Reklama

pátek 31. ledna 2020

Britové vyšli ze „Žaláře národů" – Středně jedovatý fejeton


Jiří Jaroš Nickelli
31.1.2020  ČeskéNárodníListy

Jak vidím Evropskou unii

S velkým uspokojením jsem četl MF Dnes 31.3.2020. Byl to velký krok pro Británii – a velký trauermarš pro "Žalář národů, zvaný Evropská unie". Přes veškeré žvanění obránců Unie tomu tak prostě je. Název "Žalář národů" ovšem je pro Unii neúplný. Čtenář neznalý evropských dějin se zeptá – pročpak? Inu, v předchozích dějinách Evropy jsme měli dva historické žaláře národů.

Co jsou žaláře národu Evropy

Žalář národu číslo I. byla Rakousko–uherská monarchie a jako žalář národů taky sama pukla. Nebudu rozebírat proč, kdo chce,ať si pročte třeba monografii historika Prokše Konec říše Habsburků ( a tuny další literatury). Obiter dictum: Každý potomek legionářů o tom ví své.

Žalář národů číslo II. byla Nová Evropa Adolfa Hitlera. Bylo tam zhruba tak "volno" jako u porobených národů Rakousko–uherské říše, "se specifikem genocid a holocaustu",nicht wahr? Rakušané totiž tyto akty nestihli, ale nejen je plánovali, jak se dozvíme studiem plánů rakouského šovinisty Pergera z r.1900, ale i začali, jak vidíme u "I. tábora smrti" v Evropě v Jindřichovicích u Plzně, jak to označil jugoslávský velvyslanec v Česku ve své knize o Jindřichovicích. O tom ovšem kavárníci zhola nic nevědí...jak by také mohli? Opět Obiter dictum II: Každý potomek odbojářů o tom ví své, jen paní profesorka Válková NIC.

(Viz její ingorantský výrok: "Ono se za protektorátu tak nic moc nestalo..".což je urážka všech obětí nacismu u nás.)

Žalář národů číslo III. podle politika Berlusconiho a mne je tedy Evropská unie. Pan Berlusconi výstižně podal historickou rovnici EU=Quatro Reich, tj. EU=IV.Reich. Jak prosté. A podle mne nyní Německo konečně odhalí svou pravou tvář.

Článek v MF nechtěně podává příklady, jak to vidí občan Británie ( a samozřejmě pro vyvážení vzápětí přináši nostalgický povzdech občanky opačného názoru, aby vše bylo "ani nahé ani oblečené",jako u královny Koloběžky I.,což je má asociace, nikoli MF!) Takže MF Dnes jednou zase trefila správný terč, když uvedla, že nešlo ani o zaostalé vidláky venkova a upadlých průmyslových oblastí, ale též centra odporu byla i v etablovaném městě Suttonu a v jiných sídle tzv. střední třídy ("Middle Class" anglických sociologů). Vyšel najevo holý fakt vůle množiny Britů – "Už vás nechceme poslouchat!" Zde je zakopán pes příčiny. Ano, po desetiletích nesmyslné sebevražedné europolitiky si Britové, odedávna hrdí na svou neodvislost, konečně bouchli do stolu a pravili "DOST!" A to přes šílenou euromasáž, přes hrůzné kramářské písně všech možných a hlavně nemožných expertů o temné budoucnosti, kterou Británie dozajista prožije, až se odtrhne od mateřského (macešského?) prsu Evropské unie. Všechny noviny a média byly po tři léta plny nejhorších možných scénářů pádu Británie, snad chyběly pouze zemětřesení, záplavy a výbuch jaderných elektráren. Závěrečná scéna odchodu poslance Nigela Farage a britských kolegů loučících se s Europarlamentem jen potvrdila, jak se předáci Unie v čele s nominální euroführerin zachovali. Goeringovské zákazy paní europředsedkyně, tvrdě velící schovat britské vlajky, jen dokreslily "imperialistické ledví" institutu zvaného Europarlament. Když již předtím inkvizitoři Unie nakázali poslancům odebrat jejich státní vlajky! Takový mezistátní debakl Unie snad ještě od svého vzniku nezažila. Samosebou u nás kramářský tisk Metro určený jako bezplatné opium všemu lidu, neopomenul vylíčit hrozby, které se na Evropu i na Brity valí po jejich neuváženém kroku. Nejlepší ovšem byl poloplačtivý výstup politika Guy Verhofstadta, tvrdícího, že jednou Brexit bude vnímán stejně hrozně jako Versaillesské smlouvy. Svatá prostoto, zvolal by klasik. Jak na takovou hloupost pan politik kápl? Cožpak Británie předpisuje Unii nějaké reparace? To spíše je opak pravdou... Británie prostě a jednoduše svrhla chomout, ne–li okovy Lisabonu a jiných EuroMnichovů, které systematicky po léta ničí jednotlivé členské země ve prospěch jistých elit. Možná – podle mne určitě – se tím jen posílí její zámořské svazky, ke škodě Žaláře národů III.

Velký krok určitě pro Anglii – po čase i pro Británii

Přejme osvíceným i neosvíceným Britům jejich osvobození. Ti neosvícení na to přijdou určitě časem – jakmile se Británie vymaní z přechodových trámů, jež jí škodolibě Unie nahází pod nohy, určitě se jí povede lépe, než v bratrském objetí Eurounie. My, kteří máme historické zkušenosti s objetími i okupacemi, to chápeme možná více, než pevninské okolí Evropy. Apropó, titulek MF Dnes zní špatně "Evropu opouští 66 milionů lidí". Co je to za nesmysl?

Britové neopouští Evropu, nestěhují se na jiný kontinent.

Britové opouštějí jen Žalář národů III., zvaný Evropská Unie.

Chápu titulkáře MF Dnes, tak to nesmějí napsat. Ale jejich podtitulek je naprosto přesný a pravdivý: "Brexit je varování, které Brusel nebral vážně". Co zbývá nakonec připomenout? Jen Aristotelovu Logiku a výrok: "Výsledek je učitelem hlupáků". A kapitán Pierce ze seriálu MASH by to asi středně jedovatě komentoval slovy: "Konečně nebudou mít společnou šatnu s Hitlerem..."

118 komentářů :

  1. Jak já jim závidím, žadné kvóty, řepka, elektromobily, zádné další nesmysly, zaslouží si osvobození od demokracie.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naopak, v referendu a v dalších volbách si Britové odhlasovali osvobození demokracie do totalitního projektu nazývaného EU - Evropská uhnije.

      Vymazat
    2. V EU byly před lety zavedeny kvóty na výrobu cukru. Naše cukrovary privatizovala britská firma, naše cukrovary uzavřela a kvóty si ponechala. Teď když V. Británie EU opustila - nebude možné opět kvóty na cukr vrátit k nám?

      Vymazat
    3. Myslím, že to byli Holanďané. Ale je to jedno, svině jako svině.

      Vymazat
    4. Před 100 lety jsme tu měli 197 cukrovarů, teď jen 7.

      Vymazat
    5. jo holand s frantikem a učetnictvim na bahamanech vyměnou za řepku zkratka scifi po evrochujersku anglanum držim palce ač maji u mně historicky vroubek z druhe světove

      Vymazat
    6. Odebrání vlaječek je největší mezistátní debakl EU? Žádná mezinárodní shromážděním, ani světová, včetně Valného shromáždění OSN všech států světa vlaječky nemá, tak by to z toho SPD neměla dělat evropskou katastrofu.

