AA

Reklama

bb

je

neděle 12. ledna 2020

Jak president Beneš odsoudil pakt Poláků s Hitlerem - aneb - Co se stalo v Evropě roku 1934


Jiří Jaroš Nickelli
Jiří Jaroš Nickelli
V současnosti Evropská unie vyhlásila superblábol o tom, že II. světovou válku zavinili Rusové a Němci společně – paktem Molotov–Ribbentrop. Pravdou je opak.
Prolog II.světové války zahájily dvě mezinárodní události ve stejném roce.


Byl to rok 1934. Polská vláda podepsala pakt o neútočení a spolupráci na deset let s Hitlerem (!) a v Marseille spáchal ustašovec placený Itálií atentát na zastánce kolektivní bezpečnosti Evropy, ministra zahraničí Francie Barthoua, a na jugoslávského krále Alexandra.

Proč Poláci podepsali pakt s Hitlerem? Životopisec presidenta Beneše, Edward B.Hitchcock, (Zasvětil jsem život míru, Praha 1948, str.238 ad.) to popsal takto. Ve Francii byly stále prudší rozkoly: nevědělo se, jaký bezpečnostní systém vůči Německu by byl nejúčinnější a vyvstávala prý otázka, jestli bránit Německu, anebo se s ním a s Itálií dohodnout, "i za cenu nějaké oběti". Hitchcock přitom cudně zamlčel, co a kdo by měl být obětí! K tomu lze podotknout: Těmi oběťmi se nakonec staly Rakousko a Československo, a Západ nehnul prstem. Proč?

Atentátem v Marseille byl odstraněn jeden ze tří představitelů antifašistické fronty kolektivní bezpečnosti Evropy proti fašistické a nacistické mocnosti Itálii a Německu. Byli to tito státníci: Barthou – Beneš – Litvinov. Barthou byl zavražděn, Litvinov odstraněn. Beneš zůstal osamocen. Británie se stáhla do ostrovní isolace a snažila se paktovat s Hitlerem námořními dohodami. Francie otevřeně fašisovala po porážce Lidové fronty. Bývalí spojenci ČSR v tzv. Malé Dohodě,Rumuni a Jugoslávci, se po zavraždění krále Alexandra postavili proti Benešově politice – a začali mohutně kolaborovat s Hitlerem a Mussolinim. Bulharsko s Maďarském stálo na straně Hitlera již od počátku. A Poláci? Polská vláda nenáviděla SSSR ještě více, nežli předtím Rusko. Nakonec jí Hitler připadal jako "Evropan a muž pořádku". Nakonec polský národ strašlivě doplatil na Hitlerův pořádek. Polská vláda, vyznávající de facto principy mussoliniovského režimu, byla původně spojena diplomaticky s Brity a Francouzy. Nyní však počala politicky lavírovat. Hitchcock to nazval koketováním s Německem. Když se stal polským ministrem zahraničí Beck, bylo dokonáno. Po čtyřstranném paktu mocností, navržený Ducem (Británie,Itálie,Německa a Francie), Beck neváhal spolčit se s Německem a 26,ledna 1934, ještě za života Pilsudského, podepsal pak s Hitlerem. Proto také Hitler přijel roku 1935 na pohřeb presidenta Pilsudského a seděl v obřadní síni v uniformě na čestném místě. Jak strašlivě se tehdy Poláci zmýlili!


Jak president Beneš roku 1934 odsoudil pakt Beck–Hitler


President Beneš to líčí ve svých Pamětech takto:
"Když mi vyslanec Grzybowski přišel 27.ledna 1934 oznamovat podpis německo–polského paktu, řekl jsem mu v podstatě toto:
"Pokládám podpis vaší smlouvy s Německem za velkou ránu dnešní evropské politice. Znamená to, že pomůžete Německu, aby o odzbrojení už vůbec nejednalo a přešlo definitivně k volnému zbrojení.
Znamená to, že opouštite frontu Ženevy a dáváte možnost Německu odůvodňovat jeho expansivní politiku protiženevskou. Dostanete se tímto spojení s Německem velmi daleko, neboť tím je celý tzv. francouzský systém evropské bezpečnosti znehodnocen a naše společná východní fronta proti německé útočnosti znemožněna."
Dále dr.Beneš líčí velice chabou odpověď vyslance Grzybowského. Odkazoval na pakt čtyř mocností a na hledání "svobodné bezpečnosti", a že Polsko dalo najevo Anglii a Francii vlastní cestu. Na toto vysvětlení president Beneš, že to povede pouze k posílení Německa a jeho přípravě na ČSR a na Polsko samotné.

Grzybowski kontroval: pakt prý stejně deset let nevydrží (jak osudně bezděky . předpověděl útok Hitlera!), a snad prý to přivede Francii na "správnou cestu" (!),a pro Polsko to znamená získat čas proti Německu a možnost lépe se připravit.

Co je paradoxem dějin v tomto případě? Polský vyslanec argumentoval zcela stejně jako potom roku 1939 Stalinův SSSR. ( Beneš, Paměti, Orbis Praha 1948,str.16 ad.)

Ovšem Stalinovu SSSR se totéž vyčítá jako zločin, Beckovu Polsku však nikoli. To je ubohý dvojí metr a nepřípustné selektivní hodnocení spolku zvaného Evropská unie. Zde se jasně prokazuje padělání dějin se strany Evropské unie vůči SSSR.

Jak se Poláci zachovali v roce 1938 vůči ČSR? Je to notoricky známo a doloženo. Ovšem dnes to připomíná pouze Unií proklínaný president Ruské federace, pan V.V.Putin.

Nejen že urvali další kus těla nebohé republiky, ale blahopřáli si k tomu s německými generály. Předtím se polští generálové, jasně vyslovili proti vojenské pozemní i letecké pomoci SSSR Československu.

Na dotazy Francouzů. zdali připustí přechod sovětských vojsk na pomoc ČSR proti hitlerovcům, prohlásili, že nikdy. A na dotaz, zdali připustí alespoň leteckou pomoc nebohé republice, pravili, Rusy sestřelíme!

Samozřejmě je nutno rozlišovat – polský lid se nezpronevěřil, zpronevěřila se jen polská panská vláda. Zdali pak si pan generál Rydz–Smigli, když po porážce Polska prchal před hitlerovci přes Rumunsko do Anglie, vzpomněl na svá nenávistná slova proti Československu? Jak by ovšem pravil rabín – vše už bylo jinak. Toto vše je nutno připomenou ubohým padělatelům dějin, kteří ve funkci europoslanců schválili paskvil proti historické úloze SSSR v obraně proti nacismu a v boji proti němu za osvobození Evropy.

Jiří Jaroš Nickelli
Spol. L. Svobody Brno

286 komentářů :

  1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. A parcelace Československa nebyla zločinná?
      Západní kapitalismus se odhalil i prosazením článku, že 2.světová válka začala paktem Ribbentrop Molotov. Agresivní a okupační akce Německa a zabrání části Československa nejen Německem ale i Polskem a Maďarskem do té doby byly dle západu v naprostém pořádku, protože kapitalistický svět stále očekával napadení SSSR. Výklad této části historie za socialismu se tím potvrzuje. Nešlo o nic jiného než o zničení SSSR. Přestože se jedná o zábor našeho území ministerstvo zahraničí pod Petříčkem mlčí.
      bv

      Smazat
    2. Vidím že Pepek Vyskoč dostal notičky.

      Smazat
    3. 21:15 máte to všechno nějak pomotané. Polské tehdejší vedení svým velezrádným postojem vlastně dalo zelenou pro začátek 2. války. Hitler se jim za to také "odvděčil". Tak to bylo a nepřekrucujte skutečnosti.

      Smazat
    4. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Smazat
    5. Divím se, že náší MZV Petříček a bývalý Zvorálek neprotestují proti výkladu dějin Polskem. Kdo nám obsadil Těšínsko a kdo se paktoval s Hitlerem i v pomoci vystěhovat všechny polské Žiidy do Afriky a komu měl za to Hitler postavit pomník ještě před paktem Ribentrop Molotov? To je ta socanská bezpáteřnost!!!! I z Beneše nakonec uděláme ďábla??????

      Smazat
    6. 21:35 On musí má notičky z neziskovky dnes jsou Poláci největší rusofobové v fašistické eu. A největší přátelé teroristů z usa. Asi chtějí zopakovat historii.

      Smazat
    7. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Smazat
    8. 22:35 asi chteji,protoze delaji uplne ty same chyby

      Smazat
    9. 22:35 Mě nemůžeš urazit zaplacený západní zaprodanče a pyjátský bonzáku. Jsi odpad Českého státu.

      Smazat
    10. 22:35 a 21:15
      Smradlavá nezisková nulo, ty jsi z neziskovky Člověk v plísni nebo Jíme hovna za demokracii?

      Smazat
    11. 21:30 Jedno je jistý! Kdyby se místo Mäsárika-Redlicha a huhňavého křiváčka Beneše stal prezidentem republiky pan generál Gajda, byly by naše vztahy s bratrským Polskem i méně bratrským Maďarskem či Rakouskem natolik dobré, že otázka slovenské i německé autonomie by byla bývala dávno vyřešená a v roce 38 by jsme nestáli sami jak kůl v plotě proti všem, zrazeni a opuštěni západními masonskými darebáky!

      Smazat
    12. 21:51, Petříček a Zaorálek, stejně tak všichni ostatní ministři chodili na hodiny historie ke Krystlíkovi, který učí historii s emočním nábojem. Dává emoční nálepky. Ty špatné pro Čechy a ty dobré pro Němce. Nedávno jsem někde u něj četl, že ti Češi, kteří byli nacisty zavření v KT, si to zasloužili, jelikož to byli zločinci. Pak taktéž tento velikán pravdy pravil, že drtivou většinu židovského obyvatelstva, stejně tak i nespravedlivě trestaných odsoudili a trestali sami Češi.
      Další podobní velikáni přispěchali s tvrzením, ze ze masakr v Lidicích zavinila nějaká tamní obyvatelka, která lživě udala své obyvatele. A samozřejmě nebyli to Němci, kdo vraždil, nýbrž opět Češi, kteří si popravy svých sousedů vychutnávali a následně rabovali jejich konta a příbytky.
      Není nad pravdu.

      Smazat
    13. Poľsko malo tradične nepriateľský vzťah k Nemecku a celému nemeckému národu, takže Hitler postupoval opatrne pri pokuse urovnať tento posledný územný spor. Vo svojom prístupe bol umiernený a prejavoval veľké uznanie pre poľské záujmy. Britský veľvyslanec v Berlíne, sir Neville Henderson, uznal Hitlerov rozumný prístup:

      „Či veríte alebo nie, zo všetkých Nemcov je Hitler ten najmiernejší pokiaľ ide o Danzig a koridor.“

      Dňa 24. októbra 1938 dal Hitler cez svojho ministra zahraničných vecí von Ribbentropa poľskému veľvyslancovi Lipskemu návrh štvorstupňového plánu, ktorý by napravil nespravodlivosti Versailleskej zmluvy a tiež odstránil všetky trecie plochy medzi Poľskom a Nemeckom.

      1. Návrat slobodného mesta Danzig do Ríše, ale bez prerušenia jeho ekonomických väzieb s Poľskom. Táto ponuka by zaručila Poľsku voľné prístavné privilégiá v meste Danzig, ako aj extrateritoriálny prístup do prístavu.

      2. Nemecko nebude požadovať navrátenie svojich bývalých území, teraz nazývaných Poľský koridor, ale Nemecku bude umožnené vybudovať diaľnicu a železnicu cez Poľský koridor, aby spojilo Nemecko s Východným Pruskom.

