Reklama

středa 29. ledna 2020

Hejtman z ANO: "O umístění americké základny dlouhodobě usilujeme"

Lubomír Man
29. 1. 2020
Když na Kongresu ODS vystoupil poslanec EU a místopředesda ODS Vondra s návrhem, aby se na Letišti Leoše Janáčka v Mošnově u Ostravy vybudovala americká  s t r a t e g i c k á  letecká základna, zapůsobilo to na naši veřejnost jako výbuch bomby. A jen pro zasvěcené platilo, že nejde ve skutečnosti o nic víc, než jen další článek už dávno rozběhlého procesu, který byl ovšem až naším nejpřednějším amerikanofilem Vondrou poprvé vysloven nahlas. Důkaz to skutečnosti, že věc spěchá a na další utajování už nezbývá ani čas, ani peníze.


A najednou se vše vyjasnilo. Vyjasnilo se, proč se v širokém okolí Mošnova opravují silnice i toho nejnižšího řádu, proč se opravují a zpevňují mosty i mostky, proč se provoz civilního mošnovského letiště už léta omezuje, proč zrovna ono bylo už před lety vybráno pro tzv. Dny NATO, které, jak se teprve dnes ukazuje, sloužily nejen k propagaci západní letecké techniky, ale i k potřebnému proměřování letiště pro budoucí jeho úkoly coby objektu vojenského, proč se v regionu omezuje těžba uhlí a hovoří se o výhodnosti dovozu uhlí polského (čím více nezaměstnaných horníků u nás, tím větší jejich zájem o práci na americké základně a tím též spontánnější souhlas jejich i jejich rodin s výstavbou základny) atd. atd.

Uplynulo 14 dní od Vondrova návrhu, předneseného na Kongresu ODS, a regionální moravskoslezský Deník.cz. 27. ledna t.r. zjišťoval, co si o návrhu Vondry myslí ostravští politici. A teď si přečtěte, jak se k návrhu vyjádřil politik našeho regionu nejpřednější, hejtman Severomoravského kraje Vondrák (ze strany ANO): „O umístění americké vojenské posádky na našem letišti dlouhodobě usilujeme. Jsem přesvědčený, že vojenská posádka zvýší prestiž i sebevědomí našeho regionu a bude přínosem pro fungování mošnovského letiště“.

Vondrák je členem strany ANO stejně jako premiér Babiš, a bez Babiše, jak známo, se ve straně ANO ani lísteček na stromě nepohne. Takže jestliže hejtman Vondrák tak moc baží po americké posádce na mošnovském letišti, může po ní bažit jedině s výslovným souhlasem a povolením Babišovým. Bez nich by si to dovolit nemohl.

Z čehož plyne poučení pro ty z nás, kteří vytrvale a bez ohledu na Babišovu přízeň k takovým lidem jako jsou Jourová či Stropnický, či jakou byl v minulosti Telička, též pro oblast politiky zahraniční hledají či dokonce i nacházeli v postavě Babiše rozumnější alternativu k Schwarzenbergovi, Kalouskovi a podobným postavám dalším.

Bohužel, Babišův postoj k americké přítomnosti na našem území tuto iluzi boří a budeme si to o volbách muset připamatovat.

Ještě slovo k slovu strategická, které jsem v úvodu tohoto článku uvedl proleženě, protože je rozdíl mezi americkou leteckou základnou běžnou a strategickou. Základna strategická je totiž v každém okamžiku připravena na uskladnění, nákladku i výkladku jaderných zbraní na letadla a rakety. Takovýchto amerických strategických letišť je v Evropě skutečně jen pár – nu a ta v Mošnově, pokud se opravdu zřídí, bude jediná na území bývalé Varšavské smlouvy. Čili něco par excellance, nad čím se budou moci jak pan Vondrák, tak Vondra a s nimi spříznení pánové další jistě náležitě naparovat.

Zatím mají být v těchto strategických leteckých základnách umístěny jen jaderné hlavice, ale už pro blízkou budoucnost se počítá s tím, že budou hostit též americké rakety středního doletu. A to právě ty, které Američané v současnosti znovu zařazují do svých arzenálů poté, co odstoupili od smlouvy na zákaz vývoje a rozmisťování raket středního doletu.

No a s raketami to teprve bude v Mošnově a jeho širokém okolí ta pravá paráda. I ten hrůzný a děsivý rachot, až na základnu, ať už jen strategickou leteckou, či už raketovou, začnou padat první a předem přesně zaměřené ruské rakety odvetného úderu.

A tak mě napadá: Mají Vondrák, Vondra a Babiš jako hlavní postavy tohoto příběhu, děti a vnuky či vnučky. A když ano, jak je proboha možné, že na ně dokáží nemyslet?

233 komentářů :

  1. Kdo zná blíže pana Hejtmana, tak to mohl tušit už v době kdy do funkce kandidoval

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 22:57 Totéž platí i o ŘepOvarovi Pavkovi Novotném. Když byl zvolen do funkce, nebylo mi jasné proč. Následné komedie s pomníkem Vlasovcům a jeho další extempore dávají jasnou odpověď. Jinak upozorňuji ty kteří čekají na Pjakina a ještě to nezjistili, že se dá poslechnout na You tube ve slovenském překladu, což je praktičtější a hlavně dříve než verze naživo s titulky. V.V.Pjakin 27.1.2020 c.k. Hej hou, rudý dědeček

      Smazat
    2. Že je Vondra americký agent je stará věc.

      Smazat
    3. S tou základnou je v tom namočen premiér Babiš, je to agent CIA, to mu nikdo neodpáře. Až tu budou vládnou Číňani, nechá si přeoperovat oči.

      Smazat
    4. aby mohli vladnout tak musi mit nejprve požehnani z usraele usa a vatikanu jinak by chodili ožebracke holi a tento kvalitni matrial vysiraji voliči do brusele pro instrukce a rozkazy

      Smazat
    5. To zase bude v Ostravě nablito.

      Smazat
    6. Byli jsme okupování švédy, rakušany, němci, poláky, maďary, bulhary, rusy. Chbí nám do sbírky jenom ti američani. Těm už lezeme do zadní části, mezi jejich půlky hodnou dobu a toto bude završení. Bude to opentleno slovy o demokracii, lidských právech, velikosti demokracii USA a takové ty další kecy a samozřejmě všichni, kdo se vysloví proti, budou ihned označení za agenty Putina, jako vždy. Jinak při psaní tohoto příspěvku, jsem schválně psal všechny ty, kteří nás okupovali s malým písmenem a u všech to bylo okamžitě podtrženo červeně, jako že je to gramatický chyba. Jenom v případě Rusů se to červeně nepodtrhlo, protože psát všechno v souvislosti s Ruskem s malým písmenem je v pořádku. Tak dokonce až do České gramatiky nenávist proti Rusku vlezla.

      Smazat
    7. Pro A z 10:17 h:
      Kdyby mohli, tak by to i do té gramatiky nacpali, ale zatím je to nad jejich možnosti.
      Zde jde o to, že Word usoudil, že píšete o hmyzu.
      Horší je, že se snaží, kromě ostatních sviňáren, i o likvidaci naší mateřštiny!
      Pavel p

      Smazat
    8. Když USA v listopadu 1983 začaly navážet rakety na základnu Waldheide u Heilbronnu tak to místním papalášů nevadilo (jen několik odpůrců protestovalo). Probudili se však když s přepravního vozu na dálnici u Heilbronnu spadla raketa s nukleární hlavicí. To teprve obyvatelé za podpory papalášů proti raketám začali protestovat. Už jim to nebylo nic platné, rakety se navozily. Začaly se odvážet až za 5 let. Zatímco SSSR zahájil likvidaci raket 22. července 1988, USA zlikvidovaly první raketu 8. září 1988. Celkem bylo zlikvidováno 2692 raket krátkého a středního doletu, z toho bylo 1846 sovětských a 846 amerických (po podpisu INF).
      Lze se o tom dočíst na http://www.24zpravy.com/svet/co-je-smlouva-inf-zlikvidovano-2692-raket-ohrozil-ji-plan-na-americky-radar-v-cesku/247782-zpravy. Bohužel tam není nic o spadlé raketě a protestech v Heilbronnu a v celé západní Evropě. Nehodlám ty informace hledat (někde asi budou), protože jsem starý a unavený i když krásný. Osobně jsem se zúčastnil na protestech u základny Florenne v Belgii a také v Heilbronnu. Byl jsem však rozčarován když jsem zjistil, že v ČSSR se na podzim 1983 manifestovalo a psaly žádosti požadující umístění raket na našem území.

      Smazat
    9. 11:36, jen taková malá poznámka. Strategické rakety se většinově nepřeváží po silnici, a už vůbec ne s nainstalovanou jadernou hlavicí. Jaderné hlavice se v některých případech dokonce skladují mimo samotné nosiče a trvale instalovány jsou jen určité počty. Pokud se zvyšuje riziko jaderného útoku, počty "ostrých" se zvýší taky.

      Smazat
    10. Ale v té době se běžně převážely po silnici i po železnici sice v zabezpečených kontejnerech s doprovodným cirkusem. Jak byly "zabezpečeny", to ví jen těch pár gum z pindostánu, jak to bylo. Všude totiž nebyly letiště. Dá se to dohledat.

