Reklama

středa 15. ledna 2020

Lavrov: Rusko postupně vyřazuje dolar z ruské ekonomiky!

Sergej Lavrov, ruský ministr zahraničí
-kou-
15. 1. 2020 MIDruPrvníZprávy
Ruský ministr zahraničí Sergej Lavrov v rozhovoru The Times of India uvedl, že ruská ekonomika postupně opouští dolar. Potvrdil tak oficiální ruskou politiku dedolarizace.




Ruský ministr poznamenal, že proces opouštění dolaru probíhá na pozadí velmi agresivního používání „finančních nástrojů sankčního tlaku“ americkými úřady.

„Spolupracujeme s našimi hlavními partnery, včetně Indie, na hospodářských a právních mechanismech, které snižují negativní dopad sankcí na rozvoj dvoustranných obchodních a investičních vazeb. Jednou z prioritních oblastí je rozšiřování přepočtu v národních měnách,“ uvedl v rozhovoru, který zveřejnilo ruské MZV na svých stránkách.

Jako příklad uvedl „mezivládní dohody o zúčtování a platbách“ s Čínou a Tureckem v národních měnách, jakož i opatření pro vzájemné otevření odpovídajících účtů centrálními bankami v rámci BRICS.

„Odchod od vázání se na dolar ve vzájemných dohodách jako objektivní reakci na nepředvídatelnost americké hospodářské politiky a zjevné zneužití statusu dolaru jako světové rezervní měny ve Washingtonu,“ poukázal.

„Rusko pokračuje ve své linii postupné dedolarizace ekonomiky," dodal Lavrov.



Související:

114 komentářů :

  1. Pry si dokonce i sami prepisuji ustavu (za Jelcina na ni pracovali hlavne americti poradci)...S temi sankcemi to USA proste prepisklo...nakonec na to sami dojedou...bohuzel my s nimi (jako kolonie to odneseme asi vic)

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. To co se před domorodci ČR taji

      jsou výsledky porady skutečné vlády světa ze dne 29.3.2019.
      Putin a Trump o tom dobře vi.
      Putin dal své Centrálni bance pokyn vytvořrit harmonogram uvedeni výsledků toho rozhodnuti do praxe!
      U nás o tom dosti přesně informoval web PROTIPROUD a okamžitě nastala jeho nevidaně mohutná ŠIKANA!
      Vystrašený Trumpf prosil na kolenou bankéře toto rozhodnuti přesunout snad na 1.1.2022,kdy bude po volbách a sdělil pokud ho nezvoli zažije AMER takový krach o jakém se mu ani nesnilo!

      Smazat
    2. 17:04 Krach, "o jakém se nesnilo", by nezažily jen USA, ale všechny státy, jejichž měny jsou na dolaru, více či méně závislé, tzn. i Česká republika...

      Smazat
    3. 17:04 právě to, na co, nebo na koho spustí prodejné presstitutské kurvičky s pěnou u huby, mohutnou šikanu, případně štvanici, je naprosto bezpečný ukazatel toho, že se jedná o pravdu a o nic jiného než pravdu. Je docela úsměvné, že většina občanů to již prokoukla a volí za presidenta Zemana, Babiše, fandí Vitáskové, Ovčáčkovi a jim podobné i když podle toho, co nich presstituti píšou, by si od nich neměl vzít kůrku ani pes a všichni by měli milovat zrzavýho Mináře a milióny chcanek. To je takzvaně podcenění a pohrdání lidmi a to se nikdy nevyplácí. Hej hou, rudý dědeček

      Smazat
    4. 17,10
      ... spolu je chytili, spolu oběsili. Nebo také jeden za všechny, všichni za hovno.

      Smazat
    5. Pane L.S.17.10

      přesně jste to pochopil!
      V ČNB lezi nam ukradených 2 000 000 000 000 z řizené inflace korun a čekaji až nich bude odhadem 30% na zalepeni AMI giga rozpočtu.
      To ovšem se nesmi nikdo z domorodců dozvědět stejně jako tehdy to vyloupeni desitek tun zlata,kterého nám zbyla jen mikrohromádka!

      Smazat
    6. "Lavrov: Rusko postupně vyřazuje dolar z ruské ekonomiky!"

      A myslíš..., bude to stačit?

      Smazat
    7. 20.15
      Stačit to nebude,ale Putin už zaal s přebudovánim celého řizeni Ruska a jede jak pila.
      Bude muset odstranit vliv Zapadu na řizeni,vytvořit něco podobného jako ideologii a hlavně se vyzbrojit po zuby.
      Ma vyhodu,
      Suroviny jsou po ruce a zkusi je prodat.Makrela se chytla do "zelené pasti" a pokud nespusti elektrárny na plyn můże se jit vycpat,což měla udělat už dávno! atd.

      Smazat
    8. 15. ledna 2020 19:44
      A ty jsi se to vše dozvěděl odkud, nebo od koho????

      Smazat
    9. Co vlastně chceš ještě vědět,já ti to povim, ale maš penize?
      Beru 2500 na hodinu,tak už začni hezky šetřit!

      Smazat
  2. Předzvěst návratu k původní vlajce Ruska? Rudé, bez kladiva a srpu...

    https://de.sputniknews.com/panorama/20200115326338431-putin-zum-sieg-ueber-faschismus-russland-muss-wahrheit-verteidigen/

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Raději snad ani nepřispívejte. Vlajka SSSR je původní ruská vlajka?

      Smazat
    2. 21:21 I vy "brepto". Tvrdil jsem snad, že původní ruská vlajka byla z kladivem a srpem ?

      Smazat
    3. 22:05, i vy brepto, myslíte, že Rusko se vzdá normální vlajky a zapustí opět červenej hadr?

      Smazat
    4. 22:13 Současná ruská vlajka bílo-červeno-modrá "vznikla" v roce 1693-6 za cara Petra I. Předlohou pro ní zřejmě byla vlajka Holandska. Nahradila dosavadní ruskou vlajku, která byla rudá.
      Bílo-červeno-rudá vlajka byla v Rusku používána až do cca r.191ý. Po roce 1917 se stala symbolem zrádců, kteří bojovali proti SSSR v občanské válce nebo 2.sv.válce.
      Po rozpadu SSSR v roce 1991 byla nově vzniklé Ruské federaci tato bílo-červeno-modrá vlajka vnucena. V současnosti v Rusku sílí hnutí o návrat původní ruské vlajky v rudé barvě...
      V žádném případě bych ji k "červenému hadru" nepřirovnával, pod "touto rudou vlajkou" padlo mnoho lidí v carském Rusku i v Sovětském svazu !

