Reklama

neděle 5. ledna 2020

Kam zmizel ekonom Ševčík? Odhalte tajemství "naší" televize! (VIDEO)

Docent VŠE Ing. Miroslav Ševčík
- ekonom a pedagog
5.1.2020 ČT
Kam z televizních obrazovek zmizel Miroslav Ševčík a proč? Dříve tak vyhledávaný pravicový ekonom, vysokoškolský kantor, který byl na obrazovce ČT jako doma, dokonce mnohdy častěji než pan inženýr Kalousek. Náhle je pryč, beze stopy zmizel. Proč?Nejde teď o to, jaké názory kdy zastával, ale co stačilo, aby zmizel z obrazovek...

Protože řekl nahlas pravdu o které se u nás nesmí mluvit ani šeptem. Moderátor-manipulátor ČT i astrofyzik Jiří Grygar jsou v šoku jako žirafy na zamrzlé řece. Toto byl poslední příspěvek Ing. Miroslava Ševčíka ve veřejnoprávní (hahaha) České televizi na kanálu ČT24.





47 komentářů :

  1. No to si to po..al na věky věků. Copak si nevšiml co s námi udělala neviditelná ruka trhu? Klesly jsme mezi rozvojové země. A kdyby tam byl fackovač Mirďa Kalous řečený Tula Morda tak už by nebylo co rozkrádat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. praděda Škoda že mu ten kluk nedal ránu až by chytil druhou o zem.

      Vymazat
  2. Pan Ševčík prozřel jaksi pozdě,pamatuji si jak vyznával něco jiného.Má smůlu nyní stojí na opačné straně,takže pozdě bycha honiti.Nadělal již dost škody.

    OdpovědětVymazat
  3. Pan Ševčík vždy vycházel z momentální situace, která byla, né jako pan Grygar nejdříve se oháněl světovýma organizacema vědění, potom prohlásil, že viděl boha v dalekohledu, no a nyní zase provádí selekci názoru v ČT.
    lada

    OdpovědětVymazat
  4. Ševčík si to dovede spočítat a hlavně bez motání ideologie mezi čísla.
    No a ten Grygar, to je jen obyčejný přechytralý magor prosáknutý do poslední nitky metafyzikou a dnes k ničemu nepotřebný blázen, stejně, jako byl jeho syn, kterého jsem v mládí znal...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Re (10:52):
      Ovšem ještě před tím, než se Grygar "zbláznil" (či spíše sebezahleděl do svých vlastních intelektuálních "výšin"), bývával oblíbeným popularizátorem výsledků výzkumu v oboru astronomie, které dokázal lidem srozumitelně předávat. Obdivoval jsem jej.
      Dnes k němu svůj dřívější obdiv nepociťuji ...

      Vymazat
    2. 10:52 a 11:34 Vy dva chytráci nešaháte panu Grygarovi ani po kotníky a proč tak najednou? ÁÁÁÁ nekope za vaše bláboly, dovolí si s váma nesouhlasit že, tak že " magor a blázen ".
      Jak jste ubozí, kdo vám zustane? Okamura, Filip a svazák David a zrádce Obrtel, možná ani ti ne.

      Vymazat
    3. Moc prosím pokuste se vnímat názory jiných a můžete-li přemýšlejte o nich. Nemusíte jiné za jejich názor ihned odsuzovat. Já děkuji panu doktoru Grygarovi za pořad Vesmíru okna dokořán a i když se spolu ve všem neshodneme, tak si ho stále vážím. Pan Ing Ševčík mne velmi mile překvapil a dokazuje, že problém není v politické orientaci levé či pravé, ale ve schopnosti pochopit realitu. I mé názory se od roku 1989 změnily. Horší jsou různí političtí spekulati, kteří umí vždy včas převléct kabát, dle vítězné politické strany. Mrzí mne, že ho už asi v TV neuvidím.

      Vymazat
    4. Běž do prdele i s tím doblblým Grygarem, ty jeden B-unknowne z 11:47 a dej si voběd, kecáš z hladu !!!

