Reklama

pondělí 20. ledna 2020

Lživot

Lenka Procházková při projevu v Řeporyjské sokolovně
Lenka Procházková
projev na setkání rebelů v Řeporyjské sokolovně 20. 1. 2020)
20.1.2020
Dnes v podvečer se v přeplněné restauraci řeporyjské sokolovny konal "raut" s přípitkem k výročí narození rebelantských generálů americké občanské války Jacksona a Leeho. Se svými přípitky-projevy vystoupili mimo jiných Igor Němec - bývalý ministr, Daniela Kovářová - bývalá ministryně, Ladislav Jakl - bývalý poslanec a bývalý ředitel politického odboru Kanceláře prezidenta republiky, lingvista Jiří Hejlek, poslanec Jaroslav Foldyna a další rebelatni. Podvečerní řeporyjskou rebélii organizoval a moderovat sociolog Petr Hampl. Zveřejňujeme projev spisovatelky Lenky Procházkové, která za něj sklidila velké ovace.



Lživot. Tento novotvar znamená žití ve lži. Uvíznutí ve lživotě je pak logicky lživoření.

Zkoumatelem a kritikem lživota byl už Sokrates. Když byl za snahu o mravní a intelektuální povznesení obce demokraticky odsouzen k smrti, přijal to s klidem filozofa. Jelikož kromě rozumu disponoval i svědomím, kterému říkal „vnitřní hlas“, a protože předpokládal tutéž schopnost i u dalších jedinců, byl si jistý, že ohlas jeho silného příběhu nemůže ze světa zmizet. Nemýlil se. Sokratovi následníci jsou napříč časem spřízněni volbou hledat pravdu a tím sloužit celku, jinak řečeno svým bližním. Jenomže nutit bližní k přemýšlení bylo a zůstalo riskantní činností. Přesto světlo ze spálených knih nasvěcovalo stezky pro další a další průzkumníky. A tak se koloběh rebelanství proti lživoření drží už téměř dva a půl tisíce let od Sokratovy pokorné smrti.

I tento sál je dnes večer plný rebelů. Lidí, kteří se sešli, aby kladli rozčilující otázky a hledali na ně odpovědi. Lidí, kteří se stejně jako někdejší občan athénský cítí být řádnými občany svého státu, a proto odmítají lživoření, zvlášť když se schovává za hesla o ochraně hodnot. Jeden hostinský sál naplněný rebely může na neznalého pozorovatele nebo i na profesionálního sledovatele působit jako zanedbatelné množství. Pokud to srovnává s Letnou. Tam se ovšem kvantita nezměnila v kvalitu. Zatímco opačný směr, tedy postupná přeměna kvality v kvantitu je v českých dějinách zaznamenán jako opakující se jev. Zřejmě proto chtějí čučkaři škrtnout kapitoly o národním obrození, které se taky zrodilo při pokecu rebelů v hospodě. Z tohoto hlediska můžeme vnímat i naše dnešní setkání. Chci poděkovat organizátorovi, že pro náš slet vybral právě Řeporyjskou sokolovnu. Smysl pro humor je totiž jedním z předpokladů přežití národa, jehož pozice na mapě světa je tak dramatická. Humor je specifická metoda, jejíž pomocí si náš nevelký národ udržuje i schopnost snít, například o přesahu lidského života. Tedy o koloběhu generací a smyslu předávání nějakého společného kódu. Pro ty, co úkolují čučkaře, je ale přávání národního kódu zavrženíhodnou tradicí, kterou je nutné zrušit.

A místo ní zavést plošné čipování. Jako kdysi obojky otroků. Kamarád Marek Obrtel mi nedávno, při putování po Krymu, připomněl krásnou antickou průpovídku: Obojek otroka je lehčí než zbroj bojovníka.

Domobrana, o které dnes večer asi taky bude řeč, má ovšem různé formy. Sokrates býval v mládí zdatným vojákem, sám si zaplatil svou zbroj, aby mohl bránit athénskou polis proti nepřátelům, tak jak zákony obce kázaly mu. Později mužně bojoval slovem ve jménu vyššího zákona. To už ale byl boj jedince proti degenerujícímu systému. Když jsem ten starý příběh nedávno vyprávěla své malé vnučce, byla pokrytectvím někdejších athéňanů otřesena. A pak mi ve své zanícené fantazii předestřela, jak jinak by to dopadlo, kdyby Sokratovi věrní žáci měli už tenkrát přístup k internetu. Než by kat stihl koupit na tržišti bolehlav a pak ho nastrouhat do číše, svolali by celé zástupy facebookových přátel, oblehli by vězení, osvobodili svého mistra a pak by v Athénách zavedli lepší zákony. Byl už večer, a tak jsem jedenáctiletou vnučku nechala usínat při jejím opraveném scénáři. Zasévat do nedospělého mozku skepsi, například vyprávěním o osudu současného rebela Assange mi připadalo zvrhlé.

Ostatně skepse ani pro dospělé není žádným východiskem. Naopak působí jako blokáda. Právě skepse totiž obhajuje naši neochotu pokoušet se o jakoukoliv změnu, neboť nám dopředu říká, že je to marné. Skeptický přístup k životu je vlastně pohrdání životem, je to zbabělost převlečená do hávu odtažitosti. A právě zástupy takto zlhostejněných a lživořících lze pak snadno ovládat vnějšími příkazy a zákazy, protože vnitřní hlas v sobě zbaběle umlčely jako nebezpečný. Čeština má pro zbabělce laskavé synonymum strašpytel. Pokud strašpytel sedí doma a konzumuje televizní programy o lživoření, zdánlivě jenom mrhá časem. Ale pak přijde okamžik, kdy je k něčemu vyzván. A strašpytel vstane a jde, protože se bojí nejít. Démon souhlasu se strachem davů počítá, zatímco odvahy jedinců se leká. A tak se rebely proti lživoření snaží korumpovat nabídkami. Když to nevyjde, označí je obecné nepřátele a využije všech možností, jak je zostudit nebo zdecimovat. Občas se ani toto nezdaří a zjevná pravda začne fascinovat a probouzet svědomí a schopnost kritického myšlení i u těch, co donedávna v houfu řvali Ukřižuj!

Omlouvám se za tento asi příliš literární projev. Mohla jsem ušetřit čas a shrnout jeho smysl do stručného ujištění, že nic není ztraceno, dokud to nevzdáme my sami.

* * *

A ještě malá douška: nakonec organizátor Petr Hampl připomněl smutné 100 výročí zavedení americké prohibice s komentáře, že dnes už dobře víme, kam vedou všechny příkazy a zákazy, byť vedené dobrými úmysly. Podvečer v řeporyjské sokolovně byl malým svátkem demokracie a svobody, ódou na samostatné myšlení a konání, chvalozpěvem na rebelanství.







183 komentářů :

  1. Bravo, dobrá akce, dobrý počin. Vřelé díky

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. No dobrá a kdy se budeme moci jako občané moci konkrétně bránit.

      Vznikaji prvni konkrétni požadavky voličú na jejich "zastupce" a ti to označili za "vnucováni".
      To je ta nechutná lživost a hnáni voličů,kterým byly ukradeny hlasy pomoci propadandy lživého tisku a TV,kdy neni nakonec vlastně koho volit, Tady je třeba se ptát konkrétně,kdo a jak nam krade dvě třetiny našich platů a 500 miliard ročně republice a kam ty penize mizi!
      Jen pranýřovat,že se to dělá pomoci lži,to už všichni vědi,ale jak to začit napravovat

      TO JAKOBY NIKDO NECHTĚL NAFORMULOVAT!

      Smazat
    2. 1:17...No přeci pro začátek stačí chodit k volbám a pořádně volit, ne?
      Zatím ještě máme demošku, takže ty Pyjáty, TOPkaře,
      sosany, Stany další chachary jsme si tam poslali MY sami.
      Já volím SPD, má našlápnuto, je antisystémová a nemusím se bát, že můj hlas spadne pod stůl.
      Helanov

      Smazat
    3. V cechach je demokracie...???
      Nezlobte se ale kdyz slysim v dnesni dobe slovo demokracie jezi se mi vlasy..
      To co je dnes v cechach a vubec v cele europe neni demokracie..
      Je to korporatni fasismus jako vystrizeny..
      Vzdyt pouze jedna jedina nadnarodni korporace ma vic moci jak vlada zvolene zeme..
      Ve skutecnosti asi demokracie neexistuje...
      Je to neco o cem slysime non-stop ale demokracie to neni..
      Vubec mam tak nejak utkvelou predstavu ze pojem demokracie je pouze frakce fasismu ..??
      Mozna i nazi i kdyz se zatim neprojevuje ve sve plne brutalite ale naslapnuto maji hezky
      Zapomente na demokracii..
      Nefunkcni a zlociny rezim to je demokracie dnesni doby

      Smazat
    4. Koukám a divím se, že měli plno ! Žít pod kuratelou zfetovaného Novotného asi není žádný med. Měl jse dojem předtím, že Řeporyje už nemají slušné lidi, ale je vidět, že se sešli v Sokolovně ! Gratuluji ! V dnešní době - úspěch !

      Smazat
    5. Takto, pokud smim hodit svuj nazor.

      Hezky clanek od Lenky, to v prvni rade.
      A na tema demokrace (Democritos by nas stejne vsechny nekam nakopal, nooooo), spise dlouholeta masisvni intelektualni - okupace.
      Preorintizace na stupidni, bezcitni, nepremysli, egocentrickou, materialistickou - pseudo spolecnocnost.

      Vse ma svuj zamer i ucel, povetsinou toho, kdo rozhoduje. No ten jejich, mozna muze byt i nas hrob...