      Smazat
    5. 23:05 Skutečnou ruskou vlajkou je ovšem jedině ta Imperiální, černo-zlato-bílá! - http://iks2010.info/wp-content/uploads/img/0_905a%D0%BB%D0%B411.png

      Smazat
    6. 23:05, zaprvé: neustálé změny vlajek a všelijakých symbolů v krátké době jsou ukázkou neukotvenosti a nestability. A zadruhé nemáte pravdu.

      Během existence ruského státu existovalo mnoho různých symbolů typu vlajka. Jediná zástava, kde se vyskytovala převážně červená barva, byl dlouhý cípový prapor ruských vojsk Kyjevské Rusi. Ovšem těch praporů Kyjevské Rusi bylo více a vojska šla do bojů i pod žlutým, bílým nebo černým praporem. Navíc se jednalo o prapor, ne o státní symbol.

      Během pádu Rusi kyjevské epochy, a jejího následného vzestupu, se uchoval bordový bohatě vzorovaný prapor s hlavou Krista, zlatými kříži a hvězdami, jako zástava, kterou používal Dmitrij Donskoj a Aleksandr Něvskij.

      Pak přišla celá plejáda různých praporů a zástav počínaje Ivanem IV., prvním carem, vesměs hojně zdobených, různých barev, s motivy Spasitele, Bohorodičky a svatého Jiří.

      První vlajka, která symbolizovala nejen carskou moc, ale i stát, byla modro-bílo-červená vlajka s křížem a barevnými čtvercovými poli cara Alekseje Michajloviče, a po něm se koncem 17.stol objevila imperátorská (současná) vlajka s pruhy cara Petra I... Tuhle vlajku Petr I. označil jako retrospektivně jednotící pro všechny moskevské cary. Ustanovila se také symbolika erbu.

      Tato trikolora byla zároveň obchodní vlajkou ruského impéria 1705-1919 a dnešní Ruské Federace od 1993, a právě pod touto vlajkou bylo Ruské impérium presentováno vně.

      Carské zástavy se v tomto období občas měnily, např. na čtvercovou, bohatě zdobenou, s dvouhlavým orlem, nebo během vlády Aleksandra II. (19.stol) byly barvy černo-žluto-bílé. Ovšem obchodní vlajky byly vždy červeno-modro-bílé a pod touto vlajkou znal svět Rusko.

      Roku 1883 Ruské impérium sjednotilo svou vnější a vnitřní symboliku a současná vlajka s pruhy se stala opět i vlajkou carskou. Vlajka impéria byla na období 1924-1991 vyměněna za rudou sovětskou. Asi jedinou rudou barvu po celé ploše, ale i na ni byly zlaté symboly.

      Toť historie ruských zástav. Nikde nevidím čistě rudou.

      Smazat
    7. 9:18
      Díky. Kéž by každý psal k věci...

      Smazat
    8. Skutečná historická Ruská vlajka je červená. I na wikipedii je uvedeno, že Červená symbolizovala Velké Rusko. Modro-červeno-bíla vlajka vyjadřuje příslušnost a podřízenost západu (Atlantické křídlo). Když byla podstrčená tato vlajka (stejné barvy jako barvy Francie) - elity ani neuměli Rusky a mluvili Francouzky. V Rusku byla vždy, když bylo v úpadku, když elity prodávali Rusko západu. To Právě Petr I. byl dosazen ze západu a také měl ze západu velkou podporu. Pokud Rusko obnoví červenou vlajku bude znamenat, že získalo plnou samostatnost.

      Velká vítězství byla dosahována pod červenou vlajkou:
      2.světová - (známe)
      Kulikovo pole -
      https://cs.wikipedia.org/wiki/Bitva_na_Kulikovsk%C3%A9m_poli#/media/Soubor:Flag_of_Orthodox_Army_(Battle_of_Kulikovo).jpg

      Smazat
    9. 23:36 Rudocancy! Původním Rusem býval nordicko-slovanský árijec, který byl disciplinovaný, svobodomilný a spíše faustovský než fatalistický - stejně jako germánští Švédové, Dánové či Němci. Ale mongolský vpád to zásadně změnil! A tak jako Ivan IV. byl po matce potomkem mongolských vládců Zlaté hordy, byla Moskovie jen ulusem říše Mongolů! Jak řekl markýz de Custin: „Grattez le Russe, et vous verrez un Tartare“ (podrbej Rusa a najdeš Tatara)! Zničení Novgorodské hanzovní republiky moskevsko-tatarskými hordami za jeho vlády proměnily Rus na stepní říši azijských barbarů! Hrabě Ostermann, který za pomoci mladého cara Petra zkusil vrátit Rus na evropskou trajektorii, uspěl pouze dočasně. V roce 1917 Ruské impérium zaniklo a na jeho místě se rozprostřel židokagal, ovládaný bolševickými podlidmi - tzv. SSSR, který sice stanul na straně vítězů WWII., ale Rusové byli poraženým národem! - http://img-fotki.yandex.ru/get/3304/tapirr.11f/0_27c44_2dd8151b_orig.jpg_orig.jpg

      Putleroffský parchanát Chujlostan je jeho hnilobným pozůstatkem!

      Smazat
    10. No jo v rusku byl vzdy problem s vlajkou ale to by jste musel dal do hystorie
      Napriklad dynastie Romanovcu podle rusu nebyl legitimni panovnicky rod
      Legitimni byli rurykovci a romanovska dynastie byla taktne instalovana anglosasy tak ze statni symbol ruska je asi otazka na rusa podle toho jakou dynastii bere za legitimni ale hystorie mluvy ze to byli rurykovci a tedy i jejich standarty jsou ty legitimni co se tyka ruska

      Smazat
    11. 7:44 Houby instalována, Romanovci jsou nejbližší příbuzný Rurikovců a jediní mohli usednout po nich na trůn, pokud tam neměl bejt samozvanec nebo švédsko-polskej katolík z rodu Vasa. Ale prej Petra Michajlovyče na Západě za studiního pobytu vyměnili!

