Reklama

pátek 3. ledna 2020

Falšování historie a současná Evropská unie

Ivan David, redaktor ČRo Rozsypal a Václav Dvořák
3.1.2020 ČRo PLUS
Dnešní polední interview Radia Plus bylo poučnou ukázkou "práce" aktivistického média. Redaktoru Rozsypalovi dnes vzdoroval poslanec Evropského parlamentu MUDr. Ivan David (za SPD, v Parlamentu EU za skupinu Identita a demokracie). Prosím, všimněte si, jak se redaktor Rozsypal po celou dobu rozhovoru snažil nemístně skákat interviewovanému do řeči, zvláště ve chvílích, kdy bylo znát, že zpovídaný poslanec nepříjemně argumentuje a jeho odpovědi redaktorského neuspokojují. Myslíte si, že je profesionální, aby redaktor média, které za naše koncesionářské poplatky říká "veřejnoprávní" po celou dobu rozhovoru podsouval, překrucoval a manipuloval, jen aby obhájil tu svou "eurosojuzní" zaujatost? Pan poslanec doktor David, mimochodem náš redakční kolega a zakladatel Nové republiky, je celý svůj profesní život zvyklý mluvit s pacienty psychicky postiženými, labilními a nemocnými. Tak se stalo, že redaktorský aktivista dostával co proto, i když se snažil Ivana Davida napadat z různých stran. Hlídací pejsek demokracie se zkrátka pokousal sám. Ostatně, posuďte sami. Přeji poučení z Davidových odpovědí i hezkou zábavu s panem redaktorem.







86 komentářů :

  1. Poselství moudrých:
    Mluv pravdu, braň pravdu, žij pravdu! A ona tě osvobodí. Pravda je světlem Vědomí a vědomím Světla. Je pramenem úcty a pokory, moudrosti a spravedlnosti. Kde proudí pravda vědomím, stává se člověk vědomým.
    Vědomí pravdy Života je zdrojem svědomí.
    Postavit se na stranu Pravdy nevyžaduje nic víc, než odvahu mluvit, psát, posílat. A samostatně myslet. Patří sem i odpuštění, dokonce i omluva za činy těch, kteří v zajetí lží nevědí, co činí. Příklad – viz příloha. Přejme tedy všem lidem dobré vůle, aby s nebáli v příštím roce ukázat na Temnotu a její služebníky a zvolat "Král je nahý!" Vánoce byly sice bez sněhu. Svádět to pouze na lidskou činnost je lež, která má lidi EU připravit na další daňové okrádání. Naděje , že pravda zvítězí, radost a ještě krásnější nový rok 2020. Krizi uměle vytvořila světová vláda, aby zavedla nový světový řád. Stará ekonomika by se měla zhroutit, ale dříve se ceny zvednou a mzdy se nezvýší! Dnes má 90% obyvatelstva půjčky a dluhy, protože neexistuje jiný způsob, jak žít. Přežití v této těžké době bude pro nás nejdůležitější, protože nás přenesou do digitálního světa. Vše začalo v roce 2019, v roce 2020 nabude na síle. O tom ve videu.
    https://www.youtube.com/watch?v=L9nt1KbsW7g&t=181s

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. "Pravdu říkáš? A kdo si myslíš že o ni kurva stojí?" řekl mi můj bývalý spolužák, když jsme spolu dostali po Hadráku do sporu.

      Vymazat
  2. Neni holt nad inteligenci hlasatelu CRo a CT.. a pohrichu i tech nejvzdelanejsich a zaroven i nejmladsich nasich politiku, kteri byli tvrde pronasledovani ve svych dvou letech za doby socialismu.....nutno rici, ze jeste vice byli pronasledovani ti ,kteri se narodili po roce 1990.

    OdpovědětVymazat
  3. Je radost poslouchat pana Davida, je zábavné sledovat snahu toho hňupa, který se snaží zasloužit si těch pár grošů. Co mě ale vůbec netěší je fakt, že na jeho výplatu každý měsíc musím přispět také já, i když bych mu raději vlepil pár výchovných pohlavků.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě že Rozsypal není hňup,ale na pana Davida neměl.
      Královsky jsem se bavila,vůbec jsem netušila jak se umí pan doktor připravit na politruky.
      1* podtržka
      Helanov

      Vymazat
    2. Těžko se odpovídá na otázky,když redaktůrek nenechá dopovědět větu. Na takovéto týpky se musí zvýšit hlas a dokončit i přes jeho další zavádějící a kolaborující otázky. Pan David mu mohl říci,že falšování dějin napomáhají i média a v této chvíli i vy pane redaktore. Svým papouškováním rétoriky demožumpy! Ale je to těžké v tom tlaku náležitě a tvrdě reagovat. Za mě +++ pro pana Davida.

      Vymazat
    3. Je novinářský úmysl, nenechat odpovědět a skákat do řeči. Řečníka to má zaskočit a nedovolí mu se dostatečně soustředit. Ta redaktorská hovada to moc dobře ví. I. David, to ale bravůrně zvládl. Horší už to bylo s Jílkovou. Divím se, že na takový pořad vůbec šel.

      Vymazat
  4. Ten redaktor je exot...koho chleba jíš toho píseň zpívej!