      No a pote, svete div se, ze jsou mladi i stari, intelektem - jako promacene, fotbalove hriste...
      Nekdy nehratelna situace.

      nobody

      Smazat
    6. To co se děje v české politice je hnus. ČSSD vykřikuje, že do jejich rozhodnutí není nic ANO. A když ANO chce spojit dvě či více ministerstev, tak vykřikuje. To je ta férovost ČSSD, po dalších volbách se budou divit, budou rádi za 4%. Zaorálek nic neumí, Hamáček je zmatený, Maláčová je "přibírá" a pořád hledá miliardy. Co s nimi? Nevolit!!!!!!!!
      A další machr Zd.Šarapatka, je to hulvát.

      Smazat
    7. Helanov ,

      Od vás se očekává,e pochopite nedostatek volby SPD.
      Má program,který je nedostačujici a odmitá ho upravit tak,aby mu přinesl většinu ve sněmovně!
      Samuraj pak tam sice přijde s návrhy,ale ty nelze kvůli tomu,že nemá většinu, uskutečnit a nechce ji nechce!
      Jinak by to dal do svého programu a ten potřebně k tomu upravil.

      SNAHU PO TOM TU VIDĚT NENI

      a jak se zdá mu stači jit brzy i pod 5%!


      Smazat
    8. HELANOV,
      jste tady "pečená vařená"a nechcete prosazovat pravicový systém se sociálnimi prvky,jak jste se vyjádřila v diskusi!
      Divné.
      Všimejte si co prosazuje prima prvni skupina

      VOLIČI,NOVÁ OPOZICE ČR

      a pomožte jim,jinak se nieho nikdy nedomůžete i kdyby jste to tady popsala shora dolů.
      jen oni maji v tomto okamiku recept na nápravu zloďějů,kteři nam kradou dvě tetiny mezd a k tomu 500 miliard republice ročně.
      Tak co je to něco pro vás nebo budete jen hudrovat a tak podporovat 1% "investor"" pro které pracuji naši zástupci a parlament tvorbou vadných zákonů?

      Smazat
    9. 8:00 „Doufám, že se nikdo nedomnívá, že z volebních lístků voličů, kteří jsou všechno jiné, než plní ducha, vyrostou hned po stovkách nějací státníci. Vůbec je třeba ostře vystoupit proti nesmyslu, že ve všeobecných volbách se zrodí géniové. Za prvé, v jednom národě se najde jen jednou za velmi dlouhé období jeden jediný skutečný státník, a nikoliv hned sto a více současně, za druhé, odpor mas je proti každému géniovi přímo instinktivní. Spíš projde velbloud uchem jehly, než-li se prostřed-nictvím voleb „objeví“ skutečně velký muž. To, co skutečně přesahuje normální míru širokého průměru, se ve světových dějinách obvykle ohlásí samo.“ A. Hitler

      Smazat
  2. Proc nam neoznámíte takovou akci dřiv?Prišli bychom vás podpořit !!!!!!!!!!!

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Jako za komunistů!!! Akci hlídali policajti!

      https://www.arfa.cz/na-akci-den-rebelu-v-reporyjich-zasahovala-policie-pomsta-mistniho-nacka-vime-kde-bude-deska-hitlerovym-vojakum-mimoradne-vtipni-vlastenci-na-namesti-u-lva-vyhasla-svicka/

      Smazat
    2. Den Rebelů v Řeporyjích: Oficiální část 20.1. 2020
      https://www.youtube.com/watch?v=k84ST_ZLf1Y

      Bystroň
      https://www.youtube.com/watch?v=Cv0MgFHN3t4

      Foldyna
      https://www.youtube.com/watch?v=csEgIAKGNIo

      Hampl
      https://www.youtube.com/watch?v=5PI2Kpxl8CA

      Hejlek
      https://www.youtube.com/watch?v=1zKlXTInDns

      Černohorský
      https://www.youtube.com/watch?v=1TRQfgfcBe8

      Jakl
      https://www.youtube.com/watch?v=vNS0HHLBYyc

      Smazat
    3. Černohorský !!!

      https://youtu.be/k84ST_ZLf1Y?t=3726

      Smazat
    4. 16:37 Srdce českého lva.

      Smazat
    5. Tomuto webu by slušelo upravit diskuzni program ta,aby po kliknutu se odkaz objevil,což lze jednoduchou úpravou dosáhnout.
      Ja to musim pracně ručne klilat,někdy to nefunguje a je to pohrdáni staršimi lidmi,kteři by si to mohli pak jednoduše odkliknout a přečist.

      Smazat
  3. Ruský filozof Michail Bakunin, současník a odpůrce Karla Marxe: jsem kolektivista, nikoliv komunista. Další výrok: svobodný mohu být, jen když budou svonodní všichni kolem mne. To nejsou výroky anarchisty, ale demokrata. Kapitalisté i komunisté se bojí demokrato. To mají společného.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Rebele 22:33, je tu ovšem jeden nepominutelný problém. Pokud kterýkoli společenský systém poskytne bezbřehou svobodu, tak se zhroutí. Jestli, například, chcete zamezit onomu Marxovu vykořisťování, nutně musíte znesvobodnit jeho protagonisty. Včetně kdykoli aspirujících ... a navíc, k realizaci záměru nikdy nebude dost dostatečně schopných, natož skutečně mravných. Demokrate

      Smazat
    2. Nelze házet kapitalismus a komunismus do jednoho pytle. Jedno je čistě individualistické pojetí společnosti definované individuální svobodou (včetně "práva" volit si své pohlaví (gender) či dítěte vyjadřovat se naprosto ke všemu, co se v rodině děje - (viz NOZ - podle posledního nálezu ÚS již dokonce v 5 letech), druhé byl čistý kolektivismus s problémy jako absolutní centralismus a ideový dogmatismus. Společným jmenovatelem je vztah k majetku - podle Marxe výrobním prostředkům a zdroji nejen obživy, ale i moci. Motto rebel (povstalec) je atraktivní, nikoli však ideální. Je to někdo, kdo bojuje proti někomu. Má se bojovat proti Babišovi, proti němuž jde EU, u nás Milión chvilek a celá pravice, která nynější pořádky zavedla a dělá vše pro to, aby v tom mohla pokračovat? Ti všichni vycházejí mimochodem ze Sókratovského pojetí svobody - Já, jako ten, kdo s odvoláním na svědomí (ve skutečnosti určité poznání)má právo dělat, co chce, bez ohledu na cokoli a kohokoli. Svědomí je ve skutečnosti genetický základ člověka jako druhu a klade před rozum otázku správně se rozhodnout mezi tím, co jako druh živočicha dělat smím, chci-li se vyvinout v lidský druh, a co dělat v žádném případě nesmím. To smím a nesmím je předpokladem náležitého průběhu druhové přeměny organismu jako takového a podmínkou přežití jednotlivců, kteří se vydali novou cestou druhového vývoje. Proto se v tom také tak urputně hlídají - klevetami, morálními zásadmi, hodnotami, které jsou částečně také fixovány geneticky, a v individualistické společnosti silnými institucemi a zákony, které naprosto ovládají i soukromý život (viz NOZ). Takže svoboda volby ano, nikoli však svoboda "chci",jak nám byla v roce 1989 naservírována včetně svobody šířit veřejně (šikovně) drogy násilí a sexismus zcela otevřeně - abychom se v ní jako lidé ztratili sami sobě. Takže ono to chce najít něco mezi tím - dostatek prostoru pro individuální iniciativu v rámci toho, co si jako člověk mohu dovolit, aby to nebylo na úkor jiných lidí či společnosti jako celku.

      Smazat
    3. 15:24
      Víte, kdo je společným nepřítelem kapitalismu a komunisty - vynucovaného socialismu? Já vám to prozradím, jeto demokracie. Mám na mysli skutečnou demokracii, která je nejvyšším stupněm politického - přirozeného kolektivismu. V demokracii se drží celek s jednotlivcem za ruce.

      Smazat
    4. U demokracie je třeba rozlišovat, zda jde o systém dělby moci v duchu "rozděluj a panuj" zřízení nebo to, jak ji lidé chápou běžně - svobodná diskuse mezi lidi s rozdílnými názory. Tichým předpokladem tohoto druhého pojetí je to, že se dohodnou, protože jsou schopni uznat ruzumné argumenty toho druhého. Současná rozpolcenost naší společnosti (a je to v celém tzv. demokratickém světě) svědčí o tom, že v mediálně ovládaném světě je to velmi těžké, ne-li nemožné. O tom, že je to těžké, vím své, ale vzdát to by znamenalo ztratit úplně všechno - národní svobodou počínaje a vlastními dětmi - pokud se nechají zblbnout gendrem - konče.

      Smazat
    5. Autor zákonů demokracie ve starověku Solón:
      ... má přemnoho stříbra, jakož i zlata a též pšenice bohatý lán,
      koně a mezky. I ten však je bohat,
      kdo jedině to má, že mu žaludek slouží, slouží mu nohy a dech,
      a když mladičká choť a dítě se druží k těm statkům,
      vzniká tu krásný soulad k ozdobě mladistvých let.
      Na jiném místě praví:
      Toužím sic majetek mít, však neprávem získat ho nechci,
      neboť za křivdou vždy přichází později trest.
      Nesčetní špatní lidé jsou bohatí, chudí třou bídu,
      já bych však neměnil s nimi dobré jméno a čest
      bohatství jejich, neb čest je majetek stálý a věčný,
      kdežto majetek lidský tento a onen zas má.
      Je to o morálce.

