Reklama

pondělí 13. ledna 2020

Badatelé chtějí nové norimberské procesy tentokrát pro komunisty

Jiří Jírovec
13. 1. 2020
Tato zpráva pochází z naprosto důvěryhodného zdroje. [1] Nejde tedy o fake news nebo rusko-čínskou propagandu. My Češi jsme odhodlaně vykročili na cestě za odstraněním zla. Můžeme jít světu příkladem v odstraňování soch, označování hrobů lumpů, odebírání čestných občanství a možná i řádů. Pravda, poněkud jsme zaostali ve stíhání starců. Tam nás předstihla třeba Kanada, která již vydala ke stíhání naturalizované Němce. 



Přijala je po válce, protože tvrdili, že neměli nic společného s nacismem. Dodatečně se zjistilo, a přišlo to vhod, že tehdy imigračním úředníkům lhali, ztratili kanadské občanství, které bránilo jejich deportaci.

Policie ČR šetří naše staříky, například Jakeše a Štrougala. Jejich případ je zapeklitý, protože není zcela jasné, zda stát může na svých hranicích ustavit pásma, do kterých je omezený přístup, na samotné hraniční čáře postavit plot nebo zeď a opatřit je ostnatám drátem a elektřinou nabitými dráty. Pokud to lze udělat, pak stačí, aby takové pásmo bylo viditelně označeno tabulemi s nápisem "Vstup zakázán".

Spor je tedy o otázku zda má každý (světo)občana právo odejít do jakékoli části světa, která mu připadá vhodná pro život a případně pro jeho konec. Byl to sám Jára Cimrman, který si zvolil svoji vlast Böhmen pro tento účel jako nejvhodnější.

Nedávno jsme slavili zbourání Berlínské zdi. Ta bránila lidem v cestě za lepším životem. Byla postavena zločinci, kteří popírali právo jedince na svobodnou volbu. My jsme se slávou rozstříhali zátarasy na našich hranicích. S odstupem času se ukázalo, že demolice zátarasů byla poněkud předčasná.

Samozřejmě ctíme zásadu, že všichni lidé jsme si rovni, ale někteří jsme si přece jenom rovnější.

No a tak se stalo, že americký prezident staví plot na hranici s Mexikem. Má bránit Mexičanům (čti: lidem), aby šli za lepším a svobodnějším životem na sever.

Podle některých medii Trump zvažuje, že vojáci mohli migranty střílet do nohou, zeď opatřit hroty schopnými propíchnout kůži a elektřinou nabitými dráty. Za inovaci lze považovat vodní příkopy s aligátory a hady. [2] [3] [4]

Kdyby to byla pravda, pak by Trump byl stejný zločinec jako Jakeš.

O tom, že Gottwald měl na rukou krev Horákové, protože oslyšel výzvy ze světa, aby ji nedal popravit, jsme dobře informováni. Jenže stejné platí o Eisenhowerovi. Na jeho rukou je krev Ethel Rosenbergové, které výzvy ze světa také nepomohly. S odstupem času se ukázalo, že byla nevinná, že proti ní svědčil příbuzný, aby odvrátil pozornost od vlastní ženy. To již ale byla v pánu.

Horáková i Rosenbergová měly smůlu, že se v té době špióni popravovali. V roce 1962 se přišlo na to, že se lze domluvit a špiony vyměnit kus za kus. Dárovat jim tak život za službu, kterou své zemi poskytli. Tak byl vyměněn Powers (pilot sestřeleného U-2) za Abela.

Rozdíl mezi dvěma popravenými ženami je v tom, že se za smrt první komunisté omluvili, kdežto Američané za svůj omyl nikoli.

Skutečná velmoc se totiž nikdy za nic neomlouvá. Každou omluvu lze totiž propagandisticky zneužít jako falešnou či nedostatečnou.

[Ve svém komentářích z 6.9. 2016] prezident Obama popsal Laos jako nejvíce postižený národ těžkým bombardováním v historii. Průměrně osm bomb za minutu bylo shozeno během vietnamské války mezi roky 1964 a 1973, tedy více než v průběhu celé druhé světové války…

Odhaduje se, že při americkém bombardování Laosu v rámci "tajné války" mezi roky 1964 a 1973 bylo svrženo přes dva miliony tun bomb a zahynulo 350 000 civilistů. Problémem je inevybuchlá munice z kobercových náletů – podle průzkumu z roku 2009 tato munice zabila 29 tisíc lidí od roku 1964, v posledních dvou letech se stále více než 100 lidí ročně stane obětí, 60 % zemře, 40 % jsou děti. [5]

Kobercové nálety jsou považovány za válečný zločin. Americké presidenty a generály je možné považovat za adepty válečného zločinění, protože jejich geopolitické zájmy vždy vedly k ničení.

Kam zařadit Henry Kissingera, který hrál významnou roli v pozadí vietnamské války a bombardování Vitnamu, aby později pomohl vyjednat mírovou smlouvu, která válku ukončila. [6] [7]

Mohli bychom zmínit roli, kterou hrála Madeleine Albright v Kosovu, zejména pokud jde o smlouvu z Rambouillet. Byla napsána tak, aby ji Miloševič nemohl podepsat a tím otevřel cestu k bombardování.

To ale není nic proti její odpovědí na otázku, zda smrt asi půl milionu iráckých dětí (v důsledku ekonomických sankcí) za odstranění Husseina stála. Albrightová řekla: my si myslíme, že ano.

Zde je její naprosto zrůdná odpověď v originále:

Leslie Stahl: We have heard that a half a million children have died. I'm mean that's more children than died in Hiroshima. You know, is the price worth it?
Albright: I think this is a very hard choice, but the price we think, we think the price is worth it
Voice Over, Stahl: Worth it because she believes the sanctions are working.
Albright: He has come cleaner on some of these weapons programs than we thought before and he has recognized Kuwait and that was one of the very important reasons that this whole war started
Albright: It is a moral question, but the moral question is an even a larger one, Don't we owe ito the American people and to the American military and to the other countries in the region that this man not be a threat.
Stahl: Even with the starvation?
Albright: I think Leslie it is hard for me to say this because I am a humane person, but my first responsibility is make sure that United States forces do not have to go and refight the Gulf War [8] [9]

Ráno 20. prosince 1989, několik hodin po začátku operace Just Cause zdůvodnil George H. W. invazi Panamy mimo jiné odvoláním se na ochranu životů amerických občanů v Panamě.

Bezprostřední příčinou byla smrt amerického vojáka, který se pokoušel dostat přes kontrolní body na panamskou vojenskou základnu. [10] Počet obětí na panamské straně se odhaduje na několik tisíc.

Nápad zmíněný v úvodu, je geniální. Jen nesmí skončit na polovině cesty. Má-li být spravedlnost dotažena až do konce, musí platit "padni komu padni". Musíme se zbavit předsudku, že lze zabíjet legálně. Ať již ve jménu boha, vyšších mravních ideálů nebo geopolitických cílů.

V době, kdy se opět stavějí ploty na hranicích a nejmocnější muž světa mluví o elektrickém proudu, hrotech a střelbě na přelézající či podlézající bude odsouzení Jakeše nebo Štrougala vypadat trapně.

Možná stojí za připomenutí, že Hussein, Noriega, bin Laden, Kaddafi i Miloševič byli jednou dobou Američanům užiteční. Nakonec se všichni zprotivili a jsou v pánu.

Nechoď, Vašku, s pány na led, mnohý příklad známe, že pán sklouzne a sedlák si za něj nohu zláme. Tak varoval již KHB.

218 komentářů :

  1. Ale teď už si mě vážně nasral, Jírovče! Ano, budu ti tykat, protože vykám jen lidem, kterých si aspoň trocho vážím, což ty nejsi po tomto výplodu ani smykem.

    Pochybuju, že jsi až takový idiot, že nevnímáš rozdíl mezi plotem, který má chránit obyvatele určitého území před nezvanými vetřelci a plotem, který má lidi držet uvnitř koncentráku aby se nerozprchli.

    Proč teda tyhle kraviny píšeš? Právě ty, který jsi z komoušského lágru sám utekl za lepším životem, bohatstvím, kariérou a svobodou do Kanady?
    No dnes už tuším, že jsi tam byl vyslán jako agent komoušské rozvědky. Jiné vysvětlení toho co teď produkuješ se hledá těžko.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Troubo, antikomunistická propaganda ti zatemnila mozek tak, že už nejsi schopný přemýšlet a papouškuješ stále dokola tu trapnou antikomunistickou propagandu ..
      Většina která přemýšlí tě nemůže brát vážně, jsi fanatik ...

      Vymazat
    2. Nevážený anonymní, ono záleží také na tom, ze které strany zdi provádíš svoje úvahy. Nehledě k tomu, že: 1835 - Mexico. USA, které se snažily zmocnit území Mexika, využily nestabilní politickou situaci. Po spuštění kolonizace Texasu z počátku 20. let, zinscenovaly v roce 1835 povstání texaských kolonistů, které brzy vyústilo oddělením Texasu od Mexika a vyhlášením „nezávislosti“.

      1846 - Mexičané byli uraženi kvůli ztrátě Texasu, jehož obyvatelé se rozhodli připojit se ke Spojeným státům v roce 1845. Hraniční spory a finanční neshody zvýšily napětí. Mnoho Američanů věřilo, že pro USA je „předurčeno“ natáhnout se přes celý kontinent od Atlantiku až k Tichému oceánu. Vzhledem k tomu, že Mexiko nechtělo prodat území, někteří američtí představitelé ho chtěli dobýt. Prezident USA James K. Polk poslal vojáky do Texasu na jaře roku 1846. V příštích dvou letech boje probíhaly v Mexiku, Texasu, Kalifornii a Novém Mexiku. Americké ozbrojené síly byly lépe vyškoleny, měly více nových zbraní a účinnější vedení, a tak bylo Mexiko poraženo. Na počátku roku 1847 byla Kalifornie pod kontrolou Spojených států. V září padlo Mexico City pod útoky americké armády. 2. února 1848 Spojené státy a Mexiko podepsali mírovou dohodu. V této smlouvě se Mexiko dohodlo s USA na prodeji území o rozloze 500 000 čtverečních mil za 15 milionů dolarů.

      Tak v jakém prostoru zamezují "demokratické" USA v cestě Mexičanům za lepším???

      Vymazat
    3. Až na tu zeď to nenapsal špatně!
      Poukázal na to,že západní vrahouni si s těma východníma minimálně nezadaj.
      Spíš je BOHATĚ předčej.
      Po pádu železné opony se Bílý dům zbláznil, úplně si přestal brát servítky,stal se z něj světový dráb.
      Čím dříve to skončí,tím líp.
      Helanov

      Vymazat
    4. 19:17...No jistě!
      Amíky dohání vlastní agresivní historie.
      Ti Mexikáni mají pocit,že se jen vrácen do svojí domoviny.
      Chtip je v tom,že Kalifornie je prožraná poťapanými levičáky,to se Donaldovi nemůže líbit.
      I když je Kalifornie bohatá,tak vstřebat pologramotné Jihoameričany není snadné.Mezi jejich hobby často patřej drogy a podobné neplechy.
      Helanov

      Vymazat
    5. Co by dnes mnozí
      východní Němci za tu zbořenou zeď dali !
      ONI tenkrát viděli jen krámy narvané zbožím,
      auťáky bez pořadníků a volné cestování po světě...

      A Češi ? Viděli to samé.

      Ale naprostá většina občanů nevěděla zhola nic
      o tzv.Frankfurtské škole, o studentských demonstracích roku 1968 a o takových sviní, jako Joschka Fischer a spol.
      DNES pouze sklízejí to, co ta pakáž zasela a vymlouvají se, že o tom nevěděli.
      Současné Německo, to je DDR 2.0 a vůbec se nedivím
      těm, kteří vzpomínají na dobu před r. 89 jako na dobu, kdy se nemuseli bát na ulici, v metru, v přírodě,nemuseli se bát o své děti, dívky a ženy.
      INVAZE
      cizích etnik do Evropy, prioritně do Německa pokračuje, už se nehovoří o uprchlících (lež od samého počátku r. 2015), ale migrantech.
      A Jírovcova Kanada ?
      Že by tam začali přerozdělovat aspoň pár desítek tisíc negrů ze všech koutů Afriky ?
      OMYL, ani náhodou, tam požadují kvalifikované síly,
      nikoliv parazity sociálního systému.


      Vymazat
    6. Povídala Huberte, trochu vášně uberte ...
      Vášnivých obhajců různých ideologií mám už plné kecky. Pane 18:39 docela byste se hodil na 1.máje, k vyvolávání hesel a zdravic žižkovským ženám. Všude vidíte nepřítele, agenty a to oni taky. A taky si tykali, možná máte i chuť kádrovat, tak v čem jste jiný ?

      Vymazat
    7. 18:39, důvod výstavby železné opony nebyl jen z důvodu úniku "kádrů", ale také kvůli tomu, že Západ hrozil sankcemi, pokud si s uprchlíky neporadíme. Zároveň v tom byla i jistá paranoia, kdy plotek bránit neregistrovanému přechodu hranic zvenčí.