      3. Uznanie vzájomných hraníc medzi Nemeckom a Poľskom bude trvalo vyriešené. Inými slovami, Nemecko nebude žiadať o vrátenie akéhokoľvek územia postúpeného Poľsku Versailleskou zmluvou.

      4. Pakt medzi Nemeckom a Poľskom z roku 1934 bude predĺžený z 10 na 25 rokov. (V nemecko-poľskom pakte z roku 1934 sa obidve krajiny zaviazali vyriešiť svoje problémy prostredníctvom bilaterálnych rokovaní a zriekli sa ozbrojeného konfliktu po dobu 10 rokov. Tento pakt efektívne normalizoval vzťahy medzi Poľskom a Nemeckom, ktoré boli predtým napäté hraničnými spormi z Versailleskej zmluvy.)

      Pri jednaní s Poľskom sa nemohol Hitler zachovať rozumnejšie.

      Smazat
    14. Nějak nám uniká, že právě skonšila platnost Versailské dohody - po 99 + 1 roku. Putin si kvůli tomu pozval Merkelici na koberešek a bude se sčítat.

      Smazat
    15. Na co je nám armáda, když měla bránit, tak vždy selhala a o vedení republiky ani nechci moc psát. Sbalili si kufry a hurá na Západ, který se na nás vždy … Nechť si každý doplní slovo, které má rád. A co pan Dvořák? Bude mazat?

      Smazat
    16. A Pakt Merkelová - Putin nikomu nevadí?
      Jen dáváme hloupé sankce, která nám protektor nařídí a sami "dojí" co se dá.

      Smazat
    17. 12:33 No, ona ta dohoda má stejnou právní sílu jako lidská práva zakotvená v preambuli naší ústavy. Přesto je dobře že o ní bude Báťuška se Slepicí jednat; že je prozíravý.

      Smazat
  2. je nutno vyvinout tlak na českou vládu, aby donutili Polsko, aby se nám omluvili za tuto sviňárnu.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Plně souhlasím s vaším názorem.

      Smazat
    2. Už tady někde zazněl názor, že Sověti ve své moudrosti, nechtěli pravdivě hovořit o polských prasečinách před a za války, aby nelikvidovali lidodemoblok. Asi to byla chyba, když se někdo chová jako prase, vílu z něj neuděláš. Bohužel i když se ohánějí vírou v boha, chovají se jako prasata i nadále, co s tím? Spíše to je otázka pro ně, svou hloupostí se řítí do katastrofy. Hej hou, rudý dědeček

      Smazat
    3. Pro 21:42, znaje ruštinu díval jsem se v originálu na několik starších ruských filmů, jak jinak válečných. A pokud tam byl někdo podrazák, tak to byl zpravidla státní příslušník onoho státu o kterém Sověti "nechtěli ...mluvit". Tamní lidé dobře věděli na čem byli.

      Smazat
    4. 21:20, to by ani nemuseli, stačilo by, kdyby přestali s těmi velkopanskými manýry a řiťolezným překrucováním dějin. A s tou rusofobií. Už jednou na to Evropa zajela, a teď se to opakuje znovu. Poláci se diví, proč je nikdo ve východní Evropě neuznává jako lídry. Je, kteří neustále podněcovali konflikty a blekotali o své nadřazenosti, a přitom jim trčela holá prdel z prasečího chlívku. Co neukradli to neměli. Válčit to neumělo, politika kontroverzní, Anglánům by to olizovalo koule až po hrob, ale pánem velkomožným, to byl každej jeden umolousanej pitomec někde z kwasnieho sklepu.

      Právě tohle vyhledávání mocného "soukmenovce", za nějž se Velika Polska postaví, a následně bude profitovat z vítězné války, což je samozřejmě odpuzující a naivní, tak právě tohle každého okolo iritovalo nejvíc.

      Smazat
    5. následná omluva (zcela obecně, jako princip) nic neřeší.

      Stalo se a důsledky trvají.

      Smazat
    6. 21:42 Do katastrofy? Nic nového pod sluncem. Oni to snad mají Poláci už geneticky zakódované - nebo aspoň kulturně. U počátku dělení Polska také stály Polské velmocenské ambice. Nenamontovat se do Severní války, nemuselo následně dojít k dělení Polska - všechno souvisí se vším. Jenže to by se pak nemohli oddávat svému oblíbenému folklóru - úpěním nad křivdami. No a teď mají zase ohromnou šanci k budoucímu úpění.

      Smazat
  3. Vidím,že zdejší fanatičtí rusofilní soudruzi by si měli zopakovat aspoň ZŠ. Protože takové bláboly co tu produkují se ve školách neučili ani za socialismu.

    A dnes by tyhle chytráky s jejich (ne)znalostmi historie ani nepustili k maturitě.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Nevím jakou maturitu máte vy, ale v historii máte zřejmě základní neznalosti. Vaší základní ideologií je rusofóbie, což značí velmi nízkou úroveň znalostí.

      Smazat
    2. Máte pocit, že v článku jsou nějaké nepravdy? Že by Poláci s Němci žádnou smlouvu neuzavřeli? Nebo že by Hitler na onom pohřbu nebyl? Nebo snad Poláci neobsadili po mnichovu československé území?
      Tak pište!

      Smazat
    3. Kozlíku,
      skoro všichni uzavřeli před válkou nějaké smlouvy. Ale nikdo, krom států Osy, s Hitlerem aktivně nekolaboroval po začátku války 1.9.1939 tak jako Sověti, víme?
      Nikdo ve spolupráci s Hitlerem nenapadl a neanektoval půl Evropy, nikdo nepovraždil 25.000 důstojníků, nikdo neuzavíral s Hitlerem Smlouvy o přátelství, zatímco Anglie a Francie nacistům už dávno vyhlásily válku. Nikdo nezásoboval Hitlera potravinami, surovinami.

      Prostě Sověti, potažmo Rusáci, byli na rozdíl od jiných první 2 roky války největšími kolaboranty nacistů, nájezdníci, zloději území, vrazi. To jsou prostě fakta ať se vám to líbí nebo ne.

      Smazat
    4. 22:31 vy to mate dobre pomotane.

      Smazat
    5. 22:31, v Německu strkali nacisté komunisty do koncentračních táborů a komunistický Sovětský Svaz bude jejich spojenec. Ruští letci bojovali proti německým bombardérům ve Španělsku zatímco vaši demokrati dávali pozor, aby Němcům nebyl zkřížen vlas. Vy tu rusofobii máte asi zděděnou v genech, viďte. Pochlubte se, jakou školu jste absolvoval? Normální škola to nebyla, spíše zvláštní kurz.

      Smazat
    6. 23:12
      No vy jste extrémně blbej a retardovanej. Samozřejmě SSSR že byl jejich spojenec. Ještě na konci září 1939, kdy už Anglie a Francie dávno Německu vyhlásila válku, tak Sověti s Hitlerem uzavřeli "Smlouvu o přátelství a spolupráci" . Potřebujete to namalovat???

      Smazat
    7. 22:31 Vy jste pane strasnej komik. I male deti uz vi o IG Farben a jak je americky Standard Oil zasoboval. Bez americanu by Luftwafe nevzlitlo. Kdyz si britove stezovali, tak preregistrovali lode na Panamu a vozili to vesele dal. Kolaborace americkych bank je take znama. Pochopitelne mam na mysli obdobi po vypuknuti valky v Evrope. Pred valkou s Hitlerem spolupracoval kde kdo.

      Smazat
    8. Bože, aspoň si ty vaše hovadiny ověřte než je vypustíte!!! Standard Oil zanikl v roce 1911!!!
      A nesnažte se laskavě dávat na roveň byznys jednotlivých soukromých společností a režim celé země!!!
      Ostatně, nejste to právě vy kdo tvrdí, že ČR musí dělat byznys se všemi, s Ruskem, s Čínou, s kýmkoli?

      Smazat
    9. 23:48 je omezený protiruský a protičeský propagandista, který vytrhává jednotlivosti a popírá časovou osu. Je jich plná televize a Radio Plus.

      Smazat
    10. Blbeček trolíček 23:48 Takže je ČR s niekým vo vojne a robí s ním biznis? Blbeček, aspoň si prečítaš, čo za blbosti píšeš? A blbeček trolíček, Standard Oil bol zrušený ako koncern, ale hádam nám tu nechceš nahovoriť, že sa Rokefellerovci vzdali majetku a išli na odpočinok a už nikdy v živote neobchodovali s ropou, že? Akosi ti uniká že SO má nástupnícke spoločnosti a majiteľom ostávajú stále tí istí, že?

      Smazat
    11. 23:48 To jako vazne? Standard oil v r. 1911 nezanikl, jen se rozpadl trust. Ta puvodni spolecnost z New Jersey nesla nazev Standard Oil Company az do roku 1972, kdy se prejmenovala na Exxon.

      Smazat
    12. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Smazat
    13. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Smazat
    14. oprava: havlistická

      Smazat
    15. 8:06, 8:12 - ty rasistický úchylný šmejde! Lze dohledat IP adresa a prase jako ty půjde do lochu. V posledních letech můžeš plivat na lidické oběti, můžeš vyhrožovat vraždami všech Rusů žijících v Praze apod., ale propagace nacismu a rasismu je postihovanějsí víc než kdy v minulosti. Posral jsi to hochu.

      Smazat
    16. Kolik s toho vylemtal, nez s to dopsal? Ten konec uz vypada tak na 3 promile. :-)

      Smazat
    17. 21:43
      Ano máte pravdu dnes bychom asi nebyli připuštěni k maturitě. Není prostě možné nebýt loajální s blci, kteří dnes nejsou schopni zvládnou základní výuku na střední škole a proto se bude rušit i výuka a maturita z matematiky. Nakonec proč, když "umělecký svět" dříve komedianti. také nemusí mít znalosti a obtěžovat se hloupými poučkami. Nakoneč naa takových zdravotních školách nemusí také ovládat matematiku. Vlastně je to dnes asi špatně pochopená fráze Komenského - ŠKOLA HROU.
      Václav

      Smazat
    18. Koukám jak to22:31 umí rozpálit zdejší diskutující do nepříčetnosti, i když tu tapetu tady Goebelsovsky pastuje po 100x. Jediná změna je jenom na začátku s adresátem "kozlíků":-). Bylo by to tady úplně k smíchu a ne k pláči, kdyby ti trollové se nenachali po 100x namotat na tu22:31 Ctrl-C pastu. Hele jura9:03, ja ty výblitky toho tapetáře ani nedočet, jenom jsem na začátku té choromyslné tapety skonstatoval, že se to tady opakuje já nevím po kolikáté.

      Smazat
    19. „Proti hlouposti jsou i bohové bezmocní“.