    OdpovědětVymazat
  5. Byl to výýborný rozhovor,byla jsem překvapená!
    Pan Rozsypal je jeden z těch inteligentnějších,ale pan David ho úplně vykolejil.
    Neustále skákal do řeči,mluvil pomalu víc než zpovídaný.
    Což u něj nebývá zvykem.
    Díky pane poslanče,nenechal jste se rozhodit a ukázal mu,že na starého pardála nemá :-)
    Helanov

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nenechat domluvit a skákat do řeči - byly doby, kdy se tomu říkalo "výchova řeznického psa".

      Vymazat
    2. 9:44...Rozsypal normálně nechává domluvit.
      Ale v tomhle případě byl rozhozený.
      Dobře se připravil,ale pan David ještě líp :-)
      Helanov

      Vymazat
  6. Rozsypal nezklamal. Mám skutečný problém s vnímáním těchto prodejných sviní, jako lidských bytostí. Kdysi mi byli lhostejní, dnes je začínám upřímně nenávidět.
    A už konečně začínám chápat smysl hesla prezidentské fangle - Pravda vítězí. Skutečně, pravda je asi nejdůležitějším atributem společnosti. Pokud bude vždy a všude řečena, jakkoliv může být nepříjemná, společnost má šanci se zdravě vyvíjet. Pokud ne, skutečně skončíme v totalitě. A tu si díky své vlastní lhostejnosti zasloužíme.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozsypal je jenom redaktor,který musí plnit zadání hnusného šéfredaktora Šabaty.Kdyby neposlouchal,dostal by padáka.Třeba chudinka splácí hypotéku,nó ;-)
      Helanov

      Vymazat
  7. Pan doktor David rozhodně bodoval. A ukázal nám, že to jde!

    OdpovědětVymazat
  8. Presstitut Rozsypal je infantilní debil, kolaborant a zrádce ! Takové prestituty budou jednou lidé věšet !

    OdpovědětVymazat
  9. Rozsypalje kokot,pan David ho pekne utrel.

    OdpovědětVymazat
  10. Záhada: každý vánoční dokument Čt je sestříhán tak, že skončí u okupace 1968 a nenáviděného Ruska.

    OdpovědětVymazat
  11. Panu poslanci, který čestně zastupuje své voliče v EP nejde ani tak o to, aby inkvizitora "utřel" jako o to, aby lidi upozornil na falešná a pokrytecká "politickokorektní" slova nové totality a jejich sluhů. Myslím že se mu to docela daří. Připomnělo mi to Nigela Farage minulého EP.

    OdpovědětVymazat
  12. Pan David redaktora takzvaně rozsypal.

    OdpovědětVymazat
  13. Pane Davide za 1****,lépe by ho nikdo nerozebíral.

    OdpovědětVymazat
  14. Jo pane Davide dobře jste mluvil na takového člověka jste musel, mít velkou trpělivost.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A místní galérka hlupáku hlasitě hýká na podporu demagogických blábolu soudruha Davida.
      Skočte společně do zdi.

      Vymazat
    2. 09:31 Tam přece skáčete vy, když vyjete na měsíc po náměstích.

      Vymazat
    3. 9:31 = blbeček bez schopnosti argumentovat. Inu, zás-tupec č.eské havlérky

      Vymazat
  15. Mně vrtá hlavou jen taková otázečka.
    Jestliže dnes v přímém přenosu vidíme a slyšíme nehorázné "správné výklady" historie, a jestliže třeba víme, že to samé dělali např. Romanovci v Rusku, Němci u sebe a i například u nás ve velkém hned nadvakrát - za Rakouského monarchistického Habsburského "osvícení" a pak za demarše NSDAP, "zmizely" dějiny Afriky, přepisovaly se dějiny Indie, atd atd, tak jak to všechno doopravdy probíhalo?!

    Jinak když porovnáme všechny "známé" "nesrovnalosti" "správných nájemných historiků", pak z toho vyplývají některé zajímavé skutečnosti.

    Vítěz, který píše historii, se pak ukazuje většinou jako podlý, zákeřný, krutý, mocichtivý a namyšlený subjekt.
    Vítěz, který píše historii se ocitá v DŮVODNÉM podezření, že spáchal ty nejhorší zločiny, vraždy, masakry pogromy proti lidstvu.
    Vítěz, který píše historii nemá morálku. Jen se jí ohání ve svůj prospěch. Sám ji nedodržuje při nejmenší "nevýhodné" situaci.
    Vítěz, který píše historii odebírá převýchovou, zadržováním výuky, ponižováním, zotročováním, odebíráním z rodin i bráněním početí "ne vítězů" - potomky.
    Vítěz, který píše minulost, ničí historické památky (často je pak vydává za své), pálí knihy, umlčuje i všemi možnými a představitelnými způsoby nepohodlné, Ničí struktury společnosti "ne vítězů", provádí genocidu historické paměti posledních.
    Když vítěz, který píše historii narazí na někoho, kdo si nechce nechat vzít svou vlastní minulost, označí "vítěz" svého protivníka za demagoga.
    Vítěz, který píše historii se dříve nebo později ocitá ve stádiu morálním bahně a jejím chaosu a přerození.
    Vítěz, který píše minulost své oběti označuje za podlidi, pohany, ne lidi, méněcenné, zaostalé, neschopné civilizačního rozvoje.
    A největší "legrace" je, že onen vítěz se kolikrát ani své činy netají, "jen" je vyloží podle sebe.