      Vymazat
    5. 13:42 POkud jste svéprávný, tak po přečtení mého příspěvku vnímám jiné názory a adekvátně na ně odpovídám! Jak jsem psal, má jiný názor na dnešní politiku hradu a inklinuje k Západním hodnotám, proto ho tihle mameluci odsuzují.
      14:31 No co jseš ty za magora, nevím, ale urážet pana Grygara muže jen totální idiot bez mozku!

      Vymazat
    6. Jednou jsem v diskusním pořadu slyšel pana Grygara , na žádost osvětlit co je to ENTROPIE, odpovědět, že to je, jaký máte pořádek v kuchyni. Kdyby takto odpověděl žák základní školy, asi bych to chápal. Ovšem, při vzdělání a profesi pana Grygara to byla odpověd debila.

      Vymazat
  5. Už i Ševčík? Kam se ten svět valí.
    Zbývá snad jen aby se Schwarzenberg naučil českou hymnu, Bakala se dal na poustevnictví a Janda se oženil.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Po vykonané "práci" jsou gojímové odhozeni. Vlastizrádci a všichni přisluhovači dopadnou také tak.

      Vymazat
    2. Už jsou na tom opravdu špatně, když si jako experta do debaty o ekonomice berou toho cvoka z velkého třesku, Grygara podplaceného k oblbování lidí. Kdyby se raději ten bludný kámen držel těch svejch hvězdiček, co o nich kdysi dovedl tak krásně vyprávět... Kam jde tahle idiotská politika ví každý, kdo umí do deseti napočítat i bez předčasně zmoudřelého Ševčíka...

      Vymazat
    3. Já u Ševčíka oceňuji, že si uchoval svůj valašský dialekt a jen dočasně po pražsku zpíval.

      Vymazat
    4. ...tak to bylo opravdu děsně důležitý....

      Vymazat
  6. Pana Ševčíka rozhodně není škoda. Ještě před "sametem" učil, jakožto mladý asistent, ekonomické nauky v souladu s marxizmem-leninismem. Po hadráku se převtělil v ortodoxního neoliberála, který div nelízal Friedmanovi paty při jeho návštěvě v Česku. A teď najednou opět další ostrý obrat? Kolikrát asi ještě?
    Jirka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Re (12:03):
      Jirko!, v záhlaví této webové stránky redakce píše, že je určena pro přemýšlivé! O kádrovácích se však nezmiňuje.
      Takže by nebylo až tak špatné, pokud byste se krom moralizování doc. Ševčíka, co dělal či nedělal v dobách před víc jak 30 lety, třeba vyjádřil i k jeho názoru, jak jej prezentoval v té TV diskusi.
      Alespoň já bych to uvítal, jakkoliv (neo)liberály typu Friedmana či Hayeka také nemusím. Řekl ten p. Ševčík něco špatně? ...

      Vymazat
    2. 12:46

      Jistě se shodneme na tom, že ani ti Vlasovci 6 - 7 května 1945 nedělali nic špatně. Spíše naopak. Kádrovat je za to, co dělali předešlé roky, by bylo nechutné.

      Vymazat
    3. Re (14:30):
      Na tom se zcela jistě neshodneme!
      Na rozdíl od doc. Ševčíka, ti vlasovci aktivně bojovali po boku fašistické armády a cestou se nezabývali výukou marxismu-leninismu, ale vraždili. A masově! A to ještě i na našem území.
      A za to po válce dostali spravedlivé tresty, vč. provazu, na němž se zhoupli.
      Ti nebyli kádrováni, ale (po zásluze) souzeni a odsouzeni ...
      Lidsky nechutné je tedy jen to vaše podlé porovnání.
      ---
      Pochybuji i o tom, že by p. Ševčík kdy učil ten předmět (M-L). Snad politickou ekonomii, ale to je asi nad vaši rozlišovací schopnost.