      Smazat
    20. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Smazat
    21. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Smazat
    22. 23:24 S tou válkou toje taky krapet složitější. Polsko opakovaně odmítlo Německem předložená přání. Poté, co se 22. března 1939 navrátilo Memelsko k Německu, nařídilo Polsko částečnou mobilizaci své armády. Anglie vyslovila 30. března 1939 záruku nezávislosti Polska. To mělo stejný osudový účinek jako spojenecká záruka Německé říše z 6. července 1914 Rakousku. Polský ministr zahraničí Beck se cítil posílen a 5. května 1939 pronesl vyzývavý projev, ve kterém ale zamlčel německou záruku neměnitelnosti hranic pro koridor. Tento projev vybičoval jeho krajany k zesíleným výpadům proti německé menšině. Smlouvu o ochraně menšin, ratifikovanou 28. června 1919, vypovědělo Polsko již 13. září 1934. Počet zabitých Němců před 1. zářím 1939 odhaduje Udo Walendy na 3 až 4 tisíce. Nejprominentnější obětí byl 30. srpna 1939 německý konsul v Krakově, Schallinger. Už jenom to by bylo podle mezinárodního práva mohlo být důvodem k válce. Připravenost Polska na válku se nedala přehlédnout. V kostelích se lidé modlili „za všeobecnou válku“, boj proti Německu byl označován jako křižácké tažení proti novopohanství, na nových mapách bylo Polsko už velkoryse rozšířeno o sousední území, dopisní známky ukazovaly už v lednu 1939 Danzig jako součást Polska a generální inspektor polských ozbrojených sil, maršál Rydz-Śmigły si nechal zhotovit obraz, který jej znázorňoval oblečeného do uniformy, jak stojí před Braniborskou bránou. Britské noviny Daily Mail se tázaly, proč anglická vláda neodpovídá na polské protiněmecké štvaní. Neboť objektivně se musí konstatovat, psaly noviny, že se z německé strany žádné štvavé projevy nekonají. V Polsku bylo známo 60 protiněmeckých štvavých písní, v Německu ani jedna protipolská! To jsou fakta která se dnes také "historikům" nehodí ...

      Smazat
    23. 21:43
      A) Měl byste být adresnější, takhle nevíme na který příspěvek plijete.
      B) Na současnou maturitu? Neztrapňujte se. Tu by maturanti za totáče zvládli hned po probuzení na hajzlíku, leč obráceně - současní maturanti maturity za totáče - jen ojediněle. Ať už bylo jak bylo, tehdá se ještě muselo umět. Hm... Co kdybyste se ve volném čase dovzdělal v historii vy? Upozorňuji že dějepis není historie. Chce to jen otevřenou mysl, čas, a hledání nezávislých, co možná objektivních zdrojů. Hm... Problém máte s otevřenou myslí, nebo s vyhledáváním objektivity? Nějaká autocenzura mysli u vás funguje nebo tak něco? Pak vám ovšem není pomoci.

      Smazat
    24. 17:04 Mám za to, že kritizuje článek, nikoliv nějaký konkrétní místní rudocancy. U nás bohužel je pravdivých zdrojů jako šafránu. Kdo umí slovensky je na tom podstatně lépe. Ta mají k dispozici i překlady skutečně nezávislých historiků, např. zde - https://www.protiprudu.org/category/hs/historia/

      Smazat
    25. 8:06 Vy jste ale ubohá bytost, lidská jen omylem. Vám by slušela cela jak za bolšána, tak i teď. Jenže vy budete osobně zbabělec, že? Jinak byste se, se svými názory, té cely po zásluze dočkal. Ale je to paráda, co, vlézt sem a anonymně plivat jed, aniž hrozí že vám někdo rozhodí sandál. No, řeknu vám, jak jsem tuhle psal že jsem ještě nikdy nikoho fyzicky jako první nepadl, u vás bych s potěšením udělal výjimku. Loučím se s upřímným přáním vaší brzké neexistence.

      Smazat
    26. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Smazat
    27. 17:39 Zbabělá je především místní bolševická chátra, plivající tu rudosračky když jí za to nic nehrozí. Já bolšvismus zažil mladej, tys zažil leda hovno! To já zakládal v lesích na Tachovsku partyzánskou brigádu k boji s bolševisem a pro Štěpána už jsem rezeroval místo na uzdě Vencova koně na Wenzelplazu, ze který mu udělám šibeničku! Jenže se ke mě nikdo nepřidal. Zbabělci! Přitom v cele kam mě kontráš poslal jsem plánovali, ak gumu pokosíme až americkej tank rozrazí bránu kasáren:-) Proto žádnej Plyšák neuzávám. Za mýho režimu bude vydán jasný pokyn směrem k takovým: "Prřed popravoum mučit, mučit, mučit!". To s tou slovenštinou je myšlený spíš na dnešní mladý, co už hovno rozuměj. Za nás to bejvávalo normální, dokonce i ruština bejvala povinná a tak mohu dnes navštěvovat i pravdivé ruské weby! Jak tento zde - http://iks2010.info/

      Smazat
  4. Ten anonymný panchart trpe hluposti,lebo nedokaže oponovať ubožiak zaplatený ako Judač

    OdpovědětSmazat
  5. Poláka Pilsudského přišlo kamarádičkování s Hitletem draho : 6 000 000 Poláku.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Takové kraviny může klepat do klávesnice jen obzvlášť nechutné prase.

      Smazat
    2. A v čem je ta prasárna? Že Poláci ve své touze ovládnout východ Evropy se kamarádíčkovali s Hitlerem tak dlouho, až jim poříz krk? To mi teda vypiš, kde je ta chyba!

      Smazat
  6. Pravdu neutaji,i kdyz se o to snazi...Porad jeste existuji dobove texty

    OdpovědětSmazat
  7. Adolf Hitler mu přijel do Varšavy na pohřeb a měl čestné místo-před katafalkem s rakví maršála. Poté se zúčastnil průvodu za lafetou, na které byla vezena Pilsudského rakev.Poláci veškeré filmové materiály zničili, nechtějí, aby se o tom psalo a mluvilo

    OdpovědětSmazat
  8. 22:31
    Už ti tady někdo psal, ty omezenče, který tu meleš furt dokola o těch svých "faktech", aby ses aspoň trochu vzdělal v historii, blbe, který si myslí, že sežral Šalomounovo hovno a nadává tu všem jako vzteklý pes. Kdo si myslíš, ty cype, že platil Hitlera, jeho armádu - kdo mu v jeho politice nahrával a směroval ho, jako užitečného idiota, na východ? Vzdělej se, blbe, a neotravuj tady vzduch.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Vzdyt tu z neho stejne maji vsichni jen legraci.Ale ocenuji tu jeho zarputilost.Delat ze sebe troubu takovou dobu,chce fakt naturu

      Smazat
    2. Soudruzi,
      asi byste byli hodně překvapeni, kdybyste vylezli z té vaší rusácko-stalinistické bubliny s těmi vašimi bláboly mezi normální, vzdělané lidi.

      Takže, soudruzi, jinými slovy chcete popřít jednoznačná fakta, např., že Sověti napadli Polsko ve spolupráci s Hitlerem a povraždili 25.000 dústojníků? Že napadli Finsko? Atd atd? Popřete to jednoznačně ať potvrdíte jací jste fanatičtí idioti a lháři.
      Čekám...

      Smazat
    3. 23;18 Vazne..Vy nicim neprekvapite..Smirte se stim..Bude vam lip

      Smazat
    4. Já jsem se vším smířený a je mi dobře. Na mé straně jsou nevyvratitelná historická fakta. Na vaší straně jsou jen prázdné plky, které usilovně předvádíte.

      Smazat
    5. 23;26 Kde jste je nasel?...V historicke knize z roku 1948 jako autor textu?...Ne?...Tak jste bridil

      Smazat
    6. Nemůžete argumentovat tak jednostranně jako vy.

      Poláci vedli agresivní válku proti Rusku a pak málem dostali na zadek. Vytáhli Panenku Marii, aby zahnali bolševiky a přitom jich pár desítek tisíc nechali ve svých koncentrácích zhebnout. Stalin jim to vrátil a aktivní důstojníky, kteří se účastnili toho barbarství nechal za 20 let nato postřílet. Jeden zločin vyvolá další zločin. Ale vedle toho v SSSR vznikla nová polská armáda, které následně se sověty vyhnala Němce z Polska a došla až do Berlína a pražských Bohnic a na Prosek.

      Stalin zabíral území okolních států, které existovali krátce a před tím patřili pod cara. Jistojistě to byl zločin, ale byli to nepřátelé, kteří chystali Hitlerovi předpolí. Tak je zabral silou. Pomohlo mu to na začátku války, kdy zdržel o pár týdnů Němce u Moskvy se to projevilo. Když někdo vyčítá sovětskému vedení agresi v roce 1939, tak by to měl chápat v kontextu. Když se v letech 1939-41 řezali Anglie a Francie s Hitlerem a vzájemně si pouštěli žilou, tak Stalin podle smlouvy podporoval Německo. Kdo by to neudělal, když chtěl přežít?! Obhajovat politiku Beckovského Polska může opravdu jen idiot a ne Čech.

      Smazat
    7. Blbeček trolíček 23:18 Asi ti nič nehovorí Versaillská zmluva a Curzonova línia, že? A že počas občianskej vojny v Rusku Poliaci toto všetko porušili a obsadili územie patriace Rusku, zriadili tam koncentráky, kde držali niekoľko desuatok tisíc ruských vojakov, ktorých vyzabíjali. Toto ti na školení u soroša nepovedali, že? A že sa sovietske vojská zastavili presne na Curzonovej línii a teda si vzali naspäť územie, ktoré im patrilo. To tiež zamlčuješ, že, ty blbeček? Ale neprekvapuje ma, pre sorošidiotov je vrcholom vzdelanosti drístať dodané manuály, vzdelanosť, poznatky a rozhľadenosť sú neprípustné.
      https://miroslav.blog.pravda.sk/2012/05/09/curzonova-linia-zamlcovany-fakt-alebo-ako-sa-falsuje-historia-polsko-sovietskych-vztahov/

      Smazat
    8. Pro 23:26, historii píšou vítězové a to tak jak chtějí aby ji lidi pochopili a ne jak to skutečně bylo. Takže fakta jsou, že poláci pomohli pod zem tisícům rudoarmějcu které měli v zajetí a pak se jim zřejmě Stalin také odvděčil. Jestli to byli důstojníci, kteří se podíleli na vraždění rudoarmějců (válečných zajatců) dost pochybuji, zřejmě to nebylo až tak selektivní. Inu informace v tzv. historických knihách se musí velice důsledně, křížově ověřit a pak možno dospějete k pravděpodobnýcm faktům, řečeno po "americky" highly possible/probable, s vysokou pravděpodobnosti

      Smazat
    9. Pane23:07, napsal jste to pravdivě. Je to však půlka pravdy. Blbce tady dělaj ze sebe i ti trollové který mu tady stějně zarputile odpovídaj.

      Smazat
    10. Hitler sa rozhodol pre vojnu proti Stalinovi po návšteve Molotovova v Berlíne 12. novembra 1940. Zacitujem:

      „Molotov predložil Hitlerovi požiadavky, ktoré boli priam imperialisticky neuveriteľné a ktoré si zaslúžia podrobnejší výklad. Tieto požiadavky boli potvrdené aj vo výzve sovietskej vlády z 25. novembra 1940, v ktorej sa vysvetľoval plán rozdelenia sveta medzi Nemecko, Taliansko, Japonsko a Sovietsky zväz.

      Pre seba Sovietsky zväz požadoval: od Fínska Pečengu a Porkkala Udd. Oporné body v dánskych prielivoch Kattegat a Skagerrak pre prejazd do Severného mora. Oporné body v Juhoslávii v Jadranskom mori. Oporné body v Grécku (solúnsky prístav). Od Rumunska južnú Bukovinu. Od Bulharska prechod do sovietskej sféry a uzavretie patričnej zmluvy. Od Turecka oporné body v čiernomorských prielivoch Bospor a Dardanely. Oporné body v Perzskom zálive. Prechod územia na juh od Línie Baku – Batumi, t.j. východného Turecka, severného Iránu a Iraku, do sovietskej sféry vplyvu. Od Japonska aby sa zrieklo svojich koncesií na Sachaline.

      Hitler a jeho vláda boli z toho vydierania na mŕtvicu a ponechali sovietske požiadavky bez odpovede. Predsa však bola nakoniec osudová odpoveď nehlasne prenesená – bolo rozhodnuté o zasadení preventívneho úderu proti Sovietskemu zväzu.“

      Smazat
  9. A co president Beneš říkal o komunistech, Gottwaldovi a Stalinovi?

