Reklama

pondělí 6. ledna 2020

Kdo podrazil Trumpa?

Bouřlivé demonstrace v Íránu za zavražděného generála
Kásima Sulejmaního
St. Hroch
6.1.2020  Outsidermedia

Je zajímavé, že se události č. 1 posledních dní – zabití elitního generála a velitele tajné služby íránských Stráží islámské revoluce Sulejmáního Američany věnuje v oficiálních médiích tak málo kvalifikované pozornosti, jeho zprávy jsou informační a stejného střihu přesto, že incident může být roznětkou rozsáhlého vojenského konfliktu nejen na Blízkém Východě… Proto jsem si dovolil předložit vám pár názorů na tuto nebezpečnou událost z ruské strany…

Otázku uvedenou v titulku si položil v telefonickém rozhovoru pro stanici „Deň TV“ prezident centra strategických výzkumů „Rusko-islámský svět“ Šamil Sultanov. Ten dále řekl, že:

Sulejmaní ve funkci zastávané posledních 7 až 8 let vykonával různá tajná poslání pro iránského prezidenta, mj. vedl boj proti teroristům v Sýrii. V této souvislosti se sblížil s ruským prezidentem Putinem, který si ho velmi vážil a několikrát se spolu setkali.
Sulejmání hrál velmi významnou roli při vytváření syrské domobrany a restrukturalizaci hnutí Hizballáh, a dále při vytváření podobné lidové domobrany v Iráku a Jemenu, jejíž jednotky plnily různé úkoly mimo armádní struktury.
Sulejmání modeloval celý tento směr a plnil funkci nejen vojenskou, ale i politickou, znal nejintimnější tajemství civilního i náboženského vedení Iránu. V podstatné části se právě kvůli Sulejmánímu v posledních 7 až 8 letech Američanům nepodařilo zlomit situaci na Blízkém Východě ve svůj prospěch, zejména po tzv. „Arabském jaru“. Proto tam byl pro USA nepřítelem č. 1. Označili ho za mučedníka, a chci zdůraznit, že on byl skutečným „šahídem“, on už několik měsíců věděl, že ho zabijí. Dosud ze všech atentátů zázračně vyvázl a prohlašoval, že šahídové mají stále v patách smrt a jako muslimové se musí umět postavit smrti tváří v tvář.
Bez Kásima Sulejmáního se neobešla žádná porada, či konference k problematice Blízkého Východu. V poslední době hrál významnou roli při vytlačování Američanů z regionu, a tady je třeba vývoj událostí sledovat velmi pozorně. Bezprostředně po útoku dronů (zasáhly bezprostředně poté, co Sulejmání s doprovodem vystoupil na Baghdádském letišti z letadla), následovalo prohlášení Pentagonu o útoku. Zajímavé je, že obvykle Pentagon tak rychle nereaguje. Prohlášení navíc obzvlášť zdůrazňovalo, že rozkaz vydal osobně Trump. A to je velmi podstatné, protože Američané dobře vědí, že Íránci vytvořili určitý systém sledování amerických základen na Blízkém Východě, a mají je v hledáčku. Takže, pokud Iránci podniknou odvetná opatření, nebude vina na vojácích, ale na prezidentovi, na nějž padne vina za smrt stovek amerických vojáků.
(Mimochodem, zcela příznačná byla i blesková reakce Demokratů, konkrétně Bidena, kteří upozornili na možnost odvetných íránských operací s tím, že prezident zbytečně vystavil Američany riziku – pozn.překl.).
Mohu se mýlit, ale z řady důvodů mám pocit, že tak převádějí střelku na prezidenta Trumpa. Nerad bych spěchal se závěry, ale druhý moment: Musí být přece k dispozici fakta, ne? Vystoupil íránský ministr zahraničí Sálehí a řekl velmi zajímavou věc, totiž že jde o velmi hloupou eskalaci a pokud Američané chtějí události eskalovat, tak proč postupovali právě tak. Zabili člověka, patřícího do top 10 ve vedení země, takže pokud Íránci nechtějí ztratit tvář, musí provést něco podobného ve vztahu k Američanům. Pokud by začala jednání, pak od Američanů budou požadovat obrovské kontribuce.
A ještě něco: Íránské vedení je pomyslně rozděleno na dvě skupiny, na konzervativce (superpatrioty) a kvaziliberály přístupné jednáním se Západem. Zabitím Sulejmáního, který patřil k prvnímu křídlu, výrazně posílili konzervativci, mezi které patří vojáci a představitelé dalších silových institucí. A právě na toto prohlášení následovala ozvěna z Pentagonu, že – „…nikoli my – ale Trump“.
Co bude dál? Biden řekl, že na to Íránci bezpochyby odpoví. To je jasné každému politikovi, nejen členovi „Deep State“ – ale podle Demokratů je prý prezident o záměru s útokem neinformoval, a tím porušil zákon. Demokraté tak směřují k další eskalaci, protože dojde-li k válce, obviní Trumpa ze zatažení Ameriky do války a posílí tak naděje na impeachment.
V Íránu byl vyhlášen třídenní smutek, nedomnívám se, že by během těch tří dnů k něčemu došlo. Nicméně, Američané se střelili do vlastní nohy a Íránu se otevírají velké možnosti k zahájení nové hry, která pro Trumpa a americkou administrativu nedopadne dobře, dodává Sultanov.

