Reklama

neděle 19. ledna 2020

Další jméno, které nesmí být vysloveno, aneb kdo rozhoduje o tom, co smí učitelé číst

19. 1. 2019 Jana Kunšteková, iPrima
O další pokus určit, kdo je způsobilý psát a mluvit do médií a kdo nikoli, se postarala slečna bakalářka Zuzana Schreiberová, ředitelka Multikulturního centra v Praze. Poté, co Učitelské noviny vydaly čtyřstránkový rozhovor s politologem Petrem Hamplem, cítila se natolik pobouřena, že ostře protestovala v redakci a ke stejnému protestu vyzvala ty, kteří „smýšlejí stejně“.


Zřejmě na rozdíl od jiných článek četla, a „našla v něm spoustu lží“. Hlavně jí však vadí, že Petr Hampl je puncovaný dezinformátor, manipulátor a fašizující jedinec, který, považte, píše do Sputniku, který Bezpečnostní a informační služba spolu s Ministerstvem vnitra označila za jeden z nejvýznamnějších zdrojů ruských dezinformací.

Já web agentury Sputnik nečtu a přiznám se, že ač učitelka, nečtu příliš ani Učitelské noviny. Ve zmíněném rozhovoru se Petr Hampl zamýšlí nad islamizací Evropy, ostatně rozhovor nese titulek – „Evropa se bezpochyby islamizuje“. „No, to by němej neřek, kdyby mu hubu roztrh“, řekla by moje babička. Pokud do Evropy ze dvou dalších kontinentů proudí převážně muslimští migranti, nutně se musí islamizovat. Spor je tedy o to, zda je to blaho či nikoli.

Petr Hampl vývojem nadšen není, což je celkem známo. Stejně tak podle veškerých průzkumů většina obyvatel země. Ne každý je potěšen, když se dívá na stále více zahalených žen v ulicích. Jak říkají moji muslimští přátelé v Německu, zahalené ženy a dívky jsou viditelným znakem vlivu politického islámu a jeho pochodu institucemi. Protože ne všichni muslimové jsou stejní, a ti, kdo utekli ze Středního východu před postupujícím radikálním islámem, vědí, proč se jeho vlivu v Evropě bojí. Ten viditelný znak totiž provázejí stupňující se požadavky nejen ve školách, ale i ve veřejném prostoru. Začíná to jedním šátkem, jednou ustoupivší ředitelkou, šikanovanou řadu let. Pokračuje to požadavky, aby muslimské dívky necvičily, neplavaly, už vůbec ne společně s chlapci, aby ve školách byla halal strava. A končí to veřejnými modlitbami, školami při mešitách a vynucováním dodržování islámských zvyklostí a v neposlední řadě intolerancí ke křesťanství a židovství. Protože islamisté jsou v hostitelských významnou součástí antisemitské scény. Což je dosud bagatelizováno.

A protože významným pomocníkem politického islámu jsou všude na Západě strany, které samy sebe označují jako „levicové“, není divu, že poprask kolem článku Petra Hampla se strhnul „zleva“. Zuřivé feministky se bijí za právo žen na zahalování, z čehož jsou bojovnice za práva žen v Arábii a Íránu doslova zoufalé. Oponenty jsou tak islamistům kromě spíše konzervativních stran kupodivu mnozí muslimové, kteří tohle prostě nechtějí, protože si stejně jako většina evropského obyvatelstva myslí, že náboženství je ryze soukromá věc a do veřejného života a politiky nepatří. Proto odešli do Německa, Francie či Skandinávie, aby se tlaku na soukromý život zbavili. Ale ono je to dohání. Ne nadarmo byl první večer, kdy byla v Německu spuštěna státní turecká televize TRT, mezi nepřáteli Turecka a islámu jmenován jeden z nejviditelnějších kritiků islamismu, předseda Kurdské německé obce Ali Ertan Toprak. A být označen tureckou televizí za nepřítele, to není jen tak. To se musíte začít bát o život.

Označování je vůbec nebezpečná věc. Nálepkování - jsi odpůrce masové migrace, tak jsi nácek. Snaha kriminalizovat oponentní názory je jeden z příznaků úpadku demokracie.

Své si samozřejmě přisadil i EDUin, respektive jeho programový ředitel Miroslav Hřebecký, který ke zveřejnění tohoto rozhovoru napsal:

„Učitelské noviny si za peníze, které dostávají ze státního rozpočtu, předplácejí veřejné školy po celém Česku. Vzhledem k tomu, že se učitelé zvlášť v aktuálních tématech potřebují kontinuálně vzdělávat a mnozí k tomu využívají odborný tisk, je naprosto nemístné, že se podobné texty v pedagogickém periodiku, jako jsou Učitelské noviny, vůbec objevují.“

Ano, takhle to začíná - ředitel vlivné neziskovky, která čerpá z veřejných prostředků více než pilně, vyjádří podiv. Ředitelka další vlivné neziskovky vyjádří pobouření - a to by v tom byl čert, aby se někdo vůbec odvážil lidi jako je Petr Hampl, se kterým mimochodem v řadě věcí nesouhlasím, někam pozvat. Aby vůbec mohli někde veřejně mluvit. Fašisti a náckové to jsou přece. Nejde totiž o osobu Petra Hampla jako takovou, ale o jednoduchou a prostou věc - svobodu slova. Vytlačování nepohodlných názorů na okraj a doslova ukřičení jejich nositelů. Křik a povyk místo argumentů.

Nejen pan Hřebecký má starost o to, co učitelé čtou a zda určité názory vůbec číst smí. I zmiňovaná slečna bakalářka napsala v článku, který sepsala jako zdůvodnění svého pobouření a svou obranu před útoky těch, kdo ji označují, zcela neprávem, za cenzorku:

„Nesouvisí Vaše reakce spíš s mým upozorněním na to, jaké směsi dojmologie, polopravd a předsudečné nenávisti vystavujete ve svém textu učitele, tedy ty, kteří mají vychovávat další generaci k respektu a demokracii? A to navíc v Učitelských novinách, které reprezentují profesní stav učitelů a zveřejněné texty by měly mít odpovídající odbornou úroveň a kvalitu.