    „Dlouho jsem věřil, že alespoň Gottwald mi nelže, ale nyní vidím, že lžou všichni bez výjimky, kdo je komunista, je lhář – je to společný rys všech komunistů, a zejména ruských. Mou největší chybou bylo, že jsem doposledka odmítal věřit, že mne i Stalin chladnokrevně a cynicky obelhával, jak v r. 1935, tak i později, a že jeho ujišťování mně i Masaryka bylo úmyslným a cílevědomým podvodem.“

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Výš "bratře", na tvé argumenty mohu odpovědět zlehka a jednoduše.
      V sobotu ČRO PLUS odvysílalo pořad, ve kterém naříkal chudák zemědělec, jak mu Gottwald sebral statek. po hodině nadávek a urážek, přiznal, že statek zrestituoval, že hospodaří na tech stech hektarech a na dotaz "soudruha" redaktora jestli je to hospodaření rentabilní uvedl, že hospodařit i na tak velkém velkostatku s moderními stroji, hnojivy a modifikovaným osivem, je sebevražda! Že to dělá jeho soused s rodinou a že ten soused doslova živoří od slunka do slunka na poli.
      Uplakaný velkostatkář prý stěží vyjde i přesto, že bere milionové dotace, sám nedělá a žije z mozolů prostých lidí, kterým dře kůži z těla.
      jistě mi okamžitě odpovíš, že ti lidé za tu sprostou žebračenku nemusejí dělat.
      Já s tebou souhlasím. Dočkáš se. Až hlady vychcípá naše generace pracujících důchodců, do jednoho roku zkrachuje tenhle zas.anel "neoliberální systém.
      nebude mít kdo dělat. Polovina mladejch se válí, jako ty a ta druhá fetuje. Tedy kouří trávu a hraje si s telefonem. A dovozem námezdní pracovní síly, to už praktikují všichni na západ od nás a neúspěšně, do země přvezeš ty, kteří tě nakonec vystěhujou z tvého bytu na ulici.
      Pracovní povinnost není komunistický výmysl. Tohle řešili už ve starém Římě. A před nimi zřejmě ještě starší civilizace. Otrokářského typu.
      MÁTE SE NA CO TĚŠIT.

      Smazat
    2. Dobře, Karle.
      Dodal bych, že té dnešní "vzdělané" mladé generaci to ani nedojde a ani na minutu nebude pochybovat o správnosti svých názorů a nepřekonatelnosti svého životního stylu. Na druhou stranu - je strašné pomyšlení pro dnešní dorost, že by musel odložit svůj mobil, opustit mamáhotel se zrcadlem v předsíni a jít MANUÁLNĚ nebo DUŠEVNĚ makat... MAKAT, ne někde plácat lidskoprávní nesmysly podle nějakých notiček z neziskovek.
      Milí mladí broučci a berušky, máte krásný život, nepocítili jste nedostatek nebo nedej bože nějaké hladomory a války. Ale věřte tomu, že když majitelé zeměkoule dojdou k jinému názoru, budete žrát ještě větší sračky než dnes, budete se muset o vše dělit s nekulturními, primitivními a agresivními kobylkami, nebudete mít 3x ročně nový ajfoun a k završení všeho budete muset chodit bouchat k pásu ne 8 hodin, jako vaši tátové a dědkové, ale na 12, včetně víkendů, bez nároku na dovolené, abyste tu africkou lůzu vyživovali ve vysokém standardu. Ta lhostejnost ke všemu i vyvolávání mezigeneračních konfliktů vás asi rychle přejde. A teď si představte, že vás bude dřít i nějaký ruský majitel, ne jen ten skvělý z Ameriky. No není ten pocit k posrání? :)))))

      Smazat
  10. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětSmazat
  11. plošná fašizace médií věrných Washingtonu a Tel Avivu překrucujících naše dějiny v přímém přenosu je v plném proudu.
    Hlavní argumenty, používající proti českému národu jsou jen zástupnými problémy, aby mohli manipulovat s mladou generací. V diskusích z křiklouny z davu se setkávám s tématy, jako měna v třiapadesátém, potravinové lístky, Ruská kolaborace s Hitlerem, teror komunistů proti Českému národu.
    Nehledě na oprávněnost těchto kroků v dané době, daří se postupně umlčovat tyto šovinistické agitátory.
    Na otázku měny je argument, že je to zcela běžný systém, bránící rozvrácení hospodářství spekulanty a černým trhem zvláště po válce nereagují. Zavře jim hubu až to, že měnu provedla po válce třeba Velká Británie v roce 1954 a stejně tak i jiné státy. S potravinovými lístky to bylo stejné. Například zase Velká Británie lístkové příděly zrušila až po zrušení v Československu, a to nebyla vystavena drancování potravinových zdrojů a vybíjení chovných stád zejména na konci války na našem území.
    Otázka uzavření smlouvy s Hitlerem se stává marginální ve chvíli zveřejnění faktu, že tuto smlouvu SSSR uzavřelo s Německem, až jako poslední stát Evropy v době vrcholících příprav Německa zaútočit na své sousedy s cílem rozpoutat celoevropskou válku.
    A k teroru komunistů proti Československému lidu, jestliže kdokoliv připravuje teroristický čin se zbraní v ruce, shromažďuje za tímto účelem zbraně a trhaviny s cílem vraždit a ničit strategické cíle, které jsou v rukou státu, zaslouží si provaz. A na náměstí! Je to hrdelní zločin stejně tak v SSSR, jako v USA nebo v naší vlasti. Dnes, jako v padesátých letech!!!
    A jestliže pachatel. kterému změnili provaz na doživotí a po patnácti letech byl propuštěn na svobodu se dožije devadesáti dvou let, je to svědectví, jak se měl ve vězení!!! Většina nás, kteří jsme celý život dřeli a často i zadarmo v akcích "Z" aby se dnešní parchanti mohli válet a fetovat, umírá daleko dříve než ti muklové.
    MOŽNÁ BYSTE MOHLI PSÁT ČLÁNKY K VĚCI, DOKUD JEŠTĚ MŮŽETE PSÁT! NÁS UŽ CENZURUJETE, ABYSTE SAMY MOHLI STRKAT HLAVU DO REKTU SOUČASNÝM MOCIPÁNŮM A JEJICH LOUDKOVODIČŮM.
    články jsou dlouhé a plné blábolů. Vůbec nejsou věcné a neobsahují zdroje, aby mohli argumentovat vaši čtenáři před tou smečkou Sorosjugend.

    OdpovědětSmazat
  12. 1:10 - kdyz Komuniste meli opravnenost k terroru -
    jak pises ty , tak proc druha strana, by tu opravnenost nemela mit ? ?
    Presne lide jako ty, rehabilituji Hitlera.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Oprávnenosť v tej dobe, ty blbeček, nevieš čítať? Kedy potom komunisti zavierali za politiku, okrem "disidenta" Havla a ďalších pár príživnkov? Hitler mal právo robiť si poriadok v Nemecku, ktoré bolo v rozvrate , ale nemal právo napádať druh= krajiny, o tom autor nenapísal ani čiarku, takže ako obyčajne, zase klameš.

      Smazat
    2. Pani Jana2:42, napádali sa všetci koldokola a že Češi a Slováci čakali, čo im ich "ochránci" pridelia vo Werseils, alebo neskôr na Jalte pri delení Európy im nanajvýš robí svätožiaru národa holubičieho. Aj to je čiastočne pravda, pretože prvá Slovenská republika napínala pred Rusmi svaly a boľševikom vraj "vyhlásila vojnu". Poliakov napadli a zabrali im nejaké fliačky zeme. Nemci mali pred tým s Poliakmi nevybavené účty, keď povzbudzovaní Anglosionistami koldokola napádali Nemcov a rusov(Bielorusov, Ukrajincov), kým Sovietsky zväz sa zmietal v občianskej vojne. Ja vám verím, že je to celkom príjemné ufňukane ublíženecky ukazovať na iného aký je to lump, zvlášť keď druhý Slovenský štát vstúpil do zjednotenej Európy a "mierotvorného" NATO ktorú mal v úmysle vybudovať pred tým Hitler so svojím mierotvorným Wehrmachtom a opätovne vyvíjať tlak na Russké hranice a okupovať juhoSrbskú provinciu Kosovo aj s "mierovým" kontingentom slovenských vojakov. Môj profil Ukrofil.

      Smazat
  13. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětSmazat
  14. Ano jsou jako opily silennstvim , fanaticke agrese co blaboli absurdni hovadiny aniz by vedeli nebo ovladali sve smysly bez moznosti zlepseni a pro zvastaji se do nicoty absurna.
    Zbaveni smyslu , orientace a predevsim lidskosti Satan se jim odmenuje..Bazinou misto rozumu.
    nerozumi co je prosty fakt a skutecnost, snazi se byt revolucionari destrukce ale jsou prilis zbabeli udelat cokoliv jineho...

    OdpovědětSmazat
  15. jen bych tomu jednomu pisateli dodal. 1919-21 útočí Polsko na Rusko, výsledkem je okupace zemí Běloruska a Ukrajiny (a části Litvy) za řekou Bug. 17.9.39 SSSR zabírá část Polska (polská obrana byla dávno v troskách), území za řekou Bug, území Běloruska, Ukrajiny... Mimochodem, odhaduje se, že po válce bylo zavražděno, plánovaně zabito od 30 do 16.000 ruských zajatců v Polsku, reálně cca 50-60 tis. To když mluvíme o Kozích vrších, tzv. Katyni (což je jinde než se mělo stát, ale jak dobře to zní, že). Do roku 1939 se snažilo SSSR o obrannou smlouvu s UK a Francií, ale ty nikdy nedaly záruky spolupráce!

    OdpovědětSmazat
  16. Pan autor prohlásil rozhodnutím bruselské žumpy za "superblábol".
    Není mu tedy žinantní zaobírat se superblábolem?
    Mně by bylo ;-)
    Helanov

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Ako sa to vezme Helanov. Mne ani nie, inak by som na Tvoj žinantní príspevok neodpovedal, ktorým reaguješ na článok o superblábole bruselské žumpy. Môj profil Ukrofil

      Smazat
    2. Ta, která sem píše pod přezdívkou Helanov každý den, mně definitivně vypadla z oka poté, co jsem si přečetl tu záplavu neuvěřitelných urážek a sprostot vůči paní Válkové - žena a chovat se k ženě takto hnusně a nenávistně? To jsou snad schopné jen ženy? A proč? Protože se do této ženy verbálně navalila mediální žumpa, hlavně pak neskutečně sprostý bulvár, který na PC provozuje společnost Seznam.cz,placená západem? Denní štvanice proti českým hodnotám, českému prezidentovi a premiérovi. Ringier a.s. Borgis a.s. - pro Ringier psal i ten chudák zavražděný novinář Kuciak - takže oni potřebovali rozvrátit Slovenskou vládu, a najali si toho hloupého kluka, a pak ještě možná financovali jeho vraždu, ke které se hrdinně hlásí někdo jiný? Hnusné divadlo pro blbečky dřepící u PC a hltající všechny tyhle bulvární srajdy, čtenáři Blesku a Aha! Úplně jsem ztrnul nad tou dávkou nenávisti vůči té Válkové, kterou do té doby, než ji začala špinit media, snad nikdo ani neznal, nebo nikoho nezajímala. Celý stoh nenávistného davu - čeho by byli schopni - tu ženu lynčovat? Ubičovat? A to mají být moji spoluobčané? Stydím se za tu smečku u PC - kdo na nich zapracoval tak, že už žijou jen pro urážky, pomluvy, zlobu, zášť a nenávist? Jak je takový konec života ( všichni jsou odchovanci socializmu) může bavit?