      Vymazat
    4. 14:44

      Františku, nekádrujte! Nebylo by až tak špatné, pokud byste se krom moralizování Vlasovců, co dělali či nedělali v dobách kdy ještě nebylo zcela jasné jak dopadne Hitlerova armáda, třeba vyjádřil i k jejich působení mezi 6 a 7 květnem 1945. Udělali v těch dnech něco špatně?

      P.S. Nikde nikdo nepsal, že Ševčík vyučoval M-L, ale že vyučoval v souladu s M-L

      Vymazat
    5. Re (14:50):
      Pokud se týče těch vlasovců a jejich působení v oněch dvou dnech na samém konci války, tak (přiznávám) nevím, co udělali špatně či dobře.
      To je totiž pro celkové hodnocení jejich zločinného působení za dobu ca. 3-4 let docela okrajové. Pražský rozhlas dne 5. května 45 žádal o pomoc Rudou armádu, ne vlasovce. Jeho hlasatel na rozdíl od vás jistě věděl, proč ...
      Za nepřesnost ve svém komentáři ohledně toho M-L, které jsem se dopustil, se omlouvám.

      Vymazat
    6. František Opluštil 15:07

      Já si myslím, že těsně před koncem války by se těžko hledalo něco odsouzeníhodného na počínání Vlasovců. Ale je to jen kratičká epizoda z celé éry jejich působení. Na tomto základě, vytrženém z celého kontextu, je nelze posuzovat.

      Stejnou logiku použil anonym 12:13(nejsem to já), když se nenechal oslnit Ševčíkovým několikaminutovým "náhlým prozřením" v době, kdy už je jím 30 let horlivě propagovaná ideologie neudržitelná.

      Víte, já si nemyslím, že by Ševčík byl hloupý člověk. Hloupý není ani Klaus, ani Zeman atd. Oni jen ví, kdy je výhodné(pro jejich kariéru) co hlásat a kdy nazrál čas ke změně orientace, kdy už to tak výhodné není a spíše jim to škodí.

      Vymazat
  7. Pane Františku, naprostý souhlas. Pan Jirka asi nikdy neměnil názor, já ano. U Ing. Ševčíka není změna názoru vedena vlastní oblíbeností u mocných a s následnou prosperitou. Vždyť už i v TV si "nevrzne". Mrzí mne, že lidé jako on a docentka Švihlíková nejsou mezi vládními poradci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Adonisi!
      Zajímavý názor na vládní poradce. Domnívám se, že "naše" vláda žádné poradce nepotřebuje, spíše prádelní šňůru a pevnou.

      Vymazat
    2. Ještě Markétu Šichtařovou s Vladimírem Pikorou bych přizval. Zřejmě by se parkrát kousli, ale kompromis na kterém by se shodli by mohl být pro tuto zemi velice prospěšný.

      Vymazat
  8. Řekl to tak, jak to skutečně je a to jsem ho dříve taky nemusel. Fakt mě překvapil. Příjemně. Všem přeji hezký den vše nejlepší v novém roce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Všimněte si, že kdo "příjemně překvapí", zmizí. No a ty televizní stálice nás nepřekvapí, tím méně příjemně.

      Vymazat
  9. EÚ so svojim patologicky mysliacim vedením intenzívne pracuje na vlastnom sebazničení. Dávno to pochopil Klaus a dnes, po 30 rokoch(!), aj Ševčík. Radšej neskoro ako nikdy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Těch co už to TAKÉ "pochopili" je opravdu dost. Jeden z nich sedí na Hradě. Pochopili že neoliberální nesmysly, kterými zaštiťovali likvidaci hospodářství této země a její přeměnu v kolonii plnou lidských zdrojů, už splnily svůj účel a dnes jsou to jen vyčpělé, profláklé fráze, kterými se lze mezi myslícími lidmi už jen shodit.
      Každopádně dokonáno jest, dnes jsou tito apoštolové neoliberalismu připraveni stanout v čele nějaké nové doktríny. S nimi to jistě opět vyhrajeme, jsou totiž úplně jiní, pro blaho země a lidu by se roztrhali. Zvlášť teď, když už po 30 letech pochopili to, co lidé s mozkem věděli nejpozději od roku 1993.