Paní či slečna ředitelka tedy považuje učitele za nesvéprávné osoby, které by ve svém vlastním zájmu, asi aby nenakazily žactvo, měly být uchráněny určitých názorů. Zároveň je z výše svého bakalářského vzdělání přesvědčena o tom, že ví, jakou úroveň by měly mít texty, které budou číst další vysokoškoláci, absolventi učitelských oborů univerzit. Tak se naučila považovat se za arbitra, že si ani neuvědomuje, že z nás, s odpuštěním, dělá blbce, a to ať s ní souhlasíme či nikoli. Ve svém věku a při svém vzdělání dovedu posoudit, co mám číst a co ne, a nepotřebuji předvýběr. Štvalo mě to v době mého mládí a stejně tak mě to štve dnes. Protože cenzura je cenzura, ať už je nařízená stranou a vládou nebo opatrně prováděná šéfredaktorem, aby nenarazil a nebyl obviněn z přisluhování fašismu. Když si místo slov jako nacionalista či dezinformátor představím slova oportunista, revizionista či buržoazní živel, ocitám se někde v době kolem Charty 77. Tehdy byli mnozí také nuceni odsuzovat něco, co ani nesměli číst. Určité názory určitých lidí se nebudou v mainstreamu zveřejňovat, tito lidé už nebudou ani v televizi či rozhlase - ale odsuzovat je budeme automaticky, protože je jednou kdosi ze Státní bezpečnosti - pardon - nyní Bezpečnostní informační služby, označil jako škůdce. A „levicová“ progresivistická scéna, ovládající média, to převzala - zřejmě věrna zásadě kritického myšlení - jako dogma. To je obrovský paradox. Ještě nedávno byli mnozí levicoví aktivisté sami na seznamech zájmu BIS jako extrémisté. Což tehdy hojně kritizovali jako nedemokratické. A dnes se ohání podobnými seznamy té samé tajné služby jako měřítkem pravdy.

Že je představa našich progresivistů o migraci velmi naivní, když to řeknu opatrně, je znát z posledního odstavce článku slečny Schreiberové: Petře Hample, ohrožený, bílý, heterosexuální muži:

Můj svět, milý pane Hample, ohrožený, bílý, heterosexuální muži, je totiž mnohem složitější než Váš. Beru migraci jako fakt, se kterým je nutno počítat a na který je nutno se racionálně připravit, ale který nijak aktivně nepodporuji. Jsem si vědoma problémů, které v migrantských komunitách na Západě existují a které nemají náboženskou či etnickou, nýbrž sociální příčinu. Nešlo jen tak přivést „gastarbeitery“, neposkytnout jim žádné integrační služby nebo kurzy jazyka a nechat je v uzavřených komunitách. Právě neziskové organizace se snaží z těchto chyb poučit a jednat.“

Sancta simplicitas, řeklo by se. Kdyby nebylo na pováženou, že to, co je pravda a co dezinformace, nám kážou lidé s naivní představou o tom, že desetitisíce migrantů z úplně jiných prostředí, s omezujícím vlivem náboženství a se složitými klanovými strukturami ze všeho nejvíce touží po integraci.


86 komentářů :

  1. Výborný článek!!!
    Sputnik taky nečtu,Učitelské noviny už vůbec,dokonce ani panu Hamplovi nijak zvlášť nefandím.
    Ale že hidžáb je SYMBOL něčeho nepěkného,to už musí chápat snad každý.
    Položme se do otázky:
    Co říká nositel nějakého kroje (šátku,jarmulky,legračních kaťat) majoritě svým oděvem???
    Nepochybně chce zdůraznit,že je JINÝ.
    Asi těžko chce zdůraznit že je horší,z toho bych ho asi nepodezírala.
    Tudíž chce zdůraznit,troubit do světa,že je LEPŠÍ.
    Lepší než káfirové,gójimové,no prostě nejlepšejší.
    Ať jdou s těmi náboženství symboly do háje!!!
    Ať se s nimi odeberou někam do pouště,kde ta jejich potrhlá,nesnášenlivá náboženství vznikla.
    My tady v Evropě jsme už fakt,ale fakt někde DOČISTA jinde.
    Helanov

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Máte pravdu Helanov. Odjakživa se říká: "šaty dělaj člověka...".

      Smazat
    2. Ad Helanov, proč 'panu Hamplovi nijak zvlášť nefandíte'?
      Dnes sice je už docela dost skvělých autorů, kteří svým dílem hodnověrně bourají mainstreamové konstrukce lží a manipulací, ale Petr Hampl i mezi nimi dnes už začal vyčnívat, podle mého soudu.
      Vám teda nesedí proč?

      Smazat
    3. 7:20... Protože jsem si všimla,že pan Hampl píše jinak na Parlistech a jinak pro jiný plátek.
      Usoudila jsem,že je trošičku populista,přizpůsobuje svou mluvu předpokládanému čtenářstva.
      Jsem na to háklivá a dotklo se mě,že čtenáře Parlistů považuje za jednoduché,a tak je obdařil nejapným vtípkem
      Jinde by si to nedovolil.
      Helanov

      Smazat
    4. 9:13 a pod.Paní Helanou. Na Nové republice kafráte denně do všech možných oblastí a témat. Myslím, že je na čase abyste se začala specializovat a mluvit pouze k tématům, kterým rozumíte, neb případně úplně mlčet!!!

      Smazat
  2. K té integraci:
    Kikány v Evropě integrujeme už 600 let,a... střídavě oblačno.
    Chtip je v tom,že JEDEN odlišný (vizuálně) jedinec se integruje raz dva.
    Mireček v Básnících nikomu nevadil,nebyl DŮVOD.
    Dneska by asi vadil,NĚCO Vše změnilo.
    Změnily se dvě věci.
    1) Stihli si vybudovat špatnou reputaci.
    2) Je jich MOC.
    Když je jich moc,tak začnou vytvářet ghéta,a na nějakou integraci se může zapomenout!
    Vždyť oni jsou integrovaní!Mezi svými,v tom ghétu.
    Helanov

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. O těch integrovaných cigánech dnes nevíte jenom protože jsou integrovaní.
      Na tom "socíku" bylo hodně dobrého i špatného.
      Integrace cigánů se jim dařila určitě víc, než dnešnímu reálnému korporátnímu plíživě postupujícímu fašismu.

      Smazat
    2. 7:25 O míře integrovanosti cikánů se dá dlouhodobě polemizovat. Vždyť stačí malý podnět a jsou ze slupky civilizace venku - žádné zábrany, žádné ohledy, žádná zdrženlivost, jen ze řetězu urvaná šelma. Ti připlavení jsou na tom ještě několikrát "líp", oni nebyli nikdy, ani krátkodobě, vystaveni evropskému civilizačnímu modelu. Nejhorší ovšem je, že domorodé obyvatelstvo Německa, Francie nebo V.B. (a jinde) se chová jako stádo ovcí pod nožem řezníka, ovšem ve vztahu k obyvatelům Střední a Východní Evropy se chová obdobně jako ti připlavenci - pohrdavě, agresivně. Nevím přesně, co za to může: skrz diktovaná mantra o domnělé nadřazenosti západních království a republik (zejména germánských), slovanský původ středo a východoevropanů, příslušnost nových zemí k bloku okolo SSSR nebo od všeho něco a ještě kousek navrch. Ale to už jsem dál...
      V.

      Smazat
    3. Oprava k 8:15
      ... skrz staletí diktovaná mantra...
      V.