      Smazat
    11. Pan Hejtman Vondra?

      No, chtel bych videt, kdo toho hlavniho agenta CIA, volil.

      Prinesl jsem Radio Svoboda, Svobodnou Evropu a samozrejme spolu s podrztazkou - Vaskou, i nejvetsi zblbakovany socioekonomicky system.
      Ve sve podstate fasisticky.

      K teme, skutecne ten Mosnov je pravda. Je nekolik monitorovacich stredisk, nekteri monitoruji i z vlastni iniciativy (treba i ja).
      No necekejte, ze pod pantofli narodni organy, reknou vice.

      Nevadi, sputnik a spol. pripravuji dokument.
      I s nasim prispenim a daty.
      Budete prekvapeni, s dukazy...

      Dekuji, p. Mane.

      nobody

      Smazat
    12. 12:50, jak prosím vás víte, že na těch nosičích byly jaderné hlavice, pakli vůbec nějaké, protože kompletizace podobných střel se dělá zásadně na pozicích.

      Smazat
    13. 8:27 Jenom drby a vy již máte jasno a všechno víte.

      Smazat
    14. Ad 19:42 - Jó drby? A co dělal Babiš v centrále CIA v Lengley při své návštěvě USA? Kdo mu vyzmizíkoval "kartu spolupráce" s StB? Proč hbytě po návštěvě USA koupil předražené helikoptéry určené pro americkou námořní pěchotu? Tak, drby, říkáš....spíš dedukce.

      Smazat
    15. Jestli někdo neví, za co je Honolulu a ostatní jeho „klony“ placený, stačí se podívat zpátky na článek, který je o tom, že hejtman za ANO si přeje US „STRATEGICKOU vojenskou základnu“ u nás!
      A zpět na diskuzi pod článkem, kterou Honolulu dokonale zničil!
      Tento příspěvek dávám současně na dvě místa: co nejblíž k začátku diskuze a dolu k textu Honolula.
      Pavel p

      Smazat
    16. Jestli někdo neví, za co je Honolulu a ostatní jeho „klony“ placený, stačí se podívat zpátky na článek, který je o tom, že hejtman za ANO si přeje US „STRATEGICKOU vojenskou základnu“ u nás!
      A zpět na diskuzi pod článkem, kterou Honolulu dokonale zničil!
      Tento příspěvek dávám současně na dvě místa: co nejblíž k začátku diskuze a dolů k textu Honolula.
      Pavel p

      Smazat
  2. Vřele doporučuji přiblblým pražákům zřídit si, pokud chtějí, základnu přímo v Praze, třeba na letišti Václava Alkáče, aby pravda a láska zvítězila.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Pamatujete na oranžovou volební mapu Moravy? Kolik sudentů si může změnit místo voby? Jak já jsem se řechtal, když ČSSD nadělila byty horníků Bakalovi! Jak zázračně blbečci prozřeli? Kdo nám pořád cpal a cpe KDU do parlamentu!? Budeme se bavit o přiblblých Moravácích?

      Smazat
    2. Celá redakce Nové republiky jsou Pražané. Tak už s tím dejte pokoj. Většinu blbečků a lumpů, kteří vás oslovují z Prahy, jsou náplava od vás.

      Smazat
    3. Pane autor, to je soucast pripravy na valku proti Rusku. A se sochou Koneva uprostred mesta to neni nejlepsi. Sankce jsou prvni vyhlaseni valky, potom Obrovska a nikdy nekoncici "cviceni" /ovsem velmi prudce mirumilovna/,nikoliv soucast valky proti teroru vyhlasene nedavno.
      S terorem se valci asi 19 let ale mirne..SE pomaha Talibanu,Chalifatu, jeste se hodi..
      Dale obrovska propaganda goebbelsovskeho druhu ,nevidane agresivity, utocnosti a zbesilosti a jeste daleko vice hystericka..
      Ocernit, zdemonisovat , odlidstit nepritele i treba i nevidanou mirumilovnou rasovou pravdolaskovou nenavisti je dalsi cast..
      Napadeni Jugoslavie Wehrmachtem, pohrdani smlouvami sepsanymi s Ruskem, ze NATO nepokroci ani centimetr od Berlina smerem k ruskym hranicim , USA smlouvy podepsaly jako francie, nemecko a britove a uz za 5 minut byly prave tam a zacaly budovat obrovske vojenske zakladny,/s davy vojaku umistenych prave tam spolu s arsenalem milionu raket a jinych zbrani, letist , letadel atd./, to vse jeste neskoncilo a Cesko je treba jako Albanie , ktera byla osvobozena prave aby poskytla obrovske zakladny pro USA-NATO, Wehrmacht a EU.
      Zruseni statu je pak dulezitou soucasti. Vyzbroji se EU a NATO a nikoliv nejakej bidnej statecek o kterej nikdo nema zajem a kazdy pohrda tez diky ponizeni, a velkemu nadseni pro umysly USA,tedy chovani jeho vlad a urad a aktivistu placenych okolo 1.5oo denne..
      Plany vyhrozovane pred casem laureatem nenavistneho Nobelismu posedleho Mirem se opet vytahly..A zaradily na program.. Koordinovane utoky "Chvilky poslusnosti", hystericke zachvaty vztekliny novotnistu ,media CT o nicem jinem pak nesvedci..Utoky na zapade sili a nemohou tak vyustit do neceho jineho..Az teprve pominou snad..Ale kdy?
      V Polsku uz musi mit zakladny za kazdou cenu atd..

      Smazat
    4. Bývalé Československo má vynikající polohu a reliéf pro základny podobného druhu. Slovenská opozice se zas usiluje o zbudování strategické raketové základny v Tatrách, kterou je taktéž ochotna financovat z veřejných zdrojů. Za měsíc si to obyvatelé sami odhlasují, jelikož hlavní protagonista Kiska tam má 19% a spolu s opozicí nadpoloviční většinu. Mezi sebou se perou jako vzteklí psi, ale jedno v čem se shodnou je LBGT, dovoz migrantů, pozitivita k drogám, negativní přístup k rodině (bílé), inkluze, juvenilní policie, těžce antisociální politika, prosazování globalismu, extrémní rusofobie, a s ní spojená touha po amerických zbraních na území republiky za každou cenu.

      Kiskovy hlasy se opírají z velké části o romské obyvatelstvo, kde si dělá už dávno masivní PR. Proto se taky snažili prosadit snížení věkové hranice, protože u této velmi početné komunity je trochu jiná populační struktura, která se podobá více spíš státům Afriky než Evropy a tedy dorostenců tam je v přepočtu na jednu ženu mnohem více než v majoritní společnosti. Přesně v těchto komunitách zvítězila na některých voličských místech Zuzana Čaputová, někde až 95%. Co se týká Romů, mají tito apologeti liberalismu jediný recept - majorita se musí vzdát svých "nadbytků" a podpořit menšinové obyvatelstvo. O svých nadbytcích nemluví.

      Smazat
    5. hej tvoju hlavu dutú v Tatrách -

      Smazat
    6. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Smazat
    7. Nech si ty sračkožvásty odulej mongoloide16:08, takových 100x převařených keců podobným tvých jako jsou tvé tapety, které sem furt strkáš, to jak tvým Ustašovcům lidi(Srbové) z malého europského ruska chtěly ukrást moře:-). Pravda je taková, že ti takzvaní "putlerofci" nakopali do prdele nespočetněkrát vás i s tím vašim Napoleonem a pak s Hitlerem. No jo, zlodej křičí chyťte zlodeje, zvláště když už se chystá povalit brány Moskevského opevnění, prej rusák vás takové ušlechtilé mírotvůrce, agresivně napadl pár kroků od Moskvy! Z takovejch výblitků by klidně chcípnul i sousedův pes, kdyby se toho nažral.

      Smazat
  3. Já si o ANO nedělám žádné iluze když je Babiš pozván do cia tak je vše jasné. Hlavně kdyby to opravdu chtěli udělat tak musí zareagovat jeho voliči. A ještě by jme to platili všichni Český občané.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Ještě nám prozraďte, koho jste volil?

      Smazat
    2. 23:03...O Babišovi si asi dělá iluze málokdo, hňupů v Česku zas tolik není...
      Babiš je zřejmě těžký pragmatik a nikdy neučiní nic, z čeho by neměl prospěch.
      Na druhou stranu je inteligentní a náramně flexibilní, takže...
      Předpokládám, že jako každý chlap je tak trochu ješita...A že nemá zájem na tom, aby ho lidi proklínali.
      Zkrátka, myslím si, že když ucítï v Česku silný tlak proti základnám, tak si něco vymyslí a řekne panáčkům v Pentagonu SORRY,pánové, nevyšlo to, tak třeba jindyt...
      Helanov

      Smazat
    3. Helco a vis ze je to mozne?

