Reklama

středa 29. ledna 2020

Brexit je tu a při loučení to Nigel Farage evropským globalistům a totalitářům pěkně natřel. (VIDEO - česká jazyková verze)

29.1.2020  EvropskýParlament 


120 komentářů :

  1. Pekne pekne s mali by sme odtiaľ vypadnúť všetci pokiaľ sa tam nemôžu nosiť národné vlajky a tiež asi treba tú európsku modrú handru s hviezdičkami strahať s našich inšitúcií. Briti urobili dobre a Faradž či ako sa volá im to pekne povedal ignorovali referendá národov a robia si všetko len po svojom a preto ak sa veci nebudú dať zmeniť je nutné odtiaľ odísť tak ako to hrdo urobili Briti. Nech sú nám príkladom

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Měli by jsme hlavně přestat harašit zbraněmi. Dnes jsem četl, že pohuňci chtěj změnit ústavu, aby vláda bez souhlasu parlamentu v zájmu obrany Prahy mohla poslat žoldáky vraždit lidi kam se jim zachce. A ten kolaborant z křivou hubou z ODS by sem rovnou pozval okupanty na základnu v Mošnově. Já pamatuji, co dalo za práci vypakovat ruskou armádu z našeho území, a stejní lokajové jako kdysi by sem tu pakáž se zelenými mozky už zase tahali. Teď si dovolím stát se prorokem - Bureš, na to dojedeš

      Vymazat
    2. Toho už dávno z ODS vyloučili. A jestli kolaboruje, tak rozhodně ne se Spojenými státy.

      Vymazat
    3. 20:59 Omyl!
      Nedalo to žádnou práci, jen to tak ten zrzavý kašpar prezentoval, aby ho národ vnímal jako bahatýra co odsud vyhnal Ivana.
      Ve skutečnosti začal Ivan zeštíhlovat své okupační armády od dubna 1989; na r. 1990 plánoval odsun tankové divize. Mezitím však vypukl Plyšák.
      Problém nybyl v tom, že by Gorby nechtěl sovětskou "pomoc" ztáhnou zpět (ono udržování té "pomoci" totiž stálo SSSR těžký prachy), ale že to chtěl provést v delším časovém období. Z jednoduchého důvodu - aby navrátivší se sověti měli po svém návratu vůbec kde bydlet. Jednoduše se jednalo o otázku občanské vybavenosti pro navrátilce a jejich rodiny - ne tedy o fakt odsunu jako takového, s kterým Sověti v podstatě "předsouhlasili" už před Plyšákem. Šlo tudíž o rychlost odsunu, ne o odsun jako takový.
      No, v každém případě od nás vyčmoudli rychleji než deklarovaný odsun Amíků ze Sýrie.

      Vymazat
    4. Tou křivou hubou myslel Ondru.

      Vymazat
    5. Odedávna platilo, že musí-li Británie volit mezi Evropou a volným mořem, musí zvolit volné moře. Zatímco Británie volné má kdisposici, Česká republika je v obklíčení cizích států a pouze přes jejich území se může k moři dostávat... Každému kdo tento rozdíl nechápe... moji upřímnou soustrast.

      Vymazat
    6. Proboha, do čeho jsme to vlezli?! Už jsem jen čekal kdy ta předsedající svazačka zvedne prdel a půjde je vykrákat za uši.
      Pryč! Pryč, dokud je ještě čas !!!

      Vymazat
    7. Trochu z jiného soudku ale nedá mi to.
      Právě jsem četl, jak "koronavirus kosí Číňany". Kdyby se to "kosení" přeneslo v poměru počtu obyvatel na Čechy, tak by už bylo "skoseno" 1,2 Čechů.
      To je jako bych napsal: "Auta kosí Čechy! Už 550 obětí!" Což je počet obětí za minulý rok, tedy v průměru 1,5 lida na den.
      Neříkám, hrozí epidemie, ale ten dryáčnický způsob zpráv mně už leze na nervy.

      Vymazat
    8. Britům závidím, ale nemají vše za sebou. Teď budou vykřikovat "Vivat Amerika"

      Vymazat
    9. Ta unie se stejně rozpadne a bude to pěknej humbuk

      Vymazat
    10. Vazeni, problem je v tom. Ze jsme byli prumyslova zeme od prvovyroby az po finalni prokukci v mnoha komoditach. Po sametove sabotazi jsme zlikvidovali nebo rozdali vse vc.trhu a stali se zcela zavislou kolonii a az nakolik vyjimek jsme jen pomocnou levnou dilnou a montovnou zahranicnich kolonizatoru a jejich produktu. Po odchodu z EU, neni nic, co bychom byli schopni sami vyrobit. Neni z ceho. Dokonce mnoho zakladnich potravin dovazime, nemame ve vlastnictvi primarni media, jako vodu, tisice vyznacnych nemovitosti... jen upocene ruce a shrbene hrbety.

      Vymazat
    11. 9:58 A jak to souvisí s členstvím v EU? To jako ty montovny od nás odejdou?

      Vymazat
    12. Taktéž držím Britům palce a přeji hodně štěstí.

      Vymazat
    13. S tím rozkradeným státem je to pravda. Ale musíme to podstoupit, protože na tom budeme jinak mnohem hůř. Mnohem hůř !!! Ti naši současní "Milionchvilkaři" s mnoha politiky z prava i z leva, jsou schopni zrušit Benešovy dekrety a to poslední co máme: svobodu (trochu pofidérní) nám sebrat a udělat z nás skutečné, ne virtuální, otroky.