      Smazat
    4. 7:25...Vláďo,ale to já vím,že je -možná většina- cikorek integrovaných!!!
      Vždyť jsem napsala "střídavě oblačno"!
      Akorát ti integrovaní nejsou vidět,v tom je ten problém.
      Ti špatní vybudovali svému etniku "blbou firmu" a ti slušní to mají strašně těžké.
      Kdyby nebyli tmaví,tak už by patrně dáávno splynuli s majoritou.
      Helanov

      Smazat
    5. To že cikány nevidíte v Praze neznamená, že jsou "integrovaní", ale pouze to, že se válí a fetujou někde jinde.
      O tom střídavém oblačnu můžete jít poreferovat třeba do Janova nebo Rumburku.
      Ještě by mne zajímalo, jaké že to máte představy o té "integraci". To znamená jako co?

      Smazat
    6. 14:46...To znamená že vidím spoustu slušných kikánek,které třeba prodávaj v Bille.
      A několik velmi slušných kikánů bývalo kdysi mými kolegy v zaměstnání.
      Jeden mi dokonce šéfoval a byl to dobrý šéf.
      Helanov

      Smazat
    7. Chacha.
      Mýtický cikán, černoch, arab, muslim kolega, přítel, dokonce šéf... Chi
      Tak jo. Asi mám smůlu. Nevím jak negři, arabové etc, ale s těmi cikány lžete !

      Smazat
  3. Dřív jsme pořádali křížové výpravy my k nim a teď se to obrátilo, ovšem oproti zvyklostem naše hradby nikdo nehájí. My poskytujeme azyl, což je něco, co islám nezná.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Ale zná.Zkuste si promluvit s někým kdo tam pobýval.
      V Evropě se chovají jinak než u sebe doma,ale to by bylo na dlouhé povídání.
      Helanov

      Smazat
    2. Pořádali jste tam křížové výpravy? My ne, my máme svědomí čisté.

      Smazat
    3. Naši slavní předci se všech křížových výprav do Svaté Země účastnili. Takže, jaké máme svědomí?

      Smazat
    4. Dobra ja v oblasti BV nejaky cas pracovne pobyval a dodnes ziju pomerne blizko muslimske komunity a verte ze nejak velky rozdil nevidim i kdyz tedy musim uznat ze znam muslimky ktery na nejaky hadr na hlave kaslou a spousta muslimu chlasta vic jak prumerny europan ale preto si troufam tvrdit ze muslimska geta v europe jsou prakticky to same co BV i kdyz je pravda ze ne vsechny zeme BV jsou zakonzervovani ve stredoveku..
      Samozrejme ze nejhure z pohledu europana jsou zeme sunitskeho smeru islamu kdezto kde prevlada sitska vetev tak by se dalo tvrdit ze se snazi prejit do 21 stoleti..
      Problem je ze demokracii us a jejich sluhum nejvice lezi v zaludku prave muslimske zeme ktere byly nebo jeste malinko jsou trochu sekularni..
      Nejak mi to porad hlava nebere proc se utoci v ramci sireni demokracie prave na zeme sice muslimske ale docela sekularni kdezto tyranske sunitske stredoveke zeme jsou kamosi..
      Zajimava situace..

      Smazat
    5. 8:37 Mluvíš o nějakém svědomí vůči křížovým válkám. Proč by mě to mělo nějak trápit? Křížové výpravy vyhlašoval papež (coby nositel a hlavní představitel křesťanské víry) a byly v režii (to je ale náhoda!) západoevropských království a států. Těch států, co po staletích vymysleli tu skvělou západní demokracii, humanismus, evropské hodnoty. Ovšem založené na bohatství z jejich kolonií, zcela nedemokraticky a nehumánně ždímaných. S přihlédnutím, že účast českého království byla víceméně jen symbolická, jako Čech si vrásky vůbec nedělám. A když si uvědomím, že i české země byly vystaveny nejméně dvěma křížovým výpravám, organizovanými a podporovanými výše uvedenými institucemi, opravdu si kvůli tomu botky nerozkousám a jsem spíš zhnusen nad pokrytectvím tehdejší i dnešní doby.
      A mám-li se nějak srovnávat se svědomím kvůli otázce křížových výprav, jak se se svým svědomím srovnávají Anglie a Francie, když v 38. podepsaly Mnichovský diktát? Jak se se svým svědomím srovnávají nástupnické země III. rajchu, který si zde zabral část území, nechal vraždit lidi, vládl za pomoci státního teroru a ekonomicky ždímal českomoravský protektorát? Co je ve srovnání s tím nějaká křížová výprava ze sklonku 12. století! Ti Arabové se aspoň mohli účinně bránit.
      V.

      Smazat
    6. 8:55 ???

      https://eurozpravy.cz/zahranicni/eu/brutalni-vrazda-v-londyne-nekdo-ubodal-tri-lidi.c0430dbd/

      Smazat
    7. Nejsem si jisty ale nebylo proti cechum tech krizovych vyprav 5..??
      Mozna se pletu ale zda se mi ze dve vypravy to nebyly..
      Taky si nejsem moc jisty a nechce se mi to hledat..

      Smazat
    8. 5:40...Jenžeže oni to berou kus jako kus,křižák jako křižák.
      Ostatně my to bereme taky tak,ručníkář jako ručníkář,že?
      Helanov

      Smazat
    9. Asi tak nejak to je

      Smazat
    10. 00:28 Tak pár záběrů z poskytování "jejich" azylu jsem viděl. Pravdou ovšem je, že bez hlavy si ho moc neužijete.

      Smazat
    11. 8:55...NĚKDO je potřebuje udržovat ve středověku.
      NĚKDO nesnese aby prosperovali.
      NĚKDO potřebuje mít rozvrtanej a rozhádanej Středňák.
      Pro NĚKOHO jsou náboženští pošuci užiteční.
      Ten NĚKDO je totiž sám náboženský pošuk.
      Helanov

      Smazat
    12. A mozna ze jste se trefila
      Ta moznost je docela realna

      Smazat
    13. 9.20
      Bylo jich pět, poslední proti Jiříkovi z Poděbrad. Všechny neúspěšné.
      A jinak - středověk byl středověk, teď je teď. Odmítám žonglovat v tomto kontextu s naší účastí v křížových výpravách, čistým či ušmudlaným svědomím za tyto atd. atd.
      Kauzalita. To bychom se rovnou mohli dohadovat, zda bylo dřív vejce či slepice.
      Křížové výpravy měli svou příčinu, kterou předcházela příčina, kterou předcházela příčina atd. atd. Slepice, či vejce?
      Osobně toto žonglování s pocitem viny za události před staletími, za události jež nemůžeme nikterak ovlivnit, vnímám jako manipulaci.
      Nás by měla zajímat naše účast v současných zahraničních misích (kterou současnost naopak ovlivnit můžeme) je, či není omluvitelná, zdůvodnitelná, je to "správná věc"?
      Není! Je to setsakra špatná věc! Nemáme tam co pohledávat! Tady můžeme dumat o pocitech viny a otázkách svědomí - ne v kontextu účasti na křížových výpravách, ale v kontextu se spoluúčastí na kořistnických výpravách současnosti!


