Reklama

neděle 26. ledna 2020

Ivan David: Tvrzení, že SSSR rozpoutal 2. světovou válku, lze implementovat jen do zcela dutých hlav

Eruposlanec Ivan David a spisovatelka Lenka Procházková
Rozhovor s Ivanem Davidem vedl Vladimír Franta
26.1.2020 Sputnik
Sputnik již psal o pokusech EU pod rouškou jiných problémů mediálně položit rovnítko mezi totalitu hnědou a rudou. Zřejmě jde o rafinovaný tah, jak zmást veřejnost i politiky, aby se mohly přepsat dějiny a aby se začal psát nový světový pořádek. Tento trend dokonce rozhádal české politiky zasedající v roli europoslanců v Bruselu.

Vážený pane doktore, dnes bych se Vás rád zeptal na problém s vlaječkami na stolech v EP. Proč se takováto věc vůbec dostane na pořad dne a jak se na to vesměs reagovalo?

Evropská unie, jejímž nástrojem je vedle mocenského centra v nikým nevolené Evropské komisi také Evropský parlament, usiluje o svoji nadvládu nad státy a národy a jejich postupnou likvidaci a rozpuštění do říše vykořeněných „svobodných“ spotřebitelů. Pokud se to někomu zdá přehnané, pak asi nezná výroky představitelů Evropské unie.

Například Prezident Evropské komise Jean Claude Juncker:

„Hranice jsou ten nejhorší vynález, který kdy byl politiky vytvořen.“ (cituje ho třeba The Daily Mail, pozn. red.)

„Příliš posloucháte své voliče. Chovejte se raději jako Evropan na plný úvazek.“ (cituje ho The Telegraph, pozn. red.)

„Měnová politika je závažný problém. Měli bychom o tom diskutovat v tajnosti, v euroskupině. Jsem připraven na to, být označen jako nedostatečně demokratický (...) Jsem pro tajné, tmavé diskuse.” (tento i další výrok podle listu The Telegraph)

„Na něčem se dohodneme, necháme to ležet a čekáme, co se stane. Pokud nikdo nezapříčiní rozruch, protože většina lidí nerozumí tomu, co bylo rozhodnuto, pokračujeme krok za krokem, dokud není cesty zpět.“

Předseda Evropského parlamentu Martin Schulz: „Potřebujeme ducha evropského společenství. A v případě nutnosti to musí být vynucené silou. Nelze – a já patřím k lidem, kteří to říkají, abychom v 21. století globalizaci a globální problémy řešili nacionalismem. V jistém okamžiku je třeba bojovat a je třeba říct, že v případě nutnosti budeme proti jiným bojovat, abychom dosáhli svého cíle.“ 



Stačí?

Současný předseda Evropského parlamentu David Maria Sassoli zvolený „evropskými lidovci“, „evropskými socialisty“ a liberály („Renew“) ve své nástupní řeči označil naši vlasteneckou frakci Identita a demokracie jako nacionalisty, proti kterým musí být vyhlášen režim „cordon sanitaire“. To je vojenský pojem označující režim izolace nebezpečně infekčně nakažených. V praxi to znamená, že jako jediná frakce nemáme zastoupení ve vedení žádného orgánu Evropského parlamentu. Ostatní frakce přistoupily na to, že nás nikam nebudou volit. Včetně frakce GUE paní Konečné.

Jako vlastenecká frakce máme jako jediní (kromě stoupenců brexitu a ojedinělých konzervativců) na stolech národní vlaječky. Protože státy a národy mají být likvidovány, vymyslel si, že vlaječky jsou „banery“ a ty jsou v jednacím sále zakázány. Těm poslancům, kteří je přes noc nechali na stole, je nechal vyhodit do odpadu. My jako Identita a demokracie jsme se tomu odmítli přizpůsobit a přinesli jsme si nové vlaječky. Na osmiminutovém záznamu z jednání se můžete přesvědčit, že tomuto rozhodnutí předsedy tleskaly všechny frakce samozřejmě včetně Sjednocené levice, v níž dlí Kateřina Konečná. Výjimkou byly frakce Identita a demokracie, v níž je SPD, a konzervativců, i když ti většinou vlaječky nepoužívají.

Určitý spor o státní symboly, viz hádání o pomlčku, ve své době dokonce znamenalo i urychlení zániku ČSFR.

Myslím, že vlaječky k urychlení zániku Evropské unie nepovedou, ale arogance moci vládnoucích sil EU se slabomyslným subjektivismem a triumfalismem mohou být v tomto smyslu úspěšné. Někdo vidí v rozpadu EU hrozbu, já naději, a to proto, kam ve svém vývoji dospěla.

Za Václava Klause například zase vlajka EU nevlála na Hradě. Kterým směrem a kam se posouváme.

Jsme posouváni směrem k totalitě, a to pravicové. Že se toho zúčastňují užiteční idioti, kteří sami sebe pokládají za levici, to na směru nic nemění. Snahy „nové levice“ vycházející z bizarních myšlenek „frankfurtské školy“ pomáhají rozkládat společnost. Jde zejména o Zelený úděl, podporu imigrace a posedlost právy menšin. Rozložené společnosti se pak ujme hyperburžoazie, k níž například takový Babiš se svými ubohými miliardami nepatří, ač se usilovně snaží.

Václav Klaus tušil, kam vývoj směřuje, neměl však sílu vývoj zvrátit, naivita občanů, kteří věřili, že touhou Západu je nabídnout jim dobro, byla silnější. Do chomoutu jsme lezli ochotně, naši nepřátelé se ani nemuseli moc snažit.

S Evropskou unií se jednoznačně posouváme k totalitě se všemi z toho plynoucími důsledky.

Tvrdíte, že v minulém článku o evropské směrnici (19. 9. 2019) jsme nadržovali Kateřině Konečné…

Ať se čtenář přesvědčí, je-li Váš článek objektivní. Možná je, možná není. Že lžou Haló noviny, to mě tolik nepřekvapuje, je to stranický deník a chce stát za mediálně viditelnou členkou, a proto vytrhává věci z kontextu. Ale proč je vytrhává z kontextu Sputnik?

Ano, hlasoval jsem pro usnesení, ve kterém jsou naprosté nesmysly, jako že se Sovětský svaz podílel na rozpoutání 2. světové války, ale současně ve stejné rezoluci je celá řada tezí, které odmítat nelze, tak jak to udělala Kateřina Konečná. Takže když hlasovala proti, tak byla proti odsouzení zločinů totality a odmítla nepřijatelnost popírání holokaustu. (Názor MUDr. Davida, pozn.).

Já jsem nikdy na rozdíl od Kateřiny Konečné a Haló novin nevytrhával jednotlivost o paktu Ribbentrop-Molotov z kontextu a rezoluci jsem citoval celou, včetně tvrzení s nimiž souhlasit nelze. Podle mě je v rezoluci nejpodstatnější to, s čím nelze nesouhlasit. Paní Konečná se naopak domnívala, že s tím nesouhlasit lze. Já bych se s ní dál nepřel, ale ona na mne zaútočila a stále v tom pokračuje. Asi nemá jiné téma, nebo jí snaha pokoušet se mě poškodit hodně leží na srdci, nebo možná na jiném orgánu. Tak dobře. Když to pokládá za dobrý nápad…

Sputnik poskytl paní Konečné prostor k vyjádření za poslední rok asi 20x. Mně to nevadí a nezávidím jí to. Svědčí to o blízkých vztazích a následné snaze jí vyhovět. Zřejmě tak vznikl Váš článek. Další dva byly také proti mně. (Kateřina Konečná: V europarlamentu ostudně hlasovali o historii, selhalo i SPD. VIDEO; Mezi Konečnou a SPD to vře. Spojili se s lidmi z EP, které nezajímáme, tvrdí komunistka a připravuje žalobu na Okamuru) Tyto články zase vytrhávají z kontextu onu jednotlivost. Nevím, jestli z lenosti nebo nepoctivosti. Myslím, že paní Konečné nejvíc vadilo konstatování, že je k totalitním systémům řazen i komunistický režim. Podle mě je totalitní i Evropská unie. Samozřejmě nelze srovnávat komunistický režim v Československu s řáděním hitlerovských armád v Sovětském svazu. Evropská unie zatím také nevraždí, jen umlčuje a poškozuje a snaží se likvidovat.

Proti nařčení, že „zabředávám“ se argumentovat nedá, je to typický argumentační faul. Že „hlasuji pro pokus unie křivit dějiny“, je další manipulace. Kromě těch, kteří rezoluci předkládali, by sotva kdo tvrdil, že Sovětský svaz zapříčinil 2. světovou válku. Byl jasně její hlavní obětí. Naprostá většina z oněch 535 hlasujících „pro“ rezoluci schválili kvůli ostatním bodům rezoluce. O tom jsem přesvědčen.

Autorství mnozí připisují komisařce Věře Jourové. Nejsem její příznivec, ale ona minulý týden v rozpravě na plénu jasně řekla, že působení Německa v 2. světové válce nelze s působením Sovětského svazu srovnávat. Proč o tom nikdo nepíše? Dějiny jsou stále stejné, ale dají se ovšem různě vykládat a historici jsou jen objektivní nebo neobjektivní více nebo méně.

Tvrzení, že Sovětský svaz rozpoutal 2. světovou válku lze implementovat jen do zcela dutých hlav. Těch přibývá i pod vlivem zk*rv*ní školství, na kterém se mocně podílí i ideologie prosazovaná frakcí GUE, v níž dlí paní Konečná. Ano, „zk*rv*ní“. Pokud se Vám zdá, že mluvím sprostě, najděte si video s naší diskuzí s paní Konečnou ve Štětí, kde se paní Konečná řečnicky táže: „Do prd*l*, kde je ten problém?“ (33. minuta).


Jestli chce paní Konečná válku, bude jí mít, protože ji rozpoutala, přiživuje, a nemíní toho nechat.

Nic takového, co by připomínalo někdejší levici usilující o příležitosti pro všechny, už v Evropském parlamentu dávno není, a tak je paní Konečná ve frakci, která prosazuje co největší množství imigrantů do Evropy, zánik národních států, Zelený úděl, 50 druhů pohlaví a takové nesmysly (Podle Ivana Davida měla Kateřina Konečná v Evropském parlamentu hlasovat pro usnadnění migrace do ČR. Europoslankyně Konečná i její okolí tuto informaci dementují, pozn. autora). Kdyby si snad chtěla dát na stůl českou vlaječku, tak by jí okamžitě vyloučili jako nacistku. Takový to je spolek.

Dnes umírají poslední pamětníci války. Opravdu si myslíte, že se brzy nedočkáme, že se začne tvrdit, že válku vyvolal SSSR? Již se strhávají pamětní cedule, budou se určitě přemisťovat sochy vojevůdců. Copak tohle není reálné přepisování dějin a učebnic?

Žádné ONO nezačne. Někteří začali, ale moc velkou veřejnou podporu nezískali. Sochy „se“ přemísťovaly i dříve, například Masarykové zmizeli. Koněv „se“ nepřemístil a jsem přesvědčen, že přemístěn nebude. Pavel Novotný s propagovanou sochou je pro velkou většinu veřejnosti trapný tajtrlík. Kam dospěl obsah učebnic, to nevím, ale hlavně se historie vyučuje minimálně. Ani moje generace nevěřila všemu, co bylo v učebnicích. Pokud se mění učebnice, je to z iniciativy zdejších kolaborantů, nějaká rezoluce Evropského parlamentu toho sama jistě nedosáhne. Každá taková akce vede k reakci.

Symboly rudé hvězdy byly ve své době odstraňovány z památníků Rudé armádě na našem území a na Olšanech jsou tyto hvězdy schválně natřeny nahnědo. Přitom hnědé nebezpečí je nacistické, nikoli sovětské. Není zde tendence položit rovnítko mezi SSSR a nacistické Německo? Na různých akcích včetně Milionů chvilek pro demokracii tato logika frapantně zaznívá, zobrazuje se na transparentech.

Na natírání hvězd stačí jednotlivec, na natírání tanku musí být parta blbců s podmínkou, že jí nikdo nepřekáží. Naprostá většina lidí si myslí svoje navzdory rezolucím a článkům. Ale jsou to voliči. Když se někdo chce znemožnit, má příležitost. Jistě ani voliči ODS nejsou ve své většině nadšeni Pavlem Novotným. Ano, někdo se snaží, ale já si nemyslím, že může být úspěšný, byť i s podporou médií. Milión chvilek jsou 2 % populace. Já bych je nepřeceňoval i přes veškerou mediální podporu. Ta spíš poškodí mediální podporovatele.

Prezident Zeman dal na vědomí, že pochybuje, že by krom EU mohla být jiná alternativa. Co o tom soudíte nyní v roli europoslance?

