Reklama

pátek 10. ledna 2020

Ať neříkají, že je nenapadlo, co se bude dít

Patrick Ungermann
10. 1. 2020
Korpus elitních ozbrojených sil Spojených států amerických zavraždil v iráckém Bagdádu íránského vojenského stratéga Kásima Solejmáního a jeho iráckého spolupracovníka Abú Mahdího Muhandise, kteří vedli operace namířené proti Islámskému státu při prosazování perských šíitských zájmů v Iráku. Američané svým způsobem také brojí proti Islámskému státu a s jistou samozřejmostí prosazují v Iráku své americké zájmy. V hledáčku amerických zájmů světélkují irácké a syrské ropné věže.


Ne, že by Peršané tato těžební zařízení přehlíželi. Nicméně Peršané jsou iráckými sousedy odnepaměti. A tak jejich zájmy v zemi, která nemá najít klid a svrchovanost, budou trvalého rázu. Írán má zájem na klidném a bezpečném sousedství s rozvrácenou arabskou republikou. To ovšem znamená znemožnit výboje Islámského státu a mít Američany z dostřelu. Takový perský požadavek je pro Američany nepřijatelný. Vražda dvou významných činovníků z Persie a Iráku americkým dronem je konkrétní skutek americko-perského přestrkování se. Po události nedá práci najít akt obrany spíš na perské straně kolbiště.

Dlužno říct, že se atentát odehrál v době dostavby ruského plynovodu v Baltském moři. Potrubí má vést strategickou surovinu do Německa, do Belgie a až do Velké Británie. Napojit bychom se měli my i Slováci. To pro případ, že by Ukrajinci za zemní plyn Ruské federaci neplatili a plynovody Svaz a Bratrství by dočasně vyschly. Dostavbou nové větve ruského plynovodu ztrácí část trhů v Evropě Spojené státy americké. Právě současný prezident USA a svého času předseda Evropské komise Jean-Claude Juncker na setkání v červenci 2018 dojednali euro-americkou energetickou dohodu. Vývoz zkapalněného zemního plynu ze Spojených států do zemí Evropské unie se od té doby zčtyřnásobil. Ve strachu z poklesu vývozu zemního plynu do Evropy nyní USA ústy svého prezidenta rozhodly o sankcích proti podnikům, co dostavbu nové větve ruského plynovodu na západ zajišťují. To obzvlášť rozladilo německé státníky. Berlín do Washingtonu vzkázal, že Spojené státy nenechá mluvit do německých záležitostí. Snad i ve stínu mračícího se Berlína mohla v naší televizi zaznít úvaha, že americké komando vraždou perského a iráckého stratéga, vraždou bez mandátu OSN, vyhrotilo napětí na blízkém a středním východě.

Před sedmi lety jsem ve Slovanském kulturním institutu vydal knihu s osmi kapitolami z našich dějin. Kniha Naše vlast – naše dědictví má posloužit hlavně středoškolské mládeži. V poslední kapitole jsem se odhodlal ohodnotit přínos atentátu na říšského protektora Reinharda Heydricha: „Já osobně odsuzuji atentát na říšského protektora Heydricha. … Atentát zavinil příšerné zlo. … Zejména v důsledku heydrichiády zemřelo násilnou smrtí za německé okupace mnoho z oněch 300 000 našich státních příslušníků. Myslím si, že to mluví za mnohé.“ Atentát na jakoukoli politicky a vojensky vysoce exponovanou osobnost ve výsledku přináší zdařilou pomstu a bezbranné utrpení. Rozvířené úvahy na téma, zda se po spáchaném atentátu bude postižená strana mstít, a jak asi, v sobě mají cosi telecího a naivního.