      Smazat
    6. 15:24 „Kapitalismus a Komunismus jsou dvě strany téže mezinárodní židovské mince.“ Adolf Hitler

      Smazat
  4. Původně se akce měla konat v hospodě Na Slamníku, ale Piráti to zmařili a rezervace sálu byla zrušena. Termín zůstal, ale organizátor dlouho hledal náhradní místo. Nakonec se mu podařilo zamluvit Řeporyjskou sokolovnu. Žádal ale, abychom to svým přátelům oznámili až na poslední chvíli, takže jsme to raději vyřizovali ústně a nedávali na fb. I díky této obezřetnosti setkání nebylo narušeno skvadrou řeporyjkého břichopase.Televize Raptor celý průběh natočila a bude zveřejněn na internetu. Děkuji za pochopení situace.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. To je škoda .... Slamník by byl více než dobrý. Stejně je mi líto, že jsem o tomto nevěděl .... nechyběl bych. fŠ

      Smazat
  5. Ještě chci dodat, že sál byl i tak zcela zaplněný. Příště tdy vybereme větší prostor. Ale nebojte, Letná to nebude! Lenka P.

    OdpovědětSmazat
  6. Velká škoda, že to mám do Řeporyjí tak daleko. Akce bych se zúčastnil a ještě bych možná potkal místního starostu. Prostě bych zabil dvě mouchy jednou ranou...

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Sokrates nebyl ve vezeni ,protoze po soudu nebyl jed po ruce musel cekat asi 2 mesice , nez se doveze..Samozrejme mohl utect kdy chtel..
      Ale u soudu prohlasil , ze se neboji zemrit I nekolikrat , kdyby to bylo mozne a ze se tesi ,ze v jinem svete potka dalsi velke osobnosti. Na rozdil od jinych bojoval ve valkach za Atheny..
      To mnelo spatny vliv a ma stale a kazi nas , protoze nam denne vyhrozuji tresty ,nasilim ,valkami a tragediemi vseho druhu. Kdyz se ale nekdo neboji umrit vsecko je zcela zbytecne a nad takovym neni mozne mit moc ani poslusnost...
      V tom je velke sila Sokrata dodnes.
      Utrpeni otroka neni jaksi na miste srovnavat s valecniky ve valkach..

      Smazat
    2. Řekl bych, že ta antická průpověď se vztahuje v první řadě na otrockého ducha na jedné straně a nezávislého (bojového) ducha na straně druhé.

      Smazat
    3. Není to tak docela pravda. Sókrates byl souzen za to, že svým učením, prováděným mimochodem tajně - kazí mládež. Rodiče (přední osobnosti athénské společnosti) se pak nestačili divit, kam na to jejich děti chodí. Působil ve zlatém věku Athén. Jeho rozkladný vliv na společnost měl za následek zánik athénské polis a její dobytí Římany. Něco podobného, co zažíváme od roku 1989 u nás. To dobrovolné uvolení se k smrti byl racionální kalkul. Mohl se zadchánit tím, že se zřekne tohoto působení. Věděl ale o tom, jak ho mladí "žerou" a tím, že zemře, je spolehlivě připoutá na stranu svého skepticismu. Jedním z nich byl mimořádně nadaný chlapec - Platón - kteráý založil Akademii a umožnil rozšíření Sókratova učení do celého světa (dnešní věda i politika západní civilizace). Lidé se pak už nedokázali sjednotit ke společné obraně. Sókrates fakticky zpochybňoval ducha pospolitosti, jemuž starověké Řecko vděčilo za to, že povstalo z trosek mimořádně kruté mykénské civilizace zničené živelnou pohromou. Lidé, co přežili, žili pak jako divoši. Malý příklad Sókratova působení - nejste blbí, že se dojímáte nad tragédiemi v amfiteátrech? Vždyť jsou to jen herci, žádní hrdinové, co řeší osudové morální dilema - a Vy se jimi necháte takhle klamat! Tím faklticky odstřelil morálku, rozvinutou tehdy na zatím nejvyšší úroveň.

      Smazat
    4. 22.50
      Člověče, neblázněte! Na to jsou paragrafy! Navíc by ho prohlásili za mučedníka! Jestli tedy jsem vám správně rozuměl.
      Jet do Řeporyjí - jedna rána, zaplácnout mouchu Pavku - druhá rána.

      Smazat
    5. Unknown . Vysvetlete , trochu jak tajne kazil tu mladez..Kdyz vetsinou chodil po trzisti a debatoval verejne ..A s kazdym. Platova Akademie nebylo nic tajneho, kazdy o ni vedel. Sel tam kdo chtel..
      Tedy kde jsou ty tajnosti, kde je ta mladez a co ta mladez zpusobila ?
      Zanik a rozvrat zpusobila skoro 30 let dlouha valka se Spartou . Peloponeske valky..
      Dodnes se vysvetluje tzv. Thucidides Past.
      Vsechny strany tenkrat vedely, ze se schyluje k valce a mnoha jednanimi se snazili valku usilovne odvratit . Ale pres vsechny uprimne snahy /vedeli dobre co jsou valky a jak konci/,se to nezdarilo. Proto je ta Past velmi zajimava a dulezita i pro nas..
      Zjednodusenim delate ze Sokrata nejakeho agitprop, aktivistu v nejake nejasne ideologii. Ani tenkrat , nebyli rekove takovy idioti , aby nevedeli ze jsou v divadle a ze herci hraji !!! drama !!
      Kdyz na divaky takhle kricel , kde byly ty jeho tajne a podloudne Zkazy mladeze ??
      Tyto drama se hraji dodnes , protoze maji co rict i ted...Zabyvaji se totiz Vecnymi tematy , ktere se stale opakuji..
      Rim , nasledujici se take neda pokladat za vrchol primitivismu ..
      Rozsudek byl politicky akt nikoliv soud spravedlnosti. Slo predevsim o odstraneni Demokrata..
      Tehdejsi elitou..Proto se jeho osud vztahuje k dnesku a ke vsemu v dejinach humanity nikoliv moci posedlych a silenych vlad..
      Osud Sokrata se pak opakuje i v nasich dejinach ../Havlicek, Hus atd./

      Smazat
  7. Nádherný projev,krásná fotka - bylo tam husto...
    "Je lepší zapálit malou svíčku, než proklínat tmu."
    ***
    "Jak mohou lidé zbabělí a nečestní sloužiti knížeti? Takoví se třesou strachem, zda úřad dostanou a budou schopni ho vykonávat. Ve chvíli kdy úřad dostanou, třesou se strachem, aby o něj nepřišli. A není nic, čeho by nebyli schopni, aby si úřad udrželi."
    (2 x Konfucius,cca 500 let před narozením jurodivého Krista)
    Helanov

    OdpovědětSmazat
  8. Pokud ten chvalozpěv na rebelantství je chvalozpěvem na rebelii směřující k demokratizaci společnosti, pak má žádoucí směr. Nebo se snad ještě dnes někdo domnívá, že už žijeme v demokracii?

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Přesně o tom to v řeporyjské sokolovně bylo.

      Smazat
    2. Václav Dvořák
      To je bezva, kdy a kde se bude jednat o konkétnostech rebeliea? Rád bych se rozpravy zúčastnil.

      Smazat
    3. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Smazat
    4. 8:33
      Každý zloděj se bojí o nakradené. Za Hitlera kapitalisti křičeli totéž, a proto tu zrůdu taky podporovali. Držte si svou peněženku pevně ;)

      Smazat
    5. 8:33...Argumentum ad hominem, co tam ještě máte, mislyteli?
      Helanov

      Smazat
    6. Rebel jen boří, nestaví. O tom, co a jak by mělo být dál, se nehovořilo. Otázka je, na čem by se lidé, kteří tam byli, vůbec shodli, kdyby ta otázka zazněla. Bylo to ale v každém případě úžasné - být mezi lidmi, kteří si uvědomují, že něco shnilého je ve státě dánském.

      Smazat
    7. Ano, nestačí zbořit, je potřeba vědět co nového má na zbořeništi stát, a nejen to, ale i vědět jak to postavit.

      Smazat
    8. Pro 15:45 - Nejde o rebely ale o rebelanty, a to je velký rozdíl. Ostatně podívejte se na záznamy ze sokolovny. Jazykovědec Hejlek - https://www.youtube.com/watch?v=1zKlXTInDns - to přesně definuje. Někdy se také takovým lidem říkalo "strážci nočních ohňů". Samostatné myšlení nepodléhající bučení stáda, lví srdce odvážných, kteří se nebojí veřejně hájit svobodu, spravedlnost a utiskované.

      Smazat
  9. děkuji-děkuji za proud čistého vzduchu,který jsem pocítil díky paní Procházkové!

    OdpovědětSmazat
  10. Tak ještě jednou ten Konfucius...
    "Jestliže dav někoho nenávidí, je třeba, dříve, než jej odsoudíme, dobře uvážit, proč je tomu tak. Jestliže je dav někomu nakloněn, je třeba rovněž, než si učiníme úsudek, dobře zvážit, proč je tomu tak."
    Helanov

    OdpovědětSmazat
  11. Abych pravdu řekl, jsem tak tímto počinem nadšen tak, že se krotím, abych nebyl příliš uštěpačný. Ale velká pravda je to, o té kvalitě, kdo ji má nepotřebuje na někoho vystrkovat zadek, dělat grimasy a cintat nesmysly. Jak se říká kdo umí ten umí (a s grácií), kdo neumí ten čumí. Hej hou, rudý dědeček

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Jenžeže ten holej zadek je rychlejší prostředek, dědo.
      V proslulosti dneska Řeporyjce předstihne málokdo.
      Ale fakt je, že jestli se uchytí tenhle trend, tak budou brzy politici muset začít ukazovat i ptáčka.
      Helanov

      Smazat
    2. 07:27 Obávám se, že pan starosta by v takovém případě nejspíš ukazoval kanárka. Přes ten svůj pupek by totiž Vámi míněné zařízení nenahmatal.