Něco podobného tvrdili někteří politici o Rakousko-Uhersku. A jiní zase říkali něco jiného, a to bych parafrázoval větou: „Byli jsme před Evropskou unií, budeme i po ní.“ Ale to platí, jen když odejdeme. Zůstaneme-li, za několik málo desítek let po nás nebude ani stopy. Nositelé zbytků genetického materiálu budou mluvit jiným jazykem a žít v degenerované kultuře. Nevím, jestli to pan prezident a jeho mluvčí míní tak, že zánik národní kultury je nevyhnutelný, nebo že úpadek nakonec vyústí ve šťastnou budoucnost, nebo že prostě nemůžeme dělat nic…

Česká republika na palubách letounů ČSA, které nyní létají pod barvami Smart Wings či Easy Jet, již po přistání v Praze nehrají Vltavu. V CEVRO institutu jsme slyšeli názory, že ambasády zejména menších zemí by se měly přesunout do Bruselu (viz názor Brendana Simmse). Je „kauza“ vlaječek na stole věcí skutečně jen „banální“?

Pokud v Cambridge přednáší historii takto popletený profesor zcela se míjející s realitou, je otázka, kam to zavede mysl jeho posluchačů. Myslím, že nedocenil skutečnost, že Spojené království už není koloniální velmocí. Pokud někoho takového pozve k přednášce europoslanec za ODS, vypovídá to i o něm a o ODS.

Kolaborantů s jakoukoli právě vládnoucí mocí nikdy není málo. Ochotně se přizpůsobují Rakousko-Uhersku, Protektorátu a Třetí říši, stalinskému a brežněvovskému Sovětskému svazu a zase Západu a Evropské unii. Odstraňují symboly a zavádějí jiné, aby se zavděčili.

Kolaboranti jsou mocí oblíbeni, neboť jsou její oporou. Ale jak si můžeme všimnout, nejsou oporou dostatečnou a říše se přesto hroutí. Nemusíme však mít obavu, vstanou noví kolaboranti.

Ruský prezident v nedávném vystoupení k Federálnímu shromáždění RF hovořil o aspektech ruské suverenity. Jak je to s tou naší suverenitou. Jak dalece jsou směrnice a nařízení EU v nadřazené pozici vůči našemu vnitrostátnímu právu? Do jaké míry mají smysl české orgány? Postupně pozbydou moci? Má to tak být?

V případě České republiky se nedá o suverenitě s vážnou tváří hovořit.

Ještě jednou ke kontroverzi s Kateřinou Konečnou: opravdu se domníváte, že Kateřina Konečná svými kroky jakoby posvěcuje totalitu? Zatím se přece „totalitně“ chová EU, nebo ne?

Ano, EU se chová totalitně. Proto schvaluji rezoluci, která se zaklíná bojem proti totalitě. Frakce GUE, v níž Kateřina Konečná vývoji k totalitě značně napomáhá. Napomáhá totalitě pravicové, nikoli levicové. Kateřina Konečná naopak svým hlasováním boj proti totalitě odmítla. Rezoluce byla v některých tvrzeních nepřijatelná, v jiných nepopiratelná. Zdržení se hlasování je jen slabší „ne“. Tak hlasovala většina naší frakce Identita a demokracie. Nejlepší by bývalo bylo nehlasovat vůbec, vytáhnout kartu z hlasovacího zařízení. Nepředpokládal jsem, že se z deklarace bude účelově vytahovat jen jedna teze.

Děkujeme za názor a rozhovor.

213 komentářů :

  1. Čím dřív vystoupíme z Evropské unie tím lépe. Na vlastní oči budeme vidět, jaký velký přínos vystoupení z Evropské unie bude mít Británie. Nikdo jí nebude diktovat koho má přijímat na vlastní území a koho ne. Bude to suverénní stát. Evropská unie nám nic dobrého nepřinese, ba naopak jenom porobu a útlak.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zapomeňte na EU. U nás o tom kdo rozpoutal 2 světovou válku rozhoduje velvyslanec USA. Lokajové jen plní příkazy. Hřib je toho příkladem. Hrabe se do zahraniční politiky, pod vlajkou USA by válčil s Čínou a porazil i Putina. Pravda je ale taková, že v Praze toho moc nedokázal. Když si dnes vezmete vozík a projedete s ním centrum Prahy, tak ho bez problému naplníte nakoupenými drogami, které jsou k mání na každém rohu. Tady se vnucuje otázka, kdo vybírá výpalné za prodej drog, nebo si někdo jen tak zadarmo zahulí. Jestli pak on se ten Hřib nezabral tolik do kolaboranství, že zapomněl řídit Prahu.

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    3. Pane Davide, možná by bylo lepší na své pochybení zapomenout a ne ho stále rozmazávat. Udělal jste prostě chybu (stále si myslím, že jste si to celé důsledně nepřečetl). Pokud Vám někdo odkáže celý majetek a v závěti vyjmenuje 999 úžasných movitých položek v hodnotě 100 milionů a JEDNU JEDINOU POLOŽKU dluhu za 1 miliardu, přijmete takovou závěť? Jste inteligentní člověk, takže jsem přesvědčen, že to odmítnete. Stejně jste se měl zachovat i v případě tolik rozmazávané rezoluce EP. Kvůli jednomu špatnému bodu jste měl buď hlasovat proti nebo se hlasování zdržet a uvést konkrétní důvody, proč jste zaujal právě toto stanovisko. Vy to děláte přesně naopak. Nejdříve jste odsouhlasil, že SSSR rozpoutal 2. světovou a těď říkáte, že to není pravda. A ty neustálé útoky na Konečnou Vám také neprospívají, měli byste spíše spolupracovat. Přeji Vám hodně štěstí, zdraví a odvahy hájit zájmy České republiky.

      Vymazat
    4. 19:05 Naprosto správně čtu články od ekonomů a různých vzdělaných lidí nikomu se nelíbí šílenství eu. 23:17 Souhlas Praha je příklad jak by to vypadalo za vlády demožumpy a pyjátů.

      Vymazat
    5. „Čtvrtou říši nedovolíme!” Okamura o EU, stíhání Salviniho a českých Pirátech: Zásadní nařčení:

      https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/-Ctvrtou-risi-nedovolime-Okamura-o-EU-stihani-Salviniho-a-ceskych-Piratech-Zasadni-narceni-611406

      Vymazat
    6. Toto 27.1. má naprostou pravdu. Dr.David nedokáže vysvětlit, proč hlasoval pro rezoluci, že pakt Ribentrop-Molotov byl příčinou rozpoutání 2.světové války. To co teď píše měl říci EP v debatě o návrhu rezoluce.

      Vymazat
    7. Možná se vystoupením z EU zachráníme, ale jen tehdy, když nebude následovat velká americká útočná válka proti Východu. S NATO nemáme šanci - budeme jen k usmažení vč. NATO. EU v americké válce zmizí. Těch pár Amíku v EU - ti budou klidně obětováni. Zaútočíme a dostaneme takovou přes hubu, že tu nic nezbude. To bude vyhovovat USA, ale ani ony se z toho nedostanou, pokud zaútočí. Země skončí jako chladná planeta Mars.

      Vymazat
    8. 27. ledna 2020 10:59 - toto bych připodepsal.

      Chybu udělá každý, zvlášť v tom bruselském svinčíku. Bohužel, i u těch nejlepších z nás, s odvahou říkat a dělat nepohodlné věci jde občas ruku v ruce i neskutečná umanutost a zabejčilost hodná lepší věci.

      Pokud se bude hádat David s Konečnou, nacionalisti s komoušema a další s dalšíma a budou ten nešťastnej prd přiživovat, jen aby dál a dál hořel jasným plamenem, je to dobrá zpráva pro druhou stranu fronty.

      A ještě.

      "V jistém okamžiku je třeba bojovat a je třeba říct, že v případě nutnosti budeme proti jiným bojovat, abychom dosáhli svého cíle.“

      Má pravdu, Genosse, což ?? Učiti se i od nepřítelů svých.

      Vymazat
    9. 10:59
      Jste na omylu. Ten jeden bod není za miliardu, to je vaše demagogie, ale nanejvýš za 10 miliónů a to už je ok. Ta miliarda je spíš to, co provedla Konečná, ta podporuje migraci, podporuje cenzuru a jde EU na ruku.

      Vymazat
    10. Pro Toto: Naprosty souhlas. On citi svoji chybu, boji se, ze mu to oponenti pri prvni prilezitosti omlati o hlavu, proto porad opakuje, ze s obvinenim SSSR z odpovednosti za zahajeni II. svetove nesouhlasi. Ale chybu nechce priznat, tak stale poukazuje na nejaka jina ustanoveni EP o historicke pameti, ktera jsou
      podle neho dulezitejsi a spravna. Ten primer s dedictvim jste trefil a ano, nemel uz by to stale
      rozmazavat. Take naprosto souhlasim s tim, ze tyto
      sily - KSCM a SPD by mely spise spolupracovat a ne
      se k sobe stavet nepratelsky.

      Vymazat
    11. Nešlo EU vysvětlit, že pokud budou trvat na článku, že 2.světovou válku začal pakt Ribbentrop-Molotov, potvrdí fakt, který jsme se učili před rokem 1989, že dokud byla naděje, že Hitler zaútočí na SSSR, tak Hiler vlastně žádnou válku nechystal. Mělo se trvat na zrušení této pasáže. Protože se tím legalizoval mnichovský diktát a obsazení ČR Němci. Souhlasím s Kateřinou Konečnou.
      bv

      Vymazat
    12. 11:08 Protože do tý doby šlo o dvě nesouvisející vzájemně války! Jedna zvaná japonsko-čínská vypukla na Mostě toho Marca Pola u Pekýnu v roce 37 a druhá polsko-německá pak 1. září střelbou na Westerplatte. Jinde se na zemi neválčilo, vyhlášení války Německu ze strany Velké Británie a Francie byla čistě diplomatická záležitost. Teprvá de facto vyhlášením války USA z strany Německa a jeho spojeců včetně Slovenska nastala situace, kterou lze označit za počátek globálního konfliktu ...

      Vymazat
    13. Nevim proc,

      no prijde mi, ze jak muj hrdina, samozrejme Ivan David, tak s Katkou, by tvoril - dobry tym.

      Katka je mirne raznezsi, Ivan rozvaznejsi, no co se mame opet vracet k terminu - diplomacie?

      Ale tu spolupraci, si skutecne dokazu predstavit.
      Obema to mysli, jsou prakticky na jedne rovine.
      Jeden zaklad, ono demokracie je umeni i spolu diskutovat.
      Jinak se dale, nikdo z nas, neposune.

      nobody

      Vymazat
    14. Velmi se mýlíš. Ta Katka je spratek, který se řídí stranickou direktivou, že SPD jsou fašisti a hotovo. Ona svou hlavou moc nic nevymyslí, spolupracovat nedokáže a ani nechce. Navíc hlasovala pro totality všeho druhu tím, že odmítla rezoluci Evropského parlamentu, na kterou tu všichni nadáváte. Divím se vám, že to nevidíte.

      Vymazat
  2. proč se zabýváte pitomostma?
    Tohle se dá za patnáct minut nebo na padesáti řádcích vysvětlit nezvratnými argumenty!
    Podívejte se na Putina. Ten to rozebral tak, že největší štváči v Evropě prohlašují, že Putin ovládá a manipuluje s CIA, neboť ta vydala prohlášení o Polských a Ukrajinských fašistech.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tvrzení, že SSSR rozpoutal 2. světovou válku to je jako tvrdit, že vám fekální vůz přiveze čistou pramenitou vodu.
      Ale i tomu by vymyté mozky byly schopné věřit.

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    3. A to rus neodtajnil vsechny dokumenty
      Valecne predvalecne i povalecne..
      To teprve bude jizda
      Rus to bude davkovat pomalu a jeste dnes dlouho po 2 valce bude hodne lidi bolet hlava
      Hlavne korporace

      Vymazat
    4. Takže Židé správně požadují zavřít každého, nebo ho rovnou recyklovat, kdo poopírá nebo, nedej JHVH, dokonce schvaluje holokaust ŽIDŮ... ale holokaust SLOVANŮ může popírat a SCHVALOVAT kdo chce, jako vybití stáda oslů (osly beru dle definice rabína Ovadia Josefa) o jehož pastviny a cennosti pod zemí se rádi podělí přeživší s přisluhovači z lichokopytníků. Já tvrdím, že stejně trestné musí být i popírání holokaustu nás Slovanů - těmi samými Němci!
      Za přeživší holokaustů se dnes považují i potomci přeživších narození dávno po válce... jsme tedy přeživšími všichni, a to i přeživšími Války třicetileté a doby ledové.
      Upozorňuji, že narozdíl od některých menšin rasisticky nevyvyšuji Slovanstvo nad jiné lidi, ale nesouhlasím s naším rasistickým ponižováním do Gádžů a do Gójim... či do káfirů a nepokřtěnců... Nejsme-li my, Češi lepší jiných, nejsma ani horšími.
      V tom má paní europoslankyně Konečná pravdu, ovšem plně chápu, že synagoga dbá svých a především svých zájmů v dané výronu z EU parlamentu ošetřených. Ovšem poslanci z nich by kromě vlaječek národů za které byli zvoleni měli dbát i jejich zájmů na roveň se zájmy jiných a v tomto hlasování byl náš Slovanský a tedy i ČESKÝ zájem upozadněn. Podpořit ho v tomto znění tedy bylo, podle mě, chybné.
      Kromě 6ti molionů Židů Němci povraždili také 30 milionů Slovanů a nás před vyhlazením zachránila jenom včasná porážka Německa. Český národ totiž nemá bezpečnostní zásoby genofondu v diasporách na všech kontinentech.