      Smazat
    14. 8:55, 10:31, berte mě za cynika, ale nebylo by vhodnější pojem náboženství nahradit pojmem ROPA, o co tady kráčí?

      Smazat
    15. To nejste cynik
      Ropa uz nabozenstvy davno je

      Smazat
    16. Tak jsem se tedy trefil
      Bylo jich 5
      Jinak souhlas ze stredovek je stredovek a 21 stoleti je 21 stoleti..
      Jeste ze v cechach neni ropa to by je v ramci demokracie prevalcoval parni valec siritele demokracie us nekam do obdoby nabozenskych valek..
      Myslim ze cesi muzou byt zatim v klidku tedy pokud se nenajde pod zemi neco strategickeho to by do cech priletela demokracie sakra rychle
      Prozatim nejsou asi cechy v zamerovaci siritelu demokracie tak ze se cesi muzou klidne hadat hezky na domacim hristi bez vetsiho zajmu okolnich statu i kamosu za louzi

      Smazat
    17. K těm křížovým výpravám, které se občas někdo snaží házet na hlavy našinců, aby v nich vzbudil pocit viny:
      1) organizovaly je západní státy, především Frankové a jejich rytířské řády templářů a johanitů
      2) nebyly to dobyvačné výpravy ve smyslu vpádu křesťanských vojsk do islámského světa. Křesťanství na blízkém východě vzniklo a šířilo se odtud. Islám vznikl až o více jak 6 století později, v té době byl blízký východ včetně severu Afriky křesťanský. Damašek byl křesťanský, Byzantská (východořímská) říše byla křesťanská, v Konstantinopoli (dnešním Istanbulu) byl největší chrám křesťanského světa (Hagia Sofia). A do toho přišli Arabové se svým novým náboženstvím, které začali šířit mečem a později i Turci se střední Asie, kteří islám přejali. Po staletí dobyvačných válek se blízký východ dostal pod islámskou nadvládu, ale většina populace byla stále křesťanská. Poutníkům z Evropy, kteří chtěli na svatá místa, hrozila smrt, prodej do otroctví nebo v lepším případě jen oloupení. A do toho přišly křižácké výpravy ze západní Evropy. Nebyl to výpad do islámského světa, byla to snaha osvobodit křesťanské země od muslimské nadvlády, což se ve finále nepodařilo a nakonec padla i Byzance. V Malé Asii dnes místo řečtiny mluví turecky, a místo křesťanství mají islám. Dodnes zůstaly na blízkém východě skupiny křesťanů (koptové v Egyptě např.), které se ale stále zmenšují. To, co se stalo před několika staletími východním křesťanským zemím se teď děje i těm západním, jen bych řekl, že mnohem rychleji. Z křižáckých výprav opravdu nikdo vinu cítit nemusí, a to nejen zde u nás, ale ani na západě.

      Smazat
  4. Co je na tom všem nejsmutnější?
    Že slečny jako Zuzana Schreiberová ze mě vyrobily rasistku,xenofobku.
    Protože kdyby dneska pan Klein natočil Básníky,tak bych považovala postavu Mirečka za čirou propagandou.Že ho tam šoupli z ideologických důvodů.
    Měla bych zlost a film bych ani nedokoukala.
    A potom že liberofašouni neuměj ovlivnit smýšlení lidí.
    (Akorát jinak,než si asi představují.)
    Děkuji za článek.
    Helanov

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 0.25
      Dopadla byste jako já s vraždami v Midsomeru.
      Stáhl jsem si je, ač jsem to už viděl, tedy ty s původním Barnabym, jako "usínací" seriál. A radoval se, já duše pitomá prostá, že je těch dílů hafo a že mi to vystačí nadlouho.
      No a najednou koukám, koukám - v řadě s bratrancem původního Barnabyho -, zápletka se rozjíždí, a ve finále se ukáže, že kurevstva pokaždé páchali bílý lotrasové a ne podezřívaní tmavobriti. A že ti tmavobriti byli - bez výjimky - ti hodní, jen jim dát hubana a představit dceru.
      Tak jsem si naklik vždy další díl a podíval jsem se u každého na konec. No a pak jsem to všechno zamodřil a šoup ten hnůj do koše.
      Naposled jsem se nasral u Chaplina. Chtěl jsem si něco ověřit a naklikl si Wikipedii. A koukám jak vůl na zamrzlý pití - Chaplin byl romského původu. Přičemž měl, jak jsem věděl, a vím, osminu cikánské krve. No, to jsem se už fakt nasral. Mě by nevadilo kdyby byl cikán komplet, jako mi nevadí černošská příměs krve u Dumase - vlastně u nikoho, jakou má barvu, když je to ČLOVĚK, ale takováto manipulace mě dovede nadzvednout. Pak jsem zavolal zeťákovi, na jaký bordel jsem zas narazil a asi za týden mi zeťák řek, že někomu zavolal a že to tam už nebude. A opravdu - už to tam není. Tož tak, jak říká Terezek.

      Smazat
    2. 0:25...A přitom mi byl vždycky rasismus z duše odpornej.
      Dneska když potkám tmavýho,zvedne se mi kufr.
      Úplně se za sebe stydím.Stokrát si můžu říkat že jsou různí,ale...ta averze už ve mně je.Hnus.
      Helanov

      Smazat
    3. Milane,nepište Terezek.Není to vtipné,vůbec!Dík!!!
      Helanov

      Smazat
    4. 1.30
      Někdy to píšu tak, někdy onak. Možná to není vtipné, ale není to urážlivé a nic to nemění na tom, že si zmíněné osobnosti vážím jako málokterého reportéra. Já to vlastně říkám - i píšu - s laskavým pousmáním, ale to není jaksi vidět. Sorry jako - také používáte obraty a slova, které se zase pro změnu nezdají býti vtipnými mě, ale neodvážil bych se vás poučovat v záležitostech vašeho slovního projevu a volbě slov. Prostě k vám určitý způsob projevu patří a tak to i beru. No a tohle zase patří ke mě. Jsem jaký jsem a jiný už nebudu, ani nechci. Takže váš dík byl, navíc za větou přikazovací, předčasný. Berte, nebo nechte ležet.
      P.S. Pokud to znovu použiji, není to just abych vád nakrknul. Jen pro pořádek.