      Smazat
    12. Tak tedy oni zase takovy pribuzni nejsou..
      Romanovci jsou defakto sprizneny s anglickou vladnouci dynastii a pres carevny s nemci kdezto rurikovci nebyli zadni pribuzni anglicke kralovske familie
      Posledni car Mikulas byl bratranec Jiriho anglickeho krale a jeho manzelka byla nemka jako poleno coz rurikovci nikdy nebyli..
      Mam pocit ze se mylite ale pokusim se tedy dohledat vice ale presto jsem presvedceny ze romanovci nebyl legitimni panovnicky rod

      Smazat
    13. Coz nevylucuje ze nemate castecne pravdu

      Smazat
    14. Ovsem pouze castecne..

      Smazat
    15. 6:04 Pozor, Romanovci vymřeli Annou Petrovnou roku 1763 po přeslici! Ti nijak příbuzní s anglickou dynastií nebyli, to až počínaje Petrem III., což byl sice vnuk Petra Velikýho, ovšem pocházel z německé dnastie, stejné jako angličtí králové ...

      Smazat
    16. oprava: Alžbětou Petrovnou, sorry ...

      Smazat
    17. To nemyslite vazne zeee
      Posledni rusky car byl bratranec anglickeho krale jiriho tedy se v pripade romanovcu jednalo o vetev anglicke panovnicke rodiny a jak jsem psal carevna manzelka Mikulase byla nemka tak ze bez nejmensich pochyb to byla dynastie spriznena s anglany a pres carevnu s nemci tedy anglosaska panovnicka dynasticka vetev o tom neni nejmensich pochyb

      Smazat
    18. A tak omluva...
      Myslim ze tak jak jste to napsal je pravda..
      Ovsem zminovani rurikovci nebyli s anglickou familii nijak sprizneni proto je vetsina rusu presvedcena ze prave zminovani Romanovci nebyl legitimni panovnicky rod na rozdil od Rurikovcu..

      Smazat
  3. Putin konečně převzalplnou kontrolu a teě může Rusko jen vzkvétat. Medvěděv a jiná škodná jdou od válu !

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Ale medveděva snad chce nechat, někde jsem zahlédl. Tak hloupý snad není. Jen se boojím atentátu na Putina!

      Smazat
    2. Putin má evidentně pro strach uděláno, ví co dělat, co říká také dělá a vlastenečtí Rusové jdou za ním a kdo se na něj opováží šáhnout, ten nepřežije. Ti hlupáci kteří si myslí, že ho mohou odstranit a Rusko padne, se velmi mýlí, objevili by se noví sekáči jemu podobní a ne jenom jeden a ti by se už nezakecali. Pokud budou Rusové i nadále vlastenci a půjdou za vedením, nemá na ně nikdo na celém světě. Hej hou, rudý dědeček

      Smazat
    3. 18:01 Nový ruský premiér má být Mikhail Mishustin, současný šéf daňové správy. V létě s ním byl velký článek ve Financial Times, byl dán za vzor ve výběru daní.

      Smazat
    4. dědečku, Rusové byli vždy vlastenci, proto ještě existují.

      Smazat
    5. 21:28
      Rusové byli vždycky debilové. Proto i přes nesmírné přírodní bohatství a 20 let neomezené vlády geniálního nejlepšího vládce souše i moří, gosudára Putina, maj v řiti vši. O minulosti, kdy si nechali srát na hlavu stalinistama, ani nemluvím.

      Smazat
    6. Pro 22:11
      Ach jo.I když to, co píšeš, je grandiozní blábol, máš na svůj názhor nárok.

      Smazat
    7. 23:11, ale kdepak, Bohumile, zase jsi vedle. Je to právě naopak, a "gosudar moří a souší" díky tomuto faktoru opět navedl Rusko zpět na oběžnou dráhu. Kdyby ne, tak se o Rusku už dávno nebavíme. Víte přece, že právě ti debilové, zloději a zrádci přivedli před pár lety tento stát k dvojnásobnému bankrotu, ne? Dnes Rusko západní ratingové agentury umístili na 23. místo ve světě. Pro stát, jež už cca 10 let neměl existovat, a namísto něj měly být desítky zničených zoufalých zemiček bez vlády a v nekonečných občanských válkách, s extrémně vysokou kriminalitou a zbídačelým obyvatelstvem, vysávanými vlastními vory a nadnárodními grázly, to je vcelku slušný výsledek. A to nepočítám, že v oblasti obranyschopnosti jim můžou konkurovat jen USA. Dokonce ten svůj šrot prodavávají a jde to na odbyt.

      Jó, co naděláme. Mužiky tady máme zas a zas cpou svoje rypáky do světového dění. To jen my, Jevropa, sice zatím máme co žrát, ale jaksi významem jsme už tak nějak mimo.

      Smazat
    8. 22:30 Rusko bylo odjakživa chudá, velká, zaostalá země. A nijak mu to nebránilo napadat, okupovat a zotročovat cizí státy a národy. Naopak, jeho vůdci potřebovali najít cizí nepřátele, obvinit je z ruské bídy, neúspěchů, nesvobody a válčit s nimi, aby odvedli nespokojenost lidu sami od sebe, od svých institucí, Kremlu a jejich vlastní neschopnosti, zkorumpovanosti, nespravedlnosti a parazitismu. Je potřeba snížit počet obyvatel planety. Pokud se vytvoří viry, specifické jen pro konkrétní genetickou oblast jakou je Rusko a tuto oblast zcela vylidní, je to naprosto legitimní. Například různé typy rakovin propukající už v dětském věku a neplodnost mužů jsou vysloveně žádoucí. Taktéž těžké respirační choroby, anthrax a další, včetně pravých neštovic. Léčbou těchto chorob se rozmnožují zdegenerované národy, jakými jsou východoevropané. Není to urážka, ale vědecky dokázaný fakt. Genetická struktura východní Evropy je těžce narušena, o čemž svědčí i úroveň států, kde žijí. Je tedy potřeba zabezpečit snížení počtu obyvatel a jejich náhradu za kvalitnější genofond odjinud. O tom přeci hovořili a psali všichni proroci včetně toho vašeho Marxe už celé věky, že je třeba vyměnit zdegenerovanou populaci primitivní východní Evropy a když se tento prostor uvolní pro kvalitnější genofond, nastane i tam prosperita! - https://blisty.cz/art/93823-vychodoevropane-povazuji-svou-kulturu-za-nadrazenejsi-jinym.html

      Radili stále to samé: zbavte se zbabělé a domýšlivé chátry na východě, která odjakživa rozvracela a zaplevelovala kontinent svým poškozeným genofondem a nastane zlatý věk pro Západní civilizaci!