      Smazat
    3. U Novotných ptáčky musí nechávat jen pozdravovat...na více se nezmůžou.

      Smazat
  12. Ja se mohu uchechtat smichem !
    Pani Prochazkova, Vy ani nevite, jak jsou obyvatele jiznich statu, stale nazlobeni na severni staty.

    Me jednou policajti omlatili hubu o karoserii auta, protoze jsem mel znacku severniho statu na aute a v jiznim jsem udelal prestupek.

    Moje kamarady mam jak z jihu, tak ze severu a kdyz je napominam k jednote, tak me prohlasi za idiota obe strany.

    Vy mate opravdu smysl pro srandu !

    Zde mate dukaz na Youtube.

    The Ghost of General Lee - Waylon Jennings.

    (Jenze ja vim, ze vam jde o uplne neco jineho.
    Vy odmitate nejake nove statni nabozenstvi.)
    To je dobre.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 1:24 Honolulu, prohlášení tvých kamarádů, že jsi idiot, vůbec nesouvisí s tvým "napomínáním k jednotě". Prostě tě jen dobře znají. Tady ti to napsala už spousta lidí a ty to pořád nechápeš. Jak bys také mohl, když jsi idiot.

      Smazat
    2. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Smazat
    3. 3:59 Mr. Honolulu je naopak na rozdíl od tebe hovnere komoušiči rozumnej chlap, kerej lecos v životě zažil a viděl, osobně krotil kafry v jihoafrickejch diamantovejch dolech za Iána Smitha a střílel taky komoušský opičáky tvýho typu u Limpopo jako škodnou! Snad už brzy to bude povolený i v čecháčkově ...

      Smazat
  13. noviczech
    ...paní Procházková, smekám klobouk, krásná a moudrá slova. Najdou tato slova cestu k naší mysli a k našemu srdci? Rád bych byl, kdyby našla !!!

    OdpovědětSmazat
  14. Proti Trumpovi spustili Russiagate, když uniklo, že měl plán na mírové řešení konfliktů - plán unikl k Reuters, které ho (draft verzi) otisknuly, a od té doby měl Trump smůlu.

    https://www.reuters.com/article/us-usa-trump-flynn-nuclear-exclusive/exclusive-mideast-nuclear-plan-backers-bragged-of-support-of-top-trump-aide-flynn-idUSKBN1DV5Z6

    V mailu je zmíněn "Marshall plan" (obdoba rozsáhlého plánu obnovy pro západní Evropu po 2.sv.válce) pro Střední východ (ME = Middle East), jde o posílení ekonomiky, výstavbu a provoz 45 jaderných reaktorů na Středním východě prostřednictvím partnerství mezi předními světovými a regionálními společnostmi, včetně AREVA (Francie), ROSATOM (Rusko), BWXT a Exelon (USA) , Turboatom (Ukrajina) a HBK (Katar), v hodnotě 545 miliard usd, za půjčky Saúdů a Kataru.
    Tím by došlo i k impulsu pro obnovení hospodářství Ukrajiny (ta výměnou za souhlas s rušením sankcí vůči Rusku).

    USA by získaly také víc než 1mil pracovních míst ve více než třiceti státech (30+).
    IPG akcionáři — GCC / Egypt /Jordan / Israel via AC.

    The project allows the US oil industry to regain momentum and stabilize approximately 1 million jobs in 30+ states. The project allows a new oil/nuclear relationship between the US/RF and the GCC.

    Mír a spolupráce těm lidem vadí.

    OdpovědětSmazat
  15. A proč jste nepozvali starostu? Jistě by vám něco pumprdentního řek, známý histori (ale když tam byly dámy, tak by se to asi nehodilo). Bez starosty se ale o vás ve světě nebude nic vědět. A ani "vyváženou" ČTelevizi to nebude zajímat...

    OdpovědětSmazat
  16. Jestli tomu dobře rozumím organizátoři již částečně pracují v ilegalitě. Po 30 letech budování tzv. demokracie se jedná o pozoruhodný vývoj.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Ne, nerozumíte tomu. Organizátoři naprosto svobodně pořádají své mejdany, píší o nich , záznamy z nich umisťují na internet kde je každý může vidět.
      Takže po 30 letech fakt super.

      Smazat
    2. Vazne super...
      Snad ani bolsani nedovedli stigmatisaci osob kreri maji jiny nazor do takove dokonalosti a ze bolsani to umeli velmi dobre
      Vam opravdu pripada vse v poradku..??
      Nic vas nezarazi a vsechno je v pohode..??
      Obdivuhodne..

      Smazat
    3. 08:26 Tak jo, objedají si sál a Piráti zařídí zrušení rezervace. To vám připadá super? Je vidět, že váš úsudek je mimořádně bystrý a tu ohlávku máte právem.

      Smazat
    4. 9:33
      Jak nějací Piráti mohou někomu zrušit rezervaci?
      Leda že by restauraci Na slamníku vlastnil sám nějaký pirát.
      Opravdu věříte každé blbosti, které chcete věřit?

      Smazat
    5. 09:41 Snad si nemyslíte, že jsem na tom jako vy ?.

      Smazat
    6. Ale muzou..
      Stigmatisace nepohodlnych lidi dosahla neuveritelnych rozmeru
      Orwell byl jedinecny..

      Smazat
    7. Vyhazování z práce za jiné názory je super demokracie. Rušení přednášek na půdě Akademie věd za nepohodlné názory je supredemokracie.
      Psaní idiotů, kteří si tuhle superdemokracii chválí je také supúer.

      Díky svatý Václave Havle, díky vám - Havlovi sirotci, díky kavárno, díky ČT, díky ČRo.

      Smazat
  17. 8:26 Ne nerozumíte tomu ale Vy. Nedávaly to ve známost, protože se obávaly protiakce Řeporyjského prasete.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Řekl kdo? A jak to, že tedy měli podle vlastních slov narváno, když to bylo tak tajné a takový underground? A jak to, že tam nenaběhla policie nebo jim aspoň nevypli proud?

      Ve skutečnosti se tady ti organizátoři ze sebe snaží dělat disidenty. A hlupáci jim na to skáčí.

      Smazat
    2. Pan starosta Řeporyj tam nešel, protože je zbabělý. Vysvětlím: Tito lidé by ho určitě nechali promluvit a on pochopil, že by se totálně znemožnil. Tak že tak blbý zase není jak vypadá.

      Smazat
    3. 9:14
      No to poslední co Novotný je, je zbabělec a ta poslední činnost které se bojí je mluvení. Jste úplně mimo.

      Smazat
    4. 8:54 A kdo jiny by proboha byl disident, kdyz ne lide jako pani Prochazkova?

      Smazat
    5. 10:13
      Ona je Procházková za své názory nějak postihována? Je zavírána do vězení? Je vyhazována ze zaměstnání? Jejím dětem je znemožněno studovat? Je jí znemožněno vystupovat? Je jí znemožněno publikovat? Organizovat akce?
      Víte vůbec co melete?

      Smazat
    6. 10:21 Hnedle to vypadá, že je vám to líto, ale nevěšte hlavu na nějakém tom seznamu bude. Minimálně jako extremistka, jako každý, kdo nepřiráží jako vy.

      Smazat
    7. 10:21
      Předpokládám, že moc dobře víte, že ty dnešní metody omezování, cenzurování, dehonestace, šikanování těch, kdo nemají správný názor, kdo nejdou s námi jsou jiné, než byly ty za komančů. Ale proto nejsou méně podlé. Naopak mi připadají zákeřnější a nebezpečnější.

      Smazat
    8. 8:54...Proč by na ně měla naběhnout policie?
      Dneska se pracuje jinými metodami, nepohodlní se likvidujou ekonomicky.
      Prostě se dostanou "na seznam" a ve veřejném prostoru si neškrtnou.
      Každý musí platit složenky, někteří mají i hypotéky.Ranní rosou se neživí asi nikdo.
      Helanov

      Smazat
    9. 10:21
      Pani Prochazkova si muze delat a rikat co chce. Jenom ne moc verejne a ne moc nahlas :) A nedejboze aby se tento nepritel euroatlanticke "leberalni" demokratury uchazel o nejakou verejnou funkci (USTR).

      Smazat
    10. 10.21
      Bóóóže, vy jste ignorant... Víte vůbec co žvaníte?

      Smazat
    11. 10.21

      chce dát Procházkovou zavřit.
      To se stane hned když se spoji se skupinou VOLIČI,NOVÁ OPOZICE ČR.
      Když to udělá,řeknou ji navrh jak to řešit a bude mazec.
      Režim se hned posere a přestane krást dvě tetiny platu a 500 miliard ročně republice!

      Smazat
  18. Doporučuji, ve čtení zběhlému čtenáři, důkladně přečíst kniku:
    Antonín Horák: O Slovanech úplně jinak.
    Takový čtenář si, samozřejmě, i snadno najde, kde si ji koupí, či půjčí.

    Ostatně, kdo přečte a pochopí, tak ji nakonec bude mít, samozřejmě svoji vlastní.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Mrkla jsem se na recenzi, to by pro mě nic nebylo.
      Je mi fuk co byli kdysi Slovani.
      Řekové a Římané mají slavnou historii, ale dneska je to jen grupa zadlužených zoufalců a vystajlovaných módemanů.
      Slavná minulost neznamená vůbec nic.
      Helanov

      Smazat
    2. To, co píšete není moudré a vlastně ani nevíte o čem mluvím. Jen halasně odpovídáte. Myslíte si že tak je to dobře?