    Co z toho splňuje "nejnovější" falzifikátor - euroatlantický svět svou činností po celém světě? A kam tedy patříme díky našim "představitelům" my?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kam patříme? Na pomyslnou šibenici. Jak se říká, spolu je chytili, spolu oběsili.
      Vzniklá situace míří k velké válce. Válce, ve které nebude vítězů, ale jenom poražených. Tak že dnes už nejde o to, zda se postavíme na tu "správnou" stranu. Dnes už jde skutečně o holou existenci.
      Musíme si všichni uvědomit, že o našich životech rozhodují duševní mrzáci, kteří by raději zemřeli, než by se stali chudými a bezvýznamnými. A o tom to je. Tyto kreatury se dostali do bodu, kdy už nás nejde dál sdírat z kůže. Alespoň ne dlouho. Společnost je předlužená. Astronomicky jsou zadlužené státy, města, obce i lidé. Jmění bank je "kryté" úvěry, u kterých se dá dnes přinejmenším pochybovat, že budou kdy splaceny. A banky vlastní právě tyto kreatury, o kterých jsem se zmínil na počátku. Východiskem z podobných situací byla v minulosti vždy velká válka. Ta jednak udělala bankovní reset a za druhé přinesla vítězům jmění z poražených zemí. Jenomže dnes máme sebezničující potenciál. Velká válka se nedá ukočírovat pouze s konvenčními zbraněmi. Dříve, nebo později někdo zmáčkne první knoflík a pak už bude všechno jedno.
      Živí budou závidět mrtvým ...

      Vymazat
    2. 8:18...Líp bych to neřekla!
      Stojíme na straně zla a dobře to víme!!!
      Nemáme žádný škraloup z minula,nikdy jsme nikoho nekolonizovali,ale dneska kopeme za agresory.
      Spolu chyceni,spolu oběšeni, lezeme dobrovolně do oprátky.
      Helanov

      Vymazat
  16. Na Slovensku nedávno student „elitního“ bratislavského gymnázia Emil Hodál napsal na sociálních sítích o vlastenecky smýšlejících lidech, že „budou první, které budeme po vítězství Zuzany Čaputové střílet“. K tomu ještě dodal: „Nech skape slovenská štátnosť aj samostatnosť!“

    OdpovědětVymazat
  17. Jen ta rezoluce, to byla velka chyba. Ten David si to snad
    pred hlasovanim neprecetl, nebot ta zminovana veta je takova
    prasarna, ze opravnuje kazdeho slusneho poslance hlasovat
    proti. Co opravnuje, primo povinuje. To je totiz to dulezite
    prekreslovani, proti tomu jsou nase sochy prkoniny. Takze
    Davidovo vymlouvani se na nejakou podstatnejsi myslenku
    rezoluce neberu. Protoze tohle tam chteli, to bylo pro
    iniciatory nejdulezitejsi. Jinak ostatni skvele.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Franto, Franto, ty jsi ten rozhovor nedoposlouchal, že?!

      Vymazat
    2. Franta 22:41
      Mě mrzí, že se v tématu schválené rezoluce motá tak zatvrzele a těžkopádně. Kdyby řekl, že si to pořádně neprostudoval, past neodhalil a udělal chybu, bylo by to sympatičtější.

      Vymazat
    3. Václave Dvořák, Ivan David je čestný člověk, který ale tentokrát udělal ve složité situaci chybu, a teď obhajuje neobhajitelné.

      A pro náš národ, zrazený v Mnichově, musí být podobné deklarace vždy nepřijatelné.

      Vymazat
    4. Vladimíre, kdyby I. David pro tuto rezoluci nezvedl ruku, byl by pozván také. Pouze by se změnil okruh otázek a hlavní by byla: Vy podporujete fašisty a antisemitisty?
      Byla to dvojsečná rezoluce, ve které se splácalo úplně všechno. Podpora fašismu, potažmo totalitních režimů, se souhlasem paktu Molotov. Když jste odsouhlasil jedno, popřel by jste druhé. A obráceně.
      Z hlasování nešlo vyjít se zdravou kůží a čistým štítem. A u SPD, která je neustále označována za "nahnědlou" by to bylo extra sledováno.

      Vymazat
    5. 8:51....Krásně jste mu to vysvětlil,bez ztráty kytičky se nedalo podepsat ani nepodepsat.
      Oni to nejsou žádní blbci a uměj ty zákony určené k prohlasování mazaně napsat.
      Helanov

      Vymazat
    6. Bez ztráty kytičky, bylo možno pouze a jen nepodepsat.

      Minimálně nepodepsat z důvodu vnitřní rozpornosti. Podepsat nekonzistentní blábol, pouze z toho důvodu, že polovina z něj po vytržení z kontextu snad nějaký smysl dává - to je pořád jenom a pouze podepsání nekonzistentního blábolu.

      Navíc tady všichni víme o co šlo a nebyla to nějaká neúmyslná chyba.

      Vláďa z Brna to popsal přesně.