      Je vyborny manazer, EK ukazal prostrednik a poslal je nekam.:)

      No pravdou take zustava, ta zakladna.
      Taky se mi chce verit, ze je v pravy CAS, posle nekam, spolu s ostatnim, dovezenym ZOO:)

      Pred ne tak dlouhou dobou poslal nekde EK i EP.
      No, uvidime. Skutecne si nemyslim, ze by nechal republiku zatahnout do vaznejsich problemu, ktere by s tou zakladnou, soucasnim denim, zatahly republiku do velmi vaznych, dlouhodobych problemu.
      Pokud nas NATO zatahne do vaznejsich problemu, ztracime v ochrancich jedno - duveru.

      Jak jsem psal, tu mapu si urcilo NATO a jsou to dlouhe roky. Nyni pouze delaji, nevkusne kvoty...

      Ostatne, byla by to i jeho, zivotni - prohra, myslim Andreje Babise.

      nobody

      Smazat
    4. Helo, souhlas.
      Netíhnu láskou k premiérovi, ale je neustále lustrován a je až směšné, že opozice nemá jiný program než "antiandy". Právé v ČT24, ho kritizoval jeden opozičník, že poslat vládní letadlo do Číny pro Čechy, je jen populismus a kdo to zaplatí etc. Pak se diví, proč ho lidi volí. Protože ať udělá cokoliv, je to blbě. Nevím jestli nakonec z jejich strany nejde o "předsudečnou nenávist".

      Smazat
  4. Americká letecká základna bude pro ruskou armádu představovat cíl prvního pořadí, který se likviduje prostřednictvím jaderných zbraní. Z velikosti základny a její polohy lze předpokládat nanesení úderu balistickými (Iskander) či křídlatými (Kalibr M) raketami s jadernou náloží 10 - 15 kT TNT (ekvivalent jaderné nálože shozené na Hirošimu či Nagasaki). Pan hejtman Vondrák by měl prosadit přenesení plánu výstavby letecké základny USA z letiště Ostrava - Mošnov na vojenské letiště Praha - Kbely. Jednak je Praha lépe vybavena zdravotnickými zařízeními a zdravotnickým personálem než Ostrava a navíc by v případě jaderného úderu po Praze byl již v republice konečně klid. A pokud to pan hejtman z Ostravy nechápe, měli by mu to Ostraváci vysvětlit a to nejen k vůli svým dětem a vnoučatům. Předpokládám, že toho selského rozumu mají na Ostravsku dostatek.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Jsi blbý? V okolí Kbel žijí lidé. Jen si to nechte na Ostravsku. My jsme demonstrovali v Brdech i v Praze proti radaru - a Obama to odpískal. Teď je řada na vás. MY vás samozřejmě podpoříme.

      Smazat
    2. Třeba se již pan hejtman stěhuje do bezpečné vzdálenosti, včetně celé rodiny. Vhodný by byl i hodně hluboký vinný sklípek, alkohol mezi námi snižuje účinek pronikavé radiace. A jestli by to nestačilo, tak podle švejkovského "střízlivé nás nedostanou"

      Smazat
  5. Co takhle emerická letecká vojenská základna na pozemcích Sáši Promopro Ondry?

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Špión CIA Vondra nemá u nás žádné pozemky, ale za Promopro bakšiš si je mohl zakoupit někde na Floridě vedle Honolulana. To sousedství by jim oběma moc slušelo.

      Smazat
    2. 23.58 Má nejen pozemky,ale i bydlení,osada Hvězda na českolipsku.

      Smazat
    3. Tam to znám, je to takových pár malebných baráčků pod Lovošem. Co s tím má ten šáša?

      Smazat
    4. probůh!!!
      Pod Vlhoštěm.
      (já napsal pod Lovošem??)

      Smazat
  6. Jenom drobná poznámka mimo soutěž, ovar z Řeporyjí, to je dar voličům:))

    OdpovědětSmazat
  7. Volby do poslanecké sněmovny jsou za rok a půl. Pomalu bude zase začínat volební kampaň. Je hodně důležité, kdo se dostane do sněmovny a kdo posbírá nejvíce mandátů. ANO bude postupovat podle toho, kdo s ní bude vládnout. Zatím své postoje musí korigovat podle názorů KSČM. V momentě, kdy by vládla s ODS a některou s pravicových stran, nebude nic bránit tomu, aby byla americká základna v Mošnově. Je to na voličích. Já vidím jedinou stranu, u které jsem si jistý zásadovým NE Američanům v Mošnově a to jsou komunisté. Další část je nejistá - ANO, ČSSD a SPD. Celý zbytek stran by na to asi kývnul s vysokou pravděpodobností.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Krajské volby jsou dříve!

      Smazat
    2. SPD je taky jistá!!!
      Helanov

      Smazat
    3. Ano, SPD je jistá. Pan europoslanec David k tomu už zaujal jasné stanovisko a na Vondru ukázal jako na cizího agenta. I k tomu kolaborantovi Fialovi - vůdci děsné ODS - to také natřel.

      Smazat
  8. Ještě jednou se vrátím k Pjakinovi, už jsem si slovenský překlad poslechnul 2x a ještě než půjdu spát si to jednou dám. Je tam tolik zajímavých faktů, že to je prostě bombica. Ještě stojí za vypíchnutí to, že až na nějakých pár hlupáků, kteří o něm hovoří s despektem, bez jakýchkoliv faktů, se nikdo neodváží s ním o čemkoliv polemizovat a to je jasný ukazatel jeho kvalit. Hej hou, rudý dědeček

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Smazat
    2. 8:51 vlast tě potřebuje: "A Pepku, kdyby někdo povídal, že Trump je dobytek anebo, že tu válku nevyhrajeme, tak přijdeš a řekneš nám, kdo to povídal. Rozuměls? Teď zameč a vyskoč!"

      Smazat
    3. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Smazat
    4. Anále 12:49, ty jsi dostudoval pomocnou školu, že neumíš ani gramatiku a nejsi schopen po sobě přečíst ten tvůj Vodro-výron?

      Smazat
    5. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Smazat
    6. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Smazat
    7. 8:51Není to tak těžký, musíte velice pozorně číst a pak asi dvě minuty počkat, (to prý podle odborníků stačí aby přešel vztek). Já jsem napsal naprosto jasně, (a větina to asi pochopila, né tak vy), "že až na pár hlupáků, kteří o něm hovoří s despektem ,(to je opak respektu) bez jakýchkoliv faktů...takto vypadáte jako jeden velkej tlučhuba. Jestli jste se jenom unáhlil, tak už se těším na ta fakta. V opačném případě, kdy fakta nemáte a jen tak plácáte, takovým pan Pjakin říká "éto děbil". Hej hou, rudý dědeček

      Smazat
    8. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Smazat
    9. 13:02 No tak teda dobrá, jseš přijat a ode dneška tu můžeš zastupovat Radostu. Doufám že tě nějaký ovar nepřejmenuje na blbostu, protože podle všeho to je jenom zastydlý antikmounismus a vypadá, že chronický. Nejspíše už s tím nejde nic dělat, možná nějaká medikace, nejlépe antidepresiva, ale nenechte si od nikoho namluvit že existuje antidebilín, zatím bohužel nikoliv. Hej hou, rudý dědeček

      Smazat
    10. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Smazat
    11. 15:26 Také bratři Mašíni si myslí něco podobného! - https://www.parlamentnilisty.cz/zpravy/Mladsi-z-bratri-Masinu-Kvuli-Havlovi-komunismus-v-Cesku-jen-kvete-202263

      Smazat
    12. 15:26 Víš, mi si tady jen tak pindáme a stejně se rozhoduje někde jinde. Je to jako v tom vtipu o umírajícím nejvyšším rabínovi, kdy ostatní rabíni od něho žádají na rozloučenou nějakou největší moudrost kterou zná a on jim tichým hlasem zašeptá "všechno je jinak". Každej ví, zná a vidí, něco jiného, formuje ho výchova, prostředí, vzdělání a kdoví co ještě a skutečnost může a většinou je, úplně jiná. Kdy jako ty vaše představy budou? Řekl bych že na svatýho Dyndy, protože kdo to objektivně porovná, těžko může s klidným svědomím říci, kteří politici jsou a nebo byli horší. Neboli jinak řečeno nevidím, že by to polistopadoví byli lepší, spíše naopak. Ovšem vezmeme-li v úvahu kvantovou fyziku a tvrzení že stejně žijeme v matrixu, tak se vlastně nemůže nic špatného stát, jedině že by se programátoři nějak sekli, no a to by pak stejně bylo všecko jedno a pro všechny stejně blbý a my si zbytečně děláme vrásky na pytlíku, (kromě Helanov) Hej hou, rudý dědeček

      Smazat
  9. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Žádná "vaše" základna tam nebude, fuckwitt. Fakt je ten, že o tu vaši hamburgerovou armádu stojí akorát tak kurvy (buď politické nebo ženské).

      Smazat
    2. Honolulu 3:51 to je ukázka té Vaší ubohosti.