      Vymazat
    5. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    6. 9:02...S tím holocaustem je to jednoduché, o zavražděné židy vůbec nejde.
      Jde jenom čistě o zdůvodnění okupace srdce Orientu ruskými a východoevropskými invazisty.
      Kdyby se v OSN kdysi neoháněli holocaustem, tak by jim ten nebohulibý spolek nikdy nepřiklepl kus CIZÍHO území.
      Takže holocaust=už dáávno jenom kladivo na Palestince, nic víc.
      Dalo by se i říci, že izraelští jestřábi se živěj popelem a kostmi svých tragicky zahynuvších předků.
      Pánbu jim to žrádlo požehnej, a hrom jim no z huby vyraž.
      Helanov

      Vymazat
    7. 10.55 Jak si říkal po Jom Kipurské válce pan Jajteles: OSN, když jsi chtěla náš Židovský národ obdarovat nějakou zemí která ti NEPATŘILA... proč jsi nám nedarovala Švýcarsko?

      Vymazat
    8. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    9. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
  3. Mě by zajímalo, jak to je teď s těma vlaječkama. Jestli je tam máte, nebo ne?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když zasedají, tak je mají před sebou. Možno shlédnout na stránkách EP.

      Vymazat
    2. To je dobře. Chválím!

      Vymazat
    3. EU a její poskoci mají plnou hubu menšin a obohacování...... Třeba by bylo použitelné tohle jejich bazírování z pohledu menšiny Čechů. VEU patříme k těm malým zemím. Tedy menšinám. Pokud nemůžeme mít svou vlaječku jsou nám z pohledu EU majority upírána práva menšiny 😆.

      Vymazat
    4. 23.57 Ovšemže jsme my, Češi menšinouv EU. A naše práva jsou upozadňováma mocnými cizáky... byť žijí kdekoliv, třeba i u nás a za našince se vydávající kdykoliv se jim to hodí do krámu.

      Vymazat
  4. Dutých hlav je bohužel strašně moc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A hlavně mám dojem, že jich pořad příbývá....

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
  5. Jiří Vyvadil26. ledna 2020 19:49

    Tak je nesporné, že hlasovat pro to usnesení Europarlamentu bylo zločinem. Zejména u českých europoslanců, na nichž se podepsala zrada Západu v Mnichovské dohodě. Europarlament by měl být rozprášen pod kopyty koní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hlasovat proti taky. Vážné důvody byly opakovaně vysvětleny, a to pouze poslanci SPD, od ostatních to žádáno nebylo. Kdo nechce chápat, kdo chce útočit, klacek si vždy najde.

      Vymazat
    2. Doktore, docela jste mne touhle svou pitomou poznámkou zklamal.

      Vymazat
    3. Jiří Vyvadil26. ledna 2020 20:18

      Nechápu čím? Když polští europoslanci, známí svou rusofóbií a snahou vyvolat proti Rusku celosvětový konflikt, tak je skutečně zločinem tento návrh podpořit. Já dnes nejsem voličem žádné strany a nemusím se ohlížet na to, komu se to líbí nebo nelíbí. A to přepisování historie, na kterém se s výjimkou Konečné zřejmě podepsali všichni naši europoslanci je neomluvitelné.

      Vymazat
    4. Nové na prohlášení europarlamentu bylo obvinění Ruska že rozpoutalo druhou světovou válku. V tom ostatním, za co se rvou dva poslanci SPD neobsahovalo nic nového a nemuselo být také schváleno, protože je bez účinku. Přisouzení viny Rusku může naopak rozpoutat vlnu rusofobie a umožní snadněji verbovat hrdlořezy pro ruskou frontu.

      Vymazat
    5. Pane Jiří Vyvadile 20:18
      Jenže Polákům nejde např. o Benešovy dekrety, atd... Komu se co líbí, nebo nelíbí se ohlížet nemusíte, a tedy poctěte svým odsuzováním také ostatní naše europoslance(a nezapomeňte pochválit paní Konečnou, s kterou v tomto ohledu souzníte), a nejlépe také opakovaně. Jenom tak dokážete svoji objektivitu.

      Vymazat
    6. Pane anonyme 21:17, zdůvodněte, proč muselo být nezbytně schváleno nic nového neříkající prohlášení spolu se zbytečným obviněním SSSR, že rozpoutal WWII?

      Která část prohlášení může poškodit naše vztahy s Ruskem? Jsou to plané žvásty, které hájí David, nebo sice slovním útokem na Rusko, že bylo a je agresor? Čí zájmy hájí SPD v Bruselu?

      Vymazat
    7. Pane Vyvadile, naprostý souhlas. Vymlouvat se trapně na to, že tu kravinu podepíšu proto, že tam jsou i jiné body, se kterými souhlasím, to je fakticky souhlas s celou tou šarádou. Jestliže mi někdo předloží takovýto cinknutý dokument a já v něm nesouhlasím byť s jednou věcí, jak bych obhájil, že jsem to podepsal ? Pan doktor David se jen a jen ztrapňuje, když současně se svou výmluvou nadává na Konečnou. Ta má, jak vidno, páteř ještě rovnou.

      Vymazat
    8. Dr. Vyvadil ten rozbor vůbec nečetl . Ale keců má jako Konečná.

      Vymazat
    9. Ale jistěže to Dr. Vyvadil četl. Ten "rozbor" naopak potvrzuje, že ve zmíněném důležitém bodě hlasoval Dr. David pro lež. A obhajuje to důležitostí těch ostatních bodů.
      Podle mne i Dr. Vyvadila naprosto neadekvátně.

      Zde se hodí citovat Josepha Fouché "Bylo to horší než zločin, byla to chyba."

      Vymazat
    10. Nestrannost může být projevena jenom tak, že se s vervou pustíte také do europoslanců, kteří hlasovali stejně. Jinak je to jen slaboduchý, účelový útok na europoslance za SPD. To, že se od ostatních takové hlasování očekává, a nezaslouží si tedy žádnou kritiku, je od vás kritiků prostě chucpe.

      Vymazat
    11. Ad anonym 10:32
      mýlíte se. Například já se určitě nepovažuji za nestranného. Straním totiž SPD a ta pro mne nadále, zatím, zůstává jedinou volitelnou stranou. A také pana Dr. Davida si nesmírně vážím. A hádám, že v jeho případě šlo v této kauze jen o nešťastné rozhodnutí ve složitější situaci, pravděpodobně komplikované ještě nutnou součinností s evropskou Stranou identity a demokracie, když na západ od nás zřejmě podcenění tohoto problému je zákonité.

      A nakonec také podotýkám, kritizovat je správné tam, kde to vůbec má nějaký smysl.

      Vymazat
    12. 19:49 Naprostý souhlas

      Vymazat
    13. Chci poděkovat JUDr. Vyvadilovi za jeho postoje, je skvělá zpráva, že někdo takový vůbec kdy byl v Ústavním soudu.

      Vymazat
    14. Pan Vyvadil uz je dnes hrdina ,za to co udelal a bude asi pronasledovan..
      Ja bych myslel ze EU parlament je Reichstag dalsi rise..
      Rusko snad zachranilo to uzemi Polska , ktere zpozdilo dobyti Moskvy..
      Ale na tom nezalezi ani trochu , kdo zacal valku. Hlavni vec je ze Stalin a Ruda Armada zachranili svet od fasismu a nacismu.. Ovsem marsal Konev dostal vysoka oceneni a rady od USA a dalsich Evropskych statu..Rusti generalove a pak jeste vice..Evropa byla velmi vdecna ...Tak se muselo cekat az nejakej cas uplyne a zapomene se..
      Kult a oslavy a muzejni palace vsude ,hojne navstevy,presidentu a vlad izrealu pak ukazuji na co ?
      Nikdo neprijede uctit nase padle ,je to proto ,ze mnoho nasich obeti je z rad odboje a nasi hrdinove Bojovali proti Hitlerovi?

      Vymazat
    15. A meli cas se pripravit na odboj jiz od 1926 kdy Hitler rekl sve umysly verejne v M.K. knize..Ale zide odchazeli poslusne organizovane do pracovnich taboru , kde se zucastnili a pracovali na vitezstvi rise, vzdali se majetku a vseho.
      Aby mel Hitler na valku ? Co jeste ma to uctivani,velke oslavy zakryvat ?
      Ceho je moc toho je prilis. Navic vysoke tresty hrozi kazdemu, kdo neveri, pochybuje ,zkratka projevuje nejakou lidskost a zajem o deni kolem.
      Rozvracene Nemecko uz v 1950 slibilo Izraeli 100 miliard marek /dnes trilion asi/.
      Je zajimave srovnat jak uputne ,neohrozene bojovali zide v 1935 -1948 proti arabum /i britum/.. V 1956 jiz prepadli vojensky Egypt.Ukazali co umi, ale daleko horsi ,nejhorsi nepritel a obeti vsech lidi na svete , Nacismu jim nestal za odboj..?
      Jenom ty oslavy a uctivani..Potom.
      Podobne jako brzy pro I.sv.valce /Young a Davies Plany a dalsi / zahrnovaly germany penezmi , patenty ,surovinami atd. a podporou vseho druhu hlavne ve zbrojeni/, reparace byly byli rychle zapomenuty..
      Ve stejne dobe OPET po II.sv.valce germani dostali vetsinu miliard Marshalova Planu.
      Reparace zase byly rychle zapomenuty..
      Potom vypukl "Nemecky Hospodarsky Zarak".
      Globke zakony nejen zbavily nacisty viny ale navic odmenily nacisty za jejich sluzby Hitlerovi brzy po valce..Meli narok na platy, odmeny,dovolene,pense atd. za jejich "praci a usili " pro risi a Hitlera.
      A take v neposledni rade predevsim za vyvrazdovani obeti na celem svete, /take zidu/..
      Ihned po I.sv.valce a Ihned po II.sv.valce..Tady hodne z toho se OPAKUJE vcetne rustu fasismu ,dobyvacnych valek, okupaci fanatiky napodobujici ty nacisticke atd, dnes..Represivni zakony proti Evropanum se zhorsuji.
      Vcetne rostouci rasisticke nenavisti proti Rusku a jeho lidu...
      Zalozeni EU a NATO ,potom brzy vyustilo v zavody ve zbrojeni celeho zapadu na zniceni ekonomiky SSSR.
      Po padu Berlinske zdi,se prichystaly nastoleni "demokracie" a Bundeswehr /Wehrmacht/,NATO, rovnez spojene zase Evropy , opakovaly utok na Jugoslavii...A jinde na celem svete...

      Vymazat
    16. Jiří Vyvadil28. ledna 2020 6:16

      Jen pro přesnost znovu opakuji, co jsem již napsal, že všichni naši europoslanci, tedy nejen Ivan David s výjimkou Konečné se s ohledem na historii naší země, která na své vlastní kůži poznala, že spojení tzv. západních demokracií, tj. Francie a Velké Británie s fašistickou Itálií a nacistickým Německem v podobě Mnichovské dohody bylo jasným důkazem, že "demokratický" Západ se chce proti Sovětskému svazu dohodnout s agresivními silami Německa i Itálie a že Sovětský svaz musí přijmout protiopatření. Naši europoslanci, opět s výjimkou Konečné, zcela ignorovali tragickou zkušennost této země...

      Vymazat
    17. Může se někdy stát, že slogany v názvu strany jsou jen manipulací a polopravdou, pro zblbnutí voličů.
      Pokud svoboda, přímá demokracie, demokracie a identita budou naplněny skutečným obsahem, nadále budu volit SPD.

      To jak tentokrát v EP volili Dr. David a gen. Blaško je tak pro mne varovným signálem, který osamoceně ještě nemusí znamenat katastrofu.
      Dr. David a gen. Blaško by si však měli ujasnit, že ta "identita" znamená taky to, že náš národ má jiné zkušenosti a pohledy než třeba Belgie nebo Estonsko nebo Itálie.
      Další takový přehmat by už tihle naši nadějní zástupci nebyli schopni obhájit.

      Vymazat
  6. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. by jste
      Nejdřív si zopakuj češtinu z třetí třídy základní školy a pak filozofuj!

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    3. 20:29 Nejsi-li Čech, tak se do nás ne*er.

      Vymazat
    4. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    5. 19:58 mnozí zde vystupující absolvovali třetí třídu základní školy, jestli dokonce ne ještě "obecné školy" v době, kdy "by jste" bylo ve spisovném jazyku správně. Měl byste vědět, že ani dnes to není pravopisnou chybou, ale jen a jen archaismem. "Vzdělanče"! JiH

      Vymazat
    6. Nejen jazyk se vyvíjí, ale taky v různých prostředích a tzn. i sociálních, jsou jazykové odlišnosti. A to co jednomu připadá neformální, to druhému buranské, a co zas někomu připadá příznakemém vzdělání, to druhému zase jako snobské a povýšenecké.
      Je dobře, že si našeho jazyka hodně všímáme, je to ten nejlepší jazyk na světě :-).
      Ovšem jenom na základě něho otevřeně odsuzovat až hanět člověka, to jenom krásně ilustruje, jak tenká může být hranice mezi elitářstvím a buranstvím.