      Smazat
    5. Tedy vám už slušně vypláchli mozek. Zdá se, že u vás to není od narození. Takže třeba filmy s Denzelem Washingtonem, Jackie Chanem, Davidem Suchetem... hrůza, co? :))

      Smazat
    6. Neodvolávejte se na barvu pleti u herců. Blbé filmy berou původ od blbého pojetí, blbého scénáře atd. atd.
      HolýÚd je velkovýroba srágor, mnohdy ideologicky ovlivněných a mnohdy dokonce financovaných Pentagonem. Př. Top Gun atd.

      Smazat
    7. 5:19...Tak sorry,pište si co chcete.Chápu že to nemyslíte zle!
      Vcítit se do ní a zamyslet se,jak je jí takové vtipkování příjemné,to už bych od vás chtěla asi moc.
      Zrovna od vás mě to mrzí, protože vím,že jste slušný člověk.
      Helanov

      Smazat
    8. 6:36...Vůbec jste mne nepochopil!!!
      Denzela Washingtona miluju,Afričani kteří pracujou v Bille mi nevaděj,to vůbec!!!
      Chaloupka strýčka Toma je moje oblíbená knížka.
      Ale ti které NEZNÁM mi začali vadit,není to nic s rozumem,ale s emocemi.
      Emocím neporučíš!!!
      Helanov

      Smazat
    9. 8:42...Jo,jo...Usaina Bolta taky určitě financuje Pentagón...Nebo že by CIA? :-DDD
      Helanov

      Smazat
    10. 0:25...A přitom mi byl vždycky rasismus z duše odpornej.
      Asi imunitní reakce na multikulti výplach mozků.
      Moje osobní zkušenost z Teplic, kde jsem jeden čas bydlel. Muslimů spousta, hodně muslimských holek (slušelo jim to, líbily se mi a byly dost koketní) celé skupiny vždy pod vedením starší ježibaby co je hlídala, celé rodiny komplet od fotra, několika jeho manželek, houfu vyžraných dětí a osobní otrokyně nejspíš z Filipín - ti všichni doprovázeli nějakého malého nešťastníka zkrouceného obrnou (asi jim nezbylo na očkování). Proč ten sáhodlouhý úvod - nevadili mi. Dnes ano.

      Smazat
    11. 0:25 Ano, pociťuji s velkou nevůlí úplně totéž. Ve finále mého života ze mne udělala propaganda rasistku.

      Když jsem si četla v další diskuzi výměny názorů na formu příspěvků, dovolila bych si paní Helenov bez zlé vůle, ale naopak v dobrém jednu připomínku.

      Nejste úplně sama, kdo nedělá za čárkou, tečkou, vykřičníkem, otazníkem mezeru. Důsledky jsou nepříjemné. Textový editor je stavěný na normu mezer a text se pak "nevhodně" rozláme, a je hůř čitelný. Myslím, že nejsem sama, kdo by přivítal, kdyby jste i vy mezery používala, protože si většinu vašich příspěvků ráda přečtu, ale ony jsou takto hůř čitelné.

      Smazat
    12. 17:26...Pokusím se s tím něco udělat, ve psaní na stroji jsem samouk, v mém věku bude obtížné odstranit zlozvyk.
      Ale díky za upozornění!
      Helanov

      Smazat
    13. Podivejte se na to normalne
      Rasismus je asi prirozena lidska vlastnost ovsem je dulezite ho drzet pod kontrolou a nenechat se vtahnout do urazek jenom proto ze nekdo vypada jinak
      Host jako host
      At zaplati a placa si co chce
      Rasismus je neco jako obrany mechanismus ale kdyz ho drzite pod kontrolou neni v tom problem

      Smazat
  5. Podivejte se na vec ze sirsiho uhlu..Takze hystericky jekot o populismu , kdy to je kazdej kdo nesouhlasi s umelou a zivotu odporujici jejich /fanatiku/ideologii ,prikladu doufam netreba/ a rovnez tak jejich zbesile propagande.
    Tak muzeme rozdelit populismus na 3 casti.jeden je Havluv, Navalneho v Rusku a dnes protestujicich v Hong Kongu, v Iranu atd..
    Ale ti kupodivu dostavali ,dostavaji vzdy obrovske penize a propagandy ,pochvaly az do nebe masinerie zapadu na jejich podporu.
    Ovsem "populisti" v Parizi napr. a kazdej kdo protestuje proti silene iracionalni naprvni pohled ideologii/to sme my vsichni tady/ proti zradnym vladam je populista a zasluhuje zabit nebo utlouct aspon, policii.
    Zadna podpora ovsem od nikoho..Ani od Supremacistickych demokratu ,Sorose.Merkel a spol.
    3. cast a velmi dulezita je zajimavej boj jejich, ovsem, proti antisemitismu.
    Ilegalni prevrat /provedeny USA a EU /snajpri, masakry atd.a mnoho zavrazdenych , dnes okolo 12-15 tisic dale zivorici populace a masakrovani rusu ,zen a deti v Odese , proto ze mluvili rusky, nekonecna obcanska valka vyzbrojovana z USA /, na Ukrajine osvobodil a dal vsechnu podporu podzemnim gangum populistu,hlucne a verejne oslavujici nacismu, fasismu a Banderismus -Hitlerismus. A masakry jejich stale pokracuji.
    Nekdo z evropanu chycen pri takove cinnosti ma vezeni zaruceno.. Tito /Azov organizace napr./ POPULISTI se vubec neskryvaji s tim, ze nenavidi zidy snazi se je masakrovat, vselijak pronasledovat , oslavuji nacismu, stejnymi pochody jako SA s pochodnemi atd. Kde je protest Izraele, kde je protest velkeho mnozstvi /tisicu/zidovskych a velmi vlivnych a mocnyych v USA a v EU /pri nejmensim/ s jejich organizaci , s pristupem do vsech medii v USA , EU a celeho sveta.. Kde je aspon jeden protest ? jedno potrestani zlocincu ..
    Zapad je naopak velmi STEDRE miluje.
    Ani slovo o populismu ze ??
    Media na zapade jeci unisono ,ze Putin je fasista a jeste hur, bez jedineho faktu nebo dukazu od 2000 kdy byl zvolen...Takze tady jsou zase jasne videt jejich odporne ubohe a velmi podle lzi, pokrytectvi jejich "OOOstrych Proootestu .A novotnofasistu u nas.
    O co jde. Vyprovokovat aby se mohlo jecet v mediich a prikrocit k trestum pomoci fasistickych zakonu stale vice tyranskych Dale tyhle fanaticti feministi prizvali na zeny zlocince z celeho Str. Vychodu na znasilneni zen , divek a deti a snad i zvirat mimo jine barbarske zlociny a pisti ze pracuji tezce za "praaava zeeen. Jsou ale zaprisahli nepratele kazde zeny a divky a deti. Mimo celou populaci Evropy a dukazu je miliony..
    Nemaji ciste svedomi ,vi dobre ze pachaji nasili a zlociny na nas , dalsim dukazem jejich demokracie je zakaz svobody slova , projevu a uloupeni vseho, cim by se nekdo mohl branit...V Australii je i kapesni nuz treba miniaturni znacky Rybicka v kapse, uz davno zlocinem..