Dcera Solejmáního Zeinab se při smutečním obřadu s otcovými ostatky nechala veřejně slyšet, že zabíjeny budou děti amerických žoldnéřů, kteří bojují v Iráku. Splňuje to přísnou logiku odvetného práva. Smrt od nás přijde přesně do domů těch, kdo u nás zabíjejí. Je v tom až starozákonní mrazení. Účinnost takového postupu odzkoušely mnohé civilizace. Odvetné právo dodnes sehrává podstatnou úlohu v izraelsko-palestinském nesoužití. Odvetné právo vytváří svět, který na jednu stranu nabízí každému pochopitelnou spravedlnost, na stranu druhou je to svět životu nebezpečný. Čím je spravedlivější, tím je i nebezpečnější. Soudím (a člověk nemá soudit tuze často – nesuďte, abyste nebyli souzeni…), že organizace, které páchají atentáty, oživují odvetné právo, a proto by neměly být našimi strategickými spojenci, neřku-li přáteli. Chtějme bezpečnější svět, svět, ve kterém odvetné právo není hnacím motorem výkonu spravedlnosti. A proto nespojujme své zájmy a naděje s atentátníky.

39 komentářů :

  1. Jen tak na okraj. Autor s atentátem na Heydricha poněkud přestřelil. Když zastupující říšský protektor (on totiž nikdy nebyl říšským protektorem) přijel do protektorátu pyla produktivita pro říši životně důležitého českého průmyslu na nějakých 70% předválečné produkce. V době atentátu to bylo už kolem 100 %. Zvýšily se potravinové příděly, zavedly se další sociální výhody. Prostě to začalo vypadat, že kolaborujeme. Pozice Beneše byla velmi problematická. Po atentátu a následné haydrichiádě se ovšem situace výrazně změnila ve prospěch Československa a včetně uznání Československa v předmnichovských hranicích. A jen tak na závěr těch 300 tis. mrtvých - celkem přišla ČSR o cca 360 tis. obyvatel - z toho 25 tis padlých vojáků, 60 tis civilů a 275 tis. Židů.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Prosím a kolik našich bývalých spoluobčanů německých Sudetských občanů kolaborovalo proti německému fašistickému Německu? Jak oni se zapojili do odboje za svoji bývalou vlast? Když teď tak pláčí, že ji museli opustit?

      Smazat
    2. Němci v tomto výčtu nebyli započítáváni. V posledních volbách podporovali z cca 90 % SdP (někdy se uvádí, že Hitler měl v Sudetech vůbec největší podporu). Na odhadované ztráty za války jsem kdysi v nějaké publikaci narazil - bylo to kolem 200 tis (bez záruky) - což asi procentuálně odpovídá i celkovým vojenským ztrátám celého Německa.
      O odboji sudeťáků proti Hitlerovi - ano nějaký byl. Podívejte se třeba na předválečnou organizaci Republikanische Wehr která chtěla bránit republiku proti Hitlerovi.
      Nebo třeba na postavou německého soc. dem. Wenzela Jaksche. Nejprve utekl z protektorátu před Hitlerem do Polska a pak do Londýna. Nejprve chtěl spolupracovat s Benešem, pak protestoval proti uznání ČSR v předmnichovských hranicích a nakonec byl činný v sudeťáckém Svazu vyhnanců. Ono to prostě není jednoduché.
      A nejhorší na tom všem je, že někteří čeští politici nářkům sudeťáků dopřávají sluchu a tím je vlastně legalizují.

      Smazat
    3. Milý autore,
      v článku zmíněný Islámský stát, byl a je dítětem americké válečnické politiky, jestli to nevíte.
      A ISIL je a byla neregulérní armáda USA.

      Je proto zajímavé,
      že se mnozí bulíci domnívají,že rychlé obsazování území Sýrie lze přičíst šikovným bojovníkům Islámského státu.
      NIKOLIV.
      Od samého počátku vyprovokovaného konfliktu byla tato chátra podporována vojsky USA, na zemi bojovali pouze islamisti a ze vzduchu bombardovali američtí okupanti pouze písek v poušti, aby se mohli rychle vrátit pro další náklad pum a zbrojaři v USA tak měli odbyt...
      A co se týká doby Protektorátu Böhmen und Mähren ?
      NIKDO ve válečné Evropě se neměl v té době tak dobře,
      jako občané ČR.
      Kdo držel hubu a krok, tak se vyrovnal s přídělovým systémem, s povinností pracovat, s hajlováním při vstupu do úřadů, ale i do běžných prodejen, nebo s tím, že se děti ve školách učily o Říši.
      Vyprávěl tehdy můj pamětník, ročník 1923.
      Kolik se tady najednou po r.45 vylíhlo partyzánů a protifašistických bojovníků, lze přirovnat pouze k Božímu zázraku...