      Vymazat
    8. Pan Jírovec mápravdu a vy kecáte, a to co uvádíte je jen výmluva, buď platí svoboda pohybu pro všechny, ať chtějí tam či ven nebo pro nikoho

      Vymazat
    9. 18.39 - jak si můžete dovolit psát na diskuze vaše sprostoty a napadat autora! Zase už číháte u PC na nový článek, abyste mohl zahájit diskuze vaší trapnou a sprostou sračkou. Tak na tento web nelezte, články nečtěte! Web požaduje slušné diskutování se sdělením názoru na čtený článek, nikoliv sprosté výpady proti autorům. Jestliže jiné diskuze nejste schopen, přestaňte na diskuze lézt!

      Vymazat
    10. 20:31
      Jóóóó??? Tak od této chvíle už nechávejte dveře svého bytu či domu dokořán ať k vám může v rámci svobody pohybu vlézt kdo chce.
      Vůbec nevíte co melete, jste ukázkový hlupák.

      Vymazat
    11. Kapitalismus metla lidstva, ještě, že to hodnotí s takovým nadhledem. Procesy se znovu blíží.

      Vymazat
    12. !8;39 Vy jako obycejne predvadite jen svou drzost a hloupost

      Vymazat
    13. 20:38!
      Debilní hlupáku co to meleš o dveřích bytu dokořán?!!!!
      20:31 jasně stanovil alternativy.
      Buď svoboda pohybu pro všechny (lhostejno zda chtějí dovnitř či ven), NEBO žádná svoboda pohybu pro nikoho!! To, že neznáš formální logiku svědčí o úrovni tvého vzdělání a nekvalitě tvého myšlení (i opice by to zvládla lépe, přesněji a rychleji).

      Vymazat
    14. Ahoj všichni
      odmítla vaše banka vaši půjčku?
      Nebo hledáte lepší a spolehlivé úvěrové podmínky, které banka nenabízí?
      Věřte nám a získejte své půjčky rychle, spolehlivě a zaručeně 24 hodin denně bez novin.
      Požádejte o půjčky od 1 000 do 200 000 EUR / libry / dolary s ročním úrokem 3%.
      Pro více informací prosím kontaktujte: E-mail: (rocketloangroup@gmail.com)

      Vymazat
    15. Zalez hnido zpátky do kanálu i s tou reklamou zdarma!

      Vymazat
    16. 20:36 A jak asi jinak se dá s místními odulci*) "diskutovat"?! Pilní v trolení, jinak ale zapšklí, na Putlerových prdech závislí, neproduktivní blbci, kteří by moc rádi škodili, avšak pouze smrdí. Ruské přísloví: Psí/čubčí (a tedy i parazitický čecháčkovský, ovaroidní, pitomiovský, fálmerovský a burešovský) hlas do nebe nevolá. Jsou ti umanutí, lúzrovití, sprejerovití, ovaroví a zaprdění diskutéři s falešnými jmény, tituly a institucemi (včetně těch burešovsko-čobolovských) opravdu tak blbí a ubozí, komunizmem zdegenerovaní, na bezplatných médiích chorobně závislí, potrefené husy, nebo jen placení provokatéři, členové KSČ, ROH, SČSP, khakimozky, lidoví milicionáři, pomocníci VB, politruci, případně důchodci agenti StB a KGB ??? Jak málo stačí ubohým, neschopným, nezaměstnatelným, samolibým a líným sockám ke štěstí: Vyblít se namísto produktivní práce na kapitalistickém internetu a vylízat si socialistickou p….l. Obyvatelé králíkáren ani na internetu nevyprodukují víc – než bobky. Zamindrákovaná lůza metá svá lejna na ty výše stojící - ta však bez zásahu cíle dopadnou zpět na její hlavu. Lůza zůstává lůzou i když je v početní většině. Čím ubožejší a pitomější podvraťáček na řetězu u boudy - tím víc poštěkává a zasírá své okolí. A ještě by chtěl bez vlastní osobní odpovědnosti zasahovat anonymně referendem do osudů spoluobčanů. Geniální politický trik, prosazovaný postkomunistickou tripartitou: internetové diskuze. Nabuzené lemplovské, dluhy neplatící a neproduktivní socky vypustí nahromaděnou žluč a střevní plyny (přímá demosrácie) a neřádí pak už na náměstích:-)))

      *) putleroffci se na ulici či v socce navzájem poznají podle neupřímného žlučovitého úšklebu, vyb(p)itého mozku, kozí bradky, křivé huby, krhavých očí, převislého pupku, kosého pohledu a špatného trávení. A mnozí maj navíc odulé tváře, jak blízko strkaj tlamu k pšoukolíhni svého škaredého fýrera tu! - https://pbs.twimg.com/media/DQ3D5L9WsAAByD3.jpg

      Vymazat
    17. 8:36...Pane Fero Richarde Hrabale Kronďáku,vy se mi snad jen zdáte!
      To už vás přestal bavit Reflex a Pravý prostor?
      Vy jste přelétavý jako motýl Emanuel ;-))))))))))
      Helanov

      Vymazat
    18. 8:36 Co Vy jste to za magora? Lezete stále na diskuze které Vás vytáčejí. Podle Vás je všechno jak má být nebo ne? Jedině možné že jste placený.

      Vymazat
    19. Tu je "demo" blábolu, je to bezcenné, protože zřejmě jsou dokumenty o předání moci a nepotrestání těch starých. Jen si vzpomeňme na "tatíčka" Masaryka, když jeho policie střílela do dělníků, na to se nějak zapomnělo.

      Vymazat
    20. 18:39 Komu ty hnido tykáš socialistické zřízení nás chránilo před takovýma kolaboranty jako jsi ty. Na západě přeběhlíky cvičili aby tady páchali protistátní činnost.

      Vymazat
    21. Pokud pan Jírovec nasere nemyslícího idiota, tak udělá jen dobře. Ty se myslet stejně nenaučíš.
      S panem Jírovcem ve všem souhlasím. Možná je to proto, že jsme zhruba vrstevníci a hodně jsmr toho zažili.

      Vymazat
  2. Zákon akce a reakce. Pokud dnes, nebo za rok začne pronásledování minulých a současných komunistů, budou to ti budoucí komunisté brát jako ospravedlnění k pronásledování těch současných, antikomunistických inkvizitorů.
    Nikdy nekončící kruh násilí.
    "Nejsme jako oni".
    Kam se poděla ta velkorysost a nadhled?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlas.
      Nemá smysl popotahovat staříky,bylo co bylo,chválabohu je to pryč.
      Nejlepší je asi ta tlustá čára,stejnak nejde nic vzít zpátky.
      V Argentině se děla hnusná zvěrstva, nepohodlné shazovala chunta z helikoptér do moře.
      Nakonec udělali tlustou čáru,kdyby ne,tak se tam kydlaj ještě dneska.
      Život holt není vždycky spravedlivej.
      A nebude.
      Helanov

      Vymazat
    2. Po roce 1989 si mnozí postižení chtěli vyřídit staré účty. Jenomže jejich trápitelé již nebyli mezi živými nebo ve stavu už značně dementním. Tak začali postihovat lidi, kteří jim nijak neublížili a jejich "vina" byla,že přijali svoji zemi tak jak byla.Pochopili,že nesmí zapomenout a odplatu přenášejí na svoje potomky. Česká vendeta bez konce.

      Vymazat
    3. No samozřejmě - babka aby na diskuzích nechyběla.Žvásty!

      Vymazat
    4. Souhlas, k tomu to samozrejme povede.To je kolobeh zivota

      Vymazat
    5. Helenko!
      Kdo udělá tlustou čáru za vámi? Jakou a proč a co to pro vás bude znamenat?

      Vymazat
    6. Ne-e-e, na ne Chmelaříku. Žili ještě, a dlóóóuho, bych jmenoval aspoň ty největší lumpy, Vaš i Biľak a dožili v pohodlí, s důchodem, jak se domnívám, větším, než je současný průměrný příjem. Už jen proto je ale teď, po třech dekádách, nápad honit prostomyslného stařičkého Jakeše po soudech idiotský. Hm... vendeta po česku...

      Vymazat
  3. Nadhled pana Jírovce je povznášející. Zvlášť ve srovnání s bídou některých diskutujících, např. typu Honolula.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymní13. ledna 2020 18:50
      Nevidím žádný nadhled v tvrzení:
      „Spor je tedy o otázku zda má každý (světo)občana právo odejít do jakékoli části světa, která mu připadá vhodná pro život …“
      Nechápu, jaký spor zde autor vidí. Když se polovina Afričanů rozhodne bydlet v Česku, tak k tomu samozřejmě nemůže mít žádné právo. Toto právo získá pouze ten, koho se ta země rozhodne přijmout.
      Autor je zřejmě stále vítačem. P.K.

      Vymazat
    2. 19:31 Dovolte pane, já to vidím trochu jinak. Vztah k naší zemi, je jako vztah k rodině. Ta se má opravdu bránit před cizáky, ale taky se nemá z malicherných (finančních) důvodů opouštět. Jestli vám tento cit chybí, pak si neporozumíme. Tím nemyslím uzavřené hranice na totáčový způsob. Ale podléháni lákadlu lepších platů za hranicemi, které jsou pro řadu našich důvodem k opuštění. Pak se vracejí, až potřebují zdravotní servis. Tento druh občanů vyžaduje jen plnění závazku od státu a sami k němu necítí žádný závazek. Pak se všichni přestěhujme na Západ a naši zem ponecháme cizákům. Nebudu chválit zdejší hospodaření, určitě by to šlo líp, ale dokud se nestane průšvih (nepůjde tu o život), tak tu hodlám zestárnout. Možná si myslíte, že jsem hlupák, ale já věřím, že bude líp.

      Vymazat
    3. 20;30 Zdravotni servis nedostanete,kdyz si v Cechach neplatite zdravotni pojisteni..Na nas je jiny metr

      Vymazat
    4. P.K. 19:31, vaší chápavostí si, bohužel, už delší dobu nejsem příliš jist. Pokuste se prosím, text pana Jírovce, tentokrát, pozorněji přečíst. JiH

      Vymazat
    5. 20:30!
      Slovo chlapa, který má páteř. Když jsem v roce 1969 začal studovat VŠLD, tak prváčci strašně odsuzovali Rusy a byli připraveni emigrovat ihned po získání diplomu zdarma (za dělnické peníze). Inu stejné intelektuálské kurvy (omlouvám se všem čestným intelektuálům) jako ty produkované plzeňskou rychlokvasírnou v současnosti. Výhody vzdělanosti od soc. státu to ano, ale něco tomu státu vrátit to teda ne - morální sračky židofašismu a jeho úžery.
      Nemusím vysvětlovat, že jsem neemigroval a svoje závazky poctivě plnil. Nikdy jsem nebyl v SSM, KSČ a SČSP. Byl jsem členem ROH, protože to umožňovalo prosadit ve fabrice výhody pro dělníky a učně či zaměstnané ženy.

      Vymazat
    6. Anonymní13. ledna 2020 20:30
      V čem to vidíte jinak? Vždyť nic z mého příspěvku neoponujete.
      V záležitosti migrantů vůbec nejde o nějakou humanitu, to jsou sluníčkářské lsti, viz Šojdrová a její mladiství bez doprovodu. Tito lidé sem nejsou naváženi, aby zde pracovali a začlenili se, nýbrž aby zde žili na sociálních dávkách a muslimizovali Evropu. Tomu je třeba se postavit, bez ohledu na aktivity nějaké Šojdrové a dalších vítačů a k tomu vytvořených neziskovek.
      Humanitním počinem by bylo, napomoci jim, v návratu do jejich vlasti. Ta jistě také potřebuje každou ruku při svém zvelebování. Ale zde nevládne humanita, nýbrž liberalismus. P.K.

      Vymazat
    7. Anonymní13. ledna 2020 22:22
      Nikdo není dokonalý, nejspíš budu potřebovat bližší upřesnění. Text jsem si přečetl a zřejmě jinak než Vy, jsem pochopil odkaz na Járu Cimrmana. P.K.

      Vymazat
    8. 20:30...Moc hezky řečeno,připodepisuji...
      Je to smutný pohled, když se některé regiony pomalu vylidňují.Třeba Pobaltí...
      Jsem docela pyšná na to,že Češi -pokud vyjedou za lepším- tak se skoro všichni zas vracej.
      Asi to s náma ještě není tak špatný.
      Helanov

      Vymazat
  4. To srovnání mexické zdi s Železnou oponou je docela legrační.
    Pan autor asi nerozlišuje,jestli se z té zdi střílí VEN,a nebo DOVNITŘ.
    Osobně si myslím,že kdyby se před hadrákem mohli lidé přesvědčit,že trávník venku fakt,ale fakt není zelenější,tak by se z výletu zas vraceli.
    Je to docela možné.
    Realita byla taková,že otrok byl MAJETKEM svého otrokáře.
    Otrokář mu sypal do žlabu, to ale ošetřovatelé v ZOO dělají taky,že?
    A přeci se některá zvířata pokoušej podhrabat z toho ráje.
    Helanov

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jasne. Jenom Gottak mel to, co by vsichni Cechoslovaci byli chteli jako moznost, a domu se rad vracel. Nikdo nechce zit v pracovnim lagru za ostnatym dratem.