      Smazat
    9. 8:36, jsi mentální i lidský primitiv. Nejen že se vrtáš v hovnech, ale ani nejsi schopen sám cokoliv vymyslet. Ani ten tvůj stupidní výtrysk, který jsi na tomto fóru kdysi okopíroval od nějakého blbá a teď to pastuješ. COPY/PASTE, to je jediné na co se zmůžeš, ubožáku.

      Smazat
    10. 16. ledna 2020 8:36
      Ano Rusko je na jednu stranu velmi chudá země, ale na druhou stranu je velmi bohatá. Nejen Rusové,ale všeobecně Slované, dokaží ještě stále, na rozdíl od západu, používat při svém rozhodování selský rozum. Západ je dnes již tak zdegenerovaný, že neví ani jakého je člověk pohlaví a jak se má oslovovat. Dále pokud člověk ze západu nedostane přímý příkaz, tak neví co má dělat. Západní civilaze je určena k zániku. Toto již předpověděla Sybila a pomalu, ale jistě se tomu blížíme. Jen budoucnost ukáže, ale toho se již nedožijeme.

      Smazat
    11. 20:12
      Mnóóó... Možná dožijeme. Zániku. A nebude to nic hezkého. Co vím ale na tuty, znovuzrození "evropského Fénixe" se již opravdu nedožijeme. Naše děti možná, vnuci pravděpodobně, ale my, nebo aspoň já, už ne.

      Smazat
    12. 9:51 V tom se jim asi podobám, vím, jsem totiž Rus. Ale my Rusové za nic nemůžeme - dokonce ani za vznik vlastního státu! O ten se nám postarali germánští uškujnici - varjažští piráti. Vše co jsme kdy měli byly pouze západní licence. Nebyli jsme schopni sami postavit NIC! Všecko nám to dycinky spadlo na makovici! Ivan III. to dlouho zkoušel s obloukovou klenbou, nakonec usoudil že je to marný a pozval Italy! Péťa Velkej už byl zkušenej a domácí "stavitele" ani nezval, leda coby nosiče klád. Mužici kteří si schovanými plnovousy zacpávali díry v kapse, byli v těch svých láptích jinak nepoužitelní. Bez německých inženýrů a vojevůdců by německá princezna Káťa Rusy nazvaná Veliká nikdy Turka neporazila, dokonce ani toho mamlase Jemelku Pugačovic:) I před Napoleonem nám Rusům krom Bláta a Mrazu zachárnil zadek Skot Barclay de Tolly, který Kutuzova přesvědčil vydat Moskvu. Bez Welšana Hughese bychom nikdy nedokázali vyrobit ani metr kolejí, natož pak celou Transsibířskou magistrálu. I Dněproges nám postavili Američané a všechny automobily byly vyráběny v jejich licenci. Bez jejich kaučuku by bosí Rudoarmějci zmrzli na Kavkaze! A Němci zmocnivší se ropných polí v Baku by pak s nimi už snadno zacvičili ... Spojení germánského ducha a turkické houževnatosti dalo vzniknout Ruskému eurazijskému impériu! To však bylo sraženo Židem s nemalou zásluhou té naší proslulé mužické lenosti, otupělosti a lhostejnosti! Tak se zrodil bolševický SSSR - stát neschopný samostatné existence! Nebýt Asiata s mongolskou krví Stalina, který se opřel opět o pomoc Germána (Německo - Rapallo, USA - fordizace SSSR) byl by zahynul a stal se "pouští osídlenou bílými negry", jak o tom hovořil Žid Bronštejn. Fatalistická "slovanská duše" je reakcí našeho lidu na otroctví, které nám pomohla vydržet, aniž bychom riskovali své životy při vzpouře. Tato idea byla povzbuzována, ochraňována a zneužívaná mongolsko-byzantsko-židovsko-komunistickými vládci euroasijské říše. "Slovanská duše" je ve skutečnosti "otrocká duše." (V angličtině: slavic soul - slavish soul.) Je to sen árijského muže uvrženého do otroctví, ochromující práce a života v ponižujících podmínkách, jehož předkové byli vyhlazeni etnicky cizími elitami, a který nemá vůli čelit realitě a postavit se svým pánům - https://www.youtube.com/watch?v=ZeD4pYhKX1g

      Smazat
  4. 17:54 nepřítele je lepší mít na očích než za zády
    jinak doufám že to je změna k lepšímu - nerad bych se mejlil

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 18:25 Putin nabídl Medveděvovi novou funkci místopředsedy bezpečnostní rady státu, aby se v budoucnu věnoval bezpečnosti a obraně.
      Předsedou rady je V.Putin...

      https://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/clanek/ruska-vlada-poda-demisi-40310027

      Smazat
  5. Pane Lavrove, konečně!!!
    Včera by bylo pozdě!
    Helanov

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Žádný dolar v Rusku nekončí, jen se mírně snížil objem obchodu v této měně. Není to praktické, protože se ceny produktů stejně přepočítávají na dolar a většina výměněného zboží nejde přez národní měny, jak se neustále vyhlašuje, ale barterem. Dolar, v mnohem menší míře euro, zůstávají hlavními světovými platidly. Dolar je světovou rezervní měnou a nikdo to rušit nechce. Zvlášť teď, když americká ekonomika raketově roste. Po jejich dluhopisech se vždy na burzách jen zapráší.

      Smazat
    2. No jestli Rusové vyřazují dolar, tak by mi nějaký mohli poslat. Já to zkousnu. :)

      Smazat
    3. Jedno je jisté. Hlupáci byli, jsou a budou. Jestli dolar končí nekončí je problém jejich banky. V každém případě skončil jako škodná. Jediná zbraň ušáků, sankce vlastně hrají do karet RF.
      lada

      Smazat
    4. 18:06, samozřejmě, že nevyřazují, včera nakupovali jako diví. Jen zmenšili objem podílu této měny v jejich rezervních fondech.

      Smazat
  6. Ceska republika jste posadnuti dolarem ? Pak musite snaset
    i jeho pad , ktery se oddaluje , ale nakonec prijde a vsichni co se ulakotili a ukladaji dolarky si budou moci jimi pripalovat cigara !

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Kde jste četl, že jsme "posadnutý" dolarem? Ale na likvidaci eura se intenzivně pracuje, jednak dovozem imigrantů a potom likvidací automobilového průmyslu. Je třeba upozornit, že zadlužené státy EU mají dluhy v dolarech, nebo se pletu?