      Vymazat
    7. Kdybys byl králem a mohl mi dát
      jen jakoby darem svoji zem či stát
      Když koupíš mi zámek a ze zlata štít
      a sbírku všech známek já nebudu chtít
      Vždyť já chci jen žít jak žít se má
      a o nic víc
      Je to jen má touha šílená
      a té chci říct:

      Závidím Britům,
      závidím jim
      Modrému mráčku volnost závidím
      a to věc je zlá ...

      Vymazat
    8. 16:42 Ale samozřejmě že mají! Každá stát má v OSN na stole ceduli se svým názvem. To by nebyl vůbec špatný nápad mít v EP vedle vlaječky ještě název své vlasti.

      Vymazat
    9. Svata pravda a kdyz teda EU trva na odstraneni vsech statnich symbolu , EU UTOCI TVRDE NA SVOJI VLASTNI PODSTATU ,EXISTENCI A VZNIK, protoze tim Elita EU zacala vytvaret pouze tupy dav poslusnych ponizovanych anonymnich stadnich idotu..
      A BEZPUVODNICH. Kde se vzali tu se vzali...
      Uplne stejnych jako jsou oni sami ,Elity EU !!!!
      Zakazuji tedy ze EU se sestava z nekolika suverennich statu statu a narodu velkych tradic, dejin vcetne vyznamnych muzu , kteri myslenku EU uvedli v zivot..
      JAKO NAHORE TAK I DOLE..
      Na misto demokracie jen tupej fasismus.
      Blbost lidska je nekonecna a jako deti na pisku si tu babovicku EU rozkopavaji a vedou a nuti do toho ostatni..
      Tvrzeni ,ze Parasiti /at predstiraji cokoliv/, jenom nici vse zive a dnes i mrtve na svete, se opet potvrzuje a parasiti ovsem nemuzou nikdy jinak..

      Vymazat
    10. A vsem kritikum a nespokojenym s EU davaji plne za pravdu !!!

      Vymazat
    11. Maji nad sebou britove zkorumpovanou prohnilou vladu a chobotnici nemeckych vetsinou pederastickych vrchnosti,elit a ,dale obrovske davy miliardaru z celeho sveta..
      Nicemu neutekli a jejich okupace se jen zhorsuje ..

      Vymazat
  2. Brexit? Pro Británii žádný problém. Pjakin říká: "Wales, Irsko a Skotsko, zůstávají. Takže vše poběží nerušeně dál. Obchodní výměna nepůjde z EU do Anglie, ale přes Wales do Anglie a zpátky přes Wales do EU". Tudíž Anglie si bude moci nerušeně dělat co bude potřebovat a žádní EU byrokrati je nebudou buzerovat, jako třeba nás. Hej hou, rudý dědeček

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Wales zůstává v EU? Dědečku, to je ale nesmysl jak barák.

      Vymazat
    2. 0:47 Á pán bude odborník na Brexit a nejenom to, ale ještě chytřejší než pan profesor Pjakin. Člověče není vás škoda na nějaké diskuse na NR? Jedna možnost jak to vysvětlit se nabízí. Pjakin toto říkal 27. ledna, možná že Wales od té doby stihnul znovu na ten potápějící se koráb EU naskočit, aby mohl podepřít vaše zajímavé tvrzení. A ten váš barák není z Potěmkinovy vesničky? Až zjistíte jak to vlastně je, tak se zase někdy ozvěte. Hej hou, rudý dědeček

      Vymazat
    3. 1:27 Nejsem vůbec odborníkem na Brexit a vůbec netuším, co kdy řekl nějaký Pjakin. Já jen tvrdím, že Anglie nebude a ani nemůže s EU obchodovat přes Wales. To prostě z principu možné není. Toť vše.

      Vymazat
    4. 1:59 Takže když Rusové uvalili zákaz na dovoz k nim, nějakých komodit Polákům a tuším Turecku, tak chcete říci, že to tam nešlo přes Bělorusko? Rudý dědeček

      Vymazat
    5. 3:02 Dědečku, s prominutím, Rusko a Bělorusko jsou dva různé státy. Zato Anglie a Wales jsou součásti Velké Británie. Takže ani Wales, ani Skotsko ba ani Severní Irsko opravdu v EU zůstat nemohou. Fakt ne.

      Vymazat
    6. 0:21 závist je trauma slabých. Anglie (VB) dala EU možnost námořní a jiné dopravní možnosti do celého světa, teda hned po WVII a svou měnu si VB podržela i na úkor Eura. Kdyby, píšu, kdyby ten zasranej Lenin, ten na půl šlechtic se nesral do politiky Ruska, tak dneska by na základě tehdejší rodiné přízně, bylo Rusko a VB nejmocnější pakt v dějinách lidstva. Kam vkročí bolševik, tam teče krev

      Vymazat
    7. Bolševici udělali během několika let ze zaostalé agrární země jadernou velmoc. A to je ničil při tom celý svět: intervence, embarga, vlastenecká válka, válka proti Japonsku, studená válka a zase embarga a embarga.
      Kam vkročí tupost, nenávist a lidská mysl zmatlaná mainstreamem - tam umírá pravda a teče krev.

      Vymazat
    8. 0:28 Pro RUDÉHO DĚDKA, co řekne poskok Putina a prolhanec Pjakin je svaté. Dědku, ty máš ten mozek vygumovaný tou rusko lží a propagandou. Většího řiťolezce tebe DVOŘÁKA pohledat:

      9.30 Máte pravdu jaderná velmoc, to je trochu málo a tím to vše v Rusku končí, tak jako dnes. Každý den je nové a nové zbraně, A vše ostatní , prumysl, zdravotnictví , kosmonautika ... šlo do kopru.
      Zbraní se nikdo nenažere. Jen mě mrzí Ruská kosmonautika, do r 88 kdy vyslali poslední výz. satelit do volného vesmíru, tak od té doby NIC. Jen dělají Amíkum sem tam taxikáře!Rus. kosmonautika je totálně na dně, škoda.

      Vymazat
    9. Pro A z 10:17 h:
      Je tragedií světového rozměru, že nemůžete jít dělat poradce šéfům amíků, EU, či aspoň Němcům.
      Protože nejdéle do tří let by se tyto „žáby na prameni“ rozložily na prvočinitele a byl by konečně klid a čas na to zařídit si blahobyt.
      Pavel p

      Vymazat
    10. 10:17 Nemyslící individum nám bude vysvětlovat zákuslisí kosmického výzkumu v Rusku, to je komedie del arte.

      Pane Dvořáku, podobné kretény nekompromisně mazat

      Vymazat
    11. 23:14 Jo myšlení ale předpokládá mít hlavu a sotva by se našel odvážlivec, schopný ten oslizlý mozůlek co tobě, hovnere komoušíči, raší mezi těmi rachitickými ramínky tak nazvat. Ale to máš z toho formáče, ve kterým tvůj primář uchovává potraty cikánskejch socek a co mu ho chodíš potajmu upíjet!

      Vymazat
    12. Britannie utekla diky zakazu ze populace EU tam zabydlene nesmela volit. I tak to bylo dost tesny.
      Wales, Skotsko ,Irsko se to nesmeli dovolit.!
      Tusim tady nejakej vyssi zamer a plan..
      Jako obvykle..

      Vymazat
  3. Taky jim gratuluji, teď to bude jen na nich.