      Smazat
  10. Nechci tu žádné cizí základny. Po 30 letech se v plné nahotě ukazuje o co tehdy skutečně šlo. Jednu partu nahradila druhá, jedny instituce nahradily druhé, ty předchozí chránily převážně zájem celku, ty současné chrání zájmy vybraných jednotlivců. Proto se tu chodí sedět za tykadla a padají flastry za vyšpulené zadky, ale nikoliv za velezradu. To prý není zločin, ale vládnutí.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 4:58 Tak zrovna takového ola jako ty, se bude někdo ptát,pleteš si pojmy, pokud jsme v NATO, tak postavením základny našich spojencu se nejedná o " velezradu". Aspoň vidíš co jseš za tupé blbé proruské hovno!
      A toho za vystrčenou prdel měl Amík vodprásknout jak prašivého čokla.Za tykadla nešel sedět, šel za nevykonání obecně prosp. prací, ale tohle je na tebe taky moc co kostko!

      Smazat
    2. Pro A z 10:49 h :
      Zjevně je pro „Vás“ ( - ty uvozovky jsou opravdu na správném místě!) většina Čechů „prašivá a je třeba je odprásknout“!
      Gratuluji!
      Pavel p

      Smazat
    3. 10:49...Jo,v NATO jsme a slintáme štěstím, asi jako když jsme byli ve Varšavské smlouvě.
      Je tady jenom malinký rozdíl!
      Bratři Rusové byli přístupní domluvě a nechali se vlídně vyprovodit.
      Že by někde vlídně vyprovodili bratry Amíky jsem ještě NESLYŠELA.
      Těch parazitů se těžko zbavuje, státy na BV by mohly vypravovat
      Helanov

      Smazat
    4. Ano bratři rusové od vás odešli a bratry Ukrajince, Čečence, Kazachy... a podobnou havěť jste si ponechali. Gratuluji!

      Smazat
    5. 10:49
      Jsou dvě možnosti:
      1) berete peníze za to co píšete a potom jste prodejný jako některé ženy
      2) moc rozumu jste nepobral a souvislosti vidíte pouze mezi buřtem a hladem
      V obou případech jste pro skutečné čechy zcela nadbytečný. Ještě Vám nedošlo, že jsme pouze pitomci, kterým se chechtají spojenci. NATO nám přineslo pouze to, že nemáme armádu a těm několika vojclům kupujeme předražený křápy, které se budou hodit leda v občanské vzpoury proti vrchnosti.
      Ten pán seděl za tykadla. Ty byly důvodem udělení trestu a potrestaný měl hrdost. Víte co to je hrdost? To není blbost.
      A pán pokreslený? Snad mu přišli na některé levárny, kterých se dopustil. A za to, že jako politik hrabal pod sebe by měl být potrestán, když 80% jin7ch politiků dělalo a dělá to samé?
      Chudák doktor Ráth. Dostal flastr, jako jeden z mála. Stal se obětním beránkem. Asi se někomu mocnějšímu rochnil v zelí. A tahle tlupa nás dostala do NATO a tahle tlupa by ráda i základnu nejmilitatnějšího státu světa .... asi tak.
      ABC

      Smazat
  11. Jiří Vyvadil30. ledna 2020 5:04

    Bohudík za Trumpa to určitě nebude a když zvítězí Sanders,tak ten chce s Ruskem spolupracovat.Takže klídek.I Polákům-a že se snaží-Trump se základnou nevyhověl.

    OdpovědětSmazat
  12. Potomci emigrantů se k nám vrátí v amerických uniformách jako okupanti, fuj

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 5:47 Asi neznáte význam slova OKUPANT.! OKUPANT byl rusák, který nás přepadl a postřílel 300 našich občanu!.
      Vojáci USA nás budou chránit před zákeřným rusem od kterého nikdy nevíte kdy vám píchne kudlu do zad! Chudé, zaostalé nedemokratické rusko válkou o nic nepřijde, na rozdíl od demokratického a vyspělého Západu!

      Smazat
    2. 8:44 "Nálet provedlo 62 amerických letounů B-17. Každý B-17 nesl šestnáct pětisetliberních (227 kg) bomb. Čtrnáctého února bylo policejně nahlášeno 250 svržených bomb, což odpovídá šestnácti strojům po šestnácti, plus šest ztracených, tedy přes 58 tun (58112 kg). Bombardéry, které startovaly ze základny v anglickém Nuthampsteadu,[5] svrhly během Popeleční středy (14. února) roku 1945 přes padesát tun bomb na obydlené části Prahy. Nalétávající letadla položila koberec směrem od Radlic až téměř po žižkovské nákladové nádraží – bombardování zasáhlo Radlice, Vyšehrad, Zlíchov, Karlovo náměstí, Nusle, Vinohrady, Vršovice a Pankrác. Celkem 701 lidí bylo zabito a 1184 zraněno. Zničeno bylo 183 domů či historických objektů a dalších zhruba dvě stě bylo poškozeno (Emauzský klášter, Faustův dům, Vinohradská synagoga), sochy na Palackého mostě[6] apod. Bez přístřeší zůstalo 11 000 Pražanů. Oběti tvořili téměř výhradně civilisté. Mimo objekty bylo napočítáno dalších 67 zásahů. Nálet nezničil žádnou z továren, které by mohli využít okupanti.[7]"
      https://cs.wikipedia.org/wiki/Bombardov%C3%A1n%C3%AD_Prahy

      Smazat
    3. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Smazat
    4. Pro A z 10:44 h
      Asi máte „službu“ ve dvojicích, že tak rychle reagujete (s 10:49 h), ale úroveň stále stejně mizivá.
      Toto asi měl být pokus o vtip nebo to myslíte vážně?!!
      Dělají vám vaši nadřízení vědomostní a IQ testy???
      Nebo na tuhle „špínu“ se těžko shánějí schopnější?
      Pavel p

      Smazat
    5. 10.44 Pane kolaborante, zasloužil jste si od té báby velící EU žvejkačku. Mě ti vaši Američané zavraždili u Emauzy příbuzného (českého civilistu, živnostníka), tak s nimi jděte třeba do Mnichova nebo na některou základnu zer které dodnes okupují (nejenom) Německo.
      P.S. Koho, kdy a kde VÁM zabil Sovětský svaz, nebo Rusko? Voni Hamlete...

      Smazat
    6. Pane13:29, jemu10:44 rus rozbombardoval kebuli.

      Smazat
    7. 8:44, aha, takže do té doby byl pojem "okupace" světu úplně neznámý. Prostě náhle se zjevil z ničehoš nic Rusák a začal okupovat. OK, dík za prezentaci intelektuální úrovně voličů ODS.

      Smazat
  13. já 4 roky povídám, že cílem současného ČSSD je tuto stranu zlikvidovat zevnitř, a to jen proto, aby se mohla vrátit na stůl otázka americké základny v ČR, ale tentokrát už tu nebude levice, která by tomu oponovala, a je to tady. USA čeká, až tu nebude ČSSD a ta dělá pro to, co může. Babiš je americká děvka, to je jasné. Je třeba založit novou levicovou stranu místo ČSSD. To musí udělat Foldyna.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. ... ČSSD zlikvidovat zevnitř díky vhodně vybranému vedení, ne nadarmo tam šoupli člena Aspen Institute, prověřéného a dobře vyškoleného soudruha-bratra Hamáčka

      Smazat
    2. Foldyna zuří, protože předáci sociálních demokratů v čele s ministrem Petříčkem se totiž sešli s šéfy Milionu chvilek. Jinými slovy to znamená, že ČSSD se sešla s nátlakovou agenturou sudeťáků v ČR!

      Smazat
    3. Konečně mi došlo, Svaz přátel ... Italské opery netřeba zakládat, už je založen. To mi to trvalo..

      Smazat
  14. Us řiťolezci jenom blouzní o základně ..
    Nic z toho blouznění nebude možné, když se My Evropané ubráníme přílivu lidského odpadu ze zemí Islámu.
    Blázni, kteří chtějí vládnout Světu, vymysleli scénař pro Evropu, který je stejný jako při dobývání Nového světa -Ameriky.
    Podrobení a pobití původního obyvatelstva a dovezení lidského odpadu odjinud. Na osudu původních obyvatel Ameriky májí lidé možnost pochopit kam povede jejich lhostejnost k současné zrádcovské politice "elit".
    Také se musí probrat z falešného humanismu, který byl a je hybnou silou zednářského blbnutí a zotročování lidí v Novověku ...
    Indiáni také humanisticky vítali svoje řezníky ...

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Smazat
    2. 16:10, Posrali jste si to kluci Evropští, když jste lezli ve svých železných maringotkách do Ruska. Lesk a sláva Evropy skončila v r.1945 po jejím "osvobození". Již velkým dobrodružstvým Bonapartistů z revolucí rozvráceného Napoleonovho Francouzska jste měli nato hodně nakročeno, ale pořád byla šance, která se začela ztrácet s rozpadem tisíceletých říší, říše Habsburské, Osmanské a Ruské. Pak zbyly v Evropě jenom malé pidistáty které samy neuměly nic jenom po sebe plivat a haštěřit se navzájem.

      Smazat
    3. 19:33, nač odpovídat nacistovi, který chodí na NR trollovat.