      Vymazat
    7. karpi 11:09

      Kdyby se aspoň zdrželi hlasování...
      Jak je patrné i z tohoto rozhovoru, stejně jejich souhlas s rezolucí režimní poskoci použijí proti nim. Aby je shodili před jejich voliči a ukázali na nekonzistentnost.
      Mimochodem, jediná poslankyně za KSČM Konečná, hlasovala proti a nikdo jí z ničeho neobviňuje.

      Vymazat
    8. Asi nejsem tak chytrý a zkušený, jako ti, kteří vždy vědí nejlépe, co se má dělat. Vzpoměl jsem si na aforismus hodně starý, ale stále výstižný: "Škoda, že ti, kteří by uměli nejlépe řídit národní hospodářství, sedí v hospodě u piva." Ono i hlasování "zdržel se" se dá interpretovat jako nesouhlas s odsouzením totalit a tolerancí popírání holokaustu, atd. Že konečné nikdo nic nevytýká není náhoda, vždyť oni podporují vládu a dávno kašlou na nezasloužené sociální nerovnosti. Mimochodem, Konečná musela být proti, vždyť zezoluce odsuzovala komunistickou diktaturu... O národní zájem dávno nejde... Tak se podíváme na jiná její hlasování.

      Vymazat
    9. pardon, "vzpomněl", "Konečné", "rezoluce"

      Vymazat
    10. 11:40...Pusťte si ještě jednou ten rozhovor.
      Konečná hlasuje za komanče,ty asi nikdo neobviní že fanděj fašistům.
      SPD je neustále obviňována z čeho!?!?!?
      Poslanec musí brát v úvahu,za koho hlasuje.
      A dbát aby nedodal munici k nějaké dehonestaci.
      David se zachoval racionálně.
      Vždyť přeci o nic nešlo,nebo jo???
      Bylo to jenom další z mnoha zbytečných hlasování,která nemají nejmenší vliv na nic.
      Nedělala bych z komára velblouda.
      Helanov

      Vymazat
    11. Ti, kteří připravují různé rezoluce, vyhlášky atd. velmi často počítají s nahuštěností vět v návrzích a vkládají do nich úmyslně různá zvěrstva v naději, že si toho hlasující či podepisující nevšimnou. Přečtěme si např. svoje jakékoliv pojistné smlouvy. Máme pocit, že jsme pojištěni i proti nevycházejícímu slunci a zatím... Krásnou akci před lety zosnoval nemilovanější a věčný Český poslanec Marek Benda. Tehdy v době zmrazení platů ústavních činitelů (Špidla) propašoval do nějakého návrhu právě zrušení onoho zmrazení.

      Vymazat
    12. Pane Davide, jestli jsem chytrý a zkušený nemůžu objektivně posoudit a není to ani podstatné. Vyjadřuji pouze svůj osobní názor, tak jak to cítím, když si usnesení přečtu. Můžu se mýlit a protože nejsem delegován k zastupování kohokoli, můžu si to i dovolit. Ale zatím jsem přesvědčen, že pokud bych nebyl vydírán, pod takovéto usnesení bych se ze své vůle nemohl podepsat. Těch problematických vyjádření je tam na můj vkus až příliš, než aby se to dalo chápat jako kompromis. Já tam vidím zřetelné posouvání hranic toho, co má být veřejností vnímáno jako fakt a co už dále nemusí být dokazováno. Bude to pevný opěrný bod pro další přepisování historie. Pro příště už nebude snadné čelit demagogům tvrdícím, že 2 sv. válku vyvolal SSSR s Německem a že komunismus je srovnatelný s fašismem, protože se na tom usnesl EP. Vy jste přitom z takové debaty předem vyloučen, protože jste se pod to podepsal a kdykoli Vám to mohou "Rozsypalové" otlouct o hlavu.
      Konečná možná musela být proti, už kvůli odsuzování "komunistické diktatury"(kterou komunisté také odsoudili), ale jestli to byl jediný důvod já nevím a nevíte to ani Vy. Každopádně pro tento kontroverzní dokument nehlasovala a u mě tím získala bod, který Vy jste ztratil. Nemám ambice odhalit všechny motivace kohokoli, spokojím se s posouzením výsledků.

      helanov 12:57
      Nikdo Konečnou neobviní nikoli proto, že hlasuje za komanče, ale protože není blbá a není těžké svůj nesouhlas odůvodnit. Ovšem nevím kde to žijete pokud se domníváte, že komunistům nehrozí obviňování z fandění fašistům. Tato absurdnost není v posledních letech zrovna ojedinělá, zmiňovaná rezoluce to jen podporuje a nesouhlas s jejím přijetím k tomu vůbec není potřeba. Jelikož komunisté tolerují vládu, bylo by obviňování takového typu ze strany "demobloku" klidně možné. Přesto to asi ani jim nepřipadá jako dobrá munice.
      Ne vždy a ve všem jsem bezvýhradným podporovatelem "racionálních rozhodnutí", chladných kalkulů a vypočítavosti. To vše se dá dokonale logicky odůvodnit, ale někdy dokáže pořadí priorit rozházet morálka. Myslím že šlo o dost a vítězství "racionality" nad morálkou znamená zároveň porážku.

      Vymazat
    13. Pokud někdo pomáhal Hitlerovi rozpoutat válku, tak to bylo to "mírumilovné" Polsko..