    OdpovědětVymazat
  4. Dobře si vzpomínám na ty zdejší žvásty, jak je referendum zmanipulované a výsledek předem dán, jak "globalisti", Soros apod. nikdy nepřipustí žádný brexit, jak se bude referendum do nekonečna opakovat. Skutečnost vidíme dnes, stejně tak jako kvalitu zdejších blábolů.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co si Anglie počne bez dalších imigrantů a kvot na všechno, bez dotací, bez řepky a elektromobilů, bez kulturního obohacení, bez biomasy, je mně jich líto. Paní Merkelová, to je jiný pašák, jak pečuje o blaho Německa.

      Vymazat
    2. 0:45 No, kdyby se jenom všichni Poláci zvedli a odjeli domů, tak britská ekonomika zkolabuje raz dva.

      Vymazat
    3. 0:45
      Co to melete? Byla to sama Anglie, která si dobrovolně zcela otevřela svůj pracovní trh pro všechny občany EU, zatímco ostatní země v čele s německem si určili několikaleté přechodné období. Záplavu Pákistánců a Indů jim tam taky nevnutila EU. Melete blbosti a netušíte kde je sever.

      Vymazat
    4. Jo. Šlo to jak po másle. Ach jo.

      Vymazat
    5. Pan Kin Gkong opět mimo mísu, gratuluji k tomuto výkonu, jste v této disciplíně prostě nejlepší. Hej hou

      Vymazat
    6. 0:34 To vážně tvrdíte, že nedokončené vystoupení po více než třech letech nepotvrzuje tehdejší "bláboly"? Vždyť i podle pravidel EU měla Británie definitvně odejít už 29.3.2019. A to ještě bude rok trvat, než odejde úplně. Jestli pochybnosti o dodržení předepsaných postupů byly "žvásty", tak jste asi slabomyslný. Protože právě "dnes vidíme" skutečné potvzení těch "blábolů". Kdyby Britové tak výrazně nezopakovali své rorhodnutí v podzimních volbách, tak se to opravdu táhlo do ztracena.

      Vymazat
    7. Brtníku, evidentně jste nepochopil, co kolega v 0:34 napsal. Zkuste si to přečíst ještě jednou a pomalu.

      Vymazat
    8. Nejsem zrovna šťastný z odchodu GB. Faktem je, že obě strany měly 3 roky na rozmyslenou. Byly jen dvě východiska, to co se pravě stalo, nebo po varování se mohla EU odfederalizovat a změnit diktát molocha na opravdu demokratickou spolupráci všech, ne diktaturu mocných. Za poslední 3 roky se ale EU dál zamotávala a zamotává do jakési "svévole", kterou nechává jen demokraticky vysvětlit vládám ovládaných států.Je vidět že EU je nereformovatelná a současný odchod GB asi Brusel uvítal, protože se zbavil potížisty. Nenechte se mýlit, sladkobolným rozloučením. Nevěřící Tomáš.

      Vymazat
    9. Pro A z 6:59 h:
      Je vidět, že přispíváte z daleka, že už v So ráno před 7 h „makáte“.
      Zjevně problém v chápání reality máte Vy, ne pan Brtník.
      Realita je taková, že přes VŠECHNU SNAHU zlikvidovat Brexit (hlavně tu skrytou!) se to prostě nepovedlo! Stal se zázrak (něco jako vyhrát ve Sportce 2x za sebou hlavní výhru).
      To samé u Trampa.
      (Ne že bych měl důvod si ho vážit, ale z těch dvou zel, byl to menší. Pokud nebudeme uvažovat o tom, že rychlá očista světa třetí světovou válkou, je lepší alternativa..)
      „Tož tak“.. jak říká T.S.
      Pavel p

      Vymazat
    10. Zřejmě bylo rozhodnuto, že Británie pod německou EU, by už bylo moc. Zbytek Evropy to ale už poznal, tak si to zopakuje. Obávám se, že k vymanění se ze IV. říše, bude potřeba stejně odvahy, jako bylo k vymanění III. říše. Tím myslím náš odboj, ale rozhodné slovo nejspíš opět vzejde až z Ruska. Ale pro příští uspořádání, je náš odboj důležitý. Viz naše Legie za I.WW a naše zahraniční vojska a atentát na Heydricha, za II.WW. P.K.

      Vymazat
    11. Nechápu co se vzrušujete, Británie vždycky v Evropě naaranžovala nějakej bordel a pak se sama stáhla, aby ji to poškodilo co nejméně.

      Vymazat
    12. Anonymní1. února 2020 23:20
      Ano, taková je, proto je Velká. Dnes už se ani nelze divit tomu, proč jí to stále procházelo a prochází. Vždyť národní politici jsou taková prodejná svoloč, která je schopná i nahradit vlastní národ, nějakým africkým kmenem. A londýnská City jistě nešetří, když jim o něco jde. P.K.

      Vymazat
  5. Jaké štěstí, že blbost nemá gravitaci!
    Pokud by ji totiž měla, zhroutili by se tíhou vlastní blbosti sprostý primát King Kong, vykřičníkový apoštol ničeho Honím lulu, Liborek (sprostý bezmozek co obdivuje Amíky, nenávidí Putina a laje důchodcům, že mu užírají z talíře) sprosté hovado Nekrofil (zřejmě nemocniční zřízenec, onanující nad svými výblitky stran předků diskutujících v nichž se to hemží slovníkem z patologie a lidské spodiny v pubertě) a několik dalších bezmozků do sebe, čímž by vznikly smrduté černé pididíry.
    Tyto by se vzájemně přitahovali nezávisle na svém okolí, neb mozek plodící myšlenky zároveň funguje jako přirozený odpuzovač gravitačních vln blbosti, takže v krátké době by z takto navzájem gravitací přitažených blbců vznikla jedna ohromná pididíra blbosti, která by se však dále hroutila do sebe, až by se po anihilaci blbosti beze zbytku vyzářila do vesmíru a planeta Země by byla blbůprostá a její budoucnost nadějná.
    (Plechová huba Trump vyhlásil válku teroristům, lépe by však bylo, kdyby ji vyhlásil blbcům. Ne každý blbec je totiž terorista, leč každý terorista je blbec. Proslýchá se, že to Raketový Diplomat měl původně v plánu, poradci ho však od tohoto bohulibého záměru odradili s poukazem na fakt, že by ji musel vyhlásit i sám sobě. Tož tak.)
    Omlouvám se, nemám ve zvyku tapetovat, jen nechci aby to blbcům nedejbože uniklo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kolego, neberte blbcům nadšení pro hvězdy a pruhy, oni kromě mainstreamu nic nemají

      Vymazat
  6. Milane nebuďte na ty naše prosťáčky tak příkrý, jsou sice prostí, ale naši. Ne každý je chytrý a ne každý hloupý svou pitomost vystavuje na veřejnost. Vidíte jak jsou odvážní, tací patří do první linie, čímž se vylepší genofond národa. Buďme rádi, že je máme, víte jak to říkal Švejk, že každej nemůže bejt chytrej... Hej hou

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hm... On byl tlučhuba Všašek Pravdoláska taky náš. Nebo čisté... éééhm, peníze Velký Transformátor a další. A co škody napáchali.