      Vymazat
    2. 19:18...Musíte to brát tak,že lidi jsou různí.
      Někdo raději plné korýtko a jistotu,jiný raději svobodu a risk.
      To je normální,ne?
      Spousta lidí tu nesvobodou ani nevnímala,věnovala se rodině,práci,koníčkům,nic jim nechybělo.
      Helanov

      Vymazat
    3. Ja to vidim jinak. Nejsme tak rozdilni. Ti, co tu zustali nebyli stastni, ze musi panackovat pro stranu. Svoboda chybi kazdemu cloveku, a neustale lzi podryvaji jeho ppsychicke zdravi. Proste, jak se rika, lidi si zvyknou i na sibenici, ale neradi, a ono se to prezit dalo.

      A na druhe strane, domov taky chybi. Emigranti se mohou vratit. Exulanti ne. Spousta domacich si dodnes neuvedomuje, co exil obnasel, a co lide obetovali a co vsecko ztratili za vetsi svobodu, a za vetsi rozhled po svete.

      Vymazat
    4. 19:58...To byste se divil,kolika lidem ten systém nevadil.
      Každý nesvobodu vnímá jinak,někdo vůbec.
      Jednou jsem prskala,že v socíku neexistují svobodné volby.
      Jeden pán (žádnej blbec) mi vysvětlil,že ani za 1.republiky nebyly úplně svobodné volby.
      Že zaměstnanci museli volit stranu,kterou volil pan šéf.
      Občas si na to vzpomenu.
      Ten pán byl naprosto apolitický,byl v KSČ i v SČSP,miloval svoji práci a politiku VŮBEC neřešil.
      Kdyby nebyl v KSČ,tak by nemohl dělat práci,kterou miloval.
      Helanov

      Vymazat
    5. pokračování:
      Kdyby nebyl v KSČ,tak by nemohl dělat svoji práci a pociťoval by to jako těžkou nesvobodu.
      Tu práci dělal perfektně a toužil po ní od svých 10ti let.
      Včil mudruj ;-)
      Helanov

      Vymazat
    6. Panebože! Babka na scéně. Jediná žvatla, i když nikdo s ní nediskutuje. Ostatně to ani nejde. Jenom žvaní. Mohla byste upřesnit, co je to "hadrák"? Vy máte něco takového doma? A pana autora nechte laskavě na pokoji. Pište nějaké články samostatně - diskutující pak budou napadat vás. Proč mají autoři svými články nosit svoji kůži na trh, aby se závisláci u PC mohli potom vydovádět?Nadávky, hlouposti, kritika, napadání - pořád dokola. Ale hlavní myšlénku článku asi nikdo z úžasně inteligentní diskuzní smečky nepostřehl - totiž proč mají být ve zvrhlé demokracii v současné ČR popotahováni soudy dva velice staří pánové za něco, co bylo dříve zde uzákoněno, zatímco totéž když se děje "na západě" je v pořádku? Tam nikdo popotahován není. Opět jen pokrytectví - ano, kopání do soch, a podobné přiblblé excesy, na to jsme kadeti.Ukázka bezcharakternosti a pokrytectví každé vlády, která se v ČR nadrápe k moci. ( a ke korytům samozřejmě). Musí předvádět, jak jsme pokrytečtí a pitomí!

      Vymazat
    7. Ufff...Co se škádlívá,rádo se mívá ;-)
      Vy po mně ale jedete!
      Nejste do mne náhodou zamilovanej?
      Já už jsem ale za zenitem,biologickou povinnost mám spněnou.
      Zkuste se poohlédnout jinde,panáčku :-))))))
      Helanov

      Vymazat
    8. Na staré babky s ňoučaty já nemám léta ani potřebnou erotickou kvalifikaci. Asi bych to neustál. Pokud jde o starší "dámy", když se chovají jako dámy, určitě mají moji úctu, například moje babička. Ale u vás nemůžu skousnout ty vaše sprostý útoky proti paní Válkové, které jsem bohužel přečetl. To mně hodně vzalo. O paní Válkové nevíte nic.Osobně ji neznáte - takže to všechno, co kromě vás předváděla diskuzní smečka, bylo na základě informační štvanice rozpoutané bulvárním mediálním šmejdem placeným ze západu. Řízeno společností Seznam.cz. A úplně jsem strnul - jak asi je pravda, že se zpustlý dav dokáže chovat jak dobytek. Už věřím tomu, že našeho národního písničkáře Karla Hašlera taky nějací zmrdi málem ušlapali, než ho předhodili gestapu - a tak dále a tak dále - nechtěl bych zacházet daleko, taky o tom vím jen z doslechu. Nechtěl bych být jako zdejší diskutující. Stačí?

      Vymazat
    9. Helanov 19:00 a později, podobně jako jiní, prokazuje neschopnost myslet v souvislostech. Komunistický režim zadrátoval hranice zprvu z důvodů politicko bezpečnostních, později převážně ideologických a nakonec, v rozhodující míře, ekonomických. Onen režim nedělal víc, než si mohl dovolit a jeho management nebyl o nic zdatnější, než ten současný. Jen mimochodem, jsem z těch, který byl na nezákonné opuštění republiky s kamarádem připraven, aby se při nejbližší prezidentské amnestii vrátil. Smrt Zápotondy nám to odložila, když jsme usoudili, že Novotných Tonda může vydržet léta. Připomínám, že ani v roce 1957 se nebylo nutné probíjet "šumavskými hvozdy". Bratranec je, bez toho, v Bundesu dodnes. A to se, tenkrát, s CKM do Vídně ještě nejezdilo, natož aby platil "Helsinský koš" s nárokem na cestovní pas a devizový příslib jednou za dva roky. Pro neználky - devizové zajištění cesty bylo podmínkou výjezdní doložky. A teď vyprávějte, jak devizový příslib dostávali výhradně komunisti. Já ze své pracovní praxe vím, že tomu tak nebylo.

      Vymazat
    10. Helanov 20:29, můžete mi prozradit, co to bylo za práci, kterou dotyčný miloval, ale nemohl dělat bez členství v KSČ?

      Vymazat
    11. 20.46
      Samet = bezcenný hadr. Sametová revoluce = Hadrák.

      Vymazat
    12. 20,29
      Helanov,
      skutečně, předsedu okresního výboru KSČ nemohl dělat nikdo, kdo nebyl členem této strany...
      Ale nyní trochu vážně. Ono nezáleželo ani tolik na profesi, jako spíš na zaměstnavateli. Tak jako dnes i tenkrát záleželo především na lidech. Nebyl soudruh jako soudruh. Tenkrát vás dostali za rozvracení republiky, dnes za rasismus, xenofobii a co nevidět i ekologii. Rychle se blíží doba, kdy budeme na socialistický koncentrák vzpomínat se slzou v oku, jako na období skutečné svobody a nezávislosti.

      Vymazat
    13. 21:43...Paní Válkovou sice neznám,ale znám DOBŘE chování pana Urválka.
      Kdo někdy slyšel hlasový záznam z "jeho" procesů,tak mu ten hnusný,krákoravý hlas musí znít v uších...
      Byl to těžký psychoň, nenávistný skřet.
      Chcete snad říci,že je NORMÁLNÍ,aby mladá juristka nechala tuhle zrůdu připodepsat pod svoji práci?
      Nebo se ona připodepsala pod jeho práci???
      Možná jí to NORMÁLNÍ připadalo,ale mně se z ní zvedá kufr a považuji ji za osobu s poněkud ŠIROKÝM svědomím.
      Takoví by se -podle mne- neměli ve veřejném prostoru VŮBEC vyskytovat.
      Z kariérních důvodů jsou schopni všeho,omluvit jakoukoli podlost.
      Helanov

      Vymazat
    14. 22:56...No,já přesně nevím jaké byly možnosti.
      Sama jsem nikdy po cestování netoužila.
      Ale vím,kolik nevinných kluků zahynulo "pod dráty", chcete říci,že to byli idioti, kteří si byli líní zažádat o devizový příslib?
      Kolik rodin bylo rozdělených a rodiče se nesměli setkat s dětmi.
      Tohle odsuzuji,to mi vadí.
      Helanov

      Vymazat
    15. 1:01...Byla to ryze odborná práce technického typu.
      Ale k jejímu výkonu byla potřebná loajalita k režimu,nemohl jí vykonávat neprověřený soudruch.
      Řekněme třeba konstruktér grafikonu vlakové dopravy.
      (Po kolejích se občas přepravuje i armáda.)
      Například.
      Helanov

      Vymazat
    16. 01:01 Nemám sice moc osobních zkušeností, ale i za totáče se našli pracující machři, jestli byli v KSČ neřeším. Byla řada doktorů, dobrých učitelů, opravdových umělců i projektantů jejichž mosty ještě dnes lze těžko odstřelit, stavitelů přehrad, dálnic, metra i sídlišť a za to všechno brali směšné platy a dnes berou směšné důchody. Nechci nikomu křivdit a někoho vynechat, ale jména, jako Wichtrle, Navratil, Kunc, Vojta, Bechyně nebo Ferfecký by měli znát naše děti. Nelze celý totáč zbalit do balíčku s nápisem Gottwald a Husák a vyhodit do odpadu, tak jak je dnes zvykem. Vychovávejme potomky a ne pitomky.

      Vymazat
    17. Milá Helčo. Ono to s těmi výjezdy do zahraničí nebylo zase až tak hrozné. Mám kamarádku, která mě roky přesvědčuje, že to hrozné bylo a před několika týdny jsem se od ní dozvěděl věci, že jsem z toho zůstal stát s otevřenou pusou. I když je roky těžkou kritičkou stavu před hadrákem, sama byla do roku 1989 8x ve Francii a Švýcarsku a vždy na několik týdnů. Spousta mých známých jezdila do Jugošky a třeba moji kamarádi se podívali do Německa, Rakouska, Dánska, Švédska, Itálie i jinde. Celá naše rodina se do kapitalistické ciziny také podívala, i kdyý nikdy ne spolu. Ano, nebylo to možné vždy, ale hranice nějak vodotěsně ucpaná nebyla. Alespoň v době od 60. let až do převratu. Dva známí se nevrátili. Jeden byl student, druhý dobře situovaný ředitel v roce 1989.

      Vymazat
    18. Tedy Helanov 7:17, 7:24, vy blouzníte až k neuvěření. Tenkrát stejně jako dnes byly práce ve styku s utajovanými skutečnostmi, ke kterým byli lidé prověřováni. Členství v KSČ tenkrát podmínkou asi být nemohlo, kdepak by se pro všechny ty činnosti sehnali samí partajníci? Ostatně, co je na tom, že stát, pokud má fungovat, na určitá místa prověřuje, co je na tom vůbec divného? K těm železničním grafikonům - jako voják základní služby i záložák, zařazením spojař na dálkových linkách, rozumí se bezpartijní vím, jak se vagonovalo a vím, jak se pohybovaly smíšené i specializované vlaky. To by byli museli být prověřováni narážeči, výhybkáři, výpravčí, dispečeři, proč jen tvůrci grafikonů? Ostatně, ti se převážně zabývali pravidelnými cykly a vojenská cvičení tenkrát, stejně jako dnes, prověřují adaptační schopnost armády (armád) a infrastruktury státu v poměrech operativy. Já toho tenkrát, nijak prověřen, věděl předem i operativně víc, než ti ajzboňáci. A žíly to režimu, co vím, netrhalo. Kdyby, tak se skoro všechno zastavilo. Bavím se, když si tady čtu o významné roli domovních důvěrnic a uličních výborů ... Jak já to vůbec, nechodíc k volbám, na zemědělské brigády, do prvomájových průvodů, bez kontaktu s VKR a StB, jak já jsem to, od svých dvanácti let, jak já jsem to vůbec, v té hrůze, bez banánů i hajzpapíru, jak já to vůbec, spáchajíc tři doteď životaschopné potomky, jak já to bez zoufání vůbec přežil?

      Vymazat
  5. "V roce 2014, pět historiků, kteří v publikovaných pracich na základě případu Rosenbergovych napsali, že Sovětské dokumenty nově se k dispozici ukazují, že Ethel Rosenbergová schovavala peníze a špionážni příslušenství pro Juliuse, sloužila jako prostředník pro komunikaci s jeho Sovětskymi zpravodajskymi kontakty, předavala její osobní hodnocení jednotlivců, které Julius zvažoval na nábor, a byla přítomna na setkání s jeho zdroji." -- Tak rika Wikeipedia. Ktera je spis trochu do leva.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A také si ještě přečtěte, co se píše o Miladě Horákové.Jak se naštvala, když za svoji politickou snahu nedostala post ministryně, a hned začala koketovat se západní špínou, a dokonce chtěla aby na ČR byly shozeny atomové pumy jako na Japonsko. Ano, podobné věci se píší o Horákové. Takže?