      Vymazat
    14. Britove utekli za 5 minut dvanact ,pred svym zrusenim ,vymazanim z mapy sveta jako naroda okupacni komandaturou EU.
      Doufaji ze navzdy, ale nejsem si tak jist..

      Vymazat
    15. To jsou sračky, to je humus ta buržobolševická EU. A vy snad doufáte, že někdo u nás navrhne referendum o czechxitu? Nebuďte naivní...

      Vymazat
    16. 15:03 A i kdyby navrh, výsledek je předem jasnej! Nezapomeň že naprostou většinu u nás netvoří místním odulcům podobná individua, čili všelijací rudý teroristi a putleroffci - těch je mizivá menšina!

      Vymazat
    17. Damy a panové,

      pry tu na webu začaly vznikat prvni navrhy jak uzemnit v ČR tu EU, aniž bychom z ni museli vystupovat s cirkusem Humberto jak to udělali V.Britanii.
      Prý byly ty návrhy okamžitě vymazany!

      Výmaz tedy potvrdil,že to jde!! .
      Nemohli by to ti dnešni naši buditelé,kteři byli vymazani,věc opakovat?.
      Ono všechno jde když se chce.

      NO NI?


      Vymazat
    18. pro 18,40

      Nejen to jak se zbavit vlivu EU,ja viděl i prvni nvrhy jak se zbavit NATO aniž bychom z něho byli DONUCENI vystoupit!!!

      Chce to odvahu a solidaritu,Kde je Štefec,ten by se tu mezi námi měl objevit a zeptali bychom se ho zda je ten nápad VALIDNI!

      Ono je to totiž stale větši fuj,fuj ,fuj jak hnůj!
      A bude hůř přecedo!

      Vymazat
  2. Fantastické, hodně štěstí GB! Věřím, že to je začátek konce EU.

    OdpovědětVymazat
  3. Odpovědi
    1. Obávám se, že teď na nás stoupne kovaná germánská bota plnou váhou!

      Vymazat
    2. Pane DVORAKU,

      jak to myslite.ze to zalezi na nas.
      Nebude nahodou potreba vetsina v nasem PARLAMENTU?

      Vymazat
    3. Pane Dvořáku spoléhám na České kapitalisty že si nenechají zničit ekonomiku. Snad bude referendum a odejdeme pryč od šílenců z eu.

      Vymazat
    4. Obávám se, že páni kapitalisté budou z czexitu vystrašení, že přijdou o společný evropský trh.

      Vymazat
    5. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    6. 9:13
      Hujere, pospolitost EU, NATa se právě teď předvádí, v plné kráse a v přímém přenosu, při jednotném řešení krize okolo koronavirusu. 5.článek není všichni za jednoho. Každý stát se postará o odlet jen pro své obyvatele a vůbec se nebudu divit, že naši zůstanou v epicentru na ocet. EU se nepostará o Evropany, ta se stará o klece pro slepice a regulaci trhu pro výhodnost zájmů svých mocných. Navíc součásný stav okolo viru u nás dokazuje, jak hujeři, kteří dávali na obdiv své "hrdinství" a morální převis nad "poßery", tito hujeři jako první vykoupili všechny roušky. Možná se respiratory brzy objeví na černém trhu s inovovanou cenou. Šmejdů tu máme habaděj, škoda, že je nelze exportovat.

      Vymazat
    7. Dost. Pryč z EU! Po projevu Farage, do kterého mu skákali, bouchly saze zkušené Češce. Co se vlastně stalo?

      https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Dost-Pryc-z-EU-Po-projevu-Farage-do-ktereho-mu-skakali-bouchly-saze-zkusene-Cesce-Co-se-vlastne-stalo-611814

      Vymazat
    8. re 20:11
      Nestrašte. Na nás šlape ta samá bota , co i na Germány. Tam už je záměna obyvatelstva realitou dne.

      Vymazat
  4. Podle našich vševědoucích parazitů by to pro Británii měla být katastrofa. No hin sa hukáže. To by byla katastrofa ale asi pro ně. Předsedající předvedla jak jsou sebestředný a trapný.

    OdpovědětVymazat
  5. Snaží se zničit, potlačit, cenzurovat všechny projevy zdravého národního cítění. Chtějí zničit národní státy, aby se lidi nemohli bránit globalizaci a totalitarizaci. Pryč s tím hnusem. Pryč se 4.říší.

    OdpovědětVymazat
  6. Nechápu jednu věc, Brity s vlaječkama brutálně vyfakovali. Znamená to, že frakce Davida s Blaškem na stole národní vlaječky nemá?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Má, za pár minut po tom byl další konflikt. Baba předsednička opět vyváděla. Ale kamery zabíraly pouze ji a ne stoly poslanců s vlaječkami.

      Vymazat
    2. Ta bába byla kvůli vlaječkám úplně nepříčetná. Mám pocit, že se ta banda v "euparlamentu" (až na čestné výjimky) úplně zbláznila. Pryč z EU! Skončeme s tou pseudodemokracií! Bojujme proti té sebrance až do těch hrdel a statků!

      Vymazat
    3. britove byli vždy ti co kolonizovali oproti nam kteři jsme nepřetržitě koloniji od nepaměti takže bych nějake čr vystupovani považoval dopředu prohranou scifi estradu

      Vymazat
    4. Nemaj na stole nic! Udělali z nich totální pičmundy!

      Vymazat
    5. Včerejší záznam z EP:

      http://www.europarl.europa.eu/plenary/cs/vod.html?mode=chapter&vodLanguage=CS&vodId=1580312464990&date=20200129#

      Maj na stole hovno, hovno, hovno! Udělali z nich úplný totální kretény!