      Vymazat
    2. Milane to máte sice pravdu, ale to byli bohužel politici, jinak by tolik škod nemohli napáchat. Asi jsme nepoučitelní a necháváme je páchat dále. Každý národ má takovou vládu jakou si zaslouží, řekl kdysi Machiavelli, takže nic nového pod sluncem. Hej hou, rudý dědeček

      Vymazat
    3. 1:49 No, mít takový genofond, třeba jako ty, tak poťěš koště! Ani nevíš, jak jseš blízko pravdě, opravdu, proruští pomatenci,tak jako ty, už z principu nemohou být chytří!! A už vubec ne ti, co hltají Pjakinovi bláboly.Vždyť toho pomatence, lháře a dezinformátora nikdo nebere vážně!

      Vymazat
    4. 10:28 trpíte obsedantně kompulzivní poruchou.Máte nutkání neustále zde dokazovat jaký jste idiot.

      Vymazat
    5. 3:20 Člověče, ani po Karlovi IV. nezbylo v Čechách tolik laviček jako po tomhle myslitelovi vesmíru

      Vymazat
  7. Britové ukázali cestu..

    OdpovědětVymazat
  8. Stačí si vzpomenout co psaly naše noviny a hlásala naše Česká televize o referendu ve kterém se Británie rozhodla odejít z Ráje. Všichni hlásali a psali, že to řídí Putin a doslova, že v Kremlu otevírají šampaňské. Od té doby to celé toto nesmyslné tvrzení vyšumělo a spustili ódu na peklo, do kterého se Británie řítí. Dnes už jenom státy jako jsme my můžou tiše závidět, že už Britům nebude nikdo odebírat slovo, nebude na ně žádná řídící schůze parlamentu křičet a´t schovají národní vlaječky a nikdo je už nebude odnikud vyhazovat. Nás čeká v Evropské unii zánik. Naši zaprodanci, kteří nás v Evropském parlamentu zastupují udělají všechno proto, aby jsme, jako národ zanikli. A proč to dělají. Jsou za to placení platy , které jsou několikrát vyšší, než palat samotného prezidenta. Jourová jako četnice Evropské komise bude dohlížet na provedení likvidace jakékoliv samostatnosti a po zákazu národních vlajek v Evropském parlamentu, určitě přijdou další zákazy. Britský poslanec Farage to jasně řekl, že národy Evropy se v referendu jasně vyjádřili proti politice Evropského komise, ale tato komise na výsledky referend se vykašlala a nařídila jim to. Když to dořekl byl mu okamžitě vypnut mikrofon a byl řídící schůze okřiknut, ať si vezme svoji vlaječku a vypadne z Evropského parlamentu. Ten kdo tuto scénu viděl nemusí být na pochybách, že Evropský parlament není žádný parlament, ale jenom prodloužená ruka nikým nevolené Evropské komise, která celou Evropu dovede k zániku pod vedením Německa, které je dodnes v područí USA a jejich vojsk, které se po II. sv. válce jaksi demokraticky zapomněli na území Německa a dodnes tam setrvávají i s jejich raketami.

    OdpovědětVymazat
  9. A je to,fuck EU :) https://www.facebook.com/crna1miste/videos/950164095384171/

    OdpovědětVymazat
  10. Bohužel, prvotní myšlenka volného vzájemného obchodu se v Bruselu do politika,omezování práv jednotlivých národů,prokazování, kvóty atd. Prostě se vše změnilo v EU!! To je ten problém základní.

    OdpovědětVymazat
  11. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  12. Jaroši, jen hlupák jako ty vymyslí ubohý titulek.
    V.B ještě zapláče, jen místní tupani tomu mohou tleskat. Bez EU by jste vy všichni co zde čmáráte nesmysly o EU, žrali šišky a tuřín, tak jako v Rusku.

    Děkuji EU za krásných 20 let plných obchodu,cestování na Západ bez kontrol a za jejich dotace, které pozvedly tisíce našich živnostníku, včetně mě! Neříkám, že je vše stopro, ale bez EU by jsme dnes ryli držkou v zemi! Po 40 let. devastujícím vládnutí komoušu to zde někdo musel dát do pořádku!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pepíku, už zase?

      Vymazat
    2. No tak to vidíš, a ty dotace ti šly z které kapsy, vygume? Z kapes těch, kterým tady spostě nadáváš. Schopní dotace z našeho výpalného nepotřebovali. Ještě poděkuj panu Havlovi, na to jsi zapomněl.A než začneš někomu nadávat do tupanů, tak si tam oprav ty hrubky, Einsteine.

      Vymazat
    3. 10:25 No, z tvojí kapsy ty chudáku, jedna kapsa prázdná, druhá vysypaná, tak určitě ne! Zapoměl jsi napsat, že SOC. DÁVKY, které dostáváš platíme všichni.
      Hlupče a kolik desítek tisíc lidí zaměstnají ti co dostanou dotace?? A státu se odvádí daně v miliardách. Jinak dostáváme podstatně více od EU, než dávame, ale to je pro tebe pochopit moc složité!

      Vymazat
    4. Ano, dostáváme zatím víc než odvádíme. Ale dotace se vyplácají na semináře, posudky, prožvaní se na konferencích a seminářích, utopí se v režii neziskovek, na papírové projekty, postaví se cyklostezky a projekty, na které další peníze m u s í doplnit naše veřejné rozpočty. Navíc dotace křiví volný trh. Tohle všechno jsou "výhody" našeho členství v EU. Včetně potlačování národního cítění a národních symbolů - viz vlaječková aféra v Parlamentu Evropské unie, která stále pokračuje.

      Eurohujeři, padají z vás nejen nadávky, ale i nesmysly a lži!

      Dynamo

      Vymazat
    5. 10:57 Nemáte pravdu! Znám mnoho podnikatelu včetně mě, kteří dostali dotace na rozšíření svého podnikání ať už nákupem stroju nebo ruzných stavebních uprav.Obojí jsem čerpal v desítkách milionu, mnoho kontrol ale stojí to zato!
      Ta vaše vlaječka je velmi komická! Nějaci dva naši troubové si pouze honí body, nic víc.

      Vymazat
    6. Co ty musíš být za hovado, když je pro tebe naše "vlaječka" komická. A jo, pro tebe vlastně VAŠE vlaječka.
      Jakápak je ta tvá vlaječka ?

      Vymazat
    7. V rozsahu placatostí mozků se zde opět soutéží. Myslím si, že na bednu lze postavit i 10:02.

      Vymazat
    8. 12:35 dobrý nápad vyhlásit soutěž o bednu, pro ty co mají prázdnou bednu. Taky se mi líbí, že lze zesměšnit i bez vulgarit. Mám jen jeden problém, myslím si že Čechomužík patří do kategorie provokatérů. Vždyť to nám sám signalizuje ve svém pseudonymu.

      Vymazat
    9. Nerozumíš prosté otázce "bedno"? Tak ještě jednou pro momentálně zaostalejší - jaká je tvá vlaječka, veleduchu z 11:38?
      Dál - Co vidíš provokativního na mém nicku? Takto nás (tím myslím čechy) nazýval jeden na N.R. přispívající sudeťácký úchyl, tak jsem mu tím nickem chtěl udělat radost, aby se konečně udělal.

      Vymazat
    10. 12:02 Pokud jsou podle tebe vlaječky tak podstatne, tak proč Pitomio vyhodil že svého kanclu vlajky EU A NATA? stejně jako řešení EU blbé.co

      Vymazat
    11. 15:54 - to jako myslíš vážně ? Chceš srovnávat banery jakýchsi obskurních spolků s vlajkou mé země, mé vlasti ?
      Takže vlaječky NATO a EU jsou pro tebe totéž, nebo snad více ? Pořád jsem nedostal odpověď na otázku, jaká vlaječka je ta vaše.