      Vymazat
    2. Uhybacismus. Pan Jirovec o Ethel Rosenbergerove dogmaticky keca. Punkt.

      Vymazat
    3. Julius byl agent Sovětska a že s ním manželka spolupracovala je prokázané - možno dohledat. Nehodnotím zde otázku trestu, ale viny - a ta je mimo diskuzi.

      Vymazat
    4. Poté, co USA před celým světem lhaly o tom, jak má Irák jaderné zbraně a ministr Powell dramticky mával v RB OSN lahvičkou s "antraxem", nevěřím jejím představitelům ani slovo. USA lžou běžně a obvykle jsou k pravdě donuceny až naprosto nevyvratitelnými důkazy. Rosenbergovi nebyli žádnými sovětskými agenty. Informace o americké atomovce se do SSSR dostaly mnoha prameny a doufám, že nikdo nebude věřit tomu, že sovětská věda potřebovala všechno někde okopírovat. Toto dogma není pravdivé a to, že Rusové mají málo nobelovek, nesvědčí o ničem kromě diskriminace jejich vědců.

      Vymazat
  6. Dnes zde žije spousta lidí, kteří škodí této republice a bylo by lepší, aby táhli někam do háje a oni nejdou a nejdou, jak se jich zbavit? Za socialismu většinou ti, co chtěli škodit této republice, tak si cestu ven našli. Druhý aspekt je ten, že člověka většinou láká to, co je zakázané, tak lidi táhli do světa jen proto, že to bylo zakázané. Z naší rodiny nikdo nikam nikdy neutek a máme tu všichni své čisté svědomí, nikdy nás nikdo proti své vlasti nemohl v zahraničí zneužít. Jak se zbavit takového Schwarzenberga, aby táhl tam, odkud přišel? Může a nejde.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ti, kteri skodili za totality republice sedeli na vysokych mistech a radi zustali, kdo by je kde chtel? Fujtajbl.

      Vymazat
  7. Malá poznámka k diskuzi u článku :
    Jak president Beneš odsoudil pakt Poláků s Hitlerem - aneb - Co se stalo v Evropě roku 1934

    Počet komentářů je větší než 200 a je zobrazen na dolším listu stránky, na který se dostanete volbou "Načíst další příspěvky".
    Někteří to nevědí a vkládají příspěvek několikrát za sebou v domění že příspěvek nebyl vložen nebo byl smazán.
    Např nick Bloger napsal, že už je také cenzurován, ale jeho opakovaný příspěvek je viditelý po načtení druhého listu uvedenou volbou "Načíst další příspěvky".

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nick Milan (nikoli Bloger) napsal že je cenzurován, i další si to myslí, všechno co vložili je ale na dalším listu.

      Paní Vlasta vložila následující text, který hodně vysvětluje :

      vlasta13. ledna 2020 19:16

      Střípek z historie: 17.9.1939
      Poté předal Molotov Grzybowskému tuto nótu :
      "Pane velvyslanče,
      Polsko-německá válka odkryla vnitřní úpadek polského státu. V průběhu deseti dnů vojenských operací Polsko ztratilo všechny průmyslové oblasti a kulturní centra. Varšava, jako hlavní město, již neexistuje. Polská vláda se rozpadla a nevykazuje žádnou činnost. To znamená, že polský stát a jeho vláda fakticky přestaly existovat. Tím dnem je ukončena platnost dohod uzavřených mezi SSSR a Polskem. Ponecháno samo sobě a opuštěno bez vedení, se z Polska stalo území příhodné pro různé náhodné a nepředvídatelné události, které mohou být hrozbou pro SSSR. Proto doposud neutrálně vystupující sovětská vláda nemůže zůstat i nadále neutrální k těmto faktům.
      Sovětská vláda se také nemůže lhostejně stavět k tomu, aby pokrevní Ukrajinci a Bělorusové žijící na území Polska, ponechaní osudu, zůstávali bez ochrany.
      Vzhledem k této situaci vydala Sovětská vláda rozkaz Vrchnímu veliteli Rudé armády dát příkaz vojskům překročit hranici a vzít pod svoji ochranu životy a majetky obyvatel západní Ukrajiny a západního Běloruska.
      Současně je Sovětská vláda odhodlána přijmout všechna opatření k tomu, aby zachránila polský národ z nešťastné války, do které byl vhozen jeho nerozumným vedením a dát mu možnost žít v míru.
      Přijměte, pane velvyslanče, ujištění o mé úctě k Vám.“
      V. Molotov

      Vymazat
    2. 19:55 Díky zajímavé.

      Vymazat
    3. Ne nick - mé poctivé jméno. Vím, že je také svým způsobem anonymní, ale když už mi někdo chce vynadat, tak takhle může aspoň adresně. Jestli jste to byl vy, kdo mě na to upozornil, ještě jednou díky. A díky i za přiložený příspěvek.

      Vymazat
    4. 19:15 Dopis Molotova Grzybowskému je přesně to co scházelo u článku o Polsku. Jasně dokresluje jak to bylo. Je škoda že tam nebyl uveden.

      Vymazat
  8. Za 18 dní odejde Velká Británie z EU. Praskne tak první obruč žaláře národů.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 19:28...Tak hlavně na ně místo Brusele nenaskákali Amíci.
      Možná zjistěj,že je to fuk,jestli je dojej z Brusele nebo z Ameriky.
      Helanov

      Vymazat
    2. No oni Amici budou skakat. Zalezi na Britech, jak si co zaridi. Ale budou li skakat po americku, zavedou zpet svobodu projevu a prestanou buzerovat radove obcany za to, ze cosi politicky nekorektniho kdesi reknou na internetu.

      Vymazat
    3. Budu oslavovat. :)

      Vymazat
    4. Nestane se celkem nic moc, co by už nebylo "rozjeto" a to ani v dobrém nebo špatném smyslu. Britský Brexit mi připomíná svým způsobem situaci u nás s prezidentem Zemanem a Chvilkami na pokračování. Nebo situaci v Americe po volbách a vítězství Trampa. Jedni absolutně neuznávají to, co si "demokraticky" odhlasovali ti druzí.
      Normálním lidem Brexit celkem nic nepřinese, spíše vezme (z dlouhodobější perspektivy určitě těm mladším to vezme hodně) a ti druzí se budou mít víceméně stejně dobře jako se mají dosud. Britové jsou již dávno závislí na USA. Především vojensky (je docela zábavné, jak jsou nejen tyto dvě země závislé na komunistické Číně, když sami toho vyrábí již velmi málo). Je docela možné (spíše jisté), že se v souvislosti s Brexitem jedná o velkou hru kolem budoucnosti i Evropy. Jestliže Anglie nakonec definitivně vystoupí a nebude "více než je obvyklé" spolupracovat se zbytkem EU, pak může být za námi další krok ke konfliktu. Jaký ten konflikt bude, to je ta otázka.
      Je nutné si také uvědomit, že středověká Evropa mohla uskutečnit svůj technický a technologický skok do období (dnes je nutno již dodávat - do první) průmyslové revoluce na pozadí koloniálních příjmů. I něco podobného je dnes například za požadavky Trampa, aby členské státy NATO nakupovali výzbroj a zbraně "jedině" u Američanů, aby ti "vyšli" ze své krize. A dnešní systém "velkých" a "silných" států je tomu dost hodně podobný, jen změnil formy a "viditelnost". Je docela možné, že bude narůstat nátlak anglosasů (tedy USA a Britů), na kontinentální Evropu v hospodářském, vojenském i politickém smyslu. Pak je skutečně jediným řešením nakonec velký konflikt, ve kterém se rozhodne, kdo bude co a koho ovládat. A může i nemusí to být přímo na území Evropy a dokonce se nemusí jednat ani dokonce prvotně o konflikt s Ruskem. Mně to vychází tak, že anglosaská "koalice" se stane pružnější, samostatnější a sama se pokusí čelit vlivu především Číny, prozatím ve "třetích zemích" nejspíše v Jižní Americe, Africe a Asii. Samozřejmě ne tak otevřeně, aby nevyužila "prozatím" ještě třeba "ostatní" členy NATO, či další "spřátelené země". Může jít také o hru na získání dostatečných zdrojů pro "pouhé" přežití těchto států na úkor zbytku světa v budoucím katastrofickém scénáři, vždyť dnes už je voda ve světě nedostatkovým "zbožím", stejně se tak jím stávají pomalu, ale jistě všechny potraviny i základní suroviny. A množství zdrojů je díky současnému "světovému" systému stále více omezenější. A výroba potravin je stále více omezována i "náhodně" vhodnými epidemiemi dobytka, genetickou "nestálostí" rostlin atd. Také je si možné připomenout požadavek vybití velkých stád dobytka, s tím že prý škodí ...
      Podle mne tak jak to odhaduji, půjde o kombinaci všech těchto plánů. Jestli se jim tyto plány podaří, to už je jiná záležitost. To záleží i na jiných "hráčích".

      Vymazat
  9. Podobný plot proti migrantům měla mít Evropa už dávno. Vlastně část plotu už byla, v Melille a Ceutě, jenže ten odstranili, aby se na něm černouškové při útoku na španělské policajty nezranili.

    OdpovědětVymazat
  10. Tohle víte? ....Kundera se omluvil
    http://www.zvedavec.org/komentare/2020/01/8158-omluva-milana-kundery.htm

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Omlouvá se ňákej Kohout...Na Zvědavci už maj titulky jako někde na Blesku ;-)
      Helanov

      Vymazat
    2. Snad "nějaký" Kohout - ne? Snad "mají" titulky - ne? Nechtěla byste si zopakovat pravopis, než začnete psát svoje bláboly? Nebo toto vyjadřování jakoby pepické, má být mladistvé? Má charakterizovat diskutující pubertu? Bože můj - takhle kdyby se denně cpala na diskuze moje babi, styděl bych se.

      Vymazat
    3. 20:17 POZOR! ne Milan Kundera, ale Milan Kohout se omluvil. Omluvu, řekl bych, nesporně logicky správně odůvodnil. Mám zcela shodný názor.

      Vymazat
    4. Achtung achtung Sprach Policei!

      Doporucuju nechat lidi mluvit, jak jim zobak narostl.

      Vymazat
    5. Nazdárek, Liborku! Tady nějakej Milan! Žeby žeby? Žeby Hašek a Hrabal, bych vyjmenoval aspoň dva nejznámější, používali ve svých knihách hovorovou češtinu v touze po přiblížení se mladistvým? A co vy, za svoje bláboly, sestávající ze zbytečného napadání s absencí argumentace k věci o které se diskutuje, stydíte se? Má snad váš příspěvek charakterizovat diskutující bezobsažno? Bože můj - takhle kdyby se denně cpali do diskuzí moje dospělé děti, styděl bych se. P.S, Už se těším jak mě zase napadnete že vrkám.

      Vymazat
    6. 20:17 Milan Kohout performer (čti exhibicionista) - ne Kundera spisovatel. Čili ten prófa, co obohatil polskou křtitelnici svým semenem českého "umělce" a v Matiční vyřvával o segregaci Cikánů. Vy mu tu omluvu žerete? Já tedy ne. Jen další happening pro pitomce. Jen názor, ne tvrzení. Čas ukáže.

      Vymazat
  11. Pane Jírovče, trefil jste to dobře.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je ef ef - když souhlasí "Helanov" - diskuzní inventář.

      Vymazat
    2. 20;54 Vy nejspis budete take inventar,kdyz ji tu porad prudite...Zamette si nejdriv pred vlastnim prahem

      Vymazat
    3. Klídek 21.08 - ze mně se inventář zcela určitě nestane. Nemám čas u toho dřepět od rána do večera, a když byly diskuze zavázány přihlášením, NR jsem nepostrádal, i když jsem zaznamenal, že tehdy si diskuze ta dobrá žena téměř přivlastnila. Jeden čas jsem ji i bral - než jsem narazil na ty neuvěřitelně zlé a sprosté útoky a výpady proti paní Válkové. Aby takhle útočila žena na ženu - s tím jsem se nesrovnal, i když jsem vícekráte slyšel, že ženské jsou v tomhle mnohem větší bestie než chlapi. Pro hezčí tělo, mladší léta, hezčí sukni nebo chlapa, by se navzájem sežraly. Sice nevím, co může staré paní Válkové tahle babča vyčítat - snad že je vzdělanější a dotáhla to dál, než je každý večer dřepět u PC? Jsem z "davu" obecně zhnusen a už věřím, že to dokáže i zvěrstva, o nichž se mluví.