      Vymazat
  7. SSSR válku nerozpoutal. Ovšem to, že WW2 začala pouhých 9 dní po podpisu Paktu R-M není úplná náhoda. A to, že SSSR byl první 2 roky kolaborant s nacistickým Německem, jeho aktivní spojenec, je prostě nezpochybnitelný fakt. A to, že Velká vlastenecká válka, která byla zahájena až po napadení SSSR Německem, nebyla ničím víc než z nouze ctnost je také fakt.
    Závěry ať si z těchto faktů udělá každý sám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. https://pravdive.eu/page/423/b-vystoupeni-v-v-putina-o-vzniku-druhe-svetove-valky-unikatni-archivni-dokumenty-b

      Vymazat
    2. 20:08 ta vaše fakta, to je jako hovno v trávě, nikde nic není vidět a najednou takovej smrad. Hej hou, rudý dědeček

      Vymazat
    3. 21:28 Fakta jsou fakta. S tím nic nenaděláte, dědo.

      Vymazat
    4. 20:08
      2 sv. válka nezačala až potom, co SSSR jako poslední uzavřel s Německem mírovou smlouvu. Válka začala obsazením našeho pohraničí(možná už obsazením Rakouska, přestože mnohým to tam nebylo proti mysli) a přípravy na ní začaly s otevřením penězovodů z anglických a amerických bank do Německa.

      Vymazat
    5. 0:49
      WW2 začala 1.9.1939 napadením Polska Německem. Učilo se to za komoušů a učí se to i dnes. Nevymýšlejte si blbosti.

      Vymazat
    6. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    7. 2:28
      Jdi se léčit, úchyle.

      Vymazat
    8. myslíš do Krakova? To nechám tobě.

      Vymazat
    9. Anonym 21:28, dokumenty, které citoval Putin jsou uveřejněny na stránkách ministerstva zahraničních věcí Ruska. Takže, pokud máte skutečný zájem, můžete si je prostudovat a ne vymlouvat se na to, že na TV záznamu není nic vidět.

      Vymazat
    10. Anonymní 27. ledna 2020 1:10
      U data jde o to, kdo to předkládá a 1.9 začala válka (boje) Německo x Rusko. Do 1.9. celá připosr@ná Evropa ustupovala Adolfovi.

      Jiný pohled. Pokud válka začala až 1.9.1939, pak by se uspořádání našich hranic po válce mělo vrátit k průběhu z 1.9.1939, takže asi podle této mapy. Svým tvrzením o počátku a ignorací předchozích událostí chcete dosáhnout těchto hranic? U Němců bych to chápal. Takže, neztrapňujte se! Po WWII se naše hranice vrátily na průběh cca před mnichovskou dohodu tj. 29.9.1938.
      Tož tak.

      Vymazat
    11. 17:04

      Jenže Češi Němcům území ukradli, to vám ještě nedošlo? Právě Mnichovská mírová dohoda to měla napravit a taky napravila. Jen se do toho zamíchalo Rusko, které zaútočilo na Poláky a tím vyvolalo světovou válku. Zároveň začali s nejstrašnější genocidou všech dob - s holokaustem. Nesnažte se chytračit, I.David o tom ví víc než vy, proto hlasoval za tuto tezi.

      Vymazat
    12. 27. ledna 2020 19:57
      Vladimír Iljič Lenin kázal: "Učit se, učit se, učit se". Janda zase nabádá: "Předkloň se a uvolni se". "Sudetští pohrobci" káží nesmysly o krádeži, viz ten Váš "ejakulát neznalostí". Nevím kde jste se učil historii, ale před WW I. byly Čechy, Morava, Slovensko součástí Rakouska-Uherska. Mapa vypadala takto Rakousko-Uhersko. Ověřte si to ve Vídni v muzeích (jako nestrannou autoritu). Nárok by teoreticky mohlo vznášet maximálně Rakousko.
      Tož tak.

      Vymazat
    13. Tedy kdo byl stoprocentní kolaborant 3. Ríše národa německého, nacismu a Adolfa Hitlera, tak to bylo 1. Polsko, které se stalo ale také jeho první obětí - ukázka jak nacističtí blbci se nejdříve mezi sebou paktovali a pak se napadli. Dalšími kolaboranty s Hitlerem samozřejmě byla V. Británie a Francie a ostatní fašistické státy Evropy a bylo jich tehdy požehnaně. Rusko - SSSR čím kolaborovalo? Svoji neutralitou, nepo tím, že obsadilo vlastní území, které bylo okupováno Polskem od r. 1919. (Ostatně Polsko se "vyznamenalo" i okupací části ČSR v r. 1938! A ta neutralita SSSR pramenila z toho, že byla odmítnuta Británii navrhovaná protihitklerovská koalice právě SSSR. Tedy Západ podlézal Hitlerovi, kolaboroval s ním a pak na to stejně jako Polsko doplatil - SSSR byla až v pořadí pak 3. Ale ten masakr 60 milionů lidí V. Británii, Francii a Itálii + spol. nikdo neodpáře, stejně jako Německu. Panečku, to byly hody pro diktaturu kapitálu! A nyní je zase kapitál při velkém apetitu! A občané si to nechají líbit jako ovce, jen zabekají.

      Vymazat
    14. 11:27 Ve skutečnosti počet bílých obyvatel Evropy se ani oběma světovejma válkama nijak významně nezredukoval, obyčejná španělská chřipka po WWI. způsobila dojnásobně větší ztráty než válečná jatka za poloviční dobu. Ovšem ztráty Židů ve WWII. už tak bezvýznamné nebyly, jak si to původně malovali a také sovětší zajatci v první vlně kde téměř žádný nepřežil jevili masové znaky azijatství (ale jejich slovansky znějící jména způsobená rusifikací dodnes některé zjevně matou). Takže se dá prohlásit, že ty největší ztráty měli naštěstí cizí rasy! Ty se nakonec dost vybíjely během WWII. a po ní i navzájem. Stačí si promítnout záběry likvidace obyvatel čínského Nankingu Japonci, a to byla jen špička ledovce! Nebo bratrovražedné šílenství v Koreji! Indové a černoši by zase splehlivě pomřeli na banální nemoci či hladem, kdyby pro ně Nová Evropa nepořádala "humanitární sbírky" a neposílala jim nejnovější léky! Tudíž problémy se kterými dnes marně zápasíme by vůbec nenastaly! A tady idioti z NR hasí a hasí a vůbec je nenapadne, že jejich boj je marnej, že byl prohrán definitivně už v roce 1945!

      Vymazat
  8. Totalita kapitalistického výkladu dějin panu Davidovi nevadí a řadí se tedy i podle hlasování mezi účelové "přepisovače" historie. Místo aby diplomaticky zakopal válečnou sekyru proti jediné skutečné zastupitelce ČR na EP půdě Kateřině Konečné, chová se jako uražený a zakomplexovaný jedinec. Prohlubování této pozice povede s největší pravděpodobností jen k jeho další frustraci a odežene tak dosti jeho nezaslepených voličů. Je paradoxní, že sebereflexe byla v jeho prohlášení často důležitým prvkem. Bruselské honoráře evidentně oslepují mnohé.......

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nech si ty pomluvy pro někoho jiného. Konečná je sluníčkařka a chystá vítat migranty. To se ti moc líbí, že jo.

      Vymazat
    2. R.P. jsem Vašeho názoru, myslím ale, že mu peníze neříkají tolik, jak naznačujete. Je prostě umíněný.

      Vymazat
  9. Ve skole nás ucili že to bol Stalin kdo napadlo západní Európu a rozpoutal ww2

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 20:17 již z tvého písemného projevu je zřejmé,že jde o kvalitní školu .Drž se jí.Dotáhneš to v neziskovce daleko.

      Vymazat
    2. 20.17 a proč si tedy Stalin tu Evropu, kterou z největší části osvobodila RA neponechal? Proč naléhal na otevření 2. fronty, když prakticky z Berlína to měl k Atlantiku už jen kousek.
      Podívejte se na mapu a poměřte vzdálenost Stalingrad -Berlín a Berlín - břehy Atlantiku.

      Pokud vás to "učili ve škole", pak asi už v upraveném dějepise. A vás nenapadlo položit otázku, kterou jsem teď dala já vám? Přemýšlíte vůbec? Nebo jen mechanicky přejímáte co kdo řekne/napíše? A protože to bylo řečeno/napsáno, musí to být pravda.

      Vymazat
    3. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    4. Pane 20.17, tu NAPOLA jste stihl absolvovat celou, nebo vám jí ti "zlí" sověti zavřeli už před absolutoriem?

      Vymazat
    5. 20:17
      Co jsi se ucil na Zvlastni skole nikoho nezajima

      Vymazat
  10. pan David by tedy souhlasil i s Istanbulskou dohodou, kdy pod rouskou ochrany zen jsou skryta zverstva. Kdyz nesouhlasis s obsahem, byt s casti, jsi proti ochrane zen. A tak to bylo i zde a p. David slapl na hrabe. Konecna hlasovala spravne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Konečná tím, že hlasovala proti, schvaluje totality všeho druhu. Hold pravá nefalšovaná komunistka.

      Vymazat
  11. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  12. Opravdu ale opravdu Dr.David šlápl na HRÁBĚ.Pokud k některým částem prohlášení měl mít výhrady,proč se NEZDRŽEL HLASOVÁNÍ??????A co teď.To co říkal byly jasné výmluvy!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 20:52 A kdyby se zdrželi, tak co? Záviselo to na těch dvou europoslancích? Ne. Tak co to je zase za výkřik. A když už, tak to křičte taky na ty ostatní europoslance, kteří hlasovali stejně, jinak je to od vás jenom trapná záminka k odsuzování právě těch dvou konkrétních europoslanců, kteří si ovšem celkově zaslouží za svou práci v EU spíš pochvalu.

      Vymazat
    2. 21:30 Kdyby se zdrželi, tak s něčím asi mají problém. Od demobloku ani nic jiného nelze očekávat, než že se vždy zachovají jako kolaboranti. Od těch dvou, které jsem mimochodem volil, se čeká citlivý pohled na věc a ne chování jako slon v porcelánu. Nyní jsou to jen trapné výmluvy.

      Vymazat
    3. 8:07 Mlčení je souhlas.

      Vymazat
    4. 10:27
      Souhlasem je souhlas, nikoli mlčení.
      Když už, tak mlčení pokud nevyjadřuje "nevím", bývá také zbabělým "ne". A nakonec "ne" je "ne". Otevřené, sebevědomé, jasné. K tomu měla z našich poslanců odvahu jen Konečná. Ostatní buď dostali vytouženou příležitost prokázat oddanost a poslušnost vazalů, nebo měli strach.

      Vymazat
    5. Jenom konečná měla "odvahu" hlasovat pro totalitní režimy a jejich hnusné metody.

      Vymazat
  13. Ako strašne sme k Rusku nespravodliví

    OdpovědětVymazat
  14. Silne pochybuju, ze evropske obyvatelstvo cekalo az jim EP odhlasuje, ze totalita je spatna, jinak by si nebyli jisti. Ale tu lzivou klauzuli budou nepochybne v budoucnu revizionisti vyuzivat jako oficialni stanovisko EU. A nebyl bych tak optimisticky, co se tyce dutych hlav. Propagande nepodlehaji zdaleka jen dute hlavy. Nakonec Rusove si taky mysleli, ze si jen dute hlavy muzou bezletovou zonu vylozit jako souhlas s rozbombardovanim cele Libye, kdyz zvedali ruku v UNSC.
    Ja jsem si z toho odnesl nasledujici: Je mi do budoucna i zpetne naprosto ukradene co si EP odhlasuje. Pokud jsou schopni odhlasovat, ze den je noc, tak je to (az na svetle vyjimky) nepochybne banda idiotu odtrzenych od reality. Me to teda bylo fuk uz driv, ale byl jsem treba ochotny argumentovat tim, ze EP odsoudil v r. 2012 stranu Svoboda. Zjevne to byl jen politicky natlak na Ukrajinu, nic vic. Dnes by klidne odhlasovali, ze Bandera byl velky Evropan. ..