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 0:46...To je jednoduchý.
      Oni podporují každého,kdo se pokouší rozvrátit neposlušný režim.
      A neposlušný je každý režim, který jim neleze do zadku.Který se chová samostatně a nenechá si foukat do kaše.
      Proto podporujou i Daeš,frančízy Al Kajdy,Kurdy,Ujgury,Tibet,Hongkong, prostě každého kdo škodí.
      Helanov

      Smazat
    2. Já bych to ještě trochu rozšířil otázkou: "Kdo jsou ti ONI?" Domnívám se že se jedná o více skupin těch největších pracháčů, kteří bojují o co možná největší vliv na zemi. V SSA jsou to party shromážděné v okolí tzv. demokratů proti nim pak další okolo republikánů, kolem Izraele pak židovská loby propletená nejvíce s republikány a další a další. je to politicky poměrně nepřehledné, zejména proto, že v tom hledáme souboj ideologický, ale jedná se spíše o souboj mocensko-ekonomický a vzhledem ke klanovému charakteru to čím dál více připomíná mafii. To že podporují různé škodlivé šmejdy je právě typické, včetně používaných mafiánských metod (vyhrožování a vraždy představitelů neposlušných států, zadržování a zabírání svěřených finanční prostředků atd.). Obávám se, že politicky z toho není cesta ven.

      Smazat
    3. Pabe Unknown a pane Kozina. napsal jsem to s nekolika priklady, aby bylo trochu videt jejich licomerne ,uskocne skutky v reflektoru jejich ohavnych zlocinu proti lidskosti..Pripravuji je ve velkych tajnostech a to uz je opak demokracie..
      Kdo jsou oni ? Nekolik jich vystupuje na verejnosti a dalsi jsou zrejme organizovani v zakulisi.
      Jmenujte napriklad celou vladu EU?
      Jen nekolik hysterickych jedincu. Jmenujte nekoho z IMF, W Bank, W.trade atd.Wall Str. ,Reserve a jine Banky ,skryvaji se jsou to prave ti pravi, co ridi veci za kulisami..

      Smazat
    4. Celkovy pohled na tragickou situaci dneska.
      Zacalo to treba vyhazovanim bez priciny pracujicich aby udelali misto Supremacistum vsi kultury , ktera tady jeste nebyla..Uz byly pripraveny vsechny vyhody a beztrestnost a propaganda terorismu hlavne od 9/11,pod rouskou svetove valky na terror..tedy podvodem
      nas pripravit.
      Proc je demokracie I fasisticka dulezita ?
      Nekolik malo milionu sjednocennych v jedne strane prehlasuje desitky milionu mistnich .A rozdelenych do vice stran.. Priklad Sudety.
      Podvodne vlady. Nenavist Ruska a Putina je z prekvapeni , ktere se nemelo stat. /Stejne jako zvoleni Trumpa/.
      Podvodne zfalsovane volby americkych poradcu a miliardy penez mistnich zidovskych a zahranicnich miliardaru pak zvolily Jelcina v 2006..
      Jelcin byl Ilegalni president...
      Opilec , ktery navic spatne vybral nastupce ./z hlediska jejich potreb a moci/.
      Dalsi strediska moci jsou korporace , banky ,urady,soudy atd.
      Ty se oddeluji a oddaluji od populace. Je mozno je pouze kontaktovat pres telefon a pocitac.
      Nejsou casto v zemi ..Neni tak mozne protestovat a ukazat na ne. Pro styk s verejnosti maji blba, ktery vas pripravi o nervy a jeste vas muzou zavrit.
      Kafkuv zememeric K. je presny pripad dnes a byl aspon pusten do jedne kancelare..
      V tramtarii uz jsou jich miliony zamestnani jako security guards. / Hlidaci/. Jsou vsude a vsecko sleduji, pak jsou dalsi jako fizlove a udavaci atd. Casto vidim,ze jiz dostali zbrane. Ti z teroristickych zemi uz jsou ozbrojovani zatimco populace Evropy napr. bez vyskytu mistnich teroristu jsou ODZBROJOVANY..
      Na obkliceni a potom prevrat,do diktatury kdy se zmocni vseho. Proto se stavi miliardove sportovni arealy ,ktere se snadno a rychle zmeni do koncentracnich taboru na rebely.
      Olympijske hry jsou tak dulezite a kazda zeme stavi prave ty stadiony..
      Na bile policisty neni uz spoleh protoze maji rodiny a zlocinci je ohrozuji I deti ve skolach a stejne I rodiny vojaku bojujicich v zahranici.
      Proto musi byt vymeneni spolehlivymi necivilizovanymi brutalnimi zahranicnimi fanatiky, kteri vsude ukazuji a dokazuji pres 100 let, co dovedou a tak terror se sjednocuje s terorem.. Ti jsou perfektni nastroj moci. Miluji vrazdit ...
      Putin a Trump jsou prekazky k ovladnuti sveta . Byla na ne, na cast populace USA ,na Rusko vyhlasena valka od kontrarevoluce..Jsou ochotni jit do valky s Ruskem , zfanatizovani do tlupy davove hysterie , ktery ovlada slepa ,zaslepena chtivost nasili....
      Na zavedeni jejich vlady fasismu.
      Dnes se rozhoduje o tom vsem...

      Smazat
  6. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětSmazat
  7. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětSmazat
  8. Všem podobným bych odebral české občanství a jako svou domovinu jím doporučil třeba Saudskou arábii a vypakoval z České republiky

    OdpovědětSmazat
  9. Souhlasím s názorem paní či slečny Schreiberovè. A nejhorší je smrt vyděšením ze šátku na holčičí hlavě.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Jenom strkáte hlavu do písku.
      Jak ten co letí z mrakodrapu a říká si: "...pořád dobrý, pořád dobrý, poř..."

      Smazat
    2. Znáte pohádku o jezinkách? Víte co říkaly, když se chtěly dostat dovnitř?

      Smazat
    3. Paní slečna nemá žádný názor. Paní slečna je jen propagandistická hlásná trouba, zavlečená sem časovou smyčkou z doby nadšených aktivistů z ČSM nebo její umírněnější odnože SSM. Kolik odchovanců z těchto úderek pokroku a pravdy ještě dneska aktivně dělá do politiky!
      Ještě k tomu lulimu z 1:16 - nevím, jakou cenu by měla slečna Zuzana v ortodoxní Arábii. Asi žádnou, ona už totiž krávou je - sama.

      Smazat
    4. 6:28 Nemyslící individum, možná se dočkáš.