      Vymazat
  7. Držím jim palce, ať se jim daří!!!
    Teď jenom, jestli jen nepřelezli z jedné řiti do druhé.
    Aby je namísto Brusele nezačli dojit Amíci.
    "Tak uvidíme..."
    Řekl slepý tomu bez p®d@le.
    "Zatím se na to posadíme."
    :-)
    Helanov

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vždyť Britové jsou americké vlezdoprdelky, pudlíci. Stačí se podívat na tu jejich protiruskou propagandu, na ten srandacirkus s novičokem, na ty jejich stále provokace. Malá Británie už dávno není Impériem, tak se lísají k Ušákům, aby nic nezmeškali, kdyby něco spadlo od stolu.

      Vymazat
    2. 20:11.Ten jásot nad V.B. je velmi naivní. Na V.B. není nic co obdivovat. Od Angličanů nevzešlo světu nikdy nic dobrého a svým kořistěním a parazitováním na všech se od USA nijak neliší. Jsou v situaci tasemnice, která právě vyšla ze svého hostitele a dobře jim tak.
      Brexit je pozitivní v tom, že dal příklad, že to jde a že EU ubyl jeden parazit, který těžil z výhod, ale měl nesčetně výjimek, kterými se naopak nad ostatními člený zvýhodňoval.
      De Gaulle byl vždy proti tomu, aby se V.B. stala členem EU, protože věděl, že to je trojský kůň USA a bude škodit všude kde bude moci.
      Smějeme se USA s těmi jejich genderováním, inkluzí, feminismem, pozitivní diskrimací atd, ale do Evropy to zatáhla práve V.B. Tam se školili a stážovali neziskovkáři, kteří se ted válí tučně placení u nás a škodí kde mohou.

      Vymazat
    3. Ale houby. To do Evropy zatáhli idioti z Německa, Holandska, Dánska, Švédska...

      Vymazat
  8. Farage to řekl přesně. EU se proměnila v totalitní germánský monstrum. Jako co to je, když se lidi vyjádří v referendech proti, ojebat je s Lisabonskou smlouvou?
    Germán je prostě germán, jak za Hitlera, tak dneska.
    Když vidíte na tý bábě za pultíkem tu germánskou aroganci, jak to je zase zpátky, to co bylo před porážkou Hitlera. Fuj, úplně z toho jde hrůza!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A Francouz se opět za blbečka zrádného jako za Mnichova.

      Vymazat
    2. German miluje okupace ,a holokosty , je zavislak /junkie/na nich a nemuze bez nich vydrzet. Tak si poridili vlastni a snazi se pomoci toho
      okupovat celou EU.....Dnes nam patri Nemecko...
      Nedivil bych se, kdyby se casem britove vratili do EU. Jiste se na tom jiz pracuje..
      Vim ,jedno ze se britum nesmi verit ani kdyz reknou pravdu..To se snazi okamzite zneuzit..
      Britove s obrovskym lodstvem /meli kolonie na celem svete/ a najednou Nebyli ,no nebyli vyzbrojeni ani trochu /ta uboha upatlana komedie Chamberlain-Churchil-Roosewelt/, a jeste navrch slibili se Zarukou pomoci obranit polaky pred Hitlerem..V pripade napadeni. Uboha komedie pokracovala..
      Zbabelci ale neposlali ani kolobezku ,dale vyhlasili falesnou /phony/valku Hitlerovi , ani asle nekvikli proti SSSR ,/trasli se z Hitlera a Stalina, jako chihuaua/, ktere take okupovalo cast Polska ,coz Rusko vyborne zachranilo,a zdrzelo Hitlera..Dale zdrzeli hrdinni Srbove /valka zacala kvuli nim o mesic pozdeji !!! a rekove svym odporem..Mimo to boj spojencu proti Hitlerovi byla jedna velka ostuda. I kdyz uz musel zaplnovat stavy pensistama a mladistvejma ze skol.
      Pro wehrmacht nebyl problem znicit celou divizi /20 tisic/ US vojaku kdy se jim zachtelo..Udelali to nejmene 3x..Vostuda v Italii,bombardovasli Rim , a nicili kostely a nikdo nevi prov , na misto nepratelskych pevnosti odporu, Vostuda v Maroku ,udelali profasistickeho generala/admirala Darlana velitelem , vylodeni v Anzio , kde nebyl vubec nepritel, porucik Cummings ,hledal nepritele ale marne az v Rime nasel dva. Slovy a cislicemi DVA. Celkem jich tam bylo 1.600 a partyzani ujistili spojence ze je zlikviduji ihned. Tri generalove si pekli vejce na plazi, velici general nebyl ani se nesnazil rozkazat osvobozeni Rima, Lukacz ,byl vykopnut a 4 mesice krvaceli vojackove ,kdyz Hitler behem 2-3 dnu dodal nepritele..Partyzani psali na zdech Rima :
      Spojenci neboj te se prijdeme vas osvobodit..
      Snad totez je treba i dnes ? URCITE !!..Aspon Usa a EU o to upenlive volaji a dokazuji svymi ciny..