      Smazat
    4. Jen tak na okraj. Když už jsme u těch našich "milých krajanů.
      "Během několika let se sudetským Němcům podařilo ohrozit vnitřní stabilitu Československa tak zásadně a rozrušit jeho vnitřní poměry tak dokonale, že bylo zralé pro likvidaci. To vše se mohlo stát jen díky tomu, že všichni sudetští Němci se stali národními socialisty... Historie vynese jednoho dne svůj soud: Sudetští Němci vykonali věrně a dobrovolně svou povinnost."
      (Konrád Henlein ve svém projevu hodnotící činnost Sudetoněmecké strany. Vídeň 4. 3. 1941.)

      Smazat
    5. V těch 360.000 mrtvých občanů ČSR byli i padli sudetští Němci na Východní frontě.

      Smazat
    6. 21:33 Přestaň urážet oběti německé hrůzovlády. Hnědý kreténe. L

      Smazat
    7. Nejsem hnědý kretén, jen mám rád pořádek. Do zmařených životů čsl. občanů musíš započítat i ty sudetské Němce. Stejně tak to dělají české statistiky.

      Smazat
    8. Nesouhlasim ..
      Atentat na hovado heydricha byl potreba o tom neni pochyb
      Ta bestie byla snad nebezpecnejsi nez ada..
      Navic ta bestie byla o tridu inteligentnejsi a o to vic nebezpecna
      Jinak byla valka a bohuzel ve valce zemrou i civilisti
      Heydrich musel chcipnout jako pes

      Smazat
    9. WWII. prohrála Naše rasa jako celek, ne jen nějací Němci! Každý Čech se moh dříve či později poněmčit, nikdo to nepozná, ale čmoudem se nestane a do mentality koránu či jiných divošských kultů nepronikne i kdyby se na hlavu stavěl! Slované by bývali byli z velké části odsunuti za Ural, kde by toto území osídlili naší, tedy Bílou rasou a zachránili ho tak pro nás! Nyní připadne rase žluté, bohužel. Tak jako celý zbytek Ruska a ten ocásek na konci Asie zvaný Evropa zase rasám tmavým. Páč dějiny píší jen rasy rozpínavé a ostatní - ty zdegenerované a změkčilé z ní bývají odejity. A to čeká nás, je to po porážce v roce 45 náš neodvratný osud. Stalinský systém na Východě jen dočasně zakonzervoval stav, který se ale i tak stal historicky neudržitelným. Celkově vyhrál sice SSSR, ale i Rusové byli poraženým národem ve WWII - http://img-fotki.yandex.ru/get/3304/tapirr.11f/0_27c44_2dd8151b_orig.jpg


      „Kdyby všichni mrtví spojenečtí vojáci mohli vidět, jak vypadají jejich země dnes, byli by složili své zbraně a bojovali na straně Němců.“ David Irving

      Smazat
  2. Ještě bych chtěl doplnit, že v těch 25 tisících padlých jsou padlí na obou stranách včetně padlých v Polsku a v SSSR, když se Slovensko po boku Německa účastnilo obou tažení a v těch civilních obětech jsou i mrtví z amerických a sovětských náletů.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Nějak mi to nesedí. To by totiž znamenalo, že sudetští Němci přežili válku beze ztrát. Jestliže ztráty německých vojáků činily 8-10 % z celkového počtu obyvatel, odpovídalo by stejné % ztrát u sudetských Němců 160-200.000. A to by znamnealo, že celkové ztráty by se dostaly až někde přes 0,5 mil. lidí z bývalé ČSR.

      Smazat
  3. Představa američanů je přesně v duchu tohoto článku. My si dovolíme vše a vy nebudete reagovat. Maximálně nám můžete líbat polobotku. Za to vás zemře o něco méně.