      Smazat
    5. 10:10 A možná je to jeden z těch, který z toho tyje. Pak by to byl ale gauner.

      Smazat
  10. 1:16
    Tady ji máš, Honolulu.

    https://www.google.com/search?q=zuzana+schreiberov%C3%A1&sxsrf=ACYBGNSbQvnQDQ9bJLYVq8WWttCKdxhgFg:1579502110972&tbm=isch&source=iu&ictx=1&fir=_5QH6V9qWNb-wM%253A%252C131FaPou1ZG8qM%252C_&vet=1&usg=AI4_-kQYxjm2agGuZ1FTvJx5FXIsRG-Z4A&sa=X&ved=2ahUKEwj89_vxx5HnAhU3REEAHVgdD5MQ9QEwBHoECAkQDA#imgrc=356t0H71vLOxCM:&vet=1

    Tak kolik kusů dobytka bys zaplatil za tu leghornku?

    OdpovědětSmazat
  11. Je veřejným tajemstvím, že chudáci uprchlíci skoro vždy při cestě do Evropy ztratí doklady, ale nikdy mobil. Ale pokud přicházejí na evropskou půdu už s vlastním mobilem, pak mají smlouvu s nějakým operátorem ve své domovině. Takže jejich totožnost je známa. A pokud mobil dostanou až v Evropě, zase je možné ho provozovat jen se smlouvou s mobilním operátorem, a ten ji ani u nás s nikým neuzavře bez důkladného prokázání totožnosti osoby. A jestli někdo namítne, že smlouvu za ně někdo za něčí peníze uzavřel, pak i on musel nějak identifikovat toho, komu ty služby, a mobil poskytnul. Není tedy snad vůbec myslitelné, aby byl kdokoliv s mobilem neidentifikovatelný, leda tak na číslo jako z koncentráku. (Pozn.: Dáma bez znalosti češtiny, a bez prokázání vzdělání, která u nás chtěla studovat na zdravotnické škole, údajně několikrát ztratila doklady, a byly jí vydány nové pokaždé na jiné jméno. Jak to asi zařídila u mobilního operátora?) Tak jak to s tou jejich identifikací vlastně je?

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 7:45...Tak hlavně že ombudsježibaba má jasno.
      Helanov

      Smazat
    2. Že to nevadí importérům je srozumitelné, protože "sleduj cestu peněz". Ale že by podvody, a lhaní nevadilo milosrdným, čestným, a pravdomluvným podporovatelům migrace, to přece u tak čistých duší není možné. Nebo ano?

      Smazat
    3. 9:52...No,oni ti čestní,pravdomluvní z toho taky mají pěknej vejvar.
      Asi je lepší začleňovat černoušky než rovnat jogurty v Lídlu.
      Na víc ti paraziti ani nemaj.
      Helanov

      Smazat
  12. No já si myslím, že ty šátky a dlouhé šaty u mužů i žen Arabů sloužili především jako ochrana proti písku a slunci. No písek tady nemáme a ta naše oděvní ochrana proti našemu slunci stačí. Rozhodně u takových Tuaregů má arabský šat své opodstatnění. Jestli se mi nelíbí to jejich podstrojení, tak je to zejména z důvodů estetických, hygienických a tím, že v našem prostředí vypadají, dle mne, jako idioti. Rozhodně ne z důvodů náboženských. To, čemu věří a konají je věc trochu jiná. Každý občan,i cizinec se musí řídit zákony daného státu. Když ne, je okamžitě ztrestán. Nikomu se u nás nebrání udržovat své tradice. Irové slaví tancem svátek svého Patrika(no i pitím), Rusové mají Jolku atd. Ale zanášet sem tradice, kde jsou svatby s nezletilými, mnohoženství, kamenování např. nečistých žen, které byly brutálně znásilněny a viník jsou takřka oslavováni...!? Na to jsou přeci naše zákony i zákony v jiných státech. Končím, má sněžit. Vezmu si si bundu a kulicha, teplé boty a půjdu ven. Je mi jedno, že pro někoho budu vypadat v tomto oblečení jako idiot. Já jsem tu doma! M.R.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Castecne mate pravdu..
      Pro nomady ne tedy pouze pro ne je to otazka klimatu a pisku
      Nicmene co se tyka zen tam to ma jiz nabozensky vyznam..
      O tom neni pochyb..
      Nekde jsem vyhrabal ze zeny na BV byly zabaleni do hadru od hlavy k pate jeste pred nastupem islamu a islam si to osvojil jako velmi prakticke a udelal z kusu hadru nabozensko politickou zalezitost

      Smazat
    2. 10.06 Ano, měl jsem dodat, že ženy a muži se takto, mnohdy ze mnou uvedených praktických důvodů takto oblékali dávno před Islámem a halili si obličeje aby jim nefoukal písek do nosu, úst a očí. Prostě ryze praktické využití. M.R.

      Smazat
    3. 10:06...Já to beru tak,že těmi šátky demonstrují svou ODLIŠNOST.
      VÍM,že ještě před,řekněme,30ti lety to vypadalo u nich ve velkých městech jako v Evropě.
      Žádné šátky, spíš minisukně atd...
      Oni se v Západu zkamali (což se jim nedivím) a těmi šátky nám ukazují fakáč.
      Nejhorlivější si šátky vážou mladá vzdělaná děvčata,jejich mámy by raději chodily prostovlasé.
      Těžko se mi může líbit, když mi někdo v Česku ukazuje fakáč.
      On je host,ne?
      (Jiná věc je,že i my k nim lezeme BEZ POZVÁNÍ a chováme se tam jako prasata.)
      Je to těžký.
      Helanov

      Smazat
    4. Ano v dnesni dobe to ma samozrejme politicky vyznam proto jsem psal ze islam to prevzal jako prakticke a dnes to je symbol politickeho nabozensku zvlaste u zen

      Smazat
  13. Pana Hampla může za fašistu označit pouze nemyslící individum.

    OdpovědětSmazat
  14. Muslimové se vždycky se židy domluví. Křesťani vždy židům jen posluhují... Neexistuje větší nenávist, než-li ta židovská vůči křesťanům.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Troufam si nesouhlasit..
      Pro muslima je a bude vzdy nejvetsi nepritel zid..
      krestan je tak nejak vedlejsi produkt
      Co ze to rikaji muslimove..
      Po patku prijde sobota a po sobote nedele..
      To snad hovori za vse neeee

      Smazat
    2. 10:35...Myslím,že nemáte pravdu.
      Muslimové se chovali k Židům daleko lépe než křesťani,třeba pogromy vůbec neznali.
      Dodnes žije mezi muslimy hodně židů, třeba v Íránu.
      Mají tam synagogy,dokonce krásný pomník, věnovaný židům kteří padli ve válce Írán/Irák.
      Po vzniku Izraele tahali evropští Askenáziové arabské židy (Sefardi) do Izraele málem násilím, potřebovali přečíslit Palestince.
      Dneska jsou tito Safardiové občani druhé kategorie,jsou odlišní zjevem i zvyklostmi od té náplavy z Ruska a východní Evropy.
      Helanov

      Smazat
    3. Ale to mate pravdu hlavne ten Iran..
      Je to sitska vetev islamu a v Iranu se zadne nebo temer zadne utoky na takzvane neverici nevyskytuji
      Iranske bezpecnostni slozky tvrde trestaji jakykoliv nabozensky utok..
      Zajimave neeee
      Sunite jsou na hrozne..
      Jasne chovani krestanu k zidum byla hruza o tom neni pochyb ale nevinil bych populaci krestanskou jako takovou ale zacalo to ve spanelsku a bohuzel to europsky kontinent vylepsil do hruzostrasne dila ktere bohuzel budeme vlacet jeste velmi dlouho..