      Vymazat
    3. Ale je přeci všeobecně již dnes známá věc, že bez Germánů by ani Rusko neexistovalo, to oni založili ruský stát a také Ruské Impérium řídili, jak napsal Adolf Hitler v knize Mein Kamf:
      "Po celá staletí žilo Rusko z germánského jádra horních vládnoucích vrstev. Toto jádro dnes může být považováno za zcela vyhubené a vymazáno. Na jeho místo nyní nastoupil Žid. Stejně, jako je pro Rusy nemožné zbavit se vlastní silou tohoto židovského útlaku, tak je pro Žida nemožné natrvalo udržet tuto ohromnou říši... A konec židovského panství v Rusku bude také znamenat konec ruského státu jako takového."

      Vymazat
  9. NEBOJ Helanov,

    Britove nejsou zadna dvojka Maslo.
    Amici si je budou drzet a nezapomente jak je drzeli za valky s hitlerciky a jejich 3 RISI!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 20:21...Držet je drželi, ale nechali si za to SAKRA dobře zaplatit!
      Britové neměli lodě, Amíci jich měli nadbytek, tak udělali čenž, křižníky za základny.
      Bez těch amerických křižníků by se Britové asi neubránili Hitlerovi.
      Ale jednou provždy přestali být imperiální mocností.
      Šlo o 50 ks torpédoborců, stalo se to na podzim 1940 a všechny vojenské základny na západní polokouli dostaly nového majitele.
      Jestli někdo umí dělat byznys, tak jsou to Amíci.
      Helanov

      Vymazat
    2. 21.16 V rámci lend-leas dostali Britové zastaralé torpedoborce (čtyřkomínové...) a zastaralé křižníky a ponorky... tedy šrotoviště které, kdyby nevznikla válka... ale Britové neměli dost eskortních lodí ke konvojům a tak tam ještě podaly potřebný výkon.

      Vymazat
    3. 22:51...Typický postup Vyvolených.
      Vyhlídnou si někoho kdo je ve svrabu a dát mu nabídku, která se neodmítá.
      Helanov

      Vymazat
  10. Vidím, na youtube komentáře k tomuto videu demokraticky vypnuty.

    OdpovědětVymazat
  11. BrexIT je příkladem decentralizace moci - směr demokratizace společnosti.

    Pochubuji o tom, že by byli britové, schopni hlubší decentralizace moci - nezbytném k demokraktivaci. Ale,jak se říká, dobrá psovi mucha.

    OdpovědětVymazat
  12. Baba čučela ja péro z gauče, co? Dělali co mohli, aby Brity donutili táhnout tu německou káru dál! Nepovedlo se. Teď nám teprve začne vojna jako řemen! Němci nepřipustí další exit. Za žádnou cenu. Podplatí kohokoliv, jiné zastraší, zaplatí miliardy chvilek, podplatí poslance parlamentů aby do ústav prosadili blokační paragrafy proti exitům... Máme se na co těšit! Britové jsou svobodní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Baba čučela nyní, my budeme čučet co nevidět.

      Vymazat
    2. Ještě víc než čučíme? Pochybuji. Myslím, že nás už žádná špatnost nepřekvapí. Čučeli bychom leda v případě, že by z EU vypadlo něco prospěšného. To jo, to bychom čučeli.

      Vymazat
  13. Velvyslanectví USA připsalo osvobození Osvětimi americké armádě:

    https://cz.sputniknews.com/svet/2020012911326512-velvyslanectvi-usa-pripsalo-osvobozeni-osvetimi-americke-armade/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A papež František Duchu Svatému.

      Vymazat
    2. Naštěstí každý rabín ví, jak to bylo. Putin v Izraeli za hvězdu a u Palestinců za velkého sympaťáka a ochránce. Holt zahraniční politiku Rusové umějí.

      Vymazat
  14. Britove skvele!!Farage úžasnej!!!Česi nedejme se,mame tady velky priklad .Teď jen abychom mohli volit v referendu.Kolik Čechu se ovšem připosere a uveři konci sveta.Uz mame neblahe zkušenosti s pritakavaci mocnym at z EU nebo USA.Bojim se,ze tentokrat nás predezene i to Rumunsko....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už se nebojím, podle počtu dementů na letenském majdanu, nic špatného se stát nemůže. Chazaři prostě vytvoří podmínky, aby se blbci přestali rozmnožovat a vytvářet ekologickou zátěž a to je správné, lidí je jak ... !

      Vymazat
    2. Předpokládám, ze jste volil SPD, protože to má to referendum v programu. Je to tak?

      Vymazat
    3. Nevolim SPD.Referendum je jedina moznost jak rozhodovat .

      Vymazat
    4. 23:5
      Asi to tak bude Bagoune . Češi už si svůj konec odskákali a odcinkali na hadráku 89" . Teď po více než 30 letech to dopracovali tak daleko , že se plazí jako otroci před těmi co je chtěli vyvraždit . Pokolení Žižkovo a Husovo kam jsi to dopracovalo...?

      Vymazat
    5. Souhlasim. Ale muzeme se jeste zvednout. Uz nas zdecimovali tolikrat a jeste se jim nepodarilo nas vyhladit. (Pred casem plenili Evropu 30 let Svedi, v nrdavne historii to byli hlavne Germani.) Nemusi se jim to podarit ani ted. Od dna se muzeme nahoru zese odrazit. Nemusime zustat navzdy dole. Prikladem necht nam je 1.republika, nebo doba Karla IV.