      Smazat
  17. Pomalu docházím k poznání, že musí přijít nějaká pořádná pohroma aby ty zvrhlé zdegenerované parazity vyhubila. Přemnožily se do neúnosné míry a narostly do závratných výšin. Protože ani to co se v okolních státech na západ je není schopno přesvědčit že je něco shnilého v tomto režimu. Nejsou schopni pochopit, že nejde o vězení ale o život. Docházím k názoru že největším proviněním minulého režimu bylo nucení parazitů pracovat. Lenost je matka všech neřestí.

    OdpovědětSmazat
  18. Text článek je zajímavý,jen tam postrádám několik vět o tom,které konkrétní nadnárodní banky financovaly zbrojní průmysl v Německu .

    OdpovědětSmazat
  19. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Pepku10:56, snaživej ty seš osel:-). O tomhle zvířeti se říká že moc rozumu nemá, z počitačové gramotnosti může ovládat nanejvýš tak kopytama zmáčknout Ctrl-C, ale dokáže vytrvale táhnout tu svoji propagandistickou káru a přitom není náročnej na žrádlo: stačí mu kupka sena aby se dosyta nažral.

      Smazat
    2. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Smazat
    3. Každý den má tenhle neandrtálec křížený s potkanem (10.56) neutuchající potřebu vnucovat se na diskuze s ostatními, které ale uráží a hodnotám, které uznáváme, se pošklebuje. Proč to ten "člověk" dělá, to nechápu, jestli se mu zde nelíbí, stačí se sem nevnucovat a má pokoj. A pokud je to duševní zmrzačenost, v jeho případě by to vyřešil veterinář.

      Smazat
    4. 11:21 PRO ŠŤOURALY - MUŽEŠ -

      Smazat
    5. Hlavně ty přestaň na diskuze čmárat svoje moudra duševně zmrzačenej anonyme 11.21 - nikomu zde nenadávej hlupáků, a nelez mezi nás. Když nás máš na háku, proč mezi nás neustále každý den lezeš a otravuješ? Ačkoliv ti jasně dáváme najevo, že o tvé humusoidní a sprosté příspěvky nestojíme?

      Smazat
    6. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Smazat
    7. 11:25 Tak stejně jako pro pána v 11:22 platí muj koment v 11:34. pro tebe v 11:25. Co to je NESTOJÍME, ty mluvíš za všechny zde, pravda bolí co . Jak jsem psal, nemusíš číst a poté hloupě jak osel hýkat!

      Smazat
    8. Vůbec ne - je jasné, že jsi někým instruován, abys lidi stále rozesíral, abys je štval a dráždil a stavěl proti sobě - alespoň ty postarší občany doufající, že se každý den zabaví bulvárem na PC. Prostě jsi provokatér, bez skutečného názoru, protože jinak by přece bylo logické, jestli nějaké lidi nesnášíš pro jejich názory, a jak jsi sám napsal "máš je na háku" nepolezu s nimi diskutovat - ne? natož abych lezl na diskuze každý den a dřepěl se svými verbálními hloupými sračkami u PC celý den. Jen se třeseš na každý nový článek, abys byl první se svojí verbální sprostotou a provokací - a jestli to tak není, jsi duševně nemocný. Normální, zdravý člověk nejsi zcela určitě. Už to na tebe má vliv - tahle závislost na bulváru - už jsi z toho zmagořil. Nedivím se. Být u toho každý den? To nikoho při duševním zdraví nenechá.

      Smazat
    9. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Smazat
    10. Ne - nenandal 11.58 - na tom ukázal svoji ubohost, a že ztratil poslední zbytky rozumu. U občanů se normálně ztrapnil a zdiskreditoval, a už teď je mu to jasné. Nikdy to, co udělal nejde vzít zpátky. Když je někdo bulvární filcka, může si dovolit bejt sprostej a pošklebovat se starým a nemocným celebritám, když ho za to platí nějaká jiná filcka ze západu, tam to tak funguje. Ale jako zastupitel státu - to už je jiná. Zúčtování přijde později. Ten člověk dlouho žít nebude. Ano - pravda o Rusku bolí - především tebe, proto se tady tak snažíš a blbě ztrapňuješ. Užívej si svůj tučný důchod a okrádání spoluobčanů a přestaň lézt diskutovat s lidmi, jimiž pohrdáš. Už to je trapné - nestydíš se za to? Lez diskutovat s ožralými a zfetovanými hvězdami do baru svého syna - jistě je taky západní fanatik - svůj k svému. A paraziti.

      Smazat
    11. Trefený osel11:58 zahýkal. A co bys chtěl abychom ti napsali pusinko:-). Smysluplného jak tě máme rádi, jak nás ta pravda o rusku bolí a jak jsme šťastni s panem Novotným jak to těm ruský zabedněncům nandal? Ale jdi Pepane10:56, když pořád(100x) taháš tu svou propagandistickou oslí káru plnou hnoje a už ti stějně jak ty-trollujíci ruští blbečci smysluplně nejmíň 100x, ti napsali svůj názor, naivové tě zde nejmíň milionkrat prosili ať táhneš svému americkýmu ambasadorovi do prdele, ti rozumnější se ti několikrát vysmáli. A ja11:10 tě mám stejně na háku jako tvé "moudrosti", které tu tapetuješ pořád dokola. Tohle je vzájemné Pepku: 11:21 Hlupáky jako ty, takové mám na háku! Mušeš ta svá " MOUDRA " čmárat dál!, jenom adresát je ten tvůj Pepane11:21

      Smazat
  20. Polsko ve Střední a Východní Evropě je jako Izrael na Blízkém a Středním Východě, mají stejné geny. Ukrajina je jeho genově spřízněným bratříčkem.
    Evropským idiotům bude ale dlouho trvat, než to pochopí ...

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Jestli budou mít v Europě dostatek času aby to pochopili.

      Smazat
  21. Ano - událost, která se stala téměř před sto lety. A byly i jiné - například první světová válka - proč? Bitva na Bílé hoře, poprava sedmadvaceti českých pánů - proč?...."Na den svatého Rufa, na poli Moravském, česká krev tekla proudem, až zrůžověla zem".... zradou českých pánů byl zabit český král Přemysl Otakar II.Pak jsme žili šest století pod nadvládou Habsburků - proč? Poroba českého státu od sousedů ze západu ( především Němců) by se časově dala vyjádřit asi tak osm set let -proč? Proč pořád probíráme minulost, a neustále se nad tím u PC rozčilujeme, píšeme k tomu stále totéž, pořád dokola, každý den. Namísto jiných, životadárných aktivit se tímto duševně ubíjíme, i když stejně to ale nikoho dalšího nezajímá. Takže je to myšleno jako každodenní zábava? Nějak těmto aktivitám přestávám rozumět. Nezabýváme se současnými problémy naší společnosti, a naší země, tj. ČR, ale jen cizími, v jiných zemích, nebo stále jen a jen minulostí. K čemu je to dobré?

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Historie je Velká učitelka, kdo ji nepochopí je nucen její lekce neustáke opakovat ...

      Smazat
    2. Tím myslíte, že je k něčemu dobré denně se nípat v minulosti, a nestarat se o současnost? Matematika nebo biologie nejsou dobří učitelé? Proč denně nesečítáme a neodčítáme, ani se nebavíme o prvocích, ale neustále každý den 24 hodiny přežvykujeme hlavně druhou světovou? Proč ne něco jiného - třeba z událostí co jsem popsal - to není historie? Je to neustálé nípání se ve druhé světové válce míněno jako zábava pro lidi, kteří namísto jiných aktivit dřepí denně u PC?

      Smazat
    3. Protože nípání je smyslem života tohoto národa. Vést ublíženeckou politiku kdo jak komu udělal něco špatného, jak sténaly pod porobou Habsburků, v době kdy Turci rozšiřovali své imperium, tak oni chudáčci prolévali svou krev ve rvačce s Habsburkama. Fakt divím těm němcům, proč takové lidi radši jednoše neosrali? Stejně se snažili o to samé s Italama, Hunama. Bezvysledně. Hunové se přidali na stranu Turků vyhlášením Maďarského království. Když se karta u Wídně obrátila, siřili o sobě chvalospěvy o statečném odboji vůči Turkům. Pak jim(českým šovinistům) ten podraz Sudetoněmecká menšina vrátlila i s úrokama a ještě jich podrazili i Slováci podobným maďaronským stylem kolaborantství s nepřítelem - vyhlášením Slovenského státu a pak na konci války - sláva SNP!

      Smazat
  22. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Máš to v hlavě převrácené, jako ti tebou jmenovaní ..

      Smazat
    2. No hlavně se ukazuje, co za šmejdy a vlastizrádce žije mezi námi, anonyme 11.18, co uráží, a sprostě nadává svým spoluobčanům, a hlavně - denně vydřepává se svými sprostotami u PC, celé dny. Typický parazit, pro společnost už nepoužitelný. Proč ty tady kvákáš o ruských důchodcích? Co je ti vůbec do toho? Starej se o svůj důchod - kdyby ti ho za tvé sprosté urážky a denní dřepění u PC sebrali, půjdeš žebrat na kostelní schody? A koho za to budeš sprostě obviňovat?

      Smazat
    3. 11:29 Napiš kde v 11:18 někomu nadávám, nejenom že lžeš, ale ty reprezentuješ právě ty ŠMEJDY! A co tady potom děláš ty?
      O takovém duchodu jako mám já, se ti ani nesní a nikomu ty žebroto rudá neříkej co má psát, to jsi mohl říkat tak před r.89. Dnes soudruhu raději zalez:

      Smazat
    4. 11:47, takže dědek. Už chápeme, proč tolik žluči. Možná osamělý, možná problém se stolicí a proto se ventiluje v anonymních diskusích.
      Mimochodem, já mám pár známých v Rusku a tamní reálie celkem slušně znám. A upřímně, zvláštní rozdíl mezi našimi a tamními důchodci nevidím.

      Smazat
    5. Ne 11.47 - ty jenom soustavně urážíš a sprostě - a dost sprostě - napadáš naše sousedy ( konkretně Rusko) ačkoliv je to jediná země, které se v současném zabijáckém politickém marastu "západu" dá věřit. Ty ale trapně a soustavně Rusko napadáš a všechny ruské hodnoty urážíš. Kdybys stejně tak napadal i USA - která rozpoutává války a nepokoje v cizích zemích, což už je bez debat evidentní a dokázané, dalo by se říci, že jsi objektivní a nezaujatý. Jenomže USA je tvoje modla - na tu stranu jsi ještě žádnou sprostotu neuplatnil. Tak zavři klapačku, ty víš moc dobře o čem píšu, a když už máš hodně velký vztek, že tvoje protiruské výpady u ostatních nezabírají, začneš sprostě napadat i jednotlivé přispěvovatele. Nebudu nic konkretizovat, ty to víš moc dobře. Jsi podjatej, zaujatej, přímo zfanatizovanej nenávistí proti Rusku, zatímco přímo oslavně vzýváš existenci hnusných zabijáků z USA a jestli taky dělíš vraždy na sprosté a správné, jsi normální všivák a nemá smysl se tebou zabývat.Buď prokaž objektivitu, ale s tím fanatizmem sem každý den nelez.