      Vymazat
    4. Tak jen do mě, Liborku! Tvrdím, že Válková je politický hochštapler bez charakteru a empatie, a že podklady k mému tvrzení můžete snadno dohledat. Dále tvrdím, že lžete, protože do paní Heleny jste se opakovaně navážel dááávno před problémem bezpáteřní Válková, item že problém bezpáteřní Válkové a její kritiky jste využil jako zástupný prostředek k ventilaci své nenávisti a připumpování si svého méněcenného ega. Item tvrdím, že k tomu, abych si o veřejné osobě utvořil objektivní úsudek, nemusím tuto osobně znát. A na závěr tvrdím, že svou přízemní manipulaci můžete zkoušet na nějakého pitomečka z cucku příznivců chvilkařů, ale na myslící diskutující rozhodně ne. Howgh!

      Vymazat
    5. Moje babička říkávala, že když se někdo neumí uživit poctivou prací, tak se vrhne na politiku. Urputně jsem jí to vyvracel, dnes jí davám za pravdu. Taky je normální, že politik je pod větší kontrolou, než obyčejný občan. Paní Válková se mohla živit právničinou, dnes dobře placenou a netoužit po politické funkci. Nesmí se divit, že na ni vytáhli staré hříchy. Že byla v KSČ je mi jedno, ale že tvrdí, že jako absolventka práv na UK, neví kdo byl Urválek je smutné. Nikdo ji nenutil, je to její rozhodnutí, tak dnes sklízí "potlesk" právem.
      Sohlasím s Helou a Milanem a držím palce slušným lidem.
      Tomáš.

      Vymazat
  12. V Palestine maji plotu a vysokych zdi desitky kilometru. U jednoho takoveho plotu v poslednim roce postrileli stovky Palestincu, vcetne deti. Ale co je dovoleno bohovi...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O izraelskych plotech a strileni se mluvit nesmi.A o stovkach mrtvych Palestincu ,o zabirani jejich pudy taky ne.Nedotknutelni vrahouni kašlou na lidska prava i rozhodnuti OSN.

      Vymazat
    2. 20:55...No,oni to maj napsaný ve svatejch knihách,že jsou Vyvoleni k vládnutí nade všemi.
      Na pámbíčka je i OSN krátká ;-)
      Helanov

      Vymazat
    3. Čerte to jste trefil do pekla. Ani pan Jírovec by si takové přirovnání nedovolil. Vstup i výstup jak do basy. To by bylo považováno za antisemitizmus. Kdo vlastně tam je Semitského původu?

      Vymazat
  13. Současné trestní stíhání 3 vrcholných představitelů federální vlády ČSSR je úlitba státní moci Berlínu a německé prokuratuře. Představitelé ČSSR nemohou být stíhání a trestáni za dodržování tehdejších zákonů a vojenských předpisů příslušníků pohraniční stráže, kteří střežili vojenský pohraniční prostor před armádou NATO a rovněž před agenty, kteří se snažili přecházet Železnou oponu zpátky na západ. Znovu se ukazuje, že Česká republika je protektorátem, který nedovoluje stíhání představitelů ČSSR, pokud je žalobcem český nebo slovenský občan, ale umožňuje stíhání v případě, že žalobcem je Berlín, německá prokuratura a nezisková organizace, za kterou stojí na Sudetoněmecký landsmančaft napojený fond Konrad Adenauer Stiftung. Česko tak snese i po 30 letech od sametového chucpe úplně fšecko.Státní hranice Československa se západem byla válečnou zónou mezi dvěma armádními pakty, hranice byla vojenským perimetrem s protipěchotními a protimobilními zátarasy, dráty, jehlany, protitankovými kříži, narušitel byl zastřelen až po neuposlechnutí příkazů k zastavení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mne to pripada jako typicka umela zamestnanost...Nekdo vytvori zbytecny problem.Buhvi odkud na to bere penize a dalsi ho pak musi resit

      Vymazat
  14. No takže OK.
    Po přečtení toho Jírovcového blábolu a po pročtení diskuse mohu jen konstatovat, že zdejší komouši, přestože si navenek hrají na velké demokraty a bojovníky za svobodu, se ani za 30 let nezměnili ani o prd.

    Omlouvají ostnaté dráty, kterými zavřeli obyvatele téhle země do koncentráku aby z něj nemohli před nimi utéct. A kdyby jen trochu mohli a dostali příležitost tak ten ostnatý drát budou znovu natahovat a na hranicích opět vraždit své spoluobčany.
    Je mi z vás vážně na zvracení, soudruzi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo,uz vidim ,jak takovy Třiska s rodinou,Matuška,Kundera,Forman plazili pod ostnatyma dratama.

      Vymazat
    2. A mně je na zvracení z tvého blábolu anonyme 20.47. Jsi trapnej víc, než si myslíš s těmi svými nenávistnými srajdami. Kolikrát ti ještě mám říkat, abys na diskuze nelezl? Aby ses nevnucoval? Proč pořád lezeš mezi zdejší "komouše"? Najdi si k diskutování nějaký odpad tvého ražení, nějaký zfanatizovaný prozápadní web, plný stejně nenávistných zmetků - třeba nějaký takový na internetu najdeš. Mezi komouše lézt nemusíš, abys blbě žvanil o opakovaném vraždění spoluobčanů na hranicích - odkdy tobě jde o spoluobčany? Ty směšná atrapo - jenom tady urážíš, a sprostě urážíš. A máš takovou péči? A co napadání a urážky autora za to, že napsal článek, abys ho ty, směšná atrapo, mohl sprostě napadat?

      Vymazat
    3. 20:58
      A proč jste je (a statisíce jiných), vy rudé svině, normálně nepustili? Proč jste jim tady zabavili veškeré majetky? Proč jste se mstili na jejich rodinných příslušnících? Proč jste jim nedovolili navštěvovat rodinu? Proč, proč, proč???
      Tímto také padá na hubu váš blábol, že ty ostnaté dráty byly jakousi prý ochranou před NATO a před jakýmisi agenty.

      Vymazat
    4. A ještě bych doplnil k těm exulantům - ano, velice moc toužili po "západě" -ale že potom jim byla ČR dobrá! Proč se vraceli? Matuška - sem se jezdil léčit, proč se prokrista pána neléčil v úžasné Americe, když tam bylo tak krásně? Že by na to byl neměl? Proč přijel umřít sem k nám, proč má hrob v ČR? A Honza Tříska - proč se vracel ten? Z toho úžasného západu? Sem přijel skončit svůj život ve Vltavě - to je česká řeka, ne Americká! Vracel se Haas, Forman, i další. A proč se vrátil Martin Štěpánek? Taková hvězda! Celá léta pomlouval naši zem ve Svobodné Evropě a pak se vrátil - proč? Dokonce se dostal i do vysoké (prašivé) politiky v tomhle úžasném "demokratickém" státě. Jeho otec Zdeněk Štěpánek - taková hvězda a vlastenec! A proč se Martin na vysokém postu ministra kultury odpráskl? Pohřben je v pomlouvané ČR - proč? A kde budeš mít hrob ty, anonymní pomlouvačná atrapo - taky v ČR? Jak to?

      Vymazat
    5. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    6. Kdo je u tebe rudá svině ty sprostej zmetku? Atrapo, křížená s potkanem? Komu tady každý den sprostě nadáváš, a pořád sem lezeš diskutovat. Proč lezeš diskutovat s lidmi, jimž nadáváš rudých sviní ty filcko sprostá? Diskutuj s Američany a se západem, a přestaň se vnucovat na tyto diskuze. Sprostý ubohý šašku!

      Vymazat
    7. 21:08
      Vraceli se, ty rudý šuline, až do svobodné, demokratické země, za svou rodinou, za svými přáteli. Určitě ne za vámi, ty kokote.
      To ale rudý kokot, rudá špína s krví na rukou jako jsi ty, nemá kapacitu pochopit.

      Třeba Jágr se ty debile také vrátil. To je strašný chudák a zkrachovalec, blbe.

      Vymazat
    8. Jsi odpornej, oplzlej, sprostej starej parchant anonyme 21.08. Opuštěnej, bez přátel a bez rodiny. Kdybys někoho měl teď vedle sebe, nelezl bys psát ty sprostý sračky! Žiješ sám, nikoho nezajímáš, a jednou tě najdou u počítače po smrti. Asi to bude mrtvice. Protože není možný, aby takovýhle sprostý a nenávistný prase přežilo svůj vztek, svoje komplexy méněcennosti, a svoje duševní zmrzačení. Bude to s tebou čím dál horší, dokud nepřestaneš včas. Jsi už normální závislák. A že sprostě nadáváš lidem, se kterýma chceš diskutovat, je na pováženou.Měl by ses začít léčit -potkanovi bude stačit veterinář.

      Vymazat
    9. Mily fracku...dejte uz si facku...Co vam na ty vase vecne stejne hloupe blaboly rict

      Vymazat
    10. Já že mám na rukou krev ubožáku 21.13? Jak jsi na to přišel potkane? Už sis vzteky hvízdnul do gatí? Vem si svoje prášky, a už z diskuzí odlez. Jdi chrápat, než to s tebou sekne, ty starej sprostej šmejde. Zas už přidáváš na decibelech sprostoty a oplzlosti, nic jinýho nedokážeš. Charakteristické pro zmrdy, jako jsi ty, jsou všichni stejní. Vzteklí, sprostí, oplzlí.

      Vymazat
    11. Ano -souhlas - jsou to jen hloupé bláboly, jako většina příspěvků od notorických závisláků, od rána do večera dřepících u PC. Večer jsou už nejspíš v amoku.

      Vymazat
    12. 21:05 "A proč jste je (a statisíce jiných), vy rudé svině, normálně nepustili? Proč jste jim tady zabavili veškeré majetky? Proč jste se mstili na jejich rodinných příslušnících? Proč jste jim nedovolili navštěvovat rodinu? Proč, proč, proč???"

      Presne tak. A soudruzi nemaji na odpoved, a tak rvou blbosti. Matuskovi odpiraji cesky hrob! Asi budou muset kvuli tem zlym exulantum hrbitovni spravy kadrovat. Haha...

      Vymazat
    13. 21:05 holým faktem z mého života je, že jeden ze strýců ráčil s manželkou ve své Felicii, díky "Helsinskému koši", potom kdy rozprodal majetek, odcestovat do BND, kde také, sešlostí věkem spolu s manželkou spořádaně zesnul. Ještě před ním, bratranec, z jiné větve, cestujíc služebně, tamtéž zůstal a i když mu technický rozvoj co nástrojáři ubral na potřebnosti, žije tam dodnes. Krom toho připomenu, že od roku 1965 spousta mých známých, nikoli jen komunistů, využívala nárok na cestovní pas a devizový příslib nejméně jednou za dva roky, aby byli na cestě finančně zajištěni, což bylo podmínkou výjezdní doložky. Pokud tedy nebyli zaměstnáni v oblasti ve styku s hospodářským nebo státním tajemstvím, tedy pobírali "držhubné", neexistoval legální mechanismus, který by jim v cestě zabránil. Takto vyjížděla, každé dva roky moje mátí do Bundesu za svým shora zmíněným bratrem. Podotýkám, že jsem synkem z "vyakčněné" rodiny, který do roku 1965, kdy byly skartovány kádrové materiály, nemohl studovat ani při zaměstnání. Po pravdě, ono to až tak neplatilo, ale než bych po odpolednách někde ve škamnách vysedával, věnoval jsem se vydatně dotovaným sportům, takže si mě zaměstnavatel příliš neužil, přiznám se. 21:05, vy o té době pranic nevíte, nebo pustě lžete!

      Vymazat
    14. 0:04 Mám podobné zkušenosti a vždy se jednalo na jakého idiota v ten moment člověk narazil. Mě se podařilo udělat maturitu. Našel jsem výborné uplatnění ve svém oboru a v cestování jsem byl omezován jen finančně. Po 10 letech od skončení vojenské služby jsem měl v Praze dům a auto.

      Vymazat
    15. Pane Bagoune, otevřel jste Pandořinu skříňku a hned to tady od odpovědí "kolegů" smrdí. I když mám mezi navrátilci kamarády a opravdu jim tam bylo smutno, tak je chápu, ale sprosťárny ne.

      Vymazat
  15. Justiční mafie Pavla Zemana a spol.
    https://www.youtube.com/watch?v=Bp6yKBRJNMA
    tohle je zrůdný režim kde korupce politiků korporacemi, skupinami mafiánů, je přímo legalizována a nazvána lobbysmus ..+ navíc čr je vazalská nesvobodná kolonie , Toto je systém vybudovaný J.Pospíšilem !
    Dĕkuji za video které přesně ukazuje jak zkorumpovanou máme policii,státní zastupitelství a soudy.Bohužel jsem přesně tyhle zkorumpovaný zrůdy v policejních uniformách a talárech zažil na vlastní kůži.Měl jsem být dokonce přesně tímto postupem zlikvidován a proto jsem musel opustit republiku.Příběh na YouTube:Zdenek Rubický.