      Vymazat
    6. 16.05
      V nedávné historii?!
      Vždyť Germáni nám jdou po krku nepřetržitě už od dob Sámovy říše, což je bratru čtrnáct století!
      Neexistovalo jedno jediné století, kdy by nás nechali v klidu. Jedno jediné za 1 400 let!
      Co století - půlstoletí! A to včetně epochy byrokratického socialismu nazývaného totáč.
      Nebo si už nepamatujete, kdo nejvíce hučel do Brežněva aby nás v osmašedesátém obsadili? Němec Ulbricht a Polák Gomulka přece! Naopak tolik nenáviděnému Brežněvovi se do toho moc nechtělo.
      (Ulbrichtovi ale sklaplo, protože Brežněv zakázal aby německá armáda spoluosvobozovala Československo, že by to mohlo vybudit neblahé vášně. Zato Gomulaka se radoval.)

      Vymazat
  15. U Zdechovského anketa o vystoupení

    https://www.facebook.com/story.php?story_fbid=1319414511580154&id=275042429350706

    OdpovědětVymazat
  16. Závidím Britům. Nebudou to mít jednoduché, ale odchod z tohoto gulagu jim dává naději pro budoucnost. My žádnou nemáme. Naší budoucnost vidím jako totalitní společnost v plné podřízenosti hrstky diktátorů. A konec nebude vůbec hezký. Rozklad a anarchie, přičemž nevylučuji ani válku. Té bude předcházet období přídělů, příkazů a zákazů. Přídělů migrantů, příkazů se jim podřídit a zákazů topení.
    Nemám až tak rozvinutou fantazii, ale současná unie má obrovský potenciál totalitní společnosti. A brzy se o tom budeme moci sami přesvědčit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zákaz topení? Bude si z toho tady někdo dělat těžkou hlavu až mu poteče do bot? Topili se drice, bude se i dale.

      Vymazat
  17. Byla zmíněna evropská armáda. Bude se v ní mluvit německy, nebo německy?

    OdpovědětVymazat
  18. Jen podlostí a lží tenhle proletář společně s blonďákem dosáhli vystoupení z EU. Tady je vidět, jak je referendum nebezpečné, jak se dají hlupáci bez problému ovlivnit, tohle je odstrašující příklad pro nás, kde je jak řekl Zeman 30% idiotu! Myslím, že těžkosti VB teprve zasahnou, moc jim tohle přeji!

    OdpovědětVymazat
  19. Totalitní EU řeší pomazánkové máslo a vlaječky, místo aby zastavila a vyřešila migraci mladých mužů, kteří by měli budovat svoje africké a asijské země a starat se tam o svoje prarodiče.
    EU je zvůle.
    K evropské armádě salámovou metodou:
    "K německému Bundeswehru se nepřipojí celá česká, ani rumunská armáda, nýbrž jejich vybrané jednotky. V příštích několika měsících se k německé divizi rychlého nasazení připojí rumunská 81. mechanizovaná brigáda, z Česka pak k západním sousedům zamíří 4. brigáda rychlého nasazení, která se začlení do 10. obrněné divize Bundeswehru. Už dříve se do německé armády integrovaly dvě nizozemské brigády – jedna do divize rychlého nasazení, druhá do 1. obrněné divize.

    Podle profesora mezinárodní politiky na Univerzitě obrany v Mnichově Carlo Masaly „dává německá vláda tímto krokem najevo ochotu pokročit v evropské vojenské integraci“. Tedy v realizaci myšlenky, která prozatím ve většině členských států Evropské unie naráží na odpor. "
    https://www.info.cz/svet/nemecko-potichu-buduje-evropskou-armadu-pod-vlastnim-velenim-jeji-soucasti-jsou-i-cesti-vojaci-10135.html

    Naši dědečkové a pradědečkové a všichni věznění, mučení a zavraždění se musejí obracet v hrobě.

    Němci nás chtěli vyvraždit. Kdyby je Rusové nehnali z východu a po opakované žádosti Stalina (už v srpnu 1942 - Churchill však během jejich vůbec prvního osobního setkání Stalinovi v Moskvě řekl, že velkou operaci plánují spojenci až napřesrok) spojenci neotevřeli druhou frontu, tak neexistujeme.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 9:44 Že jste tak vehementně neprotestoval když jsme byli vazalové Ruska , armády společně cvičily a rusák tady měl základny a 100 000 Ivanu ve zbrani!! To se to v demokracii žvaní že.
      Nic nikdy neurazilo náš národ více, než okupace těch " nejvěrnějších " soudruhu z Ruska! Víme.

      Vymazat
    2. 10:59 - Rusové by na našem území nikdy nebyli, kdyby nás naši "spojenci" Francie a Anglie nezradili v Mnichově v srpnu 1938, zbaběle nás předhodili Němcům, vydali náš zlatý poklad deponovaný v Bank of England Hitlerovi a iniciovali tak rozpoutání 2.sv.války. Vítězové si pak stanovili demarkační čáru. US okupační vojska od konce II.sv.války až doposud Německo neopustila.
      Němci nesplatili válečné reparace za I. sv. válku, natož za II. O tom se mlčí a ještě k tomu jsme se stali vazaly.
      Francie a Anglie se nám za Mnichov 38, porušení mezinárodní smlouvy o vzájemné pomoci, nikdy neomluvily. Z našeho zlatého pokladu si Britové nechali zaplatit veškeré výdaje za naše vojáky, kteří bojovali a umírali v armádě Velké Británie.
      Rusi nás nikdy v historii vyvraždit nechtěli.

      Vymazat
    3. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    4. 15:04
      Pak by tady byl čistý fašismus! Uvědomujete si, co vůbec propagujete? A dopadli bychom podstatně hůře, než si dovedete představit a je docela možné, že po Válce bychom ani nezískali znovu samostatnost. Byli bychom mezi přímými viníky Druhé světové války. Na hodnocení Vašeho názoru ani nelze použít slušných slov. Tak si myslete, že je tu jedenáct pípnutí! Blázne.