      Vymazat
    12. Jo, a je mi naprosto u prdele co si věší nebo nevěší nějaký Okamura ve své kanceláři.

      Vymazat
    13. 11:38 v čem podnikáš chlapče? V neziskovce ?

      Vymazat
    14. Zde se veřejně omlouvám Čechomužíkoví, nějak jsem nepochopil systém ironie a zkratek a použity slang. Ale 18:07 už docela rozumím, narodil jsem se pod stejnou vlajkou a nikdo si s ní nesmí zahrávat i když okna nezlobím jako v Americe. Mužiku budem už dobrý ?

      Vymazat
  13. Jo skvělá věc pro Brity už aby odešlo Česko s Polskem a Maďarskem. Pryč se skopčáckou nadvládou to už tady bylo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 10:11...Polsko by nikdy neodešlo...
      Sice remcají, ale jsou rádi, že se přilepili k Západu.
      Jejich strach z Rusů je větší, než schopnost racionálního uvažování.Je to jejich špecifikum.
      Helanov

      Vymazat
  14. Dnešek by měl být vyhlášen Významným dnem Evropy - začátek konce diktátorského uskupení zvaného Evropská unie. Hádám, že další na řadě bude Polsko a pak už to půjde samo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 10:11 10:15 Marně si vy dva děláte naději,iluzi, nic takového, dnešní vláda je silně zakotvena a provázana s EU.A nikdy tady nebudou vládnout fašouni z SPD, nebo komoušská chátra!
      Pokud by něco takového nastalo, tak naše malá ekonomika spadne hodně, ale hodně na držku a první co by bylo, že vy dva by jste pištěli jak píchlá podsvinčata, trubky!
      Ať žije naše spojenectví s EU, NATO a se Spojenymi státy americkými!!!!!!!!

      Vymazat
    2. Ti tvoji "fašouni" z SPD jsou jediní, kteří vystupují v Burselu za naše národní zájmy.

      A ty, ty nám rosteš do dalšího Emanuela Moravce nebo Čurdy. Vzpamatuj se.

      Vymazat
    3. 10:45 ne SPD ale ta a tací podobni jste fašounská zlodějská chátra !

      Vymazat
    4. 10:45...Pištět jak podsvinčata v tombole budou eurohujeři...
      Ani kamion plný švestiček vás nezachrání.
      Projekt EHS měl hlavu a patu, EU je blouznivý výtvor chorých mozků...Evropanem ve cítí být možná buzík Pospíšil, pár křiváků od havloidů, NORMÁLNÍ člověk je hrdý na svoji vlast, nechce se stát kosmopolitou, tak to prostě je a vždycky bude.
      Nazdar bazar.
      Helanov

      Vymazat
    5. Pro A z 10:45 h:
      Zapomněl jste ve svém „vzácném příspěvku“ u Vašeho „provolání“, cituji: „…Ať žije naše spojenectví s EU, NATO a se Spojenými státy americkými!!!!!!!!...“ Dodat : „Na věčné časy a NIKDY JINAK !!!..“
      (A taky opravit si text!)
      Pavel p

      Vymazat
    6. Je dobré že několik zoufalců reaguje na pr V10:45,ale máte to marné,nikdo,ani komunisti ani SPD nic nezmění na tom, že jsme zakotvení v EU. Můžete tady zvracet jak chcete,zoufalci

      Vymazat
    7. 15:34 jsme tak zakotveni,že nás to stáhne až ke dnu.A někteří jsou nejen zakotveni ,ale přímo v řiti EU zatnuti.Nevíte o tom něco Hujere?

      Vymazat
  15. Z článku svitlo: Válková, profesorka opět nepříliš osvícená osoba. Za to zase prořízlá ... huba. Když není v hlavě, potom je v hubě. DAlší takový příklad to bude mám ten dojem Pekarová.
    Syndrom IA má k té parlamentní hubě dosti blízko. Když je někdo ignorant je také arogant /IA řev osla - na druhé straně vžitá představa, že osel je hloupé zvíře prý je mylná, kdesi jsem četl/. Proč IA v přírodě?, tedy přesněji u lidí. Lidé jsou buďto chytří, traduje se, že ti schopní toho moc nenamluví, nebo neschopní a hloupí, pak aby přežili musí mít výkonný mluvicí aparát a často na sebe upozorňovat. Kupodivu takovým to jde docela dobře a často skončí v našem parlamentu. Příklad neschopnosti Válkové - inkluse ve školách. Pekarová je v TOP O9. Celou tuto stranu řadím mezi IA, to jest škudce naší republiky. Tam řadím také ODS, KDU-ČSL, STAN, ale také pana Pompea, když přejdeme mimo naš dvorek, atd.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 10:26...Si pletete Válkovou a Valachovou.
      Na MŠMT dřela jako kůň Valachová :-)
      Helanov

      Vymazat
    2. No Vy jste asi mladí, tak už to nevíte, ale já si pamatuji, že jako kůň dřela paní Nagyová/Nečasová. Alespoň tím zdůvodňoval pan Čistý/Nečas, její nemravné finanční ohodnocování. P.K.

      Vymazat
  16. Tady je tolik moudrých lidí, škoda že o nich premiér Babiš neví, mohli by mu pomoc na ministerstvu dopravy.

    OdpovědětVymazat
  17. Brusel je v dnešní době především nástroj politiky, propagandy, omezování práv jednotlivých národů,nucené imigrace,spousty zákazů, restrikcí,pokut,prodělávají historie,uvalovaní sankcí atd. To je ten základní problém všeho!! Obchod, vzájemný business je taky různě omezován kvótama,které vymýšlejí silnější státy v EU a různě dle zákulisního handlu pak přerozdělují na úkor ekonomicky slabších menších členů atd.!! Je to složité, ale Brusel nasadil všem menším státum okovy!! Bohužel, prvotní myšlenka je pryč!!

    OdpovědětVymazat
  18. Po návratu Mariánského sloupu následuje pomník maršála Radeckého? Rozhodovat o tom bude politika, tvrdí Jan Bárta:

    https://cz.sputniknews.com/ceskarepublika/2020013111339761-po-navratu-marianskeho-sloupu-nasleduje-pomnik-marsala-radeckeho-rozhodovat-o-tom-bude-politika/

    OdpovědětVymazat
  19. 10:45
    Máš to marný, Pepku. Ten europrojekt padne, dříve nebo později, ať se ti to líbí nebo ne. Je to na dobré cestě. Příští bude Polsko, a pak to už pojede. A mnoho lidí si oddychne, protože už nebude muset dotovat takové podnikatele - příštipkáře, a různé podvodníky a parazity, jako jsi evidentně i ty. Co pak budeš dělat bez dotací, loser? Budeš stále vykřikovat to tvoje rozveselující:
    "Ať žije naše spojenectví s EU, NATO a se Spojenymi státy americkými!!!!!!!!"