      Vymazat
  10. Ten "liberální ekonom v Valachů" Ševčík poprvé po 30 letech, co ho znám, řekl něco aspoň trochu chytrýho, jinak to byl vždycky liberální vůl, jak rampa a náš dnešní statut kolonie Německa je výsledek i jeho znalostí a intelektu. Já bych mu jen vzkázal: "...nechte se ostříhat a najděte si práci, soudruhu, vy jeden romantický kapitálisto !

    OdpovědětVymazat
  11. 14:58
    Erare humanum est, prosím nekádrovat. To už tu bylo, kdy máničky posílali ze školy střihat vlasy a taky před tím šlo díky KG 80 000 lidí do výroby. Ty časy opravdu nechci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 15:51
      To já bych tedy uvítal nějakého KG, který by část přebujelé administrativy poslal do výroby. Možná by pak nastal také takový hospodářský rozmach jako tenkrát, když ubyli úředníci a přibyli pracující.
      Pamatuji se, jak se těsně po plyši kritizoval mj. přebujelý státní aparát. Dnes jsme na trojnásobku tehdejšího stavu. A to tenkrát většina úředníků nepoužívala počítač. Pracovali s papírem, tužkou a šanony. A zvládali to.

      Vymazat
    2. 16:14 nojo, ale dnes se ty slavné počítače musejí zálohovat papíry také, nadto přibyl skvěle placený a početný personál, který ty skvělé počítače udržuje při životě, to samotný papír nepotřebuje :-)

      Vymazat
    3. 16:38 ty počítače jsou nezbytné z jednoho jediného důvodu, aby se všechna data dostala v reálném čase ven z ČR do těch nejsprávnějších rukou světového četníka číslo jedna, proto i ty počítače musejí mít jeho software a rozhodně ne třeba čínský (třeba od Huawei) :-)

      Vymazat
    4. Administrativu nevymýšlí úředník, to vše je chaos řízení, proto se vše vyplňuje několikrát a totéž stejné na několikero míst. Krom staťáku, krajům, ministerstvům, komisím etc. Teď právě rodí nový stavební zákon. Možná by stačilo okopčit něco od Rakouska, nebo Německa. Probůh aktuáry nežeňte do výroby jako Klement (15:51), leda tak do služeb, dnes jsou ve výrobě NCstroje a je nutná kvalifikace. Pořádek by se měl udělat shora a pořádně.

      Vymazat
  12. Moji oblíbení ekonomové, ale zejména ekonomky jako třeba Ilona Švihlíková nebo Markéta Šichtařová, nemají v zaprodané eurovizi ČT místo, protože říkají nahlas pravdu, kterou eurovize nerada slyší! Báječné, tak dnes je na indexu už i Ševčík. Přituhuje, brzy to v eurofinancích bouchne. Potom prozří daleko více ekonomů, včetně dnes populárních ekonomů-pemprsáků, co nám dnes ČT ukazuje :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Grygara jsem od mládí vnímal, jako někoho, kdo přibližoval vědu, zejména astronomii a fyziku, laické veřejnosti a měl jsem ho za to rád. Nevím, co se mu hnulo myslí, že tak na stará kolena zblbnul.
    Na adresu Ševčíka asi tolik. Pokud se nepletu, za bolševíka vyučoval marx leninskou ekonomii. Sotva se to otočilo, stal se z něj obratem konzervativní pravičák.
    Já dokážu pochopit změnu názoru na základě poznání. Ale pokud jsem přesvědčeným komunistou, bude to posun z extrémní levice k umírněné levici. Stejně, jako konzervativní pravičák se může posunout někam do středu. Ale z extrémní levice k téměř extrémní pravici? To mi připadá hodně přitažené za vlasy.
    Ale my takových chameleonů máme víc, než dost. Stačí si projít náš slavný disent. Z kovaných bolševiků se jako mávnutím kouzelného proutku stali nadšení podporovatelé kapitalismu. Když na ně nezbylo rudé koryto, vyseděli si to modré, fialové, nebo žluté.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. soudruh Grygar nezblbnul, jenom se jako mediálně známý vědec nechal zatáhnout pražskou kavárnou do politiky. Jak dopadnou vědci, když se nechají politicky angažovat, to jsme viděli třeba na tragickém vystupování Drahoše, ale třeba i Drábové. I zde platí "ševče, drž se svého kopyta"! Ještě bych dodal, "ševče, TulaMorda z tebe nikdy nebude" :-)