      Tedy pokud by tady někoho zajímala realita.
      Shnrnutí nově oddtajněných archivů například zde:


      https://www.arfa.cz/je-tohle-zacatek-iii-svetove-valky-rozzlobeny-putin-otvira-archivy-sokujici-dukazy-ze-nemecko-zacalo-ii-svetovou-valku-ve-spolupraci-s-polskem-ktere-pak-zradilo-unikatni-dokumenty-fotky-exklu/

      Vymazat
    14. Byla v tom skryta jedna hrozba. Kdyby David hlasoval pro omilostnění Němců za II sv. padly by Benešovy dekrety a Němci by se na nás vrhli jako kobylky, Zrádkyně je v tomto případě pí. Konečná.

      Vymazat
    15. 14:56...Milý JK,já žiju v tom,že v EP neseděj poslanci skrzevá hodnocení dění před 80ti lety,ale aby tam řešili problémy které jsou před námi DNESKA.
      Nějaký papír o paktu Molotov/Ribbentrop mne-račte prominout- fakt nezajímá.
      Tyhlety mečovačky považuji jen za odvádění pozornosti od VÁŽNÝCH věcí.
      Helanov

      Vymazat
    16. helanov 16:17

      Kdybyste sledovala toto interview pozorně, zaznamenala byste, že i pan David správně argumentuje známým citátem: Kdo ovládá minulost, ovládá budoucnost

      Vše souvisí se vším a škodná, můžeme jí pohrdat sebevíc, rozhodně není hloupá a vše co dělá má nějaký cíle. I to posouvání Overtonových oken. Víc k tomu nemám co dodat.

      Vymazat
    17. Ad ID,
      Dr. Davide, za to, že jste v té rezoluci směl souhlasit s body, které už dnes snad nikdo nezpochybňuje (, jakkoliv jsou principielní), jste se rozhodl odsouhlasit i novou nehoráznou lež s dalekosáhlými následky.

      To určitě nebyl dobrý obchod.

      Vymazat
    18. 17:06...To s tím ovládáním historie je sice pravda,ale v Bruseli jsou rádi když ovládají svoje svěrače.
      Možná si někdo myslí že ty jejich vejšplechty ještě bere někdo vážně,ale já ne.
      Rozhodně si nemyslím,že by někdo změnil svůj názor na základě něčeho,co se prohlasovalo v EP.
      Takové "hlasování" poslouží jedině těm, kteří mají zájem rozdělit společnost.
      Helanov

      Vymazat
    19. Na NR jsou hákliví na kritiku europoslanců za SPD. Blbé je prohlášení, že není čas na čteni věty po větě. Když už na to nemá čas poslanec, pak je to práce pro asistenta. Je tady také možnost, že text rezoluce prověří aparát jeho strany, pokud existuje, čemuž nevěřím. Kateřina neselhala. Nerozuměl jsem útoku na Kateřinu před volbami. Jestli je SPD skutečně levicová, měli by s komunisty spolupracovat. Europoslanci za SPD patří do jakési podivné frakce. Ani tuto frakci zmíněná důležitá věta nezajímá. Myslím, že této frakci leží zájmy u vyměšovacího otvoru.

      Poslouchal jsem Kohlíčka, který odpovídal rozhodněji. Redaktor ČRo bodoval aspoň v závěru, když se dr. David zdráhal potvrdit, že Putin měl pravdu. Kdo ví proč?

      Vymazat
    20. Odborníci z NR by měli prozkoumat, jak se vybírají lidé, kteří jsou puštěni na obrazovku a před mikrofon. Asi nestačí přijít na osobní oddělení těchto veřejnoprávních prostředků a žádat o práci. Kdo se rýpe v životopisech, aby rozhodl, kdo může komentovat a komu je to zakázáno? Dostane se práce bez doporučení někoho spolehlivého? Kdo tím spolehlivým vůbec je? Příklad je tady s šéfem útvaru boje proti kybernetickým útokům, Který se jmenuje Navrátil. Že to bude idiot, to došlo i Babišovi. Rozhodl se ho vyhodit. Navrátil je stavař, odborník na cihly a keramické materiály, jako jsou hurdisky, kachličky, obkládačky, dlaždice a pod.. Po převratu se stal členem ODA. Když tato podivná strana zkrachovala, přešel do ODS. Věděl, komu je dovolena kariéra za peníze daňových poplatníků. Stal se šéfem národního bezpečnostního úřadu, kde rozhodoval, kdo je spolehlivý a kdo si ani neuprdne. Pak se z něho stal odborník na počítače. Určitě něčím lidově nasral Babiše a ten se ho chtěl zbavit. Bylo úsměvné, jak Babiš vyzdvihoval úspěchy Navrátila a současně trval na tom, aby zmizel.