Osobně se domnívám, spolu se Sultanovem, že záležitost má jiné pozadí, než jaké se veřejnosti předkládá. Nikoli náhodou také přední ruský televizní moderátor Vladimír Solovjov položil velmi nepříjemnou otázku: Který soud odsoudil generála k smrti? A pokračoval, že už se není třeba vzrušovat otázkou legitimity trestu smrti… Přitom Západ ztratil jakékoli morální právo poučovat Rusko. Kolonie se vůbec nestaly záležitostí minulosti stejně, jako se neobjevily skutečně rovnoprávné země, které jsou členy mezinárodních organizací, dodal moderátor. Na svém Telegram-kanálu Solovjov napsal:

„Představte si na chvíli, že raketový útok byl proveden na cíl blízko letiště v Berlíně a provedl ho ruský bojový dron. Byl zlikvidován známý terorista, mezinárodně hledaný za zločiny s velkými lidskými oběťmi. Co by vypuklo? Správně. Otevřela by se báň nebeská: Vykázali by naše diplomaty ze všech zemí NATO. Svolali by mimořádné zasedání Rady bezpečnosti OSN, uvalili by sankce a svět by stanul na prahu války“…

Dále, jistě ne náhodou, televizní stanice „Cargad.tv“ vrátila do oběhu dva roky starou historku kolem 27. ledna 2017 nepřijatého Putinova telefonátu Trumpovi, kterému prostě o Putinově žádosti o rozhovor neřekli…viz ZDE.

Možná, že vyvolám některé výkřiky nevole i vole, když se dopustím názoru, že v celé té záležitosti cosi smrdí. Když začalo „Grétino“ zelené šílenství, připadlo mi, že je to jen jakási kouřová clona, že jsme tlačeni stále víc do jakési falešné, virtuální reality, a že se za tím vším skrývá cosi většího a hrozivějšího. Po staletí finančními kruhy budovaný kartový domeček se hroutí, hospodářství v celém světě a především v Americe se řítí do těžké krize. „Pánům peněz“, jak tyto vysoké finanční kruhy označuje profesor Katasonov, jde skutečně o vše. A tito nelidé už po staletí tradičně znají jedinou, pro sebe výhodnou cestu, a tou je… válka. To není konspirační teorie, ale děsivá skutečnost. A Írán není nějaká Grenada…


46 komentářů :