    OdpovědětVymazat
  15. Problém je jinde a je mnohem hlubší. Nové generace přichází a nevědí skoro nic potřebného. Když jsem do školy chodil já, přizpůsobovali dějiny třídnímu boji, ale jinak nic moc. Prostě raději třeba mlčeli. Dnes se historie nejen doslova a do písmene přepisuje na našich očích, ale když si to pak dáte do souvislostí - ti minulí "hlupáci" nás nechali více myslet než ti dnešní - tak se vykresluje celistvější obrázek klamu, začerňování, bělení, kroucení a více méně i likvidace historie pro Lidi. Nebyli jsme schopni se ani poučit minulými třiceti lety jako celek a díky tomu, co se děje dnes, si budoucí generace - pokud budou mít kdy a kde - budou muset zopakovat všechny zlověstné kroky minulosti. Málokdo si přitom doopravdy dokáže představit jaká byla vlastně minulost třeba jenom Evropy. Plná krve, násilí, vražd, válek, nesnášenlivosti. Zkuste si jen tak třeba pár dní místo brouzdání po internetu skládat za sebou data všech událostí v Evropě chronologicky bez ohledu na státy. Málokdo si uvědomuje, že de facto i ty kusé znalosti minulosti, co máme k dispozici nám kreslí nevídanou řežbu. Každý pokus lidstva zlepšit svůj život - nebo chcete-li obyvatelů Evropy, když o ní mluvím - byl je a bude neustále obrovským trnem v oku všech těch, co doslova a do písmene, žijí jen a pouze z potu a krve těch "slabších". A je jedno jak se jmenují.
    Ono se to krásně čte či poslouchá. Jedni za zvuků fanfár vytáhli do pole vstříc krutému nepříteli a slavně, utínaje ruce, nohy i hlavy projeli vítězně řadami nepřátel a slavně zvítězili. A kdyby bylo jenom tohle! Když toto čtete a nezvedá se Vám žaludek, jste cynickým čtenářem, ale ne milovníci či studujícími historie. Málokdo si uvědomuje, kolik obětí stálo tu naši předchozí "mlčenlivou" většinu v Evropě, aby naše generace mohly žít trochu lépe a za jakou to bylo cenu. My, jako celek jsme se zpronevěřili tomuto boji, díky své "gaučové", "grilovací", "mobildebil" a jiným dalším pohodlnostem. I proto je nám kousek po kousku znova odebíráno všechno. A až to dojde ke svému konci a nebudeme se předtím bránit, stanou se z nás, jako celku, dobrovolní otroci, kterým však pro jistotu z různých důvodů "zakážou" tu naši pohodlnost. S výjimkami se počítá. Budou likvidovány, jako tomu bývalo tak často v minulosti.
    Tady se občas objeví: Co řešíte tohle či támhlensto, když důležitější je to, co Vám předkládám onen Já, nejchytřejší. Takoví komentátoři si pomalu ani nezaslouží odpověď. Všechno je důležité. A tu důležitost tomu nedávám já, ale ti, co to zneužívají ke svým cílům. Pravdou je, že se často diskuse zvrhne prostě a jednoduše do soukromých válek a replik - tedy rádoby replik - našich "ctěných" komentátorů. To je vždy vítězství těch, kteří si - minimálně - přejí žít z naší krve a našeho potu pohodlně. A také milionu čehokoliv nesympatického.
    Děti samy jsou v tom nevinně. To my, jako celek, odpovídáme vždy za to, co nakonec budou umět a co budou vědět. Když si necháváme líbit bez velkého odporu například ničení školství (které se zdaleka ještě nepodařilo u nás docela přeonačit), tak je to naše prohra a vítězství těch druhých. A je fuk na které "straně barikády" takoví "stojí".
    Kvalita školství a přípravy na život mladých je pro takový malý národ jako jsme my naprosto klíčová. A koho to necháváme dělat? Blázny, psychopaty, odpůrce škol všeho druhu a naprosté laiky! A ještě často za podpory cizích peněz! Bez velkých protestů a pokud někdo přesto vyjádří svůj odlišný názor veřejně, tak ve skrytu duše jím opovrhujeme v prospěch naší výše uvedené pohodlnosti. Co se do toho .ere, já (každý z Nás konkrétně) jsem na to vyzrál! Mně se nemůže nic stát! Hlavně když mají v obchodech super hyper slevy!
    Neznám větší omyl.

    OdpovědětVymazat
  16. Druhý europoslanec za SPD p.Blaško se již omluvil!!!Zřejmě není v tomto případě posedlý sebestředností a neomylností!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pan europoslanec Blaško zřejmě není v konfliktu loyalit...

      Vymazat
  17. To, že Sovětský svaz rozpoutal druhou světovou válku je na první pohled absurdita. Ukažte mi někoho, kdo tomu nově uvěřil. To že je nutné odmítnout totalitu Evropské unie je nová věc, to že je bagatelizován fašismus na Ukrajině a v pobaltí je nová věc, to, že je zlehčován holokaust je nová věc a tyto skutečnosti je třeba brát vážně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stačí jen naznačit nebo trochu postrašit, že práci, kterou někdo má, vůbec mít nemusí. Lidi začnou papouškovat, co jim doporučí televize. Učitelé se budou rozhodovat, zda učit, co mají nařízeno, nebo hledat místo uklízečky nebo popeláře. Všechno je promyšleno.

      Vymazat
    2. Pane Davide, vy i SPD jste nás tímto hlasováním velmi zklamali. Tak názory, že Sovětský svaz rozpoutal druhou světovou válku tu totiž už jsou a budou přibývat, jak umírají pěmětníci. Setkal jsem se s tím osobně i z diskuzí. Oni tomu věří, inu vždyť Sovětský svaz byl i podle vás totalitní stát, že. Takže i to vaše hlasování s kopnutím do "i naší předlistopadové totality" je pěkné chucpe. My starší jsme ji ale osobně zažili a vedlo se nám lépe než nyní. Ony jsou různé totality, tahle byla lidová tedy populistická. Souhlasím v tomto sporu s Konečnou. Měli byste spolupracovat a ne bojovat.

      Vymazat
    3. Autoři té rezoluce (ví se kdo to byl?) to smíchali fakt šikovně ....vypadá to, že by asi fakt bylo lepší vytáhnout tu hlasovací kartu ven:(

      Vymazat
    4. TESe 10:19
      Nesouhlasím s vámi. Mluvte prosím za sebe. Za mě - nerozumíte, nebo nechcete rozumět. A tak vás, za mě, ani není škoda.

      Vymazat
    5. 10:19 Člověče neplácejte kraviny a neodvolávejte se na nějaké komunistické maškary. Dr. David vysvětlil své hlasování jasně, lepší by bylo, kdyby se zdržel hlasování vůbec, ale holt stalo se. Je třeba mít na paměti, že smlouvy v Euro-bordelu jsou takto koncipovány rozporuplně úmyslně, aby bylo možné podle potřeby kohokoli tahat za slovo. Jsou to spousty popsaného papíru, aby si člověk jen obtížně udělal představu o celku, navíc je to newspeak. Smlouvy mají být stručné a přesné, a ne nepřehledně splácané.

      Vymazat
  18. Pane Davide, vy jste doteď nepochopil, že v té rezoluci šlo jen o jednu jedinou věc a to zakotvit, že válka začala podpisem paktu Ribentrop-Molotov. Vše ostatní, o totalitě a podobně byla jenom vata, aby zakryla to o co šlo především. Dokud si toto neuvědomíte, nepochopíte, proč se Vaši voliči na Vás tak zlobí. Jste pro nás obrovským zklamáním. Je mi jedno, jak hlasovali ostatní poslanci, pro mě bylo důležité, jak jste hlasoval vy. Protože i mým hlasem jste se dostal do EP.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlas. Není co dodat.

      Vymazat
    2. Nesouhlas. K nepochopení není co dodat.

      Vymazat
    3. Tak tak. Nechápe. Proč asi?

      Vymazat
    4. Nechte už pana Davida. Vysvětlil svůj postoj dokonale a mne v ničem nezklamal.

      Vy nekriticky milujete blbku Konečnou, sluníčkářku, agresivní hlupačku, která fandí migraci a transgenderu a myslí si, že to je ta levice a ten pokrok.

      Vymazat
  19. Co se řeší? Šmejdi se dostanou k moci jedině pomocí majdanu/revoluce a na to potřebují dementní voliče. Imigranti a katastrofické zadlužení zemí EU je jenom "metoda", jak dostat na majdan lidi. Babiš, který přidává důchodcům peníze, místo Kalouskových 30 cigaret měsíčně, jim v tom překáží.
    Co přišel Babiš do politiky, zmizely zlodějské automaty, zmizely zlodějské tzv. bankovní intervence proti koruně a naše zem se posunula v tabulkách daleko oproti Maďarsku a Polsku co se týká prosperity a šmejdům to vadí. Pamatujte, Chazaři Marx a Engls jasně psali, že je potřeba, aby socialismu, nebo lépe komunismus, zvítězil ve všech zemích najednou a proto se připravuje euromajdan, je to pořád stejné, nic se nezměnilo. Když zde najdou dostatek blbců, co jim to žerou, nedojde k žádné tragedii, jenom zmizí blci, kteří užívají naši krásnou zem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale co je nadějné Babiš s Havlíčkem, do toho zlodějům hodili vidle. Jako to rozjel v Rusku Putin, je třeba to udělat i tady, dost už bylo zlodějin. To že budou zloději řvát o ohrožené svobodě a demokracii, to už nikoho asi nepřekvapí a asi by si je měli užívat po zásluze v lochu. Nu což nepředbíhejme událostem, všechno bude. Hej hou, rudý dědeček

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    3. 10:44 Vašnosti, voni bejt hlava. Nechte si to patentovat, a až půjdete k doktorovi, ušetříte mu diagnózu.

      Vymazat
    4. Unknown, bylo by dobré, kdyby jste tady zveřejnil důkazy o mega zlodějině Putina. Asi máte nějaké tajné zdroje, když ani CIA nedokázala zjistit žádné protizákonné jednání Putina. V opačném případě Vaše tvrzení znamená jenom zlobní flusanec a bezmoc, nad jeho úspěchy v politice.

      Vymazat
  20. Jak se říká, naposledy z úst prezidenta Klause, politik se neomlouvá. Důvodů je víc, ale berme to jako pravidlo. I když opravit se, nebo dokonce říci, že nějaké rozhodnutí nebylo úplně lehké, nebo bylo dvojsečné, to by asi měl čestný politik někdy udělat, obzvlášť když objektivně jde o hodně.
    Protože do budoucnosti se musíme obávat především dvou fatálních věcí, ke kterým směřujeme.

    První je v rámci odnárodňovacích procesů proces islamizace, který od určitého bodu se stane nezvratným.
    Konečná podceňuje a dělá chyby ve vztahu k tomuto prvnímu fatálnímu problému.

    Druhou věcí je válka západu proti východu, především proti Rusku, protože západní oligarchický svět pochopil, že jejich moc slábne a pokud s tím nic neudělají v nejbližší době několika let, tak později už nebudou mít šanci, a západní oligarchové si na svoji neomezenou moc zvykli.
    Dr. David podceňuje a dělá chyby ve vztahu k tomu druhému fatálnímu problému.

    Teď už jen k té vážné chybě Dr. Davida. Ten svojí třískou jednoznačně přispěl k otevírání overtonova okna ve směru obecného přijetí Ruska jako hlavního ďábla vždy a všude.
    Jeho argumentace se neustále točí na tom, že prý chtěl tak strašně moc hlasovat pro některé pravdy, že tomu obětoval nějakou pravdu jinou. Že prý "tvrzení, že Sovětský svaz rozpoutal 2. světovou válku lze implementovat jen do zcela dutých hlav."

    Přitom jak zcela dutých hlav přibývá, a co všechno do nich lze s pomocí všeobjímajícího propagandistického aparátu implementovat, se můžeme přesvědčovat dnes a denně, především pokud vezmeme v potaz nejen aktuální stav, ale i trendy.

    Jako kdyby Dr. Davida k tomu hlasování někdo nutil (možná ano, okolnosti v rámci evropské Strany identity a demokracie). Ve skutečnosti, ve prospěch floskulí ve věcech, které prozápadní propaganda nezpochybňuje, Dr. David odhlasoval i stanovisko, které se teď stane úhelným kamenem všeho špinění Ruska, aby mohla být šířena nenávist vůči němu. Nenávist jako podhoubí pro další a další utahování šroubů a nakonec nějaké rázné řešení, bez ohledu na obyvatelstvo vč. nás.

    Tato chyba Dr. Davida byla šílená, nehorázná. Ve prospěch budoucnosti je nutné, aby ji přestal obhajovat a tím rozmazávat. Protože při té marné obhajobě jenom vrší další lži.

    Jako doklad o rychlém otevírání overtonova okna prosím Dr. Davida a čtenáře, aby si pro dva články ze dne 25. 1. 2020 vygooglili text: "irozhlas rusko vykládá dějiny jednostranně" a "parlamentnilisty krystlík čeští historici dezinterpretují jako Rusové"

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 7:04 Neotírejte se o pana Davida, představte si sebe na jeho místě, co byste asi tak dokázal. Při zméněném hlasování se měl zdržet hlasování.

      Vymazat
    2. Jsme v propagandistické ofenzivě, kterou proti zdravému rozumu vedou majitelé médií a ty svině v ČT a ČRo.

      A ještě poznámka: to, že Konečná byla proti rezoluci EU namířené především proti všem totalitním režimům jen potvrdila, že je komunistka obdivující teror, koncentráky a muklovský systém nucených prací. Kdo tohle nevidí, je slepý!

      Vymazat

    3. @ 27. ledna 2020 20:02
      Program "antiKonečná" je ještě o řád stupidnější a průhlednější než program "antiBabiš".