      Smazat
    2. 20:27 pletete se a hodně. Navrhuji než začnete plácat tak více se informujte na místech znalých. Blesk odkud zřejmě své vědecké znalosti berete mezi ně nepatří.
      lada

      Smazat
  7. Rusko postupně vyřazuje dolar...HURÁÁÁÁÁÁÁÁ !!!

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Jak vidno, jednodušším jedincům stačí ke štěstí opravdu málo :-D.

      Jinak, v roce 2008 stál dolar 20-25 rublů, dnes, po 12 letech slavného vyřazování stojí 60 až 65 rublů
      :-D

      Smazat
    2. Proč asi? Američané ho tisknou na dražším papíru. Jinou hodnotu nemá.

      Smazat
    3. Rubl během dvou dnů dvakrát klesl. Poprvé, když Lukašenko zrušil dohodu s Ruskem o prodeji a transportu ropy, kterou hodlá nakupovat v Kazachstánu, a podruhé dneska, když padla vláda.

      Smazat
    4. A co mi po rublu a jeho hodnotě? To "Huráááááá" patří počátku pádu podvodné měny známé co dolar. I za cenu že to osobně odseru poklesem životní úrovně. Nenávist? Ale kde. Pragmatismus. Pád darebáckého státu, bojujícího po celou dobu své existence za "své zájmy" po celém glóbu mi za to stojí. Máte pravdu. I takové málo mi stačí ke štěstí.
      A co vy, složitý organisme, jak jste na tom? Co vám stačí ke štěstí? Tedy kromě vyhynutí jednoduchých jedinců mé krevní skupiny, rozumí se. Jé! Já vůl! Vždyť jste to vlastně sdělil! Přece jak si stojí rubl vůči dolaru! Tož se radujte - dokud ještě můžete. Než padne strejda Sam na hubu. Což bude během této dekády. Dóbro došli.

      Smazat
    5. 23:47
      Bože, vy jste naprosto fanatický blázen.
      O počátku pádu dolaru tu žvaníte stále dokola už několik desítek let.
      A s tím že vám nevadí pokles životní úrovně mi připomínáte ty fanatické ekologické aktivisty, "zachraňující" klima.

      Smazat
    6. 23.54
      Několik desítek let? ... Jo táááák. Vy myslíte ještě když jsme měli dřevený PC. Tak to jóóó! A s tím jak vám nevadí darebácký stát s krví zborcenou, přesto bezcennou měnou, mi připomínáte ty fanatické diváky propagačních amerických filmů, v nichž amíci zachraňují svět.

      Smazat
    7. 0:05

      Ano, několik desítek let. Každý kdo v té době žil i vzpomíná na ty bláboly. Např:

      http://www.cesky-dialog.net/clanek/1368-z-casopisu-abc-rok-1960/

      A tady vám dávám 14 let staré články z partnerského zvědavce:

      http://zvedavec.org/komentare/2009/03/3041-skutocne-priciny-svetovej-financnej-krizy.htm

      http://zvedavec.org/komentare/2008/11/2876-michail-chazin-usa-budu-coskoro-celit-novej-velkej-depresii.htm

      http://zvedavec.org/komentare/2006/01/1483-iranska-ropna-burza-hrozi.htm

      atd.

      Jo jasně. Bezcenná měna, vůči které navzdory vašim mnohaletým idiotským předpovědím rubl ztratil 60% hodnoty.

      Smazat
    8. Milane, vy jste zářivý příklad prázdného sudu, promiňte. Evidentně nemáte ani elementární znalosti o ekonomii, ani té elementární, kterou používá při svém podnikání třeba holič, ale permanentně se vyjadřujete k ekonomii globální, jejíž prognózy vývoje nedokáže přesně stanovit ani výzkumné ústavy renomovaných specialistů. Tito specialisté sice poukazují na jisté změny dosavadních trendů, ale v žádném případě ani jeden z nich se nezmiňuje o věcech, o nichž zde neustále mluvíte.

      USA sice nejsou příkladem humanity, v mnoha případech je lze nazvat darebáckým státem, ale jedna věc je jistá. Jsou světovým ekonomickým lídrem, který spravuje světovou rezervní měnu. Ani Čína není v této pozici. Dnes pozorujeme přesun centra z euroatlantické oblasti také do oblasti jižní Asie, čili lze předpokládat, že za určitou dobu zde budou minimálně dvě centra. Ale to nic nemění na faktu, že pozice dolaru je na ještě dost dlouhou dobu neotřesitelná. Což dokazují i masivní investice do US dluhopisů.

      Smazat
    9. No jo, z kapes rusácký lůze, pokud tam kdy vůbec nějakej byl a nevypadl dávno dírou ve vaťácích!:-) - https://www.youtube.com/watch?v=I1ImlHGLPj0

      Smazat
    10. Pre vsetkych amiritolezov, toto je ta vasa dokonala Amerika. https://www.youtube.com/watch?v=D9LEgrDM0So

      Smazat
    11. 7.44
      Nelžete! Já se (na rozdíl od vás) nevyjadřuji k ekonomii, natož globální! Ale i jako dutý sud vím (na rozdíl od vás), že Federální rezervní banka, stojící sice na území USA, není v držení státu USA, ale v držení soukromých bankovních domů celého světa a že právě tato banka je původcem oněch válek, které jsem zmiňoval. Že právě tato banka je ve skutečnosti onen "hluboký stát". Že právě tato banka je oním hybatelem, loutkovodičem, spouštěčem USA válek a všichni ti prezideti USA nejsou ničím jiným než jimi voděnými loutkami. A když se loutky zašprajcují? Tož vypomůže tu atentát, tu puč, tamo zase válka. Je výhodou být prázdným sudem. Do plného sudu se totiž už nic nevleze. Neseru se mezi ekonomy a jejich prognózy, ale jako stavař, na rozdíl od ekonomů, holičů, kupeckých počtářů a podobných autorit, vím jedno - chci-li postavit nový dům na místě starého, musím starý zbourat, včetně základů - i ty mohou být narušeny - srovnat ho se zemí, a na jeho místě teprve můžu postavit nový dům. Já si přece sakra uvědomuji, že pád dolaru a pád USA vyvolá turbulence a chaos světového rozsahu, a že to odsereme i my, i já, včetně mé rodiny a mých spoluobčanů, ale i tak - Hurááááááá! Jsme totiž, milý pane plný sude, ve válce. Jen se to do vás, pro vaši úžasnou plnost, nemůže vstřebat. A pokud ji nemáme, jako lidé prohrát, musíme počítat i s chaosem a následky. A pak začít budovat od základů. Kismet.