      Smazat
    3. Jako Řekové dopadnou všichni, kdo se nechali převálcovat. Ještě tam nejsme, ale nemáme k tomu daleko. Už proto, že někteří z nás předem zatracují význam vlastní minulosti a historické zkušenosti. Nejsme na tom vůbec špatně, jestůliže jsme se zmátořili po 300 let trvající cizí nadvládě.

      Smazat
    4. 12:43...Nevím to,ale domnívám se,že mluvíte o nějaké slavné minulosti Slovanů, o jejich výjimečných úspěších, nebo tak něco.
      Já jsem napsala že mě to nezajímá, trošku jsem to přehnala.
      Je to tím, že jsem háklivá na to, když se nějaká entita onanuje nad vlastní minulostí a vím proč.
      Protože z toho nekouká nic dobrého, svojí minulostí se horlivě zaobírali nacisti a dodnes se jí (asi ještě horlivěji) zaobírají košerové.
      Zkrátka mne víc zajímá kdo žije v české kotlince DNESKA, nežli kdo tady žil KDYSI.
      Snad jsem vám to trochu vysvětlila.
      Helanov

      Smazat
    5. No to je pořád dokola, budeme-li mluvit o Pythagorově větě, případně o iracionalitě čísla odmocnina ze 2, tak vy si přečtete nějakou recenzi od člověka,
      který buď vůbec nebo jen věru mlhavě ví, o co jde. Z vlastní zkušenosti vím, že pro valnou většinu dnešních VŠ je to záležitost "kosmicko prašná".
      A budete tady tou recenzí úplně vážně argumentovat a tvrdit, že vás tahle stránka věci vůbec nezajímá.
      Já jen napsal, že jistou informaci, můžete někde nalézt.
      Z vaší, či číkoliv strany by mně zajímal fundovaný pro-, či proti-argument. Případně, alespoň trochu přesné doplnění mých informací.

      Konečně, když si pečlivěji přečtete jenom první knihu Mojžíšovu,
      Koukolíkovy Deprivanty,
      Palubní denník Kryštofa Kolumba,
      Heyerdahlovo thor aku aku, ...
      tak se snad některými věcmi snad zamyslíte?

      Nebo to jen odpálíte, že jste nad tím?
      Už jsem dost starý na to abych se na někoho vytahoval, chci poznat pravdu, pokud se to dá.
      No, ale už ani ne pro sebe. Třeba i pro vás.

      Smazat
    6. 23:32...No,já jsem si přečetla nejenom recenzi, ale i ukázky z knížky.
      Já to beru tak, že když se někde začnou hodně zaobírat vlastní SLAVNOU minulostí, tak to často blbě dopadne.
      (Německá 3.říše,Izrael,Balkán,Ukrajina...ona hrdost na vlastní dějiny a sklon k násilí jsou někdy spojené nádoby.Prostě tomu moc nefandím.)
      Ale uznávám, že je to takové moje špecifikum.
      Helanov

      Smazat
    7. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Smazat
    8. Dobrý den, prodám v diskuzi zmiňovanou knihu O Slovanech úplně jinak. Je nová, dlouhodobě skladovaná, jedná se o rozprodej soukromé sbírky. Více na tisnavy@seznam.cz

      Smazat
  19. To je dobře že se dělají takové akce je třeba aby to vědělo co nejvíc lidí.

    OdpovědětSmazat
  20. Anonyme 8:33 máš pravdu.Když nám takoví jako ty začali lhát o svobodě a demokracii,měli jsme v duchu svých tradic vzít vidle a cepy a tu prolhanou bandu hnát sviňským krokem.Určitě by to bylo lepší,než se "léčit Klausem".Všechno co nás dnes trápí jsou pouze následky té "léčby".Z diskůzí se zdá,že moho lidí už PROZŘELO!A to je dobře.Teď už jen je nutné,aby ti "prozřelí"přišli k volbám.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 10:44
      Jenomže vy jste se tehdy krčili v koutku a strachy ani nedutali. Protože jste dobře věděli, že byste se taky za vaše 40 leté zločiny a prasárny také mohli rukou nasraného lidu zhoupnout na kandelábrech.

      Dnes vám jak vidno už zase otrnulo a začínáte vystrkovat vaše špinavé rypáky ze smradlavých, rudých děr.

      Smazat
    2. 10:54 Postupem času to vypadá, že by se i pro tebe nějaký ten kandelábr našel. I když na druhou stranu, prasata se věší spíš na hák.

      Smazat
    3. 10:54 To mluvíte "rebelech"? Třeba paní Lenka Procházková se podle vás také krčila v koutku a teď začíná "vystrkovat svůj špinavý rypák ze smradlavých, rudých děr"?

      Smazat
    4. 10:54 je jen málo inteligentní blábola, hlupák, který se neumí koukat kolem sebe a vidí jen svůj břich. Jednou ho ta "svoboda a demokracie" (v tvém podání, my tomu říkáme "demokratůra") dožene a nakopne. Pak nefňukej, chvílil sis ji.

      Smazat
  21. Tak komunističtí geronti dnes nazývají sami sebe "rebelové"? Tak to je skoro tak dobrý vtip jako když se nazývají "vlastenci".
    :-D

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 11:06 Teď ses blýsknul. Je vidět, že s tebou v té tvé neziskovce opravdu pracují. Kdybych někdy, někomu, potřeboval zablokovat sál, tak vím po kom sáhnout.

      Smazat
    2. 11:25...Nekrmit trolla!
      Helanov

      Smazat
    3. Halanov 12:31 nemyslíte, že reprezentativní diskuze je jistým obrazem určité části společnosti, že její korigování takový obraz zkresluje, že zakrývání hlouposti boj s hloupostí znemožňuje, že rozumem vzdorovat nesmyslům a zlobě je právě to, co umožňují svou otevřeností (až na výjimky) právě tyto stránky? A mohly by lépe, pokud by zřídili, namísto mazání, odstavování do "ZOO" či na "HANBU". Jaképak nekrmte troly, přemýšlejte!

      Smazat
    4. 14:00...No dobře, ale tenhle je opravdu dement.
      Kdyby měl aspoň nějaký názor, ale označit někoho za
      komunistického geronta?
      S takovým výrokem se dá fakt těžko polemizovat.
      Helanov

      Smazat
    5. 11.06
      Nebo jako když si Piráti, chvilkaři, zelení magoři, prostě kavárenské plechové huby, říkají demokraté.

      Smazat
    6. Tak nevim ale presto ze nejsem zastancem bolsanu
      Mysleno komousu tak nevidim problem proc by nemohl byt komunista vlastenec..
      Nebo to je nejak urceno podle stranicke prislusnosti..??
      I v politickych stranach ruznych smeru jsou urcite vlastenci..
      Mozne tedy ne zrovna pirati ale mozna se pletu a i u piratu se vlastenec najde
      Mozne to je si myslim...
      Proc ne..???

      Smazat
    7. Komoušové byli větší vlastenci, než všechny ty ODS, Lidovci, Starostové, TOPky, Piráti a Socani odhromady.
      Ve školách vedli děti k vlastenectví, nepaktovali se se suděťáky, budovali a nenechávali cizáky krást a rozkrádat. NA obranu měli armáda a ne expediční koloniální slouhovskou armádičku - spíš cestovní kancelář pro dobrodruhy..

      Je toho víc. V RVHP se nikdy s námi nejednalo, jak se dnes s námi jedná v Bruseli.

      Smazat
    8. 10:27 Jenže to mělo háček, a to ten, že jejich jedinou skutečnou vlastí byl moskevský kagal, jehož je dnešní putlerský parchanát jen hnilobným pozůstatkem!

      Smazat
  22. Nejsem nejmladší,ročník 45.Velmi pozorně sleduji jakým vývojem
    prošla paní Procházková.Zda je to pozitivní vzhledem k tomu jaký postoj kdysi zastávala je na posluchačích.Domnívám se za sebe,že jak zraje víno tak se také krystalizují myšlenky.
    Dle zkušenosti říkám,že hodnoty se mění s věkem.Proto se domnívám,že to jsou její opravdu myšlenky tohoto typu.Jinak bych byl velice zklamán tak jako u některých,kteří si myslí že jsou nesmrtelní a proto pokračují ve veletočích před skoky do rakve!!!

    OdpovědětSmazat
  23. https://www.youtube.com/watch?v=k84ST_ZLf1Y

    OdpovědětSmazat
  24. To je prostě paráda! Připomněli jste mi mládí, díky. Také jsme se scházeli po všelijakých chalupách a kuli tam pikle. Také byl mezi nás nasazenej od STB udavač. Ale brzy jsme ho odhalili a dnes, když se potkáme, tak se mu směju a říkám mu:"Čau zmrde". Dnes je z něho bezďák.

    OdpovědětSmazat
  25. Akce výborná však se také odpůrci svobodné diskuse můžou podělat. Není to tak dlouho, kdy jsem objevil slovenský web kulturblog.sk, který je velice kvalitní, pracuje i s mladými lidmi a jak jinak, je označován obvyklými nálepkami jako dezinformátoři, fašisti a já ani nevím jak na Slovensku ještě označují toho kdo šíří pravdu. Ovšem právě ty nálepky, to je ta záruka kvality a vyváženosti, právě to ocejchování od skutečných dezinformátorů, liberálů a fašistů. Doporučuji! Asi by bylo výborné, aby každý soudný člověk, který tento web navštěvuje také a narazí na nějaké zajímavé veby, články,
    nebo cokoliv, aby je zde avízoval. Hej hou, rudý dědeček

    OdpovědětSmazat
  26. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětSmazat
  27. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětSmazat
  28. Nevím, jestli byl dobrý nápad vybrat pro toto shromáždění právě Řeporyje. Může to mít neblahý dopad na pašíkovu psychiku.