  1. Otázka není jesti, ale kdy.
    Vražedná klika v USA žene planetu do zkázy.
    Je jasné, že vše zinscenovaly v pozadí stojící anonymní?
    lidské zrůdy.
    Všude se píše o zabití a média se úzkostlivě vyhýbají slovu VRAŽDA, což to správné označení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je každému jasné ,Tramp dostal velký strach ,že ho doma oddělají jako Třeba Kennedyho a jeho bratra.Skutečnou moc mají v USA ti největší sionističtí zločinci velice dlouhá léta.Vražděním a potoky krve domorodých obyvatel
      vznikly USA.Proto v tom pokračují ve velkém po celém světě.Ve škole jsme se kdysi učili,že Turci při přepadech v Evropě odtáhli mnoho lidí do otroctví.A z těch dětí vychovali ty nejhorší bojovníky tzv.Janičáry.Těm se krutostí vyrovnal málokdo.No a režim USA zase posílá do válek proti každému státu ty,kteří za mořem hledali zemi zaslíbenou.Realita je ale jiná.Je tam velká hospodářská krize a tak jediný skoro jistý příjem ve formě žoldu nabízí
      na které Husainovi dodal chemické zbraně s doporučením je ihned použít.Je to kolotoč svinstev.
      Nyní hrozilo,že Amerikáni budou muset odtáhnout a tak se mstí a vraždí jako zběsilí.Protože se jim nedaří ovládnou všechny státy,Tak se snaží za pomoci dalších zločinných režimů IZRAELE,FRANCIE,BRITÁNIE,TURECKO rozpoutat celosvětovou válku.Snaží se rozpoutat co nejvíce konfliktů a potom hlavně přepadnout RUSKO,které je obklíčeno kolem dokola velkým počtem vosk a nejmodernějších zbraní.I my jsme měli možnost několikrát vidět ,jak táhla vražedná armáda přes naše území.Prý na dlouhodobé cvičení.Jenom jsem zapomněl poznamenat,že nedávno Izrael vyhlásil válku Sýrii,Libanonu a Palestině ,kterou okupuje dlouhá léta..https://dimpenews.com/2019/12/26/%cf%84%ce%bf-%ce%b9%cf%83%cf%81%ce%b1%ce%ae%ce%bb-%cf%80%cf%81%ce%bf%ce%b1%ce%bd%ce%b1%ce%b3%ce%b3%ce%ad%ce%bb%ce%b5%ce%b9-%ce%bd%ce%ad%ce%bf-%cf%80%cf%8c%ce%bb%ce%b5%ce%bc%ce%bf-%ce%ba%ce%b1%cf%84/---dejte si to do překladače.Iránský generál se významně podílel na rozdrcení ISIL vedenými režimy USA a hlavně Izraele.
      On se svými hrdiny zachranoval velké množství křestanů.Čest jeho památce a smrt jeho vrahům

      Vymazat
  2. Nesvádějme vše na Trumpa-nemá depstate pod kontrolou....
    Jak USA zničily Británii a podrobily Evropu. Marshallův plán byl pro americké nadnárodní společnosti většinou programem sociální péče. Druhou pravdou je, že Evropa a Anglie za tuto finanční pomoc výrazně platily. Teprve v roce 2006 zaplatila Británie konečně poslední splátku z půjček, které jí USA poskytly v roce 1945. Třetí je, že poválečné financování Evropy nebylo primárně pro rekonstrukci, ale jako základ pro drtivou politickou kontrolu, která do značné míry přetrvává dodnes.
    https://beforeitsnews.com/eu/2019/11/how-the-usa-destroyed-britain-and-subjugated-europe-2652550.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A proč se tedy k tomu Trump vyjadřuje? Proč uvedl zcela veřejně, že ten zabitý generál a jeho doprovod byl vrah "nějakých lidí" a že plánoval výpady proti Američanům a jeho smrt byla nutná -proč? Ten generál zabíjel američany na americkém území? A co dělají američtí okupanti v Iráku? Snášeli jsme zde my takzvané ruské okupanty? Ta vražda ze vzduchu namířená proti diplomatům cizího státu byla svévolná, sprostá vražda, k něčemu takovému nemá nikdo právo! Koho zabijí ze vzduchu příště? Zemana? Babiše? Někoho z nás? Jakým právem? Jakou drzostí? Tohle jestli zůstane nepotrestáno, spustí to lavinu násilí " když můžou oni, můžeme my taky" takže si každý bude moci pořídit dron a zabíjet nějaké lidi? Svět už je zdegenerovaný na maximum, zvrhlý, neexistuje respekt k ničemu a k nikomu - všechno jen a jen díky USA! Tohle už by měla být konečná.

      Vymazat
    2. 18:24, ne nezabíjel. Sulejmání byl oficiální představitel Íránské republiky. To je jako kdyby vlákali do léčky Pompea a na území cizího státu by odpráskli.