      Smazat
    4. 19:33- Jak se doba zrychluje, "tisícileté říše" mívají poločas rozpadu již jen v maximální délce desetiletí. A války rozpad urychlují na roky. V době míru a prosperity se snadno teoreticky určuje vítěz bojujících říší... Hitler měl jepičí říši, Napoleon před tím. To byli Vůdci a neslavně zakončili svoji kariéru a k "výšinám bohů" stoupaly jen počty mrtvých, které je měli vynést do oblak. Takže máte pravdu, Evropa končí, Rusko končí s ambicemi. Zbývá Čína a USA, každý se svými spojenci. USA+NATO versus Rusko + Čína, můžete si je přehodit. Kdo myslíte, že vyhraje a na jak dlouho? Já to nevím, vím jen procenta obětí, 500 milionů přímých. Že mezi nimi nebudete? Možná. Budete šťastný? Tak hodně štěstí a přemýšlejte, proč každé války předchází nárůst antisemitismu a zkuste to i z té druhé, nekonformní strany.

      Smazat
    5. Povolný, proč plácáte? NATO je servisní organizací USA. Tak nepište hlouposti.

      Smazat
  15. To je velice dobrý poznakek, krutý až mrazí v zádech, buďme si ale jisti, že je 100% založený na cílech současných vlādnoucích jelit. Bureš nemá šanci, je mopslík jako my všichni.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Já, na rozdíl od vás, mopslík určitě nejsem.

      Smazat
  16. Muj otec horník zažil po noční šichtě okupaci vojsky Varšavské smlouvy. Řidič autobusu je vozil po Karviné a ukazoval kde jsou okupační body na strategických mistech.
    Já pracuji jako horník na dole ČSA. Nepřeji si aby v Mošnově buly vojska USA,které kupují snad pulku světa. Bylo by to jen zvyšování napětí s Ruskou federaci. Putin je momentálně nejlepší politik,který je pro mír.

    OdpovědětSmazat
  17. Ještě se v článku nemluví o tom, že tuto základnu budeme financovat z veřejných prostředků, přičemž zakázky dostanou výhradně prověřené americké firmy. Stejně tak bude nutno financovat část provozu. Zde taktéž budou dodavately téměř výhradně americké prověřené firmy. Taktéž je nutno podotknout, že Američané na území ČR budou mít zcela výjimečné pravomoce, americký voják bude fakticky nedotknutelný, a na území základny plus 20 km okolo bude výlučně pod US správou. Jenže to nevadí, prostě za ochranu je nutno platit a tak to má být.
    Nechápu, proč se to Ivanovi Davidovi nelíbí, když za podobné návrhy vždy a rád zahlasuje?

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Kurvy z Ostravy, Opavy a okolí se už těší na vyšší příjmy i zajímavé zážitky.

      Smazat
  18. Doufám, že bude vyhlášena sbírka na základnu USA a jako duchodce ji podpořím. Určitě tohle udělá většina soudruhu, kteří sem píší přízpěvky!

    7:53 Napsat, že Putin je nejlepší politik, který je pro " mír " ( anexe Krymu ) muže opravdu jen hornická lopata!!!

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Máš v tom tvým "poselství" 3 hrubky, blbe (nehornická lopato).

      Smazat
    2. 08:35 Tak ten tvůj "přízpěvek" mě dostal. Zřejmě se jedná o sdělení textu zpívanou formou.

      Smazat
    3. 8:35, přijde tě to minimálně na 3 jardy. To budeš muset pustit hodně velký chlup, jelikož my ostatní platit nebudeme. Ovšem ty ve své hlouposti jen vypouštíš ubohoučké nápady, protože podobný projekt se financuje z veřejných peněz, ne sbírkou. A důchodce s kazisvětným manýrem jako jsi ty, jen žvaní kraviny a přitom je napojený na stejný cecek, z něhož by se financovala ta základna. Já bych například navrhoval, aby se lidem jako ty vzal důchod a stoplo bezplatné zdravotnictví. Za ušetřené peníze postavíme Amíkům hezkou hračku v Mošnově.

      Smazat
    4. Teď na ČT24 jsou interpelace na vládu a byl dotaz na pana Babiše ohledně základny. Předseda v odpovědi řekl, že o základně nic neví a proč to Vondra řekl také neví.

      Smazat
    5. Je to naš soudruh Lopata8:35. Negramota a tupec(anexekrimu:-))

      Smazat
  19. 8:35 Ukázka Vaší zoufalosti. Nic Vám nebrání posílat zatím důchod Milionům úchylek kteří Vám pomohou splnit Vás sen.

    OdpovědětSmazat
  20. Já byl na hlasování o odstranění sochy Koněva na zastupitelstvu na Praze 6 a 4 zastupitelé za ANO hlasovali za odstranění sochy Koněva. Zde je vidět pokrytectví Babiše, jezdí se klanět do Izraele k výročí osvobození Osvětimi a na druhé straně jeho poslanci hlasují, aby byla odstraněna socha Koněva, který tento tábor osvobodil. Babiš je bezpáteřní politik, na kterém je sympatické jen to, že do něho kope ta největší svoloč na naší politické scéně, jako je třeba Kalousek. Když se mu odejme tato aura, tak zůstane prázdnota.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Babišovi nevěřím ani pozdrav. Hlavně ne to, že se neskloní (před EU a US) když to bude nutné.

      Smazat
    2. Babiš je pro Česko problém, protože je to snadno vydíratelná postava, a to jak Američany, tak i Bruselem. Proto se taky točí jako plechová korouhvička na střeše podle toho, odkud zafouká. Je to jenom loutka na dálkové ovládání. Ale protože dnes Česko už nemá žádnou suverenitu, tak si nedělám iluze, že by se premiér z jiné strany choval jinak. Ten "Někdo" je má pod palcem!

      Smazat
    3. 9;21, Babiš není vydíratelný, on vede politiku podle svých preferencí, lehce librealizovanou kvůli balancu.

      Smazat
    4. 12:12 Babišovo vystupování rídí celý mediální tým, ale to mu stačit nebude! Babiš je snadno vydíratelný a musí poslouchat. Příklady? Třeba tendr na vrtulníky vyhráli Italové, ale musel koupit 2x dražší americký šrot, stejně jako 3x dražší radary. Zatím to jsou "drobnosti", ale o tom, jakou zatne sekyru s americkým Westinghouse, o tom si ještě napíšeme :-)

      Smazat
    5. 12:26, co to má s vydíráním?

      Smazat
    6. 15:29 vydíratelný politik musí makat v cizích službách ke škodě své země, tou škodou jsou mj. i předražené zakázky pro armádu. P.S.: proto Babiš vyhodil Šlechtovou, házela jim do toho vidle

      Smazat
    7. 9:00 Ukážte mi někoho kdo se nesklonil a nebylo to nutné!!!

      Smazat
    8. 17:24, jak a čím je Babiš vydíratelný? Nejsem jeho volič, ale velmi mě to zajímá.

      Smazat
    9. Například spoluprací s StB je vydíratelný. Co ty víš, co na něj mají. Navštívil centrálu CIA a hle, hned se uzavřela smlouva na nákup předražených amerických helikoptér. Trochu přemýšlej.

      Smazat
  21. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětSmazat
  22. Pokud by se prokázalo, že ANO chce vojenskou základnu v Mošnově či jinde v ČR, tak nemá jistých ani 3%. Tak si počkejte na stanovisko Andreje a zbytečně neplašte.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Zvací dopis je již určitě dávno podepsaný a na nějaké procenta nikdo ohled brát nebude. Nebo si myslíte, že se Hitler ohlížel na nějaké procenta, když v listopadu 1938 se souhlasem a podporou Malé Británie, demokratické Francie, dokonce souhlasu amerického velvyslance v Malé Británii Kenedyho, vtrhl do části Československa a 15. března 1939 vytvořil z Čech svůj protektorát? Američani to jsou jenom víc sofistikovaní hitlerovci, kteří otevřeně říkali, že Slovani jsou podlidi a pustí je komínem a američani udělají to samé, ale se slůvkem demokracie a lidská práva. Přeci jenom se to líp poslouchá: "Češi musí demokraticky pochopit, že na tomto území nemají co dělat". A zdá se, jak si necháváme sRát na hlavu, že se do krematorii odebereme sami, aby jsme naplnili demokratické principy.

      Smazat
    2. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Smazat
    3. 10.38 vy jste jeden z těch, kteří najedné straně budou plakat nad holokaustem a na druhé straně budete schvalovat a podporovat bombardování Jugoslávie, kde bylo demokraticky zabito 200 tisíc nevinných lidí, bombardování a okupaci Iráku, kde bylo američany zabito jeden milion lidí, bombardování a zabíjení nevinných lidí v Libyi, kde bylo pozabíjeno američany půl milionů lidí. Nevím tedy v čem se liší Američani od Hitlerovců. Možná právě jenom tou rétorikou, že u nich je vše podloženo demokratickými principy a to i to zabíjení je demokratické.

      Smazat
    4. 10:38 vlast tě potřebuje: "A Pepku, kdyby někdo povídal, že Trump je dobytek anebo, že tu válku nevyhrajeme, tak přijdeš a řekneš nám, kdo to povídal. Rozuměls? Teď zameč a vyskoč!"