    OdpovědětSmazat
  29. Pokud někdo má zájem globalizovat světový řád,tak se ptám.Kdo jednal v TORONTU a v čím zájmu.Vikipedie "TORONTSKÉ LISTY",z jejich zásad se dle mého názoru vychází a vybrané subjekty řídí.

    OdpovědětSmazat
  30. Kdyz nejake mocenske uskupeni lidi, NEUZNAVA vysledek voleb , tak svoji cinnosti usiluje o DIKTATURU. (Jejich diktaturu.)
    V Americe jsou to Globaliste a obcane delaji seznamy jejich jmen pro casy budouci !
    (V Cesku jsou to ti, kteri utoci na vaseho presidenta Zemana.)

    OdpovědětSmazat
  31. 13:23 - Napiste vas nazor a seznamte nas s obsahem.
    Povazuji Toronto za nejzajimavejsi mesto, co v Canade maji, ale po strance politicke, Canada NIKDY nedokazala Ameriku nicim zaujmout.
    (Nez krasou prirody.)

    Canada NENI svobodna zeme, tak jako America.
    Americane se divaji na Canadu, jako na nedospeleho clena rodiny. (To vsak nema vliv na prirodni krasy.)

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Každý se může seznámit a přečíst co bylo sepsáno zástupci třech skupin po šesti významných zástupitelů Bank,Energetiky a obchodně společenkých aktivit.Vše na Vikipedii pod heslem" TORONTSKÉ PROTOKOLY "

      Smazat
  32. Já se vrátím domů,mezinarodní politice opravdu nerozumím. Když si myslím, že ano, tak vše je jinak. U nás doma, je to prosté, kdo dřív přijde, ten se na nás napakuje. Po Šťávovi, cirkve, Bakala,....LuftJarda, Lichtenštejnsko... nekonečná řada věřitelů, vedle dobrodiní stálých plateb ven za dividendy a stálých plateb uvnitř za soláry... Obdivuji Česko a jeho pracovitost,jak to 30 let vydrželo. Divím se, že se nèkdo nesnaží to zastavit, zatím se tu jen hádáme, kdo za to může, ale už to není ani Husák, ani Havel. Jsou to naši současní spoluobčané.

    OdpovědětSmazat
  33. Děsivá výpověď bílého koníka ministra vnitra. Podnikatel Jiří Štěch doživotně zmrzačen policejním gangem!
    https://www.youtube.com/watch?v=NkEZyrhVbU8
    Odposlech prokazuje, že se mu jeho kumpáni Lenz a Kudrna vychloubají dalším násilným vydíráním. 2 záznamy PČR z roku 2013 prokazují totéž! Přesto policie na Chovancovy a Hamáčkovy rozkazy vraždy a vydírání nevyšetřuje, ale redaktora Svobodného vysílače, co to údajně zveřejnil ANO! Už chápete proč chce Hamáček zrušit domobranu a držení zbraní! No abyste se nemohli jeho kumpánovi Staňkovi bránit! Že přitom Staňkovy vymahači najali Kajínka, aby strašil lidi, tak to je už jenom perlička!
    Kdo je Pavel Wünsch nejlépe pochopíte zde:
    https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/an...

    OdpovědětSmazat
  34. Je zarážející,jak Procházková lítá odezdi ke zdi, věčně nespokojená, asi psychická porucha a ta partička kolem ní Jakl, Obrtel a proruský kolaborant Foldyna, tak k tomu není co dodat. Každý režim má své oponenty. Demokratická Západní Evropa tyhle kašpárky ignoruje, nechá je vybékat, ale v Rusku v obráceném gardu tyhle lidi pozavírá, nebo dokonce povraždí.
    Tak si paní Procházková užívejte dál svojí minutu slávy a neberte si příště do ust Sokrata, k tomu máte opravdu daleko.

    Abych nezapoměl, že vám zakázali tu vaši " domobranu " je naprosto v pořádku, aspoň má někdo rozum! Blázniví magoři si hráli na vojáčky. Ve 30 letech, stejně začínal Hitler!

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 14:43 Bezpochyby jste ještě plný dojmů z vašeho sobotního sjezdu. Tolik moudrých projevů, to s člověkem zacvičí.

      Smazat
    2. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Smazat
    3. 15:43 Kašpárek, blbeček, osel, vůl......atd. Všechna tato označení jsou o několik levlů výš, než být v jakémkoli spojení s vysoce vzdělanými lidmi z ODS. S těmi v sokolovně jsem nebyl, mám to příliš daleko.

      Smazat
    4. Takze vlastne rikate,ze ta Zapadni Evropa demokraticka neni

      Smazat
    5. 15:43 ODS to je ten největší polistopadovej póvl.
      Typy jako Topolánek, kvintesence vychcanosti, křiváctví, sprostoty, drzosti a arogance. To je podstata ODS!

      Smazat
    6. 14:43 je pozoruhodné jak jste dokonale, v duchu soudobé propagandy, oznámkoval významné účastníky oné řeporyjské sešlosti a další, bezejmenné, naházel do jediného pytle. Bez toho, že byste byl schopen argumentovat vlastním názorem proti třeba jedinému postoji těch, které napadáte. Ó, vy vzdělanče a demokrate. Hádám, že ani netušíte, komu a čemu tak posluhujete. JiH

      Smazat
    7. 14:43...Paní Procházková se chová naopak konzistentně.
      Když dráb seděl v Kremlu, tak reptala proti Kremlu.
      Teďka se dráb přestěhoval do Brusele, tak reptá proti Bruseli.
      Ode zdi ke zdi to vzali havloidi.
      Pod jejich vedením jsme se přesunuli z řiti do řiti.
      Helanov

      Smazat
    8. 18.11
      Je to marný ... marný ... marný.

      Smazat
    9. 18:11 Dojička bez vzdělání zase perlí.
      Srovnávat režim v SSSR a tím z Bruselu, tak na to musí být vysoká škola vlastní hlouposti, že Helčo.
      Ale tohle nemění nic proti profesionální stěžovatelce Procházkové.

      Smazat
    10. 10:04 -- vy o Bruseli víte nic ve smyslu hovno.

      Stačí se podívat na výstupy EU - nařízení, prohlášení, dotace - a každý soudný a inteligentní člověk ihned pozná, o co jde.

      VY - duševní hochštaplere -soudný a inteligentní nejste, tak píšete blbosti a napadáte slušné samostatně myslící lidi.

      Pro mne jste jen odpad.

      Smazat
    11. 10:34 Vy "" slušný, inteligentní, soudný, co ještě, aha, neodpade "" Váš příspěvek je totálně ubohý a hloupý.
      Co se týče dotací, tak několik firem v okolí včetně mě si tím neskutečně pomohlo. A ty nařízení, že náš RUM není rum,že pomazánkové máslo není máslo, tohle je snad v pořádku, nebo ne.
      Vaše posouzení EU je zcela stupidní a hloupé, asi jako vy sám! Musím se smát, jak se hodnotíte " slušný samostatně myslící " tak to je velká prde- srandas, pište dál, docela sranda!

      Smazat
    12. 10:34 & 11:45 hoši, klídek nepatřím, ke spokojeným a nekritickým obdivovatelům EU, ale kvůli jedné zákoniťě končící organizaci si tu nedělejme občanskou válku. Větší starost mi ďělá Sars.

      Smazat
    13. 11:45...Roztomile jste se odkopal!!!!!
      Tak dotace, ju?
      Už jste někdy slyšel, že by se někde něco rozdávalo GRÁTIS!?!?!?
      To budeme HODNĚ brečet, až budeme splácet ty vaše " dotace" .
      To vás nenapadlo, že "dotacemi" si jenom kupujou hladové hňupy, jako jste vy?
      Ách jó
      Helanov

      Smazat
    14. Každá dotace je pokřivení trhu, smrtelná ráno férové hospodářské soutěži. Mimochodem, to jsme tu měli za minulého režimu. Vzpomínáte. Ale tehdy se to křivilo pro lidi. Dnes se to křiví jako úplatek pro některé. Aby zavřeli oči před skutečností, že jsme se stali kolonií, krmelcem Evropy.

      Dotace si pochvaluje kolaborant s Evrusojuzem 11:45.

      Smazat
  35. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Za 600 let si Evropa neporadila s nepřizpůsobyvími cikány. Etnika jež se producírují po Evropě dnes a za peníze Evropanů je do nebe volající ALLÁHU ACBAR BRUSEL.

      Smazat
    2. Lulu, už zas to na tebe přišlo ?

      Smazat
    3. Tak nejezdete honolulu
      Mozna ani nikdo v cechach nezaregistruje ze tam nejste
      A ten strudl si udelejte doma..
      Myslim ze cechum je to fuk jestli se ukazete nebo ne..

      Smazat
    4. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Smazat
    5. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Smazat
    6. 16:39 Mr. Honolulu je na rozdíl od tebe, hovnere komoušiči, rozumnej chlap, kerej lecos v životě zažil a viděl, osobně krotil kafry v jihoafrickejch diamantovejch dolech za Iána Smitha a střílel taky komoušský opičáky tvýho typu u Limpopo jako škodnou! Snad už brzy to bude povolený i v čecháčkově ...