    OdpovědětVymazat
  20. Musím polemizovat- cožpak si opravdu myslíte, že třeba v demokratických volbách zvolený premiér, nebo prezident třeba Polska, Maďarska, nebo Česka má nějakou zásadní moc? takovou aby mohl plně prosazovat zájmy většiny toho kterého státu?
    Takovou aby dokázal zlomit vůli takzvané národní banky, která nepracuje pro lid dané země? Nebo může zlomit moc zlovolných médií? Nebo bude mít navrch nad nadnárodním kapitálem, zbrojařskou a farmaceutickou lobby?
    Všechno je jen divadlo...například povinné procenta z HDP na obranu....jasný desátek. Když ano- utraťme to za Tatry, české pistole, na platy vojáků, na náš výzkum.
    Ale k meritu- v této pokřivené globalizované době kdy dovezený jogurt z francie se prodává za stejnou cenu jako náš český tady u nás je čím dál těžší se orientovat, a zdravý rozum, nebo ten selský rozum bude jednou to nejcennější co nám zbude.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Skutečně, kápl jste na to. U nás premiér není diktátor. V naší zemi funguje dělba moci na zákonodárnou, výkonnou a soudní a skutečně tady nechceme premiéra, prezidenta nebo kohokoli jiného jako diktátora s neomezenou mocí, který si prosadí co chce, kdy chce a jak chce bez ohledu na cokoli.
      Pokud vy si myslíte že ano tak jste se k vaší smůle ocitl na pro vás špatném místě ve špatný čas.

      Vymazat
    2. To jste mně nepochopil-Pokud mají být politici tím nástrojem, který řídí společenství lidí zvané Stát ku prospěchu, musí mít takové možnosti ,aby dokázal s pomocí práva potlačit všechny zhoubné vnější, i vnitřní vlivy. Dnes to možné není- politik takové nástroje nemá.A proto je z tohoto i jiných států odváděno množství bohatství jinam- nikoliv lidem ale korporacím- to jsou skuteční vládci nad lidským druhem.

      Vymazat
    3. 11:27... Přesně tak!!!
      Někteří lidé přisuzují politikům nadpřirozené schopnosti...Jejich možnosti manévrovat jsou asi tak omezené, že si to ani neumíme představit...
      Fašinktonská potažmo bruselská bažina to mají sakra dobře ošéfované...
      ZATÍM ještě máme svobodné volby, tak bychom se měli včas zamyslet.
      Ten nápad, že budou volit i nesvéprávní (rozuměj klienti slečen z nezyskofek) nemá chybu!
      Ách jó
      Helanov

      Vymazat
    4. 11:27 Chraňbůh, to by nás ani nenapadlo, kvůli tomu se přece nechodí k volbám, jen tak po sousedsku poklábosit a předvést nedělní košili.

      Vymazat
    5. Helanov 14:49, konečně jste na to přišla? A sama? Tak sakra, proč toho Babiše nálepkujete? Z luftu?

      Vymazat
  21. 11:20 Víš paciente, nic nepadne, pokud někdy ano, tak ty budeš už dávno prdět do hlíny! Ty chudáku určitě nikoho nedotuješ, pokud jseš na dávkách, tak tebe platím vlastně já!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podívej, Pepku, dnes je 1.2.2020 - odešla VB a to je začátek konce toho diktátorského, bolševického eurospolku. To jestli budu prdět do hlíny nebo ne je irelevantní, nedivil bych se, kdybys tam šel přede mnou,díky tvé vzteklé, žlučovité povaze. Co se týká dotací, poslouchej dobře, ty žlučovitý přemřelo. Já jsem vydělával a vydělal si naprosto poctivě takové peníze, o jakých se tobě ani nesnilo. Sám a bez toho, aby mně někdo dotoval. A nebylo to lehké. Proto mě dost štve to, že z mých daní jde (dost peněz) na takové losery jako jsi ty, různé zloděje a zlodějíčky, a tzv. podnikatele, kteří by bez těch dotací měli akorát tak holý zadek. Ty tady můžeš nadávat a žlučovat jak chceš, od tebe je mi to lhostejné, protože takových pičusů je mi akorát líto.

      Vymazat
    2. 13:47 Proč potom na picuse rpeaguješ? Blbecku
      Jo o nějakých se mě nesnilo??? Ty chudáků vůbec netušíš co vlastním já A peníze z dotací jsou nepoctivé?? Jseš velký hlupák pouze blb jako ty na dotace nedosáhne Jak ty hovado můžeš někoho napadat jako zloděje,ty blbé hovado.

      Vymazat
    3. 15:24 ty určitě šéfuješ neziskovce blbínku.

      Vymazat

  22. Snad se 4. říše zatím rozpadne....
    https://www.euportal.cz/Articles/32255-zbyva-pry-pouhych-pet-let-do-uplneho-ovladnuti-evropy-muslimy-umlcet-nic-nevidet-zcenzurovat-.aspx

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že dneškem počínaje je to na dobré cestě.

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
  23. Proč neustále ty otázky a starost co teď bude s velkou Británií. Samozřejmě jsou tu ti, kteří jim vyčítají, že si dovolili vzdorovat a přejí jim to nejhorší aby nakonec mohli říkat no vidíte, jak jste dopadli. A jsou tu ti, jako já, kteří jim to upřímně přejí. Ale nakonec si s nastálou situací budou muset Angláni poradit sami. Rozhodně nemyslím, že by odchodem z EU nějak výrazně urpěli nebo strádali. P.S. Samozřejmě očekávám taky ruskou stopu v rozkolu VB a EU. U některých za to bude moci určitě Putin. Nakonec Johnson je Boris. M.R.

    OdpovědětVymazat
  24. Ani jsem to nedočetla, to se nedalo!!!
    Pan autor zmiňuje dva žaláře národů, na ten třetí, kremelský, tak ňák zapomněl...
    Nechci být jedovatá, ale co by za to muklové na uranu dali, kdyby směli trpět jako mučedník KHB v Tyrolích.
    Žalářník R-U mu tam přidělil domeček, místo služky jen posluhovačku (!), a na obídek musel docházet do blízkého hostince.
    Blbě tam vařili, samé plíčky a krupeto, když četli v Čechách jeho Dopisy z Brixenu tekly jim po lících slzy jako hrachy.
    No, aspoň že zdravé povětří si liboval.určitě lepší, než na šachtě Nikolaj.
    To není nic proti Havlíčkovi, je proti tupému autorovi, který ví trus a označuje R-U za žalář národů.
    Ony v tom "žaláři národou" fungovaly Čechy a Morava jako nejlépe hospodářsky prosperujíci region.
    Čechy pak jako zdaleka nejprůmyslovější.
    Helanov

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helanová, KHB byl ve vyhnanství, nebyl doma. Myslíte, že Napoleonovi se líbilo na Heleně a měl tam vše? Mě osobně by se nikde ve vyhnanství nelíbilo kdyby mi tam lítali pečený holubi do hubi. Vy nevíte co je to láska k rodné zemi k vlasti, vám se to kecá! A ti odsouzení v uranových dolech? Víte co jich tam po odpikání trestu zůstalo dál dělat? Takové peníze nikde nevydělali. Před nedávnem mi zemřel soused z Uranu, bylo mu 96, na parte mu dali že zemřel na útrapy komunistického lágru...a to tam třicet let dobrovolně(!!!) přesluhoval! A to vám odpřisáhnu.