    OdpovědětVymazat
  16. 21;08 To bylo hodno "dusevniho velikana"...Nemysli si vasi rodice,ze udelali dost chyb?...Jevite se jako sebestredny, rozmazleny spratek

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale kdepak! Je to starej dědek, už se pochlubil svým neuvěřitelně vysokým důchodem ( asi nějaký pan domácí - okrádá své nájemníky nejspíš) jeho synek je údajně majitelem baru kam on chodí pařit a my bychom zbledli závistí,jak skvělý má život. Proto taky sočí nepřetržitě na Rusko, když mu západ zprostředkoval to zbohatnutí na šmejdění a podvodech, a vidí, jak lidi se od západu odvrací! Má strach tahle stará atrapa, že mu někdo jeho zlatý důl sebere. Ale proč tady nadává ostatním rudých? Je ubožák. Kdyby diskutovat nelezl vůbec, zachoval by si chladnou hlavu. Takhle se jednou vzteky pomátne.

      Vymazat
  17. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě nejsi po smrti exulante z Floridy? že se ti ještě chce žít v té vrahounské zemi - prezident je vrah a zem je plná exulantů.

      Vymazat
    2. Honolulu ty Vaše informace jsou trus. Víte že všichni vaši prezidenti vč. Hitlery a Meg Donalda jsou příbuzní. Proč tady zůstávají jen Vaše nářky.

      Vymazat
    3. 21:47 Pane, vy jste se tu rozdáváděl. Pomohlo vám to alespoň zlepšit náladu ?

      Vymazat
  18. Nikdo nemůže vědět všecko, ale tak nějak si maně vzpomínám, že Fidel do Ameriky poslal ty nejhorší debily a kriminálníky, když o ně měli zájem a pak se nějak to Ušácké nadšení pro ty správné Kubánce vytratilo. Úplně nejlepší majstrštyk, ale nasadil Fidel úplně na závěr, kdy zakázal aby po jeho smrti z něho dělali mučedníka a vytvořili jeho kult osobnosti. Tím se zařadil, (a nejenom tím) mezi největší politické génie vůbec. Kdyby naši tehdejší politici tenkrát poslali toho kdo chce za oponu, byli by taky geniální a kdo ví jak by se to všechno vyvíjelo. Ovšem kdyby byli v pr.eli ryby... Hej hou, rudý dědeček

    OdpovědětVymazat
  19. Nick honolulu nenapsal prispevek 21:47 !

    OdpovědětVymazat
  20. Sebranka rudých úchylů opět blije a ukazuje tu svou pravou tvář. Obdivují tady rudého zločince Fidela jako největšího génia, obdivují tu zadrátovaný komoušský koncentrák... Je to prostě k zblití.
    Ale aspoň tady člověk vidí, jaká vlastizrádná lůza kolem něj žije i když není na první pohled vidět. A taky je krásně vidět jak to tihle voliči "Svobody a přímé demokracie" ve skutečnosti s tou svobodou a demokracií myslí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Blázne, jdi brečet a stěžovat si k Havlovi, tady jenom otravuješ

      Vymazat
    2. Fidela obdivuje i ten kanadsky nymand Baby Doc Trudeau. Sebranka se mnozi.

      Vymazat
  21. Jirovce, ty jsi to nejvice popletene ztvoreni, co do Canady kdy vlezlo.
    Tvoje vety o plote na mexicke hranici te degradovali na hlupaka a je jedno kolik mas akademickych diplomu.

    ------------------------------------------------------------

    Emigroval jsem 2x ! Jednou do Jizni Afriky a jednou do Ameriky. LEGALNE !
    Na vstup do jakekoliv zeme potrebujete povoleni jejich autorit.
    Do Rakouska jsem povoleni vztupu NEMEL ! Utekl jsem z CSSR pres draty bez pasu, kdyz prisli Rusi a Rakusaci me zavreli. Tak je to vsude na svete.

    45 millionu Muslimu se chce dostat do Ameriky ! 15 millionu lidi z Jizni Ameriky leze k nam do Ameriky. Pakistancu, Indu, Cinanu je napochodu k nam do Ameriky, take nekolik millionu.

    Tak je jasne, ze potrebujeme PLOT a kontrolu ! My chceme Evropany a ne nic exotickeho, co nam nemuze nic nabidnout.

    Pro Ameriku (a Canadu), je bezcenny pasacek koz ze Somalska.

    Ja nevedel Jirovce, ze nejsi schopen myslet logicky a pritom mas vedecky titul.

    Polaci ted k nam , mohou immigrovat kdykoliv.

    Na vztup do Ameriky se chysta novy zakon, ale pro hadky s Globalisty v Kongressu je opozden.
    Trump chce Evropany ! On nas ma rad, pro pracovitost, houzevnatost a zivotni civilizovane hodnoty.

    OdpovědětVymazat
  22. Ahoj všichni
    odmítla vaše banka vaši půjčku?
    Nebo hledáte lepší a spolehlivé úvěrové podmínky, které banka nenabízí?
    Věřte nám a získejte své půjčky rychle, spolehlivě a zaručeně 24 hodin denně bez novin.
    Požádejte o půjčky od 1 000 do 200 000 EUR / libry / dolary s ročním úrokem 3%.
    Pro více informací prosím kontaktujte: E-mail: (rocketloangroup@gmail.com)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jordáne, a co takle sexslužby ty nebudeš nabízet ?

      Vymazat
  23. Ahoj všichni
    odmítla vaše banka vaši půjčku?
    Nebo hledáte lepší a spolehlivé úvěrové podmínky, které banka nenabízí?
    Věřte nám a získejte své půjčky rychle, spolehlivě a zaručeně 24 hodin denně bez novin.
    Požádejte o půjčky od 1 000 do 200 000 EUR / libry / dolary s ročním úrokem 3%.
    Pro více informací prosím kontaktujte: E-mail: (rocketloangroup@gmail.com)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslíte že vám na to někdo skočí? Zkuste reklamu zdarma jinde, hnido.

      Vymazat
  24. Citim veky odpor v ceskym vzdelavacim institucim a
    vim urcite, ze muset zit v Cesku, kde lide premysli, tak jako autor, tak se zblaznim.

    Toto co ctu neni typicke mysleni obcana Canady zijjiciho v Cesku i kdyz ma hloupou vladu v Ottawe.
    Znam obstojne Toronto a Vancouver a vim jakym zpusobem Canadane mysli.

    NEPOSUZUJTE Canadu podle tohoto autora.
    Ti jsou na "rucnickare", tak alergicti, jako jsme my, na jihu od velkych jezer.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hlavne tam uz skoc do tech jezer pablbe Vole uvedom si ze prumerny american je v podstate idiot coz jses ty ale ty jsi jen privandrovalec takze mezi idioty half idiot je king . cesky mozek neni na urovni tveho mozecku velikosti orisku,cesi vzdy neco dokazali vandraku na rozdil od tebe hoboooo
      Ty jsi jen ubohy blazen a cvok

      Vymazat
  25. Honolulu, ty už si se dávno zbláznil, jenom o tom nevíš

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. On se totiz debilem narodil ma sisatou hlavi 3 xuby v hube hebla chobota misto nosu a oci idiota autisty Mele stejne stupidity dnes a denne a on si opravdu ani neuvedomuje jak j etrapna figurka za kterou by se i Trump stydel kdyby vedel jaky vul se ho zastava

      Vymazat
  26. Tak mě napadá - a co takhle nové norimberské procesy tentokrát pro některé badatele?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    2. 8:38 Voni jsou hlava pane vachmajstr. Nezdělil by jste nám Váš rodokmen? Určitě to bude samý imbecil. A ten slovník. No ještě že se toho nedožil Áda, posral by se závistí. K jakým vyvoleným nebo vypatlaným patříte?

      Vymazat
    3. 8.38
      Hele, co kdyby jsme spolu sepsali smlouvu? Že byste mi v ní, až ve svém kontejneru pojdete, odkázal svou chcíplotinu? Prvně byste mohl stát užitečným! Není to lukrativní nabídka? Vaši kůži bych dal vydělat a nechal si z ní zhotovit dva páry bot k mému hodobóžovému ohozu - na víc by to asi nevystačilo, kvůli nekvalitnímu zbytku rozežranému nenávistí - a váš mozek o velikosti vlašského ořechu bych prodal do antropologického muzea co raritu - tím by se mi vrátila zpět investice do bot. Co by zbylo bych hodil prasatům, čímž by se stali kanibaly. Tak co, kriso z kanálu, dohodnem se?

      Vymazat
    4. opr. kryso

      8.38. Mýlíte se. Nezbledl. Áda by ho nechal, spolu z dalšími debily, v rámci ozdravění lidské rasy, utratit.

      Vymazat
  27. Jo Honolulu 23:32, konečně nějaký názor bez nadávek. Až na to, že pan Jírovec se v daném článku Kanadou nijak nezabývá. Tak nevím proč vám, jako autor, pod fousy nejde.

    OdpovědětVymazat
  28. já jsem na tu policejní složku, co chce stíhat Jakeše, napsal dopis, že mě musí stíhat také, páč jsem o tom věděl, že se na hranicích střílí východní Němčouři (tenkrát zvaní Dederoni) a nikde jsem to nehlásil. Tedy vědět o trestném činu, a nenahlásit ho,je taktéž trestné. Dopis jsem jim tam odnesl na Prahu 10 a uvidím, jak si s tím poradí. Pokud se dopustil Jakeš trestného činu, tak jsem se ho dopustil i já a musím být za to stíhán, jinak má právo si stěžoval na diskriminaci.

    OdpovědětVymazat
  29. Já tomu klukovi ušatýmu docela rozumím, Honolulu tady má špatné renomé, za což si nejspíše může asi sám. Žije sám, má nějakou rodinu, ženu, děti atd.? Asi ani největší ráj, jak ho vnímají někteří lidé, nenahradí nehraditelné a asi není co závidět a jelikož závist je jeden ze smrtelných hříchů, nehřešme prosím. Mysleme na ty lidi,které jsme měli rádi a kteří už mezi námi bohužel nejsou a buďme alespoň trochu tolerantí k těm kteří tu jsou. Rudý dědeček

    OdpovědětVymazat
  30. 1:09 - Rudy dedecku, prece ode me neocekavas, ze budu psat o osobnich vecech v mem zivote ?

    Za prve Hurvinci by me obvinili z vychloubacnosti a jeste vice nenavideli, kdyby vedeli, ze napr. neziji v krabici od lednicky v Everglades a ze necistim boty nikomu, na Central Station v New Yorku.

    Za druhe jejich snupani v osobnich vecech je trapny pozustatek z doby "SOUDRUZEK" domovnich duvernic Z DOBY KOMUNISTU a kazdy ten cuchal je trapny, jako ty stekny a stetky, "soudruzky" DUVERNICE... (S hanbou jedna ruka.)

    Za treti , jsem s osobnim zivotem velmi spokojen a nedelam nic jineho nez to, ze se venuji svym zabavam , pratelum, (a pratelkam).
    A vubec tomu, co me zaujme - a tem lidem, kteri me zaujmou.
    Ziji v pohode miru a dostatku ! ZASLOUZIM SI TO ! Pracoval jsem cely zivot, az do veku 65 let, kdy jsem byl podle zakona poslan do penze. Penzi, plati Washington a bude as do meho posledniho dne na teto planete, kdekoliv se rozhodnu zit. T.zn., ze treba i ve Vidni.
    Kamaradu mam hodne v nekolika statech a jsem s nimi v pravidelnem styku. V zap. Evrope mam kamarady take, ale nejsem tam tak casto jako drive. Ta cesta me unavuje a nemam tolik energie jako drive.

    Tak jsem rekl vse co Hurvinky a tebe zajima a jak vidis, tak muj zivot je sporadany a klidny.
    Vadi mi na nem to, ze nemohu zastavit cas -
    protoze kazdy den je dar Bozi.

    Prostedi je moc pekne, (Florida) a pocasi je nejlepsi co kontinentalni Amerika ma. (Dnes bylo 30 stupnu Celsius.)
    Nevim co jsem zapomel.
    A nenavist Hurvinku je pro me tak dulezita, jako prdeni a BUBLINY z Delfinu na nasi plazi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak dopadla bitva u Waterloo Bonaparte?

      Vymazat
    2. Chudaci tvoji znamy jestli je obstastnujes svymi vyplody retarda Jinak se pise pritelkyne a ne pratelkyne tj asi od slova pradlena ,ze? A dalsi vec z tvych kecu je k smichu ta ze pense neni v USA vubec pro normalni lidi ,jmenuje se ta podpora "social security" a byla vytvorena presidentem proto aby lidi meli aspon na chleba a ne pense .Tu dostavaji pouze zamestnanci governmentu a unijni pracovnici .Ale to je ztrata casu vysvetlovat volovi neco co kazdy american vi jiz od detstvi
      Porad nam zzase neco o burse v tom jsi take pasak ,a nebo treba jak jsi bojoval proti rezimu s tim lamanim kostat

      Vymazat
    3. 3:49 - Ty bez do prdele ty nedomrdku s tvymi radami.
      Ja mam penzi (duchod) z Washingtonu a nepotrebuji zadne tvoje rady a vubec zadne tvoje theorie ci vysvetleni !