      Vymazat
    3. Vraždu Sulejmáního podle všeho Trump nenařídil. Je to dílo „Deep State“ právě protu Trumpovi. A proč se k tomu vyjadřuje takto? To ví on a pár zasvěcených. Mám za to, že to iniciátorům té vraždy vrátí i s úroky. Bude to ještě letos. Prezidentské volby v USA jsou tou události, kvůli které se to stalo.
      Mik

      Vymazat
    4. 0:28, samozřejmě, že rozkaz vydal Trump. To navzdory všemu není typ, který by sebou nechal manipulovat. Zastřelení Sulejmáního byl možná výhodný počin pro USA, co to bude znamenat pro ostatní, to je otázkou. A co se týká samotného činu, dost mě to dožralo.

      Vymazat
  3. Vrazi 300 lidí. CHtěli rozpoutat 3 světovou válku sestřelením Putinova letadla???
    Vrah Boeingu nad Ukrajinou je známý!
    Tak už je to konečně venku. Pamatuji si, že dokonce Rusové doložili satelitní snímky i s rozlišením čísla letounu, který letadlo sestřelil. Proto skončila činnost komise dřívější a v té nové nesměli být ruští zástupci. Pravdu ale nelze umlčet, vždy vyjde najevo.Tak už ho našli! Proč naše média mlčí? Vrah 300 lidí v malajsijském letadle je známý, "on jen vykonával rozkazy". Prezident Prorošenko ho osobně odměnil, aby mohl zdrhnout k Saudům do emirátů...JMÉNO MASOVÉHO VRAHA nevinných lidí je: DMITRIJ JAKACUD. Ukrajinský SU-25, který sestřelil "Boeing", pilotoval Dmitrij Jakacud. Generální štáb Ukrajinské armády vytrvale popíral přítomnost svého letadla na obloze nad Doněckem, když byl sestřelen malajsijský boeing. Nicméně v průběhu nezávislého vyšetřování získali experti důkazy o přítomnosti čtyř stíhaček SU-25, čísla na trupu 06, 07, 08 a 38, z 299. Perutě letectva Ukrajiny dne 17. července 2014 ve vzdušném prostoru Ukrajiny. O tom je nový dokumentární film žurnalisty Andreje Kuraulova "Jak zemřel ,Boeing?".
    V dokumentu jsou soustředěny a presentovány všechny nejnovější informace o zničení "Boeingu" ve vzdušném prostoru Ukrajiny. Nezávislé vyšetřování expertní skupiny dokázalo, že v osudný den bylo malajsijské letadlo sestřeleno ukrajinskou stíhačkou SU-25 s palubním číslem 08, kterou pilotoval podplukovník ukrajinského letectva Dmitrij Jakacud. Pravděpodobně došlo k omylu s letadlem, kterým se vracel Putin z cesty po Jižní Americe v tom čase a v té jisté letové trase, ale před ukrajinskými hranicemi byl jeho let odkloněn na Bělorusko. I o těchto přípravách atentátu na Putina Rusi věděli a komunikace na vojenské frekvenci to potvrzovala. Atentát připravovala Ukrajina a USA, s přímým souhlasem Obamy!!! Ode dne tragédie až do současnosti původce tohoto zločinu se podle výsledků vyšetřování nachází ve Spojených arabských emirátech. Též zmizela děvočka, která ten den dělala řízeni letového provozu nad Ukrajinou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rusové nedoložili žádné satelitní fotografie stíhačky, o čem to melete? Rusové ani netvrdí, že B777 byl sestřelen raketou vzduch-vzduch, protože tam jsou jasné zásahy po Buku. Jediné, co Rusy zajímá v souvislosti s vojenskými letadly v tomto prostoru, je případné svědectví pilotů.

      Vymazat
    2. Zato USSA v Iráku doložily nefalšované satelitní snímky o husajnových zbraních hromadného ničení, aby pak mohly uskutečnit vpád do Iráku, který podporoval i dnes dobře zašitý Toník Blérů.

      Vymazat
    3. Píše se Su a ne SU a Su-25 není stíhačka. Pokud je to zde pro myslící, tak se takhle neztrapňujte.

      Vymazat
    4. Jsem amatér, nerozumím výzbroji, ale selský rozum mi říká, že do válečné zóny se civilní letadla nepouštějí. To nikdo neřeší. Jinak by mi od Trumpa sedělo víc, kdyby panu generálovi poslal bílou rukavičku a vyzval ho na souboj. Poslat na něj drony, je pod úroveň, připomíná mi to honící psy při lovu na lišku.