      Vymazat
  21. Je zřejmé,že anonym nepochopil podstatu VĚCI!!!Bylo by stejné kdyby opozice v parlamentu hlasovala s Babišem.|Tam také nic nemůže změnit!A ona hlasuje proti.JAK TO?????Zdržení se by byla známka toho,že s tímto názorem nesouhlasím.Někde zde je uvedeno,že gen.Blaško se už omluvil.Aspoň TOTO!

    OdpovědětVymazat
  22. Ale vždyť I.David podepsal EU výnos o tom, že 2.světová začala paktem Ribbentrop s Molotovem. Teď lituje /David/ a začišťuje? Fuj tajkskl.Čtenáři zapomněli nebo co???

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. David ničeho nelituje. Jeden tady napsal, že na rozdíl od Davida Kopečná hlasováním proti rezoluci se přihlásila k totalitním režimům, násilí, koncentrákům a pronásledování lidí jiné rasy, jiného názoru či dokonce jiného původu.

      Vymazat
  23. Pan doktor David asi nikdy neuzná svou chybu. Zašel v obhajobě svého podpisu příliš daleko. Pocit mám ale nepříjemný i z toho, že v této souvislosti se živí i kočkování mezi ním a Kateřinou Konečnou. To začalo už ve volební kampani evropských voleb a začala si Kateřina a její mladý kompars z kandidátky tzv. spojené levice. Kde je jí pokračování? Nebo konec?
    Zpět k rezoluci. Přidávám se k těm, kteří nemohopu přijmout důvod, že o skutečné úloze SSSR nikdo nepochybuje, že jen duté hlavy atd. Jako by pan David zapomněl, že nové generace jsou vždycky vybaveny dutými hlavami (nic ve zlém) a když je vina za válku připsána i SSSR a když je to spojeno s odmítáním toho dalšího zmíněného skutečného zla, posiluje to "věrohodnost" oné jedné lži.
    Prostě byla to chyba a na místě by byla omluva. Slabina je, že místo omluvy se opakují výmluvy a pouhým opakováním se vystupňují i rozpory mezi potenciálně blízkými činiteli. Za to vystupňování ovšem nenese vinu jen ID, ale i KK.
    Jindřich K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už se vám, a ostatním napadajícím omluvili taky ostatní europoslanci? Až to udělají, pochlubte se, počteme si.

      Vymazat
    2. Většina zde diskutujících jsou voliči Ivana Davida, kteří se domnívají, že Ivan udělal v dané věci chybu a snaží se mu to vysvětlit ....a aby v ní nepokračoval. Myslím, že Ivan by měl toto staNOVISKO SVÝCH VOLIČŮ důkladně uvážit.

      Vymazat
    3. 10:55
      Nesouhlasím s vámi, že většina zde diskutujících jsou voliči SPD, pokud jde o kritizovanou záležitost. Jsou to lháři, když se za ně vydávají, a chtějí se radovat z toho, jak by mohli zviklat opravdové voliče SPD. Hlupci vždy naletí.

      Vymazat
    4. Nejvíce si tady ohřívají polívčičku voliči demožumpy, jejichž europoslanci ovšem hlasovali stejně. Divné by bylo, pokud by tomu tak nebylo.

      Vymazat
    5. Já jsem volič Ivana Davida, který se domnívá, že Ivan udělal v dané věci chybu a snaží se mu to vysvětlit ....a aby v ní nepokračoval. Myslím, že Ivan by měl toto stanovisko důkladně uvážit.

      Vymazat
    6. Musím tapetovat:

      David ničeho nelituje. Jeden tady napsal, že na rozdíl od Davida Kopečná hlasováním proti rezoluci se přihlásila k totalitním režimům, násilí, koncentrákům a pronásledování lidí jiné rasy, jiného názoru či dokonce jiného původu.

      Vymazat
  24. Máte pravdu pane David. Rusko jen o 17 dní později společně s fašouny drtilo Polsko, opakuji, pouze o 17 dní později. Tak máte pravdu, nerozpoutalo ale velice rád se Rus zučastnil a přidal!
    Od vás POUZE hloupé slovíčkaření!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. SSSR koncem září 1939, pote, co Polská státnost se zhroutila, obsazením části území (DO TÉ DOBY OKUPOVANÉHO ASI 20 LET POLSKEM) zabránil, aby ho obsadilo nacostické Německo .....co je na tom špatně???

      Vymazat
    2. Unkhowne 10:47 Jestli Rusko "drtilo Polsko", Tak tebe trollí fašoune, bezpečně drtí tvoje idiocie.

      Vymazat
    3. 10:35 Stejně tak, jako se Polsko velice rádo připojilo k okleštění Československa. Druhá světová válka začala na podzim roku 1938 povstáním henleinovců v našem pohraničí.

      Vymazat
    4. Unknown, území, na které SSSR vstoupilo bylo od roku 1919 okupováno Polskem. Po skončení I.sv.války, byla Radou Dohody (dnes OSN) vytyčena v prosinci 1919 hranice mezi Polskem a SSSR tzv. Curzonovou linii. To znamená, že území, které bylo východně této linie, patřilo SSSR, území na západ Polsku. Polsko ovšem odmítlo plnit tento mezinárodní dokument a fakticky okupovalo území, které de jure patřilo SSSR. V tomto nerespektování je podporovala Francie a VB. Jde právě o to území, na které vstoupila Rudá armáda 17 dní po tom, co Hitler napadl Polsko. V té době, již žádná Polská státnost neexistovala, jelikož Polská vláda zbaběle utekla do Rumunska, a předala území Hitlerovi. SSSR pak vstoupil na území, které mu de jure patřilo, ještě od roku 1919. Vstoupil na SVÉ území. Proto ani dnes západ tuto skutečnost moc neakcentuje, protože dobře ví, že SSSR na toto území vstoupilo zákonně.
      K paktu Ribentrop- Molotov. Stalin neudělal nic jiného, jenom hájil zájmy své země. Zájmy Polska měla hájit Polská vláda. Teď po osmdesáti letech, nasazovat psí hlavu Stalinovi vypovídá jen o jednom, o naprosté neznalostí faktů.

      Vymazat
    5. Ad 12:51
      to je gró, které by se Poláci měli naučit nazpaměť.

      Problém Poláků dnes vidím v tom, že se chovají, jako by chtěli s Rusy zase bojovat. Tahle jejich "diagnóza" je možná největším problémem v rámci Visegradu.

      Vymazat
  25. Stalin by musel být hloupej, aby nechal Hitlerovi celé Polsko. Dal mu nějakých 17 dní, aby se, spolu se svými "spojenci" předvedlo. Když viděl, jak to vedou, tak uskutečnil to, co mu umožnila smlouva s Hitlerem. Pokud se to někomu nelíbí, tak nechť si uvědomí, že již v září 1938 s ním podepsali smlouvu jiní a nestyděli se za to.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oni tam Sověti vstoupili až poté, co polská vláda dorazila do Rumunska. Zajímavé, že nikdo nemluví o smlouvách třeba s Finskem, jemuž byl slíben podíl na dobytí Leningradu. To si představte. Pár tisícovek umolousaných Finů vládne mnohamilionovému carskému městu. Nemluvě o Polsku, Norsku, Švédsku...

      Co se týká SSSR, tam byl Hitler v klidu, jelikož dobře věděl, že nemají na to, aby mu čelili a dobře to za delší dobu, když posbírá evropské materiální, finanční a hlavně lidské zdroje. Přece nebude umírat nadřazená řasa, no ne? A tak do Ruska táhla polská armáda spolu s Maďary, Litevci, Estonci, Rumuny, Francouzi atd. Jako za Bonaparta. A přesně tak i dopadli.

      Vymazat
    2. Ad 17:45
      mám tušení, že ti Fini sice obsadili zpět sporné území, které považovali za své, ale dál už nešli. A jestli se nepletu, ani Němce tam nepustili.
      A proto možná po válce zůstaly Finské vztahy s Ruskem na rozumné úrovni.

      Vymazat
    3. 9:33, ani moc ne, protože Finové přišli o Karélii a přístup k Ladoze, Rusko získalo větší území na severu Koly a hranici s Norskem. A taky získali i další území na severu. Jen je to stalo velké úsilí, nejen během Zimní války, ale hlavně během obléhání Leningradu na němž měli Finové aktivní účast.

      A není pravda, že tam nepustili Němce, protože ti v druhé linii útočili právě z Karélie, která byla finská, a finské námořnictvo podporovalo Němce z moře při obléhání Leningradu. Až v průběhu 42' a 43' roku byla prolomena linie Karélie a v lednu 1944 blokáda Leningradu. Tím Finové ztratili přístup k Ladoze i Karélii, i pár ostrovů ve Finském zálivu..

      Rozumná úroveň vztahů byla dosažena rozumnou dohodou, kterou oba státy dodržují dosud. Co na Finech oceňuju, je fakt, že informace o dohodě ohledně Leningradu vytáhli ze šuplíků na světlo boží.

      Vymazat
  26. Pane Davide, šlápl jste do exkrementu a teď se ho snažíte otřít o paní Konečnou. Není vám to trapné?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevěřím, že by se kdokoliv nestačil vyhnout vašemu exkrementu. Paní Konečná váš vzor se svatozáří. Byla jediná.

      Vymazat
    2. Opět musím tapetovat:
      David ničeho nelituje. Jeden tady napsal, že na rozdíl od Davida Kopečná hlasováním proti rezoluci se přihlásila k totalitním režimům, násilí, koncentrákům a pronásledování lidí jiné rasy, jiného názoru či dokonce jiného původu.

      Vymazat
    3. Proč neuvažujete jinak? Proč pořád pomlouváte Ivana Davida?

      Vždyť ta vaše Kopečná hlasovala svým zamítnutím rezoulce pro totalitní režimy se vším všudy!

      Svým NE řekla ANO totalitě, vyvražďování lidí pro jejich původ, názory, rasu, třídu.

      Uvědomte si, jaké pitomosti plácáte. Ten detail, co tam vsunuli polští katolíci, je detail, v tom celém textu to není nic jiného, než 5% smetí.

      Vymazat
    4. Máte pravdu. Jde o Konečnou a ne Kopečnou. To bych jí příliš fandil, když kozy moc nemá.

      Vymazat
  27. A takových dutých hlav je v politice mnoho. Obzvláště v té dnešní, kdy se o budoucnosti a bytí i nebytí politika většiny států ve světě rozhoduje v USA.

    OdpovědětVymazat
  28. Extrémní zdražení elektřiny pro domácnosti se rychle blíží:

    http://svobodnenoviny.eu/extremni-zdrazeni-elektriny-pro-domacnosti-se-rychle-blizi/

    OdpovědětVymazat
  29. Jsem volič Ivana Davida do EP. Když poprvé obhajoval svoje předmětné hlasování v EP bylo mi smutno. Podruhé jsou pocity horší. Nejde jen o jiný výklad historie, jde o současnost a budoucnost, jde o válku a o mír. USA již přemisťují největší kontingent vojsk na evropský kontingent. Rezoluce není nic jiného, než součást psychologické války, psychologické přípravy na válku NATO, tedy i nás proti Rusku. Poslanec EP David prostě hlasoval pro dokument, který je součástí tohoto snažení. To že to nechápe ještě nyní je opravdu smutné. Smutné politicky, ale i lidsky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako voliči SPD a také Ivana Davida do EP je mi z těch vytáček také smutno. Proč tak hlasoval? Snad ta pasáž o holokaustu?

      Vymazat
    2. Také jsem to tu psal, také volič, také mne posílali ať si stěžuji u modrých ptáků, černoprdelníků, oranžových růží a požaduji jejich vysvětlení. Souhlasím se 14:22. Jenže toto je již třetí (možná čtvrté) pokračování na NR na stejné téma, tj. zarputilost I.D. a fascinace Konečnou - zjevně ho s€r€.
      I.D., už to prosím PROBOHA nerozmazávejte a profilujte se pozitivně, formulujte jasně hrozby, máte co nabídnout. Negace a špínu přenechejte jiným.
      (Neobhajoval bych se, když cizí bábovičku "jen rozšlápnu", že ten ošklivý kluk/holka ji rozkopal. Tak on/ona je ten zlý člověk.)
      Tož tak.

      P.S. To, že by EU myslela rezoluci o kritice totality rovněž jako svou sebekritiku, si nemyslí ani chytré ani "duté hlavy".

      Vymazat
    3. Musím vám to zopakovat: Kdyby David a Blaško hlasovali jako Kopečná, tak by hlasovali pro totalitní režimy, že jsou pro pronásledování a vraždění lidí za jejich názory, rasu, třídní původ atd.

      Chápete to vůbec?

      Vymazat
    4. To je nesmysl, mohli se zdržet i hlasovat proti.

      Vůbec nikdy hlasováni proti neznamená, že tím hlasujete pro opak.
      Hlasovat proti můžete z nekonečně mnoho důvodů.
      Když v tom předloženém celku nesouhlasíte s jednou věcí z mnoha, je naprosto konzistentní hlasovat proti celku.
      Říkáte tím jenom to, že tak jak je návrh předložen, tak pro něj hlasovat nemůžete.