      Smazat
    6. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Smazat
    7. 12:02 Jen ho nechte, ať to Rusko napadá. I tady platí zákon akce a reakce, protože to má má zcela opačný účinek, takový ozdravný účinek, protože když si lidi přečtou výlevy takového blba, tak se automaticky přikloní na ruskou stranu, s blbem nechce mít nikdo nic společného :-)

      Smazat
    8. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Smazat
    9. No a ty anonyme 12.12 jsi zabedněnej americkej blbeček - jaký bys v tom viděl rozdíl? Jsi - jak se ukazuje, a jak se tady chvástáš obřím důchodem - starej dědek, proto taky máš čas denně dřepět u PC a tak mně napadá, nepřiklepli ti taky ti naši prozápadní demo zloději nějaký ten barák s nájemníky? Neživíš se okrádáním ostatních lidí ( USA tomu říká "vytěžování lidských zdrojů") živí tě lidské zdroje, a když tak vidíš tu vzrůstající nenávist občanů vůči USA, máš strach - obrovský strach - že o tvůj zdroj dobré obživy tě jednou někdo připraví? Až tady zvítězí rozum a lidskost, a všechny tyhle šmejdy a lotry jako jsi ty, s "vysokými důchody" o jejich snadné zdroje obživy připraví? To bude ono! Podle psaní a gramatiky úplně blbej nejsi, ale jsi jenom obyčejnej starej hajzl. Bezohlednej, bezcitnej. To bude ono. Proto jsi posedlej USA a západem, to dá rozum. Odstěhuj se tam ty - jenže tam bys holt barák neměl, žebral bys nebo bys čistil kolemjdoucím boty. A o tom to je. Proto naopak nás posíláš pryč.

      Smazat
    10. 12:22 rusofob a ještě k tomu hloupej. Napiš ještě něco, vodáku. Více textu nám odhalí hloubku tvé demence :-)

      Smazat
    11. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Smazat
    12. No vidíš 12.40 - jak ses odkopal. Jsi sprostej, oplzlej, zlej a úchylnej. Pravda, nejsi ještě tak starej, a ještě bys mohl mít úroveň, ještě nepřišla ke slovu stařecká demence, i když tvoje sprostota výraziva je odpudivá. Určitě jsi opuštěnej jako starej prašivej pes, s milující rodinou a sousedy kolem bys tyhle hnusoty nepsal, byl bys nad věcí a zachoval by sis styl. Ale že se dobře živíš okrádáním lidí, které ti přihrála smečka "demokratických" prozápadních šmejdů je už teď víc než jisté. Občas jsi zhnusenej sám sebou, proto taky lezeš na tyto diskuze "s námi" vykecat a vyžvejkat se z toho hnusu, kterej sám moc dobře vidíš. Živit se okrádáním druhých -je to snad obhajitelné? Ty hnusná západní luzo, v tom baru syna ( taky asi pěknej parazit) se zchlastej a nelez na diskuze alespoň měsíc - nebo že by tě konečně klepla pepka? Určitě budeš taky pěkně vyžranej žok sádla a u těch se nikdy neví dne ani hodiny. Nemusíš rovnou chcípnout, stačí zchromnout na pazoury, a pěkně dřepnout na kriplkáru, a platit si obsluhu ( a já bych tě pěkně dřel z kůže ty hajzle sprostej) Přát tady lidem vychcípání - no to může jen svině. Křížená s potkanem. Ale bůh trestá lumpy a šmejdy na dětech - tak bacha na synáčka.

      Smazat
    13. A helemese: takže Pepek11:47 je Alzheimerův 65letý dědek. No pánové co se nám to tady na diskuzi odkopalo za zvířátko! Tak proto má on hafo času od půlnoci do půlnoci chlastat u klávesnice počítače a pak se v diskuzi za každým článkem několikrát vyzvracet!

      Smazat
    14. Mrzí mne, že jedněm hlupákům odpovídají stejní hlupáci. Samá arogance.

      Smazat
    15. Přišel jses poučit jak to dělat?

      Smazat
    16. Proč se nebavíte na velmi zajímavé téma E.Beneš a situace před válkou, proč místo doplnění debaty o fakta, se tu jen vytahujete se svými Egy. Já vám jen doporučím k přečtení Paměti od E.Beneše. Jsou velmi zajímavé a nadčasové zrovna dnes.

      Smazat
    17. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Smazat
  23. Děkuji za doplnění svých znalostí. Diskutující na některých místech jakoby citují jiné znalosti v uvozovkách, ale bohužel neuvádí zdroj a pak mnohdy myslící věc berou, jako falsum.
    Ale přece jen k doplnění. 20 roků před Hitlerem napadl rodící se SSSR pan Pilsudski s polskou armádou a proslavil se stejně jako jeho epigon Adolf Hitler masakrováním obyvatelstva a vypalováním vesnic na okupované Uklrajině a Bělorisku - s týmiž cíli jako později Hitler, kolonizovat okupované polskou nadrasou. A jak dopadl pak střet německého a polského nacismu víme, Polsko se zhroutilo jako domeček z karet, když si předtím vpádem do ČR udělalo chutě jako vítěz! Věřící Poláci jistě vědí, že to vše byl trest Boží, ale velkopanského chování se nezbavili.
    A vše co známe z 2. světové války by nás mělo zavést po bok neutrálních států Evropy a ne po bok agresorů, válečných štváčů a propagátorů a okupantů. Za ty miliardy, co vydáváme na zbrojení by mohly být postaveny desetitisíce bytů pro mladá manželství, mohly by být postaveny stovky školek a jeslí (které minulé vlády maminkám a dětem rozkradly!), mohla by být podpořena natalita, konsolidováno rozvrácené školství a zdravotnictví a nebyl by strach, z čeho budou vypláceny důchody, až odejdou do důchodu Husákovy děti. Proč se nesmíme přidat k neutrálnímu Rakousku, Finsku, Švédsku, Švýcarsku, Irsku? Proč nebylo rozhodnuto v referendu o připojení k agresorskému paktu? Možná, kdybychom místo řvaní do válek řvali pro mír, že by se k nám přidaly státy další, Maďarsko, Slovensko. Tak jen za 210 obrněnců má daňový poplatník zaplatit 50.OOO.OOO.OOO Kč, tj. cena 660 kvalitních třípokojových bytů! Kéž by se stát staral tak o národ, jako se stará o války proti jiným národům, rasám a náboženským vyznáním! Modleme se, aby vkročil do hlav politiků též rozum, spravedlnost, právo a porozumění, zatím jsou jen v jejich hlavách kalkulačky, kolik jim "jejich politika" hodí - ano, v kapitalismu je politika jen kšeft. Jsou výjimky, ale ty jsou tlučeny hlava nehlava od sebrání nejen demobloku. AD 10:56 RUS PO PORÁŽCE POLSKA NĚMECKEM ZABRAL VLASTNÍ ÚZEMÍ, KTERÉ NACISTICKÉ POLSKO OKUPOVALO OD R. 1919 A NENECHAL HO OKUPOVAT ZNOVU, NYNÍ NĚMECKEM. Nezlobte se pro pravdu, budete mít infarkt. Jděte do archivů, přečtěte si dobové noviny. Soudobá lžihistorie (také na ČÉTÉ) je upravena pro potřeby chtivých válek a zabíjení, pěstování rasismu, náboženské nenávisti a špinavých kšeftů diktatury kapitálu...

    OdpovědětSmazat
  24. 11:04 Přesně jste to vystihl. Polák se jednou rukou modlí a druhou krade. Při debatě s okrajincem vám pokud mu něco chcete vysvětlit řekne že to kázání nepotřebuje. Do cerkve chodí jen proto že tam dostane Kahor. Chazary nemá cenu komentovat.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. to už platilo snad za Husitů - Polák vám před oči strká kříž a za zády si připravuje meč, aby vás proklál

      Smazat
    2. A přesně totéž platí o Čecháčcích - ne? Proč furt omíláte Poláky? Není ČR totálně celá rozkradena? A kdo nám to tady rozkradl a ukradl - duch svatý? A Čech si nepřipravuje meč? Ty fůry špinavostí na mediích, podávání trestních oznámení jeden na druhého - to snad není meč? U piva v hospodě kámoši, a druhý den v parlamentu zuřiví nepřátelé? Nechcete s těma hloupýma blábolama osočujícíma ( a sprostě) jenom Polsko, už přestat? A co takhle Německo - to nepozabíjelo naše lidi a nic nám neukradlo? A další a další - musím jmenovat další? Nevidíte jak je tohle žvanění hloupé?

      Smazat
    3. No Pepku 12:19 z tebe jenom tak "moudrost" protéká a kape, jak z přeplněný žumpy samá hovna. Co jsi to za exota: "...A přesně totéž platí o Čecháčcích - ne?... kdo nám to tady... Čech si nepřipravuje...to nepozabíjelo naše lidi a...". Které národnosti jsi Pepku, když tak hezky Česky pravopisně tady básníš o čecháčcích, nás, naší, nám, naše...? A co pořád to tvoje hloupé žvanění?

      Smazat
  25. Všechno souvisí se vším. Neopomeňte shlédnout video, potom pochopíte to pevné spojení Miliónu úchylek se sudeťáky, s Magorem z Náckova a s některými českými politiky (doma i v EP) a novináři. Jejich společný cíle je jasný - Babiš a zrušení Benešových dekretů:
    https://www.youtube.com/watch?v=0-1uZzWNsmM

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Magor z Náckova je ten parchant Pavel Novotný z Řeporyjí, který svými bulvárními články svého času dohnal Yvetu Bartošovou pod vlak!

      Smazat
    2. Tak ano, ta mrcha Novotný ten sprostej bulvár snad řídil, ale Ivetku Bartošovou zahnala pod vlak jiná svině!!Do internetového bulváru Super cz. ( financováno západem) psal o Ivetě denně hnusné články jakýsi David Zápal - určitě musel být úchyl, a osobně mám pochybnosti v celé té kauze, protože ty mrchy uveřejnily i její fotku z nemocnice na kapačkách -proč je nikdo za to nežaloval? Její rodina? David Zápal byla erc svině, po její smrti z tohoto serveru zmizel, ale majitel serveru Seznam.cz (Borgis a.s.) ho jistě zařadil někam jinam. Třeba se někde vynoří jako starosta? Vždyť ten Novotný byl taky zdiskreditovaná svině, dokonce probíranej i v televizní reportáži - a ono to dělá starostu a je to veřejně činné. Bulvární prase, pošklebující se stáří a lidem obecně. Na mnoha věcech je vidět, že současný režim v ČR není ani tak demokratický, jako zvrácený. A asi už se něco ve vzduchu rýsuje - proč parlament omílá jen komunikaci s Čínou a podobné sračky? Do medií se najednou nic nedostává, jen útoky proti Babišovi a prezidentovi, to si taky USA platí na Seznam.cz, ale jinak nic. A to je divné.

      Smazat
    3. Magora z Náckova krásně zesměšnil František Ringo Čech, když popisoval jeho dětská léta rozmazleného fracka. Bohužel mu to zůstalo dodnes :-)

      Smazat
  26. Současná "publicistika" vůbec nikde neobsahuje pozitivní zprávy. Jen negativní. Novináři snad slídí po celém světě vyhrabat kdo se kde zabil, kteří lidé byli postříleni, počty utýraných psů, malých dětí, a znásilněných žen - násilí a zase jen násilí - jako jsou americké filmové krváky, kterými jsme prostřednictvím vysílání TV doslova zaplaveni.Čeho se tím míní docílit? Že mají všichni zmagořit? Že nikdo, kdo si přečte publicistiku na internetu, čím dále více připomínající bulvár ( podporovaný a placený západem) nemůže očekávat pozitivní zprávy a každého by měl štvát život? Proto tolik sebevražd? Je to namířeno proti počtu obyčejných lidí, jimž na jinou "pseudozábavu" nezbývají finance, proti VIP, kteří tyto sračky nečtou a nesledují vůbec? Vždyť z celé současné publicistiky čiší jen hnus a beznaděj. Nic víc. A každý den se probírá válka. TV dvojka už mele o válce asi dvacet let každý den, každý den je na programu Hitler, Goebbels, Göring, tanky, střílení, umučení lidé v koncentráku - doslova každý den! Co je zdrojem opakování pořád téhož, frustrujícího materiálu? A důvodem? A bohužel i zde už jen válka - je to jako seriál Esmeralda - donekonečna a do zblbnutí pořád totéž. Co se tím má vyřešit? Anebo - jak už jsem psal - je to opravdu určeno pro "zábavu" lidí denně sedících u PC? Kdybych byl postižený, a byl bych na tom závislý bez možnosti od toho utéci mezi normální lidi tam venku, určitě bych se oběsil. Mezi dnešním vysílání TV a publicistice na PC bych žít nemohl.