      Vymazat
  18. Pan Rozsypal to nemá lehké. Zadání je jasné a nekompromisní. Ale jak to provést když mu přivedou hosta, který je vzdělaný a umí argumentovat? To je jako když mu přivedli do studia pana Kohlíčka a nařídili vymáchat ho v tématu "anexe" Krymu. Jako s ním, tak i nyní s MUDr. Davidem zase fiasko.
    Já být na Rozsypalovo místě, když mu mají přivést někoho takového, kdo si s ním jasně nebude notovat a myslí mu to, raději bych si vzal dovolenou. Lépe než být za agilního pitomce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 22:56...Asi tak...Rozsypal se měl hodit marod a nechat pana Davida Bastlový nebo Tachecí ;-)
      Ty by vzteky překousaly šňůru od mikrofonu.
      Helanov

      Vymazat
    2. Nakonec to skončí tak, že k rozhovorům budou zvány pouze ty vybrané ,,elity" Pavča Novotný, všeználek Kalousek, Janda, Minář, Hrušínský, Mádl...prostě ti, co nás ostatní převyšují o hlavu...

      Vymazat
  19. Pan doktor David super!!!Nevychovany svazacky blb je vizitkou Čro.Otřes kam jsme dospéli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pane Bagoune, ano. Pan doktor tam reprezentoval slušné lidi a pan Rozsypal mi připomínal prověrkové komise po 68 roce a jejich vnucování uznat invazi, jako "bratrskou pomoc". Tam jsme dospěli. Obdivuji pana doktora za maximální slušnost. I já jsem tak vychován, přesto na některé otázky bych asi "píp".

      Vymazat
  20. Někdy, když člověk v ČT vidí ty výslechy dotazovaných, kdy vyšetřovatel(redaktor) klade otázky na které nejde přímo odpovědět a to všeobecné skákání do řeči, mnohdy povýšenost a arogance nad pozvaným hostem(!), to je prostě hnus velebnosti. Dívím se občas, že pozvaný host nepoděkuje za to pozvání a rozhovor okamžitě neukončí.

    OdpovědětVymazat
  21. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 9:24...Tak to byl argument ako sfiňa :-)))
      Díky,mislytely!
      Helanov

      Vymazat
    2. G.B.Shaw: Moudrý napadne článek protiargumenty, hlupák autora článku.



      Vymazat
    3. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    4. 10:39...Je to váš názor.Já mám jiný.
      Helanov

      Vymazat
    5. Škoda, že "Unknown" zůstane neznámý, mohl by v dnešních "veřejnoprávních nezávislých médiích" udělat kariéru. Nebo v nich působí? Nebo je to čestný člověk, který by něco takového pod svým jménem nenapsal?

      Vymazat
    6. Soudím pane Doktore, že takového "zaťatého blba" s chováním hysterické domovnice by nechtěli ani v ČT 24, a tam se vyskytuje ledasjaké "máčo". Nadává druhým do fanatiků, ale přitom "dupe nožičkama" sám. Také smekám klobouk nad způsobem, jakým jste zvládl ten rozhovor. Jakkoliv mám už i nějakou zkušenost, nejsem si jist, jestli bych s takovým klidem dokázal zkousnout agresivní zhovadilost toho redaktora. A věcně, máte pravdu,je to z pangejtu do pangejtu. Pořád se snaží, zhusta ta samá sorta lidí, zalíbit se momentálnímu "páníškovi", vedoucí úloze....A je jim jedno, že si naplivou i do vlastního ksichtu, naplivou na své rodiče, své předky. Jen když jsou společensky konformnní...A díky za to vysvětlení k hlasování. Někdy se to stane, že si člověk akorát může vybrat, od koho a za co "nějakou koupí". A není pokaždé dost pohotový a ve střehu. Přeji v Novém roce 2020 výdrž, pohodu a, pokud možno, úspěch a klid.

      Vymazat
    7. 9:24 opět ten špatně placený provokatér, ale ani se nedivím, za moc nestojí.

      Vymazat
    8. 13:49...Připodepisuji!
      Akorát k tomu Rozsypalovi bych byla smířlivější,do hlavy mu nevidíme,nevíme co si DOOPRAVDY myslí.
      Možná jen touží být žurnalistou a chápe,že musí začít šlapáním brázdy.
      Myslíte že to za bolšána bylo jinak???
      Helanov

      Vymazat
    9. 1. Dnes již může toužit být žurnalistou leda ten,
      kdo by se ničím jiným neuživil.
      2. Všechno má své meze.

      Vymazat
  22. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  23. “Ja neverím tomu, akí hlúpi a nevzdelaní sú ľudia v tejto skupine. Nič neviete, ste neúspešní, a tak za svoje smutné životy viníte Ameriku, EÚ, mimovládky, aktérov, ktorí sa vaše životy snažia zlepšovať. Žijete v dierach, obliekate sa ako opice a jete veci, ktoré my bohatí dávame prasatám. Tak sa všetci radšej zabite, aby vaše hlúpe deti nemuseli robiť hanbu slušným a vzdelaným ľuďom.

    Za to, že žijete životy, ktoré sú horšie ako smrť, si môžete len vy sami. Vďaka Sorosovi a Denníku N má moja rodina super život, tak sa v mimovládkach zamestnajte aj vy!!!”

    Emil Hodál, slovenský gymnazista.


    https://www.napalete.sk/syn-grafika-casopisu-tyzden-chce-vystrielat-odporcov-caputovej/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Emil Hovnovál je úžasný primitiv. Bože můj, a takové prázdno studuje? Proč? Nač? Tolik vynaložené energie a pak z toho vyroste tohle. No, nebude to mít lehký život. Je to ještě mladé, tak to nemá instinkty a netuší to, že, zatím ještě pomaloučku, nadvláda neziskovek končí. Jsem zvědav, čím se to pak chce uživit, když je to blbé až běda a nic to neumí. Co bych za to dal, kdybych budoucí osud tohoto hnědého přizdisráče mohl ze studijních důvodů sledovat! V každém případě to dopadne tvrdě na hubu.