      Smazat
    5. 9:59 V regionech dělá ANO jednu prasárnu za druhou a nijak to s jejich preferencemi nehne. Viz Vokřál v Brně, kam plánoval spolu s Hnít Brno natahat africké poloopice přímo z Itálie, navíc se omlouval Němcům za odsun, dokonce dostal od Rakušáků za jeho kolaboraci nějakou cenu. A s preferencemi to nehnulo. Voliči ANO jsou jako sekta, nevadí jim Jourová, europoslanci ANO, hlasující dlouhodobě proti zájmům ČR ani celkově tragická zahraniční politika vlády, nevadí jim ani polovina ministrů z Aspen institutu. Proč by jim mělo vadit jedno letiště, obzvlášť pak těm, co nejsou ze severu Moravy? Možná jim to vezme pár voličů z Ostravy, ale jinak nic zásadního.

      Smazat
    6. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Smazat
    7. 9:59 Teď na ČT24 jsou interpelace na vládu a byl dotaz na pana Babiše ohledně základny. Předseda v odpovědi řekl, že o základně nic neví a proč to Vondra řekl také neví.

      Smazat
    8. Třeba to Vondra plácl a myslel si, že to ODS nažene nové příznivce za zády s USA.

      Smazat
    9. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Smazat
    10. 18:30, obdivuju tu vaši údernou inteligenci. Takže mrtví po bombardování v Srbsku, masakry v Srpske krajině (Chorvatsko) a všechny bojové střety v Bosně jdou na vrub Miloševičovi, a v tomto duchu všichni podříznutí "demokratickými rebely a sebevražednými atentátníky" v Sýrii jdou na vrub Putinovi. To je přímo báječná logika. Takže až odprásknu svoji tchýni, směle to hodím na Putina a mám vybaveno.

      Smazat
    11. Pepku18:30, teď zameč a vyskoč! Pepa Vyskoč (16:30) chce na to jít z jiné strany. No tak, Pepku, do toho. My se rádi smějeme. Protože bombardováním Srbska se ti akorát tak zkrátila vycházka z psychiatrické léčebny:-). Bombardována byla Srbsko-Černohorska tkzv. mala Jugoslavie. To pro čtenáře mého příspěvku, nic pro Pepky18:30 fanatiky. Rus nezabil v Syrii žádného civilistu, to vše bylo přičteno na vrub Miloševiče, ten započal nesmyslný knoflík, to taky není k zahození co:-). Pepek píše jak v takové detektivce, kde je autorce předem známé, kdo bude vrahem, vždyť to sama vymyslela, jen potom vymejšlí, jak to udělat, aby to vypadalo tak, že na to Poirot(prokurátorka YCTY Carla del Ponte) prišel sám.

      Smazat
  23. Byli jsme okupování švédy, rakušany, němci, poláky, maďary, bulhary, rusy. Chbí nám do sbírky jenom ti američani. Těm už lezeme do zadní části, mezi jejich půlky hodnou dobu a toto bude završení. Bude to opentleno slovy o demokracii, lidských právech, velikosti demokracii USA a takové ty další kecy a samozřejmě všichni, kdo se vysloví proti, budou ihned označení za agenty Putina, jako vždy. Jinak při psaní tohoto příspěvku, jsem schválně psal všechny ty, kteří nás okupovali s malým písmenem a u všech to bylo okamžitě podtrženo červeně, jako že je to gramatický chyba. Jenom v případě Rusů se to červeně nepodtrhlo, protože psát všechno v souvislosti s Ruskem s malým písmenem je v pořádku. Tak dokonce až do České gramatiky nenávist proti Rusku vlezla.

    OdpovědětSmazat
  24. Jazykový koutek: V hantýrce Mossadu se člověku Vondrova ražení říká sanaj. Jeho řídící operativec se zove kaca.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. U amerických zpravodajských služeb to chodí tak, že až sanaj ztratí schopnost být užitečný, nechá ho kaca vypařit.

      Smazat
    2. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Smazat
    3. Tak sem nelez nepříčetný darebáku 10:31.
      Patologická rusofobie je vlastností nacistických, a fašistických zrůd, takže táhni do pekel hitlerovský pohrobku.

      Smazat
    4. Ano SSSR mělo u nás vojenské základny jako reciprocitu základen USA po celém Německu. Ostatně z těchto základen startovali teroristé k bombardování Srbska, létali také přes Česko - Rakousko jako neutrální stát je nepustilo!!! Už jen ta ostuda, že jsme se na tomto terorismu podílelí! A také balkánská řeznice, paní Allbrightová!

      Smazat
    5. 10:31 vlast tě potřebuje: "A Pepku, kdyby někdo povídal, že Trump je dobytek anebo, že tu válku nevyhrajeme, tak přijdeš a řekneš nám, kdo to povídal. Rozuměls? Teď zameč a vyskoč!"

      Smazat
    6. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Smazat
    7. 12:54 vlast tě potřebuje: "A Pepku, kdyby někdo povídal, že Trump je dobytek anebo, že tu válku nevyhrajeme, tak přijdeš a řekneš nám, kdo to povídal. Rozuměls? Teď zameč a vyskoč!" :-)

      Smazat
    8. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Smazat
    9. Pro 15:46 - cituji:

      26. prosince 2016 15:16
      vlast tě potřebuje: "A Pepku, kdyby někdo povídal, že Obama je dobytek anebo, že tu válku nevyhrajeme, tak přijdeš a řekneš nám, kdo to povídal. Rozuměls? Teď zameč a vyskoč!"

      Za víc jak 3 roky se chudák nenaučil víc než upgradovat jedno jméno v tom navíc nepůvodním skřeku!:-)))

      Smazat
    10. 16:14 on za to nemůže, když tady tolik let stále zacláníš právě ty, stejně hloupá, sprostá a nanicovatá existence, placený agente z týmu retardů, Pepku Vyskoči

      Smazat
    11. Vždyť ty redardovanej Pepku16:14 tady nic celá tá léta neděláš jenom mečíš, brečíš a vyskakuješ. Co bys chtěl aby ti napsal? Už ti tady opakovaně pořád psaly, vysvětlovali, žádali... abys tady nekňučel, nemečel, nevyskakoval... Když tě pak někdo požádá abys zamečel a vyskočil, tak se ti to nelíbí. Taksi vem prášky na hlavu a odprejskni k doktoru Chocholouškovi. Není ti pomoci. Tady určitě ne.

      Smazat
  25. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Ty víš co je to okupace? Za Velkého Protektorátu, který je ti jistě blízký, to byly šťastné dny pro takové jako ty. Srovnej ty dvě "okupace" a pak kvákej.

      Smazat
  26. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětSmazat
  27. vondra si pozval do brusele čečenského teroristu!
    https://cz.sputniknews.com/ceskarepublika/2020012911330617-dalsi-trapas-ods-aneb-slape-vondra-novotnemu-na-paty-na-konferenci-ep-pro-boj-s-ruskou-propagandou/
    Podpora terorismu není trestná!?

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. "Drzost ruské propagandy poslední dobou roste. ..." začíná to odpudivé, vlastizrádné individuum. Podpora terorismu asi v EU trestná není, jak vidno, podle toho, že ta kreatura si tam teroristu mohla betrestně pozvat a, koneckonců, ani podle toho, že jiná, jemu rovná kreatura, Štětina, se kamarádil s Azovem.

      Smazat
  28. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Už zase otravuješ, fuckwitt, s těma blbostma? Poláci že jsou chytřejší tím, že lezou té tvojí emerice do řiti jako hluboko jen můžou? Give me a break twit.

      Smazat
    2. Blbečku, Poláci Americe platí, nekšeftují. Nikdo z východní Evropy nekšeftuje, ale platí.

      Smazat
    3. Poláci platěj svým "osvoboditelům" pravidelné výpalné. Tak jak všichni členové tohoto "mírumilovného obranného" paktu.

      Smazat
  29. Tedy okupace kraje Ostrava Amíky! To tedy musel být pěkný ranec, kterým byl zkorumpován pan "hejtman". Tedy jeho chování mi připomíná Háchu, Chvalkovského, E. Moravce za neblahých dob okupace nacismem - Hitlerovským Německem. Máme tomu rozumět, že jsme právě v takovém stadiu svéprávnosti a samostatnosti jako za protektorátu Böhmen und Mähren? A nechtějí tedy raději Ostraváci anšlus Polskem???
    Lituji ANO, ale takový cvok v řadách ANO odebere partaji řádných % voličů. Prostě je vidět, jak peníze korumpují a jak prostřednictvím korupce vládne diktatura kapitálu i USA nám.

    OdpovědětSmazat
  30. Mnozi z vas by se napakovali finnacne, kdyby jste meli v Ostrave zakladnu, ale president chce, zakladny postupne snizovat.
    President je velmi chytry po strance ekonomie a penize vojaku se budou utracet v Americe a ne nekde jinde.

    Vase clenstvi, v NATO, bylo placeno Amerikou.
    Ted si ho budete platit sami.
    Mnoho, mnoho positivnich zmen , zavedl president Trump v Americe.
    Jeho snazeni je v rozporu se snazenim Globalistu.
    Nic z toho nebude - zapomente na zakladnu. To by muselo Rusko nekoho obsadit, coz ASI neudela.
    (Pssst, prof. Mane, zde jsem nastinil vysvetleni, proc jste prisel o nejakou cernosku, to zn., ze nebudete hrdinou v Bohumine.)