    OdpovědětSmazat
  27. 12:14Za komoušu se psalo jen o " uspěších " v SSSSSSSR( které stejně padlo na hubu ) a socialismu u nás, samá lež, dnes se píší fakta, a pokud vám vysílání Čt nevyhovuje, tak máte k dispozici plno jiných stanic, já 85, vždy si vyberu!

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Nic takového provokační šmejde 12.27 se za socializmu v novinách nepsalo, a navíc byly v novinách i fejetony, eseje, soudničky, prostě věci ke čtení. Teď tam není nic, protože současné zkorumpované novinářské prostitutky nic neumí - jen psát na zadání. A tisk byl dříve státní - až teď má různé majitele, většinou západní lumpy, nebo vlastizrádné české lumpy, kteří ze své komunistické rodiny komunistických aparátčíků zbohatli - jsou z nich dnes prozápadní zbohatlické svině. To ovládá náš český tisk, proto jsou noviny a časopisy neprodejné, a všechny pouliční novinové stánky dávno zkrachovaly. Lidé ty sračky prokoukly a nekupují to. Jen šmejdi jako jsi ty, ( taky zbohatlická vlastnizrádná mrcha) píšou tyhle zhovadilosti. Ty ses nevšiml, že všichni současní zbohatlíci jsou z komunistických hnízd? Jestli ne, jsi pěkně blbej, ale já myslím že to víš dobře, a sračky, které sem "proti komoušům" píšeš, jsou jenom pokrytecké. Jako ostatně i všechno ostatní. Kopání do soch a podobně. A proč by ne? Západ to štědře platí a šmejdi ( jako jsi ty) by za pytlík špinavých grošů vydloubli oko i vlastní mámě. ty ještě máš matku?

      Smazat
    2. 12:46 Dnes ty časopisy za drahé peníze jsou jenom takovými reklamními letáky, kde si vůbec nic rozumného nepřečtete.

      Smazat
    3. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Smazat
  28. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. když si přečtu tento skvělý výron hlupáka zpoza Atlantiku, tak se jdu sám přihlásit do fanklubu Ruska a Putina :-)

      Smazat
  29. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Tak co - šmejde ze země amerických sprostých vrahů - zase jsi přilezl diskutovat s občany, od kterých jsi utekl, a kterým jen sprostě nadáváš a urážíš? O čem s námi chceš žvanit - nevíš koho má tvůj vrahounský prezident v úmyslu zabít příště? Než taky na vás přijde válečná pomsta ( konečně) a vy všichni exulanti budete čumět!

      Smazat
    2. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Smazat
    3. 13:01 Ať žije Putin, ať žije Rusko! S tím chytrým a informovaným zpoza Atlantiku nechci mít nic společného :-)

      Smazat
    4. A tohle tě bude Honolulu zvlášť zajímat. Z knihy George Baxta "Smrt pro Gretu Barbo" cituji:

      ....." Za mnohé vděčil Guissovi. Přivedl ho na myšlénku opustit Hamburk, když se mu policejní smyčka začala utahovat kolem krku. Ach - jaké potěšení mu dělalo zabíjet lidi! Jak blahý pocit to byl, vědět, že umírají v hrozné agonii, s nohama v ohni, a s pukajícími vnitřnostmi od žaludečních křečí. Že byl pánem nad jejich životy!..."

      Tak tohle je pro americké vrahy a zabijáky výstižné.Přesně takoví hajzlové to jsou, spousta jich pochází z fašistického Německa, od malička se učili jen zabíjet, i jejich děti jsou od malička militantní, všichni chtějí střelné zbraně, zabíjet ostatní - prostě hnusná, odporná zabijácká luza, která chce ovládat celý svět. Ano, proti americkým zabijákům jsme my Češi hurvínkové, jak nám tady neustále nadáváš, zatímco ty si v té všivé, americké stoce libuješ? A proč s námi neustále toužíš diskutovat? Protože jsi taky zvrácený exulant. Víš dobře, jak je v Americe život hnusný, pro život slušných lidí nemožný. Ano, mohl jsi být tady s námi, s hurvínky. Ale utekl jsi. Toužil jsi vést dobrodružný život. Tak sklapni a přestaň se pošklebovat.

      Smazat
  30. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Ať žije Putin, ať žije Rusko! S tím chytrým a informovaným zpoza Atlantiku nechci mít nic společného :-)

      Smazat
  31. Odpovědi
    1. Chcete-li se nóbl vyjádřit tak se to píše -
      No comment.

      Smazat
  32. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Ať žije Putin, ať žije Rusko! :-)

      Smazat
    2. 12:50
      Pastující psychopat Ctrl-C

      Smazat
    3. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Smazat
    4. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Smazat
  33. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Ať žije Putin, ať žije Rusko! S tím chytrým a informovaným zpoza Atlantiku nechci mít nic společného :-)

      Smazat
    2. Něco ti poradím Honolulu - přečti si knihu od amerického spisovatele George Baxta "Smrt pro Gretu Garbo", určitě ji někde v knihovně najdeš. Tam se dočteš, jaká obrovská spousta fašistů, esesáků a dalších zabijáků utekla z Německa před koncem války do USA. Schovávali se taky mimo jiné v Hollywoodu - což bylo semeniště hnusných zabijáckých potvor, vyráběli tam fašistům vymyšlené životopisy když hledali uplatnění. Věděli, že jim nic jiného nezbývá, než chlast a drogy,nebo jít hledat práci do Evropy, což v letech poválečných bylo nemožné. Pak se navzájem zabíjeli a trávili jedy, zabít chtěli i Gretu Garbo, kterou považovali za německou špionku, ale pravda je, že řada herců pro Němce pracovala. Prostě - hnusná stoka - žádný rodilý američan - samí exulanti. Prostě jen utečenci odněkud, většinou lidi před trestem - vrazi, lupiči, darebáci. To je Amerika. A podle toho taky vypadá jejich politika. Bezcitné zabíjení, ponižování lidí, přičemž si hrají na světové VIP. Ale jsou to jen šupáci a šmejdi. Přečti si to, a budeš čumět. A přestaneš nám nadávat hurvínků - do amerických lumpů máme daleko.

      Smazat
    3. On na koho reagujete Pane14:04 umí taky číst?

      Smazat
    4. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Smazat
    5. 15:48!!

      Ty nadlido (nelido), ponížený gojimský slouho jelit!!
      Vysvětli nám prosím, jak je možné, že ti podlidé v SSSR dokázali zvítězit v nejkrutější válce světa a 12 let poté vypustit sputnika a 16 let poté poslat do kosmu člověka? Mimo to předehnali ty emerický supermany v jaderném programu a odstranili nedozírné následky války na jejich území. Přitom nikomu, nikde a nic nekradli, protože neměli kolonie ani okupované státy (japonsko, německo) a navíc dokázali nejenom vojensky podpořit Korejce, Vietnamce, Kubánce a další státy, opouštějící korporátní fašismus juesej.

      Smazat
    6. Zapamatuj si nelido, že kapitalismus je kumulace zdrojů planety (území, voda, púda, lesy, suroviny, energie) v rukách pár debilů, kteří je promrhají na jejich zhovadilý život. Ty doufáš, že z těch jejich nenažraných tlam ukápne i něco málo tobě za celoživotní slouhovství a proto tak zuřivě hájíš své páníšky, neUŽITEČNÝ IDIOTE!!!!

      Smazat
    7. 16:58 Rád Ďulo! Vše co Rusové měli byly pouze západní licence. Nebyli schopni sami postavit NIC! Všecko jim spadlo na makovici! Ivan III. to dlouho zkoušel s obloukovou klenbou, nakonec usoudil že je to marný a pozval Italy! Péťa Velkej už byl zkušenej a domácí "stavitele" ani nezval, leda coby nosiče klád. Mužici kteří si schovanými plnovousy zacpávali díry v kapse, byli v těch svých láptích jinak nepoužitelní. Bez německých inženýrů a vojevůdců by německá princezna Káťa Rusy nazvaná Veliká nikdy Turka neporazila, dokonce ani toho mamlase Jemelku Pugačovic:) I před Napoleonem Rusům krom Bláta a Mrazu zachárnil zadek Skot Barclay de Tolly, který Kutuzova přesvědčil vydat Moskvu. Bez Welšana Hughese by nikdy nedokázali vyrobit ani metr kolejí, natož pak celou Transsibířskou magistrálu. I Dněproges stavěli Američané a všechny automobily byly vyráběny v jejich licenci. Bez jejich kaučuku by bosí Rudoarmějci zmrzli na Kavkaze! A Němci zmocnivší se ropných polí v Baku by pak s nimi už snadno zacvičili ... Spojení germánského ducha a turkické houževnatosti dalo vzniknout Ruskému eurazijskému impériu! To však bylo sraženo Židem s nemalou zásluhou slovanské, mužické lenosti, otupělosti a lhostejnosti! Tak se zrodil bolševický SSSR - stát neschopný samostatné existence! Nebýt Asiata s mongolskou krví Stalina, který se opřel opět o pomoc Germána (Německo - Rapallo, USA - fordizace SSSR) byl by zahynul a stal se "pouští osídlenou bílými negry", jak o tom hovořil Žid Bronštejn. Ten vychytralý a lstivý Azijec Stalin vyjebal s nima! Totiž program půjčky a pronájmu umožnil Rusům se za války volně pohybovat po území USA a učit se novým technologiím. V rámci této spolupráce tak v roce 1941 bylo na území USA až zhruba kolem 1200 ruských inženýrů, kteří se školili moderním technologiím a postupům, k tomu je nutné připočíst zhruba několik stovek dalších tzv. OJT (On -The-Job-Training), tedy Rusů na stáži či na praxi v amerických továrnách. A to dokonce i z oblastí, kde Rusové žádnou smlouvu či dlouhodobější spolupráci s USA nikdy neměli - např. podle knihy Dark Sun: The Making of The Hydrogen Bomb od Richarda Rhodese (potvrzeno i výstupy z projektu Venona či deníkem majora Jordana) se jednalo i o oblasti raketového či rozvíjejícího se jaderného průmyslu (včetně dodávek jaderných komponentů apod.). Samozřejmě není také divu, že Rusové tuto spolupráci zneužili a v USA si rozšířili již bez tak širokou základnu špionů a agentů, kteří jim pak po válce prozradili spoustu amerických vojenských tajemství a technologií. Rusové díky této velmi „zištné“ pomoci ušetřili obrovské finanční prostředky na vývoj a výzkum či nákup těchto technologií – tato částka by se pohybovala v desítkách miliard rublů za každý rok pomoci! Navíc s tím se dostali i k technologiím, které by normální cestou jistě nezískali. Obecně tak můžeme zakončit asi tak, že díky této části Lend-Lease se Rusům podařilo získat takové technologie, které jim umožnily stát se jednou ze dvou velmocí 20. století.