      Vymazat
    2. On je Drahoš nějaký vědec???Jejda,co vím,tak jen zloděj výzkumu druhých.Krokodýl

      Vymazat
    3. On je Drahoš nějaký vědec???Jejda,co vím,tak jen zloděj výzkumu druhých.Krokodýl

      Vymazat
  14. Ševčík a jeho proměna jsou způsobeny jeho ideovým zakrněním v pohádce o komunismu, takže když mu ovčané třesoucí klíči jeho pohádku vzali, začal hledat náhradu (iluzi dobrého světa, když se ukázalo jak ten co ho živil byl "zlý"). Náhradu našel rychle (volný trh, svoboda vychytralých), ale čísla mu řekly, že nový ideál není nový a vůbec ne ideál a tak se vrátil k původní verzi ekonomiky, kterou alespoň teoreticky ovládal.

    Nejsem přesvědčen, že nezmění ideál ještě vícekrát, ale to nic nemění na jeho odvaze vystoupit v ČT a říci jim na plnou hubu (a hlavně nenechal se umlčet), že král je satanem. Není hlupák a musel vědět, že s ním navždy zametou a pochybuji, že má info o zásadní změně systému. Spíš se o tuto změnu snaží a pro nás by bylo podstatné vědět proč!! Zachytil novou bóru? Nebo je v žoldu nové tajné sekty? Nebo ví kam se EUSEJ sune? (pro neznalé už se nasunula do KF nebo CHS). Já bych dnes pana Doc podpořil a nechal ho šířit osvětu, alespoň na VŠ (někdo musí s kůží na trh a diskutéři na NR to nebudou!).

    KF - korporátní fašismus
    CHS- chazarský satanismus ismus...ismus...ismus

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Téma v diskuzním pořadu oživil pan Ševčík velmi realistickým sdělením.
      Možná, jako spousta intelektuálů, někdy propadl myšlenkové prostituci, kdy intelektuálové obhajují a schvalují teorie o jejichž prospěšnosti nejsou přesvědčeni, pouze mají dobře zaplaceno.
      Je to podobné jako vystupování v reklamě. Odříkají svůj part, dostanou zaplaceno a život jde dál. Časem se na to obvykle zapomene .... to jen rejpalové s pamětí slona připomínají .. :-)
      ABC
      ABC

      Vymazat
  15. V hospodě u píva se sešli histerici (co každou neděli onanují na ČT) a začali se hádat, která osobnost nejvíce ovlivnila dějiny. A padaly různá jména Cézar, Pilát, Richard lví srdce, Karel IV, Napoleon, Vilém II, Hitler, Stalin, Trumpeta i Putin.
    Hospodský, nesa další várku piv se zamyslí a dí: "Pánové nemáte pravdu! Dějiny přece nejvíce ovlivnili historici po třetím pivě!"

    OdpovědětVymazat
  16. ...to nikdo neví čím se teď Ševčík živí ????

    OdpovědětVymazat
  17. Čert ví, jaké má vlastně názory. Před rokem 1989 zkoušel studenty z Marxismu-Leninismu. Takže KDY předstíral?????

    OdpovědětVymazat

Redakce vás žádá, abyste diskutovali slušně, nenapadali spoludiskutující ani autory, abyste argumentovali věcně a fakty. Děkujeme.