      Vymazat
    5. To je dnes velmi rozsirene , kvicet na Rusko, Putina a nejak je poskodit. Tech pripadu je hodne a stale pribyvaji .Zavdecit se usakovi. Je to 'sport' zapadu a jeho sluzek. A je v to logika prispevku /anonym/ ,udelat neco podobneho jako 9/11 v USA.
      To zrejme vedlo ty Ukrajince a tech daru co by dostali od vdecnych vlad zapadu,NATO a to nekonecne bohatstvi uchvacenim Ruska ,po kterem touzi zbesile a pres mrtvoly nevinnych obeti jiz tisice let a marne.

      Vymazat
  4. Bibi celi obzalobe, potrebuje se presentovat jako tvrdy vudce, potrebuje od toho odvest pozornost a byt opet zvolet. Nastrcil DT, aby to schvalil. Slibil mu za to penize, hodne penez na jeho znovuzvoleni a jeho jednoznacnou podporu ze strany Kongresu. Pokud by to nevyslo, maji misto neho v zaloze pana Pompea, ktery ho k tomuto kroku mimochodem uz davno premlouval a jde plne na ruku Israeli. Je jasne, ze jedinou silou v teto veci, ktera to spustila je Israel. Dale to vypada, ze Rusko vubec nevedelo co se chysta. Pokud to vedelo a nechalo tomu volny prubeh, pak si tim pojistilo, ze us vojska budou postupne z tohoto regionu donuceny odejit. A kdo tam zustane? Rusko. Kazdopadne ted na tom jen vydela, ceny ropy, dalsi prodej zbrani a mozna i nove ruske vojenske zaklady se svolenim=pozvanim od mistnich vlad Iraku, Jemenu, Afghanistanu...atd.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mam z toho vseho dojem,ze Donald skocil nekomu na spek.

      Vymazat
    2. Taky si to myslím pane Bagoune, jen režie mi je nejasná ( zda vlastní jestřábové, či Mosad ). Jen je mi naprostou záhadou, zda jsou si vědomi rizika, když šlapou na tak tenký led.

      Vymazat
    3. 20:15...Vlastní jestřábové a Mossad,to je jedno a to samý.
      Helanov

      Vymazat
    4. 19:16, neskočil, tohle je izraelský způsob boje. Izrael a Írán proti sobě takto bojují léta. Jen USA to narozdíl od Izraelu nemůžou Íránci vrátit. V podstatě teď USA můžou vše. Zabili generála a teď můžou odstřelit kohokoliv, hodit to na Írán a začít s bombardováním. Mediálně mají false flash už dávno odzkoušené. Vlastně ani zabíjet nikoho nemusí, stačí White Helmets. 90% světa stále věří, že Asad shodil na Dúmu chemickou bombu a vesele se kvůli tomu stále bombarduje. Anebo odprásknou nějakého Íránce v exilu v Británii a vymyslí si, že to byl úhlavní nepřítel Chomejního, který kritizoval Sulejmáního a Írán se pomstil. A všichni jim to sežerou. Vivat! Ropná a hlavně plynová pole ve vlastnictví amerických ropných korporací se tak stávají stále reálnějšími. Sbohem slavná Persie, tebe budou muset zbombardovat do doby kamenné. Pak stačí znovu zbombardovat Sýrii, podobným způsobem jako Sulejmáního odpravit Asada a kdo bude stát Americe v cestě začít s výstavbou plynovodů z této oblasti. Pak budou jedinými majitely Blízkého východu.

      Vymazat
  5. Co se děje v Ušákově dobře vysvětluje V. V. Pjakin v posledním loňském videu Otázka-odpověď z 30. 12. 2019. Zde v čase 37:47 velice dobře objasňuje situaci s Trampíkovým impeachmentem, jak se státní elitě a demokratům v USA nic nedaří, naopak musí čelit protiútokům ze strany globalistů. Jejich situace začíná být zoufalá a zoufalá situace plodí zoufalé činy, které však situaci ještě více zhoršují a vytvářejí velké nebezpečí konfliktu. Pjakin v jiném videu říká "i kočka zahnaná do kouta, se mění v zuřivého tygra", takže Putin nebude mít zájem na vyhrocování situace, naopak. Na každý pád nám ten rok začíná zajímavě a zaručeně významně vzroste role Ruska jako mírotvorce, protože normální lidi v žádném případě o žádnou válku nestojí. Rudý dědeček

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dědku, nikdy nebude Rusko vnímáno jako mírotvůrce. Vždyť ani oběti 2.sv.války nestačily, aby byli vnímáni jako osvoboditelé. Bohužel všechny deníky po celém světě popisují obraz světa a jeho historii podle anglosaských agentur.