    OdpovědětSmazat
  4. Stačilo napsat,že násilí plodí násilí...
    I když časem- dříve nebo později- dojde mezi protivníky k dohodě,ti postižení násilím NEZAPOMENOU.
    Čím víc krve vyteče,tí hůře se rána hojí.
    ...A když už se zdá,že jsou rány zahojené,tak se V NEJNEVHODNĚJŠÍ chvíli znovu zanítí.
    Viděli jsme to na Balkáně a nebyl to vůbec hezký pohled.
    Momentálně jsou na světě dva státy,které pohrdají dohadováním,dávají přednost právě násilí,málokdy uplyne den,ve kterém nikoho nezabijí.
    Jsou to Spojené státy a Izrael,jejich styl je BUM BÁC,třeste se,holoto,na nás nemáte...
    No,nemají...ZATÍM.
    ***
    Útok dronu na talibanského velitele v provincii Herát zabil současně i 60 afghánských civilistů.
    Izraelské letectvo bombardovalo skladiště zbraní na SYRSKO-IRÁCKÉ hranici.(Kolik skladníků při tom zaklepalo bačkorama nesdělili.)
    Helanov

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Rana zahojena neni ani nahodou
      Je to jako balvan a nema to konce
      2 valka nas poznamenala vsechny
      Jak starsi tak i mladsi generaci
      Nema to konce

      Smazat
  5. Dcera zabiteho generala ze budou zabijeni jejich deti ale tm myslela deti rodicu v USA kteri jsou americti vojaci na zakladnach v okolnich zemich Iranu

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Ano, nyslela temi detmi americkych rodicu myslela soucasne americke vojaky v zahranici...

      Smazat
    2. Ano tak to myslela ne jak si nekteri mysli ze se persane chystaji zabijet deti v pravem slova smyslu
      Vzkaz byl pro rodiny vojaku..

      Smazat
  6. Úděsné podrobnosti ze zasedání iráckého parlamentu, kde bylo rozhodnuto o stažení amerických vojáků z této země. .
    https://www.pokec24.cz/politika/al-capone-hadr/
    http://www.novarepublika.cz/2020/01/irak-zada-odchod-usa-co-bude-nasledovat.html
    Valka mezi Shiite a Sunni, existuje uz 1500 let.
    Dobrá a pohotová úvaha,propůjčit Iráckou základnu Číně,která vyhrožuje,že uvede na trh dolary a úvěry z USA.Tak si sníží dluhopisy v Číně,celkem bezbolestně a Rusům vypálí rybník,budou tam bez boje!!!

    OdpovědětSmazat
  7. Je mrzuté, že vnímavá duše pana Ungermanna znemožňuje pochopit skutečnost, že atentát na Reinharda Heydricha nebyl pomstou, ale politickým gestem v té době nezbytným k tomu, aby čs. emigrace byla uznána za politickou reprezentaci nacisty porobeného státu, který tak je, de facto, ve válečném stavu s hitlerovským Německem. Není pochyb, že šlo o jeden z kroků nezbytných k obnově ČSR v původních hranicích. Na jedné straně je prezidentu Benešovi vytýkáno, že vedl ČSR k pomnichovské kapitulaci, na druhé straně to, že jeho prozíravé politické řešení situace znamenalo ztráty na lidských životech v důsledku Heydrichiády. Pan Ungermann zřejmě nechápe, že existenční národní zájem nebylo možné obhájit tak úplně zadarmo. Po krvavé bitvě andělským generálem? JiH