      Vymazat
    2. No, tak tohoto hodála emila , který má určitě vpíchnutý ČIP, vedou na " plný koule "

      Vymazat
  24. Pane Hodál, nevím co vás nutká zdejší přispívatele kádrovat. Nemám tak smutný život jak si malujete (bydlím ve své domku i když to není zrovna vila), ale chci žít lépe a hlavně svobodně. To se vás netýká, nechápu proč se do našich vnitřních problémů montujete, já se do problémů Slovenska taky nevnucuji a máte jich též požehnaně. Jste-li šťasten díky Sörösovi, Deníku N a "mimovládek", tak blahopřeji. Já za své štěstí děkuji své rodině, přátelům a své zemi. Nemám k vám žádné výčitky, krom jediné - nepotřebujeme vaší radu. Dovoluji si vám a celému Slovensku popřát hodně štěstí a zdraví v roce 2020.
    Pražák inženýr z Čech.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pane Adonisi, omyl! Taktéž jsem vystartoval na přiblblo Holát a dehonestoval intelekt pana Karpiho a lál mu vošklivě, leč těsně před publikováním mi přišlo podivné, že by se pan Karpi, působící na mě do té doby jako myslící člověk, vycajkoval takovou zjevnou zhovadilostí. Takže jsem si klikl na ten odkaz na konci. Pravda je, že to pan Karpi se způsobem vyvěšení poněkud nedomyslel - ale to já ve své reakci taktéž. Naštěstí jsem včas zabrzdil. Sice na poslední chvíli, ale včas.

      Vymazat
  25. Paní Alena Liebmanová se odmítá zaregistrovat na účtu Google, nicméně mě požádala, abych vložil její komentář včetně uvedení jejího jména:
    "Výborně a děkuji pane Davide. Redaktor Rozsypal je absolutní ignorant!!! Nemá vůbec, ale vůbec ponětí o tom jak funguje Evropská Unie a jak jsou schvalovány zákony v tom nesvobodném společenství! Což je však tragické, on tomu co říká, snad opravdu věří!!!! To snad ani není možné, že takový HLUPÁK jako Rozsypal pracuje v rozhlase. Snad inteligentní posluchači pochopí jak jste mu ve Vašich odpovědích dokázal jaký je nevědomec. Při poslechu, inteligentní a historie znalí a informovaní posluchači sice pochopí, ale hlupáci a účastníci z Miliónu chvilek s vymytými mozky asi těžko. Je hrozné kam až jsme v naší zemi klesli. Děkuji Vám za pečlivou práci v Evropském Parlamentu. A.Liebmanová"

    OdpovědětVymazat
  26. dvořáku, ty nekonečný rudý idiote zase mažeš, dobře.
    Vy rudý kurvy jste jen po celá desetiletí lhali, vtloukali jste ve školách dětem do hlav jen tu ruskou lež. Dnes se doba změnila a věci se začínají nazývat tak jak jsou.
    Zrovna čtu článek jak rusák před 80 lety napadl bezduvodu Finsko, jak ve 40 roce zabral Stalin pobaltské státy, ptám se proč vy rudí lháři se tohle neučilo,tak ať pan David s raději drží prolhanou hubu a k ničemu se pokrytec nevyjadřuje!
    Pan Rozsypal si s ním krásně vytřel pozadí chichiiááá

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty hochu, ty nemáš nastudováno, aneb zjisti, proč je kurva kurvou?

      Vymazat
    2. Předsudečně nenávistný anonym 9:16 opět prokázal svoji omezenost: Finsko napadl Sovětský svaz vedený Stalinem. To není dnešní Rusko. Mimochodem, Finsko spadalo pod carskou korunu a svobodu Finům daroval rudý Lenin. To samé pobaltské státy. Jestlipak vůbec chápe, jaký je omezený a nevzdělaný trouba?
      Hodnocení dialogu Rozsypal versus David náleží posoudit naši čtenářům, pro které měřítka toho nepříčetného a nevychovaného jelita 9:16 nejsou směrodatné.

      Vymazat
    3. 12:33 Svobodu jim daroval Lenin, tak si je mohl Stalin vzít zpátky, tak jako Putler Krym. Vidíš DVOŘÁKU co je RUS ZA HAJZLA, včetně tebe, ty s tím ruskem skoč do zdi!Jen lžeš a překrucuješ, co taky od ubožáka rudého jako ty čekat!

      Vymazat
  27. Pane Dvořáku, neznáme se, snad jen přes slova na zdejších stránkách NR, předem vám všem děkuji za zdejší prostor, kde se potkavám s lidmi stejného zaměření. Nevím jak tento prostor dezinfikovat před primitivy. Nechci cenzuru a potlačování názorů, ale často se zde urodí bezobsažné a provokativní písánky plné vulgarit, které by si zasloužily samostatné stránky (něco jako detox), nebo alespoň je takto označit a zveřejnit, aby se normální člověk nemusel zdržovat jejich luštěním. Díky za pochopení.