      Smazat
  34. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Ať žije Putin, ať žije Rusko! S tím chytrým a informovaným zpoza Atlantiku nechci mít nic společného :-)

      Smazat
    2. Je nám všem jasné jak tenhlencten kremelskej gauner skončí! - http://iks2010.info/wp-content/uploads/img/EkGqBuz.jpg

      Smazat
  35. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Z knihy George Baxta "Smrt pro Gretu Garbo" cituji: ... "tihle lidé jsou nebezpeční a nemilosrdní. Nezastaví se před ničím, když jim půjde o krk, bude jim jedno, koho zabijou, jen když sebe zachrání."...
      Přesně to je pro američany a americkou společnost charakteristické - je jim jedno, koho a kolik lidí zabijou, jen když sobě tím pomůžou, lžou, podvádí, nedodržují zákony, prostě je to bezcitná smečka lidí, které nemají v Americe žádné kořeny. Každý pochází bůhvíodkud. Samý exulant.

      Smazat
    2. 13:21!!
      Vaše superiořitě již končí! Již vám nikdo nebude dávat nic zdarma jako dosud číňani a kolonie. A ani za ty vaše papírky, které nejsou použitelné ani na tapetování či vytření řitě. Prostě zdechnete hlady, nebo se pokusíte celý svět násilím zotročit (když to nešlo úžerou a podvody).
      Ale to násilí vám nevyjde. Nejste schopni ovládnout ani Vietnam nebo Venezuelu o Kubě a Koreji ani nemluvím, tam se Doník posral strachy.

      Smazat
  36. 13:21 pane Gulivere, nesuďte dne před večerem, i Napoleon zamotal hlavu Evropě a budu raději trpaslíkem Davidem a na Goliáše si pořídím prak. I když jen obrazně jsem pacifista. Pro vaši informaci, Hurvínek byl vtipnější a chytřejší, než taťulda Spejbl. Taky vaše úsudku tomu odpovídají. Je viďět,že vámi chybí i základní předškolní vzdělání, doplňte si ho.

    OdpovědětSmazat
  37. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Ať žije Putin, ať žije Rusko! S tím chytrým a informovaným zpoza Atlantiku nechci mít nic společného :-)

      Smazat
    2. Z knihy George Baxta "Smrt pro Gretu Garbo" cituji:..."Nenávidím tohle svinské místo s palmami a tenisovými kurty.Ze mně si udělali sluhu" Kriegmane, udělej tohle, Kriegmane,udělej ono, Kriegmane, polib mi zadek - ze mně! Z absolventa hamburské university, s doktorátem filosofie a já jsem se od nich nechal naverbovat jako špion! Ale nebudu tady čekat, až spadne klec, až mně taky zabijou, zastřelí nebo otráví"....
      To všechno vystihuje americké poměry dost přesně. Proč tohle Honolulu neustále zakrýváš? ty to nevidíš, co je Amerika za rejdiště darebáků? Vždyť tam nejspíš slušný a normální není nikdo.

      Smazat
  38. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Pepek13:43 je Alzheimerův 65letý dědek. No pánové co se nám to tady na diskuzi odkopalo za zvířátko! Tak proto má on hafo času od půlnoci do půlnoci chlastat u klávesnice počítače a pak se v diskuzi za každým článkem několikrát vyzvracet!

      Smazat
    2. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Smazat
  39. Nektere komentare vypadaji jako z Dikobrazu:-)

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Vážně? Kde jste to čet v Dikobrazu:-)? Nedivil bych se kdybych se dověděl že ten časopis po revoluci dávno skrachoval. Nebyl by jedinej který demokrati zlikvidovali. Alespoň jste si tady našli za něj náhražku.

      Smazat
  40. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. A ty jsi "Honolulu" celý jen sociální odpad. Proto taky jsi od nás utekl, a toužil jsi žít s ostatním sociálním odpadem, zabijáky, šmejdy, lupiči a vrahy z dalších zemí v Americe, kam tohle utíkalo. Toužil jsi po dobrodružství, nenáviděl jsi pořádek a řád. Ostatně - co jsi za mrchu, a s jakým lidským odpadem žiješ, svědčí už to, že na naše diskuze na soukromý web lezeš denně sprostě nadávat a urážet. Nic jiného neumíš, slušně diskutovat neumíš. My jsme slušní a máme vlastenecké cítění k naší zemi, proto se nám pošklebuješ, protože ty nic takového neznáš. Do Ameriky utíkal jen lidský odpad - je to samý exulant, žádný slušný člověk. Bez rodin, bez přátel, každý přikrčený, každý se každého bojí. To je život v Americe. Proto taky denně lezeš mezi nás, Čechy. S Američany se diskutovat nedá. Ale namísto vděčnosti a slušnosti jsi sprostý a pošklebuješ se. Svůj osud jsi si vybral sám, my za to nemůžeme. Rusko - v žádném případě není zemí exulantských darebáků, kteří ukradli něčí zemi a povraždili její obyvatele - to neodkecáš. Rusko je zemí s bohatou tradicí duchovní i věcnou, jsou to Slované, hrdi na svůj národ, za který mnoho Rusů padlo. To se nedá vůbec srovnávat. Americká senkrůvna plná tupců a vrahů - a Rusko.

      Smazat
    2. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Smazat
    3. Honolulu mi moc připomíná jednání a mluvu Romů. Je to parazitické myšlení, vychloubačnost a je pseudověřící i když možná bydlí v psí boudě. Přitahuje ho sem to že nemáme možnost si ověřit co je to za exota. Jedno je jisté že kdyby byl pracháč tak sem neleze.

      Smazat
    4. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Smazat
  41. No, což kdyby se izolovalo téma šťavnatých nadávek a vyhlásila soutěž o nejpeprnější z nich. Vždyť zde vzniká guláš názorů i nadávek a navzájem si překážíme. Vám s nadávkami je téma lhostejné, tak se někam úkliďte a nezaměstnávejte admina, pak si stěžujete na mazání. Získáte tím čas i prostor a ti druzí též, tomu se říká "mírové soužití". Plně chápu vaše ústavou dané právo na nadávky. Možná by vám mohl vyjít vstřic i admin a vytvořit téma "Vzory naší arogance "...
    Já sem 13:38 Tomáš a David je jen použitý vzor a náhodná je shoda jmen.

    OdpovědětSmazat
  42. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětSmazat
  43. Bohužel ta úroveň nám rapidně klesá. Fanatici nebyli nikdy můj šálek čaje, ať už se rekrutují odkudkoli. Jak říkal pan Werich "Jestliže se člověk hádá s blbcem víc jak půl minuty, hádají se už dva blbci", nevím proč tak moudrá slova, tolik lidí nechápe. Ještě jednou bych rád upozornil na to, že 10. 1. 2020 skončila 100 letá platnost Versaileské mírové smlouvy, možno nalézt na Tadesco.org. Zajímavé je, že Merklová okamžitě naklusala do Kremlu a na videu na schodišti při odchodu děkovala rusky spasíbo. Nejzajímavější je že, jinde o tom ani ťuk, protože o čem lidi nevědí, nemluví a nehádají se o tom, to se jakoby nestalo. Dobré je podívat se třeba na ruské či jiné weby a s překladačem tak nějak pochopíte o co jde. Hej hou, rudý dědeček

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Tady nejde jen o konec Verseilské smlouvy. Čeho jste si nevšim pane Dědeček", je že některé státy vzniklé z toho paktu již dávno neexistují: Československo, Juhoslavie... Nic? Zůstali jenom státy kterým ta smlouva může být ukradena(Rakousko), nebo vůbec nezáleží(Maďarsko). Takže teď může klidně dojít k ještě divočejšímu posouvání hranic, než v čase její platnosti. Tím spíše když ani smlouva ani státy kterých by se to dotklo neexistují. Uvidíme zač bylo to Spasibo.

      Smazat
  44. Dědečku, možná jsme protivníci, ale tebe čtu rád. Na rozdíl od osvícených emigrantu, cítím že jsi Čech.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Smazat
    2. 15:01 ani bych někoho kdo má jiný názor, nepovažoval za protivníka a asi bych s ním šel klidně na pivo s tím, že bychom se o politice asi nebavili. Mě vadí ti sprostí hulváti (15:39), kteří ke kultuře diskuze nepřispívají ať už jsou názorově na kterékoli straně. Ve finále jsou tací lidé politováníhodní. Rudý dědeček

      Smazat
    3. Dík dědečku, na tvé rdraví si právě nalívám z plechovky Gambrinus. To numero 15:39 asi ještě bojuje se Stalinem a bojí se výstřelu z Aurory. Já to beru jako historii že které se máme poučit a neopakovat blbiny.

      Smazat
  45. "Rudy Dedecku" ! Ta smlouva nebyla nikdy nikym uznana. Evropa ji prohlasila za neplatnou , nespravedlivou a Nemci kvuli ni umirali hladem. Byla take jedna z nekterych veci, ktere zapricinili popularitu Hitlera a NSDAP.

    OdpovědětSmazat
  46. Ano článek je velmi dobrý. Doplňuje informace a dokumenty, které předložil VVP na schůzce prezidentů SNS, o československé dobové postřehy. Ale diskuze se zvrtla nebo spíš zvrhla. Za samotný článek je však třeba panu J.J.Nickelli poděkovat.
    Když jsem sledoval vystoupení Putina, až mě překvapilo, jakou práci si s tím dal a jak pečlivě se připravil. Je vidět, že dané téma považuje za velmi závažné. A má pravdu, a je dobře, že taky umí historickou pravdu postavit proti bruselským nehoráznostem. Vždyť nebýt toho, byli bychom pod denodenní, jednostrannou a lživou propagandou tzv. veřejných médií, právě tak, jako kdysi za komunistů.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Reagoval jsem na 14:41, ale vytěsnilo mě to o kus dál. To jen pro návaznost ...

      Smazat
  47. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětSmazat
  48. Anonymní12. ledna 2020 23:24
    23:12
    No vy jste extrémně blbej a retardovanej. Samozřejmě SSSR že byl jejich spojenec. Ještě na konci září 1939, kdy už Anglie a Francie dávno Německu vyhlásila válku, tak Sověti s Hitlerem uzavřeli "Smlouvu o přátelství a spolupráci" . Potřebujete to namalovat???
    ===========================================================
    Blbej a retardovanej jsi akorát ty, Pepku, s tou tvojí "Smlouvu o přátelství a spolupráci". Ta smlouva je "Německo-sovětská smlouva o neútočení". Nepleť si v tvé bolševické palici pojem a průjem.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Smazat
    2. http://tapolitika.cz/lekce-z-historie/lekce-z-historie-28-zari-1939-nemecko-sovetska-smlouva-o-hranicich-a-pratelstvi/

      Smazat
  49. Vypadá to tak, že některým vadí jejich mateřský jazyk a mrzí je, že takto jsou Češi. Mají tu smůlu, že jejich předci na té územní výspě obstáli pod tlakem okolí natolik, že uchovali jazyk, který jim překáží, aby byli světoví. Mají dobrou možnost rozhodnout se, zda chtějí být Němci, Angličany či Turky, zvládnout vybraný jazyk a jen ten umožnit svým potomkům. Pak už nebudou mít s výkladem historie svých předků pražádný problém. Natož se soudruhy či Ruskem.

    OdpovědětSmazat
  50. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětSmazat

Na opakovanou žádost čtenářů, kteří se nechtějí zapojovat do diskuzí obsahující vulgární a urážlivé výroky. Jejich odstraňování je časově náročné a narušuje plynulost diskuze. Proto nebude dále možné vkládat anonymní komentáře.
Pro vložení komentáře je proto nutné se na stránce "Nová republika" přihlásit vpravo v horním rohu této stránky "přihlásit se" (výběrem emailového účtu např. Google) a upravením uživatelského profilu (v kolonce Nastavení>Upravit uživatelský profil). Děkujeme za pochopení.