      Vymazat
    5. 13:43 Já píšu o r68 ne o 38r.Motate hrusky s jablky.

      Vymazat
    6. 9:44 Ono by to "vyvražďování" byl celkem příjemnej proces, doprovázenej prosperitou. Protože dnes již je jasné, že WWII. prohrála Naše rasa jako celek, ne jen nějací Němci! Každý Čech se moh dříve či později poněmčit, nikdo to nepozná, ale čmoudem se nestane a do mentality koránu či jiných divošských kultů nepronikne i kdyby se na hlavu stavěl! Slované by bývali byli z velké části odsunuti za Ural, kde by toto území osídlili naší, tedy Bílou rasou a zachránili ho tak pro nás! Nyní připadne rase žluté, bohužel. Tak jako celý zbytek Ruska a ten ocásek na konci Asie zvaný Evropa zase rasám tmavým. Páč dějiny píší jen rasy rozpínavé a ostatní - ty zdegenerované a změkčilé z ní bývají odejity. A to čeká nás, je to po porážce v roce 45 náš neodvratný osud. Stalinský systém na Východě jen dočasně zakonzervoval stav, který se ale i tak stal historicky neudržitelným. Celkově vyhrál sice SSSR, ale i Rusové byli poraženým národem ve WWII - http://img-fotki.yandex.ru/get/3304/tapirr.11f/0_27c44_2dd8151b_orig.jpg

      „Kdyby všichni mrtví spojenečtí vojáci mohli vidět, jak vypadají jejich země dnes, byli by složili své zbraně a bojovali na straně Němců.“ David Irving

      Vymazat
    7. Ostatně proč nasloucháš kdejakýmu kreténoj bolševickýmu a neposlechneš si originál! Cituju nejpovolanějšího v tom co by nastalo kdyby:

      „Nelze vyloučit, že během dvou staletí vyřešime národnostní problémy. Na začátku třicetileté války k tomu málem došlo. Ve čtyřicátých letech minulého století se každý Čech styděl mluvit česky. Byli hrdi na to, že mluví německy, a největší pýchu pociťovali, když byli považováni za Vídeňáky. Zavedení všeobecného rovného tajného volebního práva v Rakousku muselo vést ke krachu němectví. Sociální demokraté šli zásadně s Čechy, k tomu vysoká šlechta. Německý národ je pro šlechtu příliš inteligentní, šlechta potřebuje něco na způsob malých okrajových nárůdků. Češi byli lepší než Maďaři, Rumuni a Poláci. Vytvořili pilnou maloměstskou třídu, která si byla vědoma svých hranic. I dnes k nám vzhlížejí se vztekem, ale zároveň s bezmezným obdivem: my Češi nejsme určeni k vládnutí! ... Háchu musíme prezentovat jako jednoho z největších mužů světa, pokud Čechům zanechá závěť, která bude znamenat jejich konec. Jeho jméno musí být vyslovováno jedním dechem se jménem krále Václava, aby se na něho v budoucnosti mohl odvolávat každý zbabělec. Jeho následník? Jen žádný chlap! Budeme vždycky vycházet líp se zbabělci než se statečnými muži. Čechy nejlíp vyřídíme tak, že na ně budeme prostřednictvím takových osob působit nepřetržitě a v dlouhém časovém období." Adolf Hitler.

      Vymazat
    8. Dnes je tendence všecko obracet a lhát až se práší jak v poušti Gobi! V jedné věci se bolševika musím zastat. Diskuse jsou plné canců a spekulací, od koho že Němci převzali princip koncentráků! Většinou slýcháme že právě od bolševiků, semtam je nějaký jiný "nápad", třeba prý od Bulharů! Ale v realitě opě sám Hitler jasně a zřetelně řekl od koho! Jenže projev s českými titulky, kde o tom hovoří byl kretény cennzorskými s Youtube smazán!!!! Takže Hitler v tom projevu z podzimu 1940 hovoří o válce s Británií, o tom jak proti němu Churchill štval atd. atd. A pak naráží na koncentráky a říká asi toto: "Ano, převzali jsme od Angličanů koncentrační tábory, ale na rozdíl od nich, my v nich nevězníme ženy a děti!" (což v té době ještě stále platilo, neb tzv. rodinné tábory vznikly až o rok později). Fakt že sám Hitler jasně řekl kde se inspiroval se samořejmě někomu moc nehodilo, že?

      Vymazat
  20. Respektuji, že se na historii byť nedávné, neshodneme. Budiž, ale pro ztrátu času a energie nezraťme energii pro řešení aktuálních průšvihů. Napadá mne, jestli někdo neaktualizuje a nevnucuje staré problémy, aby se neřešily ty současné, kterých je dost.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, je snaha zcela rozeštvat národy uvnitř a mezi sebou, aby neřešily své národní zájmy a ztratily sebezáchovný pud. Z toho plynoucí nesváry, rozbroje, protesty bude pacifikovat evropská armáda ve svém EU prostoru.

      Vymazat
    2. 9:47...NEPOCHYBNĚ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      Helanov

      Vymazat
    3. Souhlas, je potřeba řešit to co je teď a tady.

      Vymazat
  21. Tomuhle šmejdovi nevěřím ani 'shalom'.