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. No - na druhou stranu - zabití Heydricha nebylo českým výmyslem a projektem. Bylo to vyprojektováno v Anglii a zneužiti k tomu čeští občané. Taky si mohli Heydricha pozvat do Anglie a zabít ho tam. Jenže to by Němci v odvetu pozabíjeli stovky angličanů a to právě nechtěli, zatímco o Čecháčky v tomhle zhovadilém světe nestojí nikdo. My se necháme uplatit k čemukoliv, naverbovat k čemukoliv, a ještě jsme vděčni - připadáme si velcí a důležití. Bylo to dobré jen k tomu, že následné udavačství a šílené množství udavačských dopisů na nevyhovující sousedy, kteří se navzájem udávali, ukázalo, co jsou Češi za zhovadilce. I Němci tím byli překvapeni. Druhým excesem bylo vyvolání Slovenského národního povstání - stejný švajneraj, vymyšlený mimo naši zem. Tam nikdo nepovstal, opět to tam rozpoutal cíleně shozený výsadek, s jasným cílem. Protože Němci prohrávali válku, bylo nutno docílit dojmu, že s nimi Slováci nekolaborovali, naopak bojovali, a ty hromady obětí, a zhovadilé vraždy i nemluvňat, vypálené celé vesnice apod. co museli projektanti tohoto excesu předpokládat, ty hromady obětí musely tak smýt vinu Slovenského zbohatlického ksindlu, že s Německem kolaboroval od začátku války. "Samostatný lúdový štát"?? Zajímavé - SNP odsraly tisíce nevinných, úplně obyčejných lidí ve vesnicích a horách - ale žádnej zbohatlickej ksindl v Bratislavě a dalších městech. Všechno - je vždy uměle vyvolávaný švajneraj, bez ohledu na pozabíjené lidi. Na obyčejné lidi totiž sere veškerá politická veteš. Už římský senátor Sulla hřímal na zasedání senátorů "Lid?! Co je to lid?" A je to tak dodnes a všude.

      Smazat
    2. 12:55 jste evidentní hlupák, který nic ani netuší o reáliích té doby a uráží všechny ty skutečné vlastence, kteří obětovali, nebo nejméně riskovali svoje životy i životy svých blízkých. Nebýt jich a efektivní práce politické emigrace jak v Londýně, tak v Moskvě, nebyla by obnovena ČSR buď vůbec, nebo nejméně ve svých předválečných hranicích. Pomluvy o udavačství Čechů, Moravanů a Slezanů šířili především sami kolaboranti, dál šíří nepřátelé české státnosti a hlupáci vašeho typu. Já Protektorát Böhmen und Mähren prožil jako utečenec ze Sudet a vím, že z okruhu čtyř vesnic v Českém ráji, tedy víc než šesti set lidí, za téměř šest let Protektorátu, nikdo nikoho neudal. A že bylo dost důvodů proč. V mé generaci se takovým pomlouvačům jako jste vy, "rozbíjela držka". Jenže, tou dobou byste zpíval jinou, to co teď produkujete, nebylo tenkrát módou. Toť vše, charaktere!

      Smazat
    3. 16:01 Houbelec, má recht, jedinou "reálii" kterou posral je to "pozvání Heydricha do Anglie", páč to si zas popletl s Rudlou Hessem. Válčící strany si jinak ale vzájemně delegace nezvou. Jinak je ovšem známý všeobecně že prolhaní, sebechvalní a sebeklamní Čecháčci jsou mistři světa v obrazoborectví, strhávání soch a symbolů, přejmenovávání ulic i vlastního státu a falšování vlastní historie, založené na bratrovraždách a zákeřných záludnostech. Bohužel se ukazuje, že nedorostli pro vlastní samostatný stát, nezaložený na literárních a politických padělcích a intrikách, jakož i na uplacených rakouských dezertérech. Bohužel o zpustlou Kotlinu už nikdo z vyspělejších sousedů nestojí (aby si vlastní stát nezamořil)! A přitom i ten Švajc nám mohl čučet na záda, kdyby Čechy & Morava zůstaly součástí Rakouska, nikdy by se Němci v pohraničí nevzbouřili a vítězové války nemuseli nahrazovat pracovité Němce zaostalou menšinou, importovanou ze Slovenska a Rusáci by náš stát neovládli a my dneska mohli mít prosperující zemi. Místo toho máme v Evropě nejdražší vodu, telefon, elektriku, potraviny (a to je pro východní Evropu dělají ještě ošizené z náhražek) a to vše za 1/3 mzdu než má za stejnou práci Rakušan či Francouz. Kdyby se místo Mäsárika-Redlicha a huhňavého křiváčka Beneše stal prezidentem republiky pan generál Gajda, byly by naše vztahy s bratrským Polskem i méně bratrským Maďarskem či Rakouskem natolik dobré, že otázka slovenské i německé autonomie by byla bývala dávno vyřešená a v roce 38 by jsme nestáli sami jak kůl v plotě proti všem, zrazeni a opuštěni západními masonskými darebáky!