      Prece si nemyslis ty Idiote, take to, ze ja se Tebou budu bavit o prijmu, nebo invesmentu na Wall Str. ci o Social Security ? Po tom je ti vsem hovno primitive.

      Ziji v Americe vice nez 40 let a z Jizni Afriky jsem zde byl nekolikrat pred tim. Ja nepotrebuji zadne Tvoje rady , ja jsem zde doma.
      A tobe ty nedomrdku nepotrebuji nic vysvetlovat ohledne niceho.

      A tahni obracet Hamburgres do tve maringotky, ty kuchtiku.
      Kdykoli se zavre tvoje Hamburgrana, tak se vnucujes.
      Jsi neuspesne, nepotrebne , zbytecne nemehlo o proti me, po vsech strankach a ty si to moc dobre uvedomujes.

      Vymazat
    4. A v africe jsem ja sousstal slepice pozdeji i opice

      huhuhuhuhahahaha

      Vymazat
  31. 2:02 - nevim to urcite Kutuzove ! Ja tenkrat zil na
    Plejadach.

    OdpovědětVymazat
  32. Ja jsem lamal kostata ? Nemam tuseni o cem ten kuchtik zase zvani ! (3:49) !

    Nic nenasere v Cesku nikoho tak moc, jako to, ze nekdo prozil uspesny a stastny zivot V KAPITALISMU ve "zle" Americe.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V te nasi africe jsem ja soustal slepice
      pozdeji vsak s cernochy soustali jsem opice. Po prijezdu do juesej zacal ja jsem novou eru
      s dvema mymi letadly lital ja od polu k polu
      spiona ja provozoval pro Cia Mossad a i m-petku pracoval
      Z toho ja mam penzi sladkou nedelam nic jenom zeru
      steaky slepice a ze zvyku opice
      Mam ja hlavu dutou ,to aby se tam hodne veslo
      proto zde ja poucuji orisky a hurvinky
      z te male zemicky kde maj maly slepicky
      a ne jako my zde zereme si voly kravy a psy v cine
      proto mne polibte prdel spejblove ,mam ja schuzi
      s Polaky a ju es many o Cine a Putinovi
      co nam strili nase era
      huhuhuhahahaha Hovnocucu vr

      Vymazat
    2. 5:45 - ty jsi se vratil ozraly z te tve Hamburgrany ?

      Vymazat
    3. 5.45 Poprvé jsem se nad nějakým vašim příspěvkem od srdce zasmál. A co taťka, byl opičák nebo černoušek? A matinka slepička?

      Vymazat
  33. Perfektní příspěvek pane Jírovče!!!

    OdpovědětVymazat
  34. Cesi na vysvetlenou, aby jste nezustali pod vlivem zakomplexovaneho bridila , (3:49) ktery se mi vnucuje od doby, co jsem vlezl na N.R.
    S.S. (Social Security) neni podpora , ale DODATEK, k prijmu, ktery zavedl president FDR, ve 30-tych letech.
    Zalozeno na vasem prijmu. S.S. maji vsichni podle odpracovanych let.

    (Podporu maji pouze nezamestnani a cernosi ! Jak to funguje nevim, nezazil jsem to. Stejne jako treba Food Stamps = poukazky na jidlo. Nikdy jsem je nemel.)

    Penze se jmenuje 401 K ! Ted se to prejmenovalo.
    Autority to zmenily !

    Vladni agentury , stejne jako soukrome firmy jsou v kazdem meste a casto se stane, ze firma je ve smlouve s vladou.
    Napr. 80 % zamestnancu NASA. Takze zajisteni na stari je vyborne z nekolika stran. Znam takovych firem nekolik a velmi slavnych.

    I.R.A. = dalsi druh vaseho prijmu je vase investice na marketu, ktera neni zdanovana, az do vaseho odchodu do penze / duchodu. Tato nvestice byla vzdy bezpecna. I.R.A. (Individual Retirement Account) byla
    zavedena presidentem Reaganem. Pamatuji si ten poprask v 80-tych letech.
    Mohu vyjmenovat hrave 10 dalsich moznosti , ktere nesou prijem z marketu a jsou bezpecne. VIM TO URCITE !

    To proste nejde rovnat s duchodem starych lidi v Cesku.
    Republika nema a nemela nikdy tolik moznosti, jako America.

    Wall str. ? Investice jsou rozdeleny podle stupnice riskovani. Teto hry se muze zucastnit kazdy !
    Slusna Banka vam dopredu rekne, co je riskantni a co neni.

    Cena investic stale pomalu stoupa az do doby, kdy bublina splaskne (2007-08) ! Kdyz utecete z marketu pred splasknutim, tak vydelate na investmentu mnoho penez. Kdyz neutecete zavcas, tak prodelate.
    Vubec to neni slozite, kdyz zde zijete a sledujete to.
    Proto ja tvrdim, ze stari, je zde lehci nez v Evrope a zadni stari lide nemusi zit v bide, kdyz jsou jen trochu vnimavi a pozorni.
    Zadnou kritiku nebo opravu techto informaci neprijimam od nejakeho kuchtika. Ziji v tom vice nez 1/2 zivota.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemazte informativni prispevky ! Budete to treba prave vy, nebo vasi potomci, kdo sem pojede a budou radi , ze maji orientaci, po obdrzeni prijmu za jejich praci.

      Vymazat
    2. kamo ty si guru ty nejsi jen normalni obycejnej pensista na odpocinku po ty tesky lopote v ty africe Pis jen pis na voly my zatocime a ruce jim vykroutime

      Vymazat
    3. Rekni nam co je to za kuchtika a my mu ukazeme pravo s vicestrofkou do palice

      Vymazat
    4. Hele Lulu, who cares? Ten váš systém zajištění na stáří je fakt dobrý - pro lidi, kteří měli to štěstí, že celý život pracovali, tedy neztratili práci anebo vážně neonemocněli. Můj kámoš, Američan, který - jako mnozí dlouhodobě v Praze žijí, vážně onemocněl. Dostalo se mu kvalitního ošetření světovými kapacitami - zadara. Řekl, že v USA by už byl žebrák, pokud by to přežil.
      Raději vysvětli jak pracuje IRS, to je služba-postrach, který tady chybí, a kdyby byla, tak většina těch našich zkorumpovaných politiků a jim rovných boháčů by byla zase s holým zadkem tak jak ti šupáci a burani začínali - tedy pokud by vůbec byli na svobodě.

      Vymazat
  35. Kamosi, my kamosi s canady hned do toho deme do ty bursy co se tam lehce delaj skvarky ,mam do toho majlant celejch 750 dolacu americkejch Jenom napis detaily a dame ti comisi vis urcite jakou ty si znalej veci. Toho vola si nevsimej jenom napis ty detaily jak do toho, potrebuju zvetsit moje uspory do pense

    OdpovědětVymazat
  36. No to je to samé jak se v eu podepsal ten proti komunistický dokument. A soudit staré chlapy je zhovadilost všichni věděli že nelze lézt do hraničního pásma.

    OdpovědětVymazat
  37. Tady je video pro gretenisty až zas budou kecat hlouposti:

    Likvidace odpadků v Indii:https://zvraceny.cz/content/85366-likvidace-odpadku-v-indii

    OdpovědětVymazat
  38. Myslím, že chtějí hlavně urválkovské procesy - "tzv. badatelé" - ještě že ne vědečtí historici. Ostatně urválci u nás fungují, zrovna dnes vyšlo najevo, že byl odsouzen člověk na 9 roků za únos, který spáchal někdo jiný. A pak mluvme o vykonstruovaných procesech dnes či zítra, o důvěře občanů v právo a spravedlnost. Urválci byli, jsou a budou a tím více, čím více jsou prioritou nakradené zisky zločinné diktatury kapitálu. Škoda, představa v r. 1989 občanů byla jiná, určitě nečekali, že bude stát a oni oškubáni o vše, co se za socíku vybudovalo a že budou drancováni dále celých již dlouhých 30 roků. Určitě nečekali, že budeme vést války proti jiným národům, že budeme okupanty a agresory, že budeme vyvolávat válkami odvetný terorismus, migraci a hlavně, že nebudeme jako národ vymírat.

    OdpovědětVymazat
  39. Ploty na hranicích, či pevnosti? Staví je dnes ti, co je tehdy kritizovali, USA, Izrael.... a se stejným zdůvodněním, že hranice státu nejsou parkem na procházky a jako prevenci proti agresorům - a že se to jimi tehdy na hranici jen hemžilo, to ví každý. Nakonec i to byl důvod, proč Varšavská smlouva poskytla "mírovou misi" tehdejší ČSR, aby byly země Varšsvséá smlouvy zajištěny před válečným útokem NATO. Bylo to zcela analogické, jako je naše dnešní argumentace, proč máme válečné síly v Pobaltských
    zemích. Tedy nemáme si se soudruhy, my páni, nic co vyčítat či si nalhávat, pokud je mezi námi nějaký blb a věří že to bylo či je jinak, tak s tím nic nenaděláme.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 11:09 nerozumíme si, copak jedna hovadina omlouvá jinou hovadinu ? Tak se můžeme vrátit k upalování čarodějnic.

      Vymazat
    2. 11:09 Pletete hrušky , jablka. Stavění plotu v USA a Izraeli je uplně něco jiného, jak u nás za komoušu. Tam muže každý vycestovat ven kdy chce a kam chce, na rozdíl od plotu na našich Západnich hranicích, kdy jste musel žádat o devizový příslib, který dostalo jen pár privilegovaných soudruhu.
      A napsat, že byly zajištěny před utoky NATO, no já vím pouze o utoku SSSR V 68!

      Vymazat
    3. Ani do USA si nemůže kdo¨chce vlézt a proto staví plot, který je na zlatou, zatím co ty české byly sotva do dnešní 1. desítky států - borců stavějících zdi. I za totáče jste mohli vycestovat kam jste chtěli v rámci RVHP a do dalších zemí, kde nepožadovali povinné vybavení turisty valutami, např. na jugoslávský Jadran. A s cestovkou si nepamatuji, že by bylo nějaké omezení, jezdilo se napč. do Egypta na pyramidy.... Pokud Čech žádal po bance tzv. tvrdou měnu, musel si podat žádost. Když dostal měnu, mohl vycestovat. Ale mísíme jablka s hruškami, neb srovnáváme co bylo před 30 až 75 roky a v té době jsem pracoval sám na Západě a vím, že z Německa k nám se necestovalo nijak snadno "na kafé". A měl jsem dědečka narozeného hluboko v Monarchii a bydlícího necelých 100 km od Vídně - nikdy se do Vídně nedostal, natož na kafé... Takže hrušky s jablky. A plot Izraele? No ten vůbec překonává vše, co by mohlo jen snad zavánět svobodou, neb ten je navíc postaven na okupovaném území cizího státu. Palestinci odskákali holokaust židů nacisty a nyní postižení se za to mstí holokaustem Palestinců. To je podle USA "all right". Jo lidská práva, ty jsou v civilizovaném světě Západu méně než trhací kalendář. Dnes jsme si mohli přečíst jak urvcálkují současné soudy a zavírají nevinné bez studu a uzardění a jak esenbákuje současné "chránit a pomáhat" ochranou podvodníků a falšovatelů dokumentů a jak nakládá se seniory, kteří jsou vydíráni beztrestnými energošmejdy (Nebyl jsem nikdy v KSČ, zbytečně mi budete nadávat a přes svůj věk jsem nezblbl pod tlakem soudobé antihumánní propagandy ).

      Vymazat
    4. Ad 11.30. No, to se tehdy právě pochlapila Varšavská smlouva a dorazila s mírovou misí do Prahy dříve než podstatně horší mise USA a NATO. Což jsou většinou teroristické války, jak je známe po desítkách v různých koutech Světa, produkující migranty, ničící a rozkrádající kulturní statky lidstva a zabíjející civilisty hned po statisících (Irák dnes hodně přes Milion...)a především vyvolávající odvetný terorismus chudých, kteří nemají k dispozici zbraně hromadného vraždění. Pokud byste chtěl, pane 11.30 vědět, co je to okupace, musel byste prožít Protektorát Böhmen und Mähren. Taková okupace, jaká k nám přišla ze zemí Varšavské smlouvy, takovou má tuším 75 zemí Světa, které jsou okupovány USA základnami, také Německo. A dnes pobaltské státy, Gruzie, Turecko, Bulharsko... co jen si vzpomínám.

      Vymazat
    5. 11:37 devizový příslib byl jednou za dva roky nárokový, byl poskytován pracovišti Státní banky na základě platného cestovního pasu bez toho, že by úředník banky měl k dispozici jinou evidenci než záznam o dříve vyplacených příslibech. O vydaných výjezdních doložkách se nedozvídal ani zaměstnavatel pokud zaměstnanec svůj záměr vycestovat neohlásil, což zůstalo neřešeným problémem pro případy zaměstnanců ve styku s hospodářským a státním tajemstvím. Dobře vím, jak to chodilo. Nejlépe se cestovalo členům Klubu čs turistů ... nebo jak se onen spolek co součást Národní fronty onehdá jmenoval. Shodou okolností jsem s několika z nich, jeden Lidovec, dva nestraníci směnil US dolary co neutratili a pořídil bony na galuskáče Favorita z Tuzexu pro synka, když běžně k mání nebyl. Plácáte nesmysly.