      Smazat
    12. 7:44
      Jen takový přípodotek. Velkou krizi také předcházely "masívní investice", že? O to větší to pak byl pád. No, myslí-li si holiči a plné sudy, že US dluhopisy odpovídají reálné hodnotě, zůstanu raději tím prázdným sudem.

      Smazat
    13. 15:18, 21:38, milí Milanové. Kdybyste se zde nevyjadřovali o dolaru coby toaletním papíru, nikdy bych si nedovolil přirovnat vás k sudu, nežto prázdnému. Světová ekonomie stojí a padá na výkonnosti Ameriky, a to je zatím fakt. Významnou úlohu hraje i evropský a jihoasijský region a předpokládám, že za nějakou dobu to bude i Blízký Východ, ale v současnosti vše stojí a padá na USA.

      Smazat
  8. Lesko,ty neumíš napsat česky Mišutin.Co jsi vlastně zač?Už z té angličtiny asi blbneš.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Asi to má z google translatoru z angličtiny. Anglické texty vznikali taktéž přez translator z ruštiny. Výsledný efekt do češtiny je pak mnohdy nesrozumitelný a v takových okamžicích slovní tvary už ani nestojí za řeč.

      Smazat
  9. Přátele, dnes jste mne překvapili, docela drsné téma a tak málo nadávek. Díky. Buď drsní kolegové zmoudřeli, nebo se odstěhovali. Vnutím se do diskuze i se svým názorem. Mezinárodní politické a ekonomické turbulence, nebudou mít vítěze, svět je víc propojen, než jsme si vědomi. Jako vždy účty zaplatí ti nejchudší. Tento rok nezačal zrovna v pohodě.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Dokonce i primitivní machometáni kteří včera vylezli odkudsi z pod kamenů zmizeli. Ale nechvalte dne... tedy večera před jitrem.

      Smazat
  10. A co je s tím slavným, zlatem krytým, Dvouhlavým zlatým orlem, který jste tu před už lety slibovali, kterým měl gosudar Putin definitivně zničit dolar? Asi se někam zalétl :-D

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Doporučuji nakoupit americké dluhopisy. Za několik let uvidíme, kdo se bude smát; já osobně je nenakoupím..

      Smazat
    2. Pivoňko,
      rudí strejci jako vy předpovídají brzký kolaps USA, dolaru, Západu, kapitalismu už od výstřelu z Aurory.

      Bohužel pro vás, internet má paměť. Tady si pozorně přečtěte 14 let!!! starý článek.

      http://zvedavec.org/komentare/2006/01/1483-iranska-ropna-burza-hrozi.htm

      Lidé jako vy nemají vůbec žádnou sebereflexi, žádnou zpětnou vazbu, žádnou soudnost, z ničeho se nikdy nepoučí. Melete navzdory faktu, že i po mnoha letech je vše naprosto jinak než jste prorokovali stále to samé jak kolovrátci a za dalších 14 let tomu nebude jinak.
      Jste směšní chudáci. Přání je otcem myšlenky a zcela vám zatemňuje mozek.

      Smazat
    3. 22:35 - Nerozumím tomu, proč když někdo nechce dolary, je následně humanitárně demokraticky vybombardován? Já té sebereflexi nerozumím.

      Smazat
    4. Rusko bylo odjakživa chudá, velká, zaostalá země. A nijak mu to nebránilo napadat, okupovat a zotročovat cizí státy a národy. Naopak, jeho vůdci potřebovali najít cizí nepřátele, obvinit je z ruské bídy, neúspěchů, nesvobody a válčit s nimi, aby odvedli nespokojenost lidu sami od sebe, od svých institucí, Kremlu a jejich vlastní neschopnosti, zkorumpovanosti, nespravedlnosti a parazitismu. Je potřeba snížit počet obyvatel planety. Pokud se vytvoří viry, specifické jen pro konkrétní genetickou oblast jakou je Rusko a tuto oblast zcela vylidní, je to naprosto legitimní. Například různé typy rakovin propukající už v dětském věku a neplodnost mužů jsou vysloveně žádoucí. Taktéž těžké respirační choroby, anthrax a další, včetně pravých neštovic. Léčbou těchto chorob se rozmnožují zdegenerované národy, jakými jsou východoevropané. Není to urážka, ale vědecky dokázaný fakt. Genetická struktura východní Evropy je těžce narušena, o čemž svědčí i úroveň států, kde žijí. Je tedy potřeba zabezpečit snížení počtu obyvatel a jejich náhradu za kvalitnější genofond odjinud. O tom přeci hovořili a psali všichni proroci včetně toho vašeho Marxe už celé věky, že je třeba vyměnit zdegenerovanou populaci primitivní východní Evropy a když se tento prostor uvolní pro kvalitnější genofond, nastane i tam prosperita! - https://blisty.cz/art/93823-vychodoevropane-povazuji-svou-kulturu-za-nadrazenejsi-jinym.html

      Radili stále to samé: zbavte se zbabělé a domýšlivé chátry na východě, která odjakživa rozvracela a zaplevelovala kontinent svým poškozeným genofondem a nastane zlatý věk pro Západní civilizaci!

      Smazat
    5. 8:35, ty ubohý tapetáři. Ještě že tě naučili, jak používat klávesy COPY/PASTE, jinak bys neměl co k tématu.

      Smazat
    6. 22:14
      Nikam nic nezalétlo, Rusko a Čína hromadí stále více zlata.
      https://www.investicniweb.cz/news-hodnota-ruskych-rezerv-zlata-letos-stoupla-o-42-procent/

      SSA a jejich vazalové se přitom celou dobu marně snažili o hospodářskou likvidaci Ruska, čehož iluze se rozplývá, zatímco jejich vlastní problémy přibývají.

      Smazat
    7. 10:11
      Já se neptám jestli hromadí zlato (ze kterého se žádný Rus nenají). Já se ptám kde je ten Dvouhlavý zlatý dolar a jak to že rublmísto aby rychle posiloval tak vůči dolaru ztratil 60% hodnoty.

      Smazat
    8. 8:35 plně s vámi souhlasím. Je třeba lidstvo zredukovat. Například takoví volové jako jste vy budou nepochybně první na řadě, jako geneticky dále nepoužitelný materiál.