      Smazat
    4. Pro 19:00
      Fascinující. Jen bych doplnil, že na ony pracovité Němce ze Sudet dopadla hospodářská krize z 34 roku skutečně asi nejhůře v celé v ČSR. A "pracovitost" jim nebyla k ničemu.
      K tomu Gajdovi - ano máte pravdu. ČSR by pak jako fašistický stát stála pevně po boku svých spojenců a naše Česká obec fašistická a Vlajka by byly souputníky Hákových šípů z Maďarska. S tím Polskem ovšem nějak nevím. On ten Pilsudski byl taky fašista a kamarádství s Němci pak taky nějak nedopadlo.... J.

      Smazat
    5. Kto si to19:00 čo si tu hovoríš: "my", "nám", "naší", "nám stát rusáci neovládli" a pritom hovoríš: "prolhaní, sebechvalní a sebeklamní Čecháčci". Taký exotický národ čo sa nazýva: "mynámnašírusácinámstátneovládli", ale nikde na blízkom ani ďalekom okolí nepoznám. Ale ako sa hovorí: "na každém šprochu se najde pravdy trochu". Skutočne prejavy obrazoberectva a neprestajného premenovávania poznám aj z nášho prostredia, to neni sú len nejakí "čecháčci". Skutočne to povstanie bola fraška zinscenovaná na záver vojny. Keby takto zhadzovali agentov a zbrane z Russka do druhej Slovenskej republiky za účelom rozvratu, terorizmu a atentátov na predstaviteľov kolaborantskej vlády a velenia NATO, tak ako to robili za prvej Slovenskej republiky na predstaviteľov Wehrmachtu, tak by takí pošukovia ako Ty jačali celí zbesnení o Russkej agresii, či nebodaj až okupácii. Taktiež rozbitie Rakúskouhorska malo za cieľ vybudovať tu namiesto Rakúskouhorského žalára národov žalár národov Československý, ktorý by slúžil s Masarykovou(aj s agentom žabožravých Francúzov-Štefánikom) a Benešovou vládou záujmom ich stvoriteľov-Anglosionistom. Vždy som vyslovil že bola to škoda, že aspoň Slováci nezostali vo zväzku s Rakúšanmi a ani sa o to nepokúšali, po tom čo Maďaróni a Česskí šovinisti vystúpili. A tak sa stalo, že zo Slovenska tam chodia naše mamy, dcéry, vnučky utierať zadky Rakúskym dôchodcom. Nevadí aspoň sa ukázalo, kto mal z toho "osamostatnenia" prospech. Kult osobnosti Masaryka a Štefánika, akého sa ani Stalinovi v Sovietskom zväze nesnívalo a oči pre plač nad mizerným zárobkom v "samostatnom, zvrchovanom" Slovensku, pretože Slováci musia uživiť svoju byrokraciu, navzájom sa obviňujúcu z rozkrádania štátnehoho majetku a údajného prepojenia na mafiu s údajnou vraždou "geniálneho novinára čo to všetko" vraj odhalil. Môj profil Ukrofil.

      Smazat
    6. 19:00 Už zase tapetujete diskuzi těmi svými hovny Sračkomete? Myslím tím tapetu od 4 řádku shora. Vy tedy máte v té své palici nasráno!

      Smazat
    7. Onen "analytik" z 19:00 dovede rozhodnout o tom, zda naši předci měli nebo neměli vítat vznik samostatného státu a rozpad Rakousko-Uherska, které nás i Slováky zatáhlo do První světové války, které nijak nezabránilo, naopak, pod tlakem německého a maďarského živlu podpíralo maďarizaci Slováků a Slovenska, poněmčování Čechů s Moravany a Slezany, Čech, Moravy a Slezska, kde všude navíc i majetkové poměry vedly k diskriminaci našich národností. Ten hlupák z 19:00 to všechno zřejmě netuší a s nafoukaností hňupa mistruje historii po boku těch, kterým vadí, že přestali a pořád ještě nejsou dost pány v národním prostoru Česka a Slovenska. Ukrofilovi se musím divit, když nechápe, že vzniklá čs. státní konfigurace, daná možnostmi doby, třeba i s chybami, obnovila slovenskou národní kulturu a stala se předpokladem slovenské státnosti. JiH