      Vymazat
    5. 14:22 a 14:55
      Píšete nesmysly, protože nechápete, co je důležité a co ne. Ať by udělal cokoliv, stejně by to EU schválila, takže je to úplně jedno. Podstatné je, že o tom pánové David a Blažko informovali a rozebrali, jak to v EU chodí, takže máme opět větší přehled o tom, jak tato zločinecká instituce funguje. Nakonec není špatné vědět ani to, jak fungují kolaboranti a kariérní šmejdi typu Konečné.

      Vymazat
    6. 9:17 Vláďo, přesně tak jako vy i já chápu nehlasování. Souhlasit tady s nehlasováním Konečné neznamená, že s ní jinak souzníme, např. s migrací. Výmluva zde na možný souhlas s totalitními režimy je nesmysl. Ostatně není totalita jako totalita.

      Vymazat
  30. Vaše vlastenectví zřejmě spočívá v tom, že z pěti článků jsou čtyři o Rusku, nebo aspoň fuj Amerika. Přestaňte se tím slovem ohánět, je to k smíchu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je zvláštní, jak lidé jako Vy, dnes například vzpomínají na holokaust a osvobození Osvětimi a přitom schvalují vybombardování Jugoslávie, zabíjení civilistů v Iráku, kde jste VY pozabíjeli až milion lidí, dále schvalujete vyvraždění lidí v Libyi a zabíjení lidí v Sýrii. Vy jste totiž stejný režim jaký byl fašismus. Dnešní vzpomínaní na holokaust je jenom zástěrka pro další Vaše vraždění lidí pod záminkou demokracie, lidských práv a všech těch nesmyslů kterých máte plnou hubu a ruce od krve. Hitler by se musel hodně učit, aby dosáhl Vaší úrovně vraždění. Samozřejmě každý kdo Vás kritizuje je označen za pomocníka Putina, to je jediný argument který používáte.

      Vymazat
    2. 15.48 že je Amerika FUJ to je všeobecná pravda a s tím nikdo nic nenadělá.

      Vymazat
    3. Amerika není FUJ, ale FUJ, FUJ, FUJ, FUJ FUJ, FUJ, FUJ...

      Vymazat
    4. Pro 15:48: Kdyby sis aspoň vážil toho, že se tu o Rusku aspoň něco dozvíš, co jinde nepíší. Že ti otevřou oči abys už konečně prokouk tu tvoji obdivovanou Ameriku. Ale to ty ne. Ty jsi jak ta kobyla s klapkama na očích, aby se nelekala, kdyby náhodou někdo zprava či zleva baf.

      Vymazat
    5. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    6. @10:23

      A co tak argumenty, hnuse?

      Panarod?
      Nejvetsi, nejtoleratnejsi narod na svete.
      Mimoto, vetsi, jako jakykoli kontinent, ktery umem ochranuje nejvetsi zasobu vzanych kovu, nerostnych zasob, i jineho.

      Jedina zachrana lidstva je Rusko, hnuse.

      nobody

      Vymazat
  31. SSSR JE (spolu)odpovědný za rozpoutání druhé světové války. V r. 1934 došlo k pokusu o nacistický převrat v Rakousku. Ale k anšlusu došlo až v r. 1938. Proč? Protože Mussolini v r. 1934 ještě nebyl Hitlerův kamarád, a když v r. 1934 rakouští nacisté povstali, tak Mussolini poslal 4 divize k Brennerskému průsmyku a řekl Hitlerovi, že jestli vpadne do Rakouska, tak bude válka, a on proti němu bude bojovat. A Hitler zařadil zpátečku, prohlásil, že s rakouským nacistickým převratem nemá nic společného, a nechal rakouské nacisty uvařit se ve vlastní šťávě. V r. 1938 ale už byl Mussolini Hitlerův spojenec, a tak anšlusu nic nebránilo. Stalin byl v r. 1939 v podobné situaci jako Mussolini a mohl si vybrat. Mohl Hitlerovi na jeho návrhy odpovědět, že o žádný pakt s ním nemá zájem, a jestli napadne Polsko, tak bude bojovat proti němu. Místo toho se Stalin rozhodl na Hitlerových výbojích přiživit. A v červnu 1941 se pak nestačil divit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak.
      Zatímco Anglie a Francie 3.9.1939 vyhlásily Německu válku, tak Rusáci společně s Hitlerem přepadali a kradli cizí území. Polsko, Finsko atd.
      Rusáci dodávali Hitlerovi naftu, železo, suroviny, obilí...

      Vymazat
    2. Ehm, to by Stalin udělal pěknou krávovinu, že? Bejt mrtvej a ještě k tomu beztak agresor. Teď se jim úporně snaží trapnými způsoby minimálně účast na holokaustu, ne-li jeho vyvolání. Takže taktika dohody (podobné měla většina euro zemí) Rusku umožnila získat potřebnou hlubinu a tak se skopčáci se svými eurosluhy sice dostali až k Moskvě, ale stejně tak jako Petrohrad ji nedobyli.

      To že eurošlapky lehnou pod Germána, jen co trochu silněji zadupe, bylo víc než jasné. Takže po všech pokusech o mír, byla nutná příprava na invazi, kterou skoro nestihli.

      A ještě jeden pozitivní moment z toho vyplynul - Rusku (Sovětům) se tak vrátila stará ruská země nazývaná Bílá Rus, dnešní Bělorusko, které Poláci vyrvali z Ruského impéria po první světové válce.

      Vymazat
    3. No to je fakt blábol. Vlevo ve sloupci Nová kniha je:
      Starikov - Kdo přinutil Hitlera přepadnout Stalina. Doporučuji přečíst.

      Vymazat
    4. 16:20
      Zapomněl jste se zmínit, jak se "přátelsky" se chovalo Polsko k SSSR. Proč by měl Stalin kvůli Polsku obětovat životy občanů SSSR.

      Vymazat
    5. Proč? Třeba proto, aby se mu v červnu 1941 nepřihodilo to, co se mu přihodilo.

      Vymazat
    6. Mně se moc líbí ty "morální" odsudky Sovětského svazu a Stalina. Ale v geopolitice se na morálku nehraje.
      Hitler v Mein Kampfu jasně deklaroval, co chystá - zničit Židy, dobýt Rusko a zničit bolševizmus a nakonec se vypořádat s podřadnými národy, především se Slovany. Geopolitický cíl agrese: SSSR a jeho nerostné a půdní bohatství, jeho prostor pro germanizaci,. A kdo Hitlerovi od začátku pomáhal: penězi nadnárodní bankovní korporace se sídly v Anglii a V USA!
      Takže když v roce 1939 nadešla ta chvíle a nikdo s SSSR nechtěl uzavřít mírovou smlouvu proti Hitlerovi a Franci e s Anglií dokonce plánovaly letecké napadení Baku a okolních ropných polí, rozhodl se Stalin válku alespoň oddálit a dobře se na ni připravit. K obraně potřeboval větší předpolí a protože bylo okolo obklopen jen nepřáteli (Finové, Poláci, Pobaltské země, Rumunsko), tak se s Hitlerem dohodl a mír podepsal. Získal jak předpolí, tak i čas. A navíc, když se začal Hitler kočkovat s Francií a Anglií, tak by jen blbec toho Hitlera proti silnějším evropským velmocem nepodpořil. Vždyť stejně byly k SSSR nepřátelské a netajili se s tím. A ty "morální" odsudky, ot je jen propaganda. Stalin a tehdejší vedeni SSSR jednali velmi racionálně a nakonec se ukázalo, že to nebyla žádná chyba.

      A místo, abychom byli vděční za to, že našemu národu SSSR a jeho armáda zachránily fyzickou existenci tady v tom prostoru, tak raději vyjeme se zakomplexovanými polskými katolíky, o kterých je zcela zřejmé, že chtěli táhnout s Hitlerem proti Rusku a ono jim to zase, cholerně, nevyšlo.

      Vymazat
    7. V září 1939 oddělovalo SSSR od Německa 500 km polského území. Tím, že si s Hitlerem jeho území rozdělil, a Hitler se tak stal jeho přímým sousedem, si fakt "pomohl".

      Vymazat
  32. Ještě k panu Davidovi, hlasoval jak hlasoval podle svého přesvědčení, to jeho vysvětlení je podle mne naprosto jasné. Pokud to nějaký hlupák bere jako vymlouvání, to je jeho věc. Nejlepší majstrštik se ale zadařil trollíkům, postavit proti sobě Davida a Konečnou to je bingo a hlupáci se do nich s gustem trefují. Ani jeden nemají lehkou pozici a pro republiku bude úplně nejlepší když budou spolupracovat a ne tam chrápat jako táta odborů Falbr a o křivákovi Teličkovi, kterej se tam nechal nadelegovat za ANO a pak jim vrazil kudlu do zad ani nemluvě. Hej hou, rudý dědeček

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne trollíků. To se povedlo především Kopečné osobně. Ona o spolupráci s Davidem a Blaškem vůbec nestojí. Kde může, tak do nich šije, kritizuje, lže. Sama je členkou snad nejhorší sluníčkářské frakce v Evropském parlamentu. Proto jdou komunisti dolů potokem a končí.
      Mně ro připomíná tu děsnou situaci, kdy stalinisti odmítali v Německu na začátku 30. let spolupráci se sociálními demokraty a s dalšími demokratickými stranami proti Hitlerovi,

      Vymazat
    2. Pan David je takový český konzumerista. Rád si vezme dárkový košík se zabaleným velkým lejnem, když je v něm současně tolik lákavých dobrot. Umí přece oddělit lejno od plev

      Vymazat
    3. Zato ty, podle těch hloupostí, co píšeš, neumíš ani to.

      Vymazat
  33. Jak to udělat, aby se sejmul ze skopčáků ten cejch s holokaustem? Ti starší (Steinheimer) ještě stále jedou v té hloupé poloze, ale už je čas, aby se karta obrátila a vina se pozvolna začala přenášet zatím i na Rusáky a potom už jen na ně. První holubičky už vyletěly. Teď se začalo mluvit o tom, že Stalin dobře věděl o Osvětimi, ale záměrně se jí kvůli svému údajnému antisemitismu vyhnul. A tak tam zemřelo o 100 tisíc lidí více. Druhou holubičkou je, že první konclágry stavěli Rusáci v zajetí a oni tam začali dělat dozorce. Třetí je zmínka o tom, že součástí paktu M-R, který měl za úlohu rozpoutat válku v Evropě, byla i tajná dohoda o vyhlazovacích táborech pro Židy, které začalo Rusko okamžitě realizovat. Prý Němci se tomu bránili. Taktéž se tvrdí, že to Rusové stěhovali miliony Židů z Ruska, Ukrajiny, Běloruska, Litvy, Lotyšska a Estonska, a následně že všech dobytých území do těch jimi vybudovaných lágrů, kde zřídili speciální komanda na jejich likvidaci. Co vy na to? Takovou schopnost kreace musí člověk obdivovat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třetí holubička už vzlétla. Britové a Poláci dávají dohromady skupinu, která bude prošetřovat okolnosti holokaustu, dle pravdy, ne podle lživých dezinformací z ruských zdrojů. Poláci tvrdí, že Rusko organizovalo sběr Židovského obyvatelstva po celé střední a východní Evropě.

      Vymazat
    2. Poláci, kteří ještě v roce 1945 prováděli vražedné pogromy na přeživší Židy, kteří se vraceli z vyhlazovacích táborů a chtěli nazpět do svých domů , které Poláci mezitím, zabrali a arizovali. Např. v Jedvabnem.

      A Angličané, kteří nechtěli pouštět židovské uprchlíky na svoje území ani do Palestiny.

      No to je slušná parta vyšetřovatelů, jen co je pravda.

      Vymazat
    3. 20.48 Ti Poláci arizaci za Hitlera brali jako restituce.

      Vymazat
  34. A nejen toto lze aplikovat jen do dutých hlav. Do dutých hlav čtenářů Blesku, Prásku, Aha, a internetové publicistiky ( bulvár nejhrubšího zrna) lze aplikovat úplně všechno. Na co bulvár ukáže prstem, o tom se žvaní a mele, bulvár je jejich modla, guru a bůh. Bez bulváru, strašení, pomluv a drbů, by nedokázaly vůbec žít.

