosti nerovných je v podstatě základní levicové dogma, které pravičák uznávající přiroznou nerovnost lidí musí rozhodně odmítnout! Masy jsou zženštilé a potřebují být vedeny, ale nesmí mít v čele nějakého ráčkujícího opilce, profesůrka s hláskem jako konipásek a ukradeným perem v kalhotách, nebo uslintanýho žvanila s holí či šimpanzoidního jako krysa z kanálu pištícího estebana, nýbrž potřebují muže s holínkami, který udeří do stolu a zařve: "Toto je správná cesta!" A tak to dnes mohu shrnout prohlášením, že já jako neznámý jedinec jsem povstal proti neobolševismu a zahájil boj s tímto rudým lejnem a neskončím, dokud jako jev definitivně nezmizí ze života nejen Čechů!!! Jen napneme-li k tomuto posvátnému cíli veškeré své síly, vůli, důmysl, píli a houževnatost, jen pak budeme moci opět začít stoupat k výšinám, tak jako kdysi naši dávní předkové, kteří nedostali výsadní postavení na Zemi darem, nýbrž si ho museli za cenu nesmírné brutality vybojovat!

      *) Americký novinář a filosof Lothrop Stoddard když popisoval situaci v Rusku po svržení cara, definoval tamní obyvatele jako spodinu, kterou označil za nejvíce zdegenerované lidi na Zemi, a to v knize "Revolta proti civilizaci: hrozba podčlověka" (1922) - https://cdn.counter-currents.com/wp-content/uploads/2011/11/revolt_against_civilization.jpg

      Označil tamní typ podřadného člověka, jehož existence nedosahuje na kritéria adaptability zavedená nerovnostářským společenským řádem jako podčlověka. A fašismus**) je reakcí nerovnostářské společnosti proti násilí těchto podlidí, usilujících o její zničení násilnou revolucí! A protože jak napsal novinář a historik Lothrop Stoddard, podlidé budou vždy proti řádu přirozené, tedy nerovnostářské společnosti povstávat, tak etablovaná společnost se proti nim vždy bude bránit až do krajnosti ...

      **) - http://www.stjoseph.cz/pojem-fasismu/

      Smazat
  27. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětSmazat
  28. Kaspar krakore na dvore 24/7 on nespi uchyla jen zde onanuje

    OdpovědětSmazat
  29. Ale já myslím, že on má Láďa z Brna, 8:14 pravdu. Trump asi skutečně hraje to co může a co mu je nyní dovoleno.
    Ale je nutno si vždy položit otázku, co je lepší, Trump v defenzívě, který klade odpor, ustupuje války chtivým deprivantům, nebo clintoidi, kteří jsou těm deprivantům v čele ? Jiná možnost v současných USA není.
    Já věřím, že pokud o tom útoku vůbec věděl, tak musel čelit hodně velkému tlaku, aby ho nakonec povolil. Jistě to ovšem nemohl přiznat, musel to vzít na sebe, copak by tupé obyvatelstvo USA před volbami připustilo, že má prezidenta, kterého generálové neposlouchají ? To by byla jeho politická smrt.
    Kdyby to přiznal, musel by vyvodit závěry, vyhazovy, čistky soudy, vězení. A na to jistě nemá v současné době před volbami a v impeachementu sílu.
    Nemám o něm iluze, je to pořád američan, což je dnes pomalu diagnóza, ale myslím, že je třeba vážit všechny souvislosti.
    Pořád lepší Trump, který je dotlačen, aby nedržel všechny mírotvorné sliby, než clintoidi, který by své válečné choutky pustili na plné obrátky...

    OdpovědětSmazat
  30. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětSmazat
  31. Zase ten Putin!!
    Asi v 17 hodin ve zprávách na ČT hlásili, že německo, holansko a ukrajina posílají do Teheránu specialisty, co mají najít ruskou raketku (země vzduch), která prý sestřelila ten ukrobojing. Věřím tomu, že ji zítra určitě najdou, protože dneska v noci ji tam jejich nohsledi podhodí. Prostě ta III.světová muší bejt, jinak jsou korporátní židofašisti v řiti i FEDem a ostatním korporátem.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 18:51
      No taky mi napadlo, že nějak zapomněli na to že to je dílo PUTINA. Postupem doby, je těch kteří nemají rádi US a jejich pochybné kamarády stále více. A bude to gradovat.
      Václav

      Smazat
  32. USA sdělily OSN, že zabití Sulejmáního bylo aktem sebeobrany.