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Ale vy chcete obsazovat, vy chcete válčit. Copak neposloucháš Boltona? Kdyby byli po jeho,nůž dnes jsou na světě další čtyři války.

      Smazat
  31. Honolulu neblbni, stačí nám to globální blbnutí a oteplování - podnebí i buzny ..

    OdpovědětSmazat
  32. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětSmazat
  33. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Pošli nám sem trochu mrazu a hodně sněhu.

      Smazat
    2. Všiml jsem si taky, když u nás blbnou v zimě letní teploty tak v Americe mrzne jen tak praští. Houby oteplování, taky v tom globálním strašením změnili rétoriku z oteplování jenom ke globálním klimatickým změnám.

      Smazat
  34. ANO má prakticky totožnou zahraniční politiku s demoblokem, čehož si mohl nepovšimnout pouze hlupák nebo člověk politiky neznalý. Nebudu se rozepisovat, ale vzpomeňte na servilitu v případech Skripal (posléze nejvíce vypovězených diplomatů na počet obyvatel), kauzu Nikulin, Huawei, nadšené schvalování bombardování Sýrie (za tuto servilitu přišly díky přímo od US ministra zahraničí), schválení Guaidoa, lezení do zádele ukrofašistům, prosazování okupačních misí a tak by se dalo pokračovat. Ve všech těchto i dalších případech Babišovi, resp. vládě (prvně bez a později s ČSSD) nadšeně tleskal celý demoblok i Piráti.
    Takže jak je možné, že se divíte? Co myslíte, že dělal asi Babiš u Trumpa a v centrále CIA, kde byl i s Koudelkou?

    Divíte se, koho má ANO v Ostravě, ale nedivíte se, koho měli v Brně? Tam měli (nyní je v opozici) Vokřála, sluníčkáře, který nejen podporoval dovoz afrických kobylek v koalici s Hnít Brno, ale je i velkým přítelem Posselta, podporovatelem prolomení BD a dokonce dostal i za to, jak kope za německé a rakouské zájmy, ocenění přímo ve Vídni. Viz např. článek z odkazu níže, kde najdete i odkazy na další články, kde se o ocenění píše. Ostatně, třeba Herman je velkým oblíbencem Babiše, pročež ho schválil k Válkové do Rady vlády. Takže ANO může volit jedině neinformovaný člověk nebo kolaborant, kterému na ČR nezáleží. Babišovi s tou skvadrou, kterou se obklopuje, mohl věřit skutečně jen hodně velký zaslepenec.
    https://voxpopuliblog.cz/valkova-a-herman-brani-prolomeni-benesovych-dekretu-to-jako-vazne/

    OdpovědětSmazat
  35. Předpokládám, že jenom u tohoto článku je aktivně nasazeno min. pět čučkařů, kteří tu evidují (v reálném čase) IP adresy nesouhlasících ze základnou. A vedle nich aktivní pomocník, agent-provokatér Pepek Vyskoč, který má za úkol diskusi provokovat :-)

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Když profesor ruské vojenské akademie spočítá (byl tady na NR článek), že válka začne v r. 2028, tak to neberu na lehkou váhu, protože do té doby bude dokonce i D1 průjezdná pro přepravníky i s těžkými tanky, které pojedou na východní frontu. Problém pro Česko bude v tom, že se Německo do té doby vynasnaží vyexpedovat do východoevropských zemí americké základny, tj. Česko se stane plnohodnotným cílem ruského protiútoku, jinými slovy se stane válčištěm. A aby toho nebylo dost, tak naše armáda bude vyslána na východní frontu. Američtí soudruzi se totiž poučili ve Vietnamu a již nedopustí, aby jim vraceli pytle s mrtvými domů do USA. Mají k dispozici živé štíty z jiných zemí, včetně Česka!

      Smazat
    2. 12:32 To chce klid, podívejte to je otázka času. Jak tu někdo napsal ta úroveň trollů jde rapidně dolů a tak kvalitu nahrazují kvantitou. Můžete na medvěda vystřelit třeba 10 ran, ale když se ani jednou netrefíte, máte velkýho smolíka a nasranýho medvěda v zádech. Vzpomeňte na Radostu, a kde je mu dneska konec. No a Babiš, to je vychcanej židák, sice naočkovanej ve Fašinktouně, ale jak začne být jasné odkud fouká vítr velice rychle přešaltruje na východní vítr. Hej hou, rudý dědeček

      Smazat
  36. 12:28 USA potřebují válku za každou cenu. Proti Číně nasadili biologickou zbraň (prostřednictvím Britů). To proti lépe vyzbrojenému Rusku s malou hustotou obyvatel nestačí, proto tam na frontu naženou Evropany, i kdyby měla celá Evropa lehnout popelem.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. ale s Iránem se jim nějak nedaří: https://www.prvnizpravy.cz/zpravy/zpravy/byl-zabit-dustojnik-cia-zodpovedny-za-utok-na-sulejmaniho/

      Smazat
  37. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Tobě nepotřebuje nikdo nadávat, ale mělo by ti stačit, čemuž tak očividně není, pochopit, že ti nikdo nic nezávidí a tu tvoji Floridu (s krokodýlama, komáry, štěnicemi a hnusným vlhkým horkem) už tím tuplem ne. Strejně tak ti kašlu na ty tvoje rady, které neříkají nic nového. Vlastně neřekneš nikdy nic nového, protože víš velké kulové. Jen se pořád opakuješ a rozumuješ. Jako důchodce ti můžu říct, že ti na celou Ameriku akorát tak se.. a ten tvůj cultureless subnation with a veneer of affluance by mi byl totálně ale totálně ukradený, kdyby jeho vláda (je to jeho vláda vůbec?) nerozjebávala celý svět. Have a fantastic Florida day.

      Smazat
    2. 14:0 přesně tak, ten hloupej tupoun tu jenom zaclání a zabírá drahocený "časoprostor"

      Smazat
  38. My zajišťujeme dlouhodobou nestabilitu ve všech koutech planety! My jsme ekonomicky na dně a infrastruktura se nám doma rozpadá. My jsme nechtěným dárečkem všude tam, kam vkročíme! My nejsme nikde vítáni, jsme nechtěnými hosty, naši přítomnost a přežití ve světě zajišťuje asi 1,5 miliónu vojáků na tisícovce našich vojenských základen! My jsme ničitelé a stavíme ve světě pouze vojenskou a surovinovou infrastrukturu, obojí pro vlastní přežití na úkor místních indiánů! My jsme hrobníkem civilizace na Zemi! P.S.: hádejte, o které zemi je ta řeč?

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. To bede zřejmě řeč od žvanila Honolulu.

      Smazat
  39. 13:13 = atrocitni propaganda.
    Kamkoliv jsem kdy prijel s americkym pasem , tak jsem byl vzdy vitan. V kazdem hotelu jsem byl rozmazlovan.
    Nekolik evrpskych zemi mi reklo, abych na stari a na doziti prijel k nim.
    Rikat, ze nejsme vitani je hloupost !
    Vy si proste vymyslite vselijake fantazie, ktere nemaji nic spolecneho s realitou.

    Dalsi vec ! Vy pisete casto, ze KRACHUJEM ! Jak se to
    pozna ?
    To myslite karambol s autem ?
    O jimem krachovani nevim !
    To pisete stale stejne, uz 70 let !
    HUUUU, ha, ha, ha...
    Koncim ted "panove" - nikam to nevede !
    Budeme se hadat pozdej, at je stranda.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 13:42. Samozřejmě, že jste byl vítán, u občana světového parazita se jaksi automaticky předpokládá plná peněženka a o prachy jde v první řadě.
      Ale číšník, který se před vámi láme v pase, aby vydělal a uživil rodinu, vám za rohem s chutí plivne do jídla...

      Smazat
  40. My zajišťujeme dlouhodobou nestabilitu ve všech koutech planety! My jsme ekonomicky na dně a infrastruktura se nám doma rozpadá. My jsme nechtěným dárečkem všude tam, kam vkročíme! My nejsme nikde vítáni, jsme nechtěnými hosty, naši přítomnost a přežití ve světě zajišťuje asi 1,5 miliónu vojáků na tisícovce našich vojenských základen! My jsme ničitelé a stavíme ve světě pouze vojenskou a surovinovou infrastrukturu, obojí pro vlastní přežití na úkor místních indiánů! My jsme hrobníkem civilizace na Zemi! P.S.: hádejte, o které zemi je ta řeč?

    OdpovědětSmazat
  41. Fór dnešního dne: Ukrajinská firma "Južmaš" podepsala s ruskou firmou "Alfametal" již čtvrtý kontrakt (od r. 2017) na dodávky hliníku, který je určen na výrobu amerických raketových nosičů v této ukrajinské fabrice. To nemá chybu, peníze prý nesmrdí, že? Je také možné, že to Putin dělá schválně v rámci sabotáže :-)

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. To, že Amíci moc rozumu nepobrali a inteligenci si skupují ve světě, to je známo všem. Ale, že už nemají čím střílet po Iránu a spol., to jsem netušil

      Smazat
    2. 13:52 když Rusko prodává Americe raketové motory, tak proč by mělo záležet na nějakém hliníku :-)

      Smazat
    3. Nedávno přece USA vyhlásily vytvoření kosmických vojsk. Někdo jim ty rakety musí vyrobit a dodat. A nejenom rakety, vždyť neumějí vyrobit ani skafandry.