    OdpovědětVymazat
  22. Po roce 1989 se hodně obcí v ČSFR osamostatnilo, protože si o svých věcech, chtěly rozhodovat sami. Tyto obce věděly proč to dělají a dodnes toho nelitují. V otázce EU se ukázalo, že v EU jedni neberou ohled na ty druhé, většinou ti silnější na ty slabší a vnutí jim vše, tak aby to bylo ve prospěch těch velkých. Nemyslím, že by jsme v takovém spolku měli setrvávat. V Evropě je celá řada států, které nejsou v EU a daří se jim velmi dobře.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak. Třeba Norsko s ropou nebo Švýcarsko s konty ještě z dob nacistického rabování. Jo, ještě Vatikán, Andorra, San Marino a Monaco.

      Vymazat
    2. Ale taky Srbsko a Rusko.

      Vymazat
    3. Souhlas, nesetrvávat někde kde není dobře.

      Vymazat
  23. Ve společenství, tedy v EU ve kterém máme stejné, ne li vyšší ceny potravin, energie, služeb a v tu samou dobu máme třetinové platy a ještě nám je říkáno, že to je proto, že jsme blbí, opravdu nemá cenu zůstávat. Čím dříve odejdeme, tím lépe.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ve společenství, které nám podvodně posílá méně kvalitní potraviny ve stejném obalu, v jakém mají své kvalitnější, ještě mnohdy vycházejí levněji než ty, co nám posílají, a to máme mnohem nižší kupní sílu. A my nemáme na výběr.
      Vědí to a nenapravili to.

      Tak v takovém podvodném spolku je škodlivé setrvávat.

      Vymazat
    2. Souhlas, nskoupil jsem v Bille v Německu běžné potraviny a pak jsem se nestačil divit. Už jsem měl pocit, že se mi s věkem zhoršila chuť, ale pes bude zakopaný jinde...

      Vymazat
  24. Krátká zprávička z financí: "Britská libra dnes prudce posiluje k euru i k dolaru" :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 13:10...Jénom esi...Ony jarmulky uměj pěkně čarovat ;-)
      Helanov

      Vymazat
    2. horší je, že burzy se dnes červenají a ještě včera se tak krásně zelenaly. Nechtějí náhodou letošní krach na burzách svést právě na Brexit a na Farage?

      Vymazat
    3. Před lety se ptali nějakého ekonoma, kdy padne dolar. Odpověď jsem si dobře zapamatoval. Již tehdy prohlásil, že těsně před tím padne Čína. Právě Čína bude asi muset prodloužit uzavření burz nejméně do 9. února. Ale i když to neudělá (a otevře trhy 3.2.), budeme svědky panických výprodejů a tento krach se díky slavné globalizaci přelije do celého světa! Tak jenom zvesela, vzhůru na burzy, připravte si hotovost, akcie budou za hubičku.

      Vymazat
  25. Britové odcházejí z krematoria národů. Projevu tleskám, no a ta reakce ze strany EP, tak ta dává Britům jednoznačně za pravdu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hodně lidí za 30 let při podnikání pochopilo, že i dva kohouti /společníci/ na jednom dvoře je moc !
      Pro všechny sluníčkáře-sedmilháře trocha nistorie.
      http://www.novarepublika.cz/2020/01/rusky-prezident-dava-na-frak-lharum.html

      Vymazat
    2. Hmm, krematorium?! Dobrý příměr! Já zatím viděl jen žalář do kterého lumpové verbují nové čerstvé mladé žalářníky odjinud. Když se nad tím zamyslím, tak logicky dalším krokem po žalářování je kremace...

      Vymazat
  26. Kdysi jsem četl, že vzdělání (elity na soukromých školách, nikoliv plebsu) je v Anglii velice kvalitní. Když byla premiérkou, bláznivá Terina Májová, tak jsem pochyboval, ale jak Boris Johnson, tak Nigel Farage to přece jenom potvrzují. Nigel Farage, bravo, na tebe Jourová nikdy mít nebude!

    OdpovědětVymazat
  27. To je cosi megaotřesného tenhle úděsný spolek. Jak je možné, že ho naši lidé stáále ještě tolerují, nad tím zůstává rozum stát. Moje teorie je ta, že o této totalitce toho mnoho nevědí a že je média hlavního proudu neustále živí jakýmisi sentimentálními pověstmi o krásném milém princi, a on je to zatím odpornej grázl. Tedy je to přesně naopak, než říkají, že je třeba o té unii informovat, protože prý lidé nevědí. Měli by se radovat, že nevědí, protože až se to všechno co napáchali a mají za lubem provalí, tak to teprve bude mela.

    OdpovědětVymazat
  28. 17:39 a jak by jste si to představoval dál.? Obrátit se k zaostalemu Rusku?
    Do EU vyvážíme 80% vyroby, vy nebudete moc chytrý.Me za dobu co jsme v EU nic nechybí,naopak,na dotaci jsem v podnikání taky dosáhl,jo líni a blbci si budou vždy stěžovat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdo ty dotace vytvořil a z čeho?

      Vymazat
    2. Dotace jsou hlavní nepřítel volné soutěže a svobodného rovného tržního prostředí. 80% naší výroby jde od zemí EU jako subdodávky. Jsme ekonomickou kolonií Západu, krmelcem Evropy. To je třeba změnit, i za pomoci Ruska a východních trhů.

      Vymazat
    3. 0:54 Zapomeň hlupáku! Ruska??? těch líných, zaostalých mužiku. To se vrátíme o 50 let nazpátek.
      Dotace tady daly prácí desetitisícum lidí, když nevíš tak nic nepiš! Ty " krmelče"

      Vymazat
    4. 15.29
      Kdyby tvoje blbost zvonila, plašili by se i tučňáci v Arktidě imbecile.