    OdpovědětVymazat
  28. V tomto rozhovoru panu Davidovi pěkně "vymáchali čumák" za podporu rezoluce EU. Bránil se statečně, ale přemýšlivého posluchače nepřesvědčil. Na jedné straně tvrdí, že rezoluce je především namířena proti nacismu a jiným hnutím, na druhé straně tvrdí, že EU je postavena na základech velkoněmeckého nacismu, tedy ovládnutí Evropy. Z toho mi vychází, že EU přijala rezoluci kritizující kořeny vzniku EU. To snad nemyslí vážně, to si z nás dělá pr.el???
    Též nepochopil, že ta rezoluce je namířena mj. proti pomníku Koněva, tedy anuluje rozhodující podíl Rudé armády na porážce fašismu.
    Moc dobře se na daný rozhovor nepřipravil, respektive není schopen překročit svůj vlastní stín. Jinak by věděl, že Ruská osvobozenecká armáda ROA vtrhla do SSSR po boku hitlerovských vojsk již v létě 1941. To byl jejich oficiální název od začátku až do konce. Vlasovci se jim začalo říkat až po sběhnutí generála Vlasova v r. 1942.
    Vnímám pozitivně zřízení Naší republiky. Ale čím dál více jsem přesvědčován o nekompetentnosti pana Davida, především co se týče mezinárodní politiky a historie. Domácí parketa mu svědčí lépe, i když i tam se dopouští omylů.
    Mik

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejen k anonymu 19:58, ale i vzkaz pro p.Davida.
      Vážený anonyme, myslím si přesný opak než vy. Redaktor Rozsypal "vymáchal čumák" p.Davidovi. Myslím, že tomu bylo naopak. P.Rozypal dostal od pana Davida lekci,jak by se měl vést nestranný , objektivní rozhovor. K p.Rozsypalovi. Je zřejmé , že nemá kritické myšlení, ale možná to bude tím, že je v zajetí svých "ideologických" a současných klišé. Jako např výrok: Koněv byla kontroverzní osobnost a hotovo. Jistě v tomto kontextu to můžeme říci o mnoha známých osobnostech na př Churchil. Svoje tvrzení dokládám , jak je redaktor náchylný k vytrhávání faktů, událostí, dějů ze souvislostí a není schopen chápat zejména dějinné události v času ve kterém se udály. Kdo si rozhovor vyslechl nemohl to nezaznamenat, protože to bylo zcela evidentní, jak je rozhovor veden. Dle mě je to vzorek , že nejen ČT ale i ČR+ je ve zpravodajství a v rozhovorech neobjektivní.
      Nyní k panu Davidovi. Nebudu zastírat, že mu fandím, je to člověk , který na rozdíl od pana Rrozypala, dle mě kriticky a nezávisle myslí. Chtěl bych se vyjádřit pouze k jeho hlasování o rezoluci EPz 19.9.2019. Řeknu to takto. Když byl v EU parlamentu prof.Keler, tak jednou byl kritizován za to proč pro to hlasoval. Odpověděl, že si příště bude muset dát velký pozor na to co tam případně vsunou s čím on nesouhlasí. To je přesně ten případ , jak hlasoval p.David. Já si myslím, že to byla chyba a to p.David nepřiznal. Víte v čem je nebezpečí, nějaký evropsky a nebo nevím, jak naladěný náš ministr školství začne ono usnesení zavádět do školních učebnic. Dle mě to bude příklad právě onoho přepisování dějin o kterém se hovořilo na začátku rozhovoru.Já vím, že tím, že by byl p.David proti, nic by se nestalo, stejně by to odhlasovali, ale stejně myslím, že to byla jeho chyba.

      Vymazat
    2. Škoda, že pan Rozsypal nazažil totáč, docela by uspěl u prověrkových komisí.

      Vymazat
  29. A seznámil jste se dobře s tou rezolucí? Mě se taky původně vůbec nelíbilo, že tu rezoluci všichni naši europoslanci (kromě Konečné) podepsali. Jenže s celou rezolucí jsem byl líný (či mi bylo protivné) se seznamovat. Ale přiměl jsem se k pročtení článku pana Davida na Parlamentních listech, který se tou věcí zabývá. A teď to hodnotím jinak.

    OdpovědětVymazat
  30. Proč tu furt řešíte, jak kdo hlasoval pro tu rezoluci? Proč si nepoložíte otázku, kterej debil (debilové) tu rezoluci vůbec vymyslel a sepsal a chtěl o ní hlasovat? Proč nikdo nehledá myšlenku, komu vlastně EUroparlament prospívá? Proč nevidíte i druhou stranu, že na válce vždy vydělá zbrojní průmysl a bankéři, a je jedno, za kterou stranou stojí či se bojuje? Proč nyní všichni pláčete, jak nás EU okrádá, když jsme měli všichni možnost o vstupu do EU hlasovat? Proč nyní nedrží Češi pohromadě a opět si ubližují primárně mezi sebou (krádeže, korupce, lobbing, dezinformace, vlezdoprdelení...)? Až každý začne používat rozum, budeme mít všichni pohodu.

    OdpovědětVymazat

Redakce vás žádá, abyste diskutovali slušně, nenapadali spoludiskutující ani autory, abyste argumentovali věcně a fakty. Děkujeme.