      Smazat
    4. V ohlasech na ruskou vnitřní politiku trochu zanikla jedna část Putinova poselství, kterou bych rád připomněl: „Jsem přesvědčený, že nastal čas k vážnému a přímému dialogu o základu a zásadách stabilního světového řádu. Rusko je otevřené k dialogu… „.V zápětí (17.1) vystupuje z politického hrobu N. Sarkozy s (pro něho) neuvěřitelným návrhem vytvořit novou alianci Evropy a Ruska. Navíc šéfka MMF ohlašuje (18.1.) návrat světa do velké recese. Jak se vzácně shodují Děljagin s Chazinem, velká krize může být spuštěna vlastníky světa už na podzim – cca 2-3 měsíce před Trumpovou volbou, kterou by měla narušit. Času není tedy rozhodně nazbyt. Tím je vykolíkováno hřiště pro budoucí „Jaltu 2.0″ a revizi dolarového systému Bretton Woods, které by měly následovat po Trumpově druhé volbě prezidentem USA.

      Mějme stále na paměti, že to nejsou jednotlivé státy, či aliance, které stojí na opačných stranách bojové fronty, ale že svět (de facto unisono!) stojí ve válce proti korporacím a 1% vlastníků světa. Jedinou možností je sebrat jim jejich hračku – dolar a to, čím je podložen. Blízký Východ a jeho ropná naleziště. A to se i velmi pravděpodobně stane a zásadní snahou RF je, aby se tak stalo bez vojenského konfliktu

      Smazat
    5. 16:48 Chazin ale ještě loni prohlašoval, že až do Trumpova listopadového znovuzvolení se nic neodehraje, že bude uměle udržován klid. Je ale fakt, že krach trhů kvůli koronaviru to zřejmě změní (urychlí).

      Smazat
  42. ..a ta základna v Mošnově,..
    ...ta bude zase proti Íránu?? .PP ,)

    OdpovědětSmazat
  43. Mám pro vás úděsnou novinu. Američtí vojáci jsou v ČR i dnes. US Barracks k tomu nepotřebují.

    OdpovědětSmazat
  44. Chcípnul jedovej dědek:

    https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Zemrel-Havluv-kancler-a-exministr-Lubos-Dobrovsky-Rusko-je-agresor-ne-partner-varoval-611902

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. To chce umíráček: šup tam sním šup tam sním šup tam sním... nebo: měl po le dům měl po le dům... ?

      Smazat
    2. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Smazat
    3. 18:45
      Děláš ze sebe důležitýho jak psí hovno na lavičce Václava Havla. Když tě někdo má v prdeli radši si jednu prdne, než by měl s tebou začít diskutovat.

      Smazat
  45. Hejtman Vondrák: „Abych uvedl věci na pravou míru. Ano, chceme na letišti v Mošnově vojenskou základnu, ale vždy jsme tam chtěli naše vojáky. O americké základně nikdy nebyla řeč. Nic jiného není na stole,“ https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/-Vondrova-zakladna-USA-u-nas-Politik-ktereho-se-to-tyka-se-ozval-611531

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Kdo mu věří, ať tam běží. Asi dostal sprďáka od Babiše, že odkryl karty moc brzy. Nadto, dokud to nebude v přímém přenosu v hlavních večerních zprávách naší nejdražší a nejpravdivější TV (páně Moravcovy ČT), tak tomu nevěřím :-)

      Smazat
  46. 16:57 Ještě včera to byl prý fake, ale dnes se to potvrdilo, v italském přístavu (zřejmě v Savoně) je v karanténě s koronavirem obrovská výletní loď Costa Smeralda pro 6,5 tisíce pasažérů (plus 1,7 tisíc posádka).

    OdpovědětSmazat
  47. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 17:41 vlast tě potřebuje: "A Pepku, kdyby někdo povídal, že Trump je dobytek anebo, že tu válku nevyhrajeme, tak přijdeš a řekneš nám, kdo to povídal. Rozuměls? Teď zameč a vyskoč!" :-)

      Smazat
    2. Přesně tak pane17:56. Poslat ho17:41 do pindostánu, tam kam patří. S těmi čučkaři je ztráta času a prostoru vést nějakou diskuzi.

      Smazat
  48. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Honolulu, to sis napsal vlastní diagnózu? Zkus vyhledat psychiatra, bohužel Ivan David je teď pracovně vytížen v EP (europrdeli).

      Smazat
    2. Blbe Svetlonosi
      Cecensko a Cesko je pro negramotnyho americana ta sama zeme .... vzdyt deti zakladnich skol ani nevi kde je Veitam a kde zemrelo 63.000 jejich dedecku nebo prastrycu ty jsi tedy pako !

      Smazat
  49. Jel jsem zcela záměrně až na konec diskusí! Je mi velmi líto, že názor Václava Flašky nevítězí. On první prohlásil, že pakty ne a základny ne!!!

    OdpovědětSmazat
  50. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Tak si vlez hurvínku do toho bazénku:)))
      My jsme boží bojovníci:
      https://www.youtube.com/watch?v=elskCac9wSI

      Smazat
    2. Anonymní 30. ledna 2020 19:53
      Musíte psát hóódně pomalu a móóóc trpělivě. Pokud možno používejte slepecké písmo, jiné podle reakcí ani nechápe. Voni tam nechápou, co to jsou Boží bojovníci. Mají zkušenosti jen se zombiemi a ty se
      p o h y b u j í na nás moc lenivě. Proto se tam vlastně učí bojovat jedině proti nim, protože vážný protivník s rychlými reakcemi by Je a Jeho totálně uondal už za pár desítek sekund. A navíc, než by On doběhl do Ameriky, tři sta třiatřicetkrát by se utopil.

      Smazat
  51. Už jste někdy viděli a slyšeli mluvit politika PRAVDU.Ja ne!!Jeto jeden spinavec větší než druhý!!!

    OdpovědětSmazat
  52. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Tímto textem jste se definitivně provalil. Nikdy jste totiž v Americe nebyl.

      Smazat
    2. A co jiného tam ti důchodci mají dělat,v tom sterilním prostředi a vlhkém horku? Vždyť by se ukousali nudou! To ti jako máme závidět nebo co?

      Smazat
    3. 20:16 - vy jste 100 % retard !

      Smazat
    4. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Smazat
    5. 20:45

      Znáte to?
      kejhá, kejhá, kejhá,
      kejháte jako potrefená husa.

      Smazat
    6. Jestli někdo neví, za co je Honolulu a ostatní jeho „klony“ placený, stačí se podívat zpátky na článek, který je o tom, že hejtman za ANO si přeje US „STRATEGICKOU vojenskou základnu“ u nás!
      A zpět na diskuzi pod článkem, kterou Honolulu dokonale zničil!
      Tento příspěvek dávám současně na dvě místa: co nejblíž k začátku diskuze a sem.
      Pavel p

      Smazat
  53. Skrytá krize Ameriky: Padesát let hospodářského poklesu, 1969 až 2019.
    https://beforeitsnews.com/v3/economy/2019/2978664.html
    Klíčem k porozumění skryté krizi poklesu je kupní síla ve srovnání se mzdami / výdělky - kolik zboží a služeb může mzda koupit? Pro průměrnou americkou domácnost mzdy mírně vzrostly, zatímco kupní síla těchto mezd klesla.Navíc kvalita zboží a služeb v mnoha případech prudce poklesla , takže i když ceny klesly, to, co dostanete za své peníze, ještě více pokleslo, což účinně snížilo kupní sílu vašich mezd.
    Příklad: spotřebiče byly jednou navrženy a postaveny tak, aby vydržely generaci nebo déle. Chladničky, myčky a sušičky vydržely desetiletí. Průměrný spotřebič v průběhu několika let selhává a elektronická deska, která stojí zhruba třetinu ceny celého zařízení, selže a musí být vyměněna. S prací, náklady na opravu jsou tak vysoké, spotřebitelé často posílají téměř nový spotřebič na skládku a kupují nový (a brzy selhávající) spotřebič.

    OdpovědětSmazat
  54. 20:41 pravda 1.lednička Maneta (po rodičích) 30 let, 2. lednička Lehel 15 let, 3.lednička Elektrosvít zatím 8let, sice funguje, ale nesvítí. Příští vydrží určitě celou záruční dobu.... Nevím, jestli nejsem mimo téma, ale píšu pravdu a slušně.

    OdpovědětSmazat
  55. 20:15 - a co na nich mame obdivovat ? Porvali se vzajemne !
    (V lete 1434 !)

    OdpovědětSmazat

Redakce vás žádá, abyste diskutovali slušně, nenapadali spoludiskutující ani autory, abyste argumentovali věcně a fakty. Děkujeme.