      Smazat
    9. 10:54
      To jako myslíte, že to zlato roztaví a odlijí z něj mince? Vy jste koukám dobré pako.
      Jo, lidé se zlata nenají, ale věřte mi, že dokáže být stejně, neli více užitečné, než jídlo. Chápejte, že pohádka o soli nad zlato je skutečně jen pohádka a tak je třeba na ni nahlížet.

      Smazat
    10. 10:54
      To, že dolar navzdory nesplatitelnému zadlužení, de facto bankrotu USA, drží jakž takž svou hodnotu, zatímco rubl navzdory oddlužení Ruska a skupování zlata je stále podhodnocen, jen dokládá, jak virtuální je hodnota dolaru, nijak neodrážející jakoukoli hodnotu.

      Smazat
    11. 8:35 Jen více takových pravd o Rusku! TLESKÁM! To jen místní tlupa nevzdělaných mužiku si myslí, že je Rusko pupkem světa. NENÍ!

      Smazat
    12. 9:04, jenže to není o Rusku, ale o celé východní Evropě, tedy i o tobě. Celou východní Evropu je podle tohoto nutno utilizovat a přivést schopnější obyvatelstvo. A jak koukám na tvé kongitivni funkce a mentální schopnosti, něco pravdy na tom bude.

      Smazat
  11. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětSmazat
  12. Pepku, lidé jako ty nemají vůbec žádnou sebereflexi, žádnou zpětnou vazbu, žádnou soudnost, z ničeho se nikdy nepoučí. Meleš tu pořád tu svoji o kurzu rublu k dolaru apod., jako kolovrátek se snažíš dokázat, že ostatní jsou blbci a směšní chudáci, přitom to perfektně sedí na tebe. USA jsou v řiti, na mizině, broke!, proto musí rozjebávat svět válkami, aby agonii rozkladu co nejvíce prodloužily. A jestli ten konec přijde za 14 let nebo za 28 je úplně jedno. Každá říše dosáhla svého zenitu a potom padla. To je historie. Bylo, jest a bude, bez ohledu na to co si myslí nějaký lulin pro kterého jsou ostatní jenom blbci. PS: Dneska jsi nějaký slušný, zabraly ty nové prášky, co?

    OdpovědětSmazat
  13. At zije Trump a jeho rodina z Hercegovina a Larry King zid z Halice viva

    OdpovědětSmazat
  14. Další tip k prozatím nekončící řadě termínů - konec ledna 2020. Pro koho to tu píši? Pro zde jmenovaného pana Pepka. Pane Pepku, přeji Vám v novém roce hodně zdraví, a taky radosti z našich vytrvale nepřesných časových předpovědí. Váš oddaný Děda (blahé paměti).
    ----- A nám ostatním přeji v tomto novém roce také zdraví, a k němu co nejméně strastí (třeba ten dolar padne zase až později). Děda.

    OdpovědětSmazat
  15. 6:05
    :-D
    Samozřejmě. Každý jednou zemře a je jedno jestli zítra nebo za 100 let. V podstatě je každý už více méně mrtvý.
    Poslouchej, na tuhle hlubokou myšlenku jsi došel sám? To muselo bolet!
    :-D

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Neboj Pepi, i ty se dočkáš. Co potom, zcvokneš se nebo raději hned hodíš mašli?

      Smazat
    2. 10:48

      Ne, bambulo :-D Potom už budu mrtvý. Po smrti už se nezcvoknu ani si nehodím mašli. Prostě to nepůjde, chápeš? Měl by jsi si o tom tématu přeci jen ještě něco načíst. Trochu v tom stále tápeš :-D

      Smazat
  16. Astronomicky a nesplatitelně předlužný dolar je malér pro celý svět a pokud dojde k jeho "vyrovnání" , pocítíme tento pohyb všichni , takže bych se moc neradoval a nechápu zde některé diskutující, kteří mohou tuhle hodně smutnou událost považovat za něco pozitivního. V době počítačů je možné dlouho nad propastí "lavírovat" a odsunovat potřebnou korekci, ale tím horší bude "pád"! USA nejsou schopni vyrovnat zahraniční saldo především s Čínou, takže zadlužení stále stoupá, dnes činí cca 23 trilionů / náš bilion/ , ale celková bilance je daleko vyšší i s komunálními pohledávkami činí cca 70 trilionů, což je dramatická částka! EU si také nepočíná dobře a ECB vykazuje přes 2000 miliard euro nepokrytých pohledávek, takže se nemáme také čím těšit! Rozhodující finanční mocnost je dnes Čína, která se zatím bude chovat "tržně" a nebude "rozpouštět" USD , Čína jako globální výrobce potřebuje obrovský trh USA, ale Čína také nebude do budoucna stále "pracovat" na dluh! Zatím žádný ekonom nepřišel na systém, jak vysoké "zadlužení" světové rezervní měny vyřešit bez "otřesu"! Také "scénář" tak zásadní "revoluce" ve finančním světě není nikdo schopen namodelovat a také nikdo neví , co se bude dít v politice a jak budou jednotlivé státy reagovat! Sociální otřesy mohou úplně změnit politické uspořádání, které je už dnes silně narušeno! Je velikou otázkou, zda ještě máme globálně "kapitalismus" , nebo už je to něco jiného, co bychom si mohli pracovně nazvat jako "finanční feudalismus" a tím jsou také termíny "demokracie" a "svoboda" slova hodně diskutabilní, protože "pravdu" a "demokracii" má ten , kdo drží větší balík peněz! Také už se nám vyskytují nové ekonomické ukazatele, jako jsou "záporné" úroky a "vrtulníkové" peníze a mnohé další, takže se máme do budoucna na co těšit a svět už bude jenom jiný a proto se dívat na ekonomický svět očima "dneška" nejde! "Kvantitativní uvolňování" je také princip, kdy se nejspíše zavede do ekonomiky "kvantová fyzika" , která má několik prostorů a když jeden "předlužíme" , přestoupíme do jiného,ale to si dělám legraci, protože jsme vstoupili rokem 2020 do naprosto neprobádaného "ekonomického" prostoru a fakt nikdo neví , co se bude odehrávat nadále! Možná je také varianta, že celý "uhlíkový" humbuk bude použit k zakrytí finančního kolapsu a mocní na této planetě budou tvrdit, že oni za nic nemohou , ale všechno zavinilo "oteplování" a tudíž se musí ekonomicky globálně "brzdit"! Docela dobrý únik, aby se lidé nebouřili, ale každý systém, který zamezí světovému chaosu je dobrý!!! Myslím to vážně a poctivě, protože žádná "revoluce" v této oblasti není žádoucí, protože nikdo neví , jak a kam se může zvrhnout a koho zasáhne!