      Smazat
  36. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětSmazat
  37. Honolulu 15:43, přehoďte onen první článek Konstituce do češtiny po jedenácté, skoro bych se vsadil, že pan Dvořák takové to vaše dílko nesmaže. Ostatně, Ústava Spojených států severoamerických, včetně dodatků, byla tady, v dokonalém překladu, dostupná i za komunistů. Milý kulturtrégře. JiH

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Ovsem FB uz i tu mazal:-)

      Smazat
    2. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Smazat
    3. Je zřejmé, že rudý cenzor Wenzel-Hoffstein zvaný Dvořák už ani nepředstírá fakt, že NR je pouze běžný, tu dobře, většinou ale mizerně z ruštiny přeloženej putleroffský hoax - součást to hybridní války vedené touto kremelskou klikou židočekistů - http://iks2010.info/wp-content/uploads/img/image02021.jpg

      proti naší Bílé civilizaci!

      Smazat
  38. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětSmazat
  39. Koupil jsem si Hamplovu knihu Prolomení hradeb. Ani jsem ten trapný spisek nedočetl, jsou to vyhozené peníze. Hampla použila tajná služba k rozložení levice. Jeho hloupé poznámky k minulému režimu odradí všechny, kdo pamatují, o co šlo. Ve svém okolí neznám téměř nikoho, kdo na jeho hloupé řeči skočí. Možná najdou hloupé mladé lidi, kterým kapitalismus nasral do ksichtu. Ti uvěří, že zločiny jsou spojeny s levicí. Kdyby Hampl nebyl konfident, pak ho z univerzity dávno vyrazí.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Nemáte pravdu. Vy jste jen nekritický zastánce "normalizačního socializmu", který nám vnutili okupanti a samozvaná banda kolaborantů.

      Smazat
    2. 18:53
      Jsem levý centr ve fotbale i v politice, ale nezlobte se, i když knihu jsem nečetl, fakt je, že levice se rozpadá sama. Vždyť se na to podívejte, jak to graduje: Špidla, Paroubek, Sobotka, Hamáček. Netřeba extrapolovat, jediná klika je, že na druhé straně je taky prázdno. Slovensko má taky smůlu, jak dopadne ve volbach SMER, je ve hvězdách a jestli nevypadne že SR, tak to bude jen díky setrvačnosti důchodců.

      Smazat
  40. KAROL POLÁK ŘEKL ABSOLUTNÍ PRAVDU A TAKY NA TO ZA 20 DNÍ DOPLATIL !!!
    TA SLOVA BY SE MĚLA VYTESAT DO KAMENE !!!!!!!!!!!!!!!
    PUSŤTE SI OD 23 MINUTY .......
    OPRAVDU ZAJÍMAVÉ, STOJÍ ZA PODÍVÁNÍ, KLIDNĚ AŽ OD 19. MINUTY. CHYTRÝ TO ČLOVĚK....
    Bohužel pan Polák na to doplatil a pokud si pamatuji, tak žil asi ještě 20 dní, než hopotrestali, zemřel náhle???
    *Pusťte si to aspoň od 19 minuty, ale zajímavé je to prakticky celé !!!
    https://www.youtube-download.sk/v/iQlQ5At16ag/

    <https://www.youtube.com/watch?v=iQlQ5At16ag

    OdpovědětSmazat
  41. Myslím si, že je důležité nemlčet, takže tyto rebelie vítám. Umlčování kritiky je známkou totality, takže demokracie v ČR je v ohrožení. Volit sice můžeme, ale svoboda projevu je omezována, děti jsou infiltrovány přímo na školách "bruselskými multikulty a spol. politikami", jsou přehlíženy zločiny západních elit, od Iráku po Ukrajinu, podporují se neonacisti (Ukrajina, Petříček, nyní to Izrael zkritizoval), účelově démonizují Rusko, aby nebylo vidět na jejich vlastní tajné imperiální touhy.

    Jakkoliv si myslím, že už Chomski a další doložili, že mnozí občané blahobytného západu si myslí, že na dluh a bez svobody projevu lze pohodlně žít, jakkoliv vím, že naše hlavní média nenaleznou odvahu - ani okrajově - kritizovat tyto chyby, jakkoliv je těžké se pokoušet o změnu, jiné cesty prostě není.

    Nelze se na to vykašlat, i když nelze ani idealizovat Rusko, Čínu už vůbec, atd. Německo a Francie směřují ke čtvrtému "reichu", jsou ekonomicky závislé - zotročené - britskými a US elitami z pozadí (deep state), svět ovládají peníze. Velká krize může být předehrou, kdy na jeviště vejdou falešní spasitelé s globální měnou a novým digitálním otroctvím, a je možné, že masy je uvítají jako zachránace a oni získají celosvětovou moc.

    Ale mlčet je zločinem, i když 70% populace to asi pochopí, až bude příliš pozdě. Takoví lidé prostě jsou, bohužel. Přesto to má smysl a já těm všem odvážným lidem děkuji, že se pořád snaží. Občas jde o život, viz Assange, už se i vyhazuje zase z práce, za nekorektní vyjádření - jak určují noví soc. inženýři v Bruselu.

    Země je vážně ohrožená, ekonomicky odvozená od Německa, které ja samo finančně zotročené. Vidíme vážnou situaci, národu hrozí ohromné problémy. Proto díky za vaši odvahu a sílu!

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Díval jsem se na youtube na pořad RT 60 minut. Ke konci sdělili, že podle průzkumu v rozvinutých zemích už větší polovina obyvatelstva zavrhuje kapitalismus. Naše pseudorebelující skupina tady kapitalismus obnovila. No nenapadne vás, že jim jde o úplně něco jiného než předstírají? Moudrý člověk bude ty lidi ignorovat.

      Nedávno autora práce o Husákovi vyhodili z akademie. Nyní se zabývá historii pražské ZOO. Proč si Hampla na UK drží?

      Smazat
    2. 0:07 Máte pravdu, pokud se podívám po Evropě, tak toje samej socialismus a po světě taky! Ale neumím si vysvětlit, proč ten soc. před 30 lety byl z Východní Evropy vykopán. Prosím napište ať je nějaká sranda!

      Smazat
    3. 23:19 Pavlíku, ten blábol jsem jen tak letmo přejel, ale strašit by se mělo někde v prosinci a ne v lednu.
      Ty vole! načmárat " ZEMĚ JE VÁŽNĚ EKONOMICKY OHROŽENA NĚMCEM " To jako vážně????? Asi nějaká sranda ne.
      Němec tady po zrudných komouších, kdy bylo 99% prumyslu zaostalého, V totální katastrofě vrazil miliardy a dal ho dohromady a ty budeš čmárat že jsme od Němcu v ohrožení?,ty jseš ten géééénius, který vše pochopil jako první, běž si dát pár po držce, magore!

      Smazat
    4. Ad 9:58 - Slepý jsi a proto nevidíš. Ta tvá slepota je duševní.

      Zápaďáci zavřeli mnoho našich "zaostalých" fabrik, aby neměli konkurenci. Převážně to byli Němci.

      Od nás jde několik stovek miliard (udává se mezi 300 a 500 Mld) od nás na Západ, převážně do Německa.

      To dohromady z nás udělalo kolonii Západu, krmelec Evropy. Jen hlupák to nevidí, jen svině o tom lže.

      Smazat
    5. 9:58 - ale to nějak nechápete obsah textu, nikde tam není napsáno, že naši zemi ohrožuje Německo, to je blábol.

      O ohroženích je celý ten text. Mluví o ztrátě svobody slova, o hrozící ekonomické krizi, o tom, že světu vládnou peníze, Francie a Německo jsou "otroky" finanční závislosti na USA a Britech, a my jsme na tom ještě hůř - jsme až třetí ekonomická brázda - protože jsme ještě níž než oni.

      To celé poukazuje na možnou instalaci nových světových vládců a jejich "záchranné" nové světové měny, a nástup digitální totality.

      Chápání text nelze asi považovat v době short zpráv za "standardní dovednost", jak ukazujete :-) .

      Smazat
    6. :-D
      Jóó, strašná to byla konkurence. Škodovka pro Volkswagen a Ford, Tesla pro Sony, Jawa pro Hondu, Kunovice pro Boeing...
      Svět se nemohl dočkat až začne nakupovat ve velkém naše výkřiky techniky a spolehlivosti :-D
      Hele, rudý maňásku, neztrapňuj se prosimtě.

      Smazat
    7. (chápání textu - pardon za překlep, chybějící "u")

      A ještě dodám, že o české ekonomice, jako "odvozené (nikoliv jen závislé, ale vysoce závislé) od německé" často hovoří například prof. Zelený.

      http://www.milanzeleny.com/cs-CZ/stranky/1/-/63/26/blog

      Smazat
    8. 10:44 Jen hlupák neviděl ty zdevastované fabriky, bez tehdejších nových technologii, investic, naprosto bez konkurence těch Západnich,. Náše výroba před r.89 byla třetinová oproti Západu, vše zaostalé, neproduktivní, lidé se ve fabrikách flákali, sám jsem v tom pracoval, do 7 hod. kávička, potom něco mélo, dále svačinka hodinu, zase něco málo, obídek a ve 14 h. píchačka a domu, tak to bylo celé roky. Často nebylo co dělat, tak se simuloval uklid! nebo schuze.
      Právě ,ty nacpané miliary, investice , plus zisk, chtějí naprosto po právu čerpat. Poděkujte za tohle vašim soudruhum, od 48 po 89 rok. Tam si stěžujte dnes na malé duchody, platy. Proč je dnes ve východoevropských zemích situace všude stejná, nizké duchody, mzdy? Protože tam vládla rudá soldateska, tak si nestěžujte na Němce.