      Vymazat
    2. Každopádně ceny ropy letící nahoru Rusku neuškoděj.
      Jinak:
      Ta vražda byla možná malý krok pro Amíky,ale VELKÝ krok pro vytvoření nového,východního mocenského centra.
      Helanov

      Vymazat
    3. 20:29, blízkovýchodní region je do budoucna považován za jeden z hlavních regionů multipolárního světa.

      Vymazat
    4. 21:10...Už aby to bylo!
      Té krve vyteklo zbytečně už MOC!
      Helanov

      Vymazat
  6. 19:31 Ano tak to zatím je a protože bandita je vždy ve výhodě proti slušnému a lenochů je čím dál víc, musí přijít násilí.

    OdpovědětVymazat
  7. A co na to autistka Gréta?Taky se i tady bude řídit svým heslem"To vám neprojde?"

    OdpovědětVymazat
  8. Prosím nehádejte se, jako malí Jarouškové, situace je opravdu vážná a vy si tady hrajete na Knoflíkovou válku.

    OdpovědětVymazat
  9. Oranzovej imbecil je jak nevychovanej pes, obcas poslechne a jindy na sveho pana hodi bobek. Ale protoze je tupej, tak mu staci zamavat salamem pred tlamou a panackuje. Az nekoho pokouse, tak ho nechaji utratit...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čerte,takový člověk se nikdy neměl stát státníkem.
      Jedinou omluvou mu budiž to,že Clintonová by byla ještě horší.
      Ale to je kapku málo,že?
      Helanov

      Vymazat
    2. On se statnikem taky nikdy nestal ;) Je komicke, jak nekteri stale veri, ze hraje 4D sachy. Ze se za tou maskou narcistickeho klauna ukryva genialni strateg :) Ano, Clintonova by pravdepobobne byla horsi, ale tim uz se davno nelze utesovat.

      Vymazat
  10. Žasnu jak pan autor a hodně lidí stále omlouvají Trumpa.
    Člověk který ráno říká ano,v poledne ne a večer ano,pošleme tam ještě posily... takový člověk nemá na presidentské sesli co dělat.
    Takto se státníci FAKT nechovají!
    Pokud je jenom marioneta někoho (což je docela možné), tak se na to má raději vyfláknout a přestat ze sebe dělat kašpara.
    Tahleta šílená akce zavání velkou válkou,která by prospěla jenom...víme komu.
    Tečka.
    Helanov

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne moudrá ženo, která jste u PC každý den -asi máte spoustu času - Trump rozhodně nemá parametry marionety, naopak, jeho "america first" je zřetelným důkazem jeho mohutného ega. Jedná sám za sebe. Kdyby byl marionetou, už teď by nejspíš nežil - mafie vždycky toho, koho využije ke sprosté vraždě, hned vzápětí odstraní.Možná už na něho štrykují "provaz" - na J.F.Kennedyho ho taky štrykovali nějakou dobu, než došlo k činu - to se vždycky musí detailně propracovat, na druhou stranu to jediné by Iránce i Iráčany uchlácholilo, totiž, že toho vraha odstranily USA samy.To by byl dobrý diplomaticko-strategický tah.

      Vymazat
    2. 21:50...To by asi Íránce neuchlácholilo,pane chitrej.
      Dobře chápou že nepřítel nehačá v oválné pracovně ale jinde.
      Helanov

      Vymazat
    3. 21:50
      Pozor, o příliš velké EGO se často zakopne a zákonitě následuje pád. Toť gravitace.

      Vymazat
  11. Abychom nemluvili jenom o Ušácích, teď jsem dočetl krásnej článek na Nejvíc-info což je alternativní zpravodajství, kde se údajně František Ringo Čech pořádně naštval- Doporučuji!!! Hej hou.