      Smazat
    8. 21:15 Rudocancy! To primitivní srbský azbuci - stačí si přečíst co provedli vlastnímu králi na začátku minulýho století a jak rozpoutali na Balkáně dvě války a nakonec i tu světovou! - http://ceskapozice.lidovky.cz/tema/rakousko-uhersko-vyhlasilo-srbsku-valku-opravnene.A140626_154416_pozice-tema_lube

      Jejich fašistický "jugoslávský stát" (od roku 1929 takto definovaný) upíral práva mnohem kulturnějším národům, jakými bezpochyby Slovinci i Chorvati byli! Zanikli po zásluze a jejich opětovný náslilný slepení bolševiky po roce 45 bylo zločinem!

      Smazat
    9. Jsem překvapen, co se tady promenáduje za nácka. Vzhledem k tomu, že píše česky, to vypadá, že je rodilý Čech a přesto o sobě píše jako o prolhaném Čecháčkovi. Bizardní sebekritika...

      Smazat
    10. 9:26 Nácek je leda tak místní prosrbský cenzor - známý to čichač prdů téhle kremelské lžidoopice! - http://iks2010.info/wp-content/uploads/img/291912_original.png

      Omámen jimi poté usiluje mermomocí zabránit tomu, aby i u nás proběhla důsledná dekomunizace jako v Chorvatsku, na Ukrajině a v Pobaltí! Trápí ho bejt součástí civilizovanýho světa, a touží i s námi zapadnout mezi tuhle smradlavou hordu ožralých, za bílýho dne v pochcaných teplákách křepčících podlidí! - https://www.youtube.com/watch?v=LhXXiVgILKQ

      Ale potáhne vodsud jen s hrstkou svých odulých kumpánů a to tak rychle, že se nestačí ani posrat strachem, až mu dám čuchnout k této mé sukovici! - https://vimeo.com/82853398

      Smazat
  8. Zajímavá myšlenka - pozvat si Heydricha do Anglie a tam ho zabít. Zvláště pak v roce 1942......Ale to si mohli zrovna pozvat i další potentáty......Otázkou je zda by přijeli. Hess to zkusil o rok dřív bez pozvání a v Norimberku dostal doživotí.
    K SNP. No kdyby Němci neodzbrojili ty dvě východoslovenské divize, tak SNP by asi byla velmi úspěšná operace a RA by byla v září 1944 na Moravě. Byla by to obdoba průchodu RA Bulharskem nebo Jugoslávií. Takhle to dopadlo jako taková malá operace Market Garden.
    Senátor Sulla - to máte asi na mysli diktátora Lucia Sullu, který vlastně rozvrátil základy římské republiky....

    OdpovědětSmazat
  9. Kdyby byla funkční OSN tak jsou us okupanti dávno doma a tohle by se nedělo. Írán se určitě pomstí teď je nevhodná doba ale časem jo.

    OdpovědětSmazat
  10. každý konflikt je dnes plánová a dávno dopředu jasný.Nejsme středověk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpovědětSmazat
  11. Beneš byl ve špatné pozici už podpisem Mnichova a hlavně potom svou abdikací, kterou potom zase v Londýně odvolal, jakože neplatí ...

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Beneš byl výtečný politik. Vše co dělal bylo pro blaho národa. I ta abdikace a pokračování v odboji v Británii. I ta smlouva se SSSR.

      Bylo by dobré se podívat na osudy a akce jiných politiků té doby _ DeGaulle, Adenauer apod. Pak musíte uznat, že Beneš byl velký formát a vlastenec.