      Smazat
    9. 10.44 Hlavně ty " prosperující" jak píše v 11:04, opravdu aby neměli " konkurenci", to jste tomu dal na prdrl! To byla konkurence, jako ""bejk ""

      Smazat
    10. 11:01 Pavlíku, pokud je tady taková katastrofa, co tady ještě děláte?? Vždyť je tolik krásných, bohatých, svobodných!! zamí jako KLDR, Rusko, no už toho moc nezbejvá, dnes máte možnost odejít, nikdo vám nebrání, ne tak jako za vás komoušu kdy byly zadrátované hranice, zbalit kufr a mužete jít!
      Jo a ještě něco, pokud tady píšete, že je " ztráta svobody slova ", tak se jen divím,že tady mužete čmárat ty své bezduché bláboly a nikdo vás nestíhá co.

      Smazat
    11. Znovu odpovím, že nejste schopen pochopit původní text, ani doplňující reakci.

      Takže pořád dál a dál - bez pochopení smyslu - plkáte. Na to se nedá reagovat už jinak, než mlčením, svou šanci jste měl .-) .

      Smazat
    12. 11:22 rád bych věděl, kolik jste těch „zdevastovaných fabrik“ poznal, nakolik jste schopen posoudit míru znalostí a dovedností, kterými tehdejší čs. výrobní základna, včetně zemědělství disponovala. Naprosto hloupě srovnáváte nadnárodní produkční kolosy s produkčním prostředím ekonomiky nevelkého národního státu. Zaměňujete důsledky procesu globalizace s příčinami ve vlastnostech politického systému. Měl byste vědět, že znalostní báze čs. státu se víc než vyrovnala např. Rakousku, Dánsku, Belgii či Holandsku, měla ale zásadní hendikep v nízké pracovní intenzitě (tolerantnost politického systému), vysokých nákladech na sociální komfort i v historicky a geograficky daných předpokladech. Čs. ekonomika netěžila ze statutu respektované neutrality Švýcarska, Rakouska, Finska a Švédska, toho s jeho přírodními zdroji, koloniálního dědictví Britanie, Holandska a Belgie, třeba i Portugalska, Norských zdrojů nafty, geopolitického dosahu Dánska, zejména ale politicko ekonomických možností velkých Evropských států jako jsou Německo, Francie, Itálie a nakonec i Španělsko. Hloupě srovnáváte nesrovnatelné, veden naprostou neznalostí jak historie, ekonomiky, ale zejména techniky a podmínek mezinárodního obchodu. Topíte se v ideologických předsudcích. Z neznalosti jste ve vleku soudobé propagandy a přehlížíte, co všechno z dobrých předpokladů pro hospodářský, sociální i kulturní rozvoj českého a slovenského národa, bylo vývojem po převratu 1989 nenávratně promrháno. Tak si to pochvalujte.

      Smazat
    13. 11:04
      Tupý moulo, velkým světovým firmám jako Boeing a Sony nebo Honda nekonkurují mnohdy ani větší evropské firmy než ty byly naše. Mohly se ale uživit jako menší dodavatelé. Měli jsme i výborné sklárny. Jenom liberální blb jako ty bude vše pomlouvat a oslavovat zloděje a vychcanou konkurenci sídlící jen kousek za hranicema.

      Smazat
    14. Nevím, zda ještě tady přidávat nějaký názor, ale měli byste vědět, že i komunisté si dělali analýzy stavu hospodářství. Po převratu ještě pronacistické vedení státu jmenovalo ministrem průmyslu dolistopadového náměstka ministra tuším, že se jmenoval Urban. Ten v Britských listech sdělil Čulíkovi, že jsme měli část na světové úrovni, část odpovídající průměru západní Evropy a část zaostávající, se kterou bylo třeba něco dělat. V podniku, kde jsem pracoval, se kupovalo z NSR nějaké technické zařízení. Skupině našich techniků ukázali jejich výrobní závod. Ti po návratu tvrdili, že ke svému překvapení zjistili, že jsme vybavení stejně dobře jako oni. Přes 90 procent výroby jsme exportovali. Hovada, která tvrdí falešně o našem zaostávání se děsí toho, že na jejich lži jednou dojde a oni půjdou mručet.

      Smazat
    15. 12:59 Máte to mooooc krásně napsané, ale skutečnost, fakta a realita tehdejší doby jsou uplně někde jinde. Pracoval jsem ve dvou fabrikách a ten rudej bordel byl všude stejný a tak to bylo v 99% všech podniku. Zaostalost, lenost, zlodějna, výroba po mnoho let bez jakékoli inovace a v neposlední řadě málo peněz. Mužete ty své bláboly psát dál, ale každý kdo si před r.89 prošel nějakým podnikem, ví co to bylo za katastrofu oproti dnešku!

      Smazat
    16. 1:36 Pracoval jsem jako tiskař, ihned po vyučení r.72. Vzpomínám jak jsem převzal jednobarevku 20 let starou, taková hruza se neviděla!! Ostatních 8 stroju byl 4 barevky a technický stav byl podobný,situace se strojovým parkem byla neudržitelná, tak konečně myslím v r.87 po dlouhých jednáních)( SOUDRUH NEMĚL DEVIZY ) se koupil stroj z NSR. Na tohle jsme koukali jak na mimozemské ufo!!Jediný nový stroj za 15 let, tak nekvákejte co bylo zde za modernu!!
      Proč urážíte za názor? HOVADEM,

      Smazat
    17. 11:12, jestliže někdo lže, je to hovado, které se nehodí do diskuze. Že soudruzi neinvestovali ve vaší tiskárně, ještě neznamená, že neinvestovali v elektrotechnickém nebo strojírenském průmyslu. Jestliže něčemu nerozumíte, nediskutujte o tom.

      Smazat
  42. Jinak abych nezapomel pochvalit p. Prochazkovou..
    Vyborny a nezapomenutelny
    Pomyslny kloubouk dolu..

    OdpovědětSmazat
  43. Dobrý nápad je epicentrum Řeporyje, ale pro nás starší by Slamník byl lepší.

    OdpovědětSmazat
  44. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětSmazat
  45. Slamník? To je tak 300m od Ruské ambasády, ne? Náhoda? Asi ne.

    OdpovědětSmazat
  46. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětSmazat
  47. My vime co se deje v Rusku, v tyto dny, a vy to nevite.
    Cenzori mi berou radost z toho, vas tim zlomyslne bobavit a nazlobit.
    Smeje se vam honolulu

    OdpovědětSmazat
  48. Ted neco pro vas !
    Toto jsou presna slova presidenta R. Reagana,
    (prehozena do Cestiny), ohledne vasi ekonomicke budoucnosti a vasi penezenky.
    President rekl !
    "KDYZ NEKDO NECO DOSATAVA ZDARMA , TAK DRUHEMU TO CHYBI" !

    Takze, az k vam naleze Africa a barbari z Middle East, tak je budete zivit ! Zvednou se vam dane !
    nick honolulu

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Jo, Honolulu 13:44, "KDYZ NEKDO NECO DOSATAVA ZDARMA , TAK DRUHEMU TO CHYBI", že řekl R. Reagan. Ono taky platí, že když někdo bohatne víc, než odvádí užitečné práce, tak to druhým taky chybí. Pak ještě, že když někdo spotřebovává víc, než užitečného vytvoří, že vlastně krade. Co takhle například Paris Hilton? Když už jsme u skvělých vlastností vámi zbožňovaného systému a jeho "morálky"?

      Smazat
  49. A ted neco z ekonomicke budoucnosti vasi zeme.

    Jedna farma prumerne velikosti v Rhodesii,
    nebo v Jizni Africe, v rukou bileho farmare a jeho rodiny,
    uzivila 3000 lidi.
    Po konfiskaci (ukradeni) a prevedeni do rukou cerne rodiny,
    zadna farma neuzivila vice, nez 150 lidi.

    2850 = NEGATIVNI SCHODEK ! A kdyz takovych farem byly stovky
    , tak milliony lidi prozivali hladomor a zacali vandrovat do Evropy a vsude, kde byl chleba.
    A to pro vas chystaji ti, co prosazuji nasilnou integraci.
    To pro vas chystaji Globaliste.

    A ja nepoznam , co je to politicka korektnost, proto me stale mazou. Ja za to nemohu ! Ja prezil tropicke horecky a nevim, co se smi a nesmi.
    nick honolulu

    OdpovědětSmazat
  50. No vidíte Honolulu, totéž umělo i totalitní JZD. A to ze svých členů nedřelo kůži tak, jak to musel u svých vesměs sezónních dělníků, v kapitalistické konkurenci, dělat bělošský farmář. Aby nezbankrotoval. Nebo vy, Honolulu, nemusel jste sakra, možná i nedůstojně kmitat, na toho svého Mercedesa?

    OdpovědětSmazat
  51. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětSmazat
  52. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětSmazat
  53. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětSmazat
  54. 18:08 ale Honolulu, pokud si nechladíte svou zlou krev, ještě to s vámi jde. Proč se domníváte, že průměrní Češi musí být hloupější než průměrní občané USA, když jsou to právě Češi, kteří mají zkušenost s několika režimy (včetně monarchie), zatímco kmenoví občané USA ne. A vzdělání mají obě komunity srovnatelné (takhle, protože rád lichotím, samozřejmě i vám Honolulu osobně).

    OdpovědětSmazat
  55. Zdá se, že Lulu měl energetickointelektuální převis.

    OdpovědětSmazat
  56. V MÝCH OČÍCH. Už léta tvrdím, že pro mne je L.P. jedinou kandidátkou na prezidentku ČR.

    OdpovědětSmazat

Redakce vás žádá, abyste diskutovali slušně, nenapadali spoludiskutující ani autory, abyste argumentovali věcně a fakty. Děkujeme.