    OdpovědětVymazat
  12. I za techto podminek to ale dokazuje,ze je Trump rozumu mdleho.Po vsech tech utocich,ktere uz prezil,by mel byt opatrnejsi

    OdpovědětVymazat
  13. Jenom aby neodstřelili i Merkelovou v Moskvě, když teď začíná ta dronová diplomacie. :)

    OdpovědětVymazat
  14. A valka bude....zabili jste mi strejcka ... a tady mate pres drzku....

    OdpovědětVymazat
  15. Autor správně odtušil, že pokud by totéž udělalo jinde Rusko, otevřela by se báň nebeská, zasedala RB OSN atd.
    Nabízí se tedy otázka, proč se báň neotevírá po té US teroristické provokaci a proč ani Rusko a ani Čína, jakožto stálí členové RB, tuto radu nesvolali, aby ten US zločin řádně projednali?
    Cožpak už obě země rezignují na použití legitimního nástroje mezinár. práva?
    Nebo jen nechtějí dál vyhrocovat již i tak vyostřenou situaci?
    Anebo kryjí Trumpa?, který je patrně někým z pozadí US Deep State manipulován?
    Nebo nechají USA, aby se v důsledcích své zločinné politiky vymáchali jako ve sračkách? ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Svět neřídí státníci,ale židobankéři....
      Kniha pro ty, kteří chtějí porozumět ....https://astrlive.blogspot.com/2017/01/co-nesmite-vedet.html

      Vymazat
    2. Mnoho "majitelů peněz" nejsou Židé, tak už s tím antisemitizmem přestaň!

      Vymazat
    3. Re (09:09):
      Ale Arabové jsou také semitským etnikem!
      Takže by použití slova antisemitismus ve vašem sdělení nedávalo velký smysl.
      Pokud chcete anonyma (22:18) varovat či odradit od jeho (hloupého) protižidovského sentimentu, pak spíš používejte adjektivum protižidovský ...
      Ano, souhlasím s vámi v tom, že generalizovat se nemá!
      Jiné je to však se sionismem, což je ideologie těch, kteří se domněle mají za nadřazené a vyvolené svým Jehovou k vedení těch druhých (ne-li dokonce světa a Vesmíru). A rozpínaví jsou podobně, jak byli jejich ideoví bratři. Ýbrmenči nacisti ...

      Vymazat
  16. U K L I D N E T E - se tam v Cesku !
    Na Middle East se vsichni vesele zabijeji - stale a
    svedomite ! Proto si za mesic nikdo nebude pamatovat jejich jmena vzajemne, krome vas v Cesku !
    To protoze vam to dava moznost nadavat na Ameriku.
    Vy se chytnete vseho, jen aby jste mohli moralizovat z pozice omezeneho provincionalismu.

    Sunni jasaji a Shiite placou ! Israel a Suadska Arabie osavuje a Teheran chysta valku !
    Obe strany vas neuznavaji jako rozhodciho, takze se nic nedeje ! Americanum z ulice je to take UPLNE JEDNO !
    My budeme volit Trumpa !
    nick honolulu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vlastně jsem za vás rád. Málem jsem už zapomněl, proč považuji Amíky, k nimž se tak hrdě hlásíte, za tupce. Jen tak dál, HONÍM LULU.

      Vymazat
  17. Proti takovému terorismu si budou muset státy skvělé lidi chránit. A nezveřejňovat jejich identitu. Pane autore máte pravdu zadlužené kapitalistické státy padnou na hubu a bohužel to odskáčeme i my.

    OdpovědětVymazat
  18. Trumpa nikdo nepodrazil, Trump se podrazil sám! Na nedělním jednání iráckého parlamentu vystoupil i odstupující irácký premiér, který před poslanci prohlásil (i když se mu sunitský řídící schůze snažil vypnout mikrofon), že protesty v Bagdádu zorganizovaly samotné USA jako reakci na podpis smluv Iráku a Číny o vzájemné spolupráci a že dokonce Trump hrozil zabitím premiéra a ministra obrany Iráku a rovněž střelbou (amerických snajperů) do protestujících i policie, aby vyvolali vlnu násilí, která oslabí vládu. Toto prosím poslancům nesdělil nějaký provokatér, ale premiér země!

    OdpovědětVymazat

Redakce vás žádá, abyste diskutovali slušně, nenapadali spoludiskutující ani autory, abyste argumentovali věcně a fakty. Děkujeme.