    OdpovědětVymazat
  35. Fakta jsou neúprosná: válku vyvolal komplot Západu s Hitlerem proti SSSR. Součástí tohoto komplotu byla mj. Mnichovská smlouva, miliskování se britských lordů a královské rodiny s nacismem a Hitlerem, miliskování se USA velvyslance v Německu s nacismem , pana Kennedyho, který miltiplikoval svůj hold Hitlerovu geniu, podlézání Francie (Daladier) a nakonec podpora nacismu (Petain) + podpora fašistickonacistickými státy Evropy: Itálie, Španělsko, Portugalsko, Chorvatsko, Maďarsko, Finsko, Norsko, Slovensko, Polsko, Bulharsko, nakonec i a mj. vydatná materiální podpora - Švédsko. Jistě je "komické", že stát, který porodil jako první v Evropě nacismus a fašismus - Polsko - a který se přátelil s Hitlerem hned po jeho nástupu k moci, byl první, kdo to odnesl válkou. Ale bylo to Polsko, které také jako první napadlo rodící se SSSR a okupovalo, devastovalo a čistilo od "židobolševických" žen a dětí v r. 1919. Pane, těch Lidic, co tam pan Pilsudski s polským panstvem vyrobil. A poslední podpora Západu Hitlerovi: V. Británie odmítla uzavřít smlouvu se SSSR o protihitlerovské koalici - marná jednání probíhala na jaře a v létě 1939. Válka vypukla v září! A bylo to Polsko, které také kategoricky odmítlo možnost pomoci ČSR aspoň tím, že umožní průchod Rudé armády a nebo aspoň povolí přelety SSSR letadel při napadení ČS., Samozřejmě nic z toho a naopak společně s okupací Sudet Hitlerem Polsko okupuje Těšínsko a Oravu!
    A pokud si někdo myslí, že třeba Churchill byl jiný charakter, přesně naopak: on jenom jako služebník a Vůdce britských kolonií, kde si počínal stejně despoticky jako Hitler v okupovaném SSSR, naopak se těšil ze střetu Německo - SSSR, ale přepočítal se. O jeho "charakteru" velmi pěkně vypovídá životopis paní Churchillové-.To jen zda by se neměla zbourat socha Ch. na Žižkově, když na jeho rukou je krev statisíců nevinných obětí, páni radní, jste naklonění nacismu nebo jste propadli euronacismu, že nekonáte!? A to chtěl na závěr války Churchill se spojit s jednotkami SS a pokračovat ve válce proti SSSR. To tedy byl charakter. Naštěstí v té době v USA byl prezidentem F.D.Rossevelt a ten takovým politickým podvodníkem a zrádcem nebyl. A má Roosevelt v Praze vůbec pomník? Nechce mít Praha jen pomníky lidských stvůr??? 60 milionů lidských životů mají na svědomí především samozřejmě Německo, V. Británie a Francie. Snad se lidstvo jednou dočká aspoň historické pravdy a odsouzení válečných zločinců také z Británie a Francie, byť již jen symbolické. Zatím samozřejmě tomu brání vládnoucí zločinná diktatura kapitálu, která byla tím mozkem a tou rukou, která vedla národy do jatek 2. světové války, politici, jako Churchill, Chamberlein, Daladier, Hitler byli jenom jejich poskoci či loutky!.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zato tatíček Stalin, to byl jiný charakter - to byl šlechetný rytíř bez bázně a hany!

      Vymazat
    2. 19.50 Stalin byl produktem pravoslavného církevnho školství včetně semináře. Kdyby ho Pravoslavná církev nechala dostudovat, byl by z něho POP, a jednou třeba i Patriarcha...

      Vymazat
    3. Tedy Gruzínec Stalin byl jistě velmi chytrý, celkem bez odborného vzdělání uřídil největší stát Světa rozlohou a ubránil ho proti nacistickému Německu a jeho spojencům tj. velké části Evropy za 2. světové války a kdo ví, jak by to dopadlo, kdyby na poslední chvíli se nevylodili USA a Británie v Normandii - asi by tam skončila Rudá armáda. Stalin ovládl i vnitřní odpor k budování socialismu, významně již i za intervenční války Británie, USA, Japonska, Polska atd. po r. 1917. Stalin také krutě zasáhl spravedlivě i nespravedlivě proti "disidentům" a dnes já nevím v čí službách všichni byli. Tedy proti vnitřnímu odboji proti SSSR. Stalin ale i naletěl na podvrhy asi nejen německých rozvědek o připravovaných pučích k likvidaci SSSR např. se strany části důstojnického sboru. Nikdo mu ale nevezme, že on byl hlavním a dlouho jediným vítězem nad nacismem a pokud bychom chtěli podle nároků na německou armádu soudit, tak druhým byl Tito s jugoslávskými partyzány a pak teprve "západní spojenci". Těm se nikdy nepodařilo zakrýt, že jejich záměrem není ani tak odstranit nacismus, jako socialismus v SSSR! No a jak by jinak měla jednat diktatura kapitálu, která se sociální spravedlnosti bojí více jak čert kříže?!

      Vymazat
  36. 20:04 Co vyhlásí vožralej Pšoncek a namachrovanej Brit to už naštěstí není směroplatné. Pšonckové a Briti, to by asi vypadalo jako to demokratické hlasování dvou vlků a jehňátka, co bude k večeři. Dobrej je taky tenhle, tchoř který okupuje králičí noru a žere králíky, říká: dokud tady bude ten smrad, tak se odtud nehnu. Hej hou, rudý dědeček

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    2. 7:57 Nevím za co vděčíte Polákům. Když si nastudujete nacistickou eugeniku, tak je hodně pravděpodobné, že možná konkrétně Vy ne, ale naprostá většina obyvatel Čech a Moravy by skrze komíny koncentráků zatížila uhlíkovou stopou planetu. Adolf se tím nijak netajil a jasně stanovil cíle a pořadí. Ale pořád je to ten Rus (se stejně stanoveným údělem od Hitlera) to nejhorší, čím tu pořád strašíte.
      Tož tak.

      Vymazat
  37. Neznám motivaci Němců k dohodě se Stalinem. Možná, že se jim jevilo nebezpečné zabrat celé Polsko a dostat se dost daleko od Berlina. Stalin by je třeba napadl, protože obsazovali území, kde žilo dost Rusů, Ukrajinců a Bělorusů. Do útoku na Sovětský Svaz ještě zbývalo hodně času a oni chtěli ještě posílit jako Stalin, chytrý jako liška. Stalin si vzal jen to, o co přišli násilím za první světové války. Divíte se?

    Proč mají amatérští politici v EU parlamentu zlost na Rusy? Třeba fandí Hitlerovi a se zpožděním, a hlavně tajně, by mu přáli, aby do Moskvy měl blíže a vyhrál válku. Oni pokládají za nefér, že Hitler s wehrmachtem musel překonávat byť chabý odpor ustupující Rudé armády. Kdyby stáli o pár set kilometrů více na východ, možná, že by tu Moskvu i obsadili. Nyní se takové smyšlení dá utajit těžko. Je třeba umět předvídat a SPD nevolit. Předešli byste zklamání.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uvažte, Hitler měl skoro celé dva roky, aby dozbrojil. Na druhé straně propásl okamžik, kdy Stalin byl velmi slabý. Pro lidi, kteří nenávidí Slovany a tím i sama sebe, to musí být na mrtvici.

      Vymazat
    2. Ad 23:21
      je to trochu naopak.
      V úspěchu západu v minulých tisíciletích je zakódováno expansivní myšlení a chování.
      Nepřítelem západních mocipánů je ten, kdo jejich "choutkám" expandovat a těžit brání.

      Hitler byl tohoto západního paradigmatu jenom produktem, stejně jako to, co se děje dnes.

      Takže dnešní západ nekopíruje Hitlera, obojí, Hitler i dnešní západ (dnes severoatlantický) jsou produktem expansivního paradigmatu vytvářeného už nejméně od Antického Říma.

      Pravdu máte, mj., v tom, že Poláci po 1. Velké Válce vojensky dobyli část historického Ruského Impéria a o cca dvacet let později o to oprávněně zase přišli.

      A taky v tom že Dr. David nejspíš nedoceňuje hrozbu toho stupňujícího se úsilí západu směřujícího k dalšímu rozhodujícímu střetu s Ruskem.

      Vymazat
    3. Vláďo, jak jsi na to přišel, že David nedoceňuje?

      Vymazat
  38. Pan David je kam vítr, tam plášt´, v EU parlamentu zvedá ruku tak a pak tady mluví jinak. Vezměme si příklad toho jeho lobování za Kurdy. Měli jsem my kdy něco společného s Kurdy, kromě toho, že tito nás tu v 16. a 17. století jako součást osmanské armády vraždili? Kdy se Kurdové zastali českého národa z historie? Mám my k nim nějaké ty "dluhy" z minulosti? Nemáme, ale přesto tu pan David silně lobuje právě za tyto Kurdy. Na druhé straně, ukrajinská armáda ostřeluje obydlené čtvrti v Donbasu a zabíjí a mrzačí tam civilisty, v podstatě zabíjí potomky těch, co nám v roce 1945 přinesli svobodu a o tom pan David cudně mlčí, žádná rezoluce jako o Kurdech. Hlavním problémem pana Davida je dnes vlaječka na stolku v EU a Kurdové, ale ne válka na Donbasu. Tomu já říká "dobře zaplacené pokrytectví“. Myslíte se, že ta Němka, co tam běhá s plackou Milionů chvilek po EU parlamentu to dělá zadarmo? To víte, že ne, někdo do toho nalil peníze, jak do Milionu chvilek, tak i do Kurdů, jen do Donbasu zatím nikdo nic nenalil. I já pana Davida kroužkoval a skončil jsem s ním i s SPD.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    2. Být člen parlamentu či vlády a mít dvojí občanství se vzájemně vylučuje. Jde o střet národních zájmů. Tak či tak takový poslanec či člen vlády pracuje ve prospěch cizí velmoci ze strany té které země, což je, myslím, vlastizrada. Je to naprosto nedůvěryhodná osoba. Dvojí občanství v Parlamentu či ve vládě je nepřijatelné.

      Vymazat
  39. Díky paní Konečné jsou komunisté nevolitelní. Díky za její odkopání. Budu všem opakovat, co tato kariéristka páchá v europarlamentu a jak podporuje migraci do ČR.

    OdpovědětVymazat
  40. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 10:25 = projev ubohého primitivismu.

      Vymazat
    2. ACO se dá jiného napsat porad

      Vymazat
    3. Ty tupé liberální fašistické hovado!

      Vymazat
    4. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
  41. Je to cílený rozvrat všeho a všech. Divide et impera. Ať se hlasovalo tak či onak, výsledek je stále škodlivý. Europoslanci, poslanci by měli odmítnout hlasovat pro amalgámové rezoluce. Mohlo to být rozdělené hlasování, více času by to nezabralo.
    Kdo to koncipuje? Ďábel? Je to zavádějící a podvodné. Kde je pravda, láska, čest, poctivost, spravedlnost, transparentnost? Jen pokrytectví, šalba, podvod, potměšilost, zneužívání, využívání, ...

    Co takhle navrhnout opakované hlasování, tak jak to vyžádali, proti všem pravidlům, po referendu o Lisabonské smlouvě v Irsku? U nás se zase opakovaně několikrát za sebou hlasovalo pro církevní restituce. Až po půlnoci, když všichni odešli, to prošlo.
    Tento svět je naprosto úchylný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Svět je úchylný do té míry nakolik jsou úchylní jeho obyvatelé. Tam, kde vítězí hrabivost nad lidskostí, to nemůže být jinak. A hrabivost je určujícím zákonem kapitalismu.

      Vymazat
  42. Osobní tragédií mnohých zde diskutujících není jen deficit v IQ, ale i blbci obvykle dovedou číst a něco si pamatují, tedy tragédií je absence jakéhokoliv vzdělání. Jinak by nemohl někdo napsat, že Česko, potažmo někdejší ČSR a Země koruny České něco ukradli z území Německa! Mnichovská dohoda samozřejmě je neplatná od samého začátku a naopak Sudety byly ČSR tehdy ukradeny spolčením politiků Německa, Británie, Francie a Itálie proti ČSR a byly 1. krokem k zahájení imperialistické války proti občanům Světa. Jaký primitivismus to ovládá pisatele, kteří takovou základní informaci nemají či nechápou. Že by proto, že jsou opět ve službách masových vrahů, chystajících Světu další válku pro své zisky zisků? A oni pro své korupné?

    OdpovědětVymazat
  43. Tak teda neviem.

    Andrej vyraz ju hned, ved je tupa jako...
    Poznas pojmy ako "chrumkava".


    Neviem ako mozes jako premier zamestnavat "cukrovinkovy stenograf":)

    Milion slov, o nicom...
    Strasneeeee.
    nobody

    OdpovědětVymazat
  44. To je výsledek práce inkluze Valachové.

    OdpovědětVymazat
  45. Zajímavé je, jak se prosadila (byla prosazena) teze o totalitních režimech. Tím jsou v jednom pytli Hitlerovský, Mussoliniovský i Frankistický ... režim se stalinsky komunistickým, gottwaldovským v jeho vleku, ale i Tondů Zápotockého a civilizující Novotného. Tak je zcela ignorován vývoj komunistických režimů k a po "Helsinském koši". Vzácně pitomé je nepochopit, že udržet systém, který vylučoval velké majetky a hromadění majetku (jako platnou příčinu rostoucí sociální nerovnosti), nelze jinak, než jistou mírou nesvobody. Otázkou pak je, kde leží hranice totality. S odstupem času mi dochází, že předchozí režim měl perspektivu pokroku co do humanity, zatímco ten dnešní takovou perspektivu nemá. Máme tu totalitu peněz, totalitu hromaděných a nahromaděných majetků. Chápu, že budu za závistivce, popřípadě i socku. Nevadí, nějaký ten majetek jsem nahromadit musel. Abych tak úplně, nepodlehnul totalitě. Zdravím srdečně

    OdpovědětVymazat

Redakce vás žádá, abyste diskutovali slušně, nenapadali spoludiskutující ani autory, abyste argumentovali věcně a fakty. Děkujeme.