      Vymazat
  40. 10:37 snad si rozumíme, Urválek je, bez debaty, příkladem nespravedlnosti. Proto se musíme bránit novodobému urválkování. Průšvihem je, zda soudit Urválka nahodou nechtějí novodobí Urválci, jen proto aby dokázali svoji kompetenci. Přesto si myslím, že pro vzdělání, by dnes měli historici popsat historickou pravdu o Procesech za totáče. Jejich závěry opřené o fakta, bez emocí a bez politického přibarvení, jsou nutné, aby jednou neměla následnici paní Válková. Zapomínat se nemá, ale mstít taky ne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ad 11:11. Historickou pravdu npsat dnes nikdo nemůže, protože v zájmu potřebné bojechtivosti a pěstování nenávisti, rasismu, nacismu se musí lhát, lhát a zase lhát, jinak vytoužená válka kapitálem nebude a kapitál zajde na úbytě - A snad by neměli být občané sobci a chřadnoucímu kapitálu nedopřávat lepší menu. Stěžujeme si na policii za socíku. Co říkáte tomu, když energetické firmy vydírají desetitisíce po seniorerch na základě zfalšovaných dokladů jejími šmejdy, šmejdícími po bytech stařenek a stařečků a policie na takový podvod řekne "nic se nestalo"! Tedy to máme vskutku ochranu, ostatně kdy jste ji viděli naposledy na ulici a třeba v noci? Že by se báli jako vy vyjít ven za tmy?

      Vymazat
  41. Vždyť to je v pořádku. Nacisty a fašouny ve světě soudí ještě dnes, tak proč ne tyhle darebáky Štrougaly a podobné. Jaký je rozdíl v ideologiich,? žádný, jen prosadit přes mrtvoly svoji ideologii! A to tihle komunisti dělali, jaképak slitování nad dědky!

    Už jen to, že tehdejší komunistický režim zadrátoval hranice, je neodpustitelný zločin a ti lidé pokud ještě žijí by měli být potrestáni.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemám chuť schladit si žáhu na dědouších a to patřím ke generaci, kterou postihli. Když se to neudělalo před 30ti lety,tak dnes je to za zenitem. Posedlost vendetou nemám, stejně mi ztracené roky nevratí. Proto následné generaci doporučuji, aby si hlídala svou svobodu a bránila ji.

      Vymazat
    2. Nejlepší je soudit to co se stalo před 70 a více lety. Když už se odvoláváte na Němce, tak si také přečtěte,nebo vyhledejte zjištění našeho jediného investigativního novináře Stanislava Motla, možná budete udiven.

      Vymazat
  42. Ploty na hranicich za Komunistu, branili ceskym obcanum ve vycestovani na dovolenou do sveta. Dostat se do Vidne na kafe, bylo tenkrat tak realne, jako jet na kafe na jinou planetu.

    Ploty kterych se pozadujeme my, jsou pro nasi bezpecnost proti invazi nechtenych, kteri nas sice nenavidi, ale nemohou bez nas zit. (Jizni Africa nemala plot a dnes je z ni popelnice kriminality a bidy.)

    Nase ploty NEOMEZUJI nase obcany v pohybu a cestovani.
    T.j. ten zakladni rozdil.

    -----------------------------------------------------------

    I.R.S. = Internal Revenue Service je danovy urad , ktery od vas pozaduje dane urcene vyssi vaseho prijmu. 15 %, 25 % a nejvyssi dan je 36 % ! Nevim vsak urcite, nebylo-li to zmeneno.
    President Trump dane SNIZUJE ! Obama je zvyssoval ve prospech nezadoucich, nechtenych a cizich napr. pomahal IRANU.

    Presiden Trump ZVYSUJE pridavky na SOCIAL SECURITY ! Opravuje take zdravotni system zniceny Obamou.

    Danove vyuctovani se dela kazdy rok do 15. Dubna.
    Za podvadeni IRS je automaticky kriminal.
    Pro me dane vyrizuji profesionalni urednici. Ja je nedelam. Pomoc od uredniku platim.

    Snizit svoje dane, at uz jste v jakekoliv danove skupine, vsak jde pomoci t.zv. LOOP-HOLE. Vyjimek / ulehceni / napr. zdravotni stav.

    Dane platim poctive , pripada mi to normalni, kdyz je to pro benefit vsech.
    Jsou-li dane pouze na ulehceni nekterych privilegovanych skupin, tak obcany navadim a inspiruji k protestu.
    Obama to nedelal nikomu (ulehceni) krome jeho jeho lidem.
    On byl Muslim po fotrovi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Honolulu, ten BS je nezajímavý, ta nejdůležitější věta je že "Za podvadeni IRS je automaticky kriminal." A to je to podstatné, jakmile se na vás IRS naveze, tak musíte prokázat že každý dolar, který máte, jste získal legálně.Jinak máte průser, a to těžký. Samozřejmě v okamžiku kdy na vás IRS najede, tak vám obstaví veškeré účty a disponování s majetkem, dokud se neprokáže. že jste "čistý". Tento systém chybí v česku, víme proč.

      Vymazat
  43. 11:44 Přestaňte neustále strašit lidi, vy demagogové z SPD.Kdo sem tak jde?, vy strašáku. Vyjančíte chudáka duchodce, které kácí stromy a dostane flast. U tohoto starého pána by měl zakročit prezident a dát mu milost, odseděl si dost.
    Nikdo mimo několika pomatencu žádné ploty nechce!!! A už vubec ne nějakou fašounskou DOMOBRANU, je velice dobře že tohle Hamáček zakázal.

    OdpovědětVymazat
  44. 11:44 IRS je zajímavé, dalo by se upřesnit, limity jednotlivých sazeb (10%, 25%, 36%) a možná i důvody výjimek. ? Díky.

    OdpovědětVymazat
  45. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Muj kamos American pochopitelně pojištění měl (je to professional) jak americké tak i české. Sám se vyjádřil v tom duchu, že kdyby tak náročnou léčbu měl postoupit v USA, byl by be peněz. Po té zkušenosti zažádal o české občanství. Jak jsem koupil tak prodávám.

      Vymazat
  46. Je dobre, ze se snazite porozumet normalnimu realistickemu zivotu v nejsilnejsi zemi na svete.
    DOPORUCI , z Ameriky (a kazde zeme) importovat vse co je hodnotne a prakticke a ignorovat co hodnotne neni.

    OdpovědětVymazat
  47. Honolulu, většina emigrantů se na stáří vrací z US domů, kde je lepší bezpečnost než v USA, téměř bezplatné zdravotnictví a zasílaný důchod z US po přepočtu výhodným kursem a nízká cena potravin u nás jim zajiš%tuje relativně dobré živobytí.
    A proč se ty nevrátíš z té US džungle, kde se bojíš vyjít na ulici, aby tě mladí divoši nepřepadli a přizabili za pár doláčů co budeš mít v kapse ?
    Kdyby jsi se vrátil, platili by ti dál z US (za JAR) ten nadstandartní důchod s příplatkem za vzorné služby režimu v JAR, resp. v USA ?
    U nás mají také veteráni a přisluhovači režimu (policiské, vojáci, agenti tajných služeb) renty a nadstandartně zvýšené důchody.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No je to sranda, tak zvané výslužné. Vona ta zásluha je moc zajímavý pojem.

      Vymazat
  48. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Honolulu, ty tvoje rady jsou víš na co. Prostě ano, tak by to mělo být, ale zdejší systém něco takového neumožňuje. Kdyby tady byla pravidla, tak by to taky jinak vypadalo. Jenže, čím větší bordel, tím lépe se krade a tí snadněji se gauneři z jakéhokoliv průseru vylížou. A k tomu navíc pomáhá zkorumpovaná justice. Proto se mi líbí americké zákony, dle kterých se sčítají tresty. Pokud by platily i tady, tak v těch "tradičních stranách" by padly v průměru na jednu hlavu tyto tresty: ODS 2655 roků, top09 2135, čssd 1980 a zbytek, jako je KDU-ČSL, pouhých 1555 roků.

      Vymazat
  49. Právě od toho máme zdejší servis, neb veřejnopravní média jsou tak hloupá, že nedokážou informovat o plusech západu protože čas náplní jen primitivním hanobením Putina. Přitom by nás mohlo zajímat i porovnání s Rakouskem, že např.důchodcům nad 70 let se automaticky nezvyšuje nájem. Žije-li v podnájmu u soukromníka, tak to stát doplatí. Taky nějak rozuměji zvládli dotace solárpanelů, můžete je viděti na mnoha střechách vesnic. Asi nedarují každý rok 30 miliard do kapes solárbaronům z našich kapes. Náš stát nefunguje pro naše občany, naše vlády by neměly vymýšlet blbosti a raději okopírovat funkční systémy jiných.

    OdpovědětVymazat
  50. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Blbej se narodil blbej i zkape ostuda imbecilni IQ 62

      Vymazat
    2. Muzes nam normalnim lidem vysvetlit v kolik chodis do krabice a v kolik te negri budi??

      Vymazat
  51. Vždyť je to jen zoufalá snaha o výrobu munice pro režimní propagandu, která už vše vystřílela tak důkladně, že by jí za chvíli zbyly snad jen žaludy. Takže teď se nějaký čas bude mlít a vymýšlet všemožné drby o Jakešovi se Štrougalem, kteří paradoxně oba byli reformisté a už vůbec neměli nic společného se zavedením ostrahy hranic(jakkoli to bylo nejen s ohledem na deklarované nepřátelství Západu nutné okamžitě po válce, ale povedlo se mít ve funkční podobě až v 50. letech). Nakonec jim žádnou nezákonnost neprokáží, ale než se podaří vymyslet další téma, musí to vydržet.
    Tento zkolonizovaný režim už je jen takový koncentrát zoufalství. Nikdy jsem nepociťoval tak hrubou odtažitost od režimu panujícího nad touto zuboženou zemí, jako pociťuji dnes.

    OdpovědětVymazat
  52. Nevim jaci byli vyse zmineni soudruzi reformiste ??!! Vzdyt oba byli nejhorlivejsi strazci Breznevovi doktriny Asi moc mladej a nebo hodne nesectelej

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jakeš, stejně jako Štrougal(ten byl za reformistu už před r.1968), s nástupem Gorbačova prosazovali přestavbu, ale Štrougala odstavili ještě před plyšem, proti Jakešovi intrikovali až do konce.
      Zřejmě jste jak mladej, tak nesečtělej a také nepřemýšlivej.

      Vymazat
    2. 23.42 Vim o tom trosku vic nezli vy ,ja zamestnaval po propusteni z Boru nektere byvale cleny partaje a prvniho Dubcekova poradce ,ktery od 1 ledna 68 chapal tu hruzu volby nezodpovedneho slovaka ,ktery drze chlastal whisky pri telefonu s Breznevem .Na pripominku ze mluvi s carem odvetil posilnen alkoholem "sme slobodny narod " Strougal a dalsi byli jen tvrdi aparatnici a oportunisti rezimu a slouzili stejne jako Urvalek -pres mrtvoly ."Strana preci vi" .Tak mne tady nekazte smyslenky ,nic jineho to neni .O dalsich mych kontaktech zde nebudu se rozepisovat ale verte ze jsam znal a vedel hodne o hodne lidech Tot vse jen kratce
      PS asi malo lidi slyselo o pripravovanem velkoprocesu ktery vymyslel prave Strougal s Husakem pro velky pocet lidi -podobne jako byl proces se Slanskym .Na ne se mela svest neuspesnost socialisticke economie.Tyto procesy tak ecastecne probehly a spousta lidi propustena po 10 a vice letech na amnestii Havla

      Vymazat
  53. Honolulu stále a s vámi většina lidí nechápe to co já starý nedouk vím již 40 let. Takový život co tam u Vás vedete nemůže být všude. Prostě protože naše zeměkoule ty možnosti nemůže dát. To je ten hlavní problém co se řeší. Jak to u Vás vypadá nám tady na You Tube zprostředkovává Michal Sopor a není to o čem cinkači snily. Jsou to jako u nás čím dál větší rozdíly mezi lidmi a to plodí všechno zlo. Zapnete počítač a hned na Vás vyskočí: Nebudou peníze na důchody, zdravotnictví a školství. Největší škůdce našeho státu je Babiš. Máme největší HDP v historii. Armádní rozpočet musíme navýšit protože nás ohrožuje Putin.

    OdpovědětVymazat
  54. to nejsou badatelé, ale hovniválové.

    OdpovědětVymazat
  55. Jiří Vyvadil15. ledna 2020 7:07

    Skvělý článek. Klobou dolů. Máte můj obdiv

    OdpovědětVymazat

Redakce vás žádá, abyste diskutovali slušně, nenapadali spoludiskutující ani autory, abyste argumentovali věcně a fakty. Děkujeme.