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Souhlas, Hodný Člověče.

      Smazat
    2. Tedy soulas s rozborem - ne s tím, že se diskutující radují. Tedy konkrétně já. Raduji se z pootevření dveří budoucnosti pro mé děti a vnuky, ne z chaosu, který bude provázet pád strejdy Sama. Nejsem pitomec a plně si uvědomuji možné následky. Víte, s vaším závěrem upřímně nesouhlasím. Nemyslím si totiž, že každý systém který zamezí světovému chaosu je dobrý. Nevěřím totiž, na rozdíl od vás, že zamezí. Dle mého názoru - který nepodsouvám, a je s podivem, jak si někteří diskutují myslí, že vyslovení názoru rovná se podsouvání - jen oddálí. A o to horší to pak bude. Prostě, dle mého, čím dříve padne strejda Sam na hubu, tím lépe pro budoucnost. Nebo jinak. Čím dříve padne dolar a strhne sebou strejdu Sama, tím lépe pro "Zítra" a "Pozítří" - s plným vědomím, že "Dnes" to odskáče. A právem. Protože právě "Dnes" posralo co mohlo. Jen názor. (Asi tím budu končit všechny své názorové příspěvky) Přesto vše: Hurááááá! Hezký večer.

      Smazat
  17. Podle složení nové vlády,poznáme kdo má navrch,jestli Putin,nebo chazaři.

    OdpovědětSmazat
  18. To koukám, objevil se pravdivý a rozumný názor. JH

    OdpovědětSmazat
  19. Toto je to bohatstvo a prosperita v USA :-)
    https://www.youtube.com/watch?v=HcuPJvxTKOw

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Já už nechci demokracii:)))

      Smazat
    2. 14:10
      Vy už demokracii máte?

      Smazat
    3. Upresneni .oficialne je v LA 69 000 bezdomovcu a celkove v Californii 130 000 .

      Smazat
  20. Odpovědi
    1. Mohl být,ale Čína couvla z dohody a rubl padl na místo dolaru. Dnes je situace podobná,ale Rusko Číně také nepomůže.
      https://beforeitsnews.com/opinion-conservative/2020/01/warning-un-takeover-of-the-united-states-flash-point-for-confiscation-in-virginia-happening-now-3501881.html .,
      Dluhy Ameriky rychle rostou. Na konci října 2019 překročil státní dluh USA 23 bil. USD. Kromě toho jsou ale ještě dluhy bankovního sektoru, nefinančních korporací a sektoru domácností. Celkem více než 70 bilionů dolarů! Jen náklady na obsluhu tohoto dluhu se odhadují v ekvivalentu ¼ amerického HDP. Takže podle názoru řady expertů, se jedním ze způsobů vymanění USA z dluhové pasti může stát prudké znehodnocení dolaru USA. Pak by se stodolarovky změnily v makulaturu.

      Smazat
    2. Rubl nikdy neměl šanci být v košíku světových měn, narozdíl od jüanu. USA nemají vysoký dluh, je úměrný ekonomické síle a růstu. Po amerických obligacích je vysoká poptávka a nakupuje i Rusko.

      Smazat
  21. Nevím, jak to dopadne. Snad mezi majiteli surovin zavládne bartový obchod a nás obyčobčany planety uklidní "bankocetle" dnes platební karty. Kde pohyb jejich parity, lze měnit v libovolně, kdykoliv a kdekoliv. Uvidíme.

    OdpovědětSmazat
  22. http://www.skrytapravda.cz/zahranicni/2982-krize-v-rusku-pad-vlady-ekonomicke-problemy-hruza-des-a-skutecnost

    OdpovědětSmazat
  23. A zase zbytečný výkřik soudruha Lavrova. Jen bych chtěl vědět, která zem na světě bude s Ruskem obchodovat v rublech. Oproti dolaru naprosto neduvěryhodná měna, která se pomalu, ale jistě stále propadá! Zlatý rubl, BRICZ, nic z toho nefunguje, jen si zase Rus tahá kšady.

    OdpovědětSmazat
  24. 16:12 Dávat odkaz na něco tak neseriozní, prolhanané, vysloveně proti Západní žumpu jako je " skryt. pravda " tak to chce opravdu silný žaludek. Podobný hnus jako aronet, par. listy nebo sputnik.Podporované Ruskem a o všem západním lhát, pomlouvat, nic jiného tyhle žumpy nemají za cíl a na druhé straně vyzvihovat Ruské "" uspěchy "". Plátky jen pro hlupáky!
    Co se týče toho vychvalování Ruska, jak je " bohaté ", proč má duchodce duch. v př. 5 200 kč, kdy ceny jsou mimo benzínu srovnatelné k nám!? Kdy infrastr. vesnic je katastrofální, mimo několik větších měst chudoba, alkohol,lidká beznaděj, to je dnešní Rusko a Putin tohle nezmění, jen pozlátko pro hloupé.

    OdpovědětSmazat
  25. Nečilte se,většina z nás se dožije odpověď na tyto otázky a když ne, tak nám to bude stejně jedno.

    OdpovědětSmazat
  26. idem si radsej kupit malu kajutovu plachetnicu,nejake solarne panely,udice a siete,a nech si to prdne konecne,bude to mazec

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 20:40 Nemyslím že něco " prdne", to jen psi štěkají..
      Jinak tu plachetničku mohu vřele doporučit, plus ryb. pruty. Každý rok červen, září na Jadranu, nádherné ryby!!! Už 20 let!

      Smazat
  27. Slovenský človíčku, ty jsi neviděl co udělala tsunami s plachetničkou i parníkem v Japonsku ?

    OdpovědětSmazat
  28. Kdo porazí dolar, porazí Ameriku. Do té doby vše při starém.

    OdpovědětSmazat
  29. $ se může odrovnat leda sám, zatím ho moc zemí potřebuje. Ale jestli se bude saldo dobrodružně zvyšovat, tak si váže kravatu. Trump to ví, proto vrací výrobu zpět a šachuje s dovozními cly.

    OdpovědětSmazat
  30. Osobně bych si přál aby se současný stav světa moc neměnil.Prostě smrádek ale teploučko.Ony světlé zítřky nikdy nepřijdou.

    OdpovědětSmazat

Redakce vás žádá, abyste diskutovali slušně, nenapadali spoludiskutující ani autory, abyste argumentovali věcně a fakty. Děkujeme.