      Smazat
  15. Najzavaznejsi informace - presna realita toho, co se deje v zemich, kde jsou zavedene muslimske zvyky, byla cenzorem smazana, takze ten svinak cenzor usiluje o neinformovanost ceske populace.

    OdpovědětSmazat
  16. Ty proti - cesky hajzle, cenzore !
    Ja nick honolulu jsem nezavinil to, ze zeny se ve vych. Africe prodavaji a kupuji podle cenniku , kteremu se rika LOBOLA.

    Ceske zeny by to mely VEDET, aby jim bylo jasno, co je ceka az cela jejich zeme bude tak pokurvena, jako nekde na Zanzibaru.

    Podle ceniku LOBOLA, slecna reditelka Schreiberova bude vymenena za 2 slepice.

    Zde vsem oznamuji, ze jsem KATOLIK a rozhodne ne Muslim a s Lobolou nesouhlasim.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Honolulu, jděte už do prdele! Jste jediný, kdo si tu nepřetržitě stěžuje sprostými výrazy, že je mazán. Tak nic nepište, my se bez vás už nějak obejdeme! :-)

      Náplň vašich příspěvků je především o tom, že vás cenzor smazal! No A? Asi ví proč. A nebo sám VELKÝ SERVER už vaši blbost nemůže přijímat a akceptovat.

      Smazat
  17. Aby se bila - civilizovana Evropa ubranila , tak musi byt prostudovan psychologicky profil ruznych africkych kmenu a ras. (Na to byla stara dobra skola v Pretorii v 70-tych letech.)

    Zde mate ovoce , ktere skola produkovala !
    Nejaky KOUMAK / hlava mapa ! Vyzbrojil 250 cernochu ve vych. Africe a ti behem 1 tydne zmasakrovali 10 000 Muslimu.
    To se stalo v roce 1961.
    Cernosi je postavili do fronty a odpochodovali k mori, kde je postrileli. Agulhalsky proud v Indickem oceane je zneviditelnil, odplavil.

    Je dulezite, aby Cesi vedeli o vzajemnych vztazich mezi "kulturami" podle pravdy a ne podle toho, co ta zelena MAMBA cenzor dovoli, ci nedovoli.
    CENZORE TY VOLE, ja jsem v te dobe na Zanzibaru nebyl, (ja byl decko v Praze), ale byl jsem v Kolwezi v roce 1978, kde zahynule 150 rodin Belgicanu a Francouzu.

    Globaliste pro svoji agendu zatajuji vse co se stalo ! Na budoucich stratach zivotu ceskych lidi, jim nezalezi.
    Jim je jedno, ze Praha jednou dopadne jako Johannesburg, mesto meho mladi a slavy.

    OdpovědětSmazat
  18. Od roku 1992 bylo v JAR zmaskrovano 40 000 belochu a media o tom nikdy nikoho neinformovala. Jim se to nehodi do jejich agendy. Stistika z OSN o tom informuje kazdeho.

    OdpovědětSmazat
  19. Vy Cesi v ocich Islamu jste KAFFIRS - neverici odpad ?

    Co to slovo znamena ? V ruznych castech Afriky je tato ponizujici sprosta nadavka, urcena pro ruzne skupiny zivocichu / lidi, kulturni odlisnosti.
    (Ve skutecnosti je to ovoce - Kaffir-lime.)
    Oni vam zmeni slovnik, az se nastehuji do Prahy.

    A vy cenzory mate na me vztek, kdyz to Cechum reknu, ale nikdo z vas to nemuze poprit.
    Z Frankfurtu tam pravidelne leta letadlo.
    Lette se presvedcit !

    OdpovědětSmazat
  20. Cela ta invaze nechtenych a nepotrebnych jinych ras a kultur, ktera se zena na Evropu a Ameriku, (kde byla zastavena), vam zhorsi zivot - kazdemu z vas !
    Nejen vam to prinese finnacni utrapy, ale i nebezpecne
    ulice ! A prudce zvyssi kriminalitu ! Nalepta vasi kulturu a zivotni hodnoty. Tak budujte domobranu. Americane ji uz davno maji.
    Tam kde existuje se zije jako v bavlnce.

    OdpovědětSmazat
  21. Vy pani ucitele a ucitelky v Cesku !
    Vasi povinnosti je hajit zajmy naroda a ne zajmy globalistu, kteri chteji evropske narody zrusit a udelat z nich provincie s centralni vladou (jejich vladou) v Bruselu.

    Trumpova Amerika bude a je na vasi strane. Amerika v rukou Globalistu se nepocita. TA SLABNE ! Uvidite jak blbe dopadnou v nasich podzimnich volbach !

    Panove ucitele a ucitelky, vy mluvite NOBL CESTINOU a znate dokonce i druhou nejtezi gramatiku na svete.
    Prosim vyzijte tohoto daru a poslete spisovne do prdele, kazdeho, kdo prosazuje nasilnou INTEGRACI !
    Vcetne slecny reditelky a nebo ministra skolstvi.

    Moje prispevky CENZORE, jsou napsany na zaklade osobnich zkusenosti z Afriky a Ameriky. Ja nejsem poplatny NIKOMU a nikdy jsem polatny nebyl. Me nejde zmenit.

    OdpovědětSmazat
  22. Mám rád pana Hampla a má naprostou pravdu je to tzv salámová metoda jak nás dostat do chalífátu.

    OdpovědětSmazat
  23. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětSmazat
  24. Mám nápad, ať Úřad pro patenty a vynálezy, uděluje patent na pravdu s kulatým štemplem,pak bude jasno a vymalováno. Po přečtení zdejších názorů, mi došlo, že i do mé duše se vkrádá rasizmus. To nezavinil totáč, ale současný režim. Pokusím se ještě chvíli bránit.

    OdpovědětSmazat

Redakce vás žádá, abyste diskutovali slušně, nenapadali spoludiskutující ani autory, abyste argumentovali věcně a fakty. Děkujeme.