      Vymazat
  29. Chápu to dobře, že Anglii už nebude nikdo diktovat příděly imigrantů?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 19:21...To chápete ŠPATNĚ...
      Invazi migrantů bude regulovat matička příroda, už dneska je GB málem pákistánský zadní dvorek a bude hůře.
      Mladí pakoši si nenabrnknou nevěstu/ženicha ze sousední ulice, ale rodiče jim nechají dovézt partnera z Pákistánu.
      Přes "slučování rodin" nejede vlak.
      Ten kdo si bude mnout pacičky budou právě Pákistánci, protože náplava z východní Evropy přestane dumpovat cenu práce.
      Helanov

      Vymazat
  30. V minulosti byly masy ovládány náboženstvím a jejich pohled na svět výrazně ovlivňovala církev na bohoslužbách a pletichařením s vládci.
    Dnes náboženskou tématiku nahradila "ekonomie růstu" a moc se přesunula do rukou těch, kteří ovládají tok financí. Tak jako kdysi lidé věřili ve spravedlivé a oprávnění šíření křesťanství a podporovali jeho násilné šíření do světa, dnes se stejné provádí v duchu šíření demokracie.
    Něco málo se změnilo, zejména prostředky, ale podstata zůstala zcela stejná. Stejná zůstala i neschopnost mas prokouknout nekalé záměry vládců a postavit se proti nim. Demokratizace je proces přesunu moci do rukou čím dále užší vrstvy lidí a hlavně zdokonalováním velmi účinného filtru pro ucházeče o práci v politice.
    Odfiltrováním morálních jedinců a výrazným omezením jejich počtu v řídících složkách systému se pomalu, ale jistě uzavírá okno možnosti pro korekci systému, natož pro změnu.
    Konec videa a důraz na dodržování nesmyslného nařízení, vzešlého z nevoleného orgánu, je ukazatelem směřování naší budocnosti. Lidé navyklí na nesmyslné zákazy, příkazy a povinnosti přestávají projevovat odpor a stávají se lhostejnými.
    Svoboda je možnost se rozhodovat v rozsahu základních zákonů, kdy minimalizujeme škodlivý na své okolí, ať vůči spoluobčanům, tak i prostředí.
    ABC

    OdpovědětVymazat
  31. Analogie stávajícího stavu v Ebropě s meziválečným obdobím je zcela náhodná. Angličané, podílející se na vzniku EU a jejím vývoji, včas unikají z půdy Evropy, aby z pozadí kanálu mohli ..... uvidíme, co se zde v budoucích časech stane. Německo dostalo Evropské státy do područí, tím je zajištěno zázemí, což bylo s jistými ztrátami dosaženo i v období před napadením SSSR. Příčinou tehdejšího úspěchu Německa nebyla pouze jeho dobrá zahraniční politika ...
    Možná se pletu, počkám na budoucí vývoj ...
    ABC

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 19:46...Taky mi současná Evropa nápadně připomíná Výmarskou republiku...
      Tenkrát tu dekadenci a hnilobu ukončil Hitler.
      Helanov

      Vymazat
  32. Doufám že Británii budou následovat i další anektované státy fašistické EU.

    OdpovědětVymazat
  33. pryč z eu,jediná možnost jak se ubránit liberálním demozvratkům.

    OdpovědětVymazat
  34. 19:04 Špinavá práce se dělá v našich montovnách.Prodej celku se děje v EU. "Smetana " se sbírá v EU. Jsme KOLONIE .

    OdpovědětVymazat
  35. Jsem na city, proto si říkám, že rozloučení s EU je tak krásně dojemné, že by bylo vhodné jej využít. Když jsme přistupovali, tak bylo tolik chyb na naší straně, že jsem pochyboval zda vůbec patříme do Evropy,natož do elity EU. Teď mám pocit, že by nám ťreba taky zazpívali Valčík na rozloučenou.

    OdpovědětVymazat
  36. Odpočítávání:
    https://daystobrexit.co.uk/
    Je co závidět. Chytří budou následovat.

    OdpovědětVymazat
  37. Řídící soudružka na konci záznamu je skvělým příkladem arogance moci a pohrdání. Vpravdě demokracie totalitního typu. " Svůj k svému sedá, rovný rovného si hledá" Tolik lidová moudrost. Je evidentní, že vedení EU sestává z homogenní masy hnoje a hnusu.

    OdpovědětVymazat
  38. Gratuluji Velké Británii a doufám, že se dožiji Czexitu. Byl jsem pro EU, ale současná politika a směr EU mě přesvědčily, že jsem se mýlil. Proto jsem pro referendum.

    OdpovědětVymazat
  39. Veká Británie má v zásadě tři směry dalšího podnikání. Plout v kýlové brázdě EU bez buzerací a škození z Bruselu, nebo následovat Velkého bratra ze zámoří, nebo plout po britsku - vlastním kurzem... Stát se daňovým rájem bez ekologických sabotáží průmyslové výroby i občanského života a stát se Singapurem Evropy. Ostrovem bohatství jako DAR VOLNÉHO MOŘE A MOŘEPLAVBY.

    OdpovědětVymazat
  40. Thank you very much for seeing good information.
    Thank you very much for seeing good information.

    OdpovědětVymazat
  41. Je dobré si vzpomenout, že nejmíň 300 let se mydlili Angláni s Ruskem proti Německu s Francií.

    OdpovědětVymazat

Redakce vás žádá, abyste diskutovali slušně, nenapadali spoludiskutující ani autory, abyste argumentovali věcně a fakty. Děkujeme.