    A rozbombardování Srbska, svržení Gaddáfího, rozvrat v Sýrii, přepadení Iráku, napadení Panamy, pokus o státní převrat ve Venezuele, ... jsou také aktem sebeobrany?

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Vypadá to, že se celý svět spojil proti USA. Teda krom České republiky. Ti budou Američanům lézt do prdele až dokud nebude stoprocentně jisté, že už jsou po smrti. Pak postaví v Praze barikádu, vystřelí pár dělobuchů a připojíme se k vítězům.

      Smazat
    2. 19:21

      Pořád lepší, než někomu sestřelovat dopravní letadla. To je v průběhu pěti let druhé. Důvod na vyloučení z OSN.

      Smazat
    3. 19:21
      To co jste vyjmenoval, je jen asi desetina toho, co US od r.1945 prohlásila za ohrožení jejich zájmů.
      A nejvíce se mi líbí, že jejich úspěšný "chirugický zásah" na generála zabil další kteří ani nebyli teroristy, ale jen zaměstnanci a vojáci Ami okupovaného státu. To pokud vím, naši parašutisté zabili jen gestapácké hovado Hajdricha.

      Smazat
    4. A ani ten atentát na Heydricha nebyl z našich hlav a nebyl připraven v naší republice, ale v Anglii. To oni potřebovali odstranit Heydricha, a najali si k tomu ty české parašutisty. A konec konců - co to přineslo? Jen odporné popravy, neskutečné udávání spoluobčanů a sousedů, tragedii Lidic a Ležáků - zase někdo, kdo kašle na občany státu, kde operují cizí zájmy.Mohli přece Heydricha pozvat do Londýna a zabít ho tam - ne? To "zhovadilé" přišlo na řadu až po jeho smrti. Nebo to byl sám o sobě záměr? Což se dá věřit prolhancům, kteří potřebují ke svým útokům záminky? (Zapálení Říšského sněmu, postřílení německých vojáků Němci převlečenými do polských uniforem - a neustále se to opakuje. Záminky - lži - dezinformace - útoky). V době internetu, mediální zpustlosti a bulváru, není nic snadnějšího než přelhat širokou veřejnost. Media - to jsou nejhorší zbraně hromadného ničení.

      Smazat
    5. Ano máte naprostou pravdu. A omlouvám se za překlep u Heydricha. Ale dnes už naši novináři a reportéři překonali Geblse v jeho manipulacích. Asi by se divil jak pokročili jeho učedníci.

      Smazat
  33. 19:25...A divíte se!?!?!?
    Vždyť je v Práglu málem druhej Jeruzalém,tak čemu se divíme!?
    Lepší přátele Amíci nikde nemaj,než v Izraeli a v Česku.
    V ofiko médiích (ale i jinde,na důležitých pozicích) o gójima málem nezavadíš.
    Helanov

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 19:25 a Helčo!
      Prágl již z dob kněžky Libuše byl prahem k veliké díře do satanského podsvětí tzv. MAHRAL. A proto je sionisty i kabalou chráněn jako vzácný klenot. Asi čekají, že tímto portálem z vyšších dimenzí přifrčí JEHOWA (jáhve) a konečně jim odevzdá vládu nad světem. Chtělo by to pražské středověké stavby prozkoumat laserem a vysokofrekvenčním MASEREM (zvukem) a výsledek vědecky zveřejnit na ČT (spacákoví aktivisté by si sami hodili mašli).

      Smazat
  34. Kdo ví, kde je vůbec kdy pravda. Myslím, že v naší době se už dávno odebrala "do věčných lovišť. Je mi divné, že kdyby byl letoun sestřelen iránskými raketometčíky, že by tak rychle byl dovolen přístup na místo tragédie především samotným Ukrajincům, jako vyšetřovatelům a o to méně tomu společenství ve službách "západní civilizace", produkujícímu smog k zamlžení vlastních zločinů.

    OdpovědětSmazat
  35. Podotkl bych, že po přečtení Hamplovy knihy Prolomení hradeb je jasné, že je to propagandista jak vyšitý.
    A to jsem proti islámu v Evropě.
    Staré trefné "cui bono" opět čistí vzduch.

    OdpovědětSmazat

Redakce vás žádá, abyste diskutovali slušně, nenapadali spoludiskutující ani autory, abyste argumentovali věcně a fakty. Děkujeme.