      Smazat
    2. Benes byl zbabelec...
      O tom neni pochyb
      Zadny velky statnik to nebyl..
      A ted to slìznu

      Smazat
  12. Jaké to je žít s pocitem, že jsem vrahem nejhrubšího zrna? Myslíte si, že kladu otázku, která jde nemravným a právě vrahům zcela mimo jejich chápání a že se jim žije radostně, zejména když tu vraždu mohli spojit se skvělou loupeží, zpeněžit. Ale to je svět kapitálu, kde se nic neměří mravností, čestností, právem a spravedlností, ale jen a jen penězi a z nich vyvěrající mocí. To je přesně to, čemu "civilizovaný" Západ říká "demokracie a lidská práva", to je přesně to, pro co i usilovně pracuje pražská kavárna a sešlost milionů úchylek. Jo, peníze, ty jsou všemocné, proto byly i vymyšleny. Za ty si můžete pro sebe vytvořit ráj a pro druhé peklo a ani nemusíte být šílencem, volně běhajícím po našem dvorku, protože "máme demokracii a mohu si dělat co chci", jak to opakovaně zaznělo v ČÉTÉ, jako výhoda kapitalistické totality proti té socialistické.

    OdpovědětSmazat
  13. noviczech
    ... "Chtějme bezpečnější svět, svět, ve kterém odvetné právo není hnacím motorem výkonu spravedlnosti. A proto nespojujme své zájmy a naděje s atentátníky."
    ...pane Ungermann, tak vydejme zákon na této Zemi, že: voják (ne civilista), který překročí hranice svého státu musí být zastřelen! (Kolik lidského utrpení a bolestí by bylo ušetřeno)!
    Paní Merklová, když v Kolíně byli dívky osahávány uprchlíky, citovala Bibli, "nastavte jim druhou tvář"! Jaká podpora zla by toto vlastně byla! Proto (můj názor), zlo musí být potrestáno a formu trestu už ve starém Izraeli určoval zákon. A bolest v srdci nevymizí za týden, ani za rok, někdy s ní člověk i ze světa odchází. Hlavně nenastavujme zlu druhou tvář,jsme stvořeni jako homo sapiens a proto zvažujme a braňme se zlu. Na jedno zlo jsme si našlápli před 30 léty!

    OdpovědětSmazat
  14. Vůbec ne! Úplně by stačilo,kdyby politika, vládnutí, a tak dále, byly jen čestné funkce! Nic za peníze. Jen pro opravdové nadšence, kteří se cítí být povoláni organizovat všem slušný a plodný život, pro všechny občany rovným způsobem, bez protekcí, bez nadržování, bez klientelizmu. Kdyby politika nebyla odporná špína, kam si špinavci ( většinou staré impotentní žoky peněz) chodí nahrabat majetky nebo zvyšovat své zisky, nebo mají obludně vysoké ego, a touží po moci. To všechno by mohli, ale bylo by to obráceně - žoky peněz by do vládnutí vkládaly svoje peníze - jako když se zakládá s.r.o, nebo a.s. nebo nadace apod. Musím prokázat že na to mám a vložit to tam. Tedy obráceně. Ne že polezu do politiky rejžovat, a na občany se vyseru. To byste viděli zájem o politiku. A pokud by byl, mohl by svět očekávat jen slušné, rozumné a chytré lidi - nebyly by války, naopak, svět by plánoval výrobu, odbyt i prodej společně... jako v písni "ten dělá to a ten zas tohle, a všichni dohromady uděláme dost."... nebo .."když všichni všechněm všechno dáme, tak budem všichni všechno mít dohromady"... Nikdo by nikam neutíkal, protože by se všichni ve svých domovech měli dobře. Jenže? Jenže nepřející chamtivci, kteří by nejraději všechno sežrali sami, mají raději války, hádanice, podvraťáctví, podvody, šmejdy, - proto svět vypadá jak vypadá. Všechno je zvrhlé. Snad už to skončí nějaký vyšší zásah. A když už jsme u toho osahávání dívek, tak to nedělají jen utečenci. Naši soukmenovci to dělají taky, kromě zabíjení pro peníze nebo z chlastu, zabíjení a týrání dětí, pedofilie, pornografie,chlast, drogy, prostě obecný hnus, který lovci mamutů neznali. To o té druhé tváři je citát z bible, a původně to bylo myšleno dobře, aby se lidi nesoudili kvůli každé pitomosti - viz dnešek.

    OdpovědětSmazat

Redakce vás žádá, abyste diskutovali slušně, nenapadali spoludiskutující ani autory, abyste argumentovali věcně a fakty. Děkujeme.