      Vymazat
    2. 14:25...Proboha, já to potrestání Havlíčka -jako oponenta režimu- nijak nezlehčuji!!!
      Samozřejmě trpěl, už proto, že byl odloučený od rodiny a nesměl se věnovat své profesi.
      Ale NENÍ to souměřitelné s tím, jak se ke svým oponentům chovali bolšáni...To snad musíte uznat!
      A k tomu vašemu známému co pracoval na uranu: Patrně tam byla různá pracoviště.
      Ten váš známý je prostě jen vykuk, který se přiživil na tepu doby...TAKOVÝCH JE!!!
      Dneska je kdejaký recidivista "pronásledovaný disident".
      Helanov

      Vymazat
    3. Víš co děvče, jeď se podívat do Příbrami a tam se poptej co jich tam po odpikání trestu zůstalo, co si tam vystavěli domy. Oni dělali za trest na předku potom i dále. Po čase byli přesunuti na povrch. Ono je to jako s PTP, dělali na stavbách, přehradách a po práci se váleli na lehátkách a odpočívali, zatím co bojováci po svých povinnostech lítali v té době po cvičišti. I ti pétépáci si vydělali pěkný prachy legálně a s kšeftováním se stavebním materiálem, který kradli. Všimni si že v 50 letech nebyla žádná kriminalita, oni všichni ti vrazi, zločinci defraudanti byli po revoluci překvalifikováni na politické a bylo vymalováno. A ti co se chtěli prostřílet na Západ? Věděli do čeho jdou. Měli tam i varovné cedule. Z mého okolí tam padl hrdinou smrtí vrah dvou dětí, defraudant, který kvůli tomu zapálil horskou boudu atd. Přes hranice utíkali z 90% lidé před zákonem jednoznačně kriminálího charakteru. A političtí, jeden můj přítel, který byl na Vojně(zloděj), říkal, že tam političtí byli minimálně a kriminálníci je neměli rádi. Jo nepřesvědčím tě i ty mě nepřesvědčíš. P.S. Švandrlík, kecá, pétépáci v hospodě nikoho nezbili, vždy dostali přes hubu oni!Nikdo ty všiváky neměl rád.

      Vymazat
    4. Paní Helanov.
      Bojím se, že se dopouštíte skoro stejného „generalizování“, hulvátství a nedovtipnosti, jako zdejší bojovníci „za pravdu a lásku liberální demokracie“ (odbočím - proč jen si lidi pravidelně nepřipomínají, že Hitler bojoval za „sociální spravedlnost“ a podobná krásná hesla a nad branou do koncentráků býval nápis : Práce osvobozuje!!).

      Chybí Vám bohužel fakta a pravděpodobně i lepší schopnost systémových analýz.
      Nic není černo-bílé! A přestože reálně existuje relativní pravda, tak skutečná pravda není relativní a je poznatelná!
      (Způsobem odpovídajícím dané úrovni poznání – ale to už by jsme se pouštěli příliš daleko..)
      Nastudujte si Havlíčkovy podmínky existence v exilu.
      Nastudujte si uplatňování vnitřní politiky Rakouska, později Rak.- Uherska. Proč se rozštěpilo? Proč ne na 3 části? Že jsme byli průmyslové srdce Rakouska je 100% pravda, proč to ale nebylo Rakousko nebo Uhersko, Balkánské země,či jiné?!
      Jak se žilo průměrnému Čechovi ve městě, na venkově. Cca od 13 století.
      (Roku 1400 a něco běžná česká selka uměla číst. Říkalo se nám také Čechy zlaté a železné, atd., atd.,..)
      Kdy bylo zrušené nevolnictví u nás, v Anglii, v Rusku. Jak kompenzovali koloniální země zrušení nevolnictví, kdy a kdo zřídil první koncentráky?! Jak vypadaly galeje v Anglii a Francii a proč později galejníky osidlovali „nové světy“? Jak se žilo průměrnému Rusovi na venkově a ve městě za cara, za Lenina, za Stalina a později? Od kdy se používala Sibiř jako vyhnanství?
      Od roku 1922, kdy skončila válka (ne zcela) proti bělogvardějcům a zahraničním intervencím Američanů, Angličanů, Francouzů a jiných zemí, do roku 41 kdy byl napadený, tedy za 19 let (!!!) stihl Sovětský svaz elektrifikovat zemi,vzdělat svou populaci a vybudovat předtím neexistující průmysl, (který za II.sv.v. stěhoval na velké vzdálenosti a současně přestavoval na válečný – najděte si data voj. výroby za války a porovnejte s US, Anglií, apd.)
      A porovnejte to se Západním propagandistickým vysvětlením, že vše vybudovali političtí vězni z Gulagů!!
      Uvidíte, jak nám všem dokonale „vymyli hlavy“!! (To samé ohledně Číny, za jak dlouho se stala světovou velmocí, momentálně č.1? A jak to že díky „socialismu“ a jeho totální „neživotaschopnosti“?!)
      O Gulazích je to samostatné téma, ale stručně asi 10 až 17 % z údajů, které tvrdí Západ, je pravda (to samé „ukrajinský hladomor“, který byl celo-sovětský hladomor a iniciovali ho Američané úmyslným prodejem své techniky „pouze za obilí, ne za zlato“!)

      Když toto vše vezmete v potaz a přidáte k tomu „kolika lidem se dnes žije dobře a kolik lidí je u nás spokojených“ (proč teda se obecně považujeme za nesvobodné?!!), tak zjistíte, že „žalář a žalář“ a „Gulag a Gulag“, je vždy odvislý od dané situace a postavení jedince, či určité vrstvy populace té které společnosti, té které země..
      Tak prosím, neomezujte sama sebe neznalostí a nesnižujte hodnotu článku, který pravdivě postihuje středoevropský kontext ..
      Pavel p

      Vymazat
    5. 14:25. "Bolšáni" se chovali opravdu neuvěřitelně. Viz jak utlačovali vrchního disidenta. Jezdil si v bílém mercedesu, budoval si procovskou chalupu Hrádeček a premiéru Adamcovi psal ublížené dopisy, kde si stěžoval, že mu bezpečnost zabavila a lustrovala jeho osobní počítač. V době, kdy tento stál 250 tisíc.
      Krutý to osud.

      Vymazat
    6. P.S.:
      Můj příbuzný, kterého si velmi vážím, byl také zavřený v uranových dolech za konkrétní protistátní činnos, dole na štítu.
      Nemůžu než dát za pravdu A z 15:32 h.
      Dřív jsem věřil "Hlasu Ameriky" na slovo.
      Tři roky od "podrazu (kde jsem se aktivně angažoval) mi trvalo než jsem se dopracoval k tomu, co Kryl věděl už za rok: že nám 100% o kapitalismu lhali a o socialismu říkali jen ty špatné věci - a ano bylo jich hodně, ale nejsou víc než jednou, cca pětinou špatností kapitalismu.
      Který pravděpodobně bude příčinou našeho zániku!
      Kéž bych se mýlil.
      Pavel p

      Vymazat
    7. Oprava:
      ..činnost..
      Pavel p

      Vymazat
    8. Unknown1. února 2020 13:45
      To, že je R-U žalář národů, nevymysleli současní novináři, ale tak to pociťovali tehdejší současníci. Pochybuji, že Vy máte v této otázce lepší vhled, než měli oni. Národnostní otázka byla řešena v neprospěch nás, Čechů. Proto Češi a jiné slovanské národy, považovali R-U za žalář národů. P.K.

      Vymazat
    9. 2:12 To co si o tom myseli ti prolhaní, sebechvalní a sebeklamní Čecháčci, mistři světa v obrazoborectví, strhávání soch a symbolů, přejmenovávání ulic i vlastního státu a falšování vlastní historie, založené na bratrovraždách a zákeřných záludnostech, není směrodatný! Čecháčci nikdy nedorostli pro vlastní samostatný stát, nezaložený na literárních a politických padělcích a intrikách, jakož i na uplacených rakouských dezertérech. Bohužel o zpustlou kotlinu už nikdo z vyspělejších sousedů nestojí (aby si vlastní stát nezamořil)! A přitom i ten Švajc nám mohl čučet na záda, kdyby Čechy&Morava zůstaly součástí Rakouska, nikdy by se Sudety nevzbouřily a vítězi války nemuseli nahrazovat pracovité Němce loupeživou menšinou importovanou ze Slovenska! Zaostalí Rusáci by neovládl toto území a my dneska mohli mít prosperující zemi. Místo toho máme v Evropě nejdražší vodu, telefon, elektriku, potraviny (a to je pro východní Evropu dělají ještě ošizené z náhražek) a to vše za 1/3 mzdu než má za stejnou práci Rakušan či Francouz ...

      Vymazat
    10. 16:00 Ano ano, Václav Havlíček Trutnovský, tomu dozorci z Brixenu někdy zapomněli koupit i cigára

      Vymazat
    11. Anonymní2. února 2020 7:35
      Ty Vaše úžasné vize, „co by bylo, kdyby bylo“, bohužel nedošly naplnění, pro zaslepenou národnostní politiku R-U. Marně se to snažil Karel dohánět, pět minut po dvanácté.
      Ale třeba ještě vznikne podobné středoevropské uskupení, nikoliv monarchistické, ale založené na demokratickém základě. Držme tomu palce. P.K.

      Vymazat
    12. 12:47 Bohužel jakákoliv demokracie je pouhou iluzí neb lůza nikdy nebyla předurčena k podílu na moci, není totiž schopná sebeřízení! Od toho tu existuje od počátku dějin kasta pánů nadaná Vůlí k moci, která ovládá tuto vlastnost postrádající kastu otroků! Bohužel ta první dnes musí předstírat vládu té druhé! Vládnoucí dnes liberalismus je stejně bezvýchodným jako bbýval komunismus! Prostý lid musí dostat nejen chleba, ale i hry! Musí se poté kdy je nasycen i nějak zabavit, mít Ideje. Ale ani pouhé přerozdělení prostředků jak si to namlouvali socani všech odstínů situaci neřeší! Lid neumí se svými potřebami zacházet, neumí je ukočírovat a proto potřebuje silné vedení které ho zavčas pošle na válečná pole! Neb válka je současně chléb i hra jenž dává smysl jeho existenci a upouští tlak z hrnce nerovnostářské společnosti! To jsou zákony přírody a jakákoliv vzpoura proti nim je pro existenci každého druhu konečná ... a my jsme jen druhem zvířat.

      Vymazat
    13. Anonymní2. února 2020 16:24
      Já si naopak myslím, že své potřeby neumí ukočírovat kasta uzurpátorů moci. Proto je odsouzena k odhalení a odstranění. P.K.

      Vymazat
    14. Lituji, ale vy 16:24 jste primitiv schopný uvažovat leda na úrovni nacistické propagandy. Živočišný druh člověk, zdá se, má jako jediný schopnost vnímat, zvažovat a hodnotit budoucnost z pohledu svých potřeb, především potřeby sebezachování i zachování druhu. Na rozdíl dalšího živého, které si pro budoucno (také) vytváří zásoby, je si člověk vědom vlastní smrtelnosti, nejméně v podvědomí existenční závislosti na mezilidské spolupráci i psychické koexistenci. Krom toho se stal vrcholem potravního řetězce. Žije v objektivním rozporu morálky vynucované společenskou potřebou s pozicí predátora co do postavení v přírodě, i mezi lidmi vzájemně. Skuteční humanisté pak hledají společenská řešení, která by rozpor morálky a predátorské podstaty i konečnosti života řešila. Takovým pokusem jsou i náboženství stejně, jako tvrzení o nezbytných nerovnostech mezi lidmi. Úspěšní sobci, odmítají a třeba i mocensky likvidují každé řešení, které by jejich postavení umenšilo, příživníčci a hlupáci je podporují. Tady a tak lze hledat hraniční čáru mezi skutečnou levicí a pravicí.

      Vymazat
    15. 16:37 To je dílem kapitalismu, tedy de facto židovského výrobního způsobu založeném na podvodu zvaném "tržní chování jedince". Struktura pravěké tlupy přetrvává evoluční setrvačností dodnes, navzdory odlišnýmu výrobnímu způsobu, který je příliš mladý, aby zásadním způsobem změnil to, co se utvářelo desítky tisíc let! K přežití lovecké tlupy bylo zapotřebí na 1 schopného organizátora (náčelníka) a 1 nositelku know-how (šamanku) vždy alespoň 50 zdatných lovců a 50 zručných sběraček. Proto dodnes má např. schopnost stát se lékařem jen jeden ze sta lidí (to je pro zjednodušení použitá číslovka!). Dříve to sloužilo jako nutnost k přežití celé tlupy a potažmo druhu, dnes je to systémem zneužíváno k tomu, že lékař je placený mnohem více než třeba horník, ačkoliv jeho práce je těžší a v pravěku by dostával větší kus masa než šamanka z logických důvodů. Rovněž pojem "zákazník" je proti smyslu přirozené dělby práce v lidské tlupě či pospolitosti. Směna mezi jednotlivými tlupami vždy probíhala tak, že nositelé genů náčelníků a šamanů rozhodli z titulu své intelektuální převahy nad ostatními, co je dobré pro přežití celku směnit a co nikoliv! Tak tlupa dostala potřebné komodity k přežití výměnou za ty které pro ní jsou zbytné či postradatelné. V současné době kdy byla koherentní společnost atomizována židovským výrobním způsobem (kapitalismem) toto přestalo platit a v důsledku toho jsou nekompetentní jedinci - s geny řadových lovců a sběraček - nuceni sami přejímat funkci náčelníků a šamanek a to zcela zjevně bez znalosti či schopnosti posoudit důležitost té či oné komodity pro zachování existence své osoby a své rodiny či celé komunity. Čili za bláboly o "svobodné interakci mezi jedinci" a "tržních mechanismech" je pouze snaha úzké skupiny ovládat druhé prostřednictvím jejich nižších intelektuálních schopností či zkrátka profitovat prostřednictvím převahy těch vlastních nad schopnostmi ostatních.
      „Kapitalismus a Bolševismus jsou dvě strany téže mezinárodní židovské mince.“ Adolf Hitler

      Vymazat
    16. Anonymní3. února 2020 7:24
      Nějak jste u té své mince zapomněl na třetí stranu a tou je fašismus. Ten je financován z téhož zdroje. Jedinou výjimkou, je demokracie. Její kvalita je však úměrná (morální) kvalitě a aktivitě občanů, proto strádá na úbytě. P.K.

      Vymazat
    17. 15:18 To jsem nezapomněl páč nejsem autorem výroku, ten je tam podepsán! Dokud budou proti řádu přirozené, tedy nerovnostářské společnosti povstávat různí looseři, tak etablovaná společnost se proti nim vždy bude bránit až do krajnosti! - http://www.stjoseph.cz/pojem-fasismu/

      Vymazat
  25. Tak, Helanov. Pěkně si sestudujte, co vám napsal paj 15:56. Doufám, že to pomůže.

    OdpovědětVymazat

Redakce vás žádá, abyste diskutovali slušně, nenapadali spoludiskutující ani autory, abyste argumentovali věcně a fakty. Děkujeme.